Yay mijn nieuwe pc is binnen gekomen gisteren!!
Mijn allereerste nVidia kaart ooit -> 8800GTS 320MB (altijd ati fan geweest, en nog steeds maar vond deze iets beter als de rest en had geen zin om te wachten op de nieuwe r600 serie van ati/amd)
alleen ik moet wel wennen aan de control panel van nvidia...... 1 woord -> ZUIGT!
Wat een lelijk en zwaar onoverzichtelijk ongebruiksvriendelijk pokke ding is dat zeg.....
de quick bar settings via tayicon zijn wel handig maar als je dan naar de control panel gaat....
Echt joekels van iconen en dan zitten er maar 2 functies achter.....
Waar the fock kan ik zien welke driver ik erop heb staan????
want normaal gesproken, kan me herinneren van vroeger dat je dit veel makkelijker kon vinden via de oude control panel van nvidia......
Maar voor de rest -> Prima kaart!
En de rest werkt ook prima nog op men e6600 en me geile 2 gb geheugen met 750gb hd

(waarvan 250 extern , 500 raid 0)
Heb alleen met UT2004 een probleem tijdens het instant action of SP te spelen... met stat fps in console kan je de fps zien en die ligt aardig bij de 300 soms 500, maar op een of andere manier heb ik dan tog nog lag.....

lijkt erop dat ik daar mouselag heb want heb het alleen als ik beweeg met de muis.... iemand een idee..?
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H