Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Jelte schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:05:
ik heb een unlockte K550i van Telfort, maar daar is niets bijzonders aan te merken behalve dat hij in een Telfort doosje mijn kant op kwam.
Maar er zit dus wel een simlock op.
Ik weet nog niet of het werkt, maar volgens mij bied Telfort zelf een oplossing aan:

https://www.telfort.nl/app/simunlock/index.php?prev_url=

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voorwaarden1. Het is langer dan 1 jaar geleden dat u de telefoon geactiveerd heeft.

Dat is standaard voor alle simlocks. "Ik heb een unlockte k550i maar er zit dus wel een simlock op" is wel vaag trouwens.

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja is zo, maar ik heb hem ooit bij een webwinkel besteld. Het was volgens de site gewoon een simlockvrije k550i. Maar toen ik hem thuisgestuurd kreeg bleek de telefoon niet in een doos van Sony-ericsson te zitten, maar in een Telfort doosje.

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ach zo, dus eigenlijk net zoals bij de Postbank - wel een Telfortdoos waarop "bevat simlock" staat maar een "echte niet gelockte" 550i in de doos :)

Verwijderd

Ik heb sinds een maandje de k550i simlockvrij via een webwinkel gekocht, maar ik krijg steeds meer stof onder het schermpje. Dit vind ik erg vervelend en lelijk ook. Weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit eventueel schoon kan maken/weg kan krijgen?

Danku :)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Komt door je broekzak oid ;)
Op te lossen door frontjes eraf te halen (disassembly):
http://rapidshare.com/files/41085526/K550.rar

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

hoe krijg ik eigenlijk een filmpje op mijn mobiel(w610i)

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kunnen er in de w610i nou eigenlijk alleen maar M2 memory kaartjes in, of ook Mirco SD kaartjes?

[ Voor 6% gewijzigd door RekZ op 05-04-2008 14:14 ]

• Gianni Rombios
  • Niet online
Alleen M2, Sony wil het op zijn eigen manier regelen he.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ah jammer... die zijn altijd weer een stukkie duurder.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:46:
hoe krijg ik eigenlijk een filmpje op mijn mobiel(w610i)
Hoe bedoel je dat? Lukt er iets niet of weet je al niet wat je moet doen?
1. Door te filmen
2. Filmpje op de geheugenkaart zetten via kaartlezer (als je geheugenkaart gebruikt)
3. Via Bluetooth

Welke formaten er gebruikt worden weet ik zo niet.
Edit:
Video: 3GPP (H263, H264), MP4, Real Video 8, WMV 8, WMV 9

[ Voor 8% gewijzigd door Kixtart op 05-04-2008 14:27 ]

☻/
/▌
/ \

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Idd, je moet dus je fimpjes eerst omzetten naar 3GP en vervolgens kan je die file erop mikken. In de search is vast wel te vinden hoe dit moet :)

• Kwabbernoot
Ik had dus de K550i bij de kijkshop besteld. 80,- met simlock van de Telfort.
Besteld op 22-3-2008 en zou hem eerst de 31e binnenkrijgen, na wat mails is dit verschoven naar
9-4-2008 :(

Geen al te beste ervaringen tot dus toe.
Zodra ik hem binnenheb post ik mijn mening over het toestelletje wel..

[ Voor 13% gewijzigd door Kwabbernoot op 05-04-2008 20:06 ]

• Kwabbernoot
Oke, ik geef het op. Ik haal wel een andere...

Weet iemand een soorgelijk mobieltje te vinden?
Nice design, camera en onder de 140?

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik heb via Telfort de W610i besteld en heb via e-bay nu de hpm-90 afstandsbedieing erbij gekocht. Die werkt goed alleen krijg ik niet de titels van de liedjes op het displaytje te zien. Heeft iemand hiermee ervaring?
edit: firmware-upgrade gedaan, nu werkt het wel!
(overigens lukte firmware-upgrade vorige week niet, toen zou mijn firmware nog up-to-date zijn. Ik vond dat raar en probeerde het nog eens, nu lukte het dus wel...)

edit: nog even verder geshopt op ebay en een 4GB kaartje gekocht voor 29€ incl. verzendkosten en dat werkt prima. Alleen het laten vollopen via de USB-kabel gaat wel tergend langzaam, dus ook nog maar een Transcend M5 multicardreader gekocht, die ook compatible is voor memorystick micro (M2)-kaartjes en dat gaat een stuk sneller. Ook nog zo'n doorzichtig hardplastic beschermkastje (Chrystal Case) gekocht via ebay, ook wel een aanrader voor een paar eurootjes.

[ Voor 70% gewijzigd door joepert op 24-04-2008 11:36 ]

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Vraagje:

Mijn vader heeft Gister de W610I gekocht (simlock vrij), maar we konden nergens vinden hoe het toestel automatisch op slot gaat, de vraag is dus, kan dit niet of hebben wij wat over het hoofd gezien en is het via een instelling toch te doen ????

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Verwijderd

Overigens zou het logotje e.v.t. kunnen losonthechten: Instellingen → Beveiliging → Automatische blokkering.

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 19:09 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:40
joepert schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:05:

edit: nog even verder geshopt op ebay en een 4MB kaartje gekocht voor 29€ incl. verzendkosten
Ik mag toch wel hopen dat je 4GB bedoelt.

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
leonpwner1 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:48:
[...]

Ik mag toch wel hopen dat je 4GB bedoelt.
Eh... ja. 8)7

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 00:00:
[...]

Instellingen -> Beveiliging -> Autom. blokkering
Thx m8 !!!

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Verwijderd

K550i Ga ik dus kopen! :*) :*)

maar wie weet waar ik hem kan kopen (goedkoop)
ik heb vodafone maar ik wil hem wel simlock vrij laten maken!!

Verwijderd

chunyu schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:32:
Welke gsm heeft 3,5 mini-jack aansluiting (dus de gewone hoofdtelefoon aansluiting, zoals op je ipod bijv.) (kan nergens vinden :S) (strx is het weer zo' n SE headset adapter)

Ik zie dat de w610i maar paar tientjes duurder is. maar deze heeft wel 512mb kaartje, terwijl bij de k550 geen kaartje bijgeleverd is. Volgens mij zit er bij de w610 ook die in-earn headset bij.

de k550 is ook 10 gram lichter, met dezelfde formaat.

de camera specificatie is hetzelfde (qua resolutie), maar is het ook dezelfde lens?

wat een twijfel geval!
Ik heb hier een kabeltje gekocht voor 10 euro,
van de sony ericsson plug (w810) maar ik gebruik hem voor K750i en volgens mij werken bijna alle kabeltjes op alle toestellen van sony ericsson

dat is van een sony ericsson plug naar 3.5 mm inclusief oordopjes

handig want ik heb de mobiel (nu) ook achter het mengpaneel _/-\o_

• Gianni Rombios
  • Niet online
http://www.shop.philips.n...00035/cl/?s_kwcid=shb9000|1445761928 de philips shb9000 is ook wel een mooi (hoewel vrij duur) idee. Goedkoopst in de postbank winkel (72 euro).

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Heeft iemand enig idee hoe het kan komen dat ik geen smsjes meer ontvang?

Ik heb vrijwel niks veranderd. Mijn sms box is niet vol. Het sms service nummer van T-Mobile is ook nog goed. Ik kan wel nog smsjes versturen, bellen en gebelt worden.

Verder kan ik op andere gsm's wel nog smsjes ontvangen, dus het ligt aan de instellingen van m'n telefoon. Ik ben echter al een aantal keren alles nagegaan en heb niks gevonden.

Ik zou zeer dankbaar zijn voor hulp :) .

• Jelte
  • Niet online
probeer de setup wizard een keer helemaal te doorlopen of anders een master reset. Er is blijkbaar ooit wat verandert in de instellingen via de master reset moet je het weer terug kunnen krijgen denk ik. Dan ben je btw waarschijnlijk wel al je contacts kwijt, maar dat kan je backuppen met myphoneexplorer of de pcsuite.

Vanacht is btw mijn telefoon 1.8 meter naar beneden gevallen van een hoogslaper af, en hij doet het helemaal nog, geen schrammetje ;)

• Dutchman140
Jelte schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:37:
probeer de setup wizard een keer helemaal te doorlopen of anders een master reset. Er is blijkbaar ooit wat verandert in de instellingen via de master reset moet je het weer terug kunnen krijgen denk ik. Dan ben je btw waarschijnlijk wel al je contacts kwijt, maar dat kan je backuppen met myphoneexplorer of de pcsuite.

Vanacht is btw mijn telefoon 1.8 meter naar beneden gevallen van een hoogslaper af, en hij doet het helemaal nog, geen schrammetje ;)
Ik heb al eens gemasterreset. Dat werkt niet.

• Jelte
  • Niet online
Anders ga je naar een T-mobile winkel en ga je het samen met hen uitzoeken. Als ze een beetje service leveren doen ze dat graag.

• Dutchman140
Hmm ik wil nog 1 poging wagen door de firmware te updaten voordat ik naar een store ga. Als ik het echter via het programma van Sony Ericsson zelf doe krijg ik een foutmelding dat het programma niet met het internet verbinden kon. Op 3 verschillende pc's, via Vista Ultimate x64, Windows XP Home x86 en Windows XP Profesional x86.

Heeft iemand dit probleem al eens gehad?

• Jelte
  • Niet online
Vorige week nog een K810 geupgrade en mijn tel gechecked, niets aan het handje met Win XP

• Dutchman140
Toch maar even kicken.

Ik heb het voorgoed gezien met deze telefoon. De aansluiting van het headset is de zoveelste keer kapot gegaan. En sinds augustus kon ik geen smsjes meer ontvangen (dit was dus werkelijk een hardware matige fout).

Ik raad deze gsm dus niemand aan die hem gebruiken wil om muziek mee te luisten.

• Jelte
  • Niet online
Ik raad hem ook niet aan om er muziek mee te gaan luisteren, maar als simpele gewone telefoon doet hij het bij mij uitstekend. Nog geen problemen mee gehad.

(Deze post voegt niets anders toe aan dit topic dan een goede ervaring om een slechte in perspectief te zetten)

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Mocht iemand met een K550i een batterijklepje zoeken wegens kwijt geraakt of beschadigd, dan heb ik hier nog een splinternieuw klepje liggen. Destijds voor mijn eigen toestel gekocht, waarbij ik aan een minimum afname zat, dus een klepje over heb.

• Gianni Rombios
  • Niet online
Voor muziek via Bluetooth is hij juist uiterst geschik (a2dp en een erg simpele en solide muziek interface), alleen niet te vaak de memorykaart eruit halen i.v.m. het kwetsbare klepje.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste