GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste
Acties:
  • 157.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HtheB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-08 14:58
*zucht*

vind het jammer dat mensen het nog niet door hadden dat je je eigen toetsenbord kan maken :)

maar goed....
dat is ook mijn fout dat ik dit niet duidelijk had uitgelegd.

Ik ga mijn site maar eens flink aanpassen...

Binnenkort (hopelijk ;) ) weer (kleine) updates.. omdat ik met school ook bezig ben :D

HtheB

(ja idd.. een aparte topic voor Beup lijkt me handig :) )

Edit: Aparte topic voor Beup Live :)
Beup Live - MSN op de Nintendo DS

[ Voor 11% gewijzigd door HtheB op 12-04-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 13:22

Goner

What can I do you for ?

HtheB schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:15:
vind het jammer dat mensen het nog niet door hadden dat je je eigen toetsenbord kan maken
vind het jammer dat je inderdaad niet heb uitgelegd hoe .. ;-)

Was me wel opgevallen dat er een \BEUP\keyboard folder is, maar ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:42

-MM-

D'oh!!

Ik ben mij sinds een tijdje aan het verdiepen in de DS en de mogelijkheden die het biedt wanneer deze is omgebouwd. Ik heb een aanbieding gezien op een site die mij wel aantrekkelijk lijkt, maar aangezien ik nog redelijk nieuw in deze materie zit, ben ik nog niet geheel overtuigt. Daarom zou ik graag de mening willen horen van mijn mede tweakers. Het betreft de volgende aanbieding:

http://www.ombouwnederlan...info.php?products_id=1108

Heeft iemand ervaring met deze winkel? Hebben jullie een waardeoordeel over omgebouwde DS en zijn mogelijkheden? Graag maak ik gebruik van jullie expertise! Bedankt!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Even gekeken en mijn oordeel is dan ook dat je dat beter anders kunt aanpakken.
Tegenwoordig hoef je je DS niet meer 'om te bouwen' (was daarvoor ook al niet echt het geval overigens)
Koop gewoon zo goedkoop mogelijk een DS (lite) en bestel een slot-1 kaartje icm een micro SD en klaar ben je. In de topicstart staat verder genoeg info over hoe en wat en waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:31:
Even gekeken en mijn oordeel is dan ook dat je dat beter anders kunt aanpakken.
Tegenwoordig hoef je je DS niet meer 'om te bouwen' (was daarvoor ook al niet echt het geval overigens)
Koop gewoon zo goedkoop mogelijk een DS (lite) en bestel een slot-1 kaartje icm een micro SD en klaar ben je. In de topicstart staat verder genoeg info over hoe en wat en waar :)
Klopt helemaal, voor een DSlite zoek naar de goedkoopste aanbieding, MM bijv. heeft de witte tijdelijk voor 99 euro gehad, slot 1 kaartje kost je plm. 35 euro, 1 gb microsd kost plm. 12 euro, niks ombouwen gewoon plug en play met volledige garantie van Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:42:
[...]

Klopt helemaal, voor een DSlite zoek naar de goedkoopste aanbieding, MM bijv. heeft de witte tijdelijk voor 99 euro gehad, slot 1 kaartje kost je plm. 35 euro, 1 gb microsd kost plm. 12 euro, niks ombouwen gewoon plug en play met volledige garantie van Nintendo :)
Thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:42:
1 gb microsd kost plm. 12 euro, niks ombouwen gewoon plug en play met volledige garantie van Nintendo :)
Waar haal je dat zo goedkoop, dat microsd geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:14:
[...]

Ik had mijne van pc-platform.nl . Er zijn natuurlijk ook andere goedkope webshops en natuurlijk nog samenkopen.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:14:
[...]

www.ervavli.nl -> 5de item bij Micro SD kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Of meteen een combo van de R4DS en een Kingston 1Gig microSD:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1459

En voor de mensen die niet met microSD kaartjes willen prutsen ;). Er is meer info bekend over de G6DS Real.
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=48824
Here's the official feature list for the G6DS Real:

* Boot clean dump images without the need for any patching .
* Same size as an ordinary DS flash cart .
* Extreme simple to use: just drag and drop files to the G6 Cart .
* Exclusive super " Cheat Code" function .
* Software reset function .
* No drivers & any software required .
* Work as U disk with USB 2.0 ultra fast burning speed .Standard FAT system support .
* Built-in 8G bit(1GB) or 16G bit(2GB) Nand Flash memory .No need to use the SD card & worry about the ejection problem of SD card slot.
* Perfect preformance. (Runs games without any lag or slow down . You don't need to worry about the compatibility & speed of SD card.)
* Auto detect the save type and automatically generate save file . No need to operate manual by yourself .
* Upgradeable Firmware (OS/Bios/Kernel)
* Includes a fully touch screen & button control operating system/GUI Menu .
* Perfect download Play compatibilty. (Single card multiplayer works)
* Compatible with DS Rumble Pak , RAM Pack , DS browser .
* Compatibile with Wi-Fi Connection .
* NDS-GBA Linkage works fine .
* Built in PassMe (NO need for any boot cart/passcard etc.)
* Homebrew support .
* Robust & skinnable GUI .
* Ability to boot slot 2 flash carts for GBA/NDS support, with the G6 cart as a passme in slot 1 .
* Built in Multi-media player.(MP3 ,OGG music & DPG /DSM / GBM movies ). Boots MP30„30…4s and video files via of our media player or Moonshell .
* Super E-book function , support Word/ Txt file directly .
* Super picture viewer function , support *.BMP,.JPG,.GIF,.PNG directly .
* Built in PDA (Worldwide Time ,Memo , Note ,Phone book ,Calculator ..)
* Supports DS sleep mode .
* Brightness adjustment within GUI .
Ikzelf vind het maar raar dat ze soft reset zouden kunnen aanbieden op ongepatchte roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
bertalizer schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:33:
Ikzelf vind het maar raar dat ze soft reset zouden kunnen aanbieden op ongepatchte roms.
Dat heeft R4 toch ook? Of bedoel je dat G6 real ze draait als echt clean, dus zonder dat ze on the fly gepatched worden om dingen als saven naar .sav en soft-reset te ondersteunen? Op GBAtemp stonden ook wat screens. Ziet er allemaal vrij standaard G6 Lite uit.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
jelbo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:55:
[...]

Dat heeft R4 toch ook? Of bedoel je dat G6 real ze draait als echt clean, dus zonder dat ze on the fly gepatched worden om dingen als saven naar .sav en soft-reset te ondersteunen? Op GBAtemp stonden ook wat screens. Ziet er allemaal vrij standaard G6 Lite uit.
Inderdaad, zonder on the fly patchen (waardoor download play altijd zou moeten werken)
They state that the G6DS Real will not patch ROMs on the fly, and instead is a 100% true clean ROM supporting device, which hopefully means it replicates a true 1:1 match against a real DS game cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
NDS-GBA Linkage works fine

-> wat bedoelen ze hiermee?

R4 komt nu ook uit met die cheats maar persoonlijk zat ik daar niet echt op te wachten.
Ik zou liever zien dat ze download play 100% in orde krijgen, of behoort dat hardwarematig niet tot de mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
ulixes schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:41:
NDS-GBA Linkage works fine

-> wat bedoelen ze hiermee?
Sommige DS spellen kunnen GBA spellen of hun savegames herkennen en daardoor worden dan features unlocked of zo.
R4 komt nu ook uit met die cheats maar persoonlijk zat ik daar niet echt op te wachten.
Ik zou liever zien dat ze download play 100% in orde krijgen, of behoort dat hardwarematig niet tot de mogelijkheden?
Geen idee, maar het lijkt me dat dit soort dingen best te programmeren zijn. Waarschijnlijk doen ze dat niet en wachten ze tot ze weer een nieuwe productlijn lanceren. R4 Real anyone?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
leuk artikel over stroomverbruik van de DS (met/zonder Slot-2 card etc):
http://tim.cexx.org/?p=345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 13:23
Running SuperCard SD: 6.1 hrs
Running SuperCard SD with intensive game: 5.3 hrs

Dit op de derde brightness stand.. Dat valt me nog mee, ik heb het idee dat ik geen 5 uur haalde.

Brightness 1 (min), no cartridge: 18.5 hrs
Brightness 2, no cartridge: 12.3 hrs
Brightness 3 (default), no cartridge: 7.8 hrs
Brightness 4 (max), no cartridge: 5.5 hrs

Dit is ook leuk om te zien.. :) Ik speel meestal op de derde stand

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
R4 DS Loader 1.08 final is uit.

Download op R4DS.com | Mirror

Changelog is er nog niet, maar er zit Cheat support in, en er is een tooltje (mirror) waarmee je AR .xml bestanden kunt importeren in de gebruikte CHEAT.DAT kunt importeren in een eigen cheatbestand.

[ Voor 24% gewijzigd door jelbo op 14-04-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
jelbo schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:04:
R4 DS Loader 1.08 final is uit.
Zo te zien is het een volledige versie, dus geen geupdate bestanden die je over je huidige loader heen moet schrijven.

Welke versie van Moonshell zit er bij 1.08 final? Ik had laatst versie 1.71 gedownload van de Moonshell website en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
1.08 final wordt geleverd met MoonShell 1.6 (aangepast met soft-reset functionaliteit door op Start te drukken). Die laat ik maar staan als ik gebruik wil maken van soft-reset, maar ik heb ook 1.71 ernaast gezet omdat die .dpg's beter afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
jelbo schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:31:
1.08 final wordt geleverd met MoonShell 1.6 (aangepast met soft-reset functionaliteit door op Start te drukken). Die laat ik maar staan als ik gebruik wil maken van soft-reset, maar ik heb ook 1.71 ernaast gezet omdat die .dpg's beter afspeelt.
Moonshell 1.71 speelt DPG's inderdaar beter af, nadeel was wel dat ik m'n video's opnieuw moest converteren naar 256 pixel breed. BatchDPG staat standaard op een ander horizontaal formaat ingesteld, waar Moonshell 1.6 geen moeite mee heeft.

Hoe kan ik 2 verschillende versies van Moonshell naast elkaar draaien, en hoe selecteer ik die keuze vanuit het R4 menu?

PS: Wel een gay achtergrondje heeft de nieuwe loader voor de R4DS. :X

-edit-

Met de bij de 1.08 loader meegeleverde Moonshell kan ik niet softresetten.
Met RESET.MSE krijg ik de foutmelding "not support adapter type" en als ik op start druk krijg ik de foutmelding "strpcm:CPU overflow"...

[ Voor 12% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 14-04-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:39:
[...]

Moonshell 1.71 speelt DPG's inderdaar beter af, nadeel was wel dat ik m'n video's opnieuw moest converteren naar 256 pixel breed. BatchDPG staat standaard op een ander horizontaal formaat ingesteld, waar Moonshell 1.6 geen moeite mee heeft.
BatchDPG 1.4beta5 al geprobeerd? Dat is de laatste versie die niet op de officiële site staat. Nooit last gehad van niet compatible resoluties of zo.
Hoe kan ik 2 verschillende versies van Moonshell naast elkaar draaien, en hoe selecteer ik die keuze vanuit het R4 menu?
Ik heb MoonShell 1.71 als MoonShell 1.71 (R4TF).nds met de bijbehorende submappen op m'n MicroSD staan, en de _DS_MSHL.NDS uit de loader kun je er gewoon naast gebruiken, met de mappen/bestanden van 1.71 heeft 1.6 geen moeite. MoonShell 1.6 start je dan vanuit scherm 1 van de R4 Loader, en MoonShell 1.71 vanuit het Games menu. Eventueel kun je een kopie van _DS_MSHL.NDS als MoonShell 1.6 (R4 Reset).nds hebben staan zodat je die ook vanuit het Games menu kan starten.
PS: Wel een gay achtergrondje heeft de nieuwe loader voor de R4DS. :X
Inderdaad. Zelf gebruik ik sinds vanmiddag deze:

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3002/previewoverlaydq9.png
Download
Met de bij de 1.08 loader meegeleverde Moonshell kan ik niet softresetten.
Met RESET.MSE krijg ik de foutmelding "not support adapter type" en als ik op start druk krijg ik de foutmelding "strpcm:CPU overflow"...
RESET.MSE werkt sowieso niet op R4. Verder moet in het Games menu het R icoontje (Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/6281/resetst4.png) groen zijn wil soft-reset in MoonShell werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Mooi theme, alleen, hoe krijg ik hem geselecteerd?

Ik heb de map in _system_\themes gegooid, en de map hernoemd naar theme13, als ik vanuit de loader telkens op select en A druk, blader ik door diverse themes heen, maar om ik niet uit op theme13...

-edit-

Blijkbaar is er een maximum van 12 thema's en/of herkend de R4 alleen mappen met de namen theme01 t/m theme12.

Ik heb namelijk de map theme04 (met de roze roosjes en roze achtergrond) weggegooid en de map Hacken_Black hernoemd naar theme04, nu werkt het wel!

-edit2-

Softreset in Moonshell werkt nu.
Standaard staat het R icoontje op rood. (ik had 'm wel op groen gezet, maar na installatie van de nieuwe loader stond 'ie dus weer op rood)
Thanks!

[ Voor 50% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 14-04-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
Inderdaad maximum 12 theme-mappen, 1 voor elke maand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
ulixes schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:02:
Inderdaad maximum 12 theme-mappen, 1 voor elke maand :p
En veranderd het thema elke maand automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:11:
[...]

En veranderd het thema elke maand automatisch?
Hangt ervan af. Ofwel kies je voor 'auto', dan krijg je het maandelijks wisselende theme te zien (momenteel dus theme04 want april). Ofwel kies je handmatig één van de twaalf themes (geen maandelijkse wissel). Door telkens op select te duwen doorloop je de volgende cyclus:
auto > theme01 > theme02 > ... > theme12 > auto > theme01 > enz enz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben opzoek naar een externe card writer (dus niet via GBA) die .sav files kan overzetten naar het originele GBA catridge. Ik ben op het net de EZ-Writer tegen gekomen maar ik weet niet of het bij deze mogelijk is om save games van PC terug te zetten naar het originele catridge (Dus geen flashcard)

Mijn vraag is dus of jullie weten of de EZ-Writer dit kan zo niet welke writer is dan wel geschikt om save games van de PC over te zetten naar een origineel catridge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:40:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een externe card writer (dus niet via GBA) die .sav files kan overzetten naar het originele GBA catridge. Ik ben op het net de EZ-Writer tegen gekomen maar ik weet niet of het bij deze mogelijk is om save games van PC terug te zetten naar het originele catridge (Dus geen flashcard)

Mijn vraag is dus of jullie weten of de EZ-Writer dit kan zo niet welke writer is dan wel geschikt om save games van de PC over te zetten naar een origineel catridge?
Kan voor zover ik weet alleen met spelletjes die SRAM gebruiken om te saven. Met welke flashkits dit gaat weet ik niet precies. Ik weet wel dat mijn Visoly 128M Turbo Linker het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wanneer ik aan het klooien ben met AXE of in de Scribble Pad (soort paint) van DSorganize, komt het weleens voor dat de DS denkt dat ik het scherm ergens anders aanraak. Dit komt alleen voor wanneer ik het scherm op sommige plekken herhaaldelijk aantik, dus niet wanneer ik strijkende bewegingen maak.

Ik heb ook eerder in dit topic gelezen dat mensen soortgelijke problemen ondervinden bij het toetsenbord van Beup. (letters die niet zijn aangeraakt die op het scherm verschijnen)

Ik heb het ook getest in Pictochat. Welliswaar heeft Pictochat maar een beperkte schrijf/tekenoppervlakte, maar daar deed dit probleem zich niet voor.

Ik vroeg mij af of dit een hardwarematige afwijking van het touchscreen betreft, of een berekeningsfout van de aanraakcoördinaten in homebrewsoftware? Misschien is dit nooit door iemand onderzocht, maar je weet maar nooit natuurlijk. ;)

Dan heb ik ook nog een brilliant idee voor een homebrew applicatie: een Teletekstbrowser gebasseerd op de Teletekstbrowser voor Windows: http://www.teletekstbrowser.nl/

Een touchscreen leent zich uitstekend voor deze applicatie.

Wellicht voelt iemand zich geroepen. ;) (anders moet ik zelf maar eens een poging ondernemen, maar heb helemaal geen programmeerkennis)

Als laatste:

Goner (of iemand anders): Heb je al tijd gehad om te controlleren of DSLiveWeather contact kan maken met de DSLW server? Bij mij werkt het nogsteeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Iemand een idee hoe die cheatfunctie precies werkt in de nieuwe R4DS software? Voor veel games zijn al cheats, getest met New Super Mario, maar ik heb bv. een pokerspelletje, ik wil eens gaan klooien met de hoeveelheid geld die ik daar heb. Alleen als ik dat spel selecteer krijg ik geen Cheat (Y) melding.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een editor waarmee je code's kan toevoegen. http://ds-scene.net/forum/forum.php?topic=2871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Arfman schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:21:
Alleen als ik dat spel selecteer krijg ik geen Cheat (Y) melding.
Zijn er soms meer versies van, bijv. een US en een EU ? Misschien zijn er geen cheats opgenomen voor de versie die je gebruikt ..
In bovengenoemd tutorial staat geloof ik ook een link naar cheatlists voor US, JP en EU versies.

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 16-04-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 16 april 2007 @ 04:31:
Goner (of iemand anders): Heb je al tijd gehad om te controlleren of DSLiveWeather contact kan maken met de DSLW server? Bij mij werkt het nogsteeds niet.
Gisteren nog ... werkt zonder probleem.
Wat gaat er precies mis bij jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Zo, na uitvoerig lezen van dit forum en vele verwijzingen naar andere gerelateerde DS sites vanuit dit forum heb ik zojuist een R4 + Japanse 1GB Kingston Micro SD besteld voor 34 euri (lang leve de wisselkoersen!). http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1459

Ik kan niet wachten veel van de hier besproken homebrew uit te proberen! Wat zijn de absolute aanraders? Ik zat aan het volgende te denken:

- (DLDI)
- DSOrganize
- BeUP
- DSLiveWeather
- MoonShell

Vergeet ik nog wat? Bedankt iig voor alle info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Goner schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:17:
[...]

Gisteren nog ... werkt zonder probleem.
Wat gaat er precies mis bij jou ?
Ik heb een map aangemaakt voor DSLW en ik heb alles gepatcht zover ik weet.

Opstarten doet hij zonder problemen, reports wegschrijven ook.
Ik klik op het gezichtje waarna hij gewoon gaat connecten naar mijn AP, werkt perfect.
Daarna klik ik op het icoontje om de data binnen te halen, waarna ik de volgende melding krijg:

Receiving cc 0..
Processing cc 0.. [347]
Server: Error retrieving XML data.

Er verschijnen geen weergegevens.

Welke instellingen gebruik jij? (Location ID etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-MM- schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:21:
Ik kan niet wachten veel van de hier besproken homebrew uit te proberen! Wat zijn de absolute aanraders?
DS ipod is ook wel leuk, http://www.cecm.usp.br/~lucas/lmp-ng/

En DLDI is geen aplicatie, DLDI is een patch methode waarmee je somige homebrew software moet patchen voordat ze werken op jou specefiek kaartje. Alle homebrew die jij gaat gebruiken moet je met de R4DS patch patchen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:30:
[...]
DS ipod is ook wel leuk, http://www.cecm.usp.br/~lucas/lmp-ng/

En DLDI is geen aplicatie, DLDI is een patch methode waarmee je somige homebrew software moet patchen voordat ze werken op jou specefiek kaartje. Alle homebrew die jij gaat gebruiken moet je met de R4DS patch patchen. ;)
Thanx, Ik wist idd dat ik de homebrew moest patchen maar ik dacht dat ik dat met DLDI moest doen,... Maar er is dus ook een R4DS patch, daar moet ik me dan maar ff over gaan inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
-MM- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:06:
[...]

Thanx, Ik wist idd dat ik de homebrew moest patchen maar ik dacht dat ik dat met DLDI moest doen,... Maar er is dus ook een R4DS patch, daar moet ik me dan maar ff over gaan inlezen.
Het DLDI patchen klinkt heel ingewikkeld, maar is het absoluut niet.

Een foto (screenshot) zegt meer dan 1000 woorden:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/temp/DLDI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
-MM- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:06:
[...]

De R4DS patch is een van de DLDI patches. Zie de uitstekende infographics in de startpost.

Heb net "links -g(raphics)" browser getest op DSLinux. Het werkt, en is daarmee de eerste werkende homebrew DS browser met graphics support. Niet dat het verder erg bruikbaar is, maar toch gaaf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Genoil schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:24:
Heb net "links -g(raphics)" browser getest op DSLinux.
Waar te downloaden ? Of heb je 'm zelf gecompileerd ?
Niet dat het verder erg bruikbaar is, maar toch gaaf :).
Hoezo niet bruikbaar ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Goner schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:00:
[...]

Waar te downloaden ? Of heb je 'm zelf gecompileerd ?
Zelf gecompileerd. Er is al wel een RAM-build ergens, maar ik meen me te herinneren dat jij de DLDI versie gebruikt met Opera pak support. Misschien heb ik later op de dag nog wel even tijd om mijn build ergens te hosten, maar kan nu even niet bij de bestanden.
[...]

Hoezo niet bruikbaar ?!
Hij vreet RAM (dus loopt vrij snel vast met slechts een Opera RAM pak) en het scherm zit vol glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:25:

Receiving cc 0..
Processing cc 0.. [347]
Server: Error retrieving XML data.
heb nog eens even in je vorige post gekeken en zie nu staan :
Weather.com Location ID:
XXNL0018

dat moet natuurlijk wel NLXX0018 zijn !!

met XXNL0018 krijg ik inderdaad ook die XML error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Heb vanmiddag voor iemand op GBAtemp even snel een R4 logo als .ico in elkaar geflanst. Voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/5959/r4dsiconht6.png

Download | Mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Goner schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:41:
[...]

heb nog eens even in je vorige post gekeken en zie nu staan :
Weather.com Location ID:
XXNL0018

dat moet natuurlijk wel NLXX0018 zijn !!

met XXNL0018 krijg ik inderdaad ook die XML error.
Oeps. :$

Nu werkt het wel inderdaad!

Is er nog een mogelijkheid op de luchtdruk in hectopascal, windsnelheid in km/h en temperatuur in celcius af te laten beelden?

-edit-

Ja dus, door het schermpje aan te tikken met de stylus.

Ik laat dit bericht maar staan ter archivering voor de zoekfunctie.

[ Voor 12% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 17-04-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Genoil schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:24:
[...]
De R4DS patch is een van de DLDI patches. Zie de uitstekende infographics in de startpost.
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:05:
[...]
Het DLDI patchen klinkt heel ingewikkeld, maar is het absoluut niet.
Een foto (screenshot) zegt meer dan 1000 woorden:
Ah, wederom bedankt voor de info. Als het goed is krijg ik mijn R4 over een weekje binnen en dan nog ff een zwarte DS Lite halen :*)

Ik kan niet w88 om lekker met de homebrew en backups aan de slag te gaan, ben ook erg blij met dit forum. Ik had er anders véééééél langer over gedaan om door de bomen het bos te zien. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-MM- schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:55:
[...]

[...]

Ah, wederom bedankt voor de info. Als het goed is krijg ik mijn R4 over een weekje binnen en dan nog ff een zwarte DS Lite halen :*)

Ik kan niet w88 om lekker met de homebrew en backups aan de slag te gaan, ben ook erg blij met dit forum. Ik had er anders véééééél langer over gedaan om door de bomen het bos te zien. d:)b
Waar heb je je r4ds gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik kan je http://www.dealextreme.com/ aanraden, veruit de goedkoopste ook (zeker in combinatie met een 1GB micro sd kaartje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Vandaag m'n R4DS (van dealextreme) opgehaald :).

Na de nieuwste kernel erop te zetten was ik klaar om 'm eindelijk te testen :9.

Dus ikke zo die microsd pakken en 'm in de R4DS duwen blijft ie niet klemmen :/ nogmaals proberen lukt het niet :| ...

Omdat ik het toch echt wou proberen heb ik 'm maar ff handmatig vastgehouden (en de r4ds doet het idd prima).

Ik denk dat de veer intern een beetje vaag doet? (ik kan hem erin duwen maar zodra ik loslaat word m'n kaartje gelanceerd).

Nu voel ik er zelf heel weinig voor om 'm terug te sturen (duurde 20 dagen ofzo in totaal van aankoop tot levering). Iemand nog tips? Anders gaat er dus gewoon een stuk ducktape op }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Ik zou em terugsturen, maar je zou ook het veertje kunnen verwijderen. Dan blijft ie (hopelijk) wel zitten en trek je hem er gewoon uit als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
het veertje is inderdaad een euvel bij de r4, bij een keer of 10 tot 20 keer verwijderen wordt het veertje al erg slecht, en bijna iedereen begeeft hij het op een gegeven moment. Je kunt hem dus wel terugsturen, maar een nieuwe gaat het na een klein poosje ook slecht doen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Hier iemand met hetzelfde probleem: http://www.youtube.com/watch?v=rMQvxnBLqwQ

-edit-

Mijn R4 maakt na zo'n 30 keer de Micro SD wisselen ook een ander geluid. :/

[ Voor 36% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 23-04-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Bij de eerste keer die microsd inschuiven hoorde ik al een vrij harde klik :/

Maar goed, stukje plakband werkt prima :9 game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
falcon4ever schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:31:
Bij de eerste keer die microsd inschuiven hoorde ik al een vrij harde klik :/

Maar goed, stukje plakband werkt prima :9 game on!
Toen ik voor de eerste keer de Micro SD erin schuifde was de klik ook vrij hard, induwen: klik, stukje terugveren: KLAK

De "klak" is na 30 keer minder hard geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zwart/grijze R4, het micro SD kaartje klikt erin, dit gaat na meer dan 30 keer nog steeds prima. Meteen even afkloppen.

Ben nog steeds superblij met m'n R4. M'n nintendo heeft nu veel meer mogelijkheden (bijvoorbeeld alleen al het afspelen van mp3's) en daardoor gebruik ik hem veel meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Magic schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:18:
het veertje is inderdaad een euvel bij de r4, bij een keer of 10 tot 20 keer verwijderen wordt het veertje al erg slecht, en bijna iedereen begeeft hij het op een gegeven moment.
Sh*t ... heb net een R4DS besteld voor de kids.
Heb zelf al een paar maanden een M3Simply en daar geeft het veertje absoluut geen problemen en de microsSD is er al heel wat keren in/uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:24:
[...]

Sh*t ... heb net een R4DS besteld voor de kids.
Heb zelf al een paar maanden een M3Simply en daar geeft het veertje absoluut geen problemen en de microsSD is er al heel wat keren in/uit geweest.
de m3 en de r4 zijn wat veertje betreft precies hetzelfde, dus misschien dat je geluk hebt gehad met de m3 :P

sowieso is het verstandig de kinderen te verbieden het kaartje zelf uit de r4 te halen, anders ben je het kaartje binnen de kortste keren kwijt. Ikzelf heb bij een paar nichtjes preventief een plakbandje over het kaartje geplakt, anders zit ie binnenkort daar in de stofzuiger.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Welke slot1 tool kunnen jullie me aanraden? Een M3Simply of een R4DS? Ik weet dat ze allebei wbt hardware hetzelfde zijn, maar misschien is de software van de ene wat beter dan de ander ofzo?

Edit: En weet iemand toevallig een zaak in Den Haag die de R4DS of M3 Simply verkoopt?

[ Voor 19% gewijzigd door bcd87 op 24-04-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
R4DS -> snellere support en goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Er is weer een nieuwe kernel uit voor de EZ-Flash V (v1.4.0). Volgens mij heeft deze ingebouwde Hybrid support zodat je de Hybrid tool niet meer nodig hebt (a la R4DS)!!

En volgens mij kun je zelfs elke keer dat je de rom start kiezen of je hem clean wilt starten of met hybrid maar dit weet ik niet zeker, heb hem zelf nog niet getest. Hij is te vinden in deze wiki:
ALL_YOU_NEED_FOR_EZV

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
R4DS net besteld op gamestar.nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wat ik mij afvraag:

Waarom bestellen mensen de R4DS bij Nederlandse webshops voor 45 euro, als:

Je de R4DS via samenkopen.net voor 35 euro kan kopen.
Of via www.dealextreme.com voor zo'n 23 euro inclusief verzendkosten.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dat vraag ik me nu ook al tijden af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een beetje domme vraag, maar als je zo'n R4DS kaart gebruikt hebt en je haald hem weer uit je DS...dan is hij toch gewoon weer in een normale staat of niet?

Er wordt geen firmware o.i.d. aangepast op de DS of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:32:
Wat ik mij afvraag:

Ik heb mijn R4DS besteld bij gamestar.nl om twee redenen:
a) ik heb geen geduld
b) ik heb geen creditcard

Ik heb betaald dmv Ideal, en het was ook ideaal, binnen 3 dagen had ik de R4 thuis, en het microSD kaartje had ik bij Ervavli besteld voor 15 euro incl verzendkosten, die was er ook binnen 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:06:
Wellicht een beetje domme vraag, maar als je zo'n R4DS kaart gebruikt hebt en je haald hem weer uit je DS...dan is hij toch gewoon weer in een normale staat of niet?

Er wordt geen firmware o.i.d. aangepast op de DS of wel?
Je verandert niets aan je DS. Firmware wordt dus niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wat ik mij afvraag:

Ik heb m'n DS zondag gekocht, samen met 1 spelletje.
Ik kan hem dus wel in het buitenland bestellen, maar dan ben ik uitgekeken op dat ene spelletje binnen die week en haal ik weer een extra spel terwijl ik m'n R4DS al heb besteld, dus dan ben ik uiteindelijk nog meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 19:13
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:22:
Hier iemand met hetzelfde probleem: http://www.youtube.com/watch?v=rMQvxnBLqwQ

-edit-

Mijn R4 maakt na zo'n 30 keer de Micro SD wisselen ook een ander geluid. :/
Ik twijfelde ook nog of ik wel een R4 zou gaan kopen, nu ik dit zo lees.... :| Is dat bij elke zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
[b][message=27913526,noline]Poppetje schreef op dinsdag 24 april 2007 @
b) ik heb geen creditcard
Vaak kun je ook met PayPal betalen, en daar heb je geen credit card voor nodig.
VeeGee schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:58:
Ik twijfelde ook nog of ik wel een R4 zou gaan kopen, nu ik dit zo lees.... :| Is dat bij elke zo?
Nee hoor, het komt wel eens voor, dat wel. En dan nog, voor 23 euro bestel ik er zo weer één, mocht het niet te redden zijn door het veertje eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
VeeGee schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:58:
[...]

Die kerel heeft gewoon de enorme pech twee kapotte R4's gekocht te hebben. (beiden met een ander probleem)

Naast het kapotte klikmechanisme van de gozer op Youtube, heeft iemand in dit topic hetzelfde, 2 keer een gevalletje pech wat dus bekend is.

Op een forum zoals GoT komen veel mensen bij elkaar in productspecifieke topics, waardoor het probleem erger lijkt zoals in werkelijkheid is.

Of je nou een wasmachine, een auto, een zeilschip, een printer of wat dan ook koopt, het kan altijd sporadisch voorkomen dat er iets aan mankeert.

Kijk maar eens in topics voor b.v. mp3-spelers of mobiele telefoons, ook daar komt het een paar keer voor dat iemand een gevalletje pech meldt over een bepaald product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulixes
Wat ik mij afvraag:

- Sneller
- Betrouwbaar, iets makkelijker en directer qua contact (importshop.nl heeft zelfs een forum)
- Makkelijker om terug te sturen bij defecten
- Ik heb geen creditcard
- Ik gun onze bovenstebeste noorderburen ook wel wat ;)
jelbo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:04:
[...]

Vaak kun je ook met PayPal betalen, en daar heb je geen credit card voor nodig.
Ik dacht van wel?

"No matter where your mouse takes you, PayPal lets you shop through your credit card without sharing your financial information."

Edit: ondertussen staat er een review van de G6DS Real op gbatemp:
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=49102
Jammer dat ook hier download play niet 100% werkt :/

[ Voor 8% gewijzigd door ulixes op 25-04-2007 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn dochter heeft een nintendo DS lite, nu heeft ze een kaartje gekregen een N-Card 8 gb van www.game-menu.com, met een kabel en een adapter om via pc/mac te connecteren, blijkbaar is dat kaartje leeg en moet dit geformatteerd worden, maar geen idee hoe dit te doen en op die site is alles in Chinees, heeft er iemand raad voor een radeloze papa ... thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Laatst online: 13-12-2024
als je hem op de pc aansluit komt hij dan niet als removeable storage te staan in je verkenner?
zo wel dan kun je rechtsklikken op de drive en dan formatteren.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:00

NetAmp

"for indoor use only"

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 07:27:
mijn dochter heeft een nintendo DS lite, nu heeft ze een kaartje gekregen een N-Card 8 gb van www.game-menu.com, met een kabel en een adapter om via pc/mac te connecteren, blijkbaar is dat kaartje leeg en moet dit geformatteerd worden, maar geen idee hoe dit te doen en op die site is alles in Chinees, heeft er iemand raad voor een radeloze papa ... thanks
Misschien kan je iets meer wijs worden uit deze vertaling van de software download pagina?
http://babelfish.altavist...m%2fpage%2fdownload02.htm

Okee, nog steeds onduidelijk B) maar beter te lezen dan die Chinese karakters (voor mij althans) ;)
Ik meen uit de context te begrijpen dat je de 'firmware'/kernel/OS (of hoe je 't anders wilt noemen) moet downloaden en op het kaartje plaatsen, zoals bij o.a. de R4DS (? )

Nog andere downloads:
http://babelfish.altavist...com%2fpage%2fdownload.htm

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
Heb hier een passme3 samen met een EZflash IV en een 512mb micro Sd card.
nou heb ik SNEmulDS welke is gepatched via dldi voor mijn ezflash IV
als ik hem zo kopieer op de SD kaart dan loopt het systeem vast doe ik het via ezloader dan krijg ik een witscherm.
heb ook DSmaster geprobeerd maar de NDS versie hiervan geeft dezelfde problemen als SNEmulDS (wit scherm via ezloader en loopt vast via rechstreekse kopie) de GBA versie start wel op maar kan geen FAT bestand vinden terwijl de sdcard gewoon fat is geformateerd (dus geen fat16 of fat32)
heb al de laatste loader op de pc en op de flashcard staan dus dat zou het ook niet mogen wezen

iemand nog tips ?

Zowiezo wil ik nog een slot1 oplossing erbij halen en denk toch weer aan de EZflash want heb als de EZflash 2 en de ezflash IV dus de 5 is de meest logische oplossing.

voor de mensen die zoveel geld betalen voor hun DS oplossing. Kijk eens op samenkopen.net daar staan de meeste voor 35 incl garantie en vrijwel direct leverbaar.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Dane-Elec Secure Digital Micro/Transflash 2GB

Gaat die een beetje werken icm een R4DS?

Oh en ze hebben ook Kingston bij een zaak in de buurt, maar waar zijn de Japanse kaartjes aan te herkennen? Staat er made in Japan op ofzo?

[ Voor 44% gewijzigd door bcd87 op 25-04-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Aan de voorkant kan je door de verpakking het MicroSD kaartje zien waar rechtsonderin "JAPAN" staat in kleine witte letters.

Op de achterkant van de verpakking zit rechtsboven een sticker met de streepjescode waaronder staat: ASSY IN JAPAN.

Zo is het althans met de 1GB kaartjes, ik neem aan dat dat voor de 2GB kaartjes ook geldt.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:34:
Dane-Elec Secure Digital Micro/Transflash 2GB

Gaat die een beetje werken icm een R4DS?

Oh en ze hebben ook Kingston bij een zaak in de buurt, maar waar zijn de Japanse kaartjes aan te herkennen? Staat er made in Japan op ofzo?
Met de Dane-Elec heb ik geen ervaring. Ik heb een 1GB Kingston micro SD kaartje gekocht bij Ervavli. Ik had 'm binnen 3 dagen in huis, en ze zijn er supergoedkoop. Bovendien staat er op hun site dat het een Japans kaartje is. Dit stond ook op de verpakking nog eens vermeld.

Hij werkt prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:03:
[...]

Met de Dane-Elec heb ik geen ervaring. Ik heb een 1GB Kingston micro SD kaartje gekocht bij Ervavli. Ik had 'm binnen 3 dagen in huis, en ze zijn er supergoedkoop. Bovendien staat er op hun site dat het een Japans kaartje is. Dit stond ook op de verpakking nog eens vermeld.

Hij werkt prima! :)
Mjah probleem is alleen dat ik morgen m'n R4DS al in de bus heb, en morgen ook pas eventueel zou kunnen bestellen. Dan zit ik 3 dagen met een R4DS die ik niet kan gebruiken en dan word ik gek want als ik iets nieuws heb wil ik t gebruiken ook :P

Hopelijk hebben ze bij de zaak in de buurt die japanse kingston kaartjes, anders moet ik de gok maar wagen met een dane-elec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gimbooze schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:33:
[...]

Mjah probleem is alleen dat ik morgen m'n R4DS al in de bus heb, en morgen ook pas eventueel zou kunnen bestellen. Dan zit ik 3 dagen met een R4DS die ik niet kan gebruiken en dan word ik gek want als ik iets nieuws heb wil ik t gebruiken ook :P

Hopelijk hebben ze bij de zaak in de buurt die japanse kingston kaartjes, anders moet ik de gok maar wagen met een dane-elec
Ik heb zelf een R4DS & 2 sandisk kaartjes (1 gb - japan & 2gb - taiwan) en ik heb bij geen enkel spel last van vertragingen (bij beide kaartjes) :).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 25-04-2007 14:38 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:35:
[...]
Waar heb je je r4ds gekocht?
Beetje late reactie, maar vanwege een verhuizing geen internet en daarom zie ik je bericht vandaag pas.
Ik heb hem gekocht bij DealExtreme: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1459

Ben je ongeveer 34,- kwijt voor R4 + Jap Kingston Micro SD + verzendkosten.

Ik hoop m over een paar dagen te ontvangen..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

-MM- schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:03:
[...]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1459

Hoezo verzendkosten? Er staat * Free Shipping * op die link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

ikbenwouter schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:12:
[...]
Hoezo verzendkosten? Er staat * Free Shipping * op die link...
Klopt, ik vermelde de verzendkosten bij het bedrag zodat het duidelijk zou zijn dat je dus voor 34 euri klaar bent,... :+

Wellicht een beetje onduidelijk 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 13-09 16:25
harley schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:08:
nou heb ik SNEmulDS welke is gepatched via dldi voor mijn ezflash IV
als ik hem zo kopieer op de SD kaart dan loopt het systeem vast doe ik het via ezloader dan krijg ik een witscherm.
heb ook DSmaster geprobeerd maar de NDS versie hiervan geeft dezelfde problemen als SNEmulDS (wit scherm via ezloader en loopt vast via rechstreekse kopie) de GBA versie start wel op maar kan geen FAT bestand vinden terwijl de sdcard gewoon fat is geformateerd (dus geen fat16 of fat32)
heb al de laatste loader op de pc en op de flashcard staan dus dat zou het ook niet mogen wezen

iemand nog tips ?
ik kan alleen maar melden dat hij hier wel werk op mijn EZflashIV lite. je hebt 2 dldi drivers voor ezflash 4 je kan mischien de andere proberen.

ze zijn ergens te vinden op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
Mdekoning schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:58:
[...]

ik kan alleen maar melden dat hij hier wel werk op mijn EZflashIV lite. je hebt 2 dldi drivers voor ezflash 4 je kan mischien de andere proberen.

ze zijn ergens te vinden op het forum
zou je mij anders eens kunnen mailen met de versie die jij gebruikt ? (dldi ivm andere emusoftware en/of SNEmulDS)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de reacties, ik ga dit morgen allemaal eens uitproberen,
ik hou jullie op de hoogte

nogmaals bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
toch nog maar 2 kaartjes bij ervavli besteld.

Kost echt helemaal niks daar. 1 GB Kingston (JP) voor 9,85 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 22:44
Ik heb de Kingston 1GB kaartjes alweer een tijdje liggen, dus gisteren ook maar eens 2 R4DS kaartjes besteld. Gewoon in NL bij Importshop. Heb daar al ervaring mee toen ik de EZFlash 2 daar haalde.
Ben zeer benieuwd. Nu nog wachten tot ik em binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Jerry schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:19:
[...]

Ik heb zelf een R4DS & 2 sandisk kaartjes (1 gb - japan & 2gb - taiwan) en ik heb bij geen enkel spel last van vertragingen (bij beide kaartjes) :).
Ook niet in Castlevania PoR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 17:03
Pfff, bij sidder.nl zijn ze 9.95 (1GB Transcend) en slechts 2 euro verzendkosten. Kan dus goedkoper ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BigSurf op 26-04-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het gaat hier juist om de Kingston made in Japan kaartjes, die werken het best namelijk. Je vergelijking gaat dus niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

4of9 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:27:
toch nog maar 2 kaartjes bij ervavli besteld.
Kost echt helemaal niks daar. 1 GB Kingston (JP) voor 9,85 !!
Het enige wat me een beetje tegenvalt is dat je dan ook 2 x 3 euro verzendkosten betaalt. Dat zou minder kunnen/moeten zijn als je meer kaartjes besteld ...

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 26-04-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

-MM- schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:03:
Ben benieuwd naar je ervaringen als het binnen is ...
De M3 Simply is daar maar $34, da's 25 euri !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:00

NetAmp

"for indoor use only"

Goner schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:15:
[...]Het enige wat me een beetje tegenvalt is dat je dan ook 2 x 3 euro verzendkosten betaalt. Dat zou minder kunnen/moeten zijn als je meer kaartjes besteld ...
Dat vind ik inderdaad ook wel vreemd... misschien verstuurt hij alles in aparte enveloppen ofzo (zodat het in de brievenbus past)? Hoewel zo groot zijn die kaartjes (verpakkingen) toch niet :9
Maar ik heb nog nooit eerder daar besteld; nu toevallig 1 Kingston MicroSD, kwam op eRVaVli.nl via dit topic (bedankt tweakers! _/-\o_ ).

En ik heb een M3 Simply besteld bij GameStar.nl (Kuijpers Spelcomputers, gevonden in de TopicStart). Betaal dan wel wat meer natuurlijk }:O (vergeleken met bijv. die DealExtreme) maarja... heb ik 'm sneller(? als 't goed is en TNT Post werkt mee) en gewoon uit NL. Achteraf had ik 'm eigenlijk nog sneller kunnen hebben... d.w.z. had 'm naar mijn werk-adres moeten laten sturen i.p.v. thuis, geen idee hoe laat de postbode nu komt |:( (d'oh!) Misschien is dat een TIP voor andere mensen ;) Ik heb al zin om ook eens van die leuke homebrew apps te proberen!

(Beiden zijn overigens behoorlijk snel met reageren/verzenden merkte ik :))

[ Voor 9% gewijzigd door NetAmp op 26-04-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
BigSurf schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:49:
Pfff, bij sidder.nl zijn ze 9.95 (1GB Transcend) en slechts 2 euro verzendkosten. Kan dus goedkoper ;)
Alleen komen die Kingstons Japans het beste uit de test voor de EZFlash V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Goner schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:15:
[...]

Het enige wat me een beetje tegenvalt is dat je dan ook 2 x 3 euro verzendkosten betaalt. Dat zou minder kunnen/moeten zijn als je meer kaartjes besteld ...
Laat 't hem weten zou ik zeggen.
Hij heeft het al eerder verlaagd van 5 per stuk naar de huidige prijs van 3 per stuk :)

http://tweakers.net/shopsurvey/7205#52092

Maar ik vind het wel prima zo eigenlijk. Goede communicatie en snelle afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Ik heb vandaag mijn DS Lite gehaald bij de Media Markt in Zoetermeer. Daar zijn ze vanaf vandaag in de aanbieding voor 111 euro! :*)

[ Voor 57% gewijzigd door -MM- op 26-04-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Goner schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:23:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaringen als het binnen is ...
De M3 Simply is daar maar $34, da's 25 euri !!
Ik kreeg hetzelfde setje een paar weken terug binnen. Verzending was vrij lang, twee weken. Verder is het een echte Japanse Kingston (razendsnel, getest in een snelle reader; 0.5ms access time :O, 0.1ms sneller dan die ik van ervavli heb), en een echte R4. Aan te raden dus, als je een beetje geduld hebt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ben hier een tijdje niet geweest maar ik ben opzoek naar een nieuwe flashcard. Mijn SCL werkt perfect maar mijn broertjes gaan van de zomer op vakantie en ipv ze een paar honder euro aan games mee te geven leek mij het een beter plan om maar 1 of 2 flashcards aan te schaffen. Ze hebben allebei een DSphat. Ik ben opzoek naar iets wat gewoon 100% goed en zonder slowdowns alle DS games speelt. Backup is geen must maar moonshell zou wel leuk zijn. Opslag minimaal 512mb en slot1 only als het kan maar slot 1+2 is ook goed. Wat kan ik het beste kopen? ik heb het al tijden niet meer bijgehouden en er lijken echt gigantisch veel cards bij te zijn gekomen sinds ik mijn SCL heb gekocht :P
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.