HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.618 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:35:
ff een schaamteloze crospost m.b.t mijn vorige vraag.

wie heeft er een mapje /windows/autorun/storagecard/autorun.exe in je mda zitten?

als je pda dan soft rest, start hij dan tomtom op?

thx
X-post is je vergeven, ik reageerde niet omdat ik het niet had....

Heb wel de map, niet het progje.
TomTom start niet automatisch op bij mij.
Tip: Hernoem hem eens naar autorun.log oid, of beter: haal autorun.exe geheel weg (bijv overzetten naar je desktop) en probeer het dan nogmaals.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:54:
[...]

X-post is je vergeven, ik reageerde niet omdat ik het niet had....

Heb wel de map, niet het progje.
TomTom start niet automatisch op bij mij.
Tip: Hernoem hem eens naar autorun.log oid, of beter: haal autorun.exe geheel weg (bijv overzetten naar je desktop) en probeer het dan nogmaals.....
Sorry van dubbel post.

punt is, als ik hem weghaal of rename en ik doe een softreset dan komt dat bestand gewoon terug. en als ik hem rename maakt hij een nieuwe aan.

enige manier waneer dat bestand niet meer terug komt is als ik hem van mijn sd card w ghaal <dus /storage card/2577/autorun.exe>

maar als ik dat doe zegt tomtom dat hij geen kaarten meer kan vinden.

nogal irritant dus.

ps. let niet op typo; getyped op me xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:02

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
programist schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:35:
ff een schaamteloze crospost m.b.t mijn vorige vraag.

wie heeft er een mapje /windows/autorun/storagecard/autorun.exe in je mda zitten?

als je pda dan soft rest, start hij dan tomtom op?

thx
nope heb ik niet. heb nergens een mapje met autorun oid.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quipmk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 18:08
quipmk schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:43:
[...]

Allen bedankt voor de antwoorden. Ik ga programma proberen. Ik hoop dat het probleem dan over is.
Programma er op gezet. Het leek te helpen echter. Na 2 dagen weer de melding kan geen kaarten vinden. Met Orange contact gehad. Deze wist mij te melden dat een zelfde klacht van een andere gebruiker bekend was echter wat de veroorzaker is konden ze niet aangeven. Ik kon het toestel wel brengen dan zouden ze deze opsturen. Hier zit ik nou ook niet op te wachten, Als ik mijn toestel van 1 week oud inlever voor reperatie dan ruilen ze deze maar om voor een nieuwe. Of heb je hier geen recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Iemand al een reactie gehad van t-mobile of htc m.b.t de bereikbaarheidsproblemen?

Als ik deze week geen antwoord krijg dan trek ik een paar t-mobile verkopers over de toonbank ;) Want ik ga geen 600 euro neer leggen voor een telefoon die niet eens werkt! Duurt me nu echt te lang en dit is ook nog is een zakelijk abbonement! Loop dus mooi met een oude nokia rond anders krijg ik boze klanten die mij niet kunnen bereiken..

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
quipmk schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:01:
Ik kon het toestel wel brengen dan zouden ze deze opsturen. Hier zit ik nou ook niet op te wachten, Als ik mijn toestel van 1 week oud inlever voor reperatie dan ruilen ze deze maar om voor een nieuwe. Of heb je hier geen recht op.
Juridisch gezien, nee. Als het product niet werkt zoals beloofd of verwacht, dan moet je de leverancier eerst de kans geven het te repareren. Pas als dat niet lukt heb je recht op vervanging of ontbinding van de koopovereenkomst. Er zijn natuurlijk leveranciers die hier soepel mee omspringen, dat hangt o.a. van je onderhandelingstechniek af. Ze HOEVEN het niet te doen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Audi-Addict schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:43:
Als ik deze week geen antwoord krijg dan trek ik een paar t-mobile verkopers over de toonbank ;) Want ik ga geen 600 euro neer leggen voor een telefoon die niet eens werkt! Duurt me nu echt te lang en dit is ook nog is een zakelijk abbonement! Loop dus mooi met een oude nokia rond anders krijg ik boze klanten die mij niet kunnen bereiken.
In dat geval kun je beter wat stroop smeren om te bereiken dat je een gelijkwaardig vervangend toestel krijgt. Misschien straks de nieuwe Nokia N95? Over de toonbank trekken heeft als gevolg dat jijzelf in de bak belandt, ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen probleem hebt ondervonden, heb je waarschijnlijk maar een file van 3Kb.
Dan heb je ook geen probleem.
Heb je je registry aangepast?

da: Nee, nog niet...

Ik heb gisteren.....
Heb de mio versie in \Windows\ gesleept, en nu werkt het weer. (Fix in 10-30 Seconden)

Dat is wel een super snelle fix!!!

Je hoeft NIETS extra te doen, alleen een goede versie van PackedEphemeris.ee (ca 47 - 53 Kb, en dus niet 3 Kb) in \Windows\ folder te hebben.

Hoe groot is de file packedEphemeris.ee bij jou?

47.4K, dus aan het formaat ligt het niet...

Thanx voor de info, ik ga de reghack proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:20:
Als je geen probleem hebt ondervonden, heb je waarschijnlijk maar een file van 3Kb.
Dan heb je ook geen probleem.
Heb je je registry aangepast?

da: Nee, nog niet...

Ik heb gisteren.....
Heb de mio versie in \Windows\ gesleept, en nu werkt het weer. (Fix in 10-30 Seconden)

Dat is wel een super snelle fix!!!

Je hoeft NIETS extra te doen, alleen een goede versie van PackedEphemeris.ee (ca 47 - 53 Kb, en dus niet 3 Kb) in \Windows\ folder te hebben.

Hoe groot is de file packedEphemeris.ee bij jou?

47.4K, dus aan het formaat ligt het niet...

Thanx voor de info, ik ga de reghack proberen....
ooohhkay :?

schizfreen 8)7

(geintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
zo was dat even een lap tekst typen met mijn P3300 :-p
ps. let niet op typo; getyped op me xda.
Twee citaten die ik niet begrijp.
Begrijp ik het nu goed dat jullie met je HTC dit forum kunnen bekijken?

Zo ja, hoe doen jullie dat? Ik krijg een melding nl. als ik naar gathering.tweakers.net ga dat mijn browser niet geschikt is. Vervolgens wordt ik automatisch teruggezet naar tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

arene schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:53:
[...]

[...]

Zo ja, hoe doen jullie dat? Ik krijg een melding nl. als ik naar gathering.tweakers.net ga dat mijn browser niet geschikt is. Vervolgens wordt ik automatisch teruggezet naar tweakers.net.
hmm, das gek. gaat prima hier.

welke browser gebruik je? de standaard internet explorer?

loop anders je instellingen na (voor zover die er zijn) en anders een andere browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
arene schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:53:
[...]

[...]

Dat heb je inderdaad goed begrepen. Ik zelf gebruik alleen IE niet omdat ik dat op een pocket pc echt een bar slecht programma vind. Ik gebruik Opera Mobile. Werkt erg goed, op een enkele site na dan. Maar met IE echt met veel sites ruzie.
Wel handig, want nu ik ziek thuis zit en geen laptop heb, kan ik toch nog vanaf de bank, of zoals nu vanuit mijn bed, internetten. Vreet alleen wel snel de accu leeg, al is het nog lang niet zo snel als met navigeren ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 06-03-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Nog een update :

Ik heb zoals jullie weten contact gehad met t-mobile and htc via de telefoon. Ik had eerder daarvoor ook gemailed, hierbij de mails. Tot mijn verbazing was deze medewerker niet op de hoogte van het probleem en ik vraag me uberhaupt of er nog een oplossing komt.. zelfs als ze dit beloven..

De twee telefonische mensen van htc zouden mijn overigens op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.

emails :

Dear Sir/Madam,

I've paid almost 600 euro's for this phone here in the netherlands and to be honest I wish I could get my money back.

The phone function seems to stop and nobody can call me. I have to restart the phone all the time and I'm currently using my old phone just so people can get in touch with me. The most annoying thing is that the phone doesn't give any error message, there is no way I can tell that the phone function is "disabled".

I've read on the internet that allot of people are having this issue and still there is no solution for this problem.

I would really like to have my money back or have a working phone..

I look forward to your reply and I would apreciate it if you escalate this issue to you're headoffice.

Regards,

Jasper Bosch

Reply van HTC

Dear customer,

The problem you have described on your P3300 is not one that we have been made aware of in the past. I have searched our knowledge base for similar occurences and found none. For this reason, I can only assume that the fault is specific to your particular device.

>From what you have described, your device has developed a severe software corruption. The only way to solve a software corruption is a hard reset of your device.

Please note that ALL personal information, files, media, and third party programs will be removed upon performing a hard reset. Please backup your information before following these steps.

To hard reset your device, please follow the steps below:

Tap Start
Tap Settings
Tap System
Tap Clear Storage
Follow the on-screen prompts

This should resolve the error you are experiencing. Should you still continue to experience the problem after the reset has been completed, please contact our repair centre at HTC@eurotwice.be.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
James-Lee Breen
HTC Support
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com

En mijn antwoord hierop..

Dear Customer Support,

I find it strange that you have no information regarding this problem in your database.

Especially since I've spoken to you're helpdesk over the phone and they do admit that there are problems with this unit.

They told me that allot of people have already reported this issue and they are currently working on a solution.

I would suggest you update the knowlegde base since we currently have a large group of people having the same problem.

Some of these people have already been promised a solution since december 2006. Still no update from your tech department which is situated in taiwan I believe? To be honest I'm really starting to have my doubts about the fact that you guys are actually looking into this issue.

I'm suprised that you're knowlegde base doesn't say anything either.

Sorry for my frustation, but obviously I want to be able to use my phone. The dutch provider here is not willing to help us and we are currently looking into the possibility of a legal law suite to get our money back.

If you require more information about this case please let me know. I really hope you guys find a solution to this problem!

Regards,

Jasper Bosch

PS: I'm sorry for the bad english, it's not my native language and i'm too frustated to turn on the english spell checker and take more time to write this email

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

@ Audi-Addict.

Denk niet dat dit extreem veel gaat helpen aangezien je niet de eerste bent.

Mijn advies aan jouw is om 30 euro meer uit te geven en hem te laten unlocken zodat je DOPOD firmware kan flashe.

Het raare is dat ik zelf een XDA Orbit heb gekocht ( basis is zelfde als HTC P3300 ) en een T-Mobile Flex abbo hem. Deze combinatie levert compleet geen problemen op ( zover, klop af ).

Ik denk dan ook dat de roms geleverd met de Compact 3 en de HTC P3300 NL niet op een of ander manier buggen met T-Mobile.

Voor Allen,

Wie de poging wil wagen om je phone te unlocked (CID-Unlock) en andere rom te flashe kan terecht op www.xda-developers.com

suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
[b][message=27622115,noline]programist schreef op woensdag 07 maart 2007 @
Voor Allen,

Wie de poging wil wagen om je phone te unlocked (CID-Unlock) en andere rom te flashe kan terecht op www.xda-developers.com

suc6.
En meer dan dat mag er ook niet over gezegd worden omdat dat verboden is hier op GoT. Misschien dat dat zelfs al net een stap te ver is maar dat is aan de mod´s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:08:
[...]

En meer dan dat mag er ook niet over gezegd worden omdat dat verboden is hier op GoT. Misschien dat dat zelfs al net een stap te ver is maar dat is aan de mod´s.
Niet helemaal. Als ik het goed begrijp heb jij het toestel los aangeschaft, dus zonder abbonement combinatie ( jouw bericht over 600 euro ). Dit betekend dat het jouw eigendom is en niet onder de regels valt van illegaal unlocken icm een provider.

Tevens een CID-Lock is niet hetzelfde als een SIM-Lock.

Aangezien het jouw eigendom is ben jij vrij om mee te doen wat jij wilt. Aangezien tijdens deze unlock procedure de IMEI code niet gewijzigd wordt is het niet strafbaar binnen Nederland.

EDIT:
Sorry, dacht dat Audi-addict gepost had. anyway, zelfde verhaal

[ Voor 4% gewijzigd door programist op 07-03-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
programist schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:11:
[...]

Niet helemaal. Als ik het goed begrijp heb jij het toestel los aangeschaft, dus zonder abbonement combinatie ( jouw bericht over 600 euro ). Dit betekend dat het jouw eigendom is en niet onder de regels valt van illegaal unlocken icm een provider.

Tevens een CID-Lock is niet hetzelfde als een SIM-Lock.

Aangezien het jouw eigendom is ben jij vrij om mee te doen wat jij wilt. Aangezien tijdens deze unlock procedure de IMEI code niet gewijzigd wordt is het niet strafbaar binnen Nederland.

EDIT:
Sorry, dacht dat Audi-addict gepost had. anyway, zelfde verhaal
tot op zekere hoogte heb je geloof ik gelijk. Over CID lock op zich mag best gesproken worden daar is niks mis mee, maar over hoe deze te verwijderen of waar deze te verwijderen of iets in die richting mag volgens mij niet hier op GoT.
Je kan jezelf natuurlijk ook afvragen waarom er überhaubt een CID lock opzit. Zal de fabrikant vast niet voor niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een bericht gestuurd naar Kassa (dat ook een dagelijks radio-programma heeft op Radio 1 tegenwoordig).
Goede morgen,

Ik zit al een tijd met een probleem. En met mij vele anderen. Ik heb een nieuwe T-mobile telefoon gekocht. Een zogenaamde MDA. Een telefoon-computer dus zeg maar. De MDA compact III.

Deze telefoon is op de consumentenmarkt ook verkrijgbaar als HTC P3300, maar dan is die simlock vrij.

Nu heb ik last van het probleem dat je vaak niet bereikbaar bent. De telefoon staat wel aan, maar mensen die mij bellen krijgen de voicemail.

T-mobile is doof voor de klachten en ook bij producent HTC schiet het niet op. Op het forum van Tweakers.net hebben zich al veel mensen gemeld met hetzelfde probleem: HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650) Dit is een topic over de P3300, waar de problemen regelmatig voorbij komen.

Wellicht dat u er iets mee kunt.

Met vriendelijke groet!
Als meerdere mensen iets willen sturen: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=main_contact

Wellicht helpt dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:09
quipmk schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:01:
[...]

Programma er op gezet. Het leek te helpen echter. Na 2 dagen weer de melding kan geen kaarten vinden. Met Orange contact gehad. Deze wist mij te melden dat een zelfde klacht van een andere gebruiker bekend was echter wat de veroorzaker is konden ze niet aangeven. Ik kon het toestel wel brengen dan zouden ze deze opsturen. Hier zit ik nou ook niet op te wachten, Als ik mijn toestel van 1 week oud inlever voor reperatie dan ruilen ze deze maar om voor een nieuwe. Of heb je hier geen recht op.
Ik heb hetzelfde gehad na het installeren van total commander. Geen enkele kaart meer te vinden. Soft reset of TomTom incl kaarten opnieuw installeren lostte niets op. Na het verwijderen van Total commander lijkt alles weer normaal te werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

-OPTICAL- schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:37:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad na het installeren van total commander. Geen enkele kaart meer te vinden. Soft reset of TomTom incl kaarten opnieuw installeren lostte niets op. Na het verwijderen van Total commander lijkt alles weer normaal te werken....
probeer die kaart is goed aan te drukken, desnoods dat witte lipje onder je simkaart vouwen
ik had het ook 2 keer, maar nu nooit, maar dan ook nooit meer ergens last van.
is denk ik iets mbt het slecht contact maken van de polen imo

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen er is hoop voor het data corruptie probleem. Had nog maar eens flink geklaagd bij HTC hierover.
Natuurlijk ook over het T-mobile probleem, zie hieronder hun reaktie.

Good Morning,

Thanks for your email regarding your P3300.? The issue you describe is something we are aware of and are currently in the process of rectifying.? It seems to be linked in some way to the latest updates to Windows Mobile 5 and as such we have also enlisted Microsoft's help in solving this.? It seems that the device is accessing the memory while it is in an idle state.

We believe we have now fixed this issue and we are in the process of creating a ROM update to give this fix to our users.? We hope to have this released to the public in the very near future. In the meantime, to workaround that, you can set the device to turn itself off after 1 minute in the power options, then let the device turn itself off instead of pressing the power button.

Once the ROM has been released, it will be available for download from the HTC website in a new section that will be added when the ROM is available.

Obviously if you do not wish to wait for this update, that is entirely your prerogative, and we would like to apologise for the problems you have experienced with our product.

Regarding the T-Mobile issue So far our head office (HTC) in Taiwan and the local Service points are trying to recreate the problem. and we are in the process of developing a programs for a number of customers who have agreed to run a logging program to monitor the phone for the issues, so that we can develop a fix.

Dus ja het komt erop neer dat we toch maar weer moeten afwachten.
Ik hoop dat ze helemaal gek gemaakt worden door de mensen met hetzelfde probleem, dan blijven ze er in ieder geval mee bezig.
Ik heb het geluk dat ik tevens een vodafone abonnement heb en daar dus de t-mobile op doorschakel, maargoed het blijft erg lastig. 8)7

Trouwens kwam ik vandaag iemand tegen met de compact 3 van tmobile zelf en die had het probleem met bereikbaarheid niet, het verschil was dat hij dit toestel pas vanaf afgelopen zaterdag in bezit heeft.
Met rom versies:
rom versie 1.13.114.1 NLD
datum 9-22-06
ext rom ver. 1.13.114.101

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:34:
...

Trouwens kwam ik vandaag iemand tegen met de compact 3 van tmobile zelf en die had het probleem met bereikbaarheid niet, het verschil was dat hij dit toestel pas vanaf afgelopen zaterdag in bezit heeft.
Met rom versies:
rom versie 1.13.114.1 NLD
datum 9-22-06
ext rom ver. 1.13.114.101

Ciao
Zelfde ROM. Misschien zit deze persoon niet lang genoeg stil op 1 plek of valt zijn verbinding nooit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:34:
He mensen er is hoop voor het data corruptie probleem. Had nog maar eens flink geklaagd bij HTC hierover.
Natuurlijk ook over het T-mobile probleem, zie hieronder hun reaktie.

Good Morning,

........
Leuke brief, komt me wel erg bekend voor.

Lijkt wel erg veel op deze :
Good Morning,

Thanks for your email regarding your P3300.? The issue you describe is something we are aware of and are currently in the process of rectifying.? It seems to be linked in some way to the latest updates to Windows Mobile 5 and as such we have also enlisted Microsoft's help in solving this.? It seems that the device is accessing the memory while it is in an idle state.

We believe we have now fixed this issue and we are in the process of creating a ROM update to give this fix to our users.? We hope to have this released to the public in the very near future. In the meantime, to workaround that, you can set the device to turn itself off after 1 minute in the power options, then let the device turn itself off instead of pressing the power button.

Once the ROM has been released, it will be available for download from the HTC website in a new section that will be added when the ROM is available.

Obviously if you do not wish to wait for this update, that is entirely your prerogative, and we would like to apologise for the problems you have experienced with our product.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
Jason Newport
HTC Support
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com
Gepost op XDA-Dev op 26-2-2207

Dus denk niet echt dat ze extreem veel haast hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Afwachten dus. Maar ik ben van mening dat echt iedereen naar HTC & T-mobile moet bellen met de connectie/bereikbaarsheids probleem t-mobile combinatie.

Hoe meer mensen melden hoe meer aandacht het krijgt en misschien wat aan gedaan wordt.

En blijven mailen en bellen. :(

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
Vampy719 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:36:
Afwachten dus. Maar ik ben van mening dat echt iedereen naar HTC & T-mobile moet bellen met de connectie/bereikbaarsheids probleem t-mobile combinatie.

Hoe meer mensen melden hoe meer aandacht het krijgt en misschien wat aan gedaan wordt.

En blijven mailen en bellen. :(
Ik heb vorige week gemaild en als ik vandaag geen reactie krijg gaat er morgen een brief uit (je weet wel, zo'n ding van papier).

Ik zal ook HTC weer eens een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Ik zal mijn situatie maar posten .

Ik heb nu ongeveer anderhalve week de XDA Orbit en tot op heden geen problemen gehad met bereikbaarheid of corrupte SD card. (heb een t-mobile flex abbo)

Ik werk elke dag en ben daarom vaak lang op een plaats. gedurende de dag probeer ik me zo nu en dan te bellen en zoals verwacht gaat hij gewoon rustig over.

Afgelopen anderhalve week flink mee gespeeld. veel progs geïnstalleerd en weer verwijderd. Momenteel draai ik

SPB Mobile Shell
SPB Full Screen Keyboard
Google Maps
HTC X-button
WM5Torage
TomTom 6.02
CoreCodec CorePlayer
Resco Explorere + Reg Explorer
Wifi Progje
BatteryStatus

Merendeel van deze apps is tegelijk actief maar heb tot op heden maar 1 keer softreset moeten doen ivm dat TomTom gezeik.

Mijn Rom gegevens :

ROM Version : 1.25.206.2 WWE
ROM Date : 10/4/2006
Radio Version: 02.67.90
Protocol Ver : 4.1.13.28

Overclocked op 247 Mhz.

Ik volg dit draadje al vanaf deel 1 en merk steeds dat mensen met een Compact 3 of HTC NL problemen hebben met T-Mobile bereik maar ben nog niemand tegen gekomen (ook niet op xda-dev) die een Nederlandse toestel had met een custom ROM.

Misschien is het een idee om het toch maar eens proberen ( al kost het 3 tientjes).

Hopelijk bied dit een oplossing, en niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu de Quick GPS wil updaten, zegtie dat de verbinding mislukt.

Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

mijn activesync is heeeeeeeeeel traag... al een half uur agenda aan het syncen terwijil mijn oude ppc (i-mate jam) perfect werkt ! Herkend iemand dit ?

-edit- gek genoeg na 10 x zowel pc als device opnieuw opstarten gaat alles ineens goed

[ Voor 22% gewijzigd door Stephane op 07-03-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:19:
Als ik nu de Quick GPS wil updaten, zegtie dat de verbinding mislukt.

Hebben meer mensen daar last van?
Lees ff een aantal berichten terug, daar is dit ter sprake gekomen, de server is offline, je moet even andere instellen. Even terug lezen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie met dit apparaatje op Rabo Mobiel bankieren?

Ik kom er niet op, een code 503 error...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Mocht ik een crash (harde reset)hebben is dan alles van de geheugen kaart verloren?? dus met andere woorden, waarom zou ik een backup maken van mijn geheugenkaartje? zijn er mensen die dit doen?? Ja misschien corrupt raken van het kaart maar hoevaak gebeurt dat??

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:18:
[...]

Leuke brief, komt me wel erg bekend voor.

Lijkt wel erg veel op deze :

[...]

Gepost op XDA-Dev op 26-2-2207

Dus denk niet echt dat ze extreem veel haast hebben
Tja idd, was te verwachten dat ze er een keer een standaard brief tegenaan gooien.

Maargoed wat moet je anders he, ik vind het risico te groot om hem met een niet officiele rom te flashen, maar mocht iemand dat niet vinden ga vooral je gang en laat het ons weten. :9

Evengoed vreemd dat de ene compact 3 er wel last van heeft en de andere niet.

Je hebt trouwens nogal een aparte rom versie en datum, die heb ik hier nog niet voorbij zien komen, dan zal de orbit toch wel enige verschillen hebben op software niveau?!?

Is er trouwens iemand die met de HTC P3300 NL wel bereik heeft met t-mobile? Heb ik tot nu toe ook nog niet gelezen in dit forum. (dus niet de compact, de orbit, de artemis of de spv)
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:50:
[...]

Tja idd, was te verwachten dat ze er een keer een standaard brief tegenaan gooien.

Maargoed wat moet je anders he, ik vind het risico te groot om hem met een niet officiele rom te flashen, maar mocht iemand dat niet vinden ga vooral je gang en laat het ons weten. :9

Evengoed vreemd dat de ene compact 3 er wel last van heeft en de andere niet.

Je hebt trouwens nogal een aparte rom versie en datum, die heb ik hier nog niet voorbij zien komen, dan zal de orbit toch wel enige verschillen hebben op software niveau?!?

Is er trouwens iemand die met de HTC P3300 NL wel bereik heeft met t-mobile? Heb ik tot nu toe ook nog niet gelezen in dit forum. (dus niet de compact, de orbit, de artemis of de spv)
|:(
Bij een harde reset raak je alleen alle gegevens op het toestel zelf kwijt, niet die van je geheugenkaart.
Je kan een gemaakte backup natuurlijk ook altijd van je kaart naar je comp copieren en zo nodig terug op je kaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:45:

Kom in ieder geval tot het inloggen. Geen random reader bij de hand dus kan het verder niet uitproberen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:54:
[...]

Lees ff een aantal berichten terug, daar is dit ter sprake gekomen, de server is offline, je moet even andere instellen. Even terug lezen dus.
Ah, ik volg dit topic, maar dat had ik gemist....Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand deze vraag eerder heeft gesteld, kon hem niet zo snel vinden hoe ActiveSync uit te zetten. Telkens gaat hij onnodig aan. Ik had ergens op een site gelezen dat je hem op handmatig kon zetten en heb dit ook inmiddels gedaan, maar toch blijft bij mij steeds de ActiveSync contact maken. Wil alleen dat hij contact maakt zodra ik contact maak met mijn computer middels USB kabel. Kan dit te maken hebben dat ik elk uur mijn mail automatisch laat checken? Hoop dat iemand hierop een antwoord weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
Update bereikbaarheidsprobleem:

Naar aanleiding van nog een e-mail naar T-Mobile ben ik gebeld. Men is er nog niet uit en het kan ook nog wel even duren. Ik begreep zelfs uit zijn woorden dat het misschien helemaal niet opgelost kan worden.

Uit coulance kan ik het toestel (aangetekend) terugsturen. Bij ontvangst van het toestel wordt mijn contractverlenging teruggedraaid en kan ik (eventueel) de normale opzegprocedure starten. Ik krijg ook het geld van het aangetekend versturen en het toestel terug.

Dus ik ga nu op zoek naar een alternatief. Als jullie opnieuw zouden moeten kiezen, wat wordt het dan? E-Ten X500?

[ Voor 5% gewijzigd door MrEd79 op 08-03-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:16:
Ik weet niet of iemand deze vraag eerder heeft gesteld, kon hem niet zo snel vinden hoe ActiveSync uit te zetten. Telkens gaat hij onnodig aan. Ik had ergens op een site gelezen dat je hem op handmatig kon zetten en heb dit ook inmiddels gedaan, maar toch blijft bij mij steeds de ActiveSync contact maken. Wil alleen dat hij contact maakt zodra ik contact maak met mijn computer middels USB kabel. Kan dit te maken hebben dat ik elk uur mijn mail automatisch laat checken? Hoop dat iemand hierop een antwoord weet.
Ik weet niet meer precies hoe het gaat, maar volgens mij moest je daarvoor een connectie naar een exchange server instellen, daarbij aangeven dat hij niet automatisch moet synchroniseren en vervolgens die exchange server weer verwijderen bij je connecties. Dan zou hij die instelling van niet automatisch syncen moeten onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrEd79 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:34:

Naar aanleiding van nog een e-mail naar T-Mobile ben ik gebeld. Men is er nog niet uit en het kan ook nog wel even duren. Ik begreep zelfs uit zijn woorden dat het misschien helemaal niet opgelost kan worden.

Uit coulance kan ik het toestel (aangetekend) terugsturen. Bij ontvangst van het toestel wordt mijn contractverlenging teruggedraaid en kan ik (eventueel) de normale opzegprocedure starten. Ik krijg ook het geld van het aangetekend versturen en het toestel terug.

Dus ik ga nu op zoek naar een alternatief. Als jullie opnieuw zouden moeten kiezen, wat wordt het dan? E-Ten X500?
Op het bereikbaarheidsprobleem na ben ik zeeeer tevreden over de telefoon.

En als je het ding dus uit zichzelf uit laat gaan, blijft hij het wel doen.

En HTC is naar een oplossing aan het zoeken.

Dus ik ga niks terugsturen denk ik hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrEd79 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:34:

Juich niet te vroeg...T-Mobile heeft mij die belofte ook gedaan maar die belofte hebben ze weer teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:42:
[...]
Juich niet te vroeg...T-Mobile heeft mij die belofte ook gedaan maar die belofte hebben ze weer teruggedraaid.
Ik heb gisteren ook contact gehad met t-mobile. Ik krijg nu tijdelijk een extra toestel (MDA Vario) die wel goed bereikbaar is. Mocht er over een paar weken nog steeds geen zicht zijn op een oplossing voor de Compact III dan kan ik alsnog mijn verlenging laten terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:29:
[...]

Dat is niet mijn ervaring. Andere mensen die dit kunnen bevestigen?
Ook als de telefoon zelf uit gaat, gaat het volgens mij fout. Ik ben verder ook zeer tevreden over de telefoon. Als ie gaat, dan met pijn in mijn hart.
Ik heb na gevraagd (bij een andere medewerker) of de afspraak is vastgelegd in het systeem en hij heeft dat bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:45:

Zonet geprobeerd en ik kan gewoon internetbankieren op de P3300. Geen error of wat dan ook. Welke browser gebruik je? Ik Opera Mobiel 8.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:29:
[...]

Ik heb jouw trucje ook geprobeerd, maar dat maakt niet uit. Na de lunch in het bedrijfsrestaurant (niet zo'n goede verbinding) was ik niet meer bereikbaar.

Inmiddels heb ik de vervanger al rond. E-Ten X500 ga ik morgen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sedert een maand in het bezit van 2 van die toestellen van t mobile. De softwareversie voor beide telefoons betreft; ROM versie: 1.13.114.1NLD
ROM datum: 9/22/06
Radioversie; 02.49.90
Protocolversie: 4.1.13.25
Een van geeft heeft ook nog als vermelding ExtROM versie: 1.13.114.101, dit staat er bij de andere niet bij. Heb beide toestellen tegelijk aangeschaft.
Bereikbaarheid is bij beide niet optimaal, de ene keer werkt het wel de andere keer weer niet. Heb t-mobile aangeschreven en kreeg het verzoek om de softwareversie en het Imei-nummer door te geven. Zij gaven aan dat het een bekend probleem was.
Leuke vraag in de mail van tmobile was het verzoek een alternatief telefoonnummer op te geven zodat zij mij indien nodig telefonisch konden benaderen dit terwijl ik 2 abonnementen bij hen heb afgesloten.
Ik ben van mening dat ik een ondeugdelijk apparaat heb gekocht waarvan de problemen al bekend waren voordat ik het aanschafte. Maar wat als ik hem terug kan geven cq omruilen.......Naast de telefoons heb ik nog al wat extra investeringen gedaan, een geheugenkaarte van 2 Gb en 2 maal een lader met zwanehals voor in de auto bijvoorbeeld. Zouden ze dat ook vergoeden, ik vraag het me af. Jammer dat je met dit ding ook moet kunnen bellen, het is een perfecte PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een P3300 zou nemen in plaats van een P3600? Daarbij in acht nemend dat de P3300 ~150 euro kost en de P3600 minder dan de helft?

/edit
Bij verlenging van mijn Orange abonnement.

[ Voor 13% gewijzigd door stok op 08-03-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
stok schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:22:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een P3300 zou nemen in plaats van een P3600? Daarbij in acht nemend dat de P3300 ~150 euro kost en de P3600 minder dan de helft?
Waarom moeten wij jou dat gaan vertellen? Je weet zelf toch ongeveer wel wat je wilt? Over beide toestellen zijn uitgebreide topics. Lees deze door en neem je beslissing. Zijn er dingen onduidelijk dan kan je dat altijd vragen. Maar welk toestel jij moet kiezen is in mijn ogen een nutteloze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Oh oh, wat zijn we bijdehand. Wat ik wil is waar voor mijn geld, dat lijkt me voor zich spreken.

Maar ik zal mijn vraag herformuleren! Waarom is de P3300 duurder dan de P3600, terwijl de laatste een snellere CPU heeft en ik verder geen verschillen qua functionaliteit kan ontdekken? Met andere woorden (voor de mensen die het nog niet begrijpen), hoe is het grote verschil in prijs te verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

stok schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:21:
Oh oh, wat zijn we bijdehand. Wat ik wil is waar voor mijn geld, dat lijkt me voor zich spreken.

Maar ik zal mijn vraag herformuleren! Waarom is de P3300 duurder dan de P3600, terwijl de laatste een snellere CPU heeft en ik verder geen verschillen qua functionaliteit kan ontdekken? Met andere woorden (voor de mensen die het nog niet begrijpen), hoe is het grote verschil in prijs te verklaren?
hoe moeilijk kan het zijn om ze even naast elkaar te zetten en het een en andere te vergelijken?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Durrrrrrrr, dat heb ik dus gedaan en kan geen verschillen ontdekken die het enorme prijsverschil kunnen verklaren. Als jij mijn post had gelezen had ik dit niet (opnieuw) hoeven uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
stok schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:08:
Durrrrrrrr, dat heb ik dus gedaan en kan geen verschillen ontdekken die het enorme prijsverschil kunnen verklaren. Als jij mijn post had gelezen had ik dit niet (opnieuw) hoeven uitleggen.
p3600 is zonder gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Uit de P3600 thread in dit forum
GPS: JA!
Een hele tijd is hier onduidelijkheid over geweest, maar nu is het toch echt zeker dat de P3600 een GPS receiver heeft. Echter wordt hij nog steeds verkocht met een ROM zónder GPS ondersteuning.
De Orange SPV M700 wordt daarentegen wél met GPS rom geleverd samen met tomtom navigator!
Zoals uit mijn posts blijkt zit ik met Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

stok schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:33:
[...]

Zoals uit mijn posts blijkt zit ik met Orange.
http://www.gsmarena.com/c...Phone2=1693&idPhone1=1694
buiten het feit dat het dan waarschijnlijk om smaak gaat, welke je mooier vind
vergelijk en zie dat de p3600 officeel geen gps heeft.
daarbij is de GPS chipset niet dezeflde en is hij minder nauwkeurig tot op 6 a 7 meter ipv 1 dacht ik bij de p3300

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
stok schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:21: Waarom is de P3300 duurder dan de P3600, terwijl de laatste een snellere CPU heeft en ik verder geen verschillen qua functionaliteit kan ontdekken?
De P3300 duurder dan de P3600? Volgens mij is het andersom toch? Zo was het wel ten minste. Zou ik zelf ook logischer vinden.

En volgens pricewatch is de P3600 ook duurder dan de P3300. Zou dus nog maar eens wat navraag gaan doen bij Orange als ik jou was.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 08-03-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Wat een geflame allemaal.

@stock;
Deze topic is bedoeld om informatie en ervaringenover de p3300 enz te delen en niet om over de p3600 te zitten zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
programist schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:33:
Wat een geflame allemaal.

@stock;
Deze topic is bedoeld om informatie en ervaringenover de p3300 enz te delen en niet om over de p3600 te zitten zeiken.
Anders flame je even mee?! Haha. Maar goed,punt is wel duidelijk denk ik, nu allemaal weer back on topic.

Sinds telfort over geschakeld is naar het KPN netwerk zit ik constant met zo`n roaming driehoekje boven in mijn beeld, is dat niet op 1 ofandere manier weg te krijgen?

(tja waar een mens zich allemaal wel niet druk om kan maken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DjWannaB2002 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:04:
[...]

Anders flame je even mee?! Haha. Maar goed,punt is wel duidelijk denk ik, nu allemaal weer back on topic.
Mag ik ook nog even flamen??? Je moet wel de TS up-to-date houden :)
Mis reg-update om quickGPS goed te zetten, de oude info staat er nog in.
Bij de FAQ - PocketPlus met uitvallend scherm - Ik heb al tijdje terug gepost dat dit gefixt is in versie 3.2.0 welke sinds een maandje te downloaden is. PocketPlus updaten met deze update is dus de beste remedie
En ik mis volgens mij nog meerdere items voor de TS, welke de laatste weken voorbij gekomen zijn

Is overigens niet echt flamen hoor, gewoon eventjes helpen 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Xanion schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:18:
[...]

Mag ik ook nog even flamen??? Je moet wel de TS up-to-date houden :)
Mis reg-update om quickGPS goed te zetten, de oude info staat er nog in.
Bij de FAQ - PocketPlus met uitvallend scherm - Ik heb al tijdje terug gepost dat dit gefixt is in versie 3.2.0 welke sinds een maandje te downloaden is. PocketPlus updaten met deze update is dus de beste remedie
En ik mis volgens mij nog meerdere items voor de TS, welke de laatste weken voorbij gekomen zijn

Is overigens niet echt flamen hoor, gewoon eventjes helpen 8)
Hopelijk komt er dt weekend een deel 4 met daar de veranderingen in. Helaas weinig tijd gehad en ziek geweest. Maar het komt goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43

Roy

Hobbies?

Nadat ik gisteren weer eens een paar gesprekken heb gemist door het bereikbaarheidsprobleem van T-mobile zit ik nu echt te twijfelen om over te stappen op een andere provider (na 5 jaar T-Mobile / BEN). Zelf zit ik te twijfelen tussen Vodofone en Telfort. Telfort is goedkoper (vooral ook omdat ik er graag mobiel internet bij wil), en volgens mij gaan ze helemaal over op het netwerk van KPN, waardoor dus de dekking perfect zou moeten zijn. Vodafone klinkt betrouwbaarder, maar is wel duurder.
De aanschaf van de telefoon is bij Telfort en Vodafone wel duurder dan bij T-Mobile (logisch, omdat T-moblie een branded-phone heeft). Ik ga eerst proberen of ik m'n abonnement kan opzeggen en de MDA Compact kan overkopen van T-mobile (en dan unlocken), en anders moet ik maar een P3300 kopen i.c.m. abonnement.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de mda compact 2 maanden in bezit. Heb de versie met tom-tom teminste dat dacht ik.Ben al enkele keren bij t-mobile langs geweest om het probleem voor te leggen.
Vanuit t-mobile begreep ik dat er op de bijgeleverde micro sd kaart in de map 4777 een bestand moet staan als "autorun.exe". Nu is die map op mijn meegeleverde sd kaart dus gewoon LEEG.T-mobile medewerkers vertelden mij dat ik het probleem bij tomtom moet gaan uitleggen.Nu is mijn vraag is er iemand die mij kan vertellen (of het bestand sturen) hoe ik hier aan kan komen.:/
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor diegenen die nog een iPhone skin willen installeren > http://www.ozankilic.com/?p=31

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/131/412513850_88bdd7cc38_o.jpgAfbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/182/412513756_3de10249bb_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat quickgps nog ooit eens werken ??
Heb een paar weken geleden die register aanpassing gedaan , maar nu werkt het al een tijdje niet meer .
Of ligt de server nog steeds plat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:05:
Heb een paar weken geleden die register aanpassing gedaan , maar nu werkt het al een tijdje niet meer .
Welke instellingen gebruik je precies? met de nieuwe werkt het bij mij prima.
Deze dus : htctsvr.htc.com.tw
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:30:
Nu de mda compact 2 maanden in bezit. Heb de versie met tom-tom teminste dat dacht ik.Ben al enkele keren bij t-mobile langs geweest om het probleem voor te leggen.
Vanuit t-mobile begreep ik dat er op de bijgeleverde micro sd kaart in de map 4777 een bestand moet staan als "autorun.exe". Nu is die map op mijn meegeleverde sd kaart dus gewoon LEEG.T-mobile medewerkers vertelden mij dat ik het probleem bij tomtom moet gaan uitleggen.Nu is mijn vraag is er iemand die mij kan vertellen (of het bestand sturen) hoe ik hier aan kan komen.:/
Alvast bedankt.
Bedoel je niet het mapje 2577 ? zoja kan ik je wel autorun.exe toesturen. mail me maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ziet er leuk uit, maar ik denk toch dat je de links en screenshots hier beter kunt weghalen.
Apple dreigt iedereen met rechtszaken die copieen plaats voor WM5 van hun IPhone.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Xanion schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:46:
[...]

Ziet er leuk uit, maar ik denk toch dat je de links en screenshots hier beter kunt weghalen.
Apple dreigt iedereen met rechtszaken die copieen plaats voor WM5 van hun IPhone.
Whahah, dat wil ik wel eens zien.. je misbruikt namelijk nergens de patenten van apple. immer, ze hebben geen patent op de slider of de achtergrond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben niet zo heel handig hiermee. 8)7
waarheen moet ik mailen dan..?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:16:
ben niet zo heel handig hiermee. 8)7
waarheen moet ik mailen dan..?
Alvast bedankt
Check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:05:
Bij mij werkt hij zonder registeraanpassingen nog prima. Je zou dus ook kunnen proberen je veranderingen terug te draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Allemaal,

1. goed forum, veel informatie en behulpzaam.
2. Ik twijfel nog tussen het los kopen van de P3300 of bij Telfort (met een vorm van uitgestelde betaling). Zit er op enig manier een verschil tussen het apparaat/accessoires dat je bij Telfort krijgt of bijvoorbeeld bij pdashop.nl?

voorbaat dank voor een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
gwystyl schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:47:
Bij mij werkt hij zonder registeraanpassingen nog prima. Je zou dus ook kunnen proberen je veranderingen terug te draaien....
Ja, maar ik weet niet meer wat er oorspronkelijk stond. Kun jij ons dat vertellen? Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Er is een bug in Pocket Music player (je weet wel speler die op winamp lijkt).

Als je muziek afspeelt, en het apparaat gaat vanzelf "standby" gaat, dan kan je het ding niet meer aankrijgen, als je op power knop drukt, flikkert het scherm aan en daarna gelijk uit. Enige manier om het ding weer aan te krijgen is gewoon power knop ingedrukt houden, zodat ie vraagt of je het ding wilt uitschakelen, klik je nee klaar. Erg irritant dit :(

Bij windows media player heb ik dit probleem dus niet. En nee spelen met de opties "sluimerfunctie niet actief maken gedurende het afspelen" helpt niet... Erg jammer dit want het is een erg goede programma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zo'n display folie nog een beetje de moeite waard? Of beschadigd het display niet zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>display folie
Ik heb het 9 mnd gebruikt op mijn Qtek G100 en mijn ervaringen zijn goed. Het scherm wordt er iets minder mooi van (extra laagje plastic, is statisch dus trekt klein beetje vuil aan volgens mij) maar als je het er van af haalt glimt je scherm nog zoals bij aankoop. En dat betekent weer dat je het makkelijker kunt doorverkopen als je een nieuw apparaatje wil.

Als de restwaarde onbelangrijk is zou ik het niet gebruiken. En weer wel als je ook helemaal geen hoesje gebruikt, los in je zak is een kras zo gemaakt en daar kijk je eeuwig tegen aan zonder een protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:06:
[...]

Ja, maar ik weet niet meer wat er oorspronkelijk stond. Kun jij ons dat vertellen? Bedankt alvast.
hier staat wat genoemd, maar ik zal zo ff in mijn eigen toestel kijken wat daar genoemd staat.

Edit: in HKLM\Software\HTC\QuickGPS staan aardig wat waarden, die ik daarom maar even heb geexporteerd naar een reg bestandje. Hieronder de code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\1]
"port"=dword:00000050
"IP"="ftp.htceurope.com"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\0]
"IP"="service.htceurope.com"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\0]
"IP"="www.htcusainc.com"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\1]
"IP"="htctsvr.htc.com.tw"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\0]
"IP"="htcscm13.htc.com.tw"

en hier een mirror van het reg bestandje.

Edit2: in het eerste deel stonden ook wat aanmeldgegevens; omdat ik niet weet of die device-specifiek zijn heb ik die weggehaald

[ Voor 82% gewijzigd door gwystyl op 09-03-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb helaas niets ontvangen. 8)7 ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik had gisteren wat problemen met mijn HTC P3300. Het begon nadat ik mijn PDA uit de lader haalde. Hij ging direct uit en ik als ik op de aan/uit knop druk start hij windows mobile op ipv dat ik direct mijn bureaublad krijg. Nadat ik het scherm uit had geschakeld en mijn toestel in mijn zak deed kwam ik er later op de dag achter dat hij weer helemaal uit was. Baterij was nog halfvol/leeg. Dit is me vandaag nog niet overkomen. Heeft een van jullie dit wel eens gehad?

Ik vroeg me trouwens af of het mogelijk is om een sms notification te krijgen als je sms is aangekomen bij diegene die je hebt gesmst. Dit kon ik met mijn oude mda compact instellen maar ik weet niet meer hoe ik dat deed.

[ Voor 18% gewijzigd door Tasminos op 09-03-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Diamond AT schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:40:
Ik had gisteren wat problemen met mijn HTC P3300. Als ik wilde mijn PDA uit de lader haal en op de aan/uit knop druk, start hij op ipv dat ik direct mijn bureauscherm krijg. Ik zette mijn scherm uit en later op de dag zag ik dat hij weer helemaal uit was gegaan en door te drukken op aan/uit knop start hij weer op. Dit is me vandaag nog niet overkomen. Heeft een van jullie dit wel eens gehad?

Ik vroeg me trouwens af of het mogelijk is om een sms notification te krijgen als je sms is aangekomen bij diegene die je hebt gesmst. Dit kon ik met mijn oude mda compact instellen maar ik weet niet meer hoe.
Met dat eerste, dat hoort zeker niet zo.

Als ik mijn MDA Compact 3 van de lader afhaal krijg ik gelijk een bureaublad te zien, dus ik wee tniet wat het probleem bij jou is helaas...

SMS notification stel je zo in:

Start > berichten > berichten > menu > extra > opties > tekstberichten (staat een * voor) > bezorgbevestiging aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Roflmao schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:49:
[...]

Met dat eerste, dat hoort zeker niet zo.

Als ik mijn MDA Compact 3 van de lader afhaal krijg ik gelijk een bureaublad te zien, dus ik wee tniet wat het probleem bij jou is helaas...

SMS notification stel je zo in:

Start > berichten > berichten > menu > extra > opties > tekstberichten (staat een * voor) > bezorgbevestiging aanvinken.
Bedankt voor je reactie. Hij werkt nu gewoon goed en ik hoop dat hij dat blijft doen. Nog even over die sms notificatie. Krijg ik nu een melding als mijn sms is aangekomen of moet de ontvanger een bevestiging geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Diamond AT schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:54:
[...]

Bedankt voor je reactie. Hij werkt nu gewoon goed en ik hoop dat hij dat blijft doen. Nog even over die sms notificatie. Krijg ik nu een melding als mijn sms is aangekomen of moet de ontvanger een bevestiging geven?
Nee, zeker niet. Als je een sms stuurt, en hij is aangekomen op de telefoon van je ontvanger dan krijg je direct een sms-notificatie (dit is provider afhankelijk maar elke provider in NL heeft dit wel gratis uiteraard), die notificatie die je krijgt is een sms bericht en op het scherm, als die notifcatie bij jou is aangekomen, kan je hem direct verwijderen, hebben ze serieus goed bedacht dat.

Bij een normale bericht staat er bij de linkertoets beantwoorden ipv verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:41:
Is zo'n display folie nog een beetje de moeite waard? Of beschadigd het display niet zo snel?
Ik heb 2 jaar met mijn I-mate jam gedaan zonder folie... gaat perfect ! Pas een paar maanden geleden besloten een hoesje te kopen omdat de krassen vaak wel op de body komen, maar niet op het scherm. Ik denk dat folie overbodig is.

Het folie dat overigens gratis wordt geleverd bij de T-mobile varianten (MDA compact) laat lijmresten achter en is niet volledig op maat (iets te klein). Gebruik deze daarom niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>Wat is er eigenlijk gebeurd met de Orange SPV M650 - deze is op de site niet meer te krijgen? Ik zie hier mensen die dit toestel nog in februari hebben besteld, nu is er alleen de 700 en die vind ik te dik

edit: naam aangepast

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij melden hoe ik de mda als modem instel.
En hoe ik dus de verbindingen op de laptop instel?

gr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk erover om dit toestel aan te schaffen (P3300). Ik heb echter nog een aantal vragen:
1) Hoe is de antenne in verhouding tot andere toestellen? Ik heb hier in huis met Nokia's totaal geen problemen, maar met Motorola en Samsung wel. Is de antenne vergelijkbaar met een willekeurig Nokia toestel?
2) Zijn die bereikbaarheidsproblemen alleen bij T-Mobile geconstateerd? Ik wil het toestel namelijk met een Orange verlenging aanschaffen, en het wordt mij niet helemaal duidelijk of er bij Orange ook problemen zijn (geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Welke instellingen gebruik je precies? met de nieuwe werkt het bij mij prima.
Deze dus : htctsvr.htc.com.tw
OKe bedankt . werkt nu inderdaad met deze instellingen , had deze htcscm13.htc.com.tw er nog in staan . :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
OKe bedankt . werkt nu inderdaad met deze instellingen , had deze htcscm13.htc.com.tw er nog in staan . :X

Bij mij met deze registryhack nog steeds een bestand van ongeveer 47 kb en een trage fix. het mio-bestand is 53 of 54 kb groot en geeft wel een snelle fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:37:
[

Bij mij met deze registryhack nog steeds een bestand van ongeveer 47 kb en een trage fix. het mio-bestand is 53 of 54 kb groot en geeft wel een snelle fix!
Het maakt niet uit hoe groot je bestand is.

Het principe van een QuickGPS is dat hij aan de hand van de door jouw gestuurde gegevens (zie register voor alle variabelen die QuickGPS mee stuurt) een bestand aan jouw geeft met de lokaties van de GPS satalieten. Dit betekend dat je toestel het signaal niet meer hoeft te zoeken en direct een verbinding mee kan maken.

Als je tussen hoogbouw bevind of andere locatie met belemmering van het signaal krijg je trager een fix dan wanneer je op een snelweg zit of in open landschap. Daarom maakt het ook niet uit hoe groot je bestand is. Mio stuurt alleen nog meer troep mee in het bestand waar je niets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:19
ik heb net tomtom geinstalleerd maar hij vindt mijn ingebouwde GPS niet:S Hoe zet ik die aan?

NVM found it :)

[ Voor 9% gewijzigd door knny op 09-03-2007 23:34 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

knny schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:28:
ik heb net tomtom geinstalleerd maar hij vindt mijn ingebouwde GPS niet:S Hoe zet ik die aan?
Gebruk zoekfunctie rechts boven O-) waarschijnlijk gebruik je verkeerde instellingen.

uit mijn hoofd

ENMEA - 4800 of 9600 - COM 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:10:
>Wat is er eigenlijk gebeurd met de Orange SPV M650 - deze is op de site niet meer te krijgen? Ik zie hier mensen die dit toestel nog in februari hebben besteld, nu is er alleen de 700 en die vind ik te dik

edit: naam aangepast
Denk dat de spv m650 voorlopig niet meer leverbaar is, en dat hij daarom (even) niet meer op de website van orange staat. Een paar dagen geleden hadden ze bij de orange-shop geen M650 meer liggen en deze kwam ook zoiezo deze week niet meer binnen, wanneer wel kon de verkoper mij niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaringen met Pocket POI edit op de P3300????

Werkt het een beetje? Ik heb het gedownload en zie verschillende processoren genoemd maar geen OMAP. De keuzes zijn:

ARM
ARMV4
MIPS *
SH3/SH4 *

de laatste 2 mislukken gewoon en de 1e 2 hebben extra files nodig. Voordat ik van alles ga proberen terwijl dit programma mischien niet eens draait op een MDA wil ik graag weten op het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:06:
Ik denk erover om dit toestel aan te schaffen (P3300). Ik heb echter nog een aantal vragen:
1) Hoe is de antenne in verhouding tot andere toestellen? Ik heb hier in huis met Nokia's totaal geen problemen, maar met Motorola en Samsung wel. Is de antenne vergelijkbaar met een willekeurig Nokia toestel?
2) Zijn die bereikbaarheidsproblemen alleen bij T-Mobile geconstateerd? Ik wil het toestel namelijk met een Orange verlenging aanschaffen, en het wordt mij niet helemaal duidelijk of er bij Orange ook problemen zijn (geweest).
ad 1: geen ervaring, zou ik ook graag horen
ad 2: ik volg het forum al een tijdje en ik heb nog geen posts gezien van mensen met deze klachten die *niet* bij T-mobile zaten. Orange levert hem nu niet maar misschien komt dat weer (zie post hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk hetzelfde als Boksoft. Er wordt inderdaad een bestandje gedownload maar dit is waarschijnlijk een verlopen bestand waardoor er in ieder geval bij mij geen "quickfix" plaatsvindt. Ik heb die van Mio er maar weer opgezet. Zijn er mensen met andere instellingen die wel een snelle fix hebben?
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:37:
[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 10:10:
Ik merk hetzelfde als Boksoft. Er wordt inderdaad een bestandje gedownload maar dit is waarschijnlijk een verlopen bestand waardoor er in ieder geval bij mij geen "quickfix" plaatsvindt. Ik heb die van Mio er maar weer opgezet. Zijn er mensen met andere instellingen die wel een snelle fix hebben?

[...]
Bij mij lijkt ook de MIO versie sneller een fix te vinden. Is er iemand die zijn registry zo heeft aangepast dat QuickGPS het MIO bestandje download en overwrite? Dit is namelijk een stuk sneller. Ik kan met Opera namelijk niet het bestandje rechtstreeks naar Windows downloaden. Moet steeds CTRL + C, CTRL + V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Orange SPV M650 nu een paar weken, en geen problemen met bereikbaarheid, ik had wel het probleem met TomTom die de Maps op de sd card niet zag maar dat is met de update van TomTom verholpen bij mij. Ik heb ook het probleem met Quickgps maar ook dat is zo verholpen door of het Mio bestandje te downloaden of de reg edit te doen.

Hoop een aantal vragen over de Orange versie hiermee beantwoord te hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIO quickgps bestandje werkt inderdaad beter naar mijn ervaring .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:49:
MIO quickgps bestandje werkt inderdaad beter naar mijn ervaring .
Hmm, net getest, zowel met MIO als met HTC. kreeg exact hetzelfde resultaat (6 a 7 sec.)

Ik zal zo wel een reg aanpassing maken voor mensen die liever MIO willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Volgens XDA-Developers moet het nu dit zijn:

"IP"="www.htcusainc.com"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\1]
"IP"="ftp.htceurope.com"

Heb het geprobeerd en hij download wel een bestandje maar lijkt gewoon het 47,5kb bestandje te zijn..... Ik had echter wel een snelle fix (binnen 30 sec) maar had 10 minuten ervoor ook al TomTom opgestart en gewacht tot er eenfix was, dus weet niet of dat het er mee te maken heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 10-03-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:17:
Volgens XDA-Developers moet het nu dit zijn:

"IP"="www.htcusainc.com"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\1]
"IP"="ftp.htceurope.com"

Heb het geprobeerd en hij download wel een bestandje maar lijkt gewoon het 47,5kb bestandje te zijn..... Ik had echter wel een snelle fix (binnen 30 sec) maar had 10 minuten ervoor ook al TomTom opgestart en gewacht tot er eenfix was, dus weet niet of dat het er mee te maken heeft.
Dit zijn de standart instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:17:
Eerst kreeg ik een bestandje van 4-5 Kb, daarna (na de settings te hebben gewijzigd een paar weken geleden) was het bestandje inderdaad 47 Kb, maar sinds de server down is (was) doet QuickGPS helemaal niets meer. Iedere poging loopt dood omdat hij geen verbinding kan krijgen. Ik denk dat alleen een harde reset nog de enige mogelijkheid is, maar dat heb ik er niet voor over.

Overigens was het verschil in tijd in het krijgen van een fix niet zo dramatisch groot bij mij als bij sommigen hier. TomTom 6 werkt voortreffelijk hier en meestal heeft ie toch wel binnen een minuut een fix, zelfs vanuit een rijdende auto. Daarnaast heb ik eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom het nodig was om iedere drie dagen een nieuw bestand op te halen. Die satellieten staan toch op een vaste plek, voor altijd? Een keer lijkt me dus genoeg. Als het niet zo zou zijn, dus dat de satellieten tov de aarde bewegen en ik ook (in een auto) hoe moeten ze dan weten waar ik ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:18:
[...]
ad 1: geen ervaring, zou ik ook graag horen
ad 2: ik volg het forum al een tijdje en ik heb nog geen posts gezien van mensen met deze klachten die *niet* bij T-mobile zaten. Orange levert hem nu niet maar misschien komt dat weer (zie post hierboven)
Update: Ik heb het toestel even geleend. De antenne is wat mij betreft erg goed, ik ga 'm maandag even afrekenen :) Wat een verschrikkelijk leuk toestelletje. Ik heb mijn N70 pas 8 maanden en die bevalt erg goed, maar ik geloof toch dat ik 'm maandag ga halen :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.