Je moet de Humax voor het verwisselen van de schijf niet op standby zetten, maar direct met de schakelaar achterop uit zetten. Als je dat niet doet, zal de Humax de nieuwe schijf namelijk bij het inschakelen niet herkennen/formateren.
De DB35 serie van Seagate is geoptimaliseerd voor gebruik in PVR systemen. Deze schijven worden bijv. veel minder warm dan de standaard IDE schijf (80 GB WD Caviar), dit ik gebruikt heb om te testen.
Ik zou zeker niet voor zomaar een stille harde schijf gaan. Als je de Humax volledig wil kunnen benutten (2 opnames + gelijktijdig een oude opname kunnen terugkijken) kunnen standaard IDE schijven voor problemen zorgen.boonie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:10:
Let wel op dat je een beetje stille HD hebt. Ik heb met rubbertjes en viltjes moeten werken om hem stil te krijgen.
De DB35 serie van Seagate is geoptimaliseerd voor gebruik in PVR systemen. Deze schijven worden bijv. veel minder warm dan de standaard IDE schijf (80 GB WD Caviar), dit ik gebruikt heb om te testen.
[ Voor 57% gewijzigd door Arjen Tempel op 01-07-2008 22:39 ]