NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Verwijderd
[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 18:57 ]
sinds paar weekjes nu w610 als opvolger van een beetje brak geraakte w800 en het viel me op dat de camera van de w610 wel een stuk slechter is dan van de w800...
kan iemand trouwens wel filmpjes doorspoelen met de w610?, met de w800 kon dat met de walkman, maar in de walkman 2.0 software zit niet meer de mogelijkheid om filmpjes te bekijken zoals op de w800i kon, (of ik kan niet goed zoeken).
Verwijderd
[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 18:58 ]
Verwijderd
[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 19:00 ]
Verwijderd
Wat me opvalt, wanneer ik de batterij oplaad, bijvoorbeeld nu: hij hangt een paar uur aan de lader en al een behoorlijke tijd knippert het laatste streepje van de batterij-indicator. Ik ben gewend van andere oplaadbare apparaten, dat de accu vol is, als er niks meer knippert. Misschien duurt het laatste stukje langer dan de rest?
Andere vraag: worden geheugenkaartjes van 2GB ondersteund? Maakt het dan nog uit of ik Sony of Sandisk kaartjes gebruik?
Verwijderd
[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 19:02 ]
je kan kijken hoeveel procent de batt is door wanneer je je achtergrond ziet (hoe noem je dat, main menu ?) op een plusje of minnetje drukken.F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:00:
Ik heb de K550i sinds afgelopen donderdag, heel fijn toestel!
Wat me opvalt, wanneer ik de batterij oplaad, bijvoorbeeld nu: hij hangt een paar uur aan de lader en al een behoorlijke tijd knippert het laatste streepje van de batterij-indicator. Ik ben gewend van andere oplaadbare apparaten, dat de accu vol is, als er niks meer knippert. Misschien duurt het laatste stukje langer dan de rest?
Andere vraag: worden geheugenkaartjes van 2GB ondersteund? Maakt het dan nog uit of ik Sony of Sandisk kaartjes gebruik?
ik heb een 2gig sandisk kaartje in me w610i en doet t goed.
Het verschil tussen sony en sandisk is geloof ik dat sony paralele schrijven ondersteund, maar dan moet je ook zo'n cartreader hebben, en dan zou het sneller kunnen. Maar sandisk is sneller in serieel meen ik ooit uit het w800i topic gelezen te hebben
[ Voor 13% gewijzigd door meurton op 28-09-2007 15:33 ]
Heb een W610i gekocht
de zilver/zwarte versie is het geworden.
hij zit nu in de lader,.. weet iemand of je hem de eerste keer lang moet opladen??
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Verwijderd
Overigens had ik het klepje gesloopt bij het eerste keer sluiten. Was te lui om de gebruiksaanwijzing te lezen, en had daardoor de vergrendelingsnokjes over het hoofd gezien. Ik ging toch doordrukken waardoor de palletjes van het dekseltje verbogen.
Gelijk allemaal telecomwinkels gebeld, maar niemand kon een batterijdeksel leveren. Ook een rondje Googlen leverde niks op, totdat ik het eens in het Duits ging proberen, en ja hoor, raak. Heb nu een splinternieuw origineel batterijdekseltje (en een als reserve) besteld bij http://www.gerry-mobilfunk.de. Werd vandaag na 10 dagen bezorgd.
Hij verkoopt ook andere onderdelen voor de:
http://www.gerry-mobilfun...e-SonyEricsson-K550i.html
&
http://www.gerry-mobilfun...e-SonyEricsson-W610i.html
Verwijderd
[ Voor 222% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 20:03 ]
Verwijderd
bedankt voor je reactie!Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:49:
Ik meen dat ik ergens gelezen had dat dit kon, maar dat het erg traag (doorbladeren) was met veel bestanden.
En dat zou minder zijn met een 2 gb kaartje? Ik gebruik hem echt het meest als walkman en tja werk dus met playlisten. Bladeren is er dan niet zo bij. Af en toe bij de foto's kijken en dats it!
Thanks
Parel
Verwijderd
Hij werd geleverd met een 512mb kaartje en een kabeltje voor op de pc aan te sluiten.
De telefoon is zeker niet moeilijk te gebruiken en de themas die je kan downloaden zijn ook een leuke en mooie toevoeging. het geluid wat uit de speaker komt vind ik niet veel beter dan wat ik had met me 6230i, met mega bass vind ik het zelfs tegen slecht aan. de foto kwaliteit is ook voldoende. Helaas heb ik nog niet echt wat test fotos gemaakt voor op het forum dus zie hier de enige foto die ik heb opgeslagen.
Van de K550i of de W610i?meurton schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:49:
fotokwaliteit is wel stuk slechter dan een w800i, die heeft grotere lens. Merk je vooral in t donker
Ik heb eens gelezen dat de K550i een grotere CCD/CMOS chip heeft dan de W610i.
w610. Kan wel zo zijn dat de k550i beter daar in isF4T4L_3RR0R schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:02:
[...]
Van de K550i of de W610i?
Ik heb eens gelezen dat de K550i een grotere CCD/CMOS chip heeft dan de W610i.
Het is iig een telefoon die aan mijn eisen voldeed en eigenlijk voor deze eisen erg goedkoop is vergeleken met andere. Nu maar leuke ideen opdoen om te hobby'en met J2ME midlets.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Iemand kennis van de 'branding' ervan, ofwel Hi logo's op de buitenkant, ingebakken Hi menu's, opstartschermen, themes, etc?
Momenteel heb ik de D750, met T-mobile branding zoals (verwijderbare) logo's aan de buitenkant, ingebakken T-zones menu, niet verwijderbare themes, ringtones en afbeeldingen etc. Daar stoor ik mij niet zo aan ivm het prijsverschil met een simlock-vrije telefoon.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem, als ik dan de 4 of 0 indruk loopt m'n smsje als het ware vast.Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:45:
Yes!! Ik heb m'n w610i binne. Eén probleempje: als ik een smsje ga typen dan doen soms de 0 en de 4 het niet. Hopelijk is dit optelossen met een update. Verder is het echt een onwijs gave mob.
Net also hij wat langer moet laden ofzo.. Al doet hij het heel afentoe ook gewoon normaal. Hopelijk is het weg als ik m'n firmware update!
Een vriend van me, met ook de w610 heeft t zelfde.
Die heb ik, en merk niks van de Hi Branding.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:56:
Bij Hi kan je de W610 voor € 129,99 kopen icm met een Prepay kaart.
Iemand kennis van de 'branding' ervan, ofwel Hi logo's op de buitenkant, ingebakken Hi menu's, opstartschermen, themes, etc?
Momenteel heb ik de D750, met T-mobile branding zoals (verwijderbare) logo's aan de buitenkant, ingebakken T-zones menu, niet verwijderbare themes, ringtones en afbeeldingen etc. Daar stoor ik mij niet zo aan ivm het prijsverschil met een simlock-vrije telefoon.
Ik heb de w610i dus sinds gisteren, en ben er best over te spreken, maar heb toch een paar vragen.
Weet iemand of er ook zo'n radio/headset adapter is zonder kabeltje?
Als ik m'n koptelefoon met 1,5 meter snoer wil aansluiten loop ik in totaal met zo'n 2.5 meter kabel over straat... Ik zou het fijn vinden om mn koptelefoon rechtstreeks aan te kunnen sluiten zonder eerst nog een kabeltje te hebben. Dat de headset functie dan vervalt boeit me niet. Radio en MP3 vind ik belangrijker.
Verder vind ik de trilfunctie wat tegenvallen, hij is nogal zwak. Ik heb een hekel aan ringtones en geluidjes, en heb mn telefoons daarom altijd op trillen staan. Kan je met een nieuwe firmware misschien een sterkere trilfunctie krijgen? Ook de geluidjes bij het scherpstellen/maken van foto's vind ik vervelend. Een mogelijkheid om die uit te zetten is er zeker ook niet?
Ik heb er zelf eentje gemaakt voor mijn K750i, headset doorgeknipt en jackplug input aan gesoldeerd
Maargoed, ik ben ook wel geinteresserd in deze telefoon! Vooral de dikte (14mm tegenover 21mm) verschilt nogal met mijn K750i.
Weet iemand of hier hetzelfde scherm in zit als bij de W810i? Die is namelijk wat beter dan die van mijn K750i.
Verder lijkt het me gewoon een mooie telefoon voor een erg aantrekkelijke prijs.
Lekker late quote, maar daar gebruik ik 'm ook nog steeds voorVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 05:28:
bij de k750i gebruikte ik de 'flits' als fietslichtis het vergelijkbaar met het licht van de k750i?
[ Voor 21% gewijzigd door Cyclonist op 28-10-2007 20:14 ]
Verwijderd
[ Voor 194% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 19:59 ]
Zijn er trouwens nu echt aantoonbare verschillen tussen de W610i en K550i?
Ik lees dat de K550i betere foto's zou maken, en de W610i beter muziek zou spelen,
maar volgens mij zitten ze toch helemaal hetzelfde in elkaar of niet?
☻/
/▌
/ \
Dat design (vooral die camera
Maar ik las dat je de K550i kunt flashen naar W610i, hoe doe je dit en waar vind je die firmware? En hoezo is die mp3 speler dan beter? Iemand vergelijkingsmateriaal?
Oh, en nog een vraagje, is de K550i nou beter of slechter dan de K750i? Wat zijn de grote verschillen?
[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 29-10-2007 22:04 ]
Grote voordelen t.o.v. de w810i:
-dunner
-de muziekspeler is sneller met doorspoelen
-je kan sneller door foto's bladeren doordat de foto's echt veel sneller laden
-voor de rest paar nieuwe functies maar zijn niet heel interessant.
nadelen vind ik dan de w610i beetje dunne knopjes heeft waardoor het is het begin ff wennen is, vooral als je w810i gewend bent. Voor de rest kan ik niet echt nadelen bedenken. Heb de w610i nu vanaf augustus ongeveer en bevalt uitstekend.
Ohja, nog een klein nadeel is dat als je muziek luistert via je headset de stekker aan de zijkant van het toestel zit, waardoor het soms moeilijk is om hem uit je broek te halen. Maar echt hinderend is het niet.
Grote nadeel voor mij van de w610i is dat hij (volgens de SE website) max. 2GB geheugenkaartjes ondersteund en de w810i 4GB, dit is een reden om toch maar voor die laatste te gaan aangezien ik hem verreweg het meeste gebruik voor muziek.
Of is dit onzin en werken 4GB kaartjes wel?
Verwijderd
Ik heb heel waarschijnlijk een oplossing gevonden!meurton schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:42:
ik heb het zelfde probleem, ook bij spelletjes, waar dan pijltje naar links en de vier het gewoon weigeren voor een tijdje.
Een vriend van me, met ook de w610 heeft t zelfde.
Als je bij je smsopties, bij schrijfopties, de schrijftaal wijzigt naar standaard ABC is het probleem bij mij verholpen
EDIT: Jammergenoeg blijkt dit bij mij toch niet te werken. Een beetje googlen heeft mij al laten zien dat er best wel wat mensen met hetzelfde probleem zijn. Ik heb daarom Sony Ericsson gemaild, en hoop dat het misschien softwarematig opgelost kan worden!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 23:11 ]
Is de k550i van Telfort simlockvrij? En zit er orginele SE firmware op of aangepaste telfort shit? (zoals vodafone met z'n icoontjes etc).leonpwner1 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:03:
Zo, ook eventjes een (zwarte) K550i besteld via telfort.nl, voor maar 130 euro
Dat design (vooral die camera) deden het gewoon voor mij, dus heb hem maar meteen besteld
(dan heb ik 4 mobieltjes
)
Maar ik las dat je de K550i kunt flashen naar W610i, hoe doe je dit en waar vind je die firmware? En hoezo is die mp3 speler dan beter? Iemand vergelijkingsmateriaal?
Oh, en nog een vraagje, is de K550i nou beter of slechter dan de K750i? Wat zijn de grote verschillen?
ik had t zelfde, naar de hi shop gebracht, softwareupdate en geen last meer.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:31:
[...]
Ik heb heel waarschijnlijk een oplossing gevonden!
Als je bij je smsopties, bij schrijfopties, de schrijftaal wijzigt naar standaard ABC is het probleem bij mij verholpen. Als het bij meer mensen werkt mischien handig om in de openingspost te plaatsen!
EDIT: Jammergenoeg blijkt dit bij mij toch niet te werken. Een beetje googlen heeft mij al laten zien dat er best wel wat mensen met hetzelfde probleem zijn. Ik heb daarom Sony Ericsson gemaild, en hoop dat het misschien softwarematig opgelost kan worden!
alleen is mijn koptelefoonaansluiting nu al gammel, na 2 maandjes
Verwijderd
Voor zover ik weet zit er de gewone firmware op. Niets aangepast dus. (dit is in ieder geval met de k750i en de k810i het geval)Odysseus253 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:07:
[...]
Is de k550i van Telfort simlockvrij? En zit er orginele SE firmware op of aangepaste telfort shit? (zoals vodafone met z'n icoontjes etc).
Verder ben ik net bij Telfort en de Mediamarkt langs geweest. En die vertelden allebei dat er een simlock op de aanbieding van 129.95 zit. Je kan er alleen prepaid telfort kaarten in stoppen helaas.
Ik wil hem namelijk gebruiken met een telfort abbo. Maar ik koop hem wel voor ongeveer 150 euro ergens online.
☻/
/▌
/ \
Maar ik doe niet moeilijk, want ik heb een niet gelockte k550i. Maar of Telfort deze actie leuk vind is maar de vraag.
Is deze dan standaard mét simlock? Ik zie er niks van staan.Jelte schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:31:
Ik heb bij GSMtrack voor 139 + verzendkosten de K550i besteld. En dat is zeker weten de aanbieding van Telfort, maar dan zonder simlock en sim. De winkel heeft de telefoon unlocked en de sim er uitgehaald. Daarna hebben ze simpelweg de doos van telfort binnenste buiten gedraait en het zooitje opgestuurd naar mij.
Maar ik doe niet moeilijk, want ik heb een niet gelockte k550i. Maar of Telfort deze actie leuk vind is maar de vraag.
Knight who says 你
En er staat ook gewoon dat het toestel simlock vrij is (onder de foto)
Weet iemand of je losse schermpjes voor de K550i kan kopen/bestellen ergens en hoe je deze erop zet? Ik zie nu zo'n lelijke kleurvervorming in het midden van m'n scherm en ik baal er echt van
Maar dat is volgens mij zo'n 'ingebouwd' scherm, terwijl er volgens mij nog een soort kapje over het scherm zit bij de K550i, waar dus die krassen op zitten... Kun je die niet los bestellen?
Op dit plaatje is het linker ding het frontje, je ziet een opening voor het toetsenbord, maar je ziet geen opening op de plaats van het scherm, dus er zit toch een beschermlaagje over het scherm...? Dat zou mooi zijn, als ik dit ding ergens in het zwart kon krijgen... Kost 8 euro bij die shop.
[ Voor 43% gewijzigd door Avalaxy op 23-12-2007 17:02 ]
http://www.gerry-mobilfunk.de/9961250.htmlleonpwner1 schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:24:
Ik heb 2 krasjes precies op het midden van het scherm van m'n K550i, en dat zie je echt heel erg![]()
Weet iemand of je losse schermpjes voor de K550i kan kopen/bestellen ergens en hoe je deze erop zet? Ik zie nu zo'n lelijke kleurvervorming in het midden van m'n scherm en ik baal er echt van
En daar heb ik hem gistermiddag besteld ^_^ ben benieuwd!Gianni Rombios schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:17:
Postbank heeft nu de K550i Telfort Prepay voor 60 euro + 15 euro verzendkosten (plus de nodige spaarpunten).
Dat is veels te duur, kan het niet goedkoper? Ik zoek eigenlijk gewoon een zwart frontje zoals ik hierboven heb gepost, maar dan in het zwart. Volgens mij zit er een soort schermpje aan het frontje vast, waar dus die krasjes in zitten, maar dit weet ik niet zeker omdat ik er op google/youtube/GoT niets over kan vinden.
Ook zo'n zwart frontje kan ik niet echt vinden met google...
Verwijderd
Ah, dat ga ik dan ook maar eens proberen, al heb ik wel flashmenusmeurton schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:51:
[...]
ik had t zelfde, naar de hi shop gebracht, softwareupdate en geen last meer.
alleen is mijn koptelefoonaansluiting nu al gammel, na 2 maandjes
Dat is geen frontje maar een "hard case" transparante bescherming.leonpwner1 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:47:
[...]
Dat is veels te duur, kan het niet goedkoper? Ik zoek eigenlijk gewoon een zwart frontje zoals ik hierboven heb gepost, maar dan in het zwart. Volgens mij zit er een soort schermpje aan het frontje vast, waar dus die krasjes in zitten, maar dit weet ik niet zeker omdat ik er op google/youtube/GoT niets over kan vinden.
Is geen frontje wat je hebt gepost, maar een crystal case. Daar doe je je telefoon in en beschermt zo je telefoon.leonpwner1 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:47:
[...]
Ik wou 'm vandaag bij de postbank bestellen, maar is helaas tijdelijk uitverkocht. Weet iemand of er een simlock op deze aanbieding zit? En zo ja, is die er dan makkelijk vanaf te halen?Xfix schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:39:
[...]
En daar heb ik hem gistermiddag besteld ^_^ ben benieuwd!
[ Voor 33% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-01-2008 13:27 ]
☻/
/▌
/ \
das idd wel logisch. Ik heb voor de zekerheid geinformeerd, het simlock kan verwijderd worden. Kan alleen niet vinden of ik dit zelf kan doen. Iemand wat tips?Kixtart schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:01:
Normaal kan je bij prepaid altijd vanuit gaan dat er een simlock op zit.
Alleen op GoT is het een policy dat er niet geholpen mag worden met het omzeilen van een beveiliging.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Bij de Belcompany was 'ie ook nog van T-Mobile prepaid, maar dat was alleen de witte, en ik vind de zwarte mooier. Wanneer ik 'm langer heb zal ik ook mijn bevindingen posten!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 18:26 . Reden: tekst verduidelijkt ]
Ah, sorry. Dat verklaart waarom ik er niets over kon vinden op GoTKixtart schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:53:
Het kan half legaal in nederland. Het is een beetje vaag waarom en wat wel mag en wat niet.
Alleen op GoT is het een policy dat er niet geholpen mag worden met het omzeilen van een beveiliging.
Kunnen mensen die het toestel via Postbank besteld hebben bevestigen dat er al of niet een simlock op zit? Want dit geeft hoop...Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:31:
Vanmorgen bij de T for Telecom (V'dam) hier een simlockvrije K550i gekocht, met nog 10 euro korting omdat ik de telfort simkaart niet hoefde, kwam dus neer op €120,- .Bleek dat er een foutje was gemaakt door telfort oid, waardoor die lading toestellen simlockvrij was. Betekent m'n vorige T-Mobile simkaart erin en klaar.
Bij de Belcompany was 'ie ook nog van T-Mobile prepaid, maar dat was alleen de witte, en ik vind de zwarte mooier. Wanneer ik 'm langer heb zal ik ook mijn bevindingen posten!
dat had ik ook bij me w800i, dat kon je toen verhelpen met een hack met far manager.Frostu schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:34:
Ik heb nu ook een W610i, maar met de bijgeleverde oordopjes klinkt er een soort zachte lage ruis (als van een radio die niet goed staat) als ik muziek afspeel! Als ik FM radio selecteer is er geen ruis, alleen bij het afspelen van muziekbestanden. Ook als ik de muziek stop/pauzeer is de ruis te horen, pas wanneer ik radio selecteer en die pauzeer is het weg. Ik heb andere oordopjes (niet in-ear) geprobeerd, daar is er geen ruis te horen.Ook heb ik gekeken of de software van de telefoon misschien oud is , maar deze schijnt volgens het updateserviceprogramma up-to-date te zijn. Zijn die bijgeleverde oordopjes überhaubt van goede kwaliteit of gebruiken jullie liever andere?
weet niet hoe t met de w610 zit, maar die breng ik nu ook weer weg vanwege de gammele aansluiting. Ook doen de 4 en pijltje naar links weer een beetje raar, dus de vorige software update was ook niet de heilige graal....
misschien dat je met een software update die ruis wegkrijgt, ligt volgens mij iig aan de telefoon, oordopjes zijn bestwel relaxed. En als je die shizzle niet met de fmradio hebt zal t ook niet aan die oordopjes liggen.
Verwijderd
Er zit wel een simlock op, het is gewoon het pakket van telfort. Op de doos staat: "Deze mobiele telefonn heeft een simlock" (heb het zelf niet getest)Gianni Rombios schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:46:
[...]
Kunnen mensen die het toestel via Postbank besteld hebben bevestigen dat er al of niet een simlock op zit? Want dit geeft hoop...
Vandaag had ik daar ook een beetje last van. Vreemd, want later doet hij het gewoon terwijl je met dezelfde moeite het knopje indrukt. Niet mechanisch probleem dus.meurton schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:40:
[...]
Ook doen de 4 en pijltje naar links weer een beetje raar, dus de vorige software update was ook niet de heilige graal....
Verwijderd
Klopt, maar dat staat ook op mijn pakket. Alleen is die van mij niet gesimlocked. Als het goed is is 'ie gewoon simlockvrij hoor!Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:09:
[...]
Er zit wel een simlock op, het is gewoon het pakket van telfort. Op de doos staat: "Deze mobiele telefonn heeft een simlock" (heb het zelf niet getest)
Verwijderd
aan de ene kant vind ik de K550i wel strak, maar misschien wat saai uiterlijk. Hij is bij de kijkshop met wat freebees voor mij nog maar 100 euro, prepaid dan.
Maar de w610i kan ik overal alleen maar in het wit prepaid vinden, en bijna overal is ie dan ook nog eens uitverkocht.
Weet iemand waar ze de Zwart/oranje versie van de W610i nog in prepaid verkopen?
edit: behalve dan bij Rabomobiel, want daar is ie 265 euro
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 17:31 ]
Verwijderd
Sorry, verkeerde topic ...
[ Voor 40% gewijzigd door pven op 20-01-2008 19:08 ]
Verwijderd
Reageer aub op een normale manier
[ Voor 45% gewijzigd door pven op 22-01-2008 19:10 ]
Verder is het een leuk toestel, zeker voor die prijs.
[ Voor 35% gewijzigd door Gianni Rombios op 07-02-2008 17:47 ]
Voor de volledigheid: op de doos staat dus gewoon "dit toestel heeft een simlock"
[ Voor 20% gewijzigd door Gianni Rombios op 15-02-2008 16:49 ]
Is het ook mogelijk om hem terug te flashen alst evt niet bevalt?
En zijn mijn menu's nog in het nederlands?
[ Voor 14% gewijzigd door mitchdc op 24-02-2008 11:49 ]
Verwijderd
Xfix schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:47:
Als ik mijn k550i flash naar W610i dan vervalt mijn garantie toch? Ja
Is het ook mogelijk om hem terug te flashen alst evt niet bevalt? Ja
En zijn mijn menu's nog in het nederlands? Ja
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
[ Voor 25% gewijzigd door Gianni Rombios op 27-02-2008 15:02 ]
Het is niet gratis maar hoef er ook niet de hoofdprijs voor te hebben. (15 euro)
Is een heel lastig te verkrijgen onderdeel heb ik zelf mogen ervaren. Had bij aankoop van het toestel het klepje meteen gesloopt (zag niet dat er 2 vergrendelnokjes op zaten) en ben toen een rondje gaan bellen, schrijven en faxen naar diverse telecomwinkels, onderdelenleveranciers en Sony zelf... Niemand kon het klepje regelen. Uiteindelijk via een buitenlands bedrijfje een klepje kunnen bemachtigen, maar er was wel een minimum bestelbedrag, waardoor ik maar 2 klepjes had besteld...
Heb ondertussen een ander toestel.
Heb trouwens veel lol van het Bluetooth-spel "Worms Forts 3D". Binnenkort een busreis met wat vrienden naar italië, denk dat 't wel een succes word.
En onder Ubuntu krijg je de k550i alleen aan de praat als je de laatste betaversie van Kmobiletools installeerd (contacten/sms). Heb nog niet de mogelijkheid gevonden om bij m'n bestanden te komen. Iemand enig idee, hoe de mobiel te mounten?
[ Voor 20% gewijzigd door RealBase op 28-02-2008 14:55 ]
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Snelheden:
Bluetooth = 50KB/s
USBkabel=500KB/s
Cardreader=5000KB/s
[ Voor 3% gewijzigd door Gianni Rombios op 28-02-2008 15:04 ]
Een huisgenoot van mij had het probleem ook en heeft het toestel k550i daarom 3 keer terug gestuurd. Bij hem bleek dat hij als hij de 4 in drukt ook per ongeluk de toets voor de camera licht in drukte. Hierdoor werkte de 4 en bij hem ook de 6 niet. Zou dit ook bij jullie het probleem kunnen zijn?Jelte schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 00:00:
[...]
Vandaag had ik daar ook een beetje last van. Vreemd, want later doet hij het gewoon terwijl je met dezelfde moeite het knopje indrukt. Niet mechanisch probleem dus.
Ik had ook nog een vraagje over de kalender van de k550i. Is het aantal items wat je hierin kun opslaan beperkt (dit is wel zo bij mijn huidige Nokia)? Of is de calender gewoon een ical bestand op de memory stick? Alvast bedankt voor het antwoord.
[ Voor 17% gewijzigd door squindahr op 29-02-2008 12:33 ]
Verwijderd
Meteen maar terugsturen voor reparatie? Of kan ik nog wat anders proberen?
edit: na hele avond proberen, bluetooth ineens aan de praat gekregen
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 01:52 ]
Dan vraag ik het toch maar even "hoe". Want hoe kun je anders jouw posting op dit forum interessant maken? Trouwens als je de volgende keer serieus hulp zoekt en niet even je ei kwijt wilt, moet je ook logische dingen als systeem informatie (besturing systeem en bluetooth dongle enz.) posten.....Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:28:
Pff..... Ik heb sinds vandaag een nieuwe K550i (telfort prepaid) van de postbank. Maar nu werkt bluetooth en infrarood niet!!Ik krijg het echt met geen mogelijkheid aan de praat...
![]()
Meteen maar terugsturen voor reparatie? Of kan ik nog wat anders proberen?
edit: na hele avond proberen, bluetooth ineens aan de praat gekregen(vraag me nie hoe...)
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de K550i nu ruim een maand, en ik vind het een prima toestel, alleen het toetsenbord vind ik wat minder. Je kan een MP3 als ringtone instellen (ook per beller), en een afbeelding instellen van diegene de je belt. De camera is bij daglicht goed (voor een telefoon), maar slecht in het donker. Er zitten weliswaar twee ledjes op als verlichting, maar voor de camera helpt dat hooguit tot een meter of zo, ze zijn wel handig als "zaklamp". Het schuifje voor de camera lens vindt handig, het zorgt dat de lens schoon blijft en als je 'm open schuift kan je meteen foto's nemen. Voor de rest zit er alles op wat er toe doet : MP3, filmpjes, spelletjes (java), radio, e-mail, internet (gprs, geen umts), bluetooth, spraakgestuurd bellen...etc.Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:22:
Ik heb nu een SE W810i, maar hij begint nu al aardig vroeg gebreken te geven. Nu twijvel ik dus om een nieuwe telefoon te kopen, niet al te duur. Is de K550i een goede phone? Hij moet goed kunnen bellen, goed geluid, liefst ook muziekjes ( mp3 etc ) als ringtone zetten en een goede camera. En heeft hij photo call? Dat als je gebeld word je een afbeelding krijgt van diegene als je daarbij een foto hebt toegevoegd ? Zit te twijvelen tussen de K550i ook omdat hij in de aanbieding is voor 90 euro, en 80 bij inruil van oude telefoon en omdat hij van telfort is wat ik altijd een goede provider heb gevonden. Maar ik vind de LG KE970 ook erg mooi maar die kost 120 euro..wat is de beste keus?
Minpuntjes:
- Toetsenbord
- Camera bij nacht
- Connector voor USB/oplader/headset aan de zijkant
- Telefoon werkt niet wanneer deze als USB stick op de PC wordt aangesloten
Voor de rest wat mij betreft een prima toestel, m.i. één van de betere, zo niet de beste keuze in de prijsklasse rondom €100,-.
Ik heb echter wat vraagtekens bij de kwaliteit. Het toestel voelt wat al iets minder kwalitief hoogwaardig dan andere van SonyEricsson. Bij beide hebben we wat problemen. Een heeft een scherm wat af en toe volledig wit wordt, het toestel zelf wordt dan warm. Het kan alleen opgelost worden door de batterij eruit te halen. Bij de andere reageert het toetsenbord af en toe niet.
Nu maar hopen dat het niet erger wordt....
Verwijderd
Nu blijf ik dus met dat probleem zitten, en ik weet zeker dat als ik'm deze week nog eens ga binnendoen ik dezelfde onzin ga te horen krijgen én bovendien geen vervangtoestel krijgen.
Ik ben een trouwe Sony Ericsson gebruikster maar dit was toch wel de laatste, en tevens het allerlaatste dat ik ga kopen in een Phonehouse. Klantenservice 0,0000000.
Heeft iemand zijn K550i vervangen gekregen?
Ik denk het niet. Na 8 maanden kreeg ik een probleem met mijn W610i. Soms heb ik last van ruis tijdens een telefoongesprek en dat wordt erger op het moment dat ik de telefoon dichter tegen het oor houd. De telefoon gaat regelmatig uit en ik heb goed bereik. Hij is daarvoor op gestuurd en kwam terug met een software-update, dat overigens niets uithaalde. Daarbij kwam ook nog dat mijn "4" toets het nu soms niet doet. Nogmaals opgestuurd en wéér niets gerepareerd. Daar sta je dan, 6,5 week verder.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 09:25:
Heeft iemand zijn K550i vervangen gekregen?
Ik ben er ook mee naar een KPN business center geweest en die monteur kon niets aan het toestel zien. Dat wil ik best geloven, maar toch heb ik het probleem.
Hij wist mij te vertellen dat SE pas een toestel vervangt als je hem 5 maal voor hetzelfde defect hebt opgestuurd. Ik ben dus echt niet van plan om dat toestel minimaal 15 weken kwijt te zijn.
Verwijderd
Is er iemand die me kan overtuigen van een van beide phones?
Ik zie er echt geen enkel belangrijk verschil tussen...
Ik zie alleen de gelijkenis dat ze allebei te weinig muziekgeheugen hebben ;p (beide 512 mb)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 20:51 ]
Kijkshop heeft twee prijzen?
http://www.kijkshop-ict.nl/product/218912/?oid=2048
http://www.kijkshop-ict.nl/product/78109/?oid=512
Wel ander artikel nummer?
Verderop zie je dat ik die telefoon al lang heb (twee collega's ook) en dat er geen simlock en geen branding op zit. Hij is inmiddels al weer een paar weken uitverkocht en ik denk dat hij niet meer terugkomt bij de Postbank.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:09:
[...]
Er zit wel een simlock op, het is gewoon het pakket van telfort. Op de doos staat: "Deze mobiele telefonn heeft een simlock" (heb het zelf niet getest)
Telfort branded/simlock en normale versie zo te zien.Ashen Shugar schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:49:
Hmm.
Kijkshop heeft twee prijzen?
http://www.kijkshop-ict.nl/product/218912/?oid=2048
http://www.kijkshop-ict.nl/product/78109/?oid=512
Wel ander artikel nummer?
☻/
/▌
/ \
Maar dat kan toch alleen als er dus al een simkaartje inzit? (en dus een abbo in moet zitten?)
Daar staat namelijk niks overin.
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
http://www.zercom.nl/index.php?p=35&f=1&a=87904
[ Voor 15% gewijzigd door Kixtart op 24-03-2008 13:50 ]
☻/
/▌
/ \
Kan ik dan wel gewoon een simkaartje van LowCall erin zitten?
Maar er zit dus wel een simlock op.
de w810i is ouder dan de w610i.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:50:
Ik twijfel me echt kapot tussen deze gsm, de W610i en de W810i![]()
Is er iemand die me kan overtuigen van een van beide phones?
Ik zie er echt geen enkel belangrijk verschil tussen...![]()
Ik zie alleen de gelijkenis dat ze allebei te weinig muziekgeheugen hebben ;p (beide 512 mb)
die 810 heeft betere 2mp camera
maar de w610 is sneller, heeft walkmanplayer 2.0, en kan beter tegen vallen gok ik (iig beter dan de w800i).
nog een maar: de w610 heeft vaak problemen met de 4 en pijltje naar links, en de koptelefoonaansluiting.
verder zit in de w610 een micro kaartje aansluiting en in de w810 nog een pro duo.
een micro kaarjte past in een pro duo met een adapter, maar andersom wordt proppen.