[Plasma] Het grote Panasonic nieuwe modellen 2007 topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-08 09:34
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:07:
snap niet dat mensen perse een FULL HD moeten hebben. Ik heb ooit eens de 50 inch Pioneer hd ready and de 50 inch full HD naast elkaar gezien met beiden een losse Bluray erin. Verschil was 0 komma 0. Oh nee, sorry een verschil. 4.000 euro.
Dat heeft een mooi woord "HYPE".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 14:37
Een 42" Full-HD is net zoiets als een smart met een trekhaak. Je hebt er niet bijster veel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
voodooless schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:29:
Dus je kunt dat ding gewoon draaien :+ Ik heb het geprobeerd, maar er gebeurde niet veel ;) In ieder geval is het zeer degelijk gemaakt als dat inderdaad zo is.

Straks eens testen dan :)
ConZito schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:37:
[...]
Mjah ik durfde het ook niet aan, misschien dat er een "lock" clipje opzit dat je eerst in moet drukken ofzo? :?
En, heb je het draaien nog getest en zit er een zg. 'lock' clipje op?

[ Voor 33% gewijzigd door LeGato23 op 13-05-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingfriko schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:39:
iemand enig idee wat de panasonic th-42pv70 momenteel bij de mediamarkt kost ?
In belgie (hasselt) 1575 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 07:54:
[...]

720p is de betere setting! 1080i = 540p.
(hier hoort natuurlijk nog een mega lange verhaal bij met foto's en tabellen maar neem van mij aan dat 720p beter is en zoek het maar op via google en GoT waarom het zo is :D )
Gefeliciteerd met je aankoop! Vergeet aub niet om foto's hier te plaatsen! 8)
.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:53:
heb donderdag de 70e besteld bij redcoon en woensdag hebben ze mij de 70P 8)7 geleverd dus een snelle levering al bij al.Heb 1255 euro betaald verzending en onder rembours omdat dit de eerste keer is dat ik iets via het internet kocht en toch niet helemaal vertrouwde koste 10 euro meer .er zit dus geen nederlandse handleiding bij, aangezien deze na een klein zoekwerk de poolse versie is www.panasonic.pl
kijk nog voorlopig analoog omdat ik aan het wachten ben op de digicorder van indi die eind mei uitkomt.het beeld vind ik niet beter of slechter dan mijn crt 82 100h jvc tv dus dat valt goed mee voor een 106 scherm.geluid is prima doet zeker niet onder voor mijn oude breedbeeld tv.
xbox 360 via de originele hd component kabel is echt prachtig maar weet niet goed wat een betere setting is 720 p of 1080 i .Al bij al ben ik zeer tevreden
Ik krijg woensdag mijn 42PV70 van redcoon binnen.
Vind je het dan geen probleem dat het een pools model is?
heb je er een opmerking over gemaakt, en wat is hun antwoord?
Maakt het iets uit ivm de garantie, of herstellingen na de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben wel benieuwd wat die gaat kosten dan! ruim 2000 euries is idd een verschil met de samsung LE40M86BD (40")..

[ Voor 10% gewijzigd door BaZZeHH op 13-05-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 42pv70 heb ik vandaag bij de Foka in Rotterdam (is geen internetshop) voor EUR 1350 zien staan. Voor deze prijs moet je hem wel zelf ophalen.

De 37pv70 stond daar voor EUR 1199. Moet zeggen dat ik ze tot nu toe nog nergens goedkoper ben tegengekomen.

Wanneer je kiest voor een buitenlands model, gaat er nog eens EUR 50 van de prijs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het helemaal past binnen deze thread, maar goed...

Heeft iemand al ergens het nieuwe home cinema systeem van Panasonic (SC-PT 850) zien staan? Volgens de site is deze leverbaar vanaf juni, maar dit hoeft volgens mij niet altijd te kloppen.

Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit van deze set. Vind het wel gaaf dat hij dezelfde Viera stijl heeft als de PV70's en ook Viera Link (alle apparaten met één ab bedienen) klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZZeHH
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
G-ZeS schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:27:
Een 42" Full-HD is net zoiets als een smart met een trekhaak. Je hebt er niet bijster veel aan ;)
Ik ben er niet heel erg thuis in, maar ik zit op een afstand van 4 meter, zie je dan echt geen verschil tussen 720p en 1080p? of is dat pas vanaf een bepaalde grootte van je plasma scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk wordt bedoeld dat 42inch te klein is om verschil te zien tussen full hd en hd ready. Vergelijk het maar met een filmpje op bijv. Windows media player, als je deze full screen bekijkt op je pc is het beeld heel blokkerig, maar in een kleine window is het beeld wel scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:34:
De 42pv70 heb ik vandaag bij de Foka in Rotterdam (is geen internetshop) voor EUR 1350 zien staan. Voor deze prijs moet je hem wel zelf ophalen.

De 37pv70 stond daar voor EUR 1199. Moet zeggen dat ik ze tot nu toe nog nergens goedkoper ben tegengekomen.
Nice!
Dat betekent dus dat je bij iedere winkel met een laagste prijs garantie hem voor dezelfde prijs kunt ophalen (Mediamarkt, It's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:12:
[...]
Maakt het iets uit ivm de garantie, of herstellingen na de garantie?
Ik heb gelezen (op dit forum) dat het geen enkel probleem is voor aan-huis garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 13-05-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:51:
Ik heb de knoop doorgehakt. Ik heb vandaag de 42PV70 besteld. Als het goed is kan ik hem vokgende week ophalen...
Graag wil ik hem dan ook meteen goed instellen. Ik weet dat je het contrast een stuk terug moet draaien (al zeker de eerste 100 uren)
Wie heeft de juiste instellingen zijn voor de 42 inch?? (contast, helderheid, kleur e.d.)
Ik heb al vernomen dat je de beeldverbeteringen beter uit kunt zetten. Is dit waar???

Heeft er toevallig iemand het toestel laten calibreren? Wat zijn dan de basis instellingen?
Het mooiste zou zijn als je ook in het geavanceerde menu kunt komen. Dit menu wordt ook voor de calibratie gebruikt.

Als ik hem binnen heb zal ik ook zeker al mijn bevindingen hier posten....
Iemand nog een idee over de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

Philflow schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:00:
[...]

Nice!
Dat betekent dus dat je bij iedere winkel met een laagste prijs garantie hem voor dezelfde prijs kunt ophalen (Mediamarkt, It's).
Dat zou inderdaad mooi zijn , haal hem liever zelf op dan dat ik hem moet bestellen ,
iemand die morgen nog bij de mediamarkt in de buurt is ? ;)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:26
kingfriko schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:39:
iemand enig idee wat de panasonic th-42pv70 momenteel bij de mediamarkt kost ?
1499 In Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
LeGato23 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:35:
[...]

[...]

En, heb je het draaien nog getest en zit er een zg. 'lock' clipje op?
Ik in ieder geval nog niet, morgen misschien, mijn defecte PV70 staat in de doos in de woonkamer om morgen omgeruild te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De plasma's hebben geen continu verbruik wat we kennen bij de LCD tv's. Maar wie kan mij vertellen hoeveel watt de 42pv70 gemiddeld per uur verbruikt (bij een normale tv uitzending)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 10:18
Sinds enkele dagen heb ik de panasonic th-37pv45 in huis. Ik vond 37" eigenlijk al te groot, maar ik wilde graag en plasma en die zijn er niet kleiner. Ik heb hem vergeleken met de 42" nieuwere types van Panasonic op een DVD-demo maar vond hem zeker niet minder. Verschil met LCD's was wel groot. Wat is dat onrustig/kunstmatig beeld vergeleken met plasma! Foto's zijn op LCD prima, maar bewegend materiaal (voetbal) is een groot verschil.

Televisie kijk ik thuis via de satelliet. Ik bemerk veel verschil tussen uitzendingen. Amerikaanse series etc vaak slecht. Maar nieuwere films en directe uitzendingen prima. Nog beter is de beeldkwaliteit met mijn DVD. Met de gloednieuwe Panasonic SC HT 550 (HDMI 1080) is de beeldkwaliteit zoals ik gehoopt had.

Kortom ik ben tevreden en denk dat ik met deze plasma voor 810 euro nu een optimale prijs-kwaliteits verhouding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de pv70 EH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poecillia schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:51:
Sinds enkele dagen heb ik de panasonic th-37pv45 in huis. Ik vond 37" eigenlijk al te groot, maar ik wilde graag en plasma en die zijn er niet kleiner. Ik heb hem vergeleken met de 42" nieuwere types van Panasonic op een DVD-demo maar vond hem zeker niet minder. Verschil met LCD's was wel groot. Wat is dat onrustig/kunstmatig beeld vergeleken met plasma! Foto's zijn op LCD prima, maar bewegend materiaal (voetbal) is een groot verschil.

Televisie kijk ik thuis via de satelliet. Ik bemerk veel verschil tussen uitzendingen. Amerikaanse series etc vaak slecht. Maar nieuwere films en directe uitzendingen prima. Nog beter is de beeldkwaliteit met mijn DVD. Met de gloednieuwe Panasonic SC HT 550 (HDMI 1080) is de beeldkwaliteit zoals ik gehoopt had.

Kortom ik ben tevreden en denk dat ik met deze plasma voor 810 euro nu een optimale prijs-kwaliteits verhouding heb.
Zie het zo: de nieuwe serie Panasonics geven geen beter beeld dan de jouwe en als ze al beter zijn dan is het zo marginaal dat je er met een vergrootglas naar moet kijken. Voor 810 euro kun je je niks beters voorstellen. De eerste plasma die ietsje beter is is een Pioneer en dan betaal je meer dan het dubbele. Kortom, de PV45 is momenteel nog steeds het koopje van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-01 19:00

mk2k

n00b

kingfriko schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:42:
[...]

Dat zou inderdaad mooi zijn , haal hem liever zelf op dan dat ik hem moet bestellen ,
iemand die morgen nog bij de mediamarkt in de buurt is ? ;)
Die laagste prijs garantie bij de MediaMarkt heeft volgens mij nog voorwaarden dacht ik.
Winkel waar hij die prijs heeft moet zoveel KM in de buurt liggen van de MM waar je hem koopt.

En aangezien Foka in r'dam aangeeft een NL model te verkopen (omdat buitenlandse 50 euro goedkoper is) Moet je bij de MM nog afwachten dat je een NL model mee krijgt. Ik heb daar ook gezien dat ze veel buitenlandse modellen verkopen. Eerder leverbaar, kopen ze gelijk veel in en hebben ze dan op voorraad staan. Zie dan maar eens garantie van Panasonic te krijgen.
Moet je dus terug naar MM met je tv. En terugbrengen naar MM betekend (na een langere periode, dus niet binnen 1 week) lang wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door mk2k op 14-05-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

mk2k schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:12:
[...]
Eerder leverbaar, kopen ze gelijk veel in en hebben ze dan op voorraad staan. Zie dan maar eens garantie van Panasonic te krijgen.
Volgens iemand die dit gevraagd heeft aan Panasonic schijnt dit niet waar te zijn. Panasonic ondersteunt alle in Nederland gekochte plasma's met aan huis garantie.

Althans dat stond in het antwoord van Panasonic hier egrens op dit forum. weet niet meer precies waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Philflow schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:20:
[...]

Volgens iemand die dit gevraagd heeft aan Panasonic schijnt dit niet waar te zijn. Panasonic ondersteunt alle in Nederland gekochte plasma's met aan huis garantie.

Althans dat stond in het antwoord van Panasonic hier egrens op dit forum. weet niet meer precies waar.
Daar had ik inderdaad over gebeld, aangezien er geen Nederlands model bestaat, kort door de bocht zijn alle types Europees. Alles wat aantoonbaar in Nederland gekocht is, krijgt gewoon zijn huis aan huis garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:55

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Dat vroeg ik me dus ook af? buitenlands model ofzo?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
EH staat dat niet voor Eindhoven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
beschuitfluiter schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:57:
[...]

Dat vroeg ik me dus ook af? buitenlands model ofzo?
Dat is volgens mij zijn ze daar gewoon in de war met de EY, want er wordt nergens op de gehele panasonicsite gerept over een EH, afgezien van het de oude PV60EH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k

mk2k

n00b

ConZito schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:26:
[...]

Daar had ik inderdaad over gebeld, aangezien er geen Nederlands model bestaat, kort door de bocht zijn alle types Europees. Alles wat aantoonbaar in Nederland gekocht is, krijgt gewoon zijn huis aan huis garantie.
Hmm zou kunnen. Ik dacht misschien dat de NL-se panasonic distributeurs de serienummers bijhouden van de modellen welke in Nederland worden gedistribueerd. Maar als ze gewoon genoegen nemen met een in nederland gekocht duitsmodel is het voor mij ook geen probleem. Die zijn namelijk stukken goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:29:
EH staat dat niet voor Eindhoven? :P
nee dat is de EHV-editie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
mk2k schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:45:
[...]

Hmm zou kunnen. Ik dacht misschien dat de NL-se panasonic distributeurs de serienummers bijhouden van de modellen welke in Nederland worden gedistribueerd. Maar als ze gewoon genoegen nemen met een in nederland gekocht duitsmodel is het voor mij ook geen probleem. Die zijn namelijk stukken goedkoper.
En precies over dat punt wilde ze weer niet zoveel kwijt, want ze bepalen het idd aan de hand van de serienummers en niet aan de hand van typenummers. Maar ik kon er in principe gewoon vanuit gaan dat alles wat ik in NL koop met een aantoonbare NL-bon gewoon die aan huis garantie heeft, mits expliciet vermeld dat het anders is. En anders kan je altijd nog bij die winkel gaan lopen zeuren waar je het gekocht hebt, die mogen zoiets IMHO best wel even vermelden.

Maar als je echt iets in Duitsland koopt bij de MediaMarkt met een Duitse bon, dan geloof ik best dat je met je aan huis garantie pech hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:06:
[...]Zie het zo: de nieuwe serie Panasonics geven geen beter beeld dan de jouwe en als ze al beter zijn dan is het zo marginaal dat je er met een vergrootglas naar moet kijken. [..knipje..]Kortom, de PV45 is momenteel nog steeds het koopje van de week.
...en is die 100hertz optie op de PV70/700 serie niet iets om voor te gaan ipv de PV45 serie ? Want dat is , naast de VR-II , het grootste verschil volgens mij (...en die akelige pianolakrand, die mij toch wel erg tegemoet glimt imho...). Je hebt uiteraard wel gelijk met "koopje van de week"... sterk (financieel) argument

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 16:56
Het staat toch duidelijk omschreven op hun eigen website, alleen de toestellen die via Haagtechno zijn afgenomen.

Homeservice Panasonic plasma/lcd toestellen > 32"
Als aanvulling op onze GARANTIE verzorgen wij per 1 november 2006 homeservice aan onze Panasonic plasma en LCD TV’s welke zal worden uitgevoerd door E-CARE Repair Services BV.

Deze service geldt uitsluitend voor toestellen welke zijn geleverd door Haagtechno BV met een beeldmaat vanaf 32 inch. Voor niet door Haagtechno bv geleverde apparaten is de normale garantie van toepassing.

Panasonic Homeservice kan alleen via de dealer worden aangevraagd.

De bovenstaande service is gratis binnen de geldende garantieperiode, mits aan de volgende voorwaarden wordt voldaan.

Bij de aanvraag dient u altijd het desbetreffende serienummer en de aankoopdatum door te geven. Een geldig aankoopbewijs dient te worden overlegd aan de uitvoerend technicus.

Indien niet aan de garantievoorwaarden kan worden voldaan, zal vooraf altijd een prijsopgave door E-CARE Repair Services BV worden verstrekt.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Je moet dus nog goed opletten dat je wel het goede type hebt dan , bij een internetshop weet je dus al helemaal niet wat je krijgt , dan betaal ik liever iets meer voor de tv , dat ik zeker weten goed zit .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:00

sanook

_/-\o_

kingfriko schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:16:
Je moet dus nog goed opletten dat je wel het goede type hebt dan , bij een internetshop weet je dus al helemaal niet wat je krijgt , dan betaal ik liever iets meer voor de tv , dat ik zeker weten goed zit .
Ik vroeg een internet winkel een keer of een PX model (met dvb-t tuner) die op hun website stond een nederlands model was en dit werd keurig bevestigd, terwijl het appraat in nederland niet eens gevoerd werd. M.a.w., geloof een internet winkel niet zo maar ! Dit i.t.t. gewone winkels (incl Mediamarkt), daar kun je er praktisch altijd zeker van zijn dat het wél nederlandse modellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al mooie foto's gemaakt van zijn/haar 42PV70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de Panasonic 42PV70F 100hz als extra heeft?
https://www.goedkopen.nl/...hp?product_id=3138&cat=17
Mocht dit waar zijn dan is het toch veel beter om een 100hz variant aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Op de site van foka is de th-42pv70 1599 , je krijgt in de winkel wel 10 tot 25 % korting maar je moet in de winkel naar de voorwaarden vragen , wat zijn die voorwaarden dan :?
Woon op een uurtje rijden van rotterdam , maar als het weinig scheelt dan haal ik hem net zo goed bij de mediamarkt :)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:41:
Mocht dit waar zijn dan is het toch veel beter om een 100hz variant aan te schaffen?
...heeft de 37 inch (PV70) ook. Zou (zie mijn vorige post) dus een reden kunnen zijn om niet voor de PV45 of PV60 serie te gaan.... Ben benieuwd hoe de ervaringen met die 100Hrtz zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:41:
In theorie wel ja. Maar je kunt beter niet teveel op specificaties letten. Ga ze maar eens in het echt vergelijken en kijk dan wat jij het mooiste vind. Ik heb al mensen gehoord die de PV60 mooier beeld vonden geven. Ik zie zelf geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even naar Panasonic gebeld wat betreft het EH model, dit is het Europese model en heeft alleen iets met de logistiek te maken, Garantie in Nederland is geen enkel probleem, aldus Panasonic.
Dus heb vandaag mijn Pana 42PV70 EH bij Redcoon besteld voor een leuke prijs.

K ga nu nog op zoek naar een simpele maar goede muurbeugel, de plasma komt "gewoon" vlak tegen de muur. dus ik wil wat makkelijks ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet heel eerlijk bekennen dat ik niet precies heb gelezen wat de voorwaarden voor de 42" zijn, omdat ik zelf voor de 37" aan het kijken was. Maar de 37" staat op de foka site voor EUR 1.399 (=adviesprijs) en in de winkel stond hij voor EUR 1.199. De voorwaarde was dat je hem zelf gaat halen. Verder had je gewoon 2 jaar fabrieksgarantie, de voet zat er ook bij en volgens mij had je ook nog on-site garantie (tv wordt bij je thuis opgehaald). Dit in tegenstelling tot het (50 euri goedkopere) buitenlandse model, dat je zelf naar de winkel moet terugbrengen wanneer er iets mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

ZIjn niet alle 42PV70 modellen 100 Hz dan ? en zoniet hoeveel Hz zijn ze dan wel ?

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus totaal de draad kwijt over de serienummers van de Panasonic Plasma's. Wie kan hier een eenvoudige opsomming maken tussen de 70/71 E/F/EH/X etc modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:26

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:14:
Ik ben dus totaal de draad kwijt over de serienummers van de Panasonic Plasma's. Wie kan hier een eenvoudige opsomming maken tussen de 70/71 E/F/EH etc modellen?
Ik som het even voor je op.

1. Het maakt niets uit wat betreft technische specificaties.
2. Het maakt niets uit voor garantie als het model maar in Nederland is gekocht als je in Nederland garantie claimt.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:29:
[...]

Ik som het even voor je op.

1. Het maakt niets uit wat betreft technische specificaties.
2. Het maakt niets uit voor garantie als het model maar in Nederland is gekocht als je in Nederland garantie claimt.
He dat kan niet waar zijn want ik kwam laatst de 70F tegen en die bleek dus 100hz technologie te hebben terwijl de 70 standaard dat niet heeft. Vergis ik mij? En er zijn ook modellen met een DVB-T tuner erin.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Laatst online: 09-08 21:52
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:39:
[...]

He dat kan niet waar zijn want ik kwam laatst de 70F tegen en die bleek dus 100hz technologie te hebben terwijl de 70 standaard dat niet heeft. Vergis ik mij?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er schijnt weer een nieuw model te zijn, en die is volgens sommige webshops eind mei al leverbaar.
als je naar de specificaties kijkt,dan zijn er wel wat technische veranderingen aan dit toestel.
ook verschijnt hier de zilveren onderrand weer op dit model.net als de 700
ook is ie 100 euro voordeliger dan de 700,dus wacht ik nog ff tot eind mei met aanschaffen ;)
bij panasonic staat ie nog niet op de site,maar hopelijk komt er meer info over.

Panasonic TH-42PX730 PLasma v.a. eind mei leverbaar in nederland
TH-42PX730

TH-42PX730 PLasma

Panasonic LCD-TV/ Diagonale: 42 "/ 106 cm/ HD ready/ Tuner: analog, DVB-T/ XGA (1024x768)/ 16:9/ 10000 :1/ silber/schwarz/ unterstützt: 1080i (50/60Hz), 720p (50/60Hz), 576p/Progressive Scan (50Hz)/ Kopfhörerausgang, Speaker/

Departure into new hp worlds

The employment of newest Panasonic technologies produces an image quality, which exceeds itself in clarity and color brilliance. With innovative G10-Panel and trend-setting V-material 2-Technologie we take up the comparison with the reality.

TV of pictures do not only reflect your brilliance on the TH-42PX730, owing to SD-map-module can you also your vacation photos in unforgettable color representation regard.
Thus you are prepared for the digitally terrestrial television have the TH-42PX730 a DVB-T Tuner.

Bases (to silver, see fig.) in the scope of supply contain.

Screen type
Plasma technology
Yes
Hp
Yes
16:9 format
Yes
Diagonal one, gross/visibly
106/106cm
Dissolution
1.024x768 Pixel
Contrast filter coating
Yes
Hp ready
Yes
Picture
G10 hp panel
Yes
V-material 2
Yes
Digitally Optimizer
Yes
Representable colors
max. 29 billion
3 D Color management
Yes
Contrast relationship
10.000:1
Contrast management system
Yes
Gray tones
max. 3.072
Progressive Scan
Yes
Sub pixel CONTROLLER
Yes
Video intercarrier noise suppressor
Yes
Movement-caused intercarrier noise suppressor
Yes
C.A.T.S. automatic Kontrastfixer
Yes
3D of digital comb filters
Yes
Material Black drive system
Yes
Picture modes: Dynamic normal Cinema
+Auto
Sound
V-audio Surround sound
Yes
SRS TruSurround XT
Yes
Power output
31 Watts
NICAM and Stereo similar (a2:Germany)
B, G, I, L
Bass/heights/balance
Yes
Music/language mode
Yes
Volume correction for TV-positions
Yes
User-friendliness
Viera left
HDAVI 2
Q-left
Yes
SD-rendition
Hp JPEG
SD-Diashow
with interval choice Yes
Multi Window with 1Tuner
(BEEP/TO PAT/PAP)
Videotex level 2.5
with 2.000 page area memories
Now & NEXT EPG for DVB-T
Yes
Profiles for DVB-T
4 Yes
Signal strength announcement for DVB-T
Yes
Energy savings mode
Yes
Premium screen menu
with 10 OSD languages
Out timer
Yes
Safety device for children
Yes
Fixed image
Yes
ATP automatic transmitter programming
Yes
Autom. transmitter assortment
Yes
Manual transmitter assortment
Yes
Bildschirmschoner
Yes
Format adjustment
Car/16:9/14:9/aspect/4:3/zoom shot 1,2,
Receipt
Kabeltuner with hypervolume/DVB-T
Yes
Program places
99
PAL B/G
Yes
PAL D/K
Yes
PAL H
Yes
SECAM B/G
Yes
SECAM D/K
Yes
SECAM L
/L (only similar) Yes
NTSC over AV
Yes
M-NTSC over AV
Yes
PAL-60 over AV
Yes
Classifications of signals
720p (50/60Hz), 1080i+p (50/60Hz)
Connections
HDMI interface
2x (with HDCP)
VGA connection (15polig)
Yes
Scart connection
3x
EURO AV 1 (Scart) with AV-IN/OUT; RGB IN
Yes
EURO AV 2 (Scart) with AV-IN/OUT; S-video IN
Yes
EURO AV 4 (Scart) with AV-IN/OUT; S-video/RGB IN
Yes
YUV Komponenteninput (Cinch)
Yes
Optical digital exit
Yes
Common interface (CI)
Yes
Audio L+R exit (Cinch)
Yes
Audio entrance (L+R) for HDMI, PC, Componenten Sign.
Cinch
Front HDMI entrance
with HDCP
SD-maps module
Yes
S-video entrance (Hosiden)
Yes
Video (Cinch)
Yes
Audio entrance (L+R) for front HDMI
Yes
Audio L+R entrance (Cinch)
Yes
Headphone separately adjustable
Yes
Provided accessories
Premium remote maintenance
Yes
Base in the scope of supply
(silver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:53:
er schijnt weer een nieuw model te zijn, en die is volgens sommige webshops eind mei al leverbaar.
als je naar de specificaties kijkt,dan zijn er wel wat technische veranderingen aan dit toestel.
ook verschijnt hier de zilveren onderrand weer op dit model.net als de 700
ook is ie 100 euro voordeliger dan de 700,dus wacht ik nog ff tot eind mei met aanschaffen ;)
bij panasonic staat ie nog niet op de site,maar hopelijk komt er meer info over.

Panasonic TH-42PX730 PLasma v.a. eind mei leverbaar in nederland
TH-42PX730

TH-42PX730 PLasma

Panasonic LCD-TV/ Diagonale: 42 "/ 106 cm/ HD ready/ Tuner: analog, DVB-T/ XGA (1024x768)/ 16:9/ 10000 :1/ silber/schwarz/ unterstützt: 1080i (50/60Hz), 720p (50/60Hz), 576p/Progressive Scan (50Hz)/ Kopfhörerausgang, Speaker/

Departure into new hp worlds

The employment of newest Panasonic technologies produces an image quality, which exceeds itself in clarity and color brilliance. With innovative G10-Panel and trend-setting V-material 2-Technologie we take up the comparison with the reality.

TV of pictures do not only reflect your brilliance on the TH-42PX730, owing to SD-map-module can you also your vacation photos in unforgettable color representation regard.
Thus you are prepared for the digitally terrestrial television have the TH-42PX730 a DVB-T Tuner.

Bases (to silver, see fig.) in the scope of supply contain.

Screen type
Plasma technology
Yes
Hp
Yes
16:9 format
Yes
Diagonal one, gross/visibly
106/106cm
Dissolution
1.024x768 Pixel
Contrast filter coating
Yes
Hp ready
Yes
Picture
G10 hp panel
Yes
V-material 2
Yes
Digitally Optimizer
Yes
Representable colors
max. 29 billion
3 D Color management
Yes
Contrast relationship
10.000:1
Contrast management system
Yes
Gray tones
max. 3.072
Progressive Scan
Yes
Sub pixel CONTROLLER
Yes
Video intercarrier noise suppressor
Yes
Movement-caused intercarrier noise suppressor
Yes
C.A.T.S. automatic Kontrastfixer
Yes
3D of digital comb filters
Yes
Material Black drive system
Yes
Picture modes: Dynamic normal Cinema
+Auto
Sound
V-audio Surround sound
Yes
SRS TruSurround XT
Yes
Power output
31 Watts
NICAM and Stereo similar (a2:Germany)
B, G, I, L
Bass/heights/balance
Yes
Music/language mode
Yes
Volume correction for TV-positions
Yes
User-friendliness
Viera left
HDAVI 2
Q-left
Yes
SD-rendition
Hp JPEG
SD-Diashow
with interval choice Yes
Multi Window with 1Tuner
(BEEP/TO PAT/PAP)
Videotex level 2.5
with 2.000 page area memories
Now & NEXT EPG for DVB-T
Yes
Profiles for DVB-T
4 Yes
Signal strength announcement for DVB-T
Yes
Energy savings mode
Yes
Premium screen menu
with 10 OSD languages
Out timer
Yes
Safety device for children
Yes
Fixed image
Yes
ATP automatic transmitter programming
Yes
Autom. transmitter assortment
Yes
Manual transmitter assortment
Yes
Bildschirmschoner
Yes
Format adjustment
Car/16:9/14:9/aspect/4:3/zoom shot 1,2,
Receipt
Kabeltuner with hypervolume/DVB-T
Yes
Program places
99
PAL B/G
Yes
PAL D/K
Yes
PAL H
Yes
SECAM B/G
Yes
SECAM D/K
Yes
SECAM L
/L (only similar) Yes
NTSC over AV
Yes
M-NTSC over AV
Yes
PAL-60 over AV
Yes
Classifications of signals
720p (50/60Hz), 1080i+p (50/60Hz)
Connections
HDMI interface
2x (with HDCP)
VGA connection (15polig)
Yes
Scart connection
3x
EURO AV 1 (Scart) with AV-IN/OUT; RGB IN
Yes
EURO AV 2 (Scart) with AV-IN/OUT; S-video IN
Yes
EURO AV 4 (Scart) with AV-IN/OUT; S-video/RGB IN
Yes
YUV Komponenteninput (Cinch)
Yes
Optical digital exit
Yes
Common interface (CI)
Yes
Audio L+R exit (Cinch)
Yes
Audio entrance (L+R) for HDMI, PC, Componenten Sign.
Cinch
Front HDMI entrance
with HDCP
SD-maps module
Yes
S-video entrance (Hosiden)
Yes
Video (Cinch)
Yes
Audio entrance (L+R) for front HDMI
Yes
Audio L+R entrance (Cinch)
Yes
Headphone separately adjustable
Yes
Provided accessories
Premium remote maintenance
Yes
Base in the scope of supply
(silver)
Ook leverbaar in 50 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-07 17:08
Heeft de Pana 42PV70 ook functies die het inbranden tegen kunnen gaan?? Ik zie bij andere merken diversen functies zoals Whitewash e.d.

Kan iemand hier iets meer over vertellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:10:
Heb even naar Panasonic gebeld wat betreft het EH model, dit is het Europese model en heeft alleen iets met de logistiek te maken, Garantie in Nederland is geen enkel probleem, aldus Panasonic.
Dus heb vandaag mijn Pana 42PV70 EH bij Redcoon besteld voor een leuke prijs.

K ga nu nog op zoek naar een simpele maar goede muurbeugel, de plasma komt "gewoon" vlak tegen de muur. dus ik wil wat makkelijks ;)
goed gedaan, heb ik ook bij redcoon gekocht. voor goede en relatief goedkope muurbeugel: http://www.ergotron.com/P...nguage/nl-NL/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
jvalks schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:16:
Heeft de Pana 42PV70 ook functies die het inbranden tegen kunnen gaan?? Ik zie bij andere merken diversen functies zoals Whitewash e.d.

Kan iemand hier iets meer over vertellen??
Dat soort functies zitten er niet op...

[ Voor 78% gewijzigd door Walkman op 15-05-2007 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-07 19:11
Tim45 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:03:
[...]

offtopic:
way to quote, makker

Ik ga, denk ik, voor een 42 inch 70 gaan, tenzij jullie écht van mening zijn dat de specs van de 700 de meerprijs rechtvaardigen. Ikzelf heb gekeken, en ik zie het echt niet. Mijn doeleinden zijn: SD digitv (Telenet), DVD (upgrade DVDsetje moet nog komen), evt later mediacentertje.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst de 700 besteld maar dag nadien toch terug laten veranderen naar de 70 reeks. Ik had thuis alles nog is opgemeten en de 700 reeks ,welke 6 cm breder is dan de 70 reeks, kwam iets te groot uit. Ook na nachtje slapen kwam ik tot besluit dat de 300 EUR meerprijs het eigenlijk niet waard zijn , enkel voor beter geluid . Ik heb toch een receiver en speakers bij aangeschaft.
Ik zou voor de 70 reeks gaan indien je een surround set hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:45:
Ik had eerst de 700 besteld maar dag nadien toch terug laten veranderen naar de 70 reeks. Ik had thuis alles nog is opgemeten en de 700 reeks ,welke 6 cm breder is dan de 70 reeks, kwam iets te groot uit. Ook na nachtje slapen kwam ik tot besluit dat de 300 EUR meerprijs het eigenlijk niet waard zijn , enkel voor beter geluid . Ik heb toch een receiver en speakers bij aangeschaft.
Ik zou voor de 70 reeks gaan indien je een surround set hebt.
Vind persoonlijk de coating tegen schitteringen van het licht wel een groot voordeel. Verder hoor ik een hoop mensen zeggen dat de pianolak niet mooi is. Maar heeft de PV700 dit niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja , heeft de 700 ook.
Coating is inderdaad een voordeel maar toch maar miniem vind ik. Ik kijk trouwens enkel 's avonds televisie. In de winkel zag ik het verschil niet , er was wel geen daglicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Ik heb de 70 zojuist besteld bij redcoon :)
Wilde eigenlijk voor de 37" gaan maar voor €75 de 5" er maar bij genomen haha...

Wat zijn de levertijden zo'n beetje bij redcoon?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Interessante tabel wellicht als je een nieuwe plasma wilt gaan kopen.

Afbeeldingslocatie: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/th.b2fdfc2c11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim45 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:03:
[...]

Zag net bij http://www.progress.nl/sh...E65F5B5%7D&ref=kieskeurig dat de PX730 rondom een aluminium rand heeft en niet alleen aan de onder kant. Dit is op zich wel wat mooier, vind ik persoonlijk. Hij kost daar € 1522,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
beschuitfluiter schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:23:
Ik heb de 70 zojuist besteld bij redcoon :)
Wilde eigenlijk voor de 37" gaan maar voor €75 de 5" er maar bij genomen haha...

Wat zijn de levertijden zo'n beetje bij redcoon?
Nu met die vrije donderdag, gok ik dat jeje verstuurbevestiging vrijdag krijgt, dan heb je de TV volgende week op ze vroegst woensdag en op z'n laastst vrijdag in huis. Heb je de verstuurbevestiging morgen al, dan is de kans groot dat je hem op ze vroegst dinsdag hebt staan.

Ik heb inmiddels al een aantal keer ervaring met ze, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Walkman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:21:
[...]

Dat soort functies zitten er niet op...
Jammer... valt de Panasonic voor mij denk ik toch af... Blijft de Samsung PS-42Q91 over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
jvalks schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:07:
[...]

Jammer... valt de Panasonic voor mij denk ik toch af... Blijft de Samsung PS-42Q91 over...
Whitewash is een wit scherm tevoorschijn toveren...laptop aansluiten en het zelf "creeeren" blijft ook een mogelijkheid. En whitewash heb je in principe niet nodig, een uurtje ruis kijken heeft het zelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
ConZito schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:10:
[...]

Whitewash is een wit scherm tevoorschijn toveren...laptop aansluiten en het zelf "creeeren" blijft ook een mogelijkheid. En whitewash heb je in principe niet nodig, een uurtje ruis kijken heeft het zelfde effect.
Dat ben ik het enigzins met je eens, het 2e doorslaggevend punt voor mij is de locatie van de aansluitpunten op de TV gezien ik deze vlak tegen de muur wil hangen. Hierdoor wordt het aansluiten van b.v. een laptop / camera erg lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
jvalks schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:39:
[...]

Dat ben ik het enigzins met je eens, het 2e doorslaggevend punt voor mij is de locatie van de aansluitpunten op de TV gezien ik deze vlak tegen de muur wil hangen. Hierdoor wordt het aansluiten van b.v. een laptop / camera erg lastig..
Idem hier! Ik vind 't eigenlijk absuurd dat panasonic geen aansluiting vooraan of opzij voorzien heeft op de PV70 reeks. Die samsung en vele andere merken voorzien dat wel.
Ik neig nu meer naar die Samsung plasma ... alleen betrouw ik Samsung zo niet echt wat kwaliteit betreft (of is dat een vooroordeel?). Panasonic heb ik al jaren: CRT, Videorecorder en nooit problemen mee gehad en 't is nu éénmaal iets hoger geranked dan Samsung, LG en dergelijke... kan zijn dat ik 't serieus mis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Dat van die aansluitingen ben ik het roerend eens, dat is inderdaad lastig, maar als je een goede reciever hebt, zitten daar ook aansluitingen op om "snel" een camera aan te sluiten. Laptop aansluiten doe je toch via D-Sub en die zit er gewoon op, wel zo makkelijk om die kabel gewoon klaar te hebben liggen. En dan moet jeje ook nog eens afvragen hoevaak je daar gebruik van maakt. Ik mis het iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu, wat die aansluitingen betreft. Dat is dan toch juist 't verschil tss 70 en 700. Men vraagt steeds of het prijsverschil tussen beide modellen 't waard is. Daarna besluiten velen dat het dat niet is en kiezen ze de 70. Nadien is men ontevreden over het gebrek aan makkelijk toegankelijke aansluitingen bij de 70?! Misschien was het de 200 tot 300 euro verschil 'dan wel waard (dit is uiteraard niet het enige verschil)?
De PV70(0) heeft een soort ingebouwde screensaver dat "wobbling" heet om de kans op inbranden te minimaliseren. En zoals iemand hier al zei, "sneeuw" tonen (op bv kanaal 0) verhelpt tijdelijk "inbranden" ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
ConZito schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:24:
Dat van die aansluitingen ben ik het roerend eens, dat is inderdaad lastig, maar als je een goede reciever hebt, zitten daar ook aansluitingen op om "snel" een camera aan te sluiten. Laptop aansluiten doe je toch via D-Sub en die zit er gewoon op, wel zo makkelijk om die kabel gewoon klaar te hebben liggen. En dan moet jeje ook nog eens afvragen hoevaak je daar gebruik van maakt. Ik mis het iig niet :)
Hmmm... verdikke... doe je meer twijfelen :) (kabeltje klaarhouden achter het scherm is oplossing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
renio schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:36:
[...]

Hmmm... verdikke... doe je meer twijfelen :) (kabeltje klaarhouden achter het scherm is oplossing).
Kijk zo'n scherm koop je in eerste instantie om naar te kijken, lijkt dat we dat eens zijn. Je moet dus gewoon in de eerste plaats gaan voor het scherm met het mooiste beeld binnen je prijsklasse. Aansluitmogelijkheden voor randapparatuur is altijd wel een oplossing voor te vinden. Je moet gewoon degelijk een DVD-speler aan kunnen sluiten een box voor digitale TV, dat zijn wel de minimale vereiste lijkt me en de rest is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

ConZito schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:01:
[...]

Nu met die vrije donderdag, gok ik dat jeje verstuurbevestiging vrijdag krijgt, dan heb je de TV volgende week op ze vroegst woensdag en op z'n laastst vrijdag in huis. Heb je de verstuurbevestiging morgen al, dan is de kans groot dat je hem op ze vroegst dinsdag hebt staan.

Ik heb inmiddels al een aantal keer ervaring met ze, vandaar ;)
bedankt!
Komt goed uit; volgende week de heule week vrij ivm klussen!

trouwes, geouwehoer met maar 1 component aansluiting op de tv is opgelost... mijn receiver kan die gelijk switchen |:( wist wel dat ik er goed aan deed zo'n fraaie yamaha te kopen haha

[ Voor 15% gewijzigd door beschuitfluiter op 15-05-2007 13:42 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
beschuitfluiter schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40:
[...]

bedankt!
Komt goed uit; volgende week de heule week vrij ivm klussen!
Het verzamelen van je inboedel schiet wel op he ;) Uiteraard verwachten in de HK een uitgebreide post hiervan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

ConZito schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:42:
[...]

Het verzamelen van je inboedel schiet wel op he ;) Uiteraard verwachten in de HK een uitgebreide post hiervan ;)
jaja, komt helemaal goed!

Kan vanavond wel ff wat foto's schieten hoe 't er nu bij staat... doen we wip-topicje bouwen ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k

mk2k

n00b

Op zich moet je heel blij zijn dat er geen aansluiting zit op de voor/zijkant. Ik heb namelijk op mijn normale philips matchline crt tv, een kapotte Svhs aansluiting op de zijkant zitten.

3x raden hoe het komt..... ja dus... laptop kabel erin, eruit , erin, eruit, erin, eruit. 8)7 Dus een kabel (achterin) vast erin laten zitten is toch veiliger. :D

dus waar je nu niet overmatig veel iets in en uit stopt kan dus niet kapot gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door mk2k op 15-05-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar koop dan de 700 reeks en alles is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renio schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:20:
[...]

Idem hier! Ik vind 't eigenlijk absuurd dat panasonic geen aansluiting vooraan of opzij voorzien heeft op de PV70 reeks. Die samsung en vele andere merken voorzien dat wel.
Ik neig nu meer naar die Samsung plasma ... alleen betrouw ik Samsung zo niet echt wat kwaliteit betreft (of is dat een vooroordeel?). Panasonic heb ik al jaren: CRT, Videorecorder en nooit problemen mee gehad en 't is nu éénmaal iets hoger geranked dan Samsung, LG en dergelijke... kan zijn dat ik 't serieus mis heb.
Ik vind dat dus ook een zeer dikke minpunt voor de Panasonic. Ik wil zo nu een dan mijn video en foto camera op mijn tv aansluiten net als mijn laptop en ik wil niet steeds ergens achterin lastig zitten doen. Daarnaast vind ik het jammer dat de Pana geen Anti-Burn instelling heeft. De Samsung heeft daarnaast nog eens 15000:1 contrastratio. Ik denk dat ik ook voor de Samsung ga kiezen. Ze verschillen elkaar toch amper qua techniek (Samsung is overigens wel 100 euro goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Laatst online: 09-08 21:52
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:51:
[...]

Ik vind dat dus ook een zeer dikke minpunt voor de Panasonic. Ik wil zo nu een dan mijn video en foto camera op mijn tv aansluiten net als mijn laptop en ik wil niet steeds ergens achterin lastig zitten doen. Daarnaast vind ik het jammer dat de Pana geen Anti-Burn instelling heeft. De Samsung heeft daarnaast nog eens 15000:1 contrastratio. Ik denk dat ik ook voor de Samsung ga kiezen. Ze verschillen elkaar toch amper qua techniek (Samsung is overigens wel 100 euro goedkoper).
Panasonic is burnin proof, dus heb je ook geen instellingen voor anti burn nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk2k

mk2k

n00b

geen antiburn. gelukkig geen irtitante grijze balken bij widescreen movies. das een opluchting. of heet die feature anders

[ Voor 12% gewijzigd door mk2k op 15-05-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Zo te lezen wordt het steeds moeilijker om te kiezen tussen de Pana en de Samsung. Zelf twijfel ik ook al een tijdje tussen deze twee schermen, derschillen zijn ook niet zo groot. Toch vraag ik mij nog steeds het volgende af:
Zie je het verschil tussen de constrastratio van 10.000 t.o.v. 15.000?
De Pana kan je op 100Hrz zetten. Geeft dit een wezelijk verschil?
Wat de aansluitingen betreft, kan je ook van te voren zorgen dat de ingangen voorzien zijn van snoeren, zodat je er altijd een extra apparaat op kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

tja, ik had als budget 1250 gesteld voor een scherm, en daar houdt ik me dus aan.
Wat betreft de aansluitingen kan ik er mee vooruit. Het gebruik aan s-video/zij ingangen neem ik voor lief. Daarnaast vind ik de 70 gewoon veel mooier dan de 700.

Wat betreft t verschil tussen de pana en de samsung vond ik het verschil niet zo denderend maar heb ik meer met panasonic kwa vertrouwen in 't merk.

En nu maar wachten :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer eventjes uitgebreid de samsung en de pana hier vergeleken in de winkel en moet zeggen dat de samsung toch wel erg mooi is . Zeker als je kijkt naar zijn prijs lijkt me op dit moment het beste scherm voor het geld.

De panasonic gaf bij een 720P uitzending via blueray via de PS3 een wat scherper gedetaileerder beeld dan de samsung. Deze maakte dat dan weer goed door een veel dieper zwart te bieden en een veel mooiere kleuropbouw.. Wel iets meer last van korrel maar niet storend aanwezig.

Op dit moment ook nog alle formaten op voorraad tegen zeer aantrekkelijke prijzen (en geen internetwinkel gewoon een grote normale zaak) Jullie kunnen altijd eventjes bellen of mailen voor een leuke prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Vincent,

Ik ben niet zo'n Samsung liefhebber, Ik krijg altijd bij Samsung het gevoel dat ik bij Philips heb.no sense and no sensibility.

Maar om gewoon eerlijk te zijn samsung leverd slechte producten.

Ik zou liever willen weten wat jou prijzen zijn voor de 50py700 en de 42py700. Daar ben ik op zoek naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvalks schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:07:
[...]

de panas hebben nagenoeg geen last van inbranden...dat is toch geen reden om te switchen van een audi naar een seat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:35:
Interessante tabel wellicht als je een nieuwe plasma wilt gaan kopen.

[afbeelding]
Ha, het beeld van de Panasonic is beter dan van de Pioneer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:31:
[...]

de panas hebben nagenoeg geen last van inbranden...dat is toch geen reden om te switchen van een audi naar een seat? 8)7
"Nagenoeg".. er is niemand die mij de garantie zal geven dat een Pana minder last van inbranden heeft dan een ander merk. Sterker nog, geen enkele fabrikant van plasma tv's geeft hier enige garantie op..

Uit de diversen consumenten ervaringen kan ik niet concluderen dat ik met die 'Seat' minder comfortabel of beter rij als met die 'Audi'...

Gezien ik pas na juni een plasma ga aanschaffen kijk ik nog even de kat uit de boom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
jvalks schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:00:
[...]

"Nagenoeg".. er is niemand die mij de garantie zal geven dat een Pana minder last van inbranden heeft dan een ander merk. Sterker nog, geen enkele fabrikant van plasma tv's geeft hier enige garantie op..

Uit de diversen consumenten ervaringen kan ik niet concluderen dat ik met die 'Seat' minder comfortabel of beter rij als met die 'Audi'...

Gezien ik pas na juni een plasma ga aanschaffen kijk ik nog even de kat uit de boom...
Denk eerlijk gezegd dat je weinig last zal hebben van inbranden, dit probleem speelt nu veel minder als jaren geleden. Heb nu 3 jaar een plasma en heb er nooit last van gehad dus daar ben ik absoluut niet bang voor. Gewoon goed opletten dat je je scherm niet avonden aan een stuk op één zender zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
Tim45 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:10:
[...]

Denk eerlijk gezegd dat je weinig last zal hebben van inbranden, dit probleem speelt nu veel minder als jaren geleden. Heb nu 3 jaar een plasma en heb er nooit last van gehad dus daar ben ik absoluut niet bang voor. Gewoon goed opletten dat je je scherm niet avonden aan een stuk op één zender zet.
Ik ben ook niet bang dat het gaat inbranden met TV kijken, maar namelijk als ik een keer wat uurtjes aan 't gamen ben.. Misschien mezelf aanleren om elk uurtje ff te pauzeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Laatst online: 13-08 15:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Heeft iemand via DVI -> HDMI 1080p op deze TV gekregen? Volgens de nvidia drivers kan ik maar tot 720p gaan. Aangezien deze info uit de TV komt lijkt het me niet dat dat aan de drivers ligt..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voodooless schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:26:
Heeft iemand via DVI -> HDMI 1080p op deze TV gekregen? Volgens de nvidia drivers kan ik maar tot 720p gaan. Aangezien deze info uit de TV komt lijkt het me niet dat dat aan de drivers ligt..
Op de TH-42PV700F kun je op HDMI op 1080p kijken, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim45 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:01:
Zo te lezen wordt het steeds moeilijker om te kiezen tussen de Pana en de Samsung. Zelf twijfel ik ook al een tijdje tussen deze twee schermen, derschillen zijn ook niet zo groot. Toch vraag ik mij nog steeds het volgende af:
Zie je het verschil tussen de constrastratio van 10.000 t.o.v. 15.000?
De Pana kan je op 100Hrz zetten. Geeft dit een wezelijk verschil?
Wat de aansluitingen betreft, kan je ook van te voren zorgen dat de ingangen voorzien zijn van snoeren, zodat je er altijd een extra apparaat op kan aansluiten.
Nou volgens mij kan niet elke Pana 100hz aan hoor. Wie heeft hier een 42PV70 en kan dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand nog zo'n tv willen ophalen en zich afvraagt of het in zijn auto past:
Package(WxDxH): 1155 x 416 x 878
Je mag het ook niet liggend vervoeren dus nu maar hopen dat je 90cm verticaal door je deur krijgt :)
(mag denk ik geen probleem zijn). Zo'n doos weegt overigens 40kg 8)7
http://www.samsung.com/uk...u.asp?page=Specifications

edit:

ooooops verkeerde topic |:(
Ik laat toch staan want ik denk dat de 42" Panasonic niet veel zal verschillen qua doosinhoud

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:45:
Wie heeft hier een 42PV70 en kan dit bevestigen?
Die kan dat :)

Wat betreft contrast ratio: die zijn logaritmisch, verschil tussen 15K en 10K is dus minimaal. Pas bij 100k zou je echt significant verschil kunnen ontdekken ;)

[ Voor 32% gewijzigd door voodooless op 15-05-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de exacte serie nummer? 42PV70F <-- ? (volgens mij heeft alleen de 'F' variant 100hz als optie. Zie je ook een verschil met het beeld wanneer je het aan of uitzet?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:53:
Wat is de exacte serie nummer? 42PV70F <-- ?
Die ja.
Zie je ook een verschil met het beeld wanneer je het aan of uitzet?
Dat is nogal een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08 13:56
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:34:
[...]

Op de TH-42PV700F kun je op HDMI op 1080p kijken, geen enkel probleem.
Is dit echt zo? heb je echt 1080p resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:49:
[...]

Is dit echt zo? heb je echt 1080p resolutie?
Ja dat vind ik zelf ook raar want je hebt maar 1024x768 beeldlijnen.
Ik dacht dat 1080p =1920x1080 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ie het als input slikt. Dat is met name handig voor 720p anamorphic bronnen via de PC. Daar verlies je namelijk resolutie als je die in 1280x720 gaat afspelen. op 1080 wil je dat weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Sneak preview van mijn scherm wat het wel doet ;)
Hippe fotoreportage ed. komt nog als ik een normale cam heb, dit ding zuigt.

http://i9.tinypic.com/4u425gx.jpg
http://i7.tinypic.com/6fiino7.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ConZito op 15-05-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
ConZito schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:03:
Sneak preview van mijn scherm wat het wel doet ;)
Hippe fotoreportage ed. komt nog als ik een normale cam heb, dit ding zuigt.

http://i9.tinypic.com/4u425gx.jpg
http://i7.tinypic.com/6fiino7.jpg
WOW! Retestrak!
Eindelijk wat real life pica's... wat voor meubel is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
renio schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:10:
[...]

WOW! Retestrak!
Eindelijk wat real life pica's... wat voor meubel is dat?
2x IKEA is een basis van 1 of ander opstapelding en zelf pootjes eronder geschroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...over de 1000 posts heen.

Ik heb effe een nieuwe gemaakt , nog met "oude" starterspost (helaas). Hoop dit weekend een ge-update post te maken...

[Plasma] Het grote Panasonic nieuwe modellen 2007 - deel 2

een slotje is welkom bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
LOST is goed bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Deze mag dan dicht :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.