HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.619 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:28:
Jammer maar helaas, niet een automatische aan en uit voor de muis. Ik kom steeds in het scherm voor de muismodus. Een vinkje zetten en daarna OK is niet wat ik voor ogen heb. Misschien is het via een registertweak op te lossen.
Ja, maar nu is de vraag dat je de snelkoppeling via een button wilt kunnen bedienen, terwijl ik er tot nu toe vanuit gegaan was dat je vooral problemen had met het aanmaken van de snelkoppeling zelf.

Wat jij wilt kan ook, de mousemode via een button aan en uitzetten, en dat gaat dan inderdaad door te sleutelen in de registry. De snelkoppeling heb je niet meer nodig en kun je weggooien. Welke hardware button had je in gedachten om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jij wilt kan ook, de mousemode via een button aan en uitzetten, en dat gaat dan inderdaad door te sleutelen in de registry. De snelkoppeling heb je niet meer nodig en kun je weggooien. Welke hardware button had je in gedachten om te gebruiken?
Ok mooi dat het wel mogelijk is. Ik zat te denken aan de camera buttom rechtsonder. De camera gebruik ik toch niet en je kan dan met je duim de knop indrukken en verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:37:
Ok mooi dat het wel mogelijk is. Ik zat te denken aan de camera buttom rechtsonder. De camera gebruik ik toch niet en je kan dan met je duim de knop indrukken en verder gaan.
Om de cameraknop te gebruiken, open je eerst de registry (in jouw geval kan dat prima via Total Commander) en dan ga je naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Shell/Keys/40C5/
Open dat, dan zie je o.a. Default staan. Open die key en verander datgene wat er staat naar "\windows\mousemode.exe" SETMOUSEMODE, dus exact hetzelfde toen je de snelkoppeling maakte. Desnoods schrijf je eerst even op wat er voordien stond, dan kun je altijd weer terug. Registry weer sluiten, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Ik heb een orange spv m650 en heb nog geen bereikbaarheidsprobleem gehad,

geweldig toestel!

Die scroll button had er van mij niet op gehoeven want ik gebruik deze niet, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een beetje oefent kan je voor 95 % van alle gevallen je pennetje in je toestel laten en alles met een hand met het scrollwheel doen. Het werkt echt prima!! :D
corrado20vt schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:36:
Ik heb een orange spv m650 en heb nog geen bereikbaarheidsprobleem gehad,

geweldig toestel!

Die scroll button had er van mij niet op gehoeven want ik gebruik deze niet, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinden jullie het geluid bij bijv het ontvangen van een sms niet erg hard? Kan ik ergens in het register dit aanpassen? Op zijn zachst vind ik het nog te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!!! Heerlijk het werkt precies zoals ik had gehoopt. Hartelijk dank voor je geduld met het uitleggen, misschien dat het niet eerder werkte omdat Wisbar Total commander niet helemaal sluit.
De stylus heb ik voorlopig niet meer nodig.

_/-\o_ Lang leve het muisballetje en scrollwiel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

corrado20vt schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:36:Die scroll button had er van mij niet op gehoeven want ik gebruik deze niet, jullie wel?
Ik ook niet nee, de ander buttons trouwens ook niet dus van mij had hij nog wel een stukje kleiner mogen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Ik heb ook een T-mobile app, maar helemaal geen last met onbereikbaarheid oid.
Rom versie: 1.13.114.1 NLD
Rom datum: 9/22/06

Wel heb ik het probleem dat ik tomtom 6 niet aan de praat krijg. Ik blijf maar de melding krijgen dat er geen kaarten gevonden kunnen worden. Weet iemand in welke map ik de kaarten op de root van de sd card moet zetten?
Is er trouwens verschil met tomtom 5? Deze doet het namelijk wel. Zelf denk ik dat het verschil zit in dat tt5 niet met quickgps werkt. Want een fix duurt bij mij gewoon 5 min, hoe vaak ik quick gps ook update. En dat updaten gaat overigens bij mij ook probleemloos...

Bedankt al vast,
da

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:24:
Hallo allen,

Ik heb ook een T-mobile app, maar helemaal geen last met onbereikbaarheid oid.
Rom versie: 1.13.114.1 NLD
Rom datum: 9/22/06

Wel heb ik het probleem dat ik tomtom 6 niet aan de praat krijg. Ik blijf maar de melding krijgen dat er geen kaarten gevonden kunnen worden. Weet iemand in welke map ik de kaarten op de root van de sd card moet zetten?
Is er trouwens verschil met tomtom 5? Deze doet het namelijk wel. Zelf denk ik dat het verschil zit in dat tt5 niet met quickgps werkt. Want een fix duurt bij mij gewoon 5 min, hoe vaak ik quick gps ook update. En dat updaten gaat overigens bij mij ook probleemloos...

Bedankt al vast,
da
De kaarten staan bij mij gewoon in mappen met de naam van de map op de opslagkaart. Ofwel de kaart van de benelux staat in een map genaamd Benelux in de root van de opslagkaart. Geen hele hoogstaande logica dus; waar heb jij ze nu staan? Volgens mij deed TT5 het ook al op deze manier.
Is je opslagkaart nog wel uit te lezen? Meerdere mensen hebben al datacorruptie op hun sd-kaartje gehad; als dat het geval is slikt TT je kaarten ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, klinkt logisch.
Ik zal een en ander proberen. Ik had ze staan onder de map 'Gewone mappen' en dan daarin de subdir 'BeNeLux'.
Ook had ik 'Plus Mappen' en dan de sub-dir 'Be_NL_and_Lu_plus_major_roads_of_WE'.

TT5 had de map Benelux_Plus-map in de root gezet. Maar die wordt dus door TT^ niet gevonden.

Al met al zal ik e.e.a. proberen te hernoemen. Nu is het een rommeltje van tt5 en tt6 door elkaar heen..

Groeten,

da

Edit: OK, dat werkt! Alleen is de fix nog steeds baggertraag, ook al lijkt quickgps gewoon te updaten (er komt een nieuwe update datum en tijd te staan als ik update.)

Wat mij wel opvalt is dat er in het gps overzichtsvenster (via 'Toon GPS status', die met die windroos en satelietstipjes) een tijd staat die niet correct is (UTC, 1 uur te vroeg...). Wellicht klopt er nog iets niet?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:40:
[...]

Ik heb zelf benelux op de kaart staan dat staat bij mij in de map 'Benelux_Map'
Dj, welk abonnement bij Telfort heb jij met evt. Mobiel Internet? Hoe lang kan jij doorgaans internetten per maand met bijv. 1GB (mits je die natuurlijk hebt) En hoe is de bereikbaarheid qua telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:58:
vinden jullie het geluid bij bijv het ontvangen van een sms niet erg hard? Kan ik ergens in het register dit aanpassen? Op zijn zachst vind ik het nog te hard.
Ja dit heb ik nou ook... volume staat op één streepje... maar een slapende olifant zou wakker worden van het volume wat eruit komt. Het ligt misschien ook wel een beetje aan de normalisation van het geluidsfragment maar dit is uit verhouding met het volume wat er met één streepje uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:41

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:33:
[...]

Dj, welk abonnement bij Telfort heb jij met evt. Mobiel Internet? Hoe lang kan jij doorgaans internetten per maand met bijv. 1GB (mits je die natuurlijk hebt) En hoe is de bereikbaarheid qua telefonie.
Ik heb zelf geen internet abonnement. Als ik onderweg ben is dat veelal met de auto en dan kan ik toch niet internetten. En verder ben ik dan of thuis, waar ik gewoon internet heb, of bij ouders/vriendin waar ze draadloos internet hebben. Voor mijn werk heb ik het ook niet nodig, dus voor mezelf zie ik het nut van mobiel internet niet zo.

Verder heb ik 300 belminuten abo icm 150 smsjes per maand.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 03:15:
Heb nu een tijdje de HTC P3300 via Dynabyte dus Simlock vrij en een abonnement van T-Mobile Onbeperkt Internet en tot nu toe geen enkele problemen gehad met verbindingen of het onbereikbaar zijn van iets of het vastlopen van. het enige wat ik gewoon niet doe is software erop installeren zoals die Pocket Plus dingen enzo. Op de site van T-Mobile staat aangegeven wat de verbindings instellingen zijn, mocht dat niet helpen dan moet je de batterij er eens uithalen en er weer instoppen. Net als je mail instellingen....zorg er eerst voor dat je internet het doet en daarna je mail instellingen instellen, dat is het enige probleem waar ik eerst tegen aan liep. voor de rest doe ik er niets mee, behalve de dingen die ik er mee moet kunnen doen. Ik vind het een goed apparaat en ik heb de originele HTC dus niet die met T-mobile erop. Goed apparaat dus!! No Problems!!! _/-\o_

Wat ik wel vervelend vind is van die ActiveSync dat elke keer als ik mijn PDA Aansluit en mijn windows media player staat aan dat ie dan elke keer die hele muziek map van mijn pc gaat Synchroniseren, ook als staat het vinkje bij Windows Media Player uit. Dus elke keer dan moet ik op stop Sync drukken anders gooit ie mijn hele Opslagkaart vol met MP3's, maar dat zegt meer of het nadeel van het programma dan van mijn toestel zelf. ;)
Als je er geen software op installeert, waarom koop je dan een dure HTC3300?
Dan had je net zo goed een phone-only gsm kunnen kopen.
Veel goedkoper, maar geen Windows Mobile, gps et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Ik heb de MDA Compact III simlock vrij laten maken(kostte 30,-), omdat m'n abbonement van Telfort pas in april verliep (ik kocht hem in februari).

Er zijn nu uiteraard geen problemen met bereikbaarheid. Maar ik kan dus wel goed vergelijken als ik straks met T-Mobile ga bellen. Ik hou jullie op de hoogte.

ROM versie: 1.13.114.1 NLD
ROM datum: 09-22-06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Is het zo in te stellen dat hij eerst wifi gaat proberen als er een verbinding met internet gezocht wordt?

Als wifi al aanstaat gaat het goed maar als hij in sleepmode is geweest gaat hij daarna vrolijk met gprs connecten ipv met wifi en als ik wifi sowieso niet handmatig aan heb gezet gaat hij altijd direct gprs activeren... Dus eerst wifi proberen en dan pas gprs of een vraag welke verbinding ik wil gebruiken zou wel erg handig zijn. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
sds schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:48:
Is het zo in te stellen dat hij eerst wifi gaat proberen als er een verbinding met internet gezocht wordt?

Als wifi al aanstaat gaat het goed maar als hij in sleepmode is geweest gaat hij daarna vrolijk met gprs connecten ipv met wifi en als ik wifi sowieso niet handmatig aan heb gezet gaat hij altijd direct gprs activeren... Dus eerst wifi proberen en dan pas gprs of een vraag welke verbinding ik wil gebruiken zou wel erg handig zijn. Kan dat?
Ik heb dit ook eens nagezocht maar nooit een oplossing gevonden. Volgensmij bestaat dit dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:15
Mijn 'wheel' is kapot en dat al na anderhalve maand ;(

Ik ga hem alleen nog niet nu terug brengen. Even kijken of er meer gebreken komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Mensen,

3 keer raden wat ik net gevonden heb op T-Mobile Server :)

http://www.t-mobile.nl/za..._14200_119_11300_Ship.exe

De nieuwe ROM ( of loop ik te hard van stapel? )

anyway. voor diegenen die willen flashe, veel suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:17

itarix

404 soul not found

helaas is dat niet de rom voor de mda compact III
ik heb op dit moment heel hard de orginele tmobile nl rom nodig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Welke is het dan wel? Want als je zo de afkorting ziet van het bestandje dan lijkt het er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

ik denk de mda compact, je kan zien aan het plaatje in setup voor welke telefoon het is.

hoe dan ook ik heb mijn telefoon een beetje kapot geflashed.
nu is deze even functioneel als een zaklamp 8)7
om dit te herstellen heb ik de officiele tmobile nederland rom nodig.
is er iemand die deze heeft weet te vinden of eraan kan komen?
ik heb namelijk geen zin om me telefoon op te sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Dit staat er op de site van T-Mobile (onder kopje zakelijk).

MDA III update
Nieuwe softwareT-Mobile stelt voor alle klanten met een T-Mobile MDA III kosteloos een software update ter beschikking, zodat u gebruik kunt maken van BlackBerry® Connect.

Let op: als gevolg van deze update gaan alle additionele onderdelen op de MDA III verloren. T-Mobile kan dit helaas niet voorkomen.

Wat heeft u nodig?
De T-Mobile MDA III

Windows 2000 of Windows XP op uw pc

ActiveSync 3.7 of hoger

Een seriële poort of een USB-poort, gebruik geen USB-hub.

Installeren software update
Verbind uw MDA III met de pc via ActiveSync

Kopieer additionele onderdelen, zoals gegevens uit uw inbox en adresboek naar uw pc

Sluit alle lopende programma's af

Installeer de software update MDA III (exe, 42 MB)
http://www.t-mobile.nl/za..._14200_119_11300_Ship.exe

Zorg dat uw pc tijdens de update niet de screensaver inschakelt

Ontkoppel de MDA

Voer een harde reset uit: druk de Aan/Uit knop in en druk tegelijkertijd het pennetje in het gaatje onderaan de MDA

U kunt nu uw BlackBerry® account instellen

Voor een duidelijke uitleg over het instellen van uw account kunt u de handleiding BlackBerry® Connect op de MDA III (pdf, 145 KB) downloaden.

Voor een uitgebreide uitleg om de software te installeren kunt u de MDA Installatiegids downloaden (pdf, 491 KB) downloaden.

Verbeteringen
De nieuwe software biedt u naast een aantal software verbeterpunten ook de BlackBerry® Connect cliënt. Hiermee kunt u overal in binnen- en buitenland direct e-mail ontvangen en versturen.

Meer informatie
Voor meer informatie over de tarieven en het activeren van de dienst Instant E-mail met BlackBerry® of BlackBerry® Solution op de MDA kunt u contact opnemen met T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt (0800 - 7112, gratis).
Of dit :

MDA compact update
Nieuwe softwareT-Mobile stelt voor alle klanten met een T-Mobile compact kosteloos een software update ter beschikking, zodat u gebruik kunt maken van BlackBerry® Connect.

Let op: als gevolg van deze update gaan alle additionele onderdelen op de MDA compact verloren. T-Mobile kan dit helaas niet voorkomen.

Wat heeft u nodig?
De T-Mobile MDA compact

Windows 2000 of Windows XP op uw pc

ActiveSync 3.7 of hoger

Een seriële poort of een USB-poort, gebruik geen USB-hub

Installeren software update
Verbind uw MDA compact met de pc via ActiveSync.

Kopieer additionele onderdelen, zoals gegevens uit uw inbox en adresboek, naar uw pc.

Sluit alle lopende programma's af.

Installeer de software update MDA compact (exe, 45 MB).
http://www.t-mobile.nl/za..._11300_132_11200_Ship.exe

Zorg dat uw pc tijdens de update niet de screensaver inschakelt.

Ontkoppel de MDA.

Voer een harde reset uit: druk de Aan/Uit knop in en druk tegelijkertijd het pennetje in het gaatje onderaan de MDA.

U kunt nu uw BlackBerry® account instellen.

Voor uitleg over het instellen van uw account kunt u de handleiding BlackBerry® Connect op de MDA compact (pdf, 145 KB) downloaden.

Voor een uitgebreide uitleg om de software te installeren kunt u de MDA Installatiegids (pdf, 491 KB) downloaden.

Verbeteringen
De nieuwe software biedt u naast een aantal software verbeterpunten ook de BlackBerry® Connect cliënt. Hiermee kunt u overal in binnen- en buitenland direct e-mail ontvangen en versturen.

Meer informatie
Voor meer informatie over de tarieven en het activeren van de dienst Instant E-mail met BlackBerry® of BlackBerry® Solution op de MDA kunt u contact opnemen met T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt (0800 - 7112, gratis).
Het gaat hier dus om een MDA Compact en MDA III. nou denk ik zelf dat je de MDA III nodig hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door programist op 03-03-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

de mda III is weer een andere telefoon. een oude met een toetsenbord en windows mobile 2003SE
vertrouw me ik zou nu niet zo depresief zijn als de mda compact III rom er tussen stond :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog zo'n MDA III.

Ben je eigenlijk alles kwijt als je die nieuwe ROM erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:18:
Ben je eigenlijk alles kwijt als je die nieuwe ROM erop zet?
Ja, vergelijk het met een format van je harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al behandeld is maar alsnog de vraag: " Hoeveel van jullie gebruikt nu eigenlijk een anti-virus programma op zijn of haar MDA/PDA en is dit nu ook echt nodig?".

Het word vaak bij PDAshops en dergelijke aangeboden maar wie maakt hier nu echt gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:51:
Ik weet niet of dit al behandeld is maar alsnog de vraag: " Hoeveel van jullie gebruikt nu eigenlijk een anti-virus programma op zijn of haar MDA/PDA en is dit nu ook echt nodig?".
Bij de MDA Compact III zit een AV-programma, F-Secure, en dat gebruik ik ook inderdaad. Of het nodig is weet ik niet, maar het geeft me wel een veilig gevoel. Van de andere kant, hij heeft nog nooit iets gevonden dus of het echt nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:51:

Het word vaak bij PDAshops en dergelijke aangeboden maar wie maakt hier nu echt gebruik van.
Ik gebruik er geen, vind het maar zinlose CPU verspilling. Zelfde als op de PC, als je voorzichtig aandoet en weet wat je download is er vaak niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Heb gisteren mijn XDA Orbit ontvangen met 2gb kaartje.

Wat een mooi ding man, maar wel ff wennen. ( had hiervoor altijd normale telefoon, die niet zo groot waren).

Tomtom erop gezet. Gps ingesteld en gaan met die banaan.

Zal wel een review van maken als ik beetje tijd heb.

Extra software :

SPB Mobile Shell.
SPB Backup
SPB Pocket Plus
O'clocked 260
TomTom 6.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Update betreft onbereikbaarheids probleem. Ik heb een aantal call's openstaan bij HTC en eindelijk houden me ook op de hoogte via mail zonder dat ik daar steeds om moet vragen. Bij deze de mail die ik spontaan van HTC kreeg:

Good Afternoon,
Your case is still being investigated by our head office in Taiwan, as we have had multiple cases reported and are working on a resolve for the issue.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
Jason Newport
HTC Support
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Ik heb dus twee vragen:
A. Als ik in de auto rijdt en heb de tomtom aan en vervolgens krijg ik een telefoontje en ik wil de handsfree aanzetten, dan moet ik eerst het gesprek aannemen en daarna pas kan je de luidsspreker aanzetten. Kun je niet meteen bij het aannemen van het gesprek de luidspreker gebruiken.

B. Ik merk geregeld dat als ik gebeld wordt ik de trilfunctie aan heb (er blijkt dan met het schuifje linksboven de telefoon geschoven te zijn) of dit vanzelf is gegaan of per ongeluk weet ik niet maar is wel uiterst irritant. Ik gebruik wel eens de trilfunctie via de commanager, maar nooit door het gebruiken v.d. schuif.

alvast dank _/-\o_

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ianz schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 08:47:
hoe dan ook ik heb mijn telefoon een beetje kapot geflashed.
nu is deze even functioneel als een zaklamp 8)7
om dit te herstellen heb ik de officiele tmobile nederland rom nodig.
is er iemand die deze heeft weet te vinden of eraan kan komen?
ik heb namelijk geen zin om me telefoon op te sturen :(
Een vriend van me had dit probleem ook, het flashen was mislukt.
Hij heeft hiervoor contact opgenomen met T-Mobile.

Woensdag hebben zij direct een envelop opgestuurd waarin hij zijn telefoon kon doen om terug te sturen.
Donderdag heeft hij zijn toestel opgestuurd mbv die envelop.
Vandaag heeft hij hem alweer gerepareerd terug ontvangen, zonder kosten voor hem.

Dit alles dus in 4 dagen tijd, goede service van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Fraggar schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:00:
[...]

Een vriend van me had dit probleem ook, het flashen was mislukt.
Hij heeft hiervoor contact opgenomen met T-Mobile.

Woensdag hebben zij direct een envelop opgestuurd waarin hij zijn telefoon kon doen om terug te sturen.
Donderdag heeft hij zijn toestel opgestuurd mbv die envelop.
Vandaag heeft hij hem alweer gerepareerd terug ontvangen, zonder kosten voor hem.

Dit alles dus in 4 dagen tijd, goede service van T-Mobile.
dit is wel een hele gerust stelling. maar heeft je vriend gewoon gezegt dat het flashen is mislukt of alleen dat de telefoon het nietmeer doet.

ik heb toch een voorkeur aan zelf reparatie door de rom te bemachtigen maargoed dit moet dan maar.

overgens wil ik aan iedereen met een mda compact III zeggen om geen newmobilez rom te installeren als hij ge cid locked is. ookal schijnt het wel te lukken met een cid locked htc p3300(proberen op eigen risico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Laatst online: 16:37
Mijn afspraken die ik ingeef in de P3300 komen pas 1 week op voorhand zichtbaar op mijn buroblad als "aanstaande afspraak" alhoewel ik bijvoorbeeld 14 dagen ingeef als herinnering bij de afspraak die ik ingeef. Wat doe ik hier fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Nadat ik activesync heb gebruikt kan ik niet meer met wi-fi connecten :s

Waarom gebeurt dit?

Dit staat er als ik met wi-fi connect:

"Er zijn geen actieve gegevenssessies.
Programma's maken indien nodig
automatisch verbinding. Tik op instellingen
om de verbindingsinstellingen te wijzigen"

Ik heb helemaal niks veranderd aan de instellingen van mijn mda, knap klote is dit want ik wil wi-fi kunnen gebruiken :(

Edit:

En ik heb windows live messenger erop, maar het probleem is dat mijn contactpersonen vol met emails staat :s hoe krijg i kdie weg? Als je ze verwijdert gaan ze automatisch verwijdert worden als je met msn aanmeld :s

[ Voor 21% gewijzigd door Roflmao op 04-03-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

etienne1 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 22:42:
Mijn afspraken die ik ingeef in de P3300 komen pas 1 week op voorhand zichtbaar op mijn buroblad als "aanstaande afspraak" alhoewel ik bijvoorbeeld 14 dagen ingeef als herinnering bij de afspraak die ik ingeef. Wat doe ik hier fout?
Heb je bij ActiveSync ingesteld dat hij bijvoorbeeld afspraken voor de komende 3 weken moet synchroniseren? Als die tijd niet langer dan 14 dagen is geeft hij natuurlijk ook geen herinnering.
Ik neem tenminste aan dat je met '1 week op voorhand zichtbaar' bedoelt dat je ze dan in de kalender kan bekijken? Het zal wel een instelling in de kalender of in ActiveSync zijn; ik verwacht het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quipmk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 18:08
Ik ondervind het volgende probleem met de orange SPV 650.

Ik heb tomtom volgends de procedure op de SPV gezet (benelux). Vervolgens juist werkende tomtom. Echter nu is het al 2 keer voorgekomen dat tomtom na het opstarten komt met de melding geen kaarten gevonden. Dit terwijl ik al wel gebruik heb gemaakt van tomtom. Als ik kijk in de root van het geheugen kaartje dan staan de kaarten er ook. Het lijkt er op dat er een verbinding mist. (software bug?). De enigste manier die ik tot nu toe heb gevonden om dit weer goed te krijgen is een totale harde reset. Vervolgens werk tomtom wel weer. Echter dit kan niet de bedoeling zijn. Kunnen jullie aangeven wat het probleem kan zijn.

Probleem is nu ook reproduceerbaar. Hoe en waarom. Laad meerdere porgramma's meer dan ongeveer 10. Zie ook lijst instellingen-> systeem-> geheugen-> actieve programma's. Als deze lijst te groot wordt. Dan werkt TomTom niet meer. Deze zegt dan naar opstart geen kaarten gevonden. Als ik de lijst actieve programma's wis dan blijft het probleem van TomTom bestaan en ben ik weer genoodzaakt om de SPV een harde reset te geven.
Vraag kunnen jullie dit ook proberen om uit te sluiten dat het aan mijn toestel ligt. Persoonlijk denk ik aan een bug in de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Roflmao schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:21:
Nadat ik activesync heb gebruikt kan ik niet meer met wi-fi connecten :s

Waarom gebeurt dit?

Dit staat er als ik met wi-fi connect:

"Er zijn geen actieve gegevenssessies.
Programma's maken indien nodig
automatisch verbinding. Tik op instellingen
om de verbindingsinstellingen te wijzigen"

Ik heb helemaal niks veranderd aan de instellingen van mijn mda, knap klote is dit want ik wil wi-fi kunnen gebruiken :(

Edit:

En ik heb windows live messenger erop, maar het probleem is dat mijn contactpersonen vol met emails staat :s hoe krijg i kdie weg? Als je ze verwijdert gaan ze automatisch verwijdert worden als je met msn aanmeld :s
Heb je WIFI aan tijdens de activeSync sessie? Zoja, dit is een bekend probleem. Zou verholpen moeten zijn in ActiveSync4.5, even laatste versie erop zetten en nog eens proberen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

:
Ik heb dus twee vragen:
A. Als ik in de auto rijdt en heb de tomtom aan en vervolgens krijg ik een telefoontje en ik wil de handsfree aanzetten, dan moet ik eerst het gesprek aannemen en daarna pas kan je de luidsspreker aanzetten. Kun je niet meteen bij het aannemen van het gesprek de luidspreker gebruiken.

B. Ik merk geregeld dat als ik gebeld wordt ik de trilfunctie aan heb (er blijkt dan met het schuifje linksboven de telefoon geschoven te zijn) of dit vanzelf is gegaan of per ongeluk weet ik niet maar is wel uiterst irritant. Ik gebruik wel eens de trilfunctie via de commanager, maar nooit door het gebruiken v.d. schuif.

alvast dank _/-\o_
herhaal het maar

[ Voor 3% gewijzigd door babybox op 04-03-2007 11:25 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

quipmk schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:47:

Probleem is nu ook reproduceerbaar. Hoe en waarom. Laad meerdere porgramma's meer dan ongeveer 10. Zie ook lijst instellingen-> systeem-> geheugen-> actieve programma's. Als deze lijst te groot wordt. Dan werkt TomTom niet meer. Deze zegt dan naar opstart geen kaarten gevonden. Als ik de lijst actieve programma's wis dan blijft het probleem van TomTom bestaan en ben ik weer genoodzaakt om de SPV een harde reset te geven.
Vraag kunnen jullie dit ook proberen om uit te sluiten dat het aan mijn toestel ligt. Persoonlijk denk ik aan een bug in de software
Je geeft zelf al een hint naar een mogelijke oplossing: minder programma's tegelijk draaien? Kijk eens op de website van TomTom hoeveel geheugen TT nodig heeft om te draaien. Dikke kans dat je daar onder komt als je meer dan 10 programma's tegelijk open hebt staan.
Ik vind het wel vreemd dat een hard reset nodig is (dat is met twee knoppen en de reset-knop, waardoor je al je instellingen weer kwijt bent) om de boel weer aan de gang te krijgen. Ik heb wel eens dat TT niet fijn reageert naar mijn idee (met een MDA compact 3), maar dan voldoet een soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quipmk
gwystyl schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:42:
[...]

Je geeft zelf al een hint naar een mogelijke oplossing: minder programma's tegelijk draaien? Kijk eens op de website van TomTom hoeveel geheugen TT nodig heeft om te draaien. Dikke kans dat je daar onder komt als je meer dan 10 programma's tegelijk open hebt staan.
Ik vind het wel vreemd dat een hard reset nodig is (dat is met twee knoppen en de reset-knop, waardoor je al je instellingen weer kwijt bent) om de boel weer aan de gang te krijgen. Ik heb wel eens dat TT niet fijn reageert naar mijn idee (met een MDA compact 3), maar dan voldoet een soft reset.
Klopt ik moet een harde reset uitvoeren andere mogelijkheid nog niet gevonden. Wat ik wel raar vindt dat als ik programma's afsluit deze wel in de lijst blijven staan ook naar aan en uit zetten van de SPV. Om de lijst leeg te krijgen. Moet ik naar lijst instellingen-> systeem-> geheugen-> actieve programma's-> alle stoppen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
quipmk schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:55:
Klopt ik moet een harde reset uitvoeren andere mogelijkheid nog niet gevonden. Wat ik wel raar vindt dat als ik programma's afsluit deze wel in de lijst blijven staan ook naar aan en uit zetten van de SPV. Om de lijst leeg te krijgen. Moet ik naar lijst instellingen-> systeem-> geheugen-> actieve programma's-> alle stoppen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Wat ik vreemd vind is dat je het hebt over "de lijst met actieve programma's wissen". Hoe doe je dat precies dan? Ergens heb ik het idee dat ze gewoon blijven draaien, ook al zie je ze niet meer. In dat geval nemen ze natuurlijk ook gewoon geheugenruimte in beslag en dan heeft TT nog steeds te weinig. Een harde reset zou niet moeten hoeven.

Het is inderdaad wel de bedoeling om alle, of in ieder geval een paar, programma's te stoppen om geheugen vrij te maken voor TT. Maar dat kan ook op een veel snellere manier. Op mijn MDA Compact III zit gewoon standaard Taakbeheer en dan spring je meteen naar de lijst met actieve programma's. Geen idee hoe dat bij de SPV is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
quipmk schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:55:
[...]

volgens mij haal je een paar dingen door elkaar. ten eerste is het opnieuw opstarten van je toestel niet een harde reset maar een soft reset. Bij een harde reset wordt je toestel namelijk weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen met als gevolg dat je alle instellingen en programma's die waren geïnstalleerd op het toestel kwijt bent. de knop rechts boven op het toestel is alleen om je toestel standby te zetten.
als je een programma afsluit door op de x te drukken minimaliseer je het programma eigenlijk. dit is een wm 5 iets, en blijft dus ook in je lijst met actieve programma's staan. spb pocket plus bijv zorgt er voor dat je met het kruisje wel degelijk de programma's helemaal afsluit. Voor zover ik kan bepalen vanaf hier niks vreemds met je toestel dus.

zo was dat even een lap tekst typen met mijn P3300 :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai tegenwoordig Windows Vista Ultimate en dacht laat ik mijn MDA Compact III eens even gaan synchroniseren met Windows. Ik klik het 'WIndows mobiele apparaatcentrum' aan, selecteer de juiste verbinding (USB of Bluetooth) en wacht vol spanning af wat ik voor moois voorgeschoteld zou krijgen van WIndows........na een minuut nogsteeds geen Mobiliteits centrum, even een bak koffie gehaald en hem wat tijd gegunt maar ook daarna nog niks!

Zijn er nog meer mensen die hun MDA Compact III proberen te syncen met Windows Vista die ook geen steek verder komen? Al eventuele oplossingen? Ik wil graag mijn contacts etc weer in mijn Outlook hebben.

Bedankt en hoop dat iemand een oplossing heeft.

Ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quipmk
DjWannaB2002 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:16:
[...]

volgens mij haal je een paar dingen door elkaar. ten eerste is het opnieuw opstarten van je toestel niet een harde reset maar een soft reset. Bij een harde reset wordt je toestel namelijk weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen met als gevolg dat je alle instellingen en programma's die waren geïnstalleerd op het toestel kwijt bent. de knop rechts boven op het toestel is alleen om je toestel standby te zetten.
als je een programma afsluit door op de x te drukken minimaliseer je het programma eigenlijk. dit is een wm 5 iets, en blijft dus ook in je lijst met actieve programma's staan. spb pocket plus bijv zorgt er voor dat je met het kruisje wel degelijk de programma's helemaal afsluit. Voor zover ik kan bepalen vanaf hier niks vreemds met je toestel dus.

zo was dat even een lap tekst typen met mijn P3300 :-p
Dat kan dan wel zo zijn dat er niets mis is met mijn toestel maar het is toch niet normaal dat TOMTOM niet meer werkt als er teveel programma's open staan. En ik een harde reset moet geven. Zodat deze weer activeerd en dat deze niet de vraag stelt geen kaarten gevonden. Ik neem aan dat spd pocket plus een programma is die programma's beter laat afsluiten. En dat de ljist met programma's niet volloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
quipmk schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:39:
[...]

Dat kan dan wel zo zijn dat er niets mis is met mijn toestel maar het is toch niet normaal dat TOMTOM niet meer werkt als er teveel programma's open staan. En ik een harde reset moet geven. Zodat deze weer activeerd en dat deze niet de vraag stelt geen kaarten gevonden. Ik neem aan dat spd pocket plus een programma is die programma's beter laat afsluiten. En dat de ljist met programma's niet volloopt.
denk ook niet dat het een kwestie is van een harde reset maar gewoon van te weinig geheugen waardoor kaarten niet geladen kunnen worden. Want je lijst loopt vanzelf vol als je programma`s afsluit door op het kruisje te klikken en zodoende neemt je geheugen ook af omdat programma`s niet echt afgesloten worden maar geminimaliseerd. Zoek maar een programma waarmee je door op het kruisje te drukken programma`s wel echt afsluit. denk/weet haast wel zeker dat tomtom het dan wel goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DjWannaB2002 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:20:
Zoek maar een programma waarmee je door op het kruisje te drukken programma`s wel echt afsluit.
Bijvoorbeeld de originele HTC X-Button, zoals dat ook standaard bij de MDA Compact III zit. Hier te krijgen (freeware): www.htcclub.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quipmk
grun93 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:27:
[...]

Bijvoorbeeld de originele HTC X-Button, zoals dat ook standaard bij de MDA Compact III zit. Hier te krijgen (freeware): www.htcclub.net.
Allen bedankt voor de antwoorden. Ik ga programma proberen. Ik hoop dat het probleem dan over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:36:
Ik draai tegenwoordig Windows Vista Ultimate en dacht laat ik mijn MDA Compact III eens even gaan synchroniseren met Windows. Ik klik het 'WIndows mobiele apparaatcentrum' aan, selecteer de juiste verbinding (USB of Bluetooth) en wacht vol spanning af wat ik voor moois voorgeschoteld zou krijgen van WIndows........na een minuut nogsteeds geen Mobiliteits centrum, even een bak koffie gehaald en hem wat tijd gegunt maar ook daarna nog niks!

Zijn er nog meer mensen die hun MDA Compact III proberen te syncen met Windows Vista die ook geen steek verder komen? Al eventuele oplossingen? Ik wil graag mijn contacts etc weer in mijn Outlook hebben.

Bedankt en hoop dat iemand een oplossing heeft.

Ciao!
De in Vista ingebakken client heeft nog niet zoveel opties: op deze pagina is een nieuwere versie te vinden, waarmee je wel gewoon kan synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Ok, ik begin echt gek te worden van TomTom 6.02.

Ik heb alle tomtom files op mijn SC card ( 2gb ) en mijn navigator op device zelf.

Het probleem is dat als ik een softreset doe dat hij automatisch tomtom opstart. na wat zoeken blijk dat er een bestand in /windows/autorun/storage card/autorun.exe zit. deze start automatisch tomtom op.

Als ik hem probeer te verwijderen en een softreset doe komt hij automatsch terug.
Op mijn storage card zit dezelfde bestand in /storage card/2577/autorun.exe Als ik deze verwijder en een softreset doe komt het bestandje in /windows/autorun niet meer terug. MAAR dan zegt TOMTOM dat hij geen kaarten meer kan vinden.

Als het bestand weer terug zet in /storage card/2577 werkt tomtom weer. maar zodra ik of Softreset doe OF mijn telefoon in standby zet voor een tijdje en dan weer uit standby haal start hij WEER automatisch TOMTOM op.

Heeft er iemand een idee of zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
programist schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:18:
Ok, ik begin echt gek te worden van TomTom 6.02.

Ik heb alle tomtom files op mijn SC card ( 2gb ) en mijn navigator op device zelf.

Het probleem is dat als ik een softreset doe dat hij automatisch tomtom opstart. na wat zoeken blijk dat er een bestand in /windows/autorun/storage card/autorun.exe zit. deze start automatisch tomtom op.

Als ik hem probeer te verwijderen en een softreset doe komt hij automatsch terug.
Op mijn storage card zit dezelfde bestand in /storage card/2577/autorun.exe Als ik deze verwijder en een softreset doe komt het bestandje in /windows/autorun niet meer terug. MAAR dan zegt TOMTOM dat hij geen kaarten meer kan vinden.

Als het bestand weer terug zet in /storage card/2577 werkt tomtom weer. maar zodra ik of Softreset doe OF mijn telefoon in standby zet voor een tijdje en dan weer uit standby haal start hij WEER automatisch TOMTOM op.

Heeft er iemand een idee of zelfde probleem?
al geprobeerd om tomtom compleet te verwijderen, incl de registry verwijzingen, en dan weer opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

of gewoon tomtom 6.03 installeren, die is speciaal gemaakt voor de p3300 om zulke problemen op te lossen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:29:
[...]

al geprobeerd om tomtom compleet te verwijderen, incl de registry verwijzingen, en dan weer opnieuw te installeren?
Even off onderwerp. Ik kom net van de Telfort shop en ze weten mij te vertellen dat je Mobiel Internet voor je MDA kan aanschaffen vanaf een 2 jaar abonnement. Ik dacht echt dat ik ook had gelezen bij bijv. een 1 jaar abonnement. Kan iemand die 2 jaar bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ gwystyl

Mijn dank is zeer groot! Werkt als een trein! (geen NS trein dan he)

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Hallo, waar maakt iedereen zijn backup mbv het meegeleverde Sprite backup op de computer of op het geheugenkaartje en waarom?

In eerste instantie maakte ik de backup (dit gebeurde automatisch met de standaardinstellingen) naar de computer (mijn documenten-> My Mobile Device Backups)

maar nu wilde ik via de geavanceerde mogelijkheid de backup maken met ook het backuppen v.h. geheugenkaartje naar de computer. Maar helaas lukt dat niet (ik heb alleen de optie te backuppen naar het geheugenkaartje)

Is er een voordeel voor het backuppen naar computer of kaartje?

Hoe krijg alsnog de backup naar computer in plaats van het geheugenkaartje?

Want ik kan me voorstellen dat na een crash het herstellen veel moeilijker is van het geheugenkaartje (je moet immers weer sprite backup installeren), dan het herstellen vanaf het geheugenkaartje

[ Voor 13% gewijzigd door babybox op 04-03-2007 20:46 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
volgens mij is het met sprite backup niet mogelijk om rechtstreeks een backup te maken, of te herstellen vanaf de harde schijf van je comp. Er zijn wel andere programma`s die dat kunnen. Weet uit mijn hoofd niet welke, moet je even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan TT 6.03?? Op de TomTom website vind ik niets en ook met TT HOME geeft hij aan dat er geen updates zijn (heb 6.02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:08:
Hoe kom je aan TT 6.03?? Op de TomTom website vind ik niets en ook met TT HOME geeft hij aan dat er geen updates zijn (heb 6.02)
tomtom 6.03 vind u hier: http://www.tomtom.com/sup...ge=5&query=p3300&FID=6738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

ik ga inderdaad proberen om 6.03 er op te zetten maar weet niet zeker of die zal helpen. kan ieman voor mij nagaan of je het mapje /windows/autorun/storage card/autoun.exe op je pda hebt staan en als je dan een softreboot doet dat tomtom dan niet automatisch opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb t-mobile al 10x aan de telefoon gehad, heb het echt helemaal gehad met die lui daar.. wou dat ik me abbo van 2 jaar op kon zeggen want ik heb niks aan een telefoon die het niet doet! ik heb nou mijn oude nokia in gebruik...

Ik denk dat het handig is om een lijst/website te maken en deze naar kassa of dergelijke te sturen want dit schiet niet op!

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een suggestie voor alle mensen die het bereikbaarheidsprobleem met t-mobile hebben...

Misschien een idee om eens een keer (misschien zelfs gezamelijk) een brief/mail/telefoontje naar tros radar te sturen.

't zou me niets verbazen als ze hier een leuk item over kunnen maken. En daar zal t-mobile waarschijnlijk niet gelukkig van worden en daardoor sneller bereid iets met het probleem te doen...

http://www.trosradar.nl/?url=PHP/contact

niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al eerder vermeld, maar...

Ik heb een HTC p3300, niet van t-mobile en ik ervaar ook het bereikbaarheidsprobleem.
Heb intussen maar 2 telefoontjes ontvangen van ongeveer 20 oproepen.....
Zelfde telefoon op het telfort netwerk lijkt vooralsnog geen problemen te geven, dus is dit idd een t-mobile probleem dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb tros Radar op de hoogte gesteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het dataverbruik van tomtom plus diensten?
Hoeveel data moet ik rekening mee houden? (ivm aanschaf data-abonnement telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Pocket Informant Calendar (is alleen de calendar geen contacts). In dit programma kan je deze instellen als default PIM, helaas geeft hij dan een foutmelding. Waar kan je de snelkoppeling op het vandaagscherm handmatig in de registry aanpassen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
Is dit de nieuwe?

http://www.htc.com/product/03-product_p3350.htm

Ps: lees nu de probelemn met T-mob en niet bereikbaar. Is dat voor speciale gebieden in Ned? dus bepaalde regios wel of niet?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Martinus schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:57:
Is dit de nieuwe?

Ps: lees nu de probelemn met T-mob en niet bereikbaar. Is dat voor speciale gebieden in Ned? dus bepaalde regios wel of niet?
Nee, is model langs de P3300
P3300 heeft GPS, de p3350 niet. De p3350 is puur gericht als multimedia apparaatje, dus met extra software voor mp3, video,etc

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Martinus schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:57:
Is dit de nieuwe?

Het lijkt bijna overal voor te komen, als je te lang op één plaats bent verbreekt de verbinding gewoon zonder dat hij dat aangeeft.

Ik heb nou gewoon een oude telefoon in gebruik aangezien deze bijna nooit oproepen door kreeg.

Heb htc ook al ge-emailed, t-mobile wil mij niet helpen, hopen dat we rader of kassa of dergelijke in kunnen schakelen.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Audi-Addict schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:06:
Het lijkt bijna overal voor te komen, als je te lang op één plaats bent verbreekt de verbinding gewoon zonder dat hij dat aangeeft.
[...]
Heb htc ook al ge-emailed, t-mobile wil mij niet helpen, hopen dat we rader of kassa of dergelijke in kunnen schakelen.
Ik ben dagenlang, wekenlang zelfs, op dezelfde plaats en heb nergens last van. Wat HTC ermee te maken heeft snap ik niet, in andere landen en/of bij andere providers speelt het probleem helemaal niet. Ik neem aan dat HTC geen afwijkende hardware aan T-Mobile levert en zoals gezegd, ik heb nergens last van. Het is echt een probleem van T-Mobile en van niemand anders. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Update :

Met t-mobile contact gehad, na 20 minuten het eindelijk zo ver gekregen dat ze dit zou escalaren. Ze zei tegen mij dat ze nog nooit eerder een melding hadden gehad, yeah right!

Ik heb haar dus vriendelijk verwezen en verteld dat er andere mensen zelfs een vervangend toestel hebben ontvangen.

Hierna heb ik HTC gebeld, deze vertelde mij dat het probleem idd bekend was. Ze zijn nog steeds het probleem aan het uitzoeken en ze vertelde dat het probleem alleen met t-mobile voorkwam. Ze hadden dus nog geen meldingen van andere providers.

Ze gaan mij aan het einde van deze week terug bellen met een antwoord, ze verwachten deze week een antwoord te hebben van de technische dienst.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi-Addict schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:31:
Update :

Met t-mobile contact gehad, na 20 minuten het eindelijk zo ver gekregen dat ze dit zou escalaren. Ze zei tegen mij dat ze nog nooit eerder een melding hadden gehad, yeah right!

Ik heb haar dus vriendelijk verwezen en verteld dat er andere mensen zelfs een vervangend toestel hebben ontvangen.

Hierna heb ik HTC gebeld, deze vertelde mij dat het probleem idd bekend was. Ze zijn nog steeds het probleem aan het uitzoeken en ze vertelde dat het probleem alleen met t-mobile voorkwam. Ze hadden dus nog geen meldingen van andere providers.

Ze gaan mij aan het einde van deze week terug bellen met een antwoord, ze verwachten deze week een antwoord te hebben van de technische dienst.
Beset Allemaal,

TMOBILE is op de hoogte van het probleem, alleen de frontline ontkend het. Je moet zeggen dat de technische dienst hiervan wel op de hoogte is en dat je hun wilt spreken.

HTC is ook op de hoogte, maar ik krijg al 2,5 maanden te horen dat ze elk moment iets uit TAIWAN verwachten. Bij de NL hotline heb je 2 NL sprekende helpdesk medewerkers nl: Amber en Mark (belg). Mark heeft mij verteld dat hij eigenlijk niet eens oplossing verwacht omdat het zo lang al heeft geduurd. Het enige wat ik volgens hem kan doen is proberen mijn geld terug te krijgen.

mvg,

PS: Iedereen die het probleem ondervind moeten samen een actie starten. Volgens de wet KOOP en Garanties kunnen we het toestel teruggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

Ik heb de hoop opgegeven en wacht het allemaal maar af. Ik loop nu rond met een nokiatje van 30 euries, die het prima doet. De HTC P3300 is mooie bureau accesoire geworden.........

mvg,

Iemand die vond het vreemd dat wij dit toestel zaten af te kraken en dat voor de rest alles best is met de HTC P3300. Maar ja het ging mij om een telefoon met alles erop en eraan. Als ik wist dat deze geen phone zou hebben dan had ik hem absoluut niet genomen. Ik had die mio A701 en die deed het prima, alleen geen wifi.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens met een HTC P3300 i.c.m. T-mobile enige problemen ondervonden? Of is het puur de MDA Compact III die weigert. Anders zou je toch bijna denken dat het met het toestel te maken heeft. (Als iemand met een HTC P3300 er geen problemen mee heeft dan, of speelt het bij beide? Zijn er uberhaupt nog andere MDA's die dit probleem ook hebben bij T-Mobile? Ik hoor over bijv. de Vario II niets over bereikbaarheidsproblemen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik raad mensen toch aan om deze forums goed door te lezen!!!! de HTC P3300 en de MDA COMPACT III hebben beide last van het probleem................................

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij jullie sinds vandaag ook QuickGPS niet meer, ik kan niet meer updaten. Zou de site waar hij het bestandje van download down zijn? Ik ga nog eens ff mijn registry checken. Ik kreeg btw de melding dat hij aan het verbinden is, maar na 3 seconden " Verbinding is mislukt. Probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:18:
Beste,

Ik raad mensen toch aan om deze forums goed door te lezen!!!! de HTC P3300 en de MDA COMPACT III hebben beide last van het probleem................................

mvg,
Maar dan wel i.c.m. T-Mobile neem ik aan, heb nog niemand van Orange met de SPV M650 horen klagen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:28:
[...]

Maar dan wel i.c.m. T-Mobile neem ik aan, heb nog niemand van Orange met de SPV M650 horen klagen toch?
De onbereikbaarheidsprobleem is alleen met TMOBILE. Geen andere provider heeft last hiervan ook niet de TMOBILE's in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:22:
Werkt bij jullie sinds vandaag ook QuickGPS niet meer, ik kan niet meer updaten. Zou de site waar hij het bestandje van download down zijn? Ik ga nog eens ff mijn registry checken. Ik kreeg btw de melding dat hij aan het verbinden is, maar na 3 seconden " Verbinding is mislukt. Probeer het later opnieuw.
Yep, zelfde probleem. In de registry zijn de oude instellingen weer terug. Ga de werkende instellingen er weer inzetten en gelijk even exporteren zodat het in het vervolg sneller hersteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn bereikbaarheids problemen met meerdere HTC/Qtek toestellen.
Ook de HTC S620 en de Qtek 8500 hebben deze problemen icm T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladies and gentlepeople,

ik ben ook een trotse eigenaar van dit mooie toestel en ben ook echt uitermate tevreden. Tot het weekend toe heb ik niet echt nadelen kunnen vinden, totdat ik zondagochtend met een kater wakker werd en tot de ontdekking kwam dat het accuklepje los was geraakt en waarschijnlijk ergens in de kroeg op de grond ligt. ;(

Nu ben ik zoekende naar een nieuw klepje, maar PDA-parts.nl heeft ze nog niet en krijgt ze voorlopig ook nog niet. Ook Google begrijpt nog niet helemaal waar ik het allemaal over heb. Iemand enig idee waar ik een hoge kans heb om zo'n klepje los te vinden?

Alvast dank _/-\o_
Er zijn bereikbaarheids problemen met meerdere HTC/Qtek toestellen.
Ook de HTC S620 en de Qtek 8500 hebben deze problemen icm T-Mobile.
Overigens heb ik hier echt nooit last van met het toestel los gekocht en KPN abo. dus dit is echt een combinatieprobleem met T-Mobile...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
QuickGPS: ook nog even met de 'juiste' instellingen geprobeerd. Ook dan de melding "Verbinding misluk..." Ook na een soft reset.

Een ping naar htcscm13.htc.com.tw geeft wel antwoord. :/

[ Voor 18% gewijzigd door MrEd79 op 05-03-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrEd79 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:07:
QuickGPS: ook nog even met de 'juiste' instellingen geprobeerd. Ook dan de melding "Verbinding misluk..." Ook na een soft reset.

Ik neem aan dat je het meerdere malen hebt geprobeerd? Ik moet meestal ook een stuk of 3 - 4 keer op die grote knop drukken voordat het downloaden werkt. Dit is het geval als ik via WiFi of ActiveSync verbinding maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrEd79 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:07:

We zitten in hetzelfde schuitje, ik heb mijn instellingen ook weer veranderd in het registry. Bij een aantal mappen was het IP bestandje weg. Maar het heeft niks geholpen, ik krijg dezelfde melding. Pingen werkt idd gewoon dus ligt toch aan onze QuickGPS. Meerdere keren op de grote knop drukken heeft bij mij geen effect. Zijn er meerdere mensen die ineens niet meer kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo te zien ligt de service plat, zal wel tijdelijk zijn.....hopen we dan maar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:18:
Ik raad mensen toch aan om deze forums goed door te lezen!!!! de HTC P3300 en de MDA COMPACT III hebben beide last van het probleem...
Natuurlijk, dat zijn qua hardware ook dezelfde toestellen, op de firmware en het logo na. Maar voor zover ik weet hebben ze uitsluitend problemen icm met het T-Mobile netwerk, dat sluit imho uit dat het aan de hardware ligt.
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:22:
Dat kreeg ik idd vanmiddag ook. Weet iemand toevallig nog wat er op de 5 regels in de registry stond voordat we die veranderd hebben? Ik ben vergeten het op te schrijven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag geen problemen gehad met quickgps. Alleen: ik merk ook geen voordeel van gebruik van het prog. Een fix krijgen duurt binnen TT6 gewoon 4 min. Is er soms iets dat je extra in moet stellen voordat je voordeel van quickgps hebt?

da

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Deze is wel leuk ...

GPS data aan een foto hangen die je maakt ...

Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\
create a new folder called P9 and then

"ProfileName"="GPS Photo"
"MainCamCaptSize"=dword:00000040
"Enable"=dword:00000001
"2ndCamSupportCaptSize"=dword:00000054
"MainCamSupportCaptSize"=dword:000002D4
"2ndCamCaptSize"=dword:00000040
"EnableRecLimit"=dword:00000000
"RecLimitSize"=dword:0000005F
"RecLimitedType"=dword:00000000
"EncodeFormat"=dword:00000003
"CaptureFormat"=dword:00000002
"Property"=dword:018013BD
"CaptureType"=dword:00000008
"ProfileName_0409"="GPS Photo"

Nu heb je een nieuw profiel links boven om te kiezen in je camera modus die eerst een GPS verbinding maakt.

Deze foto kan je met Picasa openen en dan naar google gooien via een optie in het menu van picasa.. hij kan hem ook exporteren naar een kml bestand.

Je kan ook gewoon een Exif readertje gebruiken maar dan moet je ff de gps data even converteren.

of je download ff dit reg-bestand om te importeren. Linkje. Je moet wel een accountje hebben bij het xda-developers forum.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:42:
Ik heb vandaag geen problemen gehad met quickgps. Alleen: ik merk ook geen voordeel van gebruik van het prog. Een fix krijgen duurt binnen TT6 gewoon 4 min. Is er soms iets dat je extra in moet stellen voordat je voordeel van quickgps hebt?

da
Als je geen probleem hebt ondervonden, heb je waarschijnlijk maar een file van 3Kb.
Dan heb je ook geen probleem.
Heb je je registry aangepast?

Ik heb gisteren een en ander gechecked. de service lag eruit bij de server die met de registry hack gebruikt wordt. (404- error= file not found) (http://htcscm13.htc.com.tw/clm/PackedEphemeris.ee) op dit moment nog steeds trouwens.
Mijn registry is gelijk (naar http://htcscm13.htc.com.tw/clm/PackedEphemeris.ee) gebleven op alle punten.
Heb de mio versie in \Windows\ gesleept, en nu werkt het weer. (Fix in 10-30 Seconden)

Je hoeft NIETS extra te doen, alleen een goede versie van PackedEphemeris.ee (ca 47 - 53 Kb, en dus niet 3 Kb) in \Windows\ folder te hebben.

Hoe groot is de file packedEphemeris.ee bij jou?

NB Iemand het volgende al geprobeerd (Ga ik iig vanavond doen, nu geen wifi / Internet verbinding)

HKLM\Software\HTC\QuickGPS\path: /eeservice/ Inclusief de slashes
HKLM\Software\HTC\QuickGPS\eefile: packedephemeris.ee niet packedEphemeris.ee
HKLM\Software\HTC\QuickGPS\0\0\IP:service.mio-tech.com
HKLM\Software\HTC\QuickGPS\0\1\IP:service.mio-tech.com
HKLM\Software\HTC\QuickGPS\1\0\IP:service.mio-tech.com
HKLM\Software\HTC\QuickGPS\2\0\IP:service.mio-tech.com
HKLM\Software\HTC\QuickGPS\2\1\IP:service.mio-tech.com

Voordat je het probeert wel even de oude waarden opschrijven.... (path = /clm/, eefile=packedEphemeris.ee)
Volgens mij geeft de registry key in de \0... ed folders de server en port aan
path geeft de subdir aan
en eefile de filenaam (ik weet niet of dit case sensitive is)

Theoretisch zou het dan moeten werken.

BTW: Iemand al de ini file CLM_SITE_LIST_UPDATE.INI bekeken? (Ik heb hem niet(meer))

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://htcscm13.htc.com.tw/clm/PackedEphemeris.ee draait een Microsoft IIS server, is waarschijnlijk aan zijn maandelijkse reboot toe......, of de service is gecancelled (kan ook...), of ze kunnen zelf geen packedephemeris.ee meer maken/krijgen....
Talloze redenen.
Op de andere servers is het ook niet bereikbaar.
In de tussentijd kun je de file op het volgende adres gebruiken:
http://service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee

De file downloaden en op je HTC in \Windows\ neerzetten. Suces verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

packedephemeris.ee FIXED:

Eerste oplossing met MIO server heb ik ook geprobeerd maar werkte niet. Kreeg meteen een Error.

Andere server met google gezocht waar packedephemeris.ee gehost wordt en de volgende gevonden.

Laat alle instellingen zoals ze zijn (dus path = /clm/ en naam packedEphemeris.ee)

Verander het ip naar : htctsvr.htc.com.tw

Als je geen zin hebt om 6 keer ip te vervangen kan je ook deze reg draaien ( wel op je pda dus)

Click Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:52:
packedephemeris.ee FIXED:

Eerste oplossing met MIO server heb ik ook geprobeerd maar werkte niet. Kreeg meteen een Error.

Andere server met google gezocht waar packedephemeris.ee gehost wordt en de volgende gevonden.

Laat alle instellingen zoals ze zijn (dus path = /clm/ en naam packedEphemeris.ee)

Als je geen zin hebt om 6 keer ip te vervangen kan je ook deze reg draaien ( wel op je pda dus)

Click Me
Je bent mijn held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:52:

_/-\o_ :*)

Probeer er ook mijn portie aan bij te dragen.....
Helaas pindakaas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel het volgende gedaan:
In Pocket IE een favoriet aangemaakt die naar het volgende adres gaat:
http://service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee

Dit kun je dan via pIE ophalen en in \Windows\ in het hoofdgeheugen bewaren.
Werkt ook uitstekend als het je met QuickGPS niet lukt.

Is iig makkelijker dan via IE -> desktop -> Activesync -> HTC Artemis (\Windows\)

Werkt dus ook via gprs en WiFi, mits je Iternet access hebt natuurlijk (Maar dat is met quickGPS niet anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:55:
Ladies and gentlepeople,

ik ben ook een trotse eigenaar van dit mooie toestel en ben ook echt uitermate tevreden. Tot het weekend toe heb ik niet echt nadelen kunnen vinden, totdat ik zondagochtend met een kater wakker werd en tot de ontdekking kwam dat het accuklepje los was geraakt en waarschijnlijk ergens in de kroeg op de grond ligt. ;(

Nu ben ik zoekende naar een nieuw klepje, maar PDA-parts.nl heeft ze nog niet en krijgt ze voorlopig ook nog niet. Ook Google begrijpt nog niet helemaal waar ik het allemaal over heb. Iemand enig idee waar ik een hoge kans heb om zo'n klepje los te vinden?

Alvast dank _/-\o_

[...]

Overigens heb ik hier echt nooit last van met het toestel los gekocht en KPN abo. dus dit is echt een combinatieprobleem met T-Mobile...
Op de site van HTC europe kan je een klep bestellen

http://www.expansys.com/htc/p_htc_item.aspx?i=143016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:11:
Heeft iemand al eens met een HTC P3300 i.c.m. T-mobile enige problemen ondervonden? Of is het puur de MDA Compact III die weigert. Anders zou je toch bijna denken dat het met het toestel te maken heeft. (Als iemand met een HTC P3300 er geen problemen mee heeft dan, of speelt het bij beide? Zijn er uberhaupt nog andere MDA's die dit probleem ook hebben bij T-Mobile? Ik hoor over bijv. de Vario II niets over bereikbaarheidsproblemen.)
Er hebben zich al verschillende mensen gemeld die ook problemen hebben met de HTP P3300 zonder T-mobile.

Kijk eens een paar posts boven je bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:25
Tsja, ik kan alleen meer zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de HTC P3300, ik heb em sinds eind november, heb een kpn hi abbotje en heb nergens problemen of last van. Afgezien van Quickgps dan, maar dat is simpel te omzeilen. Jammer dat HTC dat niet zelf in een update naar buiten brengt, gewoon een nieuwe versie van QuickGPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

ff een schaamteloze crospost m.b.t mijn vorige vraag.

wie heeft er een mapje /windows/autorun/storagecard/autorun.exe in je mda zitten?

als je pda dan soft rest, start hij dan tomtom op?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Goed, maar men klaagt hier ook duidelijk over de connectiviteit tussen t-mobile en de p3300.
Er zijn wel andere klachten welke ook duidelijk naar voren komen, misschien dat jij die wel hebt? Namelijk de batterij cover die los komt en slechte compitabiliteit met bepaalde memory cards

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.