Toon posts:

flaming detected.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou de modjes adviseren om hier ff een kijkje tenemen.
Niet dat ik er zo graag een slotje op wil, maar het lijkt me wel het beste als de modjes hier ff ingrijpen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/119485

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voortaan ff in SU doen ;)...

Zijn de kroegbazen en hulpjes al naar bed dan?

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik denk het :?
Er heeft nog geen kroegbaas of uitsmijter gereageerd daaro dus vandaar dat ik het hier maar ff neergezet heb.

Verwijderd

kennelijk zijn ze al naar bed. geen antwoorden in stoute usertjes. :(

Verwijderd

Topicstarter
yo HBM heeft em dichtgegooid :)

3 hoeraatjes voor HMB :+

Verwijderd

topic is al gesloten.

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 04 februari 2001 01:05 schreef Raikane het volgende:
Damn er is er volgens mij geeneen meer online.
Volgens mij zitten ze allemaal naar SBS6/Fox8 of canal+ te kijken ofzo. >:)
Volgens mij hebben ze allemaal een beter prive collectie filmpjes op hun HD dan SBS6 ;)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Had overleg met Adje hierover, Topic ging alleen harder als wij konden bijhouden.
Wilde hem trashen, maar bij nader inzien laat ik hem staan als voorbeeld van een flamewar. Kunnen de Kroeggangers zien waarom OF gesloten is, daar was dit schering en inslag.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Capoeiristas heeft bij deze een waarschuwing voor starten flamewar.
volgens ùij is hij toch niet de enige die waarschuwing verdient in de thread hoor.
ok, hij start, maar er is iemand die maar al te graag mee op de flamekar springt.. ook die zouden een waarschuwing moeten vind ik

• ALH
  • Laatst online: 20:50

ALH

Ik heb even dat topic doorgelezen en ik ben het volkomen eens met Capoeiristas!

Hij laat al langer doorschemeren dat hij niet zo gediend is van al die wichten die hier in de kroeg een beetje zitten te blaten... Als er een topic is van SP zit het zo aan de 255 replies en daar geniet ze van hoor...

En het zijn altijd van die topics die nergens over gaan of over haar "liefdesleven" en haar "vriendje" etc :r

En Capoeiristas heeft zich gewoon lang ingehouden maar dit topic was voor hem de druppel die de emmer deed overlopen, dus ik vind die waarschuwing ONTERECHT

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

mee eens.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ga met mensen mee dat SP nogal overdreven aandacht vraagt en nogal snel aanloopt. Zou daar niet eens iets over gezegd kunnen worden?

Maar die bodybuilder heeft gewoon net taalgebruik te gebruiken. Die Flame's van hem slaan werkelijk nergens op, dus die waarschuwing is IMHO terecht. Die Robth is trouwens qua taalgebruik ook lekker collegiaal.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank je for the support.

Ach het is nu helemaal duidelijk he. Ik bedoel ik krijg een waarschuwing zodat SP maar te vriend wordt gehouden.

:r

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ken die SP helemaal niet. Maar als jij vind dat jou taalgebruik etc door de beugel kan en je collega's hiero een stelletje :r zijn, dan zou ik dat hier duidelijk vermelden.

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 13:08 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik ken die SP helemaal niet. Maar als jij vind dat jou taalgebruik etc door de beugel kan en je collega's hiero een stelletje :r zijn, dan zou ik dat hier duidelijk vermelden.
:?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aha, dus je weet niet eens meer wat je hebt gezegd. Probleem opgelost :)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik kwam , ik zag, ik zei wat en werdt gewaarschuwd.
Haal even die 't' achter 'werd' uit. Dan kom je wellicht nog intelligent over ook.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 13:21 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Haal even die 't' achter 'werd' uit. Dan kom je wellicht nog intelligent over ook.
Herleik. Weer imant die gaat sijken om de taal.

whahaha echt niets beters te doen ?

mooi dat iedereen er steeds in blijft trappen.

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 13:20 schreef ecteinascidin het volgende:
Aha, dus je weet niet eens meer wat je hebt gezegd. Probleem opgelost :)
Volgens mij haal je dingen door elkaar :?

Of ik kan het me even niet terughalen.
Kan het ook niet vinden in dat topic dus.. :?

• Hyp Hyper
Op zondag 04 februari 2001 13:34 schreef Capoeiristas het volgende:

[..]

Herleik. Weer imant die gaat sijken om de taal.

whahaha echt niets beters te doen ?

mooi dat iedereen er steeds in blijft trappen.
Het was maar een tip. Je gewoon nog dommer over dan je bent.

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 13:41 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Het was maar een tip. Je gewoon nog dommer over dan je bent.
Aangezien je me gelukkkig in real life niet kent kun je daar moeilijk over oordelen.

Wil je hier nu een flame war starten ? pas maar op dat je geen waarschuwing krijgt.

• Hyp Hyper
Op zondag 04 februari 2001 13:56 schreef Capoeiristas het volgende:

[..]

Aangezien je me gelukkkig in real life niet kent kun je daar moeilijk over oordelen.

Wil je hier nu een flame war starten ? pas maar op dat je geen waarschuwing krijgt.
Toe.. niet huilen!

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 13:58 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Toe.. niet huilen!
Nee joh ik lach hartelijk om de hele situatie.

Jullie maken je nog al druk niet ?

Kom op jongens het is en blijft i-net. Het is niet je leven. Je kunt echt nog iets met je leven doen.

Verwijderd

Mijn mening:
Sweetie is een aandacht trekster.
En omdat het merendeel van got zwaar sexueel gefrustreerd is zijn ze helemaal gek op wat aandacht van een vrouw (vraag me niet WAT voor een vrouw. :r).
Ze kickt er gewoon op.
En de rest van GoT (op enkelen na) om blindelings naar haar te luisteren, en als een MIETJE haar te beschermen.
Sjeez mensen.. die sweetie beschermers zijn echt FOUT, get a life..stelletje slijmballen.

En zit capoeiristas nie zo af te zeike, hij is een van de weinige die de situatie met helder verstand bekijkt, en niet met SWEETIE_GEIL_MODUS aan..

Ik kraak hier niemand af (of toch wel?:)), maar ik wil alleen duidelijk maken dat er gewoon oneerlijke beslissingen worden gemaakt.

:r :r
En dit hele gedoe is ook weer iets wat aangeeft dat GoT zwaar dalend is wat niveau betreft.
GoT WAS leuk, totdat al die mietjes kwamen die zodra ze een vrouw o.i.d. zien helemaal flippen en zich gaan rukken tegen de 100 en 10 aan! :r :r

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben dus een SP meeloper :? Ik zou geilen op GoT-vrouwen :?
Ik hou me maar bezig met dingen waar ik verstand van schijn te hebben.
-1 dubbelpost.

edit, misschien dat er in deze draad opeens meelopers opduiken. Kan daar iets aan gedaan worden.

Verwijderd

ik wil er graag toch nog iets over kwijt.

als je die topic inhoudelijk bekijkt, klopt het niet allemaal:

SP vraagt hoe ze die "stalker" kan blokkeren. Talloze oplossingen worden aangedragen. Vervolgens gaat ze het topic verder uitmelken met nog eens diezelfde vraag herhalen. Ik maak er een opmerking over, en vervolgens heeft ze zogenaamd die topic geopend omdat ze "wou weten wat wij van stalkers vinden". Vragen naar de bekende weg imho. Capoeiristas maakt effe een grap tussendoor, en vervolgens begint SP dus te blaten dat Capoeiristas naar mijn niveau zakt?!? Dat roept bij mij de vraag op: wie lokt er dan flamewars uit?

SP heeft vaker dus bans bij andere users weten aan te praten (denk aan Kire, Mixmaster, Mojo eerst ook, die 1 grote flamewar in het OF waarna het OF dus dichtging, etc etc). Toch zien mensen niet in dat elke keer een flamewar mede door haar veroorzaakt wordt. Heeft zij ooit een waarschuwing gehad? Dacht het niet.

SP heeft in mijn ogen een aandachttekort (als je die topics van haar bekijkt), die gaan namelijk ALLEEN maar over haar vriend, liefdesleven en privé-leven. En elke keer wordt er naar de bekende weg gevraagd. Post dan een stel foto's erbij (helemaal triest was toen ze 1 grote vleeskeuring ging houden door eerst een "hunk van GoT-verkiezing" met Mystic-Woman te houden, en later ook nog eens "geef de dames van GoT hier een cijfer"). Dat is geen onzin meer, maar totaal nutteloze shit.... Helaas trappen een hoop GoTters erin.

Als ik er iets van zeg (aanvalt) krijg je van haar een standaard antwoord terug:'sex tekort?'.... Ze kan gewoon niet met een ander argument komen. Dit zegt wel duidelijk iets over haar niveau. Maar ja: kennelijk vinden een aantal het toch belangrijker om het voor SP op te nemen....

Ik wil hier met mijn mening geen flamewar oproepen, het is gewoon hoe ik het ervaar.

• Kire
  • Laatst online: 05-12-2025
Op zondag 04 februari 2001 15:01 schreef RobtH het volgende:
*knip*
En zo denk ik er dus ook over..
Ban me maar weer of weet ik veel wat, maar kvind wel dat er best gezegt mag worden waar het op staat.

• Capo
  • Niet online
Tja ik ben niet zo goed met woorden dat weet iedereen. Dus bij deze slaat ik me volledig bij je aan.

Ja ik ben nu even kudde dier. Sorry hoor :P

[edit]

Kire : Bravo! ;)
Sorry icq bugd hier als de nete.

Verwijderd

SP vraagt hoe ze die "stalker" kan blokkeren. Talloze oplossingen worden aangedragen. Vervolgens gaat ze het topic verder uitmelken met nog eens diezelfde vraag herhalen. Ik maak er een opmerking over, en vervolgens heeft ze zogenaamd die topic geopend omdat ze "wou weten wat wij van stalkers vinden". Vragen naar de bekende weg imho. Capoeiristas maakt effe een grap tussendoor, en vervolgens begint SP dus te blaten dat Capoeiristas naar mijn niveau zakt?!? Dat roept bij mij de vraag op: wie lokt er dan flamewars uit?

SP heeft vaker dus bans bij andere users weten aan te praten (denk aan Kire, Mixmaster, Mojo eerst ook, die 1 grote flamewar in het OF waarna het OF dus dichtging, etc etc). Toch zien mensen niet in dat elke keer een flamewar mede door haar veroorzaakt wordt. Heeft zij ooit een waarschuwing gehad? Dacht het niet.

SP heeft in mijn ogen een aandachttekort (als je die topics van haar bekijkt), die gaan namelijk ALLEEN maar over haar vriend, liefdesleven en privé-leven. En elke keer wordt er naar de bekende weg gevraagd. Post dan een stel foto's erbij (helemaal triest was toen ze 1 grote vleeskeuring ging houden door eerst een "hunk van GoT-verkiezing" met Mystic-Woman te houden, en later ook nog eens "geef de dames van GoT hier een cijfer"). Dat is geen onzin meer, maar totaal nutteloze shit.... Helaas trappen een hoop GoTters erin.

Als ik er iets van zeg (aanvalt) krijg je van haar een standaard antwoord terug:'sex tekort?'.... Ze kan gewoon niet met een ander argument komen. Dit zegt wel duidelijk iets over haar niveau. Maar ja: kennelijk vinden een aantal het toch belangrijker om het voor SP op te nemen....

Ik wil hier met mijn mening geen flamewar oproepen, het is gewoon hoe ik het ervaar.
klopt !

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:11

True ... True ...

* Weppel sluit zich bij deze prachtig verwoordde mening aan...
de spijker op z'n kop.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kijk, dat zijn argumenten waar iedereen wat aan heeft. Indien je last van SP heb, dan is een linkje neerleggen bij SU DE weg te gaan en niet door op een heel laag niveau te gaan schelden. Met voldoende argumenten zal een Adje SP wel 's lief kunnen aankijken.

Ik ken SP dus niet, maar haar reputatie gaat voor haar uit. (blij dat het een 'lokaal' probleeem is)

Verwijderd

Ja, en daarom begin je dus een flamewar.. Je haalt zelfs mij er bij en begint me te beledigen met domheid alleen maar omdat ik die flames onzin vind.

Ja, inderdaad, je bent perfect bezig.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan heb je de voorgaande historie gemist.
Lees nog ff goed door wat RobTH meldt.
En ga dan even de topics langs die door SP zijn aangemaakt.
Trek daarna je conclusie over wie het hier bij het rechte eind heeft.

En over dat flamen, je springt er zelf tussenin, dan moet je ook niet zeuren als de brokstukken jouw kant op komen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

De history balt me dus niks. Ik leef in het heden. Als er geflamed word vind ik dat dom, maakt niets uit om welke reden het gaat.

Zo ben ik gewoon. Ja, ik maak zelf ook wel is ruzie, maar reken er maar op dat ik daar niet blij mee ben

Verwijderd

Heb niet eens alles gelzen wat hier over mij gezegt wordt. Ten eerste ben ik geen aandachttrekker. Aandacht krijg ik wel genoeg van vrienden en familie en dat hoef ik niet (zoals vele van jullie) online te zoeken. Sociaal leven heet dat. Wat RobtH zegt over die topic uitmelken ofzo, das bullshit. Ik gaf antwoord op anderen.

Ik wil ook ff zeggen, als je problemen met mij hebt, zoek me dan op via icq en trek daar je bek open tegen mij en ga daar niet het forum mee vervuilen waardoor er flamewars ontstaan. Dat is er gewoon om vragen.

Kortom: ik ben verdomme niet aandachtsgeil, want dat krijg ik genoeg in mijn sociale leven.

En dat ik topics open met vragen van mijn prive leven is gewoon omdat ik wil weten wat jullie er mee zouden doen.
Op zondag 04 februari 2001 15:30 schreef BackSlash32 het volgende:
Dan heb je de voorgaande historie gemist.
Lees nog ff goed door wat RobTH meldt.
En ga dan even de topics langs die door SP zijn aangemaakt.
Trek daarna je conclusie over wie het hier bij het rechte eind heeft.

En over dat flamen, je springt er zelf tussenin, dan moet je ook niet zeuren als de brokstukken jouw kant op komen.
precies !

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar dat SP zegt van: Zoek me op ICQ op (oid), dat slaat dan werkelijk nergenz op in dit geval...ik kan me nl nog wel herinneren dat SP dingen op GoT ging posten die juist via ICQ waren gegaan |:(

(en ja, t verhaaltje is een beetje brak geschreven :9)

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 16:28 schreef saviour het volgende:
Ik ga me er verder niet mee bemoeien, (....)
Doe dat dan ook niet >:)

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 16:28 schreef saviour het volgende:
Ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar dat SP zegt van: Zoek me op ICQ op (oid), dat slaat dan werkelijk nergenz op in dit geval...ik kan me nl nog wel herinneren dat SP dingen op GoT ging posten die juist via ICQ waren gegaan |:(

(en ja, t verhaaltje is een beetje brak geschreven :9)
Dat is al zo lang geleden. En diegene schold mij via iemand anders uit en deed tegen mij poeslief.

Ik zeg dus nogmaals...zoek me op via icq en zeik me daaraf en laat het forumn schoon van famewars die jullie uitlokken.

Verwijderd

Ik heb die topic geopend jah, omdat ik geen idee had van hoe al die mannelijke tweakers eruit zagen. En als ut echt zo irritant was, die topic van mij, waarom reageerden er dan zo heel veel mensen op, zo veel datie vol kwam?
Er zijn er nie veel geweest die met die topic een probleem hadden, alleen maar ons heilige boontje wat nooit was fout doet: ROBTH! Die gewoon nergens de lol van inziet.
Je loopt wel te blaten SP is irri SP is irri, wat dacht je van je zelf dan, de laatste week. Toen was jij zelf SP aan ut afzeiken! Waarom? Ik weet ut nie.
Toen ik zei dat je moest kappen, toen was ik ook een bitch.
Dat werd ik bij voorbaat al bevonden door sommigen van jullie omdat ik een vriendin ben van SP. Maar jullie kennen me nie dus vel dan ook geen oordeel over mij! Ben je een vriendin van SP dan ben je zelf ook een bitch een trut, alles wat maar slecht is ben je dan. Nou leuk om dan zo nog te posten. Doe ut wel, omda'k stront heb aan wat jullie over me zeggen.

Maar bekijk de volgende keer de dingen objectief ipv subjectief.
Ga nie meteen zeggen zodra bekend is da'k een vriendin ben van SP, da'k dan een bitch ben.

EN zeg nie meteen dat SP een bitch is, iedereen maakt fouten, zij ook, ik ook, jullie ook.
Ik zeg, dat er met SP helemaal niks mis is. Ik zeg dat omdat ik haar persoonlijk ken en jullie, die daar meteen al weer een oordeel over hebben, nie. Dus daar kunnen jullie helemaal nie over oordelen!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 04 februari 2001 16:30 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
...famewars ....
aha, dat is het :)

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 16:42 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

aha, dat is het :)
hmz...bedoel natuurlijk fLamewars ;)

Verwijderd

Oh en ROBJUHTH! Je lult! Waarom? SP ging nie damen met mij een hunkverkiezing opzetten, dat deed ze alleen! Ik heb een topic gemaakt met de vraagof de boys hun foto wilden posten. Dat deden ze massaal. Geen klacht over gekomen. Topic is volgekomen. In die tussentijd is er ook nog een topic gekomen met de vraag of de dames hun foto wilden posten. Ook over die topic zijn geen klachten gekomen en ook die topic is volgekomen.

Zou je BTW nie even gaan klagen over al die babe en hunks topics? Worden ook foto's neergezet.
En wat dacht je van: Post hier je koppie? Doe je zelf actief aan mee.

Jah je gaat jezelf een beetje tegen spreken jongeman. Wel SP afzeiken over haar foto's maar ondertussen zelf ook foto's posten. FOEI!

• ConZito
  • Laatst online: 12-02 17:10
Ik ben nogsteeds van mening dat 90% van de GoT-Kroeg, niets maar dan ook werkelijk niets op GoT te zoeken heeft, en dit toont het maar weer is aan...

En zeggen dat het verleden er niet toe doet is ook onzin, vergeet niet dat door die flamewar OF is dicht gegaan, met SP in de hoofdrol...

Steeds krijgen andere de schuld als ze er iets van zeggen, en SP is de liefste en schattigste, dat is toch niet logisch. In mijn ogen hebben er gewoon 3 schuld, dus ook 3 waarschuwingen.

En SP als je wilt dat we je serieus gaan nemen, post dan ook is in de forums waar GoT echt om draait, en dan niet met vragen ofzo, maar met oplossingen...

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mijn stelregel (en vaak de waarheid):

Waar 2 vechten hebben 2 schuld.

En nu kappen graag.
[update]
Ben niet de enige die het zo ziet blijkbaar :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 16:50 schreef ConZito het volgende:

En zeggen dat het verleden er niet toe doet is ook onzin, vergeet niet dat door die flamewar OF is dicht gegaan, met SP in de hoofdrol...
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het verleden <b>mij</b> niet zo kan schelen.

Verwijderd

Het is dus niet mijnh schuld dat OF dicht is gegaan. ik had een egwone topic geopend waar een flamewar ontstond door anderen. Ik poste alleen een paar foto's van een mooie man, terwijl er duizende topics geopend werden van lekkere wijven en shit. Dus ik open een topic voor de meiden zijn er een paat gozers het er niet mee eens, er ontstaat een flamewar en wie krijgt de schuld...SP ! Omdat ik die topic geopend had. Dus het is bullshit dat het OF door mij gesloten is. Er gingen mensen flamen, die konden het blijkbaar niet hebben dat er een topic met een mooie man was geopens voor de dames. Ik ben daarom kwaad dat ik daar de schuld van krijg. Begin dat nogal zat te worden.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

:Z :Z :Z

Oude }:O }:O

:Z :Z :Z

• ConZito
Het is mede jouw schuld, er lopen hier 99% mannetjes, moet je niet vergeten, 50% daarvan is single en dan kan dit gebeuren.

Maar mijn vraag aan jou, wat doe je hier nou eigenlijk, beetje brallen in GoT-kroeg. Als je antwoord daarop ja is, ga dan gewoon naar FOK!. Dan zal je dit soort gezeur niet meer hebben, en niemand zal je raar aankijken als je problemen post over je vriend ed.
Hier is het nogsteeds een serieus forum over computers, het general chat gedeelte is er alleen voor als je niets zinnigs te melden hebt in de forums waar GoT om draait, en zinnige discussies over de maatschappij (sg), en een beetje lol (GK).
Jouw relatieproblemen zie ik niet als een zinnige discussie en al zeker niet als lol.

Ik flame niet op je oid, je zal ongetwijfeld een aardige meid zijn, maar ik ben van mening dat je meer te zoeken hebt op FOK! dan hier...

Verwijderd

ConZito> JE kan nie zeggen wie er wel en wie er nie in de Kroeg mogen komen. Ik kom er ook en heb geen verstand van PC's. 90% van de topics in de Kroeg gaan over iets heel anders. Die topics die over Pc's gaan die sla ik meestal gewoon over. Je zegt nu wel dat ut dus een PC forum is, maar waarom wordt er in de Kroeg dan meer over onzin geluld dan over PC's?

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 17:13 schreef ConZito het volgende:
Het is mede jouw schuld, er lopen hier 99% mannetjes, moet je niet vergeten, 50% daarvan is single en dan kan dit gebeuren.

Maar mijn vraag aan jou, wat doe je hier nou eigenlijk, beetje brallen in GoT-kroeg. Als je antwoord daarop ja is, ga dan gewoon naar FOK!. Dan zal je dit soort gezeur niet meer hebben, en niemand zal je raar aankijken als je problemen post over je vriend ed.
Hier is het nogsteeds een serieus forum over computers, het general chat gedeelte is er alleen voor als je niets zinnigs te melden hebt in de forums waar GoT om draait, en zinnige discussies over de maatschappij (sg), en een beetje lol (GK).
Jouw relatieproblemen zie ik niet als een zinnige discussie en al zeker niet als lol.

Ik flame niet op je oid, je zal ongetwijfeld een aardige meid zijn, maar ik ben van mening dat je meer te zoeken hebt op FOK! dan hier...
Ik blader de flora's door. Ik lees sommige dingen maar antwoord er niet in, omdat ik ze vaak niet kan helpen. Ben sinds kort pas meer actief met mijn computer bezig dan eerst. Dus ik kijk sommige topics door voor tips en info.

En ff over die topic...er zijn hier ook meiden. Rekening houden met elkaar mag gerust hoor. Als er dan 1x 1 topic over mannen komt, moet dat geen probleem zijn vind ik.

• ConZito
Op zondag 04 februari 2001 17:16 schreef Mystic-Woman het volgende:
ConZito> JE kan nie zeggen wie er wel en wie er nie in de Kroeg mogen komen. Ik kom er ook en heb geen verstand van PC's. 90% van de topics in de Kroeg gaan over iets heel anders. Die topics die over Pc's gaan die sla ik meestal gewoon over. Je zegt nu wel dat ut dus een PC forum is, maar waarom wordt er in de Kroeg dan meer over onzin geluld dan over PC's?
Dat zeg ik ook niet, wie er wel en niet mogen komen, maar het is gewoon een feit dat 90% maar een beetje daar rondhuppelt omdat ze niets te vertellen hebben in de forums waar het om draait. En het is ook vrij logisch dat de meeste die ik ken zo'n hekel hebben aan de GoT-Kroeg, het algemene niveau is zo drastisch gedaalt de laatste tijd. Meeste serieuze posters geven daar oude OF en GK de schuld van, en dat is soort van terecht.

Verder heb ik er weinig over te zeggen, jullie gaan je gang daar maar fijn. Maar besef wel hoe het hier zit...

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 16:48 schreef Mystic-Woman het volgende:
Oh en ROBJUHTH! Je lult! Waarom? SP ging nie damen met mij een hunkverkiezing opzetten, dat deed ze alleen! Ik heb een topic gemaakt met de vraagof de boys hun foto wilden posten. Dat deden ze massaal. Geen klacht over gekomen. Topic is volgekomen. In die tussentijd is er ook nog een topic gekomen met de vraag of de dames hun foto wilden posten. Ook over die topic zijn geen klachten gekomen en ook die topic is volgekomen.

Zou je BTW nie even gaan klagen over al die babe en hunks topics? Worden ook foto's neergezet.
En wat dacht je van: Post hier je koppie? Doe je zelf actief aan mee.

Jah je gaat jezelf een beetje tegen spreken jongeman. Wel SP afzeiken over haar foto's maar ondertussen zelf ook foto's posten. FOEI!
Foto's posten is dus ANDERS dan een vleeskeuring....

btw: dat is trouwens nogal offtopic wat je nu doet. het gaat nu over het algemeen, die 2 voorbeelden dienen dus alleen als voorbeeld, en NIET als argument

bovendien: de bewering dat een aantal (waaronder ik dus, volgens jou) jou meteen niet moeten omdat jij een vriendin van SP bent, heeft er niets mee te maken. Ik denk dat je mijn verhaal daarboven verkeerd opgevat hebt. Stond er ook bij-> zie het NIET als een aanval.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Discussie over nut en noodzaak van de GoTkroeg komt morgen pas aan de beurt. Stamp niet 1 gebruiker in de grond voor de algemene niveau-daling van de GoTkroeg aub (als het al daalt, kweenie).

aub dus geen oude koeien, niet op de man spelen, niet provoceren en discrimineren op grond van sexe (misschien ben ik wel vrouw :)), fatsoenlijk taalgebruik en laat iedereen in z'n waarde.

* Delerium is blij dat íe geen Adje is, anders was ecteinascidin de BAN-specialist bij uitstek.

Verwijderd

Vin ut alleen zo dom. Heb ut gevole dat SP de enige is die de hele tijd wordt afgezeken. Dat is nie leuk voor haar, want zij is hier gekomen om gewoon lol te hebben en nie om te worden afgezeken.
Is er iemand in een pokkebui, dan is SP wel weer ut slachtoffer, dan is zij de pineut. Dat is vet zielig, om zomaar iemand te nemen, omdat ut icoontje je nie aanstaat. Er staan mij ook zo veel icoontjes nie aan, maar ik doe daar nie moeilijk over, ook nie als ik in een pokkebui ben!

Mijn voorstel, jah mijn voorstel ;):

De genen die mij en SP nie mogen moeten ons gewoon met rust laten! En wij hun. Als de beide partijen mekaar met rust laten, dan komt ut misschien wel goed...
Dan komt misschien weer een beetje de vrede ;) terug en kan ut weer wat meer gezellig worden.
Nie meer gewoon voor de lol SP afzeiken, want da's giga kinderachtig, dat weten jullie zelf ook wel!
Gewoon niemand meer afzeiken!

• Hyp Hyper
Op zondag 04 februari 2001 14:27 schreef Capoeiristas het volgende:

[..]

Nee joh ik lach hartelijk om de hele situatie.

Jullie maken je nog al druk niet ?

Kom op jongens het is en blijft i-net. Het is niet je leven. Je kunt echt nog iets met je leven doen.
Jij maakt je druk. Kijk maar eens naar je laatste posts. Ik reageer alleen maar op je dom overkomende gedrag. Op persoonlijke titel. Die SP boeit me niks.

En aangezien jij hier zo'n 1100 posts meer rondhangt dan ik, houd ik het erop dat ik meer afweet van het leven buiten internet. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 februari 2001 17:50 schreef ecteinascidin het volgende:
Discussie over nut en noodzaak van de GoTkroeg komt morgen pas aan de beurt. Stamp niet 1 gebruiker in de grond voor de algemene niveau-daling van de GoTkroeg aub (als het al daalt, kweenie).

aub dus geen oude koeien, niet op de man spelen, niet provoceren en discrimineren op grond van sexe (misschien ben ik wel vrouw :)), fatsoenlijk taalgebruik en laat iedereen in z'n waarde.

/me is blij dat íe geen Adje is, anders was ecteinascidin de BAN-specialist bij uitstek.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Iedereen moet nu gewoon kappen met dat slappe gelul over wie er schuldig is etc.
De bewuste topic is gesloten, en deze kan denk ik ook wel dicht.

• ALH

ALH

Als er van dat @!#!@ gedrag niet eens een keer wat gezegd wordt zal er nooit wat aan gedaan worden, dus niet dicht deze!

En met dat gedrag bedoel ik o.a. SP, ik weet ook wel dat zij niet de enige is en het gaat Capoeiristas echt niet alleen om SP hoor...

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op zondag 04 februari 2001 18:00 schreef Mystic-Woman het volgende:
Vin ut alleen zo dom. Heb ut gevole dat SP de enige is die de hele tijd wordt afgezeken. Dat is nie leuk voor haar, want zij is hier gekomen om gewoon lol te hebben en nie om te worden afgezeken.
Is er iemand in een pokkebui, dan is SP wel weer ut slachtoffer, dan is zij de pineut. Dat is vet zielig, om zomaar iemand te nemen, omdat ut icoontje je nie aanstaat. Er staan mij ook zo veel icoontjes nie aan, maar ik doe daar nie moeilijk over, ook nie als ik in een pokkebui ben!

Mijn voorstel, jah mijn voorstel ;):

De genen die mij en SP nie mogen moeten ons gewoon met rust laten! En wij hun. Als de beide partijen mekaar met rust laten, dan komt ut misschien wel goed...
Dan komt misschien weer een beetje de vrede ;) terug en kan ut weer wat meer gezellig worden.
Nie meer gewoon voor de lol SP afzeiken, want da's giga kinderachtig, dat weten jullie zelf ook wel!
Gewoon niemand meer afzeiken!
Gossie... Ik begin bijna medelijden met jullie te krijgen...

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Capoeiristas , je hebt aan een Adje te danken dat er alleen een waarschuwing was.
Zelf stelde ik een Ban voor.
Die waarschuwing is echt niet in mijn eentje tot stand gekomen.

Dat SP soms irri kan zijn zal ik niet ontkennen maar dat vindt ik ook van RobtH en nog een paar andere.

Maar er is in dat Topic maar 1 man een flamewar begonnen, dat ben jij.
Indien er maar 1 flamepost was geweest was die waarschuwing er ook nooit geweest, die is er nml voor het starten en voeren van een flamewar.

Vriendjespolitiek :? dacht het niet, heb hem daarom ook in zijn geheel laten staan zodat iedereen kan zien waarom die waarschuwing.
En idd er hadden er meer mogen zijn, waren er ook misschien wel geweest als er meer Adjes waren geweest.

Al met al vind ik dat je er nog gunstig vanaf ben gekomen, er zijn er voor minder gebanned.

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 18:31 schreef Obi het volgende:

[..]

Gossie... Ik begin bijna medelijden met jullie te krijgen...
Hoeft niet hoor. Ik vraag niet om medelijden. Maar ik ben het gewoon zat, dat ik nog steeds de schuld ervan krijg, dat OF door mij dicht is gegaan.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op zondag 04 februari 2001 18:38 schreef Sweet Pumpkin het volgende:

[..]

..... Maar ik ben het gewoon zat, dat ik nog steeds de schuld ervan krijg, dat OF door mij dicht is gegaan.
Daar moet je je niet druk over maken.
Het was niet (alleen) jouw schuld. En daar gaat het hier ook helemaal niet over...

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 18:01 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Jij maakt je druk. Kijk maar eens naar je laatste posts. Ik reageer alleen maar op je dom overkomende gedrag. Op persoonlijke titel. Die SP boeit me niks.

En aangezien jij hier zo'n 1100 posts meer rondhangt dan ik, houd ik het erop dat ik meer afweet van het leven buiten internet. :)
Laat maar je leert het toch niet. Sorry, je snapt het toch nooit.
Ennuh posten onder de baas zijn tijd roelt. Op nu na dan :)
Geplaatst door HBM (Uitsmijter - 1758) - zondag 04 februari 2001 18:35
Capoeiristas , je hebt aan een Adje te danken dat er alleen een waarschuwing was.
Zelf stelde ik een Ban voor.
Die waarschuwing is echt niet in mijn eentje tot stand gekomen.
Wel meer adjes/modjes als 1 denk ik als je iedereen gaat navragen.
Had je mij willen bannen ? waarom ? omdat ik de waarheid spreek ?
Dat SP soms irri kan zijn zal ik niet ontkennen maar dat vindt ik ook van RobtH en nog een paar andere.
Goh wat lief. Nu je er mee wordt geconfronteerd ga je er op in.
Maar er is in dat Topic maar 1 man een flamewar begonnen, dat ben jij.
Indien er maar 1 flamepost was geweest was die waarschuwing er ook nooit geweest, die is er nml voor het starten en voeren van een flamewar.
Wie begon ? ik ? whahaha lees het nog maar eens over en nog maar eens en nog maar eens en denk dan nog es na.
Vriendjespolitiek dacht het niet, heb hem daarom ook in zijn geheel laten staan zodat iedereen kan zien waarom die waarschuwing.
En idd er hadden er meer mogen zijn, waren er ook misschien wel geweest als er meer Adjes waren geweest.
Vriendjes politiek is er absoluut wel. Dat kun je totaal niet ontkennen. Wees gerust je bent niet de enigste.

Dank je dat je hem hebt laten staan. Nu kan iedereen het tenminste lezen en oordelen
Al met al vind ik dat je er nog gunstig vanaf ben gekomen, er zijn er voor minder gebanned.
Whahahahahahahahahahaha

[algemeen]

Bijna IEDEREEN ziet het. Op een paar newbie's of kortzichtige mensen na. En wat doen de modjes/adjes ? helemaal niets.
Op een paar uitzonderingen na zijn jullie net de politie. Gewoon onderzeiken en doorlopen.

• Hyp Hyper
Laat maar je leert het toch niet. Sorry, je snapt het toch nooit.
Okidoki.. sterkte met de hormoontjes! :)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik heb de topics door gelezen en vin het maar een hoop onzin! Iedereen zat fout. Capoeritas maakte een sarcastiche opmerking waarop verschillende mensen beeten. dus ik vin dat iedereen ook SP een waarschuwing mot!

Advanced sheep-counting strategies

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 18:57 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Okidoki.. sterkte met de hormoontjes! :)
ja ik zal mijn temperament es onder controle proberen te houden..

of bedoel je dat niet :?
.
.
.
.

Maar goed.. Ik een waarschuwing dan moeten er meer volgen.. Ik was niet DE boosdoener.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 16:29 schreef Andina het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet >:)
Ik zie die >:) nu pazz, duz ik houd t beschaafd :9

Ik zie duzz: ik bemoei me er verder niet mee.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 04 februari 2001 19:11 schreef BrammeS het volgende:
Ik heb de topics door gelezen en vin het maar een hoop onzin! Iedereen zat fout. Capoeritas maakte een sarcastiche opmerking waarop verschillende mensen beten.
Dat heb je heel goed gezien.
dus ik vind dat iedereen ook SP een waarschuwing mot!
Ik kom meermaals topics tegen waar het antwoord gegeven is en de draad op slot gaat.
Was dat hier ook gebeurd had het niet zover hoeven komen.
Voor wat betreft het geflame:
Capo komt af en toe hard uit de hoek.
En da's voor sommmige mensen moeilijk te interpreteren/slikken.
Zeker als-ie ergens gelijk in heeft.

• ALH

ALH

Op zondag 04 februari 2001 19:20 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Dat heb je heel goed gezien.
[..]

Ik kom meermaals topics tegen waar het antwoord gegeven is en de draad op slot gaat.
Was dat hier ook gebeurd had het niet zover hoeven komen.
Voor wat betreft het geflame:
precies, en gelijk, dat heeft'ie!

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

De Ban aanvraag was hiervoor.
Nee maar wel die paar zeldzame die we hier hebben..
time to close the kroeg, kick all the onzinners.....and start all over again.
Ja fijn he.
Joepie...... hier een slotje op.... slotje op de kroeg.... jij ophoepelen....en de sfeer wordt al iets beter.
o.a. een poging om de kroeg dicht te krijgen dus.... voor het behoud van het forum. En als me dat een waarschuwing/ban kost heb ik er dat voor over.
Al die onzinners moeten eens oprotten hiero.
Duidelijk een figuur die alles op alles wil zetten om de GoT Kroeg dicht te krijgen.
Het is tenslotte bijna judgementday
Zou hem bijna verdenken een Kloon te zijn van een Die-Hard Tweaker met een hekel aan alles wat niet denkt zoals hij.

En als een Topic in het begin normaal loopt verwacht ik daar geen flamewar in, kan moeilijk alle topics waarin gepost wordt in de gaten blijven houden. Vandaar zo laat pas een slotje.

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 19:20 schreef BackSlash32 het volgende:
geflame :?
Dat wordt mijn nieuwe sig >:)

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 19:31 schreef HBM het volgende:
De Ban aanvraag was hiervoor.
Hiervoor ? leg dat even uit aub... je maakt me nieuwsgierig..
Duidelijk een figuur die alles op alles wil zetten om de GoT Kroeg dicht te krijgen.
Het is tenslotte bijna judgementday
Van mij mag die idd dicht. Maar daar doe ik het niet om. Als je mijn berichten goed leest snap je waarom wel etc.
Zou hem bijna verdenken een Kloon te zijn van een Die-Hard Tweaker met een hekel aan alles wat niet denkt zoals hij.
Capoeirist user id 886 was al van me, ennuh genoeg tweakers die mij irl kennen en dus dat verhaaltje wel uit de wereld halen.
En als een Topic in het begin normaal loopt verwacht ik daar geen flamewar in, kan moeilijk alle topics waarin gepost wordt in de gaten blijven houden. Vandaar zo laat pas een slotje.
Ok waarom hebben diegene die het echt veroorzaken geen waarschuwing ? of diegene die meedoen ? etc.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Goh iemand die zolang hier al is moet ik nu nog uitleggen dat het starten van een flamewar bestraft wordt :?

Schrijf ook Zou bijna gaan denken, niet dat het zo is.

Omdat het Adje wat de thread doorgelezen heeft mij dat advies gaf, en brave jongen als ik ben, durf ik daar niet tegen in te gaan.

Zo beter ?

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 19:52 schreef HBM het volgende:
Goh iemand die zolang hier al is moet ik nu nog uitleggen dat het starten van een flamewar bestraft wordt :?
en mensen die meedoen dan ?
Omdat het Adje wat de thread doorgelezen heeft mij dat advies gaf, en brave jongen als ik ben, durf ik daar niet tegen in te gaan.

Zo beter ?
Nee op welke grond had jij mij eerder willen bannen dan ?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik snap ook niet helemaal waarom jij de enige bent die gewaarschuwd is...als ik zo dat topic doorlees solliciteren er nog wel meer naar (overigens is de waarschuwing meer dan terecht, van mij had je direct een ban gekregen)

Het treurigste is nog de moedwillige poging door het verzieken van redelijk normaal begonnen topic de kroeg dicht te krijgen. Denk je nu echt dat we ons door zulk gedrag laten beïnvloeden.

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 20:52 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom jij de enige bent die gewaarschuwd is...als ik zo dat topic doorlees solliciteren er nog wel meer naar (overigens is de waarschuwing meer dan terecht, van mij had je direct een ban gekregen)
Ok wie wordt er dan nog meer gewaarschuwed ?

Ja ok. Als ik ban had gehad had ik het ook wel gesnapt geloof ik maargoed.
Het treurigste is nog de moedwillige poging door het verzieken van redelijk normaal begonnen topic de kroeg dicht te krijgen. Denk je nu echt dat we ons door zulk gedrag laten beïnvloeden.
Het gaat mij NIET om het sluiten van de kroeg. Laat dat nou es duidelijk zijn.
Ik ben er wel voor dattie dicht gaat maar ga niet iemand anders zijn lol beinvloeden.
Maar wel sick topics/aandachtgeilheid etc.. daar speel ik graag op in.. en als iemand dan zo terug bijt. Ja sorry hoor.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 04 februari 2001 19:31 schreef HBM het volgende:
Topics van SP en een paar anderen hebben blijkbaar een bepaald effect op OF/OTF/GK, dat weten we nu onderhand wel.

Misschien iets om even bij stil te staan?
En dan denk ik dat jullie wel weten wat hiermee bedoeld wordt.

[edit]
even uitgebreid, wil het niet op een persoon gooien.

Verwijderd

Ok...ideetje. Ik probeer te veranderen en mensen die kutdingen tegen me zeggen te negeren. Maar ik wil wel dat andere es kappen me tmij af te zeiken.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Daar heb ik geen moeite mee.
Maar wees wel zo eerlijk om toe te geven dat je zelf ook wat te verwijten valt.

Je vraagt eerst tips om een telefoon'stalker' te achterhalen, die krijg je vervolgens.
Na wat heen en weer gepost waarbij de suggestie valt dat I+Telefonie een beter forum zou zijn zeg je dit:
Nee...want dit gaat over hoe eng ut is dat iemand je lastig valt en niet alleen over telefoons en shit.
En da's draaikonten.
Iemand die geen fan van je is valt daar over, en terecht IMHO.
Over de manier waarop, had-ie misschien subtieler kunnen doen, maar dat zit nou eenmaal niet in z'n aard.

Verwijderd

Ik zeg ook niet dat ik het heilige boontje ben, en ik zal serieus proberen te veranderen. Maar dan wil ik wel dat dat afzeiken eens kapt.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

'kee ;)

Is dat ook weer duideljk.

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 21:23 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het heilige boontje ben, en ik zal serieus proberen te veranderen. Maar dan wil ik wel dat dat afzeiken eens kapt.
ok

• Capo
  • Niet online
Op zondag 04 februari 2001 21:23 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[non-flame war modus :? :?]
En te beseffen dat het een pc forum is met allemaal hitsige tweakers dus beetje je verhalen voor je houden en anders naar Fok!
Anders is het eindelijk bekend dat je tot nu toe alleen aandacht wou

Ok veranderen we beide ? deal ?

Ik slaap meer en post anders
en jij hapt niet steeds en zo

Wil ik alleen nog weten waarom HBM mij al eerder wou bannen..

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 20:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zondag 04 februari 2001 17:16 schreef Mystic-Woman het volgende:
Dat is nu precies de reden hoezo van _mij_ de kroeg dicht mag. Je geeft zelf al aan dat je niets van PC's weet. Je zit hier dus in principe alleen maar omdat je vrienden/vriendinnen hier ook hangen.

Dit is geen flamebait van mij richting jou, maar meer een waarneming. Ik pik jouw tekst er even uit omdat je het zelf zo mooi verwoord. Topix over PC's worden overgeslagen omdat het je niet boeit.

Dit soort dingen geeft mij het gevoel, samen met de hoeveelheid mods/uistmijter/lite-mods whatever, dat de Kroeg geen bestaansrecht heeft.

Nogmaals, dit is mijn mening. Ik heb het gevoel dat de effort die (relatief nutteloos) in de kroeg gestopt word, beter in andere zaken gestopt kan worden.

Het forum blijft tenslotte "Gathering of Tweakers niet "Gathering for social chitchat"

Aannames zijn fataal.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 04 februari 2001 21:38 schreef GaMeOvEr het volgende:

[Aangehaalde post van Mystic-Woman]

Dat is nu precies de reden hoezo van _mij_ de kroeg dicht mag. Je geeft zelf al aan dat je niets van PC's weet. Je zit hier dus in principe alleen maar omdat je vrienden/vriendinnen hier ook hangen.

Dit is geen flamebait van mij richting jou, maar meer een waarneming. Ik pik jouw tekst er even uit omdat je het zelf zo mooi verwoord. Topix over PC's worden overgeslagen omdat het je niet boeit.
*ouch* spijkers + koppen
Dit soort dingen geeft mij het gevoel, samen met de hoeveelheid mods/uistmijter/lite-mods whatever, dat de Kroeg geen bestaansrecht heeft.
Nogmaals, dit is mijn mening. Ik heb het gevoel dat de effort die (relatief nutteloos) in de kroeg gestopt word, beter in andere zaken gestopt kan worden.
Het forum blijft tenslotte "Gathering of Tweakers niet "Gathering for social chitchat"
Ik loop zelf ook in andere fora rond, maar af en toe in de kroeg is niks mis mee (stap in het weekend wel een IRL kroeg in hoor ;)).

Waar je wel voor moet waken is nou net het moelijke: hoe zorg je dat er niet teveel "vreemd volk" daardoor binnenkomt.
Aangezien er nog steeds 'tweakers bovenaan staat vind ik best dat er iets meer mag worden gevraagd van het nivo.

Overigens niet alleen in de kroeg, ook andere fora.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op zondag 04 februari 2001 21:35 schreef Capoeiristas het volgende:
Wil ik alleen nog weten waarom HBM mij al eerder wou bannen..
Wilde je niet eerder bannen maar wilde je bannen om die uitspraken welke de GoT Kroeg raken.

Laat de Kroeg niet sluiten door mensen die er op zijn om hem te sluiten zoals jij aangaf.

En alleen om die reden had ik een ban gewild
Dus hiervoor,
Nee maar wel die paar zeldzame die we hier hebben..
time to close the kroeg, kick all the onzinners.....and start all over again.
Ja fijn he.
Joepie...... hier een slotje op.... slotje op de kroeg.... jij ophoepelen....en de sfeer wordt al iets beter.
o.a. een poging om de kroeg dicht te krijgen dus.... voor het behoud van het forum. En als me dat een waarschuwing/ban kost heb ik er dat voor over.
Al die onzinners moeten eens oprotten hiero.
edit:

ps - Ben dus xtra voor de Kroeg aangesteld, dus de andere Fora leveren geen Mod in ofzo evenals HlpDsk,Andina en Llewella en klmurphy,
welke ook in eerste instantie voor de kroeg zijn aangesteld.
Op vrijwillige basis, dus kom niet aan dat deze site iets tekort komt doordat er zoveel Mods in de kroeg zijn.

• witchdoc
  • Laatst online: 16-02 12:15
Wordt het niet bijna tijd om hier ook een slotje op te zetten?!

Flamen om welke reden dan ook mag NIET.. vind je dat een user ter orde moet geroepen worden doe dat dan in SU..

en nu allemaal kappen met die onzin!
:(

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Blijkt maar weer dat de teugels nog niet echt gevierd kunnen worden bij sommigen.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zondag 04 februari 2001 21:48 schreef BackSlash32 het volgende:

[.knippie.]

*ouch* spijkers + koppen

[.knip.]

Ik loop zelf ook in andere fora rond, maar af en toe in de kroeg is niks mis mee (stap in het weekend wel een IRL kroeg in hoor ;)).

Waar je wel voor moet waken is nou net het moelijke: hoe zorg je dat er niet teveel "vreemd volk" daardoor binnenkomt.
Aangezien er nog steeds 'tweakers bovenaan staat vind ik best dat er iets meer mag worden gevraagd van het nivo.

Overigens niet alleen in de kroeg, ook andere fora.
Eens.

Je geeft het zelf al aan. Je komt zelf ook wel eens in de kroeg. Daar is ook helemaal niets mis mee.

Het uitgangspunt van de kroeg is ook helemaal niets mis mee.

De praktijk van de kroeg is helaas mis.

Het uitgangspunt :

Je wilt ff blaten, je gaat ff naar de kroeg. Er is ff nix interessants in de andere Fora, je gaat ff naar de kroeg. Je bedenkt iets grappigs, je gaat ff naar de kroeg.

De praktijk :

80% van de kroeg is geregd voor de kroeg, (of Onzin Forum, of Off-Topic forum, geef het maar een naampje) niet voor T.net of GoT.

60% komt niet eens buiten de kroeg.

De gewone tweakers irriteren zich in de kroeg, vanwege het blaat-gehalte, en gaan er dus maar niet meer heen.

Er zitten er nog zat die soms in de kroeg zitten en soms niet. Er zitten ook een stel bikkels (als in niet-adjes, en ook niet sarcastisch bedoelt) die proberen een beetje niveau in de kroeg te houden. (klmurphy bijvoorbeeld)

Kijk nu eens naar Lieve Adjes, hoeveel threads die daar gestart worden aan de hand van Kroeg perikelen. Is dit het nu echt allemaal waard ?

Ideen hoe je de stroom "niet tweaker-mensen" afremt ? Wil men dat uberhaupt is de eerste vraag ?

Zo ja, hoe doe je dat ? Mja, dat is een lastige, daar moet ik ff over nadenken...

Je mag pas na een bepaalde ratio posts in andere fora in de kroeg posten ? Hmmzz.. Als dat bij nieuw geregde mensen gelijk mis gaat (als in, andere fora overspoelen met loze threads) waarschuwen -> bannen. Dat levert ook best wel wat werk op, maar als "het nieuws" van de methodiek eenmaal bekend is, zal de stroom "niet-voor-T.net-en-GoT-reggende-mensen-maar-alleen-voor-de-kroeg" wel afnemen.

Nogmaals, ik roep ook maar wat...

Aannames zijn fataal.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Prima, vanaf 100 posts mag je onder supervisie van de uitsmijters de kroeg in ;)

[edit]
Uitleg: waarom 100?

Nou, omdat ik denk dat je met 100 postings een redelijk beeld kan krijgen wat je toelaat.
100 blaatberichten van een user gaan best wel eens opvallen denk ik ;)

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 22:22 schreef BackSlash32 het volgende:
Prima, vanaf 100 posts mag je onder supervisie van de uitsmijters de kroeg in ;)
dan krijg je weer geblaat in andere fora, zoals onzinnige opmerkingen die gepost worden in het hardware-forum... lijkt mij ook weer niets

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

zie mijn post hierboven, editje.

Als je binnen die 100 alleen maar loopt te blaten heb je allang een keer een waarschuwing te pakken.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 12:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

Pfff wat een ongelofelijk gezeik dit zeg. Mensen die ruzie maken via het internet, terwijl ze elkaar helemaal niet kennen! Laat iedereen toch lekker doen wat hij/zij wilt! De moderators, admin, uitsmijters of whatever zijn ervoor om mensen een waarschuwing te geven of een topic te sluiten. De gebruikers zijn hier om topics te openen om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Zo ontstaat er een discussie/gesprek. Als een gesprek/discussie je niet interesseert, ga je -net als in het echte leven- ergens anders kijken. It's so fucking simple. Flamewars zijn kinderachtig, iemand afzeiken eigenlijk ook (ok ik heb mij er ook weleens schuldig aan gemaakt). Maar goed, uhm...ophouden dus.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nou moet ik zeggen dat ik 100 ontopic posts ook wel best weer veel vind... :P Maak er 50 van. (50 goede wel te verstaan...)

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Ik gooi dit maar op slot, lees het zo door en verbind er mijn oordeel aan.

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb de hele thread nog eens doorgelezen en heb ook van verschillende users de posts nog eens nagezocht.

Ten eerste: Dit forum is in eerste instantie een forum voor de enthousiaste computer gebruikers. Het is niet opgezet voor mensen die het hier wel gezellig vinden in de kroeg of iets dergelijks. (Zoek de post van GaMeOvEr hier in deze thread op en lees het na, hij verwoord het erg netjes.)

Ten tweede: Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iemand de hand boven het hoofd gehouden word, SP en MW hebben nog geen waarschuwing gehad heb ik gezien en daarom is het nu dan tijd om ze maar eens te geven. De redenen hiervoor zijn erg eenvoudig: Jullie ontlokken misschien niet direct flames, maar als er geflamed word, gaan jullie heel relaxed meedoen. Zo'n beetje elk zichzelf respecterend persoon zou dit niet doen en juist omdat je gaat flamen maak je het alleen maar erger.

Ten derde: RobTH en Capoeiristas hebben in deze in mijn ogen grotendeels gelijk, het had niet alleen capo hoeven zijn die een waarschuwing kreeg, ook SP had hier zeker haar aandeel in. (Vandaar dus ook die waarschuwing)

Ik kom vast nog wel het een en ander tegen om over te babbelen, maar dit zijn mijn eerste drie punten. Laten we nu eens verder discusieren, maar wel op een normale manier. Doe je dat niet, dan kan je een waarschuwing of ban verwachten.

[Edit] Typo's voorbehouden :P

Bericht hierboven

• Capo
  • Niet online
Ik ben even sprakeloos sorry.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik werd even op mijn vingers getikt, aangezien ik zowel SP als MW een waarschuwing geef en capo er ook eentje heeft gehad, maar de 4e persoon in dit verhaal er geen heeft gekregen, kan ik met scheve ogen worden aangekeken. Vooral nadat ik zeg dat ik niemand de hand boven het hoofd wil houden.

Daarom moet ik ook een waarschuwing aan RobTH geven, het is misschien niet netjes dat ik dat niet eerder had bedacht, maar het is wel zo netjes om de mensen die er het meeste bij betrokken waren allemaal te waarschuwen.

Bericht hierboven

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Floris, relaxte opstelling, super !

Laten we idd ff serieus zonder geflame verdergaan.

Ik vind het op zich ook wel een goede wat \32 zegt, voor een nieuwe User gewoon tot een bepaalde heoveelheid minimale goede posts de kroeg op slot houden.

De nieuwe User een soort "proeftijd" (klinkt dat negatief... ;) ) geven, en dan opties vrijswitchen, zoals de kroeg. (eventueel ook SG, om fora-vervuiling te voorkomen ?)

Dat betekend niet dat je newbeez op zogenaamde "domme" vragen moet afrekenen, maar een op bepaald soort gedrag. (denk hierbij aan taalgebruik, flamez, spelen op de man, niet het topic, spemmen)

De "gedragslijnen" opstellen is natuurlijk aan de Adjes, hoewel ik vind dat het in de FAQ al mooi beschreven staat.

Aannames zijn fataal.

• ConZito
Iedereen die er bij betrokken is geweest heeft schuld, en verdienen dus een waarschuwing, niet meer dan terecht. Zo krijg je idd geen scheve ogen.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wijze woorden.
Denk dat dit een voorbeeld moet zijn hoe d'r in zo'n geval gehandeld moet worden..

die 100 posts-regel.. zou je zo moeten zien, je hebt een getrapt systeem:
>50 posts - alleen reageren, geen topic openen
>100 posts - ook topic openen.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.