HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.621 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:41:
[...]

Heb je dit al geprobeerd dan:

Zorg dat je een registry editor bij de hand hebt (gebruik de zoekfunctie op de site) en als je deze hebt opgestart ga dan naar:
HKEY_CURRENT_USERControlPanelSip
Verander de waarde "DefaultIm" in:
* Keyboard - {42429667-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}
* Character Recognizer - {42429690-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}
* Block Recognizer - {42429691-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}
* WordLogic - {4345EA53-B8A5-4E24-A14A-F7C34DD78077}

[edit]: hier is meer info te vinden:
http://forum.pocketinfo.n...6469-wordlogic-dutch.html
Halverwege de pagina staat een link naar bovenstaand antwoord.
Dit zou ik niet op de P3300 doen mensen.
Krijgt bij op starten een wit scherm en blijft daarin.
Hard reset tot gevolg:(
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:29:
Dit zou ik niet op de P3300 doen mensen. Krijgt bij op starten een wit scherm en blijft daarin. Hard reset tot gevolg:( 8)7
Ai, dat is niet zo mooi. Uit de oorspronkelijke thread, waar ik het antwoord vond, stond ook niets over mogelijke problemen. Misschien dat je daar eens kunt vragen hoe zij het dan aan de loop gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje....
Heeft iemand ervaring met tomtom verkeersinfo via gprs/edge/hsdpa?
Hoe bevalt dat? Hoeveel datatransport moet je rekening mee houden? (ivm abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:38:
[...]

Maar EDGE gaat er toch uit in Nederland? Alle EDGE abonnnees van telfort gaan over naar HSDPA
HSDPA wordt ook ondersteund....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was niet echt een ramp had een spb back-up :*) >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:23:
Was niet echt een ramp had een spb back-up :*) >:) O-)
Da's mooi! In dat geval durf ik nog wel een suggestie te doen, Tweaks2k2, hiero:
http://www.tweaks2k2.com/...hp?page=20050224182009983

Volgens punt 27 van de lijst zou hij moeten kunnen wat jij wilt. Het is wel de trialversie die maar 3x keer werkt, maar in principe heb jij aan 1x al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:21:
[...]

huh nou snap ik er niks meer van, Heeft dit toestel nu wel of geen HSDPA support?
Anders krijg je PIT op GPRS snelheid wat zuigt :S

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:29:
[...]

Dit zou ik niet op de P3300 doen mensen.
Krijgt bij op starten een wit scherm en blijft daarin.
Hard reset tot gevolg:(
8)7
Met PocketTweak kan je ook je standaard input veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Dag Heren

Ik heb een HTC P3300.
Deze heb ik flink ge-upgrade met TomTom.
Maar wat heb je aan TomTom als je hem niet aan de voeding hebt in de auto.
De vraag is: Is het mogelijk het apparaat aan te sluiten aan de sigaretten aansluiting en tevens een audio kabel aan te sluiten aan de aux in (mini Jack) van de radio.
Ik kan me voorstellen dat er een mini USB splitter tussen kan. Maar blaas ik dan niet mijn ingang van de radio op?

BVD

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met grote belangstelling heb ik alle drie de delen van dit forum doorgespit, tot vierkante oogjes aan toe. Jammer dat er nog weinig mensen zijn die de versie van Orange hebben. Ik zit in overweging om de spv m650 aan te schaffen. Dit ivm met een 1.5 jaar abbo (1 jaar is te duur en 2 jaar is te lang) en complete uitrusting, zelfs videobellen! :? dat zal wel een foutje op de website zijn.

Mijn vraag is of de Orange-versie geen last heeft van het, inmiddels welbekende, bereikbaarheidsprobleem waar de T-mobile versie last van heeft. Ook vraag ik me af of bij de Orange-versie eventueel nog andere bugs aan het licht zijn gekomen.....

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:20:
[...]

Da's mooi! In dat geval durf ik nog wel een suggestie te doen, Tweaks2k2, hiero:
http://www.tweaks2k2.com/...hp?page=20050224182009983

Volgens punt 27 van de lijst zou hij moeten kunnen wat jij wilt. Het is wel de trialversie die maar 3x keer werkt, maar in principe heb jij aan 1x al genoeg.
Ik heb de volledige versie,maar nee dit lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:49:
Met grote belangstelling heb ik alle drie de delen van dit forum doorgespit, tot vierkante oogjes aan toe. Jammer dat er nog weinig mensen zijn die de versie van Orange hebben. Ik zit in overweging om de spv m650 aan te schaffen. Dit ivm met een 1.5 jaar abbo (1 jaar is te duur en 2 jaar is te lang) en complete uitrusting, zelfs videobellen! :? dat zal wel een foutje op de website zijn.

Mijn vraag is of de Orange-versie geen last heeft van het, inmiddels welbekende, bereikbaarheidsprobleem waar de T-mobile versie last van heeft. Ook vraag ik me af of bij de Orange-versie eventueel nog andere bugs aan het licht zijn gekomen.....

bvd
zover ik me kan herinneren heeft het geen directe relatie met het t-mobile netwerk maar meer met de mda zelf. Ik meen ergens gelezen te hebben dat mensen met een andere provider er ook last van hadden. Als ik dit weer kan vinden laat ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Livia schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:29:
Dag Heren

Ik heb een HTC P3300.
De vraag is: Is het mogelijk het apparaat aan te sluiten aan de sigaretten aansluiting en tevens een audio kabel aan te sluiten aan de aux in (mini Jack) van de radio.
Ik kan me voorstellen dat er een mini USB splitter tussen kan. Maar blaas ik dan niet mijn ingang van de radio op?

BVD
Volgens mij stond in het vorige deel een y-kabel van HTC die dat moet kunnen, en die was/is te koop bij o.a. expansys. Zonder externe stroom doet mijn MDA het ongeveer 4 uur navigerend
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:49:
Ik verwacht dat de Orange versie praktisch hetzelfde zal zijn als de standaard HTC of T-mob versie. Videobellen lijkt me dan inderdaad vrij onlogisch omdat er geen camera in de voorkant zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Livia schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:29:
Dag Heren

Ik heb een HTC P3300.

BVD
volgens mij bestaat er wel zo'n spplitter, is al eerder genoemd in een van de topics.Bij expansys als ik me niet vergis.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betstaat er ook een nederlandstalige Spb Full Screen Keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:18:
8)7 Heb jij een nederlandse toetsenbord dan??? |:(

je bedoeld waarschijnlijk de tekst invoer? das t9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

[quote]gwystyl schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:05:
[...]

Volgens mij stond in het vorige deel een y-kabel van HTC die dat moet kunnen, en die was/is te koop bij o.a. expansys. Zonder externe stroom doet mijn MDA het ongeveer 4 uur navigerend

http://www.expansys.com/htc/p_htc_item.aspx?i=145068

Ik begrijp dat je deze bedoeld. Ben even wat hulp nodig. Kan er even niet bijkomen met mijn hoofd.
In de spliter zou ik inderdaad deze kunnen steken.
http://www.expansys.com/htc/p_htc_item.aspx?i=140806

En kan ik dan uit de mini jack uitgang een mini jack naar mini jack kabel stoppen die vervolgens naar mijn radio gaat.
Word een omslachtig duur verhaal met nogal wat kabels. Maar als het werkt en niet makkelijk kan doe ik het ermee.

BVD

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:53:
[...]

zover ik me kan herinneren heeft het geen directe relatie met het t-mobile netwerk maar meer met de mda zelf. Ik meen ergens gelezen te hebben dat mensen met een andere provider er ook last van hadden. Als ik dit weer kan vinden laat ik het wel weten.
Beste,

Het heeft wel een direct relatie met TMOBILE netwerk. Ik heb nergens anders gelezen dat een ander PROVIDER ook last heeft. HTC zelf erkend ook het probleem dat alleen TMOBILE NEDERLAND hier last van heeft en geen enkele andere PROVIDER inclusief de TMOBILE in het buitenland.

BETREFT: het bereikbaarheidsprobleem.

Ik heb het toestel op mijn bureau gelegt, en gebruik nu een nokia 2600 van 30 euries. Werkt prima..... De HTC was voor mijn een slechte investering. Over service bij HTC moet je ook niet wezen. Ze willen niks aan het probleem doen en willen ook nergens in tegemoet komen. Ik heb hoofdkantoor HTC in Engeland gebeld en ook de importeur DANGAARD. Allebei zijn waardeloos. Ik heb de HOTline gesproken en een helpdesk medewerker vertelde mij dat hij waarschijnlijk niet eens een oplossing verwacht voor het probleem.......... Het duurt nou al 2,5 maanden........... Die zogenaamde Ingenieurs in TAIWAN zijn blijkbaar toch niet zo slim........

mvg,

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:44:
[...]

Beste,

Het heeft wel een direct relatie met TMOBILE netwerk. Ik heb nergens anders gelezen dat een ander PROVIDER ook last heeft. HTC zelf erkend ook het probleem dat alleen TMOBILE NEDERLAND hier last van heeft en geen enkele andere PROVIDER inclusief de TMOBILE in het buitenland.

mvg,
Beste,

hmm, jij bent overtuigend :9, anyway, ik zeg ook maar dat ik het ergen gelezen had.. en dus daarom ook niet zeker weet. geen noodzaak tot aanval.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:53:
Ik heb de volledige versie,maar nee dit lukt ook niet.
Wat raar. Zij zeggen dat het kan, dat staat er toch niet voor niets in? Het is wel zo dat Tweaks2k2 alleen werkt op een Engels OS, misschien dat het daaraan ligt? Ik meen me te herinneren dat jouw phone niet gelocked is en dat je een Engelstalige OS versie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:47:
[...]

Beste,

hmm, jij bent overtuigend :9, anyway, ik zeg ook maar dat ik het ergen gelezen had.. en dus daarom ook niet zeker weet. geen noodzaak tot aanval.

mvg,
Nee hoor niks aanvallen. Ik ben het toestel een beetje zat. IK raad iedereen af die dit toestel wil kopen in samenwerking met TMOBILE. Het is gewoon niet te gebruiken als een telefoon. Iedereen wil bereikbaar zijn........ Het toestel valt in slaap als het te lang verbonden is met 1 dezelfde paal..... Kunnen ze niet wat software kopieeren bij andere Fabrikanten.

Ik heb mijn mio A701 verkocht omdat de HTC P3300 ook wifi had. OEI wat heb ik een spijt.... ik gebruik wifi bijna nooit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:50:
[...]

Wat raar. Zij zeggen dat het kan, dat staat er toch niet voor niets in? Het is wel zo dat Tweaks2k2 alleen werkt op een Engels OS, misschien dat het daaraan ligt? Ik meen me te herinneren dat jouw phone niet gelocked is en dat je een Engelstalige OS versie gebruikt.
klopt helemaal goed geheugen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:52:
[...]

Het toestel valt in slaap als het te lang verbonden is met 1 dezelfde paal..... Kunnen ze niet wat software kopieeren bij andere Fabrikanten.
is dat het probleem inderdaad, dat viel me ook al op, maar wat is te lang verbonden met een paal? 1 uur 2 uur, 25 uur?, dan kun je er wat rekening mee houden (af en toe opnieuw opstarten, werkt wel voor mij), maar is natuurlijk geen definitieve oplossing

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:18:
Deze bestaat al een hele tijd.
Gewoon de dutch skin installeren:
http://www.spbsoftwarehou...al/DutchVGASkin_setup.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:21:
[...]

Er zit geen HSDPA op de p3300 toch? vind dat echt wel jammer

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sindskort ben ik de gelukkige eigenaar van de Artemis. Dolblij met de GPS optie heb ik TomTom (v6.010) gelijk geïnstalleerd.. Probleem is nu dat hij "geen GPS apparaat" aangeeft (hij krijgt dus geen signaal).

ik heb geprobeerd op allerlei verschillende poorten (vanuit instellingen kan ik kiezen van COM0 t/m COM9 en GPD1 t/m GPD9). Vanuit TomTom kan ik kiezen uit 4 gps ontvang apparaten:
TomTom bluetooth, TomTom bekabeld, andere bluetooth en andere NMEA bekabeld.
Bij de laatste twee kan ik kiezen uit de volgende poorten:
Serial on USB, COM9, GPS port, COM0, COM2 en Seriële poort.
Ik las ergens dat je de poort moest instellen op COM4 maar deze staat dus niet in mijn TomTom...
Tot slot kan ik bij de "andere NMEA bekabeld ook nog de 'GPS-baudsnelheid' kiezen maar ik zou vermoeden dat dit niet echt belangrijk is... ?..

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:20:
sindskort ben ik de gelukkige eigenaar van de Artemis. Dolblij met de GPS optie heb ik TomTom (v6.010) gelijk geïnstalleerd.. Probleem is nu dat hij "geen GPS apparaat" aangeeft (hij krijgt dus geen signaal).

ik heb geprobeerd op allerlei verschillende poorten (vanuit instellingen kan ik kiezen van COM0 t/m COM9 en GPD1 t/m GPD9). Vanuit TomTom kan ik kiezen uit 4 gps ontvang apparaten:
TomTom bluetooth, TomTom bekabeld, andere bluetooth en andere NMEA bekabeld.
Bij de laatste twee kan ik kiezen uit de volgende poorten:
Serial on USB, COM9, GPS port, COM0, COM2 en Seriële poort.
Ik las ergens dat je de poort moest instellen op COM4 maar deze staat dus niet in mijn TomTom...
Tot slot kan ik bij de "andere NMEA bekabeld ook nog de 'GPS-baudsnelheid' kiezen maar ik zou vermoeden dat dit niet echt belangrijk is... ?..

Iemand enig idee?
Ik heb een GPS met draadje geselecteerd :) Anders start Tomtom BT en dat kost onnodig stroom. Heb hem op Com4 staan (je moet even die com4 instellen via GPS instellingen).
Nmea maakt niet zoveel uit maar 9600 (?) wordt vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh Hij werkt! hij geeft nu ineens ook een com4 poort aan! Geweldig:-) Dank

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:52:
[...]

Nee hoor niks aanvallen. Ik ben het toestel een beetje zat. IK raad iedereen af die dit toestel wil kopen in samenwerking met TMOBILE. Het is gewoon niet te gebruiken als een telefoon. Iedereen wil bereikbaar zijn........ Het toestel valt in slaap als het te lang verbonden is met 1 dezelfde paal..... Kunnen ze niet wat software kopieeren bij andere Fabrikanten.

Ik heb mijn mio A701 verkocht omdat de HTC P3300 ook wifi had. OEI wat heb ik een spijt.... ik gebruik wifi bijna nooit......
Je mag volgens de Nederlandse wet koopbescherming binnen 6 maanden het toestel kostenloos retourneren als deze verborgen gebreken heeft/blijkt te hebben!

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gisteren mijn MDA Compact III (Jep...T-Mobile...) in ontvangst mogen nemen. Ik heb het bereikprobleem nog niet geconstateerd. Nou is mij alleen nog niet duidelijk of het probleem ook op display te zien is (bijv. dat ie bij het 'bereik-icon' aan het zoeken is of i.d.).

Is het ergens te zien of kun je het alleen merken aan boze berichten van mensen die je al eeuwen proberen te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:18:
Ik heb net gisteren mijn MDA Compact III (Jep...T-Mobile...) in ontvangst mogen nemen. Ik heb het bereikprobleem nog niet geconstateerd. Nou is mij alleen nog niet duidelijk of het probleem ook op display te zien is (bijv. dat ie bij het 'bereik-icon' aan het zoeken is of i.d.).
Het bereik icoon staat op zo'n moment meestal op vol bereik, prima zou je zeggen.

Welke radio versie heb je?
Start -> Settings -> System Information

Btw, ik las op xda-dev dat vandaag een Nederlander zijn p3300 wel succesvol geflashed heeft met de PowerMap rom. Hij heeft ervoor een hard-reset gedaan. Misschien is dat de truc.
De p3300 van die vriend van me gaat nu naar het repair center van T-Mobile :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:40:
[...]

Je mag volgens de Nederlandse wet koopbescherming binnen 6 maanden het toestel kostenloos retourneren als deze verborgen gebreken heeft/blijkt te hebben!
Beste,

Ik ben op de hoogte van de wet. Maar de winkelier nog de Importeur erkennen de wet. Dus om mijn recht te behalen moet ik naar de rechter en een rechtszaak starten. Dat is voor bedragen boven de 600 euro.

Dus ik zit ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had de telefoon al 3 maanden, sinds gisteren is mijn T-mobile abo ingegaan. Wat me opgevallen is:

- ik had het alarm vanmorgen netjes ingesteld om 6:50, maar om iets van 5:47 ging hij af !!?? Op de door mij ingestelde tijd dus niet, gevolg: verslapen...

- kan ik op een of andere manier ergens aangeven/instellen/tweaken dat hij alleen contact met GPRS/wifi moet maken als ik bijv wil internetten of mail ophalen? Misschien is het mogelijk om via een programmaatje alleen wifi of GPRS toe te laten wanneer ik de internet explorer/ outlook aan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:13:
- ik had het alarm vanmorgen netjes ingesteld om 6:50, maar om iets van 5:47 ging hij af !!?? Op de door mij ingestelde tijd dus niet, gevolg: verslapen...
Het komt waarschijnlijk omdat je twee verschillende tijdzones in je phone hebt staan. Ga dus naar de klok settings en zet de zones bij zowel Thuis als Op Bezoek op dezelfde zone. Daarmee worden allerlei probleempjes met verschoven tijden opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door grun93 op 28-02-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:17

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:34:

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\0\IP -> htcscm13.htc.com.tw
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\1\IP -> htcscm13.htc.com.tw
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\0\IP -> htcscm13.htc.com.tw
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\0\IP -> htcscm13.htc.com.tw
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\1\IP -> htcscm13.htc.com.tw
Hoi mensen, ik heb een Asus A636 en normaal ben ik ook in dat topic te vinden, maar ik ben in het TomTom topic doorverwezen hiernaartoe.

Ik heb geen echte problemen met de fix, maar sneller is natuurlijk altijd beter. Ik heb nu een programma gedownload (Quick GPS) van Global Locate. Is dit hetzelfde programma als wat jullie gebruiken? Ik denk het eigenlijk niet, want ik heb geen mappen 0, 1 of 2 in mijn registry staan.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:36:
[...]

Het komt waarschijnlijk omdat je twee verschillende tijdzones in je phone hebt staan. Ga dus naar de klok settings en zet de zones bij zowel Thuis als Op Bezoek op dezelfde zone. Daarmee worden allerlei probleempjes met verschoven tijden opgelost.
Ik heb ook problemen met de wekker, en ik heb de tijdzones al gelijk staan. ik verwacht dus niet dat het daarmee opgelost wordt. Het lijkt wel of de telefoon na een tijd niet gebruikt te zijn (en ik kan er niet achter komen na hoe lang) in een soort diepere slaaptoestand gaat waar de wekker hem niet uit kan halen.
Ik heb ook SPB Time geïnstalleerd, en die heeft de optie "enable wakeup tweak". Het aan of uitzetten van die optie lijkt echter geen invloed te hebben op de werking van de wekker. Iemand enig idee hoe de wekker goed werkzaam in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
gwystyl schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:20:
Ik heb ook SPB Time geïnstalleerd, en die heeft de optie "enable wakeup tweak". Het aan of uitzetten van die optie lijkt echter geen invloed te hebben op de werking van de wekker. Iemand enig idee hoe de wekker goed werkzaam in te stellen is?
Ik weet niet of je dit al gelezen hebt? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286035
Je bent niet de enige die een probleempje met dit programma heeft kennelijk. Gelukkig wordt er ook een freeware alternatief aangedragen: AlarmClock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:37:
[...]

Ik weet niet of je dit al gelezen hebt? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286035
Je bent niet de enige die een probleempje met dit programma heeft kennelijk. Gelukkig wordt er ook een freeware alternatief aangedragen: AlarmClock.
Die had ik nog niet gezien. In die thread wordt ook genoemd dat het een probleem van WM5 is ipv van SPB Time. Ik ga wel proberen of die AlarmClock er geen last van heeft. Bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje vanwege geen ervaring met ge-simlockte toestellen. Als je contract afloopt en (in mijn geval, misschien, de spv m650 van Orange) loopt dan ook automatisch je simlock "af". Om het zo maar ff te zeggen.

Neem aan van wel, maar just to be sure.

Edit: btw loop vanmiddag wel ff langs de Orange-shop. Vraag het daar wel. Twijfel nog tussen de m650 en de m700 oftewel: langzamere processor tegen afbladerende lak. Is de langzamere processor echt een bezwaar, oftewel hebben jullie er echt "hinder" van?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:38:
Vraagje vanwege geen ervaring met ge-simlockte toestellen. Als je contract afloopt en (in mijn geval, misschien, de spv m650 van Orange) loopt dan ook automatisch je simlock "af". Om het zo maar ff te zeggen.
Ja, maar wat is de vraag dan precies? Of dat klopt?

Ja en nee. Voor zover ik weet hanteren alle providers in Nederland contracten van 1 of 2 jaar. Ik heb het nu over gewone normale abonnementen. Na 1 jaar kun je bij je provider een unlockcode aanvragen. Dus ook als je een tweejarig contract hebt (dit is een eis van de OPTA, de 'waakhond' voor de Telecombranche). Dus als je contract afloopt heb je je phone in ieder geval een jaar en kun je hem unlocken. Het is niet zo dat het automatisch gaat, als je het niet aanvraagt gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel genoeg heb er weing last van, maar doe ook geen moelijke grafische dingen >:) 8) :+
Je kan hem ook overclocken naar 260 mhz zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh oh oh wat dom.......

MDA geflash naar Powermap rom en misgegaan. Ik las eerder in deze topic mensen waarbij hetzelfde is overkomen.

Heeft iemand destijds een oplossing gevonden?

Of is het gewoon een kwestie van terugsturen naar T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Sherlock schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:09:
[...]

Hoi mensen, ik heb een Asus A636 en normaal ben ik ook in dat topic te vinden, maar ik ben in het TomTom topic doorverwezen hiernaartoe.

Ik heb geen echte problemen met de fix, maar sneller is natuurlijk altijd beter. Ik heb nu een programma gedownload (Quick GPS) van Global Locate. Is dit hetzelfde programma als wat jullie gebruiken? Ik denk het eigenlijk niet, want ik heb geen mappen 0, 1 of 2 in mijn registry staan.
Haha ja ik was degene die je had doorgestuud. Heb je wel het bestand ´ackedephemeris.ee´ in je Windows map staan op je Asus? Dat is het bestand waar het allemaal om draait. Deze kan je ook zelf downloaden van internet en op je pda zetten. Mits het inderdaad hetzelfde programma is. Wat ik bij info zie staan is het volgende:

QuickGPS voor Pocket PC. Versie 1.00 (Build 921.600)
HTC Innovation
Copyright 2000-2006
High Tech Computer Corp.
Alle rechten voorbehouden.

Je hebt geen HTC toestel dus die mappen 0, 1 en 2 zullen bij jou niet onder HTC staan. Das logisch (zoals een groot wijs man altijd zei ;) )

Ik zal ook wel even zoeken voor je of ik de juiste QuickGPS kan vinden.

edit:
HP schijnt ook QuickGPS te gebruiken. Iemand op XDA-Developers wist daar aan te komen, misschien ergens te downloaden? Weet niet welke TomTom je gebruikt, maar misschien is het de moeite om te proberen dat ´ackedephemeris.ee´ bestand gewoon in je windows map te zetten en te kijken wat er gebeurd. Moet je hem wel even zelf downloaden. De link daarvan in hier in dit topic te vinden en als je hem hier niet kan vinden op XDA-Developers onder het kopje ´Manually update QuickGPS´ onder het topic van de P3300/Artemis.

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 28-02-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:20:
[...]

Ik heb ook problemen met de wekker, en ik heb de tijdzones al gelijk staan. ik verwacht dus niet dat het daarmee opgelost wordt. Het lijkt wel of de telefoon na een tijd niet gebruikt te zijn (en ik kan er niet achter komen na hoe lang) in een soort diepere slaaptoestand gaat waar de wekker hem niet uit kan halen.
Misschien wel te voor de hand liggend, maar heb je al gekeken naar alarm signaal? Je kan volgens mij ook kiezen voor stil alarm namelijk...... Tijd in SPB Time goed ingesteld? Ik heb zelf trouwens geen probleem met het alarm. Is gister ochtend gewoon afgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraggar schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:19:
[...]

Het bereik icoon staat op zo'n moment meestal op vol bereik, prima zou je zeggen.

Welke radio versie heb je?
Start -> Settings -> System Information

Btw, ik las op xda-dev dat vandaag een Nederlander zijn p3300 wel succesvol geflashed heeft met de PowerMap rom. Hij heeft ervoor een hard-reset gedaan. Misschien is dat de truc.
De p3300 van die vriend van me gaat nu naar het repair center van T-Mobile :/
Rom = 1.13.114.1.NLD
Rom datum = 9/22/06
Radioversie = 02.49.90

Heb er verder niet aan lopen klooien. Eén keer een hardreset gedaan. Maar zoals gezegd...vooralsnog geen probleem ontdekt. Ik zal morgen op mijn werk mezelf es een paar keer proberen te bellen gedurende de hele dag. Kijken of er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:06:
[...]

Rom = 1.13.114.1.NLD
Rom datum = 9/22/06
Radioversie = 02.49.90

Heb er verder niet aan lopen klooien. Eén keer een hardreset gedaan. Maar zoals gezegd...vooralsnog geen probleem ontdekt. Ik zal morgen op mijn werk mezelf es een paar keer proberen te bellen gedurende de hele dag. Kijken of er problemen zijn.
helaas precies dezelfde als de mijne. ik heb soms ook dat bereik probleem. erg irritant als je bereikbaar wil zijn en je het niet bent. tegenwoordig bel ik veel vaker naar 1233 om te controleren of ik niet gebeld ben... zucht ik ga naar vodaphone als hier niet snel een oplossing voor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:56:
[...]

Misschien wel te voor de hand liggend, maar heb je al gekeken naar alarm signaal? Je kan volgens mij ook kiezen voor stil alarm namelijk...... Tijd in SPB Time goed ingesteld? Ik heb zelf trouwens geen probleem met het alarm. Is gister ochtend gewoon afgegaan :)
Ik heb nu als alarmgeluid een wav file (dogbark) die volgens mij standaard op het toestel stond. Ik had verwacht dat mijn probleem aan mijn eerder gebruikte mp3 lag, maar het gebruik van een wav of mid lost het probleem niet op.
Bij SPB heb ik een plaats in NL ingevoerd, en voor de alarmfunctie pakt hij volgens mij de tijd uit de systeemklok?

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 28-02-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met alarm, iig bij SPB Time. Het grootste probleem is dat het niet te vertrouwen is, soms doet ie het wel, soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:36:
Ik heb ook een probleem met alarm, iig bij SPB Time. Het grootste probleem is dat het niet te vertrouwen is, soms doet ie het wel, soms niet.
SPB Time, zo instabiel als wat. Waardeloze appl. Ik gebruik Chronos, gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:38:

Neem aan van wel, maar just to be sure.

Edit: btw loop vanmiddag wel ff langs de Orange-shop. Vraag het daar wel. Twijfel nog tussen de m650 en de m700 oftewel: langzamere processor tegen afbladerende lak. Is de langzamere processor echt een bezwaar, oftewel hebben jullie er echt "hinder" van?
Laat me even weten wat het antwoord is...
Volgens mij loopt de simlock niet af, je moet hem laten unlocken (een telefoontje, zo gebeurd) na afloop zijn ze dat zeker verplicht en naar ik weet moeten ze dat na een jaar al moeten doen. Ik heb ook ergens gelezen dat ze hem er ook af halen als je aangeeft op vakantie te gaan naar een land waar ze geen goede contracten mee hebben en dat je daar ter plekke een prepaid kaart erin wil doen.'T kan zijn dat ze dan wel een bijdrage vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haya99 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:48:
[...]

SPB Time, zo instabiel als wat. Waardeloze appl. Ik gebruik Chronos, gaat perfect.
Tsja, op mn Qtek S100 deed ie het perfect... Ik zal eens naar Chronos kijken, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:17:
[...]

Laat me even weten wat het antwoord is...
Volgens mij loopt de simlock niet af, je moet hem laten unlocken (een telefoontje, zo gebeurd) na afloop zijn ze dat zeker verplicht en naar ik weet moeten ze dat na een jaar al moeten doen. Ik heb ook ergens gelezen dat ze hem er ook af halen als je aangeeft op vakantie te gaan naar een land waar ze geen goede contracten mee hebben en dat je daar ter plekke een prepaid kaart erin wil doen.'T kan zijn dat ze dan wel een bijdrage vragen...
Je moet altijd een belletje plegen naar de helpdesk om de telefoon geunlockt te krijgen. Dit mag zo gauw je de telefoon 1 jaar in bezit hebt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18:40

Pubbert

random gestoord

Heeft iemand de nieuwe Windows Mobile 6 hier al op geprobeerd? Ik heb hier op mn werk een testversie van Windows Mobile 6 liggen van Microsoft (gekregen ivm een vaag probleem op een iPaq, wat aan Windows Mobile 5 scheen te liggen, en daarom een gratis probeerversie van 6 gekregen om te testen)

Op de cover staat wel alleen compatible met G3 Smarthpone/PDAs, en niet met G4, de P3300, is dit een G4 of G3? (G staat neem ik aan voor generation)

Sta namelijk op het punt om een P3300 te bestellen, en de wetenschap dat hij Windows Mobile 6 aan zou kunnen, zou mijn beslissing wel vermakkelijken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Pubbert op 28-02-2007 16:25 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb Tmobile gebeld mbt het verbindingsprobleem, en ze weten er inderdaad van niks, willen er ook niets aan doen. Zoek het zelf maar uit. Wat een waardeloos bedrijf. volgens die typgeit liegen jullie allemaal. [Tmobile hat keine Probleme........Verdammt nochmal es ist deine Fehler]
Helaas is het een zakelijk nummer, dus bereikbaarheid is letterlijk van levensbelang. Ik heb al spijt van mijn keuze van T-mobile

Mijn nummer gaat morgen pas is, maar ik ben huiverig om mijn nummer op de mailings te zetten, als later blijkt dat ik niet bereikbaar ben, dan ben ik meer geld kwijt dan alleen een abonnement. Ik had graag wat zekerheid gehad voordat ik aan een mailing begin.

Ben benieuwd wat dit gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

goedemiddag, ik wil heb inmiddels een legale versie van tomtom op mijn mda draaien, alleen hoe installeer ik de kaarten op mijn geheugenkaart?
dus, waar zet ik welk bestand zodat tt de map kan vinden?

PSN: sjaak99 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
m-unit schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:32:
goedemiddag, ik wil heb inmiddels een legale versie van tomtom op mijn mda draaien, alleen hoe installeer ik de kaarten op mijn geheugenkaart?
dus, waar zet ik welk bestand zodat tt de map kan vinden?
Ik heb zelf benelux op de kaart staan dat staat bij mij in de map 'Benelux_Map'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
tazitiz schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:26:
[...]

helaas precies dezelfde als de mijne. ik heb soms ook dat bereik probleem. erg irritant als je bereikbaar wil zijn en je het niet bent. tegenwoordig bel ik veel vaker naar 1233 om te controleren of ik niet gebeld ben... zucht ik ga naar vodaphone als hier niet snel een oplossing voor komt
Ik heb ook het onbereikbaarheids probleem en heb de volgende versie:

Rom = 1.12.404.1.NLD
Rom datum = 9/12/06
Radioversie = 02.67.90

Vaag dat dit anders is :S Het is btw een HTC3300 van 4 weekjes oud. Maar ik raad echt aan om iedereen naar HTC service desk te laten bellen met dit probleem.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:26:
k heb Tmobile gebeld mbt het verbindingsprobleem, en ze weten er inderdaad van niks, willen er ook niets aan doen. Zoek het zelf maar uit. Wat een waardeloos bedrijf. volgens die typgeit liegen jullie allemaal. [Tmobile hat keine Probleme........Verdammt nochmal es ist deine Fehler]
Helaas is het een zakelijk nummer, dus bereikbaarheid is letterlijk van levensbelang. Ik heb al spijt van mijn keuze van T-mobile

Mijn nummer gaat morgen pas is, maar ik ben huiverig om mijn nummer op de mailings te zetten, als later blijkt dat ik niet bereikbaar ben, dan ben ik meer geld kwijt dan alleen een abonnement. Ik had graag wat zekerheid gehad voordat ik aan een mailing begin.

Als iedereen hier nu eens via de kassa site (www.vara.nl/kassa) dit probleem bij hun zou inleggen. Kassa doet niets als er 1 persoon dit probleem inlegt, maar zij pakken dit probleem wel op als er tientallen mensen hetzelfde probleem bij hun aankaarten. Dus start een actie om iedereen dit probleem bij kassa aan te laten melden zodat zij dit wellicht oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
En iedereen moet spammen naar HTC europa callservice@htceurope.com en bellen naar
+31 207965399

Hoe werkt dit dan via kassa ?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 14:37
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:13:
ik had de telefoon al 3 maanden, sinds gisteren is mijn T-mobile abo ingegaan. Wat me opgevallen is:

- kan ik op een of andere manier ergens aangeven/instellen/tweaken dat hij alleen contact met GPRS/wifi moet maken als ik bijv wil internetten of mail ophalen? Misschien is het mogelijk om via een programmaatje alleen wifi of GPRS toe te laten wanneer ik de internet explorer/ outlook aan heb?
Leg mij eens uit hoe je je kunt verslapen als de wekker EERDER afgaat dan je hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
m-unit schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:32:
Ik heb het gedaan via TomTom Home en hoefde naderhand niets meer te configureren, gewoon opstarten en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:26:

lekker klote dus :( Dat wordt even doorgaan met m'n S100/MDA Compact. Wat is eigenlijk de MDA Compact II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:44

Roy

Hobbies?

Ik heb ook vandaag weer eens gebeld naar T-mobile voor het bereikbaarheisprobleem. Die vrouw wist ook weer van niets (de vorige die ik enkele weken terug sprak wist ook al van niets...). Ik word nu binnen 48 uur teruggebeld door de technische afdeling.
Maar ik zit wel erg te twijfelen over wat ik ga doen als ze niets aan het probleem kunnen doen. Ik kan natuurlijk eisen dat ze het hele spul terugnemen, maar ja, dan heb ik geen telefoon. En ik heb ook nog geen provider kunnen vinden waat deze telefoon voor een leuk prijsje kan krijgen en waarbij ik ongeveer evenveel geld aan m'n abbo kwijt ben... (ik het zitten te kijken naar vodafone, die hebben namelijk goed bereik bij mijn huis, maar ze zijn wel iets duurder).

Maar er zijn toch ook mensen die de MDA Compact III hebben bij T-mobile en geen problemen hebben? hebben jullie dezelfde softwareversies? Als het zo is dat enkele modellen wel, en enkele modellen niet werken kan het misschien aan de serienummers van de hardware liggen. In dat geval zou ik bij T-mobile een nieuwe telefoon kunnen eisen...

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Met heel veel geluk komt er een update binnenkort op deze site :

http://www.tm-phonedownloads.com/mdas.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven klagen bij T-Mobile over het bereikbaarheids probleem.
Ze moeten er maar voor zorgen dat het wordt opgelost samen met HTC/Qtek.
Ik heb hetzelfde probleem met een ander toestel van Qtek en als het over een maand nog hetzelfde is mag ik onder m'n contract uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:59:
Blijven klagen bij T-Mobile over het bereikbaarheids probleem.
Ze moeten er maar voor zorgen dat het wordt opgelost samen met HTC/Qtek.
Ik heb hetzelfde probleem met een ander toestel van Qtek en als het over een maand nog hetzelfde is mag ik onder m'n contract uit.
En waar ga je dan heen Orange, Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:24:
[...]

Ik heb een paar dagen een Vodafone simkaart in mijn toestel gehad en dat gaf geen problemen dus ik denk dat het dan Vodafone wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:24:
[...]

Of Telfort. Telfort biedt ook de P3300 aan icm abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:51:
[...]

Of Telfort. Telfort biedt ook de P3300 aan icm abo.
Ja dat gebruik jij toch Telfort, dacht dat ik zoiets zag van een prnt scrn van je P3300, bevalt de provider je goed? Ben zelf niet bekend met Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb de HTC P3300 icm Telfort sinds een maand en nog geen problemen met bereikbaarheid. Volgens mij is het dus echt een probleem met T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:15
MDA Compact III en nog nooit bereikbaarheidsproblemen gehad :). Maar misschien speel ik gewoon te veel, dat ik hem dus vaak even aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:06:
Ik heb de HTC P3300 icm Telfort sinds een maand en nog geen problemen met bereikbaarheid. Volgens mij is het dus echt een probleem met T-mobile.
Wat voor abonnement van mobiel internet van Telfort gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:59:
[...]

Ja dat gebruik jij toch Telfort, dacht dat ik zoiets zag van een prnt scrn van je P3300, bevalt de provider je goed? Ben zelf niet bekend met Telfort.
Ik heb geen klagen over Telfort nee. Het is lekker goedkoop (ik heb nu paar keer verlengt en heb iets van 300 belminuten inclusief 150 smsjes per maand voor iets van 18 euro ofzo).
Verder schakelt Telfort nu over naar het KPN netwerk, wat betreft bereik er dus alleen maar beter op zal worden, en dat terwijl ik het al niet slecht vond.
En inderdaad met Telfort totaal geen bereikbaarheidsproblemen. Maar goed het was al bekend volgens mij dat dat alleen bij T-Mobile was.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 28-02-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

vind dat er wel erg veel mensen schreeuwen over het niet bereikbaar zijn.
Ik heb het toestel nu ruim 3,5 maand.
en ik zeg het nog eens, ik heb nergens last van.
Ik zou niet weten waar het aan zou liggen.
Toestel vergeten bij mijn vriendin, dus kan nu de rom etc. niet checken.
maar zal is posten welke versie er in die van mij gebakken zit.
wellicht is het ergens met een update mis gegaan oid.

Ik vind het WEL een fijn toestel, heb zelf nergens last van.
Begrijp dat als je het wel hebt, dat je er mee in je maag zit.

Maar vind nu dat de suggestie word gewekt dat het toestel van geen enkele kant goed in elkaar zit, mensen posten al; Koop dit niet etc. maar dat vind ik dus redelijk overdreven allemaal

EDIT: Het is niet alleen een probleem bij tmobile, meen me te herrineren dat er eerder in 1 van de topics mensen met een HTC toestel problemen hadden

[ Voor 9% gewijzigd door Tha op 28-02-2007 23:43 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:42:

EDIT: Het is niet alleen een probleem bij tmobile, meen me te herrineren dat er eerder in 1 van de topics mensen met een HTC toestel problemen hadden
Denk eerder dat dat toeval is geweest dan, aangezien je eigenlijk alleen maar hoort van het niet bereikbaar zijn icm T-Mobile.
Maar ik ben het wel met je eens, het bereikbaarheidsprobleem overschaduwd de rest van het toestel. Persoonlijk vind ik het ook een erg fijn toestel. Precies goed formaat, ziet er goed uit, goede prestaties, GPS werkt perfect, geluidskwaliteit acceptabel, etc. Kortom gewoon een goed toestel, op het bereikbaarheidsprobleem wat bij T-Mobile speelt na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Is er een tooltje, die je toetsenbord blokkeert zodra je iemand aan de lijn hebt? Aant einde van een langer telefoongesprek heb ik altijd onbedoelt meerdere programma's gestart.

&

Wie heeft er nog meer de bug dat als de datakabel eruit is, soms (volgens het apparaat) de activesync nog verbonden is(en dus geen GPRS connectie maakt).

Waarschijnlijk zit het in dat ik Vista gebruik?

[ Voor 37% gewijzigd door mycosis op 01-03-2007 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een tijdje de HTC P3300 via Dynabyte dus Simlock vrij en een abonnement van T-Mobile Onbeperkt Internet en tot nu toe geen enkele problemen gehad met verbindingen of het onbereikbaar zijn van iets of het vastlopen van. het enige wat ik gewoon niet doe is software erop installeren zoals die Pocket Plus dingen enzo. Op de site van T-Mobile staat aangegeven wat de verbindings instellingen zijn, mocht dat niet helpen dan moet je de batterij er eens uithalen en er weer instoppen. Net als je mail instellingen....zorg er eerst voor dat je internet het doet en daarna je mail instellingen instellen, dat is het enige probleem waar ik eerst tegen aan liep. voor de rest doe ik er niets mee, behalve de dingen die ik er mee moet kunnen doen. Ik vind het een goed apparaat en ik heb de originele HTC dus niet die met T-mobile erop. Goed apparaat dus!! No Problems!!! _/-\o_

Wat ik wel vervelend vind is van die ActiveSync dat elke keer als ik mijn PDA Aansluit en mijn windows media player staat aan dat ie dan elke keer die hele muziek map van mijn pc gaat Synchroniseren, ook als staat het vinkje bij Windows Media Player uit. Dus elke keer dan moet ik op stop Sync drukken anders gooit ie mijn hele Opslagkaart vol met MP3's, maar dat zegt meer of het nadeel van het programma dan van mijn toestel zelf. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 03:18 . Reden: Was wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik gisteren mij MDA heb vern**kt met het installeren van een nieuwe, onofficiele ROM, heb ik mijn Vario maar weer tevoorschijn gehaald. MDA opgestuurd naar T-Mobile in de hoop dat ze hem weer met de normale ROM kunnen flashen.

In de forums van de Vario op XDA developers kwam ik toevallig ook bereikbaarheidsproblemen bij deze telefoon tegen. Schijnt dus niet alleen de MDA te zijn. Oplossing voor de Vario lag in het installeren van een oude Radio ROM?? Misschien is het probleem bij de MDA ook zo op te lossen.

P.S. Heb voor de Vario de Crossbow ROM geinstalleerd en hoop dat er ook een CrosBow (WM6) ROM uitkomt voor de MDA, wat een wereld van verschil qua response van het apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Wat ik me nu toch echt afvraag, waarom probeert iedereen toch die nieuwe flash erin te gooien als je WEET dat je toestel CID-LOCKED is !!!..

Er zijn al meerdere mensen je voorgegaan met het flashe, en allemaal hebben ze het terug moeten sturen. waarom denk je dat je dan anders bent en dat het bij jouw wel gaat werken.

Wil je zeker weten dat het gaat werken lees eerst dit door :

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=318

En unlock daarna je mda op :

http://www.imei-check.co.uk/c3unlock.php

Dan kun je alle roms installen die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:09:
Wie wil er even kijken bij de info van het QuickGPS bestandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Sherlock schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:22:
Wie wil er even kijken bij de info van het QuickGPS bestandje?
Bij mij is de maker HTC, versie 1.0. Overigens dacht ik dat hetzelfde antwoord hier al eens gepost was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
mycosis schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:36:
Is er een tooltje, die je toetsenbord blokkeert zodra je iemand aan de lijn hebt? Aant einde van een langer telefoongesprek heb ik altijd onbedoelt meerdere programma's gestart.

&

Wie heeft er nog meer de bug dat als de datakabel eruit is, soms (volgens het apparaat) de activesync nog verbonden is(en dus geen GPRS connectie maakt).

Waarschijnlijk zit het in dat ik Vista gebruik?
Ik heb zelf PhoneAlarm geinstalleerd staan, welke dit doet. Maar die is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

grun93 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:34:
Bij mij is de maker HTC, versie 1.0. Overigens dacht ik dat hetzelfde antwoord hier al eens gepost was.
Dan heb ik daar waarschijnlijk overheen gelezen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
programist schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:15:
Wat ik me nu toch echt afvraag, waarom probeert iedereen toch die nieuwe flash erin te gooien als je WEET dat je toestel CID-LOCKED is !!!..
Ik vraag me af of iedereen dat weet, je kunt het nergens aan zien. Je moet dus afgaan op datgene wat je verteld is door de verkoper. Daarnaast is lang niet iedereen het verschil duidelijk tussen een SIMlock en een CIDlock, zelfs de verkopers niet. En, niet in de laatste plaats, we zijn hier toch allemaal een klein tweakertje, hetgeen in mijn beleving inhoudt dat we allemaal graag mogen experimenteren... Wellicht gaat de een daarin iets verder dan de ander.

Dankzij de ervaringen van anderen, en vooral de bereidheid om daarna die ervaringen met de rest van de community te delen, heb ik al veel tips en trucs mogen lezen om daarna zelf succesvol toe te passen. Soms gaat het ook wel eens mis natuurlijk. In ieder geval hebben diegenen mijn sympathie, ik lach ze niet uit maar probeer met ze mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een shortcut te maken voor je muis ( of dit nou voor je Today-sreen is of om een knop te binden moet je het volgende doen :
quote:
Maak een shortcut met deze text : \windows\mousemode.exe SETMOUSEMODE

Dat probeer is dus maar krijg het niet voor elkaar. Ik gebruik Totalcomander om een snelkoppeling te maken maar van welk bestand??? Of waar moet ik deze tekst invullen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:44:
Om een shortcut te maken voor je muis ( of dit nou voor je Today-sreen is of om een knop te binden moet je het volgende doen :
quote:
Maak een shortcut met deze text : \windows\mousemode.exe SETMOUSEMODE

Dat probeer is dus maar krijg het niet voor elkaar. Ik gebruik Totalcomander om een snelkoppeling te maken maar van welk bestand??? Of waar moet ik deze tekst invullen???
Ga eerst in Total Commander naar de map \windows en dan selecteer je de file mousemode.exe. Dan klik je linksonder op Best. en ga naar >>>>> Maak snelkoppeling. Vervolgens vraagt ie waar de snelkoppeling moet komen te staan, dit kun je kiezen door op Boom te klikken. Blader dan naar de map \windows\startmenu\programma's en plak daar de snelkoppeling in. Vervolgens moet je hem daar nog even openen om het woord SETMOUSEMODE toe te voegen. Als je wilt kun je daarna deze snelkoppeling toewijzen aan een knop in Start/Instellingen/Knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik krijg terminal services-client niet aan de gang. Heb Wifi verbinding met het netwerk met daarin de Terminal servers staan die ik wel vanaf desktop kan benaderen. Volgens mij wil de aplicatie steeds via het edge netwerk zoeken. Hoe zorg ik ervoor dat de tsc via de WiFi verbinding contact maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
HTC kondigde vandaag op een persconferentie aan dat ze voor diverse HTC-modellen - maar niet voor alle! - een upgrade naar Windows Mobile 6 gaan uitbrengen
De officiële upgrade naar Windows Mobile 6 gaat HTC alleen uitbrengen voor een geselecteerd aantal toestellen waarop messaging centraal staat. Volgens HTC is messaging het sterkst verbeterd. Welke toestellen definief een upgrade krijgen is nog niet bekend.

Aangezien messaging niet centraal staat op de P3300, is het dus nog maar afwachten of wij WM6 officieel krijgen. :(

Zie: http://www.pocketinfo.nl/artikel/7501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ik heb de fix uit de OP voor Quick GPS gebruikt.

En nu werkt Quick GPS weer niet goed. Hebben meer mensen dat?

edit: hmm, het lijkt erop dat de instellingen in de registry niet opgeslagen worden na een reset :?

edit: en nu weer wel. Enige wat ik heb aangepast is Tomtom op mijn bureaublad zetten. Maar na een reset staat het weer niet op het bureaublad...vaaaaag...

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:09:
En nu werkt Quick GPS weer niet goed. Hebben meer mensen dat?edit: hmm, het lijkt erop dat de instellingen in de registry niet opgeslagen worden na een reset :?
FF proberen... nee, hier blijven de wijzigingen gewoon bewaard na een softreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:01:
[...]
Vervolgens moet je hem daar nog even openen om het woord SETMOUSEMODE toe te voegen.
Waar moet dit woor toegevoegd worden?? In de eigenschappen zie ik alleen 2 tabbladen waarbij de snelkoppeling aleen tekst toe te voegen is, hellaas zonder resultaat..... :'( Als ik het achter .ink zet gaat het niet werken....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:14:
[...]

Wat voor abonnement van mobiel internet van Telfort gebruik jij?
Geen. Ik internet bijna nooit op mijn htc. Ik heb thuis een draadloos verbinding en binnenkort op mijn werk ook. Dus het heeft voor mij geen zin om er ook een abb. op te nemen. Er is trouwens wel een actie bij telfort geloof ik. Internet abb. met 50% korting.

Is er eigenlijk iemand die de HTC P3300 (dus geen MDA Compact III) heeft icm een ander provider dan T-mobile en last heeft van de bereikbaarheidsproblemen????

Ik advisseer vrienden namelijk om geen MDA Compact III te bestellen maar de HTC P3300. En het liefst ook geen T-mobile maar een andere provider. Volgens mij heb je dan zeker geen geziek met de bereikbaarheid.

[ Voor 42% gewijzigd door Tasminos op 01-03-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 door de quick gps registry fix heb ik nu een 47,7 kb bestandje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Diamond AT schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:54:
[...]
Is er eigenlijk iemand die de HTC P3300 (dus geen MDA Compact III) heeft icm een ander provider dan T-mobile en last heeft van de bereikbaarheidsproblemen????
[...]
Ik zou de vraag anders willen stellen: Zijn er mensen die een HTC P3300 hebben (dus geen T-Mobile MDA Compact III) en die op het T-Mobile netwerk zitten en géén bereikbaarheidsprobleem hebben?

Dan weten we dat het aan de T-Mobile ROM ligt. En kunnen we tegen T-Mobile zeggen: het duurt ons te lang, geef ons maar een standaard P3300 en het probleem is opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door MrEd79 op 01-03-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
MrEd79 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:34:
[...]

Ik zou de vraag anders willen stellen: Zijn er mensen die een HTC P3300 hebben (dus geen T-Mobile MDA Compact III) en die op het T-Mobile netwerk zitten en géén bereikbaarheidsprobleem hebben?

Dan weten we dat het aan de T-Mobile ROM ligt. En kunnen we tegen T-Mobile zeggen: het duurt ons te lang, geef ons maar een standaard P3300 en het probleem is opgelost.
Die vraag is al vaak zat voorbij gekomen en het antwoord was steeds dat mensen met een P3300 op T-Mobile er ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Xanion schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:43:
[...]

Die vraag is al vaak zat voorbij gekomen en het antwoord was steeds dat mensen met een P3300 op T-Mobile er ook last van hebben.
O, well. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:25:
Waar moet dit woor toegevoegd worden?? In de eigenschappen zie ik alleen 2 tabbladen waarbij de snelkoppeling aleen tekst toe te voegen is, hellaas zonder resultaat..... :'( Als ik het achter .ink zet gaat het niet werken....
Dat klopt, achter .lnk werkt niet. Je moet het inderdaad op het tweede tabblad (snelkoppeling geheten) zetten, zodat er staat "\windows\MouseMode.exe" SETMOUSEMODE. Inclusief de "" dus, en met een spatie voor SETMOUSEMODE. Daarna afsluiten door linksonder op OK te drukken. Dan zou het gewoon moeten werken, hier tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:12:
[...]

Dat klopt, achter .lnk werkt niet. Je moet het inderdaad op het tweede tabblad (snelkoppeling geheten) zetten, zodat er staat "\windows\MouseMode.exe" SETMOUSEMODE. Inclusief de "" dus, en met een spatie voor SETMOUSEMODE. Daarna afsluiten door linksonder op OK te drukken. Dan zou het gewoon moeten werken, hier tenminste wel.
Jammer maar helaas, niet een automatische aan en uit voor de muis. Ik kom steeds in het scherm voor de muismodus. Een vinkje zetten en daarna OK is niet wat ik voor ogen heb. Misschien is het via een registertweak op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

grun93 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:25:
[...]
FF proberen... nee, hier blijven de wijzigingen gewoon bewaard na een softreset.
Ik heb hetzelfde probleem. Soms worden de wijzigingen in de registry wel bewaard, maar vaak ook niet :? Heb er nog niet echt een systeem in kunnen ontdekken. De QuickGPS reghack is mij nog niet gelukt in ieder geval |:(

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk bugje?
Wifi werkt maar na wat dagen heeft hij wel verbinding maar geen signaal.
Na hard reset of backup terugzetten doet hij weer,meer mensen last van?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.