• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:09

Fiber

Beaches are for storming.

Barre73 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:02:
[...] Dat zal je aan KPN moeten vragen...
Wil ik best doen, maar ik weet niet wie ik moet bellen bij KPN. Heb jij een nummer voor mij? En dan niet de helpdesk of zo maar een nummer van iemand die daar echt over gaat.

ik snap dus werkelijk niet waarom die database met welke gebieden WGDO, WBA, WMP+, etc. zijn, die jij blijkbaar kan raadplegen, niet gewoon openbaar is en niet online staat.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

N.a.v. nieuws: UPC en Ziggo stellen invoering ipv6 uit , hoe staat het ervoor bij Concepts?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-03 19:31
Ik weet niet wat het ISP netwerk achter Concepts is, maar ITNS biedt al ipv6 via 6rd (als het goed is dacht ik tegenwoordig voor iedere klant wiens router 6rd ondersteunt).

• spaceone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05-2018
Volgens mij was op dat moment Concepts eigenaar van Kickxl

https://gathering.tweaker...ages/1540083/last//kickxl

Als de invoering van ipv6 betekend dat je alleen nog een ipv4 adres krijgt via een NAT. Kun je beter helemaal geen ipv6 krijgen de komende jaren. Een ipv6 tunnel of dual-stack voldoet dan prima.

[Voor 22% gewijzigd door spaceone op 27-09-2013 18:36]

• eymey
Dat is natuurlijk een kromme redenering (ookal ben ik het helemaal eens met je afkeer tegen ipv4 via een NAT).

Het nog niet invoeren van ipv6 betekent niet automatisch dat er dan geen ipv4 adresruimte probleem meer is. De suggestie om een ipv6 tunnel op te bouwen over een normaal ipv4 adres heeft dus ook helemaal geen nut als je provider geen normale ipv4 adressen meer heeft.

• spaceone
Als een provider ipv6 aanbieden zoals XS4ALL , Tweak en providers via ITNS dat doen is dat inderdaad geen probleem en zeer gewenst. Als KPN komend jaar komt met ipv6 zal dat hopelijk wel dual-stack zijn.

Alleen in dit voorbeeld bij Kickxl wordt het gedaan om het gebrek aan ipv4 en er zijn in de glasvezelwereld in Nederland meer partijen die nu al niet echt ruim in de ipv4 adressen zitten. En bijkopen gaat ook het echt geld kosten. De meeste providers doen die inversteren in ipv6 niet als het niet echt nodig is.

En geen provider zal toegeven dat je hun ipv4 adressen bijna op zijn. Als Google/Youtube niet zoveeel in ipv6 inversterde was de ipv6 wereld heel klein. Goed voorbeeld de NASA website is overgestapt van Akamai naar een andere groter cloud partij met gevolg geen ipv6 ondersteuning meer. Met een truvc werkt hun streamingsplatform in Amsterdam (Limelight Networks ) wel via ipv6.

En wanneer komt tweakers.net via ipv6 beschikbaar????

[Voor 50% gewijzigd door spaceone op 27-09-2013 19:21]

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

We zitten in een bad flow bij Concepts geloof ik :P De decoder is binnen en interactieve tv snort al 2 weekjes prima, maar we zagen binnen hun klantomgeving/kregen via de mail een notificatie voor twee facturen achter elkaar: 1 zonder en 1 met de interactieve tv, met exact dezelfde periode. De eerste van de 2 (zit 1 dag tussen), had dus moeten vervallen, maar helaas hebben ze het bedrag toch doodleuk 2 keer afgeschreven :/ Snielief :P

-update-
Wordt gecrediteerd..maar kon weer geen excuusje vanaf..begin me echt af te vragen of ze doorhebben dat ze er zitten dankzij hun klanten? meh :/

[Voor 26% gewijzigd door 2Dutch op 01-10-2013 21:10]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• graziemille
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-03 00:18
Vrienden van ons hebben sinds een paar weken ook concepts. Het vreemde is, dat het telefoon LED-je op het modem rood brandt, maar de telefoon wel gewoon werkt.

De monteur vond het ook heel vreemd en wist ook niet waarom...

Iemand hier een idee?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:39

Quad

Doof

Ook na reboot modem en router, meer krijg ik er niet uit.
Downloadsnelheid is oké, upload totaal niet. Betreft dus 50/50.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Fiber

Fiber

Is die server niet gewoon brak? Probeer eens een paar anderen. Zit bij mij erg veel verschil in.

Met tv aan:

En test ook eens hier: http://speedtest.operator.nl/speedtest/index.html

(En dan ga ik er maar even vanuit dat je geen torrents of zo hebt aanstaan...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Quad

Quad

Doof

Ja, ook met andere speedtests, heb het de hele week al wel.
Volgende week maar even meer dingen testen en uitsluiten.

PVOutput☀️
Darts🎯

Anoniem: 547937

Nou, prima dat er mensen blij zijn met deze narigheid, maar wij hebben vanaf dag 1 een lang tranendal van storingen en slecht werkende diensten gehad. Telefoon, internet, TV, met alles was wel iets mis.

Je koopt een decoder ( ook zoiets belachelijks) en krijgt storing. Dan krijg je een tweedehands leendecoder thuis en allerlei instructies van de technische helpdesk. Je bent dus dingen aan het uittesten om te kijken waar het probleem ligt. Prima. Vervolgens krijg je een brief, herinnering en aanmaning ( in 4 weken tijd) om de decoder terug te sturen. Ja dag Jan, de decoder is door ons gekocht en de leendecoder hebben we nodig om storingen op te lossen ( ook al is dat nooit gelukt). Misbruiken ze, ondanks vele telefoontjes, mailjtes, ja zelfs brieven, hun incassomachtiging om 250.- af te schrijven. Storneren, bellen, mailen, geen soelaas. Uiteindelijk goddank door de overname door Telfort vrij makkelijk kunnen opzeggen en geen juridisch conflict ( 6:74 BW) hoeven aangaan.

Geregeld hebben we het nooit met deze mensen. De helpdesk is om te huilen! Waar hoor je nog van medewerkers die ophangen ( en nee, we dreigen of schelden niet!) ? Triest triest triest. Mijlenver weg blijven bij deze miserabele ''provider''. :( :( :( :(

Wel nog kleine compensatie gehad ( eigenlijk veel te weinig, aanschafprijs terug van decoder die het niet doet en 1 maand abbo). Overigens blijven ze ondanks de bevestiging van opzegging gewoon abonnementsgeld afschrijven, daar was een selectieve incassoblokkade voor nodig om dat te doen stoppen ( ja, de machtiging was rechtsgeldig ingetrokken, uiteraard). \

Inmiddels bij de duurdere XS4all maar wat zijn die het geld waard! In gebruiksgemak is de interactieve TV tien keer beter. Mijn up- en downloadsnelheden zijn perfect nu ( en ja, dat verschil merk je als Second Life een actief deel is van je online tijd ) en zelfs telefoon werkt weer als vanouds. Aan onze bekabeling en apparatuur ( over domme smoesjes gesproken, Concepts...) heeft het dus NIET gelegen. Gek he, XS4all is toch ook KPN.... Maar wat een verschil!!!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 547937 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:02:
Geregeld hebben we het nooit met deze mensen. De helpdesk is om te huilen! Waar hoor je nog van medewerkers die ophangen ( en nee, we dreigen of schelden niet!) ? Triest triest triest. Mijlenver weg blijven bij deze miserabele ''provider''. :( :( :( :(
Ziggo?....

Maar damn, is het zo hard achteruit gegaan bij Concepts? :X

't werkt hier, ondanks een wat moeizame start, gewoon goed. Maar ik heb dan alleen internet.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Huh? Ik ben eigenlijk altijd netjes behandeld....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-03 19:48
Ik had laatst ook storing, en ben ook gewoon netjes behandeld.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-03 21:27
Wat een toeval dat hij zich alleen even geregisteerd hedft om te klagen ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Quad

Quad

Doof

Raven schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

Ziggo?....

Maar damn, is het zo hard achteruit gegaan bij Concepts? :X

't werkt hier, ondanks een wat moeizame start, gewoon goed. Maar ik heb dan alleen internet.
Zal vast een trol zijn.. Ben zelf nooit onredelijk behandeld en goed geholpen met nodige advies.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik werd ook goed behandeld, maar dat was een paar jaar vóór KPN er bij kwam kijken.... Sindsdien helpdesk niet nodig gehad. Maar nu zie ik het ook, speciaal geregistreerd om te klagen blijkbaar?

Oscar Wilde

• Fiber

Fiber

Bestaat dat nog steeds...? O-)

Anoniem: 341762

Even een positiever bericht over Concepts ICT.

Gisteren 23.10 zijn mijn Concepts glasvezeldiensten geactiveerd. De 100/100 Mbps werd echter tijdens de installatie lang niet gehaald en er traden zeer grote snelheidsfluctuaties op.
Direct telefonisch contact opgenomen met de Concepts Helpdesk; ik moest wel 15 minuten wachten, maar binnen een paar min. kreeg ik een email met het verzoek om screenshots te maken met aanwijzigingen hoe de snelheidstest uit te voeren : rechtstreeks aan het modem, zonder AV-programma op de achtergrond en m.b.v. de KPN-ITNS speedtest (incl. link). Screenshots gemaakt en met mijn reply verzonden.
Een paar uur later was het probleem al verholpen en lagen zowel DL als UL-snelheid vrijwel nominaal.
Ook vandaag was het nog steeds uitstekend.

De wachttijd (bij inbellen) was niet optimaal maar de reactiesnelheid daarna was prima. Evenals de effectiviteit. Probleem opgelost.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11-2022
Ook al een tijdje klant van Concepts ICT. In het begin prima diensten maar de laatste tijd toch wel vaak last van storingen. TV en telefoon doen het altijd, maar de iternetverbinding valt vaak weg waardoor het modem gereset moet worden. Dit gebeurt ongeveer wel 1 a 2 keer per maand. Mijn vorige provider was Online, daar had ik dat maximaal 1 keer per jaar.

Meer mensen die toch wel vaak last hebben van storingen?

Overigens: Als het werkt, werkt het prima maar daar betaal je natuurlijk ook voor.

• RubenDJ
  • Laatst online: 09:10
Dat heb ik ook wel eens (ook 1 a 2x per maand), maar ik dacht dat het aan mijn router (TP-Link TL-WR1043ND) lag... Regio Zederik.
Verder valt me ook op dat ik vroegah altijd 50/50 en een ping van 5ms had bij speedtest. Tegenwoordig is dat meestal een ping van 11 en 45/45.

[Voor 26% gewijzigd door RubenDJ op 31-10-2013 15:12]

specs

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-03 09:33
Ik heb tot nu toe eigenlijk nog nooit problemen gehad met Concepts. Laatst alleen dat ik opeens anoniem naar buiten belde met mijn vaste telefoon. Mailtje gestuurd richting Concepts en een dag later gefixed..

Ik zit er eigenlijk over te denken om te upgraden van 50mbit naar 100mbit, volgens mij is dat maar een tientje meer in de maand ongeveer? Daar net ook nog een mailtje over gestuurd, eens kijken hoe snel ze daar op reageren..

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

• Quad

Quad

Doof

Volgens mij kan dat niet meer en moet je overstappen naar Telfort.

PVOutput☀️
Darts🎯

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03:00
Vanmorgen een brief binnengekregen van Concepts over de overgang naar Telfort. Ik heb nu 'Telefonie & Internet 50Mbps', en ga straks volgens de brief naar 'Glasvezel Internet en Bellen'. De prijs hiervoor gaat van €40,62 naar €40,-. Helaas gaat de prijs voor onbeperkt bellen wel flink omhoog: van €5,08 nu naar €10,- bij Telfort. Dit alles gaat per 9 december gebeuren.

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:19

MCP cloud

Op het web sinds 1998

uhm, dacht bij telfort kost het:Onbeperkt Bellen naar vaste en mobiele nummer in NL € 15,-

ik zelf zit bij lijbrandt en betaal 10 euro Onbeperkt Bellen naar vaste nummers in NL, vraag me af wat lijbrandt gaat doen, anders wil ik downgrade bij telfort......
dennistd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:36:
Vanmorgen een brief binnengekregen van Concepts over de overgang naar Telfort. Ik heb nu 'Telefonie & Internet 50Mbps', en ga straks volgens de brief naar 'Glasvezel Internet en Bellen'. De prijs hiervoor gaat van €40,62 naar €40,-. Helaas gaat de prijs voor onbeperkt bellen wel flink omhoog: van €5,08 nu naar €10,- bij Telfort. Dit alles gaat per 9 december gebeuren.

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

• dennistd
Die 15 euro geldt alleen als ik ook onbeperkt naar mobiel wil bellen:

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:19

MCP cloud

Op het web sinds 1998

ah oky, bedankt voor de info ;) Lijbrandt niet echt rap met brief vind ik....
dennistd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:58:
Die 15 euro geldt alleen als ik ook onbeperkt naar mobiel wil bellen:
[afbeelding]

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Ik vind die 5,08 voor onbeperkt bellen wel heel goedkoop. Zat je al lang bij Concepts of zo? Ik nam een abonnement in de zomer van 2012 en toen kostte het 7,95 euro (incl. BTW dan)

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• dennistd
Ik heb me in augustus 2011 aangemeld tijdens de vraagbundeling voor glasvezel door Reggefiber, wat in de zomer van 2012 opgeleverd is. Destijds was het 39,95 voor het abonnement en 5 euro voor onbeperkt bellen. De 5,08 nu komt door de BTW-verhoging.

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:51
Ik heb nog niets gehad van Concepts/Telfort. Als ik wel iets krijg gaan we maar weer eens rekenen.....

• CasGas
Nou, we zijn een week verder en nog geen reactie van de helpdesk, wat het mij gaat kosten om te ugpraden naar 100mbit en of het uberhaubt kan.. "Uw vraag is doorgestuurd naar de juiste afdeling" een week geleden, maar niks gehoord.. slechte zaak..

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb volgens mij nog niet eens een brief gehad van de herlabeling naar Telfort. Gebeurt dat in fases ofzo?
Zal er weinig van merken verder, maar vond het opvallend dat ik overal hoor dat er brieven op de mat vallen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• RubenDJ
  • Laatst online: 09:10
Ik heb ook nog geen brief gehad, dus zal inderdaad wel gefaseerd gebeuren. Een en ander zal misschien ook te maken hebben met welk abo je precies afneemt. Enige wat ik extra heb is een PVR/interactief optie.

[Voor 14% gewijzigd door RubenDJ op 15-11-2013 17:04]

specs

• CasGas
Hmm..

Ik hoorde van een collega van mij dat er ook aanbieders zijn met andere modems waarbij je wel alles via hetzelfde netwerk kan aansluiten? Nu moet ik een aparte kabel leggen voor het amino kastje, terwijl mijn tv nu ook op internet kan, terwijl die het met wifi moet doen, maar dat wil ik ook bekabeld hebben, iemand enig idee welke providers dat doen? Of welk modem ze hiervoor gebruiken?

• Rallye
Dat zou KPN kunnen zijn. Dan ben je wel de coax-mogelijkheden (bijvoorbeeld voor de slaapkamer) kwijt en heb je een slechtere beeldkwaliteit.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

RubenDJ schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:00:
Ik heb ook nog geen brief gehad, dus zal inderdaad wel gefaseerd gebeuren. Een en ander zal misschien ook te maken hebben met welk abo je precies afneemt. Enige wat ik extra heb is een PVR/interactief optie.
Heb als actie 100/100 als internetsnelheid gekregen. Je snapt wel dat ik dat wil houden, dus ik vraag me af hoe ze dat gaan doen als ze me per se in een Telfort pakketje moeten gieten. Overigens is mijn vriendin Concepts al aardig beu door de fouten en onvriendelijke klantenservice, maar Telfort is gewoon cheap dus wat mij betreft blijven we nog wel ff hangen. We gaan het zien...

Rallye schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:45:
Dat zou KPN kunnen zijn. Dan ben je wel de coax-mogelijkheden (bijvoorbeeld voor de slaapkamer) kwijt en heb je een slechtere beeldkwaliteit.
Dat is ook niet KPN. Althans, niet zomaar. Ook in het egval van KPN zal je gebruik moeten gaan maken van een managed switch om het signaal weer te splitsen aan de woonkamerkant.

En die oplossing kan bij een Concepts aanslutiing ook gewoon. Managed switch aan de meterkastkant waar de UTP kabel voor TV en die voor Internet in gaat, en in de woonkamer nog eentje waar ze weer uit komen. En tussen die twee 1 Cat5E of Cat6 kabel.
Moet je wel een beetje weten wat je doet want je moet gaan werken met VLANS e.d.

2Dutch schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:42:
[...]

Heb als actie 100/100 als internetsnelheid gekregen. Je snapt wel dat ik dat wil houden, dus ik vraag me af hoe ze dat gaan doen als ze me per se in een Telfort pakketje moeten gieten. Overigens is mijn vriendin Concepts al aardig beu door de fouten en onvriendelijke klantenservice, maar Telfort is gewoon cheap dus wat mij betreft blijven we nog wel ff hangen. We gaan het zien...
Waarom zou dat een probleem zijn? Telfort heeft ook gewoon 100/100 hoor.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Barre73 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:12:
[...]
Waarom zou dat een probleem zijn? Telfort heeft ook gewoon 100/100 hoor.
Snappik, maar in een duurder pakket dan wat ik nu heb natuurlijk, want ik betaal nu voor 50Mbit alles in 1 :)
Zie in de brief iets naar boven dat ze een vergelijkbaar pakket zoeken: wil niet in snelheid omlaag, maar ook niet in kosten omhoog. Dat bedoelde ik ermee te zeggen :)

[Voor 21% gewijzigd door 2Dutch op 19-11-2013 10:52]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mochten ze mij gaan overzetten, dan ben ik duurder uit, "internet only"-pakketten hebben ze bij Telfort helemaal niet... Wat overigens een paar jaar terug een van de redenen was om Concepts te kiezen.

Oscar Wilde

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 02:40
Vandaag ook de telfort brief op de mat gekregen. Inhoudelijk veranderd er weinig voor mij. Hoop niet dat ik verplicht ben een ExperiaBox of wat dan ook aan te sluiten.

Er staat dat alles over gaat zonder downtime, dus daar ga ik vanuit.

[Voor 17% gewijzigd door Baiko op 19-11-2013 20:10]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• eymey
Het zal dan ook voornamelijk een administratieve wijziging zijn, denk ik.

Waar mensen nog steeds de "experiabox vrees" vandaan halen snap ik niet. Niets aan het Telfort glasvezel product wijst erop dat dit zo zou zijn.

Overigens heeft een collega van mij wel internet only via Telfort...... maar volgens mij is dat dan weer omdat hij dat bij Lijbrandt ook gehad zou hebben (lang verhaal).

[Voor 14% gewijzigd door eymey op 19-11-2013 20:51]

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-03 16:31

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb ook de bekende brief gekregen.

Weet iemand al of je na overgang een nieuw IP adres krijgt, en of je dan ook vervolgens via het Telfort netwerk (ASN) verbonden bent?

• Fiber

Fiber

eymey schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:51:
Het zal dan ook voornamelijk een administratieve wijziging zijn...

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL-XA, Nokia 7 plus, XR20

Zo noemde Xms het ook toen iedereen andere ip's kreeg :+

PVoutput Stookt met 2x Tosh Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016 Sinds 6-11-2018 5590Wp WU IALMER88

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Een ander IP adres krijgen wil ook niet zeggen dat dat downtime veroorzaakt.

• Fiber

Fiber

Speedy-Andre schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:46:
Zo noemde Xms het ook toen iedereen andere ip's kreeg :+
Dat stond redelijk los van de overgang naar Telfort, die bij XMS nog niet eens begonnen is.

Ik zeg niet dat je vaste ip niet een keertje kan veranderen, maar daar heeft de naamswijziging naar Telfort niet zo heel veel mee te maken.

Ik denk ook dat bijzondere abbo's zoals Internet only gewoon door blijven lopen tegen een min of meer gelijke prijs. Ze zullen alleen niet meer nieuw uitgegeven worden. Maar goed, ik ben geen insider, dus ik kan het best mis hebben.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Concepts geeft toch geen vast IP-adres uit? (Al wijzigt het eigenlijk nooit.)

• Fiber

Fiber

Nu niet meer, vroeger waarschijnlijk wel.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Het gaat mij dan ook niet om het IP adres maar om de routering daarvan :) Op werk peeren wij met een aantal netwerken en het zou voor mij persoonlijk fijn zijn een sneller lijntje te krijgen naar kantoor :)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

JoepW schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:56:
Concepts geeft toch geen vast IP-adres uit? (Al wijzigt het eigenlijk nooit.)
Heb ze ooit gevraagd of ik een vast IP kreeg en het antwoord was nee, maar het is sinds de oplevering gelijk gebleven. Heb vandaag ook de brief in de bus gekregen, niet spannend, uiteindelijk nog geen 2 euro per maand goedkoper bij Telfort bij een alles-in-1 100Mbit pakket vergeleken. Telfort is gewoon cheap, Tele 2 is goedkoper maar daar heb ik geen goed gevoel bij. Xs4all is helaas toch echt te prijzig, ondanks gratis Spotify. Echt jammer, hun service blijft subliem.

Zag in de brief staan dat je ook nog van pakket kunt wisselen voor xx december. Da's natuurlijk interessant om tussentijds te kunnen downgraden..of upgraden :)

[Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 20-11-2013 16:49]

• koelkast
  • Niet online
Ook ik heb nog geen brief gekregen. Heb nu Alles-in-één 60 met onbeperkt bellen voor ruim € 5. Heb het al bijna 5 jaar (Deventer). Ik heb slechte ervaringen met Telfort en heb de neiging om naar Vodafone over te stappen (geeft nu een mooie korting voor het eerste jaar).

• spaceone
De diensten van Telfort glas worden verzorgd door KPN ITNS en Vodafone koopt alles in bij KPN ITNS (ook de helpdesk volgens mij). En KPN ITNS verzorgt alleen diensten voor Telfort Glasvezel en niet ADSL. De helpdesk /klantsystemen van Telfort Glas zijn overgenomen van Concepts (daarom gaan ook deze klanten eerst over en later pas de klanten van van Lijbrandt en XMS)

[Voor 6% gewijzigd door spaceone op 20-11-2013 15:18]

• eymey
Precies. Zoals ik ook al eens eerder zei op een soortgelijke post:

Als je wil overstappen van Concepts/Telfort naar Vodafone vanwege het zenderaanbod of de prijs, prima.

Maar om 'slechte ervaringen uit het verleden' als raadgever te hanteren terwijl glas en ADSL technisch enorm van elkaar verschillen en je waarschijnlijk zelfs gewoon op dezelfde infrastructuur blijft......
Moet wel bij gezegd worden dat de verwachting is dat Vodafone 1e / 2e kwartaal volgend jaar bekend zal maken dat ze volledig naar hun eigen diensten zullen over stappen en daarmee weg gaan bij KPN-ITNS. Nou is dat ook geen operatie van een paar maanden (eerder één tot anderhalf jaar) maar het geldt zeker niet voor Telfort. Dat blijft bij ITNS.

• Quad

Quad

Doof

De genoemde brieven gelden die alleen voor mensen met een alles in een pakket bij Concepts?

Wij hebben internet + bellen 50/50 maar nog geen enkele brief gehad.

[Voor 28% gewijzigd door Quad op 20-11-2013 16:43]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Fiber

Fiber

Barre73 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:35:
Moet wel bij gezegd worden dat de verwachting is dat Vodafone 1e / 2e kwartaal volgend jaar bekend zal maken dat ze volledig naar hun eigen diensten zullen over stappen en daarmee weg gaan bij KPN-ITNS. Nou is dat ook geen operatie van een paar maanden (eerder één tot anderhalf jaar) maar het geldt zeker niet voor Telfort. Dat blijft bij ITNS.
En dan wordt het een heel ander verhaal. Maar zo ver is het voorlopig nog niet, beter nog even afwachten lijkt mij.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik zie bij mij (Concept klant die nog geen brief heeft gehad) dat Fype ook aanbied. Ik ken ze niet.... Iemand die weet of die andere (lees betere) streams aanbieden?

• eymey
Fype schuift ook ITNS-bitten :P

[Voor 10% gewijzigd door eymey op 20-11-2013 19:00]

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-03 15:30
Pfft wat een onzin, heb nu 500mbit glas van concepts, krijg ik een brief waar ze doodleuk in vertellen dat ik terug geschaald wordt naar 100Mbit. |:( Ja ;w Telfort, de enige reden dat ik glas heb ik voor die 500Mbit.

Die 100mbit is leuk maar daar betaal ik geen 50 euro voor als ik ook nog een 150mbit Ziggo abo heb liggen hier ook al is dan de upload lager.

• Fiber

Fiber

Bel ze eerst eens op en vraag of je je 500 mbit/s lijntje mag houden...

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:37
jimmy87 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:59:
Pfft wat een onzin, heb nu 500mbit glas van concepts, krijg ik een brief waar ze doodleuk in vertellen dat ik terug geschaald wordt naar 100Mbit. |:( Ja ;w Telfort, de enige reden dat ik glas heb ik voor die 500Mbit.

Die 100mbit is leuk maar daar betaal ik geen 50 euro voor als ik ook nog een 150mbit Ziggo abo heb liggen hier ook al is dan de upload lager.
Wanneer niet mogelijk om je 500Mb abo te behouden kun je naar bijv Vodafone.
Als er een lange overstap tijd is neem je 1/2 maanden een Ziggo abo als tussenstap.
Leuk, zo'n Ziggo abo maar je internet en telefonie dan? Bij mijn weten zit je bij een alles in 1 wel vast aan een jaar bij Ziggo. Bij TV niet maar de rest?

Telfort heeft geen 500 Mbit in haar portfolio dus dan zal je 'em vast niet kunnen houden denk ik. Ik wist niet eens dat het bij Concepts kon in het verleden...

• Fiber

Fiber

Als je dreigt met opzeggen kan het wellicht wel. Niet geschoten...

• Quad

Quad

Doof

Even uitgezocht en ik zie dat wij nu gemiddeld €52,50 per maand betalen voor internet 50/50Mb + bellen onbeperkt.
Bij alles en iedereen betaal ik meer zo'n beetje behalve bij Tweak, daar zit ik op €50,- per maand voor 50/50 met onbeperkt bellen NL.

Hm.. Upgraden naar 100Mb is €5,- extra maar ja.. wel overstappen en mogelijk zonder internet te komen zitten en einde stabiele lijn Concepts. Twijfel twijfel.

Daarbij opgemerkt krijg je bij Tweak ook gratis Usenet erbij in, daar betaal ik nu 11,00 voor bij XSNews.

[Voor 11% gewijzigd door Quad op 25-11-2013 19:10]

PVOutput☀️
Darts🎯

En van Concepts naar Tweak geeft geen lange downtime. Fysieke overstap binnen een halve dag, Het zijn twee verschillende platformen.

Bedenk wel dat je bij Tweak geen tweede vezel met DVB-C/analoge Tv krijgt. Dus alles wordt UTP bekabeling met decoder.

• Quad

Quad

Doof

Barre73 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:04:
En van Concepts naar Tweak geeft geen lange downtime. Fysieke overstap binnen een halve dag, Het zijn twee verschillende platformen.
Zo'n vermoeden heb ik al inderdaad, WGDO naar WGDO is zo geregeld.
Bedenk wel dat je bij Tweak geen tweede vezel met DVB-C/analoge Tv krijgt. Dus alles wordt UTP bekabeling met decoder.
Gibst nicht, heb toch enkel internet en telefonie nodig.

Zojuist Tweak fiber 100/100 aangevraagd, ik ga dus afscheid nemen van Concepts binnen zeer afzienbare tijd. ;)

[Voor 10% gewijzigd door Quad op 26-11-2013 18:55]

PVOutput☀️
Darts🎯

• AlexR
  • Laatst online: 08-01 12:10
Weet iemand hoe het zit met bv opnemen bij Telfort; ik heb een Animo decoder waarmee ik kan opnemen, bij Telfort moet je echter 5e/maand betalen daarvoor. Verder hebben we nu 10 dagen Programma Gemist, dat gaat bij Telfort naar 2...

Ik ben er (weer) niet blij mee!

• spaceone
AlexR schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:03:
Weet iemand hoe het zit met bv opnemen bij Telfort; ik heb een Animo decoder waarmee ik kan opnemen, bij Telfort moet je echter 5e/maand betalen daarvoor. Verder hebben we nu 10 dagen Programma Gemist, dat gaat bij Telfort naar 2...

Ik ben er (weer) niet blij mee!
Die 5 euro extra huur is voor een ontvanger met hardeschijf welke je al hebt en die kun je gewoon blijven gebruiken zonder die 5 euro te betalen.

[Voor 3% gewijzigd door spaceone op 27-11-2013 11:28]

• AlexR
  • Laatst online: 08-01 12:10
spaceone schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:27:
[...]

Die 5 euro extra huur is voor een ontvanger met hardeschijf welke je al hebt en die kun je gewoon blijven gebruiken zonder die 5 euro te betalen.
Oke dat is dan weer "goed" nieuws.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

ThaDude

Hang Loose

ik ga over naar fype. Het goede nog van concepts :)

10 dagen terug kijken op 123. Nog goedkoper ook kom op 55 uit bij 100Mbits :)
Kan mij Amino blijven gebruiken zonder extra kosten!

[Voor 19% gewijzigd door ThaDude op 27-11-2013 15:23]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• Rallye
@Thadude: we horen graag hoe je overstap verloopt (snel, langzaam, veel of weinig downtime etc.).

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hier ook de brief ontvangen, komt er op neer dat ik 5 euro per maand meer ga betalen. Daar komt bij dat ik nu een abonnement heb zonder bruikleen voor een Amino box en router, daar ga ik bij Telfort wel voor betalen. Onnodig want die apparatuur heb ik al staan. Eens kijken of er alternatieven zijn.

[Voor 8% gewijzigd door sh4dow op 07-12-2013 11:35]

• Sacul
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 22:46
Van de Telfort site
Bij een glasvezelpakket met interactieve TV ontvang je een Amino A140 tv-ontvanger gratis in bruikleen.

Bij een Telfort abonnement met glasvezel krijg je altijd een draadloos WiFi-router gratis in bruikleen.
Je betaald 5 euro extra voor het opnemen pakket. Bij Concepts betaalde je na 6 maanden 6,75 euro voor Interactieve TV, ongeacht of je wilde opnemen of niet.

Maar bij mij wordt het ook duurder omdat het onbeperkt bellen zo'n 5 euro duurder is.

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Sacul schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:44:
Je betaald 5 euro extra voor het opnemen pakket. Bij Concepts betaalde je na 6 maanden 6,75 euro voor Interactieve TV, ongeacht of je wilde opnemen of niet.

Maar bij mij wordt het ook duurder omdat het onbeperkt bellen zo'n 5 euro duurder is.
Je hebt gelijk, ik heb Telfort zojuist gebeld en dezelfde uitleg gekregen. Ik betaalde afgelopen jaar slechts € 45 met korting, in het nieuwe jaar zou dat € 51 worden, nu bij Telfort is dat € 50.

Ik ben niet negatief over Telfort, voordat er hier glasvezel kwam al lange tijd klant geweest van Telfort via ADSL en later VDSL met hun pilot. Ook heb ik meegedaan aan een pilot van interactieve TV. We gaan het wel merken, overstappen zie ik ook niet echt zitten met al die slechte ervaringen over weken zonder verbinding, etc.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

sh4dow schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:51:
[...]
Je hebt gelijk, ik heb Telfort zojuist gebeld en dezelfde uitleg gekregen. Ik betaalde afgelopen jaar slechts € 45 met korting, in het nieuwe jaar zou dat € 51 worden, nu bij Telfort is dat € 50.

Ik ben niet negatief over Telfort, voordat er hier glasvezel kwam al lange tijd klant geweest van Telfort via ADSL en later VDSL met hun pilot. Ook heb ik meegedaan aan een pilot van interactieve TV. We gaan het wel merken, overstappen zie ik ook niet echt zitten met al die slechte ervaringen over weken zonder verbinding, etc.
Vergelijkbare situatie hier, VDSL van ze (ADSL eerst en pilot VDSL en later dus VDSL) en contact met webcare ging prima en alles was perfect geregeld en nette service, tot aan het opzeggen van VDSL aan toe :)
Heb enorm veel moeite moeten doen om mijn vriendin te overtuigen Concepts/Telfort te behouden omdat ze de beroerde en onvriendelijke service van Concepts zat is (maar we vallen straks toch onder Telfort). Maar elke andere keuze is een slag duurder en op downtime zitten we niet te wachten, dus we gaan gewoon bekijken hoe het straks allemaal gaat lopen bij Telfort.

Ik bedoel: 60 euro voor alles in 1 met 100Mbit is natuurlijk enorm betaalbaar en ik wil liever niet in snelheid omlaag natuurlijk :+

• Rallye
Grappig. Ik heb juist goede ervaringen met de service van Concepts (de weinige keren dat ik ze nodig heb gehad). Vriendelijk en met verstand van zaken, ook op technisch gebied.....

• Fiber

Fiber

2Dutch schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:25:
[...] Ik bedoel: 60 euro voor alles in 1 met 100Mbit is natuurlijk enorm betaalbaar en ik wil liever niet in snelheid omlaag natuurlijk :+
Inclusief afgekochte telefoontikken of exclusief...? En inclusief extra zenderpakketten...?

Ik betaal nu bij XMS 52.50 voor een 100/100 internet/iptv/telefoon pakket zonder extra zenders en zonder afgekochte telefoontikken. Is wel een heel oud abbo. En van mij zou het eigenlijk nog wel wat omlaag mogen, richting de 40 Euro of zo...

[Voor 7% gewijzigd door Fiber op 09-12-2013 14:02]

• Rallye
Vandaag "de brief" ontvangen. Van €61,87 naar €67,50. Van Alles-in-1 50 Mbps naar Alles-in-1 Interactief, beide met HD-pakket en bellen naar vast. In de kerstvakantie toch maar eens kijken of iets anders beter/goedkoper is.

Ik begrijp dat als ik bij Concepts/Telfort wegga en overstap naar een andere provider waarbij ik mijn Amino kan houden (Fype, Vodafone) een aantal weken geen internet betekend?

• Fiber

Fiber

Schijnt steeds beter te gaan, maar ik geef geen garanties...

• avanbaar
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-09-2021
Helaas komt aan het goede blijkbaar een eind. Nu 3/4 jaar bij concepts en worden nu gedwongen over te stappen. Ik betaal nu 58 euro voor 100/100 al in met onbeperkt bellen. Dat wordt bij telfort 70 euro per maand.
Dat verschil is mij te groot.

Ik wil overstappen naar mogelijk fype of vodafone.
In de voorwaarden staat dat dat wanneer je een jaar bij concepts bent , de amino 540 je eigendom wordt. Nu kan ik dit jaar niet volmaken en breken zij, naar mijn idee het contract open.
Maar kan ik de amino dan behouden? Of zal ik het moeten inleveren?
Heeft iemand daar enige ervaring mee?

Reacties zijn welkom!
Rallye schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:24:
Vandaag "de brief" ontvangen. Van €61,87 naar €67,50. Van Alles-in-1 50 Mbps naar Alles-in-1 Interactief, beide met HD-pakket en bellen naar vast. In de kerstvakantie toch maar eens kijken of iets anders beter/goedkoper is.

Ik begrijp dat als ik bij Concepts/Telfort wegga en overstap naar een andere provider waarbij ik mijn Amino kan houden (Fype, Vodafone) een aantal weken geen internet betekend?
Bij Fype niet. Die hebben de naadloze migratie inmiddels geïmplementeerd als ontvangende provider. Vodafone nog niet bekend.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Van deze provider noob een paar vragen over regio Lochem en het verdwijnen van Concepts ICT.

Ik heb nu nog Concepts ICT en (nog) geen brief ontvangen ivm de migratie naar Telfort.

Ik overweeg ook Fype, maar heb een paar vragen:
1) Kan en mag ik mijn Amino HD recorder houden?
2) Kan ik Amino zonder problemen gebruiken bij Fype?
3) Blijft hetzelfde modem in gebruik?
4) Blijven de streams hetzelfde (dus die compressed KPN-'eigencensuur') ;)

Ja, tenzij er in jouw contract/algemene voorwaarden iets anders staat maar dat kan ik me niet zo snel voorstellen eigenlijk.
Ja
Ja
Ja.. Maar dat zijn dus niet de KPN eigen streams die echt ondermaats zijn. Het is gewoon het Glashart pakket zoals Concepts dat tot 1 juli ook had. En COncepts heeft dat nog steeds qua streams, alleen de zenderpakketten wijken tegenwoordig af van wat Glashart publiceert op haar website. Bij Fype dus niet.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Dank je voor de snelle reactie... Ik ga de stap maar eens wagen binnenkort ;)

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

ThaDude

Hang Loose

Rallye schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:33:
@Thadude: we horen graag hoe je overstap verloopt (snel, langzaam, veel of weinig downtime etc.).
ze geven aan dat het dezelfde dag bijna naadloos kan/gaat
14 januari lijkt het te gaan gebeuren...

Jullie horen het.

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Bij mij is inmiddels de brief van Concepts / Telfort inmiddels ook binnen. En ik heb inmiddels Fype besteld.

• Tc-Chub
JoepW schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:34:
Bij mij is inmiddels de brief van Concepts / Telfort inmiddels ook binnen. En ik heb inmiddels Fype besteld.
Ik heb hier ook de brief binnen. Even kijken of het nog mogelijk is om voor het 100 pakket te gaan, anders ook Fype. Heb nu een Amino HD recorder M540 van concepts (Deze blijft sowieso van mij als het goed) en een Amino A140 zelf gekocht. Bij Fype veranderd er haast niets behalve de factuur en het bankrekeningnummer geloof ik he?

Eens even kijken of m'n ouders nog een emailverandering aan kunnen, dit keer naar een @gmail.com adres.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik wacht nog steeds op de brief, maar ik ga iig niet overstappen naar Fype, die bied zo te zien alleen AiO pakketten aan, ik zoek internet-only (en natuurlijk géén experiabox). Bestaan dergelijke providers nog mocht Telfort niks zijn?

Oscar Wilde

• IcyK
  • Laatst online: 27-01-2018
Via glasvezelvergelijken.nl lijkt Fype ook internet only aan te bieden.

http://www.ftm.nl/column/stapje-voor-stapje-op-weg-naar-het-einde/

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, net nog eens op de site van Fype gekeken, de link naar internetonly staat rechtsonderin verstopt :P
Maar krijg je daar ook een domme modem zoals bij concepts?

Zie trouwens dat het qua prijs geen verschil maakt vergeleken met Telfort. Daar kost internet 50/50+bellen een paar cent meer, internet only kennen ze daar niet of ik moet er daar ook overheen kijken.

[Voor 38% gewijzigd door Raven op 13-12-2013 19:02]

Oscar Wilde

• Quad

Quad

Doof

Raven schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:59:
Hmm, net nog eens op de site van Fype gekeken, de link naar internetonly staat rechtsonderin verstopt :P
Maar krijg je daar ook een domme modem zoals bij concepts?
Concepts levert geen modem..?

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tc-Chub
Tc-Chub schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:06:
[...]

Ik heb hier ook de brief binnen. Even kijken of het nog mogelijk is om voor het 100 pakket te gaan, anders ook Fype. Heb nu een Amino HD recorder M540 van concepts (Deze blijft sowieso van mij als het goed) en een Amino A140 zelf gekocht. Bij Fype veranderd er haast niets behalve de factuur en het bankrekeningnummer geloof ik he?

Eens even kijken of m'n ouders nog een emailverandering aan kunnen, dit keer naar een @gmail.com adres.
Heel apart, net een tweede brief van Concepts ICT ontvangen. Precies dezelfde brief, maar dan dat wij een 100 Mbit pakket hebben en dat wij een telfort 100 Mbit pakket krijgen. Prima wat mij betreft, alleen kregen we hiervoor een brief waarvan we met 60Mbit Concepts (dat we niet hebben) naar 50 Mbit telfort gingen. Toch maar eens bij de klantenservice informeren wat nu precies voor ons geld.

Ik zie geen nadelen verder als de snelheid gelijk blijft?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Quad schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:43:
[...]

Concepts levert geen modem..?
Ehm, right :P Ik bedoel iig dat ik geen experiabox hoef te gebruiken.

Oscar Wilde

Om van Concepts naar naar Fype te gaan hoeft er niks te veranderen aan je modem (Genexis dus). Hele setup blijft gelijk, dus ook de Amino.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42
JoepW schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:34:
Bij mij ook gisteren. De omzetting vindt plaats per 14 januari 2014. Ik heb nu 30mbps + analoge TV/Radio voor € 45,75 en ga naar 50mbps + analoge TV/Radio voor € 47,50 dus dat vind ik prima. Alleen krijg ik er straks ook een HD-ontvanger bij en Interactieve TV, maar aangezien ik nog een oud bakbeest van een televisie heb, zal ik hier nog geen gebruik van (kunnen) maken. Misschien in de toekomst als ik ooit een platte TV koop. :+

Wel fijn dat je je huidige e-mailadres kunt behouden!

• Fiber

Fiber

Raven schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:59:
[...] Zie trouwens dat het qua prijs geen verschil maakt vergeleken met Telfort. Daar kost internet 50/50+bellen een paar cent meer, internet only kennen ze daar niet of ik moet er daar ook overheen kijken.
Bij de meeste providers kost het 'Plus Bellen' gedeelte geen drol. (Mits je het niet gebruikt natuurlijk, de tikken zijn vaak wel prijzig.) Dus in plaats van alleen te zoeken naar de meestal niet meer bestaande 'Internet Only' pakketten kun je net zo goed tegelijk ook even kijken naar de 'Internet Plus Bellen' pakketten... :)

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11-2022
Welke providers zijn hier tegenwoordig nog geschikt voor IPTV zover ik kan teruglezen is alles wat KPN heeft overgenomen verloren zaak (inclusief concepts-ict welke ik bewust had gekozen om KPN te vermijden).

ProviderEncrypted
Solcon? (Solcon)
TelfortJa (KPN)
tweakgroen = ja/blauw = nee
xs4allJa (KPN)
plinqJa (KPN)
KPNJa (KPN)
Tele2Ja (?)
Vodafone?
FieberGeheel geen TV aanbod
kliksafeGeheel geen TV aanbod
Scarlet?
Heldenvan.nuJa (KPN)
Concepts ICTJa (KPN)
XMSJa (KPN)
LijbrandtJa (KPN)
KickXLJa (KPN)

Ook lees ik over WGDO and WMP gebieden en als je niet in een WGDO gebied zit ben je de cigaar? Hoe meer ik lees hoe meer het erop lijkt dat IPTV op de PC hier niet gaat werken. Ik kan hier enkel tweak groen krijgen wat een indicatie is dat ik in het niet-WGDO gebied zit wat ik ervan heb begrepen.

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-03 14:33
JoepW schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:02:
Van deze provider noob een paar vragen over regio Lochem en het verdwijnen van Concepts ICT.

Ik heb nu nog Concepts ICT en (nog) geen brief ontvangen ivm de migratie naar Telfort.

Ik overweeg ook Fype, maar heb een paar vragen:
1) Kan en mag ik mijn Amino HD recorder houden?
2) Kan ik Amino zonder problemen gebruiken bij Fype?
3) Blijft hetzelfde modem in gebruik?
4) Blijven de streams hetzelfde (dus die compressed KPN-'eigencensuur') ;)
Je gaat bij Fype wel een 24 maanden contract aan waarbij je alleen de 1e 12 maanden korting krijgt.
Ik ga van Concepts > Telfort. Heb gebeld wat ze konden betekenen voor mij: krijg 2 maanden gratis basispakket en 2 maanden gratis pluspakket. Scheelt toch weer € 120.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee