Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 1.04 komt ik helemaal niet meer op de server, dacht vandaag nog eens proberen. nope.

Jammer dan, wacht wel tot er wat fatsoenlijks te doen is in Home.
Ik zie wel redelijk wat posts in het PS3 topic over Home voorbij komen maar hier blijft het toch wel erg rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kan je die Red Bull air races spelen? En waar moet je daarvoor zijn? Of heb ik weer eens iets verkeerd begrepen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Volgens mij las ik ergens dat het is uitgesteld tot volgend jaar. Voordeel is dat dat niet meer zo heel lang duurt ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:37:
Wanneer kan je die Red Bull air races spelen? En waar moet je daarvoor zijn? Of heb ik weer eens iets verkeerd begrepen? :+
Wat scorpie zegt, het is uitgesteld tot het nieuw jaar, de vraag welke maand en wanneer is nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik kon laatst weer online door in mijn gamedata het homebestand weg te gooien, misschien werkt dat nu weer?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag weer online geweest op Home, verliep dit keer zonder problemen.

Een paar punten waar ze aan moeten werken:
- Meer gratis spullen, 80% v/d users heeft geen zin ook maar een cent voor kleding of een bank te betalen. Laat kledingmerken hun kleding promoten door gratis weg te geven bijvoorbeeld.
- Meer vermaak; als je bijvoorbeeld wat mensen naar je huisje haalt kun je niet een muziekje (film?) van de harde schijf spelen. Interactieve games zoals bowlen zijn leuk, maar altijd bezet.
- Meer locaties; iedereen wil bijvoorbeeld naar een Shadow moses eiland, een Motorstorm campsite, Fallout 3 vault, Resistance 2 huis, GT5 race pitstraat, Deadspace room, Killzone Basis, God of War paleis, Bioshock duikschool, Street fighter gym etc etc
- Een barman achter de bar....in sully's bar. en die domme deuren open!
- Coole woonruimtes, niet die standaard appartementjes uit de architectenbladen. Gewoon een fijn studentenhuis bijvoorbeeld! of een echt woonhuis met tuin.

Sony, waar kunnen we goede ideeën droppen!?

Ik snap niet hoe ze zo lang over Home hebben kunnen doen, ergens in 2005 waren ze begonnen aan het idee. Nu 3 jaar later komen ze met een half bakken product wat elke week wordt gepatched.
Dit project schijnt miljoenen gekost te hebben, dat zie je er nu absoluut nog niet aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 20:06
Ook raar: Home reserveert 3 gb op je harde schijf maar biedt totaal maar 5 ruimtes van ~ 30 mb die je kan downloaden. Verder heb ik nu al een paar keer gehad dat ik weer alle plekken opnieuw moest downloaden waardoor die 3 gb echt nutteloos is. Of zou Home elke keer de hele square opnieuw downloaden voor een paar nieuwe posters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eén keer Home opgestart, het grapje duurde langer om te laden dan dat ik het effectief "gespeeld" heb. Gewoon één grote marketing-grap. Enkel met mensen die je effectief kent lijkt het me nog enigzins "leuk". Grafisch is het wel ok, ook al merkte ik toch 2 irritante dingen op. Als je op het balkon staat hoor je wel vogels maar die zie je niet en het water hoor je ook golven maar daar gebeurt ook niets mee. Ze hadden beter hun tijd gestoken in een deftige media center applicatie a la XBMC en die dan aan de man gebracht voor een schappelijke prijs. Nog iets irritants, het downloaden van Home zelf gaat heel snel maar dan moet je al die ruimtes gaan downloaden als je effectief voor je TV zit te wachten, konden ze die ruimtes gewoon niet in het begin laten downloaden? Dit spul is meer amateuristisch vriendenprojectje dan een million dollar venture, arme Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:27
Ach, zolang het gratis is moet je ook niet zoveel zeuren vind ik. Maar hoe verdient Sony tot nu toe z`n geld in Home? Of verdienen ze nog niks aan Home behalve die kledingswinkel waar sommige mensen ook echt kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:18

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik vind Home wel leuk, maar ben nu echt uitgekeken in Europe omdat de wereld nog zo klein is.
Als die Far Cry space nou open gaat, en die Redbull Air Race etc...
ik wil gewoon meer ruimtes.

- Hoe kan een 'friend' nou mijn appartement bezoeken als ik vragen mag?
- Hoe kan je nou dat bellenblaas ding verzetten? Steeds zie ik die op random plekken op Home Square staan :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ariën Clay schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:40:
Ik vind Home wel leuk, maar ben nu echt uitgekeken in Europe omdat de wereld nog zo klein is.
Als die Far Cry space nou open gaat, en die Redbull Air Race etc...
ik wil gewoon meer ruimtes.

- Hoe kan een 'friend' nou mijn appartement bezoeken als ik vragen mag?
- Hoe kan je nou dat bellenblaas ding verzetten? Steeds zie ik die op random plekken op Home Square staan :?
Dat bellenblaasding zit standaard in je inventory. Soms valt het er spontaan uit wanneer je zomaar ergens staat (1x meegemaakt). Vrienden kun je uitnodigen wanneer ze ook in Home zitten en jij in je appartement zit.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
There has been a problem downloading content, meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08 23:46
Neefdave schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:22:
There has been a problem downloading content, meer mensen met dat probleem?
Ja ik ook. Ik moet daarnaast bekennen dat ik nog nooit een connectie heb kunnen maken met home, inmiddels 4 dagen 2/3x geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Westereen schreef op zondag 28 december 2008 @ 19:31:
[...]

Ja ik ook. Ik moet daarnaast bekennen dat ik nog nooit een connectie heb kunnen maken met home, inmiddels 4 dagen 2/3x geprobeerd...
precies hetzelfde verhaal hier, eindelijk na 100 x eindelijk de update kunnen draaien nu bovenstaand probleem weet iemand de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:04:
[...]

precies hetzelfde verhaal hier, eindelijk na 100 x eindelijk de update kunnen draaien nu bovenstaand probleem weet iemand de oplossing
Afwachten tot SCEE dit heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
-edit- (verkeerd gepost)

[ Voor 92% gewijzigd door KappeNou op 30-12-2008 20:25 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Weet iemand of er nog leuke clubs zijn om te Joinen? of doen jullie daaar nou niet zo aan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariën Clay schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:24:
Weet iemand of er nog leuke clubs zijn om te Joinen? of doen jullie daaar nou niet zo aan :P?
Alle clubs die ik wil joinen zijn vol of bestaan niet omdat ze meer leden will toe laten dan de limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

en waar vind je die clubs dan precies? ZIjne r hele lijsten van beschikbaar, of is het op de bonnefooi gaan zoeken naar een naam en hopen dat er je er eentje vindt die leuk klinkt (en vrij is) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb me via internet aangemeld met een USA accountje om eens Home in ander werelddeel te bekijken.
Als ik wil inloggen zie ik staan:

U mag zich niet aanmelden met het ID van een andere gebruiker?

Waarom mag dat niet? Is een PSN-useraccount aan een PS3 gekoppeld ofzo? Hoe kom ik zou die USA-Home in?

Hm, dubbelpost, shit
Edit: Ik moest dus een nieuwe gebruikersnaam aanmaken op de PS3. :P

[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 05-01-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ariën Clay schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:24:
Ik heb zelf een eigen club (Dutch Customs Tuning Shop), maar doe er nog niet veel mee. Er is ook vrij weinig te doen in een clubhuis. Het wordt tijd dat je gewoon wat leuke games of een pooltafel in je clubhuis neer kan zetten. En die limiet van 32 members is nogal beperkt, dat had ik in drie dagen al vol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Wat moet ik precies voorstellen van een clubhuis? Een gezellig stamkroeg sfeertje ofzo? Of kan je dan kiezen wat voor soort clubhuis je wilt als je er eentje aanvraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Er is op dit moment alleen een 'Basic Clubhouse', een leeg hok zeg maar. ;) Je kant het zelf aankleden met meubilair, net als je appartement of huis. Er is m.i. op dit moment gewoon nog te weinig beschikbaar om er iets leuks van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLxAROSA schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:24:
Er is op dit moment alleen een 'Basic Clubhouse', een leeg hok zeg maar. ;) Je kant het zelf aankleden met meubilair, net als je appartement of huis. Er is m.i. op dit moment gewoon nog te weinig beschikbaar om er iets leuks van te maken.
Tenzij je in de closed beta heb gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Wat ook nog het voordeel is van de closed beta. Dat toen alles gratis was (heb nu voor niks betaalde kleding en het zomer huisje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Ik zát in de closed beta en heb alles wat je toen kon kopen (voor niks) gekocht. Maar afgezien van wat meubilair neerkwakken kun je er gewoon niet zoveel mee. Ik wil wat arcade kasten (kun je via een omweg wel neerzetten, maar mensen kunnen alleen spelen als ze die kast zelf ook vrijgespeeld hebben), een pooltafel en meer van dat soort dingen. Een tv-scherm of muziekinstallatie zou ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever de muziek installatie. Hopelijk je dan je eigen muziek stream.

Ziet het al helemaal voor me. Een avatar van DJ Jazzy Jeff (of voor de liefhebbers Tiësto) op een plein en een exclusieve mix van hem die gestreamt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:03:
Ik heb liever de muziek installatie. Hopelijk je dan je eigen muziek stream.

Ziet het al helemaal voor me. Een avatar van DJ Jazzy Jeff (of voor de liefhebbers Tiësto) op een plein en een exclusieve mix van hem die gestreamt word.
Want dat is zoveel eenvoudiger dan een simpele webstream? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat je iets op een concert lijken? Dit is een manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 07:27
Heb vandaag ook nog even in de Red Bull Air Race even met een vliegtuig gevlogen, goed concept maar nodige veranderingen zoals besturing of misschien dat andere je echt kunnen zien . Als Home nou iets heeft zoals Paintball achtig iets waar je echt met iemand anders spelen kan, zo het al wat beter zijn :) . Dat 3D Chatten is ook niet altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zag ik wat spreek ballonnen toen ik voorbij vloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

EA komt ook met een Home-Space: http://blog.us.playstatio...lex-for-playstation-home/

Ziet er goed uit en er is genoeg te doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:55:
Volgens mij zag ik wat spreek ballonnen toen ik voorbij vloog.
Dat kan, dat zijn dan mensen die naast jouw poppetje staan, die staat namelijk nog gewoon bij het hek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Tankbuster schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:25:
Heb vandaag ook nog even in de Red Bull Air Race even met een vliegtuig gevlogen, goed concept maar nodige veranderingen zoals besturing of misschien dat andere je echt kunnen zien . Als Home nou iets heeft zoals Paintball achtig iets waar je echt met iemand anders spelen kan, zo het al wat beter zijn :) . Dat 3D Chatten is ook niet altijd leuk.
Eindelijk is dit ook in Europa... Echt tof dit.
Alleen jammer dat het volgens mij geen wedstrijden zijn ofzo.

Wel raar volk op dat eiland. Zie je daar een een bar staan op een houten steigertje bij dat eiland waar wat mensen stonden met een rood shirt. Ga je dus ervanuit dat het 'Redbull-crew' is, staat er een klant weed te vragen :'), zegt die persoon achter de bar dat ze dat hebben 8)7...
Het zijn dus gewoon geen Red Bull Crew dus :P

Ik heb pas geleden ook even de Amerikaanse Home geinstalleerd, en die is ook best wel uitgebreid, alleen rottig dat je bij een bepaalde bar boven zo'n leuk keypadje hebt, maar hoe je daar weer weg komt? Ik blijf steeds bij het verlaten weer dat codescherm krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 22-08 23:26
Hoe kan je nou vliegen bij Red Bull air race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Met je gezicht naar de vliegtuigen kijken, en opeens staat er een blauw blokje onderin in beeld met:
Play RedBull Air Race..(X)

En dan druk je gewoon op de X van je controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Jammer dat je niet in die heli kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:29:
Jammer dat je niet in die heli kan!
De heli is ervoor om je het idee te geven dat je daar mee bent aangekomen. (daar spawn je ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Jammer dat je niet zelf ook gas kunt geven. Na 2x had ik een foutloos rondje gevlogen en vond ik het wel weer mooi geweest. Als je zelf gas kunt geven kun je timetrials houden ofzo, maar dit is een beetje suffig nu.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:42:
Jammer dat je niet zelf ook gas kunt geven. Na 2x had ik een foutloos rondje gevlogen en vond ik het wel weer mooi geweest. Als je zelf gas kunt geven kun je timetrials houden ofzo, maar dit is een beetje suffig nu.
Met de rechter anologe knop (R3) kan je meer gas geven. Maar ik denk niet dat je dit bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Hey, ik kom opeens in de farcry 2 room. Komt dat omdat ik die arcade spellen heb gespeeld en wat dingen unlocked heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Vanmiddag toch maar 2x geprobeerd om er weer eens op te komen, kijken of het al wat boeiender was. Ik kwam er niet eens op. Hebben meer mensen hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Die FarCry space is al geopend, maar die deuren bij het Home Square zijn nog dicht?
Wat gaat daar nou dan komen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ja dat is mij ook niet echt bekend haha. Word dat niet die nieuwe space?
http://www.psonly.nl/scre..._7_Home_Cafe_screenshots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er is sinds gisteren een nieuwe space bijgekomen én de space van Red-Bull heeft een update gehad. Bij de laatste hebben ze leaderbords toegevoegd.
In de nieuwe space hebben ze 8 codes verstopt. Als je ze allemaal hebt gevonden kan je ze op een website invullen (gewoon in Home). Je maakt dan kans op een PSP-3000 of wat andere goodies. Best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
En zo wordt Home steeds weer een stukje groter. :) Ben trouwens zo blind als een mol geloof ik, heb nog geen enkele code gevonden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:47

Ves

A gadget addicted Bounty

Een Nederlandse games site heeft de codes gepost als je niet te veel moeite wil doen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag mij ook een bericht sturen als je die niet wilt zoeken, dan stuur ik je die codes. Spread the joy, de kans is toch zoooo klein om te winnen met zo veel deelneemers. :-)

Vind het ook stom dat die deuren in de Square dichtblijven. Dat zou imo een station mogen worden om naar die andere delen te gaan zoals farcry en even space ipv dat je nu telkens via het start-menu moet navigeren. Ik stap liever in een transport als een trein of monorail dan zo te "zappen" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik die Red Bull Race kan vinden? Vanaf de home square kan ik nog steeds alleen maar bowlen, bioscoop, mijn flat en winkelcentrum zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Op start drukken, dan naar places (of locations ofzo), en daar kun je of de normale home in, of de speciale ruimtes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Zo, er is weer een update aan Sony Home. Alweer versie 1.11. Weinig boeiend.
Ook de Home Square map heeft een update gehad :).
Nu is het grasveldje waar iedereen altijd aan het dansen was voorzien van een helecopterspel, waarbij je met de wieken de touwen van de luchtballonnen moet doorsnijden... :)
Erg verslavend maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
'k wou net eens gaan kijken naar die Xi a.r.g. en nu krijg ik steeds een x8071053d error bij het inloggen. Heeft iemand enig idee wat daar aan te doen is ?
(netwerk is prima, full psn access, bandbreedte is prima, home data all eens removed en reinstalled.. maar het blijft komen.)

edit: Laat maar.. ik heb het gevonden.. de UPC dns stond primary(ja, ik weet het..), en ik heb nu OpenDNS als primary DNS staan (208.67.222.222), en nu gaat het weer prima.

[ Voor 23% gewijzigd door Sentry23 op 23-03-2009 21:37 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Nou een SCEA manager claimt dat we binnenkort minimaal 3 Home Spaces kunnen verwachten per maand. De ontwikkeling van een Space duurt 3-5 maanden. Dus als dit echt zo is, moeten er rond mij mei wel een heleboel uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
rond jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Sorry moest zijn Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ook de EA-sports Home Space?
Ik wacht persoonlijk meer op spaces die niet echt betrekking hebben op een bepaald spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
AW_Bos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:30:
Ik wacht persoonlijk meer op spaces die niet echt betrekking hebben op een bepaald spel. :P
Kijk dan toch eens rond in Xi.. Da's toch best wel groot, als je eenmaal in de andere spaces komt. (en wordt nog wel veel groter zo te zien). het is misschien een gimmick, maar ik vind het puzzelen best wel leuk :)
(of een old-skool text-adventure spelen met joypad.. ook wel een aparte ervaring :) )

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

AW_Bos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:30:
Ik zou er maar niet op wachten.
Now lets do a status check of the outstanding Spaces:

Warhawk, Uncharted, SOCOM. These Spaces are being localised for us by SCEA. Once localisation is complete then our Localisation QA checks the wording and context are correct and then QA tests the functionality.

Resident Evil 5 Studio Lot. The update to this Space is currently being localised by CAPCOM themselves. Again, it will need both QA checks prior to release.

Guitar Hero 3 and Godfather II Spaces. As 3rd party spaces we need to seek regional approval from Activision and EA in Europe before we can bring them to you here but this work has started.
Ik ou dat ik op hun QA werkte, meer dan genoeg testjes om zeker van je baan te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Deze week hebben we heel wat nieuwe dingen om mee te spelen en te ontdekken, dus laten we ze snel doornemen.

BETREED DE ONDERWERELD!

Heb je al in het putdeksel in Home Square gekeken? Als je op X drukt, word je geteleporteerd naar het onderhoudsgebied, de onderbuik van Home. Het maakt deel uit van Xi, ons avontuur in Home, dat ook al een pan-Europese legpuzzel, dodelijke ruimterobots en geruchten over erg vreemde vissen heeft opgeleverd.
Wil je meer weten? Zoek dan de Xi-graffiti op de muur in Home Square. Jouw wereld zal nooit meer hetzelfde zijn...

EA Sports Complex

Na de recente besprekingen met de community lanceren we deze langverwachte nieuwe space in SCEE tegelijkertijd met SCEA.
Je moet dit zien als een, alleen in het Engels beschikbare, bèta binnen SCEE; er zijn bugs en er is dus ook geen gelokaliseerde tekst voor de niet-Engelstalige delen van de community. De space wordt volledig gelokaliseerd en zal in de komende weken worden geüpdatet. Maar we dachten dat jullie hem nu al binnen SCEE wilden zien, ook al is hij nog niet af.

** Even voor de duidelijkheid. Het EA comples is eigenlijk de Amerikaanse versie, compleet met Amerikaanse inhoud en verwoording. De SCEE versie zal content hebben die meer geschikt is voor ons publiek en zal beschikbaar zijn in het Engels, Italiaans, Duits en Spaans.**

STAR TREK gaat dapper… naar PlayStation®Home! Zoals je de afgelopen week misschien al in de gamebladen hebt gelezen, is een selectie van de STAR TREK merchandise, bijv. Starfleet-uniformen en T-shirts, nu gratis verkrijgbaar in de Threads-winkel.

MySoti
T-Shirts voor de community!

MySoti.com is een erg slimme site waar je je eigen T-shirts kunt ontwerpen en verkopen en we hebben een partnerschap gevormd met het team van MySoti om deze dienst uit te breiden naar PlayStation®Home.
Elke paar weken kiest het team van MySoti een nieuwe reeks shirts uit hun eigen assortiment "Most Wanted" en deze zijn dan te koop in Home. En ja, de ontwerper krijgt een deel van de opbrengst van de verkoop in zowel de echte als de virtuele wereld.
De website is alleen in het Engels, maar iedereen kan de T-shirts kopen.

The Original V-Store

De klassieke Indian T was een groot succes (en een speciaal bedankje aan John van Hamersveld omdat The Original V-Store zijn klassieke cultontwerp mocht gebruiken.) Vandaag worden de eerste twintig ontwerpen van een aantal partners van de V-Store gepresenteerd, waaronder Billabong, Worn Free, Island Records en Teetonic. De klassieke T's komen naar PlayStation®Home.
http://community.eu.plays...OME&message.id=3338#M3338

Erg opvallen dat ze een beta-ruimte in Europa lanceren, zonder verdere localisatie. Wat mij betreft een goede zet om snel wereldwijd te kunnen releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Zo te merken begint SCEE toch aardig aan Home te trekken.

Ik betrap mezelf er op dat ik ook steeds vaker even een kijkje neem, met name of er al nieuwe Xi puzzels zijn, en dan een beetje blijf hangen.
De laatste alphaafk.com puzzel was trouwens ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Waar zit die putdeksel dan precies :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

AW_Bos schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:22:
Als ik mij goed herinner zit er rechts naast de ingang van je appartement een 'putdeksel' op de muur. Ik ben er 1xtje wezen kijken en meteen 2 uur blijven hangen. Kleine spelletjes, behoorlijk uitdagende puzzels, informatie verzamelen via blogs en andere bronnen. Zit er leuk in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
AW_Bos schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:22:
Links van de bowling baan, links van die glazen deur met de roltrap omhoog waar je niet in kan.
Via de putdeksel in de grond kom je in 'home backstage' waar ook een aantal taken voor Xi zijn uit te voeren.

Om in Xi (the Hub) te gaan moet je links naast de appartementen een graffiti op de muur zien met het Xi logo.
Als je daar bij staat krijg je de optie 'teleport'.

[ Voor 11% gewijzigd door Sentry23 op 23-04-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Okay, ik ben eerst dus naar de putdeksel gegaan. Daar liep ik tegen een beveiliging met laserstralen waar ik niet verder kon gaan, omdat mijn Avatar niet herkend werd. Een briefje op de grond vertelde me dat ik naar de Alpha wereld moest gaan.
Ik ben naar de Alpha wereld gegaan via die graffiti-tekenening op de muur, en daar liep ik vast. Ik ging naar kast 1, waarbij ik niet geinitialiseerd had...., Kast twee gaf aan dat ik werd geactiveerd (hoelang duurt dat).
Toen ik naar een robot ging daarachter vertelde hij dat ik geinitialiseerd was, maar ik kom nog steeds neit verder bij de beveilging-laserstralen onder de putdeksel?

Hoe kom ik daar nu voorbij :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:11

Chrasher

Tevree met z'n PS5

In die ruimte onder de putdeksel zijn er een aantal kledingkasten die je kan inkijken (er zijn er twee met de deur op een kier). In 1 van de kasten is een ID te zien met een foto van een medewerker.
Probeer eens in zijn schoenen te staan (hint: haar, snor, .....)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

AW_Bos schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 10:55:
Okay, ik ben eerst dus naar de putdeksel gegaan. Daar liep ik tegen een beveiliging met laserstralen waar ik niet verder kon gaan, omdat mijn Avatar niet herkend werd. Een briefje op de grond vertelde me dat ik naar de Alpha wereld moest gaan.
Ik ben naar de Alpha wereld gegaan via die graffiti-tekenening op de muur, en daar liep ik vast. Ik ging naar kast 1, waarbij ik niet geinitialiseerd had...., Kast twee gaf aan dat ik werd geactiveerd (hoelang duurt dat).
Toen ik naar een robot ging daarachter vertelde hij dat ik geinitialiseerd was, maar ik kom nog steeds neit verder bij de beveilging-laserstralen onder de putdeksel?

Hoe kom ik daar nu voorbij :P?
Eerst moet je in die Alpha wereld op zoek naar drie stukjes van een sticker. Dan kun je daar veel meer puzzels oplossen en minigames doen. Die putdeksel komt volgens mij later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 12:12
Ik had in de week gewonnen aan een pokertafel in die EA space en ik kreeg een melding dat ik 2 items gewonnen had. Ben toen gaan kijken in de wardrobe maar ik vind precies alleen maar één T-shirt terug? Zie ik ergens over? In een trailer van die space sprak men namelijk van bracelets enzo maar dit vind ik dus niet terug, misschien omdat het nog een beta space is.

En bij Street Fighter IV kreeg ik na een paar matchen online gewonnen te hebben ook een melding dat ik in Home een item heb vrijgespeeld. Dit was namelijk een blauw T-shirt met vanachter het logo van Street Fighter IV op, wel cool want heb er nog niemand anders met zien rondlopen :P . Is dit het enige wat je bij dit spel kunt winnen of zijn er nog items vrij te spelen?

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:11

Chrasher

Tevree met z'n PS5

volgens mij is dat een T-shirt voor zowel een mannelijke als vrouwelijke avatar. Vandaar de twee items.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb net " The Hub" uitgevonden op home.
Na die intro(die flinkt hapert trouwens, is dat normaal) kreeg ik een opdracht ofzo.
Helaas ging de telefoon en heb ik gemist wat ik nou moet doen om de 'initialize' opdracht te doen.
Kan iemand mij dat vertellen? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
DennusB schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:51:
Ik heb net " The Hub" uitgevonden op home.
Na die intro(die flinkt hapert trouwens, is dat normaal) kreeg ik een opdracht ofzo.
Helaas ging de telefoon en heb ik gemist wat ik nou moet doen om de 'initialize' opdracht te doen.
Kan iemand mij dat vertellen? :)
Je moet 3 'stukjes' logo vinden in de kamer.
Als je die hebt dan kan je gebruik maken van de holo cubes en stapler, die meer opdrachten geven.
het gebeurde mij alleen dat ik ze alle 3 had, maar nog steeds een melding kreeg. Toen moest ik dus eerst 'uitloggen' (rechts van de deur bovenaan de trap in de hub) en nog een keer die 3 stukjes vinden (vrij makkelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Buzz Quiz! Space is uit.

Er zijn 3 ronden met elk 8 vragen. Het topic kies je met 15 andere mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

He, jammer.
De putdeksel en de graffiti-kunstwerk op de wand zijn verdwenen :'(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
AW_Bos schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:05:
He, jammer.
De putdeksel en de graffiti-kunstwerk op de wand zijn verdwenen :'(...
Er zou binnenkort weer wat nieuws aan moeten komen van N-dreams.

Wel jammer dat alles weg is (alleen de Xi alumni site is er nog)
Aan de andere kant is het wel zo leuk voor diegenen die dit binnen een redelijke tijd hebben uitgespeeld, om zo toch een gevoel van 'exclusiviteit' te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Wat was er nou aan onderaan te vinden als je door die laserstralenpoort ging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
AW_Bos schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:23:
Wat was er nou aan onderaan te vinden als je door die laserstralenpoort ging :?
Je moest je verkleden als dat mannetje in het groene shirt waar een foto van hing in een locker (ook uiterlijk (haar, snor) gewicht en hoogte), dan kwam je door die poort.
Daarachter had je een set terminals waar 'passwords' op zaten met een hint, en eentje met een kleurencode, en dat was dus de japanse tekst uit een andere locker (4 kleuren in japanse karakters).
Verder was er later een 'kermis-grijp-arm' spel met robot onderdelen, en achterin was de lift naar Jess's apartment waar een feestje werd gevouden en ook een paar opdrachten zaten.(kluis code vinden via een verborgen boodschap in een video clip, stukken tekst die met magic marker waren geschreven tot een woord vormen, en nog wat kleine dingen).

[ Voor 5% gewijzigd door Sentry23 op 24-07-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Eventjes een schop.
Ik ben na een maand of wat weer eens actief geworden op Sony Home.
Ik moet zeggen, wat zijn er een hoop dingen Spaces nieuw, zeg :).

Zo heeft Red Bull een aantal nieuwe sub-spaces uitgebracht, met waaron der een nieuwe plek voor de RedBull AirRace. En nu is er ook een soort air-race dat je met een eigen gebouwd vliegtuig (je kan kiezen uit 5 soorten) zo ver moet gaan vliegen.
Een soort 'Ter land, ter zee en in de lucht' dus :P

Ook heeft mijn favoriete automerk Audi een eigen Space waarin je in een futoristische stad rond kan racen over een erg bochtig parcours.

Ook kan je een gratis T-Shirt krijgen via een speciale code die op het plasmascherm op de Home Square te vinden is. Die code kan je inlossen bij de Playstation store.

Zijn er nog meer mensen die nog actief in Sony Home zijn? Nu is het zeker de moeite waard om je uren te vermaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
AW_Bos schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:18:
Eventjes een schop.
...

Zijn er nog meer mensen die nog actief in Sony Home zijn? Nu is het zeker de moeite waard om je uren te vermaken :).
Ja hoor, ben er nog steeds regelmatig.
Er is genoeg content, maar het blijft lastig dat switchen van lokaties soms erg lang duurt.

Verder moet ik trouwens nog steeds die Audi space scoren (adel verplicht) door bij vertical run een hoogte van meer dan 3000 meter te halen, maar ik kom gewoon niet hoger dan 2500 meter ongeveer (met alle boosts gehaald, en een redelijke exit speed). Enige tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er sinds enkele dagen ook weer regelmatig in. Zitten best geinige minigames in moet ik zeggen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Sentry23 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:55:
[...]

Ja hoor, ben er nog steeds regelmatig.
Er is genoeg content, maar het blijft lastig dat switchen van lokaties soms erg lang duurt.

Verder moet ik trouwens nog steeds die Audi space scoren (adel verplicht) door bij vertical run een hoogte van meer dan 3000 meter te halen, maar ik kom gewoon niet hoger dan 2500 meter ongeveer (met alle boosts gehaald, en een redelijke exit speed). Enige tips ?
Ik activeer die boost telkens als je autootje bijna telkens stil staat. Weet niet of het zo moet maar ik heb er het appartement mee gescoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
onox schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 00:19:
[...]

Ik activeer die boost telkens als je autootje bijna telkens stil staat. Weet niet of het zo moet maar ik heb er het appartement mee gescoord :+
Ik ben er ook uit gekomen nu :)
Gewoon alle boosts scoren, en zodra de snelheid onder de 299 komt , de boost activeren.
Ik wachtte eerst altijd tot de snelheid bijna op 0 was gekomen, maar daar kwam ik dus niet hoog genoeg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Binnenkort de GoT-meeting in Home!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok. Ik ben zeker van de partij (als ik op dat moment kan :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Vette shit dan kom ik ook. :9
*bookmarkt topic*

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
eeeh.. waar ?

Is er al een GoT clubhouse ?

[ Voor 88% gewijzigd door Sentry23 op 05-03-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
+1 voor GoT meeting in Home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zeg maar wanneer en dan kom ik ook wel ff in Home kijken.. (Waarschijnlijk moet ik eerst 1323123 updates installeren, ben er al ff niet geweest.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

PlayStation Home 1.35 Launching Tomorrow
Hello again Home Community,

I am thrilled to be back on the PlayStation.Blog to share some exciting news. Tomorrow we will be launching PlayStation Home 1.35, a new client update that will include some very significant enhancements that will make your PlayStation Home experience even better.

This update will bring several of the changes that you, the PlayStation Home community, have said are most important to you. Most notably, this update features faster load times, giving you quicker access to PlayStation Home and all the great content within. The new 1.35 update also enhances the login process. Now, once you have launched into PlayStation Home from the XMB, you will be transported directly to a new intuitive navigator, without the need to click through message screens.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3209/3096946688_79ffff6d69.jpg

Like much of PlayStation Home, the design of this new navigator is directly based on community feedback on how to improve access to the content used most in PlayStation Home. This streamlined interface features categories to help you quickly move through PlayStation Home and locate friends in just a few clicks.

Categories will include:

* Favorites: Personalize your own section to make locating your favorite places quick and simple.
* Personal Spaces: Your clubhouses and personal spaces are now right at your fingertips. The personal spaces you own and the clubhouses you belong to will be viewable in one convenient location.
* Friends: Finding your friends in PlayStation Home has never been easier. View the current location of your friends in PlayStation Home, and then navigate there to enjoy the action together.
* Explore: Browse all the spaces PlayStation Home offers. Finding a space that suites your taste and mood has never been easier.
* Recommend: Keep up with what’s hot in PlayStation Home. This regularly updated category will feature the newest and most exciting additions to PlayStation Home.

Just a reminder that PlayStation Home will not be accessible for a brief period tomorrow as we work the magic on our side to bring you this update. If you have any questions or comments, as always, please drop us a note in the PlayStation Home forums.

With now 12 million users around the world playing games, attending special events, watching videos, listening to music, and meeting new friends, there has never been a better time to join the PlayStation Home community. For those of you that are already part of the party, with tomorrow’s 1.35 update, I think you’ll agree that everything you love about PlayStation Home just got that much better.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe update is het allemaal wel sneller.
En ik heb steeds meer Home 'vrienden' in m'n lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Dat wilde ik dus ook zeggen..
Laden is een echt heel stuk sneller geworden, al blijft er meer data 'binnendruppelen' zoals posters e.d. die dynamisch in een scene zit. Het is echt een wereld van verschil.Van een halve minuut hakken op de disk naar een paar seconden.

Ook leuk trouwens dat je direct je friends in home kan zien in het navigatie menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klinkt goed! Ik ga Home vanavond ook nog maar eens opstarten dan :)

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 12-03-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:26:
Dat klinkt goed! Ik ga Home vanavond ook nog maar eens opstarten dan :)
Ga je je Regenjas opzoeken? :P
Op fok had je het erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, nee. Er zijn er wel meer door die Regenjas toegevoegd hoor, lees maar eens in het PS3 topic ;)
Ik ben zojuist wel even in Home geweest. Het laden gaat inderdaad een stuk sneller nu :)

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 12-03-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Bah heb net Battlefield : Bad Company 2 besteld via mediaoffer.nl levertijd > 5 dagen :@

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
verkeerde PS3-forum? ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Macchill schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:51:
Binnenkort de GoT-meeting in Home!!
En, is er al bekend waar en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Grootste afknapper voor mij was dat het allemaal zolang duurde met home maar als ik hier dan lees dat het een stuk vlotter is geworden met de update moet ik toch nog maar is gaan rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 22-08 23:26
Hallo
Ik ben bezig geweest met Locoroco Island. Ik hoor daar positieve geluiden over.

Maar ik heb het eiland gekocht in de shop. Maar ik kom geen stap verder.
Ik blijf maar dansen maar ik krijg geen picktories.

Kan iemand mij vertellen hoe ik verder ga met de eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik ben voor het eerst een kijkje wezen nemen in Home, maar snap er helemaal niets van.
Ik heb een appartement en kan van daaruit naar een Court Yard(?) waar ik een bioscoop vind, een bowling alley en een soort warenhuis. Ik heb vanalles bekeken, maar echt bijzonder vond ik het niet. Dus...ik wilde verder kijken, maar ik kwam met geen mogelijkheid verder.

Wat ik me dus afvroeg...is dit echt alles of zijn er meer plaatsen waar ik zou moeten kunnen komen?
Zo ja, hoe doe ik dat dan?

Is er ergens een soort tutorial of walkthrough te vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Jackal131 op 11-05-2010 14:46 . Reden: aanvullende vraag ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Laatst online: 28-08 21:33
Ik heb het zelfde als Jackal131, ik heb er ben er ook een aantal keer wezen kijken maar ik vindt het erg beperkt allemaal. Ik heb erg het gevoel dat ik iets mis ofzo.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste