Kan ik op een of andere manier niet opslaan ofzo, ik krijg alleen een pincode die ik moet invoeren als ie erom vraagt, maar daar blijft het bij, vandaar dat ik het handmatig deed
Om nog even terug te komen op pven in "Het Samsung D900(i) Topic Deel 2" en pven in "Het Samsung D900(i) Topic Deel 2" ...
Nadat de telefoon was verzonden, kreeg ik bericht dat het niet onder de garantie viel omdat 'de gebruiker het zelf heeft veroorzaakt'. Men wilde het toestel wel repareren, maar dat zou dan ongeveer 100 euro gaan kosten. De wet zegt dat binnen de eerste zes maanden na de aankoop de bewijslast bij de fabrikant ligt en dat er moet worden bewezen dat er een deugdelijk toestel is geleverd, maar daar wilde het reparatiecentrum (SolidVision) niet aan meewerken. Hierna heb ik Samsung gebeld om te klagen en die adviseerden me om mijn klacht op papier te zetten en naar Samsung te verzenden. Dat heb ik uiteraard meteen gedaan, na enkele dagen wachten kreeg ik (via mail) een heel uitgebreid rapport van Samsung met foto's van de schade. Deze uitleg was zo overduidelijk, dat ik geen poot had om op te staan. We hebben geen idee hoe de schade is veroorzaakt, maar het was duidelijk dat dat dit door ons toedoen was veroorzaakt. De laadconnector (dat is waar je de adapter inplugt) was beschadigd en uit de foto's bleek dat vervangen de enige echte optie was. Omdat we 100 euro te veel vonden (in de winkel liggen ze tegenwoordig nieuw voor 149 euro), besloten we om het toestel ongerepareerd rertour te laten komen.
Hierna begon het volgende gevecht. Het reparatiecentrum had voor de verzending namelijk niet gemeld dat het 42,50 euro kost als het toestel ongerepareerd retour wordt gezonden. Hier heb ik Samsung op aangesproken (door een reply op het uitgebreide rapport
). De medewerker begreep me en heeft er voor gezorgd dat het toestel kosteloos retour werd gezonden. De eerste keer dat het aan werd geboden, vroeg de postbode 42,50 euro. Dat heb ik uiteraard geweigerd en ik heb meteen een boos mailtje naar Samsung verzonden dat dit niet de afspraak was. Een half uur na dat mailtje kreeg ik een excuus-mail van Samsung en een excuus-telefoontje van het reparatiecentrum. Twee dagen later werd de defecte telefoon alsnog afgeleverd, deze keer hoefde ik niet af te rekenen.
Nu zaten we dus met een defecte telefoon opgescheept. Na wat rondvragen in de buurt, kwamen we bij een reparateur uit die hem voor 55 euro heeft gerepareerd. Het toestel was een week 'in reparatie', waarna het keurig gerepareerd terug is gekomen. Dat soort reparateurs zit volgens mij in alle steden, er moet er vast eentje in je omgeving te vinden zijn.
Het lijkt er sterk op dat de laadconnector van deze toestellen zeer teer spul is. Als je de adapter er met iets te veel kracht in steekt, dan is er kans op schade.
Nadat de telefoon was verzonden, kreeg ik bericht dat het niet onder de garantie viel omdat 'de gebruiker het zelf heeft veroorzaakt'. Men wilde het toestel wel repareren, maar dat zou dan ongeveer 100 euro gaan kosten. De wet zegt dat binnen de eerste zes maanden na de aankoop de bewijslast bij de fabrikant ligt en dat er moet worden bewezen dat er een deugdelijk toestel is geleverd, maar daar wilde het reparatiecentrum (SolidVision) niet aan meewerken. Hierna heb ik Samsung gebeld om te klagen en die adviseerden me om mijn klacht op papier te zetten en naar Samsung te verzenden. Dat heb ik uiteraard meteen gedaan, na enkele dagen wachten kreeg ik (via mail) een heel uitgebreid rapport van Samsung met foto's van de schade. Deze uitleg was zo overduidelijk, dat ik geen poot had om op te staan. We hebben geen idee hoe de schade is veroorzaakt, maar het was duidelijk dat dat dit door ons toedoen was veroorzaakt. De laadconnector (dat is waar je de adapter inplugt) was beschadigd en uit de foto's bleek dat vervangen de enige echte optie was. Omdat we 100 euro te veel vonden (in de winkel liggen ze tegenwoordig nieuw voor 149 euro), besloten we om het toestel ongerepareerd rertour te laten komen.
Hierna begon het volgende gevecht. Het reparatiecentrum had voor de verzending namelijk niet gemeld dat het 42,50 euro kost als het toestel ongerepareerd retour wordt gezonden. Hier heb ik Samsung op aangesproken (door een reply op het uitgebreide rapport
Nu zaten we dus met een defecte telefoon opgescheept. Na wat rondvragen in de buurt, kwamen we bij een reparateur uit die hem voor 55 euro heeft gerepareerd. Het toestel was een week 'in reparatie', waarna het keurig gerepareerd terug is gekomen. Dat soort reparateurs zit volgens mij in alle steden, er moet er vast eentje in je omgeving te vinden zijn.
Het lijkt er sterk op dat de laadconnector van deze toestellen zeer teer spul is. Als je de adapter er met iets te veel kracht in steekt, dan is er kans op schade.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Las er wel iets over eerder in het topic, maar is er inmiddels wel een fatsoenlijke manier om foto's direct op te slaan op de memorycard?
Voor zover ik weet moet je foto's en video's nog steeds handmatig overzettenn naar je geheugenkaart.Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:45:
Las er wel iets over eerder in het topic, maar is er inmiddels wel een fatsoenlijke manier om foto's direct op te slaan op de memorycard?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
De connectoren zijn dezelfde als in andere Samsungs van deze generatie (E900, D900, X820, X830, en sommige pre-paid toestellen).
Opgelet dus. Zover bij mijn X820 nog geen problemen gehad.
Opgelet dus. Zover bij mijn X820 nog geen problemen gehad.
Iemand kan de optie op zijn D900 niet vinden om zijn gemaakte fotos direkt op te slaan op de geheugenkaart.
Ik had een D900 (vorig jaar) maar weet het niet meer uit hoofd,heb nu een U600 en daar staat het wel bij de camera instellingen,op de G600 ook.
Ik kan dat persoon niet helpen dus,kan iemand mij vertellen hoe dat ingesteld wordt op de D900,volgens mij kan dat op de D900 ook.
Ik had een D900 (vorig jaar) maar weet het niet meer uit hoofd,heb nu een U600 en daar staat het wel bij de camera instellingen,op de G600 ook.
Ik kan dat persoon niet helpen dus,kan iemand mij vertellen hoe dat ingesteld wordt op de D900,volgens mij kan dat op de D900 ook.
ik heb precies datzelfde probleem..
kan dat niet?
(foto's automatische opslaan op de geheugenkaart!) ?
kan dat niet?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Ik heb een D900i en ook een aantal vragen
Ik heb nu een microSD geheugenkaart erin gestoken; ik krijg het alleen niet ingesteld dat foto's en filmpjes DIRECT op de kaart worden opgeslagen. Nu worden ze namelijk op het interne geheugen opgeslagen, en als dat vol is moet ik de filmpjes handmatig op de geheugenkaart zetten voordat ik verder kan filmen. Iemand enig idee hoe ik dat fix?
En mijn mobiel schijnt maar 200smsjes te kunnen huizen. Kan ik dat op een of andere manier meer geheugen toewijzen zodat ie er meer kan opslaan?
Ik heb nu een microSD geheugenkaart erin gestoken; ik krijg het alleen niet ingesteld dat foto's en filmpjes DIRECT op de kaart worden opgeslagen. Nu worden ze namelijk op het interne geheugen opgeslagen, en als dat vol is moet ik de filmpjes handmatig op de geheugenkaart zetten voordat ik verder kan filmen. Iemand enig idee hoe ik dat fix?
En mijn mobiel schijnt maar 200smsjes te kunnen huizen. Kan ik dat op een of andere manier meer geheugen toewijzen zodat ie er meer kan opslaan?
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Anoniem: 244669
Misschien leuk voor de TS, het geheugen is maximaal uit de breiden met 2GB micro SD. Morgen maar eens een nieuw kaartje halen.
Lees de berichten hierboven eens; die vraag is recent verschillende keren langs gekomen.Boxman schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:49:
Het zou fijn zijn als je dan ook even wilt linken als je dat had gevonden, ik ga natuurlijk niet 22 pagina's door zitten lezen als iemand het antwoord binnen 'n minuut kan geven 
Edit// Ik zie dat je slechts een deel van mijn post hebt aangehaald. Akkoord, dat had ik gelezen, nu mijn vraag over de smsjes nog.
Edit// Ik zie dat je slechts een deel van mijn post hebt aangehaald. Akkoord, dat had ik gelezen, nu mijn vraag over de smsjes nog.
[ Voor 27% gewijzigd door Boxman op 02-05-2008 16:03 ]
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Nee moet je vanaf je internegeheugen handmatig overzetten naar je geh.kaart.Johantjuuh schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:18:
ik heb precies datzelfde probleem..
kan dat niet?
Ik heb aan Samsung gevraagd of foto's en filmpjes rechtstreeks op een geheugenkaart geplaatst kunnen worden. Wordt vervolgd ...
Kan niet dus ,fotos moet je handmatig naar geheugen zetten.dat zeg ik.pven schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 23:23:
Ik heb aan Samsung gevraagd of foto's en filmpjes rechtstreeks op een geheugenkaart geplaatst kunnen worden. Wordt vervolgd ...
Heb wat research gedaan: er zijn uitgebreide firmware-mods te vinden, die onder andere die functie bevatten. Het schijnt alleen dat je een speciale flash-kabel nodig hebt om je mobiel via je com-poort aan te sluiten ofzo, waarna je met een bepaald programma via die com-poort je firmware kan updaten.
Of kan het ook op een andere manier? Ik heb de gemodde firmware namelijk al binnen gehaald, moet alleen nog een manier vinden om het in mijn mobiel te flashen.
Of kan het ook op een andere manier? Ik heb de gemodde firmware namelijk al binnen gehaald, moet alleen nog een manier vinden om het in mijn mobiel te flashen.
En idd:rooie60 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:34:
[...]
Kan niet dus ,fotos moet je handmatig naar geheugen zetten.dat zeg ik.
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-D900I
Met deze telefoon is het helaas niet mogelijk om fotos direct op het
geheugenkaart te zetten zinds de geheugenkaart is "Extern" geheugen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
offtopic:
zinds
zinds

Bah mijn scherm is er ineens mee opgehouden. De blacklight doet het nog wel, maar verder geen beeld. Alleen 1 op de 20 keer zie ik een heel onvolledig flikkerend beeld
Anoniem: 261236
HEEELLLLLLP na die kut codes die ik heb gebruikt komt er geen geluid meer uit luidsprkeer als iemand me belt
Verdiep je eerst eens in de werking van dit forum voordat je hier gaat lopen schreeuwen ...
Verdiep je eerst eens in de werking van dit forum voordat je hier gaat lopen schreeuwen ...

[ Voor 33% gewijzigd door pven op 07-05-2008 17:21 ]
Anoniem: 261236
ok sorry maar weet iemand een oplossing
Nog een keer: verdiep je eerst eens in de werking van dit forum. Voor verdere vragen mag je contact met mij (of een van de andere mods) opnemen.
Nog een keer: verdiep je eerst eens in de werking van dit forum. Voor verdere vragen mag je contact met mij (of een van de andere mods) opnemen.
[ Voor 67% gewijzigd door pven op 07-05-2008 17:46 ]
Heb m'n D900 vandaag op een grindtegel laten ketsen
Heel stuk uit de bovenkant

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Anoniem: 216300
Ik heb ook net een D900 gekocht en eerst werkte hij goed maar als ik nu wil bellen gaat hij vanzelf uit, ook als ik gebeld word en ik neem op. Gisteren en daarvoor had ik nog geen problemen.
Anoniem: 220294
Ja die van mij heb ik nu al bijna twee jaar, die loop vaak vast en valt dan uit en start opnieuw op. En hij heeft sindskort ook de fijne eigenschap op de trilfunctie niet meer te gebruiken. Ofwel, staat er aan het eind van de dag: 2 gemiste oproepen, 5 nieuwe berichten, en dat heb ik dan niet eens gemerkt.
Ik heb dit probleem sinds een paar maanden ook, maar gebeurt dit alleen bij 1 contactpersoon (heeft een samsung SGH-E530 met Vodafone als provider) die ik wil bellen of wanneer die contactpersoon mij probeert te bellen... dacht eerst dat dit door het modden kwam, maar kennelijk hebben niet modders hier ook last van.Anoniem: 216300 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb ook net een D900 gekocht en eerst werkte hij goed maar als ik nu wil bellen gaat hij vanzelf uit, ook als ik gebeld word en ik neem op. Gisteren en daarvoor had ik nog geen problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 21-05-2008 08:56 ]
Anoniem: 220294
Weet iemand overigens wat de standaard geluidsinstellingen zijn en of waar ik die kan resetten?
Heb via *#8999*8378 een beetje zitten prutsen, geen flauw idee meer wat ze waren. Mijn SMS geluid staat nu extreem zacht, MP3 staat hard en beltoon zit er tussenin...
Heb via *#8999*8378 een beetje zitten prutsen, geen flauw idee meer wat ze waren. Mijn SMS geluid staat nu extreem zacht, MP3 staat hard en beltoon zit er tussenin...
Anoniem: 8182
Waar vind je de deze mod?Amboe schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:53:
Ik heb dit toestel al bijna 2 jr en een aantal maal laten vallen, maar hij doet het nog steeds perfect!!!
Momenteel heb ik hem ook gemod naar mijn smaak (zoals mp3 als sms-toon instellen) en ik kan jullie zeggen dat mijn D900 nu formidabel werkt!!!
Ik ben dus zeer tevreden over dit toestel
Kan je met de bijgeleverde USB kabel ook mods rop zetten of is er een andere kabel nodig. Ik wil graag mp3 tones aan m'n SMS koppelen
Anoniem: 263472
Snap er helemaal geen bal van! Heb dit hele topic al doorgespit. En wat Duitstalige sites.Amboe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:16:
[...]
Ik mag (helaas) hier geen info geven hoe je moet modden...maar ik zou zeggen: zoekt en gij zult vinden!!!
Vindt het zooooo irritant dat er maar 4 standaard sms toontjes in staan. Is er niet iemand die in de buurt van Leeuwarden woont en die mij kan helpen???
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 263472 op 29-05-2008 17:24 ]
Juist geen links. We gedogen dat er over modden wordt gesproken, als het maar niet te direct wordt en als er maar geen links worden gegeven.
Heb vandaag ook een D900i aangeschaft 
Verbinden met de PC als Mass storage divice gaat, en via Pictbridge ook.
Maar 'Samsung PC Studio 3' herkent de telefoon dus niet...
Updates zijn reeds uitgevoerd.
Iemand bekend met dit probleem?
(Dat de 'Multimedia Manager' op de PC geïnstalleerd werd als 'shortcut 4' en na het openen meteen weer afgesloten wordt door Windows laat ik even in het midden.)
edit:
LAAT MAAR.. Ik moest hem dus op Modem zetten en toen herkende hij hem wel....
edit 2:
En nu doet de Multimedia manager het dus ook
Verbinden met de PC als Mass storage divice gaat, en via Pictbridge ook.
Maar 'Samsung PC Studio 3' herkent de telefoon dus niet...
Updates zijn reeds uitgevoerd.
Iemand bekend met dit probleem?
(Dat de 'Multimedia Manager' op de PC geïnstalleerd werd als 'shortcut 4' en na het openen meteen weer afgesloten wordt door Windows laat ik even in het midden.)
edit:
LAAT MAAR.. Ik moest hem dus op Modem zetten en toen herkende hij hem wel....
edit 2:
En nu doet de Multimedia manager het dus ook
[ Voor 14% gewijzigd door Malloot op 29-05-2008 17:08 ]
Okeeee!pven schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:14:
[...]
Juist geen links. We gedogen dat er over modden wordt gesproken, als het maar niet te direct wordt en als er maar geen links worden gegeven.
Same here. Iemand m debuurt van Delft die mijn kan helpen. Of mail me. Adres staat in profiel. THX..Anoniem: 263472 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:59:
[...]
Snap er helemaal geen bal van! Heb dit hele topic al doorgespit. En wat Duitstalige sites.
Vindt het zooooo irritant dat er maar 4 standaard sms toontjes in staan. Is er niet iemand die in de buurt van Leeuwarden woont en die mij kan helpen???
Aan de standaard usb-kabel heb je niks aan. Om te modden heb je dit nodig:Anoniem: 8182 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:13:
Kan je met de bijgeleverde USB kabel ook mods rop zetten of is er een andere kabel nodig. Ik wil graag mp3 tones aan m'n SMS koppelen
originele firmware + patches om de firmware aan te passen + 1 programma om de patches om te zetten in aangepaste firmware + 1 programma om de gemodde firmware op je mobiel up te loaden + een flash usb-kabel en last but not least driversoftware voor de flashkabel om deze te kunnen koppelen aan je pc.
Meer info kan ik helaas niet geven...
[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 30-05-2008 22:02 ]
En dat alles voor een eigen ringtone...Amboe schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:56:
[...]
Aan de standaard usb-kabel heb je niks aan. Om te modden heb je dit nodig:
originele firmware + patches om de firmware aan te passen + 1 programma om de patches om te zetten in aangepaste firmware + 1 programma om de gemodde firmware op je mobiel up te loaden + een flash usb-kabel en last but not least driversoftware voor de flashkabel om deze te kunnen koppelen aan je pc.
Meer info kan ik helaas niet geven...

Wel slecht van Samsung zeg, tsjonge.
Nou niet alleen voor een ringtone, maar idd slecht voor samsungMalloot schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:46:
[...]
En dat alles voor een eigen ringtone...![]()
Wel slecht van Samsung zeg, tsjonge.
Anoniem: 134289
Hallo D900i gebruikers, ik heb gisteren het scherm van mijn D900i gebroken. Wil via de samsung pc studio software mijn telefoonnummers overpompen, alleen de telefoon staat nog op usb-stick (zodat je de telefoon als usb stick wordt herkend). Weet iemand een site waar stap voor stap staat beschreven hoe je deze (of andere) settings kan wijzigen?
Mijn volgende mob zal dan ook niet van Samsung zijn!!!Amboe schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:51:
[...]
Nou niet alleen voor een ringtone, maar idd slecht voor samsung
Ik heb geen geheimen hoor.pven schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:30:
ik woon in plaats X' zien we dan ook liever niet.
Mijn vrouw heeft filmpjes opgenomen die bij het afspelen geen geluid laten horen, ook staat er een luidspreker met een rood kruis in beeld. Filmpjes van een paar weken terug laten wel geluid horen. Ik kan geen optie vinden om het geluid van die nieuwe filmpjes aan te zetten.
Iemand enig idee of dat geluid aan is te zetten?
Beetje late reactie wellicht, maar: zie manual voor menustructuur?Anoniem: 134289 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:41:
Hallo D900i gebruikers, ik heb gisteren het scherm van mijn D900i gebroken. Wil via de samsung pc studio software mijn telefoonnummers overpompen, alleen de telefoon staat nog op usb-stick (zodat je de telefoon als usb stick wordt herkend). Weet iemand een site waar stap voor stap staat beschreven hoe je deze (of andere) settings kan wijzigen?

Op mijn D900 (geen i) is het in ieder geval:
- kabel erin (bliebje)
- linker button (menu)
- 9 (instellingen)
- 2 (telefooninstellingen)
- 8 (USB instellingen)
- 1e optie = modem, 2e optie = massaopslag, 3e optie = Pictbridge
Ik gebruik zelf de bluetooth verbinding voor Samsung PC Studio. Komt er verder geen setting op mn telefoon aan te pas (afgezien van bluetooth activeren dan ;-))
Ik heb sinds een paar dagen ook de d900i gekocht. Is het niet zo dat je vrouw de telefoon op de 'stille stand' heeft staan en niet geselecteerd heeft dat hij bij de filmpjes in de stille stand het geluid moet afspelen? Staat het rode kruisje trouwens bij het filmpje zelf in beeld of rechts bovenin het scherm als je de telefoon opent?pven schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:05:
Mijn vrouw heeft filmpjes opgenomen die bij het afspelen geen geluid laten horen, ook staat er een luidspreker met een rood kruis in beeld. Filmpjes van een paar weken terug laten wel geluid horen. Ik kan geen optie vinden om het geluid van die nieuwe filmpjes aan te zetten.
Ahja, ik ben hier niet meer op terug gekomen. De filmpjes zijn zonder geluid opgenomen (dat is een optie), dus helaas. Het is overigens niet zo dat er geen geluid op wordt genomen als het geluid van het toestel af staat.
Anoniem: 265916
Hallo ik heb hier een d900,maar de accu gaat volgens mij te snel leeg,als ik muziek luister gaat die 1uur mee,en daarna is die helemaal leeg,,ik heb ergens in dit topic geleze dat iemand zijn mp3 2uur aan had staan en nog 2streepjes waren,Ook word mijn d900 gloeiheet als ik hem oplaad
Weet er iemand mischien wat het probleem is?EN wat ik eraan kan doen ook mischien?
Weet er iemand mischien wat het probleem is?EN wat ik eraan kan doen ook mischien?
Hey ik heb dit en het vorige topic door gezocht maar ik kon niet vinden of en hoe je anonieme nummers kan blokkeren?
dag mensen,
ik ben opzoek naar een goede, vlotte min 3mp camera telefoon met auto focus. Dit toestel lijkt me geschikt, en is los nog redelijk betaalbaar.
Als ik de review van newmobile lees, dan zijn ze erg ontevreden over de camera. hij laad erg traag en je hebt een statief nodig om een scherpe foto te maken.
ervaren jullie dit ook? En vanuit mijn oogpunt, is dit een geschikt toestel volgens jullie?
groet,
ik ben opzoek naar een goede, vlotte min 3mp camera telefoon met auto focus. Dit toestel lijkt me geschikt, en is los nog redelijk betaalbaar.
Als ik de review van newmobile lees, dan zijn ze erg ontevreden over de camera. hij laad erg traag en je hebt een statief nodig om een scherpe foto te maken.
ervaren jullie dit ook? En vanuit mijn oogpunt, is dit een geschikt toestel volgens jullie?
groet,
goed. ik heb hem. wel een beetje karig moet ik zeggen. ik wist neit dat het toestel zo krakerig was. hij voelt uitgeschoven totaal niet solide. ook de autofocus van de camera stelt niet veel voor. en dan heb ik het ook nog eens over de upgrade versie, d900i
Anoniem: 137811
testen is de boodschap, misschien als je geluk hebt kan je hem nog ruilen, als je er echt niet happy mee bent
De autofocus is vaak wel traag (enkele seconden wachten voor je foto daadwerkelijk genomen wordt), maar ik heb geen problemen om een goede foto te krijgen. Echt geen statief ofzo nodig.jeroentje schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:23:
[..]
Doe ik iets fout wat betreft de camera? Ik heb op een site gezien dat de D900i goede nachtfoto's maakt, maar dat is bij mij echt niet het geval. Al vanaf het begin niet.
Ik heb alles op z'n best staan, heb ook de nachtmodus aan.
Maar het is gewoon dikke prut wat eruit komt als ik 's nachts een foto maak.
Ik heb alles op z'n best staan, heb ook de nachtmodus aan.
Maar het is gewoon dikke prut wat eruit komt als ik 's nachts een foto maak.
Samsung Galaxy Note 3
Vandaag met een actie de D900i gekocht voor 129 euro bij Bel Company in België. Ik hoop dat het geen miskoop zal zijn.
Ik heb ongeveer 5 jaar gedaan met mijn Nokia 3510 (een van de eerste met een kleurenschermpje!!). Maar nu werd het tijd voor een andere. Ik ben op zoek gegaan naar een slide-gsm tussen de 100 en 200 euro. Vereisten waren: bluetooth, mp3-spelertje, camera en mogelijkheid tot syncen van agenda. Ik heb geen enkele ( ! ) gsm in deze categorie gevonden zonder noemenswaardige problemen. Uiteindelijk deze genomen omdat hij met die aanbieding zo goedkoop was. Enig grote nadeel vond ik: het feit dat je geen foto's en filmpjes die je maakt rechtstreeks kan opslaan op je externe geheugen.
Ik heb ongeveer 5 jaar gedaan met mijn Nokia 3510 (een van de eerste met een kleurenschermpje!!). Maar nu werd het tijd voor een andere. Ik ben op zoek gegaan naar een slide-gsm tussen de 100 en 200 euro. Vereisten waren: bluetooth, mp3-spelertje, camera en mogelijkheid tot syncen van agenda. Ik heb geen enkele ( ! ) gsm in deze categorie gevonden zonder noemenswaardige problemen. Uiteindelijk deze genomen omdat hij met die aanbieding zo goedkoop was. Enig grote nadeel vond ik: het feit dat je geen foto's en filmpjes die je maakt rechtstreeks kan opslaan op je externe geheugen.
BOE
Hallo,
Mijn zusje heeft de d900(i) pasgeleden in de badkamer gelegd, echter had ze niet door dat ze hem in een plas water heeft gelegd/ of op een plek waar wat langs is gekomen, de telefoon is dus nat geworden aan de onderkant, Dit is woensdag gebeurd, en sindsdien kan de telefoon wel aan, maar jekan niks intypen, geen enkele knop werkt, alleen de uitknop, dus hij kan alleen aan enuit, al onder de feun geweest, en al een paar dagen laten drogen, poosje in de zon, werkt allemaal niet , is het de moeite om hem open te draaien, anders doe ik dat wel ff, of opsturen? of zou dat teveel kosten.
Mvg, Niek
Mijn zusje heeft de d900(i) pasgeleden in de badkamer gelegd, echter had ze niet door dat ze hem in een plas water heeft gelegd/ of op een plek waar wat langs is gekomen, de telefoon is dus nat geworden aan de onderkant, Dit is woensdag gebeurd, en sindsdien kan de telefoon wel aan, maar jekan niks intypen, geen enkele knop werkt, alleen de uitknop, dus hij kan alleen aan enuit, al onder de feun geweest, en al een paar dagen laten drogen, poosje in de zon, werkt allemaal niet , is het de moeite om hem open te draaien, anders doe ik dat wel ff, of opsturen? of zou dat teveel kosten.
Mvg, Niek
dag mensen,
ik probeer mijn samsung d900i te updaten (firmware), maar kom er niet echt achter waar ik dat kan doen. Ik heb de samsung PC studio inmiddels geinstalleerd, maar zie daar geen firmware update optie. Op de samsung site vind ik alleen de studio.
any help?
ik probeer mijn samsung d900i te updaten (firmware), maar kom er niet echt achter waar ik dat kan doen. Ik heb de samsung PC studio inmiddels geinstalleerd, maar zie daar geen firmware update optie. Op de samsung site vind ik alleen de studio.
any help?
Naar mijn weten is er geen nieuwe firmware te downloaden. Tenminste niet legaal bij Samsung vandaan.jeroentje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:20:
dag mensen,
any help?
Beetje late reactie maar goed. Opsturen moet je zelf met je provider regelen, dit kan soms kosteloos zijn maar gezien het probleem zal dit je wel geld kosten Hoeveel? Even je provider bellen, weet je het zo. Zelf opendraaien kan natuurlijk ook maar dan ben je sowieso enige garantie kwijt. Misschien dat je wel wat waterresten kan weghalen maar als het al niet leukt met een fohn en laten drogen geef ik je niet al te veel kans.Niekjuh schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:17:
Hallo,
Mvg, Niek
Ik heb deze telefoon nu een week, en ik weet zeker dat ik die functie ergens ben tegengekomen, ik zal nog even voor je kijken.Taarmen schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:45:
Hey ik heb dit en het vorige topic door gezocht maar ik kon niet vinden of en hoe je anonieme nummers kan blokkeren?
Overigens kom ik niet in het Volume menu?? k heb een D900i Rev 0.4 met firmwareversie ASHD2, maar als ik dat nummer intoets dan gebeurt er gewoon niets, alle andere menu's werken wel gewoon.
Hallo,
Ik heb ook de D900I gekocht en ben er tot nu toe tevreden over.
Nu ben ik aan het kijken of er ook een "navigatie-systeem" op kan.
Nu heb ik het programma Mcguider gevonden maar ik heb het vermoeden dat deze niet werkt op de D900I
Kan iemand dat bevestigen en weet iemand misschien een programma dat wel werkt op dit toestel?
Ik hoor het graag........
Nu heb ik het programma Mcguider gevonden maar ik heb het vermoeden dat deze niet werkt op de D900I
Kan iemand dat bevestigen en weet iemand misschien een programma dat wel werkt op dit toestel?
Anoniem: 49740
In mijn net aangeschafte D900i heb ik een SCANDISK Mobile 8GB kaartje geplaatst.
De phone ziet wel dat er een memory card aanwezig is, maar via het menu op de phone is de memory card niet bereikbaar.
Dat 1GB en 2GB wordenondersteund lees ik terug in de handleiding, maar dat grotere memory kaarten niet worden ondersteund is niet terug te vinden. Worden deze kaarten (groter dan 2GB) niet ondersteund.
De phone ziet wel dat er een memory card aanwezig is, maar via het menu op de phone is de memory card niet bereikbaar.
Dat 1GB en 2GB wordenondersteund lees ik terug in de handleiding, maar dat grotere memory kaarten niet worden ondersteund is niet terug te vinden. Worden deze kaarten (groter dan 2GB) niet ondersteund.
Ik meen dat ik onlangs ergens gelezen heb dat de D900i maximaal 2 gig ondersteunt, dus helaas...Anoniem: 49740 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:50:
In mijn net aangeschafte D900i heb ik een SCANDISK Mobile 8GB kaartje geplaatst.
Dat is ook vrij logisch, aangezien er een MicroSD slot inzit, en niet een microSDHC slot
Mijn D900 is 1,5 jaar oud en werkt nog steeds prima. Tot voorkort synchroniseerde ik via de bijgeleverde USB-kabel. Sinds een week heb ik een BT-adapter en synchroniseer ik op die manier. Na de eerste keer synchroniseren (geforceerd, pc->phone) staan al m'n afspraken in m'n telefoon twee uur te vroeg.
Ik heb geprobeerd te kijken of het wellicht aan de tijdsinstelling ligt van pc of phone (het is nu namelijk GMT +2 in NL, vanwege de zomertijd). Maar beide staan goed ingesteld en ook in PC Studio kan ik daarover niets vinden. Heeft iemand dit probleem (gehad)? En vooral: hoe kom ik er vanaf??
Ik heb geprobeerd te kijken of het wellicht aan de tijdsinstelling ligt van pc of phone (het is nu namelijk GMT +2 in NL, vanwege de zomertijd). Maar beide staan goed ingesteld en ook in PC Studio kan ik daarover niets vinden. Heeft iemand dit probleem (gehad)? En vooral: hoe kom ik er vanaf??
Nothing to see here folks, please move along.
Ik heb nu ook al een poos een D900i met een 2Gb kaartje.
Nu kon ik laatst geen foto's maken omdat het geheugen vol zat. Dus ik dacht ik doe dat kaartje even in me reader zodat ik dat micro-sd kaartje leeg haal.
Blijkt alleen het telefoongeheugen vol te zitten.
Kan dat ding geen foto's maken naar het sd kaartje?
Nu kon ik laatst geen foto's maken omdat het geheugen vol zat. Dus ik dacht ik doe dat kaartje even in me reader zodat ik dat micro-sd kaartje leeg haal.
Blijkt alleen het telefoongeheugen vol te zitten.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Nee dus... dat is dus echt dom geweest van Samsung. Ik hoop dat ze dit nog eens met een firmware update fixen, het is echt onhandig om regelmatig van het intern geheugen te moeten overkopiëren naar het SD-kaartje. Dat kaartje heeft zo eigenlijk ook niet veel nut meer.Daywalk3r schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:33:
[..]
umm ik weet dat er mods van zijn e.d. maar ik snap het echt niet *knip* communicatie gaat via het forum
en nu on-topic
ik heb gisteren een microsd kaart gekocht en dan is eigenlijk de vraag welke dingen er allemaal overgezet kan worden op die microsd kaart
en nu on-topic
ik heb gisteren een microsd kaart gekocht en dan is eigenlijk de vraag welke dingen er allemaal overgezet kan worden op die microsd kaart
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 11-10-2008 22:46 ]
Gaat de accu een beetje lang mee
Wat is jullie evaring hier mee ?
Of is die van de Samsung J700 beter....... ?
Wat is jullie evaring hier mee ?
Of is die van de Samsung J700 beter....... ?
J700 accu zou zeker niet beter moeten zijn. Is een echt budgettoestel he. D900i is nog redelijk mid-end.
Anoniem: 263013
Mijn beeldscherm is sinds vandaag kapot. Hij heeft een tik ertegenaan gehad en is nu zegmaar zwart met kleurrijke 'barsten'. Iemand enig idee wat een reparatie kost?
Anoniem: 84969
Ik zie dat Vodafone deze telefoon nu verkoopt icm prepaid aansluiting. Weet iemand toevallig of je in zo'n toestel ook een SIM-kaart van een abbonnement (ook van Vodafone) kan stoppen, of dat er dan ook alleen maar prepaid SIM-kaarten in kunnen? Het scheelt namelijk toch wel meer dan 50 euro. ;-)
Anoniem: 239951
Volgens mij niet, ik heb het toestel een paar maanden geleden ook bij Vodafone gekocht (aanbieding 60€) en direct laten unlocken bij de simlockboer..
Wat ik begreep van die man is dat het toestel 2 locks heeft.
Wat ik begreep van die man is dat het toestel 2 locks heeft.
Mogelijkheid? : http://www.getjar.com/products/8701/MobileGMapsbruce the boss schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:17:
Hallo,
En ja hoor... Daar is die weer...
Het lijkt er op of ik een maandagmorgen modelletje heb oid. Na het eerste half jaar sneuvelde het scherm, na het 2e, na het 3e en dit is dus de 4e keer!
Blij dat ik met dit toestel nog maar tot februari hoef. Daarna word het een projectiel om eens lekker een potje mee te gaan kleiduivenschieten... Wat een geklooi, nu maar voor de laatste keer onder garantie terug dan
Het lijkt er op of ik een maandagmorgen modelletje heb oid. Na het eerste half jaar sneuvelde het scherm, na het 2e, na het 3e en dit is dus de 4e keer!
Blij dat ik met dit toestel nog maar tot februari hoef. Daarna word het een projectiel om eens lekker een potje mee te gaan kleiduivenschieten... Wat een geklooi, nu maar voor de laatste keer onder garantie terug dan
Ik zie dat de vraag hier al vaker is gesteld, maar ik kan geen goed antwoord vinden. Mijn vrouw heeft een nieuwe Samsung en wil wat SMSjes overzetten van de D900i naar haar nieuwe Samsung. In PCstudio (versie 3.2.0) heb ik wel de optie om SMSjes te bekijken en te bewerken, maar ik zie geen optie om SMSjes te backuppen. Zie ik de optie over het hoofd of zit deze er niet in?
Anoniem: 208757
ik heb dit weekend nog mijn gegevens van ene samsung naar andere gezet met de pc studio.
Alles selecteren in mappen van de mobiel en slepen naar de mappen van de pc.
Andere mobiel eraan hangen en terug slepen.
Ik heb een andere vraag.
Er zitten maar 4 geluidjes bij als je een smsje krijgt. Graag wil ik een ander geluidje.
Iemand een idee hoe ik dat moet doen???
Thnx
Alles selecteren in mappen van de mobiel en slepen naar de mappen van de pc.
Andere mobiel eraan hangen en terug slepen.
Ik heb een andere vraag.
Er zitten maar 4 geluidjes bij als je een smsje krijgt. Graag wil ik een ander geluidje.
Thnx
helaas dat is niet mogelijk met deze telefoon; leuk heAnoniem: 208757 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:12:
Ik heb een andere vraag.
Thnx

Slepen naar de PC lukt niet? Wat jij wilt kan volgens mij wel iig.pven schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:17:
Ik zie dat de vraag hier al vaker is gesteld, maar ik kan geen goed antwoord vinden. Mijn vrouw heeft een nieuwe Samsung en wil wat SMSjes overzetten van de D900i naar haar nieuwe Samsung. In PCstudio (versie 3.2.0) heb ik wel de optie om SMSjes te bekijken en te bewerken, maar ik zie geen optie om SMSjes te backuppen. Zie ik de optie over het hoofd of zit deze er niet in?
Anoniem: 290016
Ik heb pasgeleden de D900 aangeschaft, prachtig toestel ik was er super blij mee, totdat ik alle reviews begon te lezen, wat een drama's!!! ik hoop dat het me bespaard blijft...
Nu gebruikte ik op me oude vertrouwde Nokia de agenda heel veel, die geeft bij een agenda punt een geluid en trilsignaal totdat je hem zelf handmatig uitzet ( of na 6 alarm signalen automatisch uit )
Vreemd genoeg moet je in de D900 van "thema" wisselen om de toetstonen uit te zetten
Kan ik daarom érgens instellen dat bij een vooraf ingesteld agenda punt het alarm signaal afgaat en de telefoon ook de trilfunctie activeert?? ik kan het niet vinden...
Nu gebruikte ik op me oude vertrouwde Nokia de agenda heel veel, die geeft bij een agenda punt een geluid en trilsignaal totdat je hem zelf handmatig uitzet ( of na 6 alarm signalen automatisch uit )
Vreemd genoeg moet je in de D900 van "thema" wisselen om de toetstonen uit te zetten

Kan ik daarom érgens instellen dat bij een vooraf ingesteld agenda punt het alarm signaal afgaat en de telefoon ook de trilfunctie activeert?? ik kan het niet vinden...
Ik heb mijn vrouw voor haar verjaardag het Jackie Pack gegeven. Hier zat de samsung D900i Expresso Brown in. Nu gebruiken wij in de auto een Bluetooth Carkit ( Nokia CK-7w ) voor het handsfree bellen. Dit ging voorheen met haar oude Nokia super ! Maar nu zij deze samsung heeft lijkt het wel een holle grot. Is dit een software probleem van samsung ? Wie heeft hier de oplossing voor ?
Hallo, ik heb een D900-toestel waarvan het bijbehorende 2-jarige abonnement dat ik bij Tele2 had bijna verlopen is. Omdat het toestel nog prima is (hier totaal geen last van kapotte schermpjes en wat dies meer zij), wil ik een goedkoop sim only-abonnement nemen. Ik gebruik mijn mobieltje maar heel sporadisch, smsjes versturen doe ik ook niet veel, eigenlijk is het meeste wat ik ermee doe mijn Gmail checken via WAP, als ik onderweg ben. Wat ik dus eigenlijk zoek is een sim only-abonnement waarmee ik kan wappen. Ik heb net Simpel gebeld, maar die ondersteunen geen WAP meer omdat dat een verouderd systeem is om mee te internetten vanaf een mobieltje. Maar ik hoef geen fancy GPRS-toestanden. Gewoon even via WAP m'n mail checken is voldoende. Waarbij dat natuurlijk het liefst betaald wordt van de bundel.
Bij Tele2 had ik een abonnement waar ik dat wel bij had, maar ik wil echt weg bij Tele2, mijn abonnement daar vervalt per 1 juli. Ik heb 2 jaar lang niet in het buitenland kunnen bellen met mijn toestel, omdat men bij Tele2 de oorzaak daarvan niet konden vinden. Ze beweerden bij hoog en bij laag dat mijn toestel al simlockvrij was. Laatst heb ik hem voor een tientje bij één of andere Turk simlockvrij laten maken. Tele2 wil ik dus echt niet meer.
Heeft iemand een tip voor een abonnement/provider die mij kan bieden wat ik zoek?
Bij Tele2 had ik een abonnement waar ik dat wel bij had, maar ik wil echt weg bij Tele2, mijn abonnement daar vervalt per 1 juli. Ik heb 2 jaar lang niet in het buitenland kunnen bellen met mijn toestel, omdat men bij Tele2 de oorzaak daarvan niet konden vinden. Ze beweerden bij hoog en bij laag dat mijn toestel al simlockvrij was. Laatst heb ik hem voor een tientje bij één of andere Turk simlockvrij laten maken. Tele2 wil ik dus echt niet meer.
Heeft iemand een tip voor een abonnement/provider die mij kan bieden wat ik zoek?
Ben bescheiden voor €1,- per maand 15 minuten of 15 smsjes : Ben
Ik heb cola schade op mijn D900i gehad, want er was een cola fles in mijn tas opengegaan. Na opdrogen is alles weer hersteld, alleen de tril functie blijft trillen als ik hem gebruik. Als na een tijdje het scherm zeg maar donker wordt gaat ie wel uit, maar gebruik je hem dan weer dan blijft ie aanstaan. Hoe zorg ik dat dit stopt? desnoods wil ik de tril functie wel slopen of hem eruit halen... maar heb er niet achter kunnen komen waar die zit en hoe dat het best kan.
Kan iemand helpen het probleem op te lossen
Onder Instellingen -> Geluid kun je bepalen of de telefoon gewoon moet overgaan bij een telefoontje of SMS, of ook moet trillen. Gewoon uitzetten dus.Menn0o schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:39:
Ik heb cola schade op mijn D900i gehad, want er was een cola fles in mijn tas opengegaan. Na opdrogen is alles weer hersteld, alleen de tril functie blijft trillen als ik hem gebruik. Als na een tijdje het scherm zeg maar donker wordt gaat ie wel uit, maar gebruik je hem dan weer dan blijft ie aanstaan. Hoe zorg ik dat dit stopt? desnoods wil ik de tril functie wel slopen of hem eruit halen... maar heb er niet achter kunnen komen waar die zit en hoe dat het best kan.
Weet iemand hoe je de gevoeligheid van de microfoon kant verhogen ? Als ik naar iemand bel (of gebeld word) dan hoort die andere persoon me heel slecht. Kan ik ergens in een menu ofzo de gevoeligheid van de micro verhogen ?
Dat heb ik al geprobeerd, maar niet alleen bij sms of een andere handeling trilt hij, maar ALTIJD trilt hij, zolang je hem gebruikt trilt ie. Super irritant dus, ik heb al gekeken bij de service manuals om te zien waar de trilfunctie zit, maar daar kon ik hem niet tussen vinden.Wildfire schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:23:
[...]
Onder Instellingen -> Geluid kun je bepalen of de telefoon gewoon moet overgaan bij een telefoontje of SMS, of ook moet trillen. Gewoon uitzetten dus.
Dus als iemand een oplossing weet...
Edit: fout topicMenn0o schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:47:
[...]
Dat heb ik al geprobeerd, maar niet alleen bij sms of een andere handeling trilt hij, maar ALTIJD trilt hij, zolang je hem gebruikt trilt ie. Super irritant dus, ik heb al gekeken bij de service manuals om te zien waar de trilfunctie zit, maar daar kon ik hem niet tussen vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door blubbers op 10-07-2009 11:12 ]
Heb je nog garantie? anders gewoon opsturen voor reparatie.Menn0o schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:47:
[...]
Dat heb ik al geprobeerd, maar niet alleen bij sms of een andere handeling trilt hij, maar ALTIJD trilt hij, zolang je hem gebruikt trilt ie. Super irritant dus, ik heb al gekeken bij de service manuals om te zien waar de trilfunctie zit, maar daar kon ik hem niet tussen vinden.
Edit: ik had ook nog de schematische weergave v/d printplaat in m'n favorieten staan: http://files.shrak-mobile...msung/SGH-D900i_schem.rar misch kun je er nog wat mee als jr hrt zelf wilt doen.
succes
[ Voor 17% gewijzigd door musicer op 19-08-2009 14:15 ]
Anoniem: 213904
Hallo. Ik heb sinds enige tijd een D900i, maar de laatste tijd heb ik problemen om mn telefoonboek/berichten te openen. Ik kan wel gebeld worden maar niet bellen/internetten/smsen. Ik ben ermee naar de KPN winkel geweest, en die zeiden dat het een software probleem was, dus gewoon de firmware updaten en het is goed. Op dit moment is de firmware versie ASHD2, maar ik kan nergens een firmware update vinden voor de D900i op de site van Samsung.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Toen ik zelf nog een d900i heb gehad heb ik wel eens geprobeert om het ook te updaten, maar ik geloof dat dat via de PC niet kan en dat je dat alleen bij een samsung service point kan doen. Ik weet niet precies waar die allemaal zitten, maar volgens mij in ieder geval de `the phone house` vestigingen ofzo.Anoniem: 213904 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:37:
Hallo. Ik heb sinds enige tijd een D900i, maar de laatste tijd heb ik problemen om mn telefoonboek/berichten te openen. Ik kan wel gebeld worden maar niet bellen/internetten/smsen. Ik ben ermee naar de KPN winkel geweest, en die zeiden dat het een software probleem was, dus gewoon de firmware updaten en het is goed. Op dit moment is de firmware versie ASHD2, maar ik kan nergens een firmware update vinden voor de D900i op de site van Samsung.
Flashen fixs it 
Helaas is het verboden om erover te praten maar google er maar eens op. Vaak kom je via fora dan wel te weten wat de laatste (nederlandse) firmware is voor je d900i. Het is even zoeken maar daarna kan je vaak via een programmatje je firmware flashen. Waarschijnlijk is je probleem daarna wel verholpen. Maak wel back-ups van alles via pc studio ofzo want je raakt alles op het telefoon-geheugen kwijt. Tevens vervalt je garantie door het flashen en is het uiteraard geheel eigen risico.
Buiten de risico's verhelpt het wel problemen, oneffenheden is eerdere versies en vind ik het persoonlijk dus wel de moeite waard
Helaas is het verboden om erover te praten maar google er maar eens op. Vaak kom je via fora dan wel te weten wat de laatste (nederlandse) firmware is voor je d900i. Het is even zoeken maar daarna kan je vaak via een programmatje je firmware flashen. Waarschijnlijk is je probleem daarna wel verholpen. Maak wel back-ups van alles via pc studio ofzo want je raakt alles op het telefoon-geheugen kwijt. Tevens vervalt je garantie door het flashen en is het uiteraard geheel eigen risico.
Buiten de risico's verhelpt het wel problemen, oneffenheden is eerdere versies en vind ik het persoonlijk dus wel de moeite waard
één is geen, twee is één
Oh als dat zo zouzijn zou het wel fijn zijn. Dan kan ik mijn oude mobiel ook een keer flashen. Heb je hier mischien een linkje van. PM me anders maar 1Wackoz schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:01:
Flashen fixs it
Anoniem: 158967
Hey mensen, ik heb nu een tijdje de Samsung D900i.
Vandaag ben ik wat gaan rommelen met foto's op en van de telefoon zetten.
Toen ik foto's kreeg van iemand anders en die vervolgens op mijn telefoon proberen te zetten. Lukte dat nog goed, maar toen ik ze wou openen stond er dat: Inhoud wordt niet ondersteunt. Weet iemand hoe ik alsnog de foto's op mijn telefoon te zien kan krijgen...!
Bedankt alvast!
Toen ik foto's kreeg van iemand anders en die vervolgens op mijn telefoon proberen te zetten. Lukte dat nog goed, maar toen ik ze wou openen stond er dat: Inhoud wordt niet ondersteunt. Weet iemand hoe ik alsnog de foto's op mijn telefoon te zien kan krijgen...!
Bedankt alvast!
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 30-08-2009 17:12 ]
de foto's mogen maximaal een resolutie hebben niet groter dan 3.2mp (2048x1536)Anoniem: 158967 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:44:
Hey mensen, ik heb nu een tijdje de Samsung D900i.
Bedankt alvast!
Anoniem: 158967
Ah oke, bedankt.. dus stel, ik zou ze verkleinen dan kunnen ze gwn op mijn telefoon? Weet je ook wat de Maxx resolutie is op de samsung d900i dan?
ik dacht 2048x1536 (3.2mp) zoalsik ook al hierboven schreef ^
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een Samsung D900 en gebruik prepaid van AH Mobiel. Ik check regelmatig mijn mail (Gmail) door op mijn mobieltje via GPRS naar m.gmail.com te surfen. Ik krijg dan altijd een melding 'U gaat naar een niet-beveiligd gebied. Oké?' Ik kies dan voor Ja en dan krijg ik gewoon m'n mailtjes te zien. Bij iedere handeling krijg ik opnieuw die melding, dus bij ieder mailtje dat ik 'aanklik'. Dat was altijd al best irritant. Maar sinds een paar dagen blijft die melding maar komen. Dus ik kies voor Ja en vervolgens krijg ik die melding opnieuw en als ik weer op Ja klik wéér, enz. Ik kan m'n mail niet meer lezen dus want ik kom niet uit deze 'loop'. Mobieltje helemaal uitzetten en weer aandoen maakt geen verschil. Weet iemand hoe je die beveilingsvraag er helemaal uit kunt slopen misschien?
Ik zou op zoek gaan via Google naar Gmail-g.jar
Dat is de applicatie van Gmail voor op je mobiel. Werkt een stuk fijner dan steeds naar m.gmail.com te gaan. En verbruikt veel minder dataverkeer (zeker op prepaid belangrijk).
Gebruik de 1.5 versie, en die staat hier: http://wapreview.com/download/gmail1.5/gmail-g.jar
Installeren op de D900 gaat trouwens via de jad (een soort EXE die verwijst naar de jar). Beide (gmail-g.jar en gmail-g.jad) kopieeren naar de D900i en dan de JAD installeren.
http://wapreview.com/download/gmail1.5/gmail.jad
Dat is de applicatie van Gmail voor op je mobiel. Werkt een stuk fijner dan steeds naar m.gmail.com te gaan. En verbruikt veel minder dataverkeer (zeker op prepaid belangrijk).
Gebruik de 1.5 versie, en die staat hier: http://wapreview.com/download/gmail1.5/gmail-g.jar
Installeren op de D900 gaat trouwens via de jad (een soort EXE die verwijst naar de jar). Beide (gmail-g.jar en gmail-g.jad) kopieeren naar de D900i en dan de JAD installeren.
http://wapreview.com/download/gmail1.5/gmail.jad
[ Voor 26% gewijzigd door W00fer op 22-11-2009 19:04 ]
Hoi W00fer, bedankt voor je reactie. Ik heb het kabeltje niet meer waarmee ik m'n mobiel op m'n pc kan aansluiten en als ik op m'n mobiel via WAP naar die eerste link surf, dan krijg ik een melding dat het inhoudstype niet ondersteund wordt ofzoiets...
Edit: Het is me inmiddels gelukt om de e-mailinstellingen op de juiste manier te configureren in m'n telefoon, dus het probleem is opgelost.
Edit: Het is me inmiddels gelukt om de e-mailinstellingen op de juiste manier te configureren in m'n telefoon, dus het probleem is opgelost.
[ Voor 22% gewijzigd door _Floddertje_ op 23-11-2009 11:41 ]
Ik heb een D900i en ik wil graag mijn eigen 3.5mm oortjes erop aansluiten. Standaard ondersteunt die dat niet, dus ik moet een adapter kopen. Maar ik luister graag naar radio en de bijgeleverde Samsung earphones fungeert als een antenne. De adapter die in de start post staat ondersteunt dat blijkbaar niet. Ik heb al beetje op eBay gezocht en daar vind ik wel een paar andere adapters. Maar weet ik niet of die wel echt werken met de radio functie. Ik kan ook geen reviews enz vinden erover.
Heeft iemand misschien een van die adapters die werkt met de radio functie?
Heeft iemand misschien een van die adapters die werkt met de radio functie?
Anoniem: 335937
ik heb al een tijdje een smasung D900, en nou is mij scherm kapot gegaan. de telefoon doet het verder nog wel, en ik vind het ook niet zo'n probleem, maar ik zou graag nog enven mij telefoonnummers naar mijn simkaart willen kopieren, maar nou weet ik niet welke stappen ik moet doen. kan iemand mij dit vertellen, met de cijfers, zodat ik de goeie stappen onderneem?
Mvg,
Mvg,
Ik heb een andere samsung D900. Een vrij nieuwe en nu heb ik een probleempje en kan me herinneren dan de vorige hetzelfde had in het begin namelijk dat hij wel trilde maar geen toon deed.
De instellingen staan wel goed zover ik zie, toon en trillen.
Iemand een idee?
De instellingen staan wel goed zover ik zie, toon en trillen.
Iemand een idee?
Als je bij een D900 kies voor Trillen+Toon,
dan doet ie dit niet tegelijk, maar na elkaar... dus eerst trillen, dan beltoon.
dan doet ie dit niet tegelijk, maar na elkaar... dus eerst trillen, dan beltoon.
Leeg - Sinds 20180907
dat snap ik maar de beltoon doet ie niet. hij trilt maar dan de beltoon laat hij niet horen.