misterw schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:07:
eerlijk gezegd voel ik niets voor bovenstaande onderwerpen...ik heb echt geen idee wat ik daarbij zou moeten maken. en fruit lijkt me een beetje een saai onderwerp omdat je dan alleen maar stillevens ziet van fruit (lijkt mij)
Niet bedoeld als vlammetje, maar juist het interessant maken van een fruitscene is een vorm van creativiteit (dat ene dat je nodig hebt om iets niet saai te maken, jeweet). Iets waar hier in de laatste contests een ernstig gebrek aan is met al die ideeen over computers en casemods.
Ik wil hiermee niet op iemands tenen gaan staan, maar kom op, als je je computer of je achtertuin in 3d wil maken dan lukt dat ook wel zonder contest.
De casemods en computeronderwerpen zijn natuurlijk een voorbeeld die ik er snel even uitgegrepen heb. En ja, natuurlijk valt van het onderwerp "computer" ook iets leuks te maken, maar de gedachte erachter zal voor weinig creativiteit zorgen.
Zoals iemand hierboven trouwens al zei is oa. het werk van LiToKi een goed voorbeeld van creativiteit in werking (en ook nog eens met een erg goede uitwerking).
Wel denk ik dat een speciaal topic voor het maken van casemods in 3d een leuk idee zou zijn, maar dan meer iets in de vorm zoals het ook ooit eens bij het treinproject is gedaan.
Maar goed, dat is mijn mening
@
Brupje:
Dat is wel extra werk, want dan moet je eerst regelen dat iedereen z'n werk wil vrijgeven onder een passende licentie.
@
jupjup:
Een poll
Welk onderwerp zou je graag zien voor de volgende 3d-contest?
•
Lente
•
Vrije Tijd
•
Fruit
•
Emotie
Ook een poll maken? Klik hier
edit:
Ik stem trouwens niet, dus mocht de eerste stem voor fruit zijn, dan heb ik het niet gedaan
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 105830 op 22-03-2007 15:04
]