Mijn god, altijd leuk die fanboy vs fanboy strijd. Dit is ff mijn visie:
Een console koop je om te gamen. Dus als je een console gaat kopen kijk je naar het toekomstige gameaanbod, de technologie, en online mogelijkheden. Imo heeft de Xbox 360 op alle gebieden de overhand:
1. De grafische verschillen met de PS3 zullen minimaal zijn, dit is door vele ontwikkelaars bevestigt en tegen de tijd dat we een beetje verschil gaan zien is de volgende xbox al weer uit.
2. Sony is lui geworden, omdat ze al 2 keer de consolewars hebben gewonnen denken ze dat ze dit ook wel ff doen. Feit is dat ze liegen, bedriegen, exclusives weggeven, de klant flink benadelen, de klant forceren een bep formaat dvd te nemen, dat ding van hun fcking duur maken, en dan net doen alsof er niets aan de hand is! Het fijne aan de 360 is, dat als je wilt gamen, je 400 euro betaald (op marktplaats soms 300 met 4 games erbij) en kan gamen. Niks HDDVD, Niks Blue Ray, gewoon gamen. Als je een HDDVD wil bekijken, koop je een Speler, en anders gewoon niet. Kan iedereen wel leuk met een rekensom van hier tot tokio aankomen over hoe duur de 360 is, 400 euro en spelen maar, en dat is een feit. Ik hoef helemaal geen HDDVD, dus koop ik het niet, en daarom is de PS3 ook te duur.
3. De 360 heeft een veel beter gameaanbod. Vele PS3 exclusives, gaan na een lange tijd van geruchten gwn naar de 360, bv assasins creed, UTIII, VF5, Mercanaries II, en wellicht zelfs DMC4, en MGS4. De 360 heeft nu vele japanse ontwikkelaars achter zich. Ze hebben echt heel veel potentiele toppers in huis! De PS3 ook, maar in minder groot aanbod.
4. Xbox Live is gewoon het beste online platform ter wereld. Sonys gratis onlinefunctie kan hier imo echt niet aan tippen. Wellicht word het zelfs ook gratis (geruchten)
5. Er gaan vele (geloofwaardige) geruchten de ronde, dat er een vernieuwde versie van de 360 op de markt komt, met HDMI, Met 120 GB, met een nieuwere drive, en met een bep. techniek dat ie minder warm word.
6. Zeik niet over meerdere dvd's. Boeit het nou echt zo veel dat je na 10 uur een tweede schijfje in de console moet stoppen? Als dat 200 euro scheelt, NEE!
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 05-03-2007 07:59
]