Verwijderd
gsmtrack heeft hemMarcoC schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:22:
W610i is nog niet uit.
[ Voor 54% gewijzigd door MarcoC op 18-04-2007 19:39 ]
Verwijderd
dit wordt denk ik ook mijn volgende mobiel, eerst nog ff geld hebben... dat is het probleem
maar bevalt ie verder goed? (in hoeverre je dat nu al kan zeggen natuurlijk)
Dat knopjes 't niet goed doen heeft niks te maken met de software/ firmware.. maar met de hardware!Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:45:
Yes!! Ik heb m'n w610i binne. Eén probleempje: als ik een smsje ga typen dan doen soms de 0 en de 4 het niet. Hopelijk is dit optelossen met een update. Verder is het echt een onwijs gave mob.
Als ze 't nog steeds niet goed doen had ik allang teruggegaan naar de winkel met 't toestel hoor...
Zelf ben ik blij dat ik voor 'n SE W880i ben gegaan, ultrageil telefoontje, anders was 't zeker 'n K550i!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
gewoon de 0 knop bijv. 10x achter elkaar indrukken (om een tel. nummer in te voeren), en kijken of ie er ook echt 10x staat... anders zou het inderdaad een hardwarefout kunnen zijn.
als het alleen bij sms voorkomt, lijkt het me van niet...
Verwijderd
Ik heb een paar vraagjes over deze telefoon. Zijn de knopjes niet te klein? In sommige reviews staan dat deze op den duur pijn aan je vingers doen.
Momenteel zit ik nog te twijfelen tussen de Samsung E900 en deze sony. En is deze telefoon alleen in het wit te bestellen bij de kijkshop?
Alvast bedankt!
De knopjes zijn inderdaad aan de kleine kant. Ik stoorde me er daar op het begin wel een beetje aan, omdat ik de grote knoppen van samsung D500 was gewend. Maar ik ben geen sms-addict (hooguit 3-4 smsjes op een dag) en super veel gebruiken doe ik ook niet, dus van pijnlijke vingers heb ik geen last.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:54:
Hee mensen.
Ik heb een paar vraagjes over deze telefoon. Zijn de knopjes niet te klein? In sommige reviews staan dat deze op den duur pijn aan je vingers doen.
Momenteel zit ik nog te twijfelen tussen de Samsung E900 en deze sony. En is deze telefoon alleen in het wit te bestellen bij de kijkshop?
Alvast bedankt!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik heb er zelf echt geen last van. Ik vind het zelfs wel lekker typen. Ik heb hem gekocht bij Online-System maar het is dan een engelse versie dus je heb geen Nederlandse taal. Is wel irritant als je je mobiel nog niet goed kent.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:54:
Hee mensen.
Alvast bedankt!
Wat me verder wel opvalt is dat als ik m'n mob in stil-modes heb staan dan heb ik geen schutergeluid. Ik weet niet of dit komt doordat ik een engelse versie heb maar ik vind het wel een + puntje.
Heb ik ook hoor en heb gewoon NL versie!Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:05:
[...]
Wat me verder wel opvalt is dat als ik m'n mob in stil-modes heb staan dan heb ik geen schutergeluid. Ik weet niet of dit komt doordat ik een engelse versie heb maar ik vind het wel een + puntje.
Vind 't wel jammer dat als hij op stil staat gewoon filmpjes en dergelijke afspeelt met geluid
kan je mp3 ringtones gebruiken op de w610? ik zie het niet op de site staan namelijk
Verwijderd
Okj, ik dacht dat dat met engels te maken had omdat het schuttergeluid op geen enkele manier uit te schakelen was bij mijn vorige telefoon (SE W810i).
Linkjes (want geen zin om thumbnails te maken):
http://members1.chello.nl/rhm.soer/1.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/2.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/3.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/4.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/5.jpg
CLB, ja dat leek mijn vriendin ook wel lekker... In scheveningen (de foto is Den Haag) hadden ze ook asperges maar die tent was echt niet schoon, dat feestje ging dus niet door.
[ Voor 16% gewijzigd door saviour op 09-05-2007 00:05 ]
Verwijderd
Foto's van dichtbij gaat beter/mooier dan foto's van een landschap.saviour schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:59:
Ik heb hier een aantal foto's voor je. Als ik ze zo op de telefoon bekijk ziet het er super uit, maar op volledige grootte is het niet zo mooiIk heb nog niet bekeken hoe het eruit ziet op foto formaat, of je ze dus leuk kunt laten afdrukken.
Linkjes (want geen zin om thumbnails te maken):
http://members1.chello.nl/rhm.soer/1.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/2.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/3.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/4.jpg
http://members1.chello.nl/rhm.soer/5.jpg
edit:
CLB, ja dat leek mijn vriendin ook wel lekker... In scheveningen (de foto is Den Haag) hadden ze ook asperges maar die tent was echt niet schoon, dat feestje ging dus niet door.
Oftopic: Was het nog leuk in madurodam?
Hier heb je wat grotere foto's. Ik heb ze wel moeten verkleinen naar 1280 x 960, groter kan ik niet op m'n site uploadenMarcoC schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:11:
Heb je ook de foto's in volledige grootte?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 18:56 ]
Verwijderd
Ik denk dat het gewoon een 3,5 mini jack plug is.yasinhm schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:45:
...
Weet iemand wat voor plug er op die koptelefoon zit ? ben erg beniewd, dit is namelijk mijn eerste telefoon die meer kost dan 60 euro.
Verder erg mooi telefoontje
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
Verwijderd
Ik wil vragen wat jullie vinden van het geluid uit de speaker op de w610i. Een bekende van mij heeft namelijk de w880i en ik vond het geluid echt ontzettend tegenvallen, zeker voor een walkman phone. Het klonk echt heel blikkerig (andere vrienden hadden die oudere oranje SE W800i met goed geluid, hier vergeleken we hem mee).
De w610i is minder dun, dus wellicht is het geluid beter. Hebben jullie hier ervaring mee?
Groeten en bedankt,
Verwijderd
De kwaliteit is hetzelfde als de W800i alleen hij kan wel harder.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:52:
Hallo!
Ik wil vragen wat jullie vinden van het geluid uit de speaker op de w610i. Een bekende van mij heeft namelijk de w880i en ik vond het geluid echt ontzettend tegenvallen, zeker voor een walkman phone. Het klonk echt heel blikkerig (andere vrienden hadden die oudere oranje SE W800i met goed geluid, hier vergeleken we hem mee).
De w610i is minder dun, dus wellicht is het geluid beter. Hebben jullie hier ervaring mee?
Groeten en bedankt,
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Verwijderd
Zit verder te twijfelen tussen W880 en W610; zijn er qua functionaliteit van de muziekspelers nog verschillen? En wat zouden grote plussen en minnen zijn tussen beide wat mensen na enig gebruik is opgevallen?
Je eerste puntje... ja hij geeft album-art weer, ik weet niet of ie ook de album art foto in je map op je computer weergeeft, maar als er albumart in de id3tag zit dan geeft ie dat in ieder geval weer.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:40:
Wanneer je de muziekspeler gebruikt op de W610, wordt er dan ook albumart weergegeven? Of te wel, wanneer je in de mappen van je albums ook foto's van de covers hebt en deze mappen in het geheel kopieert naar de memorystick, geeft de telefoon deze dan weer?
Zit verder te twijfelen tussen W880 en W610; zijn er qua functionaliteit van de muziekspelers nog verschillen? En wat zouden grote plussen en minnen zijn tussen beide wat mensen na enig gebruik is opgevallen?
Je tweede puntje, ik heb niet zoveel ervaring verder met de w880, maar het grootste verschil zit hem volgens mij in de beeldscherm-resolutie die bij de w880 groter is.
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren een zwart / oranje w610 van mijn werk gehad.
Daarvoor had ik een nokia 6131.
Enkele neg punten:
- geluid telefoongesprek niet zo goed als nokia. Beetje trillend geluid
- kleine knopjes, wennen wel (6131 heeft heel grote knoppen
- slechtste punt : geen visuele weergave missed call / sms (scherm is zwart). Hoop dat ze hier een update op brengen. lampjes om de minuut of zo laten pinken zou goed zijn.
goede punten :
- walkman, zeer mooi geluid (getest met synh. phone en speaker)
- leuke nav
- goede bouwkwal.
Gr
ps. als er mensen zijn die me kunnen helpen met die "missed call sign" hoor ik het graag
Hebben jullie enig idee hoe ik volgend probleem op zou kunnen lossen?
Heb een witte K550i besteld in Duitsland. Nu ik hem gebruik heb ik een 'probleem' omdat de software geen nederlandse taal aan kan geven. Met name met SMS-en is dit vervelend, want daarbij geeft hij vaak met T9 verkeerde woorden aan en dus zit ik telkens nieuwe woorden toe te voegen.
Ik dacht eerst dat het met een firmware-update wel zou lukken, maar de update-service geeft aan dat de software niet te updaten is.
Heb even gezocht naar een topic hierover maar wellicht tik ik niet de juiste trefwoorden in.
Dank alvast voor jullie reacties
Greetings,
Rik
Er is wel een manier voor, maar die mag voor zover ik weet niet besproken worden hier.Dokterdieter schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:22:
Hee luitjes,
Hebben jullie enig idee hoe ik volgend probleem op zou kunnen lossen?
Heb een witte K550i besteld in Duitsland. Nu ik hem gebruik heb ik een 'probleem' omdat de software geen nederlandse taal aan kan geven. Met name met SMS-en is dit vervelend, want daarbij geeft hij vaak met T9 verkeerde woorden aan en dus zit ik telkens nieuwe woorden toe te voegen.
Ik dacht eerst dat het met een firmware-update wel zou lukken, maar de update-service geeft aan dat de software niet te updaten is.
Heb even gezocht naar een topic hierover maar wellicht tik ik niet de juiste trefwoorden in.
Dank alvast voor jullie reacties
Greetings,
Rik
Bij mij staat de slaapstandklok gewoon aan? Meteen vanaf het begin al. En ik heb ook de k550i hoorVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:55:
Ben gisteren de K550i gaan halen.
Enkele eerste gegevens: firmware: R1JD001, vrij geheugen: 74MB
De eerste indrukken zijn voor de rest wel goed, stevige telefoon, geen krakende geluidjes.
Storende punten:
Het gebruikte lettertype is groter dan bij bvb de K750, hoewel de schermresolutie dezelfde is. Er zijn ook geen opties te vinden om de grootte van de letters te wijzigen.
Wat me ook een beetje stoort, dat ik geen mogelijkheid kan vinden om in gewoon standby de klok te tonen. Ik krijg enkel een zwart scherm.
ergens een link die je zou kunnen sturen aan knip?
Zou graag van de huidige situatie af willen.
Groet,
Rik
Dit is een forum dus een mailadres is niet nodig want we willen er allemaal wat aan hebben
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 22:01 ]
Verwijderd
En welke firmware heb je? Lukt mij echt niet.Dutchman140 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:39:
[...]
Bij mij staat de slaapstandklok gewoon aan? Meteen vanaf het begin al. En ik heb ook de k550i hoor.
bij mij gaat dat met de bijgeleverde Sony Ericsson PC Suite perfect... Die staat er eigenlijk alleen maar op om af en toe mn tel met outlook te synchroniseren, verder gebruik ik FMA.yasinhm schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:18:
bij mij lukt het niet om met my phone explorer de telefoon aan te sluiten op de computer, ik zet de modus wel op telefoon modus maar zo kan ik niet mijn outlook synchroniseren
Ik zie dat de w610i maar paar tientjes duurder is. maar deze heeft wel 512mb kaartje, terwijl bij de k550 geen kaartje bijgeleverd is. Volgens mij zit er bij de w610 ook die in-earn headset bij.
de k550 is ook 10 gram lichter, met dezelfde formaat.
de camera specificatie is hetzelfde (qua resolutie), maar is het ook dezelfde lens?
wat een twijfel geval!
Uitstekende telefoon, die k750i....behalve het joystickje! Ik zou deze telefoon dus NIET halenmks89 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:16:
Zijn er momenteel nog prepaid aanbiedingen met de K550i? Ik bel namelijk erg weinig en ben op zoek naar een vervangen voor mijn Motorola E398. De batterij hiervan is dood, en het opladen gaat waardeloos met de bijgeleverde kabel (slechte connector). Is de K750i de meerprijs waard t.o.v. de K550i? Ik vond de K750i hier: http://www.chear.nl/Chear_Telecom/Tel_Prepaid/7079641/ voor 110 euro icm met T-Mobile prepaid.
Die k550i, is bijna gelijk aan die k750i en heeft imo een veel betere besturing
Voor mij zijn joystickjes echt een no-go...
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
de k550 en de w610 hebben beide goede besturingen.
ik zit ook na te denken over die abo van hi (€15 2jaar) icm w610.
ik zie echter geen vergelijkbare aanbieding voor die k550, op een site kan ik ook voor 2jr €15 per maand die k550 kopen...ik dacht dat die k550 goedkoper waren...
15*24=€360, dat vind ik veel te duur. Los kost hij bij de goedkoopste winkel die ik kon vinden 209 euro. Dat vind ik nog eigenlijk te veel. Maar als daar wat af gaat dmv. een prepaid aanbieding wordt het interessant. Is die joystick echt zo erg dan? Ik heb nog nooit problemen gehad met mn E398 joystick, werkt nog perfect. (Heb je helaas weinig aan als de telefoon niets doetchunyu schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:13:
ik ook voor 2jr €15 per maand die k550 kopen...ik dacht dat die k550 goedkoper waren...
indien iemand nog een leuke aanbieding ziet, hoor ik het graag
[ Voor 24% gewijzigd door chunyu op 15-06-2007 02:16 ]
Verwijderd
Bij welke winkel heb je de w610 gevonden voor € 209 ?mks89 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:21:
[...]
15*24=€360, dat vind ik veel te duur. Los kost hij bij de goedkoopste winkel die ik kon vinden 209 euro. Dat vind ik nog eigenlijk te veel. Maar als daar wat af gaat dmv. een prepaid aanbieding wordt het interessant. Is die joystick echt zo erg dan? Ik heb nog nooit problemen gehad met mn E398 joystick, werkt nog perfect. (Heb je helaas weinig aan als de telefoon niets doet)
Wel een klein dingetje : ik kreeg met mijn W610i (simlockvrij, retail pakket met zegeling erop) een 512 MB M2 geheugenkaart, maar géén adapter te vinden in het doosje! Dus moet ik nu alle bestanden via PC Studio en usb kabel overbrengen : ben ik de enige die dit probleem heeft of is Sony Ericsson "vergeten" een M2 adapter in het doosje te doen?
Verwijderd
Zit er standaard niet bij, is ook bij de W880i het geval.cihanski schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:59:
Wel een klein dingetje : ik kreeg met mijn W610i (simlockvrij, retail pakket met zegeling erop) een 512 MB M2 geheugenkaart, maar géén adapter te vinden in het doosje! Dus moet ik nu alle bestanden via PC Studio en usb kabel overbrengen : ben ik de enige die dit probleem heeft of is Sony Ericsson "vergeten" een M2 adapter in het doosje te doen?
Ow bedankt voor het antwoord! Dat is dan erg slordig van Sony Ericsson, had ik niet verwachtVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:04:
[...]
Zit er standaard niet bij, is ook bij de W880i het geval.
enig idee hoe ik aan een "losse" adapter kom
Verwijderd
Dat is een hele goede vraag, bij de Pro Duo kaartjes werden die dingen meegeleverd maar bij de M2 kaartjes heb ik ze niet mét adapter in de winkel liggen. Heb die dingen ook niet "los" gezien btw.cihanski schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 01:50:
[...]
Ow bedankt voor het antwoord! Dat is dan erg slordig van Sony Ericsson, had ik niet verwacht
enig idee hoe ik aan een "losse" adapter kom
Dit is wel echt een verassing hoor, kan begrijpen dat mensen om zo een reden zelfs een toestel niet kopen (ik heb het toestel dan voor een zacht prijsje van 150 euro los kunnen kopen maar toch) je verwacht toch wel dat alles compleet is in een dergelijk high-end toestel.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 09:26:
[...]
Dat is een hele goede vraag, bij de Pro Duo kaartjes werden die dingen meegeleverd maar bij de M2 kaartjes heb ik ze niet mét adapter in de winkel liggen. Heb die dingen ook niet "los" gezien btw.
Ik heb een beetje gezocht, en dit is het enige wat ik gevonden heb. Je kan ook gewoon een 1GB kaartje + adapter kopen
[ Voor 30% gewijzigd door MarcoC op 21-06-2007 13:25 ]
Verwijderd
http://www.super-deal.nl/sony/
Dat beltegoed hou je toch voor altijd? Niet dat je het de volgende maand op moet maken.
(omdat ik niet superveel bel)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 22:48 ]
Verwijderd
- de letters boven de toetsen, zijn die erop gedrukt of zitten die onder het "plastic" (als ze gedrukt zijn, verdwijnen die dan niet na een tijdje?)
- voelt deze telefoon stevig aan?
- zou het een verbetering zijn tov mijne nokia 6233?
- als je veel smst, doen die kleine toetsen dan niet pijn aan je vingers?
- en nog een belangrijke vraag: welke carkit kan ik mij het beste aanschaffen in samenwerking met deze telefoon?
Alvast bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 12:06 ]
Verwijderd
http://www.belnu.nl/telefoon/SonyEricsson/W610i/T-Mobile.htm
Met T-mobile Web Relax 250 + €19 (per maand €25,50, 1jaar!)
is de goedkoopste die ik kon vinden en per maand 250min beltegoed!
Het is wel vreemd: bij verlenging is de toestelprijs ~€40 (met dezelfde abo)
[ Voor 35% gewijzigd door chunyu op 26-06-2007 16:25 ]
Verwijderd
Terwijl ik mijn W800i met de DCU-60 kabel aan de pc heb verbonden.
De bedoeling van dit alles is het volgende:
Ik wil even mijn huidige lijst sms'jes opslaan voordat ik via de FAR-manager mijn
sms-box ga vergroten.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor mijn probleem?
Alvast bedankt,
Raul8711
Verwijderd
K550i: klepje voor camera, iets betere camera.
W610i: betere mp3 speler en headset.
Daarnaast is de K550i ook nog een paar tientjes goedkoper.
Klopt dit ook in praktijk?
Minpunten
- Ondanks autofocus valt de fotokwaliteit toch tegen. Mijn D-500 maakte nog betere foto's.
- Data/stroom aansluiting die voor de verandering op de linkerzijkant van het toestel is geplaatst. De accessoires als docking en speakerstand die ik heb aangeschaft voor m'n w850i zijn nu onbruikbaar.
- De volumetoetsen aan de zijkant zijn verzonken. Als ik met mijn vingers steun zoek op de andere kant van het toestel, druk ik met m'n wijsvinger de play/pauze knop in. Erg irritant!
- Liever een MS duo kaartje gezien als micro.
Pluspunten
- Lange Speeltijd
- Slank Design
- Degelijk navigatietoets
- Walkman 2.0 (Ik heb het nog steeds liever dan een ipod)
Ook is het verveld dat de telefoon helemaal vastslaat tijdens een MP3tje dat niet volledig is overgepompt. Dan moet de batterij er weer uit, tijd opnieuw ingesteld worden, bla bla
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Er waren overigens wel wat minpuntjes aan de w850i. Zo vond ik het erg irritant dat het niet mogelijk was in te stellen op te nemen en op te hangen door de toetsen in- en uit te schuiven, ook de lichtsensor die de helderheid van het display aanpaste wekte nogal wat irritatie bij me op.
Verder was het echt een super toestelletje. Wat groot, maar dat is de w610i uiteindelijk ook. Deze is echter wel een stuk slanker.
[ Voor 0% gewijzigd door pimsaint op 29-06-2007 12:14 . Reden: grammatica ]
Ik heb zelf een W850 en dit kan wel hoor, je kunt instellen 'Aannemen door openen'. Dat van lichtsensor is natuurlijk persoonlijk, zelf vind ik het wel lekker dat je in het donker niet wordt verblind door het licht en dat je in de zon wat extra licht hebt. Maar kut voor je dat ie gejat is.. Raar dat de verzekering niet wil uitkeren (ervan uitgaande dat je aangifte hebt gedaanpimsaint schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:13:
Omdat de w850i gestolen is en de verzekering mij geen nieuwe wilde uitkeren
Er waren overigens wel wat minpuntjes aan de w850i. Zo vond ik het erg irritant dat het niet mogelijk was in te stellen op te nemen en op te hangen door de toetsen in- en uit te schuiven, ook de lichtsensor die de helderheid van het display aanpaste wekte nogal wat irritatie bij me op.
Verder was het echt een super toestelletje. Wat groot, maar dat is de w610i uiteindelijk ook. Deze is echter wel een stuk slanker.
Dat was niet volgens de voorwaarden (het moet binnen 24 uur) dus helaas pindakaas geen nieuwe telefoon voor mij. Daar betaal je dan een jaar lang 9 euro per maand voor. Maar dat ter zake.
Het aannemen door openen was niet mijn grootste euvel. Ophangen echter wel. Ik schoof na een gesprek op mijn D500 het klepje altijd in als ik op wilde hangen. Omdat ik dit gewend was deed ik dat ook met de W850i, wat tot geval had dat iedereen mijn scheld escapades kon volgen na het einde van een gesprek
Ik vind het volume van de mp3 speler op de koptelefoon via m'n w610 trouwens ook wat tegenvallen. Deel ik die mening met anderen?
Verwijderd
Ik ben erg tevreden met de K550i hoor,mp3's klinken perfect met mijn sennheiser headsetjeVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:14:
Jah dat vroeg ik me dus ook af. Ik wil ook één van deze twee telefoons kopen en ik krijg de indruk dat het (technische) verschil is:
K550i: klepje voor camera, iets betere camera.
W610i: betere mp3 speler en headset.
Daarnaast is de K550i ook nog een paar tientjes goedkoper.
Klopt dit ook in praktijk?
Ikzelf vind de constructie van de K550 mooier(cameraklepje)als van de W610,foto's vind ik ook prima.Heb mij K800i verkocht omdat ik hem te dik en te groot vond,en de foto's van de 2MP serie ook erg netjes vind voor een gsm.
Al met al,ja mooi toestelletje,heb de pearl white
Ik zit me net te bedenken: is er wellicht onderscheid tussen de aansluiting van een K550i en een W610?
Alvast bedankt voor reacties,
R.
Met de bijgeleverde gaat het niet lukken, je moet dan een setje HPM-70's aanschaffen (25 euro op internet volgens mij), daarop zit een 3,5mm aansluiting. Bij iedere telefoon uit de W serie wordt dit setje standaard meegeleverd.robenroute schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:09:
Ik heb deze draad van voor naar achter, en weer terug, doorgespit en ben een tikkie verward over de mogelijkheid een eigen koptelefoon op de K550i aan te sluiten. Klopt het dat je de bijgeleverde oordoppen via een extra (antenne-) kabel aansluit? Als dit zo is, kun je je eigen setje met 3,5mm-plug gebruiken. Zo niet, moet ik toch een adapter aanschaffen.
Ik zit me net te bedenken: is er wellicht onderscheid tussen de aansluiting van een K550i en een W610?
Alvast bedankt voor reacties,
R.
[ Voor 4% gewijzigd door jap85 op 09-07-2007 08:59 ]
Bedankt voor de link. Nu staat de K550i er niet bij, maar uhhh, ik neem aan dat dat gewoon past? Net even op de site van de leverancier gekeken: staat daar wel bij.
Trouwens:
Wat is nou het grote verschil tussen de K550i en de W610i? Ik ben er nog niet helemaal uit welke ik nou wil aanschaffen. Ik heb nu (al weer ruim 4 jaar!) een Nokia 6600. Wat ik daar op mis is een radio. Ook is ie wat aan de lompe kant (maar ja, niet stuk te krijgen...)
Dus ja, een K550i of een W610i......................
[ Voor 3% gewijzigd door robenroute op 09-07-2007 12:36 ]
Nog een vraagje: kan de firmware draadloos (zonder PC, door de lucht, net zoals sommige Nokia's) geupdate worden? Zou wel handig zijn, want ik heb alleen Linux-systemen en geen MS....
Dank.
R.
Verwijderd
Ik zou voor het uiterijk gaan,ze zijn verder bijna identiek.Alleen heeft de W610 geen klepje voor de lens.Kwa uiterlijk vind ik de K550i mooier,maar dat is puur persoonlijk.
Sucses met je keuze
Check gsmtrack,daar is de K550i goedkoper ook als de w610
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 09:46 ]
Verwijderd
nu had ik ook nog een vraagje: ik heb sinds een paar dagen een zwarte w610i maar als ik de simkaart verwissel (en dus even kortstondig de accu heb verwijderd) is de telefoon elke keer opniew de tijd en datum kwijt... Mijn oude w810i had hier helemaal geen last van. Zijn er meer mensen met dit probleem of ligt het specifiek aan die van mij? (de nieuwste update staat er al op, dus dat kan het iig niet zijn)
Ik heb de w610 bij belnu.nl besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:18:
nu had ik ook nog een vraagje: ik heb sinds een paar dagen een zwarte w610i maar als ik de simkaart verwissel (en dus even kortstondig de accu heb verwijderd) is de telefoon elke keer opniew de tijd en datum kwijt... Mijn oude w810i had hier helemaal geen last van. Zijn er meer mensen met dit probleem of ligt het specifiek aan die van mij? (de nieuwste update staat er al op, dus dat kan het iig niet zijn)
Ik heb ook last van dit verschijnsel...maja
verder vroeg ik om de witte...maar de mijne is eerder silver/grijs ipv witte...
zeker de lichtval..minder mooi dan de foto's...
Maarjah ik wil dus dit vragen.
Ik wil via op mijn telefoon (gratis) internet hebben. Dit door middel van PAN. Op mijn pc heb ik internet en een bluetooth dongle. (met IVT Bluesoleil)
Ik pair het en activeer de services PAN.
Dan staat er dit bij mijn telefoon: "PC is requesting acces to use your phone as a modem."
UH...dacht ik zo...ik gebruik tog mijn pc eigenlijk als een modem..?
Maarja ik dacht ik druk gewoon ja. En ik zie dat een blauwe wereld balletje verschijnt boven.
Het heeft dus gewerkt dacht ik. Ik ga even lekker internetten en ze vroegen me geen internet instellingen enzo.
de volgende keer dat ik online ging, had ik de bluetooth vergeten te activeren.
Ik kon net zo makkelijk het internet op. google...gmail enzo.
Maar bluetooth was niet aan! ik vroeg me dus af of me telefoon andere instellingen heeft genomen. De GPRS instellingen bijv. Het was dus inderdaad zo...
Ik selecteer de bluetooth verbinding met me pc in "internet profielen" maar het werkt niet. Er staat steeds."Connection failure, check settings, if problem persist contact your operator"
Hoe krijg ik die PAN aan de praat?
p.s met een 1 oor bt headset kan je geen muziek luisteren?
[ Voor 28% gewijzigd door chunyu op 22-07-2007 01:18 ]
Verwijderd
nog een vraagje: Heeft iemand al zijn w610i ge-update met de sony ericsson update manager? en als je het dan opnieuw doet zegt deze manager dan dat deze er al op staat? Bij mijn w610i kan ik dezelfde update er steeds maar op blijven zetten namelijk terwijl bij mijn w810i zegt de update manager na de 1e keer al dat deze update er al opstaat en of ik nog wel door wil gaan.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 09:46 ]
Verwijderd
laat me raden,je hebt hem bij phone house gehaald. ik moet zeggen dat ik het zowiezo niet raar is dat je binnen 1 dag aangifte moet doen, al helemaal niet als dat in de algemene voorwaarden staatpimsaint schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:11:
Aangifte gedaan, echter na 4 dagen (vrijdagavond gejat, maandagochtend aangegeven).
Dat was niet volgens de voorwaarden (het moet binnen 24 uur) dus helaas pindakaas geen nieuwe telefoon voor mij. Daar betaal je dan een jaar lang 9 euro per maand voor. Maar dat ter zake.
Het aannemen door openen was niet mijn grootste euvel. Ophangen echter wel. Ik schoof na een gesprek op mijn D500 het klepje altijd in als ik op wilde hangen. Omdat ik dit gewend was deed ik dat ook met de W850i, wat tot geval had dat iedereen mijn scheld escapades kon volgen na het einde van een gesprek
Ik vind het volume van de mp3 speler op de koptelefoon via m'n w610 trouwens ook wat tegenvallen. Deel ik die mening met anderen?
verder ben ik erg tevreden met mijn k550i,alleen ben ik zo stom geweest de telefoon tijdens installatie van pc suite aan te sluiten. nu zou ik mijn pc dus opnieuw moeten installeren wil ik van pc suite gebruik maken
Verwijderd
[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 20:12 ]
Heb Orange.
Nu heb ik op de site eerst geprobeerd het te activeren. Je zou dan een SMSje met de instellingen moeten krijgen. Dat gebeurd uiteraard niet
Hoe kom ik aan de instellingen zodat ik het gewoon handmatig kan invoeren?
Wellicht iemand hier die het wel werkend heeft?
Kan wel weer met de klantenservice gaan bellen, maar daar komt men meestal niet verder dan de standaard handelingen zoals instellingen smsjes versturen. Dus ik probeer het eerst even hier.
Verwijderd
[ Voor 248% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 19:03 ]
Alle MMS profielen verwijderd en via de SE site gedaan, nu werkt 't wel. Thanks
Verwijderd
Maar heb hem dus nu net! Echter, ehmm ik hoo rniemand als ik bel,
of gebeld wordt. Alleen als ik de koptelefoon er in stop!
WIE O WIE weet wat ik hier aan kan doen?
Verwijderd
[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 19:05 ]