Call-for-features voor de forumsoftware

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op Thursday 01 February 2007 @ 13:32:
verder zou ik wel eens willen weten wat er nou echt nodig is om het 'actieve topics' probleem op te lossen. ik zie dat er al wel een 'sorteer op datum laaste reactie door USERID' is maar zou daar niet een soort van 'sorteer op datum laaste reactie NA reactie door USERID' aan toevoegen. volgensmij moet dan alleen een WHERE clausule worden aangepast/toegevoegd aangezien het laaste PostID al bekend is, dus als 'WHERE laaste_postid != 'USERID' of denk ik nou te simpel?
Dat is inderdaad te eenvoudig gedacht.

Maar ik zou ook niet zo goed weten wat dit beter is dan je posthistory nalopen; die sorteer je dan op laatste reactie (standaard view), en als jouw naam er niet staat... dan heeft iemand anders na jou gereageerd.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

crisp schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:06:
[...]

Dat is geen security-issue meer maar een lek zo groot als die in de Titanic; dat zal dus zeker niet gaan gebeuren ;)
Oh, dat het zoveel impact zou kunnen hebben wist niet. Het was iig een leuke gedachten. Ik droom nog ff verder :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Rakkerzero schreef op Thursday 01 February 2007 @ 14:18:
[...]

Oh, dat het zoveel impact zou kunnen hebben wist niet. Het was iig een leuke gedachten. Ik droom nog ff verder :P
neem een abo, kan je je eigen css gebruiken op got ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

chem schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:49:
[...]

neem een abo, kan je je eigen css gebruiken op got ;)
Ik heb een abo :)
Is er ook ergens een guide te vinden hoe je zo'n CSS kunt maken. Of moet ik gewoon de GoT CSS downloaden en die aanpassen naar wens?? Heb er nooit echt info over gezien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Rakkerzero schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:51:
[...]

Ik heb een abo :)
Is er ook ergens een guide te vinden hoe je zo'n CSS kunt maken. Of moet ik gewoon de GoT CSS downloaden en die aanpassen naar wens?? Heb er nooit echt info over gezien.
Er moet ergens wel een draadje zijn met voorbeelden in het ABO-forum :)

Overigens met security-issue doelde ik op het voorstel om een topicstart op te kunnen maken met eigen CSS. Niet alleen geeft dat een gebruiker dan de mogelijkheid om onze complete layout te wijzigen buiten de betreffende post zelf, maar CSS biedt - in ieder geval in Internet Explorer - ook mogelijkheden tot het uitvoeren van scripts...

Je eigen custom CSS gebruiken heeft dat probleem niet, want die is alleen beschikbaar voor jezelf.

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 01-02-2007 15:03 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ok, duidelijk. Thanx voor de uitleg :)
Ik wist overigens niet dat IE scripts vanuit een CSS-file toelaat. Moet nog veel leren als webdevver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik heb er nog wel eentje. Als er topicreports bij een topic geplaatst zijn krijg je een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_label.gif te zien voor de title. Fantastisch, ware het niet dat je hetzelfde icoontje te zien krijgt voor een topic met 1 als een topic met 42 reports. Zeker als je een TR nog even laat 'hangen' omdat het op dit moment niet nodig is om in te grijpen maar het gevaar nog niet geweken is, is het onmogelijk om zonder te klikken te zien of er nieuwe TRs bijgekomen zijn of niet.

Is het mogelijk om, naast de alt-text die er nu al instaat, ook nog eens het icon te veranderen? Dus een labeltje met '1', '2', '3', 'veel' ofzo? Of is dat een template-probleem?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
BtM909 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:02:
[...]

Dat bestaat nu toch al :?

[...] (editten DM's)

Hoe zie je dat dan in de uitwerking? Ik heb je DM al gelezen en dan ga jij nog ineens dingen wijzigen?

[...] (verwijderen mensen uit DM-draadje)

Hoe zie je dat dan in de uitwerking? Ik heb je DM gelezen en dan is hij ineens weg?
Het editten lijkt idd een beetje vreemd, maar in groepstopics is het toch wel handig. Maar idd, een gelezen brief aanpassen klinkt vreemd.

Mensen toevoegen/verwijderen uit DM-topics:
Hierbij bedoel ik dus geen standaard DM, maar een groeps-DM, het zou handig zijn om nieuwe mensen te kunnen 'subscriben', en (als je in de DM-lijst staat) jezelf te unsubscriben.
Daarbij is het misschien mogelijk om alleen de nieuwe reply's niet meer te ontvangen, maar het 'oude deel' van het topic wel (toen je nog wel ingeschreven was)

Hopelijk is het nuttige feedback, hoewel ik nu wel inzie dat het idd een lastige feature wordt, aangezien deze niet vaak gebruikt zal worden.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 22:09

Zoefff

❤ 

@ Sprite, Dat kan je in de templates afhandelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zoefff op 01-02-2007 15:34 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misschien is dit een beetje tornen aan mods rechten, maar topic starters het rechten geven hun eigen titel te mogen veranderen van het topic. Heb er even over na gedacht, en hier kan weinig mee mis gaan. Je zou een systeem kunnen inbouwen dat als een mod de titel al veranderd dat de ts dat niet meer kan doen zoals bij posts. Je ziet namelijk heel vaak verkeerde titels (ook bij mij) en dan lijkt het me wel handig als de ts dat even kan veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
DaannO schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:37:
Misschien is dit een beetje tornen aan mods rechten, maar topic starters het rechten geven hun eigen titel te mogen veranderen van het topic. Heb er even over na gedacht, en hier kan weinig mee mis gaan. Je zou een systeem kunnen inbouwen dat als een mod de titel al veranderd dat de ts dat niet meer kan doen zoals bij posts. Je ziet namelijk heel vaak verkeerde titels (ook bij mij) en dan lijkt het me wel handig als de ts dat even kan veranderen. :)
Dan gaan mensen schreeuwerige titels maken en er allemaal meuk bijzetten + dat topics door de vele veranderingen onherkenbaar worden.
Weer rechten die veiliger zijn in de handen van mods.

Maar wat ik dus graag wil is een soort integratie van je posthistorie en de postherinneringen (die halve bookmarks). Ik ben niet zo'n fan van het bookmark scherm, maar Alt+C is zwaar favoriet. Dat is toch wel samen op te roepen?

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sprite_tm schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:20:
. Zeker als je een TR nog even laat 'hangen' omdat het op dit moment niet nodig is om in te grijpen maar het gevaar nog niet geweken is, is het onmogelijk om zonder te klikken te zien of er nieuwe TRs bijgekomen zijn of niet.
Als je met de muis boven het TR icoon blijft hangen dan verschijn in de popup hoeveel TR's er zijn :)
Edit: duh, had had je zelf ook al door. Lekker wakker weer...

[ Voor 6% gewijzigd door Creepy op 01-02-2007 17:41 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sprite_tm schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:20:
Ik heb er nog wel eentje. Als er topicreports bij een topic geplaatst zijn krijg je een [afbeelding] te zien voor de title. Fantastisch, ware het niet dat je hetzelfde icoontje te zien krijgt voor een topic met 1 als een topic met 42 reports. Zeker als je een TR nog even laat 'hangen' omdat het op dit moment niet nodig is om in te grijpen maar het gevaar nog niet geweken is, is het onmogelijk om zonder te klikken te zien of er nieuwe TRs bijgekomen zijn of niet.

Is het mogelijk om, naast de alt-text die er nu al instaat, ook nog eens het icon te veranderen? Dus een labeltje met '1', '2', '3', 'veel' ofzo? Of is dat een template-probleem?
Ik heb ooit gevraagd om nieuwe TR's sinds je laatste bezoek adhv het TR icoontje te detecteren. Een lichtere/andere kleur bijvoorbeeld, zoals bij gewone topics :) Volgens mij komt dit nog wel eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

weet niet of iets in deze trant al is gezegd of dat het met rss handig gaat. Maar ik vind de myreact post history nog handiger kan. Sommige topics zijn interessant maar lopen niet heel erg snel, vaak gebruik ik in myreact mijn posthistory om te kijken of er al is gereageerd. Maar als ik ook iets post in zo'n topic als dit of een HK topic dan verdwijnt het tragere topic. Omdat een topic als dit veel vaker wordt gereageerd. Graag zou ik een feature zie of uitbereiding waardoor de status van de "kleine topics" goed zichtbaar is..

En misschien ook een search optimalisatie voor guides of handige oplossingen. Vaak wordt er bij een probleem naar de search verwezen maar het topic met de goede oplossing heb je niet een twee drie. Misschien dat je users een soort "dit antwoord is nuttig" optie kan geven en zodat de search deze topics eerder laat zien.
Verder een cache (voor zover dat gaat met auteursrechten) van plaatjes bij handige guides. Zodat de guides niet na een paar maanden nutteloos worden door gebrek aan plaatjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
ik heb me rot gezocht. maar ik wil mensen kunnen DM'en zonder dat ze mijn buddy worden.
heb geen zin in een loeigrote buddy lijst, met mensen die je ooit 1 keer een bericht hebt gestuurd.

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tha_Butcha schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:04:
ik heb me rot gezocht. maar ik wil mensen kunnen DM'en zonder dat ze mijn buddy worden.
heb geen zin in een loeigrote buddy lijst, met mensen die je ooit 1 keer een bericht hebt gestuurd.
Dat kan ook gewoon? :o Misschien heeft het ermee te maken dat je volgens je profiel geen DM's wil ontvangen. Zet die DM-functie eens aan? Vanaf dat moment zou er onder de naam van elke poster aan de linkerkant een DM-icon zichtbaar moeten zijn. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tha_Butcha,
De mensen die jij wil DM'en hebben waarschijnlijk de DM functie in hun profiel niet aangezet. Dit kan gedaan wegens privacy redenen of omdat ze die functie niet kennen. Laatste optie is meestal het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sterker, hij heeft zélf de DM functie niet aanstaan ;)

Hier moet je dus wezen:
Direct messages [X] Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
7)8

overigens heb ik wel DM's ontvangen, en heb die shit nu pas aangezet :s

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:27

momania

iPhone 30! Bam!

Tha_Butcha schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 00:18:
7)8

overigens heb ik wel DM's ontvangen, en heb die shit nu pas aangezet :s
Zullen vast PM's zijn geweest ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dit is waarschijnlijk een template-issue, maar zou het niet handig zijn om de laatste poster in een topic altijd in beeld te hebben, in plaats van bij het hoveren van de topictitel?

Misschien is het al eens ter sprake gekomen hoor, maar wanneer ik bijvoorbeeld een dagje heb zitten forummen en in diverse topics replies geplaatst, en dan mijn post history bekijk moet ik ieder topic af om te kijken of er na mij nog posts zijn geplaatst. Terwijl ik anders mijn nickname naast het topic zie staan, zodat ik het niet hoef te openen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CodeCaster schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 04:12:
Dit is waarschijnlijk een template-issue, maar zou het niet handig zijn om de laatste poster in een topic altijd in beeld te hebben, in plaats van bij het hoveren van de topictitel?

Misschien is het al eens ter sprake gekomen hoor, maar wanneer ik bijvoorbeeld een dagje heb zitten forummen en in diverse topics replies geplaatst, en dan mijn post history bekijk moet ik ieder topic af om te kijken of er na mij nog posts zijn geplaatst. Terwijl ik anders mijn nickname naast het topic zie staan, zodat ik het niet hoef te openen.
Rood mapje vs. grijs mapje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik weet niet hoeveel tijdmarge er op die mapjes zit, maar meestal zijn ze een paar uur lang rood bij mij, ook als er niet in gepost wordt. Schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CodeCaster schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 04:39:
Ik weet niet hoeveel tijdmarge er op die mapjes zit, maar meestal zijn ze een paar uur lang rood bij mij, ook als er niet in gepost wordt. Schiet niet echt op.
Dan check je het forum te vaak, want na een x aantal minuten (20?) wordt je sessie gereset en worden alle mapjes grijs. Je kan dat ook handmatig doen, en wel hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

-NMe- schreef op Friday 02 February 2007 @ 04:48:
[...]

Dan check je het forum te vaak, want na een x aantal minuten (20?) wordt je sessie gereset en worden alle mapjes grijs. Je kan dat ook handmatig doen, en wel hier. :)
standaard staat het op 5 minuten, tenzij t.net het aangepast heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:33

Garyu

WW

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:43:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark-todo.gif
onderaan het topic inplanten. Maar dit is een template issue lijkt mij en is al eens (veel?) vaker aangevraagd. Maar goed nee heb je en ja kun je krijgen :P
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark-todo.gif

Deze dingetjes voor individuele reacties.

[ Voor 27% gewijzigd door Garyu op 02-02-2007 13:55 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Als ik niet ingelogd ben op Tweakers, dan komt er een inlogschermpje boven de lijst met fora. Alleen is dat bij active topics niet zo. Als je dan ook active topics in de HK wilt bekijken en niet ingelogd bent is dat misschien wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De HK is een afgeschermd forum van GoT. Als je niet ingelogd ben met een account die HK-XS heeft, dan zal je daar ook nooit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
Rakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:06:
De HK is een afgeschermd forum van GoT. Als je niet ingelogd ben met een account die HK-XS heeft, dan zal je daar ook nooit kunnen komen.
Dat bedoel ik niet, maar ik bedoel meer dat er dan een invoerschermpje boven de lijst met active topics komt, wat wel het geval is bij de lijst met fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een quick-login op de index is zinvol en logisch. Op het moment dat je die ook boven de activetopics-listing gaat laten zien zou je 'm eigenlijk overal boven moeten gaan zetten, en dat vind ik een beetje overdone...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat ik trouwens ook erg fijn vind van forums waar PHPbb op draait is dat ze het gebruik van "acceskeys " op tekstopmaak functie hebben.

Bijv. ALT + B = geselecteerde tekst dik maken

Het is meer een gewenning van o.a. MS Word doortrekken naar hier.
Zou zoiets ook niet haalbaar/nuttig zijn op tweakers?

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 02-02-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Rakkerzero schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:35:
Wat ik trouwens ook erg fijn vind van forums waar PHPbb op draait is dat ze het gebruik van "acceskeys " op tekstopmaak functie hebben.

Bijv. ALT + B = geselecteerde tekst dik maken

Het is meer een gewenning van o.a. MS Word doortrekken naar hier.
Zou zoiets ook niet haalbaar/nuttig zijn op tweakers?
Dat is er al, weet alleen even niet waar het overzicht staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

DaannO schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:37:
[...]

Ik zie in voorkeuren alleen dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7e20f1db17bb070e647bcba0d3f85b86/full.jpg

Verder niets over sneltoetsen voor tekstopmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

DaannO schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:37:
[...]

ctrl+b, ctrl+i, ctrl+u, ctrl+s - zie ook de titles op de betreffende knopjes in de editor toolbaar :)
(overigens niet beschikbaar in de quick reply)

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 02-02-2007 14:42 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Garyu schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:54:
[...]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze dingetjes voor individuele reacties.
Templatestuff, dus geen React FR. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/bookmark_message_new.gifstaat al bij elke post en bij het aanmaken van een bookmark heb je altijd al de keuze of het een postreminder moet zijn of niet. Blijft alleen post tr over, maar je kan ook gewoon voor insert tr gaan en op quote drukken bij de post in kwestie.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

crisp schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:41:
[...]

ctrl+b, ctrl+i, ctrl+u, ctrl+s - zie ook de titles op de betreffende knopjes in de editor toolbaar :)
(overigens niet beschikbaar in de quick reply)
Ah, ok. Dat wist ik niet. Ik ben vaak zo snel met knopjes drukken of handmatig UBB tags typen dat ik nooit echt die titels nooit gezien heb.

Staat dat overigens al in de FAQ?? Zo nee, dan mag dit best toegevoegd worden lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Voutloos schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:41:
Blijft alleen post tr over, maar je kan ook gewoon voor insert tr gaan en op quote drukken bij de post in kwestie.
Wat dus best veel werk kan zijn, zeker bij grotere topics, want dan moet je die post weer terug zien te vinden, handiger is gewoon als je direct een post kan reporten ipv een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:15:
[...]

Wat dus best veel werk kan zijn, zeker bij grotere topics, want dan moet je die post weer terug zien te vinden, handiger is gewoon als je direct een post kan reporten ipv een topic.
Rechter-muisknop op de datum, 'Copy link location' kiezen, 'Home' indrukken op je ToBo, op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif klikken, ctrl+v doen, eventueel iets bijtypen en alt+s drukken :Y)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

crisp schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:29:
[...]

Rechter-muisknop op de datum, 'Copy link location' kiezen, 'Home' indrukken op je ToBo, op [afbeelding] klikken, ctrl+v doen, eventueel iets bijtypen en alt+s drukken :Y)
Best veel handelingen ;)
Daarnaast wil ik vaak alleen een stukje quoten, en dan moet je nog moeilijker gaan doen :)
Anyway, het is alleen maar een feat. req. Maar het zou enorm handig zijn als het mogelijk was :P

Overigens bedenk ik me nu dat het ook handig kan zijn als je op deze manier kan reporten zodat een modje tijdens het lezen van het topic al direct kan zien of er op een post een report zit (icoontje, andere kleur etc) iets wat niet mogelijk is als er alleen gereport kan worden op topic niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Een "active-topics" knop voor user-defined sub-fora? Of is dat al geopperd?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 20:58
Haha dat is een subforum toch zowiezo al...

// ow zo bedoel je... nouja als jij 3 custom fora in je myreact hebt, zie je van die 3 toch al de active topics..

[ Voor 57% gewijzigd door Kaspers op 02-02-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

crisp schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:29:
Rechter-muisknop op de datum, 'Copy link location' kiezen, 'Home' indrukken op je ToBo, op [afbeelding] klikken, ctrl+v doen, eventueel iets bijtypen en alt+s drukken :Y)
Ik heb trouwens gerelateerd aan deze feature request ooit een andere feature request gedaan wbt. reageren op TR's vanuit de crew - zie ook [tpl] Topic Report reactie link.

Moeten daarvoor naast TPL werk ook nog React aanpassingen gedaan worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:02

JHS

Splitting the thaum.

_DH schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:35:
Een "active-topics" knop voor user-defined sub-fora? Of is dat al geopperd?
Dat bestaat, in de vorm dat je uit je active topics fora kan uitsluiten en dan ook nog 's naar de volledig AT kan kijken :) . Daar kan vervolgens ook nog 's topics uitfilteren met ?data[forum_filter]=, overigens.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
JHS schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:41:
[...]
Dat bestaat, in de vorm dat je uit je active topics fora kan aansluiten en dan ook nog 's naar de volledig AT kan kijken :) . Daar kan vervolgens ook nog 's topics uitfilteren met ?data[forum_filter]=, overigens.
En je kan ook in je preferences een standaard active topics filter toepassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Dat zei ik in de eerste zin, of dat bedoelde ik iig ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chem schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:14:
[...]

Dat is inderdaad te eenvoudig gedacht.

Maar ik zou ook niet zo goed weten wat dit beter is dan je posthistory nalopen; die sorteer je dan op laatste reactie (standaard view), en als jouw naam er niet staat... dan heeft iemand anders na jou gereageerd.
ik heb toch echt heel goed gekeken maar er staat alleen de tijd van de laaste post, niet wie dat was. dus als je een paar reacties plaats in een aantal topics en je kijkt een uurtje of 1-2 later weer kun je niet zien in welke topics er iets is bijgeplaats en moet je elke topic appart openen om tot de ontdekking te komen dat je zelf de laatste reactie had.

Niet een erg overzichtelijke en eigenlijk bedriegelijke manier van 'actieve topics' of 'post history' weergeven. het zou de topics moeten weergeven welke veranderd zijn NA mijn laaste bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Docey, je hoeft topics niet daarvoor te openen, als je je muis boven de topictitle houd zie je al wie de laatste reactie geplaatst heeft. :)

Verder zou je ook meer met de handmatige sessie reset kunnen werken (te benaderen als optie in het myreact submenu helemaal boven elke pagina, een link in je myreact zelf en tevens kan je er middels je voorkeuren een accesskey aan hangen.) Als je dit doet op het moment dat je 'bij bent', weet je zeker dat later alles met een rood mapje nieuw voor je is. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Het verschilt ook per template, in base-(_)grey staat je naam bij de datum van de laatste reactie. In de tweakers template krijg je de naam van de laatste poster te zien in de tooltip van de topiclink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Waar we al mee bezig zijn of al af is (zie ook startpost):
  • RSS feed voor pm_discussion en list_discussions
  • Jezelf uitschrijven uit een DM (verdwijnt dus uit je mailbox)
  • DM ongelezen markeren
  • Notificaties stopzetten (DM blijft in mailbox, maar geen notificaties meer erover)
Daarna gaan we verder met de uitgebreidere bookmarks, en gaan we kijken of het PH-filter haalbaar is. Daarna de DM-buddy-filter verhaal; en dan zien we wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien nog een leuk. Geen idee of het wel nuttig is voor tweakers, maar het zou, met name met grote topics, erg veel kunnen helpen.

Multi-user topicstart

De mogelijkheid om met een meerdere users vooraf bepaald een topic kunnen starten. Dit groepje users zouden allemaal de rechten hebben om de topicstart aan te kunnen passen.
Het idee zou dan zijn om 1 of meerdere users via een soort van DM vergelijkend systeem om een topicstart invite te vragen. Dan kan er met de genodigden users aan de topicstart gewerkt worden.
Als alle users van de groep op een knop "ready + submit" (oid) geklikt hebben wordt het topic pas geopend onder vermelding van de user die iedereen geinvite heeft.
Aan de interface van de topics hoef dan verder niks gewijzigd te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 05-02-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Dit vereist wederom geen wijziging in React; het is een kwestie van een custom-topic-type of veld; en wat eenvoudig rootclass werk om de list_messageshistory en update_message velden te overloaden met een andere rechtenset ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dus het is niks of wat?? :S
Wat dat maak ik verder niet echt uit uit je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:22:
Dus het is niks of wat?? :S
Wat dat maak ik verder niet echt uit uit je post.
Het punt is dat Parse het niet speciaal voor React hoeft te ontwikkelen, maar dat Crisp het nu zelf al kan maken (mits tijd en zin enzo :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

mithras schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:25:
[...]
Het punt is dat Parse het niet speciaal voor React hoeft te ontwikkelen, maar dat Crisp het nu zelf al kan maken (mits tijd en zin enzo :p ).
Ah ok. Ff afwachten op een reactie van Crisp dan of het een gewenste toevoeging is voor tweakers dus. :)
BtM909 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:51:
Volgens mij zijn hier al discussies over geweest in het verleden... Misschien even een search in React Bugs en Featurerequests? ;)
Ik heb dergelijke discussies wel vaker gezien idd. Volgens mij was dan de reactie dat GoT dit niet nodig heeft oid.
Maar ik denk zelf dat ik best bruikbaar is voor GoT. Het komt de kwaliteit van de topics alleen maar ten goede de manier zoals ik postte.

@F_J_K,

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 05-02-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij zijn hier al discussies over geweest in het verleden... Misschien even een search in React Bugs en Featurerequests? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Rakkerzero schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:29:
Ik vind de GoT search trouwens ook erg slecht werken mbt het zoeken van topics met vervolgdelen.
Het vooral handig als het op de volgende van laatste deel naar eerste van zo'n reeks topics verschijnt.
Misschien dat hier ook nog iets voor verzonnen kan worden.
offtopic:
Voeg "title:(x AND Y)" aan je zoekterm en je hebt het al bijna: http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
Ik vind de spoiler hier op GoT nogal lelijk :> . Hij is helemaal zwart en dat vind ik niet mooi staan bij de opmaak van GoT. Als je kijkt naar de spoiler van FOK!, dan vind ik die toch veel mooier. De smilies vallen er ook mooi in weg.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://xs312.xs.to/xs312/07061/spoiler.png.xs.jpg
Wel even klikken ;) .
spoiler:
in plaats van deze :Y

[ Voor 11% gewijzigd door hello_moto op 05-02-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Dat heeft niets met react-features te maken, maar is een template issue. Je kan het zelfs oplossen met een eigen custom CSS, maar dan moet je wel eerst een abonnement aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:09:
Je kan het zelfs oplossen met een eigen custom CSS, maar dan moet je wel eerst een abonnement aanschaffen ;)
offtopic:
je kan ook gewoon in je browser aangeven dat je andere CSS wilt gebruiken, daar hoef je echt niet zo'n duur abo voor af te sluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

hello_moto schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:07:
Ik vind de spoiler hier op GoT nogal lelijk :> . Hij is helemaal zwart en dat vind ik niet mooi staan bij de opmaak van GoT. Als je kijkt naar de spoiler van FOK!, dan vind ik die toch veel mooier. De smilies vallen er ook mooi in weg.

Plaatje:
[afbeelding]
Wel even klikken ;) .
spoiler:
in plaats van deze :Y
Het is altijd nog mooier om de spoiler gewoon dicht te laten klappen. zodat de smileys ook niet zichtbaar zijn. Smileys verklappen toch wel enigzins wat voor soort info er in de spoiler staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

posthistory-filter is gebouwd, maar zal nog met een vollere db (de testfase bij got) getest moeten worden of het snel genoeg werkt.
bookmarks hebben nu een char(255) ter beschikking voor je eigen 'uitleg'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Rakkerzero schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:43:
[...]

Het is altijd nog mooier om de spoiler gewoon dicht te laten klappen. zodat de smileys ook niet zichtbaar zijn. Smileys verklappen toch wel enigzins wat voor soort info er in de spoiler staat.
                    :)
     :+                       :P

Valt wel mee :+

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 05-02-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Laatst online: 04-09 14:02
chem schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:28:
posthistory-filter is gebouwd, maar zal nog met een vollere db (de testfase bij got) getest moeten worden of het snel genoeg werkt.
bookmarks hebben nu een char(255) ter beschikking voor je eigen 'uitleg'.
Whoehoe d:)b
Dit komt erin bij de volgende react update neem ik aan? Iemand die licht kan laten schijnen over wanneer die ongeveer komt?

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
cryforhelp schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:10:
[...]

Dit komt erin bij de volgende react update neem ik aan? Iemand die licht kan laten schijnen over wanneer die ongeveer komt?
Het zal vast in de trant zijn van "wanneer het af is en goed werkt in de testfase", gok ik zo ;) Maar gezien de tijd die tussen 1.9.3 en 1.9.4 zat, kan het nog wel wat jaartjes duren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb de posts doorgebladerd en in dit topic gezocht op hoofdgroep en breadcrumb, maar kon niks vinden.

Ik zou graag de hoofdgroep in de breadcrumb willen hebben zodat ik niet naar de pagina index hoef als ik binnen 1 hoofdgroep bezig ben. Zoals ik uit de documentatie van myreact begrijp zit er alleen een forum_category_id in bijvoorbeeld list_topics, dus is het een react dingetje.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Het staat misschien niet in de documentatie, maar die data is wel beschikbaar hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Die documentatie moeten we idd nog maar eens een keer opnieuw genereren, het is wel slordig dat het daar niet instaat

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
What about:
Het checken van je aantal posts zonder dat je huiskamer / hk reactie's daarbij opgeteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nog een what about:
Het toevoegen van je post history van de frontpage aan je myReact. Ik zit me altijd wezenloos te zoeken naar mn posts op de frontpage. Een integratie in myReact zou daarom wel handig zijn. :)

En nog een what about ^^:
GoT heeft al:
- [small]-tag
- Font grootte tag dmv gebruik van [td]-element in de table.
Dan klinkt het toevoegen van een [size]-tag eigenlijk vrij logisch, toch?? :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 05-02-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Posthistory van de frontpage toevoegen aan je MyReact is natuurlijk alles behalve een React feature :P

Tags zijn ook 'template' zaken. Overigens ben ik absoluut tegen een [size] tag. Er bestaan toch al mooie headers ([h1] t/m [h3]) om je post structuur mee te geven? Lijkt me meer dan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zoefff schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:29:
Posthistory van de frontpage toevoegen aan je MyReact is natuurlijk alles behalve een React feature :P
Maar zou wel errug handig zijn 8)
Tags zijn ook 'template' zaken. Overigens ben ik absoluut tegen een [size] tag. Er bestaan toch al mooie headers ([h1] t/m [h3]) om je post structuur mee te geven? Lijkt me meer dan genoeg :)
Ergens wist ik die tags wel. Alleen nooit verder naar gekeken, danwel gebruikt.
Dit is idd wel voldoende voor GoT. Thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nog een idee dat niet al te moeilijk te realiseren moet zijn:

De mogelijkheid om op de Frontpage tags te closen met [/]. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
Zoefff schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:09:
Dat heeft niets met react-features te maken, maar is een template issue. Je kan het zelfs oplossen met een eigen custom CSS, maar dan moet je wel eerst een abonnement aanschaffen ;)
Ik blijf lekker gierig :> .
Erkens schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:28:
[...]

offtopic:
je kan ook gewoon in je browser aangeven dat je andere CSS wilt gebruiken, daar hoef je echt niet zo'n duur abo voor af te sluiten ;)
Hoe dan?
Nu nog met tekst ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
r00n schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:53:

En sinds wanneer is dat onderdeel van de forumsoftware? Ik snap niet dat mensen zoveel moeite lijken te hebben met lezen :?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mithras schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:25:
[...]
'Multi-user posts' - eigenlijk een soort wiki-achtige functionaliteit dus - is in mijn ogen nog steeds een behoorlijke klus en ik vraag me nog steeds af of die inspanning wel gerechtvaardigd is.
cryforhelp schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:10:
[...]

Als ik even naar mijn en mijn collega's huidige tijdsplanning kijk: voorlopig nog niet...
r00n schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:53:

Spider.007 geeft terecht aan dat dat geen React feature is. Wel staat een verbetering van de FP reactie-parser al een tijdje op onze ToDo.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

crisp schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:58:
[...]

'Multi-user posts' - eigenlijk een soort wiki-achtige functionaliteit dus - is in mijn ogen nog steeds een behoorlijke klus en ik vraag me nog steeds af of die inspanning wel gerechtvaardigd is.
Sowieso is het constant opnieuw plaatsen van dezelfde startpost onzin, een linkje naar de originele startpost gevolgd door wat uitbreidingen zou genoeg moeten zijn. Bij erg populaire topics (veel delen) kan het wel handig zijn (ivm veel nieuwe informatie) om eens in de zoveel tijd een nieuwe topicstart te maken, maar ik gok dat in 80% van de gevallen dat echt niet nodig is.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Spider.007 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:58:
[...]

En sinds wanneer is dat onderdeel van de forumsoftware?
Je hebt gelijk, mijn fout.
Ik snap niet dat mensen zoveel moeite lijken te hebben met lezen :?
Ik maak één keer een foutje... Als je het heel erg vindt stuur ik je wel een bloemetje, goed? :/
[...]

Spider.007 geeft terecht aan dat dat geen React feature is. Wel staat een verbetering van de FP reactie-parser al een tijdje op onze ToDo.
OK. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Als ik even naar mijn en mijn collega's huidige tijdsplanning kijk: voorlopig nog niet...
Wanneer dan wel? :)

Maar multi-user post op een topicstart moet toch niet zo moeilijk zijn:
- DM functie heb je -> voor invite systeem.
- uitdelen van rechten voor post edit is mogelijk.
Programmeer die 2 dingen in elkaar en voila 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

denk aan: na de zomer; tot die tijd zitten we al behoorlijk vol...
Maar multi-user post op een topicstart moet toch niet zo moeilijk zijn:
- DM functie heb je -> voor invite systeem.
- uitdelen van rechten voor post edit is mogelijk.
Programmeer die 2 dingen in elkaar en voila 8)
sure, bitjes hebben we en bytes maken is niet zo moeilijk --> voila: windows vista :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

crisp schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 01:43:
sure, bitjes hebben we en bytes maken is niet zo moeilijk --> voila: windows vista :P
haha _O-
Dat is voor mij DE reden waarom ik nog geen Vista hoef :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Maar goed, het punt was dus dat een aantal mensen hier het werk te makkelijk inschat. De devvers hebben al aangegeven dat ze dat zelf wel het beste kunnen inschatten, dus laat ze hun werk doen en hou het hier alleen over de nieuwe React functionaliteit ipv implementatie en template geneuzel. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik zou het volgende wel een leuke feature vinden:

Met 1 button alle unread topics Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Open_on.gif openen onder MyReact.
Mijn excuses als dit al mogelijk is..

Het zijn er bij mij in iedergeval altijd maar een paar, en dan is deze optie best wel handig, als je ook daadwerkelijk al die topics leest..

mm nee is meer browser specifiek denk ik...

[ Voor 6% gewijzigd door Kaspers op 06-02-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

inmiddels is het buddies-only voorkeur verhaal voor PM opgepakt; zie het als een whitelist wie je mag benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik weet niet of deze functie al aan bod was gekomen: Zoeken in je eigen post geschiedenis. Ik zoek vaak iets wat ik heb gepost en ook bij andere, maar je kan alleen dan op got zoeken ipv je eigen geschiedenis. http://gathering.tweakers...nd/poster/118532/messages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan vul je als poster toch je eigen naam in :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

GoT search. En dan je eigen naam als poster/topicstarter invullen. :)

Edit: BtM909 :>

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 06-02-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
BtM909 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:26:
Dan vul je als poster toch je eigen naam in :?
Dat kan idd, echter zou je niet meer gerichte resultaten krijgen als je dus ook in je posthistorie kan zoeken ipv de search, want daar komt een hoop onzin mee en vaak vind je niet wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:36:
[...]

Dat kan idd, echter zou je niet meer gerichte resultaten krijgen als je dus ook in je posthistorie kan zoeken ipv de searsch, wan daar komt een hoop onzin mee en vaak vind je niet wat je zoekt?
Het zou wel mooi zijn inderdaad; maar dat ondersteunt Omega niet; iig niet in de manier waarin het nu is opgezet

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Spider.007 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:49:
[...]

Het zou wel mooi zijn inderdaad; maar dat ondersteunt Omega niet; iig niet in de manier waarin het nu is opgezet
Jammer, bedankt voor het mee denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DaannO schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:36:
[...]

Dat kan idd, echter zou je niet meer gerichte resultaten krijgen als je dus ook in je posthistorie kan zoeken ipv de search, want daar komt een hoop onzin mee en vaak vind je niet wat je zoekt?
Ehm, die zoekt toch in je posthistory? Leg mij eens het verschil uit dan? (eventueel in een dm, want gaat niet in react kunnen / komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

BtM909 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:58:
[...]

Ehm, die zoekt toch in je posthistory? Leg mij eens het verschil uit dan? (eventueel in een dm, want gaat niet in react kunnen / komen)
Wat de gebruiker bedoelt is zoeken in /zijn/ berichten, waar xapian nu zoekt in de onderwerpen waarin iemand gereageerd heeft.

De berichten worden op het moment samengevoegd tot 1 document, er is dus geen relatie (meer) voor xapian tussen het bericht en de poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat mij dan wel leuk lijkt (al is het maar een stats-functie) is om bij je posts, op basis van de post-DTTM-stamp, je postcount te zien. Zou mooi onder het icon passen, daar is (nog) ruimte zat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Afbeeldingslocatie: http://codecaster.nl/got/kuch.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 06-02-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En dat zou ik graag default uitgevouwd willen hebben.. zou dat een optie kunnen worden in de prefs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kaspers schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:29:
En dat zou ik graag default uitgevouwd willen hebben.. zou dat een optie kunnen worden in de prefs ?
ten eerste is dat een template "feature" en hoort dus niet in dit topic, en ten tweede is dat al zo veel gevraagd, maar dat gaat niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kaspers schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:29:
offtopic:
Je hebt een abbo, dus je kunt je eigen CSS toepassen. Simpelweg display: none; veranderen naar display: block; en klaar is kees. Dit geldt btw ook voor spoilers, die kun je ook compleet naar eigen inzicht stylen. Zonder abbo kun je natuurlijk je browser het werk laten doen.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
offtopic:
Ah oké dat is niet verkeerd AlainS,
Valt zo'n CSS ook ergens te downen ?

Onder de browser had ik dat inderdaad met een Firefox extentie geregeld,
alleen maak ik nu gebruik van Safari..

[ Voor 46% gewijzigd door Kaspers op 06-02-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

André schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:33:
Als ik met de Quick Reply iets submit zou dat direct aan de pagina toegevoegd moeten worden zonder dat de hele pagina opnieuw moet laden. Het opslaan kan dan gebeuren middels xmlHTTP.
Is dit niet hardstikke ingewikkeld. Vooral als je kijkt naar het omzetten van de bbcode en smilies (Ow, wacht dat kan ook door de server)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Bedankt allemaal; we nemen jullie suggesties mee! :)

---

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.