HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.617 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:40:
[...]

Ik vraag me af of de mensen die er last van hebben ook allemaal email geconfigureerd hebben. Ooit las ik de suggestie (weet niet meer waar, vermoedelijk xda-developers) dat het iets te maken kon hebben met email notification of zoiets. Dus dat ie om de zoveel minuten je email gaat checken en daarna niet goed gereset wordt.
Ik heb automatisch checken uitstaan, dus dat is het niet lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
JanPedaal schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:20:
[...]

Vreemd dat bij een aantal mensen QuickGPS het niet doet.. Bij mij download 'ie een bestand van 48 kb en dat werkt prima... er is ook geen verschil merkbaar tussen dat bestand en de Mio versie, qua fixtijd :?
Zou QuickGPS dan niet altijd hetzelfde bestand binnenhalen, of zit het hem in het downloaden?? Ik update overigens alleen als ik via WLAN mijn breedbandje kan gebruiken, misschien dat via GPRS fout gaat?!
Zat me dat ook al af te vragen. Ik laat QuickGPS via WIFI thuis het bestandje binnenhalen en als ik mijn telefoon in de auto in de houder zet heb ik echt met 30sec een fix, zolang er maar geen soft-reset tussen zit, dan kan het wel een paar minuutjes duren. Ik vindt het zo dus al perfect werken.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:19:
Bij een 20 euro abo van T-mobile issie 10 euro. Dus zo net is die Orange prijs niet.

Daarbij: het is Orange :')
Dat is zeker een abonnement voor 2 jaar. Dat is me wat te lang! Zet er eens en linkje bij dan wara je die info van hebt? Wat is er eigenlijk zo slecht aan orange? Orange is de eneigste provider die niet meteen 1 minuut rekend voor een gesprek, en wat te denken van alles uit een bundel. Het beste vind ik nog dat alles uit je bundel betaald word. Ik ben vanaf 2001 al een tevreden klant.

[ Voor 36% gewijzigd door Vjenne-ICT op 16-02-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 13:00
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:38:
[...]

Al een paar mensen waarbij QuickGPS werkt hebben die Mio fix geprobeerd, en die leek bij hun ook sneller. En het Mio bestand is ook een stukje groter, 53,8 KB. Ik ben echt helemaal happy met mijn fix nu, hij lijkt zelf steeds sneller te worden. _/-\o_ _/-\o_

Verder gebruikte ik ook QuickGPS via WLAN, dus daar ligt het denk ik niet aan. Hij begint wel gewoon met downloaden, maar stopt dan in een keer. Dus daarom krijg ik geen bestand van 48 kb.Met een harde reset zal het probleem wel verholpen zijn, maar ik vind het zo prima.
Idd even die MIO fix geprobeerd, en verdomd binnen 20-25sec een fix, en dan meteen met 4 sattelieten, en dat binnen de Diemervijver--> kantorencomplex, oftewel alle kanten gebouwen met meer dan 5-6 verdiepingen om me heen :D

om uurtje of 5 in de auto maar eens proberen, kijken wat er gebeurt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:00:
Wat is er eigenlijk zo slecht aan orange? Orange is de eneigste provider die niet meteen 1 minuut rekend voor een gesprek, en wat te denken van alles uit een bundel. Het beste vind ik nog dat alles uit je bundel betaald word. Ik ben vanaf 2001 al een tevreden klant.
Op zich is er ook niks mis met Orange, behalve als je een tweede simkaart wilt, dat blijkt niet te kunnen. Reden voor mij om een andere provider te zoeken.
Overigens stond deze week in een aantal financiele dagbladen dat het moederbedrijf in Frankrijk Orange Nederland te koop aanbiedt. In hoeverre dat waar is en of het consequenties heeft voor lopende en toekomstige contracten kan ik niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 13:00
laten we vooral niet vergeten dat je " vroeger" je belminuten oneindig lang kon opsparen, en aan eht einde vna je abbonnement het werd omgezet in prepaid, alleen jammer dat dat per december 2005 stilletjes werd omgezet, en ik dus kon fluiten naar 500minuten...

en bedankt orange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:12
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:00:
[...]

Dat is zeker een abonnement voor 2 jaar. Dat is me wat te lang! Zet er eens en linkje bij dan wara je die info van hebt? Wat is er eigenlijk zo slecht aan orange? Orange is de eneigste provider die niet meteen 1 minuut rekend voor een gesprek, en wat te denken van alles uit een bundel. Het beste vind ik nog dat alles uit je bundel betaald word. Ik ben vanaf 2001 al een tevreden klant.
T-mobile is nog een van de weinige providers die haar klanten nog wil houden, alle andere providers zeggen gewoon doodleuk. Maakt ons niks uit, of je 3 jaar klant bij ons bent of 1 maand. Bij T-mobile is het toestel 80 euro bij betalen bij een abbo van 20 euro * 24 maanden. Dat is dus totaal 560 euro voor een toestel van 480 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:44:
[...]

Ik heb automatisch checken uitstaan, dus dat is het niet lijkt me...
voor mij geldt hetzelfde. auto notification staat uit. Ik haal trouwens maar zelden mijn mail op (ook nog via GPRS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:02:
[...]

Mijn fix probleem is volgens mij opgelost _/-\o_

Het probleem bij mij was dat QuickGPS niet werkte. Als hij namelijk aan het verbinden was, dan liep het balkje tot het midden zeg maar vol en dan verdween ie. Wel veranderde gewoon de geldigheidsdatum weer van bijv. 1 dag en 13 uur naar 2 dagen 22 uur. Ik dacht dus dat dat niet boeide.

Nu las ik op XDA iemand die ongeveer hetzelfde had. Als QuickGPS update wordt het bestand "packedephemeris.ee" steeds gewijzigd. Je kan het bestand echter ook zelf handmatig vervangen, zo kun je op de Mio site het bestandje downloaden: http://service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee

Dit bestand zou ik voor de zekerheid steeds ff op je SD kaartje opslaan. Vervang de ( in mijn geval stukken kleinere ) packedephemeris.ee in de Windows map door deze nieuwe van Mio. Deze nieuwe fix van Mio werkt voor mij echt stukken sneller. Ik weet niet of dit voor iedereen zijn fix snelheid verhoogt, maar ik heb nu binnen 1 minuut signaal :P :P !

Het is wel wat meer werk om het zo handmatig te doen, maar ik heb het er graag voor over.
Hebben jullie er ook last van dat hij de update niet kan downloaden (zowel op mijn computer als op mda compact III), en waar moet je dat bestandje vervolgens plaatsen en hoe krijg je het dan aan de praat?

Hoe weet je trouwens dat je het goede' mio bestandje hebt geinstalleerd ipv de originele van quickgps zelf, is het mogelijk om quickgps dan in te stellen dat hij automatisch deze download en dan installeert??
Een hoop vragen maar ik vondt het wardeloos dat we iets van mio nodig hebben om snel gebruik te kunnen maken van tomtom, want ik heb ook last van minutenlang wachten op de fx.

[ Voor 11% gewijzigd door babybox op 16-02-2007 16:46 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er meer mensen die het t-mobile smsje ontvangen hebben..?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat stond er in het sms-je dan? (ik heb zelf KPN)

btw, mijn GPS doet het eindelijk. Thanks gwystyl !

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:35:
wat stond er in het sms-je dan? (ik heb zelf KPN)
letterlijk:

''U heeft met t-mobile contact gehad over een probleem met uw MDA Compact III. Het probleem is op dit moment in onderzoek, zodra er een oplossing is nemen wij contact met u op. Groeten T-Mobile''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Termi schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:33:
[...]

T-mobile is nog een van de weinige providers die haar klanten nog wil houden, alle andere providers zeggen gewoon doodleuk. Maakt ons niks uit, of je 3 jaar klant bij ons bent of 1 maand. Bij T-mobile is het toestel 80 euro bij betalen bij een abbo van 20 euro * 24 maanden. Dat is dus totaal 560 euro voor een toestel van 480 euro...
Waar heb jij die besteld dan?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Kan iemand mij vertellen wat ik moet veranderen als ik wil internetten via wifi.

Ik kan wifi verbinden. Zelfs de websleutel werkt. Echter als ik bv google probeer te openen gaat ie een gprs verbinding zoeken/openen wat bij mij niet werkt omdat ik dat niet op mn abb wil.

Voor de duidelijkheid, ik zie duidelijk dat ik verbonden ben (de pijltjes zijn gestopt met bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Voor de SPB pocket Plus gebruikers, ze hebben versie 3.2.0 uitgebracht. Belangrijkste wijziging voor ons:
Added backlight support for the following devices:
PALM Treo, Glofiish X500, o2 XDA Atom, Mitac 701, Asus 525, Gigabyte g-Smart, HTC Artemis, Acer n310, Asus 525, Asus 535 and others

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:38:
[...]

Al een paar mensen waarbij QuickGPS werkt hebben die Mio fix geprobeerd, en die leek bij hun ook sneller. En het Mio bestand is ook een stukje groter, 53,8 KB. Ik ben echt helemaal happy met mijn fix nu, hij lijkt zelf steeds sneller te worden. _/-\o_ _/-\o_

Verder gebruikte ik ook QuickGPS via WLAN, dus daar ligt het denk ik niet aan. Hij begint wel gewoon met downloaden, maar stopt dan in een keer. Dus daarom krijg ik geen bestand van 48 kb.Met een harde reset zal het probleem wel verholpen zijn, maar ik vind het zo prima.
Ja maar wat ik me afvraag moet ik steeds die mio fix downloaden? Dus wat ik bedoel: moet je het steed updaten want dat zou echt minder zijn. Bij mij is de fix echt bizar veel sneller gevonden, gewoon ong. 20 seconden en je hebt een fix...

Verder wat ik mij afvraag: ik wil niet dat het bericht gelijk getoond word als ik een bericht ontvang, hoe kan ik dat uitschakelen? Ik wil dus alleen een melding van dat ik een bericht heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien is deze vraag al gesteld maar kon hem niet vinden, mijn toestel t-mobile mda compact III is verbonden met active sync (dat lukt), maar bij mijn vorige mda II kon ik dan ook het internet op, bij deze lukt mij dat niet ik krijg dan de fout 0x80072f78 en ziet dat hij dan verbinding wilt maken met het t-mobile netwerk (ik zit trouwens met een draadje vast aan de chello modem )

ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer wat nieuws?
Bij elke soft-reset start TT op???????
Iemand ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:12
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:04:
[...]

Waar heb jij die besteld dan?????
T-mobile winkel in Utrecht, ik ben een klanttype D :'),geloof het laagste of een na laagste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 13:22
corrado20vt schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:38:Kan iemand mij vertellen wat ik moet veranderen als ik wil internetten via wifi.
Ja, dan moet je bij de Instellingen onder Wi-Fi je draadloze netwerk bewerken en instellen dat deze connect aan Internet (en niet aan Werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via de pc QuickGPS wil updaten krijg ik de melding geen verbinding, het lukt op geen enkele manier te updaten. Heb zelf de firewall (zonealarm) en mijn virusscan uitgezet, maar ook dit wil niet helpen. Via GPRS lukt het wel. Het zal vast wel aan een instelling liggen, maar welke? Iemand enig idee?
Daarnaast de vraag of het nog nodig is, als je dat Mio bestandje hebt geinstalleerd, om te blijven updaten om de 3 dagen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:14:
Heb weer wat nieuws?
Bij elke soft-reset start TT op???????
Iemand ideetjes?
In het mapje 2577 op je storage card autorun.exe even hernoemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Laatst online: 13-09 19:21
Mr Magic schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:50:
[...]

Ja, dan moet je bij de Instellingen onder Wi-Fi je draadloze netwerk bewerken en instellen dat deze connect aan Internet (en niet aan Werk).
Je hebt helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroontje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:11:
[...]

Top bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Mensen is het bij jullie ook al belend dat HTC de opvolger voor de HTC P3300 heeft aangekondigd? Het is de HTC P3350. ik vraag me af wat HTC hier mee wil bereiken, alleen het design is aangepast. Als HTC nu eens die processor vervangt voor een degelijke Intel of Samsung processor van minimaal 400 MHZ en UMTS toevoegen, dan is het toestel helemaal af. Wat vinden jullie hier van en hebben jullie al meer gehoord over dit nieuwe model?

Zie foto:

http://img412.imageshack.us/img412/3072/htcp3350dp7.jpg

Specs:

Processor
TI's OMAP™ 850, 201 MHz

Operating System

Microsoft® Windows Mobile® 5.0 Pocket PC Phone Edition

Memory
ROM: 128 MB
RAM: 64 MB SDRAM
NAND Flash: 128 MB

Dimension
108 mm (L) X 58 mm (W) X 16.8 mm (T)

Weight
130g with battery

Display
2.8” TFT-LCD, 240 X 320 dot pixels with 65,536 colors

Network
Quad-band GSM/GPRS/EDGE: 850, 900, 1800, 1900MHz (The device will operate on frequencies available from the cellular network)

Device Control
HTC RollR™ (Trackball and Track Wheel)
HTC Media Hub button

Connectivity
Bluetooth® 2.0
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB and audio jack in one)

Camera
2.0 Mega-pixel CMOS color camera

Audio
Built-in dual (microphone and speaker)
Headphone: AMR/AAC/WAV/WMA/MP3 codec

Battery
Rechargeable Lithium-ion polymer battery
Capacity: 1200 mAh
Standby time: Up to 150 ~ 200 hours
Talk time: Up to 3.5 ~ 4 hours

Expansion Slot
microSD™ memory card

AC Adapter
Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60Hz
DC output: 5V and 1A

[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 18-02-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je post doorgelezen en volgens mij is dit "nieuws" in deel 2 van dit topic al een keer langs gekomen. :*)
Lees de specificaties zelf nog eens door en vertel dan of je denkt er mee te kunnen navigeren.
Heb je meteen het belangrijkste verschil te pakken!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
De 3350 is meer gericht op multimedia waar de 3300 is gericht op GPS.
De 3350 is ook wel bekend als de HTC Love.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DucSloerie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03-2024
Kroontje schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:11:
[...]

Ooh, handig ik had hetzelfde maar nog niet naar gekeken hoe het kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DucSloerie schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:26:
[...]

Ooh, handig ik had hetzelfde maar nog niet naar gekeken hoe het kwam :)
Werkt goed.
Maar waar is die map voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de Quick gps fix van mio.
Iemand dit al gepobeerd?

You can try this without any warranty:
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\0\IP > service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\0\IP > service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\1\IP > service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee

Never know if it works, cause I didn't try, I've found it in another forum.

If You will have a look at the original HTC file, it seems, as if it is (sometimes after downloading) corrupt, cause it has only a size of about 5kb instead of 50kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Ik heb een vraagje, wie het weet graag roepen.

Ik ben van plan om de O2 XDA Orbit te halen, aangezien ik die veel mooier vind dan de standart HTC 3300. Punt alleen is dat dat ding in duitsland leverbaar is (met vanzelfsprekend een duitse WM5.)

Is het mogelijk om een englse windows mobile 5 erop te zetten?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
programist schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:41:

Ik ben van plan om de O2 XDA Orbit te halen, aangezien ik die veel mooier vind dan de standart HTC 3300. Punt alleen is dat dat ding in duitsland leverbaar is (met vanzelfsprekend een duitse WM5.)

Alvast bedankt.
Ik ben het helemaal met je eens dat de O2 XDA Orbit er strakker uit ziet dan de originele HTC P3300. Hoe zou je aan een dereglijk toestel kunnen komen, en net als jou vraag kan je erf en andere WM5 op zetten? Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

programist schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:41:

Alvast bedankt.
Ja dat kan moet alleen de sim unlocken ook de cid-lock.
Kijk maar even op xde developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:48

Leon

Rise Of The Robots

misschien handig voor in de startpost:

Enhanced Mini USB pin-out

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Vjenne-ICT schreef op zondag 18 februari 2007 @ 13:49:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens dat de O2 XDA Orbit er strakker uit ziet dan de originele HTC P3300. Hoe zou je aan een dereglijk toestel kunnen komen, en net als jou vraag kan je erf en andere WM5 op zetten? Ik ben benieuwd!
Je kan op ebay kijken. heb je er zat.

Je kan kiezen uit twee mogelijkheden.

1) uit Duitsland, 9/10 keer is die niet simlocked en je krijgt er tomtom6 + 1gb kaart bij. Deze worden standart geleverd met Windows Mobile 5 Deutch. Prijs varieert tussen 400 - 500 euro.

2) uit Engeland, 9/10 keer unlocked, maar je krijgt geen tomtom en geen sd kaart. Deze is wel standart in het engels. prijs varieert tussen 450 - 550 euro.

Vandaar dat ik hem liever uit duitsland heb , alleen moet ik wel zeker weten dat ik hem kan flashen naar Engelse windows mobile 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Roflmao schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 00:14:
[...]

Ja maar wat ik me afvraag moet ik steeds die mio fix downloaden? Dus wat ik bedoel: moet je het steed updaten want dat zou echt minder zijn. Bij mij is de fix echt bizar veel sneller gevonden, gewoon ong. 20 seconden en je hebt een fix...

Verder wat ik mij afvraag: ik wil niet dat het bericht gelijk getoond word als ik een bericht ontvang, hoe kan ik dat uitschakelen? Ik wil dus alleen een melding van dat ik een bericht heb ontvangen.
Niemand een oplossing voor dit ? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Roflmao schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:48:
[...]

Niemand een oplossing voor dit ? :-(
Zelf bij toeval oplossing gevonden.

Start > Instellingen > Geluiden en meldingen > meldingen:

Daarna naar "Berichten: nieuw tekstber."

Daarna "Bericht in scherm weergeven" uitvinken.

Dit zorgt ervoor dat als je een SMS krijgt dat ie niet gelijk op je scherm wordt gepleurd, wel zo handig als je niet wilt dat als iemand anders het toestel in zijn poten heeft dat ie zomaar je berichten kan lezen 8)7

Maar nu is er een andere vraag: is er een mogelijkheid om je inbox te beveiligen? Denk het niet eigenlijk maar niet geschoten altijd mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Roflmao schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:24:
[...]
Maar nu is er een andere vraag: is er een mogelijkheid om je inbox te beveiligen? Denk het niet eigenlijk maar niet geschoten altijd mis...
niet dat ik weet. misschien met een add on programma? Daarop aansluitend, kun je foto's wel beveiligen op 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
Hmmz het valt me nu pas op dat er geen UMTS op het toestel zit :S
dan heb je dus niks aan PIT plus eigenlijk. GPRS gaat tot max 5kb/sec

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 11:54:
Over de Quick gps fix van mio.
Iemand dit al gepobeerd?

You can try this without any warranty:
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\0\IP > service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\0\IP > service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\1\IP > service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee

Never know if it works, cause I didn't try, I've found it in another forum.

If You will have a look at the original HTC file, it seems, as if it is (sometimes after downloading) corrupt, cause it has only a size of about 5kb instead of 50kb
Dat volg ik ff niet.

Waar staat die lokatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de P3300 goed samenwerkt met de Nokia CK-7W (bluetooth carkit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:15:
Ik heb deze carkit sinds 1 maand en heb er geen problemen mee.

Wel een irritante piep bij het opbouwen en verbreken van de BT verbinding, maar dat is een functie van de carkit zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

ook hierzo geld;
De roms van XDA-developers dreigen te verdwijnen! Mocht je je toestel nog steeds niet hebben geupdate met een nieuwe ROM dan zou ik willen adviseren in ieder geval alvast wat ROMS te downloaden!
en de petitie te tekenen!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Weet iemand hoe je in Opera ervoor kunt zorgen dat ie de history/cookies/cache op de geheugenkaart zet ipv intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizen
  • Laatst online: 01-03 20:08
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:23:
[...]
Dat volg ik ff niet.

Waar staat die lokatie?
Deze instellingen staan in de registry, met bijv. Total Commander te benaderen. Ik heb even gekeken maar ik vraag me af of je de wijzingen in meer entries moet aanpassen, overal bij IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaizen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:18:
[...]

Deze instellingen staan in de registry, met bijv. Total Commander te benaderen. Ik heb even gekeken maar ik vraag me af of je de wijzingen in meer entries moet aanpassen, overal bij IP.
Van welke downloadlocatie maakt QuickGPS gebruik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizen
  • Laatst online: 01-03 20:08
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:09:
[...]

Van welke downloadlocatie maakt QuickGPS gebruik dan?
Daar zou ik ook een antwoord op willen weten, in de registry vind ik bij de QuickGPS entries de volgende locaties:
- htcscm13.htc.com.tw
- htctsvr.htc.com.tw
- www.htcusainc.com
- service.htceurope.com
- ftp.htceurope.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een hele quick gps update gehad en later lukt dat weer niet 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Weet iemand waar je meldingen weg kan gooien? Heb een tijdje terug een gemiste oproep die iets op de voicemail insprak. Zag dat staan en heb de voicemail gebeld, bericht afgeluisterd. Nu blijft die melding staan dat ik een nieuw bericht heb van 06.... bel 1233 . Druk vervolgens op voicemail en dat zegt hij dat de oproep niet voltooid kan worden. Vreselijk irritant, want om de zoveel tijd springt die melding naar voren (bij tel. reboot en vanmorgen is m'n TT er op gecrasht ..)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Is het ook mogelijk het logo van TOMTOM dat in het rijtje van vandaag staat aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoopGraaf schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:32:
Is het ook mogelijk het logo van TOMTOM dat in het rijtje van vandaag staat aan te passen?
Volgens mij niet... maar je kunt hem natuurlijk wel weghalen van het today scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 13:30
Ik heb sinds kort een T-Mobile MDA compact III :9
Ik vindt het erg vervelend dat hij in het Nederlands is (plus een paar andere kleine ergenisjes). :|
Ik zat te denken om de nieuwste Dopod image erin te flashen (ARTE_DOPODAU_12570702_026990_WWE_SHIP).
Kan dit zomaar nadat ik mijn MDA CIII ge-superCID'ed heb? En is dit (enigszins) veilig in de zin dat ik strax nog wel kan bellen en mijn Wi-Fi kan gebruiken??
(ik heb dit truukje eerder uitgehaald met mijn T-Mobile SDA om daar een Duitse ROM in te zetten).

Ow ja, ik heb er een legale TomTom bij gekocht (MDA CIII + TomTom pakket) kan ik deze dan nog gebruiken, of maakt die gebruik van onderdelen die in de flash staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Gabriel-LG schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:36:
Ik heb sinds kort een T-Mobile MDA compact III :9
Ik vindt het erg vervelend dat hij in het Nederlands is (plus een paar andere kleine ergenisjes). :|
Ik zat te denken om de nieuwste Dopod image erin te flashen (ARTE_DOPODAU_12570702_026990_WWE_SHIP).
Kan dit zomaar nadat ik mijn MDA CIII ge-superCID'ed heb? En is dit (enigszins) veilig in de zin dat ik strax nog wel kan bellen en mijn Wi-Fi kan gebruiken??
(ik heb dit truukje eerder uitgehaald met mijn T-Mobile SDA om daar een Duitse ROM in te zetten).

Ow ja, ik heb er een legale TomTom bij gekocht (MDA CIII + TomTom pakket) kan ik deze dan nog gebruiken, of maakt die gebruik van onderdelen die in de flash staan??
Als je XDA Developers forum doorleest zie je dat het prima te doen is.

Heb net mijn XDA Orbit besteld uit engeland, hoef ik gelukkig niet te flashe, maar iedereen op het forum zegt dat het geen probleem oplevert.

suc6 ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik heb tevens ook nieuws van het orange front. Orange stuurde me de volgende email met gunstige prijzen (vind ik persoonlijk).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geahte heer/mevrouw,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen bij orange samen met een Orange SPV M650 of Orange SPV M700. Weten jullie al wanneer de Orange SPV M700 uit gaat komen? Ik heb nu een Orange Free 25 euro per maand en wil graag dit abonnement verlengen in de onderstaande combinatie:

Orange Free 25 euro 1.5 jaar + Orange SPV M700 (zou graag ook willen weten wat die kost met een Orange Free 30 1.5 jaar abonnement)

Antwoord Orange:

De SPV M700 komt eind deze week, of begin volgende week binnen. We wachten op de levering hiervan.
Bij een abonnement van € 25,- 1,5 jaar is de prijs € 74,95, dit is alleen een prijs die geldig is in de online shop. Met een abonnement van 30, 1,5 jaar is de prijs € 54,95

Of

Orange Free 25 euro 1.5 jaar + Orange SPV M650 (zou graag ook willen weten wat die kost met een Orange Free 30 1.5 jaar abonnement)

Antwoord Orange:

De prijs is € 129,95 bij een abonnement van € 25,- en € 109,95 bij een abonnement van € 30,-. Deze prijzen kan je online opzoeken.
http://shop.orange.nl/pro...schap=&bundelduration=

De SPV M650 is trouwens ook beschikbaar in combinatie met een gratis Bluetooth Carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaizen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 12:30:
[...]

Daar zou ik ook een antwoord op willen weten, in de registry vind ik bij de QuickGPS entries de volgende locaties:
- htcscm13.htc.com.tw
- htctsvr.htc.com.tw
- www.htcusainc.com
- service.htceurope.com
- ftp.htceurope.com
Op geen van die domeinen is zo iets te vinden... Je krijgt geen complete bestandslokaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 14-09 13:22
Ik heb sinds donderdag de MDA Compact III. Vandaag voor het eerst op m'n werk en meteen al de onbereikbaarheidsbug te pakken :(

Heeft iemand zich al aan een ROM-flash gewaagd? Zou het ook mogelijk zijn om alleen de Radio-ROM te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Met MDA compact III duurt het standaard een eeuwigheid om een fix te krijgen |:( , maar na een soft-reset en daarna de (waardeloze) inbegrepen quickfix, heb je al gauw een fix.

Is dit meer mensen opgevallen of zijn er andere trucje voor een snelle fix? Telkens een softreset om te tomtommen vindt ik wel erg vergezocht :'(

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Laatst online: 22:39
Ik heb van een nieuwsgroep tomtom benelux gedownload en het werkt perfect alleen werk de knop linksonder waarmee je rechtstreeks afsluit op mijn P3300 niet. Ik moet afsluiten vanop het scherm met de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

etienne1 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:45:
Ik heb van een nieuwsgroep tomtom benelux gedownload en het werkt perfect alleen werk de knop linksonder waarmee je rechtstreeks afsluit op mijn P3300 niet. Ik moet afsluiten vanop het scherm met de stylus.
Denk niet dat dit de bedoeling is... Als je illigale software download, prima moet jij weten, maar ga het dan niet hier posten.

PS. is dit trouwens een vraag of een opmerking?
Met MDA compact III duurt het standaard een eeuwigheid om een fix te krijgen |:( , maar na een soft-reset en daarna de (waardeloze) inbegrepen quickfix, heb je al gauw een fix.

Is dit meer mensen opgevallen of zijn er andere trucje voor een snelle fix? Telkens een softreset om te tomtommen vindt ik wel erg vergezocht :'(
is een mooie zoekfunctie rechts boven. deze vraag is al 10 x langs gekomen. suc6

[ Voor 30% gewijzigd door programist op 20-02-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zo sinds 2 dagen ook dit telefoontje op KPN netwerk geen enkel probleem..

vraag me alleen af mbt tot audio.. als ik zo`n 11pin usb -> 3.5mm ding haal.. kan ik dan nog wel de FM radio gebruiken ?
hmm nu nog een 11 polige connector vinden.. en je kan lader en headset tegelijk inpluggen :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

programist schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:10:
[...]

[...]

is een mooie zoekfunctie rechts boven. deze vraag is al 10 x langs gekomen. suc6
is fijn dat jij allerlei mensen wil wijzen op dingen, maar lees dan eerst de vraag eens,
Ik heb dus een vraag over het softresetten en niet zozeer over de mio-update waarna jij verwijst (had je dus een post kunnen besparen wanneer je toch beter had gelezen).

Bij softresetten en daarna pas tomtom opstarten werkt sneller is dit meer mensen opgevallen?

die mio-update (andere vraag dus), krijg ik wel gedownload, maar vervolgens wat dan, moet ik hem in plaats van de huidige update plaatsen. En kan ik dat alleen met de software zoals erop staat of moet ik een programma als total commander hebben, hoop dat iemand mij kan helpen _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door babybox op 20-02-2007 18:29 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

Ik bezit sinds september 2006 een E-Ten G500, en binnenkort wil ik een ander toestel (m'n pa neemt mijn abbo en telefoon over..). Nu wil ik weer een PDA achtig iets, en nu viel mijn oog op de HTC p3300, vooral de t-mobile versie.
Ik zit te twijfelen tussen 2 toestellen, de E-Ten X500 (ook met GPS en WiFi) en deze dan (van t-mobile, die is vrij goedkoop). Kan iemand mij overtuigen waarom ik de HTC P3300 moet verkiezen boven de E-Ten? Want het zijn kwa specificaties (ofjah, functies die ze te bieden hebben) bijna dezelfde telefoons :)

Verder vroeg ik mij af of het een meerwaarde is om een PDA te nemen met zo'n uitschuifbaar toetsenbord, deze zijn wel een stuk duurder meteen, maar is het echt nuttig?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb vandaag mijn p3300 binnegekregen. Wat een fijn apparaatje. Ik had hiervoor een PDA-N (geen telefoonfunctie), die is gestolen tijdens een inbraak. Ik merk dat dit apparaat een langzamere processor heeft. Verder werkt het vrijwel hetzelfde. Moet wel even wennen aan de telefoonfunctie.

Ik zal gelijk even mijn favo programma'tje posten. Ik wil echt nooit meer zonder:
Magicbutton

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:15:
Zeker niet gebruiken deze combo. Ik heb ook de CK-7W en het lijkt net alsof de carkit half-dublex is. Wanneer allebei de kanten praten ben je niet te verstaan.

Ik zou gewoon voor een parrot carkit gaan. Deze werken zeker. Heb er ook een besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijg ik morgen mijn SPV, heb ik nou goed begrepen dat de kaarten van TT daar ook al bijzitten ipv alleen de software? Heeft iemand hem al binnen?

Goede prijs ook Business abo 55 euro + abo 25 euro met 2 gratis SPV M650!

Ben erg benieuwd naar de 'bijzonderheden' van de Orange-uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
babybox schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:26:
[...]
Ik heb dus een vraag over het softresetten en niet zozeer over de mio-update waarna jij verwijst (had je dus een post kunnen besparen wanneer je toch beter had gelezen).

Bij softresetten en daarna pas tomtom opstarten werkt sneller is dit meer mensen opgevallen?

die mio-update (andere vraag dus), krijg ik wel gedownload, maar vervolgens wat dan, moet ik hem in plaats van de huidige update plaatsen. En kan ik dat alleen met de software zoals erop staat of moet ik een programma als total commander hebben, hoop dat iemand mij kan helpen _/-\o_
Dit is mij ook opgevallen ja. TomTom loopt dan een stukje soepeler. Op zich logisch, want alle extra geheugen die gebruikt is door programma's is dan leeg. Dus alles is voor TomTom.
Zo werk het met gewoon windows ook. Ondanks dat je programma's helemaal afsluit blijft er nog wel het nodige in het cache geheugen staan, en dat loopt langzaam vol met dingen, ondanks dat je verder niks gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
etienne1 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:45:
Denk ook niet dat dat vanuit TomTom werkt, aangezien het een applicatie op zich is. Als het zou laden in een scherm in WM5 dan zou het wel werken denk ik, maar nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verbindingsproblemen

Ik heb dit toetstel al 2 maanden.. ik heb hem naast mijn Hi abbo die nog niet afgelopen is.

Ik ben blij dat mijn hi nog niet afgelpen is want ik kan nauwelijks tot niet gebeld worden met dit toestel!!!

T-mobile zegt dat ze er niets aan kunnen doen? Ik wacht al lang op een update of wat, maar nog steeds niets.. begin een beetje hopeloos te worden.

wellicht is het handig om een site op te zetten, handtekeningen/namen en dergelijke neer te zetten? Mooi overzicht van mensen met hetzelfde probleem en deze dan door te geven als bewijs.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi-Addict schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:18:
Verbindingsproblemen

Ik heb dit toetstel al 2 maanden.. ik heb hem naast mijn Hi abbo die nog niet afgelopen is.

Ik ben blij dat mijn hi nog niet afgelpen is want ik kan nauwelijks tot niet gebeld worden met dit toestel!!!

T-mobile zegt dat ze er niets aan kunnen doen? Ik wacht al lang op een update of wat, maar nog steeds niets.. begin een beetje hopeloos te worden.

wellicht is het handig om een site op te zetten, handtekeningen/namen en dergelijke neer te zetten? Mooi overzicht van mensen met hetzelfde probleem en deze dan door te geven als bewijs.
misschien is het verstandig om de consumentbond intelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:46:
[...]

Denk ook niet dat dat vanuit TomTom werkt, aangezien het een applicatie op zich is. Als het zou laden in een scherm in WM5 dan zou het wel werken denk ik, maar nu dus niet.
ja, dat denk ik dus ook, maar het gaat niet slechts om het soepeler lopen van tomtom maar juist het sneller vinden van de fix, is dat ook meer mensen opgevallen, namelijk dat na een softreset tomtom sneller een fix heeft en hoe zou dat kunnen en moet je daarom iedere keer een softreset uitvoeren?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist

programist

Got Milk?

Audi-Addict schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:18:
Verbindingsproblemen

Waarom probeer je hem niet te flalshe met andere ROM ( WWE ). misschien is het een bug in de Nederlandse versie.

Op XDA Dev ben ik niemand tegengekomen met een bereikbaarheid probleem... dan zou ik dus zeggen, ligt aan Firmware.

Lees ff xda dev door voordat je gaat flashe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
programist schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:10:
[...]

Waarom probeer je hem niet te flalshe met andere ROM ( WWE ). misschien is het een bug in de Nederlandse versie.

Op XDA Dev ben ik niemand tegengekomen met een bereikbaarheid probleem... dan zou ik dus zeggen, ligt aan Firmware.

Lees ff xda dev door voordat je gaat flashe.
Ik heb al van alles gedaan, zelfs het flashen van verschillende ROM versies en updates mocht niet helpen.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Dit zal wel een noobvraagje zijn, maar ik zie het even niet: hoe kan ik een programma toevoegen aan het Vandaag scherm? Het probleempje is dat dit programma alleen maar bestaat uit een .exe file, er is dus geen installatie procedure geweest, alleen maar een copy/paste vanaf de pc. Daarom vind ik dit programma ook nergens terug in de menu's of bij de instellingen. Om hem op te starten moet ik nu steeds met de Verkenner naar de dir toe waar hij staat en dan dubbelklikken. Dat moet vast makkelijker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:31
Kan iemand mijn vertellen of de SVP M650 (uit NL) een NLse of Engelse ROM heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
grun93 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:54:
Dit zal wel een noobvraagje zijn, maar ik zie het even niet: hoe kan ik een programma toevoegen aan het Vandaag scherm? Het probleempje is dat dit programma alleen maar bestaat uit een .exe file, er is dus geen installatie procedure geweest, alleen maar een copy/paste vanaf de pc. Daarom vind ik dit programma ook nergens terug in de menu's of bij de instellingen. Om hem op te starten moet ik nu steeds met de Verkenner naar de dir toe waar hij staat en dan dubbelklikken. Dat moet vast makkelijker kunnen.
Je kunt gewoon een shortcut maken van je applicatie en vervolgens die shortcut plaatsen in \windows\startmenu\programs
Dan heb je 'm voortaan in je startmenu erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 07:54:
[...]

ja, dat denk ik dus ook, maar het gaat niet slechts om het soepeler lopen van tomtom maar juist het sneller vinden van de fix, is dat ook meer mensen opgevallen, namelijk dat na een softreset tomtom sneller een fix heeft en hoe zou dat kunnen en moet je daarom iedere keer een softreset uitvoeren?
Ik denk dat het inderdaad komt omdat je geheugen dan gewoon leeg is.

Weet iemand overigens of je Quick GPS ergens kunt downen? Misschien is het probleem met de kleine update die het programma maar binnenhaalt dan te verhelpen. Door het programma gewoon opnieuw te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Xanion schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:51:
Je kunt gewoon een shortcut maken van je applicatie en vervolgens die shortcut plaatsen in \windows\startmenu\programs. Dan heb je 'm voortaan in je startmenu erbij zitten.
Perfect, thanks. Dat had ik moeten weten, maar ik kon er absoluut niet opkomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker niet gebruiken deze combo. Ik heb ook de CK-7W en het lijkt net alsof de carkit half-dublex is. Wanneer allebei de kanten praten ben je niet te verstaan.

Ik zou gewoon voor een parrot carkit gaan. Deze werken zeker. Heb er ook een besteld
Ik heb al een CK-7W in huis aangezien ik een Nokia toestel van de zaak heb. Volgens Ladotec werkt het wel : 'Ik heb deze carkit sinds 1 maand en heb er geen problemen mee.'

Dus hoe zit het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:27
Vandaag de Veripart Cradle binnen gekregen en die werkt perfect met de mda compact 3!

Trouwens ff een vraagje tussendoor ik wil graag meerder hotmail accounts checken op mijn mda..zijn daar ook progjes voor???...ik hoef niet echt te zien wat er voor mail in staat als ik maar kan zien als er mail binnen is gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Ik heb al een CK-7W in huis aangezien ik een Nokia toestel van de zaak heb. Volgens Ladotec werkt het wel : 'Ik heb deze carkit sinds 1 maand en heb er geen problemen mee.'

Dus hoe zit het nu?
Nou je mag het bij mij proberen... als je je nummer geeft dan bel ik je wel een keer als ik in de auto zit. Maar je zult merken dat het echt slecht is. De CK-7W die er nu is ingebouwd ga ik eruit halen (heb al de parrot liggen). Dus als iemand hem hier wil kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bash schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:13:

Ik zal gelijk even mijn favo programma'tje posten. Ik wil echt nooit meer zonder:
Magicbutton
Bedankt! wat een toppertje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat doet die magicbutton eigenlijk?

vrgr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde vandaag bij Mio het bestandje voor Quick GPS te downloaden, helaas was deze niet beschikbaar (inmiddels wel weer trouwens).
Ben ik naar een andere oplossing gaan zoeken en kwam op een duits forum hetzelfde probleem tegen.
Het lijkt er op dat men daar door in de registry iets te veranderen een oplossing heeft gevonden.
Is er iemand die de duitse taal goed beheerst in staat om even een kijkje te nemen of het wat voor ons is? Als je hier klikt kom je er terecht.
Voor alleen het downloaden van het "packedEphemeris.ee" bestand kan je ook hier terecht.
Bij mij werkte dit bestandje prima!!

Verwijderd

habe jetzt anscheinend eine lösung gefunden.
löscht einfach mal den inhalt aus 2-0, 2-1, 1-0 bei ip heraus.
dann solltet ihr nur noch 0-0 mit ip htctsvr.htc.com.tw
und 0-1 mit htcscm13.htc.com.tw
haben.

bisher wird nun bei mir imme reine 53kb datei geladen

He bedankt dit lijkt het bij mij te doen _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:11:
haben.

Vertaling?

Ik volg er geen klote van namelijk...

Verwijderd

2-0, 2-1, 1-0 bij deze de ip gegevens verwijderen
bij 0-0 htctsvr.htc.com.tw invullen
bij 0-1 htcscm13.htc.com.tw invullen

Toen soft rest en nu doet hij het goed bij mij

• babybox

babybox

Win7

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:14:
[...]

Vertaling?

Ik volg er geen klote van namelijk...
ik ook niet

apparent a solution found now. deletes simply times contents from 2-0, 2-1, 1-0 with IP out. then should their only 0-0 with IP htctsvr.htc.com .tw and 0-1 with htcscm13.htc.com .tw have. so far now with me imme pure 53kb file is loaded

google translate

Firefox - Iphone

Verwijderd

Kan je ons digibeten uitleggen hoe je dat waar en met welk programma hebt veranderd? Ik heb mijn best gedaan het te zoeken, zou leuk zijn als we er allemaal gebruik van kunnen maken dacht ik. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:11:
haben.

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:18:

Ook geprobeerd. Helaas zonder succes.

Even voor de goede orde: een soft reset is de PDA toch helemaal opnieuw opstarten?

Verwijderd

2-0? 2-1? 1-0 :?

• MrEd79
MrEd79 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:38:
[...]

Ook geprobeerd. Helaas zonder succes.

Even voor de goede orde: een soft reset is de PDA toch helemaal opnieuw opstarten?
Toch gelukt. Kleine typefout gemaakt. Nu twee keer succesvol gedownload.

• MrEd79
Je moet het aanpassen in de registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\

Hiervoor moet je een registry editor gebruiken. Ik gebruik zelf PHM Regedit.

Verwijderd

MrEd79 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:33:
[...]

Ah!

Zal het straks eens proberen :)

Verwijderd

http://mobile-registry-editor.en.softonic.com/ie/47279

Deze heb ik gebruikt en het is freeware

• babybox

babybox

Win7

MrEd79 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:33:
[...]

download hij dan automatische de mio-update en installeert hij deze dan automatisch of moet je nog handelingen verrichten?

Firefox - Iphone

• MrEd79
babybox schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:06:
[...]

download hij dan automatische de mio-update en installeert hij deze dan automatisch of moet je nog handelingen verrichten?
Dit is een instelling voor QuickGPS. Door de instelling gaat QuickGPS niet naar MIO maar naar HTC. Het bestand wordt direct op de juiste plaats gezet.

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Vandaag ga ik ook maar eens kijken naar een MDA Compact III, in amsterdam (Buikslotermeer) is een nieuw filiaal geopend en naar aanleiding hiervan krijg je op ieder abonnement 50% korting gedurende het abonnement. :D

*edit* nu maar hopen dat ze het ook toepassen op een vroegtijdige verlening... O+

[ Voor 16% gewijzigd door Ganymedus op 22-02-2007 13:20 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Verwijderd

@Joop
Kijk eens naar NoniGPSPlot. Het is freeware en heeft een export funtie naar kmz-files.
JoopGraaf schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:15:
Bestaat er misschien ook een GPS tooltje die je coordinaten kan loggen zodat je laten kan terug kijken waar je geweest bent.

Als er een export naar google earth is zou het helemaal fantastisch zijn.

Verwijderd

Ik heb geen 0-1, kan dat kloppen?

Ik heb wel een 1-1

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 14:20 ]

• babybox

babybox

Win7

Alles zo gedaan, maar hoe weet ik nu of de veranderingen zijn doorgevoerd? Kan nu niet aar buiten.

Firefox - Iphone

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.