Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
chucky666 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:42:
ik heb nu alleen een probleem.
ik weet niet wat ze gereset hebben toen ze hem maakten maar :
kan geen mms meer versturen ;( of ontvangen

heb via de t-mobile site de instellingen opgevraagt, maar die komen niet aan.
gebeld, en daar krijg je te horen dat je het op de site kan vinden :(
van de site dingen ingevuld maar lukt nog steeds niet.
Dan ga je toch naar DEZE site toe, en laat je je MMS instellingen naar je telefoon toe sturen :)

[ Voor 4% gewijzigd door TifKag op 10-05-2007 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

TifKag schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:19:
[...]
Dan ga je toch naar DEZE site toe, en laat je je MMS instellingen naar je telefoon toe sturen :)
jaja die had ik ook al, alleen daar kwam na een paar keer proberen ook geen sms jes van binnen ?
maar heb hem nu eindelijk binnen via via via :Z

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219043

De D900 net een dag in mijn bezit..
Prima tevreden en mijn 2GB Sandisk kaart van 30 Euro werkt ook prima..

Wat niet werkt: bijwerken van telefoonboek met PCstudio3.
exporteren lukte eerst niet (nu wel maar ik heb niks veranderd dus snappen doe ik dat niet) maar wat erger was: ik had regelmatig een foutmelding en dan waren er een paar entries weg (nou ja.. het aantal klopte nog maar er waren er een paar dubbele aangemaakt en anderen waren overgeschreven) !!
Erg oppassen dus maar ik geloof dat dat al vaker en eerder is gesignaleerd

Weet iemand overigens hoe je makkelijk favoriete webpagina's aan je browser toevoegt? Ik heb geen zin om htt adressen in te typen. Bij mijn vorige imode phone (NEC) was het een eitje: als je de website voor de eerste keer gevonden had kon je die meteen toevoegen als favoriet (menu knopje-als favoriet toevoegen). Bij de D900 zie ik dat nergens en ik heb het nog niet in de manual gevonden. Weet iemand een shortcut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211624

Matrix schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:34:
Hmmz mij is gister precies hetzelfde gebeurd, ik ga zometeen 2call bellen, hopen dat zij net zo coulant zijn als t-mobile
En, nog gelukt? Ik heb vandaag m'n D900 opgehaald bij T-Mobile, nu hopen dat het na een tijdje niet weer mis gaat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Misschien heel vervelend dat ik dit vraag, maar het is me nogsteeds niet duidelijk.
Welke kaartjes werken nou 100% zeker WEL in de D900? Dus niet komen met: Bij mij werkte de 2GB van Sandisk wel want die werkt bij anderen weer niet. Ik hoef niet zo nodig 2GB, 1 daarentegen wel.

Bij voorbaat dank

Edit:
Ik heb even een lijstje gemaakt met waar ik intresse in heb, misschien is het nu wat makkelijker antwoord geven.

Secure Digital Card Micro 1GB (Kingston) +- 15 euro incl verzendkosten
Secure Digital Card Micro 1GB (Sandisk) +- 15 euro
Secure Digital Card Micro 1GB (Sandisk, Ultra) +- 20 euro
Secure Digital Card Micro 1GB (Dane-Elec) +- 14 euro

Zoals je ziet is de Ultra ietsje duurder dan de rest, op zich hecht ik wel waarde aan snelheid en heb ik er wel 5 eurootjes voor over, maar mijn vraag: merk je het verschil daadwerkelijk? En eigenlijk nog belangrijker: werkt het kaartje wel met de D900?

Nogmaals alvast bedankt

[ Voor 51% gewijzigd door Kiwiknaapje op 16-05-2007 18:35 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:49
Weet iemand of het met de D900 mogelijk is een nummer te herhalen net zolang er wordt opgenomen? (bijv. bij in gesprek of geen gehoor?)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 13:47
Anoniem: 211624 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:42:
[...]

En, nog gelukt? Ik heb vandaag m'n D900 opgehaald bij T-Mobile, nu hopen dat het na een tijdje niet weer mis gaat.. :)
2call was niet al te behulpzaam, heb 'm via gsmrepareren.nl maar gewoon opgestuurd, geen enkel probleem krijg 'm als het goed is morgen terug dus prima service vanuit Samsung/Solid vision. Mijn vertrouwen in het toestel is echter wel flink afgenomen, dus ik denk dat ik maar weer eens ga uitkijken naar wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 11:31

Falcon10

Hit it i would !

weet iemand eigenlijk hoe je de woordenboek functie bij het schrijven van een SMS uitkrijgt op de D900 ?
Ik heb sinds 2 dagen men D900, maar kan dus totaal niet werken met dat automatisch woordenboek |:( ( ja, ik wordt oud ).
Dus had het graga afgezet zodat ik terug lettertje per lettertje kan intokkelen ;)

Tevens kan ik bij de geluidsopties het geluid niet afzetten van het keypad, in het menu verschijnt dit lichtgrijs, zodat ik het niet kan kiezen. Iemand enig idee hoe dat opgelost kan worden, ik wordt bijna knetter van dat ge-tut als ik toch probeer een SMS te tokkelen.

*edit* trouwens Kiwiknaapje : Transcend 1 Gb SD Micro werkt op mijn D900 perfect.

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon10 op 18-05-2007 10:25 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 16:43
Falcon10 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:18:
weet iemand eigenlijk hoe je de woordenboek functie bij het schrijven van een SMS uitkrijgt op de D900 ?
Ik heb sinds 2 dagen men D900, maar kan dus totaal niet werken met dat automatisch woordenboek |:( ( ja, ik wordt oud ).
Dus had het graga afgezet zodat ik terug lettertje per lettertje kan intokkelen ;)
sterretje vasthouden :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 11:31

Falcon10

Hit it i would !

thanks.

beide opgelost.

sterretje voor dat woordneboek en voor het geluid is het toestel toelaten, maar ontgrendelen en dan volume naar beneden doen via de toetsen op de zijkant :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincenthart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-05 20:00
Heeft iemand toevallig het programmaatje van gmail: bij mij vraagt hij steeds of er https info mag worden verzonden: als ik dat toesta krijg ik alsnog dat gmail niet bereikbaar is.

Heeft iedereen trouwens door dat het filmpje waarin een man zijn d900 gebruikt om een ijsblokje kapot te slaan, gewoon bestaat uit een trucje: hij houdt 2 ijsblokjes tegen elkaar en slaat die van elkaar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Laatst online: 26-05 20:48
vincenthart schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:56:
Heeft iemand toevallig het programmaatje van gmail: bij mij vraagt hij steeds of er https info mag worden verzonden: als ik dat toesta krijg ik alsnog dat gmail niet bereikbaar is.
Dat heb ik ook, ik denk dat het komt doordat dat programma naar een andere poort dan poort 80 wil verbinden, ik kan bijvoorbeeld ook niet via mijn D900 naar mijn Linux bak SSHen. Ik denk dat dit te maken heeft met het type abbonement dat je hebt op je mobiel, ik ga binnekort eens informeren bij Hi (heb een Euro 25 abbo) hoe dit zit en of er een oplossing voor is, dan post ik het hier wel weer!
ScuL schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:55:
Weet iemand of het met de D900 mogelijk is een nummer te herhalen net zolang er wordt opgenomen? (bijv. bij in gesprek of geen gehoor?)
Er is een 'auto redial' functie.

[ Voor 16% gewijzigd door TargetX op 21-05-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
TargetX schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:37:
Er is een 'auto redial' functie.
Hoe? Kon het niet in het boekje vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Voor de mensen die graag willen weten hoe het gamen op de nieuwe toestellen is :P Heb ik een mini filmpje geupload op Youtube...

http://www.youtube.com/watch?v=bzYG_cjicVw

Oeps verkeerde topic.. moest voor de U600

[ Voor 11% gewijzigd door -Thunder- op 21-05-2007 21:27 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216954

-Thunder- schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:25:
Voor de mensen die graag willen weten hoe het gamen op de nieuwe toestellen is :P Heb ik een mini filmpje geupload op Youtube...

http://www.youtube.com/watch?v=bzYG_cjicVw

Oeps verkeerde topic.. moest voor de U600
waar kan je die spelletjes vinden?

staat er eigenlijk ergens uitgelegd hoe je javagames kan installeren op de D900

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 216954 op 21-05-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
ScuL schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:23:
[...]

Hoe? Kon het niet in het boekje vinden :o
Tot 10x automatisch herhalen

Bladzijde 109 (Menu 9.2.9)

[ Voor 8% gewijzigd door TifKag op 22-05-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven8v
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-03-2023
is er de mogelijkheid om met de d900 te voice dailen. Want in de beschrijving van de samsung bluetooth headset staat dat zoiets mogelijk is maar op de telefoon kan ik het niet vinden.

Greetz sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
sven8v schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:04:
is er de mogelijkheid om met de d900 te voice dailen. Want in de beschrijving van de samsung bluetooth headset staat dat zoiets mogelijk is maar op de telefoon kan ik het niet vinden.
De D900 heeft geen voice-dialing.
In de gebruiksaanwijzing van de headset zal dan ook wel in kleine letters staan "indien uw telefoon dit ondersteund" of zoiets >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220304

Hoi ik heb sinds vandaag de Samsung D900 en heb 2 vraagjes:

- Hoe kan ik instellen dat ik MMSjes ontvang op mijn telefoon ipv dat ik naar een internetsite moet om de foto te zien?
- Hoe kan ik instellen dat de ontvangen smsjes op mijn telefoon worden opgeslagen ipv op de simkaart?

Alvast thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:26
Anoniem: 216954 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:50:
[...]
staat er eigenlijk ergens uitgelegd hoe je javagames kan installeren op de D900
Op dezelfde manier als voor de D600: Linkje

Bij mij werkt het in ieder geval via het meegeleverde USB-kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Genious
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen een Nokia 6300 en een D900. De D900 heeft een betere camera,mar weer een mindere mp3-speler... Wat denken jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven8v
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-03-2023
dubbel post sorry ;)

[ Voor 93% gewijzigd door sven8v op 24-05-2007 12:18 ]

Greetz sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Laatst online: 11-01 22:57
Hoi,
Ik heb een java programmatje op me telefoon dat bestanden op me telefoon gaat opslaan
Standaard staat dit ingevuld: C:/OTHER
Wat moet ik bv. invullen om hem de spullen op de geheugenkaart, of bv. overige bestanden op te laten slaan?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154218

Ik heb ook een D900, gister een 1GB Sandisk MicroSD kaart gehaald..maar volgens mij werkt dat niet. Hij herkent em wel maar ik zie nog steeds 70mb opslag. Ook in Samsung PC Studio zie ik maar 70 mb weergegeven. Ik heb wel een cd van 100 mb naar de Tijdelijke map gesleept maar die kan ik niet vinden op de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Anoniem: 154218 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:20:
Ik heb ook een D900, gister een 1GB Sandisk MicroSD kaart gehaald..maar volgens mij werkt dat niet. Hij herkent em wel maar ik zie nog steeds 70mb opslag. Ook in Samsung PC Studio zie ik maar 70 mb weergegeven. Ik heb wel een cd van 100 mb naar de Tijdelijke map gesleept maar die kan ik niet vinden op de telefoon zelf.
1 Is de kaart geformatteerd in je telefoon.
2 De telefoon slaat standaard alles op, op je telefoon, en moet je het handmatig naar je kaart zetten.
3 Wil je vanaf je PC iets op de kaart zetten gaat dat niet via PC studio, maar moet je in het menu USB-instellingen van je telefoon instellen dat je kaart als USB drive gezien wordt (je krijgt er dus gewoon een drive letter bij.)

Staat allemaal in je manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216453

Hoi,
Laatst heb ik een harde reset uitgevoerd op mijn D900, maar is het dan zo dat wanneer je wilt smsssen en met de T9 stand hij niet meer een woord herkent ? dat hij als het ware alle woorden weer moet "leren"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216453

laat maar heb het al, tekst invoer op nederlands zetten !!! zucht.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Ik heb al een tijdje een D900 en af en toe hapert hij tijdens gespreken, maar dat doet hij nu wel heel erg. Als ik in de garage sta (waar ik met mijn reserve nokia perfect kan bellen) geeft hij aan dat hij genoeg ontvangst heeft (bijna vol). Maar dan hapert het geluid zo erg dat als ik de klantenservice bijvoorbeeld bel "toets 1 voor **** en toets * voor blablaba". Maar als het ontvangst vol is boven op mijn kamer bijvoorbeeld of buiten dan is er niets aan de hand maar zodra het iets minder wordt :'( . (En nee ligt niet aan de provider, want andere telefoon heeft dat dus niet).

Kent iemand deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

freestyler2 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:47:
[...]

Ik heb gewoon een 2gb geheugenkaartje erin en dat werkt perfect !!!!!!
(edit hier is link waar ik heb gekocht ! http://www.memoryshop.nl/...sandisk-microsd-2-gb.html )
Nou ik krijg het niet voor elkaar met dat mooie kaartje. Hij geeft wel aan dat er iets inzit, dus ik op naar 6.6, daar staat Indeling? (foute vertaling van Format). Ik klik op Ja, dan staat er Fout.

Nou duidelijk. Dus ik stop hem in de computer, formatteer hem naar FAT, geef het een mooi label, maar dat helpt ook niets.

Toen heb ik hem via Massaopslag met de computer verbonden, en toen stond er opeens Initialiseren in menu 6.6. Maar dat staat er nu al best lang. Klopt dit of doe ik nog steeds iets fout? Ik heb softwareversie D900XAFGB.

Edit: Van die aardige meneer van de Samsung Hotline moet ik maar even naar het KPN Business Center in Zwolle (daar woon ik in de buurt). Het is alleen zo ver fietsen.... :P

[ Voor 9% gewijzigd door ralphje op 01-06-2007 14:54 ]

Geniet, maar surf met mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175442

Ik heb de Samsung D900 vandaag binnengekregen. Misschien een stomme vraag, maar als de batterij helemaal opgeladen is, zie je dat dan aan de kleur van de batterijstreepjes of aan de hoeveelheid batterijstreepjes? Ik zie nu drie zwarte streepjes en aangezien het eerste streepje wit begon te knipperen toen ik het toestel aan de oplader legde, ging ik ervanuit dat alle drie de streepjes wit zouden zijn bij een volledig opgeladen batterij, maar het knipperen stopt telkens na een paar minuten en ik zie nu drie zwarte streepjes. Dus ik ben nu in vertwijfeling of dat betekent dat de batterij juist wel opgeladen is of juist niet. Als hij nog niet opgeladen is, dan snap ik niet waarom het knipperen telkens uit zichzelf stopt na een paar minuten. Als hij nu wel opgeladen is, dan lijkt me dat wel erg snel voor een eerste keer, ik heb het toestel een uur of drie, vier geleden binnengekregen en heb hem meteen aan de oplader gelegd maar heb tijdens het opladen wel van alles al met het toestel zitten doen.

Edit: ik heb het toestel nu via de USB-kabel aan m'n pc aangesloten en nu blijft het eerste batterijstreepje wel knipperen. Ik ga er dus vanuit dat de batterij nog niet opgeladen is. Maar hoe kan het dan dat hij telkens stopt met opladen wanneer ik het via het stopcontact doe...?

En ik heb de agenda gesynchroniseerd met m'n Outlook-agenda, maar het lijkt erop dat agenda-items met een terugkeerpatroon niet naar de telefoon worden overgezet. Alle op zichzelf staande agenda-items zijn wel gewoon op de telefoon terechtgekomen... Iemand die dit herkent?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 175442 op 02-06-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196975

Is er al een manier om je eigen sms tonen in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175442

Anoniem: 196975 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:47:
Is er al een manier om je eigen sms tonen in te stellen?
Als je bedoelt hoe je een eigen mp3 als ringtone kunt instellen: dat doe je door eerst de mp3 naar je telefoon te uploaden. Dan zoek je op je telefoon de mp3 op in 'Mijn bestanden'. De mp3 aanklikken en via 'Opties' kiezen voor 'Instellen als - beltoon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Dat bedoelt ie niet! sms toon zegt ie,nee kan helaas niet PlayProline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Aan de user hierboven... :P Je krijgt 3 zwarte streepjes als die vol is.
Als die knippert is ie aan het laden.... en ja hij laadt ook op via de USB-kabel als je die aansluit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

TifKag schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:29:
[...]

1 Is de kaart geformatteerd in je telefoon.
2 De telefoon slaat standaard alles op, op je telefoon, en moet je het handmatig naar je kaart zetten.
3 Wil je vanaf je PC iets op de kaart zetten gaat dat niet via PC studio, maar moet je in het menu USB-instellingen van je telefoon instellen dat je kaart als USB drive gezien wordt (je krijgt er dus gewoon een drive letter bij.)

Staat allemaal in je manual.
nice tip !
ik heb al flink zitten kloten met de geheugen kaart om elke keer op die 80mb telefoon geheugen bestanden te zetten en daarna pas naar geheugenkaart, ik had natuurlijk ook gewoon cardreader kunnen aanschaffen maar dit is nog beter ! thnx :+

heeft iemand trouwens nog uitgezocht voor navigatie op deze telefoon zou handig zijn als dat kon ! 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 05-06-2007 16:22 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50994

Hallo, denk dat ik een beetje teveel gewist heb van mijn telefoon, ben nu alle toontjes kwijt.
Weet iemand waar ik die kan downloaden. Gaat dus om b.v. slide openen toon 1 en toon 2.
En eigenlijk voor alle standaard tonen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Ik kom net van het KPN Mobile Business Center vandaan (en dat ligt in Zwolle, en dat is al 18km fietsen vanaf hier - *wil een auto). Nou, meneer, we zullen nieuwe software op uw mobieltje zetten.

Uur later komen ze met mijn mobieltje aanzetten. Geheugenkaartje doet het, dus ik helemaal gelukkig :D.

Ben ik al een half uur op de terugweg, bedenk ik me: Kom laat ik eens een foto maken. Krijg ik verdorie een of andere foutmelding. Ik dus weer terugfietsen. Sorry meneer, ik zal even kijken. Maar hij kon er ook niets aan doen, dus nu zit ik hier met een telefoon die geen foto's kan maken en geen molentje op de achtergrond zet én zonder mijn contacten (maar die ga ik zo weer invoeren) en foto's e.d. én met een toezegging dat ik een nieuwe D900 krijg zonder dat ik een servicecontract heb. :*)

Oh ja, ik ben dus alles kwijt (in elk geval, van mijn telefoon, ik heb nog een leuke backup) behalve mijn mp3's die ik voor test in het telefoongeheugen had gezet. Vaag :P

Even updateje:
Ik heb softwareversie XAFJ1 nu (was XAFGB) en ik merk toch kleine grafische veranderingen in de software. Niet echt noemenswaardig, maar ik merk nu pas dat dat balkje onderin nu een achtergrondkleur gradient van zwart naar grijs (of was dat al zo?) en dat de analoge klok smoothly in beeld verschijnt.
Editje nogmaals:
*#4777*8665# - 5, geeft nu opeens de melding: Please restart to operate this command correctly. Zal wel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door ralphje op 07-06-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 09:47
Ik heb 2 vraagjes over deze telefoon.. Heb 'm sinds kort en bevalt erg goed.., maarrr:

-Kun je ook instellen dat hij automatisch je verzonden smsjes opslaat? En dus in de map verzonden berichten?
-Hoe krijg ik in 's hemelsnaam een ; in beeld.. Gewoon een Emo'tje sturen als bij SE zit er zo niet in namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
kitemaster schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:23:
Ik heb 2 vraagjes over deze telefoon.. Heb 'm sinds kort en bevalt erg goed.., maarrr:

-Kun je ook instellen dat hij automatisch je verzonden smsjes opslaat? En dus in de map verzonden berichten?
Voor zover ik weet kan dat gewoon niet.
-Hoe krijg ik in 's hemelsnaam een ; in beeld.. Gewoon een Emo'tje sturen als bij SE zit er zo niet in namelijk..
Knoppen vasthouden tijdens sms typen does the trick... many tricks ;)

Cijfers vasthouden zorgt ervoor dat je direct die cijfer krijgt, in plaats van eerst alle mogelijke letters langs te moeten.
* indrukken wisselt hoofdletter gebruik en numeriek, maar door 'm vast te houden kun je T9 aan- danwel uitzetten.
# vasthouden geeft een menu'tje met de speciale karakters *D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 09:47
Chillz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:38:
[...]

Voor zover ik weet kan dat gewoon niet.

[...]

Knoppen vasthouden tijdens sms typen does the trick... many tricks ;)

Cijfers vasthouden zorgt ervoor dat je direct die cijfer krijgt, in plaats van eerst alle mogelijke letters langs te moeten.
* indrukken wisselt hoofdletter gebruik en numeriek, maar door 'm vast te houden kun je T9 aan- danwel uitzetten.
# vasthouden geeft een menu'tje met de speciale karakters *D
Danku, danku.. Had alle knopjes al 's ingehouden behalve de # uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222229

Hallo ik moet mijn samsung d900 krijgen en hoop toch echt dat deze net zo of nog fijner is dan de d500. Alleen wil ik een hoesje voor de d900 maar de hoesjes die er zijn vind ik niet fijn omdat je dan toch je gsm eruit moet halen. Ik wil een hoesje waarbij je gewoon je gsm kan gebruiken.

Verder vraag ik me af of er veel verschil in de d900i zit?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

De D900i heeft een ingebouwde radio. Verder is er weinig anders geloof ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij is ook grijs weetik. Ik krijg hem van de kpn via internet maar dat doe ik nooit meer duurt zo lang.......

ik hoop ook dat ik een hoesje kan krijgen.......
ralphje schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:48:
De D900i heeft een ingebouwde radio. Verder is er weinig anders geloof ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
mensen, ik heb een jabra bluetooth headset, die ineens niet meer paired met mn telefoon.

mn headset doet het nog wel, in de vorm dat hij nog geluidjes maakt, en het lampje knippert normaal.

als ik op mn telefoon bluetooth inschakel, zie ik het blauwe icoontje een seconde rood worden, daarna weer blauw. normaalgesproken krijg je nadat hij rood wordt, een melding of je verbinding wil maken met je headset. deze boodschap blijft uit.

telefoon opnieuw opstarten heeft geen effect, headset resetten idem. zou dit aan mn headsetje moeten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Zo ik ben net naar het Business Center geweest. Ik heb daar een nieuwe D900 gekregen. Deze ziet er wat minder solide uit (hij heeft iets meer speling dan mijn vorige) maar hij heeft verder wel gewoon een camera + geheugenkaartjeondersteuning. Alleen ik zie geen molentje meer :(, alleen nog een paar boompjes (en vuurwerk en zo). Zal wel aan de firmware liggen, of kan ik het ergens weer terugkrijgen?

Oh trouwens, ik kreeg eerst weer bijna een oude firmware mee... Gaat die man me vragen of 2GB wel ondersteund werd. Tss :P

[ Voor 17% gewijzigd door ralphje op 08-06-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Okey ik ben er dus achter gekomen dat deze telefoon eigendom is geweest van een rokende piratenhits-luisterende persoon. Mag KPN dat zomaar doen? Mij een oude telefoon geven ter vervanging van een defecte nieuwe telefoon?

Oh en klopt het dat er een soort drempeltje aan het einde van het uitschuiven zit? Dat had ik nl. niet bij mijn vorige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 11:51
Heb net Kingston 1GB kaartje voor €10,- op de zwarte markt gehaald O-)
Nu doetie het helemaal goed, maar das als ik hem als massaopslag instel.
Dan zegtie wel leuk 'opgeslagen' maar haal ik het USB kabeltje er nu weer uit en dan reset ie die instelling :X
Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222599

help iemand heb gister al me instellingen van geluit verandert in me verborge menu ik weet niet meer hoe ze stonden enzo hoe krijg ik me ouwe instellinge weer terug:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 222599 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:59:
help iemand heb gister al me instellingen van geluit verandert in me verborge menu ik weet niet meer hoe ze stonden enzo hoe krijg ik me ouwe instellinge weer terug:O
verander je bericht even als je pilletje uitgewerkt is..

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Ik heb hem even in Babelfish gegooid van ? -> Nederlands:

Help iemand heeft gisteren al mijn instellingen van geluid veranderd in mijn verborgen menu. Ik weet niets meer. Hoe stond ik in het leven? Hoe krijg ik mijzelf weer de oude? Instellingen zijn weer terug, o laat maar.
\\\\ Deze vertaling is onder voorbehoud. \\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222789

Hoihoi.
Een aantal vraagjes.
Ik heb net een D900i aangeschaft. Maar is deze beter dan de D900, en wat is hieraan beter?
Ook wil ik graag weten wat de beste manier is om de batterij te behandelen mbt opladen e.d. om de levensduur zo lang mogelijk te houden vanaf het moment dat hij uit de doos komt.

Alvast bedankt!,
Groetjes, Dries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Eerste keer volledig opladen ZONDER hem aan te zetten. Dus niet met de acculading gaan spelen zoals ie uit de winkel komt. Dat is er slecht voor.

Dus helemaal opladen. Ik heb ook *ergens* gehoord dat je hem gewoon door moet laden zelfs als hij bij een nieuw toestel na een 2 uur zegt toetstel volledig opgeladen. Aangezien de batterijcalibratie nog niet goed genoeg werkt kun je hem beter een nachtje aan de stroom hangen.

Zoiezo nooit helemaal leeg tappen, maarja dat doe ik zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222789

K, thnx.
en weet iemand toevallig of de D900i echt beter is dan de D900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207255

Anoniem: 222789 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:46:
K, thnx.
en weet iemand toevallig of de D900i echt beter is dan de D900?
Nee ze brengen deze op de markt met afgekeurde onderdelen van de D900. Je kunt hem maar beter omruilen.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flark
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 16:40
Anoniem: 207255 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:07:
[...]

Nee ze brengen deze op de markt met afgekeurde onderdelen van de D900. Je kunt hem maar beter omruilen.

|:(
ROTFL!
Precies, die i van inferieur toch? 8)7

Maar even wat anders, die camerageluiden kunnen dus ècht niet uit? :X

[ Voor 10% gewijzigd door flark op 13-06-2007 05:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
flark schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 05:18:
[...]

ROTFL!
Precies, die i van inferieur toch? 8)7

Maar even wat anders, die camerageluiden kunnen dus ècht niet uit? :X
op de D900 iig wel.

betreft mijn eerdere probleem met mn Jabra headset. mail gehad van jabra, en uiteindelijk oplossing gekregen.

telefoon uit, batterij eruit (harde reset ofzo? ) daarna headset in pairing mode, telefoon weer aan, bluetooth aan, headset zoeken, en succes.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Ik heb nu al een tijdje een Samsung D900 en heb hier oa. Google Mail Mobile (https://mail.google.com/mail/help/intl/en/about_mobile.html) en Opera Mini (http://www.operamini.com/) op geinstalleerd maar beide applicaties weigeren te verbinden. Ik heb een Hi Euro 25 abbonement met een Onbeperkt-SMS abbo (lijkt me niet relevant maar toch). Ik kan via de ingebouwde browser van de D900 prima het internet op, alle website's kunnen gewoon geladen worden inclusief mijn eigen website.

Ook kan ik MMSjes versturen en ontvangen, het GPRS gedeelte zit (denk ik?) dus goed. Een medewerker van de Hi-klantenservice wist mij na heel wat zoekwerk en navraagwerk uiteindelijk te vertellen dat de Samsung D900 niet KAN verbinden via Opera / Google Mail programma.

Persoonlijk vind ik dit moeilijk te geloven, aangezien dit toch een vrij nieuwe mobiel is. Ook Opera is het met mij eens (namelijk http://www.operamini.com/download/wap/all/samsung_d900/).

Weet iemand wat ik verkeerd doe of dat wellicht de D900 het echt niet ondersteund? Het lijkt mij erg sterk maar zou het graag van iemand anders met een D900 horen...

Alvast bedankt!

Edit: kleine toevoeging, Google Mail geeft een 'Certificate Error' met deze beschrijving:

"Sorry, Gmail will not work on your phone. Your phone doesn't have the appropriate certificate to communicate with the server. Try accessing Gmail on your mobile browser at http://mail.google.com"

Als ik naar die pagina verbind (mail.google.com) via WAP dan werkt het prima, maar is niet echt ideaal. Het lijkt me dat er iets in de instellingen ergens verkeerd gaat, maar wat?

[ Voor 17% gewijzigd door TargetX op 13-06-2007 20:25 . Reden: Kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Weet iemand een goede tip waar de D900i goedkoop te krijgen is ? Dus niet met 2 jarig 25 abo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099

hoi

Zonder dat ik iets veranderd heb in de d900 maakt ie ineens fotos in spiegelbeeld

http://loneranger.nl/Foto.jpg Het staat andersom, comp rechts, muismatje links

Wie heeft er de oplossing voor dit probleem???

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
* Chillz vraagt zich af waarom die post volledig schuingedrukt moet zijn... :?

Maar goed, heb je de volumetoetsen aan de zijkant van de telefoon al geprobeerd tijdens het gebruik van de camera?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193099

Chillz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:28:
* Chillz vraagt zich af waarom die post volledig schuingedrukt moet zijn... :?

Maar goed, heb je de volumetoetsen aan de zijkant van de telefoon al geprobeerd tijdens het gebruik van de camera?
Bedankt oor de tip, wist ik ook niet, en om jou een plezier te doen niet in italic :)
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 193099 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:35:
[...]

Bedankt oor de tip, wist ik ook niet, en om jou een plezier te doen niet in italic :)
bedankt
ik kwam er ook 2 wk geleden achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100583

Beste mensen,

Ik heb al heel veel topics afgezocht naar het volgende:
als ik afspraken aanmaak in mijn MS outlook en die dan synchroniseer met mijn Samsung D900 maakt hij van die afspraken varia's. Dit is erg vervelend omdat de lokaties er dan niet bij staan. dit is al gevraagd in het topic deel 1 van de d900 maar geen antwoord op gegeven. Nou is mijn vraag of iemand dit alsnog weet hoe dit kan.
Als ik namelijk in MS outlook zelf kijk zie ik tussen de afspraak gemaakt op de D900 en de afspraak gemaakt in MS outlook geen verschil

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
Japie Gijs schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:09:
Heb net Kingston 1GB kaartje voor €10,- op de zwarte markt gehaald O-)
Nu doetie het helemaal goed, maar das als ik hem als massaopslag instel.
Dan zegtie wel leuk 'opgeslagen' maar haal ik het USB kabeltje er nu weer uit en dan reset ie die instelling :X
Is dit op te lossen?
Iemand hier nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BootVluchteling schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:31:
[...]

op de D900 iig wel.

betreft mijn eerdere probleem met mn Jabra headset. mail gehad van jabra, en uiteindelijk oplossing gekregen.

telefoon uit, batterij eruit (harde reset ofzo? ) daarna headset in pairing mode, telefoon weer aan, bluetooth aan, headset zoeken, en succes.. :Y)
probleem bleef uiteindelijk bestaan. terug naar de winkel gegaan met een 90% onleesbare bon (thermische bon, warmte kontzak --> bon onleesbaar)

gelukkig met klein beetje opdringen een splinternieuw driverpack gekregen. zaterdag alleen ff mn oude oplader brengen en dan is het kat in het bakkie.

goede service van kpn delft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Japie Gijs schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:12:
[...]

Iemand hier nog een oplossing voor?
De instelling wordt altijd weer terug gezet naar de standaard instelling, als je de kabel eruit haalt.
Er is dus geen oplossing voor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
TifKag schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:30:
[...]

De instelling wordt altijd weer terug gezet naar de standaard instelling, als je de kabel eruit haalt.
Er is dus geen oplossing voor !
Raar dan, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Miwest schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:38:
Ik heb gewoon een 2gb geheugenkaartje erin en dat werkt perfect !!!!!!
(edit hier is link waar ik heb gekocht ! http://www.memoryshop.nl/...sandisk-microsd-2-gb.html )
[/quote]

Hoi en werkt het nog een beetje, hoor diverse dingen een zegt wel andere niet.
Bij de winkel zeiden ze vandaag dat die daar heel traag van word, ik weet het niet meer.
Wil wel graag een 2 gig er in in plaats van 1 maar dan moet het wel werken.
Bij mij deed de twee gig die ik vandaag gekocht had het in ieder geval niet. De 1 gig geeft wel gewoon normaal weer.

Wie kan me trouwens even helpen met een probleem daarmee. Ik wil een filmpje van 450MB erop zetten, maar hoe moet dat? Ik kan wel gewoon naar telefoon etc, maar daar staat nog maar 20 mb op, van de 70 mb standaard. Gewoon via Samsung PC Studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flark
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 16:40
Gewoon via de usb-datakabel kopieëren naar je als massa-opslag ingestelde Samsung... of via een cardreader/writer op de microSD zetten...

Je telefoon zegt bij onvoldoende geheugen zowieso "Onvoldoende geheugen, op geheugenkaart opslaan"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223942

Wanneer ik een word of txt bestand naar mijn D900 stuur kom ik, als ik het bestand open, bij picsel file viewer. Nu vind ik dat iets onhandig: helemaal geen overzicht en je moet inzoomen om hem te kunnen lezen.

Is er manier om txt of word bestanden op je gsm te lezen als een échte tekst, en daarmee bedoel ik of je het kan lezen zoals je een sms op je telefoon leest (en dus niet meer als een foto, zoals bij picsel viewer)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet mij iemand te vertellen of de 900i grijze plastiek is of zijn het alu achtige covers?

(ivm met krassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 216954 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:48:
weet mij iemand te vertellen of de 900i grijze plastiek is of zijn het alu achtige covers?

(ivm met krassen)
Chrome look, maar het materiaal is plastic, dus geen ijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 223942 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:36:
Wanneer ik een word of txt bestand naar mijn D900 stuur kom ik, als ik het bestand open, bij picsel file viewer. Nu vind ik dat iets onhandig: helemaal geen overzicht en je moet inzoomen om hem te kunnen lezen.

Is er manier om txt of word bestanden op je gsm te lezen als een échte tekst, en daarmee bedoel ik of je het kan lezen zoals je een sms op je telefoon leest (en dus niet meer als een foto, zoals bij picsel viewer)

Bedankt!
Nee want een word file zelfs met maar 1 letter erin is dusdanig moeilijk opgebouwd dat je er een viewer voor nodig hebt. In dit geval de Picsel viewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Zou iemand nog even zijn vakkundige blik kunnen werpen op mijn eerdere post in dit topic? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223852

de D900i is een iets andere versie van de D900...

Het verschil is dat er bij de i-versie een radio zit ingebouwd, en zijn het camera menu en het lettertype aangepast... das alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 11:27

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Had dit bericht ook al in het Samsung Ultra Edition series topic gezet maar daar reageert niemand :'( .

Ik heb een samsung D900 sinds november 2006 maar nu begint hij een beetje raar te doen, het toestenbord werkt soms wel soms niet(meer niet dan wel) vaak na een reboot werkt het eventjes. Soms denkt de telefoon ook dat ik de knopjes indruk terwijl dat niet is. Is dit een bekend probleem? en zou dit op te lossen zijn met een firmware update (op eigen risico denk ik). Ik heb geen zin om mijn telefoon namelijk 3 weken kwijt te zijn aan reparatie en ik ga ook binnenkort op vakantie dus ik wil hem ook mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Laatst online: 24-02 14:56
ik heb net een d900i gekocht maar er zit geen picsel viewer op .IK kan dus geen word/pdf documenten erop kijken. Weet iemand hoe ik picsel viewer weer op krijg?

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 02-07-2007 23:36 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je bij de D900i maar 4 tonen kiezen als smstoon?

dat is niet veel anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:15
Hallo,

Ik twijfel tussen een D900 en een D900i :)
Weet iemand wat er allemaal anders is aan de D900i :?

Als het alleen de FM Radio is, kan ik net zo goed een D900 nemen want die radio hoef ik niet :)

Ik heb de volgende verschillen ontdenkt:
  • D900: De hoogst gemeten SAR-waarde voor dit type telefoon was 0,823 W/kg.
  • D900i: De hoogst gemeten SAR-waarde voor dit type telefoon was 0,623 W/kg.
  • D900: 3.4 uur spreektijd 300 uur standbytijd
  • D900i: 6,5 uur spreektijd 320 uur standbytijd
  • D900: 70 MB geheugen
  • D900i: 60 MB geheugen

[ Voor 55% gewijzigd door Flappie op 29-06-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

900i heeft een betere kodak en camera
meer opties
ik zou voor de i gaan, heb hem nu ook ipv de 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Anoniem: 216954 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:20:
900i heeft een betere kodak en camera
meer opties
ik zou voor de i gaan, heb hem nu ook ipv de 900
Ah oke dan. Bevalt ie een beetje? Kan je misschien wat close-up foto-tjes plaatsen en foto's gemaakt met het toestel zelf?

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bevalt heel goed!
heb er nog niet echt veel foto's mee gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v254/bogaerts/100_0539.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v254/bogaerts/100_0540.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v254/bogaerts/100_0546.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Anoniem: 216954 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:14:
bevalt heel goed!
heb er nog niet echt veel foto's mee gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Dat chroom is ook wel leuk. Staat erg mooi.
Ook mooie grote knoppen. Ik heb nu een W810i maar die knopjes zijn zo klein, dat is echt super irritant!

Ik ga denk ik ook maar voor de D900i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo ik heb de samsung d900i is een heel fijn toestel alleen ik heb nu een probleem, help dus. Ik heb via samsung studie mijn windows telefoon contact gechroniseerd en krijg nu bij mijn contacten op telefoon de email dit wil ik niet wat nu?? verder had ik via de telefoon bij email ook mijn gegevens ingevuld maar die wil ik ook weg hebben.

ik hoop dat iemand mij kan helpen wat het waren probeerdsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

picsel viewer waar zit deze op de samsung d900i want ik heb een word document en kan hem niet lezen bedankt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
SpeedfreakR schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:36:
Had dit bericht ook al in het Samsung Ultra Edition series topic gezet maar daar reageert niemand :'( .

Ik heb een samsung D900 sinds november 2006 maar nu begint hij een beetje raar te doen, het toestenbord werkt soms wel soms niet(meer niet dan wel) vaak na een reboot werkt het eventjes. Soms denkt de telefoon ook dat ik de knopjes indruk terwijl dat niet is. Is dit een bekend probleem? en zou dit op te lossen zijn met een firmware update (op eigen risico denk ik). Ik heb geen zin om mijn telefoon namelijk 3 weken kwijt te zijn aan reparatie en ik ga ook binnenkort op vakantie dus ik wil hem ook mee nemen.
Ik zou hem niet zelf gaan lopen flashen. Ik had hem laatst opgestuurd omdat tijdens het bellen de verbinding soms happerde en wegviel (met andere tel niet). En bij mij hadden ze een software update gedaan. Waardoor nu mijn telefoon vast loopt als ik de camera wil gebruiken :'( plus mijn oude probleempje.

Maar dit valt onder de garantie, als je zelf gaat kloten niet natuurlijk.
Daarbij duurde het bij mij niet zo lang via hi (volgensmij zelfde reparatiedienst als van kpn) had hem vorige week donderdag op postkantoor ingeleverd en vandaag weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161691

Ik heb een samsung D900 gsm. Deze telefoon heeft een ingebouwde mp3-speler en een microsd slot. Hierbij heb ik een 1 GB kaartje gekocht. Tot zo ver het goede nieuws. De mp3-speler kan maar van 5 playlists die ieder 30 (!) nummers kunnen bevatten spelen. Waarom gsm fabrikanten toch altijd dit soort dingen bedenken is mij een raadsel. Mijn vorige telefoon, een nokia 6230i had ook al zo'n rampzalige mp3-speler.

Nou is mijn vraag is er ook een java programma dat je kunt draaien op de telefoon, net als een spel, die mp3s kan afspelen? Ik heb wel precies gevonden wat ik zocht voor symbian, maar dat heeft de D900 niet. Het heet MP3 Music Box en is hier te krijgen. Dit is dus zo'n beetje wat ik zoek, maar dan voor een java telefoon. Ik kan me voorstellen dat er wel meer gegadigden zijn voor dit soort software, aangezien de meeste gsm's echt bagger mp3-spelers aan boord hebben. Voor de telefoons die echt gemaakt zijn voor (o.a.) mp3 zal dit wel anders zijn zoals de Nokia N95 en N91 en de walkman phones enzo.

Een uitgebreide zoektocht via Google over wat gsm fora heeft nog niets opgeleverd behalve iets dat JLayer heet en iets met Java en MP3 te maken heeft. Maar of het geschikt is voor een gsm en wat het precies doet is mij niet duidelijk. 8)7

Ik heb hier nog een paar pogingen gevonden gevonden, maar die zijn allemaal voor een specifiek model gemaakt en werken dus ook niet met mijn D900. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Ik wil deze telefoon dus gaan kopen. nog een paar vraagjes voor de D900(i) gebruikers:
  • Hoe is de belkwaliteit? Ik herinner me nog m'n Samsung E720. Wat een slecht geluid :(
  • Hoe is de agenda functie. Deze wil ik absoluut veel gaan gebruiken.
  • Hoe is de MP3 speler. Ik had al begrepen dan bestanden maar max 15 tekens mogen bevatten. Maar dat is geen probleem. Hoe is de kwaliteit? Ik wil hem dan gaan gebruiken met een Stereo Bluetooth headset.
  • Hoe lang houd de accu het uit?
  • Kun je het belsignaal en het trilalarm tegelijk aan hebben? Dat kon op mijn E710 dus niet. Of trillen, of alleen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161691

Flappie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:17:
Ik wil deze telefoon dus gaan kopen. nog een paar vraagjes voor de D900(i) gebruikers:
  • Hoe is de belkwaliteit? Ik herinner me nog m'n Samsung E720. Wat een slecht geluid :(
  • Hoe is de agenda functie. Deze wil ik absoluut veel gaan gebruiken.
  • Hoe is de MP3 speler. Ik had al begrepen dan bestanden maar max 15 tekens mogen bevatten. Maar dat is geen probleem. Hoe is de kwaliteit? Ik wil hem dan gaan gebruiken met een Stereo Bluetooth headset.
  • Hoe lang houd de accu het uit?
  • Kun je het belsignaal en het trilalarm tegelijk aan hebben? Dat kon op mijn E710 dus niet. Of trillen, of alleen geluid.
Ik heb een D900 en heb er het volgende over te melden mbt je vragen:
  • De belkwaliteit is zeer goed te noemen, vind ik. Dankzij de codes uit de topicstart kun je het volume ook echt belachelijk hard zetten als je wilt. Ik vind bij andere telefoons het volume vaak te zacht, vooral in lawaaiige omgevingen.
  • Agenda functie is standaard. Ik had hiervoor de nokia 6230i en ik vind die wel vergelijkbaar. Hij is best overzichtelijk, maar ik gebruik hem niet...
  • MP3 speler is erg onlogisch, je hebt maar 5 playlists van ieder 30 songs en daar moet je het mee doen. Daar snap ik echt niets van. Ik heb er nog wel iets aan kunnen doen door een mod verandering, maar daar praten we hier niet over... De kwaliteit is volgens mij goed. Ik gebruik hem met een Jabra BT8010 en dat werkt makkelijk.
  • De accu is echt een minpunt. Ik heb via ebay een 1000mah accu bestelt en die houd het bij licht gebruik net 2 dagen vol. Bij een beetje mp3 luisteren of een spelletje doen is hij voor het einde van 1 dag leeg :'(
  • Trillen en bellen kan tegelijk en afzonderlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Anoniem: 222229 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:57:
hallo ik heb de samsung d900i is een heel fijn toestel alleen ik heb nu een probleem, help dus. Ik heb via samsung studie mijn windows telefoon contact gechroniseerd en krijg nu bij mijn contacten op telefoon de email dit wil ik niet wat nu?? verder had ik via de telefoon bij email ook mijn gegevens ingevuld maar die wil ik ook weg hebben.

ik hoop dat iemand mij kan helpen wat het waren probeerdsel
Bij samsungs pc studio moet je als je hett synchronisatie programma hebt opgestart even bij opties in stellen welke onderdelen er gesyncd moeten worden. nu het een maal gedaan is kun je helaas niet meer terug en zal je naar mijn weten alles handmatig goed moeten zetten, hier doel ik op het verwijderen van alle data die jij niet wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb de samsung PC studio gedownload en op m'n werklaptop geïnstalleerd en die blijft zeggen dat hij via USB geen contact kan leggen met de telefoon.. terwijl de versie van de bijgeleverde CD op m'n desktop wél werkt op m'n werkstation PC.. vraag me nu af of de downloadversie rot is of dat m'n laptop een probleem heeft. Heeft iemand die melding eerder gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:05
Hebben jullie trouwens ervaring met internetten op de D900, wil nu een nieuw sim-only abbonement nemen van KPN en dan vragen ze of ik onbeperkt internet wil, nu heb ik deze telefoon komend jaar nog wel, dus vroeg me af of dat een beetje werkt, anders neem ik het niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Shinji schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:48:
Hebben jullie trouwens ervaring met internetten op de D900, wil nu een nieuw sim-only abbonement nemen van KPN en dan vragen ze of ik onbeperkt internet wil, nu heb ik deze telefoon komend jaar nog wel, dus vroeg me af of dat een beetje werkt, anders neem ik het niet namelijk.
Het internetten is opzicht normaal, aleen 'webiste's met Frames geeft hij niet goed weer, en er zijn nog paar dingen die niet goed werken, maar wil je gewoon nieuws bekijken of teksten lezen op internet dan is het prima te gebruiken.

Telfort bied helaas geen Databundel voor prepay gebruikers maar anders had ik het zeker genomen !

( zoals ik ook al eerder had gevraagt maar nog geen antwoord op gekregen, heeft iemand geprobeert navigatie op de mobiel te gebruiken ? )

[ Voor 8% gewijzigd door freestyler2 op 20-07-2007 22:03 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-05 18:30

JDeraGear

Mighty Pirate!

Shinji schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:48:
Ik vind het best prettig zelf, ik had eerst een HTC TYTN, aka T-Mobile MDA vario 2 met internet abbonnement, maar ik vond die telefoon op den duur toch te dik voor mijn broekzak. Ik heb de d900i via marktplaats gekocht, en daar mn sim in gedaan.
Het bekijken van gewone nieuwspagina's en e-mail is redelijk goed, soms moet je een eind naar onder scrollen omdat bvb een index-frame bovenaan geplaatst wordt maar ik vind het niet echt hinderlijk.

Kan iemand me het volgende trouwens uitleggen; wanneer mijn telefoon afgaat gaat de beltoon in stappen van zacht naar harder, terwijl ik het volume van de beltoon op maximaal (5) heb staan. Ik vind nergens een optie om ervoor te zorgen dat het volume gewoon gelijk blijft. Op deze manier mis ik nl nog altijd de eerste 2 maal overgaan wanneer mijn telefoon ergens op mn kamer ligt, en ben ik soms nog te laat met opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211624

Heb een Motorola V3i (O+) aangeschaft en ga m'n D900 verkopen..kon er toch niet aan wennen. :/
Goed, hij heeft een erg goede camera enz., maar die menustructuur en van die andere kleine dingetjes..nee, toch liever een Motorola. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176663

ik heb sinds vandaag ook de d900i.

ik vraag me alleen af wat dat GPRS nu eigelijk is. Ik heb gezien hoe je het uit kan zetten, maar is dit een soort gelijk iets zoals bij de nokia n73, dat je navigatie, flitsers etc erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Is er een mogelijkheid om de smsjes in de telefoon te backuppen? Of te exporteren naar een txt file naar de computer? Kan dit met de aanschaf van een datakabel? Thanks!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
ck2000nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:26:
Is er een mogelijkheid om de smsjes in de telefoon te backuppen? Of te exporteren naar een txt file naar de computer? Kan dit met de aanschaf van een datakabel? Thanks!
Jep dat kan met de Samsung PC Studio.. alleen SMSjes die langer zijn dan 1 bericht (EMS) kunnen niet gesaved worden :( .. (Is dit nog steeds niet gefixt??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ok, bedankt...ik moest dit vragen van mijn vriendin 8) Alleen zit er bij haar D900 geen software bij, hoort dat er standaard bij te zitten of alleen bij aanschaf van de losse kabel?

Wat het backuppen van smsjes betreft...wat is Samsung toch primitief! Ze had gewoon SE moeten halen :X Oeps, dit is een Samsung topic he? :+

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hoort een CD bij te zitten en anders kun je het downloaden van de samsung site..

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste