Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:16

Snippertje

Light up your life

Guids schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:
Ja ik heb ook het netwerk probleem. Even ter info:

Netwerk error
the connection to the server was lost
c-931
Ja hier precies hetzelfde :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het playstation forum checkt kom je er achter dat het Red Bull gedeelte in de komende paar dagen word toegevoegd. Het wachten op een arcade spel is om contact te stimuleren om dat je toch moet wachten.
:D dus gewoon geduld hebben voor het red-bul gedeelte

Maar vertel mij eens hoe je contact moet hebben met iemand die met een arcade spel bezig is, dat kan niet want die persoon ziet jouw of jouw tekst niet eens :X
En er zijn te veel mensen voor maar 8 kasten.
Bowlen gaat goed, pool wat minder maar daar kan je inderdaad met elkaar praten.

p.s. error c-991 en c-931 zijn allebij voor inlog-server down/vol wat bij mij werkt is ps3 uitzetten en daarna nog eens probeeren werkt dat niet over een half uur terug komen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Na een paar keer proberen kwam ik er moeiteloos in, en het verloopt allemaal vlekkeloos :) Beetje weinig mogelijkheden nu nog, maar dat komt wel :) Daar heb ik vertrouwen in :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in de Japanse Home geweest, die heeft een paar 'aparte' ruimtes, om het maar zo te zeggen. De Japanse Home Square lagt wel behoorlijk, maar de andere gedeeltes niet.
De Japanse Home heeft best mooie architectuur overigens...

EU Home ligt al de hele tijd plat, terwijl de US en Japan versies het gewoon nog doen...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:25:
[...]

p.s. error c-991 en c-931 zijn allebij voor inlog-server down/vol wat bij mij werkt is ps3 uitzetten en daarna nog eens probeeren werkt dat niet over een half uur terug komen
Al geprobeerd. Heb het ondertussen al 6x gedaan en het lukt nog steeds niet :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:31

Nakebod

Nope.

Shiver23 schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 15:18:
[...]

Je maakt het ons zo wel heel makkelijk. Customization opties minimaal? Je kan je hele lichaam en gezicht helemaal aanpassen. Kleding en accesoires zijn er weinig maar die zal je dus moeten kopen als je meer wilt dan dit. Behoorlijk irritant, maar dat is het verdienmodel.

Op US-Home staan al het Uncharted café en een Farcry2 ruimte. Vooral die tweede is erg mooi en heeft ook weer eigen minigames. Er zit echt wel potentie in. Valt me op hoe netjes en behulpzaam iedereen eigenlijk is. Was een spelletje aan het doen wat ik niet snapte. Maar mijn tegenspeler legde het even voor me uit.
Ach, daar hebben we het alweer, de US Home is dus weer anders dan de EU?
Natuurlijk, ze zullen maar eens iets voor iedereen beschikbaar maken zeg.
Uncharted ruimte was ik dus al aan het zoeken, zo te zien moet ik mijn US account dan toch maar als primair account gaan gebruiken, gezien je daar wel alle leuke dingen hebt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nakebod schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:16:
[...]

Ach, daar hebben we het alweer, de US Home is dus weer anders dan de EU?
Natuurlijk, ze zullen maar eens iets voor iedereen beschikbaar maken zeg.
Uncharted ruimte was ik dus al aan het zoeken, zo te zien moet ik mijn US account dan toch maar als primair account gaan gebruiken, gezien je daar wel alle leuke dingen hebt.
Dat is voor Home wel goed te begrijpen. Home moet het vooral van adverteerders hebben. Die hebben ook aparte marketingbudgetten en lokale campagnes, dus dat zie je in Home ook terug.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Publieke ruimtes zoals Uncharted en Farcry hebben niet veel te maken met adverteerders, en toch hebben wij die niet.
En dan nog zijn er methodes om globaal de geografische locatie op te vragen van een gebruiker, en daar de advertenties op af te stemmen. Al zou het alleen maar zijn door gebruik te maken van je PSN profiel.

Edit: Toch maar goed dat er een aparte US versie is :+ Die werkt tenminste wel op dit moment, met Uncharted ruimte.

[ Voor 15% gewijzigd door Nakebod op 12-12-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20081212.jpg

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Vandaag Home even gedownload en getest, maar ik begin me erg snel al te vervelen.

Ik ben naar de bowling geweest, het theater, het winkelcentrum, nog 2 dingen, maar wat is nou eigenlijk de toegevoegde waarde? Ik ga toch echt geen ps3 kopen om op een matig uitgewerkte manier te gaan bowlen met 3 gasten?

De filmpjes van trailers e.d. krijg ik ook niet fullscreen, maar matige kwaliteit en dan met grote randen eromheen.

Ze bedoelen het waarschijnlijk wel leuk, maar ik heb een ps3 om games op te spelen en niet om een beetje rond te huppelen of te staan dansen op een virtueel pleintje. In het theater kan je niet snel even wat filmpjes of trailers bekijken, je moet elke keer naar de juiste kamer toe. Ik wil gewoon snel kunnen switchen en niet dit omslachtige gedoe. De laadtijden zijn ook irritant, elke keer 15 seconde wachten ofzo (zelfs na het downloaden van de locaties). Als ze al zolang aan het ontwikkelen zijn, dan kunnen ze er toch ook wel voor zorgen dat het 1 grote wereld is?

Dat ze hier al die maanden voor nodig hebben gehad, kan ik met men pet niet echt bij. Steek eerst maar meer aandacht in je PSN netwerk. Als Home nou enorm groot was, had ik het wel begrepen, maar dat is ook nog niet eens het geval. Het is een klein pleintje atm.

Het is een BETA natuurlijk, dus het is nog maar een eerste indruk, maar die is nu op zen zachtsgezegd niet echt denderend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik vraag me af waarom alles wat Sony tegenwoordig op de markt brengt, door een groot deel van het internet(tend) publiek afgezeken wordt. Nu ook weer met Home. Het lijken net pubers die altijd maar lekker negatief willen doen. Home wordt afgezeken omdat het niks voorstelt, het zou net zo goed door een klein clubje amateurs in elkaar gezet kunnen worden. Hebben jullie dan het ontwerp gezien ofzo? Dingen als schaalbaarheid of openheid voor bedrijven om reclame ergens in Home neer te planten, matchmaking voor welke game dan ook, etc. etc. zijn allemaal dingen die je niet kunt zien aan zo'n beta (of een full version for that matter). Ja, de servers waren overloaded, maar dat is ook echt wel logisch als in 1x 100.000'en mensen proberen te connecten.

Ja, ook ik zeg dat Home misschien nog wat te weinig content heeft om als open beta gelanceerd te worden, maar daar zullen ze vast een reden voor hebben. De Red Bull area, en de Far Cry 2 area zouden snel geopend worden, en misschien zien we binnen afzienbare tijd erg veel areas gelanceerd worden, maar dat zal de tijd ons leren.

Van wat ik gezien heb (en van de aankomende features) kan ik wel zeggen dat ik onder de indruk ben, als er straks game areas komen waar je private matches kunt organiseren zullen een hoop mensen het wel gaan waarderen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb het vandaag weer eens kan gegeven en ik begin er 'in te komen'. Beetje met mensen chatten overal en nergens vandaan. Omdat iedereen een PS3 heeft gaat het al snel over games, maar dat is niet zo erg. En ik blijf me echt verbazen hoe beleefd en behulpzaam mensen zijn. Misschien dat Nederlands zo lomp zijn dat alles meevalt nu, maar er wordt weinig gescholden of vervelend gedaan.

Ik had ook uit de Japanse store de Namco Museum Beta gedownload. Erg grappig en wat heeft dat met Home te maken zou je denken? Maar als je bepaalde achievements haalt in de spelletjes daar dan krijg je weer kleding en spulletjes voor in Home. Nu loop ik rond in een exclusief Pacman-shirt en met een Namco kortebroek. In mijn huis heb ik Galaga arcadekast staan en Digdug poppetjes. Als ieder spel dit gaat ondersteunen en je krijgt allemaal leuke spulletjes voor je trophies dan vind ik dat best veelbelovend.

@Scorpie: Farcry2 en Uncharted staan in de VS dus wel online. Via een US account inloggen en je kan daar rondkijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 12-12-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt waarschijnlijk omdat de ps3 door z'n prijs vooral een volwassener publiek trekt. De pubers zitten elkaar op halo3 uit te maken voor n00b.

Dus op zich is dat wel een voordeel.

Ik vind het wel aardig. Vandaag nog een beetje in rondgelopen, en het heeft veel potentie. Misschien laat ik me zelfs overhalen tot wat micropayments om m'n appartement in te richten :p Maar dan moet er idd iets meer content verschijnen.

Zoiets spreekt me altijd wel aan (gevisualiseerde online meeting-rooms) omdat het toch iets apart heeft. Second live ziet er heel dom uit, en ik zou het eerder een belediging voor home vinden om dat te vergelijken met second live.

Vroeger had je ook zoiets wat de desktop van de pc kon veranderen in een soort huis, met alle shortcuts die dan posters aan de muren zijn, enz... Heel omslachtig en toen totaal niet 'rijp' voor gebruik, maar wel iets wat me interesseert :)

Door daar af en toe eens rond te lopen, zal ik vast wel dingen leren kennen die ik anders nooit had opgemerkt of gewoon was vergeten, door posters of trailers. (games, films...) op een heel 'natuurlijke' manier.

Wat betreft het customizen van het character is er zeker genoeg mogelijk, en misschien wordt dat nog uitgebreid. In principe lijkt het op de character editor van 'the godfather' of 'oblivion' (maar dan zonder de fantasy stuff)

Vandaag zag ik nog groepjes mensen op de grond zitten in de shopping mal, rustig gesprekje voerend. :) Misschien toch maar eens een headset aanschaffen, of toch minstens m'n toetsenbord aan de ps3 hangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StealthyPeanut schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:14:
Vandaag Home even gedownload en getest, maar ik begin me erg snel al te vervelen.

Ze bedoelen het waarschijnlijk wel leuk, maar ik heb een ps3 om games op te spelen en niet om een beetje rond te huppelen of te staan dansen op een virtueel pleintje.
Je bent toch niet verplicht om HOME te gebruiken :? Als het jou niet ligt c'est la vie. Get over it. Ik ga toch ook niet lopen klagen in het WoW topic dat ik helemaal niet van fantasy characters hou en dat Blizzard maar beter een Star Wars setting had kunnen doen...Het lijkt soms echt alsof alles maar door iedereen leuk moet worden gevonden tegenwoordig...En als het 1 persoon niet ligt gelijk maar troep is...Er zullen best spelers zijn die HOME leuk vinden.

/edit: als iemand trouwens zich geroepen voelt eventueel een betere en mooiere startpost te maken laat het dan even weten (ik ben TS maar heb nog steeds geen PS3 gehaald).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

kerel, hij geeft gewoon zijn mening over home :?
Het is inderdaad gewoon second life, maar dan met veel meer laadtijden en het feit dat men je voortdurend vanalles probeert te verkopen. Videowalls zijn aardig, maar dan download ik liever gewoon de trailers uit de store, wat stukken sneller is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:09:
kerel, hij geeft gewoon zijn mening over home :?
Het is inderdaad gewoon second life, maar dan met veel meer laadtijden en het feit dat men je voortdurend vanalles probeert te verkopen. Videowalls zijn aardig, maar dan download ik liever gewoon de trailers uit de store, wat stukken sneller is.
Stukken sneller? Die trailers staan binnen notime op die walls ? :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom over het algemeen alleen maar Amerikanen tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Dat lijken me eerder mensen uit Groot Brittanië, of mensen die Engels praten omdat iedereen dat spreekt want de Amerikanen hebben hun eigen 'Home'.

Ik ben bijna alleen maar Nederlanders tegengekomen trouwens, degenen met wie ik ff heb gechat iig. Wel omslachtig met alleen je controller, maarja nu ff geen geld voor dat keyboardje en een keyboard los in de huiskamer vind ik ook weer net erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom alleen maar engelsen en schotten tegen :z
en een dame uit denemarken O-)

Lang leven het draadloze toetsenbord, de bluetooth headset en de ps3 die het allemaal ondersteund _/-\o_

Trouwens wel leuk dat als je de arcade games speeld (en het een beetje goed doet) je kleren van die game krijgt, leuk ice breaker t-shirt en nix* pinguin muts. ;)
Ecodome kleren zijn wat minder maar krijg je wel leuke reacties op, het derde spel heb ik nog niet kunnen spelen jammer genoeg :(

Wel 5 strikes achter elkaar gegooit dan ben je "bagger" moest ik wel om lachen.

Ik vind home een leuk tijdverdrijf als je zit te wachten tot de warhawk server vol is maar er is nog te weinig te doen om er een hele tijd te blijven.

De videowalls zijn bij mij altijd gevuld, alleen in het theater moet ik wachten (max 30 sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 22:01:
[...]

Je bent toch niet verplicht om HOME te gebruiken :? Als het jou niet ligt c'est la vie. Get over it. Ik ga toch ook niet lopen klagen in het WoW topic dat ik helemaal niet van fantasy characters hou en dat Blizzard maar beter een Star Wars setting had kunnen doen...Het lijkt soms echt alsof alles maar door iedereen leuk moet worden gevonden tegenwoordig...En als het 1 persoon niet ligt gelijk maar troep is...Er zullen best spelers zijn die HOME leuk vinden.

/edit: als iemand trouwens zich geroepen voelt eventueel een betere en mooiere startpost te maken laat het dan even weten (ik ben TS maar heb nog steeds geen PS3 gehaald).
Thanks you for proving my point d:)b 8)7

Het is het "playstation ervaring" topic.....of niet?

BTW -> I just *; SonY!!!!

Mag ik nu blijven? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StealthyPeanut schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:04:
[...]

Thanks you for proving my point d:)b 8)7

Het is het "playstation ervaring" topic.....of niet?

BTW -> I just *; SonY!!!!

Mag ik nu blijven? B)
Ik reageerde idd misschien iets te fel, maar het blijft gewoon makkelijk negatief te zijn over iets als het niet toevallig in je straatje ligt..terwijl er ook best spelers Home leuk vinden dus het is dan niet meteen slecht of kinderachtig ofzo. Ik vind het namelijk best een knappe onderneming van Sony om virtual online worlds over te brengen naar het console platform...Want hoeveel zijn er nou op de console? Niet zo veel als op de PC (2nd Life, Lively etc)...Zelfs Mega Corporatie Google trekt nu al de stekker uit zijn virtual World: Lively. Het is zeker niet makkelijk een goeie wereld neer te zetten. En hopelijk blijft Sony goed naar de community luisteren.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
werkt Home nou nog steeds niet??? (EU) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik geef mijn mening en ik zeg niet dat het slecht is? Er zullen vast wel mensen zijn die het echt helemaal geweldig vinden. Leuk voor hun dan.

Maar als ik het tegen vind vallen, mag het gewoon gezegd worden toch?

Misschien is er een reden dat er geen Virtual Online Worlds op de consoles zijn? En Google trekt niet voor niks de stekker uit hun project denk ik.

En die laatste zin van je....tja, laat ze daar eerst eens mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:04
Gisteren in de amerikaanse home weten te komen en heb me er toch redelijk vermaakt. De nieuwe spaces van uncharted en far cry zijn leuk gemaakt. UFO game op square is ook wel lachen.
Zelfs nog een paar nederlanders tegengekomen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij aan Home stoort is dat het nog steeds zo klein is en ze er al geld vragen voor kleding en items. Omdat het er zo klein is vind ik het weggegooid geld want als dat nog een jaar zo klein blijft zal ik er toch weinig rond hangen. Het moet niet zo groot zijn als second life maar toch op zijn minst zo groot als Liberty city zou je zo denken. Het is nog maar beta maar je merkt nu al dat het lang zal duren voor Home echt een virtuele wereld zal genoemd mogen worden. Het zal nog jaren duren voor je auto kan gebruiken om van het eind van Home naar het andere te racen.

Wat wel in het voordeel van Home spreekt is dat het echt goed is uitgewerkt. Alles werkt heel vlot en intuïtief (eens je ingelogd bent) Moest het veel meer content hebben en dan zeg ik veel meer content zoals wegen, stranden, goktenten en peep shows en Sony heeft een hit vast maar ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

@Bazilfunk

Als ze het zo groot als Liberty city zouden maken, dan kom je bijna niemand meer tegen. Wat mij namelijk opgevallen is, dat er maar een beperkt aantal mensen in de 'home' wereld zijn en dat er dus meerdere EU homes zijn. Als ik zou moeten schatten lopen er zo ongeveer 50 a 60 mensen in elke wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
Home ziet er echt goed uit, jammer dat ik er niet meer op kom, ik hoop niet dat dit ook met online games etc gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:36:
@Bazilfunk

Als ze het zo groot als Liberty city zouden maken, dan kom je bijna niemand meer tegen. Wat mij namelijk opgevallen is, dat er maar een beperkt aantal mensen in de 'home' wereld zijn en dat er dus meerdere EU homes zijn. Als ik zou moeten schatten lopen er zo ongeveer 50 a 60 mensen in elke wereld.
Het zou geen open wereld zijn zoals bij Liberty city maar toch zo veel spaces dat het tesamen de oppervlakte heeft van Liberty city. Al moest je van pleintje naar pleintje teleporteren. Moet er ook niet uitzien als Liberty city. Dat zou betekenen dat je er een paar dagen overdoet voor je heel Home hebt bekijken, nu heb je Home al helemaal gezien na 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

DCFreak schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:36:
@Bazilfunk

Geen idee of je wel eens GTA San Andreas online hebt gespeeld? Ik namelijk wel.. genoeg :+ en dan kom je met max 200 spelers meer dan genoeg spelers tegen.
En GTA SA is qua oppervlakte, zover mij bekend, een stuk groter dan GTA IV/Liberty City.

Voor Home zou een grotere ruimte niet verkeerd zijn, als het eenmaal echt loopt. Het is nu nog niet echt druk momenteel.
Nu is het wel zo als je in GTA SA alles te voet zou doen, je wel even een tijdje bezig bent. (Iets van 30 minuten lopen/rennen vanaf Mount Chilliad (San Fierro) tot aan The Strip (Las Venturas)
Dit zou voor Home ook niet echt handig zijn.

Wat ik wel verschrikkelijk slecht vind van Home is die laadtijd van 10? seconden ofzo, leuk als je per ongeluk ergens naar binnen loopt, maar daar niet heen wil. Ben je 20 seconden verder om op hetzelfde punt uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Is het zo dat mensen die de closed beta hadden er nu niet opkomen? Want na de update kom ik er niet meer op. (foutcode c931) Kan niet zijn dat de server vol is aangezien ik er vanaf 's ochtends 10.00 uur al niet opkom....

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 20:33:
Is het zo dat mensen die de closed beta hadden er nu niet opkomen? Want na de update kom ik er niet meer op. (foutcode c931) Kan niet zijn dat de server vol is aangezien ik er vanaf 's ochtends 10.00 uur al niet opkom....
Ik krijg deze foutcode ook telkens als ik in home probeer te komen (sinds gisteren). Ben heel benieuwd of er mensen zijn die wel in de NL home kunnen komen. Erg vervelend dat je zo lekker gemaakt wordt op dit forum en dat je het niet zelf kunt checken :9~ Ik heb trouwens niet meegedaan aan de beta.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:24

dodo79

witte dikke tonnie

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:20:
[...]

Ik krijg deze foutcode ook telkens als ik in home probeer te komen (sinds gisteren). Ben heel benieuwd of er mensen zijn die wel in de NL home kunnen komen. Erg vervelend dat je zo lekker gemaakt wordt op dit forum en dat je het niet zelf kunt checken :9~
ik kom met mijn account wel gewoon in de NL home.
Ziet er zeer leuk uit moet ik zeggen, maar nog wel aan de kleine kant.
Wat mij betreft heeft het zeker potentie.

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeGaSky
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:20:
[...]

Ik krijg deze foutcode ook telkens als ik in home probeer te komen (sinds gisteren). Ben heel benieuwd of er mensen zijn die wel in de NL home kunnen komen. Erg vervelend dat je zo lekker gemaakt wordt op dit forum en dat je het niet zelf kunt checken :9~ Ik heb trouwens niet meegedaan aan de beta.
Hier precies hetzelfde probleem (kom ook van closed beta)... Het lukt gewoon niet... Heb zelfs een amerikaanse account gemaakt en daar kom ik wel fatsoenlijk op. Raar... Meteen even gecheckt naar verschillen. Die home square is leuker daar vind ik dan europese, ook met listen @ home (samen muziek luisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
MeGaSky schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:45:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem (kom ook van closed beta)... Het lukt gewoon niet... Heb zelfs een amerikaanse account gemaakt en daar kom ik wel fatsoenlijk op. Raar... Meteen even gecheckt naar verschillen. Die home square is leuker daar vind ik dan europese, ook met listen @ home (samen muziek luisteren).
Ik zat in Beta, en kreeg de error ook veel. Alleen na een keer of wat probeeren kwam ik er netjes op. (al was het wel redelijk laat toen)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DCFreak schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 14:36:Als ik zou moeten schatten lopen er zo ongeveer 50 a 60 mensen in elke wereld.
Klopt, in een interview op gamespot stond dat er 64 man per instance rondlopen.

Ikzelf vind Home op dit moment 'leuk', maar voorlopig niet meer dan dat. Waar ik echt op zit te wachten zijn de gamespaces, zoals de 'Echarted' bar in de NA versie, die wij in Europa (nog) niet hebben gekregen. En de mogelijkheid je huis/club als private lobby te gebruiken. Maar ik zie het potentiëel zeker, en het compleet neersabelen van Home wat op sommige fora gebeurt vind ik niet geheel terecht. Het is nog steeds een beta, en de content is beperkt. Wat uiteraard niet wegneemt dat de minpunten die mensen aandragen heel terecht zijn. Als Sony er echt één groot reclamefestijn van maakt met voornamelijk betaalde content, dan zie ik het somber in voor Home. Maar op dit moment kan het nog alle kanten op. Ik hoop dat Sony ook de diverse fora leest, mensen maken genoeg duidelijk wat ze absoluut níet willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Je moet voor de lol maar eens als vrouw de US home square ingaan.
Die geile amerikanen komen gelijk allemaal op je afgevlogen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:24

dodo79

witte dikke tonnie

M a r c o schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:15:
haha,
had ik ook al geprobeerd in de eu home.
Het is net alsof je honing aan je reet hebt idd.

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik zag 1 vrouwelijke avatar staan, omringd door minstens 6 dansende dudes. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ook aardig: ergens je karakter laten zitten en weggaan. Heb je een half uur later ineens een hele groep om je heen zitten.

Don'ts: een lelijke dikkerd als karakter hebben. Tenzij je allemaal negatieve reacties wilt hebben. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Feit dat je er wel of niet in komt / op komt is gewoon drukte op de servers.
Kon vanmorgen wel gewoon op eu home komen, gisteren ook nog op de us-home (vandaag nog niet geprobeerd).
Vanmiddag nog niet op eu-home kunnen komen, welbekende 931 fout.

Wel zitten "kletsen" vanmorgen met een paar Duitsers in een zithoek van de bowling-alley, was wel geinig.
Er kwamen ook nog een paar Hollanders voorbij.

Ik wist niet dat er meerdere instances waren van Home.

Als inloggen dus straks soepel werkt heb je kans dat je niet met dezelfde mensen als daarvoor in één wereld komt.

En inderdaad zijn de vrouwelijke avatars vaak "aan de beurt" wbt aandacht......
(zijn toch meestal 50plus mannen?????)

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
efgeha schreef op zondag 14 december 2008 @ 16:16:Als inloggen dus straks soepel werkt heb je kans dat je niet met dezelfde mensen als daarvoor in één wereld komt.
Daar heb je de 'Go to' optie voor in je Friends List. Zit je niet op dezelfde server, dan kun je daarmee naar dezelfde gaan als je vrienden. :)

De problemen met Home beperken zich trouwens volgens mij alleen maar tot het inloggen, als je eenmaal binnen bent werkt alles prima. Om binnen te komen moet ik meestal tussen de 5-10 keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Aha dus zo...

Weet iemand hoe je het geluid dat een ander op Home gooit kunt horen?
Wat een ander via een headset erop gooit bv.

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Dat staat standaard aan volgens mij. Je kunt het ook uitzetten via de settings in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:55

Chrasher

Tevree met z'n PS5

M a r c o schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:15:
Iemand heeft daar een geintje mee uitgehaald! :D

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb nog steeds niet kunnen connecten :? Iemand een idee wanneer dit opgelost wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik had begrepen tijdens het weekend, maar gisteravond was het nog steeds brak inderdaad. Meestal kom je er na een paar keer proberen wel in trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Ik wou net zeggen als je een dikke homo met handschoentjes, hemd en rooie broek ziet, dan ben ik het.. haha.. Owja, heb dan alleen roze haar en een baard. Maar zo zie je maar hoe snel je je verveeld en maar wat gaat lopen kloten. Ik heb het idee dat Home 1 grote flop gaat worden (is).

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister weer tijdje gespeeld, bij bowlen was het lekker druk :) Grappig hoe je mensen uit heel europa tegenkomt, waren met groepje van 4 aan het bowlen, 2 ervan uit Frankrijk, al gaat het chatten nog wat langzaam met enkel zo'n joystick :P
stp_4 schreef op maandag 15 december 2008 @ 08:48:
Ik wou net zeggen als je een dikke homo met handschoentjes, hemd en rooie broek ziet, dan ben ik het.. haha.. Owja, heb dan alleen roze haar en een baard. Maar zo zie je maar hoe snel je je verveeld en maar wat gaat lopen kloten. Ik heb het idee dat Home 1 grote flop gaat worden (is).
Tja, met zulke acties lijkt me het makkelijker gewoon niet meer er heen te gaan en lekker de mensen laten spelen die het wel leuk vinden :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nou ik geef het op, na elke dag een paar keer proberen binnen te komen. Geen home voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Ben toch al verschillende keren op Home geweest, ook op de us versie.

Moet wel zeggen dat de eu versie veel gemoedelijker is.
De Americanen lopen veel te kloten, met groepjes anderen bashen bijvoorbeeld.

Heb op onze versie al met aardig wat mensen gechat, wat een uitkomst mijn keyboardje, best wel geinig.

Mijn friends-list groeit enorm zo..

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik vind Home echt een leuke toevoeging (als je erop kan komen idd) Gister potje geschaakt met iemand, erg grappig om dat zo te doen. Je kan arcade games spelen enzo. Ik snap niet dat mensen zo lopen te klagen hierover. Doe het dan gewoon niet. Er zijn genoeg mensen die het wel een leuke toevoeging vinden.
Hoe krijg je eigenlijk een PSP-skin als je op start drukt. Ik heb nu een ander soort apparaat (voor de opties etc).

[ Voor 57% gewijzigd door P.E.No.1 op 15-12-2008 10:34 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Sinds gisteren het spel maar een geinstalleerd :)
Ook wel lol is dat veel mensen lekker aan het dansen zijn op Home Square bij dat video-billboard :P.

En heeft iedereen bij het begin van het spel een eigen kamer (met een hoekbalkon en twee open schuiframen), en kan je ook bij anderen op bezoek daar?

Wel weer jammer dat je in de Shop moet betalen voor meubels...
Krijg je zo'n HabboHotel sfeer. Liever credits ofzo die je krijgt na bepaalde dingen...

Maar hoe kan nou gaan bowlen?
Hij meldt steeds dat de 'game occupied' is, ja.. okee. dat geloof ik graag. maar hoe kom ik dan in de wachtrij, want ik zie mensen vaak wachten op dat bowling-bankje?

[ Voor 86% gewijzigd door AW_Bos op 15-12-2008 14:25 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:13:
En heeft iedereen bij het begin van het spel een eigen kamer (met een hoekbalkon en twee open schuiframen), en kan je ook bij anderen op bezoek daar?
Ja iedereen heeft om te beginnen dezelfde Home Space, maar je kan ook een 'luxere' Space kopen bij de Home Store. Je kan ook bij anderen op bezoek, maar diegene moeten jou inviten naar hun Space (je moet dus ook op elkaars friends list staan). Je kan dus niet zomaar bij iemand naar binnen gaan.
Wel weer jammer dat je in de Shop moet betalen voor meubels...
Krijg je zo'n HabboHotel sfeer. Liever credits ofzo die je krijgt na bepaalde dingen...
Dat zit eraan te komen. Als het goed is zul je ook items krijgen naar aanleiding van je Trophies of andere in-game beloningen. Dit kan je nu al doen door de Namco Museum Beta uit de Japanse PS Store te halen, hierin krijg je beloningen die je in Home kan gebruiken zoals kleding en meubels. Ik heb bijv. al een Pac-man shirt en nog wat andere spulletjes gekregen :P
Maar hoe kan nou gaan bowlen?
Hij meldt steeds dat de 'game occupied' is, ja.. okee. dat geloof ik graag. maar hoe kom ik dan in de wachtrij, want ik zie mensen vaak wachten op dat bowling-bankje?
Wanneer je een bowling game start, krijg je ongeveer 20 sec. de tijd zodat andere spelers er bij kunnen komen, daarna kan er niemand meer bij. Wie op het bankje zit, zit ook in de game, het is geen wachtrij.
Voor geen enkele game is er wat dat betreft een wachtrij. Je moet er dus gewoon in de buurt blijven hangen totdat de game vrij is.

Ik begin eigenlijk steeds meer waardering voor Home te krijgen. Hier en daar zullen ze nog wel wat dingen moeten fine-tunen en natuurlijk mogen regelmatige updates kwa content niet ontbreken, maar het wordt steeds leuker. Ik heb altijd wel zin in een potje pool als ik in Home ben :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

vanavond maar eens poolen daar, schaken heb ik al gedaan, maar mijn tegenstander liep van tafel.....

Ook leuk is dat als je even ergens gaat zitten er zo meerdere "mensen" bijkomen om te kletsen.

Er lopen er wel veel rond in dat ge-ijkte blauwe home-shirtje.....

Moet zelf ook maar eens wat in de store gaan opzoeken.

Iemand al een club gestart?

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, dat komt wel veel voor, dat je net aan het winnen bent met een spelletje, verlaat je tegenstander de game.
Van die mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Ach ja, het hoort bij het leven :P

Met clubs heb ik nog geen ervaring, ik zou ook niet weten hoe een clubhouse eruit ziet ofzo. Als je een club wilt starten moet je daar ook (eenmalig) iets voor betalen.

Dat Home shirtje is trouwens gratis hoor, die staat tussen alle andere kleding in je Home Wardrobe waar je je avatar kan customizen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
efgeha schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:47:
vanavond maar eens poolen daar, schaken heb ik al gedaan, maar mijn tegenstander liep van tafel.....

Ook leuk is dat als je even ergens gaat zitten er zo meerdere "mensen" bijkomen om te kletsen.

Er lopen er wel veel rond in dat ge-ijkte blauwe home-shirtje.....

Moet zelf ook maar eens wat in de store gaan opzoeken.

Iemand al een club gestart?
Ik had er een in de beta, en ik denk dat ik hem maar weer ga starten.
Alleen de recurring costs die nog niet vast staan.. Ik heb geen zin om elke maand 1 euro ofzo te betalen.
(ik kwam trouwens in de open beta wel direct in m'n club terecht omdat ik daar als laatste was toen ik als laatste inloge. Alleen was alles gereset, en kwam ik er daarna niet meer in. Dat was wel makkelijk geweest ;) )

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:57
Snippertje schreef op maandag 15 december 2008 @ 09:51:
Nou ik geef het op, na elke dag een paar keer proberen binnen te komen. Geen home voor mij dus.
Ik denk dat ik het ook maar opgeef; met veel moeite 1x in de EU en 1x in de USA geweest. Dat was vorige week vrijdag. Sindsdien alleen maar errors in allerlei soorten en maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:59:
Mja, dat komt wel veel voor, dat je net aan het winnen bent met een spelletje, verlaat je tegenstander de game.
Van die mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Ach ja, het hoort bij het leven :P

Met clubs heb ik nog geen ervaring, ik zou ook niet weten hoe een clubhouse eruit ziet ofzo. Als je een club wilt starten moet je daar ook (eenmalig) iets voor betalen.

Dat Home shirtje is trouwens gratis hoor, die staat tussen alle andere kleding in je Home Wardrobe waar je je avatar kan customizen.
Ik weet dat het Home shirt gratis is, ik verbaasde me juist over het feit dat iedereen die lijkt te kiezen.....

Straks maar weer even op Home kijken, anybody else???

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

- Op Home Square zie ik een glazen door die dicht is waarzich twee roltrappen achter bevinden. Wat is dit voor iets, is dit nog gesloten voor iedereen, of is dit alleen voor mensen met een bepaalde status?
- Ook zie ik in enkele filmpjes dat je kan vliegen en in een quad kan rijden, waar vind ik dit, of is het nog niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

vandaag voor het eerst na lang proberen online gekomen op Home.

Naar buiten gelopen, en naar dat veldje met dat grote scherm waar die muziek gespeeld wordt.
Op een gegeven moment stonden we daar met 10 mensen naast erlkaar the body drop te doen, het was te melig voor woorden, heb me kapot gelachen. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Die roltrappen is als het goed is de manier om van de square naar de mall te gaan. Erg jammer dat kleren nu geld kosten en je een erg gelimiteerde selectie hebt (in zowel kleding als meubels) op het gebied van gratis spullen.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 09:00:
Die roltrappen is als het goed is de manier om van de square naar de mall te gaan.
Volgens mij heb jij het hier over de US versie, want in de EU versie is de enige roltrap in the Shopping Mall en kom je van de square makkelijk binnen op de begane grond van de Shopping Mall zonder een roltrap te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op youtube een filmpje gezien dat iemand in zn eigen flat met een bank op een bepaalde manier tegen de muur draaide en zo "buiten" het apartement kon komen met het bankstel. Nu probeerde ik dit ook maar ik krijg het niet voor elkaar. Is dit een bug die gefixed is of heeft iemand een goede beschrijving hoe ik dit voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Hoe kan je dan switchen tussen de EU versie en de US versie?
Dus die grote glazen duer met het HOME logo waarachter twee roltrappen staan is alleen open in de US versie, als ik goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:45:
Hoe kan je dan switchen tussen de EU versie en de US versie?
Dus die grote glazen duer met het HOME logo waarachter twee roltrappen staan is alleen open in de US versie, als ik goed begrijp?
Als je een US account heb kan je die downloaden. En dan zit je op de US server, maar dan met dus een andere PSN.
Die glazen deuren zijn op omdat je via die deuren naar de Far Cry 2 space kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ben ff op Japan Home geweest daar heb je 2 aparte Siren en Everbody's Golf ruimtes dacht ik.
Bij Siren was niks te doen 'closed' deur bij het gebouw en liep na 2min. vast, golf ben ik niet geweest.

Gisteren wel vermaakt met wat bowlen en chatten het leuke is dat je mensen tegenkomt die je in online-games waarschijnlijk nooit tegen zou zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Het is gewoon jammer dat Home op dit moment nog steeds heel erg beta is. Ik mis dingen als clubs, gamerooms, game-invites en dat soort dingen. Eigenlijk gewoon de integratie en interactiviteit met games en developers.
Datgene wat Home 'uniek'/interessant maakt is er nog niet. Afgezien van de trailers die wel werken (maar mij helaas niks zeggen :?)

*edit

[ Voor 13% gewijzigd door Morphix op 17-12-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 17:43:
[...]

Als je een US account heb kan je die downloaden. En dan zit je op de US server, maar dan met dus een andere PSN.
Die glazen deuren zijn op omdat je via die deuren naar de Far Cry 2 space kan gaan.
Dus die deuren gaan open als je Far Cry 2 hebt?
En ik zag op de trailer een hoop over karten, en stuntvliegen...

Is dat er al, hoe kom je daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
wow, ik ben er sinds vorige week donderdag voor het eerst weer in gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb het n.a.v. dit topic zojuist geïnstalleerd, maar kom d'r totaal niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Am2 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 12:20:
Ik heb op youtube een filmpje gezien dat iemand in zn eigen flat met een bank op een bepaalde manier tegen de muur draaide en zo "buiten" het apartement kon komen met het bankstel. Nu probeerde ik dit ook maar ik krijg het niet voor elkaar. Is dit een bug die gefixed is of heeft iemand een goede beschrijving hoe ik dit voor elkaar krijg?
gewoon de bank met de zijkant van die bank door een open stuk doen tot hij niet meer verder gaat, daarna draaien.

Heb 2 banken buiten staan door allebij de "deuren" gedaan. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:14:
[...]

Dus die deuren gaan open als je Far Cry 2 hebt?
En ik zag op de trailer een hoop over karten, en stuntvliegen...

Is dat er al, hoe kom je daar?
Nee die deuren gaan open wanneer er een Far Cry 2 space beschikbaar is. En die is op de Europese (nog) niet beschikbaar. Zelfde geldt voor het Red Bull eilandje en alle andere spaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
In de VS in de Uncharted space zit bovenin het café trouwens een deur met een keypad. Wist de code niet toen ik er voorstond (en kwam er bijna niet weg, omdat het keypad gelijk weer actief werd na het afsluiten). Daarna hadden anderen het wel over een code, maar toen stond er gelijk een hele meute voor me.

Zit er nog iets bijzonders achter die twee deuren?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Atomsk schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:47:
In de VS in de Uncharted space zit bovenin het café trouwens een deur met een keypad. Wist de code niet toen ik er voorstond (en kwam er bijna niet weg, omdat het keypad gelijk weer actief werd na het afsluiten). Daarna hadden anderen het wel over een code, maar toen stond er gelijk een hele meute voor me.

Weet niet meer welke ruimte boven en welke benedenis, maar achter de deuren zit een Artifact room en een filmroom, respectievelijk 24312 en 41675 voor de keypad. Als je bij de deur beneden staat , én een headset gebruikt hoor je heel veel mensen roepen dat de code voor die deur 1024 is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Ga zo maar weer even op Home, best geinig al die nationaliteiten :)

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Het mag misschein een beetje idioot klinken, maar volgens mij hebben ze die functie alleen maar topegevoegd zodat veel gebruikers ook de software van Folding@home op hun PS3 zetten. Dat is voor mij al genoeg om nee te zeggen tegen Home!
Ik zou het graag proberen, maar omdat ik verplicht ben om dan mee te werken aan F@H is de reden waarom ik voorlopig nog niet over te halen ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
cyberpost schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:28:
Het mag misschein een beetje idioot klinken, maar volgens mij hebben ze die functie alleen maar topegevoegd zodat veel gebruikers ook de software van Folding@home op hun PS3 zetten. Dat is voor mij al genoeg om nee te zeggen tegen Home!
Ik zou het graag proberen, maar omdat ik verplicht ben om dan mee te werken aan F@H is de reden waarom ik voorlopig nog niet over te halen ben!
Hoe bedoel je dat? Ik heb nergens iets over Folding@Home gezien in de PS Home voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik denk dat je het verward met 'Life'. Home heeft niets met F@H te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er wat in rondgelopen maar hoe mooi het ook is uitgewerkt. Het blijft een chatbox met een gouden randje. Ik kreeg kromme tenen van die 'shop' waarin je artikelen voor je huiskamer kan kopen. Maar er er zijn vast mensen gek genoeg om dat te doen. Voor mij persoonlijk was het niet iets wat me kon boeien. :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Home blijft bij mij nog immer hangen bij de HDD melding aan het begin, dat er een icon verschijnt als er HDD access is en ik vervolgens op X moet drukken. Niets gebeurt, ook niet na 5x Home deinstalleren en weer opnieuw te downloaden.

Kwestie van wachten gok ik zo, maar mensen om me heen kunnen er al lang en breed op.

Verwijderd

Atomsk schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:47:

Nee totaal niet, het zijn meer een soort kantoor-achtige ruimten...
Ik wilde het perse zien, puur doordat er zoveel mensen voor de deur om die codes gingen vragen, maar eenmaal binnen, liep ik er net zo snel weer uit.

Verwijderd

Wie ervaart ok gekartelde randjes van het Home logo bij het opstarten? En wat doe je er aan?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:52:
Wie ervaart ok gekartelde randjes van het Home logo bij het opstarten? En wat doe je er aan?
Hoe heb je je PS3 aangesloten, en op wat?

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Crosspost:
Boeboe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:36:
[...]

Nu ben ik geen fan van het hele HOME gedoe, maar er zijn een aantal hackers die home kraken, zelf content uploaden en daarna de info met hoe je dit moet doen publiek op het internet zetten. Jij vind het vreemd dat sony hen aanklaagt? Hoe zijn zij hierin plots de slechterikken?
- Er is GEEN content geupload naar Sony servers. ( Eerste misconceptie )
- Er is spraken van DNS rerouting. Oftewel, er word een locale proxy opgezet, die in plaats van naar Sony naar een locale computer wijst.

Dit met als gevolg, dat je binnen HOME je eigen content kan zien. ( Andere zie je wel de Sony content )

Om er achter te komen welke aanvragen voor welke items/videos nodig zijn, ( ivm de proxy ) hebben mensen het HOME pakket unpacked, dus NIET decrypted. ( Home is door iedereen vrij te downloaden vanaf Sony servers )

Sony beschuldigt nu mensen van het verspreiden van home beta's . Terwijl dit NIET het geval is.
Men heeft slechts verteld hoe je LOKAAL een proxy opzet, en zodoende op je EIGEN ps3 EIGEN content IN home kan zien.

Ook beschuldigt Sony mensen van het "inbreken" op op Home servers. Terwijl dit NIET gebeurt is.

Meerdere mensen, o.a KINDEREN zijn hier bij betrokken. Deze KINDEREN zijn geintimideerd & afgeperst.
Wat goed mogelijk was/is omdat de ouders de "techniek" niet begrijpen.

Met als gevolg dat de betrokkenen onder contract met Sony elkaar VALS beschuldigen van feiten die ze niet gepleegd hebben. Dit omdat ze bang zijn 250.000 EUR te moeten betalen PLUS 2 jaar te moeten gaan zitten. Middels het contract word onderlinge communicatie overigens ook verboden. ( Om te voorkomen dat de waarheid boven tafel komt )

Ik denk dat ik het verhaal nu wel in een notendop heb samengevat.
De papieren van de rechtbank heb ik nu hier voor mij liggen. Als je het verhaal niet gelooft, kan ik wel wat documenten uploaden.

Je kan ook geduld hebben, er komt nog een uitgebreid artikel & publicaties op verschillende locaties te staan.

Tot slot nog 1 detail : SKFU is een kind.

Huizen zijn leeggeroofd door Sony omdat een kind publiceert hoe je middels een locale proxy je eigen filmpjes en foto's kan zien in HOME.
Originally Posted by http://streetskaterfu.blogspot.com/

HOME public beta just started a few minutes ago, and as a little bonus I write this little vulnarabilitie disclosure of HOME beta 1.3. Don't be THAT surprised, remember the decrypted HOME game files^^. HOME is the most buggy game I ever saw and they really ****ed up so much. Ok, the delays gone about 2 years but after this years of waiting as user I expect a little bit more. "It feels like 2005 tech in 2008. I'm not sure that’s what people want.", I can only agree with this comment of Microsoft. Well, here the disclosure:

The first 2 are server structure listenings. Some uninteresting files like the model files are missing, in generall the most interesting files are included. JSP files are NEVER sources, they are the response of the server. They are responded for german area.

----------------------------------------------------------------------------

1) scee-home.playstation.net server structure (without spaces as they are to big)

DOWNLOAD

2) homeps3.online.scee.com (jsp files are no sources, they are responds of the home servers)

DOWNLOAD

3) The different Content Bases:

For Developers & Alpha = http://homeps3-content.online.scee.com:10010/Alpha/Dev/
For Quality Assurance = http://homeps3-content.online.scee.com:10010/Alpha/QA/
For HOME Beta 0.9 = http://homeps3-content.online.scee.com:10010/Beta/090/

4) Take a look in the first download package \c.home\prod\live\Screens\

Only one of the XML files is encrypted, which means you can simply customize the HOME areas with your own videos, pictures and text if you use a apache + simple dns redirection.

5) Download any file from the HOME content server you want

(Well now we come to the more interesting parts^^)

Theres a download script here...
(homeps3.online.scee.com/HUBPS3_SVML/home/fileservices/Download.jsp)
...which is meaned to act as downloader for other users profiles, avatars and more. Example: User1 uploads his profile to the home server (see point 6), now User2 sees User1 in HOME; the downloader downloads the profile of User1 to the local HDD space of User2. So far so good. Now theres the possibility to do a realtime packet edit to download ANY file you want. It's up to you what files you think about now, but there are more than just lame user profiles on such servers ;-) To continue:

Download.jsp?filename=Profile-UserXYZ

This is the structure how it looks like when a user profile is requested, after this the server responds this way:

http://pastebin.com/f422ad43e

Simply edit the filename to get your specific file

6) The most important vulnarability "upload any file to the HOME server"

The methode is nearly the same like in 5. just that you can upload instead of download a file. The structure looks like this:

Server request:
homeps3.online.scee.com/HUBPS3_SVML/fileservices/UploadFileServlet?fileNameBeginsWith=Avatar-UserXYZ.jpg&filePermission=2&fileTypeID=2&fileDesc ription=unused

Aswell theres the file you want to upload as raw data in the POST header. Just do a live edit again and inject your file. It will be saved in /HUBPS3_SVML/.

Please don't upload any r00tshells or similiar ;-)

7) At the end a funny thing "delete any file on the HOME server"

homeps3.online.scee.com/HUBPS3_SVML/home/fileservices/Delete.jsp?filename=XYZ

This could end really evil with a simple script :P

Please remember the last 3 vulnarabilities only work if you do a realtime packet edit. It's not possible to do this from a PC only or with fake packets!

----------------------------------------------------------------------------

So what is the conclusion?:

SONY ****ed it really up! First they delay HOME for more than a year, then they delay it a few times again and again till finally we have a HOME beta on a technical standard from 2005 with crappy graphics, a few boring areas and many many many many many many many many bugs. After this whole bullshitting we finally get our beta on 11.12.2008 with another delay of about 5 hours because SONY is unable to test their servers before. Congratz, to SONY for this fantastic product. THANKS!

Please remember:

Don't do anything stupid with this information which you could repent later.

Thanks for you attention, this was my little HOME vulnarabilities disclosure for you,

SKFU

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

En nu is de vraag natuurlijk: waar zijn de bewijzen? Mij lijkt het heel sterk dat sony inderdaad om aangegeven reden zo ver zou gaan, laat staan dat ze aan afpersing zouden doen en daar ongestraft mee zouden weggeraken (aangezien daar dan toch bewijzen van moeten zijn als op hun "contract" staat dat ze de ander aan de galg moeten lullen, wat natuurlijk bs is, zoiets houdt geen seconde overeind voor de rechtbank). Ik denk niet dat je zelf goed beseft van wat voor loodzware feiten je sony beschuldigt ;).

Of de jongens blazen zelf de gebeurtenissen zwaar op, ofwel hebben ze meer op hun kerfstok en willen ze zichzelf in de slachtofferrol steken, zoals wel vaker gebeurt op het internet.

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 18-12-2008 22:37 ]

• efgeha

efgeha

trial and error

Home komt net met een update??

Iemand idee wat er verandert?

HP Pavilion dv9645

• DCFreak

DCFreak

efgeha schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:42:
Home komt net met een update??

Iemand idee wat er verandert?
Volgens het playstation blog:
The reason for this maintenance is to ease the difficulty some people are having accessing PlayStation Home due to the high demand for the service.

Additionally, as part of version 1.04, the voice chat feature within PlayStation Home will be temporarily suspended. As soon as we are ready to resume the voice chat feature, we will inform you via PlayStation.com and PlayStation.Blog. In the meantime, we encourage users to make use of the Wireless Keypad for PLAYSTATION 3 or any USB or Bluetooth-enabled keyboard for text chat and also the “phone friend” features to communicate within PlayStation Home.
http://blog.us.playstatio...-home-system-maintenance/

Waarschijnlijk hebben de kids iets teveel zitten schelden/beledigen en moet sony maatregelen nemen.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En er is een Diesel en Ligne Rosset shop met wat gratis en (overpriced) betaalde content.
Helaas ben ik mijn gewonnen Echochrome én Namco Museum spulletjes kwijt. Beetje vreemd. Lijkt of dat ze de regio's beter afgeschermd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Boeboe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:32:
Of de jongens blazen zelf de gebeurtenissen zwaar op, ofwel hebben ze meer op hun kerfstok en willen ze zichzelf in de slachtofferrol steken, zoals wel vaker gebeurt op het internet.
Zoals werd gezegt, 'hij is nog maar een kind'. Des te meer reden om hem 10x harder aan te pakken, snapt hij wel voor de rest van zijn leven :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Shiver23 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:35:
En er is een Diesel en Ligne Rosset shop met wat gratis en (overpriced) betaalde content.
Helaas ben ik mijn gewonnen Echochrome én Namco Museum spulletjes kwijt. Beetje vreemd. Lijkt of dat ze de regio's beter afgeschermd hebben.
Echochrome spulletjes kreeg ik weer toen ik het spel opnieuw speelde, maar kon jij je namco spullen uit de Japanse home dan gebruiken/zien in de Europese home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Jij hebt nog laat doorgelopen op Home DCFreak!

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
DCFreak schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 02:17:
[...]

Echochrome spulletjes kreeg ik weer toen ik het spel opnieuw speelde, maar kon jij je namco spullen uit de Japanse home dan gebruiken/zien in de Europese home?
Nee, je moet die Namco beta arcade games installeren onder je Japanse account en dan spelen onder de EU account. Wanneer je genoeg punten haalt in die demo's van pacman e.d. krijg je items toegevoegd aan Home wanneer je deze opstart. Het is net als met alle games: je kunt ze spelen onder alle accounts, maar ieder account heeft z'n eigen savegames/scorelijst.

De arcadekasten die je kunt winnen, werkten echter alleen onder m'n Japanse Home, omdat daar de validatiecode was ingevoerd.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Atomsk schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:20:
[...]

Nee, je moet die Namco beta arcade games installeren onder je Japanse account en dan spelen onder de EU account. Wanneer je genoeg punten haalt in die demo's van pacman e.d. krijg je items toegevoegd aan Home wanneer je deze opstart. Het is net als met alle games: je kunt ze spelen onder alle accounts, maar ieder account heeft z'n eigen savegames/scorelijst.

De arcadekasten die je kunt winnen, werkten echter alleen onder m'n Japanse Home, omdat daar de validatiecode was ingevoerd.
Klopt maar ik liep dus tot gisteren rond in een Pacman-shirt en met een Namco 3-kwart broek. Ook had ik Galaga-arcadekast en een paar Digdug poppetjes in mijn appartement staan. Die zijn nu weer verdwenen. Net als mijn Echochrome spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

efgeha schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 08:53:
Jij hebt nog laat doorgelopen op Home DCFreak!
Euhhh ja O-) maar dat komt ook omdat het chatten zoveel makkelijker en leuker is als een toetsenbord is aangesloten op de ps3. Wel grappig dat jij ook op tweakers komt, ik had je psn id helemaal niet herkend ondanks dat ik al op een post van jou gereageerd had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:55

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Shiver23 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:29:
[...]

Klopt maar ik liep dus tot gisteren rond in een Pacman-shirt en met een Namco 3-kwart broek. Ook had ik Galaga-arcadekast en een paar Digdug poppetjes in mijn appartement staan. Die zijn nu weer verdwenen. Net als mijn Echochrome spulletjes.
Je hoeft alleen maar het Namco spel even op te starten en daarna start je Home weer op. Zo kreeg ik weer alle Namco items terug.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Shiver23 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:29:
[...]

Ik had niks uit de Jap store, maar in het summerhouse waren diverse dingen kwijt (kastje, planten, lampjes) terwijl ik ze nog wel in de inventory had. Heb dus alles maar weer terug gezet.
Had inderdaad ook dat ik de Echochrome en Ice Breaker spullen kwijt was, maar die heb ik grotendeels weer terug (gewonnen).

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Namco opgestart. Home weer opgestart en ik kreeg inderdaad mijn spulletjes weer terug gelukkig! Ook stond alles weer netjes in mijn appartement. Waar ik gisteren ook wat mensen over de vloer had :)

Ik blijf het een raar vinden, mensen in je virtuele huis uitnodigen. Met DCFreak en Senty23 (zonder bovenlichaam) eerst bij 'mij' geweest. Later naar het landhuis van Sentry23 om er achter te komen dat je maar met 1 persoon op een 2- of 3-zitsbank kan zitten. Seraphus-Y kwam daar ook nog even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
coretx schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:26:
Crosspost:

[...]

- Er is GEEN content geupload naar Sony servers. ( Eerste misconceptie )
- Er is spraken van DNS rerouting. Oftewel, er word een locale proxy opgezet, die in plaats van naar Sony naar een locale computer wijst.

Dit met als gevolg, dat je binnen HOME je eigen content kan zien. ( Andere zie je wel de Sony content )

Om er achter te komen welke aanvragen voor welke items/videos nodig zijn, ( ivm de proxy ) hebben mensen het HOME pakket unpacked, dus NIET decrypted. ( Home is door iedereen vrij te downloaden vanaf Sony servers )

Sony beschuldigt nu mensen van het verspreiden van home beta's . Terwijl dit NIET het geval is.
Men heeft slechts verteld hoe je LOKAAL een proxy opzet, en zodoende op je EIGEN ps3 EIGEN content IN home kan zien.

Ook beschuldigt Sony mensen van het "inbreken" op op Home servers. Terwijl dit NIET gebeurt is.

Meerdere mensen, o.a KINDEREN zijn hier bij betrokken. Deze KINDEREN zijn geintimideerd & afgeperst.

Met als gevolg dat de betrokkenen onder contract met Sony elkaar VALS beschuldigen van feiten die ze niet gepleegd hebben. Dit omdat ze bang zijn 250.000 EUR te moeten betalen PLUS 2 jaar te moeten gaan zitten. Middels het contract word onderlinge communicatie overigens ook verboden. ( Om te voorkomen dat de waarheid boven tafel komt )

Ik denk dat ik het verhaal nu wel in een notendop heb samengevat.
De papieren van de rechtbank heb ik nu hier voor mij liggen. Als je het verhaal niet gelooft, kan ik wel wat documenten uploaden.

Je kan ook geduld hebben, er komt nog een uitgebreid artikel & publicaties op verschillende locaties te staan.

Tot slot nog 1 detail : SKFU is een kind.

Huizen zijn leeggeroofd door Sony omdat een kind publiceert hoe je middels een locale proxy je eigen filmpjes en foto's kan zien in HOME.

[...]
Ongelooflijk waar mensen zich zoal om druk maken hahaha.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

coretx schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:26:

Waar liggen die beschuldigingen? Bij een rechtbank? Of was het in een interview?
Afgesperst? Door wie? Zijn ze langs gekomen? Waarmee dreigen ze dan?
2 jaar zitten? Waar, bij Sony op kantoor?
Again, door wie? Is er een Sony busje geweest, wat daarna huizen heeft leeggeroofd 8)7

Tot nu toe geloof ik er inderdaad niet zo veel van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Nog maar een keer: Hoe krijg je eigenlijk een PSP-skin als je op start drukt. Ik heb nu een ander soort apparaat (voor de opties etc). In filmpjes en screens zag ik vaak een PSP. Die wil ik ook!

PSN id: PENo1

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste