GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste
Acties:
  • 157.867 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:03:
Heb je toevallig mazzel gehad dan ;)
Modbreakje: Knip. Overzichten van spellen waar geen cracks nodig zijn lijkt me behoorlijk buiten de paden van wat de bedoeling is van GoT.

Welke kernel heb jij mee getest? Misschien eens tijd voor een hernieuwde review van de R4 op je site, op basis van kernel 1.11? Welke heb je oorspronkelijk mee getest? Volgens mij heb je zelf de CycloDS nog niet zo lang dus ik neem haast aan dat je ook kernel 1.11 gebruikt hebt (aangezien de ervaring die jij hebt met de kaartjes neem ik niet aan dat je met een oude kernel bent blijven draaien, jij lijkt me wel iemand die een vreugdedansje doet bij het uitkomen van een nieuwe kernel :+ ) Zou het kunnen zijn dat de nieuwere R4s anders in elkaar zitten en geen arm7 problemen meer hebben? Er is daar niks over te vinden maar het is wel opmerkelijk...

[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 10-11-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:12
Ik heb een van de eerste R4s en met kernel 1.11 zijn er inderdaad geen patches nodig voor bovengenoemde spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Schweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:32:
Ik heb een van de eerste R4s en met kernel 1.11 zijn er inderdaad geen patches nodig voor bovengenoemde spellen.
Ik hoor dus her en der dat de nieuwste assepoester of barbie of hoe die dingen dan ook heten niet op de R4S is te spelen. Op de EZflashV is er echter geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:09:
[...]

Ik hoor dus her en der dat de nieuwste assepoester of barbie of hoe die dingen dan ook heten niet op de R4S is te spelen. Op de EZflashV is er echter geen moeite mee.
Laat ik Assepoester en Barbie nou net niet geprobeerd hebben :p

Als je me de exacte naam van een spel kan geven wil ik het wel ff testen. (Damn, moet ik helemaal die rom kopen, rippen, op de DS zetten, maarja over illegale dingen hebben we het hier natuurlijk niet, helemaal niet als het over Barbie en Assepoester hebt :p )

Toch is het wel interessant om nou eens de echte verschillen tussen de kaartjes duidelijk op een rijtje te krijgen, veel keuzes zijn volgens mij toch gebaseerd op gevoelens en geruchten.

Ik heb trouwens nog steeds geen behoorlijke witte 3 in 1 kunnen vinden. Alleen geheugenuitbreiding vind ik ook okee, maar hij moet wel glanzend wit zijn net als de DS Lite, niet mat wit (of nog erger zwart) zoals de normale 3 in 1. Iemand een suggestie?

Ik wil hem gebruiken om te browsen, Okami werkt niet zonder de uitbreiding toch? Op zich zou ik ook de officiele Nintendo browser kunnen kopen, maar ik vind die wel erg duur waarvan ik overal slechte verhalen lees. Op zich heb ik ook geen hele hoge verwachtingen er van, maar iets beter dan de browser in DS Organize zou toch wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:49:
[...]

Ik wil hem gebruiken om te browsen, Okami werkt niet zonder de uitbreiding toch?
Opera bedoel je? Okami op de DS, ik wou dat het zo was......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:49:
[...]

Laat ik Assepoester en Barbie nou net niet geprobeerd hebben :p

Als je me de exacte naam van een spel kan geven wil ik het wel ff testen. (Damn, moet ik helemaal die rom kopen, rippen, op de DS zetten, maarja over illegale dingen hebben we het hier natuurlijk niet, helemaal niet als het over Barbie en Assepoester hebt :p )
Is deze;
Disney Princess Magical Jewels; nr 1596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00
Knip. Vraag het de makers van het spel maar even als het niet werkt :+

[ Voor 255% gewijzigd door F_J_K op 10-11-2007 11:42 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Henkus schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:30:
1596 Disney Princess Magical Jewels werkt inderdaad niet op de R4DS "out of the box"

Maar na toepassing van de ARM7 patch, speelt ie gewoon op mijn R4DS. :) :) :)

Het is even wat extra werk, maar dan werkt deze game gewoon.
Kijk en op mijn EZflashV gaat hij zonder problemen. Dat ik hem er daarna acuut afdonder moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:09:
[...]

Opera bedoel je? Okami op de DS, ik wou dat het zo was......
Eh ik bedoel Okiwi: http://okiwi.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sannr, ik test mn kaartjes altijd met de nieuwste kernel (voor de R4 DS 1.11) en daarmee kreeg ik Worms 2 niet aan de praat (wel booten maar daarna n foutmelding over het niet kunnen opslaan).

Enneh, nee, ik doe geen vreugdedansje bij een firmware update ;) Je zou het niet zeggen maar zo veel game ik niet op mn DS... (sinds Crysis MP beta en SP demo uit zijn).

edit:
Net een M3 DS Real Perfect Bundle ontvangen :) Als ik thuis ben ff firmware erop en testen, ben benieuwd. Aangezien de G6 DS Real en M3 DS Real firmware hetzelfde is verwacht ik geen grote dingen alleen.

[ Voor 22% gewijzigd door Cartman! op 06-11-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:27
De CycloDS Evolution lijkt nergens meer goed leverbaar. Omdat ik geen zin heb om te wachten (gisteren heb ik een DS gekocht) ga ik maar voor iets anders. Kan iemand mij een reden geven waarom ik geen R4DS moet kopen (volgens mij na de CycloDS een prima keuze)? Ik ga vooral backups spelen (als ik op reis ben hoef ik dan niet al mijn spelletjes mee te nemen) en misschien beetje homebrew.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:31
Iemand ooit wel eens gehoord van de uit de hand gelopen homebrew AmpliduDS ?

Aanradertje & zowaar open source...
http://amplituds.drunkencoders.com/

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
posttoast schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:44:
De CycloDS Evolution lijkt nergens meer goed leverbaar. Omdat ik geen zin heb om te wachten (gisteren heb ik een DS gekocht) ga ik maar voor iets anders. Kan iemand mij een reden geven waarom ik geen R4DS moet kopen (volgens mij na de CycloDS een prima keuze)? Ik ga vooral backups spelen (als ik op reis ben hoef ik dan niet al mijn spelletjes mee te nemen) en misschien beetje homebrew.
Zou niet weten wat voor rede ik zou moeten geven om hem niet te kopen. Heb er zelf ook 1 en ben er reuze tevreden mee. Alles werkt zoals ik verwacht.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:27
SpeeDRaZoR3 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:50:
[...]

Zou niet weten wat voor rede ik zou moeten geven om hem niet te kopen. Heb er zelf ook 1 en ben er reuze tevreden mee. Alles werkt zoals ik verwacht.
Das mooi, want hij is inmiddels besteld :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Er loopt bij SamenKopen.net een inkoopactie voor de R4DS: http://samenkopen.net/action/600190

[ Voor 4% gewijzigd door fmb op 11-11-2007 11:16 ]

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
mmm... interesse in verzorging nieuw topic :-)

Heb ervaring met bijna alle genoemde producten etc.

[ Voor 115% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-11-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik heb sinds kort het probleem dat soms bij het opstarten de R4DS geen thuis geeft en sinds vandaag eens gehad tijdens het spelen van een spel dat de DS aangeeft dat er geen cartridge meer in slot 1 zit.
Bij een origineel spel heb ik dit nog niet gehad, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.
Iemand dit ook al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Als het goed is gaat TWeaKLeGeND aan de slag met een nieuwe TS. Enorm bedankt alvast voor het op je nemen van deze taak! :) Mocht iemand een bijdrage willen leveren, bespreek dit dan even met TWeaKLeGeND via DM.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Arunia schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:07:
Ik heb sinds kort het probleem dat soms bij het opstarten de R4DS geen thuis geeft en sinds vandaag eens gehad tijdens het spelen van een spel dat de DS aangeeft dat er geen cartridge meer in slot 1 zit.
Bij een origineel spel heb ik dit nog niet gehad, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.
Iemand dit ook al eens gehad?
Ja laatste tijd met mijn M3 simply, moet hem er paar keer erin en eruit halen voordat hij hem pakt. Ga eens kijken of de contactpunten vuil zijn, heb er verder nog niet echt na gekeken namelijk.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Gewoon je R4 DS / M3 Simply in je DS laten zitten toch? Ik krijg de MicroSD er bij de eerste versies er zo uit zonder m'n R4 uit m'n DS te halen.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ie al gepost is:
http://www.mrdictionary.net/lemmings/

Briljant! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jelbo schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:34:
Gewoon je R4 DS / M3 Simply in je DS laten zitten toch? Ik krijg de MicroSD er bij de eerste versies er zo uit zonder m'n R4 uit m'n DS te halen.
Dat gaat je bij de nieuwe versie niet lukken; dan maak je meer stuk dan wanneer je de R4 uit je DS haalt. :P Ik heb trouwens datzelfde probleem, mijn R4 werd net ook niet herkend, en ik heb hem pas een weekje. :X Ik hoop niet dat hij nu al stuk gaat, daar was hij wat mij betreft net iets te duur voor. :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:15:
[...]

Dat gaat je bij de nieuwe versie niet lukken; dan maak je meer stuk dan wanneer je de R4 uit je DS haalt. :P Ik heb trouwens datzelfde probleem, mijn R4 werd net ook niet herkend, en ik heb hem pas een weekje. :X Ik hoop niet dat hij nu al stuk gaat, daar was hij wat mij betreft net iets te duur voor. :X
cool :P ik wist dat mods ook gewoon mensen zijn (met soms een kleine beurs) :) ik hoop dat mods binnenkort met 360 BAckup Tools aan de slag gaan, want het is ook wel handig om wat hulp te krijgen bij mijn 360 backups, de 360 maakt immers krassen op de dvds, bij de ds is dit niet het geval. als 1 console een backup tools topic verdient dan is het wel de 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Volgende week een busreisje, van school, en veel vrienden van me hebben geen DS.
Daarom wou ik download play gaan gebruiken. Maar dit schijnt nogal problemen te geven met de M3 DS Simply / R4DS? Wat werkt er dan niet?
En dat was alleen als de roms getrimt waren toch?

Mijn roms zijn namelijk getrimd met een franstalige geloof ik, en die NDSTokyotrim kan die download play support laten staan ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:27:
[...]

cool :P ik wist dat mods ook gewoon mensen zijn (met soms een kleine beurs) :)
Nou klopt het dat ik een kleine beurs heb, maar ik heb nergens gezegd dat ik illegale dingen doe. :P In de eerste plaats ben ik devver, en naast het spelen van homebrew is het maken van homebrew ook iets dat me boeiend lijkt. Daar ga ik later eens mee aan de slag. :P
ik hoop dat mods binnenkort met 360 BAckup Tools aan de slag gaan, want het is ook wel handig om wat hulp te krijgen bij mijn 360 backups
Kunnen niet-crewleden dan niet helpen bij dat soort dingen? ;) Trouwens, de 360 moet je AFAIK modden om gekopiëerde schijfjes af te kunnen spelen, en aangezien dat niet is toegestaan is een topic daarover ook niet toegestaan op GoT voor zover ik weet. ;)
PolluxDKB schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:12:
Volgende week een busreisje, van school, en veel vrienden van me hebben geen DS.
Daarom wou ik download play gaan gebruiken. Maar dit schijnt nogal problemen te geven met de M3 DS Simply / R4DS? Wat werkt er dan niet?

Mijn roms zijn namelijk getrimd met een franstalige geloof ik, en die NDSTokyotrim kan die download play support laten staan ofzoiets?
De trimtool van de R4 die op hun eigen site te downloaden is geeft geen enkel probleem met download play en getrimde roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:53:
[...]

Nou klopt het dat ik een kleine beurs heb, maar ik heb nergens gezegd dat ik illegale dingen doe. :P In de eerste plaats ben ik devver, en naast het spelen van homebrew is het maken van homebrew ook iets dat me boeiend lijkt. Daar ga ik later eens mee aan de slag. :P

[...]

Kunnen niet-crewleden dan niet helpen bij dat soort dingen? ;) Trouwens, de 360 moet je AFAIK modden om gekopiëerde schijfjes af te kunnen spelen, en aangezien dat niet is toegestaan is een topic daarover ook niet toegestaan op GoT voor zover ik weet. ;)

[...]

De trimtool van de R4 die op hun eigen site te downloaden is geeft geen enkel probleem met download play en getrimde roms.
ik heb de nieuwste 360 bootdisc, ik hoef helemaal niks te openen, ik stop enkel een dvd erin die ik nadat er een boodschap komt verwijder. ik ben btw ook van plan om later 360 spellen te gaan programmeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
PolluxDKB schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:12:

NDSTokyotrim is juist gemaakt met als belangrijk doel het intact houden van Download Play support. Verder hebben de laatste kernels van M3 Simply / R4 DS geen problemen met Download Play (als het goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Kent iemand marcads?

dat is een arcade emulator voor de ds.

Lopen die games dan helemaal vloeiend? Zou iemand de games Phoenix en Bagman eens willen uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:05:
[...]

NDSTokyotrim is juist gemaakt met als belangrijk doel het intact houden van Download Play support. Verder hebben de laatste kernels van M3 Simply / R4 DS geen problemen met Download Play (als het goed is).
*ack*

Nieuwste firmware van R4 loopt prima met download play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Ik ga een DS lite aanschaffen en wil graag backups en homebrews spelen voordat ik een game echt aangschaf :P

Maar je hebt de Cyclo DS Evolution welke perfect schijnt te werken met de aller nieuwste games, echter totaal niet meer leverbaar in NL.

De R4DS heeft bij de laatste games een ARM7 patch nodig, wat is dat voor iets?

En wat is je rom trimmen ;-) ?

Hopelijk kunnen jullie de vragen beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik meen ook al tijden dat de CycloDS beter is dan de R4(dit vanwege community ervaringen en het lezen van diverse forums.

Helaas wil niemand een nieuwe TS maken en zal de CycloDS onbekend blijven :(

[ Voor 5% gewijzigd door Djerique op 18-11-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Inderdaad, super. Goede reden om een R4DS (of soortgelijks) voor te kopen! :Y

Installeren was even wat proberen, maar is niet al te moeilijk.

Ook een handige site: http://gbatemp.net/index.php?dlcategory=1

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Mijn Cyclo DS Evo is kapot gegaan een week of wat geleden... ik starte de DS en het scherm bleef wit na het waarschuwingsscherm, na 30sec uitgezet en opnieuw gestart. De Cyclo DS Evo is niet meer herkend door mn DS sindsdien... mn MicroSD kaartje is niet kapot want in mn andere flashcards werkt ie verder prima. Heb Team Cyclops gemaild en ik krijg binnenkort een nieuwe review sample omdat er een verbeterde versie komt. Wat dat verder zal inhouden hebben ze me niet verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
goede service van CycloDS :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang er nog niet daadwerkelijk fysieke hardware voor nop aangekomen is is het geen service hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Normaal krijg je ook geen vervanger van Team Cyclops zelf maar van de winkel waar je em gekocht hebt. Omdat ik em direct van hun gekregen heb ging dat niet op en krijg ik een nieuwe van hunzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Is er misschien ook een homebrew applicatie die makkelijk MP3's afspeelt? Ik vind moonshell er niet echt heel handig voor vooral omdat je niet echt playlists kan maken en alles door elkaar staat.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Misschien is Licks Media Player wat voor je dan? Ziet er qua uiterlijk uit als de iPod en het werkt best wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Laatst online: 17-06 14:23
Heeft iemand, naast de spraak, ook het geluid bij DOTT aan de praat gekregen??
Op de een of andere manier lukt het niet...

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cartman! schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:08:
Normaal krijg je ook geen vervanger van Team Cyclops zelf maar van de winkel waar je em gekocht hebt. Omdat ik em direct van hun gekregen heb ging dat niet op en krijg ik een nieuwe van hunzelf.
Op wie denk je dat de shop in kwestie die schade verhaalt als je het via een shop regelt? :P Je krijgt altijd een nieuwe van de fabrikant, alleen meestal indirect via je leverancier.

/mierenneukmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
stormfly schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:19:
De R4DS heeft bij de laatste games een ARM7 patch nodig, wat is dat voor iets?
Wat? Ik heb tot op heden voor de laatste games nog echt geen ARM7 patch nodig gehad. Dus volgens mij zijn er maar heel weinig spellen die niet gaan werken.
Worms is dan wel weer een probleem met zijn savegame melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
http://www.cyclopsds.com/cgi-bin/cyclods/engine.pl?page=news

Op de site van Cyclops DS staat dat ze weer zijn begonnen met uitleveren, iemand een shop in NL gehoord welke aangaf dat ze volgende week weer on stock waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Even voor de mensen met de R4DS. De nieuwe Kernel is uit:
http://www.r4ds.com/soft/18-en.htm

En wat hebben ze in iedergeval opgelost? Juist, de 1368 rom save probleem ofwel Worms open warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

stormfly schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:56:
http://www.cyclopsds.com/cgi-bin/cyclods/engine.pl?page=news

Op de site van Cyclops DS staat dat ze weer zijn begonnen met uitleveren, iemand een shop in NL gehoord welke aangaf dat ze volgende week weer on stock waren?
En jij verwacht dat je een kans hebt om van deze levering zo'n ding te kunnen krijgen zonder pre-order? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heb nog maar gewoon een EZFlash V besteld bij Dealextreme. En het mooiste is dat hij voor 19 Euro binnen 1,5 week binnen is. Als de Cyclo goed leverbaar is verkoop ik hem wel weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 21-11-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
-NMe- schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:03:
[...]

En jij verwacht dat je een kans hebt om van deze levering zo'n ding te kunnen krijgen zonder pre-order? :P
Nee dat was ook het probleem wat ik een beetje verwachtte ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mr. Happy schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:12:
Heeft iemand, naast de spraak, ook het geluid bij DOTT aan de praat gekregen??
Op de een of andere manier lukt het niet...
Hmm.. bij mij doet juist alleen het geluid het (ja, ik heb de full-version met speech :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
.KeN. schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:30:
[...]

Hmm.. bij mij doet juist alleen het geluid het (ja, ik heb de full-version met speech :p)
Kan dit 'm in de firmware zitten van de R4 kaart?? Welke geluidsinstellingen heb jij voor het geluid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Mr. Happy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:45:
[...]

Kan dit 'm in de firmware zitten van de R4 kaart?? Welke geluidsinstellingen heb jij voor het geluid??
http://www.r4ds.com/soft/english/English-1.12.rar nieuwe is vandaag uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Arunia schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:02:
Even voor de mensen met de R4DS. De nieuwe Kernel is uit:
http://www.r4ds.com/soft/18-en.htm

En wat hebben ze in iedergeval opgelost? Juist, de 1368 rom save probleem ofwel Worms open warfare.
>_> Dat zei ik toch al? Worms doet het in iedergeval. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:50:
[...]

>_> Dat zei ik toch al? Worms doet het in iedergeval. :P
Die deed het allang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:55:
[...]

ik heb de nieuwste 360 bootdisc, ik hoef helemaal niks te openen, ik stop enkel een dvd erin die ik nadat er een boodschap komt verwijder. ik ben btw ook van plan om later 360 spellen te gaan programmeren ;)
Maar daarvoor moet je drive wel geflashed zijn en dus de console open, ik ken geen enkele bootdisc voor de 360 die zomaar op een nieuwe console werkt.

360 spellen programmeren kan trouwens sowieso wel zonder hack: nieuws: Microsoft brengt ontwikkelsoftware Xbox 360 uit

Jammer dat Nintendo het zo moeilijk maakt op de DS, het zelf programmeren is juist heel leuk. En het kan zorgen voor nieuwe medewerkers voor hun eigen en andere gamebedrijven als kinderen er vroeg mee kunnen experimenteren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:57:
Jammer dat Nintendo het zo moeilijk maakt op de DS, het zelf programmeren is juist heel leuk.
Ik ben het met je eens dat het leuk is, maar dit is gewoon marketing van Nintendo. Verkopen die niet ook developers toolkits?
En het kan zorgen voor nieuwe medewerkers voor hun eigen en andere gamebedrijven als kinderen er vroeg mee kunnen experimenteren.
Ik betwijfel dat dat er iets mee te maken heeft. Waarom zou een kind gaan programmeren voor de DS, maar niet voor een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:04:
[...]

Ik ben het met je eens dat het leuk is, maar dit is gewoon marketing van Nintendo. Verkopen die niet ook developers toolkits?

[...]

Ik betwijfel dat dat er iets mee te maken heeft. Waarom zou een kind gaan programmeren voor de DS, maar niet voor een pc?
Ze verkopen devkits, maar niet zomaar aan iedereen. Je moet dan echt met je hele CV en alles aantonen dat je hun waardig bent (en als je dan nog de shit ziet die sommige grote publishers uitbrengen vraag je je toch weer af waarom)

Ik denk dat programmeren voor dat systeem waarop je die leuke spelletjes speelt veel aansprekender is dan op een saaie PC. Ook is het veel gemakkelijker om in de buurt te komen van de grote publishers qua grafische kwaliteit en dergelijke, omdat in het kleine machientje de eisen aan je modellen en graphics toch veel lager zijn. Ook het programmeren zelf is veel overzichtelijker vanwege de meer specifieke en beperkte hardware. Op een PC kan je haast alleen nog maar in hogere programmeertalen programmeren wat voor mij de charme er toch wel een beetje uithaalt. Voor de DS is het zo dat het er al snel best leuk uitziet op het kleine schermpje. Ik denk dat er best een flinke community omheen te bouwen is.

Dat zou ook de opzet van dit topic moeten zijn mijn inziens, nu gaat het veel te vaak over het draaien van 'backups' ipv zelf programmeren. Er is eigenlijk niemand hier die zelf lijkt te programmeren, hooguit draaien mensen wat homebrew van andere mensen maar zelfs daar twijfel ik aan bij veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:14:
[...]

Ze verkopen devkits, maar niet zomaar aan iedereen. Je moet dan echt met je hele CV en alles aantonen dat je hun waardig bent (en als je dan nog de shit ziet die sommige grote publishers uitbrengen vraag je je toch weer af waarom)

Ik denk dat programmeren voor dat systeem waarop je die leuke spelletjes speelt veel aansprekender is dan op een saaie PC. Ook is het veel gemakkelijker om in de buurt te komen van de grote publishers qua grafische kwaliteit en dergelijke, omdat in het kleine machientje de eisen aan je modellen en graphics toch veel lager zijn. Ook het programmeren zelf is veel overzichtelijker vanwege de meer specifieke en beperkte hardware. Op een PC kan je haast alleen nog maar in hogere programmeertalen programmeren wat voor mij de charme er toch wel een beetje uithaalt. Voor de DS is het zo dat het er al snel best leuk uitziet op het kleine schermpje. Ik denk dat er best een flinke community omheen te bouwen is.

Dat zou ook de opzet van dit topic moeten zijn mijn inziens, nu gaat het veel te vaak over het draaien van 'backups' ipv zelf programmeren. Er is eigenlijk niemand hier die zelf lijkt te programmeren, hooguit draaien mensen wat homebrew van andere mensen maar zelfs daar twijfel ik aan bij veel mensen.
Eens, en daarbij: als je illegale roms wil gaan draaien met backup tools dan vind je in dit topic toch al niet al te veel informatie omdat de mods bepaald hebben dat daarover spreken not done is. Ik ben wel benieuwd wat voor devv-creativiteit er hier aanwezig is!

• Mr. Happy
.KeN. schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:30:
[...]

Hmm.. bij mij doet juist alleen het geluid het (ja, ik heb de full-version met speech )
Mr. Happy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:45:
[...]

Na de nieuwe firmware en resetten naar default instellingen komt er ook geluid uit... _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Happy op 22-11-2007 19:51 ]

• Cartman!
  • Niet online
-NMe- schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:35:
[...]

Op wie denk je dat de shop in kwestie die schade verhaalt als je het via een shop regelt? :P Je krijgt altijd een nieuwe van de fabrikant, alleen meestal indirect via je leverancier.

/mierenneukmodus
Dat snap ik ook wel, maar normaal handelen ze dat zelf niet zo af maar gaat dat gewoon via de administratie. Ik had meer contact met de bouwers van dat ding.

Overigens over de discussie mbt. zelf programmeren, denk ook niet dat dat de bedoeling moet zijn van dit topic. Het is naar mijn mening meer bedoeld voor het bespreken van homebrew. Voor het programmeren zelf (wat zover ik weet vrijwel alleen C++ is) kun je beter in PRG gaan hangen.

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat er met de http://www.sosuke.com/ website gebeurd is?

Dat was het Engelstalige forum met alle updates voor de EZ kaartjes, maar die site is opeens weg (vorige week was hij er nog wel meen ik).

Op www.ezflash.cn wordt vreemd genoeg nog wel naar sosuke verwezen. Zal die site er binnenkort weer zijn? Ik kan eigenlijk niet zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:47:
Heeft iemand enig idee wat er met de http://www.sosuke.com/ website gebeurd is?
Komt omdat je op de verkeerde plaats kijkt.
Hier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cartman! schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:49:
Overigens over de discussie mbt. zelf programmeren, denk ook niet dat dat de bedoeling moet zijn van dit topic. Het is naar mijn mening meer bedoeld voor het bespreken van homebrew. Voor het programmeren zelf (wat zover ik weet vrijwel alleen C++ is) kun je beter in PRG gaan hangen.
Lijkt me een prima idee. :P Overigens zal het inderdaad wel vrijwel alleen C/C++ of assembly zijn wat de klok slaat, maar in principe is elke taal natuurlijk mogelijk, als er maar een compiler voor is die leesbare data uitpoept. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is er hier trouwens iemand die een R4 DS heeft en gebruikt in combinatie met een geheugenkaartje van 4GB of groter? Ik kan zelf alleen maar SDHC-kaartjes vinden van 4GB, terwijl 4GB met de "gewone" SD-standaard toch ook haalbaar moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
-NMe- schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:47:
Is er hier trouwens iemand die een R4 DS heeft en gebruikt in combinatie met een geheugenkaartje van 4GB of groter? Ik kan zelf alleen maar SDHC-kaartjes vinden van 4GB, terwijl 4GB met de "gewone" SD-standaard toch ook haalbaar moet zijn...
De gewone (Micro?)SD standaard gaat maar tot 2GB. Er zijn wel non-SDHC kaartjes van 4GB, maar die houden zich niet aan de specs. Ik dacht wel dat die gewoon werken op een R4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jelbo schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:32:
[...]

De gewone (Micro?)SD standaard gaat maar tot 2GB. Er zijn wel non-SDHC kaartjes van 4GB, maar die houden zich niet aan de specs. Ik dacht wel dat die gewoon werken op een R4.
Als het geen SDHC is, dan werkt het inderdaad vast wel. :P Ik ga straks nog maar eens kijken wat ik kan vinden, een eerste zoektocht leverde niks op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:55:
Komt omdat je op de verkeerde plaats kijkt.
Hier!!
bedankt! Had een image teruggezet en daar zaten oude bookmarks in... ik schrok al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand ervaring met een N-CARD? Lijkt me niet duur, maar ik kan er verdr niets over vinden.
• Same size as the Original DS Card.Same Manufacturing techonology.Colours of case to choose.
• No FlashMe, No PassMe, No conversion anymore.
• Support clean rom,no transfer software need.
• NAND chip inside,provides your same experience of Original DS Card. Internal memory and comes with 8Gbit/16Gbit memory card (8 Giga bit = 1024MB).
• Low power consuming and long sustaining time.
• Support Moonshell and lots of homebrew which could patched with DLDI.
• Firelinke exclusive , your DS could be a Mouse or a game controller.
Die laatste regel kan ik overigens niet plaatsen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik zou echt gaan voor n R4 DS dan, die wordt toch beter beoordeeld en ondersteund. Dat laatste kan op elke kaart met homebrew software alleen zij hebben dat in direct in hun menu zitten blijkbaar (je hebt er wel WiFi voor nodig iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik ga nog liever voor een G6 DS :Y)

Ik was alleen nieuwsgierig of iemand die kaart kent, want ik kan er dus niet veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Voor de liefhebber heb ik mn M3 DS Real (Perfect Bundle) review af :) Lezen kan hier

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 24-11-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:39:
Ik ga nog liever voor een G6 DS :Y)

Ik was alleen nieuwsgierig of iemand die kaart kent, want ik kan er dus niet veel over vinden.
Precies. De G6 DS is echt top qua functionaliteit en ondersteuning. Helaas wordt er in dit topic niet meer zoveel oveer gepraat sinds de R4DS in NL verkrijgbaar is. Voorheen was de G6 Lite heel erg populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dulse, een G6 DS (Real) en G6 Lite zijn niet dezelfde apparaten hoor... De G6 DS Real is zeker erg goed met de nieuwe 2.6 firmware en kan zich zeker meten met de R4 DS naar mijn mening. Het grote pluspunt aan de R4 DS vind ik dat het zo makkelijk en snel in gebruik is en dat missen andere kaartjes wel eens (zoals de Supercard DS One, minst goede kaart die ik in mn handen heb gehad tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De M3, R4 en G6 zijn intern toch (bijna) hetzelfde? De M3 Lite en G6 hadden bij mijn weten laatst eens dezelfde softwareupdate, en de M3 Lite en de R4 schijnen dezelfde firmware te kunnen draaien als je een dipswitch omzet op het kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
M3 en R4 zijn identiek. R4 is echter de producent, de M3 is dus een rebadge van de R4. je kan inderdaad door het bridgen van 2 punten een M3 in een R4 veranderen en vice versa. Dit kon in het verleden ook wat betreft de Engelse en Chinese versie, maar dat is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jullie halen van alles door elkaar.. even voor de duidelijkheid : M3 DS Simply en de R4 DS zijn hetzelfde (behalve het plakkertje en een andere soldering om aan te geven welke het is. De M3 DS Real en G6 DS Real zijn ook hetzelfde en delen zelfs de firmware met elkaar en komen ook van dezelfde fabrikant vandaan, het verschil daartussen is alleen dat de G6 DS Real met intern geheugen werk en de M3 DS Real met exern MicroSD geheugen. Voor de zekerheid : M3 DS Simply en M3 DS Real zijn niet hetzelfde. Ik hoop dat ie nu duidelijk is dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
En de M3 Lite (Perfect) en G6 Lite lijken ook enorm op elkaar, alleen heeft de G6 een ander menu en geen support voor MicroSD (wel 512MB intern geheugen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hee, even wat anders... is er intussen al wat meer bekend over die nieuwe firmware voor de R4 DS? Ik wil wat meer opslag hebben maar dan zit ik vast aan MicroSDHC en dat wordt pas na een beloofde firmwareupgrade ondersteund. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
-NMe- schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:20:
Hee, even wat anders... is er intussen al wat meer bekend over die nieuwe firmware voor de R4 DS? Ik wil wat meer opslag hebben maar dan zit ik vast aan MicroSDHC en dat wordt pas na een beloofde firmwareupgrade ondersteund. :P
Ben bang van niet want de email communicatie naar R4 is een diep zwart gat...ik had beide geemaild omdat ik nog niet zeker wist welke ik wilde aanschaffen. Cyclo DS Evo-> volgende dag reply. R4DS moet nog gaan antwoorden en is 1 week geleden. Helaas is die Cyclo DS Evo nergens meer leverbaar dus is het toch een R4DS geworden.

Stuur is een email en misschien krijg je een reactie voor 2008 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Uh...laatst is de nieuwste kernel uitgekomen, en daarbij hebben ze aangegeven dat MicroSDHC support nooit komt voor de R4DS.

Wel dat ze een nieuw kaartje op de markt gaan brengen, net als de M3 Real, die wel MicroSDHC support heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:18:
Uh...laatst is de nieuwste kernel uitgekomen, en daarbij hebben ze aangegeven dat MicroSDHC support nooit komt voor de R4DS.

Wel dat ze een nieuw kaartje op de markt gaan brengen, net als de M3 Real, die wel MicroSDHC support heeft.
Waar staat dat dan dat het nooit komt? Ik lees het nergens, maar erg veel zeggen ze uberhaupt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat ik gehoord/gelezen heb is dat ze juist helemaal niks hebben gezegd over de beloofde SDHC-support bij de release van de nieuwste firmware. Cartman!, weet jij misschien meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nope, zou het niet weten. Zoals Sannr al zei, er staat nergens in release notes iets over dat SDHC ondersteuning er nooit meer zal komen. Als SDHC heel belangrijk is zou ik een M3 DS Real nemen (review op mn site) want die ondersteund het wel en is een goede kaart, of natuurlijk de vrijwel niet leverbare Cyclo DS Evolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is niet heel belangrijk maar het zou natuurlijk wel fijn zijn. :P Ik heb nu een R4 en ik voel er weinig voor nog een tweede kaartje te halen dus ik wacht wel even af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb ook maar een R4DS besteld voor de DS bij volumerate.com op 22 november. Deze is onderweg. Een micro-sd (2gb Kingston/Japan) en enkele andere artikelen, heb ik besteld op 23 november bij dealextreme.

Bij beide winkels bestel ik voor de eerste keer. Net kreeg ik een mail van dx dat mijn bestelling vertraagd is. Mogelijk wordt het verzonden tussen nu en 3 dagen. Maar het kan dus ook langer duren. Dat is wel jammer, hoewel het nog geen reden is om de bestelling te annuleren.

Anyways, een paar vragen over de R4DS:
-is het mogelijk om SNES/NES spellen/roms te spelen op de DS?

In de reviews, van o.a. Cartman, lees ik de er geen compatibiliteitsproblemen optreden met de geteste roms. Kan iemand bevestigen of FF III werkt op de DS icm R4DS, aangezien deze niet in de lijst(en) voorkomt?

Overigens: kunnen dealextreme.com en volumerate.com opgenomen worden in de startpost, onder de noemer: waar kan ik mijn backup tool het beste kopen?

Zelf kwam ik dx per toeval tegen in deze topic. Anders zou ik waarschijnlijk veel meer hebben betaald.

[ Voor 16% gewijzigd door wilmundo op 28-11-2007 19:02 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je dan toch op Cartman!'s site was, hoe kun je dan deze pagina missen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
-NMe- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:02:
Als je dan toch op Cartman!'s site was, hoe kun je dan deze pagina missen? :P
}:O Volgens mij wel, zag ook wat emulators terugkomen in de openingspost. Maare, uit je reactie mag ik dus afleiden dat je al die shit kan draaien op de DS? Zo ja, dan 8). Als ik het goed begrijp, moet het kunnen. Zo'n emulator is dus homebrew-meuk en om dit werkend te krijgen op je DS, moet je die emulator patchen met het DLDI-bestand dat hoort bij jouw specifieke backup-tool? Of kraam ik onzin uit?

Vond het al jammer dat m'n DSL stof aan het happen was. Enige games die ik speel als ik onderweg ben zijn Sudoku, Solitaire en Mastermind op m'n mda pro... Tijd dat daar verandering in komt. Zou het wel heel relaxed vinden als ik spellen als MK3, Killer Instinct e.d. kan spelen op de DSL.

Er is zeker geen emulator van een Atari Lynx?

[ Voor 13% gewijzigd door wilmundo op 28-11-2007 19:18 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
wilmundo, de R4 voert die DLDI patch automatisch voor je uit tegenwoordig dus dat is niet meer nodig maar alsnog goed gelezen ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op "deal extreme" http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1899 wordt de R4 voor 48 dollar aangeboden met 1 GB kaart |(OEM)... is er ergens een adder onder het welkbekende gras ? Voor zowel kaart al shop ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Een G6 DS 16G kost daar ook maar 82,50 USD, is niet duur. Dank voor de link! (Ik wacht ook nog even ervaringen met deze winkel af. :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...vrees eigenlijk nog zoiets al vreselijke verzendkosten ofzo... >:) (hoewel er Worldwide Free Shipping bij staat...).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:02

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Ervaringen met Dealextreme zijn van mij uit alleen maar positief, op een schaal van 10 zou ik ze een hele dikke negen geven. Ze reageren snel op vragen, voegen soms gratis leuke/nuttige extra'tjes toe aan bestellingen en zijn zeker niet duur.

Ik heb onderhand voor +/- $150 bij hun besteld, waaronder 2x een R4 en heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Al duurt het wel +/- 2 weken (soms iets korter) voor je je bestelling thuis hebt.

Deze shop rekent geen verzendkosten trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door SandaX op 28-11-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandaX schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:41:
Ervaringen met Dealextreme zijn van mij uit alleen maar positief, Deze shop rekent geen verzendkosten trouwens
....hier nog een soort van pakketje R4. Heeft diverse accesoires en heeft Kinston 1 GB ipv de eerder OEM. Kost slechts 55 USD (37 euro). Koopje zeg ik :)
Zonder reut of SD is ie er zelfs voor 32 USD... 21 euro...

http://www.dealextreme.com:80/details.dx/sku.1882~r.45218132

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Cartman! schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:27:
wilmundo, de R4 voert die DLDI patch automatisch voor je uit tegenwoordig dus dat is niet meer nodig maar alsnog goed gelezen ieder geval ;)
:o Ik kijk er naar uit om snes spellen op de DS te spelen.

Overigens, ik heb gewoon gezocht op 'dealextreme' binnen deze topic. Er waren genoeg reacties die mij deden besluiten om de kaart te bestellen. Let er wel op, dat dealextreme zelf geen R4DS'en meer verkoopt. Dat doet volumerate.com. Er is ook op de homepage van dx een link opgenomen die het verband legt tussen dx en vr.

Zelf heb ik o.a. het volgende besteld:
2gb Kingston micro-sd bij dx

R4DS English version bij vr

Bij elkaar: $60,08. Da's maar liefst $0,83 meer dan 2gb OEM + R4DS

En zelfs $5,42 minder dan 2gb Scandisk + R4DS

Ik dacht bij mijzelf: Nu koop ik gewoon een kaart, anders blijf je wachten op een andere kaart die net een of andere functie erbij heeft die je toch niet gaat gebruiken, bv. Download Play icm CycloDS. Let wel, ik spreek voor mijzelf. Bovendien is die Cyclo toch niet of nauwelijks te verkrijgen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:52:
[...]
....hier nog een soort van pakketje R4. Heeft diverse accesoires en heeft Kinston 1 GB ipv de eerder OEM. Kost slechts 55 USD (37 euro). Koopje zeg ik :)
Zonder reut of SD is ie er zelfs voor 32 USD... 21 euro...

http://www.dealextreme.com:80/details.dx/sku.1882~r.45218132
Wat vaag, elke combi die ik probeer (micro-sd + R4DS) leidt naar de volumerate.com site, behalve deze... Let er wel even op bij welke site je shopt. Als je bij de artikelen op add to cart klikt, kan je op de site van vr.com terechtkomen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:01:
[...]Wat vaag, elke combi die ik probeer (micro-sd + R4DS) leidt naar de volumerate.com site,
...en deze, voor 48 USD. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1459
Weet alleen niet of de R4 dan Engels is (hoewel de text dat wel vermeld) , want ik zie een witte afbeelding (welke Japans zou zijn ?!).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 23:11 ]

• Schweino
Er is geen Japanse versie van de R4DS, enkel een Engelse versie en een Chinese versie. Als op DX de tekst vermeldt dat het om de Engelse gaat, zal je ook de Engelse versie krijgen. De afbeeldingen hoeven niet per se te kloppen. Je kan de losse R4DS hoesjes ook bestellen overigens mocht je per se een witte danwel zwarte willen hebben.

En als laatste kan ook ik DealExtreme van harte aanraden, bestel daar bijna wekeleijks wel iets en nog nooit problemen gehad.

Verwijderd

Schweino schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:19:
Er is geen Japanse versie van de R4DS, enkel een Engelse versie en een Chinese versie.
...bedoelde ik ook. Foutje... Ga daar maar es bestellen... vindt het een mooie prijs en schijnbaar een goede shop.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wilmundo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:55:
Ik dacht bij mijzelf: Nu koop ik gewoon een kaart, anders blijf je wachten op een andere kaart die net een of andere functie erbij heeft die je toch niet gaat gebruiken, bv. Download Play icm CycloDS. Let wel, ik spreek voor mijzelf. Bovendien is die Cyclo toch niet of nauwelijks te verkrijgen.
Precies waarom ik een R4 gekocht heb. Trouwens, de R4 ondersteunt óók download play. De enige features die wat mij betreft de CycloDS beter maken dan de R4 zijn MicroSDHC-ondersteuning en een iets mooier bootmenu met meer features, maar SDHC schijnt ooit ook nog eens ondersteund te gaan worden door de R4 en dat bootmenu is zó belangrijk ook weer niet. :P

• maartend
Over dealextreme even wat uitleg

Ze rekenen geen verzendkosten (net een accu voor mijn iPod besteld; bijna 4 euro kostte me dat en daarvoor was hij thuis)
De R4DS mogen ze niet meer verkopen, vandaar dat je wordt doorgelinked naar een site die ze erg vertrouwen en die ook laag in zijn prijs is.

Ik vind DX echt een dikke 9 waard
- goedkoop
- betrouwbaar
- snel

• Schweino
Klopt, ze waren door PayPal op hun vingers getikt. Eigenlijk belachelijk dat een betaalsysteem zoveel invloed kan uitoefenen op het beleid van een winkel. DealExtreme bevindt zich namelijk in China (Hong Kong om precies te zijn) en daar is het niet verboden om een apparaat te verkopen als een R4DS. De voormalige zakenpartner van de eigenaar van DealExtreme heeft overigens ook een eigen internetshop met dezelfde voorwaarden en service, en daar verkopen ze de R4DS nog wel rechtstreeks. Zie http://www.kaidomain.com

Volumerate is overigens gewoon een dochtermaatschappij van Dealextreme, de whois informatie van beide domeinen is ook identiek.

• Cartman!
  • Niet online
wilmundo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:55:
Bovendien is die Cyclo toch niet of nauwelijks te verkrijgen.
Sinds een paar dagen krijgt iedereen die besteld heeft zn kaartjes juist weer. Mijn vervangende exemplaar komt morgen. De tijd dat ie niet te verkrijgen was lijkt even voorbij :)

Verwijderd

Cartman! schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:17:
Nope, zou het niet weten. Zoals Sannr al zei, er staat nergens in release notes iets over dat SDHC ondersteuning er nooit meer zal komen. Als SDHC heel belangrijk is zou ik een M3 DS Real nemen (review op mn site) want die ondersteund het wel en is een goede kaart, of natuurlijk de vrijwel niet leverbare Cyclo DS Evolution.
www.consolepro.nl heeft ze op VOORRAAD!!!

Wie weet waar ik CycloDS Evolution Firmware v1.22 kan downloaden. Cyclo site is down :(
Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.