HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.607 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de mda compact 2 maanden in bezit. Heb de versie met tom-tom teminste dat dacht ik.Ben al enkele keren bij t-mobile langs geweest om het probleem voor te leggen.
Vanuit t-mobile begreep ik dat er op de bijgeleverde micro sd kaart in de map 2577 een bestand moet staan als "autorun.exe". Nu is die map op mijn meegeleverde sd kaart dus gewoon LEEG.T-mobile medewerkers vertelden mij dat ik het probleem bij tomtom moet gaan uitleggen.Nu is mijn vraag is er iemand die mij kan vertellen (of het bestand sturen) hoe ik hier aan kan komen.:/
Alvast bedankt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:55:
Nu de mda compact 2 maanden in bezit. Heb de versie met tom-tom teminste dat dacht ik.Ben al enkele keren bij t-mobile langs geweest om het probleem voor te leggen.
Vanuit t-mobile begreep ik dat er op de bijgeleverde micro sd kaart in de map 2577 een bestand moet staan als "autorun.exe". Nu is die map op mijn meegeleverde sd kaart dus gewoon LEEG.T-mobile medewerkers vertelden mij dat ik het probleem bij tomtom moet gaan uitleggen.Nu is mijn vraag is er iemand die mij kan vertellen (of het bestand sturen) hoe ik hier aan kan komen.:/
had je dat al niet eerder gevraagd? Mail me anders even ( mailadres staat in mijn profiel en in de ts) dan mail ik je het bestand maandagmiddag even.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:08
Vanuit t-mobile begreep ik dat er op de bijgeleverde micro sd kaart in de map 2577 een bestand moet staan als "autorun.exe". Nu is die map op mijn meegeleverde sd kaart dus gewoon LEEG.
Dat kun je zelf makkelijk oplossen door een file aan te maken, bijvoorbeeld in notepad, en die te hernoemen naar autorun.exe. TomTom kijkt alleen maar of er een bestand in die directory staat die autorun.exe heet, de inhoud doet er niet toe. Het mag zelfs een lege file zijn, iedere file is goed. De enige eis is dat ie autorun.exe heet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 21:32:
[...]

Dat kun je zelf makkelijk oplossen door een file aan te maken, bijvoorbeeld in notepad, en die te hernoemen naar autorun.exe. TomTom kijkt alleen maar of er een bestand in die directory staat die autorun.exe heet, de inhoud doet er niet toe. Het mag zelfs een lege file zijn, iedere file is goed. De enige eis is dat ie autorun.exe heet dus.
Is bij mij niet gelukt, ga nog wel even oefenen 8)7 .
Lukt misschien nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 22:53

jedel

Kevlar

gaar,

vandaag merkte mijn vriendin op: het lijk wel als of er een scheurtje in je scherm zit.
en daar leek het inderdaad op, een scheurtje in de linker onderhoek van ongeveer 1cm.

dat scheurtje heeft zich nu op eens uit gebreid tot een barst van de linker onderhoek naar boven in de rechter zijkant (diagonaal over het scherm dus)
het touch screen werk ook nauwelijks meer.

dus maar eens snel naar de t-mobiel shop, ik hoop dat dit onder de garantie valt.

nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red devil schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:38:
Heb gelijk een 2 Gig kaartje erbij gekocht, zelfs de Ultra II versie van Sandisk kost maar 34 euro! Gewoon doen, zit je nooit met ruimte tekort.
Het kaartje heb ik vantevoren @ FAT geformateerd en tot nu toe nog geen gekke errors gehad.
Werkt dit nog steeds probleemloos? Oftewel is het aan te raden dit kaartje te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Die map wordt ook aangemaakt als je TomTom opnieuw installeert vanaf de DVD die je erbij krijgt (met TomTom Home). Je hebt die map/dat bestand alleen maar nodig als je wil dat TT vanzelf opstart als je de telefoon aan zet.

Bij mij hield TT er zaterdag spontaan mee op. Vrijdag nog zonder problemen genavigeerd, micro-SD kaart laat nog gewoon de goede inhoud zien, maar TT start niet meer op. De eerste keer kreeg ik een melding dat het bestand niet vertrouwd werd en daarom niet op wilde starten, daarna kreeg ik niet eens meer een melding.
Ik heb geprobeerd om TT opnieuw te installeren mbv de .cab die TT home download (te vinden in <Mijn Documtenen\TomTom Home\Downloads, ttn.ppc.6.030.8320.cab), maar die geeft na een herstart (en dus autuostart) alleen de melding: ttn.cab kan niet geïnstalleerd worden. Deze melding krijg ik ook na handmatig deïnstalleren van TT op de PPC en als ik het via TT Home op de PC opnieuw probeer. Heeft iemand dit probleem al eerder gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Programist, is het je al gelukt die aanpassing te maken waardoor we bij Mio kunnen downloaden?
programist schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:33:
[...]

Hmm, net getest, zowel met MIO als met HTC. kreeg exact hetzelfde resultaat (6 a 7 sec.)

Ik zal zo wel een reg aanpassing maken voor mensen die liever MIO willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:41:
Programist, is het je al gelukt die aanpassing te maken waardoor we bij Mio kunnen downloaden?

[...]
Idd, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Ben nu al twee dagen bezig om een manier te vinden om via quickGPS het mio bestand binnen te halen.

Het probleem is er een login nodig is om het bestand te downloaden. deze wordt meegestuurd met de aanvraag (zie reg).

Alleen aanpassen van ip en path is niet voldoende. zal vanavond kijken of ik een progje kan schrijven voor pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Ik moet toegeven dat ik nu ook soms last heb van onbereikbaar te zijn terwijl mijn telefoon wel aan staat.....en nog steeds geen oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Ik vind het wel een tof apparaat maar het heeft een aantal nadelen die ik hoop in een nieuwere versie wel zitten van de p3300
* Geen UMTS/HSDPA dus niet voorbereid op snelle netwerk
* Werkt momenteel nog niet goed met T-mobile

Ik wacht nog even met de aanschaf denk ik

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:43:
Ik vind het wel een tof apparaat maar het heeft een aantal nadelen die ik hoop in een nieuwere versie wel zitten van de p3300
* Geen UMTS/HSDPA dus niet voorbereid op snelle netwerk
* Werkt momenteel nog niet goed met T-mobile

Ik wacht nog even met de aanschaf denk ik
Hoezo werkt het niet goed met T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
ik werl zelf bij BC en heb mensen die problemen ondervinden met T-mobile ... niet kunnen bellen tot niet gebeld kunnen worden. en T-mobile weet ervan af maar hebben nog geen oplossing momenteel zeggen ze

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net ff getest. En met het mio-quickgps bestandje heb ik in no-time een fix. Het mio-bestandje verandert ook van grootte, merk ik.

Met dat HTC-bestandje duurt het vele malen langer....

Dus het zou inderdaad handiger zijn om het mio-bestandje binnen te kunnen halen via Quick GPS;.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Kun je de T-Mobile Compact III ook gebruiken zonder een gsm-kaartje erin??

Heb TT5 en TT6 op mijn pc staan, maar is het makkelijk te installeren op de compact III?

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Biker-mouse schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:50:
Kun je de T-Mobile Compact III ook gebruiken zonder een gsm-kaartje erin??

Heb TT5 en TT6 op mijn pc staan, maar is het makkelijk te installeren op de compact III?
Zonder sim-kaart is de Compact III gewoon een PDA, dus dat werkt prima.
TT5 en 6 kunnen allebei gemakkelijk geïnstalleerd worden, die werken beide namelijk prima op Windows Mobile 2003(SE) en WM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jey
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 20:33

Jey

Ik ben met mijn stomme kop deze telefoon (mda compact III - t-mobile) binnen een week kwijt geraakt. Ik heb geen connectieproblemen ondervonden en dit uitvoerig getest. Ik wil hem dus weer bestellen:

Ik zie nu dat deze telefoon niet meer wordt verkocht door t-mobile!!! zou dat de door de connectie problemen komen?, problemen met de toelevering?, mij behoeden hem weer te verliezen?

wat moet ik nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jey
  • Laatst online: 02-09 20:33

Jey

in Duitsland ook "Zur Zeit nicht lieferbar."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Afscheid van dit forum.

Ik heb mijn Eten X500 binnen, de MDA Compact III teruggestuurd naar T-Mobile en mijn contractverlenging teruggedraaid.

De X500 is een heel mooi toestel. Voordelen (naast de bereikbaarheid met T-Mobile natuurlijk :P ):
- Stuk sneller.
- Betere en snellere GPS fix en ontvangst.
- Goede software, vooral de standaard bel software is goed.
- SD kaart goed bereikbaar.

Nadelen:
- Het toestel is toch een kleine centimeter hoger en komt wat zwaarder over. Het design van de P3300 is beter, ranker. Minder koelkast gevoel zeg maar.
- Duurder, de MDA Compact III was met een 2 jaar verlenging incl. onbeperkt internet slechts €10. Dit toestel €300.

Maar goed, bereikbaarheid is belangrijker. Succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Jey schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:47:
Ik ben met mijn stomme kop deze telefoon (mda compact III - t-mobile) binnen een week kwijt geraakt. Ik heb geen connectieproblemen ondervonden en dit uitvoerig getest. Ik wil hem dus weer bestellen:

Ik zie nu dat deze telefoon niet meer wordt verkocht door t-mobile!!! zou dat de door de connectie problemen komen?, problemen met de toelevering?, mij behoeden hem weer te verliezen?

wat moet ik nu :(
Ik heb hem gisteravond besteld icm een contractverlenging!

En als ik op dit moment op de t-mobile site kijk is hij nog gewoon te bestellen hoor...

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag misschien, maar waren er mensen die een HTC hebben op het KPN netwerk die problemen hadden?

Ik denk er anders over mijn MDA te laten unlocken en naar een andere provider te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik heb weinig problemen met mn HTC op KPN :)

mijn 3300 werkt beter dan de S200 die mn moeder heeft, dat ding heeft echt vaak kuren

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Zag vandaag de eerste foto's van de P5500, komt in het najaar. Ziet er ook erg lekker uit.. :)

Waar blijft overigens deel4?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:04:
[...]

Sinds telfort over geschakeld is naar het KPN netwerk zit ik constant met zo`n roaming driehoekje boven in mijn beeld, is dat niet op 1 ofandere manier weg te krijgen?

(tja waar een mens zich allemaal wel niet druk om kan maken ;) )
Verder nog problemen of iets dergelijks ondervonden i.v.m. bereik of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2022
Wat zijn nou precies de goede instellingen van GPS?

Ik heb GPS-programma poort op com 4
GPS-hardware poort op 'geen'
Baudrate op 9600
Automatisch beheren aangevinkt

Ondanks het installeren van quickgps, komt mijn p3300 zo ontzettend moeilijk in
contact met de gps-satellieten.

[ Voor 7% gewijzigd door otterlo op 12-03-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik er gewoon mzzl mee heb, maar ik heb een MDA Compact III in combinatie met T-Molbile en echt GEEN problemen nog gehad met dat ik niet bereikbaar ben of dat de verbinding werd verbroken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:53:
Misschien dat ik er gewoon mzzl mee heb, maar ik heb een MDA Compact III in combinatie met T-Molbile en echt GEEN problemen nog gehad met dat ik niet bereikbaar ben of dat de verbinding werd verbroken. O-)
Wat is de ROM versie van jou apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:58:
[...]

Wat is de ROM versie van jou apparaat?
IPL 1.13.0001
SPL 1.13.0000
GSM 02.49.90
OS 1.13.0.0

Ook nooit ergens last van gehad.

Vind ook dat het hele topic verziekt word met het klagen over het euvel.
Er zijn er genoeg die er geen last van hebben.
Erg jammer.

[ Voor 19% gewijzigd door Tha op 12-03-2007 17:05 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:27:
[...]

Verder nog problemen of iets dergelijks ondervonden i.v.m. bereik of iets dergelijks.
Nope nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Gebruikt de P3300 dezelfde camera-unit als de Qtek S200? Zit te twijfelen tussen deze twee toestellen. Ik wil het liefst de P3300 om de ingebouwde GPS maar een betere camera is me meer waard want ik heb nog een losse GPS-module. Is er ook een rom-update geweest sinds de lancering van de P3300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:17:
Ik heb het net ff getest. En met het mio-quickgps bestandje heb ik in no-time een fix. Het mio-bestandje verandert ook van grootte, merk ik.

Met dat HTC-bestandje duurt het vele malen langer....

Dus het zou inderdaad handiger zijn om het mio-bestandje binnen te kunnen halen via Quick GPS;.
Met de mio-update heb ik zeer snel fix. Maar met de andere register-changes gebeurt er minutenlang niets, Ja ik heb de nieuwste registerveranderingen doorgevoerd ondanks dat.

Maar dat downloaden is moeilijk omdat hij niet meteen naar de windows map download, je moet dus eerst het packedhemespheris bestandje downen en dan pas kun je het plaatsen in de windows map.

Weet iemand hoe dit sneller kan??? :'(

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bereikbaarheidsproblemen:

Ik heb de 42 bladzijden eens doorgelezen en volgens mij hebben alleen de gebruikers van de P3300 en de MDAC III op het T-mobile netwerk last van onbereikbaar zijn..

Dus indien je naar een andere provider zou gaan zou het ogelost zijn??

Indien dit het geval is kost het wel wat maar kan je wel je toestel gebruiken.

Hoor graag als ik het mis heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 42 bladzijden eens doorgelezen en volgens mij hebben alleen de gebruikers van de P3300 en de MDAC III op het T-mobile netwerk last van onbereikbaar zijn..

en Tha dit is de laatste keer dat ik zal zeuren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor de dubbele post........ hoe haal ik dat weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driedubbele post onderhand :). Ach ja boeiend, je bedoelingen zijn goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Laatst online: 13-06-2024
Misschien wel de verboden vraag, maar wat kost een M650 met een orange 1 jr 50? Ik krijg de (lokale)orange shop hier niet te pakken en kan pas eind van de week langs. Had eigenlijk een M600 gereserveerd, die is er nog niet en in de M650 zit al gps. hoop dat iemand mij een indicatie kan geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:20:

en Tha dit is de laatste keer dat ik zal zeuren :-)
Lees dan de andere 80 ook even, er zijn gewoon meer mensen met het probleem.
de mensen bij T-mobile lijken het hardst te schreeuwen alleen.
Het topic staat nu vol met alleen maar klaag berichten en gezeik over hetzelfde.
Snap dat het heel vervelend is, maar denk dat iedereen het nu ook wel weet.
Wellicht is het nuttig een keer wat te posten als er iets van een update ofzo is.
Het betreft niet alleen T-mobile klanten, ook andere hebben zich reeds gemeld.
Het is ook in den treuren besproken inmiddels. Tmobile & HTC weten er allebei van dus wacht het af of laat je toestel vervangen voor wat anders als je "echt niet anders kan" daar staan ze bij Tmobile ook niet al te moeilijk tegenover, zoals te lezen is pagina's terug
Ik ben de vragen / meldingen inmiddels wel zat, mensen beginnen te roepen; Koop dit toestel niet, leg mij maar uit waarom dan? omdat jij het toevallig zo ervaard? ik vind het een top toestel, zou niet anders willen. Kom op hey....

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Tha schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:40:
[...]
de mensen bij T-mobile lijken het hardst te schreeuwen alleen.
Het topic staat nu vol met alleen maar klaag berichten en gezeik over hetzelfde.
Het betreft niet alleen T-mobile klanten, ook andere hebben zich reeds gemeld.
Ik volg dit topic al vanaf het allereerste begin en zover ik weet zijn er GEEN problemen bij andere providers, ALLEEN bij T-Mobile.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Xanion schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:49:
[...]

Ik volg dit topic al vanaf het allereerste begin en zover ik weet zijn er GEEN problemen bij andere providers, ALLEEN bij T-Mobile.
Verwijderd in "HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact I..."

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Nu is het al een beetje laat, maar nog steeds lees ik daar niet dat het probleem zich voordoet bij een andere provider :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Xanion schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 00:35:
[...]

Nu is het al een beetje laat, maar nog steeds lees ik daar niet dat het probleem zich voordoet bij een andere provider :?
Sorry ik verwar dan misschien het feit dat om de Tmobile versie gaat of de HTC
anyway. ik denk dat het punt duidelijk is, er zijn mensen met problemen, maar genoeg zonder problemen. is het nu echt de moeite ieder topic te vullen met deze specifieke klacht en de vermelding dat mensen het toestel beter niet kunnen kopen?
De melding die ik stuur, is er 1 die ik kon vinden, daar word echter niet gesproken of het met tmobile is of niet.
echter word er wel gevraagd of mensen met tmobile er ook last van hebben..... mag je aannemen dat het gaat om een toestel zonder tmobile of ligt dat aan mij?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben zeker niet ontevreden over het toestel en zal zeker nooit roepen om het niet te kopen, alleen is het een beetje lastig dat ik mezelf om het uur moet bellen om te kijken of ik wel bereikbaar ben.

ik ga het gewoon proberen (IMEI unlock en andere provider) en zie wel wat er gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ook een idee om een aparte thread the openen puur en alleen om het bereikbaarheidsprobleem te bespreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:37:
stomme vraag misschien, maar waren er mensen die een HTC hebben op het KPN netwerk die problemen hadden?
Ik heb (ook) geen problemen met de combo KPN/3300. Ik heb uberhaupt geen problemen met het apparaat. Soms wat klooien met Active Sync, maar dat is het dan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

grun93 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:03:
[...]
Daarnaast heb ik eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom het nodig was om iedere drie dagen een nieuw bestand op te halen. Die satellieten staan toch op een vaste plek, voor altijd? Een keer lijkt me dus genoeg. Als het niet zo zou zijn, dus dat de satellieten tov de aarde bewegen en ik ook (in een auto) hoe moeten ze dan weten waar ik ben?
De satellieten vliegen elke 12 uur een rondje om de aarde en staan dus niet op een vaste plek, zoals geostationaire satellieten dat wel doen. De posities van de satellieten zijn bekend omdat ze bepaalde banen beschrijven die vantevoren berekend worden. Met behulp van de atoomklok aan boord en controlestations op het aardoppervlak worden de eventuele afwijkingen van de voorspelde banen geregistreerd (Bron). Blijkbaar zijn de voorspellingen 3 dagen lang betrouwbaar genoeg om een snellere fix te regelen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 06:22:
misschien ook een idee om een aparte thread the openen puur en alleen om het bereikbaarheidsprobleem te bespreken
Leuk idee, alleen valt er niet veel over te bespreken. Voor de kalnten van T-Mobile is dat probleem er, en er is nog geen oplossing voor. Sommige klanten hebben geluk en schijnt het probleem er niet te zijn. Maar verder is er nog maar weinig over te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 06:22:
Dat lijkt me een prima idee, snap dat jullie het allemaal erg ruk vinden en het kan ook gewoon niet.
Maar begrijp dat het voor de mensen die nergens last van hebben, niet echt boeiende materie is om doorheen te spitten,
volgens mij is minimaal 1/3 van de posts hierover gegaan, als je een topic volgt en je leest niets nieuws, behalve geklaag over hetzelfde, zonder oplossing....

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:20:
[...]

Leuk idee, alleen valt er niet veel over te bespreken. Voor de kalnten van T-Mobile is dat probleem er, en er is nog geen oplossing voor. Sommige klanten hebben geluk en schijnt het probleem er niet te zijn. Maar verder is er nog maar weinig over te bespreken.
Maar waarom blijft het dan in den treuren hier besproken? Er is geen nieuws, en iedere keer de melding van " ik heb het ook, ben het zat bla bla" topic gaat zo alleen daar maar over...

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Tha schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:22:
[...]

Maar waarom blijft het dan in den treuren hier besproken? Er is geen nieuws, en iedere keer de melding van " ik heb het ook, ben het zat bla bla" topic gaat zo alleen daar maar over...
Omdat iedereen die voor het eerst op dit forum komt het nodig vindt om even te melden dat hij ook dat probleem heeft zonder eerst een wat terug te lezen/zoeken of het al 1000* voorbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otterlo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2022
Is de ontvangst van GPS in bebosde gebieden nou een stuk minder?
Ik heb veel moeite om in contact te komen met de GPS-satellieten, en dan
als ik verbinding heb is het meestal met een satelliet of 2.
Heb het alleen nog vlak rond mijn huis uitgeprobeerd, waar veel bomen omheen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met verschillende geheugenkaartjes?! Ik ben op zoek naar een betrouwbaar en goed geheugenkaartje, heb wel het een en ander gelezen over geheugenkaartjes die zichzelf resetten... Maar weet er het fijne niet van, is er ergens een lijst met geheugenkaartjes die geschikt zijn voor deze telefoon?

ps. Gaat voor mij om 2 gb kaartjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Hier geen problemen met T-mobile
In tegenstelling tot hetgeen wat velen hier schrijven, kan ik niet anders dan melden dat ik vrijwel geen problemen heb met mijn MDA-compact III met t-mobile. Ik heb 'm nu enkele dagen in bezit.

Problemen met clock settings
Het enige probleem waar ik mee kampte, was dat de klok instellingen iedere keer automatisch op "USA" gingen en mijn afspraken dus regelmatig 9 uren werden vervroegd.
Volgens Microsoft

Oplossing blijkt te zijn: Zowel"op bezoek" als "thuis" in te stellen op "Gmt+1 Amsterdam" i.p.v. "Gmt-1 U.S.A."

Problemen met sinchroniseren
De eerste keer synchroniseren duurt extreem lang, 1 of 2 uur bij mij. Daarna gaat synchroniseren echter vloeiend bij mij, ik ben geen fouten tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:30:
Iemand ervaring met verschillende geheugenkaartjes?! Ik ben op zoek naar een betrouwbaar en goed geheugenkaartje, heb wel het een en ander gelezen over geheugenkaartjes die zichzelf resetten... Maar weet er het fijne niet van, is er ergens een lijst met geheugenkaartjes die geschikt zijn voor deze telefoon?

ps. Gaat voor mij om 2 gb kaartjes...
Ik heb sinds gisteren een P3300 met Sandisk UltraII 2GB microSD kaartje, deze werd direct herkend en werkt zover prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
We gaan verder in deel 4.

Deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:33:
[...]

Ik heb sinds gisteren een P3300 met Sandisk UltraII 2GB microSD kaartje, deze werd direct herkend en werkt zover prima.
Dat was ook het kaartje waar ik zat te denken... UltraII neem ik aan dat je alleen merkt als je de kaart in je pc ofzo doet, neem aan dat je in je telefoon geen verschil merkt tussen de "gewone" microSD van Sandisk en de UltraII?!

Edit: Ik plak hem wel in Deel 4

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 11:49 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.