Ik kom net van het KPN Mobile Business Center vandaan (en dat ligt in Zwolle, en dat is al 18km fietsen vanaf hier - *wil een auto). Nou, meneer, we zullen nieuwe software op uw mobieltje zetten.
Uur later komen ze met mijn mobieltje aanzetten. Geheugenkaartje doet het, dus ik helemaal gelukkig

.
Ben ik al een half uur op de terugweg, bedenk ik me: Kom laat ik eens een foto maken. Krijg ik verdorie een of andere foutmelding. Ik dus weer terugfietsen. Sorry meneer, ik zal even kijken. Maar hij kon er ook niets aan doen, dus nu zit ik hier met een telefoon die geen foto's kan maken en geen molentje op de achtergrond zet én zonder mijn contacten (maar die ga ik zo weer invoeren) en foto's e.d. én met een toezegging dat ik een nieuwe D900 krijg zonder dat ik een servicecontract heb.
Oh ja, ik ben dus alles kwijt (in elk geval, van mijn telefoon, ik heb nog een leuke backup) behalve mijn mp3's die ik voor test in het telefoongeheugen had gezet. Vaag
Even updateje:
Ik heb softwareversie XAFJ1 nu (was XAFGB) en ik merk toch kleine grafische veranderingen in de software. Niet echt noemenswaardig, maar ik merk nu pas dat dat balkje onderin nu een achtergrondkleur gradient van zwart naar grijs (of was dat al zo?) en dat de analoge klok smoothly in beeld verschijnt.
Editje nogmaals:
*#4777*8665# - 5, geeft nu opeens de melding: Please restart to operate this command correctly. Zal wel
[
Voor 18% gewijzigd door
ralphje op 07-06-2007 15:33
]