Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227631

Ashaman schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:16:
op samsung-stuff.de moet je even zoeken naar het toestel en firmware modding
daar staat een overzicht met alle mods.
bij candid's mod (gebaseerd op D900XEFK2) en bij de international mod zit de nederlandse t9 ingevoegd.

of het wat voor je is moet je zelf ervaren.

have fun

;)
Kan ik die Candid mod ook ergens anders vandaan halen?
Ik kom niet op de site van samsung-stuff. mijn IP is geblokt omdat ik blijkbaar te vaak op de knopjes heb geklikt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44

Flipm0de

geen

misschien een hele stomme vraag hoor, maar hoe zet je een ) in een smsje? Kan em niet vinden.....

edit; al gevonden 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Flipm0de op 01-08-2007 12:17 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 18:01
JDeraGear schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:06:
[...]

Kan iemand me het volgende trouwens uitleggen; wanneer mijn telefoon afgaat gaat de beltoon in stappen van zacht naar harder, terwijl ik het volume van de beltoon op maximaal (5) heb staan. Ik vind nergens een optie om ervoor te zorgen dat het volume gewoon gelijk blijft. Op deze manier mis ik nl nog altijd de eerste 2 maal overgaan wanneer mijn telefoon ergens op mn kamer ligt, en ben ik soms nog te laat met opnemen.
Ik weet niet hoe dit bij de samsung precies zit maar mijn sony-ericsson had dit ook, mij is verteld dat dat is om gehoorschade te voorkomen omdat de beltoon uit dezelfde speaker komt als de telefoon. Mocht je op het moment dat je je telefoon aan je oor hebt de telefoon overgaan hoor je niet de beltoon op vol volume aan je oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229133

Misschien is deze vraag al 100x voorbij gekomen, maar ik wil dus een D900i gaan aanschaffen en mijn vraag is waar ik dit het 't goedkoopste (laagst mogelijke abo-kosten per maand + gratis toestel) kan doen? Op Hi.nl kwam ik de volgende aanbieding tegen:
http://shop.hi.nl/hi/RAPR...ml?M5Referer=Portal_D900i

Dit is een Hi-20 abo, waarbij ik dus 12,95 euro per maand betaal 2 jaar lang als ik het goed begrijp = 311,- (met mijn huidige bel/sms-gedrag maak ik de belminuten normaal gesproken niet op). Wordt dit toestel dan overigens kaal geleverd (geen oortjes oid.) ? (heb geen ervaring met abonnementen, hiervoor altijd prepay gehad)

Ik wil een 2-jarig abo, waarbij ik met de belbundel ook kan SMS'en, 1 vd redenen waardoor ik op dit Hi abo uitkwam. Maar weet iemand misschien webshops waarbij dit goedkoper kan (ik heb geen betere aanbiedingen gevonden op bijv. telecomvergelijker.nl), of is het aanschaffen van een GSM+abo normaal gesproken het goedkoopste bij de provider zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

Lijkt het je niks om in de hi koopjeshoek van de shop en 1-jarig abonnement af te sluiten? Persoonlijk vind ik 2 jaar te lang nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229133

Ja ik zit daar nu ook even te kijken (in de 1 jaar koopjeshoek). Maar dan heb je wel geen korting op je abonementskosten (je betaalt dus nog minimaal 240 euro voor 1 jaar lang bellen, nu betaal ik 311 euro voor 2 jaar lang bellen met gewoon evenveel belminuten). Mobieltje gaat bij mij gerust 2 jaar mee ;). Ik hoef niet elk jaar een nieuwe te hebben.
Maar worden die toestellen dus kaal geleverd (alleen accu+handleiding erbij of nog meer) ?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 229133 op 09-08-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119483

Nog een USB-kabeltje erbij + driver CD en een paar oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Wat voor java-files kan je op de D-900 installeren?
Ik heb quadrapop via wap geinstalleerd, maar als ik het spel opstart dan blijft die hangen bij het opstartscherm...Het spel heeft als extensie .jar.
Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63111

Geen idee.

Wil wel nog even melden dat ik na 3 maanden met een kapot beeldscherm zat. Mijn fout of niet, ik vond het discutabel. Toen de D500 maar weer gaan gebruiken, mede door laksheid van mezelf enkele weken later pas terug naar de winkel.

Was geen probleem, geen gezeur over "eigen fout" of weet ik het, gewoon erg netjes behandeld. Toestel daar ingeleverd, accu en klepje terug gekregen. Na 4 weken maar eens langs gegaan, er waren problemen met de onderdelen. Schijnt dat dit regelmatig voorkomt bij de D900...

Afgelopen vrijdag werd ik dan gebeld, we zijn in totaal 8 weken later, maar hij was weer binnen. En verdomme, ik vind het wel zo'n fijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 19:38

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb een vraag over dit toestel. Het synchroniseert met Outlook, dus ook je agenda items. Neemt het ook de reminders mee? Dus dat je een reminder instels in Outlook bijv. een uur voor een bepaald event, en dat de telefoon je daar dus ook aan herinnert.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb ook ff 2 vraagjes.
In de map my photos kun je de foto's full screen bekijken en dan ook een full screen slide show doen. Maar via samsung pc studio kan ik er geen plaatjes in die map zetten. Ik kan nu alleen plaatjes in de map downloaded images zetten of natuurlijk op de sd kaart maar dan kan ik ze niet full screen bekijken.
Weet iemand hoe dat zit?

En kun je bij deze telefoon ergens instellen dat alleen de contacten die op je telefoon staan worden weergegeven en de contacten op je sim niet. Nu heb ik veel contacten dubbel staan, bij mijn oude nokia kon je dat wel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:42:
Ik heb een vraag over dit toestel. Het synchroniseert met Outlook, dus ook je agenda items. Neemt het ook de reminders mee? Dus dat je een reminder instels in Outlook bijv. een uur voor een bepaald event, en dat de telefoon je daar dus ook aan herinnert.
Ik heb echt een talent voor het posten van vragen in dit forum, waar niemand een antwoord op heeft :) iemand moet dit toch weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230433

weet iemand al hoe je de sms limiet van 200 berichten kan verhogen .. ?

ik heb dit hele topic al doorgelezen .. srry als het er al stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

200 tekens per bericht bedoel je? Volgens mij kun je in de meeste telefoons maar 160 tekens doen, maar ik weet het niet zeker. Bij meer tekens zijn het gewoon twee berichten die door een beetje slimme ontvangende telefoon gewoon als 1 bericht worden weergegeven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11
Ik kan nog steeds niet met PC Studio m'n foon verbinden.. als ik hem via USB aansluit zegt ie "phone error" iemand anders dit probleem ook?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:27:
200 tekens per bericht bedoel je? Volgens mij kun je in de meeste telefoons maar 160 tekens doen, maar ik weet het niet zeker. Bij meer tekens zijn het gewoon twee berichten die door een beetje slimme ontvangende telefoon gewoon als 1 bericht worden weergegeven natuurlijk :)
nee ik bedoel het telefoon geheugen die maar 200 smsjes kan opslaan :O

terwijl het tog wel 80 mb heeft ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207352

hallo,

kan iemand mij vertellen hoe de aangepaste firmware te flashen?
is hier een tool voor? mn duits is bar slecht (samsung-stuff.de)

verder had iemand ergens in het topic gevraagd of de agenda te benaderen is terwijl je belt... hier had nog niemand antwoord op gegeven. iemand een idee?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 230433 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:51:
[...]

nee ik bedoel het telefoon geheugen die maar 200 smsjes kan opslaan :O

terwijl het tog wel 80 mb heeft ..
Holy shit dude... ik sms maar 100 keer per JAAR of zo :o Bellen is sneller, goedkoper en makkelijker, vandaar :)

Los daarvan, als ik een berichtje gelezen heb, pleur ik het weg. Moet je ook eens met e-mail proberen trouwens, het werkt bijzonder verlichtend O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

Ik heb echt een talent voor het posten van vragen in dit forum, waar niemand een antwoord op heeft :) iemand moet dit toch weten?
ja hij neemt ook de reminders mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

tip: voeg de categorie MEETING toe aan je agenda item in outlook en het wordt een "afspraak" in je telefoon.

Als je de categorie leeg laat wordt t een "varia".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00
Ik heb sinds een tijdje ook de D900 maar vraag me iets af.
Van sommige mensen heb ik een zakelijk en prive 06 nummer staan, hoe kan ik met sms selecteren naar welk nummer ik stuur? of kan je alleen het standaardnummer smsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire_Bird schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:35:
Ik heb sinds een tijdje ook de D900 maar vraag me iets af.
Van sommige mensen heb ik een zakelijk en prive 06 nummer staan, hoe kan ik met sms selecteren naar welk nummer ik stuur? of kan je alleen het standaardnummer smsen ?
hij pakt alleen het nummer wat je bij "mobiel nummer" hebt ingegeven. als die niet bestaat pakt hij het standaard nummer.

echt super irritant, net als dat je op maar liefst 8 toetsen moet drukken voordat je een sms kunt versturen nadat je de tekst opgemaakt hebt.

heeft iemand hier een snellere methode voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207352 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:57:
hallo,

kan iemand mij vertellen hoe de aangepaste firmware te flashen?
is hier een tool voor? mn duits is bar slecht (samsung-stuff.de)

verder had iemand ergens in het topic gevraagd of de agenda te benaderen is terwijl je belt... hier had nog niemand antwoord op gegeven. iemand een idee?

alvast bedankt.
"kan iemand mij vertellen hoe de aangepaste firmware te flashen?"

laat maar...

"verder had iemand ergens in het topic gevraagd of de agenda te benaderen is terwijl je belt... hier had nog niemand antwoord op gegeven. iemand een idee?"

hier zou ik graag wel antwoord op willen hebben.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 01:08:
[...]

Holy shit dude... ik sms maar 100 keer per JAAR of zo :o Bellen is sneller, goedkoper en makkelijker, vandaar :)

Los daarvan, als ik een berichtje gelezen heb, pleur ik het weg. Moet je ook eens met e-mail proberen trouwens, het werkt bijzonder verlichtend O-) ;)
hmm maar kwil ze gwn bewaren :P .. meer vrijheid

kan het misschien wel met die modified firmware? jammer dat het duits is .. -.-"

edit: http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=17109

in die firmware is mijn probleem opgelost denk k :
Die Anzahl der SMSe ist alleine durch den Speicher des D900 begrenzt.
is t miss heel toevallig engels die firmware??

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 230433 op 23-08-2007 01:27 ]

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 230433 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:27:
[...]
kan het misschien wel met die modified firmware? jammer dat het duits is .. -.-"

edit: http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=17109

in die firmware is mijn probleem opgelost denk k :
Daar lijkt het wel op, het aantal SMS berichten wordt slechts beperkt door het geheugen van het toestel. Dus als er genoeg geheugen in zit, kun je helemaal uit je dak gaan met berichtjes :)
is t miss heel toevallig engels die firmware??
Wat staat hier?? :?

whaha :P

k vroeg of die aangepaste firmware in het engels is ..
of is het gewoon duits zoals die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik wil in de winkel van T-mobile gaan verlengen. Dan kun je nl al 4 maanden van tevoren verlengen! _/-\o_
Maar ik wil absoluut geen branded toestel! Als ik zeg: "Ik wil de gewone Samsung D900 bij mijn (1-jairge) verlenging, dus geen t-mobile zooi erop", krijg ik die dan gewoon? Het is toch niet zo dat ze persé een branded toestel moeten geven omdat je toevallig T-mobile klant bent en in hun winkel komt verlengen? 8)7

EDIT: En anders weet ik nog wel een truukje om toch een gewone D900 te krijgen. Ik krijg altijd wat ik wil. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Sterretje6 op 01-09-2007 22:24 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Niemand die dit weet?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:18

Aapje

Opel-beun
Ik heb bij Vodafone een unbranded gekregen, alleen simlocked...
Weet nite wat eraan te branden valt verder... Of waar ze dat willen doen bij T-Mobile... (weinig ruimte erop nmlk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

BaBoOn schreef op zondag 02 september 2007 @ 01:24:
Ik heb bij Vodafone een unbranded gekregen, alleen simlocked...
Weet nite wat eraan te branden valt verder... Of waar ze dat willen doen bij T-Mobile... (weinig ruimte erop nmlk :P)
Aangepaste ringtones /wallpapers en thema's enzovoort En dat logo-tje krijgen ze er wel ergens op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

is er nog een betere aanbieding te vinden dan op www.hi.nl voor de d900i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

13e per maand, 2j? Denk het niet, moet je trouwens wel snel zijn, actie loopt tot morgen 12 uur. Twijfel zelf om hem te gaan bestellen, maar moet dus wel snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb een branded van T-Mobile. Aan de bovenkant van het scherm staat er "T-Mobile" en inderdaad is je theme roze e.d. maar dat kan je uitzetten.
@Sterretje6; Als je een truukje weet om een unbranded te krijgen doe je dat toch gewoon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

de download site van samsung is al een paar dagen offline (timeout's bij het downloaden).

heet iemand nog een alternatieve link om die pc suite te downloaden wat ik kan niks vinden....

als iemand zin heeft om het te uploaden naar rapidshare zou ik dat natuurlijk ook zeer fijn vinden...

(ik heb al een datakabel, maar kan nog niks omdat ik die stomme software nog niet heb...)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Nog even gezocht, goedkoopste 1 jarig abbo is afaik bij T-mobile, 17 euro (t-mobile relax) per maand, en eenmalig 30 euro, 234 euro dan. Jammer dat dan alleen bellen in je bundel zit. Ga denk ik voor die Hi aanbieding, huidige telefoon gaat nu ook al 2 jaar mee, en ik sms vrijwel alleen, wat daar wél in je bundel zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
sajoku schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:48:
Ik heb een branded van T-Mobile. Aan de bovenkant van het scherm staat er "T-Mobile" en inderdaad is je theme roze e.d. maar dat kan je uitzetten.
@Sterretje6; Als je een truukje weet om een unbranded te krijgen doe je dat toch gewoon? :)
Dan is het menu dus niet meer roze? Maar ja dan heb je nog wel 'aangepaste ringtones /wallpapers en thema's'. Is dat echt heel erg om mee te leven? Is bijvoorbeeld die actieve achtergrond weg bij een branded van T-mobile? Want daarom wil ik m juist zo graag.
Truukje ga ik als eerste proberen. :P

Hoeveel kost trouwens een D900i (volgens mij zijn die alleen nog verkrijgbaar trouwens?) bij een verlenging van 1 jaar van Flex 20?? In de winkel van T-mobile dus. En hoe duur is ie als je m koopt bij bijv Belcompany? Ik kan nog niet bij contractvernieuwing kijken nl.

[ Voor 4% gewijzigd door Sterretje6 op 02-09-2007 20:44 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 15:34

master6464

Who's General Failure?

orange is in iedergeval bereid om de firmware gratis te updaten als deze geen 2GB kaartjes pakt _/-\o_
probleem uitgelegd aan de verkoper, telefoon afgegeven en anderhalve week later werd ik gebeld met de mededeling dat mijn telefoon klaar lag. Er staat nu d900xafl2 op en deze werkt perfect met mijn 2GB kaartje (alleen lijkt de onderste menu balk wat lichter :? )

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
master6464 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:53:
orange is in iedergeval bereid om de firmware gratis te updaten
Goede service :) Toch jammer dat de Samsung toestellen niet net als de Nokia's zelf te upgraden zijn.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
I am happy! _/-\o_ :D

Geachte mevrouw *** ******, Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u graag de volgende reactie. U geeft aan dat u mogelijk uw contract wenst te vernieuwen. Het toestel mag echter niet voorzien zijn van een simlock en T-Mobile software. Dit is mogelijk. Wij raden u in dit geval aan om een T-Mobile Shop te bezoeken en hier duidelijk aan te geven welke wensen u heeft. De medewerkers kunnen u vervolgens alle geschikte toestellen laten zien. Wanneer u via T-Mobile Klantensevice uw contract wenst te vernieuwen, dan betreft het altijd een telefoon voorzien van simlock en T-Mobile software. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice BV
Manon Scherders-van Ham.

Op naar de T-mobile shop volgende week. 8)

EDIT: Ze zeggen "alle geschikte toestellen" maar zit de D900i daar dan ook bij? Zo niet, dan kan ik of een maand wachten (wat ik zeker weten niet ga redden. :+ ), of ik neem de D900i met T-mobile software en zeg een paar dagen later mijn contract bij T-mobile op en ga naar Telfort of KPN ofzo. En dat ik dan een gewone D900i bij afsluiten nieuw contract neem.

Maar ik ga toch als allereerste kijken of ik het echt zo erg vind, die T-mobile zooi erop (mocht de D900i er niet bij zitten).

Een belangrijk ding voor mij is de actieve achtergrond, als dat door T-mobile is weggehaald, hoef ik m niet. Ik wil juist die actieve achtergrond zo graag. Dat ie veranderd als je in het buitenland bent. _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Sterretje6 op 03-09-2007 22:35 . Reden: Vraagje erbij gezet! ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Hoe duur is een D900i met 1 jarige verlenging van Flex 20 (T-mobile)?? :?
Ik heb geprobeerd op de site te kijken, maar dan krijg ik: U kunt nog niet uw contract vernieuwen of zoiets. Ik heb gemaild naar T-mobile, wel antwoord op de andere vragen in de mail gehad, maar niet op deze! En ik heb het geloof ik ook hier een keertje gevraagd.

Weet nou echt niemand hoeveel ik ongeveer mee moet nemen om bij mijn 1 jarige verlenging een D900i te kunnen kopen?!

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Sterretje6 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:06:
Hoe duur is een D900i met 1 jarige verlenging van Flex 20 (T-mobile)?? :?
Ik heb geprobeerd op de site te kijken, maar dan krijg ik: U kunt nog niet uw contract vernieuwen of zoiets. Ik heb gemaild naar T-mobile, wel antwoord op de andere vragen in de mail gehad, maar niet op deze! En ik heb het geloof ik ook hier een keertje gevraagd.

Weet nou echt niemand hoeveel ik ongeveer mee moet nemen om bij mijn 1 jarige verlenging een D900i te kunnen kopen?!
Ik heb er geen verstand van, maar deze site: http://www.typhone.nl/ver...3/Flex/Flex-20-Verlenging zegt dat de zwarte d900i 126 euro kost en de gewone (grijze denk ik?) 143 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Tnx! Ik wist niet zeker of het bij allemaal hetzelfde is (dan bedoel ik in een gewone winkel of online op een site). Het kan toch zo zijn dat het ene goedkoper is?

Ik ga echt zelf in de winkel van T-mobile de D900i halen. Dan heb ik het meeste kans op een gewone, zonder software. (Lief aankijken, beetje slijmen LoL.)

EDIT:
Wat ik me nou net bedenk: Er zijn meerdere varianten (kleuren) van de Samsung D900i en de ene is dus duurder dan de ander (is het de kleur wat het dan duurder maakt of zijn ze ook anders qua software??? :?).

Kan ik vragen of ze een D900i zonder T-mobile software/logo kunnen bestellen voor mij? Mocht de goedkope kleur er dus niet zijn ofzo...

[ Voor 35% gewijzigd door Sterretje6 op 05-09-2007 19:36 ]

Samsung Galaxy Note 3

Muthas schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:17:
13e per maand, 2j? Denk het niet, moet je trouwens wel snel zijn, actie loopt tot morgen 12 uur. Twijfel zelf om hem te gaan bestellen, maar moet dus wel snel zijn.
Ik heb em binnen :). De actie loopt trouwens nog steeds. ik dacht ook dat ie dat 3 september liep

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Sterretje6 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:32:
Wat ik me nou net bedenk: Er zijn meerdere varianten (kleuren) van de Samsung D900i en de ene is dus duurder dan de ander (is het de kleur wat het dan duurder maakt of zijn ze ook anders qua software??? :?).
Voor zover ik weet is de zwarte de D900, en de grijze/metalic de D900i, met vooral een snellere camera en wel een FM radio, laatste is de beste die je kan nemen (behalve als je veel liever een zwarte wil :) )
Anoniem: 157478 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:01:
[...]

Ik heb em binnen :). De actie loopt trouwens nog steeds. ik dacht ook dat ie dat 3 september liep
Verlengd tot de 30e zie ik.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Muthas schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:48:
[...]

Voor zover ik weet is de zwarte de D900, en de grijze/metalic de D900i, met vooral een snellere camera en wel een FM radio, laatste is de beste die je kan nemen (behalve als je veel liever een zwarte wil :) )
Bij Typhone kun je kiezen tussen de D990i in het zwart en zilver. Zullen ze er niet zomaar bij zetten toch?

Anoniem: 232285

Hoi dis min uurste keer hier en ik wou vragen ofda gullie mi konde helpe.. het zit zo op mijn telefoon zit nu nog maar 5 mb ruimte, het oorsprongkelijke was 60 mb... verder zit er niks anders op dan een paar fotos van alles in totaal 600 kb... dus hoe zit dat?

dank je Bob Pons

Edit: er zit een memory card in van 1 gb met files erop

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 232285 op 06-09-2007 17:07 ]

heeft iemand dat imode toontje/ringtone van een sms/telefoontje die/dat binnenkomt?

• Sterretje6
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:52:
[...]

Bij Typhone kun je kiezen tussen de D990i in het zwart en zilver. Zullen ze er niet zomaar bij zetten toch?
Ik heb ook nog eens extra goed gekeken. En idd bij een zilveren en zwarte Samsung staat D900i erbij. Dus of hun hebben het gruwelijk fout (wat ik eigenlijk wel denk), of je kan idd kiezen tussen 2 kleuren, die verschillen in prijs. 8)7

En ja tuurlijk ga ik voor de i, camera is een heel belangrijk punt voor mij! Daarom erger ik me zo aan SE w800i. Je drukt op knopje om foto te maken, dan gaat ie eerst scherpstellen en daarna neemt ie pas de foto. Het is niet zo: druk -> foto is gemaakt.
En ik kwam er laatst pas achter dat je wel gewoon met 1 druk op de knop een foto kan maken (dacht altijd dat je door moest blijven drukken totdat ie het foto geluidje maakte), maar dat ie toch altijd eerst scherpstelt. Bij mij D500 was het ook: druk en foto is genomen.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Sterretje6 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:01:Daarom erger ik me zo aan SE w800i. Je drukt op knopje om foto te maken, dan gaat ie eerst scherpstellen en daarna neemt ie pas de foto. Het is niet zo: druk -> foto is gemaakt.
Misschien moet je eens een Canon 400d overwegen ;) no offence, we hebben het nog steeds over een telefoon. Je kunt beter een goede telefoon kopen en bijv. een goede compactcamera erbij voor de mooie foto's. Want laten we wel wezen, uit een mobieltje (zelfs die met 'goeie' camera) komt nog steeds geen fraaie foto. En zeker niet uit een D900i, als ik de recensies mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:30
mijn d900 is in de wasmachine terechtgekomen ;(

ik heb m op laten drogen, maar het enige wat ie doet is, dat zodra ik de batterlij erin doet hij gaat trillen en alle lampjes gaan branden...ik kan verder niks

iemand dit eerder meegemaakt, is ie overleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232285

dus dat probleem is er en nu dit: kan je spelletjes op de d900 zetten? volgens mij wel maar het zit dus met firmware. jad. en jar files heb ik al.. die heb je allebij nodig... en dan? please een heldere makkelijk manier (liefs in stappen) hoe je het kan doen... en aub niet aankomen met zoek op google ofzo want anders zou ik het hier toch niet posten DANKE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:14:
[...]

Misschien moet je eens een Canon 400d overwegen ;) no offence, we hebben het nog steeds over een telefoon. Je kunt beter een goede telefoon kopen en bijv. een goede compactcamera erbij voor de mooie foto's. Want laten we wel wezen, uit een mobieltje (zelfs die met 'goeie' camera) komt nog steeds geen fraaie foto. En zeker niet uit een D900i, als ik de recensies mag geloven.
Nee, geen geld voor (en al had ik het geld wel....). Sommigen lijken niet te begrijpen dat iemand foto's van een mobiel wel goed genoeg vind. Ik ben superblij met de foto's van mij SE w800i met 'maar' 2.0 (!) MP camera! Ze zijn super.

En ik heb een schitterende foto gezien van de D900i, echt dat ik dacht: Wauw! Die mensen die wat aan te merken hebben over de fotokwaliteit van D900i, zijn in mijn ogen een stelletje zeikerds (sorry hoor).

Oke, die vent van nieuwemobiel.nl die kan gewoon echt GEEN foto's maken. En daardoor denken mensen: bah wat een slechte camera. Als hij nou eens wat meer zijn best deed, en de foto's op een normale grootte op nieuwemobiel.nl neerplurt, zijn er vast een stuk minder die zeuren.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Kan ik mijn oude mobieltje (SE w800i) inruilen bij T-mobile shop, en krijg ik dan iets van korting op de D900i? :? Dus het geld wat zij voor mijn oude mobieltje zouden willen geven van de D900i af?
Een collega van me die dacht dat dat wel zou kunnen. Zou wel fantastisch zijn! :)

Alleen zei die collega ook: "Als je in een shop verlengt bieden zij jou een mobieltje aan." Maar ik heb altijd zelf gezegd welke ik wil, want hoe groot is de kans nou dat zij me een D900i aanbieden??? (Mijn vraag is dus eigenlijk: Je mag toch zeker zelf kiezen welk mobieltje je wilt bij je verlenging??) Toen hij dat zei, schoot ik nl heel even in paniek. LoL.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Anoniem: 232285 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:55:
dus dat probleem is er en nu dit: kan je spelletjes op de d900 zetten? volgens mij wel maar het zit dus met firmware. jad. en jar files heb ik al.. die heb je allebij nodig... en dan? please een heldere makkelijk manier (liefs in stappen) hoe je het kan doen... en aub niet aankomen met zoek op google ofzo want anders zou ik het hier toch niet posten DANKE!
zoek op google! :+

Ik heb een tijdje terug al het een en ander geprobeerd om wat spelletjes erop te zetten maar tot op heden is het nog steeds niet gelukt. Kan er ook heel weinig over vinden op internet, dus ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is.

Hmm vind wel een aantal dingetjes zoals
http://www.expansys.com/ft.aspx?k=73184&page=1
ga het zo ff proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door sajoku op 09-09-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
* Sterretje6 is nu ook de trotse eigenaresse van een Samsung D900i * :D :) _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Sterretje6 op 12-09-2007 17:55 ]

Samsung Galaxy Note 3

• freddievtb
  • Laatst online: 15-03-2018
Gefeliciteerd :-)

Heb er ook 1 sinds een week, die Hi aanbieding van 12,95 , had dure KPN prepay, kwa kosten zat ik daarmee al aan de 8 a 9 euri per maand, dus voor 4 euro meer kan ik nu véél meer bellen en sms-en en heb nieuw toestel :-)
En geen gedoen met 1 jaar korting en dan vol tarief, gewoon 24x 12,95
Een D900i kost iets van 240 euri los, dus eigenlijk bel ik nu voor 2,95 per maand :-)
En ook nog eens 15 smsjes en 15 mmsjes gratis per week via de Hi website. Hoe krijg ik dat ooit op? LOL

Trouwens? Snellere camera? Hoe tering langzaam was die D900 wel niet dan??
Als ik op de OK knop drukt gaat ie eerst scherpstellen en dan afdrukken, duurt wel 1 sekonde. Hoezo snel? :-)

Anoniem: 232968

Even een vraagje waarover ik nog geen info heb kunnen vinden.

Kan je je D900 flashen met de D900i firmware zodat je daarna bijvoorbeeld de radio functie hebt?

Misschien een hopeloze vraag, maar ik wilde hem toch gesteld hebben.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11
denk je dat die firmware dan opeens hardware in je telefoon tovert ofzo? :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Anoniem: 232968

ScuL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:58:
denk je dat die firmware dan opeens hardware in je telefoon tovert ofzo? :P
Zou kunnen dat die hardware er al in zit, maar dat die geactiveerd moet worden door bijv. de andere firmware.

• Miwest
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-08-2022
Hoi heb al een hele tijd een d900 bevalt op zich verder prima.
Ben alleen laatst een paar dagen naar duitsland geweest en sindsdien geeft die geen +31 meer voor mijn nummers door dus krijg ik alleen nog maar een nummer en niet de naam van degene wie me belt kan dit dan wel oplossen door voor iedere naam een 2 de nummer in te geven zonder +31 er voor en gewoon 06 maar is zeer irritant.
Weet iemand hier een oplossing voor bij de tmobile shop wisten ze het ook niet.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Miwest schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:10:
Hoi heb al een hele tijd een d900 bevalt op zich verder prima.
Ben alleen laatst een paar dagen naar duitsland geweest en sindsdien geeft die geen +31 meer voor mijn nummers door dus krijg ik alleen nog maar een nummer en niet de naam van degene wie me belt kan dit dan wel oplossen door voor iedere naam een 2 de nummer in te geven zonder +31 er voor en gewoon 06 maar is zeer irritant.
Weet iemand hier een oplossing voor bij de tmobile shop wisten ze het ook niet.
Oplossing: leestekens gebruiken :P

Volgens mij heb je dus in je adresboek voor ieder nummer +31 staan, en dat wordt niet opgepikt? Vreemd, maar je zou het eens met 0031 kunnen proberen.

Anoniem: 215352

Tot hoever kan je de D900i maximaal uitbereiden in geheugen? Is 4GB mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Ik dacht het niet Jovier, maar goed ik ben maar een leek. Volgens mij kun je dmv googlen ook opzoeken of de D900(i) dit ondersteund.

Hij schuift wel moeilijk open zeg. :| Mijn D500 ging een stuk makkelijker. En ik heb ook vaak dat ik de knopjes eronder indruk bij het openen. En ik heb kleine handjes!

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Muthas schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:48:
[...]
Nog even hierover: niet alleen Typhone biedt de 900i in twee kleuren aan, bij de Media Markt hebben ze ook een zwarte 900i (althans, als ik het bordje ernaast mag geloven, staat op het toestel zelf ergens een type aanduiding zoals bij Nokia?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
een vriendinn van mij heeft een zwarte D900 , die voelt rubberachtig aan aan de achterkant.
Als ik overal de websites meot geloven is er geen zwarte D900i , die is alleen te krijgen met de chrome-achtige look aan de voorkant en hardplastic achterkant, die glad is. Vind ik wel prettig, de gsm glijd dan zo lekker makkelijk mijn broekzak in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

freddievtb schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:29:
een vriendinn van mij heeft een zwarte D900 , die voelt rubberachtig aan aan de achterkant.
Als ik overal de websites meot geloven is er geen zwarte D900i , die is alleen te krijgen met de chrome-achtige look aan de voorkant en hardplastic achterkant, die glad is. Vind ik wel prettig, de gsm glijd dan zo lekker makkelijk mijn broekzak in :)
Dan zijn er nu dus in elk geval twee winkels die het mis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik beter voor een D900i of voor een Nokia 6300 gaan als ik hem wil gebruiken als mp3speler. Zeg nou niet koop een iPod ofzo, want ik wil er ook mee kunnen bellen en wil geen 30 apparaten op zak hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 215352 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:21:
Kan ik beter voor een D900i of voor een Nokia 6300 gaan als ik hem wil gebruiken als mp3speler. Zeg nou niet koop een iPod ofzo, want ik wil er ook mee kunnen bellen en wil geen 30 apparaten op zak hebben.
Het schijnt dat de D900 niet zo'n erg fijne MP3 speler heeft. Je kunt niet zonder meer mappen afspelen, je moet elke keer zelf een playlist samenstellen heb ik begrepen. Sony Ericssons zijn er wel geschikt voor, hebben bovendien een prima geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:09:
[...]

Het schijnt dat de D900 niet zo'n erg fijne MP3 speler heeft. Je kunt niet zonder meer mappen afspelen, je moet elke keer zelf een playlist samenstellen heb ik begrepen. Sony Ericssons zijn er wel geschikt voor, hebben bovendien een prima geluidskwaliteit.
Heb inmiddels een contract bij Hi afgesloten en daarbij een D900i gratis gekregen.. hopen dat ie snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Wat ik heb gedaan, ik heb werkelijk geen idee, maar ik heb dus inene mijn T9 woordenboek bij sms niet meer. Ik heb mijn HELE mobiel afgezocht, maar ik heb nergens de optie gevonden om T9 aan te zetten!!! :( :( :( Wie kan me helpen, ben ergens anders, dus heb mijn handleiding niet binnen handbereik.

En net tijdens het bekijken van een gemaakt filmpje waarin ik rustig langs een auto loop, merkte ik dat hij ontzettend wiebelt, niet meer normaal. Het lijkt wel alsof het scherm vloeibaar word! Zo erg is het. Of dat ie zwemt ofzo. Iig heel irritant.

[ Voor 5% gewijzigd door Sterretje6 op 16-09-2007 21:25 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterretje6 schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:26:
Wat ik heb gedaan, ik heb werkelijk geen idee, maar ik heb dus inene mijn T9 woordenboek bij sms niet meer. Ik heb mijn HELE mobiel afgezocht, maar ik heb nergens de optie gevonden om T9 aan te zetten!!! :( :( :( Wie kan me helpen, ben ergens anders, dus heb mijn handleiding niet binnen handbereik.
En net tijdens het bekijken van een gemaakt filmpje waarin ik rustig langs een auto loop, merkte ik dat hij ontzettend wiebelt, niet meer normaal. Het lijkt wel alsof het scherm vloeibaar word! Zo erg is het.

Wat een debiele mobiel.
Download een handleiding op de Samsung site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Heb het al gevonden. Ben inmiddels thuis en heb de handleiding gepakt.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand me vertellen welke oortjes je erbij krijgt?

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Anoniem: 215352 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:15:
Kan iemand me vertellen welke oortjes je erbij krijgt?
slechte, ze gaan ook zeldzaam snel kapot (ervaringen servicedesk mediamarkt :+)

• freddievtb
bij een winkel in zwolle hebben ze voor een paar euro een heel klein kabeltje met plugje voor de D900i aan 1 kant en een contra-cinch plugje aan de andere, kun je zo je goeie koptel.oortjes aansluiten! :D

Ik heb hetzelfde probleem als http://youtube.com/watch?v=3VLuNFK0ppI en dan alleen aan de linkerkant. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb de telefoon net een dag, nu al contact opnemen met Hi/KPN?

• shades
  • Laatst online: 07-06 13:17

shades

huh ?

Anoniem: 215352 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:34:
[...]
Heb inmiddels een contract bij Hi afgesloten en daarbij een D900i gratis gekregen.. hopen dat ie snel komt!
Ik heb net een d900i gehaald bij kpn met hi 20 abo. telefoontje gratis, Zat nog te dubben tussen een G600 een U600 en de D900i. Mocht ze ff allemaal proberen. G600 ligt lekker in de hand (tikkie zwaarder). Van de touchkeys van de u600 werd ik gelijk al simpel. Is dus een d900i geworden. Had ook geen zin om meer dan 100 euri extra te betalen voor de G600. Ik heb al een camera :)

Nu nog ff kijken hoe dat ding helemaal werkt maar vind het op het eerste gezicht al een fijne mobiel.

Leuk dat het schermpje savonds in nacht veranderd maar van die analoge klok word ik simpel. Krijg em niet naar digitaal en sommige opties (zoals geavanceerde instellingen zijn niet beschikbaar - maar ze staat wel in het menu ?)

[ Voor 13% gewijzigd door shades op 20-09-2007 22:47 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shades schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
[...]

Ik heb net een d900i gehaald bij kpn met hi 20 abo. telefoontje gratis, Zat nog te dubben tussen een G600 een U600 en de D900i. Mocht ze ff allemaal proberen. G600 ligt lekker in de hand (tikkie zwaarder). Van de touchkeys van de u600 werd ik gelijk al simpel. Is dus een d900i geworden. Had ook geen zin om meer dan 100 euri extra te betalen voor de G600. Ik heb al een camera :)

Nu nog ff kijken hoe dat ding helemaal werkt maar vind het op het eerste gezicht al een fijne mobiel.

Leuk dat het schermpje savonds in nacht veranderd maar van die analoge klok word ik simpel. Krijg em niet naar digitaal en sommige opties (zoals geavanceerde instellingen zijn niet beschikbaar - maar ze staat wel in het menu ?)
Je moet dan een andere achtergrond instellen bij Intellingen>Display>Achtergrond, die moet je van thema afhalen en een foto op de achtergrond zetten. Dan krijg je digitale tijd boven in je beeld.

Kraakt die van jou ook zo aan de linker kant? Heb em ook net een dag in bezit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Anoniem: 215352 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:18:
[...]
Je moet dan een andere achtergrond instellen bij Intellingen>Display>Achtergrond, die moet je van thema afhalen en een foto op de achtergrond zetten. Dan krijg je digitale tijd boven in je beeld.

Kraakt die van jou ook zo aan de linker kant? Heb em ook net een dag in bezit..
thx. nee, hij kraakt niet. Gaat "lekker stroef" zoals eerder in dit topic een keer werd gemeld...

Ahhhhh gisteren bij primafoon die d900i gehaald (0 euri + hi 20 abo) lees ik elders in het topic dat je die van 7,50 per maand korting kan krijgen als je via internet besteld |:( :( :( :( Dat hadden ze me ook in de primafoon winkel kunnen vertellen toch ??? "Nee" zei die miep van de klantenservice. "Iedere primafoon hanteerd andere aanbiedingen".. Unbelievable....

Ga proberen om dat ding vanmiddag te lozen en als nog via internet te bestellen... Binnen 8 dagen mag je alles terug brengen als het goed is.

[ Voor 31% gewijzigd door shades op 21-09-2007 11:18 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shades schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:41:
[...]

thx. nee, hij kraakt niet. Gaat "lekker stroef" zoals eerder in dit topic een keer werd gemeld...

Ahhhhh gisteren bij primafoon die d900i gehaald (0 euri + hi 20 abo) lees ik elders in het topic dat je die van 7,50 per maand korting kan krijgen als je via internet besteld |:( :( :( :( Dat hadden ze me ook in de primafoon winkel kunnen vertellen toch ??? "Nee" zei die miep van de klantenservice. "Iedere primafoon hanteerd andere aanbiedingen".. Unbelievable....

Ga proberen om dat ding vanmiddag te lozen en als nog via internet te bestellen... Binnen 8 dagen mag je alles terug brengen als het goed is.
Dik genaaid ja.. Ik moet even kijken wat ik met mijn telefoon moet, zou ik naar een kpnwinkel in groningen kunnen en een nieuw toestel vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Anoniem: 215352 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:03:
[...]
Dik genaaid ja.. Ik moet even kijken wat ik met mijn telefoon moet, zou ik naar een kpnwinkel in groningen kunnen en een nieuw toestel vragen?
Zo.. weer terug. Inleveren geen probleem (wel met de opmerking dan het nummerbehoud door deze actie misschien niet meer zou doorgaan en dat de garantie anders is uh-hu blah blah). Hierna gelijk naar nummer wat op de hi site staat gebeld en binnen 10 minuten was het geregeld. Begin volgende week wordt de telefoon bezorgd en een paar dagen later (officieel 7 werkdagen) is mn oude nummer weer actief. Het kan dus wel allemaal simpel.. Had toch bijna 170 euro misgelopen.... Nu maar hopen dat ik weer een niet krakende (:?) terug krijg

[ Voor 3% gewijzigd door shades op 21-09-2007 15:31 ]

shades schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:21:
[...]

Zo.. weer terug. Inleveren geen probleem (wel met de opmerking dan het nummerbehoud door deze actie misschien niet meer zou doorgaan en dat de garantie anders is uh-hu blah blah). Hierna gelijk naar nummer wat op de hi site staat gebeld en binnen 10 minuten was het geregeld. Begin volgende week wordt de telefoon bezorgd en een paar dagen later (officieel 7 werkdagen) is mn oude nummer weer actief. Het kan dus wel allemaal simpel.. Had toch bijna 170 euro misgelopen.... Nu maar hopen dat ik weer een niet krakende (:?) terug krijg
Ja ik heb dus wel een krakende en ben vanmiddag naar de Primafoon geweest. Volgens de vrouw kraakte hij niet dus kon ik hem niet inleveren/ kreeg ik geen ander toestel mee. Nou volgens mij kraakte hij dus zeker wel. Ze was even naar achteren gelopen om hem te vergelijken met een andere telefoon, en toen ze dus terug kwam zei ze dat me telefoon niet kraakte. Daarna heb ik even gevraagd of ik dat andere toestel ook even mocht voelen, geen probleem. Het toestel dat ik voelde kraakte helemaal niet. (of heel minimaal, was iig niks met mijn toestel vergeleken) Nu moet ik het toestel weer terug sturen, want ik stoor me er toch wel aan. Gaat allemaal weer tijd overheen, wat een gedoe... Hopen dat ik de 2de keer wel een niet-krakende krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Anoniem: 215352 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:51:
[...]
Ja ik heb dus wel een krakende en ben vanmiddag naar de Primafoon geweest. Volgens de vrouw kraakte hij niet dus kon ik hem niet inleveren/ kreeg ik geen ander toestel mee. Nou volgens mij kraakte hij dus zeker wel. Ze was even naar achteren gelopen om hem te vergelijken met een andere telefoon, en toen ze dus terug kwam zei ze dat me telefoon niet kraakte. Daarna heb ik even gevraagd of ik dat andere toestel ook even mocht voelen, geen probleem. Het toestel dat ik voelde kraakte helemaal niet. (of heel minimaal, was iig niks met mijn toestel vergeleken) Nu moet ik het toestel weer terug sturen, want ik stoor me er toch wel aan. Gaat allemaal weer tijd overheen, wat een gedoe... Hopen dat ik de 2de keer wel een niet-krakende krijg.
He bah. Dan hoop ik wel dat ik een goede krijg zeg. Die van donderdagavond was oke namelijk.. Telefoontje wordt dinsdagmiddag trouwens gebracht. Zal gelijk wel even laten weten of het kraakt. Wat voor kraak is het overigens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shades schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:37:
[...]

He bah. Dan hoop ik wel dat ik een goede krijg zeg. Die van donderdagavond was oke namelijk.. Telefoontje wordt dinsdagmiddag trouwens gebracht. Zal gelijk wel even laten weten of het kraakt. Wat voor kraak is het overigens ?
Het lijkt hierop http://youtube.com/watch?v=3VLuNFK0ppI de zijkant links zit gewoon losjes. Hoort niet zo bij zo'n dure telefoon vind ik daarom stuur ik hem binnenkort terug naar Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Anoniem: 215352 schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:42:
[...]
Het lijkt hierop http://youtube.com/watch?v=3VLuNFK0ppI de zijkant links zit gewoon losjes. Hoort niet zo bij zo'n dure telefoon vind ik daarom stuur ik hem binnenkort terug naar Hi.
mmm tja..
Het blijft natuurlijk wel kunststof (plastic so to speak). Er moet wel wat speeling in zitten anders slide het niet fatsoenlijk maar gaat het schuren (kunnen we daar ook over klagen :) ). Als ik zo naar het filmpje kijk lijkt het een tikje overdreven. Het sliden gaat iig wel goed zo te zien. Ik zal het wel eens bekijken morgenmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shades schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:03:
[...]

mmm tja..
Het blijft natuurlijk wel kunststof (plastic so to speak). Er moet wel wat speeling in zitten anders slide het niet fatsoenlijk maar gaat het schuren (kunnen we daar ook over klagen :) ). Als ik zo naar het filmpje kijk lijkt het een tikje overdreven. Het sliden gaat iig wel goed zo te zien. Ik zal het wel eens bekijken morgenmiddag.
Ik vind het niet kunnen bij zo'n dure telefoon hoort gewoon alles perfect te zijn vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 215352 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:49:
[...]
Ik vind het niet kunnen bij zo'n dure telefoon hoort gewoon alles perfect te zijn vind ik..
Ik ben het met je eens dat het allemaal goed moet zijn, maar de D900 een dure telefoon noemen gaat wat ver: met zo'n 220 euro zit het keurig in het midden wat mij betreft. Kijk maar eens wat Sony Ericsson's kosten.

Voor mij is het gewoon heel simpel, het hoort een goede telefoon te zijn. Bij een telefoontje van 40 euro zou ik dit geen probleem vinden maar bij dit toestel wel.

Wat is het hoogste aantal GB's dat iemand in de D900i heeft weten te stoppen?

• shades

shades

huh ?

Anoniem: 215352 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:49:
[...]
Gisteren kwam hij binnen maar pas vanavond de mogelijkheid gehad om de doos uit te pakken en..

100% kraak vrij en nergens speeling. Gaat goed open en voelt solide aan. Ben blij :)

• freddievtb
Anoniem: 215352 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:18:
Wat is het hoogste aantal GB's dat iemand in de D900i heeft weten te stoppen?
Ik heb er 2Gb in zitten, is volgens mij ook het maximum.

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55
Sinds gisteren een blij eigenaar van een D900i. Ik heb alleen wel 1 vraag waar ik niet uit kom. Als ik een SMS typ en er later achterkom dat ik een alternatief woord wil (bijvoorbeeld wij ipv zij), wil ik graag dit woord selecteren en via 0 wijzigen. Het maakt alleen niet uit wat ik doe, ik kan het woord niet meer wijzigen met 0. Mijn vriendin heeft een Samsung (ander model) en daar werkt het wel. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Rendier2710 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:41:
Sinds gisteren een blij eigenaar van een D900i. Ik heb alleen wel 1 vraag waar ik niet uit kom. Als ik een SMS typ en er later achterkom dat ik een alternatief woord wil (bijvoorbeeld wij ipv zij), wil ik graag dit woord selecteren en via 0 wijzigen. Het maakt alleen niet uit wat ik doe, ik kan het woord niet meer wijzigen met 0. Mijn vriendin heeft een Samsung (ander model) en daar werkt het wel. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ja dat heb ik ook nog niet kunnen vinden. Ik weet wat je bedoelt.

PS: Is het een krakende D900i? ^^,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55
Helemaal niet. Die slide werkt keurig en ook bijna geen speling (moet altijd wat hebben). Zeer solide gevoel! Na 1 dag met bellen, spelen en sms'en nog geen streepje van de batterij weg! Ik ben zeer tevreden. Ook het geluid is hard genoeg.
Anoniem: 215352 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:13:
[...]
Ja dat heb ik ook nog niet kunnen vinden. Ik weet wat je bedoelt.

PS: Is het een krakende D900i? ^^,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216954

kan je eigenlijk het cover van een 900i vervangen?
mijne is gevallen en beschadigd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166083

zal helaas niet gaan

of je moet heel handig zijn want zoals je kan zien in die dit flash filmpje, waar de display vervangen wordt, zit alles goed inelkaar geschroefd
http://www.excelldirect.c...ngd900screen/myalbum.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Anoniem: 215352 schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:42:
[...]
Heb je heb nu al teruggestuurd.Ik heb nog eens zitten kijken naar dat filmpje. Hij kraakt niet.
"alleen als ik hard op de linker bovenkant van de slider druk dan komt de slider aan de onderkant omhoog" - Das is dus zoeken naar problemen die er niet zijn. Dat kraken kan ik me nog voorstellen..

Weet iemand trouwens hoe je de keys op de slider kan uitschakelen ? Ik heb heel vaak dat het schermpje aangaat in mn broekzak (ik moet em dan wel ontgrendelen). Als dit nou vaak gebeurd is ie wel snel leeg. Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

kick - is er iemand die dat weet,

Gelijk de volgende vraag:

Ik wil in het geheugen van de telefoon een extra mapje maken onder Music maar "new folder" is grijs en kan dus geen map aanmaken :? Waarom kan dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddievtb
hoe heb je dat geprobeerd? beide methoden al geprobeerd? dus via telefoon en via de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

freddievtb schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:34:
hoe heb je dat geprobeerd? beide methoden al geprobeerd? dus via telefoon en via de pc ?
Jup - via telefoon is het helemaal niet mogelijk, de optie ontbreekt gewoon en met PC Studio 3 dus ook niet. Het lijkt me wel zo handig op in het muziekmapje een submapje met trance ofzo te maken... Heeft het soms te maken dat het telefoongeheugen is en niet een SD kaartje (die zit er namelijk niet in)

[ Voor 14% gewijzigd door shades op 03-10-2007 13:45 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste