Een wiki achtig systeem op de startpost. Dat bijvoorbeeld de topicstarter en de mods van betreffende forum anders users toestemming kunnen geven updates te geven aan de startpost. En met een historie mogelijkheid zodat bij misbruik een vorige versie teruggezet kan worden.
Een mogelijkheid dat er een snelkoppeling komt om alleen de startpost van een topic te lezen (kan nu al wel ?limit=1 oid weet het niet zo uit mijn hoofd), maar zo'n snelkoppeling zou wel handig zijn.
Je kunt nu een vinkje aanzetten om een topic te bookmarken bij preview reply, maar het zou wel handig zijn als hier een combobox zou komen om te selecteren in welke folder je de bookmark wilt zetten.
EN...

onderaan het topic inplanten. Maar dit is een template issue lijkt mij en is al eens (veel?) vaker aangevraagd. Maar goed nee heb je en ja kun je krijgen
De spoiler tags aanpassen. Op andere fora zie ik veel handiger systemen (nforce.nl bijvoorbeeld) dat de boel inklapt en je dus met een muisklik kunt openklappen. Desgewenst als userinstelling dat ie een voorkeur kan geven tussen inklappen of selecteren. En misschien een derde instelling voor de mensen waar de spoiler tag uit staat.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 01-02-2007 13:48
]