Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 13:37

Flipm0de

geen

rooie60 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:08:
Heb hele D900 doorgenomen,had alles eerst hier gelezen,maar één ding ....
Wat is (bij display instellingen) bij de optie 'stijl hoofdmenu' blokkeren of lijst?
Blokkeren staat aangevinkt nu, durf ff niet te veranderen omdat ik de d900 net pas een uur heb en bang ben het niet terug te kunnen vinden.
hmmm, volgens mij staat er 'blokken' ipv blokkeren......... Dat je dus een lijst krijgt ipv de blokken die je nu in je menu hebt :P

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Flipm0de schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:35:
[...]

hmmm, volgens mij staat er 'blokken' ipv blokkeren......... Dat je dus een lijst krijgt ipv de blokken die je nu in je menu hebt :P
Nee echt blokkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zet 'm maar eens op lijst, dan krijg je je menu's in 'n lijst te zien!

'Blokkeren' zal gewoon 'n taalfoutje zijn dan

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
CLB schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:01:
Zet 'm maar eens op lijst, dan krijg je je menu's in 'n lijst te zien!

'Blokkeren' zal gewoon 'n taalfoutje zijn dan
Ik begrijp het nu,foutje dus,maar kan jij me zeggen wat ik verkeerd doe met verplaatsen van afbeeldingen en mp3's naar de geh.kaart?
Heb kaart er net al uitgehaald opnieuw erin gedaan,maar nee er komt niets op de kaart!!

Heb vorig jaar een geh.kaart gehad voor de nok 6230i en die was(bleek )kapot,kon de kaart niet eens hernoemen.
Kan deze ook kapot zijn of doe ik iets verkeerds?ik doe toch precies wat ie aangeeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Nou heb net 2 dagen me Telefoon en nu is T-Mobile al raar aan het doen.

Ik had een aanvraag van nummer behoud gedaan toen ik het abbonement afsloot, zodat ik me KPN Prepaid nummer kon behouden.

Nou staat er op www.t-mobile.nl bij de status-nummerbehoud
Je aanvraag is op 30-3-2007 afgekeurd. De aanvraag is afgewezen, want het telefoonnummer is niet (meer) in gebruik bij deze telecomaanbieder. Geef de juiste Telecom aanbieder door aan T-Mobile.
Erg vreemd want ik kan wel nog gewoon bellen met me KPN-Prepaid nummer.

Nou is dat nog niet eens het ergste, maar nu kan ik niet meer bellen met me net nieuw afgesloten T-Mobile abbonement.

Er staat opeens Beperkte Service op me D900, en als ik in me telefoon boek probeer te komen staat er initialiseren Telefoonlijst... en dan gebeurt er niks. Bellen gaat ook niet meer door de beperkte service.

Heb ik nou iets in de opties van de telefoon verandert, of ligt dit aan t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

net een Sandisk 1gig kaartje gekocht maar wilt niet werken op de PC. heb een 8 in 1 reader ( eigenlijk nooit gebruikt) maar wanneer ik het kleine kaartje in de Adapter doe en dan in de PC gebeurd er niks?

Zo ziet het eruit:

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/2i7pgye.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Vraagje, werkt dit toestell nou ook met Web 'n Walk? Ik lees in dit topic van wel, maar kom hem niet tegen op de site van T-Mobile onder we 'n walk telefoons...

Mijn abo loopt nog tot november dit jaar, beetje zonde van de €9,50 per maand als ik er geen gebruik meer van kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb al meerdere malen gelezen dat je ringtones,afbeeldingen op je kaart moet zetten (handmatig) dus sommige van jullie zijn ermee bekend,en niémand die het mij ff wil uitleggen........ik zei al ik ben SE en nokias gewend,daar selecteer je verpl.naar geh.kaart en klaar.
Ben er inmiddels achter dat het bij deze foon meer handelingen nodig heeft,erg omslachtig maar ben er uit,smeet hem bijna naar hoofd van mijn man.

Misschien was het voor jullie een domme vraag,maar er zijn mensen die net als ik voor het éérst n samsung kopen en dan is het wel zo vriendelijk dat iemand ff een tip geeft.
Ik had n paar vragen die ik niet snapte,maar heb deel 1 helemaal gelezen,alle vragen werden daarin beantwoord,ik ben zo iemand die wel eerst forum leest en handleiding leest en eerst zelf de foon uit probeerd,dus ben geen gemakzuchtig mens.
Daar komt bij dat ik vragen tegenkwam die je zelf ook kunt weten als je het boekje leest,of met de foon speelt,maar dié werden vaak wél beantwoord door sommige van jullie....!
Ik was aan uren aan het kl*ten met handmatig overzetten van MP3's en afbeeldingen wat me niet lukte en daar krijg ik geen antwoord op,terwijl een heleboel het wisten.

btw het stikkertje op de voorkant,op display heeft een uitsparing en zit niet over het boxje heen.
Heb ook fullscreen afbeelding nu op foon,zonder toets geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:46:
Ik heb al meerdere malen gelezen dat je ringtones,afbeeldingen op je kaart moet zetten (handmatig) dus sommige van jullie zijn ermee bekend,en niémand die het mij ff wil uitleggen........ik zei al ik ben SE en nokias gewend,daar selecteer je verpl.naar geh.kaart en klaar.
Ben er inmiddels achter dat het bij deze foon meer handelingen nodig heeft,erg omslachtig maar ben er uit,smeet hem bijna naar hoofd van mijn man.

Misschien was het voor jullie een domme vraag,maar er zijn mensen die net als ik voor het éérst n samsung kopen en dan is het wel zo vriendelijk dat iemand ff een tip geeft.
Ik had n paar vragen die ik niet snapte,maar heb deel 1 helemaal gelezen,alle vragen werden daarin beantwoord,ik ben zo iemand die wel eerst forum leest en handleiding leest en eerst zelf de foon uit probeerd,dus ben geen gemakzuchtig mens.
Daar komt bij dat ik vragen tegenkwam die je zelf ook kunt weten als je het boekje leest,of met de foon speelt,maar dié werden vaak wél beantwoord door sommige van jullie....!
Ik was aan uren aan het kl*ten met handmatig overzetten van MP3's en afbeeldingen wat me niet lukte en daar krijg ik geen antwoord op,terwijl een heleboel het wisten.

btw het stikkertje op de voorkant,op display heeft een uitsparing en zit niet over het boxje heen.
Heb ook fullscreen afbeelding nu op foon,zonder toets geluiden.
Heb ook pas 2 dagen de D900. Me eerste samsung telefoon, had hiervoor een SE k750.

Kwam er eerst ook niet achter hoe ik nou me mp3´tjes op me telefoon kreeg, maar je moet dus eerst je micro sd kaartje in je telefoon zetten, een keer met je usb kabel en de samsung software je telefoon connecten. Als je nu je Micro SD kaartje uit je telefoon haalt en in een card-reader stopt, staan er als het goed is mapjes met Music Images etc op je SD kaart. Dan gewoon mp3´tjes copy pasten in de Music folder, en zorgen dat de tags niet meer dan 15 letters bevat geloof ik.

Nu moet je ze kunnen afspelen op je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Flipm0de schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:38:
net een Sandisk 1gig kaartje gekocht maar wilt niet werken op de PC. heb een 8 in 1 reader ( eigenlijk nooit gebruikt) maar wanneer ik het kleine kaartje in de Adapter doe en dan in de PC gebeurd er niks?

Zo ziet het eruit:

[afbeelding]
is ie wel geïnstalleerd? drivers en zo? :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Hyp Hyper schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:57:
[...]

is ie wel geïnstalleerd? drivers en zo? :)
ja dat wel, ik zie bij 'deze computer' wel al die verwisselbare schijven staan. Heb ook een Compact flash kaartje geprobeerd uit een camera en die doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 07:26
Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:27:
Vraagje, werkt dit toestell nou ook met Web 'n Walk? Ik lees in dit topic van wel, maar kom hem niet tegen op de site van T-Mobile onder we 'n walk telefoons...

Mijn abo loopt nog tot november dit jaar, beetje zonde van de €9,50 per maand als ik er geen gebruik meer van kan maken...
Volgens mij wel. Ik heb de D900, en in het menu staat het icoontje van WnW. Ook in de folder die ik van T-Mobile kreeg stond dat deze geschikt is voor WnW.
Zelf heb ik geen WnW abo, dus kan het niet verzekeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Nog maar eens, aangezien ik in maanden tijd nog altijd geen oplossing heb gevonden en ik onderhand wel érg moedeloos begin te worden:

Weet iemand een manier om SMS-berichten langer dan 160 tekens over te zetten naar de computer?

De enige succesvolle methode die ik tot dusver heb gevonden: zelf alles overtypen! Heb al uren besteed aan pogingen iets te programmeren om de PDU-strings te ontvangen met AT commando's en vervolgens te decoderen, maar ik krijg het laatste met geen mogelijkheid voor elkaar.

Er lijkt geen enkel programma te bestaan waarmee het mogelijk is. Zelfs Samsung PC Studio ondersteunt het niet, toch wel diep triest. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Zap op 31-03-2007 22:00 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Cubewood? ik heb de MP3's op foon gezet en ze vanaf daar op de kaart gezet,ging prima en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Anoniem: 126270 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:25:
[...]

Ik heb dezelfde aangeschaft en net binnen gekregen. Bij mij werkt de kaart helaas niet. Welke stappen heb je uberhaupt ondernomen, voordat ie je telefoon in ging?
gewoon erin stoppen en klaar de mappen worden dan aangemaakt op de kaart en als je het makkelijk vind om de foto's/muziek en alle andere dingen er rechtstreeks op te zetten stop je hem in een cardreader ?
wat is je firmware versie ? (typ *#1234# )
mijne is D900XAFJ1 en daarmee werkt het perfect...

Had iemand nog uitgezocht of Navigatie mogelijk is ? en zo ja Tell me/us
iemand zei dat GPS ontvanger werd herkend door google maps ( ik heb dat programma zelf ook maar is heeeeeeel duur in gebruik dus is een afrader als je geen gprs abbo heb ! )
maar aangezien ik geen gps ontvanger heb en het zonde vind om te kopen om enkel te testen en niet 100% zkkr is of het wel kan.
ik heb wel een site gevonden waar je gratis navigatie software kan downloaden voor je telefoon en dat is op www.nav4all.nl dus zou iemand met gps ontvanger dat aub voor mij willen testen ?
er komt binnekort iets voor de D600 maar aangezien de D600 en D900 heel veel op elkaar lijken denk ik dus dat het ook beschikbaar is voor D900

[ Voor 68% gewijzigd door freestyler2 op 01-04-2007 15:23 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 16:45
freestyler2 schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:04:
[...]

ik heb wel een site gevonden waar je gratis navigatie software kan downloaden voor je telefoon en dat is op www.nav4all.nl dus zou iemand met gps ontvanger dat aub voor mij willen testen ?
er komt binnekort iets voor de D600 maar aangezien de D600 en D900 heel veel op elkaar lijken denk ik dus dat het ook beschikbaar is voor D900
Hier kan ik je alles over vertellen.

Met mijn vorige telefoon (SE W800i) werkte dit werkelijk perfect. Ik werkte toen in de zomer voor KPN, waar je als studentuitzendkracht geen navigatie mee krijgt naar klanten waar je ADSL moet installeren en dus kocht ik de GPS ontvanger die op de site van NAV4ALL staat. Binnen een aantal dagen had ik de ontvanger binnen en probeerde ik thuis de eerste dingen uit. Na enkele keren proberen kwam ik erachter dat als ik binnen sta geen satelieten kan ontvangen. (Voor de mensen die flink gefrustreerd worden door het eerst binnen te proberen) Buiten had ik al snel een aantal satelieten te via mijn ontvanger en begon mijn telefoon mij opeens de weg te wijzen. Omdat ik op de fiets zat toen ik het uitprobeerde, stelde ik de software in op 'fietsten' en zelfs dat werkte werkelijk perfect. Als je fout rijdt duurt het 10 seconden voordat je een nieuwe route doorkrijgt.

Met deze software ben ik met de W800i dus het hele land doorgereden, werkte werkelijk perfect. Vooral de instellingsmogelijkheden van de software is veelbelovend. Jammer van de GSM die ik 7 keer heb moeten omwisselen in de garantietijd wegens problemen, anders was ik nooit overgestapt naar de D900.

Als de nav4all software voor de D900 komt is het echt een aanrader deze software te downloaden en te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155430

Afgelopen vrijdag ben ik, na 3x een Sony Ericsson te hebben gehad, overgestapt naar de Samsung D900. Moet zeggen dat het in het begin best wennen was, want ik vind dat de menu's iets onduidelijker in elkaar zitten dan die van mijn SE’s. De menu's zijn grafisch ook iets minder aantrekkelijk, maar dat is voor mij niet het belangrijkste.

Iets waar ik me wel al aan erger is de trilfunctie. Het motortje hiervan maakt tijdens het trillen aardig wat lawaai waardoor het bijna de moeite niet is om het toestel op "stil" te zetten, want iedereen kan het toch wel horen.

Hoe het zit met batterijduur kan ik nog niet zeggen. Ik heb hem na aankoop eerst volledig leeg laten lopen, en daarna helemaal opgeladen. Vervolgens ging de batterij de hele dag mee, en aan het eind van de dag was hij weer helemaal leeg. Moet ik er wel bij zeggen dat ik hem die dag intensief gebruikt heb. Dat betekende dus veel bellen, sms’en, foto's maken, spelletjes uitproberen en bestanden verzenden. Verder wilde iedereen in mijn omgeving natuurlijk het toestel bekijken en even uitproberen. Hierna heb ik de batterij weer volledig opgeladen dus ik ben benieuwd of hij nu al wat langer meegaat.

De synchronisatie met Outlook was iets waar ik bij mijn SE’s altijd erg over te spreken was. Gelukkig gaat dit bij de D900 net zo makkelijk en zonder problemen. Gewoon de meegeleverde sofware installeren en je kunt zowel via Bluetooth als USB je gegevens overzetten.

Ik zal over een tijdje nog wel iets meer over mijn bevindingen schrijven als ik het toestel iets langer in gebruik heb. Hopelijk hebben eventuele toekomstige kopers er iets aan.

Edit: nog een kleine opmerking over de camera. Deze stond bij mij standaard ingesteld op 800*600 maar de kwaliteit was echt 3x niks. Ik heb de resolutie toen tot het maximum gezet en dan zijn de foto's echt een stuk beter.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155430 op 02-04-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214710

Ik heb een Samsung D900. Ik heb in de review gelezen hoe je het geluid harder kan krijgen maar persoonlijk merk ik geen verschil tussen standaard (110?) en 255. Moet ik nog iets veranderen of hoor ik gewoon zo slecht?

Mvg Bram Kohl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Voor diegene die liever geen codes intoetst en toch de G weg wil hebben,ga naar instellingen........telefoon instellingen...ofline modes en die op "aan" zetten.
Je kan dan niet meer mmsen,maar er zijn genoeg mensen die dat niet/nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 16:43
rooie60 schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:07:
Voor diegene die liever geen codes intoetst en toch de G weg wil hebben,ga naar instellingen........telefoon instellingen...ofline modes en die op "aan" zetten.
Je kan dan niet meer mmsen,maar er zijn genoeg mensen die dat niet/nooit doen.
ja, lekker... dan zet 'ie gewoon z'n netwerkverbinding uit volgens mij

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Chillz schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:36:
[...]

ja, lekker... dan zet 'ie gewoon z'n netwerkverbinding uit volgens mij
Precies 8)7 ...maar daar ging het niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 14:21
In de OP staat ook een manier om de G weg te krijgen en zo je batterijduur te verlengen. Ik heb ook nog even met die setting getest en je kunt dan nog wel gewoon MMS'en ontvangen. Bruikbare tip dus ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

Anoniem: 208757 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:15:
Hoe zet je de gprs uit? die code die hier boven staat werkt niet.. Ik kan het niet vinden in het menu->instellingen ofiets....

Edit; ik had niet goed gelezen!!! Had t sterretje niet zien staat voor t eerste hekje
je moet de code gewoon in voeren als een telefoon nummer zoals je iemand gaat bellen met nummer intoetsen.. dan volg je de stappen en klaar is jij..!

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik heb een probleem met mijn Sandisk 1GB geheugenkaartje. Als ik die in mijn telefoon heb zitten dan gaat mijn batterij maar ongeveer 10uur mee. Zonder geheugenkaartje haal ik makkelijk 10x zo lang... Snap er dus helemaal niks van, want een geheugenkaartje kost toch helemaal geen energie? Ik kijk verder weinig filmpjes of luister weinig muziek, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik had steede de kleur wit geselecteerd en als ik de foon dan wilde openen moest ik steeds ontgrendelen.
Nu heb ik zwart en als ik de foon dicht doe vraagt ie: toetsen blokkeren? (was bij wit nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 17:11
Staan je instellingen nog wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ben alleen van wit naar zwart gegaan,dit is beter,want vond het niks dat ik steeds moest ontgrendelen als ik in menu wilde.
Ik vind dit prettiger dat ie vraagt blokkeren of niet,dus laat hem mooi op zwart staan,oogt ook stukken beter dan dat witte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103005

Ik begrijp bijzonder weinig van die Duitse site met flash-mods enzo.

Moet ik gewoon de meest recente downloaden (die van 2 april) en die erop proberen te zetten? Heb ik dan alle mods tegelijk of moet ik apart bezig gaan?

Ik kan geen duits dus 't is nogal lastig, :S

Thnx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ojjorz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:40:
Ik heb een probleem met mijn Sandisk 1GB geheugenkaartje. Als ik die in mijn telefoon heb zitten dan gaat mijn batterij maar ongeveer 10uur mee. Zonder geheugenkaartje haal ik makkelijk 10x zo lang... Snap er dus helemaal niks van, want een geheugenkaartje kost toch helemaal geen energie? Ik kijk verder weinig filmpjes of luister weinig muziek, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand ideeën?
[kleine-kick] Ben zaterdag naar de Phonehouse gegaan, maar ook daar konden ze me niet verder helpen. Ze konden zich een soortgelijk geval ook niet voor de geest halen... Opsturen wil ik voor zoiets niet, maar weet niemand waar het aan kan liggen? [kleine-kick]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flipm0de schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:44:
[...]

ja dat wel, ik zie bij 'deze computer' wel al die verwisselbare schijven staan. Heb ook een Compact flash kaartje geprobeerd uit een camera en die doet het wel.
heb je sd adaptor niet op lock staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uuhm vraagje

hoe kan ik spellen installeren op de D900 en waar kan ik die spellen vinden..
kan iemand me hier me helpen..

iemand nog leuke dingetjes code`s ofso; site`s voor spellen wallpapers etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126270

Ojjorz schreef op zondag 08 april 2007 @ 17:27:
[...]
[kleine-kick] Ben zaterdag naar de Phonehouse gegaan, maar ook daar konden ze me niet verder helpen. Ze konden zich een soortgelijk geval ook niet voor de geest halen... Opsturen wil ik voor zoiets niet, maar weet niemand waar het aan kan liggen? [kleine-kick]
Na een kleine botsing met de muur heeft mijn D900 ook dit probleem. De accu houdt het met geheugenkaart nog geen 6 uur uit en zonder bij wijze van spreken 10 keer zo lang. Hiervoor geen enkel probleem mee gehad.

Overigens herkent mijn PC het kaartje ook niet meer, dus ik denk dat het kaartje stuk is, maar misschien dat iemand nog andere ideeen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

klinkt als kortsluiting? wordt de telefoon of het kaartje bovennatuurlijk warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215640

De D900 is echt een goede telefoon, op één nadeel na, ik dacht hem namelijk ook te kunnen gebruiken als een MP3 telefoon na mijn Sony Ericsson walkman phone, dus ik blij een 1GB gekocht, blijkt nu dat je maar maximaal 4 playlists kan maken met max 30 songs in ieder, dus maar een maximum van 120 liedjes, terwijl ik meer dan 300 liedjes op mijn microsd kaart heb, die ik liever in één playlist zag. Dus ik gelijk samsung mailen, en kreeg volgens mij best een onzin bericht terug:

"Vriendelijk dank voor uw email met betrekking tot uw D900.

Het is helaas niet mogelijk om meernummers in een playlist te zetten aangezien de telefoon dit niet aankan. U kunt wel meer mappen op uw geheugenkaart zetten en dat u dan een mapkopierd naar een map van de playlist.

Gezien het feit dat wij geen informatie hebben met betrekking tot de producten van derden, kan ik u geen antwoord geven op uw vraag met betrekking tot uw Sony Ericson.

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen."

Vooral het stukje: aangezien de telefoon dit niet aankan, terwijl het met een MOD wel moet kunnen, maar ik neem het risico niet om mijn telefoon te gaan flashen. En snapt iemand misschien het volgende stukje: U kunt wel meer mappen op uw geheugenkaart zetten en dat u dan een mapkopierd naar een map van de playlist ??

Maybe dat daarin de oplossing zit :O ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126270

Levo schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:18:
klinkt als kortsluiting? wordt de telefoon of het kaartje bovennatuurlijk warm?
Bij het opladen met kaartje wel, zonder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109 schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:50:
Uuhm vraagje

hoe kan ik spellen installeren op de D900 en waar kan ik die spellen vinden..
kan iemand me hier me helpen..

iemand nog leuke dingetjes code`s ofso; site`s voor spellen wallpapers etc..
Kan niet. De D900 kan geen JAVA-applicaties installeren. Ik heb ooit ergens op een forum gelezen hoe het wel zou kunnen via een aantal vage instellingen alleen mij lukte dat nooit. (topic starter gaf ook toe dat het maar af en toe werkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Anoniem: 215640 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:58:
[...]
Dus ik gelijk samsung mailen, en kreeg volgens mij best een onzin bericht terug:

"Vriendelijk dank voor uw email met betrekking tot uw D900.

Het is helaas niet mogelijk om meernummers in een playlist te zetten aangezien de telefoon dit niet aankan. U kunt wel meer mappen op uw geheugenkaart zetten en dat u dan een mapkopierd naar een map van de playlist.

[...]
Lekker taalgebruik trouwens. Wat ze bedoelen is dat je mapjes van 30 bestanden aanmaakt op je geheugenkaart en zo snel een nieuwe playlist kan maken.
Anoniem: 103005 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:11:
[...]
Kan niet. De D900 kan geen JAVA-applicaties installeren. Ik heb ooit ergens op een forum gelezen hoe het wel zou kunnen via een aantal vage instellingen alleen mij lukte dat nooit. (topic starter gaf ook toe dat het maar af en toe werkte).
Je kan via de WAP-browser applicaties installeren, en ik geloof ook met een usb-kabeltje (maar ik heb onbeperkt WAP, dus dat laatste heb ik nooit geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 14:21
Iemand een idee hoe ik aan kan zetten dat mijn telefoon oplicht bij het krijgen van een sms?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140275

Aaaargh wat een teringbende is het ook bij T-Mobile zeg . Heb ik woensdag 28 maart een nieuwe telefoon gekregen (Samsung D900), kon ik anderhalve week later (vrijdag 6 april) alweer bellen naar T-Mobile dat ze 'm konden omruilen, omdat het geluid het niet goed deed. Komen ze 'm gisteren omruilen, maar komen ze niet op de geplande tijd, waardoor ik niet thuis was . Komen ze vandaag, krijg ik een of ander frot gebruikt toestel met krassen en waar de rook onderhand vanuit dampt. Zegt de klantenservice tegen mij: 'Ja meneer, u heeft geen recht op een nieuw toestel, dat staat in de algemene voorwaarden.' Vraag ik vervolgens waar dat dan precies staat, dan kunnen ze me dat niet vertellen. Start ik m'n telefoon op, blijkt dat deze precies dezelfde geluidsproblemen heeft . Die man van T-Mobile mij niet geloven en na veel praten toch maar weer een nieuwe omruilafspraak gemaakt, krijg ik morgen weer een andere. Maar dan WEER een gebruikte en dat terwijl ik mijn toestel in totaal maar een week fatsoenlijk heb kunnen gebruiken.

Heeft iemand enig idee waar ik m'n gelijk kan halen om een nieuw toestel te krijgen of zal ik T-Mobile blijven lastig vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195663

ik weet niet of ik het hier mag vragen maar kan je met de usbkabel je telefoon flashen?

Laat maar kwam er achter dat ik de verkeerde kabel heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 195663 op 12-04-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 140275 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:01:
Aaaargh wat een teringbende is het ook bij T-Mobile zeg . Heb ik woensdag 28 maart een nieuwe telefoon gekregen (Samsung D900), kon ik anderhalve week later (vrijdag 6 april) alweer bellen naar T-Mobile dat ze 'm konden omruilen, omdat het geluid het niet goed deed. Komen ze 'm gisteren omruilen, maar komen ze niet op de geplande tijd, waardoor ik niet thuis was . Komen ze vandaag, krijg ik een of ander frot gebruikt toestel met krassen en waar de rook onderhand vanuit dampt. Zegt de klantenservice tegen mij: 'Ja meneer, u heeft geen recht op een nieuw toestel, dat staat in de algemene voorwaarden.' Vraag ik vervolgens waar dat dan precies staat, dan kunnen ze me dat niet vertellen. Start ik m'n telefoon op, blijkt dat deze precies dezelfde geluidsproblemen heeft . Die man van T-Mobile mij niet geloven en na veel praten toch maar weer een nieuwe omruilafspraak gemaakt, krijg ik morgen weer een andere. Maar dan WEER een gebruikte en dat terwijl ik mijn toestel in totaal maar een week fatsoenlijk heb kunnen gebruiken.

Heeft iemand enig idee waar ik m'n gelijk kan halen om een nieuw toestel te krijgen of zal ik T-Mobile blijven lastig vallen?
Wat een belachelijk iets!! je moet gewoon een nieuwe krijgen,ga eens in een winkel je verhaal doen en kijk wat ze zeggen,belachelijk gewoon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom dit hier stond :?

[ Voor 90% gewijzigd door CLB op 13-04-2007 13:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140275 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:01:

Apart dat je een gebruikt toestel krijgt. Dat slaat natuurlijk nergens op, je betaalt voor een nieuwe, dan moet je ook een nieuwe krijgen ... Ik zou hier T-Mobile echt op bellen / schrijven / geschillencommissie ... Dit is echt belachelijk.

Maar over het gedempte geluid, je weet wel zeker dat je 't plasticje over de microfoon / speaker / etc heb weggehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, want ik kan gewoon bellen en MP3 luisteren e.d., maar soms valt het gewoon weg voor een seconde of 5 tot 10. Ik heb nu inmiddels van T-Mobile wel een nieuw toestel, even afwachten dus hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-05 12:18
Is het mogelijk om met de nieuwe firmware (candid of internationale van het duitstalige forum) mp3 nummers en foto's rechtstreeks op de microSD kaart te plaaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216026

Er staat opeens Beperkte Service op me D900, en als ik in me telefoon boek probeer te komen staat er initialiseren Telefoonlijst... en dan gebeurt er niks. Bellen gaat ook niet meer door de beperkte service.

Heb ik nou iets in de opties van de telefoon verandert, of ligt dit aan t-mobile?
[/quote]

Iemand die hier een antwoord op heeft?
Ik heb de mijne een dag of twee en ik krijg hier opeens deze melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216026 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:28:

[/quote]

Iemand die hier een antwoord op heeft?
Ik heb de mijne een dag of twee en ik krijg hier opeens deze melding :(
ik had dit ook, nummerbehoud zeker aangevraagt?

Is afgekeurt dan waarschijnlijk, en zal je het opnieuw moeten aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216065

Ik vroeg mij af of iemand die firmware versie D900XAFG7 heeft (te vinden met code *#1234#) zijn tfs checksum zou kunnen posten (*#8999*8378# dan 1ste optie dan de 4de optie). Ik heb deze nodig om te controleren of mijn flashfiles wel goed zijn. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

grotius schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:33:
Is het mogelijk om met de nieuwe firmware (candid of internationale van het duitstalige forum) mp3 nummers en foto's rechtstreeks op de microSD kaart te plaaten?
als je in menu --> settings --> phone setings --> usb settings gaat, en vervolgens de telefoon op Mass Storage Device zet, is de telefoon de volgende keer een usbstick geworden als je 'm aansluit op de pc :+ dit moet je echter per keer opnieuw doen.. dit gaat over de originele firmware iig, normaal kun je alleen het phone memory benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216135

Kan iemand mij vertellen hoe ik de toon voor een sms bericht kan wijzigen in een favoriet geluidje? En, hoe maak je favoriete geluiden eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-06 12:49

T1eA

Browser

Eindelijk heb ik weer een echte telefoon :P .
Dit is dus de D900 geworden en hij bevalt me prima.

Er is echter één ding waar ik me een beetje aan stoor en dat is de providernaam. Is er een mogelijkheid om deze naam niet weer te geven?
Dit omdat ik NL Telfort heb staan en NL KPN :S neemt best wat ruimte in beslag!!

EDIT

via "menu" > "instellingen" > "display-instellingen" > "tekstweergave" kan je plaats van tekst, tekstopmaak en tekstkleur aanpassen. Als je bij plaats "uit" kiest dan heb je geen operator logo meer.

Dit werkt dus niet die optie is bij mij grijs :S ik kan ook het toetsvolume niet instellen iemand hier ervaring mee deze optie is eveneens grijs en niet selecteerbaar...

[ Voor 37% gewijzigd door T1eA op 17-04-2007 20:21 ]

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165539

Hey,

Ik heb net de d900 binnen gekregen, en ook een 2gb kaartje al besteld van sandisk. Ik heb nu D900BOFJ1 als firmware versie. Is dat een nieuwere of oudere firmware versie als die van de persoon waar het wel bij werkte. (freestyler, D900XAFJ1). Goed hij gaat zowiezo binnen komen binnenkort maar wil het graag vt voren weten :p

Ohja, nog een dingetje
#*22671# = amr rec starten
#*22672# = amr rec stoppen
wat houd dit in?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 165539 op 17-04-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Anoniem: 165539 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:48:
Hey,

Ik heb net de d900 binnen gekregen, en ook een 2gb kaartje al besteld van sandisk. Ik heb nu D900BOFJ1 als firmware versie. Is dat een nieuwere of oudere firmware versie als die van de persoon waar het wel bij werkte. (freestyler, D900XAFJ1). Goed hij gaat zowiezo binnen komen binnenkort maar wil het graag vt voren weten :p

Ohja, nog een dingetje
#*22671# = amr rec starten
#*22672# = amr rec stoppen
wat houd dit in?
ik heb geen flauw idee of dat nieuwer of ouder is ... en wat dat amr rec stop en start inhoud ook geen flauw idee :+

Maargoed ik wil dus ook mijn telefoon eventueel wel flashen,
maar nu las ik iets dat je een kabeltje nodig had ?
en waar kan ik dat kabeltje kopen ?
en is zoiets niet kant en klaar te downloaden ofzo heb het namelijk nog nooit gedaan ;(
of is er niet echt iets overzichtelijks om te flashen want met dat engele forum schiet het ook niet heel erg op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216309

Wie kan me helpen?

Ik heb een weird probleem; ik ben het tot nu toe nog in geen forum tegengekomen.

Vanmiddag bleef mijn telefoon ineens hangen toen ik iemand probeerde te bellen. Nog maar een paar knoppen reageerden, ik kon niet meer bellen. Op dat moment zo gelaten. Vanavond begint de telefoon (een paar uur later terwijl 'ie op tafel ligt) plots alsnog vanzelf dat ene nummer te bellen! Nog altijd geen reactie op de knoppen. Batterij eruit gehaald, en als ik nu de batterij er weer in doe begint de D900 meteen als een debiel te trillen, wil niet aan, wil niet stoppen, wil alleen maar trillen!
Als ik 'm in de oplader doe stopt het trillen (komt ook 'opladen' in beeld) maar wil 'ie nog altijd niet aan!

Wie heeft een idee?

Ik kan ook nergens vinden hoe ik een reset uit kan voeren. Wat is het verschil tussen custom of full reset? Ik wil liever niet al mijn foto's die er op staan kwijtraken, de rest maakt me niet zo uit.

alvast bedankt,

Diederik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb toch sterk m'n bedenkingen nu over m'n D900. Ik ben al aan m'n 3e toestel toe in precies 3 weken en deze functioneert ook weer niet goed. Als ik bel valt het geluid weg, terwijl de ander mij wel kan horen (het folie is verwijdert, geen gekke dingen gedaan met geluidsinstellingen) en bovendien loopt m'n telefoon nu standaard vast als ik m'n camera wil aanzetten. Kwalitatief hoogstaand apparaatje dus, maar niet heus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm ben benieuwd, heb inmiddels mn 2 gb stickje binnen en die werkt. Dat kan dus uit de startpost gehaald worden.

2gb sandisk stickje werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216561

Ik ga binnenkort voor een nieuwe baan en kon kiezen uit drie telefoons: Nokia 6233, Samsung x820 en de D900. Ik heb deze gekozen zonder er al teveel bij stil te staan, en nu lees ik hier gemengde berichten. Dus ik hoop dat het de goede keuze is geweest... Leerzame topics trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag maar weer contact gehad met T-Mobile. In Eindhoven bij de T-Mobile shop 2 nieuwe SIM-kaarten gekregen, omdat dat misschien de reden zou kunnen zijn dat het geluid slecht is. Goede service aldaar, maar het heeft geen klap geholpen, omdat het geluid nog steeds weg valt. Bovendien loopt door 'softwareproblemen' mijn camera nu vast, waardoor m'n hele telefoon 2 minuten onbruikbaar wordt. Conclusie door T-Mobile na drie omgeruilde exemplaren binnen 3 weken: Stuur 'm zelf maar op, dan gaan we kijken en hoor je binnen een week meer.

Fijn hoor..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik heb ook net de D900 gekocht, maar ik krijg de toets tonen niet uitgeschakeld. Is hier een truckje voor ofzo, het is namelijk grijs (disabled ofzo) Thanks in advance! :)

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Stephan224 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:07:
Ik heb ook net de D900 gekocht, maar ik krijg de toets tonen niet uitgeschakeld. Is hier een truckje voor ofzo, het is namelijk grijs (disabled ofzo) Thanks in advance! :)
Ok, laat meer, het ligt aan het thema. Misschien is dit even handig om in de start topic te zetten! :+

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 20:48
Stephan224 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:07:
Dit kan door gewoon vanaf de 'desktop' de volume toetsen te gebruiken en op 0 te zetten (moet je mp3 speler wel uit staan). Dit werkte voor mij, vond het erg raar dat het niet via het menu kon inderdaad, design foutje van Samsung.

Ik had ook nog een vraag:

Kan iemand mij de originele waarden geven van Rx PGA en van alle stappen van Rx VOL? Ik zou deze namelijk graag resetten, maar heb geen zin om mijn hele mobieltje te resetten, zou dus fijn zijn als iemand die even zou kunnen posten! Verder fijn mobieltje trouwens, alleen idd jammer van 30-liedjes-playlist-limitatie en het niet kunnen opslaan van films/plaatjes rechtstreeks op geheugenkaart. Verder echt een topding, bluetooth werkt ook echt heel erg handig :*) Erg tevreden over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Is er al iemand die het gratis BT headsetje ontvangen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Laatst online: 23-11-2023
ik lees net ergens dat de d-900 maar 23 smsjes kan opslaan? Kan iemand dit bevestigen?

Gaat om deze review

http://www.ciao-shopping.nl/Samsung_SGH_D900__Review_29233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118213

J-air schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:05:
ik lees net ergens dat de d-900 maar 23 smsjes kan opslaan? Kan iemand dit bevestigen?

Gaat om deze review

Hmm ik krijg het idee dat deze review over de E900 gaat:
Ten derde: de telefoon is strak is vormgegeven met mooie tiptoetsjes. Dit is erg mooi, maar minder handig in het gebruik. Deze toetsjes zijn zo gevoelig dat je ze regelmatig aanraakt en je weer overnieuw kunt beginnen met waar je mee bezig was. In het ergste geval een sms maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60

Gaat om deze review

Ik heb er 189 in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX

Gaat om deze review

Dat gaat over de E900. nofi maar de poster van die review is niet erg slim: dat berichtgeheugen bijna vol is is wss dat je simkaart bijna vol is, het telefoongeheugen gebruikt ie daarna pas. Ook lekker handig om z'n review bij een andere telefoon te schrijven...

Op de D900 kunnen 200 smsjes worden opgeslagen, bij mij zijn het er in totaal 225 omdat ik ook 25 smsjes kan opslaan op mijn simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67213

Een oplossing voor het probleem met de 1Gb kaartjes van Kingston en dergelijke.

M'n vrouw en ik hebben sinds 'n maand ieder 'n D900.
Zij heeft er 'n Danelec kaartje van 1 gieg en ik een evengrote kaart van Kingston.
Zoals de meesten hadden wij ook problemen met aanspreekbaarheid van de kaartjes.
Nu denk ik 'n oplossing gevonden te hebben:
In de root-directory van het kaartje zit een systeembestandje: @samsung.ess
Als je dit met de PC verwijdert, is het probleem opgelost en het kaartje weer te gebruiken.
Let op! Dit is een verborgen systeem bestand.
Je bestandsexplorer moet ze dus wel kunnen zien.
Ik hoop dat ik hiermee 'n aantal mensen heb geholpen. :)

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85552

rooie60 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:37:
Ja, de Samsung WEP-180 via Orange en hij werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216954

ok

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 216954 op 23-04-2007 21:57 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 85552 schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:32:
[...]

Ja, de Samsung WEP-180 via Orange en hij werkt goed.
hoe lang duurde het voor je het ontving?ik wil de mijne als cadeau geven aan iemand en die is over 2 weken jarig.
Ik heb me 23 maart aangemeld op de site,zou 2 tot maximaal 8 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-06 14:23
rooie60 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:37:
Nee, nog steeds niet :/
En er zijn nou toch al 4 weken (van de maximaal 8 ) om als het er niet meer zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Waarschijnlijk weten de meeste mensen dit al, maar misschien help ik er toch iemand mee. Als je een mp3 luisterd op je mobiel en je zet deze op pauze (dus niet de mp3speler afsluiten) dan kost dit veel stroom! Volgens mij net zoveel als dat t kost terwijl je gewoon mp3 luisterd.. Ik had m'n mobiel 2 uur in m'n zak zitten terwijl die op pauze stond en daarna was ie leeg (had nog 2 streepjes daarvoor). Altijd mp3 speler afsluiten dus als je een tijdje niet gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Zijn er overigens meer mensen die vinden dat de D900 wat stroef open schuift, of dat hij een beetje 'kraakt' (als je bijvoorbeeld vlak onder het [c] knopje wat duwt)? Is me niet opgevallen toen ik hem net had, maar na een week of wat viel dit me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Blackbird-ce schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:09:
Zijn er overigens meer mensen die vinden dat de D900 wat stroef open schuift, of dat hij een beetje 'kraakt' (als je bijvoorbeeld vlak onder het [c] knopje wat duwt)? Is me niet opgevallen toen ik hem net had, maar na een week of wat viel dit me op.
Ik vind hem 'lekker stroef' openschuiven, precies goed eigenlijk... Is ook niet fijn als t ding al half uit zichzelf openschuift in je zak natuurlijk... Ik heb nog niet gemerkt dat er iets kraakt, is het een hele harde kraak of een 'mierenneuk kraak'? Ken van mezelf namelijk wel dat als ik iets net nieuw heb dat echt *alles* me opvalt dus daarom vraag ik t :9

Edit: Ojah en ik had nog een vraag, niet echt D900 gerelateerd maar vraag t toch maar hier: hoe werkt het nou precies met mmsen? Ik kan mmsen met mijn Hi abbo en weet wat ik voor 1 mms bericht betaal, maar wat is de maximale grootte van een MMS bericht? Lijkt me niet dat je films van een uur enz naar elkaar kunt gaan zitten mmsen maar waar word dit aangegeven en hoe rekent Hi dit af? Heb wel gezien dat je de Message Class kunt instellen en die staat bij mij op Moderate Video maar heb geen idee hoe dit verder nou werkt en het lijkt me niet leuk om aan t einde van de maand ineens een rekening van 100 euro te krijgen oid...

[ Voor 30% gewijzigd door TargetX op 25-04-2007 15:00 . Reden: vraag vergeten te stellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Anoniem: 140275 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 02:03:
Ik heb toch sterk m'n bedenkingen nu over m'n D900. Ik ben al aan m'n 3e toestel toe in precies 3 weken en deze functioneert ook weer niet goed. Als ik bel valt het geluid weg, terwijl de ander mij wel kan horen (het folie is verwijdert, geen gekke dingen gedaan met geluidsinstellingen) en bovendien loopt m'n telefoon nu standaard vast als ik m'n camera wil aanzetten. Kwalitatief hoogstaand apparaatje dus, maar niet heus.
als jij belt en praat, dan valt inderdaad de speaker weg maar als je dan weer stil ben kan je gewoon de ander horen waarom ze dit gedaan hebben weet ik niet precies maar er zal wel een reden achter zitten ?
en vastlopen heb ik nog nooit gehad hij is bij mij zelfs een keer perongelijk gevallen !!!
ik vind het nog steeds een prima ding afgezien van de beperkte playlisten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik vind het ook een erg mooie foon, heb em nu 3 weken. Alleen hij voelt niet echt robuust. Hij kraakt een beetje, en aan de linkerkant (wanneer niet uitgeklapt) zit een beetje speling waardoor het niet echt lekker toetst. Als het erger wordt ruil ik em om, heb anders voor niks dat proassist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als jij belt en praat, dan valt inderdaad de speaker weg maar als je dan weer stil ben kan je gewoon de ander horen waarom ze dit gedaan hebben weet ik niet precies maar er zal wel een reden achter zitten ?
en vastlopen heb ik nog nooit gehad hij is bij mij zelfs een keer perongelijk gevallen !!!
ik vind het nog steeds een prima ding afgezien van de beperkte playlisten dan
Dat zou goed kunnen, maar ik heb 'm nu bij T-Mobile omgeruild tegen een spiksplinternieuwe U600 (1-jarige abonnement en ik hoef er niks voor bij te betalen :P , dus dat is dan wel weer goed geregeld _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
TargetX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:47:
[...]
Ik heb nog niet gemerkt dat er iets kraakt, is het een hele harde kraak of een 'mierenneuk kraak'?
uhm... laten we het dan maar op de 'mierenneuk kraak' houden. Beetje van dat plastic-langs-plastic geschuur... Hij lijkt het overigens niet altijd te doen.

Met openschuiven om te kijken of er iemand gebeld/ge-smst heeft, heb ik vaak genoeg dat ik zo'n 'kracht' moet zetten dat ik tegelijk op het pijltje-boven oid druk. Had ik met mn D500 nooit last van, die 'schoot' open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan je dat gratis headsetje aanvragen dan? of is dat alleen via orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175840

De speaker(hoorn stoort en valt regelmatiger uit dan dat ie output geeft) van mijn d500 is naar de vaantjes, heb nu een d900 besteld. Iemand een idee hoe ik het makkelijkst(pims, BT of ir) alle data kan overpompen als mijn nieuwe fohn naast de oude ligt?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 175840 op 26-04-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

te hopen is dat de d500 dezelfde aansluiting heeft als de d900 anders kan je het via een pc doen met de usb kabel. samsung progje erbij bied mogelijkheid tot backuppen van zelfs je smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Het gemakkelijkste is om je D500 via Bluetooth (had daar zelf geen kabel voor) leeg te trekken naar je PC en vervolgens te uploaden naar je D900 via bluetooth of kabel. Was bij mij in 5 minuutjes gedaan, inclusief smsjes.

De aansluiting van de D500 is overigens anders dan die van de D900.

[ Voor 13% gewijzigd door Blackbird-ce op 27-04-2007 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85552

Anoniem: 165539 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:36:
Hoe kan je dat gratis headsetje aanvragen dan? of is dat alleen via orange?
Ik heb hem met een Orange abbo direct met de telefoon meegekregen (binnen 2 dagen na aanvraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ga naar de samsung mobile site,ik had de D900 kpn simlocked gekocht en er zat een voucher in de doos die me verwees naar die site.
Daar moet je wat invullen en dan krijg je hem binnen 2 tot 8 weken,ik wacht al ongeveer 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Anoniem: 214230 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:57:
[...]

goedmiddag,

als ik bovengenoemde code wil intikken dan krijg ik na *#8999* allemaal streepjes ipv cijfers , hoe kan ik dit oplossen ?

Alvast bedankt voor de reactie _/-\o_
Ik heb hetzelfde probleem

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:57
So ?

Gewoon die code intikken en niet op je display letten..
Of er nu een streepje staat of niet, tik gewoon die code in zoals aangegeven..
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Ja dat werkt inderdaad, nu zit ik nog met het probleem dat ik het niet op vista aan de praat krijg. Heeft iemand daar miss een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Daywalk3r schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:55:
Ja dat werkt inderdaad, nu zit ik nog met het probleem dat ik het niet op vista aan de praat krijg. Heeft iemand daar miss een oplossing voor?
Hoe verwacht je dat wij je kunnen helpen zonder enige vorm van informatie over wat er mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Hoi

Is het ook mogelijk (als je de phone van het thema afgehaald hebt) om alleen het geluid van de toetsen zachter te zetten.

oftewel zijn de geluiden van bv slider open en dicht altijd gekoppeld aan de toetstonen, of ook apart in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toetstonen kan je toch appart instellen met de knopjes aan de linkerzijkant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175840

.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 175840 op 02-05-2007 00:03 . Reden: al gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

TargetX schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:49:
[...]

Hoe verwacht je dat wij je kunnen helpen zonder enige vorm van informatie over wat er mis gaat?
Je kunt het installeren... Maar daar blijft het ook bij. Als ik kabel connect en dan programma start doet hij gewoon niks. Met XP werkte het gelijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Anoniem: 216954 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:30:
toetstonen kan je toch appart instellen met de knopjes aan de linkerzijkant....
Met die knopjes wordt het geluid van het open en dicht sliden ook zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211624

M'n display is gisteravond kapot gegaan..geen idee hoe het komt, want het ding lag de hele avond op m'n tafel, dus heb er niks raars mee gedaan. Hij is nooit gevallen, of op gestaan of whatever.
Hij functioneert verder prima, alleen hij geeft maar 1/3 beeld en dat zelfs niet eens goed.

Zou Samsung er wat mee doen of zullen ze me weer afschepen met: "niet voorzichtig genoeg mee omgegaan."?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

70€ heb je een nieuwe dusplay, denk kniet dat ze dat in garantie nemen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211624

Ik had eerst naar Samsung gebeld, die zeiden dat ik hem naar een T-Mobile shop moest brengen (omdat ik hem daar vandaan heb) en daar zouden ze er dan naar kijken. Daar zei de medewerker dat het probleem wel vaker voorkwam, omdat het schuifmechanisme te strak stond o.i.d., het was dus niet mijn schuld en ze hebben hem ter reparatie gestuurd. Als het goed is heb ik 'm weer terug over +/- 2 weken, maar nu ben ik wel bang dat straks weer hetzelfde gebeurt na een tijdje. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 15:32
ik heb een D600 en zou graag een calculator hebben waarmee ik binair en hexadecimaal kan omzetten. Ik heb al eens gezocht op het internet maar kan niet direct iets vinden. Als ik het goed begrijp is het niet simpel om een java-aplicatie te installeren. Het is ook mijn eerste samsung na een reeks nokia's met het fijne symbian...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

chundo schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:05:
ik heb een D600 en zou graag een calculator hebben waarmee ik binair en hexadecimaal kan omzetten. Ik heb al eens gezocht op het internet maar kan niet direct iets vinden. Als ik het goed begrijp is het niet simpel om een java-aplicatie te installeren. Het is ook mijn eerste samsung na een reeks nokia's met het fijne symbian...
Volgens mij valt het wel mee een java aplicatie op je gsm te zetten.

Maar we zitten wel hier in het D900 Topic btw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 13:47
Anoniem: 211624 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 14:31:
Ik had eerst naar Samsung gebeld, die zeiden dat ik hem naar een T-Mobile shop moest brengen (omdat ik hem daar vandaan heb) en daar zouden ze er dan naar kijken. Daar zei de medewerker dat het probleem wel vaker voorkwam, omdat het schuifmechanisme te strak stond o.i.d., het was dus niet mijn schuld en ze hebben hem ter reparatie gestuurd. Als het goed is heb ik 'm weer terug over +/- 2 weken, maar nu ben ik wel bang dat straks weer hetzelfde gebeurt na een tijdje. ;(
Hmmz mij is gister precies hetzelfde gebeurd, ik ga zometeen 2call bellen, hopen dat zij net zo coulant zijn als t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik had hem ook net 4 weken en toen was het schermpje dus ook kapot.
liepen allemaal barstjes doorheen en daardoor had ik alleen nog gestreept beeld ;)
naar de t-mobile winkel geweest en daar hebben ze hem opgestuurd voor reperatie.
na 6 dagen kreeg ik een smsje dat ik hem kon ophalen en hij was gerepareerd.
gelukkig niets voor hoeven te betalen.

ik heb nu alleen een probleem.
ik weet niet wat ze gereset hebben toen ze hem maakten maar :
kan geen mms meer versturen ;( of ontvangen

heb via de t-mobile site de instellingen opgevraagt, maar die komen niet aan.
gebeld, en daar krijg je te horen dat je het op de site kan vinden :(
van de site dingen ingevuld maar lukt nog steeds niet.

als er hier iemand t-mobile heeft kan die dan ff ze mms instellingen controleren.

profielnaam : t-mobilemms
url server : http://t-mobilemms
proxy : aanzetten

gprs instellingen

ip adres :10.10.10.11
poort : 9201
apn : mms
gbrnaam : tmobilemms
ww : idem

als ik apn ergens anders in verander geeft ie een fout, en zoals ie nu staat kan ik niets verzende of ontvangen en blijft ie maar verbinding zoeken.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste