3D Contest v52 : Kapot Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199803

Topicstarter
FINAL
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/2528/finalsmlzz8.jpg
Grote versie : 1280x1024

Ik ben ook niet verder gegaan. Er mist nog het een en ander, maar het is wel goed zo. ;) :Y)

Ik zal morgen de stukken van deze contest bijelkaar rapen, en dan kunnen de punten verdeeld worden. Alleen de mensen die een FINAL hebben ingeleverd mogen punten insturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 19-03-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-03 20:59
ik vrees dat ik geen tijd heb voor de volgende contest.
ik ga wel proberen om tijd te maken maar ik denk niet dat ik iets moois kan maken.

een combinatie van stage werk school hobby's een vriendin en een 2e school is toch wel wat tijdrovend :P

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:48
Is het geen goed idee om eens een maandje over te slaan? :O

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alle stukken bijelkaar geveegd, en op volgorde gelegd.
Dank aan iedereen die heeft meegedaan. d:)b

Deelnemers kunnen de scores versturen naar : tvldn op lycos.nl
Meer details over de puntenverdeling vind je in de startpost.

Holgster :
Afbeeldingslocatie: http://i87.photobucket.com/albums/k123/holgster/Brokensmall.jpg

KaBRamm688 :
Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/kapot/wip4small.jpg

ISAF :
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v234/ISAF/Got%20Contest%20kapot/wip6.jpg

link0007 :
Afbeeldingslocatie: http://209.172.60.6/img399/8753/skateboard4uj9.jpg

jupjup :
Afbeeldingslocatie: http://www.cmvfwebdesign.nl/plaatjes/finalklein.jpg

misterw :
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/rebootmrw/kapot/finalhoustonklein.jpg

Sargonaut :
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/2528/finalsmlzz8.jpg
Grote versie : 1280x1024

De Hupie :
Afbeeldingslocatie: http://dehupie.leetzor-hosting.com/3DSMAX/kapot_contest/jinga_toren_poppetje.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 20-03-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
mijn scores zijn onderweg.

beetje jammer dat er zo weinig finals zijn

--edit-- verstuurd

[ Voor 55% gewijzigd door misterw op 20-03-2007 10:36 ]

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:41
Ik had mijn idee met het poppetje nog een beetje uitgewerkt, niet zo goed gelukt helaas. Door het perspectief lijkt het net alsof de toren haast rechtop staat terwijl die echt wel scheef omvalt op het moment, maar van andere punten kun je niet meer zo goed zien dat de 'blauwe bollen' een poppetje moeten voorstellen. Had er ook niet zo veel zin meer in want ben nog steeds wel beetje ziek maar als jullie er nog een final bij willen hebben:

Afbeeldingslocatie: http://dehupie.leetzor-hosting.com/3DSMAX/kapot_contest/jinga_toren_poppetje.jpg

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Ik denk dat je te laat bent, sorry! (al valt de beslissing natuurlijk bij Sargonaut, maar aangezien minstens 2 mensen al scores hebben verstuurd, lijkt het me raar om je nog mee te tellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Als de volgende contest een goed onderwerp heeft doe ik wel mee

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

link0007 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:09:
Ik denk dat je te laat bent, sorry! (al valt de beslissing natuurlijk bij Sargonaut, maar aangezien minstens 2 mensen al scores hebben verstuurd, lijkt het me raar om je nog mee te tellen)
Ze kunnen toch hun scores overnieuw opsturen? Dat is toch geen heel groot probleem? Er zijn wat weinig finals dus een extra is altijd mooi meegenomen. Maar aan Sargonaut de beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Mijn score's zijn ook verstuurd! Best lastig nog om punten uit te delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik miste je final al De hupie. Moeilijk, wat moet ik doen? hehe. Beetje te laat, maar ik zal 'em er nog bij plaatsen. Het meedoen is belangrijker dan winnen en kleine moeite, groot plezier. _/-\o_

Zouden diegene van wie ik het lijstje al heb, die nogmaals willen versturen, met De hupie?
Zoniet dan komt De hupie bij diegene automatisch op de laatste plaats.
De contest is nu toch echt gesloten. Finals die nu nog ingeleverd worden zijn te laat.
Morgenavond maak ik de winnaar bekend, als van alle deelnemers de scores binnen zijn.

@jupjup, gebruik je wel 't goeie adres? Ik heb je lijstje nog niet.(tvldn op lycos.nl) (op is @)
Die van Misterw, Holgster en Link0007 heb ik al wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 20-03-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-05 22:09
toch wel heel verschillende renders (mmm, volgens mij zei KabRamm dat ook al) maar wel leuk. En toch nog een hoop finals..... Ben benieuwd wat het de volgende keer wordt, ik hoop weer mee te kunnen doen. :)

@sargonaut, strakke beslissing, sta er geheel achter (maar ja, ik mag niets zeggen, heb nie meegedaan)

[ Voor 20% gewijzigd door marquis op 20-03-2007 21:46 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199803 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:32:

@jupjup, gebruik je wel 't goeie adres? Ik heb je lijstje nog niet.(tvldn op lycos.nl) (op is @)
Die van Misterw, Holgster en Link0007 heb ik al wel.
Ik heb hem nu voor de 2e keer gestuurd! Had het goede adres dus waarom die niet aankwam/komt..? Vanaf jornew op gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nu heb ik 'em wel binnen. En van Holgster heb ik ook al een nieuwe scorelijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
ik heb hem nu ook verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 21:07
Aah, ik hou van deze 3d contest topics, ik volg ze altijd maar kan er zelf niks van. Heb al moeite met een kubus in elkaar zetten met texturen er omheen.

Maar echt klasse wat jullie doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
arieman007 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:31:
Aah, ik hou van deze 3d contest topics, ik volg ze altijd maar kan er zelf niks van. Heb al moeite met een kubus in elkaar zetten met texturen er omheen.

Maar echt klasse wat jullie doen!
je moet er echt voor gaan zitten...als je een idee hebt zet het op papier en met veel tutorials en vragen kom je makkelijk aan een final (zo ging mijn eerste contest ook ;) en sinds die tijd heb ik echt enorm veel geleerd van commentaar binnen de contest topics).

het maakt niet uit hoe slecht je bent of welk programma gebruikt oid. als er maar een final uitkomt en van meedoen kan je alleen maar leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

mijn scores zijn ook weer verstuurd. vond best moeilijk om te kiezen. maar ben nu denk ik wel zeker van mijn keuzen :9

maar het volgende onderwerp kan weer bijna komen, maar nu wil ik iets fleurigs, over een paar uurtjes begint de lente, dus ik zou zeggen laat het zonnetje schijnen, en de bloemetjes en de inspiratie groeien.

zodat we een vrolijke en mooie contest krijgen, en niet zo grauw als de laatste contesten.

ennuh.....ideeen?..... ik heb ze nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
We kunnen ook een keertje interplanetair gaan, en iets in de trend van "buitenaards doen".
Een ander idee is om iets te bouwen uit andere normale voorwerpen (las er net iets over in de Quest, picasso deedt dat ook met beelden).

Kan best zijn dat deze onderwerpen al eens eerder aan bod zijn gekomen, ben ff te lui om de TS te lezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
misschien valt de Sci-Fi onder die buitenaardse termen? ik hoop wel dat het iets leuks wordt inderdaad, wil graag mee doen :)
3D Contest v49: Sci-Fi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

link0007 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:59:
Een ander idee is om iets te bouwen uit andere normale voorwerpen (las er net iets over in de Quest, picasso deedt dat ook met beelden).
..en dan zeggen ze soms dat het te moeilijk is om 1 voorwerp te maken :P
Ik hoop dat m'n punt overkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Ik vind het wel leuk om iets met computers te doen, of electronica. Sargonaut gaf al een voorbeeld. Het maakt niet uit, als de computer maar het hoofd onderwerp is. Ik hoop dat het iets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ikzelf hou daar niet zo van, maar ja, 1 mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
het lijkt mij wel lachen om (zoals eerder gezegd) een vrolijkere wedstrijd te maken.

misschien iets met 'bling bling' lekker veel raytrace lekker veel licht lekker de pimp uithangen en alles pimpen wat los en vast zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook wel voor iets vrolijks! :D
Iets alla "Creatief met fruit". Denk dat dit voor beginnende 3ders ook een leuk onderwerp is omdat je het best simpel kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 123349 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:21:
Ik ben ook wel voor iets vrolijks! :D
Iets alla "Creatief met fruit". Denk dat dit voor beginnende 3ders ook een leuk onderwerp is omdat je het best simpel kan houden.
Maak er dan van

"Het fruit leeft"

denk dan aan bijv. dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jos.sparreboom/flipjes.gif

Daar is vast wel iets mee te doen.

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 21-03-2007 10:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blah.NET
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08-2023
Paar ideetjes:
Humor (al langsgekomen?), emoties (bijv. smilies in een mooie omgeving), Nederland (iets echt typisch Hollands maken??)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat KaBRamm zei, iets over de lente, lijkt me wel leuk. Of iets over wetenschap, ruimte, computer, insekten, perspectief, specialFX(motionblur, lensflares, etc). Wat het ook wordt, ik doe weer mee.

Ik heb alleen van De Hupie de scores nog niet binnen, van de andere deelnemers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blah.NET
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08-2023
@Sargonaut: Overklokken zou ook een leuk onderwerp kunnen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Anoniem: 199803 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:40:
Wat KaBRamm zei, iets over de lente, lijkt me wel leuk. Of iets over wetenschap, ruimte, computer, insekten, perspectief, specialFX(motionblur, lensflares, etc). Wat het ook wordt, ik doe weer mee.

Ik heb alleen van De Hupie de scores nog niet binnen, van de andere deelnemers wel.
Hmm, ik heb iets voor 3en mijn scores verstuurd, je zult ze nog wel krijgen of hebt ze misschien al. De Lente op zich als onderwerp vind ik ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Of virtueel casemodden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:52
Heb volgens mij al weer een tijdje niet meegedaan. Wordt dus weer eens tijd dat ik meedoe.
Daarom deponeer ik hier mijn ideeën:

"de twijfel" (leuke uitweg als we het niet eens worden :P )
"de reis" (ongeveer zelfde als "weg van huis", maar dan een net iets andere nuance)
"vrije tijd"

Ik heb mijn ideeën maar meteen verwoord tot titels, want dat klinkt mooier en ik heb geen zin om elk onderwerp meteen helemaal uit te leggen. Met alleen de 'titel' van het onderwerp kun je er zelf in zien wat je erin wil zien.
(ben ik te onduidelijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
ik voel wel wat voor virtueel casemodden....daar kan ik wel wat leuks bij bedenken...

"de twijfel" wat moet ik me in godsnaam daarbij voorstellen? de keuze tussen een goldstrike en een bier ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 11:18
transport :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alle scores zijn binnen, vanavond volgt de uitslag. Moet even de tijd nemen om het uit te rekenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
misterw schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:06:
"de twijfel" wat moet ik me in godsnaam daarbij voorstellen? de keuze tussen een goldstrike en een bier ofzo?
Bijvoorbeeld. Als je maar een plaat maakt waarin duidelijk twijfel verwerkt zit. Duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
lijkt me een saai onderwerp..
is symmetrie al aan bod geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
link0007 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:41:
lijkt me een saai onderwerp..
is symmetrie al aan bod geweest?
dat lijkt me helemaal niets....ik zie alweer dat de meningen erg verdeeld zijn miss moeten we idd maar een maandje overslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 11:18
Alsof je na een maand wel tot een consensus zal komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En de winnaar is : Jupjup *O* Gefeliciteerd d:)b

De uitslag is als volgt:
1. Jupjup
2. Holgster
3. Misterw
4. Sargonaut
5. KaBRamm688
6. Link0007
7. ISAF
8. De Hupie

De uitslag vind je hier

Nogmaals dank aan iedereen die heeft meegedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Gefeliciteerd Jupjup!

En nu een nieuw onderwerp. Wacht alleen wel nog een weekje met het starten van de nieuwe contest, want ik heb volgende week examens.

(natuurlijk niet als 'opdracht' bedoeld, maar ik zou het wel fijn vinden. Bovendien zullen we die tijd vast nodig hebben om een nieuw onderwerp te bedenken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
*O* *O* Jupjup, van harte gefeliciteerd. Een mooie overwinning, je hebt het verdient. *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 13:44
ook van mij, gefeliciteerd jupjup, het is een erg mooie plaat geworden.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
*O* *O* *O* *O* gefeliciteerd jupjup *O* *O* *O* *O*

w00t w00t ik ben gewoon 3e geworden! reden voor een feestje :P *O* *O* *O*

ik ben benieuwd wat de volgende contest gaat worden.
momenteel lijkt virtueel casemodden mij wel het vetste onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*O* *O* Wh0000h000 *O* *O*

Dank jullie wel allemaal :D . Eerste keer dat ik meedoe een meteen eerste ! Weekend weer iets te vieren 8) . Vond het leuk om mee te doen! Alleen stemmen vond ik stuk minder. Grote punten geven is altijd leuk maar de lage weer stuk minder :P Vond ook veel platen erg leuk!

Voor volgende onderwerp gaat mijn stem in ieder geval naar iets vrolijks. Er is al genoeg kapot gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
Anoniem: 123349 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:24:
*O* *O* Wh0000h000 *O* *O*

Dank jullie wel allemaal :D . Eerste keer dat ik meedoe een meteen eerste ! Weekend weer iets te vieren 8) . Vond het leuk om mee te doen! Alleen stemmen vond ik stuk minder. Grote punten geven is altijd leuk maar de lage weer stuk minder :P Vond ook veel platen erg leuk!

Voor volgende onderwerp gaat mijn stem in ieder geval naar iets vrolijks. Er is al genoeg kapot gemaakt :+
als winnaar mag jij het volgende onderwerp beslissen en de startpost maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke hier een paar onderwerpen die mij wel leuk lijken!

"lente" (breed onderwerp waar iedereen wel een eigen idee bij heeft denk ik)
"vrijetijd"
"fruit"
"emotie" (lijkt me wel moeilijk onderwerp maar wel leuk )

Iedereen moet maar aangeven of hij in 1 van deze wat ziet. En zoniet gooi er maar andere onderwerpen tegenaan! (mischien een poll maken? geen idee hoe dat moet..)

Ook de topicstart heb ik geen idee van hoe je die maakt.. Als sargonaut mij wat info en of linkje of iets kan sturen over hoe en wat zal het heel fijn zijn. jornew (op) gmail.com :)

Denk dat we aankomend weekend wel tot een nieuw onderwerp kunnen komen dus vanaf dan ook beginnen ? of een weekje ertussen laten?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Jupjup, goed idee. Maak dan gelijk van "een week pauze of niet" ook een poll, als je zelf het niet echt weet. Maar met een gelijke strijd moet jij de doorslag geven ;)

[ Voor 0% gewijzigd door marquis op 22-03-2007 13:47 . Reden: typevout..............whoehahahahahaha ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
Anoniem: 123349 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:34:

"vrijetijd"
"fruit"

Iedereen moet maar aangeven of hij in 1 van deze wat ziet. En zoniet gooi er maar andere onderwerpen tegenaan! (mischien een poll maken? geen idee hoe dat moet..)

Ook de topicstart heb ik geen idee van hoe je die maakt.. Als sargonaut mij wat info en of linkje of iets kan sturen over hoe en wat zal het heel fijn zijn. jornew (op) gmail.com :)

Denk dat we aankomend weekend wel tot een nieuw onderwerp kunnen komen dus vanaf dan ook beginnen ? of een weekje ertussen laten?..
eerlijk gezegd voel ik niets voor bovenstaande onderwerpen...ik heb echt geen idee wat ik daarbij zou moeten maken. en fruit lijkt me een beetje een saai onderwerp omdat je dan alleen maar stillevens ziet van fruit (lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

"vrijetijd"
"fruit"

Voor de startpost kan je op de 'bron' bekijken van deze startpost door op 'view message' te klikken.
bron startpost

voor wie fruit saai vind moet je eens kijken of de keukenscene van LiToKi nog ergens on-line staat
(als ik niet mis ben, anders excuses aan de maker van die leuke prent (fruit dat ontsnapt))

[ Voor 8% gewijzigd door moser op 22-03-2007 14:23 ]

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 08:29

Brupje

3D nerd

"vrijetijd"
"fruit"

Ik heb wel suggestie voor een contest ;p Voor OpenTTD (www.openttd.org) zijn hoop mensen bezig met het maken van sprites mbv 3d programma's (blender). Wat meer variateit in huizen/gebouwen zou leuk zijn. Dus dan zou er misschien een contest kunnen komen waarin het beste/leukste gebouw ontworpen wordt.

Zie ook
http://wiki.openttd.org/index.php/32bit_Graphics_Development
http://wiki.openttd.org/i...ldings_%28New_Graphics%29

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Brupje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:23:
Voor OpenTTD (www.openttd.org) zijn hoop mensen bezig met het maken van sprites mbv 3d programma's (blender).
Volgens mij hebben ze Rollercoaster Tycoon als basis gebruikt :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misterw schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:07:
eerlijk gezegd voel ik niets voor bovenstaande onderwerpen...ik heb echt geen idee wat ik daarbij zou moeten maken. en fruit lijkt me een beetje een saai onderwerp omdat je dan alleen maar stillevens ziet van fruit (lijkt mij)
Niet bedoeld als vlammetje, maar juist het interessant maken van een fruitscene is een vorm van creativiteit (dat ene dat je nodig hebt om iets niet saai te maken, jeweet). Iets waar hier in de laatste contests een ernstig gebrek aan is met al die ideeen over computers en casemods.

Ik wil hiermee niet op iemands tenen gaan staan, maar kom op, als je je computer of je achtertuin in 3d wil maken dan lukt dat ook wel zonder contest.

De casemods en computeronderwerpen zijn natuurlijk een voorbeeld die ik er snel even uitgegrepen heb. En ja, natuurlijk valt van het onderwerp "computer" ook iets leuks te maken, maar de gedachte erachter zal voor weinig creativiteit zorgen.

Zoals iemand hierboven trouwens al zei is oa. het werk van LiToKi een goed voorbeeld van creativiteit in werking (en ook nog eens met een erg goede uitwerking).

Wel denk ik dat een speciaal topic voor het maken van casemods in 3d een leuk idee zou zijn, maar dan meer iets in de vorm zoals het ook ooit eens bij het treinproject is gedaan.

Maar goed, dat is mijn mening :)

@Brupje:

Dat is wel extra werk, want dan moet je eerst regelen dat iedereen z'n werk wil vrijgeven onder een passende licentie.

@jupjup:

Een poll :)

Welk onderwerp zou je graag zien voor de volgende 3d-contest?
Lente
Vrije Tijd
Fruit
Emotie

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=178344&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

edit:

Ik stem trouwens niet, dus mocht de eerste stem voor fruit zijn, dan heb ik het niet gedaan :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 22-03-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ik stem voor lente :)

dat computers/ casemodding enzo zie ik helemaal niks in, aangezien je bij computers (in mijn ogen) niet zo veel variatie zal krijgen in de finals.. maar goed.. ik hoop dat er snel een beslissing komt (en geen week pauze.. :') ) want ik wil beginnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oja, bijna vergeten idd :)

Week pauze tussen deze en volgende contest?
Neen!
Jah!

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=178353&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even de tijd nodig om een uitleg over de startpost te maken. Ben je bekent met html, of een beetje? Anders wordt het vrij lastig om uit te leggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199803 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:20:
[...]

Ik heb even de tijd nodig om een uitleg over de startpost te maken. Ben je bekent met html, of een beetje? Anders wordt het vrij lastig om uit te leggen. :)
Ja ik ben bekend met html en zag net dus ook dat je de code kan bekijken. Heb verder dan ook geen uitleg nodig. Toch bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeaggie
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ik wil ook wel weer eens meedoen, en gelijk heb gestemd op iets waar voor mij denk ik de meeste uitdaging in zit: fruit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Anoniem: 105830 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:01:
[...]
edit:

Ik stem trouwens niet, dus mocht de eerste stem voor fruit zijn, dan heb ik het niet gedaan :+
Aardbei, waarom niet?

edit: Aha, dank voor de aanvulling.

Ik heb nog even zitten denken, maar dat idee van Brupje is nog nie zo gek.
Als nou 1 iemand een stukje land maakt met een straat aan de rand (voor de schaal), die uitdeelt aan iedereen die mee wil doen en dan op dat stukje land een huisje maakt met alle bijbehorende artikelen. Dan kunnen we 1 grote straat maken met allemaal huisjes of iets gelijkend. Maar dat zit je met 1 probleem, niet iedereen gebruikt hetzelfde programma. :X

@Duesenberg J, goeie opmerking...... ;)

[ Voor 50% gewijzigd door marquis op 22-03-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1) Omdat anders meteen bekend is wat ik heb gestemd ;)
2) Omdat ik nog geen idee heb of ik mee kan doen :)

Maar mocht het fruit worden, dan is het natuurlijk wel een onderwerp dat ik eigenlijk niet zou mogen missen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Ben benieuwd wat je dan gaat maken, aardbei :+
Maar het is altijd leuk om te zien hoeveel mensen er stemmen (nu 24) en dat te vergelijken met het aantal werkelijke deelnemers.

Maare... stel nu dat iemand nog met een idee komt voor een onderwerp? (heb ik nu niet, maar gewoon stel dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 15:09
Duesenberg J schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:20:
Maar het is altijd leuk om te zien hoeveel mensen er stemmen (nu 24) en dat te vergelijken met het aantal werkelijke deelnemers.
Dat komt dus omdat waarschijnlijk veel mensen meekijken, maar niet meedoen :9. Zoals ik dus. Ik heb deze topics altijd bij mn bookmarks staan en zo kijk ik dus iedere dag wel ff, en dat al een 2 jaar lang... :+ .
Misschien moet ik ook maar 'ns meedoen, ik pruts toch al wat langer met 3D, met als hoogtepunt de Benetton van een 3D-topic terug. :)
Overigens ik heb niet gestemd op de poll, om de keuze aan jullie te laten ;) .

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
Gefeliciteerd JupJup! Je hebt een mooie creatieve plaat afgeleverd en je bent dan ook een terechte winnaar. De scene van Holgster is trouwens ook mooi, goed afgewerkt naar mijn mening.
Van me eigen afbeelding had ik wel weer verwacht dat die ergens onderaan zou eindigen, maar goed hij is natuurlijk ook wel wat simpel. Volgende keer probeer een wat uitgebreidere scene neer te zetten! (als ik niet ziek wordt of tijdgebrek krijg ;))

Van mij mag de lente wel beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:34
Heeft iemand nog de plaat van jupjup? Ben er wel benieuwd naar, en hij is een beetje door z'n traffic heen (ge-/got :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
tot wanneer loopt de poll? Volgende week? ;)

Fruit en Nee hebben trouwens wel een inhaalslag gepleegd zeg, het staat nu gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wachten is op jup, de polls blijven gewoon open wegens luiheid ;)
Lees: ik heb de sluitingscode niet naar me toe laten mailen...
Duesenberg J schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:20:
Ben benieuwd wat je dan gaat maken, aardbei :+
D'uh, een banaan natuurlijk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
kunnen we niet ff opschieten :P ? ik word gek van dat wachten, waarom moet er een pauze worden gegeven tussen contests? Is het fysiek zo ontzettend zwaar dat mensen moeten uitrusten? :')
Geef de onderwerp-poll een einddatum, op die dag is het onderwerp met de meeste stemmen gewoon winnaar, en we kunnen beginnen... wat een gedoe.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was ik weer :D Poll afgaande is er net een keine meerderheid naar lente. Heb zelf voorkeur voor fruit maar lente is ook zeker zo leuk dus die wordt het! Ik heb vandaag geen tijd om een startpost te maken dus dat wordt morgen..

p.s Mn server werkt ook weer. Met got gaat het dataverkeer opeens wel heel snel :D

Edit:

Toch sneaky aan een banner begonnen. Grasweide gemaakt en wezen googlen op lente en toen kwam ik ook nog een mooi plaatje van een vrouw met rokje tegen. :9~ Weet alleen niet of dit nog binnen de grenzen van Got valt? Anders hoor ik het graag van een modje of iemand anders..

Afbeeldingslocatie: http://www.cmvfwebdesign.nl/plaatjes/banner.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 24-03-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
heeeel erg lekker kontje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@jupjup:

Ik vrees dat er met zo'n banner meer andere dingen gedaan zullen worden dan 3d-en :P
Stappen dus!! Wat anders? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
Lekker kontje! Maar volgens mij is dat niet echt de bedoeling van een 3d-contest banner :P
Neem anders ff snel contact op met een mod zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

Mooie Banner :D
ik vind deze banner uitstekend bij lente passen :9 , maar als de mod zegt dat het niet kan, dan wil ik dat ook wel geloven.

maar het word dus lente, ik wist wel dat bij het onderwerp lente, het bij iedereen begint te kriebelen :P
nu eventjes mijn brein weer op creatieve inzendingen zetten, en dan kan voor mij de blauwe lucht komen, en het zonnetje beginnen te schijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De startpost is zo goed als af! Had vanmiddag nog gemailt naar een modje maar nog geen antwoord terug. Wat zeggen jullie? Openen met banner of die nog even bewaren voor later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 13:44
ik zou zeggen gewoon openen die hap, kan altijd nog aangepast worden, maar kan me niet voorstellen dat die banner een probleem is.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pagina: 1 2 3 Laatste