Philips: de nieuwe LCD modellen. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 108.107 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12-2024
bobafett_999999 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:28:

Deze ondersteunt ook HD resoluties over de HDMI/DVI connector, itt de PFL9632D en de PFL9732D reeks...
Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt, de 42PFL9732 kan namelijk ook HD resoluties aan over HDMI/DVI. Tenminste voor zover je de datasheet mag geloven. Dus tenzij jij anders kunt bewijzen, ga ik daar vanuit!

En dus zou de 9732 reeks wel HD resoluties kunnen weergeven over HDMI.. waarvoor ik toch eigenlijk die TV wil kopen! :P
d0s schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:08:
[...]

Interessante tv, wanneer komt deze uit en tegen welke adviesprijs ? :)
Adviesprijs zou rond de €3.999,- liggen.. aanzienlijk meer dan de huidige
modellen

[ Voor 35% gewijzigd door robeeert op 29-08-2007 19:21 . Reden: Aanpassing quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
Deze ondersteunt ook HD resoluties over de HDMI/DVI connector, itt de PFL9632D en de PFL9732D reeks...
Je hebt gelijk dat in de datasheet staat dat computerformaten worden ondersteund tot 1360*768. In de handleiding staat echter een opmerking waaruit ik opmaak dat ze daarmee de aansluiting aan de zijkant van de TV bedoelen.
In de datasheet staat "3 HDMI-ingangen voor eenvoudige en volledige HD-connectiviteit", bovendien staat in de handleiding op blz43 een lijstje voor computerformaten dat wel doorloopt tot 1920*1080 60hz.

Ik heb er daarom alle vertrouwen in dat de TV weldegelijk HD over de HDMI input accepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Tuurlijk kunnen deze tv's HD over HDMI afspelen. Waarover zou je anders dit signaal willen sturen? Juist HDMI is daarvoor en als je een DVI naar HDMI kabel gebruikt blijft het signaal hetzelfde dus dat maakt geen verschil.

Verwijderd

Graag hoor ik wat het verschil is tussen de 37pfl9732 en de 42pfl9732 buiten de grote van het scherm en de prijs natuurlijk. 8)7

Volgens mij zijn ze beide full hd 1080p en 3ms ambilight surround enzo.

Dit omdat bij het vorige model de 37pf9731 en de 42pf9731 wel een verschil zat. Hierbij was de 37"met clear lcd eigenlijk de betere.

Ik hoor graag van jullie.

• Raymond
Buiten de 5" is er geen verschil tussen de TV's

Verwijderd

De 42pfl9900D/10 staat bij Beste keus in de schappen voor 4499, nog even wat meer dan de prijs die eerder genoemd werd als advies prijs.

En bij correct voor 3999.

Heb ze beide maar even gemaild of ie al in voorraad is of wanneer ze m verwachten:)

Update 13:44: Progress: 3799.

Gaat goed 700 euri naar beneden in een halve dag :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 13:45 ]

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Over minder dan een uur (14:00) loopt de timer af op http://www.seductionbylight.com

In principe zijn de meeste dingen van de Aurea inmiddels wel bekend. Ben benieuwd wat er verder nog op komt te staan.

Verwijderd

Wellicht wanneer hij in de winkel te koop is :)

En in ieder geval de korte film van Wong Kar Wei: There Is Only One Sun. Zie ook: http://www.philips.com/aurea

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 13:36 ]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Joop schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:08:
[...]

Ben benieuwd wat er verder nog op komt te staan.
Nieuwe timer? :+

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Joop schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:08:
Over minder dan een uur (14:00) loopt de timer af op http://www.seductionbylight.com

In principe zijn de meeste dingen van de Aurea inmiddels wel bekend. Ben benieuwd wat er verder nog op komt te staan.
Een redirect naar http://www.philips.com/aurea die redirect naar http://www.aurea.philips.com/ 8)7

Verwijderd

We mogen wachten tot 28 september voor de Aurea.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:09:
We mogen wachten tot 28 september voor de Aurea.
Hoe kom je aan de info?

Ok even verdervkijken dan mijn neus lang is, heb het al gevonden op de site.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 14:19 ]

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
http://www.aurea.philips.com/ het schermpje ziet er indrukwekkend uit. Die effecten zijn behoorlijk stoer. :9~

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/5291/9900cw1.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door quicksilvernet op 30-08-2007 15:21 ]

Verwijderd

Bij Otto staat nu 24 uurs levering voor de 37pfl9732, weet iemand al of dit betekend of ze hem werkelijk op voorraad hebben of niet? De help van de site zegt makkelijk dat hij binnen 24 uur geleverd word als hij op voorraad is dus daar word je niet echt wijzer van. Of weet Raymond misschien al meer over de levertijd?

• Raymond
Als nieuwe klant krijg je hem nooit de volgende dag geleverd. Je krijgt eerst een brief thuis voor een aanbetaling en wanneer dat geld is ontvangen bij Otto, sturen ze de tv af met een acceptgiro erbij. Zo is dat aan mij verteld aan de telefoon. Dat schijnt verder ook niet echt vlot te gebeuren; het is niet zo dat wanneer je hem op maandag besteld, je op dinsdag een brief in de bus hebt. Daar gaan wat dagen overheen.
Wanneer we thuis die brief hebben ontvangen, zal ik dat hier wel posten.
Voor de duidelijkheid: wij hebben hem dinsdagavond laat besteld, dus dat is eigenlijk woensdag (gisteren dus). Ik vermoed dat we in de loop van volgende week dan die brief moeten gaan krijgen (als ik de mevrouw aan de telefoon mag geloven).

Het is inderdaad wel zo dat de TV op voorraad is bij hen, dus wanneer dat geneuzel met die betaling ed. is afgerond, kan de tv ook meteen worden afgestuurd, je hoeft dan niet nog eens te wachten totdat'ie op voorraad is.

Verwijderd

Een ECHT filmpje circuleerde al weken op internet van die Aurea. Dit is zo flashy... op internet. In de praktijk: http://www.youtube.com/watch?v=w5uPQBKgqzA

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 07:13
Nog even over die 1080p ondersteuning via de component-ingang op de 37pfl9732 (en dus ook alle andere modellen);

Ik kreeg net een mailtje van Philips dat dit zeker mogelijk is en bovendien ondersteunt deze ingang ook 1080p 24 Hz! _/-\o_

Mooi voor ons Xbox 360 gebruikers met HD-DVD, nu alleen nog een update dat deze ook 24 Hz output via component :9

[ Voor 7% gewijzigd door Rednas op 30-08-2007 19:34 ]

The Dude abides!

• robeeert
Is er iemand bekend met de pixelpolicy van Philips?
Ik heb namelijk navraag gedaan bij een internetaanbieder en die zegt dat ik hiervoor bij Philips moet zijn ivm garantie en dergelijke. Maar helaas kan ik niets van vinden op de Philips-site.

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Heeft iemand al ervaring met de 47PFL9732D?
Ik ben zeer geïnteresseerd in deze TV. Ik heb namelijk de 47PFL9532D. Bijna hetzelfde, maar dan ambilight aan twee kanten en geen 100hz. Ik heb ook een Sharp gezien met 100hz (ik geloof de 1XL). Dat beeld zag er heel erg vloeiend uit! Zeker met mijn Canon HV20 camera! Dus ik hoop echt dat de 47PFL9732D de kleuren heeft van de 47PFL9532D met de vloeiendheid van de Sharp 1XL!

Verwijderd

quicksilvernet schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:20:
http://www.aurea.philips.com/ het schermpje ziet er indrukwekkend uit. Die effecten zijn behoorlijk stoer. :9~

[afbeelding]
Dat filmje vind ik te flashy, ik zou bijna denken waar is die UIT knop, sowieso vind ik die witte omlijsting niet erg fraai....Maar verder is het natuurlijk weer een mega gadget!

Vandaag bericht gekregen dat mijn bestelde 42pfl9732 in week 37 verwacht wordt.... :*)

Verwijderd

Als het goed is krijg ik mijn 47PFL9732 begin volgende week.

Verwijderd

....en.....al een prijsje bekend van de personeelswinkel...?????
(42pfl9900d)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-08 17:10
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:07:
Dat filmje vind ik te flashy, ik zou bijna denken waar is die UIT knop, sowieso vind ik die witte omlijsting niet erg fraai....Maar verder is het natuurlijk weer een mega gadget!
Inderdaad, het is te flashy. Als je die film bekijkt worden in sommige scenes details die in een hoek staan en niet belangrijk zijn voor de film maar waarvan de kleur wel afwijkt teveel benadrukt door ambilight. Als die flash animatie natuurgetrouw is, tenminste. En waar ik al bang voor was: in donkere scenes is die witte lijst veel te afleidend (check het zwarte deel van de credits maar). Bovendien hou je altijd de zwarte rand tussen het tft scherm en de lijst, die valt dan ook meer op.

Een dunne zwarte lijst die mooi aansluit aan de randen van de LCD samen met de ambilight uit deze Aurea (die dan wel wat "smoother" is met de overname van de kleuren uit hoeken van het beeld) zou veel beter zijn geweest. Maar ja, die komt er niet, want dit worden de enige nieuwe full ambi's. Zwarte verf en met de kwast over die lijst, dan maar? |:(

Nah, toch liever een 52pfl9632 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear Philips colleague,

Today Philips presented to the outside world, our latest jewel. At the IFA press conference, the new AUREA Ambilight TV was introduced with the prestige of a world cinema premiere of the latest short film of movie director Wong Kar Wai.

This film is not a usual advertising campaign, it is a unique piece of cinema commissioned by Philips to be shown on Aurea screens in-store and online.

It has been envisioned, written, and directed by Wong Kar Wai, master of seduction by light, in a spirit of glorifying the Aurea effect using rich saturated colours and exquisite imagery, but also as a cinema story to grab and hold the viewer's attention for a whole 8 minutes.

It is a story about Love. Seduction. Light. Colours. "She was a secret agent. He was a wanted man. He thought she was blind. She thought he was in love. They tried to cross the border of human emotion but discover only one could make it."

Be an ambassador of this wonderful work by sharing this experience with friends and family.

Enjoy the film at http://www.Philips.com/Aurea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robeeert schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:01:
Is er iemand bekend met de pixelpolicy van Philips?
Ik heb namelijk navraag gedaan bij een internetaanbieder en die zegt dat ik hiervoor bij Philips moet zijn ivm garantie en dergelijke. Maar helaas kan ik niets van vinden op de Philips-site.
Ja, ik ben er enigzins bekent mee. De PixelPolicy is extreem complex. Bright pixels zijn bv opgedeeld in 25%, 50%, 75% en full bright pixels. Wat is toegestaan aan pixel defecten hangt oa af van het formaat van het scherm, het type scherm dat is gemonteerd, eventuele clustering van pixel defecten en het percentage van brightness van een pixel.

Of een pixel defect daadwerkelijk buiten de specs valt is eigenlijk alleen door een monteur vast te stellen met behulp van filters en vergrootglazen.

Hier heb je verder weinig aan denk ik, maar beter kan ik het helaas niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:42:
Als het goed is krijg ik mijn 47PFL9732 begin volgende week.
Waar heb je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een formele adviesprijs vanaf Philips bekend voor de 9900?

als ik de prijzen zo bekijk zit 't toch wel een heel stuk hoger dan de 9732... ok, dan heb je wel een geil scherm, maar minimaal 1000 euro meer is 't me toch te veel verschil;(

ok- prijzen zullen nog wel zakken...vraag is tot welk niveau ten opzichte van de 9732

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navy-seal
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03-2021
Iemand de 37pfl9732 al live gezien. En zo ja waar? Staat deze al bij één van de bekende winkelketens in de showroom? Ik wil hem graag een keer bekijken. Twijfel over de witte rand van de tv. Qua mogelijkheden heeft dit model echter de voorkeur t.o.v. de 37pfl9632. Qua looks zeg ik 9632.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:36:
....en.....al een prijsje bekend van de personeelswinkel...?????
(42pfl9900d)....
uit betrouwbare bron: er is een speciale tijdelijke actie voor NL Philips medewerkers, maar prijs en condities voor levering tegen die prijs mogen niet bekend gemaakt worden. Prijs is fors lager dan de 3999 adviesprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
navy-seal schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:08:
Iemand de 37pfl9732 al live gezien. En zo ja waar? Staat deze al bij één van de bekende winkelketens in de showroom? Ik wil hem graag een keer bekijken. Twijfel over de witte rand van de tv. Qua mogelijkheden heeft dit model echter de voorkeur t.o.v. de 37pfl9632. Qua looks zeg ik 9632.
Je kan een lager model bekijken, daarvan is de kleurstelling hetzelfde minus het gaatjespatroon).
Ik vind inderdaad het volledig zwarte van de 9632 ook wel mooi, of ik het mooier vind dan de 9732 zou ik je niet durven zeggen.

Vandaag hebben we de wandsteun voor het scherm binnengekregen. Een vogels 6345. Wat een ENORM ding is dat :o
Geen wonder dat'ie in winkels nauwelijks gedemonstreerd staat. Dan wil echt niemand hem kopen :P
Volgende week maar eens aan de muur knutselen, zodat de TV er meteen aan kan als die binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:00
Gisteren de 47" versie van de 9732 besteld, nog snel even voordat de kleine er is. hopelijk komt het scherm snel binnen en kan ik er hier wat meer over vertellen.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navy-seal
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:58:
[...]

uit betrouwbare bron: er is een speciale tijdelijke actie voor NL Philips medewerkers, maar prijs en condities voor levering tegen die prijs mogen niet bekend gemaakt worden. Prijs is fors lager dan de 3999 adviesprijs...
Nou ik heb op een ander forum gelezen dat de prijs incl. personeelskorting € 2500,- bedraagt. Het was een philipsmedewerker die uit de school klapte. Had ie achteraf spijt van. Helaas ken ik niemand die bij philips werkt, anders wist ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de It's geweest voor de 42pfl9632. zei kunnen em dinsdag thuis afleveren voor € 2375,-
Eerst een even checken wat ik in de phlipswinkel kwijt ben maar in ieder geval dinsdag staan ze waarschijnlijk in de winkels. Link

edit: take-it....ik bedoel IT'S

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik hoop eigenlijk dat de 47" 9732 bij de MM in Heerlen staat volgende week :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

navy-seal schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:08:
Wat zijn de verschillen precies tussen de 9632 en 9732?
Ik weet dat de 9632 zwarte lijst heeft en dat hij geen ambilight aan de bovenzijde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:14:
[...]

Wat zijn de verschillen precies tussen de 9632 en 9732?
Ik weet dat de 9632 zwarte lijst heeft en dat hij geen ambilight aan de bovenzijde heeft.
En heeft geen cardreader voor de rest is het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:25:
[...]

En heeft geen cardreader voor de rest is het zelfde.
Ok bedankt. Ik denk dat ik die cardreader toch niet gebruik. Ambilight aan de bovenkant is wel mooi en dat zilver breekt een beetje de zwarte kast. Het prijs verschil is ook gauw 300 Euro.

Ik dat het waard?? Tja dilemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondersteund de 9732 ook niet meer computerformaten? in de handleiding staat van wel maar in product vergelijking weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:39:
[...]

Ok bedankt. Ik denk dat ik die cardreader toch niet gebruik. Ambilight aan de bovenkant is wel mooi en dat zilver breekt een beetje de zwarte kast. Het prijs verschil is ook gauw 300 Euro.

Ik dat het waard?? Tja dilemma.
Die cardreader ga ik ook niet gebruiken. Maar het was toch full surround? Dus ook ambi light aan de onderkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obionekanobi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 21:38
Weet iemand wat over de 42PFL7862D? 100Hz, 3XHDMI, USB bij Philips en op internet niets over te vinden. Zag hem vanmiddag bij Correct in Rotterdam staan voor € 2099 volgens de verkoper een heel nieuw model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
obionekanobi schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:53:
Weet iemand wat over de 42PFL7862D? 100Hz, 3XHDMI, USB bij Philips en op internet niets over te vinden. Zag hem vanmiddag bij Correct in Rotterdam staan voor € 2099 volgens de verkoper een heel nieuw model.
Kijk hier maar eens.. datasheet, plaatjes en alvast de handleiding! Moet zo denk ik wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
UltraSub schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:13:
[...]

Die cardreader ga ik ook niet gebruiken. Maar het was toch full surround? Dus ook ambi light aan de onderkant?
Nee, de 9732 serie heeft links, rechts en boven ambilight. Alleen de 9900 is Full surround

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obionekanobi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 21:38
robeeert schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:35:
[...]

Kijk hier maar eens.. datasheet, plaatjes en alvast de handleiding! Moet zo denk ik wel lukken.
Bedankt, ik kon ze echt niet vinden via Google, specs zien er goed uit met ook 1900x1080 pc ondersteuning en redelijk betaalbaar. Zou er ook nog een 47"van uitkomen? Ik ben niet zo'n Ambilight fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovazwa
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:28
Is er al een webshop die de pfl9632/pfl9732 (binnenkort) op voorraad heeft? Ik heb de 37pfl9632 in bestelling staan bij progress, maar daar wordt de verwachte leverdatum steeds vooruitgeschoven, nu is het alweer 17 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brando
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-04 23:42
De BCC heeft de 37PFL9732 op voorraad, helaas voor €2499, de 9632 hebben ze nog niet. Deze zal echter eerder komen dan 42PFL9732.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Afgelopen weekend in de Philips Myshop geweest en en daar vertelde een medewerker dat de 97XX modellen wel eens in December konden gaan komen in plaats van September...en dat de 9900 voorrang krijgt op alle andere modellen. Of het waar is weet ik niet maar ik vondt het wel een vreemd verhaal... 8)7
Hij had al wel een introductie gehad op de Aurea die waarschijnlijk deze week in hun shop zou komen. Hij was bijzonder enthousiast over dit scherm !

mzl,
Dino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
We hebben zojuist de 47PFL9732D besteld. Ik ben benieuwd! Ik zal het jullie laten weten zodra hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals eerder aangeven wordt mijn bestelde 42pfl9732 in week 37 verwacht...hopen dat ie ook echt komt! Zit nu al enkele weken zonder :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:35:
zoals eerder aangeven wordt mijn bestelde 42pfl9732 in week 37 verwacht...hopen dat ie ook echt komt! Zit nu al enkele weken zonder :-(
jij hebt 'm besteld bij progress toch? - laat je ons weten wanneer 'ie binnen is?

ik zie dat redcoon nu zelfs beweert 'm binnen 5 dagen te kunnen leveren, dus ik neem aan dat 'ie inderdaad deze week gereleased wordt. 8)

zit zelf nog te dubben of ik voor de 42 of 47 inch zal gaan...zit 1.5 (zijkant) tot 3.5 mtr vanaf 't scherm...leverbaarheid zou me nog over kunnen halen :+

vrouwlief wil nu perse de 9900 :( .. maar da's toch wat boven 't budget dat ik in m'n hoofd had. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:39:
vrouwlief wil nu perse de 9900 :( .. maar da's toch wat boven 't budget dat ik in m'n hoofd had. :'(
Zo, geef mij zo'n vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brando
Ja dat dacht ik ook _/-\o_

Ik heb de 37PFL9732 bij de BCC live gezien en ik kon hem zo meenemen, maar € 2499,- vind ik voor de 37PFL9732 te veel. Op internet zal ie zeker te koop zijn/ komen voor 1999 - 2199.
Wel een mooi ding. Bij de BCC was het iets donkerde dan bij de MM dus de AmbiLight was goed te zien, maar dat is echt gaaf. De witte rand is niet wit maar grijs. Dat staat nog beter in mijn huis :9

Ik was ook een beetje aan het switchen tussen de 37" en 42", maar mij werd geadviseerd om op een afstand van 3,5 meter de 37" te nemen. Als je HDtv kijkt maakt het niet uit, maar bij normale (digitale) tv is het beeld gewoon niet goed genoeg om zo dicht op een 42" te zitten. Aldus de verkoper. Ik deel die mening wel, maar hier lijkt het wel of iedereen zo groot mogelijk wil.

De Aurea verwacht de BCC 17 september (als ik mij niet vergist). De 42PFL9732 stond nog niet in de computer. Daar hoorde ik ook het verhaal dat de Aurea eerst komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 42pfl9732 is al op de markt.
Op kieskeurig.nl staat de eerste review. Dit wel als diegene hem echt heeft natuurlijk. Dat verhaal van die 119 cm slaat namelijk nergens op.

01-09-2007 Maurice FHD: Gisteren binnen gekregen. Echt super beeld zeker met Blue ray full hd maar ook met sat en digitale tv. Analoog is zoals altijd ..... Lekker veel HDMI ingangen en eindelijk een schakelbare digitale geluids in-uitgang. Eenvoudige instelling en bediening. Vorige lcd tv (37pf9830) was 94cm Cineos, ook heel goed maar dit is echt een stap vooruit en een andere klasse. Echt het bioscoopgevoel thuis. Enige gemis is dat ie niet meer op voet met afstandbediening kan draaien, kon de 37pf9830 wel en was erg handig. Ook de voetplaat was mooier (glas ipv nu metaal-blik). Hierop heeft men wat bespaart, jammer Philips, waarom het net niet afmaken?, een paar honderd euro extra maakt dan ook niet meer uit. Geluidkwaliteit is zoals meestal blikkerig maar ja dat geldt helaas voor veel op de markt. Een receiver + boxen lost dat op. Ambilight surround is ook veel beter en mooier dan vorige 2-kanaals Ambilight. Leuk is ook dat ondanks dat het beeld nu 119cm is, de TV nauwelijks groter is dan de vorige. Kortom ik ben blij. (een paar dagen in bezit)

geluidskwaliteit 7 beeldkwaliteit 10 mogelijkheden 9 gebruiksgemak 9 vormgeving 10 duurzaamheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Brando,

in welke stand had jij deze modellen gezien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel stad natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:39:
[...]

jij hebt 'm besteld bij progress toch? - laat je ons weten wanneer 'ie binnen is?

ik zie dat redcoon nu zelfs beweert 'm binnen 5 dagen te kunnen leveren, dus ik neem aan dat 'ie inderdaad deze week gereleased wordt. 8)

zit zelf nog te dubben of ik voor de 42 of 47 inch zal gaan...zit 1.5 (zijkant) tot 3.5 mtr vanaf 't scherm...leverbaarheid zou me nog over kunnen halen :+

ik werd gewezen op bestekeus.nl daar was de lcd enkele tientjes goedkoper, maar belangrijker nog, bij Progress moest ik gelijk geld overmaken (handig als je nog niet weet wanneer de tv geleverd wordt) en bij Bestekeus kan ik de lcd ophalen en pinnen oid. (dan blijf ik tenminste baas over mijn eigen geld ;)) Nog even wachten maar ik verwacht de lcd volgende week! _/-\o_

uiteraard laat ik weten als ik m heb natuurlijk :P

Maarre ik moest nog pittig m'n best doen om vrouwlief te overtuigen weer 2200 euries uit te geven voor een lcd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:45:
De 42pfl9732 is al op de markt.
Op kieskeurig.nl staat de eerste review. Dit wel als diegene hem echt heeft natuurlijk. Dat verhaal van die 119 cm slaat namelijk nergens op.

01-09-2007 Maurice FHD: Gisteren binnen gekregen. Echt super beeld zeker met Blue ray full hd maar ook met sat en digitale tv. Analoog is zoals altijd ..... Lekker veel HDMI ingangen en eindelijk een schakelbare digitale geluids in-uitgang. Eenvoudige instelling en bediening. Vorige lcd tv (37pf9830) was 94cm Cineos, ook heel goed maar dit is echt een stap vooruit en een andere klasse. Echt het bioscoopgevoel thuis. Enige gemis is dat ie niet meer op voet met afstandbediening kan draaien, kon de 37pf9830 wel en was erg handig. Ook de voetplaat was mooier (glas ipv nu metaal-blik). Hierop heeft men wat bespaart, jammer Philips, waarom het net niet afmaken?, een paar honderd euro extra maakt dan ook niet meer uit. Geluidkwaliteit is zoals meestal blikkerig maar ja dat geldt helaas voor veel op de markt. Een receiver + boxen lost dat op. Ambilight surround is ook veel beter en mooier dan vorige 2-kanaals Ambilight. Leuk is ook dat ondanks dat het beeld nu 119cm is, de TV nauwelijks groter is dan de vorige. Kortom ik ben blij. (een paar dagen in bezit)

geluidskwaliteit 7 beeldkwaliteit 10 mogelijkheden 9 gebruiksgemak 9 vormgeving 10 duurzaamheid ?
Ziet er toch veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brando
Dat was in EDE.

Volgens mij leest die medewerker ook dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren bij Polectro in Amstelveen de philips 42pfl9632/9732 gezien. En het zag er erg goed uit. Ik had besloten om een plasma te halen maar nu ik de beeld van de philips heb gezien begin ik te twijvelen. Eerst zag ik dat het te licht/grijs was. Heb wat aan de instellingen gedaan en meteen veel beter beeld. Naast deze toestel stonden de panasonic 42py700 en 50 pv700. Ik moet zeggen sd beelden waren beter op de philips. Als het goed is komen de philipsen volgende week bij een webshop binnen. Ik ben nu aan het twijvelen tussen de Panasonic 42py700, 50pv700 en de philips 47pfl9632.Moeilijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( 42pfl9632 pas over 2 weken (of langer) te koop in de philipswinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer een berichtje gehad van bestekeus.nl...zij denken nog steeds de 42pfl9732 te kunnen leveren in week 37.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:32:
net weer een berichtje gehad van bestekeus.nl...zij denken nog steeds de 42pfl9732 te kunnen leveren in week 37.....
Ik denk dat dit kan kloppen. Van de webshop waar ik het heb besteld hebben ze ook volgende week gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik dacht dat de 47PFL9732 al uit was. Fout gedacht dus.
Maar ik zie ook nergens verwachtte datums?

/edit
Weet niet of deze al gepost is (heb ff gezocht in topic maar vind niks), maar dít is wat de Aurea had moeten zijn imo:
http://www.youtube.com/watch?v=2CTSSOipWMA

:9~

[ Voor 47% gewijzigd door UltraSub op 05-09-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij schijnt bij Polectro in Amstelveen te hangen? Zie drie berichten hierboven.

Dit staat er op de website van Polectro:

'Dit artikel is voor het laatste gewijzigd op woensdag, 05 september 2007.

Dit product is op voorraad en online of
per telefoon (020-5170012) te bestellen.

Dit product is op voorraad en verkrijgbaar
bij Polectro Plaza.'

Dan zijn ze er erg snel bij al zeg ik het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Specs van het nieuwe vlaggenschip, de 42PFL9900D/10 staan op de Philips reference website :
42PFL9900D/10

Wat bedoel je daarmee precies? Kan de 42pfl9732 geen HD resoluties weergeven via de HDMI? Hoe dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in Berlijn op de IFA wezen kijken. Ik moet zeggen dat die nieuwe Philips schermen echt super zijn! Zowel 42pfl9732 als de aurea. De aurea is echt waanzinnig. Prijs zal het probleem zijn denk ik.

Is de aurea (9900 of zo) verder technisch gelijk aan de 42pfl9732d?

Wat is het nadeel van de 42pfl9732d?

Waarom zou ik de philips nemen en geen andere?

Ik wil dus op korte termijn een mooi scherm kopen van tenminste 42".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:00:
[...]

Wat bedoel je daarmee precies? Kan de 42pfl9732 geen HD resoluties weergeven via de HDMI? Hoe dan wel?
Je zou even de reacties op die post kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:38:
[...]
Je zou even de reacties op die post kunnen lezen.
ja, die zag ik later ook... mijn post was ook enigsinds ironisch bedoelt

Verwijderd

Vrijdag de 37pfl9732d in huis! Zal proberen zsm een korte review te geven!

• Raymond
* Raymond is jaloers.

Stomme prutsers bij Otto claimen nog steeds de aanbetaling niet te hebben ontvangen (is op de ouwerwetse manier afgelopen vrijdag overgemaakt).

Ik kan iedereen afraden om daar als nieuwe klant een LCD scherm aan te schaffen. Alles gaat daar echt supertraag als je er nog niet eerder wat hebt gekocht.

Verwijderd

PHILIPS 42 PFL 9632D/10 BB Ambi Waar staat die BB voor eigenlijk ?

Verwijderd

Gisteren de 42PFL9732D/10 ontvangen, na twee maanden terug mijn 37PF9731D/10 verkocht te hebben. Buitenafmetingen zijn nagenoeg gelijk echter het beeld komt VEEL groter over. :) Het nieuwe LED ambilight komt prettiger over en reageert iets sneller.

Dan nu de beeldkwaliteit. Na de installatieprocedure te hebben doorlopen heb ik mijn PS3 aangesloten via HDMI. Uiteraard 1080P. Ik schrok even toen ik zag dat twee horizontale lijnen in het menu van de PS3, erg aan het trillen waren. Ze werden vanzelf stil, echter wanneer ook maar iets kleins in menu verschoof (bijv. de keuze tussen ja/nee), begonnen de lijnen weer vreselijk te trillen. Nogmaals alle instellingen van de tv gechecked en de beeldverbeteraars staan allemaal op aan dan wel max. Hierna een blue-ray getest en geconstateerd dat een lelijk ghosting effect duidelijk waarneembaar is. Toen wist ik het zeker: dit klopt niet. :(

Vanmorgen met Philips gebeld en inderdaad duidt dit waarschijnlijk op een defect. Binnenkort komt een monteur langs (afspraak moet nog gemaakt worden).

Helaas dus van mijn kant uit geen positieve recensie (om nog maar op te houden over de Philips klantenservice die het model niet kende, me naar België en weer terug doorverbond en daan drie niet technische medewerkers hetzelfde verhaal heeft uit laten leggen). 8)7 Ik hoop i.i.g. dat het adequaat op wordt gelost. :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:44:
Gisteren de 42PFL9732D/10 ontvangen/..../ Ik hoop i.i.g. dat het adequaat op wordt gelost. :|
nou, da's mooi k*t !! heb je ook iets gehoord van brommen als ie op stand-by staat?
(het probleem van de 9632)

Verwijderd

Jezus alweer iemand met klachten. Dat gaat nu al jaren zo. aan een kant ben ik om de een of andere vage rede verliefd op het merk Philips.
Zoals jullie weten wilde ik voor de 42pfl9732 gaan, mar ik wordt erg bang van die negatieve verhalen.

Als de producten iedere slecht zijn is het misschien verstandig om een ander merk te kiezen.

|:(

Verwijderd

Het brommen heb ik gechecked. Zowel ingeschakeld als standby is bij het toestel zelf een zachte brom waar te nemen. Helemaal uitgeschakeld is niets te horen. Dit is echter zo zacht dat je goed bij het toestel moet luisteren. En ik heb (voor zover ik weet) geen gehoorproblemen. :*)

Wat het merk Philips betreft lijkt mij dat andere merken niet een (veel) hoger servicelevel bieden. Helaas spreek ik erg vaak service medewerkers, van allerlei organisaties, die totaal geen verstand van zaken hebben. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre het percentage defecte toestellen van Philips afwijkt van overige merken die dezelfde produkten produceren.

Philips biedt op LCD gebied nu eenmaal het prachtige ambi-light naast een voortreffelijke beeldkwaliteit en ontwerp. Dat is tenminste mijn persoonlijke mening. Daarom zal ik niet snel van het merk afstappen als het om LCD-tv gaat. Op audio gebied een heel ander verhaal: mooi ontwerp echter bagger kwaliteit/bediening!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:39

Chiron

Moderator Discord
Net de 32pfl9632 besteld bij komplett, 1205 euro. Ben benieuwd.

Vraagje aan de mensen die hun tv ook bij komplett/webdinges hebben besteld>
Hoe zit dat met betalen bij bezorging via de tnt-pakketservice, kan je dan ook pinnen of moet je eerst 2x langs de flappentap :p

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Ik kan mijn 47pfl9632 morgen afhalen. Omdat ik het niet red wordt het zaterdag ochtend. Ik laat het weten met een korte review wat ik er van vind.

Verwijderd

Even een beetje off topic maar voor mij wel belangrijk.

Voor het kijken naar hd uitzendingen nat geo HD en nl1 HD en discovery hd is de samsung 360 R opgevolgd door de 360 ra of rsa zilver.

Nu zijn daar ook alweer veel negatieven verhalen over. Is er al een andere goede hd ontvanger buiten de sateliet ontvangers?????????????

Verwijderd

maandag de 42pfl9632 in huis. net besteld, ben benieuwd... :/

• Raymond
Erg blij ben je er niet mee, of wel?

Verwijderd

navy-seal schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:48:
[...]

Nou ik heb op een ander forum gelezen dat de prijs incl. personeelskorting € 2500,- bedraagt. Het was een philipsmedewerker die uit de school klapte. Had ie achteraf spijt van. Helaas ken ik niemand die bij philips werkt, anders wist ik het wel.
Bovenstaand verhaal wil ik graag even ontkrachten, het betreft hier het type 42PF9831D/10 die aangeboden wordt voor €2599,80 met als adviesprijs 3999,-! Het gaat hier dus niet om de allernieuwste Aurea TV.. maar om het inmiddels verouderde model!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:19:
Even een beetje off topic maar voor mij wel belangrijk.

Voor het kijken naar hd uitzendingen nat geo HD en nl1 HD en discovery hd is de samsung 360 R opgevolgd door de 360 ra of rsa zilver.

Nu zijn daar ook alweer veel negatieven verhalen over. Is er al een andere goede hd ontvanger buiten de sateliet ontvangers?????????????
Niemand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:44:
Gisteren de 42PFL9732D/10 ontvangen, na twee maanden terug mijn 37PF9731D/10 verkocht te hebben. Buitenafmetingen zijn nagenoeg gelijk echter het beeld komt VEEL groter over. :) Het nieuwe LED ambilight komt prettiger over en reageert iets sneller.

Dan nu de beeldkwaliteit. Na de installatieprocedure te hebben doorlopen heb ik mijn PS3 aangesloten via HDMI. Uiteraard 1080P. Ik schrok even toen ik zag dat twee horizontale lijnen in het menu van de PS3, erg aan het trillen waren. Ze werden vanzelf stil, echter wanneer ook maar iets kleins in menu verschoof (bijv. de keuze tussen ja/nee), begonnen de lijnen weer vreselijk te trillen. Nogmaals alle instellingen van de tv gechecked en de beeldverbeteraars staan allemaal op aan dan wel max. Hierna een blue-ray getest en geconstateerd dat een lelijk ghosting effect duidelijk waarneembaar is. Toen wist ik het zeker: dit klopt niet. :(

Vanmorgen met Philips gebeld en inderdaad duidt dit waarschijnlijk op een defect. Binnenkort komt een monteur langs (afspraak moet nog gemaakt worden).

Helaas dus van mijn kant uit geen positieve recensie (om nog maar op te houden over de Philips klantenservice die het model niet kende, me naar België en weer terug doorverbond en daan drie niet technische medewerkers hetzelfde verhaal heeft uit laten leggen). 8)7 Ik hoop i.i.g. dat het adequaat op wordt gelost. :|
Je hebt de lcd wel snel binnen!! Ik hoop toch van harte dat ik geen maandagmorgen lcd krijg volgende week.....nou ja voorlopig heb ik nog geen bericht gehad van bestekeus.nl...helaas nog ff wachten....

• jebuske
  • Laatst online: 24-04-2023
ok nog een laatste vraagje voor ik echt mijn bestelling plaats
Ik ben net eens gaan zien voor de 32PFL9632 en nu blijkt dat die geen VGA aansluiting heeft. Mijn laptop heeft echter alleen vga en s-video.. Wat is nu de beste manier om toch mijn laptop op de tv aan te sluiten en hoe gaat die kwaliteit zijn? is dat best via vga -> dvi en dvi ->hdmi of gewoon op s-video? En met s-video, wat is de resolutie dan? alvast bedankt!!

Verwijderd

Vanavond bij de plaatselijke It's gekeken naar de 42PFL7662D voor 1499,-... ziet er errug leuk uit!
Nu hoor ik alleen dat er de komende maand allerlei prijsdalingen voor de deur staan?

Wat denken jullie, is deze prijs scherp genoeg om mij te behoeden voor eventuele frustraties als 'ie zometeen opeens veeel goedkoper is |:( (wat uiteraard wel 'n keer gaat gebeuren, maar liever niet binnen 2mnd)?

En last but not least... zijn er goede ervaringen met dit toestel? Verkopers zijn natuurlijk altijd enthousiast... :z

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Nee, er is er maar 1 en dat is de Samsung. De nieuwe serie ( herkenbaar aan de "A" ) werkt tot nu toe redelijk probleemloos.

• Robku78
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:57
Vanmiddag heb ik de 42PFL9732 zien staan bij de Mikro Electro in Oosterhout. Er draaide een standaard DVD op van the last samurai wat een goed beeld gaf. Verder niet met de verkopers gesproken. Hij stond er voor €2999,-

• Raymond
jebuske schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:46:
ok nog een laatste vraagje voor ik echt mijn bestelling plaats
Ik ben net eens gaan zien voor de 32PFL9632 en nu blijkt dat die geen VGA aansluiting heeft. Mijn laptop heeft echter alleen vga en s-video.. Wat is nu de beste manier om toch mijn laptop op de tv aan te sluiten en hoe gaat die kwaliteit zijn? is dat best via vga -> dvi en dvi ->hdmi of gewoon op s-video? En met s-video, wat is de resolutie dan? alvast bedankt!!
Je kan niet van VGA naar DVI (alleen met een apparaatje van €250 oid).
Wat je wel zou kunnen doen is van VGA naar component gaan en die aansluiten (op de ybpr aansluiting, als die tv dat heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Laatst online: 24-04-2023
Raymond schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:35:
[...]

Je kan niet van VGA naar DVI (alleen met een apparaatje van €250 oid).
Wat je wel zou kunnen doen is van VGA naar component gaan en die aansluiten (op de ybpr aansluiting, als die tv dat heeft)
Maar is de kwaliteit van VGA->component deftig, in die mate dat mijn tv dan 1280*1024 kan weergeven? Of zal de kwaliteit dan teruggeschroefd worden naar 420p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:56:
Erg blij ben je er niet mee, of wel?
haha, maandag als alles werkt zoals het hoort, ben ik blij :*)
Na al die brom klachten en terugstuur/ellende verhalen...

Ik heb meteen een oppo DV-981HD besteld bij livingcinema.nl, dus als alles werkt
ben helemaal happy.

Ik heb echt zwaar zitten twijfelen aan een 9732, eigenlijk alleen voor dat extra lampje (full surround ambi) It's kon hem 20 september leveren voor 3000 euro. De philipswinkel veel later, daar zal ie ongeveer 2500 kosten. Met personeelskorting heb ik nou de 9632 voor €2050 en 500 euro voor
een extra lampje vond ik toch een beetje teveel. Daar heb ik nou die Oppo voor besteld.
Ambi-surround is toch wel een verbetering, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balen krijg net bericht van bestekeus.nl dat de 9732 pas in week 38 geleverd kan worden.....Kan ik m niet showen tijdens mijn openhuis volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna 3 weken terug de 47PFL9732D/10 zien spelen in de MM in Herzogenrath. Ik vond het een zeer mooi beeld. Het enige dat me toch een beetje persoonlijk stoorde was de lichte rand, jammer dat ze op 47" niet ook de 9632d voeren. Is er nu eigenlijk al iets bekend of de 52PFL9632D/10 komt ja of nee.
Op de Duitse site van Philips over de IFA is deze namelijk wel te vinden incl. spec blad.

Hoewel wat prijzig wacht ik zelf met een definitieve keuze voor een toestel tot ik de 42PFL9900 ook in het echt heb gezien. Hoewel deze wat prijzig is zou deze wel het mooist aan de muur staan. Ook denk ik dat 42" voor mijn persoonlijke situatie het mooist is. Niet alleen omdat ik iets minder dan 3m van het scherm afzit, maar ook door de rest van de woonkamer, groter wordt dan meteen te over heersend. De advies prijs is € 3999,- (via duitse philips site), eerste internet aanbieders al € 3799,- hopelijk via Philips winkel nog wat voordeliger, maar dan moet ik het via via doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:00
Krijg morgen de 47pfl9732 binnen als de post een beetje meewerkt. Maar de geboorte van mijn dochter afgelopen nacht maakt het allemaal toch niet zo heel belangrijk eigenlijk. :)

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brando
tipex schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:27:
Krijg morgen de 47pfl9732 binnen als de post een beetje meewerkt. Maar de geboorte van mijn dochter afgelopen nacht maakt het allemaal toch niet zo heel belangrijk eigenlijk. :)
GEFELICITEERD!

28 september krijgt de BCC (in Ede) de Aurea. Je moet er € 3999,- voor neerleggen.
Jammer dat ik dat toch echt te veel geld vind voor een tv. Toch stel ik de aankoop minimaal uit tot ik de Aurea gezien heb. Ik kan het tenslotte maar 1x uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Nou, onze bestelde TV (37PFL9732) wordt volgende week afgeleverd.
't heeft ff geduurd, maar het lijkt erop dat het uiteindelijk toch gaat lukken :)

('t zat vooral vast op de betaling. We hebben hem vorige week dinsdag besteld en overal zelf achteraan moeten vangen voor info. Uiteindelijk is onze betaling vandaag past bij OTTO geboekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:33:
Nou, onze bestelde TV (37PFL9732) wordt volgende week afgeleverd.
't heeft ff geduurd, maar het lijkt erop dat het uiteindelijk toch gaat lukken :)

('t zat vooral vast op de betaling. We hebben hem vorige week dinsdag besteld en overal zelf achteraan moeten vangen voor info. Uiteindelijk is onze betaling vandaag past bij OTTO geboekt)
Ik niet wachten op reviews maar vooral op foto's hoe hij er in het echt uit ziet in een woonkamer ipv zo op een pdf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.sky
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-07 20:38
37PFL9632D/10 besteld. € 1599,-, maandag as kan ik hem ophalen (Koopjeskampioen.nl)

Nog 3 dagen wachten.......

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
De 37PFL9732 staat bij BCC in E'hoven, deze staat naast een 42PF9831 en het beeld ziet er een stuk vloeiender en helderder uit! Goed dus.. alleen dacht ik iets waar te nemen van ghosting, maar zou toch eigenlijk niet kunnen met 3ms, binnenkort nog maar eens goed gaan kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aurea in philips winkel via philips medewerker te krijgen voor e2500....
weet iemand tot wanneer deze actie loopt?????!!!?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.