I am happy!
Geachte mevrouw *** ******, Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u graag de volgende reactie. U geeft aan dat u mogelijk uw contract wenst te vernieuwen. Het toestel mag echter niet voorzien zijn van een simlock en T-Mobile software. Dit is mogelijk. Wij raden u in dit geval aan om een T-Mobile Shop te bezoeken en hier duidelijk aan te geven welke wensen u heeft. De medewerkers kunnen u vervolgens alle geschikte toestellen laten zien. Wanneer u via T-Mobile Klantensevice uw contract wenst te vernieuwen, dan betreft het altijd een telefoon voorzien van simlock en T-Mobile software. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice BV
Manon Scherders-van Ham.
Op naar de T-mobile shop volgende week.
EDIT: Ze zeggen "alle geschikte toestellen" maar zit de D900i daar dan ook bij? Zo niet, dan kan ik of een maand wachten (wat ik zeker weten niet ga redden.

), of ik neem de D900i met T-mobile software en zeg een paar dagen later mijn contract bij T-mobile op en ga naar Telfort of KPN ofzo. En dat ik dan een gewone D900i bij afsluiten nieuw contract neem.
Maar ik ga toch als allereerste kijken of ik het echt zo erg vind, die T-mobile zooi erop (mocht de D900i er niet bij zitten).
Een belangrijk ding voor mij is de actieve achtergrond, als dat door T-mobile is weggehaald, hoef ik m niet. Ik wil juist die actieve achtergrond zo graag. Dat ie veranderd als je in het buitenland bent.
[
Voor 29% gewijzigd door
Sterretje6 op 03-09-2007 22:35
. Reden: Vraagje erbij gezet! ]