Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Lord_Pivo schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 07:01:
Ik heb het zelfde als Jackal131, ik heb er ben er ook een aantal keer wezen kijken maar ik vindt het erg beperkt allemaal. Ik heb erg het gevoel dat ik iets mis ofzo.
Je kan naar andere spaces vanuit de Navigator (helemaal rechts in de Navi), zijn er best wat en worden zo nu en dan nieuwe toegevoegd.

Vrienden van me zaten alleen maar slecht over Home te praten, maar ik moet zeggen dat ik me er behoorlijk kan vermaken!

[ Voor 35% gewijzigd door frusciflea op 12-05-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Home alleen een paar keer per ongeluk op gestart. Maar nu ik dit zo lees zal ik toch maar eens een kijke gaan nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
frusciflea schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:06:
[...]

Je kan naar andere spaces vanuit de Navigator (helemaal rechts in de Navi), zijn er best wat en worden zo nu en dan nieuwe toegevoegd.

Vrienden van me zaten alleen maar slecht over Home te praten, maar ik moet zeggen dat ik me er behoorlijk kan vermaken!
De Navigator zegt mij niet zoveel. Kan me niet herinneren dat ik deze heb gezien.
Ik zal nog eens kijken. In ieder geval eerst dank voor je antwoord!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Jackal131 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:14:
[...]

De Navigator zegt mij niet zoveel. Kan me niet herinneren dat ik deze heb gezien.
Ik zal nog eens kijken. In ieder geval eerst dank voor je antwoord!!
De Navigator is waarin Home (nu) start, je kan deze ook opvragen als je op Start drukt en Navigator kiest.

Afgelopen dagen even wat tijd besteed in de Buzz HQ (quizjes spelen) en Siren's ziekenhuis. Ik vind het idee van het "wachten tot de anderen klaar zijn" bij Siren best grappig. Sta je met zijn allen bij de kiosk te wachten totdat de 5-player game (spookhuis-achtig iets) weer beschikbaar komt voor de volgende ronde. Ondertussen een beetje met anderen kletsen over Siren en Silent Hill.

Ik vind het concept eigenlijk best interessant, denk dat het zich langzamerhand steeds meer uitbreid. Binnenkort ook een hele nieuwe playground die zich in de straten van New York lijkt af te spelen. Tot nu toe is er enkel bekend dat je kan schaken bij wat tafeltjes, maar er komt meer.

Het enige wat ik niet zou doen is geld uitgeven aan virtuele items binnen Home... 5 euro dokken voor een nieuw appartement gaat me wat te ver. Ze zouden de Home-items wat meer moeten integreren met bepaalde games, zoals enkele dat al doen. Trophies die nieuwe Home-items triggeren klinkt wel leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door frusciflea op 14-05-2010 12:42 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste