GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste
Acties:
  • 157.885 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
heb ik ook gezien, en bij phonehouse is (alleen vandaag, 8 mei 2007) een 2gb micro sd kaartje van sandisk (normale snelheid) te koop voor 19,95 euro....

Waar doe je wijs aan? Dane-Elec of Sandisk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:39:
vanaf vandaag bij de MM een 2 gb microsd van DaneElec voor 18 euries, maar de grote vraag is, is die te gebruiken voor de EZFlashV ivm snelheid en weet ik veel wat meer, iemand ervaring ??
Waar heb jij die EZFlash V gescoord? Ik wil graag deze hebben met de uitbreiding maar ik kom alleen maar op sites waar ik met gare PayPal kan betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Waar heb jij die EZFlash V gescoord? Ik wil graag deze hebben met de uitbreiding maar ik kom alleen maar op sites waar ik met gare PayPal kan betalen :(
Hier te krijgen voor 35 euro: http://www.samenkopen.net/action_product/170387/826174

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een MSX emulator op een R4 draaien ? De emulator zelf lukt me wel maar ik kan geen rom selecteren, waar ik ze ook neerzet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al mogelijk om een chinese R4DS te veranderen in een versie met engelse teksten, zonder dat soldeergeintje? Aangezien die chinese versie overal net wat goedkoper is om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:59:
Is het al mogelijk om een chinese R4DS te veranderen in een versie met engelse teksten, zonder dat soldeergeintje? Aangezien die chinese versie overal net wat goedkoper is om een of andere reden.
Als je een 1st batch Chinese versie kunt scoren wel ja, maar die zijn net als de Engelse 1st batch versies erg schaars denk ik.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, zo'n chinese versie is toch heel onhandig lijkt me. (er vanuitgaande dat je geen chinees leest)
Is dat dan wel te doen voor een kind van een jaar of 10, al die chinese menuschermen? Of kan ik dan toch beter de engelse versie nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 00:03:
Hmmm, zo'n chinese versie is toch heel onhandig lijkt me. (er vanuitgaande dat je geen chinees leest)
Is dat dan wel te doen voor een kind van een jaar of 10, al die chinese menuschermen? Of kan ik dan toch beter de engelse versie nemen?
Volgens mij is het handiger om dat kleine beetje extra te betalen. Dat zal je toch nog wel overleven he ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 01:01:
[...]

Volgens mij is het handiger om dat kleine beetje extra te betalen. Dat zal je toch nog wel overleven he ;)
Het is ook meer dat we al snel op vakantie gaan, en ik op korte termijn alleen aan een chinese versie kan komen ;)
Dus als de chinese versie echt enkel chinees is valt die af, of ik moet mijn zoontje nog even snel een extra taal laten leren. Nou ja, dan neem ik wel de tas met originele spellen mee en kijk ik wel weer als we thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik heb een vraagje, heb pas een R4DS binnen gekregen en gebruik een Toshiba microSD van 1 gig.
Maar voornamelijk bij backups wil mijn DS weleens blijven hangen op willekeurige momenten.
Zou dit aan mijn SD kaart kunnen liggen of is er mss iets mis met het kaartje zelf.
Gebruik de nieuwste firmware.
Ik dacht eerst dat het mss normaal is aangezien het systeem natuurlijk niet van nintendo zelf is, maar ik kan er bar weinig over vinden op het internet.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
DapperKonijntje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:33:
Ik heb een vraagje, heb pas een R4DS binnen gekregen en gebruik een Toshiba microSD van 1 gig.
Maar voornamelijk bij backups wil mijn DS weleens blijven hangen op willekeurige momenten.
Zou dit aan mijn SD kaart kunnen liggen of is er mss iets mis met het kaartje zelf.
Ik dacht eerst dat het mss normaal is aangezien het systeem natuurlijk niet van nintendo zelf is, maar ik kan er bar weinig over vinden op het internet.
Tja bij wie kan je klagen? Koop het origineel en je hebt recht om te klagen als consument.

Het enige wat ik er in dit topic over mag zeggen is dat je kaartje wellicht te traag of te vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4 kaarten op www.sidderwebshop.nl
35,= euro voor een R4DS, 44,95 euroincl Transcend 1 gig micro sd kaartje en van 56,75 euro met een 2 gig kaartje.
Excl, verzendkosten 2,= euro
English version !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een m3 kaartje met een micro sd kaartje van een gig gekocht voor 64 euro bij www.gamestar.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:31

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Vandaag mijn R4DS van DealExtreme gekregen, binnen 2 weken na bestelling. Je zou de enveloppe eens moeten zien, compleet volgeplakt met postzegels :).
Het werkt trouwens erg gemakkelijk, een echte aanrader voor die paar euro die je daar betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie die nieuwe cyclods evolution gezien?
http://www.ndss.nl/index....s/forum&a=3&d=3&o=2&q=960

damn had net een r4 besteld :S
hopelijk gaan ze nog wat patches uitbrengen. (vooral DLDI patching :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

DapperKonijntje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:33:
Hier wordt een R4DS icm japanse Kingston en Sandisk kaartjes gebruikt, nooit problemen mee.
Misschien dat je eens een ander kaartje kan uitproberen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Ik ben redelijk nieuw in de hele backup/homebrew-scene, maar het lijkt me toch redelijk ideaal om al mijn games mee op vakantie te kunnen nemen, aangezien ik ze liever niet fysiek allemaal meesleep.
Ik heb een GBA Micro, en ondanks het feit dat er in dit topic eigenlijk niet over de GBA gepraat wordt, heb ik toch wat ideetjes op kunnen doen. Klopt het dat ik voor een GBA Micro kan volstaan met een EZ-flash IV? Zo ja, is dit dan de beste keuze?
Zelf had ik deze site al gevonden, met een cijfer 7/10, vandaar mijn vraag of er betere opties zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door GR1221 op 12-05-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Toch schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:31:
Ik ben redelijk nieuw in de hele backup/homebrew-scene, maar het lijkt me toch redelijk ideaal om al mijn games mee op vakantie te kunnen nemen, aangezien ik ze liever niet fysiek allemaal meesleep.
Ik heb een GBA Micro, en ondanks het feit dat er in dit topic eigenlijk niet over de GBA gepraat wordt, heb ik toch wat ideetjes op kunnen doen. Klopt het dat ik voor een GBA Micro kan volstaan met een EZ-flash IV? Zo ja, is dit dan de beste keuze?
Zelf had ik deze site al gevonden, met een cijfer 7/10, vandaar mijn vraag of er betere opties zijn.
EZ-Flash wordt binnen de DS flashcard 'scene' toch wel gezien als koning van GBA compatibility, dus ik denk dat een EZ-Flash IV als GBA flashcard een prima keuze is.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op www.sidder.nl daar zijn ze echt onwijs goedkoop en we hadden hem zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:05:
Kijk eens op www.sidder.nl daar zijn ze echt onwijs goedkoop en we hadden hem zo binnen.
Nette prijs en lage verzendkosten!

(al komt het bericht mijn inziens spammerig over, omdat je je vandaag geregisteerd hebt en dit je enige post op GoT is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:27
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:50:
[...]

Nette prijs en lage verzendkosten!

(al komt het bericht mijn inziens spammerig over, omdat je je vandaag geregisteerd hebt en dit je enige post op GoT is...)
hmmz mss beetje spammerig OF hij wilt gwn mensen erop wijzen dat het ook goedkoper kan binnen NL kopen.. dan is het eens zo vriendelijk..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes als complete nieuweling :$ . Als ik backups wil spelen op mijn Nintendo DS lite dan heb ik alleen een R4 DS en een 1 GB kingston MicroSD kaart nodig (de beste keuze op het moment, zover ik kan opmaken uit websites zoals gbatemp en dit topic) ? Krijg je daarbij alles wat nodig is om backups op de kaart te zetten ? Moet de firmware van de DS nog geflashed worden? Ik hoop dat iemand meer duidelijkheid kan geven over deze vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:47:
Ik heb een paar vraagjes als complete nieuweling :$ . Als ik backups wil spelen op mijn Nintendo DS lite dan heb ik alleen een R4 DS en een 1 GB kingston MicroSD kaart nodig (de beste keuze op het moment, zover ik kan opmaken uit websites zoals gbatemp en dit topic) ? Krijg je daarbij alles wat nodig is om backups op de kaart te zetten ? Moet de firmware van de DS nog geflashed worden? Ik hoop dat iemand meer duidelijkheid kan geven over deze vragen ;)
De R4 en Sd kaart is het enigste wat je nodig hebt :)
niks te flashen ofzo

En je kan clean roms erop zetten dus je hoeft niets te patchen. (hoewel homebrew wel met DLDI gepatcht moet worden)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil zelf trouwens nog ff een ezflash 3 in 1 halen

nu had ik em bij winsunx.com gezien. Maar zijn er ook nederlandse webshops die hem hebben?
Heb geen creditcard/paypal namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik had HtheB gemailt (maker van Beup) en zojuist een reactie terug dat er binnenkort een update volgt.
Hij was de laatste tijd erg druk met studie etc.

Goed nieuws dus. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:23:
Ik had HtheB gemailt (maker van Beup) en zojuist een reactie terug dat er binnenkort een update volgt.
Hij was de laatste tijd erg druk met studie etc.

Goed nieuws dus. d:)b
Ohw, beter!
Het betreft toch de "SSL connection failed error" neem ik aan?

Ik heb namelijk nogal een flater geslagen bij mijn vriendin:
"Kijk hier is de R4DS, daarmee kun je zo meteen msn-en..."
- Okay! Cool dat is ideaal.
"Ja, kijk maar: zo gaat dat..."
---login...blablabla... ~ 6sec ... blabla---
---SSL connection failed error---
"Owh, doet het niet. Maar wacht ik probeer jou hotmail-adres, mogelijk werkt het niet met gmail"
---SSL connection failed error---
- Oja, leuk... dat msn-en met de DS... met de meest sarcastische ondertoon die ik ooit van haar gehoord heb...

:P

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ejorne schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:38:
[...]

Ohw, beter!
Het betreft toch de "SSL connection failed error" neem ik aan?
Klopt!

Ik heb ook al een paar kansen gemist om te patsen met MSN op mijn DS Lite. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
tijd voor deeltje 6? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07
Na 828 posts... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:49:
[...]

De R4 en Sd kaart is het enigste wat je nodig hebt :)
niks te flashen ofzo

En je kan clean roms erop zetten dus je hoeft niets te patchen. (hoewel homebrew wel met DLDI gepatcht moet worden)
Ik heb idd deze combi ook gekocht en het werkt perfect.
Zelfs mp3, dpg werkt prima.
Maar : kan ik nu ook via wireless bestanden overzetten ? Ik heb dus alleen een DS, R4 en 2GB sandisk. Ben redelijk nieuw hierin ja dus don't shoot me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Met DSFTP kan je bestanden draadloos overzetten.
Ik heb het gisteren zelf geprobeerd, maar hier werkt het verre van perfect. (foutmeldingen, DS die vastloopt, verbindingen die verbreken, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Ik wil graag een EZ-Flash IV kopen voor mijn toekomstige GBA Micro. Nu heb ik een paar vraagjes...

Edit: EZFlash Wiki bracht uitkomst :)

[ Voor 131% gewijzigd door Remius op 16-05-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:50:
ik wil zelf trouwens nog ff een ezflash 3 in 1 halen

nu had ik em bij winsunx.com gezien.
Ok wil nog steeds die 3 in 1.
Winsunx komt bovenop de 12 euro ineens 18 euro verzendkosten :S

alternatieve sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:05:
[...]

Ok wil nog steeds die 3 in 1.
Winsunx komt bovenop de 12 euro ineens 18 euro verzendkosten :S

alternatieve sites?
PSXBOX.net, Bamboogaming.com, GameYeaah, en wellicht nog een paar uit de TS. Er is ook een witte versie aangekondigd, dus je kunt daar nog even op wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:42

-MM-

D'oh!!

Ik heb ook een vraagje over die EZ-FLASH 3 in 1. Ik ben nu dus al een tijdje de trotse eigenaar van een DSLite en een R4. Werkt allemaal perfect en ik ben nu behoorlijk met homebrew aan het klooien (hetgeen overigens ook vaak prima werkt). Nu wil ik hem graag uitbreiden met die EZ-FLASH 3 in 1. Ik had begrepen dat deze combi mogelijk was en dat de r4 en EZ-FLASH 3 in 1 elkaar aanvullen. Ik wilde hem eigenlijk al bestellen maar ik wilde het toch eerst ff navragen op de forum voordat ik iets bestel waar ik strax weinig aan heb. Mijn vraag concreet is dus: Werken de twee kaarten goed naast elkaar, zijn er meer mensen met deze combi en wat is jullie ervaring? Verder nog de vraag of ik dan de GBA backups op de MicroSD zet in mijn r4 of krijg je daar dan weer een andere module voor waar je de spellen op kan zetten? Thanx alvast!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
-MM- schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:53:
Ik heb ook een vraagje over die EZ-FLASH 3 in 1. Ik ben nu dus al een tijdje de trotse eigenaar van een DSLite en een R4. Werkt allemaal perfect en ik ben nu behoorlijk met homebrew aan het klooien (hetgeen overigens ook vaak prima werkt). Nu wil ik hem graag uitbreiden met die EZ-FLASH 3 in 1. Ik had begrepen dat deze combi mogelijk was en dat de r4 en EZ-FLASH 3 in 1 elkaar aanvullen. Ik wilde hem eigenlijk al bestellen maar ik wilde het toch eerst ff navragen op de forum voordat ik iets bestel waar ik strax weinig aan heb. Mijn vraag concreet is dus: Werken de twee kaarten goed naast elkaar, zijn er meer mensen met deze combi en wat is jullie ervaring?
Ja. GBA kun je regelen met Rudolph's Triple-pack manager of cory1492's GBALdr. Om Rumble en RAM aan de praat te krijgen is dit tooltje de beste oplossing.
Verder nog de vraag of ik dan de GBA backups op de MicroSD zet in mijn r4 of krijg je daar dan weer een andere module voor waar je de spellen op kan zetten? Thanx alvast!
Die zet je idd op de MicroSD in je R4 (of andere DLDI compatible SLOT-1 kaart). Lees wel even de readme's van de tooltjes om te weten waar je ze precies moet zetten.

chishm en yasu hebben trouwens wat decryption/encryption software voor R4 bestanden gereleased. Nu kun je dus klooien met die .DAT bestanden >:)

[ Voor 8% gewijzigd door jelbo op 16-05-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
De grootste GBA games zijn ongeveer 16MB, betekend dat dus dat ik 1000/16 = 60, ongeveer 60 van zulke GBA games op een 1GB MiniSD kan zetten? Of is het zo dat de EZ-Flash IV maar een bepaald aantal games aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Beup 3.e fixed door Frigolit. IP adres(sen) van de MSN servers zijn gefikst dus de SSL errors zouden verleden tijd moeten zijn.
This is a patched version of the Beup Live 0.3e DLDI ROM for Nintendo DS by HtheB.
Microsoft sometimes changes the IP-address of the MSN Passport server so the ROM can't connect.
The problem is that the ROM is using hardcoded IP-adresses instead of looking up the server's DNS.
So until a version which supports DNS-lookups has been released I'll patch the ROM with a new IP whenever it changes.
Simply put, this fixes the problem with "SSL connect failed".
Enjoy :)
// Frigolit
http://www.digitalfractions.net/package.html?id=1 (werkt niet in Firefox hier, wel in IE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Weet iemand of de visual pinball emulator gedraait kan worden op de DS?

Zo ja, op welk kaartje?

Zo nee, zou het er nog van komen?

[ Voor 31% gewijzigd door Turfschipper op 17-05-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
De Nintendo DS Browser kan nu ook een EZ-Flash IV Deluxe gebruiken als RAM Pak: http://blog.so-net.ne.jp/Rudolph/2007-05-18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Ik wil op hopebuy een EZ-Flash V + Expension pack kopen, alleen nu heb ik bij bestelling keuze uit divers verschillende verzendmethoden.
Welke zou ik moeten kiezen om minst risico te nemen op invoertax? De verzendkosten verschillen nogal.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand er interesse in heeft. Maar, ik heb een tool voor de R4 gemaakt (voor op je PC ;)) waarmee je je skin kan previewen én theme.ini aan kan passen.

Zie dit topic @ R4DS forum: http://forums.r4ds.net/showthread.php?t=1984
of download direct: http://microse.mihopa.net/downloads/?snm=dsskin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 22:16:
Ik weet niet of iemand er interesse in heeft. Maar, ik heb een tool voor de R4 gemaakt (voor op je PC ;)) waarmee je je skin kan previewen én theme.ini aan kan passen.

Zie dit topic @ R4DS forum: http://forums.r4ds.net/showthread.php?t=1984
of download direct: http://microse.mihopa.net/downloads/?snm=dsskin
Van jezelf zeggen dat je heel erg getalenteert bent siert je niet. :{
Maar ik zal er eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zei ik met een knipoog, ben alleen vergeten om die erachter te plakken. Maar, ik heb tot nu toe veel goede berichten gehad. Dus ik ben wel blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Hey ik heb nu net een R4 en een Japanse 1GB MicroSd en t werkt allemaal prima!
Maar ik krijg die iPod mp3speler voor de R4 maar niet aan de praat.
Hij zegt de hele tijd: starting..... :?

[ Voor 41% gewijzigd door MarcoHenken op 20-05-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
jelbo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:10:
De Nintendo DS Browser kan nu ook een EZ-Flash IV Deluxe gebruiken als RAM Pak: http://blog.so-net.ne.jp/Rudolph/2007-05-18
oeh.. japans ik kan het alleen niet lezen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Kernel 1.09 voor de R4DS is zojuist vrijgegeven.
Update R4 v1.09 kernel 2007-5-21
1) Optimization delete process;
2) Solve the 0991 issue;
3) Solve issue to some of the games without displays of icon and the title; 4) Support master switch of action replay cheat for real-time game (opening cheats by L+R+START+UP, temporaryly closing cheats by L+R+START+DOWN);
5) When cheats to the same game are in both the official database and the users database, users can choose to use the cheat in any database;
6) Solve the 1070 achiving issue;
7) Solve the 1085 issue;
8) Update Cheat code editor v1.01;
9) Released the list of cheats.

Update the v1.02 cheat code database 2007-5-21
Update R4 Cheat code editor v1.01 2007-5-21
http://www.r4ds.net/download/English-1.09.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 08:08
Hallo,

ik ben van plan om de R4DS te kopen samen met de 2GB Micro SD kaart ( Transcend ) die je er meteen bij kan kopen (bij sidder). Ik vroeg me af of dit een goed merk sd kaart is aangezien ik er zelf nog nooit van gehoord heb.( niet dat dat zoveel zegt ;) ). Of is het beter om de sdkaart ergens anders te kopen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
laminaatplaat schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:26:
Hallo,

ik ben van plan om de R4DS te kopen samen met de 2GB Micro SD kaart ( Transcend ) die je er meteen bij kan kopen (bij sidder). Ik vroeg me af of dit een goed merk sd kaart is aangezien ik er zelf nog nooit van gehoord heb.( niet dat dat zoveel zegt ;) ). Of is het beter om de sdkaart ergens anders te kopen.

Alvast bedankt!
werkt gewoon goed ..

btw geen hallo of 'al vast bedankt' onder je posts plz..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik heb zelf sinds een week of 2 ook de combinatie van R4DS + Transcend 2GB kaart en het werkt prima. ;)

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Ook goede resultaten met Castlevania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Schweino schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:48:
Ook goede resultaten met Castlevania?
heb hier 3 merken en alle 3 castlevania opgesteeld (kingston, transcend en sandisk) alle
3 1G versie en werkt gewoon goed. kan niet geloven dat een 2G versie zoveel slechter zou presteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Icekiller2k6 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:06:
[...]

heb hier 3 merken en alle 3 castlevania opgesteeld (kingston, transcend en sandisk) alle
3 1G versie en werkt gewoon goed. kan niet geloven dat een 2G versie zoveel slechter zou presteren
1GB 'normale' SanDisk schijnt toch echt te crashen in PoR? Van 2GB versies kan ik me voorstellen dat de access time wat trager is wegens technische redenen, en dat is naar men aanneemt de oorzaak van crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De resultaten kunnen alsnog tussen 2 aparte exemplaren verschillen, ook al is het zelfde merk en mer type. Ik heb namelijk 2 maal 1gb kingston JAPAN en op de een werken de castlevanias wel en op de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Laatst online: 28-08 00:10
Wat is volgens jullie de beste winkel om een EZ-Flash IV te kopen als je geen CC/Paypal hebt, en dit liever ook niet aanvraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er voor de DS ook (net als voor de GBA games) ergens een database te vinden is waarin alle games staan die gereleased zijn? Dus de games inclusief pic van hoesje en taal etc. Dus niet de games zelf (want die koop ik natuurlijk), puur de lijst om te zien welke games er allemaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:20:
Weet iemand toevallig of er voor de DS ook (net als voor de GBA games) ergens een database te vinden is waarin alle games staan die gereleased zijn? Dus de games inclusief pic van hoesje en taal etc. Dus niet de games zelf (want die koop ik natuurlijk), puur de lijst om te zien welke games er allemaal zijn.
Ik denk dat je dat beter in Nintendo DS (Lite) - Deel 19 kan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:20:
http://www.advanscene.com/ loopt op het ogenblik ietsje achter maar is verder een goede site hiervoor, je kunt ook een progje als Offlinelist gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Op ADVANsCEne staat ook een linkje naar NdsCRC Renamer, net zoiets als OfflineList.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Weer een hopp nieuwe links en info.

Ik zeg: tijd voor deeltje 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Djerique schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:48:

Nog 139 posts te gaan tot de 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]

Dat zei je 10 dagen geleden ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he ik zit net dat hele be-up verhaal te lezen op neoflash.
Wat is daar allemaal van waar :?

Staat dat HtheB iemand anders project gekaapt heeft, paar tientallen lijnen veranderd, andere skin eromheen en als winnaar uit de spring coding contest is gekomen en zo de wii heeft gewonnen?

http://www.neoflash.com/forum/index.php/topic,4121.0.html

vond het wel een redelijk serieus verhaal :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:20:
[...]

Dat zei je 10 dagen geleden ook al.

[...]
Ja, misschien zou iemand anders dit keer een deel 6 kunnen maken.
Het is nu erg onoverzichtelijk.

De vorige keer heeft Jelbo samen met de hulp van mij de TS gemaakt.

Jammer dat nog niemand het initiatief heeft genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter

Dat is al de zoveelste keer.. wacht gewoon tot 1000 posts of bouw in de tussentijd zelf iets..
Djerique schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:25:
De vorige keer heeft Jelbo samen met de hulp van mij de TS gemaakt.
Dat viel wel mee.. ik heb er zo'n 8 uur ingestoken en jij hebt het overzicht met emulators gemaakt (wel bedankt daarvoor :))

Ik heb eigenlijk geen tijd, maar mocht iemand zich geroepen voelen mag hij/zij de huidige TS gebruiken voor een nieuwe. Bestaande teksten wel aub in overleg aanpassen, en graag credit geven wanneer gepast ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:08:
he ik zit net dat hele be-up verhaal te lezen op neoflash.
Wat is daar allemaal van waar :?

Staat dat HtheB iemand anders project gekaapt heeft, paar tientallen lijnen veranderd, andere skin eromheen en als winnaar uit de spring coding contest is gekomen en zo de wii heeft gewonnen?

http://www.neoflash.com/forum/index.php/topic,4121.0.html

vond het wel een redelijk serieus verhaal :S
Dat is wat ik dacht al eens gelezen te hebben. KevinC is de orignele programmeur van Beup. Ik vroeg HtheB al hoe het zat op 12 april, maar daar is nooit op gereageerd. Als ik het allemaal zo lees is het best een vuile streek, ook het gespam hier om votes te krijgen :(
KevinC:Hi, people. I'm the creator of the original beup.

This post pertains only the source code of the program. I am aware about HtheB giving technical support and troubleshooting advise, which may have influenced the votes. I'm not here to speak about that.

HtheB has given me the source of Beup Live, and I have reviewed the differences.

The changes amount to about 15 lines of code in 2 files, which are:
- A new option for auto-connect (about 5 lines)
- Modifications for the new FAT lib (about 10 lines)
Please notice beup has about 9800 lines. So I'm afraid I can't say beup live is a considerable difference code-wise.

If you ask my personal opinion, I didn't like the fact that beup was allowed in the competition again, and even worse, that the judges let it win. However, it's not my contest o_o

I'm sorry that I haven't paid attention to this topic (or have read the PMs, for which I apologize), I'll be back tomorrow to keep reading.
Maar goed, laat het hier maar geen flamewar worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik zit er over te denken om ook een Nintendo DS te kopen, het wordt waarschijnlijk een Lite. Maar ik kan maar geen flashcartridge kiezen... De M3 Perfect is heel goed, wordt gezegd, maar de R4DS ook...

Ik zie door de bomen het bos niet meer.

De M3 Perfect zou ook GBA spellen spelen, maar is dit het enige verschil tussen de 2?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
l0c4lh0st schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 08:58:
Ik zit er over te denken om ook een Nintendo DS te kopen, het wordt waarschijnlijk een Lite. Maar ik kan maar geen flashcartridge kiezen... De M3 Perfect is heel goed, wordt gezegd, maar de R4DS ook...

Ik zie door de bomen het bos niet meer.

De M3 Perfect zou ook GBA spellen spelen, maar is dit het enige verschil tussen de 2?
De M3 Perfect is een slot2 toepassing, de R4DS een slot1 toepassing.

Wil je naast GBA roms ook NDS roms draaien op een M3 Perfect, dan heb je nog een passcard nodig om in slot1 te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
jelbo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:55:
Dat viel wel mee.. ik heb er zo'n 8 uur ingestoken en jij hebt het overzicht met emulators gemaakt (wel bedankt daarvoor :))

Ik heb eigenlijk geen tijd, maar mocht iemand zich geroepen voelen mag hij/zij de huidige TS gebruiken voor een nieuwe. Bestaande teksten wel aub in overleg aanpassen, en graag credit geven wanneer gepast ;)
Het emulator overzicht was geen knip en plakwerk. Ik heb verschillende bronnen geraadpleegd en moest voor bepaalde emulators heel diep gaan zoeken(zeker wel 3 uurtjes gekost).

Maar dat terzijde: Wie wil deel 6 maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 09:07:
[...]

De M3 Perfect is een slot2 toepassing, de R4DS een slot1 toepassing.

Wil je naast GBA roms ook NDS roms draaien op een M3 Perfect, dan heb je nog een passcard nodig om in slot1 te steken.
En dat is bij de R4DS helemaal niet mogelijk?

Zijn er verder nog verschillen, naast het wel/niet spelen van GBA spellen?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:07:
[...]

En dat is bij de R4DS helemaal niet mogelijk?

Zijn er verder nog verschillen, naast het wel/niet spelen van GBA spellen?
je kan een 3 in 1 expansion kopen waarmee je met een programmatje gba roms erop kunt laden
werkt perfect, beetje omslachtig.

Maar ik heb persoonlijk een r4, en ben zeer tevreden erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik ben eruit. :) Het wordt een zwarte Nintendo DS Lite met een R4DS en 2 GB micro SD.

Nu alleen nog een fatsoenlijke webshop (of eventueel 2) vinden waar ik het kan bestellen.

Megawebshop.com is opzich al redelijk goedkoop: NDS Lite 134 euro (die andere in de pricewatch voor 119 euro is een roze NDS Lite :().
2 GB Micro-SD 19 euro (Transcend, geen idee of het een goed merk is, maar dat zal wel loslopen)

Nu zoek ik alleen nog een goede webshop voor de R4DS. Ik heb er al enkele gevonden waar ze hem voor ~60 euro hadden, maar die hebben allemaal heel hoge verzendkosten... Ook enkele Chinese die heel goedkoop zijn, maar daar zijn de verzendkosten 20 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:50
Kijk ook hier eens. Heb ik hem ook gekocht, werkt allemaal erg soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:48
Heb mijn R4 nu 2 maanden, en het veertje werkt nu al helemaal niet lekker meer, sinds eergisteren, inene ''klikt'' hij weer normaal? 8)7 Voor de rest een TOPproduct, alleen jammer dat het geen GBA support :+ Maarja je kan niet alles hebben hea O-)

Alleen lukt het video gedoe met nog steeds niet, BatchDPG geeft steeds een foutmelding met iets over windows media player,

Heeft iemand mischien een uitgebreide uitleg over het video's converteren? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:47
We hebben voor mijn dochter (bijna 7 jaar) een Gameboy Advance SP gekocht met de bedoeling om ook backup games te kunnen spelen. Heb al verschillende websites bekeken en gelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er worden verschillende apparaten genoemd maar wat kan ik nu het beste kopen?? :o

Een EZ-Flash 4 of b.v. een SuperCard?? Daarnaast krijg ik niet echt duidelijk wat voor kaartjes er in kunnen qua grootte. Gaan er kaartjes van een Gieg in?? Is het verstandig om meerdere kaartjes te kopen?? Ik weet het niet... |:( |:(

Kan iemand me op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering-jantje schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:44:
We hebben voor mijn dochter (bijna 7 jaar) een Gameboy Advance SP gekocht met de bedoeling om ook backup games te kunnen spelen. Heb al verschillende websites bekeken en gelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er worden verschillende apparaten genoemd maar wat kan ik nu het beste kopen?? :o

Een EZ-Flash 4 of b.v. een SuperCard?? Daarnaast krijg ik niet echt duidelijk wat voor kaartjes er in kunnen qua grootte. Gaan er kaartjes van een Gieg in?? Is het verstandig om meerdere kaartjes te kopen?? Ik weet het niet... |:( |:(

Ik zou voor de EZ-flash 2 gaan ....dat is naar mijn weten gewoon de betrouwbaarste voor gba games
Al is het alleen al omdat ik nooit zuinig ben en die kaart van het strand tot van de trap af is geweest en nu ik hem na een jaar niet te gebruiken weer eens teste hij nog steeds perfect werkte.

Die kaarten die jij opnoemt zijn leuk voor een dslite maar niet geschikt in dit geval.
op een 512 kaartje passen zo,n 8 spellen.

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

tering-jantje schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:44:

Ik zou toch echt een EZ-Flash 4 nemen voor de GBA (SP). Hier past MiniSD geheugen in wat heel goedkoop is. En dan passen er bijvoorbeeld op 1GB geheugen wat er inpast zo'n 300 GBA spellen.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
ikbenwouter schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:10:
[...]

Ik zou toch echt een EZ-Flash 4 nemen voor de GBA (SP). Hier past MiniSD geheugen in wat heel goedkoop is. En dan passen er bijvoorbeeld op 1GB geheugen wat er inpast zo'n 300 GBA spellen.
De EZ-Flash 2 heeft namelijk wel een intern batterij. Handig voor als je pokemon wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbenwouter schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:10:
[...]

Wat moet een kind van 7 nou met 300 spellen :) meer is niet altijd beter is mijn ervaring :P
Maar ik dacht eigenlijk dat de EZ 4 alleen voor de Ds was dus dan is dit ook een optie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Karlok[JY-616] schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:49:
[...]

De EZ-Flash 2 heeft namelijk wel een intern batterij. Handig voor als je pokemon wilt spelen.
Heeft de EZ-Flash 4 ook.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:47
Bedankt voor de reply's. _/-\o_
Het gaat in eerste instantie ook niet om het feit dat ze eventueel 300 games erop kan zetten, 't was meer omdat die kaartjes momenteel geen reet meer kosten.

Probleem waar ik mee zit is dat ik er geen verstand/geen ervaring mee heb en dus ook niet echt hoogte krijg van de diverse websites. Waarschijnlijk ook omdat ik verder niet echt ervaring heb met de gameboy en dus niet weet wat er eventueel bij komt kijken.

Zag b.v. dat de oudere EZ-Flash kaarten iets van Real Time ,,,, hebben en de EZ-Flash 4 niet. Maakt dat uit? Waar is het eigenlijk voor??

Ben benieuwd naar jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
tering-jantje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:30:
Zag b.v. dat de oudere EZ-Flash kaarten iets van Real Time ,,,, hebben en de EZ-Flash 4 niet. Maakt dat uit? Waar is het eigenlijk voor??
De EZ-Flash 4 heeft inderdaad geen Real Time Clock, maar alleen de Pokemon spellen maken hier eigenlijk gebruik van. Je kan dez nog wel gewoon spelen, maar een paar functies werken dan niet.

Ik heb sinds een paar dagen mijn EZ4 en hij bevalt perfect! Ik heb hem gekocht via winsunx.com (is nu te vinden onder http://www.passcard4.com/) ze zijn goedkoop alleen de bestelkosten zijn hoog (20 dollar) maar in totaal betaal je dan 43 euro voor de EZ4. Ze bezorgde hem via Fedex, 26 mei verzonden, 29 mei in huis >:) Rete snel dus :) Verder heb ik er een 1GB MniSD kaartje van Kingston inzitten (gekocht via cheapmemory.nl), er staan nu 21 spellen op en deze nemen in totaal 200 mb in beslag, volkrijgen ga ik hem denk niet :P Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DSLite zwart, wit of roze bij de mediamarkt nu 111 euries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:46:
DSLite zwart, wit of roze bij de mediamarkt nu 111 euries :)
Rijwijk en Den Haag bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:47:
[...]

Rijwijk en Den Haag bedoel je?
Ik dacht dat het een landelijk krantje was, maar hij is in ieder geval in Den Haag verspreid 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:40:
[...]

Ik dacht dat het een landelijk krantje was, maar hij is in ieder geval in Den Haag verspreid 8)
Naar mijn weten heeft de mediamarkt geen "landelijke" krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh is dat dan ook bij de mediamarkt in rijswijk ? en tot welke datum is het geldig ?
Ik moet er nog steeds 1tje hebben namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
SuperCard patcher 2.60 en firmware 1.80 is uit: http://eng.supercard.cn/download.htm Let op, want op GBADev las ik dat firmware 1.80 homebrew support een beetje om zeep helpt..

Changelog:
Important: Should be upgraded to 1.70 before upgrade to 1.80

What's new in firmware 1.80?
1. Added Real time cheat code system. (Hotkey: L+R+UP+START)
a. Exclusive EC, Dipstar and AR mixed code program tech. Support EC, Dipstar and AR cheat code at the same time.
b. Exclusive cheat code setting tech. can enter the setting menu at any time.
c. Exclusive cheat code running tech. All cheat code on will not slow down the game speed. Other flash card open all the cheat code will slow down game speed.
d. "SELECT" can on/off cheat code. ON:Green color, OFF:Red color.
2. Added Real time game guide. (Hotkey L+R+DOWN+START)
3. Player can press Hotkey to on/off the cheat code in the game. ON:L+R+LEFT+START, OFF:L+R+Right+START
4. Cheat Code Support slow motion function. (Should add *.scc + slowmotion.scc.)

[ Voor 78% gewijzigd door jelbo op 01-06-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Het valt me op dat ik toch een redelijke periode er geen nieuwe Slot-1 cards zijn uitgekomen (ik baseer me op de TS en wat ik in shops heb gezien). Dit terwijl rond het einde van het vorige topic elke week wel een nieuwe leek uit te komen.

Ik heb nu op mijn PC en telefoon ScummVM draaien en ben helemaal enthousiast! Nu wil ik hem dus ook op mijn DS. Welk Slot-1 MicroSD kaartje is hiervoor het beste geschikt?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 09:15:
Het valt me op dat ik toch een redelijke periode er geen nieuwe Slot-1 cards zijn uitgekomen (ik baseer me op de TS en wat ik in shops heb gezien). Dit terwijl rond het einde van het vorige topic elke week wel een nieuwe leek uit te komen.

Ik heb nu op mijn PC en telefoon ScummVM draaien en ben helemaal enthousiast! Nu wil ik hem dus ook op mijn DS. Welk Slot-1 MicroSD kaartje is hiervoor het beste geschikt?
Er zijn wel nieuwe slot-1 kaarten gekomen maar deze zijn niet zo bekend in Europa en ze kunnen vaak minder of hetzelfde als de huidige R4DS/M3 Simply.

Ik heb er zeker 2 voorbij zien komen op ds-scene.net weet de namen alleen niet meer.

Edit:

Één er van is de G6DS.. En nog een de 'DSLinker' Nr 3, CycloDS Evolution

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ok, dus de R4 is nog steeds favoriet, maar dan die ScummVM DS draaien?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:42:
Ok, dus de R4 is nog steeds favoriet, maar dan die ScummVM DS draaien?
Ja, R4DS heeft direct bij de lancering de broncode voor het lezen/schrijven naar de MicroSD via de R4 vrijgegeven, waardoor er dus ook een werkende DLDI driver is. Hetzelfde geldt voor de M3 Simply, die gebruik maakt van dezelfde DLDI driver (r4tf.dldi).

De laatste ScummVM DS versies maken gebruik van DLDI en werken dus prima op R4DS/M3 Simply. Hetzelfde geldt voor de kaartjes met een R/W enabled DLDI driver op chishm's DLDI pagina. Gezien de prijs zou ik voor een R4DS gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand hoe je met een R4 gebruik kunt maken van de DS Browser?

[ Voor 6% gewijzigd door zAo op 03-06-2007 20:53 . Reden: R4, D4; who cares :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
zAo schreef op zondag 03 juni 2007 @ 20:37:
Weet iemand hoe je met een R4 gebruik kunt maken van de DS Browser?
Alleen in combinatie met een SLOT-2 kaartje dat RAM heeft. Dat zijn op dit moment alle SLOT-2 SuperCard kaartjes, behalve de Rumble serie, alle SLOT-2 M3 kaartjes behalve de Pro serie, Alle EZ-Flash IV (4) varianten en de EZ-Flash 3in1 Expansion Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Kan het kloppen dat WFC niet werkt als je speeld vanaf de R4DS? De Wii gaat als een speer online, met de DS elke keer error 52000: geen IP :?

Overigens alles standaard met simpele WEP-code...

[ Voor 15% gewijzigd door beatle op 04-06-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beatle schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:23:
Kan het kloppen dat WFC niet werkt als je speeld vanaf de R4DS? De Wii gaat als een speer online, met de DS elke keer error 52000: geen IP :?

Overigens alles standaard met simpele WEP-code...
Koop een legaal spel en probeer het eens uit zou ik zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:25:
[...]

Koop een legaal spel en probeer het eens uit zou ik zeggen :p
Puh puh, heb uiteraard wel legale spellen, echter geen WFC. Wil dit toch eerst een proberen of het een beetje snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
WFC zou gewoon moeten werken, tenminste wel op mij m3ds simply.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Heb vandaag mijn EZ-Flash V + 3in1 expansion (wit) binnen.
Gaat bij jullie de microSD ook zo moeilijk in en uit? Ben zo bang dat kleine microSD'tje te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:43
Bij mij werkt WFC gewoon normaal met spellen op de R4DS.

Is het trouwens mogelijk om dat automatisch opstarten van de R4DS uit te schakelen?
Is er overigens een mogelijkheid om ipv het microSD kaartje iedere keer te moeten verwijderen, gewoon iets te maken waarbij het door de R4DS kaart gaat? Vind het namelijk best vervelend om iedere keer die kaart eruit te moeten halen.
Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.