• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb gisteren een invite gekregen....vanavond maar eens proberen.

Burp

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Schijnbaar krijg je dus een invite als je niets doet? Ik bedoel, nergens inschrijven o.i.d.?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Voor de Japanse beta moest je een theme installeren (al weer een paar maanden terug). Voor de VS beta een mailtje sturen ofzoiets.

Maar zo bijzonder is het allemaal niet. Het wordt IMO pas interessant wanneer je iedereen Home kan gebruiken en je kunt afspreken met mensen uit je friends list.

_██_
(ಠ_ృ)

• Wii4all
  • Niet online
Ik kan me alleen herinneren dat ik mijn us account (want daar heb ik hem voor gekregen) heb aangemaakt.
Daarna heb ik mijn account alleen maar gebruikt om demo's / extra's voor lbp te dllen en de installeren.

Voor de rest deed ik niks met mijn us account.

Burp

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Ik heb gisteren een invite gehad. Ik kreeg een error nadat ik de code had ingevoerd. Vanavond nog maar eens proberen.

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Hoe kan ik een invite krijgen?

Dat zeg ik!

• Wii4all
  • Niet online
Dat home is wel aardig...

Je kan schaken/bowlen je eigen app. inrichten.
clubs joinen...chatten...

Laden duurt soms lang en in het begin moet je alle onderdelen los downloaden, als je bijv. naar de bios wil dan moet je 47 mb downloaden.
dit is eenmalig.

Maar als je geen extra hdd hebt kan het misschien op een gegeven moment aan gaan tikken. Home is standaard al 3 gb.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijg zojuist invite:
PlayStation Home is a 3D, interactive, evolving service, exclusive to PS3™. It's free to download and easy to use.

To take part please redeem your unique promotional code below using your PLAYSTATION 3 and join us in Home.
Draait europe nu ook opeens? :? Dacht dat alles nog in beta was in azie?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
MarcoM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:38:
Ik heb gisteren een invite gehad. Ik kreeg een error nadat ik de code had ingevoerd. Vanavond nog maar eens proberen.
Had ik ook maar dat kwam omdat ik de invite op mijn US account kreeg en de code op mijn NL account had ingevuld. Toen ik hem op mijn US account had ingevuld werkte die wel _/-\o_

Dus misschien had jij dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Nou, nog niks binnen gehad, op geen van m'n 3 accounts for that matter ;p
Heb ook geen moeite gedaan ofzo, door themes te downloaden waardoor je schijnbaar voorrang zou krijgen ofzo. Maarja we zien het wel, hooguit nog een paar weken wachten.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-08 09:43
ik heb ook geen bijzondere dingen gedaan/gedownload maar toch een code (Europese) gekregen. Vanmiddag thuis maar eens kijken of het werkt. Volgens mij leuker voor de vrouw (met uitzondering van het volgende trouwens, cyberstalking :S)
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:06:
Tis wel een testosteron kooi zeg, loopt er een vrouwtje langs, lopen er 10 mannetjes achterna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik heb net ook een invite gekregen. (Y) Vanavond eens checken.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ze reserveren standaard 3 gb maar de download was toch echt veeeel kleiner (nog geen 200mb geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteravond nog even getest :)

Hij reserveert 3GB waarvan nu mischien net 200mb wordt gebruikt (77 initieel, 28 update, 40ish MB per lokatie, welke er op het moment 3 zijn - harbor, cinema, bowling).

Eerste keer is het bizar veel laden, duurt best lang voordat je mensen ziet. Maar eenmaal draaiend is het best grappig, items verplaatsen, quick communication. Ook billboards en movieboards kan je bekijken. Het lijkt een beetje Sims meets Wii going GTA. (interface geeft beetje wii gevoel).

Klein nadeel, gister is mijn 32inch TV retour gegaan om dinsdag een nieuwe te krijgen dus ik zit momenteel op een 14inch 4:3 televisie :$ Dus grafisch kon ik weinig zien :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
scorpie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 07:49:
Nou, nog niks binnen gehad, op geen van m'n 3 accounts for that matter ;p
Heb ook geen moeite gedaan ofzo, door themes te downloaden waardoor je schijnbaar voorrang zou krijgen ofzo. Maarja we zien het wel, hooguit nog een paar weken wachten.
En het werkt. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik heb 'm ook geinstalleerd gister, aangezien het way past bedtime was heb ik het bij 2 minuten rondkijken gelaten.
Het zag er erg mooi uit, ik heb een appartement wat uitkijkt over de haven.

De gebruikersovereenkomst is wel streng en ik mag buiten het officieële forum niks posten erover dus laat het hierbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iedereen heeft datzelfde appartement ;)

Lijkt me wel leuk als ze de wereld gaan uitbreiden.

In de bowling alley kon je ook op arcade kasten spelen en een potje poolen.
Sommige gasten waren elkaar alweer aan het uitschelden ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

zou iemand mij kunnen uitleggen wat je aan Home hebt?
als ik het goed snap is Home een visuele wereld waarin je andere Home gebruikers tegen komt en daar kan je dan tegen praten, een arcade game mee spelen en of uitnodigen voor een echt spel?
en dan?
mij vergaat even het nut van dit.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:49:
zou iemand mij kunnen uitleggen wat je aan Home hebt?
als ik het goed snap is Home een visuele wereld waarin je andere Home gebruikers tegen komt en daar kan je dan tegen praten, een arcade game mee spelen en of uitnodigen voor een echt spel?
en dan?
mij vergaat even het nut van dit.
Ik denk dat het voornaamste "nut" tijdverdrijf is. :) Net als de hele PS3 een vorm van tijdverdrijf is. Wat is het nut van LBP, of van GTA4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

daar zit een win element in...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannacht ook een invite gekregen gelijk uitgeprobeerd, maar wat mij opvalt is dat er veel mensen uit de UK online zijn. Of dat kwam omdat het al half 1 was hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:23:
Ik heb vannacht ook een invite gekregen gelijk uitgeprobeerd, maar wat mij opvalt is dat er veel mensen uit de UK online zijn. Of dat kwam omdat het al half 1 was hier.
invite mail komt ook uit UK.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
gister ook een invite gekregen. Wel grappig, maar op dit moment kan je nog niet echt veel doen behalve met 10 man op een rij de running man doen :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Sluuz schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:07:
gister ook een invite gekregen. Wel grappig, maar op dit moment kan je nog niet echt veel doen behalve met 10 man op een rij de running man doen :)
Ik heb dat al eens gezien met een rij van 40 man. Best wel lachen op zo'n moment. :D

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Ik heb net mijn 2e invite gekregen :D
Heb nu 1 op US en 1 op NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

pimpimmers schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:33:
Ik heb net mijn 2e invite gekregen :D
Heb nu 1 op US en 1 op NL.
Kun je mij die overbodige key pm'en? Heb wel interesse :)
(En kan jou niet pm'en, want je dm functionaliteit staat uit ;) )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

:S nou ja. Ik heb nog niks gehad. Krijg je dat via je mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb hier nog een extra HOME-code liggen die binnengekomen is op mijn UK-account. Weet niet of hij werkt in de Nederlandse winkel, anders moet je maar een UK-account maken.

De eerste die reageert op dit bericht krijgt de code in een PM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CSB schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:23:
:S nou ja. Ik heb nog niks gehad. Krijg je dat via je mail?
Mischien doen ze het op basis van activiteit ofzo? Ik heb aardig wat leeggeplukt uit de PS store, themes, games etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:42
crasher, holla!

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

PM onderweg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

pfffft weer te laat :')
Is het ook nog wat? Meer screenies, verhalen? Mensen, laat eens wat ervaringen horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gister even snel bekeken. Idee is leuk. Ziet er ook wel goed uit. Het heeft in de toekomst wel potentie (als het echt iets groots is met genoeg mogelijkheid) maar momenteel komt het nogal suf over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
scorpie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:21:
pfffft weer te laat :')
Is het ook nog wat? Meer screenies, verhalen? Mensen, laat eens wat ervaringen horen :P
Ja, en als iemand eens de startpost zou willen updaten (ik heb nog geen PS3) graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 21:54
Als iemand nog toevallig een code over heeft zou ik hem graag willen. Heb ook 2 accounts maar op geen heb ik een invite gekregen helaas.

Groetjes en bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Purejet schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:33:
Als iemand nog toevallig een code over heeft zou ik hem graag willen. Heb ook 2 accounts maar op geen heb ik een invite gekregen helaas.

Groetjes en bedankt alvast!
Ik heb zelfs 3 accounts en geen invite. Ik heb denk ik voor over de 300 euro aan dingen uit de shop, over de 200 trophies en nog geen invite. :S
Nou ja. Dan maar braaf wachten tot hij public word. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Kan ik een invite van iemand anders ook gebruiken? Heeft er iemand dan een invite over voor mij? O-)

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Nee. Die voor de EU zijn alweer verlopen (1 dec), dus er valt niks uit te delen.

Maar voor als je het toch wilt proberen: PMAJ-2EB5-33PJ :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

M'n vrouw had wel een invite gekregen en heeft Home dus gedownload. Ik had vervolgens geen invite meer nodig om te kunnen spelen ondanks dat we ieder een eigen account hebben :)

Het ziet er allemaal heel mooi uit en loopt vrij soepel. De mogelijkheden zijn denk ik erg uitgebreid, in de beta kun je op zich nog niet zo heel veel. Iemand enig idee wanneer de officiele release is?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dat is nog niet bekend, maar dat zal niet heel lang meer duren. Ik had ergens gelezen voor het einde van het jaar, maar dat was niet veel meer dan een gerucht. Vandaag worden er spullen in de winkels toegevoegd om dat te testen. Ook is een eiland aangekondigd van Red-Bull waar je een soort airrace kan naspelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Laten we hopen dat ze wat content gaan toevoegen inderdaad. Op het moment vind ik Home saai. Je kan wat rondlopen, kleppen, paar arcade games spelen, schaken en dammen en wat vage video's in de bioscoop bekijken. De videos zijn van lage kwaliteit, duren lang om te lagen en 9 van de 10 zijn trailers van games e.d. De shops die open zijn, zijn leeg. De mogelijkheden om een part te maken voor games e.d. is uitgeschakeld. Dus op het moment is er wat mij betreft veel te weinig dat je kan doen. Chatten kan ook op andere manieren.

Ok, het is een beta en de mogelijkheden zullen hopelijk snel worden uitgebreid...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:32:
Laten we hopen dat ze wat content gaan toevoegen inderdaad. Op het moment vind ik Home saai. Je kan wat rondlopen, kleppen, paar arcade games spelen, schaken en dammen en wat vage video's in de bioscoop bekijken. De videos zijn van lage kwaliteit, duren lang om te lagen en 9 van de 10 zijn trailers van games e.d. De shops die open zijn, zijn leeg. De mogelijkheden om een part te maken voor games e.d. is uitgeschakeld. Dus op het moment is er wat mij betreft veel te weinig dat je kan doen. Chatten kan ook op andere manieren.

Ok, het is een beta en de mogelijkheden zullen hopelijk snel worden uitgebreid...
Verwacht later vandaag de eerste lading spullen. De servers zijn ff down voor een paar tweaks server side. Wanneer ze terug gebracht worden heeft de shopping center wat leuke items die allen in de closed beta te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
En dat is ook wel nodig. Want een andere (kleine) rant: er zijn zoveel verschillende soorten kapsels en kleding dat ik binnen 15 minuten twee personen zag met precies dezelfde outfit en een ander persoon met dezelfde outfit *en* hetzelfde kapsel als ik.
Qua gezichtsbouw en lichaamsbouw kan je behoorlijk veel varieren maar qua kledingen haar zijn er echt te weinig mogelijkheden.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Creepy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:13:
En dat is ook wel nodig. Want een andere (kleine) rant: er zijn zoveel verschillende soorten kapsels en kleding dat ik binnen 15 minuten twee personen zag met precies dezelfde outfit en een ander persoon met dezelfde outfit *en* hetzelfde kapsel als ik.
Qua gezichtsbouw en lichaamsbouw kan je behoorlijk veel varieren maar qua kledingen haar zijn er echt te weinig mogelijkheden.
ik verwacht misschien zelfs nog dat je sommige van die extra's alleen tegen betaling kan krijgen.
Bijv. speciale kleding..net zoals het er in LBP aan toe gaat.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat is ook zo. In Home gaan een hoop spullen geld kosten. Wel zou je met trophies credits kunnen sparen om dingen te kunnen kopen, dus dan moet je extra goed je best doen als je wat centen uit wilt sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:13:
Nou dat is te verwachten gezien de keuze beperkt is op dit moment. Maar kijk is in rond als je door een van de grote steden loopt, je ziet ook veel mensen met de zelfde combinatie van kleding.
Shiver23 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:03:
Dat is ook zo. In Home gaan een hoop spullen geld kosten. Wel zou je met trophies credits kunnen sparen om dingen te kunnen kopen, dus dan moet je extra goed je best doen als je wat centen uit wilt sparen.
Dit van de trophies is niet bevestigd nog ontkent door Sony. Dus dat staat nog niet vast

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:42
Iemand nog in Home? Heb nog een inlognaam en ww die werken om te d/l'en!
PM me maar ;)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
Vince22 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:00:
PM me maar ;)
Ja! w8.... maar ik ben wel op me werk.. wil je hem bewaren tot straks?, ik pm je ffe _/-\o_

EDIT: PM-en gaat niet via GoT he... kan ik je op dat mail-adres bereiken?... ik hoop het maar

[ Voor 14% gewijzigd door Purejet op 05-12-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
PM me maar ;)
Ik heb ook wel interesse PM mij maar, aangezien ik dat bij jou niet aan zie staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
HammerNL schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:03:
[...]

Ik heb ook wel interesse PM mij maar, aangezien ik dat bij jou niet aan zie staan :P
PM-en via GoT is gewoon helemaal niet mogelijk, dat is uitgeschakeld wegens sharen bestanden, bandbreedte e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

PM me maar ;)
Graag, ziet er niet naar uit dat ik een invite van Sony krijg... Mailadres in mijn profiel klopt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:42
Krijg wel DM's van Scorpie.. dus het zou moeten werken?

Zelf dus DM aanzetten voor je mij kunt DM'en! Ik ga er zelf niet achteraan, dus als je de beta wilt zul je mij moeten DM'en.. en mailen kan natuurlijk ook altijd ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Vince22 op 05-12-2008 10:48 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
Vince22 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:26:
Krijg wel PM's van Scorpie.. dus het zou moeten werken?
Vreemd, zou niet weten waar die PM mogelijkheid zich dan bevind, maar goed... tnx nogmaals _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

offtopic:
@Purejet:
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> 'Direct messages - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen'

Het heet verder DM ipv PM, want PM (PushMessage) is een functie voor modjes

[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 05-12-2008 10:15 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een key over, wil nou ook wel eens weten wat home nou precies is...
4 accounts en geen invite :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blijft toch grappig elke avond dat ik even ga kijken (bowlen ftw :P) er wel weer een choochoo train (running man) optocht bezig is :D

Moet zeggen dat het nog best druk is, ook die gamehal(letje) is bijna altijd bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Home launching globally tomorrow, December 11th

We knew it was coming this month, now we have the day: tomorrow. Yup, PlayStation Home will launch globally on December 11th. The 3D virtual on-line community is like Second Life, only with the risk of rootkit. Hot. All kidding aside, the new service gives PS3 owners a customizable place to chat (voice or text) and play games with other PlayStation Home users through personalized avatars. Just like real life except without acne and all your social shortcomings. Home will be available to download and "experience basic features" for free -- some services (like creating a "club") will require cash though, so be prepared.

Update: Added video of Red Bull's PlayStation Home game modeled after its Air Race after the break. It's also worth noting that the US is positioning this as an "open beta" whereas the Japanese announcement seems to position this as full production launch........

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3293/3096066185_2fa1cc035d_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3033/3096906616_fe15317b15_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3055/3096906568_bc130e4d64_o.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Heb eergisteren een 2e huisje en wat meubelspul "gekocht" in de Home shopping mall met wat meubels en rommel. Het is nu nog gratis. Kon ik in het echt ook maar zo'n huis bestellen.. :'(

Kan me echter niet voorstellen dat ik ooit ga betalen voor accesoires in Home. Leuk als je wat wint in een game ofzo als trophy, maar om nu geld weg te gooien aan virtuele Diesel kleding.. :N

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

idd, en buiten dat ben ik benieuwd of het de meute wel vasthoudt als ze morgen 'live' gaan, zo veel is er nu ook weer niet te zien of doen in Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, ervanuit gaan dat ze steeds meer gaan toevoegen (mini games etc, movie previews), denk ik wel dat het een beetje playerbase overhoud. Zeker als ze wat meer minigames toevoegen is het best een grappig tijdverdrijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
Atomsk schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:11:
Heb eergisteren een 2e huisje en wat meubelspul "gekocht" in de Home shopping mall met wat meubels en rommel. Het is nu nog gratis. Kon ik in het echt ook maar zo'n huis bestellen.. :'(

Kan me echter niet voorstellen dat ik ooit ga betalen voor accesoires in Home. Leuk als je wat wint in een game ofzo als trophy, maar om nu geld weg te gooien aan virtuele Diesel kleding.. :N
Kijk als je nu ook nog de kleding die je besteld, thuis opgestuurd krijgt, dan is er nog wat voor te zeggen :P

• tntkiller
  • Laatst online: 12-09 01:24
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:00:
PlayStation Home launching globally tomorrow, December 11th

We knew it was coming this month, now we have the day: tomorrow. Yup, PlayStation Home will launch globally on December 11th. The 3D virtual on-line community is like Second Life, only with the risk of rootkit. Hot. All kidding aside, the new service gives PS3 owners a customizable place to chat (voice or text) and play games with other PlayStation Home users through personalized avatars. Just like real life except without acne and all your social shortcomings. Home will be available to download and "experience basic features" for free -- some services (like creating a "club") will require cash though, so be prepared.

Update: Added video of Red Bull's PlayStation Home game modeled after its Air Race after the break. It's also worth noting that the US is positioning this as an "open beta" whereas the Japanese announcement seems to position this as full production launch........

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
tis nu de 11de waar blijft hij :P

en nog een vraag hoe kom je er aan? zit het in een firmware(lijkt me niet) download? playstation store?

Iseci

Verwijderd

ja daar ben ik ook benieuwd naar, nog steeds geen melding ervang op de PSN store

• Wii4all
  • Niet online
ik gok dat ie via de store te verkijgen is, als dat zo is dan zal dat pas rond 18:00 zijn.

Burp

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik heb hem inderdaad nog niet kunnen vinden..

Ook niet in de US store overigens. Ik wacht geduldig af.

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
Als ik't goed begrepen heb, dan zou er (als je online bent) er automatisch in de XMB een icon onder de store bij komen, en dan download hij daarna de rest van de software als je op de Home icon klikt.

Dat zou nu elk moment live moeten zijn.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die icon in XMB kan wel kloppen, daar staat de mijne nu ook.

Gister potje schaken mee zitten kijken, grappig dat je dus echt ziet wie welke zetten maakt :P

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:55
Nou, nog steeds niets. Wel jammer, was wat eerder vrij en had me op home verheugd.
Nu maar hopen dat als het online komt sony genoeg bandbreedte heeft ingekocht om al die downloads van 3 GB lekker vlot te houden maar ik vrees het ergste. :D

• Wii4all
  • Niet online
Hoe zou het eigenlijk gaan met de home beta..
Wordt die omgezet of zou je het hele zwikkie weer opnieuw moeten downloaden?

Burp

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
ZeromaNoiS schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:25:
Nou, nog steeds niets. Wel jammer, was wat eerder vrij en had me op home verheugd.
Nu maar hopen dat als het online komt sony genoeg bandbreedte heeft ingekocht om al die downloads van 3 GB lekker vlot te houden maar ik vrees het ergste. :D
Als je van 3 GB uit gaat valt het wel mee :)
Er wordt wel 3 GB gereserveerd op je disk, maar de initiele DL was (als ik het me goed herinner) zo'n 200 MB, en dan nog wat downloads voor elke eerste keer dat je een ruimte in gaat.

ff de quote opgezocht van die icon:
Following its initial announcement yesterday, Sony has confirmed that Home will launch "early PM UK time." According to 'TedTheDog', the Home icon on the XMB will launch as soon as the service goes live, though unless your PS3 is switched off you'll have to restart your console in order to see it.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Nakebod
  • Laatst online: 15:49

Nakebod

Nope.

Hij is inmiddels online (Via je XMB), 77 MB download, en idd 3 GB gereserveerd.
Tot nu toe werkt het prima, al heb ik nog niet veel gedaan :)

Na wat meer rondgelopen te hebben snap ik wel waarom er 3 GB is gereserveerd, 77 MB was dus alleen maar de basis, Shopping Center, Home Square, enz... zijn ook nog een 20-30 MB per stuk.

Zal ook best wel wat dataverkeer kosten, al die gametrailer's en posters, hoewel die neem ik aan wel gecached worden.

[ Voor 52% gewijzigd door Nakebod op 11-12-2008 22:18 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Heb hem net even gedownload, en vind er niet echt heel veel aan. Zal wel aan mij liggen denk ik.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:46
Net ook gedownload, alleen nog problemen met inloggen.. Denk dat veel mensen hem nu aan het uitproberen zin. Ik ben er iig nog niet ingekomen.

Nu zal home ook nog wel kaal zijn, kost gewoon kwestie van tijd. Zodat ze home kunnen gaan ''aankleden''!

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Verwijderd

hmmz krijg steeds error c-991en c-931 zal wel te druk zijn |:(

Kijk morgen wel lekker begin maar was te verwachten ben gelukkig niet de enige O-)

• Nakebod
  • Laatst online: 15:49

Nakebod

Nope.

^^ zelfde :)
Was net even in het shopping center aan het rondwandelen, best wel dure items :|
Tafel, € 0.99, stoel, € 0.99.. En dan staat er nog niet eens veel in.
Waarom is dat zo duur :x Ok, er zijn vast wel (genoeg) mensen die het wel doen, maar ik weet vrijwel zeker dat het er nog meer zijn als dat voor 1/10e van die prijs was.
Dan koop je voor 3 euro een persoonlijke inrichting, als je dat nu zou doen ben je vele euro's kwijt. En dan nog niet eens over je virtuele zomerhuisje gesproken van € 4,99, die waarschijnlijk ook nog ingericht moet worden.

Ik kan trouwens de game specifieke dingen niet vinden. Er zou toch een Drake's Fortune ruimte zijn?
En een soort van Trophy Room waar je je eigen trofeeën zou kunnen bekijken, mooi uitgestald?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zit er anders toch in. loop nou in het shopping center rond.
echt belachelijk. € 0,75 voor 1 kledingstuk.
€0,99 voor een lamp voor je appartement.
Ze willen er wel behoorlijk wat geld uitmelken.
En er zullen er ook genoeg zijn die er geld aan uitgeven.

Ik moet alleen toch echt een keyboardje of PS Chatpad halen ofzo.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vind het toch ook niet echt bijzonder: je loopt rond op wat pleintjes die volgestouwd zijn met reclameborden en reclamefilmpjes. Leuk is anders :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Het komt me wel erg beperkt over. Paar ruimtes maar, lange loading times. Bewegingen doen erg beperkt aan en nadat ik alle games een keer geprobeerd heb vraag ik me af wat ik er nu eigenlijk mee moet? Het lijkt inderdaad een soort second life, maar dan wel met goede graphics :) Ik zie me dit toch echt niet vaak gebruiken tenzij er een paar (gratis) games in komen die HEEL leuk zijn.

Verwijderd

Bij mij loopt het steeds vast op initializing (time out error). Dus ik heb nog niet eens iets kunnen zien.

Request timed out.

HUBPS3_SVML/unity/..... jsp

Dat is toch een andere error dan de network error die ik overal tegenkom. Zou het er aan liggen dat m'n ps3 met wifi verbonden is? Verbinding is goed en verder nooit problemen gehad met online gamen of iets uit de store afhalen.

Misschien toch overbelast dan?

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Ga het morgen maar eens proberen, verwacht er eigenlijk niet veel van.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

@alvi
Ik krijg dezelfde error steeds, ik dacht dat het misschien komt omdat ik een Japanse ps3 heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grappig, heel veel dingen moet je nu voor betalen, maar die kregen wij nog gratis in closed beta :P

Volgende week zou begreep ik die red bull eiland erbij komen, maar ook farcy2 werd genoemd, samen met drake's.

Er is nog weinig te doen, maar het systeem zelf vind ik best goed werken. En natuurlijk erg mooie graphics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:15
Net ff Home getest met een mede ps3 eigenaar.. Wel lache hoor..! Had m uitgenodigd om naar mn appartement te komen, daarna ff voice getest enz.. Alles werkte goed, misschien is het hele gedoe wel makkelijk om samen of met een groep een game te starten ofzo.. Voor de rest ff een potje biljart gedaan, ook goed in elkaar gezet.. Grafisch ziet het er best goed uit trouwens! Ik zie hier wel toekomst in, dit is echt weer iets voor sony! Ik ben er zeer tevreden over en dit is pas het begin :)

[ Voor 5% gewijzigd door _VooDooMen_ op 12-12-2008 00:26 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Ook ik zit er eindellijk in. Ziet er leuk uit grafisch, maar of dit nou bij de PS3 past.
Ben benieuwd wat men hiermee wil bereiken. Timing is in ieder geval goed, met de donkere dagen, zullen een hoop mensen vaker online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog altijd niets...

In verschillende stadia van dat inlogproces loopt het gewoon vast met die error die ik hierboven al aangegeven heb. Ben al een paar keer voorbij de EULA kunnen gaan (en accepten) maar dat was het dan ook zowat.

Ben het nu beu van naar dat blauwe huisje te kijken die stilletjes in m'n plasma inbrandt... :|

Kijk, dit kan potentie hebben, maar zo scoren ze bij mij toch geen punten. Ik ben al meteen lichtjes geïrriteerd, en ik heb het nog niet eens opgestart. Jammer, zet het dan pas online als men de drukte aankan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan, een paar uurtjes Home uitgeprobeerd, moet zeggen het is erg grappig. Hier en daar wat kleine lag gehad, maar het viel nog best mee.
Even m'n Home Space ingericht met de paar spulletjes die beschikbaar zijn (imho veel te weinig, maar hopelijk komen er nog leuke dingen bij) en in de Shopping Center kan je alvast een aantal dingen kopen.
Je avatar kan je op veel manieren customizen, ik heb er iig een redelijke gelijkenis uit gekregen :P

Nog een mede-tweaker in m'n Space uitgenodigd, ook wel leuk. Je kan dan vervolgens nog je Space aanpassen wat dan real-time ook bij die andere te zien is.

Het grootste hekelpunt op dit moment is dat er eigenlijk te weinig te doen is.
Maar Home heeft erg veel potentie, het is aan Sony om die goed te benutten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

@alvi: Het is dan ook een beta... dus je geklaag slaat nergens op imho.

[ Voor 5% gewijzigd door Xof op 12-12-2008 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klaag niet, gewoon wat opmerkingen. Ik weet ook wel dat het een beta is en dat Sony Home nog wel zal uitbreiden met leuke toepassingen.
Ze lanceren nu iets, en daar heb ik zowel positief als negatief commentaar op, zoals iedereen wel zal hebben.

Edit: Oh, je bedoelde me niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 01:37:
@alvi: Het is dan ook een beta... dus je geklaag slaat nergens op imho.
Ah zo, dus als gmail BETA er een dagje uitligt, niets over zeggen? Ze lanceren met veel poeha home, willen er duidelijk geld aan verdienen (geen probleem) maar ik heb wel sinds de download nog niet normaal kunnen inloggen.

Beta of niet, hou 'em dan closed en 'invite only' tot wanneer je zeker bent dat de capaciteitsproblemen verholpen zijn. Ik als gewone consument heb helemaal geen boodschap aan dat beta gedoe. Beschikbaar? Zorg dan dat ik kan inloggen (over normale bugs zal ik geen problemen maken)

Als ik morgen nog niet kan inloggen wordt het 'delete' en dan lopen ze een potentiële klant mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
HOME public release special: HOME vulnarabilities disclosure

So what is the conclusion?:

SONY fucked it really up! First they delay HOME for more than a year, then they delay it a few times again and again till finally we have a HOME beta on a technical standard from 2005 with crappy graphics, a few boring areas and many many many many many many many many bugs. After this whole bullshitting we finally get our beta on 11.12.2008 with another delay of about 5 hours because SONY is unable to test their servers before. Congratz, to SONY for this fantastic product. THANKS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 01:45:
[...]

Ah zo, dus als gmail BETA er een dagje uitligt, niets over zeggen? Ze lanceren met veel poeha home, willen er duidelijk geld aan verdienen (geen probleem) maar ik heb wel sinds de download nog niet normaal kunnen inloggen.

Beta of niet, hou 'em dan closed en 'invite only' tot wanneer je zeker bent dat de capaciteitsproblemen verholpen zijn. Ik als gewone consument heb helemaal geen boodschap aan dat beta gedoe. Beschikbaar? Zorg dan dat ik kan inloggen (over normale bugs zal ik geen problemen maken)

Als ik morgen nog niet kan inloggen wordt het 'delete' en dan lopen ze een potentiële klant mis.
Blijf rustig en kalm :)

Ik geef toe, ik had ook problemen om in te loggen maar door onophoudelijk door te zetten is het uiteindelijk gelukt en het valt mij helemaal niet tegen! Ik denk dat de servercapaciteit ingesteld is op een gemiddelde belasting en op dit moment wil iedereen natuurlijk even inloggen om te kijken wat HOME nu is, dus in enkele dagen zal het inlog probleem wel zijn opgelost.

Dus geef het even tijd, ondanks dat je er geen boodschap aan hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Haha wat een lachertje zeg dat Home... heeft iedereen hier nou op zitten wachten?
Het downloaden ging nog goed maar daarna een en al ellende. Customization opties zijn minimaal, zelfs nog slechter dan de NXE van Microsoft.

Het mag nu echt officieel de DelayStation3 worden genoemd zeg, sorry hoor ik ben natuurlijk weer de zeiker hier, kom maar op met die standaard replies, maar dit is toch te triest voor woorden voor een multinational als Sony. Ik denk dat een klein development teampje van welke gamespublisher dan ook dit toch wel binnen een jaar compleet en klaar uit de grond kan stampen. Sony is er nu al 2-3 jaar mee bezig?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb me aardig vermaakt :) Met 3 andere ruim uur wezen bowlen, 3 potjes gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
phusebox, je hebt gelijk.
Wat ze beter hadden kunnen doen, nu ging iedereen tegelijk downloaden en online...
Ze hadden beter geleidelijk uitnodigingen aan iedereen moeten versturen...
Nu was/is de boel gewoon zwaar overbelast.

Wat ik alleen wel gaaf vond eergister was ik online en daar zag je in het homesqure een film van de redbull airrace die werd gedraait. De manier waarop zag er wel leuk uit.

Maar goed zolang het gratis is hoor je mij niet klagen het is een leuke optie voor erbij, maar ik zie het niet iets als waar ik uren aaneen zoet mee ben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er vanochtend eindelijk op gekomen ik vind het wel een leuke uitbreiding beter dan nxe.

Wel zitten er een paar rare dingen in : je mag maar 8 lampen in je huis hebben en als je wil poolen of een arcade spel spelen moet je wachten tot die vrij komt.
Ook mis ik het red-bul spel waar is dat ?

Het is duidelijk nog wel een beta want het ligt er nu weer uit naja dan ga ik de ps3 maar ff gebruiken waar hij voor bedoeld is. (gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 13:46:
Ben er vanochtend eindelijk op gekomen ik vind het wel een leuke uitbreiding beter dan nxe.

Wel zitten er een paar rare dingen in : je mag maar 8 lampen in je huis hebben en als je wil poolen of een arcade spel spelen moet je wachten tot die vrij komt.
Ook mis ik het red-bul spel waar is dat ?

Het is duidelijk nog wel een beta want het ligt er nu weer uit naja dan ga ik de ps3 maar ff gebruiken waar hij voor bedoeld is. (gamen)
Als je het playstation forum checkt kom je er achter dat het Red Bull gedeelte in de komende paar dagen word teogevoegd. Het wachten op een arcade spel is om contact te stimuleren om dat je toch moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Ik kan niet inloggen :? Krijg een network error..

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Het leukste in home is voor een advertentie de running man dance doen. De rest is echt totaal niet interessant.

Ze hadden LBP gewoon moeten gebruiken als playstation "avatar".

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:12
Ja ik heb ook het netwerk probleem. Even ter info:

Netwerk error
the connection to the server was lost
c-931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:42:
Haha wat een lachertje zeg dat Home... heeft iedereen hier nou op zitten wachten?
Het downloaden ging nog goed maar daarna een en al ellende. Customization opties zijn minimaal, zelfs nog slechter dan de NXE van Microsoft.

sorry hoor ik ben natuurlijk weer de zeiker hier, kom maar op met die standaard replies,
Je maakt het ons zo wel heel makkelijk. Customization opties minimaal? Je kan je hele lichaam en gezicht helemaal aanpassen. Kleding en accesoires zijn er weinig maar die zal je dus moeten kopen als je meer wilt dan dit. Behoorlijk irritant, maar dat is het verdienmodel.

Op US-Home staan al het Uncharted café en een Farcry2 ruimte. Vooral die tweede is erg mooi en heeft ook weer eigen minigames. Er zit echt wel potentie in. Valt me op hoe netjes en behulpzaam iedereen eigenlijk is. Was een spelletje aan het doen wat ik niet snapte. Maar mijn tegenspeler legde het even voor me uit.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste