GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste
Acties:
  • 157.883 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39
R4DS of M3 Simply.
Beide zijn exact hetzelfde, maar voor zover ik weet kunnen ze zo'n 99,9% van de spellen afspelen zonder problemen. Geef er een 1GB MicroSD kaart bij en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieperM
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 10:17
Ik heb sinds gisteren een nintendo ds lite met R4DS.
Nu had ik die ook in mijn dikke DS, en toen werkte (na instellen met Mario kart) het internet vlekkeloos.
Met de lite weer hetzelfde gedaan, binnen Mario Kart werkt verbinding prima maar op homebrew komt hij er niet in!

Wat gaat er mis?

"Non scholae sed vitae discimus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 13-09 16:25
harley schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:04:
[...]

zou je mij anders eens kunnen mailen met de versie die jij gebruikt ? (dldi ivm andere emusoftware en/of SNEmulDS)
heb ze gestuurd, ik zie nu dat ik em ook naar *.bin heb renamed mischien dat dat het is. ik hoor et wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb m'n r4ds vandaag binnen gehad. Wat een cool ding zeg :P
Sandisk 2g erbij gehaald, heb wel 1 freeze in PoR gehad, maar de intro gaat wel gewoon soepel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Weet iemand al of er een slot 2 uitbreiding voor de R4DS gaat komen? Ik heb sinds vorige week een DS lite + R4 en het bevalt allemaal perfect, maar nu zou ik eigenlijk toch wel graag GBA games willen spelen. Nu doet de EZ Flash V geloof ik alles wat ik zou willen, maar om m'n R4 nu alweer te verkopen lijkt me ook wel zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
kNarf_ schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:08:
Weet iemand al of er een slot 2 uitbreiding voor de R4DS gaat komen? Ik heb sinds vorige week een DS lite + R4 en het bevalt allemaal perfect, maar nu zou ik eigenlijk toch wel graag GBA games willen spelen. Nu doet de EZ Flash V geloof ik alles wat ik zou willen, maar om m'n R4 nu alweer te verkopen lijkt me ook wel zonde...
Gebruik een EZ-Flash 3in1 Expansion (binnenkort ook in wit verkrijgbaar) met gbaldr. Te gebruiken als RAM Pak, Rumble Pak en GBA flashcard (32MB ruimte). ;)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
32MB schiet niet echt op...... Jammer dat er geen sd kaartje in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
jelbo schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:36:
[...]

Gebruik een EZ-Flash 3in1 Expansion (binnenkort ook in wit verkrijgbaar) met gbaldr. Te gebruiken als RAM Pak, Rumble Pak en GBA flashcard (32MB ruimte). ;)
Met die expansion kun je dus GBA games spelen i.c.m. de R4DS? Dat zou vet zijn, 32 mb is niet veel maar het gaat me ook met name om de Mario Advance spelletjes, volgens mij passen die er wel op ;)
Is die expansion uberhaupt in Nederland verkrijgbaar? Ik heb even de bekende shops bekeken maar kon het niet zo 1-2-3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

NetAmp schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:46:
misschien verstuurt hij alles in aparte enveloppen ofzo (zodat het in de brievenbus past)? Hoewel zo groot zijn die kaartjes (verpakkingen) toch niet
Nee, 1 pakketje met 2 van die 'blister' verpakkingen. Maar de snelheid maakt het goed ; als je bijv. woensdag 's avonds besteld en betaald (Mijnpostbank) heb je 'm echt vrijdag in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik had gisteren ochtend besteld en betaald en kreeg savonds al een mailtje dat de betaling ontvangen was en de spullen verstuurd. Zal het dus zaterdag wel in huis hebben :)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Schweino schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:45:
32MB schiet niet echt op...... Jammer dat er geen sd kaartje in kan.
32MB is het absolute maximum aan addresseerbaar geheugen in Slot-2. Het verschil met Slot-1 is dat Slot-1 een serieel device is waar vanaf een vaste kleine addressrange gegevens in serie geladen kunnnen worden, daar waar in Slot-2 exact 32MB aan geheugen 'memory mapped' is, d.w.z. dat er voor elke byte in die 32MB een absoluut adres bestaat dat vanuit de DS rechtstreeks aangesproken wordt.

De enige manier om daar overheen te gaan is d.m.v. bankswitching. Hierbij wordt een bepaalde adresrange dubbel of meerdubbel gebruikt voor verschillende gegevens, afhankelijk van de 'state' waarin de applicatie zich bevindt. Ik kan me voorstellen dat het voor noviteiten als gbaldr erg moeilijk zo niet onmogelijk is om dat soort gedrag te emuleren, gezien het feit dat hierbij de .gba oorspronkelijk op Slot-1 media staat.

[edit]
Nou zie ik dat er iig tot 2003 nooit een GBA ROM heeft bestaan die gebruik maakte van bankswitching. Het is dan ook best wel "jaren 80"...

[ Voor 6% gewijzigd door Genoil op 27-04-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hmm nadat ik gister 1 freeze heb gehad in Castlevania: PoR heb ik er geen last meer van gehad, dat terwijl ik nu al 2 bazen heb verslagen (de laatste was die soort stier in het kasteel zelf). Kan er wel vanuit gaan dan dat ik gewoon een goed micro-SD kaartje heb toch?

Oh, gister ook BeUp geinstalleerd maar kreeg een SSL connection failed error. Werkt het niet met hotmail ofzo, moet ik misschien een ander email adres ervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

Gimbooze schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:04:
Oh, gister ook BeUp geinstalleerd maar kreeg een SSL connection failed error.
Beup (0.3e) werkte als een tierelier totdat MSN vorige week iets veranderde op hun server(s), sindsdien krijgt iedereen een SSL authentication error.

Hopelijk is HtheB er mee bezig, maar ik heb nog niks gehoord in die richting ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
kNarf_ schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:59:
[...]

Met die expansion kun je dus GBA games spelen i.c.m. de R4DS? Dat zou vet zijn, 32 mb is niet veel maar het gaat me ook met name om de Mario Advance spelletjes, volgens mij passen die er wel op ;)
Is die expansion uberhaupt in Nederland verkrijgbaar? Ik heb even de bekende shops bekeken maar kon het niet zo 1-2-3 vinden.
Je kunt GBA ROMs op je DLDI compatible slot-1 kaartje zetten en ze vanyuit daar flashen op je 3in1. Savegames worden ook ondersteund, zowel op de 3in1 middels SRAM, en je kunt ze backuppen op je slot-1.

Tot nu toe wordt er maar één ROM tegelijk op de 3in1 ondersteund, met twee of meer zijn ze bezig (BigBoss en cory1492).

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Bedankt voor de info! :)
Aangezien mijn DS Lite wit is heb ik liever een witte, hopelijk komt die een beetje snel uit. Op een site als winsunx.com kost de expansion maar iets van 12 euro dus dat is natuurlijk helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
kNarf_ schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:57:
Op een site als winsunx.com kost de expansion maar iets van 12 euro dus dat is natuurlijk helemaal niks.
Houd wel rekening met de verzendkosten van WinsunX, ik dacht iets van 15 tot 20 euro. Ik heb er twee van PSXBOX.net voor 19 en 15 euro, inclusief Airmil verzending (1 tot 2 weken) (leuk die wisselende dollarkoers :)) Ze zijn trouwens naar m'n broertjes gegaan, zelf gebruik ik een M3 Lite voor RAM en GBA. Maar die 3in1 werkt lekker hoor, als je tenminste niet steeds wilt wisselen van ROM, want dat gaat niet zo snel.

[ Voor 3% gewijzigd door jelbo op 27-04-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17
Ik heb sinds kort de R4 en ben nog niet zo bekent met homebrew software.

Maar is er een vertaalprogramma beschikbaar voor de NDS?

Mijn vriendin wilt graag een ENG - NL programmatje hebben zodat ze die kan gebruiken voor d'r studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39
Ik heb net mijn R4DS binnen gekregen en ik moet zeggen dat het verrekte lekker werkt.
Binnenkort van alles en nog wat gaan testen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Heb ook een R4 besteld maar het is daarmee vast niet mogelijk SNES en GBA te emuleren?

Maakt niet uit heb ook nog een PSP :P

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Snes wel, GBA niet.
Snes moet je een emulator voor downloaden, in NDS format.
GBA doe je via het GBA slot aan de onderkant van de DS, en daar moet je dus een apparte flashkaart voor hebben.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
McKaamos schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:36:
Snes wel, GBA niet.
Snes moet je een emulator voor downloaden, in NDS format.
GBA doe je via het GBA slot aan de onderkant van de DS, en daar moet je dus een apparte flashkaart voor hebben.
Is die SNES emu een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Geen flauw idee. Probeer het uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
McKaamos schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:59:
Geen flauw idee. Probeer het uit ;)
Strak plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Zijn de GBA ROMS op een M3 Lite vanuit het R4 menu te booten?

Ik begreep dat op een EZ-FLash 3-in-1 maximaal 1 GBA ROM tegelijk kan, zijn de GBA ROMS te swappen van de Micro SD in de R4 naar EZ-Flash 3-in-1?

Is de M3 Lite ook los te koop zonder passcards?

De EZ-Flash 3-in-1 kan ik naar me te laten komen voor 23 euro, ik ben benieuwd wat de M3 Lite kost.

Kan een M3 Lite (met verwisselbaar geheugen) GBA ROMS/homebrew zonder tussenkomst van een R4DS draaien?

[ Voor 13% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 27-04-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:46:
Zijn de GBA ROMS op een M3 Lite vanuit het R4 menu te booten?
Nee, niet direct. Je kunt wel de M3 Lite in GBA mode booten met een homebrew dingetje dat gbaswitch.nds heet. De border op je R4 werkt helaas niet. Wel wanneer je een 3in1 via Boot Slot-2 boot vanuit het R4 menu. Een M3 Lite start dan automatisch in DS mode, tenzij je gbaswitch gebruikt.
Ik begreep dat op een EZ-FLash 3-in-1 maximaal 1 GBA ROM tegelijk kan, zijn de GBA ROMS te swappen van de Micro SD in de R4 naar EZ-Flash 3-in-1?
Ja, savegames ook.
Is de M3 Lite ook los te koop zonder passcards?
Ja, bij psxbox en bamboogaming is ie volgens mij het goedkoopst.
De EZ-Flash 3-in-1 kan ik naar me te laten komen voor 23 euro, ik ben benieuwd wat de M3 Lite kost.
Ik heb 'm voor 55 euro incl. verzendkosten van psxbox.
Kan een M3 Lite (met verwisselbaar geheugen) GBA ROMS/homebrew zonder tussenkomst van een R4DS draaien?
Ja, gewoon starten zoals een retail GBA spel.

[ Voor 8% gewijzigd door jelbo op 28-04-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ik denk dat ik dan voor de prijs (bij een M3 Lite moet ook nog een geheugenkaartje) voor de EZ-Flash 3-in-1 ga.

Via samenkopen.net voor 23 euro incl. verzenden te krijgen, plus dat ze op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 21:51
Mdekoning schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:37:
[...]

heb ze gestuurd, ik zie nu dat ik em ook naar *.bin heb renamed mischien dat dat het is. ik hoor et wel.
thnx nou werkt het. kheb ook meteen het probleem gevonden. Mijn snelle 1gb minisd zit in mijn MDA vario mijn sandisk ultraII 1gb micro sd is ook snel en die zit in mijn nokia 5500 en ik had dus de langzame 512 mini sd voor de ezflash in gebruik. Nu hij geflashed is met de dldi voor langzame sd werkt het wel :) alhoewel de meeste spellen niet doorstarten. Dus of ff een 1 gb snelle voor de ezIV halen of toch maar meteen de EZV slot1 oplossing.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 19-09 14:00

NetAmp

"for indoor use only"

Met DSOrganize kreeg ik geen internet-verbinding via wifi.
Op het Wifi Lib forum vond ik de oplossing (voor mijn situatie):
Problem: Hangs at ASSOCSTATUS_SEARCHING
Probable Causes: * your router has SSID Broadcast disabled, this must be enabled for the current version of the lib, though it is planned to be fixed in the next version.
Ik meld het maar even voor als iemand toevallig ook dit probleempje heeft :)

Voor de rest werkt alles op de M3 Simply prima! :*) Sinds gisteren heb ik 'm in gebruik.
Leuk om met die homebrew apps. te spelen. SCUMMVM DS heb ik ook al werkend, Sam&Max Hit the Road en Indiana Jones: Fate of Atlantis al gespeeld :Y)

Met de internet/wifi toepassingen (geldt natuurlijk ook voor de originele games) wel jammer dat ik mijn AccessPoint eerst tijdelijk moet 'downgraden' naar WEP :|
Ik vraag me af of het niet mogelijk is om bijv. mijn laptop als ad-hoc 'accesspoint' (zonder zo'n USB stick) te gebruiken...
Maarja al zou dat kunnen, is natuurlijk alsnog een veiligheids-risico 8)7
(sorry... even hardop denken :P)

[ Voor 42% gewijzigd door NetAmp op 29-04-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Laatst online: 17-07-2021
NetAmp schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:56:
Met DSOrganize kreeg ik geen internet-verbinding via wifi.
Op het Wifi Lib forum vond ik de oplossing (voor mijn situatie):

[...]

Ik meld het maar even voor als iemand toevallig ook dit probleempje heeft :)
Bedankt voor de info! Na zelf een halve avond eraan geklooid te hebben, om een webcast te ontvangen, had ik het maar opgegeven.
NetAmp schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:56:
Alleen met die internet/wifi toepassingen (geldt natuurlijk ook voor de originele games van Nintendo) is dus jammer dat ik mijn AccessPoint eerst tijdelijk moet 'downgraden' naar WEP :|
Ik vraag me af of het niet mogelijk is om bijv. mijn laptop als ad-hoc 'accesspoint' (zonder zo'n USB stick) te gebruiken...
Maarja al zou dat kunnen, is natuurlijk alsnog een veiligheids-risico 8)7
(sorry... even hardop denken :P)
Dat downgraden naar WEP stoor ik mij ook wel een beetje aan. Wanneer ik gebruik maak van het internet via de DS dan zet ik mn router op WEP en achteraf weer terug op WPA2.

[ Voor 3% gewijzigd door Soar op 29-04-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Ik zit erover te denken een R4 DS te kopen.
Zijn deze sites betrouwbaar en heeft iemand hier ervaringen mee?

Importshop.nl | GameStar.nl | NDS-Lite.nl |

Na een nadere analyse krijg ik dit uit van een R4 DS met een 1g micro sd kaartje:

Importshop: 50 + 12,50 + 7,50 = 70 Kingston merk
GameStar: 45 + 19,95 + 5,95 = 70,90 Transcent
NDS-Lite: 50 + 19,95 + 8 = 77,95 Dane Elec (heb gemaild of het deze betreft, ik neem aan van wel)

Zijn er echt merken van Micro sd kaartjes die je beter niet kan pakken of moet het perse ene Kingston zijn? Wanneer je 2 R4 DS-en hebt en je wilt tegen elkaar wireless: werkt dat? En kun je met de R4 ook via Wifi tegen elkaar spelen?

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

ninc schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:51:
Ik zit erover te denken een R4 DS te kopen. Zijn deze sites betrouwbaar en heeft iemand hier ervaringen mee? Importshop.nl | GameStar.nl | NDS-Lite.nl [...]
Bij GameStar.nl had ik er één besteld (een M3 dan, maar da's eigenlijk hetzelfde als een R4); ik vond het makkelijk bestellen, snelle levering, en het pakketje was te volgen via Track&Trace van TNT Post :)

Een 1GB MicroSD kaartje (Kingston, Japan - schijnt beste te werken met R4/M3?) apart besteld bij eRVaVli's webshop. Volgens mij wisselen de prijzen daar een beetje, maar momenteel is een 1GB Kingston (Japan) kaartje daar 11,95 euro + 3 euro verzendkosten.

GameStar: 45 + 5,95 = 50,95
eRVaVli: 11,95 + 3,00 = 14,95 +
-----------------------------------------------
*************** bij elkaar = 65,90

Scheelt misschien niet zoveel, maar toch 5 euro ;) en je hebt dan een Kingston MicroSD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:51:
Ik zit erover te denken een R4 DS te kopen.
Zijn deze sites betrouwbaar en heeft iemand hier ervaringen mee?

Importshop.nl | GameStar.nl | NDS-Lite.nl |

Zijn er echt merken van Micro sd kaartjes die je beter niet kan pakken of moet het perse ene Kingston zijn? Wanneer je 2 R4 DS-en hebt en je wilt tegen elkaar wireless: werkt dat? En kun je met de R4 ook via Wifi tegen elkaar spelen?

bedankt.
Ik heb ook een R4DS gekocht bij gamestar. En OOK een Japans 1 GB kaartje bij Ervavli. Ik had ze dinsdag om 17.30 uur besteld, en ze kwamen donderdag tegelijk met de post binnen. :D Andere micro SD kaartjes kun je ook gebruiken, alleen schijnt er wel eens een spelletje te blijven hangen ofzo; de Japanse Kingston werkt snel en goed en ik heb tot nu toe nooit problemen mee gehad.

Wifi werkt gewoon met de R4DS, je kunt ook zeker tegen elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Mijn tip aan ninc: lees de laatste 5 a 10 pagina's van dit topic eens door. Het kan je 40 euro besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Overigens heb ik met de M3 Simply nog géén problemen gehad met download play. Is dat alleen bij bepaalde games zo? Ik heb het geprobeerd met "Big Brain Academy" en "Bomberman Land Touch", werkte goed :) Of ging het juist om spelen via internet (Nintendo WFC)? dat heb ik nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:42

-MM-

D'oh!!

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 30 april 2007 @ 16:00:
Mijn tip aan ninc: lees de laatste 5 a 10 pagina's van dit topic eens door. Het kan je 40 euro besparen.
Idd *O* *O*

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Meh, DSFTP is ook niet echt snel. 35 kb/sec. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Hmmzz, de website van Deal-Extreme ligt opeens plat. :?

Ik hoop dat mijn R4 gewoon wordt geleverd deze week,.... }:|

[ Voor 5% gewijzigd door -MM- op 01-05-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:34
Als ie al gepost is... dan zal het wel goed zijn neem ik aan! Ik wacht ook vol verwachting op het pakketje uit Hong Kong (dealextreme).

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 18-09 14:59
Stel ik wil een echte backup van mijn Metroid op cartridge zetten. Kan ik daarmee dan ook online gamen zonder fratsen? Dit is immers niet illegaal, ik wil simpelweg meer games op 1 kaartje meenemen als dat kan.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Sensei_D schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:33:
Stel ik wil een echte backup van mijn Metroid op cartridge zetten. Kan ik daarmee dan ook online gamen zonder fratsen? Dit is immers niet illegaal, ik wil simpelweg meer games op 1 kaartje meenemen als dat kan.
Online werkt gewoon met backups ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom er echt niet uit wat ik nouw moet nemen ,
wat ik wil gaan doen is der af en toe een filmpje op kijken , mischien muziek mee afspelen , maar denk toch het meest roms spelen ( >:) ) en homebrew spul .

Kan iemand mij vertellen welke ik dan moet nemen , het liefst iets waar minimaal al 1 gig geheugen bij zit en zo goedkoop mogelijk natuurlijk >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Welke type kaart kan ik nou beste nemen. Mij enige voorwaarde is dat de spellen die in mn kaartje zitten goed zichtbaar zijn bv door middel van Icoons.

Ik ben namelijk van plan een DS voor mn zoon te halen (6 jaar) en het feit dat hij nog niet kan lezen maakt het moeilijk om een spel uit een lijst te halen,zoals hier te zien:

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3002/previewoverlaydq9.png

Nou zag ik dat de DS linker wel icoons gebruikt, maar vraag me af of de R4S dat ook kan???

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:49:
Welke type kaart kan ik nou beste nemen. Mij enige voorwaarde is dat de spellen die in mn kaartje zitten goed zichtbaar zijn bv door middel van Icoons.

Ik ben namelijk van plan een DS voor mn zoon te halen (6 jaar) en het feit dat hij nog niet kan lezen maakt het moeilijk om een spel uit een lijst te halen,zoals hier te zien:

[afbeelding]

Nou zag ik dat de DS linker wel icoons gebruikt, maar vraag me af of de R4S dat ook kan???
Grijp je kans! Leer je menneke lezen :D

m a r i o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Vraag was niet echt legaal, sorry :)

[ Voor 81% gewijzigd door Cubic X op 01-05-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:55:
[...]

Grijp je kans! Leer je menneke lezen :D

m a r i o :D
Lingo!!!

Oeps, ander spel :+

on topic:

Ik heb gisteravond een R4DS besteld en heb vanochtend reeds een mailtje gekregen waarin staat dat ie verzonden is.

Ondertussen vandaag een 1Gb Microsd gekocht op mijn werk dus zal mij benieuwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
heb het wel zon beetjes allemaal gelezen op de sites van die manufacturers, maar vind het nog wel wat onoverzichtelijk...

kzit nu te twijfelen tussen een M3 en een Supercard. hij moet goede ondersteuning hebben voor zowel gba/ds games als homebrew en multimedia. ik ga hem nu vooral icm mijn gba gebruiken, misschien dat ik later nog es een ds koop (mocht ik dit doen, flash ik de firmware wel).

iemand suggesties?

laat maar, ik ga voor de supercard mini-sd. kan hetzelfde als de m3, maar dan een stuk goedkoper

[ Voor 11% gewijzigd door Bitage op 02-05-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerden is er een nieuwe versie van Flashme uit (V8).
Mijn ds van V7 naar V8 ge-upgrade en geen gekke dingen gebeurd, wat wel leuk is is dat deze flasher geluiden produceert met de voortgang, zodat je weet wanneer de ds klaar is.
http://forum.gbadev.org/v...t=13101&highlight=flashme
Dit is tevens best een leuk forum om door te neuzen voor de homebrewers.

Over de supercard mini-sd ben ik met DS software hartstikke tevereden, maar de GBA Mario world is toch net iets te snel voor het kaartje en daardoor lagged het een beetje, maar gelukkig heb ik voor GBA nog m'n oude vertrouwde EZ-II powerstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Op het scherm rechtsonder zie ik toch duidelijk de icons staan?...... De DSLinker gebruikt dezelfde iconen maar op een iets andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben inderdaad heel benieuwd wat er met dealextreme.com aan de hand. Ik las op een yahoo forum dat de site in nieuwe handen terecht is gekomen.... zou dit enige consequenties voor de levering van reeds bestelde artikelen kunnen zijn?
ik wacht ook nog steeds op mijn R4 die al op 18 april verzonden zou moeten zijn :S
nu maar hopen dat ie nog wel komt (en snel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Nieuwe update m.b.t. DealExtreme. Na de site met WOIS opgezocht te hebben had ik een mail adres kunnen achterhalen van éne Mr. Chen. :Y)

Ik heb dus een gepeperd mailtje gestuurd zonder te verwachten ooit een reactie te krijgen. Ik kreeg tot mijn verbazing dus binnen een kwartier een mail terug met een uitleg. Ze worden nu aangevallen door een DoS aanval en proberen druk maatregelen te nemen. Ze denken dat het snel verholpen is. Ik kon zojuist (met moeite) de website wel weer bereiken. 8)

Mijn R4 moet dus nog gewoon binnenkomen verzekerde Mr. Chen mij, ik ben benieuwd! Ik zal hier een brul geven wanneer het hele zooitje binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is binnen hoor! Wat een super kaartje, helemaal top. even de nieuwste kernel eropzetten en klaar ben je. echt super easy....
Koning, die Mr Chen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hier ook.. Ik heb een weekje of twee geleden een bestelling gedaan en vond vandaag een briefje in de brievenbus dat ik morgen een pakketje op kan komen halen bij het postkantoor. Komt goed dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 02-05-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Wie van jullie koopt eigenlijk zijn games nog nu die een flash kit heeft?

Ik zit namelijk over een kit te denken, maar ben bang dat ik geen enkele game meer zal kopen en dat zou ik nogal lame vinden van mezelf, maar de voordelen van een kit zijn ook niet te negeren.

Ik weet nog niet of ik een kitje haal, maar het liefst wil ik een goede homebrew ondersteuning, GBA en DS games ondersteuning en verwisselbaar geheugen.
De R4DS spreekt mij het meeste aan, maar ondersteunt geen GBA games. Wat is een goed alternatief en zijn de flashcards voor GBA games altijd een vaste grootte?

Nog iets; mini/micro/SD cards kunnen wel eens framedrops opleveren, maar wanneer is dit niet meer het geval? Ik zal bij mediamarkt Sandisk kaartjes met een doorvoersnelheid van 9Mb/s, is dat genoeg om alles vloeiend te draaien? En op welke snelheid zit die Japanse uber Kingston microSD card?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog te twijfelen tussen de M3 en de R4 .
iemand die de knoop voor mij ken door hakken ? :P

en waar zou ik het het best kunnen bestellen ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:01:
ik zit nog te twijfelen tussen de M3 en de R4 .
iemand die de knoop voor mij ken door hakken ? :P

en waar zou ik het het best kunnen bestellen ?
Serieus, lees het topic goed, dan zal je zien dat beide kaarten gelijkwaardig zijn! En waar je hem moet bestellen is denk ik al 100x voorbij gekomen 7(8)7

Verder kan ik vertellen dat mijn R4 gisteren is binnengekomen!! :')

Ik heb hem zojuist uitgeprobeerd en ben zeer tevreden! Ben nu ff aan het klooien om de themes wat mooier te krijgen,... 8)

Mochten mensen nog themes zoeken: http://www.mavisxp.com/r4/show.php?ShowNewFiles=1
Er staan daar behoorlijk wat "foute" themes tussen maar ik ben ook een paar mooie tegengekomen,... :)

[ Voor 13% gewijzigd door -MM- op 03-05-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Ik heb mijn R4DS bij samenkopen.net besteld.

Welliswaar een heel klein beetje duurder dan hem zelf uit het buitenland te laten komen maar een heel stuk goedkoper als hem uit een winkel in Nederland te halen...

We zullen nog wel orginele spellen kopen denk ik. Maar zal zeker spellen, waarvan ik vooraf niet zeker weet of ik ze leuk vind, eerst gaan testen voordat ik ze koop.

Maar de voornaamste reden is Homebrew. Hier zitten toch wel leuke software bij en zal alleen maar toenemen denk ik. De DS is niet van mijzelf maar van mijn vriendin. Ze is heel erg jaloers als ik vanuit bed aan het msn-en ben via mijn Palmpje. Maar straks kan ze dus ook lekker msn-en met haar DS.

Ik heb ook al een gmail-account voor haar aangemaakt. Want voor zover ik weet zal het mailen via de DS met gratis variant van hotmail niet lukken... (pop ondersteuning is noodzakelijk toch en hotmail ondersteund dit (nog) niet? Of inmiddels al wel?)

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 09:11

[afbeelding]

Weet iemand waar deze skin te vinden is. Vind hem errug mooi!
Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3002/previewoverlaydq9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
pelt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:06:
[...]

Weet iemand waar deze skin te vinden is. Vind hem errug mooi!
[afbeelding]
Kijk eens op pagina 25 van dit onderwerp.

Ik zal het je makkelijk maken: http://tinyurl.com/2gqrev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 19:51

S913

Abusus non tollit usum

Grrr ... na een kleine 5 maanden is mijn R4 zo goed al naar de kloten ... kost me 10 minuten om mijn micro-sd er weer vast in te krijgen. Ik verwissel de micro-sd niet dagelijks (misschien een keer of 10 sinds ik hem heb), dus van slijtage kan geen/nauwelijks sprake zijn. Meer mensen met deze ervaring of iemand die een tip heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door S913 op 03-05-2007 21:50 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
S913 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:48:
Grrr ... na een kleine 5 maanden is mijn R4 zo goed al naar de kloten ... kost me 10 minuten om mijn micro-sd er weer vast in te krijgen. Ik verwissel de micro-sd niet dagelijks (misschien een keer of 10 sinds ik hem heb), dus van slijtage kan geen/nauwelijks sprake zijn. Meer mensen met deze ervaring of iemand die een tip heeft?
Als je de R4 openschroeft, kan je dan het veertje eruit slopen?

Zo ja, dan kan je een stukje of paar laagjes tape op de micro-sd plakken zodat hij klem blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Zojuist DSOrganize weer gedowngrade naar v2.61.

In v2.70 klinkt het audio van streams flink beroerd, met allemaal tikken erin. Ik schrok me eerst wezenloos en was bang dat ik de soundchip in mijn DS gesloopt had. (ik had gisteren een andere koptelefoon aangesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Misschien even een domme vraag.
Maar zijn Micro SD kaarten van Kingston altijd Japanse kaartjes?
Aangezien ik lees dat de Japanse Micro Sd kaartjes sneller zijn dan die van Taiwan. >:)
Ik wil zelf ook maar eens een DS Lite en een R4 gaan aanschaffen, maar dan moet ik wel weten welk kaartje ik moet hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

marcohenken schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:21:
Aangezien ik lees dat de Japanse Micro Sd kaartjes sneller zijn dan die van Taiwan. >:)
Ik wil zelf ook maar eens een DS Lite en een R4 gaan aanschaffen, maar dan moet ik wel weten welk kaartje ik moet hebben! :)
Nee, Kingston heeft ook kaartjes uit Taiwan. Je kunt op het kaartje en op of door de verpakking zien welke variant het is.

Ik bestelde toevallig wat cd's bij nierle en deed er maar gelijk een 1Gig kaartje bij. Ik gok erop dat het de Japanse is. Ik heb de bestelling nog niet binnen dus ik weet niet of ik juist gegokt heb.

En ach, de Taiwanese zal ook voor veel doeleinden snel genoeg zijn, schat ik zo... En anders heb ik pech. Kaartje kostte ook maar 13 euro dus zo heel erg is het dan dus ook weer niet. Plus dat ik het met de meegeleverde sd adapter waarschijnlijk nog in mijn palm kan gebruiken.

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

marcohenken schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:21:
Ik mag me inmiddels als een ervaren R4 DS gebruiker noemen :P En ik heb tot nu met welk merk dan ook (SanDisk, Kingston (japan/taiwan), Transcend) geen enkel probleem gehad.
Dit betekent alle merken lopen op hetzelfde snelheid, geen slowdown's!

Wellicht heeft ooit iemand een benchmark op de Micro SDkaartjes losgelaten of één iemand slechte ervaringen met een bepaald merk gehad. Alle andere merken en afkomst die doen het net zo goed i.c.m. met de R4 DS en NDS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Ook met Dane-Elec kaartjes uit Taiwan gekocht bij Kijkshop geven geen problemen icm. de R4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
De kaartjes zullen onderling wel verschillen kwa snelheid, maar ik las dat de R4 een 4 Mb buffer heeft ingebouwd en volgens mij is dat genoeg om ELK kaartje zonder slowdowns te laten werken ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Sensei_D schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:56:
De kaartjes zullen onderling wel verschillen kwa snelheid, maar ik las dat de R4 een 4 Mb buffer heeft ingebouwd en volgens mij is dat genoeg om ELK kaartje zonder slowdowns te laten werken ;)
Misschien dat een Japanse Kingston medewerker van die lekkere broodje @@p in de wereld heeft gebracht :P
offtopic: sowieso heeft heel GoT daar last van, de een roept koop dat en heel GoT zweer het daar bij. de een roep dat x-merk slecht is en heel GoT zweer x-merk af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
O.D.Smolik schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:51:
[...]

Misschien dat een Japanse Kingston medewerker van die lekkere broodje @@p in de wereld heeft gebracht :P
Nou ik denk dus niet dat het een broodje aap is; de snelheid zal wel erg hoog liggen, alleen de R4 doet dat voordeel dus teniet. Een telefoon(bijv.) kan hier echter wel veel voordeel bij hebben.

offtopic: sowieso heeft heel GoT daar last van, de een roept koop dat en heel GoT zweer het daar bij. de een roep dat x-merk slecht is en heel GoT zweer x-merk af :) Mja, indeed :D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf zowel de japanse als taiwanese kingston kaartjes....Het verchil bij mij zit het erin dat ik met het taiwanese kaartje geen castlevania's(zowel deel 1 als deel 2) en geen muziek(zonder stotteren) kan afspelen. Maar ik durf niet te zeggen dat dat bij alle taiwanese/japanse kaartjes het geval is, sommige presteren taiwanese kaartjes presteren beter dan andere....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jawel , deal extreme is weer online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Weet iemand een adres waar je echt JAPANSE Micro SD kaartjes kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
marcohenken schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:59:
Ik heb bij one2remember.nl een japanse kingston gekocht, maar dat is al een paar maandjes geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
zucht, zoals al vele malen gepost: bij ervavli.nl in Nederland of bij DealExtreme.com in het buitenland (Hong Kong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Sorry Mr. Schweino, maar ZUCHT (was dat echt nodig?).
Ik heb namelijk niet ff alle tijd/zin om even 31 pagina's door te spitten.
Ik ben er net een dag achter dat dit topic bestaat dus ik vind zo'n reactie toch een beetje aan de trieste kant,
Maargoed dat zal wel komen doordat ik me aangevallen voel.

Maargoed even verder tot de orde van de dag:
@ vanThijs, dan zal ik hem daar ook maar gaan bestellen.
Ik hoop dat ze daar ALLEEN de Japanse leveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcohenken schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:16:
Sorry Mr. Schweino, maar ZUCHT (was dat echt nodig?).
Ik ben er net een dag achter dat dit topic bestaat dus ik vind zo'n reactie toch een beetje aan de trieste kant,
Maargoed dat zal wel komen doordat ik me aangevallen voel.

Maargoed even verder tot de orde van de dag:
@ vanThijs, dan zal ik hem daar ook maar gaan bestellen.
Ik hoop dat ze daar ALLEEN de Japanse leveren. ;)
Zoekfunctie, rechtsbovenin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
marcohenken schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:16:
Andersom hebben we ook geen zin om 31 keer dezelfde vraag te beantwoorden, het is maar hoe je het ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Ok ik neem mijn woorden terug en bied mijn excuses aan Schweino |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
* Schweino knuffelt marcohenken ;)

ps: bij ervavli.nl & dealextreme ben je er iig zeker van dat je de Japanse krijgt, dus loop je geen risico.

[ Voor 58% gewijzigd door Schweino op 05-05-2007 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier eens http://www.samenkopen.net/action_product/170387/276739 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Goed nieuws beste mensen!

Ik had dinsdag een R4ds met microsd kaart besteld bij importshop.nl een vriend van mij een R4ds bij importshop en een microsd kaart bij ervavli.nl.

Wij kregen het beide vrijdag in huis en ik heb gisteren niet meer kunnen posten doordat ik er de hele tijd mee bezig was:):)

De microsd kaart die je bij Importshop kunt krijgen is een Japanse kingston kaart van 1gig.

Alles is goed verlopen en ik ben ook positief over Importshop.nl dus als je niet zeker weet of je het kunt vertrouwen dan kan ik je geruststellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo kan iemand mij helpen :|

ik kan geen save convert programma vinden van: Supercard Lite saves naar Ezflash V
via de start post al die programma ook getest :?

voor de R4 kan ik wel vinden SC. Lite naar R4 :|

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Schweino schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 07:14:
* Schweino knuffelt marcohenken ;)

ps: bij ervavli.nl & dealextreme ben je er iig zeker van dat je de Japanse krijgt, dus loop je geen risico.
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:37:
Hallo kan iemand mij helpen :|

ik kan geen save convert programma vinden van: Supercard Lite saves naar Ezflash V
via de start post al die programma ook getest :?

voor de R4 kan ik wel vinden SC. Lite naar R4 :|
Hier misschien: http://www.shunyweb.info/index.php :?
Oh wacht, staan ook al een aantal in de startpost, misschien die allemaal even proberen. Als je dat nog niet gedaan hebt ;).

[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 05-05-2007 15:49 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:47:
[...]

Hier misschien: http://www.shunyweb.info/index.php :?
Oh wacht, staan ook al een aantal in de startpost, misschien die allemaal even proberen. Als je dat nog niet gedaan hebt ;).
hey ja die heb ik al getest die link en van start post. ;(
weet iemand of er nou een save programma van supercard Lite naar Ezflash V??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik heb zelf een M3 Perfect en X9, het renamen van de save games van *.dat naar *.sav werkte in mijn geval. Dat wil niet zeggen dat het in jouw geval wil werken maar nooit geschoten is altijd mis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 16:30
Ik wilde net een R4DS gaan bestellen op Dealextreme.com maar nu kom ik niet op de site. Vorige week probeerde ik het ook al een keer zonder succes. Weet iemand hier meer over? Anders maar bestellen bij Samenkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren deed de site het nog :S maar wou net aan me ouders laten zien (jah ik heb credit card ben ook nog geen 18 :P) om te vrage of ik het mocht bestellen , is hij weer offline :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Msniekers schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:19:
Ik wilde net een R4DS gaan bestellen op Dealextreme.com maar nu kom ik niet op de site. Vorige week probeerde ik het ook al een keer zonder succes. Weet iemand hier meer over? Anders maar bestellen bij Samenkopen.
Twee pagina's terug:
-MM- schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:42:
Nieuwe update m.b.t. DealExtreme. Na de site met WOIS opgezocht te hebben had ik een mail adres kunnen achterhalen van éne Mr. Chen. :Y)

Ik heb dus een gepeperd mailtje gestuurd zonder te verwachten ooit een reactie te krijgen. Ik kreeg tot mijn verbazing dus binnen een kwartier een mail terug met een uitleg. Ze worden nu aangevallen door een DoS aanval en proberen druk maatregelen te nemen. Ze denken dat het snel verholpen is. Ik kon zojuist (met moeite) de website wel weer bereiken. 8)

Mijn R4 moet dus nog gewoon binnenkomen verzekerde Mr. Chen mij, ik ben benieuwd! Ik zal hier een brul geven wanneer het hele zooitje binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 16:30
Ok, overheen gelezen. Dat wordt nog even afwachten. Ze hebben dan wel lang last van die aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:36:
gisteren deed de site het nog :S maar wou net aan me ouders laten zien (jah ik heb credit card ben ook nog geen 18 :P) om te vrage of ik het mocht bestellen , is hij weer offline :(
Vorige week toch ook maar een R4D besteld, gisteren verzendbevestiging gekregen. Staat in middels ook een stukje op de site:

Connectivity issue: we are currently experiencing technical difficulties which may cause momentary connection problems. We are working to resolve this issue now. Apologies for any inconvenience caused.

Volgens mij is het nieuw, is me vorige week niet opgevallen. Nu doet 'ie het wel, snel m'n status even bekijken.

[off-topic]
Wat is er :P aan een minderjarige met een creditcard :?
[/off-topic/

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Ik kan vandaag 2e hands supercard met superkey krijgen voor 45 euro. Wil het gebruiken voor mijn kleine broertje die jarig is. Er zit geen microsd kaart bij dus die moet ik ook nog ergens zien te halen. Is dit een goed idee? Of kan ik beter voor een andere oplossing gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou duidelijk voor een andere oplossing gaan.
Sowieso een slot-1 kaartje in de vorm van een R4. Heb je voor die prijs al mét een microSD.
Zoek deze topic even door en je vindt genoeg links en ervaringen. SP om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
bedankt voor je reactie, ik heb mn gedachten veranderd en ben inmiddels in het bezit van r4, bevalt me goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo.. dat doe je snel !
Veel plezier ermee iig.. zal wel lukken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Weet iemand of je ook een N64 emulator op je NDS kan draaien? Is dit mogelijk qua specs en is er uberhaubt een emu uit?

Ik had al ff gezocht op inet en bij topicstart maar daar zie ik het iig niet staan,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

-MM- schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:33:
Weet iemand of je ook een N64 emulator op je NDS kan draaien? Is dit mogelijk qua specs en is er uberhaubt een emu uit?

Ik had al ff gezocht op inet en bij topicstart maar daar zie ik het iig niet staan,...
De DS heeft volgens mij sowieso al minder geheugen voor de N64, dus ik denk niet dat dat mogelijk is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

-MM- schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:33:

Nope, daar is de DS veel te traag voor. Sommige SNES games kunnen niet eens op full speed gespeeld worden, laat staan N64 games.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lig een tijd ziek op bed en een NDS lite leek me wel wat om me er doorheen te helpen; meteen een R4 met 2GB gekocht en wat een heerlijkheid zeg !!! Echt genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf vandaag bij de MM een 2 gb microsd van DaneElec voor 18 euries, maar de grote vraag is, is die te gebruiken voor de EZFlashV ivm snelheid en weet ik veel wat meer, iemand ervaring ??
Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.