Vanavond heb ik de PV70 in het echt gezien bij een dealer dag bij Panasonic.jopwelling schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:42:
quote]BigSurf schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:47:
Was net bij de MediaMarkt in Den Haag en daar staat de 42PV70 voor een schamele 1599 euro. Ik vind dat ie er strak uit ziet. Helaas was de kwaliteit van het geleverde signaal niet optimaal maar de het verschil van zwartwaardes met de samsung die ernaast staat is duidelijk te zien...[/b]
[/quote][/i][/b][/i][/b]
kan je wat vertellen over de zwarte omlijsting? ik bedoel is die mat of glimmend?
De omlijsting is niet hoog glans, maar ook niet echt mat. Zit er tussen in maar dichter bij mat als bij hoog glans.
Overigens, de beeld kwaliteit tussen de PV60 en 70 is verwaarloosbaar klein, als het er al is. Althans, op de HD promo film die ze hadden draaien. De PV70 leek wat meer kleur te hebben maar slechtere zwart waardes maar dat is denk ik allemaal te verklaren door de instellingen.
Hoe dan ook, ik ben blij dat ik die paar 100 euro in de zak heb zitten door de PV60 bij de Media Markt gehaald te hebben.