heb je al trainiers gekocht?
dan had die het wel gezegd denk ik. maar goed het is natuurlijk ook een klein beetje zinloos om nu nieuwe trainees te kopen. wacht even en koop ze na de leeftijdsupdate.H2opoloër schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:14:
heb je al trainiers gekocht?
Verwijderd
Vanavond heb ik ook m'n "eerste" competitie wedstrijd (FC Ress). Afgelopen week trainees gekocht en wat overige spelers vervangen die gewoon te slecht waren en een passable coach gehaald.
Dit seizoen valt er niks meer te halen, 4e tot 6 plaats zijn mogelijk, maar volgend seizoen zal promotie niet zo moeilijk te halen zijn.
Opzich zijn trainees nu juist goedkoop door de aankomende leefdtijds update, en een nieuw team kan zich echt geen 17 jarige super spelers veroorloven NA de leeftijds update. Daarom heb ik nu een paar erg leuke 17 jarige gekocht voor weinig geld.
Dit seizoen valt er niks meer te halen, 4e tot 6 plaats zijn mogelijk, maar volgend seizoen zal promotie niet zo moeilijk te halen zijn.
Opzich zijn trainees nu juist goedkoop door de aankomende leefdtijds update, en een nieuw team kan zich echt geen 17 jarige super spelers veroorloven NA de leeftijds update. Daarom heb ik nu een paar erg leuke 17 jarige gekocht voor weinig geld.
Ik heb vrij jonge spelers gekocht (vrijwel allemaal onder of rond de 20), dit omdat ik er dan wat meer plezier van heb. Het belangrijkste was echter dat ze in het eerste team mee moesten draaien.odan schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:31:
[...]
dan had die het wel gezegd denk ik. maar goed het is natuurlijk ook een klein beetje zinloos om nu nieuwe trainees te kopen. wacht even en koop ze na de leeftijdsupdate.
Succes, met je nieuwe start in ieder geval!Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:24:
Vanavond heb ik ook m'n "eerste" competitie wedstrijd (FC Ress). Afgelopen week trainees gekocht en wat overige spelers vervangen die gewoon te slecht waren en een passable coach gehaald.
/edit
Net in een soort van impuls nog even een vleugelspeler gehaald. Ik speelde al een tijdje met allebei de wingers naar het midden, maar merkte dat de tegenstander steeds meer de centrale verdediging ging dicht timmeren (logisch
Uiteraard is het weer een Nederlander geworden, reusachtig vleugelspel, matig positiespel, en zwak passen en spelhervatting.
[ Voor 29% gewijzigd door Sandyman538 op 04-03-2007 19:47 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik kreeg zojuist (op het toilet
) een idee. Hattrick heeft die clubhousedingen, die je alleen als Supporter kunt hebben, maar die tóch extra geld kosten. Nu kwam ik op een idee: een soort Hattrick-CMS (content management system) dat je op je site kunt meppen. Ik heb hier namelijk nog een half afgemaakt CMS liggen (home made
), wat ik redelijk gemakkelijk zou kunnen aanpassen om gegevens via CHPP-service uit Hattrick te halen en dit vervolgens netjes weer te geven op de site.
Mijn vragen zijn:
a) Bestaat dit al? (Als het al bestaat, is het weinig zinnig om dit nogmaals te doen, tenzij het bestaande ruk is)
b) Is er animo voor? (Ik peil dit nu even onder de GoTters als indicatie).
N.B.: Mocht ik besluiten dit te gaan doen, dan duurt de eerste werkbare versie nog wel een aantal weken... Verwacht dus niet volgend weekend een werkende versie
.
Mijn vragen zijn:
a) Bestaat dit al? (Als het al bestaat, is het weinig zinnig om dit nogmaals te doen, tenzij het bestaande ruk is)
N.B.: Mocht ik besluiten dit te gaan doen, dan duurt de eerste werkbare versie nog wel een aantal weken... Verwacht dus niet volgend weekend een werkende versie
Je zult ten eerste een CHPP approval moeten krijgen, praten we daarna verdernXXt schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:47:
Ik kreeg zojuist (op het toilet) een idee. Hattrick heeft die clubhousedingen, die je alleen als Supporter kunt hebben, maar die tóch extra geld kosten. Nu kwam ik op een idee: een soort Hattrick-CMS (content management system) dat je op je site kunt meppen. Ik heb hier namelijk nog een half afgemaakt CMS liggen (home made
), wat ik redelijk gemakkelijk zou kunnen aanpassen om gegevens via CHPP-service uit Hattrick te halen en dit vervolgens netjes weer te geven op de site.
Mijn vragen zijn:
N.B.: Mocht ik besluiten dit te gaan doen, dan duurt de eerste werkbare versie nog wel een aantal weken... Verwacht dus niet volgend weekend een werkende versie.
a) Ja, http://www.ht-arena.orgnXXt schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:47:
Ik kreeg zojuist (op het toilet) een idee. Hattrick heeft die clubhousedingen, die je alleen als Supporter kunt hebben, maar die tóch extra geld kosten. Nu kwam ik op een idee: een soort Hattrick-CMS (content management system) dat je op je site kunt meppen. Ik heb hier namelijk nog een half afgemaakt CMS liggen (home made
Mijn vragen zijn:
N.B.: Mocht ik besluiten dit te gaan doen, dan duurt de eerste werkbare versie nog wel een aantal weken... Verwacht dus niet volgend weekend een werkende versie.
b) Best veel
Good luck all, voor mij vanavond de laatste mogelijkheid om (rechtstreekse) degradatie te voorkomen, maar ik kan/wil niet motsen. Ben benieuwd, mis ook nog een middenvelder dus.... Moeilijk...
[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 04-03-2007 20:15 ]
Ja ok, maar heb nu middenveld wat wel 3 ster kan worden en daarna nog wel hoger. Is het dan wel verstandig dat ik ga verjongen met spelers die goed positiespel hebben van 18 jaar? Die worden later ook wel goed ja maar heb dan nu wel slechter middenveldSandyman538 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:31:
[...]
Laat Hein het niet horen dat je 21 jarige spelers aan het trainen bent... En als ze nog 'maar' formidabel zijn zou ik gewoon voor de spreekwoordelijke habbekrats nieuwe trainee's halen die een stuk jonger zijn
/edit: Ooh ze zijn nog maar 20 en worden 21
[ Voor 8% gewijzigd door Vincitore op 04-03-2007 20:36 ]
Sandyman538 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:47:
[...]
Je zult ten eerste een CHPP approval moeten krijgen, praten we daarna verder
Verwijderd
0-5 inmiddels
al de 5e of 6e keer direct rood dit seizoen. ik weet dus wel waar die kaarten award heen gaat
al de 5e of 6e keer direct rood dit seizoen. ik weet dus wel waar die kaarten award heen gaat
Kijk, hoe je het allemaal traint, moet je zelf weten. Iedereen denkt daar bijna verschillend over. De 1 koopt bijvoorbeeld elk seizoen 2 nieuwe trainee's en verkoopt de 2 oudsten (heb je bijvoorbeeld 2 van 17, 2 van 18 en 2 van 19 (die je aan het eind van het seizoen verkoopt)), en zo heb je ontzettend veel verschillende tactieken. Kun je zelf allemaal uit gaan denken, maar om spelers die over 2 weken 21 worden te blijven trainen (als ze pas formidabel zijn) dan zou ik die inderdaad verkopen en nieuwe (jonge) spelers voor halen.Infinitytron schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:29:
[...]
Ja ok, maar heb nu middenveld wat wel 3 ster kan worden en daarna nog wel hoger. Is het dan wel verstandig dat ik ga verjongen met spelers die goed positiespel hebben van 18 jaar? Die worden later ook wel goed ja maar heb dan nu wel slechter middenveld
/edit: Ooh ze zijn nog maar 20 en worden 21Maar als ze 21 zijn dan zijn minder waard of maakt dat niet uit?
Blergh... StomH2opoloër schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:08:
CHPP wordt helaas niet meer gegeven, dus ik denk dat het niet lukt...
De competitiewedstrijd verloopt slechter dan verwacht... Na 84 minuten nog 0-0. Mja, straks maar even analyseren...
Verwijderd
2-3 gewonnen met mzzl volgensmij 
voor het eerst dat ik echt mzzl heb gehad ^^
mots heeft dus goede werking gehad
Wat ook werkt voor HO is het uitschakelen van bepaalde download opties.... in HO kiezen voor Bestand --> opties --> tabblad HO Check --> bovenste 3 opties uitschakelen 
Ik sta op een dooie 0-0 nog steeds... tegen een counter team.... en ik moet winnen om vanaaf kampioen te worden....
En hij heeft 2 kansen gehad en ik 2 gele kaarten.... en 1 kans..... dit wordt bagger 
edit: En prompt 0-1 voor
en de nummer 2 staat 5-1 achter dus wie weet
Ik sta op een dooie 0-0 nog steeds... tegen een counter team.... en ik moet winnen om vanaaf kampioen te worden....
edit: En prompt 0-1 voor
[ Voor 22% gewijzigd door lameeuw op 04-03-2007 21:54 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Woei! In de 88e minuut nog eens scoren na een schijnbeweging...
Maar dan moet je dus al een 17/18-jarige kopen met uitstekend positiespel ofzo om hetzelfde niveau te behouden. Ik kan de jongere mannen ook houden die naar formidabel gaan om zo nog een beetje niveau erin te houden. Maar heb nu 2 17-jarige met uitstekend positiespel en 1 met goed (die behoud ik dus). Verder heb ik dan 2 18-jarige voor de vleugels. Dan heb ik nog 3 19-jarige met goed positiespel (1 vleugel). 4 20-jarige met uistekend positiespel(bijna formidabel) en 1 20-jarige voor de vleugel. Ik moet maar es wat gaan verkopen 
En dan opnieuw beginnen met het systeem van 2 x 17, 18 en 19
/edit; net ingemaakt met 6-1
Best slecht maar was wel goed team waar ik tegen moest 
Als je me teeam nu ziet.. kan ik dit ook terug krijgen met jongere mensen ? Kan ik deze niet gewoon doortraien want als je 17 jarige met goed/uistek. pos. spel wil ben je ook al tussen de 1.5 -2 ton kwijt
/edit; net ingemaakt met 6-1
Als je me teeam nu ziet.. kan ik dit ook terug krijgen met jongere mensen ? Kan ik deze niet gewoon doortraien want als je 17 jarige met goed/uistek. pos. spel wil ben je ook al tussen de 1.5 -2 ton kwijt

[ Voor 25% gewijzigd door Vincitore op 04-03-2007 22:10 ]
Met 60 hatstats punten in jou nadeel mag je inderdaad wel van mazzel spreken...H2opoloër schreef op zondag 04 maart 2007 @ 21:50:
2-3 gewonnen met mzzl volgensmij
Degradatie nog steeds niet zeker
In de laatste minuut een gelijkspel deruit gesleept... Zou ik volgende week moeten MOTSen om een heel kleine kans te maken op overwinnen en vervolgens een P/D spelen tegen een sterk VI team, onmogelijk...
[ Voor 72% gewijzigd door Joss op 04-03-2007 22:06 ]
Ja, beetje vaag... "Ben Hennis, befaamd om zijn counterkwaliteiten, wist in de 89e minuut voor Strijen de 2-2 te scoren. "
WOEPPIEEE, 0-2 winst, de nummer 2 heeft zwaar verloren dus we zijn kampioen
VII here we come !!
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
je hebt een gelukje: mij zal je niet treffenJoss schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:05:
Degradatie nog steeds niet zeker![]()
In de laatste minuut een gelijkspel deruit gesleept... Zou ik volgende week moeten MOTSen om een heel kleine kans te maken op overwinnen en vervolgens een P/D spelen tegen een sterk VI team, onmogelijk...
0-6 geworden met pic. volgende week moet ook lukken denk ik.
Verwijderd
net aan 0-1 gewonnen doordat ik mijn middenvelder ide op de verdedigende linie stond niet op extra IM heb gezet... Nouja, toch nog dat ongeslagen kampioenschap in zicht.
62 ratings verschil en maar nipt met 4-3 gewonnen. Gelukkig wel winst, want nu ben ik met winst volgende week toch nog kampioen in deze VI. Heb al 34 punten dus we kunnen mooi motsenvolgende week. Tis rechtstreekse promotie of nog een seizoen VI.322.
Mijn team is beter dan de huidige nr1 die de openingswedstrijd van het seizoen met mazzel van mij won. Hopelijk is zijn geluk op volgende week en wordt het sterkste team kampioen
Het mooie is ook dat er geen blessures en schorsingen zijn bij mijn team en we er vol voor kunnen gaan.
Winst of verlies het blijft het beste VI seizoen voor SC Amsreiw met nu al 34 punten en een saldo van +41
MatchID: 106939487 Is dus dé wedstrijd om het kampioenschap in VI.322. Het hele seizoen zit ik de nr 1 al op de hielen.
Mijn team is beter dan de huidige nr1 die de openingswedstrijd van het seizoen met mazzel van mij won. Hopelijk is zijn geluk op volgende week en wordt het sterkste team kampioen
Het mooie is ook dat er geen blessures en schorsingen zijn bij mijn team en we er vol voor kunnen gaan.
Winst of verlies het blijft het beste VI seizoen voor SC Amsreiw met nu al 34 punten en een saldo van +41
MatchID: 106939487 Is dus dé wedstrijd om het kampioenschap in VI.322. Het hele seizoen zit ik de nr 1 al op de hielen.
[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 04-03-2007 23:18 ]
Unknown
Verwijderd
NEEEEEEEE!
Dit is echt zwaar vernederend...
Even de huidige stand:
Team Gespeeld Goals Punten
1. Implosion FC 13 59 - 14 35
2. internationale roma 13 30 - 19 27
3. Heerenveense Boys 13 40 - 21 26
4. bowie the best 13 27 - 30 15
5. Teh Gooses 13 17 - 30 15
6. De Benen Bungelaars 13 17 - 38 11
7. VV Bedum3 13 20 - 35 10
8. F.c. langeweg 13 19 - 42 6
Ik ben dus De Benen Bungelaars, en ik moet mn billen bij elkaar houden om niet te degraderen.
Namelijk programma van volgende week:
FC Langeweg - VV Bedum 3
De Benen Bungelaars - bowie the best
Het probleem:
VV Bedum3 pakt 3 punten of iig 1.
Dan word Bedum 7de, want dan hebben we evenveel punten.
Het word lastig tegen Bowie, want die is de laatste tijd een stuk sterker geworden, en daarbij komen de blessures van vanavond:
- Ron Stenstrup ( 4,5 ster middenvelder - 1 week eruit, dus zondag fit maar uit vorm )
- Sieb Burmanje ( 3,5 ster KEEPER - 2 weken eruit, niet fit voor zondag )
Wat zal ik doen?
1 - Keeper kopen (geld komt eraan, mid word verkocht)
2 - Keihard wegrennen en hopen dat ik win
3 - Naar Bowie gaan en vragen of hij z'n B team wilt opstellen
Advies gevraagt!
Dit is echt zwaar vernederend...
Even de huidige stand:
Team Gespeeld Goals Punten
1. Implosion FC 13 59 - 14 35
2. internationale roma 13 30 - 19 27
3. Heerenveense Boys 13 40 - 21 26
4. bowie the best 13 27 - 30 15
5. Teh Gooses 13 17 - 30 15
6. De Benen Bungelaars 13 17 - 38 11
7. VV Bedum3 13 20 - 35 10
8. F.c. langeweg 13 19 - 42 6
Ik ben dus De Benen Bungelaars, en ik moet mn billen bij elkaar houden om niet te degraderen.
Namelijk programma van volgende week:
FC Langeweg - VV Bedum 3
De Benen Bungelaars - bowie the best
Het probleem:
VV Bedum3 pakt 3 punten of iig 1.
Dan word Bedum 7de, want dan hebben we evenveel punten.
Het word lastig tegen Bowie, want die is de laatste tijd een stuk sterker geworden, en daarbij komen de blessures van vanavond:
- Ron Stenstrup ( 4,5 ster middenvelder - 1 week eruit, dus zondag fit maar uit vorm )
- Sieb Burmanje ( 3,5 ster KEEPER - 2 weken eruit, niet fit voor zondag )
Wat zal ik doen?
1 - Keeper kopen (geld komt eraan, mid word verkocht)
2 - Keihard wegrennen en hopen dat ik win
3 - Naar Bowie gaan en vragen of hij z'n B team wilt opstellen
Advies gevraagt!
Verwijderd
op global staat er een topic over away mots bug. Ik heb vandaag gemost en kon ook niet het resultaat daarvan ondervinden. Volgensmij is er idd een bug. Misschien dat ik daardoor heb gewonnen?
Ik verwachte toch echt uitstekend (heel hoog) te halen
Ik verwachte toch echt uitstekend (heel hoog) te halen
Dat is wel interessant gezien ik volgende week ook uit zal moeten motsen
Unknown
Team Gsp W G V DV DT ± Pt
1. S.V. Oostrum 13 11 1 1 64 - 10 +54 34
2. Forza Oss 13 11 1 1 59 - 9 +50 34
Het gaat spannend worden! komende week spelen we tegen elkaar. Wie er wint is kampioen, spelen we gelijk ben ik de lul op doelpunten....
Afgelopen zondag is mijn spits er alleen uitgetrapt met 2 weken. Zitten nu 9 doktoren op, hopelijk is ie zondag weer fit, want heb m echt nodig.
1. S.V. Oostrum 13 11 1 1 64 - 10 +54 34
2. Forza Oss 13 11 1 1 59 - 9 +50 34
Het gaat spannend worden! komende week spelen we tegen elkaar. Wie er wint is kampioen, spelen we gelijk ben ik de lul op doelpunten....
Afgelopen zondag is mijn spits er alleen uitgetrapt met 2 weken. Zitten nu 9 doktoren op, hopelijk is ie zondag weer fit, want heb m echt nodig.
We hebben onlangs op het werk windows xp ge-update en hebben ni IE7 ipv IE6
met Hattrick nooit problemen gehad maar nu wel
Ik kan gewoon inloggen op de site maar als ik dan naar spelers ga en dan bijv naar economie wil dan laad hij wel de spelers maar niet het volgende item cq klik (economie)
Dan blijft ie hangen en laad hij niks meer op de pagina
Is dit een IE7 probleem of word ik nu geblokkeerd door de proxy server (wat ik niet denk)
Iemand een idee?
met Hattrick nooit problemen gehad maar nu wel
Ik kan gewoon inloggen op de site maar als ik dan naar spelers ga en dan bijv naar economie wil dan laad hij wel de spelers maar niet het volgende item cq klik (economie)
Dan blijft ie hangen en laad hij niks meer op de pagina
Is dit een IE7 probleem of word ik nu geblokkeerd door de proxy server (wat ik niet denk)
Iemand een idee?
PSN: libbes1979
Ik moet woensdag de halve finale van de GoT-Cup spelen tegen FC-Utrèg waor. Ik heb hem donderdag al uitgedaagd maar hij heeft nog steeds niet geaccepteerd. In de tussentijd is hij al wel meerdere keren online geweest
Dan moet je even een ht-mail sturen naar de cupgeit (staat in de regels op http://gottrick.bitxs.com) misschien dat hij er wat aan kan doen. Cupgeits teamID = 148839 (oftewel dat ben ik)...lochtejans schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:04:
Ik moet woensdag de halve finale van de GoT-Cup spelen tegen FC-Utrèg waor. Ik heb hem donderdag al uitgedaagd maar hij heeft nog steeds niet geaccepteerd. In de tussentijd is hij al wel meerdere keren online geweest
Ik zal hem even contact met hem zoeken.lochtejans schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:04:
Dat wordt al gedaan dus
[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 05-03-2007 11:57 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
directe promotie is een feit! tenzij ik zondag verlies met minimaal 0-11 thuis. kans is nihil 
jeej!
jeej!
FeliVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:56:
directe promotie is een feit! tenzij ik zondag verlies met minimaal 0-11 thuis. kans is nihil
jeej!
komisch, onze kampioen wint zn 4e wedstrijd op rij weer compleet tegen de verhouding in van de nummer 2, waardoor ik weer 2e sta
. ik ben echt nog niet klaar voor promotie maar het zou zomaar kunnen gebeuren! in de 11e divisie begonnen en 4 seizoenen later promoveer ik straks naar 6

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
thanks. ik zie dat je soggy bottom boys hebt vernederdBrainpower schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:57:
[...]
FeliEindelijk naar de echte mannen divisies!
help, ik zie dat mn TS naar woedend is gedaald terwijl ik juist PIC heb gespeeld! en dat vlak voor de kraker! niks gehandeld en alleen mn jeugdspeler ontslagen, waar slaat dit op?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Word nog flink aan de bak aankomend weekend om degradatie te voorkomen, terwijl ik 5e sta. Ik moet laatste wedstrijd tegen de nummer 6 en de nummer 7 tegen nummer 4. Dus ik heb het nog wel volledig in eigen hand, maar toch nog even met dichtgeknepen billen die wedstrijd kijken.
Van het weekend weer een voorsprong weggegeven. Voor komend seizoen ben ik dan ook opzoek naar een versterking in de verdediging. Op 2 na heb ik in alle wedstrijden gescoord, dus nou nog voor zorgen dat ik er minder tegen krijg.
Van het weekend weer een voorsprong weggegeven. Voor komend seizoen ben ik dan ook opzoek naar een versterking in de verdediging. Op 2 na heb ik in alle wedstrijden gescoord, dus nou nog voor zorgen dat ik er minder tegen krijg.
Verwijderd
das een unicumph4ge schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:29:
help, ik zie dat mn TS naar woedend is gedaald terwijl ik juist PIC heb gespeeld! en dat vlak voor de kraker! niks gehandeld en alleen mn jeugdspeler ontslagen, waar slaat dit op?
ja, volgens mij is het een bug, ik heb het gemeld. alles nog eens nagekeken, alleen vorige week MOTS, de week daarvoor en deze week PIC, en ik weet 100% zeker dat ie gisteravond vlak voor de wedstrijd op geirriteerd stond.
yar! ik ben iig gepromoveerd.. kampioen worden kan ook als ik maar gelijkspeel of beter
Nou. Vorige week begonnen. Komend weekend laatste wedstrijd van het seizoen. Die mag ik verliezen, maar dan mag de nummer 7 niet winnen, anders degradeer ik.
Ben alles nog een beetje uit aan het zoeken, maar vooralsnog best een geinig spelletje.
Ben alles nog een beetje uit aan het zoeken, maar vooralsnog best een geinig spelletje.
Zondag tegen de nr 3 van de competitie,
Het is bij ons spannend tot de laatste wedstrijd de nr 1 t/m 4 kunnen nog steeds promoveren.
Dus deze wedstrijd zal ik moeten winnen wil ik promoveren of gelijk spelen dat mag ook nog.
Het is bij ons spannend tot de laatste wedstrijd de nr 1 t/m 4 kunnen nog steeds promoveren.
Dus deze wedstrijd zal ik moeten winnen wil ik promoveren of gelijk spelen dat mag ook nog.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
Welkom welkomGoodspeeD schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:34:
Nou. Vorige week begonnen. Komend weekend laatste wedstrijd van het seizoen. Die mag ik verliezen, maar dan mag de nummer 7 niet winnen, anders degradeer ik.
Eerst goed inlezen en uitzoeken voordat je vragen gaat stellen. Even als waarschuwing vooraf, want er zijn mensen die dan beginnen te stuiteren.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 14:45 ]
Verwijderd
Leuke uitdaging hèph4ge schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:04:
komisch, onze kampioen wint zn 4e wedstrijd op rij weer compleet tegen de verhouding in van de nummer 2, waardoor ik weer 2e sta. ik ben echt nog niet klaar voor promotie maar het zou zomaar kunnen gebeuren! in de 11e divisie begonnen en 4 seizoenen later promoveer ik straks naar 6
Vorig seizoen had ik het zelfde en toen moest ik de laatste pot tegen een bot. Ik heb toen een fantasie opstelling gemaakt en heb 'm'n b-trainees opgesteld. Dik verloren toen
Nu zit ik op ongeveer 170 hatstats en moet ik in ieder geval een kans hebben om niet te degraderen
Ik zei toch een GOED VI team?Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:44:
[...]
je hebt een gelukje: mij zal je niet treffen
0-6 geworden met pic. volgende week moet ook lukken denk ik.
Nee hoor, gefeliciteerd met je promotie
Verwijderd
Na de zoveelste waardeloze YP heb ik maar de stekker uit de jeugdopleiding getrokken. Scheelt ook weer 20k per week. Kan je na een seizoen een hele leuke YP van iemand anders van kopen!
Ik twijfel nog of ik met de nieuwe opzet ga mee doen.
Same here. Ik sta nu 4e, maar kan 2e worden doordat de huidige nummer 2 heel waarschijnlijk gaat verliezen en ik zelf tegen de nummer 3 moet. Maar het is zelfs ook nog mogelijk om 7e te worden en te degraderen als ik de laatste wedstrijd verlies en mijn doelsaldo heel erg achteruit gaat. Het verschil nu tussen de nummer 7 en de nummer 2 is 4 punten. Lekker spannende competitieVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:07:
[...]
Leuke uitdaging hèIk zit met het zelfde 'probleem'. Ik sta nu ook 2e en zit te twijfelen of ik zondag volle bak ga spelen voor promotie of toch maar nog een seizoen in de VII bivakkeren.
Vorig seizoen had ik het zelfde en toen moest ik de laatste pot tegen een bot. Ik heb toen een fantasie opstelling gemaakt en heb 'm'n b-trainees opgesteld. Dik verloren toen. Ik had toen een team met ongeveer 130 hatstats. Geen divisie VI materiaal dus.
Nu zit ik op ongeveer 170 hatstats en moet ik in ieder geval een kans hebben om niet te degraderen
Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid
Verwijderd
je speelt toch om te promoveren, kom op man, volle bak gaan, nou en dan degradeer je weer, ook weer een ervaringVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:07:
[...]
Leuke uitdaging hèIk zit met het zelfde 'probleem'. Ik sta nu ook 2e en zit te twijfelen of ik zondag volle bak ga spelen voor promotie of toch maar nog een seizoen in de VII bivakkeren.
Vorig seizoen had ik het zelfde en toen moest ik de laatste pot tegen een bot. Ik heb toen een fantasie opstelling gemaakt en heb 'm'n b-trainees opgesteld. Dik verloren toen. Ik had toen een team met ongeveer 130 hatstats. Geen divisie VI materiaal dus.
Mee doen joh! Is weer wat nieuws dus houd je weer van de straat!Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:11:
Na de zoveelste waardeloze YP heb ik maar de stekker uit de jeugdopleiding getrokken. Scheelt ook weer 20k per week. Kan je na een seizoen een hele leuke YP van iemand anders van kopen!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Zo, de Dirk Kuyt Award kan El Mas Grande bijna niet meer ontgaan. Peter, de Zwijger, Schwaiger staat na gisteren op 22 doelpunten. Een gat van minimaal 4 met de runnerup (heb hier geen toegang tot Alltid). Ik speel zelf tegen de nummer laatst, dus er zouden er nog wel wat bij kunnen komen.
Lekker emo-HT-en!
Lekker emo-HT-en!
Weet iemand dit toevallig? (A)Maar dan moet je dus al een 17/18-jarige kopen met uitstekend positiespel ofzo om hetzelfde niveau te behouden. Ik kan de jongere mannen ook houden die naar formidabel gaan om zo nog een beetje niveau erin te houden. Maar heb nu 2 17-jarige met uitstekend positiespel en 1 met goed (die behoud ik dus). Verder heb ik dan 2 18-jarige voor de vleugels. Dan heb ik nog 3 19-jarige met goed positiespel (1 vleugel). 4 20-jarige met uistekend positiespel(bijna formidabel) en 1 20-jarige voor de vleugel. Ik moet maar es wat gaan verkopen
/edit; net ingemaakt met 6-1Best slecht maar was wel goed team waar ik tegen moest
Ghehe, naja vernederd is een groot woord...Maar heb hem wel even op zn plaats gezetVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:07:
[...]
thanks. ik zie dat je soggy bottom boys hebt vernederdis een maatje van me
Verwijderd
toen ik naar de VI ging had ik 150 hatstats ofzo en dat was een zware compo. toen redde ik het ook. dus met 170 zou ik er zeker voor gaan. laf winnen is geen hol aan een seizoen lang.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:07:
[...]
Verwijderd
heel vernederend, maar ik degradeer uit de VIII competitie 
Enige voordeel is dat ik nu kampioen wordt én mijn team kan bouwen (vooral lodderstats)
Enige voordeel is dat ik nu kampioen wordt én mijn team kan bouwen (vooral lodderstats)
Verwijderd
Ok jullie hebben me overtuigd. Ik ga er vol voor zondag. Motsen en gaan voor plek 2. We zien wel waar het schip strand.
Ik zag net dat m'n directe concurrent (waar ik dus tegen moet spelen om plek 2) al sinds begin 2003 aan de Hattrick is! Is bijna 2 jaar langer dan dat ik bezig ben. Nou, nu ga ik er helemaal voor.
Zal je zien dat ik verlies zondag
Ik zag net dat m'n directe concurrent (waar ik dus tegen moet spelen om plek 2) al sinds begin 2003 aan de Hattrick is! Is bijna 2 jaar langer dan dat ik bezig ben. Nou, nu ga ik er helemaal voor.
Zal je zien dat ik verlies zondag
Verwijderd
Hehe.... bij mij in de competitie degradeerd het team met de hoogste ratings kansloos naar de VIIIVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:39:
heel vernederend, maar ik degradeer uit de VIII competitie
Verwijderd
Dat was gelukkig niet bij het geval. Ik had een veels te lage lodderstat en ook een beetje pech..Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:48:
[...]
Hehe.... bij mij in de competitie degradeerd het team met de hoogste ratings kansloos naar de VIII
Ik train nu defense speel met 5 verdedigers en heb een middenvelder die verdedigend ingesteld staat. Dit speelt mee toch bij de lodderstats?
Verwijderd
Over lodderstats gesproken... Wat tonen die nou precies aan en waar zijn die op gebaseerd?Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Dat was gelukkig niet bij het geval. Ik had een veels te lage lodderstat en ook een beetje pech..
Ik train nu defense speel met 5 verdedigers en heb een middenvelder die verdedigend ingesteld staat. Dit speelt mee toch bij de lodderstats?
Google? Wikipedia?Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:06:
[...]
Over lodderstats gesproken... Wat tonen die nou precies aan en waar zijn die op gebaseerd?
Nou vooruit, omdat ik in een goede bui ben.
The basic ideas behind LoddarStats are:
* The midfield is only responsible for the ball possession.
* The attack is responsible for scoring chances.
* The defense is responsible for preventing your opponent’s offense from realizing a scoring chance.
* The better the midfield, the more chances your offense will have. Thus the offense seems to be better.
* The better the midfield, the fewer chances your opponent’s offense will have. Thus the defense seems to be better.
Bron: wikipedia.
En hier nog ene linkje naar een pdf'je.
link
Bij mij was het beste team (verloor vorig jaar bijna niets) ook bijna weg. Helaas won de eigenaar het beslissende duel zondag.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:48:
[...]
Hehe.... bij mij in de competitie degradeerd het team met de hoogste ratings kansloos naar de VIII
Verwijderd
nou is meteen het raadsel waarom je degradeert opgelost. wat de neuk zijn loddarstats? ik zou me focussen op de ratings gewoonVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Dat was gelukkig niet bij het geval. Ik had een veels te lage lodderstat en ook een beetje pech..
Ja ik heb ook nog nooit gehoord van lodderstats. De ratings lijken me inderdaad net even wat beterThe basic ideas behind LoddarStats are:
* The midfield is only responsible for the ball possession.
* The attack is responsible for scoring chances.
* The defense is responsible for preventing your opponent’s offense from realizing a scoring chance.
* The better the midfield, the more chances your offense will have. Thus the offense seems to be better.
* The better the midfield, the fewer chances your opponent’s offense will have. Thus the defense seems to be better.
Bron: wikipedia.
Maar zou ik mijn 20 jarige middenvelders doortrainen vanaf formidabel en dan verkopen of deze verkopen voor 1.5 ton ofzo. Dan moet ik dus 17 jarige mensne terugnemen met goed/uitstekend positiespel en dan weer verder?
[ Voor 12% gewijzigd door Vincitore op 06-03-2007 09:17 ]
Verwijderd
het was toch al algemeen bekend dat het belangrijkste in hattrick het balbezit is? weinigs nieuws aan lijkt me.
20 jarige formidabele mids echt nooit doortrainen. 19 jarige formidabele al niet eens. als je ze koopt van 17 met redelijk pm zijn ze formidabel op hun 18e. dan zijn ze nog wat waard.
20 jarige formidabele mids echt nooit doortrainen. 19 jarige formidabele al niet eens. als je ze koopt van 17 met redelijk pm zijn ze formidabel op hun 18e. dan zijn ze nog wat waard.
Verwijderd
3 Pops in 1 seizoen?... Heb je wel een hele goede coach bij nodig...Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:19:
het was toch al algemeen bekend dat het belangrijkste in hattrick het balbezit is? weinigs nieuws aan lijkt me.
Mijn coach:
Een goed coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Edit"""
Hij speelt in de IX hè... dus dan kan je nog niet van de hoge trainees betalen uiteraard. Moet je opbouwen... Formidabel op 19.. Ik zou zeggen kan nog wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 13:51 ]
ik denk dat ik volgend seizoen echt ten onder ga aan de loonkosten. Me midds zijn nu allemaal gestegen naar bovennatuurlijk +- 40k TSI en me trainees hangen er 2 levels onder. Me loonkosten nu zijn +- 130k, dat ga dus enorm stijgen lijkt me. Maar als ik dan me midds verkoop wordt ik dik weggespeeld en kom ik nooit uit de 6e. Beetje dubbel allemaal....
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Ze zijn heel dat tweede seizoen natuurlijk nog 18. Die 3 pops haal je ongeveer in 1,5 seizoen ofzo toch. Dan heb je dus niet van die hele dure trainees voor nodig kan ook nogwel 17 redelijk laag zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:47:
[...]
3 Pops in 1 seizoen?... Heb je wel een hele goede coach bij nodig...
Of je verkoopt er 1, koopt een trainee terug en slikt de gestegen kosten en jaar door te teren op je winst op die ene spelerFlipm0de schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:09:
ik denk dat ik volgend seizoen echt ten onder ga aan de loonkosten. Me midds zijn nu allemaal gestegen naar bovennatuurlijk +- 40k TSI en me trainees hangen er 2 levels onder. Me loonkosten nu zijn +- 130k, dat ga dus enorm stijgen lijkt me. Maar als ik dan me midds verkoop wordt ik dik weggespeeld en kom ik nooit uit de 6e. Beetje dubbel allemaal....
hmm zo kan je het idd ook bekijken, eigenlijk zonde maar kan volgens mij niet veel andersPewwy schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:20:
[...]
Of je verkoopt er 1, koopt een trainee terug en slikt de gestegen kosten en jaar door te teren op je winst op die ene speler
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
zucht... wie legt het deze arme knul uit?Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:47:
[...]
3 Pops in 1 seizoen?... Heb je wel een hele goede coach bij nodig...
Mijn coach:
Een goed coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Edit"""
Hij speelt in de IX hè... dus dan kan je nog niet van de hoge trainees betalen uiteraard. Moet je opbouwen... Formidabel op 19.. Ik zou zeggen kan nog wel.
dus 18 jaar uitmuntend is gewoon haalbaar hoor. niks geks aan.
en dure trainees? 17 redelijk pm met matig passen zijn makkelijk betaalbaar. zeker met deze markt. habbekrats!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 16:47 ]
k*tspel
anyway zoals je begrijpt is dat dus niet waar hihihi ->
de reden dat ik dit zeg is omdat ik maar niet uit doe godvergeten stomme VI divisie kom!!!!!!!!!!
en dat voor meer dan 7 seizoenen
.
Pokke transfermarkt wordt met de seizoen slechter en slecter en slechter en slechter.
Alle newbie teams hebben zo een sterk team wat Divisie V waardig is en ik maar spelers kopen om te trainen trainen trainen trainen trainen trainen en wat heeft het me na 2 seizoenen opgeleverd..... 200k verlies woepie!!

anyway zoals je begrijpt is dat dus niet waar hihihi ->
de reden dat ik dit zeg is omdat ik maar niet uit doe godvergeten stomme VI divisie kom!!!!!!!!!!
en dat voor meer dan 7 seizoenen

Pokke transfermarkt wordt met de seizoen slechter en slecter en slechter en slechter.
Alle newbie teams hebben zo een sterk team wat Divisie V waardig is en ik maar spelers kopen om te trainen trainen trainen trainen trainen trainen en wat heeft het me na 2 seizoenen opgeleverd..... 200k verlies woepie!!
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Ik zit op 430k per week en speel maar in de V, dus het valt allemaal nog wel mee bij jouFlipm0de schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:09:
Verwijderd
Arme knul nog wel? dankjeVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:44:
[...]
zucht... wie legt het deze arme knul uit?2 pops per seizoen. 1 seizoen 17 en 1 seizoen 18.
dus 18 jaar uitmuntend is gewoon haalbaar hoor. niks geks aan.
en dure trainees? 17 redelijk pm met matig passen zijn makkelijk betaalbaar. zeker met deze markt. habbekrats!
Verwijderd
Voel je thuis bij het gemeenschap Hein, joss en vele andere! wij bieden Psychische hulp voor mensen die onder deze kwaal lijden.Tijgertje84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:48:
k*tspel![]()
anyway zoals je begrijpt is dat dus niet waar hihihi ->![]()
en dat voor meer dan 7 seizoenen.
Verwijderd
Nieuwe verdediger gekocht. Wat denken jullie, goede aankoop of miskoop?
Denis Juřík (69516974)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 3 920
Loon: 5 064 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kalverda
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transfersom bedroeg 765.000
Denis Juřík (69516974)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 3 920
Loon: 5 064 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kalverda
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Transfersom bedroeg 765.000
Leuke aankoop, leuke ervaring. Alleen dat passen is zo handig als je geen beter mid haalt dan je tegenstander.
Verwijderd
Daar heb ik ook op gezocht jaPewwy schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:58:
Leuke aankoop, leuke ervaring. Alleen dat passen is zo handig als je geen beter mid haalt dan je tegenstander.
LOL, had het gevraagdSandyman538 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:48:
Eindelijk weet ik waar Hein z'n logootje vandaan komt
LINKJE!
Verwijderd
NEEEEEE!!!!! Is vanacht mijn International Friendly vanacht al gespeeld, met mijn standaard opstelling

Sja, das dom van jeVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:51:
NEEEEEE!!!!! Is vanacht mijn International Friendly vanacht al gespeeld, met mijn standaard opstelling![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Weet ik, maar was er heilig van overtuigd dat ik mijn opestelling had gemaakt. Dacht gisteren nog als ik morgen op het werk kom even naar de uitslag kijken.
Jammer van de training, maar wel het vlaggetje van singapore erbij

WoohooVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:22:
Weet ik, maar was er heilig van overtuigd dat ik mijn opestelling had gemaakt. Dacht gisteren nog als ik morgen op het werk kom even naar de uitslag kijken.![]()
Hoppa campione
100 goals voor en 1 tegen
Ongeslagen kampioen en heb volgens Alltid HT het beste team van de gehele IX divisie
Op naar de VIII
heb er zin in
Ongeslagen kampioen en heb volgens Alltid HT het beste team van de gehele IX divisie
Op naar de VIII
heb er zin in
PSN: libbes1979
netjes hoor, nog 3 seizoenen en je zit in een echte competitieelduderino schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:30:
Hoppa campione
Op naar de VIII
heb er zin in
Edit: Laat maar zitten, ziet eruit dat je expres gedegradeert bent...
[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 07-03-2007 16:36 ]
Verwijderd
De halve finalisten in de GoT-CUP succes!!!!
Morgen maar eens op zoek naar de volgende internationale friendly en dan stel ik wel gelijk mijn opstelling in
.
Morgen maar eens op zoek naar de volgende internationale friendly en dan stel ik wel gelijk mijn opstelling in
Verwijderd
oh dus dáár ben je al die jaren mee bezig geweest!Sandyman538 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:48:
Eindelijk weet ik waar Hein z'n logootje vandaan komt
LINKJE!
OK. Dan ga ik op zoek naar 17 jarige mensen volgend seizoen, met redelijk pm. Net mijn verdediger eruit geschopt voor 6 wekenVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:19:
Inderdaad.. kan ik me nu weer richten op hattrick...Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:20:
[...]
oh dus dáár ben je al die jaren mee bezig geweest!
Verwijderd
ik hab je een queeste verschaft om je holle leven wat mer inhoud te geven. als je klaar bent voor de volgende roep je maar.Sandyman538 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:48:
[...]
Inderdaad.. kan ik me nu weer richten op hattrick...
komt zo
Heej niet posten, kijk nu maar 3 posts lager
Heej niet posten, kijk nu maar 3 posts lager
[ Voor 177% gewijzigd door Quintus op 08-03-2007 15:42 ]
Unknown
Het lijkt er sterk op dat de 8-BITS doodgebloed is en dat KAN NIET
De laatste dateert alweer van oktober 2006
De voorlaatste van januari 2006
Hieronder een verloop van het lijden der 8-BITS.
Ergens in 2003 begon het allemaal. Gemiddeldeld elke 2 weken verscheen er een 8-bits of hattrick. Eind 2004 kwam de klad er in en volgden er diverse oproepen van fedleden:
Let vooral op de datums:
Dsanka
River1974
majoh
H2opoloër
Pewwy als het je niet gaat lukken wil ik het ook wel doen die 8-Bits, de vragen heb ik nog wel.
De laatste dateert alweer van oktober 2006
De voorlaatste van januari 2006
Hieronder een verloop van het lijden der 8-BITS.
Ergens in 2003 begon het allemaal. Gemiddeldeld elke 2 weken verscheen er een 8-bits of hattrick. Eind 2004 kwam de klad er in en volgden er diverse oproepen van fedleden:
Let vooral op de datums:
Quintus schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:41:
[...]
Geen idee,
Ik wil er wel 1 invullen maar ik ben niet officieel lid van de FED.
Dus als dat geen probleem is...
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:59:
8 bits ga ik even achter aan...
Pewwy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:27:
Wat gaan we met de 8-bits doen? Ik dacht het weer overgedragen te hebben, maar als het zo loopt doe ik het liever zelf nog een tijdje
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 04:14:
het probleem is dat iedereeen van got al gweest is met 8bits
we kunnen gewoon lekker opnieuw beginnen: iedereen is inmiddels een seizoen of 4-6 verder
kijken waar iedereen nu staat enzo
@gotcup: leuk maar nog niks van gehoord. is er animo? ik ben altijd voor
mijn skiltrade voor de soepele prijs van 2.3m gaat er gok ik niet uittraing ik hem lekker door. is voor zijn 18 al formidabel. u20 spul of niet?
majoh schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 07:30:
Niet iedereen van GoT (niet dat ik nou zo super actief ben hier). Dus wil er best eentje invullen.
En ben voor de cup, al zal ik er net als vorige twee keer wel weer in de voorrondes uit liggen.
H2opoloër schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:27:
ik zou hem als laatste invullen om een bepaalde reden![]()
Sandyman538 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:49:
[...]
Houden. Zo nu en dan raken er wel eens wat zaken in het slop, maar dat zijn gewoon leuke dingen! Dus ik zeg elke maand 1 nieuwe. Of eens in de 2 weken. Moet ook wel ongeveer lukken denk ik. 24 per jaar? Hebben zo'n 150 leden.
Quintus schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:27:
[...]
De 8-bits moet zeker blijven en 1x per maand moet toch lukken met zoveel leden.
De regelneef van de 8-bits kan toch maklijk een buffertje van ingevulde 8-bits houden?
Als het standaardformulier nou op de gottirick site komt te staan met een mailadres waar ingevulde heengestuurd kunnen worden dan kan het toch simpeler gaan?
Het enige wat dan nodig is zijn genoeg welwillende invullende leden.
De laatste keer dat ik de 8-bits oprakelde hadden zich al een aantal mensen aangeboden om hem in te vullen.
Brainpower schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:42:
******* 8BITS ********
Diegene(n) die hier verantwoordelijk voor is/zijn, waarom komen er geen nieuwe wekelijkse 8bits? Denk dat hier veel mensen dat wel leuk zullen vinden.
(Daarnaast vrij simpel op onze federatiesite (http://gottrick.bitxs.com) toe te voegen bij de bestaande 8bits.)
De laatste dateerd alweer van 16-1-2006.
Quintus schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:44:
@Brainpower
Ik heb hier ook al twee maal naar gevraagd. Blijkbaar zit er zand in de molen van de 8-bits.
Pewwy schreef op woensdag 13 september 2006 @ 07:35:
[...]
Hij zou weer overgenomen worden door degene die ze eerst deed. Ik heb ongeveer 2 maanden geleden besloten het weer op te gaan pakken, maar door waterschade hertentamens en een auto-ongeluk zat het er ff niet in. Zodra ik weer een beetje hersteld ben pak ik het weer op.
Quintus schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:57:
En hoever is het inmiddels met de herstart van de 8-Bits?
Pewwy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:40:
Ga ik dit weekend oppakken. Ik ben helemaal bij met de tentamens. Majoh en Dsanka stonden nog op de lijst om hem in te vullen. Ik ga het alleen niet wekelijks doen. Misschien tweewekelijks, maar dat is een beetje afhankelijk van het aantal aanmeldingen dat ik nog krijg.
Sandyman538 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:47:
[...]
2 wekelijks is volgens mij een mooi gemiddelde.
Quintus schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:30:
De 8-bits zijn geloof ik ook weer op een dood spoor sinds 3 maanden...
Kortom het wil nog niet echt vlotten ondanks de wachtlijst:Pewwy schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:13:
[...]
Ik heb er inderdaad pas 1 gedaan, ben een beetje druk (geweest) met nieuwe baan en tentamens de afgelopen weken.
Dsanka
River1974
majoh
H2opoloër
Pewwy als het je niet gaat lukken wil ik het ook wel doen die 8-Bits, de vragen heb ik nog wel.
Unknown
Hoor ik hier een vrijwilliger?Quintus schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:41:
Het lijkt er sterk op dat de 8-BITS doodgebloed is en dat KAN NIET
Hieronder een verloop van het leiden der 8-BITS.
Let vooral op de datums:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Kortom het wil nog niet echt vlotten:
Kun je dat ruiken of zo 
Gezien de reacties bij elke oprakeling van de 8-bits is er zeker interesse onder de leden. Daarom wordt het echt tijd dat er weer een frequente 8 bits komt.
Ik wacht de reactie van Pewwy en Damien wel ff af
Gezien de reacties bij elke oprakeling van de 8-bits is er zeker interesse onder de leden. Daarom wordt het echt tijd dat er weer een frequente 8 bits komt.
Ik wacht de reactie van Pewwy en Damien wel ff af
[ Voor 80% gewijzigd door Quintus op 08-03-2007 15:48 ]
Unknown
Verwijderd
anders doe jij het toch

@sandy knip ff je quote
@hieronder
@sandy knip ff je quote
@hieronder
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 15:55 ]
Dit topic is gesloten.