Toon posts:

op zoek naar een moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal :).

Een tijd terug heb ik de miskoop van de eeuw gedaan namelijk de Asrock-775Dual-VSTA. Alleen maar problemen mee gehad.. en nu blijft mijn comp problemen geven met wifi (constant vastlopers) Ik weet zeker dat het aan het moederbord ligt, dus ik moet dus een nieuwe gaan kopen. Ik had de asrock omdat ik dan mijn oude geheugen en videokaart kon gebruiken.

Ik ben nu op zoek naar een moederbord die een beetje betaalbaar is en waar ik mijn IDE hardeschijven nog op kan gebruiken. en ikzie op de meeste nieuwe mobo's maar 1 slot zitten (of is dit geen probleem?). Ik weet dat ik nu wel over moet stappen naar PCI-e en ddr2.. dus dat is geen probleem, maar ik zou zeker wel 3 pci sloten erbij willen houden. Ik zit dus al een hele tijd rond te neuzen en kan niks vinden. Dus ik zou willen vragen of iemand van jullie een tip heeft?

Ik heb een
dual core 6400E
geheugen moet ik nog kopen
videokaart moet ik nog kopen (er mag ook VGA op zitten zodat ik later een betere kan aanschaffen)
Voeding is Antec ultra-quiet 450 watt SmartPower 2.0 power supply
Geluidskaart is Creative Audigy 2 ZS
en 2 Maxtor hd's (IDE)

met VGA heb ik er zo'n 150,- voor over en zonder iets van 110,-. En uiteraard wil ik geen B-merk meer na slechte ervaring.. als er goede overclockeigenschappen op zitten is dat mooi meegenomen natuurlijk :)

Dolf

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een van deze plankjes? Gigabyte GA-965P-DS3/DS4/DQ6 ervaringen

en ook hier kun je een kijkje nemen: http://tweakers.net/productsurvey/cat/476

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Waarom weet je zeker dat het aan het mobo ligt? en stuur hem dan rma.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Van een Tweaker verwachten we dat je mbv reviews, benchmarks, ervaringen van anderen en natuurlijk je eigen eisen en Pricewatch zelf kunt kiezen. "Welke moet ik kopen?"-topics gaan dan ook dicht.

Zie bijvoorbeeld deze topic:
Wat is de beste chipset voor Core 2 Duo?

Verder ben je wel erg kort door de bocht met je moederbord de schuld te geven voor je WiFi problemen. Ik zou toch echt aanraden dat wat beter te funderen voor je nodeloos geld over de balk smijt...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.