OK, heb sinds gister de MDA Compact III i.c. T-Mobile 150 en Web'n Walk.
Heb gelijk een 2 Gig kaartje erbij gekocht, zelfs de
Ultra II versie van Sandisk kost maar 34 euro! Gewoon doen, zit je nooit met ruimte tekort.
Het kaartje heb ik vantevoren @ FAT geformateerd en tot nu toe nog geen gekke errors gehad.
Vervolgens verbinding gemaakt met mijn wireless netwerk. Ik heb 2 Asus WL500g APs in WDS draaien en ik was bang dat dit misschien voor problemen zou zorgen maar tot nu toe werkt alles feilloos. Via de Comm Manager van de telefoon schakel ik wifi aan en uit, en vervolgens wordt automatisch contact gemaakt met mijn AP. Wel zie ik maar 2 streepjes terwijl de Laptop aangeeft dat de verbinding excellent is (ik zit er vlak bij). Het internetten via wifi was gister flink wat gedonder, heb vanochtend volgens mij de verbinding naar Internet gezet (gister vast ook wel gedaan, maar toen werkte dat niet) en nu ineens... werkt het. Erg vaag. Heb net MiniStumbler geinstalleerd, maar die werkt niet volgens mij.
Tomtom wilde ook al snel werken, heb eerst via de GPS instellingen van het toestel aangegeven dat hij via Com4 moest werken. Vervolgens in TomTom aangegeven dat hij een andere BT muis moest gebruiken @ Com4. Daarvoor had ik via TotalComander de registry aangepast voor QuickGPS (misschien mag er in de 1e post nog even bij dat je bij de registry komt door in de bovenste plugin folder te klikken?). Zat vanochtend in de auto en ik had binnen 10 sec een geweldige fix, echt perfect!
GPRS was nog even een probleem, dat was nog niet geactiveerd voor mijn account. Heb net gebeld, en dat moet nu gefixed zijn.
Mijn laatste probleem is de synchronisatie van mijn agenda service (eGroupWare 1.2.101) i.c. met een SyncML client (gratis van
funambol ). Hij zegt dat de boel gesynced is, maar er gebeurt niet echt iets. Wel zo nu en dan vage entries op verkeerde plekken, daar moet nog even aan getweaked worden. (oh ja, als de installer zeurt over de embedded VB installatie, dan moet je even tijdelijk de landinstellingen op VS zetten, en dan weer proberen).
Mijn volgende projectje is het koppelen van de GPS gegevens aan een GoogleEarth applicatie, lijkt me wel grappig om te zien.