Ja en ik zeg het volgende: Wat voegt die motion sensing nou eigenlijk toe? Ja Wii Sports was (heel) leuk. Ja Super rub a dub werkt ook erg leuk met motion sensing maar voor de rest?donald_dick schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:19:
[...]
waar is de mobiele telefoon goed voor, communiceren met een telegraf gign ook prima. revolutie houd je niet tegen, en motion senstion is nog maar het begin van de revolutie van de nieuwe besturing. we spelen al lang genoeg met een controller en tb+muis....
Bij spellen als Zelda TP voegt het nouwelijks iets toe. Ik speel het spel net zo lief met controller als met Wiimomte. Sterker nog: Met controller kan ik mijn aanvallen preciezer timen. Dit geld voor heel veel spellen. Als ik Driver speel op de Wii met motion sensing dan is dat geinig. maar om nou te zeggen OMFG EEN REVOLUTIE. Nee het is hetzelfde spel als op de PS2 alleen dan met motion sensing.
Ik vond dat de Power Unlimited het wel goed had verwoord. Er is een of andere Ace combat achtige game voor PS2 en Wii. PS2 game werd afgezeken omdat het te simpel was etc maar de Wii game werd de hemel in geprezen omdat het een revolutie was en het was nog nooit vertoond. Maar eigenlijk is het gewoon hetzelfde spel. in de PU had Jeroen dacht ik dus wel een mooi betoog over de Wii gehouden.