[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 33.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:38:
Ik ben nu ook maar eens aan het kijken naar een leuke 37" en de keuze is tot nu toe beperkt tot de Sharp 37XD1E en de Samsung M87.

Beide hebben ze m.i. een erg strak en stijlvol uiterlijk (pianolak maakt het gewoon helemaal af) en qua specs ontlopen ze elkaar niet zoveel. HDMI 1.3 is voor mij niet hét verschil om voor de Samsung te gaan.

Weet iemand wat het werkelijke contrast van de M87 is?

De prijs maakt het niet veel makkelijker want de Sharp kan ik voor zo'n 1450,- bij Redcoon krijgen en de M87 voor 1550,-, beiden incl. verzendkosten.
Heb hetzelfde probleem :(

Maar ik moet erbij zeggen dat de specs van de Samsung beter zijn. 3 x HDMI 1.3 tegen 2x HDMI 1.2 van Sharp. Ook is er geen component aansluiting op de Sharp. je moet een converter aansluiten om component te gebruiken.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 17maart
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:08:
@ Willy-Jan Prijs

Hoe kom je erbij dat de 1010 svc firmware versie de optie Just scan heeft?
Ik heb die versie op mijn Le40f71b en ik zie hem er niet tussen staan.

Ik wilde dus ook van overscan af maar deze versie heeft dus de optie niet. (Monteur belde dat 1009 versie wel kon maar dan zou de garantie vervallen dus ik dacht laat dan ook maar.

Ik heb trouwens ps3 erop aangesloten (hdmi) en ik merk helemaal niks van overscan maar goed.
Gisteren is bij mij de 1010SVC er op gezet en nu heb ik de optie Just Scan ertussen staan. Ook versie 1009 SVC heeft Just Scan. Versie 1010 (zonder SVC) heeft géén Just Scan. Weet je zeker dat je de SVC-versie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ferry34 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:57:
[...]

Volgens mij valt dat reuze mee. Ik volg dit forum al lang en ik heb bijv nog nooit iemand met een F71 over ghosting horen klagen. Sterker nog: op een F71 is geen ghosting, dus zal dat op de m8 serie ook niet voorkomen denk ik.
De bewering dat er op de F71 geen ghosting is klopt niet. Of je het ziet is persoonlijk maar dat is een ander verhaal en daarom deze anekdote:

"Ghosting is net zo iets als vroeger verversingsgraad bij CRT monitoren. Veel collega's hadden hun CRT's al jaren op 60hz staan en hadden nergens last van. Dat viel me gelijk op en zette hem dan even naar 85hz waarbij zei dan zeiden joh waar is dat voor nodig ik zie geen verschil.
Als ik dan twee weken later terugkwam en m ff weer op 60hz zette dan werden ze gelijk gek van de schele koppijn en werd ik vriendelijk verzocht het weer op 85hz te zetten."

Moraal: als je weet waar je op moet letten dan wordt je er opmerkzaam op en kan het gaan irriteren :) .

Waar het mij om ging is dat er in dit topic naar een test van de M86 was gelinkt waarin ook naar voren kwam dat eigenlijk het enige zwakke(re) punt tov de concurrentie het vermogen was om snelle bewegingen goed te volgen.

Zelf ben ik erg gevoelig voor ghosting maar jij en veel anderen gelukkig niet. Wat niet weet, wat niet deert. ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

mijn 40F71 heeft vandaag een nieuw kunstje geleerd. Zoemen!!!. Het is heel licht en je hoort het eigenlijk alleen als het stil is, maar ik ben er niet blij mee. Ik denk dat ik maandag maar eens ga bellen. Kan ik ook gelijk doorgeven dat ik bleeding heb. Bij donkere films zie ik rechts en links onder een witte waas. Oh ja en de sproetjes die hij af en toe krijgt als je m aanzet. als ik m een paar keer aan en uit zet komen de sproetjes. Soms heb ik dan ook een verticale lijn van bijna 1 cm. Net ff paar keer uit en aangezet. Is 2 keer al voorgekomen. Dus het is reproduceerbaar. Ik ben benieuwd of ze er iets aan doen?

[ Voor 17% gewijzigd door Ross op 07-04-2007 10:40 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
FrankGuthrie schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:41:
[...]

Heb hetzelfde probleem :(

Maar ik moet erbij zeggen dat de specs van de Samsung beter zijn. 3 x HDMI 1.3 tegen 2x HDMI 1.2 van Sharp. Ook is er geen component aansluiting op de Sharp. je moet een converter aansluiten om component te gebruiken.
om maar te zwijgen over alle andere problemen die de sharps hebben

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Samsung modellen hebben weer 8ms. Wanneer er sprake is van ghosting bij 8ms schermen, gaan ze dat dan niet verbeteren in de nieuwe 80-serie ?
Ik heb een 32r81b besteld en ik ga er vanuit dat er geen ghosting is anno 2007.
Misschien dat dat ' movie plus ' dat oplost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:33
Help!!!! schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:31:
[...]

De bewering dat er op de F71 geen ghosting is klopt niet. Of je het ziet is persoonlijk maar dat is een ander verhaal en daarom deze anekdote:

"Ghosting is net zo iets als vroeger verversingsgraad bij CRT monitoren. Veel collega's hadden hun CRT's al jaren op 60hz staan en hadden nergens last van. Dat viel me gelijk op en zette hem dan even naar 85hz waarbij zei dan zeiden joh waar is dat voor nodig ik zie geen verschil.
Als ik dan twee weken later terugkwam en m ff weer op 60hz zette dan werden ze gelijk gek van de schele koppijn en werd ik vriendelijk verzocht het weer op 85hz te zetten."

Moraal: als je weet waar je op moet letten dan wordt je er opmerkzaam op en kan het gaan irriteren :) .

Waar het mij om ging is dat er in dit topic naar een test van de M86 was gelinkt waarin ook naar voren kwam dat eigenlijk het enige zwakke(re) punt tov de concurrentie het vermogen was om snelle bewegingen goed te volgen.

Zelf ben ik erg gevoelig voor ghosting maar jij en veel anderen gelukkig niet. Wat niet weet, wat niet deert. ;)
Helemaal met je eens hoor, sommigen zien het veel eerder dan anderen. Nogmaals: op mijn 30 inch Iiyama van 16ms (jawel) zie ik ook geen ghosting. Maar ik denk dat ik wel een verschil zal zien wanneer ik de nieuwe m8 samsung heb.

Maar de mensen op dit forum zeiden allemaal dat ze absoluut geen ghosting hebben op hun F71 (en t zijn zeikers hoor, wat dat betreft ;) )

Ben benieuwd dus, maar net wat je zegt, ìk zal het zeker niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Geen matches

Idd ik heb alleen 1010 van januari 2007.
Dat wordt dus komende week even bellen naar Samsung support.
Bedankt!

Heb je trouwens ook een ps3? zo ja merk je dan ook beeldkwaliteit verschil als just scan uit of aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:20:
Bij media markt den haag staat nu de Samsung LE46M86.
En ik moet zeggen dat hij er heel gelikt uitziet.
Het beeld is heel helder en erg scherp , dit is toch weer een stap vooruit.
Het scherm is niet mat maar heeft een glans laag.
Ik vind dit echter wel mooier dan een mat scherm , de kleuren knallen er dan veel beter uit.
De zwartwaarde vond ik erg mooi , zwart is in mijn ogen gewoon zwart.
Hij stond naast een samsung plasma , als ik moest kiezen was me keuze snel gemaakt.
De 86 was veel mooier, ook de diepte was het mooiste wat ik ooit op een lcd gezien heb.
Hmm vergeten te vragen, heb je ook toevallig misschien een M87 daar gezien?

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
Kom net bij de Mediamarkt Centrum vandaan. En heb daar naar de 40M86 gekeken. Het scherm hing naast de 40F71 en een Plasma scherm van Samsung. En wat een verschil tussen de F71 en de nieuwe M86. Zwart is ook echt zwart en niet donker grijs zoals bij de F71. Ook de plasma kon het zwart niet evenaren. Ook de kleuren waren veel overtuigender.Ik heb ook op de reflectie van het scherm gelet omdat hier nogal wat klachten over zijn. Ik vind het best meevallen maar in sommige scènes als je goed kijkt wel zichtbaar.Ik heb ook even met een verkoper gepraat over de leverbaarheid van de 40M87. Dit heeft hij in het systeem opgezocht. Deze komt niet in het assortiment van de MM vertelde hij mij. Niet dat ik hem bij de MM zou kopen. Veels te duur. Ik ben aardig onder de indruk van de nieuwe M86/87 van Samsung en heb hem dan ook besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
nb0287 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:58:
Kom net bij de Mediamarkt Centrum vandaan. En heb daar naar de 40M86 gekeken. Het scherm hing naast de 40F71 en een Plasma scherm van Samsung. En wat een verschil tussen de F71 en de nieuwe M86. Zwart is ook echt zwart en niet donker grijs zoals bij de F71. Ook de plasma kon het zwart niet evenaren. Ook de kleuren waren veel overtuigender.Ik heb ook op de reflectie van het scherm gelet omdat hier nogal wat klachten over zijn. Ik vind het best meevallen maar in sommige scènes als je goed kijkt wel zichtbaar.Ik heb ook even met een verkoper gepraat over de leverbaarheid van de 40M87. Dit heeft hij in het systeem opgezocht. Deze komt niet in het assortiment van de MM vertelde hij mij. Niet dat ik hem bij de MM zou kopen. Veels te duur. Ik ben aardig onder de indruk van de nieuwe M86/87 van Samsung en heb hem dan ook besteld :P
Zo zie je maar dat je eigen mening totaal kan verschillen met wat er hier en daar op internet wordt beweerd door mensen ;). Overigens, waar heb je 'm besteld tegen welke prijs? Moet ik bij de MM denken aan 2000+ euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:01:
[...]

Het gaat hier over 1 Sharp, nl. de 37XD1E, wat andere Sharps doen boeit mij niet aangezien er ook onderlinge verschillen schijnen te zijn tussen de 37"en de 42".

Commentaar geven is oh zo makkelijk, vooral zonder onderbouwing dus ga je gang, geef dan maar even een lijstje met al die problemen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook weer naar MM eindhoven geweest maar geen 40m86 te zien.
moet ik dan echt dat hele stuk gaan rijden.

nee ben niet ongeduldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
InsjaHH schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:56:
[...]

Zo zie je maar dat je eigen mening totaal kan verschillen met wat er hier en daar op internet wordt beweerd door mensen ;). Overigens, waar heb je 'm besteld tegen welke prijs? Moet ik bij de MM denken aan 2000+ euro?
Hij stond bij de MM voor 2199,- Ik heb hem besteld voor 1770,- bij BestelICT. Ik ga hem zelf ophalen. Nootdorp is niet zo ver van Rotterdam. Ik heb trouwens wel de M87 besteld dus met de zilveren rand aan de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
nb0287 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:01:
Hij stond bij de MM voor 2199,- Ik heb hem besteld voor 1770,- bij BestelICT. Ik ga hem zelf ophalen. Nootdorp is niet zo ver van Rotterdam. Ik heb trouwens wel de M87 besteld dus met de zilveren rand aan de onderkant.
Klinkt goed, laat je ons weten wanneer je 'm binnen hebt hoe en wat? :). Ook de zaak zelf, zit zelf ook erover te denken om een M87 te halen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20
Heeft iemand die auto wall mount van samsung al te koop zien staan?
Wil mijn M86 daar graag mee ophangen maar ik kan hem nog nergens vinden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nog een firmware kabeltje te leen?

Ik heb de 1010svc versie zelf gedownload want heb geen zin om 110 euro te betalen als ik het door een Samsung monteur laat doen.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
zwembroek schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:18:
Heeft iemand die auto wall mount van samsung al te koop zien staan?
Wil mijn M86 daar graag mee ophangen maar ik kan hem nog nergens vinden.
Ik heb de Auto Wall Mount in actie gezien bij Correct in Rotterdam. Ging bij aanschaf van een Samsung LCD iets van 150 euro van de prijs van 399,- af. De 40M86/87 kost alleen wel 2199 bij Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:30
nb0287 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:01:
[...]

Aha, dus jij hebt hem ook bij BestelICT besteld, ik heb namelijk vorige week vrijdag de LE46M87 besteld bij hun. Ik kreeg keurig netjes een bevestiging en dat ik hem onder voorbehoud 10 april kan ophalen in putten. IK KAN NIET WACHTEN!!! Ben al ruim 1 1/2 maand bezig, wilde eerst de F71 kopen. BEN ZO BLIJ DAT IK HEB GEWACHT!!!

Vandaag bij scheer en foppen de LE37M87 gezien, die had een contrast van 8000:1, maar al zo'n verschil met alle ander lcd's die daar hingen (Philips, sony, LG, Sharp en andere samsung ook de LE46F71) Kleuren waren dieper en dat al met het analoge tv signaal die ze over 40 lcd's lieten zien.

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:01:
[...]

Lees het stuk tekst goed, het gaat hier over de 37 inch van Sharp, die heeft geen problemen. enne de Samsungs komen er ook niet genadig af in de eerst reviews. Schijnen ook van alles te hebben.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 23:46

Kit

Zit ook naar de nieuwe modellen te kijken en wil een witte uitvoering kopen. Bij kieskeurig zie ik 2 witte 40" staan.

LE40R81W
LE40R86W

Via google kan ik niet veel vinden, en bij kieskeurige hebben ze dezelfde specs. Bij Samsung.nl hebben ze maar 1 model staan, alleen de LE40R81W. Weten jullie wat de veschillen zijn tussen R81 en R86?

[ Voor 4% gewijzigd door Kit op 08-04-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:13:
Heb je trouwens ook een ps3? zo ja merk je dan ook beeldkwaliteit verschil als just scan uit of aan staat?
XMB met overscan
XMB zonder overscan
Kijk bijvoorbeeld naar het memory card icoontje bovenin met overscan valt deze half weg.

GTHD 2.0 met overscan
GTHD 2.0 zonder overscan
Kijk rechtsbovenin naar de X knop om het verschil te kunnen zien.

Tweakers.net zonder overscan
Tweakers.net met overscan
Zegt genoeg lijkt me. (heb wel bij bestand resolutie deze niet op standaard resolutie staan maar op max vandaar ook het grote verschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bas Post schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:10:
[...]

Vandaag bij scheer en foppen de LE37M87 gezien, die had een contrast van 8000:1, maar al zo'n verschil met alle ander lcd's die daar hingen (Philips, sony, LG, Sharp en andere samsung ook de LE46F71) Kleuren waren dieper en dat al met het analoge tv signaal die ze over 40 lcd's lieten zien.
had die 37" ook een glossy scherm?

wat hier hebben ze alleen de 40" en groter hangen en die hebben allemaal glossy scherm. De reflecties stoorden mij mateloos, en dat in een winkel zonder ramen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sinds kort heb ik de LE37S71B. Deze heb ik via een HDMI kabel aangesloten op mijn Windows Media Center. Nu heb ik 2 problemen:

De tv verschiet niet vanzelf als er gewisseld wordt van 4:3 naar 16:9.Dit deed mijn oude Phlips keurig. Op de HDMI "stand" kan je niet kiezen voor auto-breed. Ik weet niet of deze stand dit wel doet bij "normale" tv (via de ingebouwde tuner). Maar heeft iemand hier een oplossing voor?

De tv heb ik via een DVI (pc kant) naar HDMI (tv kant) kabel aangesloten. Dit omdat DSUB minder scherpe kwaliteit is. DSUB geeft echter wel 1360x768 resolutie.
HDMI geeft 1280x720. Dit is ook geen ramp. Maar nu vallen er aan de zijkanten en bovenkanten wat randjes weg. Als ik me niet vergis heet DIT overscan? Klopt dat?
Nu lees ik dat hier nieuwe firmware voor is. Is het probleem van de wegvallende randen hiermee opgelost? Is dit ook voor mijn tv beschikbaar? De berichten over de fimware gaan nl. allemaal over de 40".

Het zou helemaal mooi zijn als die firmware mijn eerste probleem ook oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
Ik wil een LE32S81 kopen zodra hij wat beter te krijgen is. De ingebouwde ontvanger gebruik ik niet, want ik heb Digitenne. Nu heb ik een paar vragen. Ik wil mijn PC erop aansluiten via een DVI->HDMI kabel. Krijg ik dan 1366*768 als ik mijn PC daarop in kan stellen? Ik heb een Radeon 9550. Mijn Digitenne ontvanger kan zowel RGB als YUV uitsturen via SCART. Ik meen dat YUV beter is omdat een LCD TV intern ook met deze signalen werkt. Kan een Samsung ingesteld worden op YUV via SCART? Werkt de upscaling van PAL (720x576 pixels) naar 1366x768 een beetje? Verder heb ik een KISS DVD Ethernet speler die ik op 720p kan instellen. Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchR
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-03 19:39
Phusebox schreef op zondag 08 april 2007 @ 08:46:
[...]

wat hier hebben ze alleen de 40" en groter hangen en die hebben allemaal glossy scherm. De reflecties stoorden mij mateloos, en dat in een winkel zonder ramen !!!
Vergeet niet dat TL licht ook een storende factor is, dit is namelijk een nabootsing van het licht van buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MitchR schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:47:
[...]

Vergeet niet dat TL licht ook een storende factor is, dit is namelijk een nabootsing van het licht van buiten
en in je woonkamer heb je geen licht?

als ik dus in een winkel inderdaad tl licht zie, en reflecteis van allerlei zaken, dan heb ik daar dus thuis ook last van

misschien niet in een donkere kamer zonder ramen en of lampen, maar goed, dat is dus geen doorsnee situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Phusebox schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:12:
[...]

en in je woonkamer heb je geen licht?

als ik dus in een winkel inderdaad tl licht zie, en reflecteis van allerlei zaken, dan heb ik daar dus thuis ook last van

misschien niet in een donkere kamer zonder ramen en of lampen, maar goed, dat is dus geen doorsnee situatie
Het is allemaal maar relatief, de ene vindt het storend terwijl de ander het niet of nauwelijks ziet.
Ik heb er zelf heel critisch naar gekeken, en ik vind het nogal meevallen. Het beeld wat de M86 tevoorschijn tovert is subliem. Mijn Thomson projectie heeft ook een glossy scherm en ik kan je verzekeren dat het alleen opvalt als je er op zoek naar gaat.
Maar goed binnenkort hangt hier de 52 inch aan de muur en dan zal ik foto's maken en een uitgebreide review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

iemand al ervaring met de LE32M86BD? en geeft 100Hz Lcd nu echt waarneembaar signifant verschil t.o.v geen 100Hz panelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jefjef schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:52:
iemand al ervaring met de LE32M86BD? en geeft 100Hz Lcd nu echt waarneembaar signifant verschil t.o.v geen 100Hz panelen?
probeer ook eens andere fora zoals het avsforum en het engelse avforums

100Hz lijkt voor snelle bewegingen en games beter te zijn, maar dat heeft de samsung dus niet

Wat ik me afvraag; en ik in geen enkele winkel kan zien, hoe mijn tvhome digitaal eruitziet upscaled naar 1080p? want kan me voorstellen dat dat echt triest beeld zal geven
en dan koop ik liever een HD-Ready dan een FullHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

[quote]Phusebox schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:04:
[...]

probeer ook eens andere fora zoals het avsforum en het engelse avforums

100Hz lijkt voor snelle bewegingen en games beter te zijn, maar dat heeft de samsung dus niet

euh deze heeft dat dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow ok ja alleen de 32 inch ja... ff vergeten, maar raar dat ie hetzelfde typenummer heeft omdat ie zo anders is

hdready + 100hz t.o.v. fullhd zonder 100hz

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 08-04-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hier een linkje naar een test inzake 100hz: http://www.behardware.com...the-end-of-afterglow.html

Volgens deze test is 100hz mn bij games positief maar juist niet echt bij movies. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Laatst online: 16-01-2021
100 hz heeft in mijn ogen bij console gaming helemaal geen voordeel, de games zijn namelijk allemaal in 50 of 60 hz geprogrammeerd. Wat dus volgens mij betekend dat hij bij een game automatisch terugschakelt naar 60hz, hij krijgt namelijk niet meer beeldjes vanuit de game.
Of zie ik nu iets over het hoofd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net de LE27S71 tegen op een site voor E480. Is dat een beetje redelijke prijs?
Ben op zoek naar een mooie hdtv voor mijn 360 en dvd's. Of zijn er betere opties?

Linkje:

http://www.warenhuisservi...l/internet/Item46153.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:30
Phusebox schreef op zondag 08 april 2007 @ 08:46:
[...]

Heb ik eerlijk gezegd niet op gelet, maar het veel niet op ofzo. Volgens mij had hij niet echt een reflectie of iets dergelijks.

Persoonlijk vind ik het niet storend een glossy scherm, ik vind het wel mooi. Ik vind het mooier dan zo'n laptop tft scherm, waar je dwars door het beeld kan drukken. (ik heb een D Boss LCD voor op de slaapkamer die dat heeft)

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
KiTsEr schreef op zondag 08 april 2007 @ 09:22:
Sinds kort heb ik de LE37S71B. Deze heb ik via een HDMI kabel aangesloten op mijn Windows Media Center. Nu heb ik 2 problemen:

De tv verschiet niet vanzelf als er gewisseld wordt van 4:3 naar 16:9.Dit deed mijn oude Phlips keurig. Op de HDMI "stand" kan je niet kiezen voor auto-breed. Ik weet niet of deze stand dit wel doet bij "normale" tv (via de ingebouwde tuner). Maar heeft iemand hier een oplossing voor?

De tv heb ik via een DVI (pc kant) naar HDMI (tv kant) kabel aangesloten. Dit omdat DSUB minder scherpe kwaliteit is. DSUB geeft echter wel 1360x768 resolutie.
HDMI geeft 1280x720. Dit is ook geen ramp. Maar nu vallen er aan de zijkanten en bovenkanten wat randjes weg. Als ik me niet vergis heet DIT overscan? Klopt dat?
Nu lees ik dat hier nieuwe firmware voor is. Is het probleem van de wegvallende randen hiermee opgelost? Is dit ook voor mijn tv beschikbaar? De berichten over de fimware gaan nl. allemaal over de 40".

Het zou helemaal mooi zijn als die firmware mijn eerste probleem ook oplost.
Volgens mij stond er in de handleiding dat hdmi\dvi helemaal niet ondersteund wordt voor aansluiting op pc?
En vga ging maar tot 1360x768. Ik heb er geen ervaring mee, maar helpt het programma powerstrip niet in dit geval?
De functie “Auto-breed” is alleen beschikbaar in de modi “TV”, “Ext “, “Ext2”, “AV”, en “S-Video”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ferry34 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:29:
[...]

Volgens mij stond er in de handleiding dat hdmi\dvi helemaal niet ondersteund wordt voor aansluiting op pc?
En vga ging maar tot 1360x768. Ik heb er geen ervaring mee, maar helpt het programma powerstrip niet in dit geval?
De functie “Auto-breed” is alleen beschikbaar in de modi “TV”, “Ext “, “Ext2”, “AV”, en “S-Video”.
Dat staat inderdaad bij meerdere Samsung LCD-TV's in de handleiding maar vaak werkt dit wel. Bij mij dus ook, DVI>HDMI via een Nvidia 6200. Ik heb het media-center ingesteld op 1080i met underscan en heb daarna het PC scherm "volledig" gemaakt via de mogelijkheden die standaard bij de drivers van Nvidia zitten. Daar heb ik geen powerstrip voor nodig gehad maar mogelijk is dit bij ATI en andere merken weer anders geregeld.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige tijd heb ik een 26 inch samsung LCD tv. Als ik met een DVI --> HDMI kabel mijn laptop hier op aansluit lijkt alles goed te gaan, echter bij het afspelen van een film ziet het beeld er erg slecht uit. Het lijkt wel of kleuren samengevoegd worden, er ontstaan vlakken op het beeld, vaak vooral op de achtergrond als het wat donkerder is.
Het ziet er gewoon niet uti zoals op mijn laptop zelf.

Is dit een bekend probleem of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:35:
Sinds enige tijd heb ik een 26 inch samsung LCD tv. Als ik met een DVI --> HDMI kabel mijn laptop hier op aansluit lijkt alles goed te gaan, echter bij het afspelen van een film ziet het beeld er erg slecht uit. Het lijkt wel of kleuren samengevoegd worden, er ontstaan vlakken op het beeld, vaak vooral op de achtergrond als het wat donkerder is.
Het ziet er gewoon niet uti zoals op mijn laptop zelf.

Is dit een bekend probleem of doe ik iets verkeerd?
Kijk eerst of het geen driver probleem is van je videokaart. Update het anders.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de LE37M86 bij de MM gezien. Aangezien ik twijfel tussen de Sharp XD1E en de 37M87 en ik eerstgenoemde al had gezien was ik erg benieuwd naar de M86/M87.

Het design lijkt op de foto's erg mooi, precies...lijkt want in het echt valt dit vies tegen. De ronde hoeken en het naar achter doorlopende zwart doet erg afbreuk aan het design. Erg jammer want Samsung heeft hele mooie lcd's staan.

Waarom niet gewoon een mooie zwarte rand (pianolak maakt het m.i. wél af) van +/- 1-2cm diep zoals bij in ieder geval de Sharp en ook bij andere Samsung modellen? Over de wel erg grote on/off knop zal ik het maar niet hebben :P

Jammer want de specs blijven uitstekend maar gezien de bewezen goede prestaties van de XD1E heb ik mijn keuze nu wél eindelijk kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje mijn keuze kunnen verkleinen, en twijfel nog tussen 2 modellen.

De LE27S71 vs LE26S81.

Behalve het verschil in aantal HDMI poorten, en de hogere dynamic contrast van de S81, zie ik verder nog weinig verschil. Is de bijna honderd euro meer voor de S81 het waard? En toch één inch kleiner..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:03:
Vandaag de LE37M86 bij de MM gezien. Aangezien ik twijfel tussen de Sharp XD1E en de 37M87 en ik eerstgenoemde al had gezien was ik erg benieuwd naar de M86/M87.

Het design lijkt op de foto's erg mooi, precies...lijkt want in het echt valt dit vies tegen. De ronde hoeken en het naar achter doorlopende zwart doet erg afbreuk aan het design. Erg jammer want Samsung heeft hele mooie lcd's staan.

Waarom niet gewoon een mooie zwarte rand (pianolak maakt het m.i. wél af) van +/- 1-2cm diep zoals bij in ieder geval de Sharp en ook bij andere Samsung modellen? Over de wel erg grote on/off knop zal ik het maar niet hebben :P

Jammer want de specs blijven uitstekend maar gezien de bewezen goede prestaties van de XD1E heb ik mijn keuze nu wél eindelijk kunnen maken.
Ja als je van een buzz hou die van de achterkant komt en van banding.
Dan moet je zeker een sharp nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:59
ik krijg aanstaande woensdag mijn le40M86, dan zal ik een review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij verlenging van mijn tel abo. (en bijbetaling van een relatief klein bedrag) heb ik de keuze tussen een aantal mooie samsung lcd's. Ik ben op zoek naar een 32-inch model. De keuze is als volgt:

Samsung le 32 S81 met bijbetaling van € 379
Samsung le 32 R82 met bijbetaling van € 435
Samsung le 32 S71 met bijbetaling van € 442
Samsung le 32 R71 zwart met bijbetaling van € 495
Samsung le 32 R71 wit met bijbetaling van € 567

Na alles bekeken te hebben zit ik te twijfelen tussen de S81 en de R82. Nou heb ik in dit topic begrepen dat de R-versie beter is als de S-versie omdat de S-versie een instapmodel is. Ik heb ook de specificaties bekeken. (staat wel een "b" achter; is dat standaard bij Samsung?)

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32s81b.asp
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r82b.asp

Ik ben geen gamer, maar wil natuurlijk wel een zo goed mogelijk beeld en geluid. Wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Phusebox schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:41:
[...]

ow ok ja alleen de 32 inch ja... ff vergeten, maar raar dat ie hetzelfde typenummer heeft omdat ie zo anders is

hdready + 100hz t.o.v. fullhd zonder 100hz
Ik heb meerdere keren op dit forum gelezen, dat mensen die zo'n Samsung met 100hz hebben, dit nooit gebruiken omdat het beeld er niet beter op wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:19:
Bij verlenging van mijn tel abo. (en bijbetaling van een relatief klein bedrag) heb ik de keuze tussen een aantal mooie samsung lcd's. Ik ben op zoek naar een 32-inch model. De keuze is als volgt:

Samsung le 32 S81 met bijbetaling van € 379
Samsung le 32 R82 met bijbetaling van € 435
Samsung le 32 S71 met bijbetaling van € 442
Samsung le 32 R71 zwart met bijbetaling van € 495
Samsung le 32 R71 wit met bijbetaling van € 567

Na alles bekeken te hebben zit ik te twijfelen tussen de S81 en de R82. Nou heb ik in dit topic begrepen dat de R-versie beter is als de S-versie omdat de S-versie een instapmodel is. Ik heb ook de specificaties bekeken. (staat wel een "b" achter; is dat standaard bij Samsung?)

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32s81b.asp
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r82b.asp

Ik ben geen gamer, maar wil natuurlijk wel een zo goed mogelijk beeld en geluid. Wat zouden jullie aanraden?
De 8 serie is de nieuwe en de specs zijn veel beter. Gezien het geringe prijsverschil zou ik zeker voor de Samsung le 32 R82 gaan. Vreemd dat de R71 duurder is overigens...
De b staat gewoon voor black, voor zwart dus. De w zijn de witte.
De R is inderdaad de betere. Jammer dat ik persoonlijk de S8 mooier vindt qua uiterlijk, ik vind de rechte lijnen mooier dan dat ronde. Maar dat is weer persoonlijk natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 09-04-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ferry34 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:34:
[...]

De 8 serie is de nieuwe en de specs zijn veel beter. Gezien het geringe prijsverschil zou ik zeker voor de Samsung le 32 R82 gaan.
Dat dacht ik ook. totdat ik op avforums.com las dat de meeste R-7's een S-PVA panel hebben en de R8 niet. Op basis van deze info zou de R7 beter zijn! Maar nu blijkt dat niet alle R7's een S-PVA panel hebben.

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=458910

"It seems that Samsung have been substituting in inferior LCD screens to this range despite it stating on their brochures that this screen uses the superior SPVA panel tech with widescreen viewing angle and superior response time etc."

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=498836

Er wordt al gesproken van de Samsung panel lottery :)

[ Voor 25% gewijzigd door Philflow op 09-04-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:18:
[...]

Ja als je van een buzz hou die van de achterkant komt en van banding.
Dan moet je zeker een sharp nemen.
Jammer dat je de moeite niet hebt genomen om te constateren dat de 37" de vreemde eend in de bijt is v.w.b. bepaalde problemen die zich in de XD1E serie voordoen......

De 42" heeft niet al te veel banding problemen maar buzzing schijnt wel wat vaker voor te komen en de 46" schijnt van beiden vrij veel last te hebben.....

Bij de 37" komt dit zeer weinig voor dus probeer je eerst in te lezen voordat je onzin verkondigt over de 37"......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:03:

maar had deze nu een glossy scherm of niet?

de sharp heeft overigens GEEN last van banding in de 37" variant, maar wel jammer dat je geen component EN vga hebt, zeker omdat er maar 2 hdmi poorten op zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor het bevestigen van het banding-gedoe ;)

De 37" was niet aangesloten, de 46" wel (stond boven de Sharp 46XD1E, echter wel in de donkere hoek waar de grotere plasma's + LCD's staan opgesteld).

Het was makkelijker geweest als de 37 + de 46 naast elkaar hadden gestaan maar zo op het 1e gezicht had de 37" géén glossy laag, hij oogde even mat als m'n 215TW.

Voor wat betreft het verschil tussen de 2 hiervoor genoemde 46" modellen:

De Samsung was scherper en had wat meer verzadigde (glossy laagje!) kleuren. De kleuren van de Sharp kwamen veel natuurlijk over, het beeld was wat minder scherp maar er was wel veel minder 'ruis' dan bij de Samsung. Oh, enne, er speelde een live dvd van Toto.

Maar goed, dit is altijd appels met peren vergelijken want het is pas eerlijk als de toestellen op de voor hun beste instellingen staan.

Ik blijf het jammer vinden dat de M86/M87 serie wat goedkoop oogt want mijn voorkeur ging er wel naar uit en als ik ze vandaag niet had gezien dan had ik de 37" blind besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:40:
[...]

Dat dacht ik ook. totdat ik op avforums.com las dat de meeste R-7's een S-PVA panel hebben en de R8 niet. Op basis van deze info zou de R7 beter zijn! Maar nu blijkt dat niet alle R7's een S-PVA panel hebben.

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=458910

"It seems that Samsung have been substituting in inferior LCD screens to this range despite it stating on their brochures that this screen uses the superior SPVA panel tech with widescreen viewing angle and superior response time etc."

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=498836

Er wordt al gesproken van de Samsung panel lottery :)
Zou je mij hier iets meer over kunnen vertellen? Wat is dat precies een S-PVA panel?
Zou jij de S81 of R82 kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:19:
Dank je voor het bevestigen van het banding-gedoe ;)

De 37" was niet aangesloten, de 46" wel (stond boven de Sharp 46XD1E, echter wel in de donkere hoek waar de grotere plasma's + LCD's staan opgesteld).

Het was makkelijker geweest als de 37 + de 46 naast elkaar hadden gestaan maar zo op het 1e gezicht had de 37" géén glossy laag, hij oogde even mat als m'n 215TW.

Voor wat betreft het verschil tussen de 2 hiervoor genoemde 46" modellen:

De Samsung was scherper en had wat meer verzadigde (glossy laagje!) kleuren. De kleuren van de Sharp kwamen veel natuurlijk over, het beeld was wat minder scherp maar er was wel veel minder 'ruis' dan bij de Samsung. Oh, enne, er speelde een live dvd van Toto.

Maar goed, dit is altijd appels met peren vergelijken want het is pas eerlijk als de toestellen op de voor hun beste instellingen staan.

Ik blijf het jammer vinden dat de M86/M87 serie wat goedkoop oogt want mijn voorkeur ging er wel naar uit en als ik ze vandaag niet had gezien dan had ik de 37" blind besteld.
misschien even wachten op de nieuwe toshiba's?

http://www.toshiba.de/con...oduct_sheets/42x3030d.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:14:
Zou je mij hier iets meer over kunnen vertellen? Wat is dat precies een S-PVA panel?
S-PVA is een kwalitatief zeer goed Samsung Panel dat ook in de Sony V en S Serie wordt gebruikt.
Dat weet ik niet. Ik zou in de winkel gaan kijken en ze naast elkaar vergelijken met de bronnen die ik belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchR
Ik zie dat je ook op avforums post ;)

Als je daar wat meer leest over de Toshiba's dan merk je wel dat ze nog steeds de oude schermen gebruiken. Ook Toshiba heeft last van de welberoemde buzz zodra je de Backlight aanpast. Ook hebben ze niet al te beste zwartweergave maar meer grijs. Weet niet of ze dat ook doen bij de X, maar k heb zelf niet veel vertrouwen in ze eerlijk gezegd. Mooie tv's, alleen lelijke voet :(

@Sirius

Koop gewoon die Sharp, je krijgt er geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

MitchR schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:47:
[...]
Koop gewoon die Sharp, je krijgt er geen spijt van!
En waarom dan niet de Samsung? Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik moet, naja wil, de keuze maken tussen de 37 XD1E en de 37M86/87.De XD1E Heeft zich tot nu toe wel bewezen, de Samsung nog niet.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten,

ik heb zojuist de LE40M86 binnen en van alles al mee gedaan ;-)...

zo heb je vragen shoot!!!...

grt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:58:
Gasten,

ik heb zojuist de LE40M86 binnen en van alles al mee gedaan ;-)...

zo heb je vragen shoot!!!...

grt,
Foto's!? Review?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhtje
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

Voor een review van de LE40M86BD kan je bij HDTVtest terecht.

edit: Blijkbaar zijn ze nog bezig met het invoeren met de review (momenteel tot 4: operation beschikbaar). Tot op heden ziet het er iig aardig uit. Wellicht ook iets voor mij dit scherm :)

[ Voor 44% gewijzigd door duhtje op 10-04-2007 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duhtje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:21:
Voor een review van de LE40M86BD kan je bij HDTVtest terecht.

edit: Blijkbaar zijn ze nog bezig met het invoeren met de review (momenteel tot 4: operation beschikbaar). Tot op heden ziet het er iig aardig uit. Wellicht ook iets voor mij dit scherm :)
he duhtje,

Ik kan je vertellen het is echt een prima schrem, maar ik heb 1 probleem en jawel het is clouding!!!!
wie kan mij vertellen wat ik er mee moet doen met ik Samsung bellen of terug naar mediamarkt??

grt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:03:
[...]

he duhtje,

Ik kan je vertellen het is echt een prima schrem, maar ik heb 1 probleem en jawel het is clouding!!!!
wie kan mij vertellen wat ik er mee moet doen met ik Samsung bellen of terug naar mediamarkt??

grt,
Dat is flink balen voor je! Maar je hebt nog enigzins geluk dat je hem bij de MM hebt gekocht en niet bij een internetshop. Bij de MM kan je hem zo omruilen. Zou je er misschien een foto van kunnen maken? Ongelooflijk dat zoiets nog voorkomt bij die nieuwe schermen. Hoop dat dit een incidenteel geval is, omdat ik er een bij plasma visie heb besteld. (Dan gaat omruilen iets minder goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:17:
[...]

Dat is flink balen voor je! Maar je hebt nog enigzins geluk dat je hem bij de MM hebt gekocht en niet bij een internetshop. Bij de MM kan je hem zo omruilen. Zou je er misschien een foto van kunnen maken? Ongelooflijk dat zoiets nog voorkomt bij die nieuwe schermen. Hoop dat dit een incidenteel geval is, omdat ik er een bij plasma visie heb besteld. (Dan gaat omruilen iets minder goed)
he zwembroek,

ik zal er vanavond ff een foto van maken...

ik zal nu ook samsung bellen en de MM en ik laat je weten wat de uitkomst is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 17:43
Net ook de 40m86 zien staan bij MM alexandrium. Vindt de kleuren van het scherm afspringen.
Onder een bepaalde hoek zie je wel de tl balken in het scherm. Het scherm staat niet in een donker hoekje van de winkel, Ik zag alleen mezelf staan als er donkere scenes waren.

Jammer genoeg speelde er niet een mooie film maar een HD 4U demo uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week de LE32S71. Kan het zijn je bij het aansluiten van de XBOX360 met HD component geen kartelvrij beeld hebt (slechte antialias) en bij gebruik van HD-VGA daar strakker beeld mee krijgt?

Verder veel last bij donkere films van willekeurige grijstinten (blokjes) ipv echt zwart. Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:06:
Ik heb sinds vorige week de LE32S71. Kan het zijn je bij het aansluiten van de XBOX360 met HD component geen kartelvrij beeld hebt (slechte antialias) en bij gebruik van HD-VGA daar strakker beeld mee krijgt?

Verder veel last bij donkere films van willekeurige grijstinten (blokjes) ipv echt zwart. Iemand oplossing?
hm, vga zou ietsjes scherper moeten zijn, maar componenten juist weer wat vloeiender.
Je bent toch niet PGR aan het spelen, want daar heb je al heel gauw last van kartels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch dat ik voor de le 32 R82 ga ipv de S81. Wat zijn de verschillen tussen de (le 32) R81 en R82? Ik kom ze op de samsung site niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 00:25:
Ik denk toch dat ik voor de le 32 R82 ga ipv de S81. Wat zijn de verschillen tussen de (le 32) R81 en R82? Ik kom ze op de samsung site niet tegen.
Volgens mij is het enige verschil dat de R81 een zilveren rand heeft, onderaan de tv en de R82 een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:06:

Weet jij misschien ook het daadwerkelijke contrast ratio, ik ga deze waarschijnlijk ook kopen maar het enige wat me niet bevalt is dat dynamisch contrast. Dit is toch ook uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:38:
[...]

Weet jij misschien ook het daadwerkelijke contrast ratio, ik ga deze waarschijnlijk ook kopen maar het enige wat me niet bevalt is dat dynamisch contrast. Dit is toch ook uit te zetten?
Dynamisch contrast is het contrast was je met allerlei trucs creërt. Die opties zijn inderdaad meestal uit te zetten.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht anti-alias is inmiddels verholpen door de tv in de game-modus te zetten. Hierdoor wordt het beeld bij games een stuk strakken.

Ik krijg alleen dat dynamische contrast nog niet weg.

Contrast van de LE32S71 is 3000:1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:59:
Slecht anti-alias is inmiddels verholpen door de tv in de game-modus te zetten. Hierdoor wordt het beeld bij games een stuk strakken.

Ik krijg alleen dat dynamische contrast nog niet weg.

Contrast van de LE32S71 is 3000:1.
Ja dat is dus het dynamisch contrast, ik ben benieuwd naar het werkelijke contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
ik heb net mijn le40m86 binnen.
dit is echt waanzinnig beeld zeg via de dvd-speler en ook analoge kabel is redelijk.
ik heb zelf geen last van clouding al weet ik niet precies waarnaar ik moet zoeken. maar het gaat hier dan toch om wazige beelden bij zwart? zo ja daar heb ik niks van gezien. ook had ik in de review van deze tv gelezen dat hij last had van motion blur, ook ik heb daar niks van kunnen waarnemen, maar goed dat zal ook aan mij kunnen liggen. ook heb ik trouwens geen dode of luie (sub) pixels. dus ik heb daarom ook geen minpunt te noemen. ook het weerkaatsen vind ik wel meevallen niet irritant maar wel waarneembaar. ook de uitstraling vind ik geweldig en totaal niet goedkoop. kortom dit is het beste wat je nu kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchR
Zoals ik op AVSforum lees:

- heeft de Samsung HDMI handshake problemen met PS3 games. Films gaan goed, games flippen.

- De zwartweergave is minder dan de XD1E van Sharp

- SD tv is heel erg slecht (veel motion blur, motion judder en jagged edges). De kijkhoek van de Samsung is te vergelijken met de Sharp

- Heeft de nieuwe Samsung veel last van digital noise

- Zijn de reflecties erger dan een plasma

Misschien helpt dit iemand een keuze te maken tussen een Sharp en Samsung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MitchR schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:00:

- heeft de Samsung HDMI handshake problemen met PS3 games. Films gaan goed, games flippen.

- SD tv is heel erg slecht (veel motion blur, motion judder en jagged edges). De kijkhoek van de Samsung is te vergelijken met de Sharp

Interessant! Over welke Samsung en welke Sharp heb je het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast degene (Sharp) die hij zelf net heeft gekocht ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over het service menu van de LE32S71B?

In het service menu staat bij mij geen 'dynamic dimming', maar alleen 'dimming'.

Daar achter staat ANA-P3 als ingestelde waarde. Is dit een nieuwere firmware ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:19:
Vast degene (Sharp) die hij zelf net heeft gekocht ;)
Lijkt mij logisch dat hij de M86/87 bedoelt, het Sharp model (XD1E) heeft hij al genoemd.

De digital noise was ook goed waarneembaar op de 46" dus ik hoop niet dat dat echt een probleem is voor de Samsungs want dit was behoorlijk storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

MitchR, het begint er een beetje op te lijken dat je doelbewust de M86/87 aan het afkraken bent.
Je vergeet erbij te vertellen dat het om de USA modellen gaat, en alleen bij gebruik van cheap ass HDMI kabels die niet met de HDMI 1.3 standaard overweg kunnen.

Verder staan er het op het UK AV forum user reviews die buitengewoon positief zijn.
Reflectie die meevalt, SD tv wat goed beeld geeft, gewone dvd's met voetbal zijn bijna vrij van motion blur etc.
Beetje bangmakerij als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchR
Zwembroek, ik kraak de Samsung niet doelbewust af, ik vind het zelf namelijk een hele mooie tv. Ik post gewoon wat er gezegd wordt, niets meer en niets minder.

Mensen moeten aan de hand daarvan zelf maar bepalen wat ze wel of niet willen. Op AVS is niks genoemd over het feit dat het om goedkope HDMI kabels gaat. Sterker nog, de games hebben niks met HDMI 1.3 te maken. Als films het goed doen, moeten games het zeker goed doen. Ik heb zelf een PS3 en ik draai met een standaard "poep"kabel die bij mn Toshiba XA1 zat. Ik heb nergens last van, dus het ligt puur en alleen aan de tv.

Iedereen denkt altijd dat ze de meest dure kabels aan moeten schaffen omdat ze "zogenaamd" beter beeld krijgen. Ten eerste gaat dat niet op als je geen goud vergulde aansluitingen hebt, die geen één tv of PS3 heeft. Ten tweede gaat het alleen op over lange afstanden. Of je dus een goedkope kabel hebt of niet, en "zogenaamd" niet met de HDMI 1.3 standaard overweg kunnen is onzin. De kabel die ik gebruik is ook geen 1.3 waardig maar veroorzaakt 0,0 problemen.

Al met al heeft elke tv wel problemen. Is het niet clouding of banding dan is het wel een backlight buzz, humm of handshake problemen met een PS3. Ik post slechts wat ik lees en laat de mensen daar over oordelen. Bangmakerij daar post ik niet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34

Ik dacht: laat ik s kijken naar die XD1E van Sharp op kieskeurig.nl en ik lees:

Hebben meerden mensen het volgende probleem?
Mijn Sharp LC-42XD1E is alleen stil bij een Backlight/Achtervelichting instelling van -3 of +8. Alle andere instellingen leveren een monotoom geluid op uit het toestel.

Tevens bevat het scherm licht/donker vlekken.

reactie:
-Links boven in de hoek zit bij mij een grote lichter vlek. Vanuit de hoek met een radius van 6-8cm. Bij normale scenes niet te zien, maar bij donkere scenes en 16:9 met balken wel te zien.

Gezien ik alleen films (hddvd) kijk of games speel (xbox360). Waar je dan vaak met donkere scenes te maken krijg er irritant :-(
een ander schrijft:
Scherm inmiddels al 2x naar sharp geweest. Beide keren terug ontvangen met nog steeds het probleem en alleen de melding software-reset, toestel getest. Voldoet aan specificaties! Wordt je ook niet vrolijk van.
weer een ander:
-Dit is geen onbekend fenomeen voor deze Sharp serie, maar meestal gezien / gehoord bij de 46" en 52" modelen. Hier is veel over te lezen op diverse andere fora. Meestal is de beste oplossing de LCD om te ruilen

nog iemand:
-Ik heb dit beeldscherm een aantal dagen geleden gekocht. Beeld is mooi en ben zeer tevreden. Maar op een gegeven moment kwam er een zachte tik geluid vanuit de kast. Net alsof er een klok stond te tikken. Ook als de tv op stand by stond tikte hij nog. Nadat ik hem heb uitgezet was het tikgeluid weg maar een dag later kreeg ik het weer.

Je ziet het, ieder scherm heeft zn zwakheden. Ik wacht de conclusie wel af van de echte testers zoals deze http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40M86BD/
Ik ben ook niet dol op dat die sharp een gedeelde componenten en vga heeft. Maar ik hou ook deze in de gaten wat betreft tevredenheid van de eigenaren op de fora.

(waarom kunnen ze niet een perfect product maken hè? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
geloof me deze samsung le40m86 is een perfect product.
ik heb helemaal nergens last van. al die dingen die genoemd zijn over deze tv is gewoon bull,
en het is ook maar net of je geluk hebt natuurlijk maar dat is gewoon met alles wat je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
bounto schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:22:
ik heb helemaal nergens last van. al die dingen die genoemd zijn over deze tv is gewoon bull,
en het is ook maar net of je geluk hebt natuurlijk maar dat is gewoon met alles wat je koopt.
Heb je een PS3?
Ik moet helaas nog wachten tot 25 april voordat ik hem uitgebreid kan testen.
Dan wordt de mijne pas uitgeleverd met auto wall mount.
Duurd me allemaal veels te lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ferry34 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 00:22:
[...]

Ik dacht: laat ik s kijken naar die XD1E van Sharp op kieskeurig.nl en ik lees:

Hebben meerden mensen het volgende probleem?
Mijn Sharp LC-42XD1E is alleen stil bij een Backlight/Achtervelichting instelling van -3 of +8. Alle andere instellingen leveren een monotoom geluid op uit het toestel.

Tevens bevat het scherm licht/donker vlekken.

reactie:
-Links boven in de hoek zit bij mij een grote lichter vlek. Vanuit de hoek met een radius van 6-8cm. Bij normale scenes niet te zien, maar bij donkere scenes en 16:9 met balken wel te zien.

Gezien ik alleen films (hddvd) kijk of games speel (xbox360). Waar je dan vaak met donkere scenes te maken krijg er irritant :-(
een ander schrijft:
Scherm inmiddels al 2x naar sharp geweest. Beide keren terug ontvangen met nog steeds het probleem en alleen de melding software-reset, toestel getest. Voldoet aan specificaties! Wordt je ook niet vrolijk van.
weer een ander:
-Dit is geen onbekend fenomeen voor deze Sharp serie, maar meestal gezien / gehoord bij de 46" en 52" modelen. Hier is veel over te lezen op diverse andere fora. Meestal is de beste oplossing de LCD om te ruilen

nog iemand:
-Ik heb dit beeldscherm een aantal dagen geleden gekocht. Beeld is mooi en ben zeer tevreden. Maar op een gegeven moment kwam er een zachte tik geluid vanuit de kast. Net alsof er een klok stond te tikken. Ook als de tv op stand by stond tikte hij nog. Nadat ik hem heb uitgezet was het tikgeluid weg maar een dag later kreeg ik het weer.

Je ziet het, ieder scherm heeft zn zwakheden. Ik wacht de conclusie wel af van de echte testers zoals deze http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40M86BD/
Ik ben ook niet dol op dat die sharp een gedeelde componenten en vga heeft. Maar ik hou ook deze in de gaten wat betreft tevredenheid van de eigenaren op de fora.

(waarom kunnen ze niet een perfect product maken hè? ;) )
Ik wil zelf de 37 inch variant hebben, volgens mij heeft deze gelukkig geen problemen. maar zoals je al zegt, de perfecte TV is nog niet gemaakt. De samsungs zijn qua spec beter dan de xd1e series, maar in real life doen de Samsung het niet erg goed, teveel kwalen zoals clouding etc...

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bounto schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:22:
He Bounte,
Ik ga helemaal met jou mee ik heb er zelf ook 1..

maar ik wel last van clouding maar dat wordt zaterdag hopelijk verholpen ik kan hem zo weer omruilen bij MM..

ik moet ook even zeggen dat geluid erg goed is voor zo'n platte tv ;-)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekwoje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-03 19:48
Hoi,
Heb een goed jaar geleden een 42 plasma gekocht met mijne stomme kop. Te groot, zitten er op 2,5 tot 3m vandaan.....
Nu heb ik hem verkocht via Ebay (natuurlijk broek aan gescheurd) en ga ik me een kleiner toestel aanschaffen de LE37m86.... Ik ben voor 1 ding bang:
-> al dat "schaduw" gedoe, is dat er nog. Als ik naar de voetbal kijk en ze trappen een bal weg, blijft er dan even een schijn....? Ik hoop echt van niet, anders kan ik precies terug ne gewonen tv kopen.
Ik kijk ook graag naar een filmpje vandaar.
Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

LE40M86BD besteld bij Plasmavisie.

Hopelijk komtie deze week nog binnen, zat niet bij levering vorige week zoals beloofd :(

komen er piccies van clouding??

[ Voor 89% gewijzigd door misterpro op 12-04-2007 16:00 ]

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzeist
  • Laatst online: 01-07 07:56
Dekwoje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:33:
Hoi,
Heb een goed jaar geleden een 42 plasma gekocht met mijne stomme kop. Te groot, zitten er op 2,5 tot 3m vandaan.....
Nu heb ik hem verkocht via Ebay (natuurlijk broek aan gescheurd) en ga ik me een kleiner toestel aanschaffen de LE37m86.... Ik ben voor 1 ding bang:
zeker weten dat 37" niet nog steeds te groot is? volgens mij scheelt het niet zoveel met 42...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekwoje
Tis voornamelijk mijn echtgenote die het te groot vindt, voor mij gaat het net. Dus een 5 inch eraf en dan heb ik toch nog die bioscoopervaring hé.
Maar als ik film keek op de plasma had ik dus nooit van die "schaduweffecten", maar nu begin ik schrik te krijgen dat ik dat met een nieuwe 1080p enz... wel ga hebben??
Tis niet te hopen. De meeste "stoefen" enorm over het beeld, dus hoop ik dat ik dat binnen een aantal dagen ook kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dekwoje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:33:
Hoi,
-> al dat "schaduw" gedoe, is dat er nog. Als ik naar de voetbal kijk en ze trappen een bal weg, blijft er dan even een schijn....? Ik hoop echt van niet, anders kan ik precies terug ne gewonen tv kopen.
Ik kijk ook graag naar een filmpje vandaar.
Merci
een ding:

de 37" variant heeft een ander paneel als de 40" versie (42 is er niet volgens mij?)

de 37" heeft namelijk een non-glossy versie (wat ik zelf mooier vind), maar dat betekend wel:
- slechtere zwartwaardes
- lager contrast
- slechtere kijkhoek

maar ook:
++ geen/nauwelijks last van reflecties

maar zodra je em hebt hoor ik graag je ervaringen, want ik wil juist de 37" kopen omdat die een mat scherm heeft... alhoewel ik qua grootte liever de 40" had gehad maar ja

ben vooral benieuwd naar ghosting/blurring en gewoon normale tv uitzendingen op dit scherm

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 12-04-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekwoje
ben vooral benieuwd naar ghosting/blurring en gewoon normale tv uitzendingen op dit scherm
[/quote]

Dat is het hem nu net. Met die "oude" plasma hab/had ik dat niet.
Het is dus niet te hopen dat ik nu (door wat kleiner en hogere resolutie, MAAR LCD te gaan) slechter en minder aangenaam beeld ga hebben!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterpro schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:56:
LE40M86BD besteld bij Plasmavisie.

Hopelijk komtie deze week nog binnen, zat niet bij levering vorige week zoals beloofd :(

komen er piccies van clouding??
Hetzelfde hier, maar dan voor de M87. Werd vorige week niet uitgeleverd door Plasmavisie, hopelijk deze week wel. Zit te wachten bij de telefoon...
Als ie er is ga ik gelijk aan de slag met PS3 en videocamera (om xvYCC kleurenspectrum te testen). Zal dan wel foto's posten, ook als ie clouding o.i.d. heeft.

@ zwembroek:
Komt het door die auto wall mount dat het bij jou langer duurt voor je je TV hebt bij Plasmavisie? Tegen mij zeiden ze toch echt dat ie deze week zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchR
Vandaag Samsung 40M87 gezien bij Expert. Vind hem niet mooi, ziet er idd heel erg goedkoop uit, vooral het onderste chrome randje, dat lijkt wel van dat bladchrome, alsof je het eraf kan peuteren.

Beeld kon ik moeilijk inschatten, hij stond voor het raam dus het was reflectie heaven (of hell) en dus uitermate irritant. Beeld stond heel rood ingesteld. Wat ik vaag vond is dat hij zijn eigen digitale kastje had en dus niet een doorgelust signaal en het hele beeld trilde als je er dichter bij kwam, veraf wel redelijk stabiel, maar wel heel vreemd. :o

De enige Samsung die bij mij nog aan bod komt is de N86. Deze heeft geen glossy scherm. Ben er wel uit dat ik groter neem dan 40 inch. Ik vind 40 te klein, dus 46 is waarschijnlijk mijn beste optie. De Sharp 46XD1E en Samsung 46N86 zijn beide te krijgen voor 1999, even wachten nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de 40m86 in actie gezien naast de sony 40w2000 en de sharp 37xd1e met allemaal hetzelfde hd beeld. De samsung sprong er toch echt bovenuit. Wat een levendige kleuren! Het lijkt alsof het een kruising tussen plasma en lcd is. De waanzinnige kleuren en reflecterende scherm van plasma en de scherpte van lcd. Ik wilde eerst de 42xd1e gaan halen maar die heeft nu tog wel plaats gemaakt voor de 40m86 (ik vind dat chrome randje onder de 40m87 té erg opvallend).

Enige nadeeltje vind ik de responstijd van de 40m86 van 8ms tegenover 6ms van de sharp waardoor de kans op ghosting iets groter wordt maar daar heb ik op de 32u2000 met 8ms van thuis geen last van dus hoop het bij de samsung ook niet te hebben.

De reflectie vind ik meevallen. In mijn ogen is het lang niet zo erg als bij een glasplaat van een crt- of plasma tv.

Helaas moeten we nog even wachten tot ze de complete review op www.hdtvtest.co.uk af hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:27:
Net de 40m86 in actie gezien naast de sony 40w2000 en de sharp 37xd1e met allemaal hetzelfde hd beeld. De samsung sprong er toch echt bovenuit. Wat een levendige kleuren! Het lijkt alsof het een kruising tussen plasma en lcd is. De waanzinnige kleuren en reflecterende scherm van plasma en de scherpte van lcd. Ik wilde eerst de 42xd1e gaan halen maar die heeft nu tog wel plaats gemaakt voor de 40m86 (ik vind dat chrome randje onder de 40m87 té erg opvallend).

Enige nadeeltje vind ik de responstijd van de 40m86 van 8ms tegenover 6ms van de sharp waardoor de kans op ghosting iets groter wordt maar daar heb ik op de 32u2000 met 8ms van thuis geen last van dus hoop het bij de samsung ook niet te hebben.

De reflectie vind ik meevallen. In mijn ogen is het lang niet zo erg als bij een glasplaat van een crt- of plasma tv.

Helaas moeten we nog even wachten tot ze de complete review op www.hdtvtest.co.uk af hebben.
ja die review van hun schiet niet echt op

misschien dat ik em gewoon koop als ik verhuist ben bij de MM, en dan als de reflecties me niet bevallen gewoon terug breng

daar heb je geluk 14 dagen voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
ik zat met een vraagje.
wat is clouding eigenlijk precies? want ik zeg wel dat ik het niet kan vinden maar weet nog geen eens waar ik naar moet zoeken. en kan iemand mij foto's laten zien van een tv die er last van heeft.
ik heb trouwens 1 klein minpuntje gevonden aan mijn samsung tv en dat is 1 pixel die geen zwart kan weergeven maar wel gewoon alle andere, kleuren maar bij zwart blijft hij wit, en op 1 meter al niet meer te zien. is dit trouwens een reden om hem terug te brengen of ben ik dan een zeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello

ik zit met een groot probleem
ik heb 2 weken gelede een samsung LE32S71B aangeschaft
verstandige aankoop :D
alleen zit ik nu met de probleem welke videokaart ik nu moet aanschaffe!!
liefst wil ik een HDMI- en een DVI-aansluiting + 256MB geheugen
ik heb een Medion pc die ik 2 jaar gelede heb aan geschaft
de specs. van mijn videokaart nu zijn:

Graphics Engine ATI Radeon 9800XXL
Video Memory 128 MB DDR - 2.6 ns
Memory Clock 676 MHz DDR 256-Bit
RAMDAC 400MHz
Bus Standard AGP 8X
256 Bit memory interface

graag zou ik ook nog de video_in-, composite-, s-video- en scart-functie wille behoude die t in bezit is

kan iemand mij adviseren welke videokaart aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:49:
[...]
@ zwembroek:
Komt het door die auto wall mount dat het bij jou langer duurt voor je je TV hebt bij Plasmavisie? Tegen mij zeiden ze toch echt dat ie deze week zou komen.
Ik zal het je anders vertellen, heb hem gecanceld bij PlasmaVisie.

Heb hem nu in bestelling bij hardware discount.
De reden hiervan is dat ze me die auto wall mount niet kunnen leveren en heb een leuke deal
kunnen sluiten met hun. Als het goed is kan ik mijn setje 25 april ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bounto schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 04:33:
ik zat met een vraagje.
wat is clouding eigenlijk precies? want ik zeg wel dat ik het niet kan vinden maar weet nog geen eens waar ik naar moet zoeken. en kan iemand mij foto's laten zien van een tv die er last van heeft.
ik heb trouwens 1 klein minpuntje gevonden aan mijn samsung tv en dat is 1 pixel die geen zwart kan weergeven maar wel gewoon alle andere, kleuren maar bij zwart blijft hij wit, en op 1 meter al niet meer te zien. is dit trouwens een reden om hem terug te brengen of ben ik dan een zeur?
gewoon terug brengen, ik bedoel je betaald er een hoop geld voor..ja toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft iemand al een M86 of M87 thuis staan?
Ik zou zo graag HQ foto's willen zien van alle kanten :)

Ga volgende week kijken in de winkel ga waarschijnlijk voor een LE52M86BD.
En ik denk dat ik hem via internet ga kopen, ligt er aan wat die in de winkel kost.
Goedkoopste die ik gezien heb is 3199,- als iemand hem goedkoper heeft gezien zou ik dat graag willen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat jammer is met deze samsungs is dat ze er zo goedkoop uitzien... dat glanzende goedkope plastic... niet goed over nagedacht IMO

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.