Fine, iemand anders dan.elevator schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:45:
[...]
Nee, want de crew gaat hier niet over(en omdat de crew een constant veranderend geheel is )
Maar jullie (niet de crew! alleen de relevante mensen op dit gebied!In dit specifieke geval heeft het MT in het softegoederen crew forum een voorstel gedaan (waar vervolgens flink op geschoten) - uiteindelijk is daar vanuit SGC uit dit voorstel gekomen juist omdat we het in potentie een interessante vorm van content verschaffing/participatie in zo'n product zien en het MT/Sony hebben dit voorstel overgenomen
Waar het mij even om gaat is de intentie erachter.
Als van jullie kant gezegd wordt "luister, aan onze objectiviteit wordt niet gemorreld, dit forum doet daar geen inbreuk aan omdat wij modden" dan neem ik dat gewoon aan en dan ben ik ook niet zo bang voor de toekomst (om het maar even dramatisch te stellen
Maar als jullie nou zeggen "tja kijk, objectiviteit is maar objectiviteit, nu hebben we een zak geld" (om het maar even dramatisch te stellen
Nogmaals: wmb gaat het om de intentie. Aan een extra forum dat er een beetje vreemd bijstaat (echt op z'n plek is het niet) kan ik wennen, maar van een verandering van 'attitude' (waarbij meer geld resoluut belangrijker is dan objectiviteit) durf ik dat niet zo te stellen.
Saved by the buoyancy of citrus