HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Roflmao schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:19:
[...]

Misschien een belangrijke tip voor de startpost, maar zeer belangrijk voor andere tweakers:

Ik had eerst corrupte tekens, maar na deze actie werkt het ding vooralsnog erg goed. Thx voor de tip en zoals ik zei, startpostwaardig dit...
Dus me tip heeft ook geholpen bij jou?
ik heb het nadien ook niet meer gehad.
Sim wisselen doe ik ook niet meer ivm duo-sim dus het lijkt nu gewoon goed te zitten, ik blijf er vanaf iig ;)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje wat bereft het onbereikbaar zijn.......

krijgen jullie ook sms van t-mobile over een gemist gesprek?
ik kreeg gisteren een sms om 17.27 over een gemist gesprek van 14.10

of is dit iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:52:
even een vraagje wat bereft het onbereikbaar zijn.......

krijgen jullie ook sms van t-mobile over een gemist gesprek?
ik kreeg gisteren een sms om 17.27 over een gemist gesprek van 14.10

of is dit iets anders?
Dat is volgens mij niet standaard, ik krijg ze bv. niet.
maar kan ook zijn als je niet bereikbaar bent, en iemand luisterd je voicemail niet af.
geen voicemail aan, dan ook niet zo'n sms volgens mij. correct me if im wrong
bericht was zeker in de trend van: 06-******** heeft u gebeld maar geen bericht achter gelaten? of niet?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo? Dan zal ik dat eens nakijken maar volgens mij kan ik dat nergens aangeven dat ik sms berichten wil overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:28:
[...]

Is dat zo? Dan zal ik dat eens nakijken maar volgens mij kan ik dat nergens aangeven dat ik sms berichten wil overzetten.
Je vroeg ook hoe je bestanden kan overzetten, dat kan dus iig met activesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:26

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Xanion schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:04:
In de startpost wordt verwezen naar batterystatus V0.03. Ze zitten ondertussen echter al bij versie 1.04
Te downloaden van: http://www.chi-tai.info/i...d/cd_z104200&docid1=iM_cs
Tevens kun je ook een nederlandse cabfile krijgen van Batterystatus op: http://www.chi-tai.info/i...d_zBSLang_DU&docid1=iM_cs
Eerst Batterystatus installeren en dan het taalbestand.
En wellicht even de SP aanpassen? ;)
Thnx heb het veranderd.

Trouwens vandaag harde reset moeten doen :(
273 Mhz gaat dus niet goed. Dan start de P3300 niet goed meer op en loopt al vast voordat je nog maar iets kan doen. 260Mhz Lijkt dus echt het maximum.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen harde reset moeten doen, werkt allemaal nog prima. Vindt het alleen beetje jammer dat ik altijd zolang op een fix moet wachten, ondanks dat ik van te voren QuickGPS de laatste sateliet posities laat downloaden.

Is er iets aan te doen op dit moment? Niet veel he, denk ik :(. Nou ja misschien bij een Rom update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ik heb dus ook nu dat ik 9 van de 10 keer onbereikbaar ben. Nu heb ik me laten vertellen dat dit kan liggen aan een oud type sim kaart. Ik heb namelijk nog 1 van de eerste BEN kaartjes van 8 jaar oud.

Zijn er verder nog eventuele bekende problemen met de HTC p3300 die verwijzen naar het onbereikbaar zijn?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een oude simkaart van BEN kunnen deze gratis omruilen, dit gebeurt direct in de TMOBILE SHOP. Dus nieuwe simkaart werkt meteen.

Alleen heeft dit geen nut betreft het onbereikbaarheidsprobleem. Dit heb ik ook gedaan maar nog steeds onbereikbaar.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 14:05
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:18:
Ik heb nog geen harde reset moeten doen, werkt allemaal nog prima. Vindt het alleen beetje jammer dat ik altijd zolang op een fix moet wachten, ondanks dat ik van te voren QuickGPS de laatste sateliet posities laat downloaden.

Is er iets aan te doen op dit moment? Niet veel he, denk ik :(. Nou ja misschien bij een Rom update..
Hier heb ik ook last van. Duurt verdomd lang voor een 'Quick'fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Net alles terug gezet op mijn P3300. Enige verschil wat er nu nog is, is dat voorheen als ik het toestel op standby zetten en daarna weer terug aan, dan was het toestel meteen gelocked. Nu is dat niet meteen het geval. Nu is het na een bepaalde tijd. Iemand enig idee waar ik in kan stellen dat hij het toestel meteen moet 'Locken' als ik hem in standby modus zet?

edit:
Laat maar, bedacht me net, dat hij nooit locked als ie op externe voedingsbron is aangesloten. Nu hij daar vanaf is locked hij gewoon. |:( 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 13-02-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje; is er al iets bekend over een software update voor de T-mobile versie? Bij T-mobile krijg ik telkens iemand anders te spreken die geen antwoord kan geven op deze vraag :(
Ik wil nu graag van het "onbereikbaarheids" probleem verlost zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:48:
Vraagje; is er al iets bekend over een software update voor de T-mobile versie? Bij T-mobile krijg ik telkens iemand anders te spreken die geen antwoord kan geven op deze vraag :(
Ik wil nu graag van het "onbereikbaarheids" probleem verlost zijn |:(
gister is me bij de t-shop... verteld dat ze in 2 weken een oplossing verwachten... maarja dat hoor je al weken.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:09:
[...]

Dat is volgens mij niet standaard, ik krijg ze bv. niet.
maar kan ook zijn als je niet bereikbaar bent, en iemand luisterd je voicemail niet af.
geen voicemail aan, dan ook niet zo'n sms volgens mij. correct me if im wrong
bericht was zeker in de trend van: 06-******** heeft u gebeld maar geen bericht achter gelaten? of niet?
de precieze tekst is:
U heeft 1 gemiste oproep van +31......... Laatste oproep: 12/02/2007 14.10 uur. Dit is een gratis sms van T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:20:
[...]
de precieze tekst is:
U heeft 1 gemiste oproep van +31......... Laatste oproep: 12/02/2007 14.10 uur. Dit is een gratis sms van T-mobile
Is standaard, doen ze sinds een paar maanden. Eerst op m'n oude nokia en nu op m'n P3300, dus heeft op zich niets met het bereikbaarheidsprobleem te maken... Meer met erg slecht bereik op mijn werk.
Hoe ontdek je eigenlijk of je P3300 er last van heeft? Doordat mensen je erop aanspreken dat je nooit opneemt, of krijg je ook een melding op de MDA dat er geen verbinding is?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinceVega schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:02:
[...]

Hier heb ik ook last van. Duurt verdomd lang voor een 'Quick'fix...
Mijn fix probleem is volgens mij opgelost _/-\o_

Het probleem bij mij was dat QuickGPS niet werkte. Als hij namelijk aan het verbinden was, dan liep het balkje tot het midden zeg maar vol en dan verdween ie. Wel veranderde gewoon de geldigheidsdatum weer van bijv. 1 dag en 13 uur naar 2 dagen 22 uur. Ik dacht dus dat dat niet boeide.

Nu las ik op XDA iemand die ongeveer hetzelfde had. Als QuickGPS update wordt het bestand "packedephemeris.ee" steeds gewijzigd. Je kan het bestand echter ook zelf handmatig vervangen, zo kun je op de Mio site het bestandje downloaden: http://service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee

Dit bestand zou ik voor de zekerheid steeds ff op je SD kaartje opslaan. Vervang de ( in mijn geval stukken kleinere ) packedephemeris.ee in de Windows map door deze nieuwe van Mio. Deze nieuwe fix van Mio werkt voor mij echt stukken sneller. Ik weet niet of dit voor iedereen zijn fix snelheid verhoogt, maar ik heb nu binnen 1 minuut signaal :P :P !

Het is wel wat meer werk om het zo handmatig te doen, maar ik heb het er graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 00:28:
Volgens mij zijn de instellingen voor TomTom in dit forum al meerdere keren voorbij gekomen maarja... 8)7
Probeer je GPS eens op andere NMEA ontvanger te zetten, dan moet ie het doen. :*)

[...]
ff een paar dagen afwezig geweest maar wat bedoel je met een andere NMEA ontvanger?
(ik heb al een beetje rondgekeken in TT en bij de instellingen maar kan niets vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de MDA Compact III met een 30 euri abbonnemt van T-Moble.
Ik ben uiterst tevreden over het apparaat. TomTom werkt prima.
Echter ben ik op zoek naar een programma die mijn besturingssysteem schoon houdt en dus overbodige files weghaalt.
Welk programma gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:04:
[...]

ff een paar dagen afwezig geweest maar wat bedoel je met een andere NMEA ontvanger?
(ik heb al een beetje rondgekeken in TT en bij de instellingen maar kan niets vinden)
Als je in de instellingen van TomTom kijkt (klik op scherm, Wijzig Voorkeuren, pag 3, Toon GPS status, Stel in), dan kan je de GPS ontvanger instellen. Die staat bij mij op 'Ingebouwde GPS ontvanger', en dat werkt prima. Als dat niet werkt, kan je met pijltje naar links kiezen voor 'Andere NMEA GPS-ontvanger', waarna je de GPS-baudsnelheid moet invullen (9600), en vervolgens de poort (GPS port of COM4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:02:
[...]

Het probleem bij mij was dat QuickGPS niet werkte. Als hij namelijk aan het verbinden was, dan liep het balkje tot het midden zeg maar vol en dan verdween ie. Wel veranderde gewoon de geldigheidsdatum weer van bijv. 1 dag en 13 uur naar 2 dagen 22 uur. Ik dacht dus dat dat niet boeide.

Nu las ik op XDA iemand die ongeveer hetzelfde had. Als QuickGPS update wordt het bestand "packedephemeris.ee" steeds gewijzigd. Je kan het bestand echter ook zelf handmatig vervangen, zo kun je op de Mio site het bestandje downloaden: http://service.mio-tech.com/eeservice/packedephemeris.ee

Dit bestand zou ik voor de zekerheid steeds ff op je SD kaartje opslaan. Vervang de ( in mijn geval stukken kleinere ) packedephemeris.ee in de Windows map door deze nieuwe van Mio. Deze nieuwe fix van Mio werkt voor mij echt stukken sneller. Ik weet niet of dit voor iedereen zijn fix snelheid verhoogt, maar ik heb nu binnen 1 minuut signaal :P :P !

Het is wel wat meer werk om het zo handmatig te doen, maar ik heb het er graag voor over.
zijn er meer mensen die dit ook hebben gemerkt

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
[...]

Dat heb ik ook gelezen ja. Net even gekeken naar mijn windows map. Maar als ik kijk naar packedephemeris.ee dan is de laatste datum toch de datum van vandaag. Maar het gedowonloade bestandje is wel ietsje (10kb) groter dan die op mijn toestel staat.

Morgen maar eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Oja geen zin om een dure exchange server aan te schaffen voor pushmail?

Zie www.port88.org, free pushmail. Gebruik het nu ook en werk perfect.

Ps Tweakers Modjes, dit is geen spam maar een tipje :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:46:
[...]

Thnx heb het veranderd.

Trouwens vandaag harde reset moeten doen :(
273 Mhz gaat dus niet goed. Dan start de P3300 niet goed meer op en loopt al vast voordat je nog maar iets kan doen. 260Mhz Lijkt dus echt het maximum.
In de startpost link je nog steeds naar de v0.03 versie :?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Xanion schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:45:
In de startpost link je nog steeds naar de v0.03 versie :?
Dat is ook de laatste officiele versie, 1.04 is een beta (kijk maar eens bij het tabje Info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Raveler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Xanion schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:38:
[...]

Met googlen zag ik dat het vaker voorkwam bij HTC modellen, niet alleen bij de P3300. Het zou gebeuren als er schrijfactiviteit plaatsvindt op de geheugenkaart en deze abrupt wordt afgebroken.
Ik heb het nu zelf 1 keer gehad en bovenstaande zou bij mij van toepassing kunnen zijn. Ik had het probleem nl. toen ik een programma deinstaleerde welke meteen daarna een soft-reset uitvoerde. Het probleem zou dan kunnen liggen dat de geheugenkaart nog activiteiten in zijn cache heeft staan om uit te voeren terwijl de telefoon denkt dat ie al klaar is.
Naar aanleiding van deze reactie begin ik steeds meer te geloven in mijn eigen conclusie.
Bij mij gaat het pas fout als ik gefotografeerd heb en de foto's worden weggeschreven naar de opslagkaart. Zolang ik dat niet doe maar kies voor opslaan naar het interne geheugen en ze naderhand zelf verplaats naar de geheugenkaart gaat alles gewoon goed.
De keren dat ik rechtstreeks naar de geheugenkaart fotografeerde ontstonden bestanden met namen bestaande uit vreemde tekens... een 2e en 3e map My Documents op de opslagkaart (dus 2 mappen met dezelfde naam My Documents met dezelfde submappen op de opslagkaart en dit naast de map in het eigen geheugen. Mijn conclusie: Kennelijk gaat er dus wat fout bij het wegschrijven zoals hierboven vermeld.
Of zoals vermeld bij voorgaande reactie.
In een loszittend kaartje geloof ik niet. Dat ziet er allemaal goed uit bij dit apparaat.
Bovendien zijn bij mij de vreemde bestanden ook zichtbaar in een kaartlezer en zijn ze met geen editor te openen. De FAT wordt sowieso vernield.
Wellicht gaan er nu meer bellen rinkelen. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invisible_man schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:31:
[...]

Je vroeg ook hoe je bestanden kan overzetten, dat kan dus iig met activesync.
Thanx
Maar ik was denk ik niet duidelijk. Ik heb wat sms berichten die ik graag op mijn pc wil zetten en daarna eventueel weer naar mijn nieuwe Compact.
Maar volgens mij is dit niet mogelijk en ben je dus steeds je sms berichten kwijt als je een nieuwe telefoon koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
Ik heb mijn P3300 even aan de usbpoort van mijn autoradio gehangen en hij laad iig goed de telefoon op. Enigste probleem was nu dat de autoradio nu steeds het aangesloten USB apparaat probeert te benaderen wat zonder tools te installeren op de telefoon nooit gaat werken, maar krijg de radio ook niet op een andere modus (radio of sd-kaart) omdat hij het proberen blijft. Dit heb ik opgelost door een USB-verlengkabeltje wat bij mijn Bluetooth dongle zat een beetje te verbouwen. Ik heb doormidden genknipt en van de vier draadjes alleen de +5V en de gnd weer aan elkaar gezet (rood en zwart), dit werkt verder perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:17:
[...]

Thanx
Maar ik was denk ik niet duidelijk. Ik heb wat sms berichten die ik graag op mijn pc wil zetten en daarna eventueel weer naar mijn nieuwe Compact.
Maar volgens mij is dit niet mogelijk en ben je dus steeds je sms berichten kwijt als je een nieuwe telefoon koopt.
Met Jeyo Mobile Extender oid kun je je sms-jes back-uppen op je pc en naar je nieuwe device zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
[...]

Handmatig aanpassen is niet echt een wenselijke workaround natuurlijk. Maar wellicht kan er wat aan gedaan worden.

Mijn packedephemeris.ee bestand is van gisteren en 47kb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

VinceVega schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:19:
[...]

Handmatig aanpassen is niet echt een wenselijke workaround natuurlijk. Maar wellicht kan er wat aan gedaan worden.

Mijn packedephemeris.ee bestand is van gisteren en 47kb groot.
Degene die ik met QuickGPS had binnengehaald (gisteren, na de oude weggegooid te hebben), was 4 kb groot ofzo. Hij plaatste me echter na de fix (na 2 min oid, binnen) ruim 800m uit de richting!
Ik heb net ff de link van jouw quote gedownload (54 kb, van vandaag), en die gaf binnen 10 sec een fix op de juiste positie met binnen nog 6 satelieten. Er zit dus blijkbaar wel verschil in; nou maar wachten wat hij na QuickGPS updates doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Vandaag heeft Microsoft officeel ActiveSync 4.5 gereleased, te downloaden van http://www.microsoft.com/...8141141&displaylang=en&tm

Vooral interessant voor diegene die WIFI aan willen houden tijdens activesync en voor diegene die problemen hebben met synchroniseren met Outlook.
Feature: A device can stay connected to cellular and wireless networks while also connected to PC
Feature: More robust synchronization with Outlook is provided.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07
* Oesie heeft even een totaal andere vraag.

Op de P3300 staan MMS templates, wel drie te verstaan. Maar waar kan ik in godsnaam andere templates vandaan halen? Google wil me niet echt helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Sinds vandaag gratis te downloaden --> http://www.smart2go.com/en/
Gratis navigatie ontwikkeld door Nokia. Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar ga vanavond wel even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Xanion schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:27:
Sinds vandaag gratis te downloaden --> http://www.smart2go.com/en/
Gratis navigatie ontwikkeld door Nokia. Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar ga vanavond wel even kijken
Volgens mij moet je wel betalen voor de navigatie.
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
iCy schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:16:
Oja geen zin om een dure exchange server aan te schaffen voor pushmail?

Zie www.port88.org, free pushmail. Gebruik het nu ook en werk perfect.

Ps Tweakers Modjes, dit is geen spam maar een tipje :)
Naar ik net lees op de website zijn de accounts niet langer gratis oid?? :?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Diamond AT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:52:
[...]

Volgens mij moet je wel betalen voor de navigatie.
???
www.smart2go.com:
Is smart2go really free?
Yes, the smart2go software is free. However, don’t forget that your mobile network provider might charge for data transfer. We recommend using a WLAN connection (such as hotspots) or a UMTS flat rate.

A flashing symbol will tell you when data transfer is taking place. You can also configure the settings to block data transfer.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Oesie schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:12:
* Oesie heeft even een totaal andere vraag.

Op de P3300 staan MMS templates, wel drie te verstaan. Maar waar kan ik in godsnaam andere templates vandaan halen? Google wil me niet echt helpen :(
Bedoeling van mms is toch voornamelijk om zelf foto's, muziek, etc te versturen? Dus templates moet je toch zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07
DjWannaB2002 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:04:
[...]

Bedoeling van mms is toch voornamelijk om zelf foto's, muziek, etc te versturen? Dus templates moet je toch zelf maken.
Tja, maar stel nou dat je een soort digitale kaart via MMS wil versturen (dus een leuke .gif met een tune erbij). Zoals het meeste is dit ook zelf te maken maar ik kan me niet voorstellen dat er geen kant-en-klare MMS-jes zijn.

Zelf zou ik nu een .gifje van het web plukken en vervolgens een midi eronder plakken. Echter zonder internet o.i.d. gaat dit natuurlijk heel erg moeilijk en zou je toch wel ergens een kant en klaar iets vandaan moeten kunnen toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
volgens mij staat er dat Smart2Go gratis is. Om deze vervolgens up te graden naar navigatie moet je gewoon betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door Tasminos op 14-02-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:40:
[...]

Degene die ik met QuickGPS had binnengehaald (gisteren, na de oude weggegooid te hebben), was 4 kb groot ofzo. Hij plaatste me echter na de fix (na 2 min oid, binnen) ruim 800m uit de richting!
Ik heb net ff de link van jouw quote gedownload (54 kb, van vandaag), en die gaf binnen 10 sec een fix op de juiste positie met binnen nog 6 satelieten. Er zit dus blijkbaar wel verschil in; nou maar wachten wat hij na QuickGPS updates doet....
Ja inderdaad, hmm ik vind het ook niet echt handig steeds maar handmatig. Maar mijn QuickGPS werkt dus niet, staat deze misschien op de cd zodat ik hem opnieuw kan installeren, of moet ik dan een harde reset doen |:( ? Aan de andere kant, misschien is deze Mio fix nog wel beter. En dan kan ik misschien maar beter het steeds ff handmatig doen. Enige wat minder is dat de Windows map zo lang moet laden in Verkenner, hier is niets aan te doen he... lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:04:
[...]

Ja inderdaad, hmm ik vind het ook niet echt handig steeds maar handmatig. Maar mijn QuickGPS werkt dus niet, staat deze misschien op de cd zodat ik hem opnieuw kan installeren, of moet ik dan een harde reset doen |:( ? Aan de andere kant, misschien is deze Mio fix nog wel beter. En dan kan ik misschien maar beter het steeds ff handmatig doen. Enige wat minder is dat de Windows map zo lang moet laden in Verkenner, hier is niets aan te doen he... lijkt me zo
Heb het nog niet kunnen testen helaas. Het laden van de Windows map is inderdaad vervelend met de standaard verkenner. Met Resco Explorer gaat dit om de een of andere reden veel sneller. Maar als je kopieren naar doet hoef je de Windows toch alleen maar te selecteren (en dus niet te laden)?

En hoe kan het trouwens dat QuickGPS het niet goed meer doet en voorheen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Leuk nieuw probleem sinds een paar dagen.
De simkaart kan niet goed meer gelezen worden waardoor de telefoon vaak uitvalt. Enige oplossing is de accu eruit, simkaart eruit, en alles er weer in.

Dus gebruik ik nu maar mijn reservetelefoon voor het bellen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinceVega schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:13:
[...]

Heb het nog niet kunnen testen helaas. Het laden van de Windows map is inderdaad vervelend met de standaard verkenner. Met Resco Explorer gaat dit om de een of andere reden veel sneller. Maar als je kopieren naar doet hoef je de Windows toch alleen maar te selecteren (en dus niet te laden)?

En hoe kan het trouwens dat QuickGPS het niet goed meer doet en voorheen wel?
Ik zie nergens kopieren naar 8)7 . Ik zie alleen kopieren en plakken gewoon. Dit zou wel handig zijn. Nog handiger zou zijn als we zorgen dat QuickGPS voortaan deze fix zou downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:04

Wizardtm

>>> H20 <<<

Wat ik graag zou willen is de een gecombineerde mini-usb plug waar zowel een koptelefoon ingeplugt kan worden maar tegelijkertijd de p3300 netjes oplaadt. 8)

Is dit uberhaupt mogelijk ??? zoja: wie heeft het schema voor de bedrading van zo'n plugje !? _/-\o_

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:08
Hoi allemaal,

Ik heb voor alle OMAP processor gebruikers een hele mooie tool om de snelheid wat omhoog te krijgen. Ik grbuik deze tool ook voor mijn GTEK S200, die is nu een stuk sneller. Deze moet je echt even uitproberen, super tool!

Hier de link:

http://www.chi-tai.info/c...WM5_def_iM_cs.htm#Initial

Let wel op! Hou de snelheid zo rond de 260 mhz. Alles is natuurlijk op eigen risico! Ik draai heel stabiel op 260 mhz.

SUCCES!

Laat even een berichtje achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch nog een vraag over het verwijderen van de iconen op de onderste balk.
Ik heb het programma Total Commander 2.5 beta erop gezet en wil alleen de mapjes in registry\HKLM\SOFTWARE\HTC\TrayApplet niet verwijderen. Het lukt me alleen niet om ze te verplaatsen. Kan iemand mij hierbij helpen. Ik heb de T-Mobile versie en heb mapjes met de namen 0,3,4,5,6,7,8 Ik neem aan dat ik 0,3 en 4 moet bewaren en dat ik de rest moet verplaatsen???

• Xanion
Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:00:
Hoi allemaal,

Ik heb voor alle OMAP processor gebruikers een hele mooie tool om de snelheid wat omhoog te krijgen. Ik grbuik deze tool ook voor mijn GTEK S200, die is nu een stuk sneller. Deze moet je echt even uitproberen, super tool!

Hier de link:

http://www.chi-tai.info/c...WM5_def_iM_cs.htm#Initial

Let wel op! Hou de snelheid zo rond de 260 mhz. Alles is natuurlijk op eigen risico! Ik draai heel stabiel op 260 mhz.

SUCCES!

Laat even een berichtje achter.
Je berichtje terug 8)
Wellicht eerst de TS lezen voordat je wat post? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Xanion op 15-02-2007 00:15 ]

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:51:
Ik heb toch nog een vraag over het verwijderen van de iconen op de onderste balk.
Ik heb het programma Total Commander 2.5 beta erop gezet en wil alleen de mapjes in registry\HKLM\SOFTWARE\HTC\TrayApplet niet verwijderen. Het lukt me alleen niet om ze te verplaatsen. Kan iemand mij hierbij helpen. Ik heb de T-Mobile versie en heb mapjes met de namen 0,3,4,5,6,7,8 Ik neem aan dat ik 0,3 en 4 moet bewaren en dat ik de rest moet verplaatsen???
Je kan die gehele balk wel weghalen door in het register de inhoud van "Launch92" te verwijderen, en een softreset te geven.

• Vjenne-ICT
Xanion schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:14:
[...]

Je berichtje terug 8)
Wellicht eerst de TS lezen voordat je wat post? 8)7
Wat bedoel je? Is goed bedoeld hoor!

• grun93
Vjenne-ICT schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 01:01:
Wat bedoel je? Is goed bedoeld hoor!
Ongetwijfeld, maar toch had je beter eerst de TS kunnen lezen. Nu komt het net over alsof je een wereldontdekking gedaan hebt terwijl iedereen hier allang op de hoogte is. TS betekent trouwens TopicStart, de openingspost, de aanhef van ieder topic waarin een uitgebreide opsomming staat waar het topic over gaat. Onder het kopje Programma's staat ook het door jou bedoelde programma vermeld.

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:51:
Nummering gaat van rechts naar links:
0 is de comm. manager
3 is leeg
4 is verkenner
5 is sim-beheer
6 is gesprekbeheer
7 is web 'n walk
8 is leeg.

Batterijstatus en schermdraaien staan in de map TrayApplet als losse keys.
Is het iemand al gelukt om de icoontjes te veranderen? Ik heb al wel een rekenmachine onder het web 'n walk icoontje zitten.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• hendriku
Over vage tekens op de geheugenkaart; Vanmorgen wilde ik een app (dat op de geheugenkaart geinstalleerd staat) starten, maar gaf een foutmelding als "kan de benodigde bestanden niet vinden". Ik met Resco Explorer naar de kaart, zie ik alleen de Inbox map en 4 folders met alleen maar vierkantjes (i.p.v. ongeveer 15 standaard folders die ik heb) waar ik niets mee kan. Nadat ik de explorer weer had gesloten probeerde ik nog een keer de app te starten en toen werkte alles weer prima! Weer met explorer kijken op geheugenkaart; tekens waren weg en alle originele folders weer terug.

rare dingen...

Verwijderd

Ik heb sinds dinsdag de T-Mobile MDA Compact III met TomTom Western Europe.

Bij aanzetten werd TomTom automatisch geinstalleerd en op de micro SD was de kaar Benelux geinstalleerd. Bij gebruik van de Benelux kaart moet ik deze eerst activeren ... dus ik, gewapend met productcode, een poging gewaagd... maar het lukte en het apparaat verwijst mij naar TTcode.com ... daar kreeg ik een activeringscode. Deze handmatig weer ingevoerd in mijn apparaat, maar dan krijg ik de melding dat de activeringscode voor Western Europe is en niet voor Benelux...

Ik snap er niets meer van, heb ik een officieel product, kan ik het nog niet gebruiken...

Inmiddels heb ik al 2 supportvragen uitstaan bij TT, maar nog geen reactie.

Iemand een oplossing voor mijn probleem??

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:03:
Ik heb sinds dinsdag de T-Mobile MDA Compact III met TomTom Western Europe.

Bij aanzetten werd TomTom automatisch geinstalleerd en op de micro SD was de kaar Benelux geinstalleerd. Bij gebruik van de Benelux kaart moet ik deze eerst activeren ... dus ik, gewapend met productcode, een poging gewaagd... maar het lukte en het apparaat verwijst mij naar TTcode.com ... daar kreeg ik een activeringscode. Deze handmatig weer ingevoerd in mijn apparaat, maar dan krijg ik de melding dat de activeringscode voor Western Europe is en niet voor Benelux...

Ik snap er niets meer van, heb ik een officieel product, kan ik het nog niet gebruiken...

Inmiddels heb ik al 2 supportvragen uitstaan bij TT, maar nog geen reactie.

Iemand een oplossing voor mijn probleem??
Niet echt, maar ik zou me niet te druk maken. Aangezien je de officiele versie hebt komt TT vast wel met een goede oplossing.

Zelf heb ik hetzelfde pakket als jij, sinds december. Als ik me goed herinner heb ik alleen de applicatie TT 6 vanaf de microsd card geinstalleerd. De kaarten zelf niet en die stonden ook niet op de sd card. Ik heb vanaf de DVD TomTom Home op mijn pc geinstalleerd en daar vandaan de kaarten naar de microsd card in de telefoon. Inmiddels had ik een grotere card gekocht (2 Gb). Eerst de Benelux map, en die vroeg idd om een activeringscode. Dat heb ik ingevoerd, vanaf het kaartje dat ook in je pakket zit en dat werd ook zonder probleem geaccepteerd. Toen ik later de hele kaart van West-Europa installeerde vroeg hij niet nogmaals om een activeringscode. Kennelijk hebben ze dat gewijzigd dan.

Nog een opmerking: als ik mijn phone aansluit via ActiveSync op de pc, TomTom Home opstart en opdracht geef om naar updates te zoeken dan zegt hij dat hij niets kan vinden. Vreemd eigenlijk, want ik heb TomTom 6.020, terwijl de laatste versie 6.030 is. Het blijkt dat hij die alleen maar kan vinden als je de applicatie op je microsd card hebt staan, niet als de applicatie op de phone zelf geinstalleerd is, zoals in mijn geval.

• JoyriderZZ
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 10:24
JanPedaal schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:40:
[...]

Nummering gaat van rechts naar links:
0 is de comm. manager
3 is leeg
4 is verkenner
5 is sim-beheer
6 is gesprekbeheer
7 is web 'n walk
8 is leeg.

Batterijstatus en schermdraaien staan in de map TrayApplet als losse keys.
Is het iemand al gelukt om de icoontjes te veranderen? Ik heb al wel een rekenmachine onder het web 'n walk icoontje zitten.
Ik heb het balkje verwijderd door het bestandje "TrayAp" in de windows-map van naam te veranderen zodat het balkje niet meer automatisch opstart.

Verwijderd

[...]

Ik heb mij ook maar even geregistreerd vanwege mijn nieuwe telefoon :)

Ik merk ook dat het met dit bestandje veel sneller gaat. Deze is dan ook 53 kb groot, die hij zelf binnenhaalt 3,4 kb :?

Maar wordt dat bestandje bij Miotech nu ook steeds vernieuwd, vraag ik me af?

Verwijderd

Beste Mensen,

BETREFT het BEREIKBAARHEIDSPROBLEEM:

Ik heb contact gehad met de winkelier waar ik het toestel heb gekocht namelijk www.PDAWIJZER.nl over het teruggeven van de toestel. Ik wou gebruik maken van de wet "wet voor KOOP & GARANTIES" volgens deze wet mag je het toestel teruggeven als het toestel binnen zes maanden niet voldoet aan de spcificaties. PDAwijzer.nl wou hier niks mee te maken hebben.

Ik heb met HTC contact gehad en die wijst mij op mijn recht dat ik de toestel mag teruggeven volgens de wet. Ik kon ook eventueel contact opnemen met DANGAARD (073-6271212) de distirbuteur van HTC in Nederland. Die wou mij ook niet verder helpen en was boos dat ik hun belde.

HTC vertelde mij dat het BEREIKBAARHEIDSprobleem misschien niet eens opgelost kan worden en dat ik de OMBUDSMAN moet inschakelen. Ik ben geen donateur dus dan wordt de zaak pas behandeld als er genoeg klachten overhetzelfde probleem binnen komen.

Ik wil nu graag weten of er meer mensen de toestel terug willen geven of eventueel een flinke korting? Wie wil dus allemaal een klacht schrijven naar de ombudsman, Ik ben bereid om een standaarbrief te maken zodat iedereen alleen zijn naam erbij hoeft te zetten.

mvg,

Verwijderd

Bedoel je het bereikbaarheidsprobleem van de GPS, of iets anders?

Verwijderd

Nee niet de bereikbaarheidsprobleem met je GPS maar met je TELEFOON die veel van ons ondervind!!!

• Xanion
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:32:
Beste Mensen,

BETREFT het BEREIKBAARHEIDSPROBLEEM:

Ik heb contact gehad met de winkelier waar ik het toestel heb gekocht namelijk www.PDAWIJZER.nl over het teruggeven van de toestel. Ik wou gebruik maken van de wet "wet voor KOOP & GARANTIES" volgens deze wet mag je het toestel teruggeven als het toestel binnen zes maanden niet voldoet aan de spcificaties. PDAwijzer.nl wou hier niks mee te maken hebben.
Ben je lid van de consumentenbond of HCC? Die kunnen je nl. ook helpen.
PDAWijzer.nl is nl. verplicht om je toestel terug te nemen als er binnen 6 maanden na aankoop gebreken aan zijn. De wet beschouwd deze dan als gebreken die al aanwezig waren bij de aankoop.
Zie: http://www.computerconsum...endetail.php?redartID=273
Wettelijke garantie van een halfjaar

De wet gaat ervan uit dat ieder gebrek dat zich binnen een halfjaar na aanschaf voordoet bij een duurzaam product, al op het moment van de koop aanwezig was en dus aan de leverancier kan worden toegeschreven, tenzij die het tegendeel kan bewijzen. Populair gezegd: je hebt dan niet gekregen wat je had mogen verwachten en je kunt dan een ander exemplaar verlangen of (maar dat is een keuzemogelijkheid) herstel. Zijn beide opties onmogelijk, dan mag je de koop ontbinden. In dat geval krijgt de verkoper het product terug en de koper zijn geld en moet eventuele schade worden vergoed.

In dit geval kan worden gesproken van een wettelijke garantie van een halfjaar.
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:32:
Ik wil nu graag weten of er meer mensen de toestel terug willen geven of eventueel een flinke korting? Wie wil dus allemaal een klacht schrijven naar de ombudsman, Ik ben bereid om een standaarbrief te maken zodat iedereen alleen zijn naam erbij hoeft te zetten.
Je kunt ook met z'n allen dit probleem aankaarten bij Kassa, die willen ook nog wel eens aktie ondernemen op dit soort problemen. Via de website van Kassa kun je problemen gewoon insturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Xanion op 15-02-2007 14:26 ]

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

mmmzz sta op het punt dit toestel aan te schaffen...

nog wel doen?

edit: hieronder: mmm PRECIES wat ik in gedachten had... (de aanschaf)

[ Voor 34% gewijzigd door Jazzper op 15-02-2007 14:54 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Als je de HTC P3300 in samenwerking met TMOBILE wil aanschaffen zou ik er toch 10x over nadenken. De andere providers hebben geen problemen.

mvg,

• T.Raveler
  • Laatst online: 25-12-2024
Jazzper schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:39:
mmmzz sta op het punt dit toestel aan te schaffen...

nog wel doen?
Alleen de mensen die de weg naar dit forum weten zetten hun problemen hier neer!
Het zijn er vast wel meer.
Ik heb overigens alleen de problemen met de micro sd kaart.
Tot nu toe zou ik het apparaat weer aanschaffen via een provider in een aktie oid.
Ik zou het niet wagen om er zo maar enige honderden euro's voor neer te tellen.

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:50:
Als je de HTC P3300 in samenwerking met TMOBILE wil aanschaffen zou ik er toch 10x over nadenken. De andere providers hebben geen problemen.

mvg,
Heeft de mda compact 3 (is gebaseerd op de htc 3300) minder last van problemen, misschien door een andere firmware ofzo?

• Vampy719
Beste mensen,

Ik heb vandaag HTC gebeld betreft het probleem met het onbereikbaar zijn in verband met T-mobile en HTC P3300. Kreeg spontaan Engeland aan de lijn, en ze namen mij nog al serieus. Heb ook duidelijk verteld dat er meerdere mensen zijn die de zelfde problemen ervaren. Ze gaven toe dat er bekende problemen zijn met P3300 en T-mobile. Ze gaan op dit moment een onderzoek starten en het probleem escaleren bij HTC!!

Het lijkt me dan ook verstandig dat meerdere mensen gaan bellen die dit probleem ook hebben met het volgende nummer:

Customer Services:
Hotline & Technical Support by phone: Netherlands

* Local call: +31 207965399
* Languages: Dutch
* Opening hours: 8.00am - 6.00pm GMT

Verwijderd

Ik heb geen enkel bereikprobleem met mijn MDA Compact III met T-mobile.

Dus dat het altijd problemen geeft, is denk ik voorbarig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 15:25 ]

• Vampy719
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:24:
Ik heb geen enkel bereikprobleem met mijn MDA Compact III met T-mobile.

Dus dat het altijd problemen geeft, is denk ik voorbarig.
Controleer je het wel eens? ik kwam er ook pas twee dagen later achter toen ik van iedereen kreeg te horen dat ik onbereikbaar was en ik mij zelf maar eens ging bellen via de vastelijn.

En lees maar eens deel 1,2 & 3 zal je zien hoeveel mensen het probleem hebben. HTC geeft het zelf toe dat er een probleem is met de P3300 in combinatie met T-mobile !

Verwijderd

Sorry, ik heb er serieus nog geen last mee gehad...

Ik heb hem wel maar pas, dus misschien dat er al een update gedaan is?

Verwijderd

Dit PROBLEEM van onbereikbaarheid is al 2 maanden bekend!! bij HTC weten ze het ook al 2 maanden........
Ik heb ze op de hoogte gebracht en heb al tig referentienummers.....

• Vampy719
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:50:
Dit PROBLEEM van onbereikbaarheid is al 2 maanden bekend!! bij HTC weten ze het ook al 2 maanden........
Ik heb ze op de hoogte gebracht en heb al tig referentienummers.....
Beter dat ze er wat aangaan doen. Ben ook al bezig met T-mobile aan het plat bellen. Ze zorgen maar dat iemand het gaat fixen, en snel !!

Ik adviseer dan ook om gewoon HTC en T-mobile te spammen en plat te bellen !!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:52

Roy

Hobbies?

Ik heb sinds december ook de MDA Compact 3, en had/heb ook veel last van het bereikbaarheidsprobleem gehad. T-mobile heeft mij nu 2 weken geleden een nieuwe sim-kaart opgestuurd, en ik moet zeggen dat ik er nu volgens mij nog geen last van heb gehad (even afkloppen...).
Mijn oude simkaart was trouwens nog maar 1,5 jaar oud.

Inderdaad...

• Vampy719
Roy schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:04:
Ik heb sinds december ook de MDA Compact 3, en had/heb ook veel last van het bereikbaarheidsprobleem gehad. T-mobile heeft mij nu 2 weken geleden een nieuwe sim-kaart opgestuurd, en ik moet zeggen dat ik er nu volgens mij nog geen last van heb gehad (even afkloppen...).
Ik heb een sim-kaart van 8 jaar oud, en verwacht vandaag of morgen een nieuwe sim-kaart. Maar als ik het zo lees verwacht ik niet dat een nieuwe sim-kaart een oplossing brengt.

Maar we hopen het natuurlijk wel !

Verwijderd

Roy schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:04:
heb ook een simswap gehad... geloof me maar dat is de oplossing niet

• Vampy719
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:12:
[...]

Heb je al gebeld !

• hendriku
Net weer een vastloper na een soft-reset. Duidt weer op geheugenkaart problemen, ondanks dat ik het lipje onder de simkaart heb gebogen. Blijkt nu ook dat ik SMS-berichten daardoor niet ontvangen heb...

:'(
... MDA Compact III; t.e.a.b.!

Verwijderd

euhm t-mobile is op de hoogte van mijn probleem.. en hebben het in behandeling.. en ik hoor over 2 weken waarschijnlijk meer.... :X

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Hij is nu op de orange site verkrijgbaar al word daar niets vermeld over tomtom of de gps mogelijkheid

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
mmm slecht gelezen zie ik al wel. Er zit wel tomtom bij 8)

Ik baal alleen wel dat ik hem maandag telefonisch besteld heb voor 149euro. Ik heb hem nog niet binnen en de prijs is al omlaag naar 99euro :'(

Ja zegt klantenservice, je kunt het toestel aan de deur weigeren en daan naar de shop gaan. Zul je zien als ik dat doe dat ik dan toch de verzendkosten moet betalen en uiteindelijk net zo duur uit ben.

• Roy
  • Laatst online: 00:52

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:12:
[...]

Het is inderdaad niet de oplossing. Maar ik vind het wel opvallend dat ik er nu minder last van heb.
Ik had 1,5 jaar geleden hetzelfde probleem met een I-mate Jam (MDA compact I), en dat ging toen ook een stuk beter met een nieuwe simkaart.

Inderdaad...

Verwijderd

Verdomd! Nu heb ik er ook last van. Als ik mezelf bel krijg ik m'n voicemail...

Verwijderd

Hmmm, 1 minuut later werkt het wel weer.

Rare bug...

Ik had er overigens op mijn oude MDA pro ook last van.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 19:27 ]

Verwijderd

JoyriderZZ schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:12:
[...]

Ik heb het balkje verwijderd door het bestandje "TrayAp" in de windows-map van naam te veranderen zodat het balkje niet meer automatisch opstart.
Dank je wel. Ik heb via Total Commander de naam van het mapje TrayApplet (registry\HKLM\SOFTWARE\HTC\TrayApplet) hernoemd en daarna een soft reset gedaan. Ben helemaal in mijn nopjes :*)

• Vampy719
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:25:
Hmmm, 1 minuut later werkt het wel weer.

Rare bug...

Ik had er overigens op mijn oude MDA pro ook last van.
T-mobile is er ook van op de hoogte, staat zelf melding gekoppelt in hun computer aan het type P3300 (Bug!!) Zeg beweren dat t-mobile er ook mee bezig is en dat het om een BUG in windows mobile 5 gaat. Dit zou ik raar vinden want dan zouden alle telefoons er last van moeten hebben.

Verwijderd

Ik zal morgen eens bellen...

• grun93
corrado20vt schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:47:
Ik baal alleen wel dat ik hem maandag telefonisch besteld heb voor 149euro. Ik heb hem nog niet binnen en de prijs is al omlaag naar 99euro :'( Ja zegt klantenservice, je kunt het toestel aan de deur weigeren en daan naar de shop gaan. Zul je zien als ik dat doe dat ik dan toch de verzendkosten moet betalen en uiteindelijk net zo duur uit ben.
Zijn de verzendkosten 50 euro dan? Lijkt me heel sterk... Je kunt hem beter weigeren omdat hij niet aan hun eigen specificaties voldoet, dan zijn de verzendkosten voor hun rekening. Kijk maar eens in hun advertentie: er staat bij dat hij infrarood heeft, maar dat zit er echt niet op.

• Termi
  • Laatst online: 17:30
Vampy719 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:09:
[...]

T-mobile is er ook van op de hoogte, staat zelf melding gekoppelt in hun computer aan het type P3300 (Bug!!) Zeg beweren dat t-mobile er ook mee bezig is en dat het om een BUG in windows mobile 5 gaat. Dit zou ik raar vinden want dan zouden alle telefoons er last van moeten hebben.
Ik heb zelf nog geen last gehad ontvangende telefoontjes probleem :). Maar ik speel er veel mee, dat kan natuurlijk ook de oplossing zijn.

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

port88.org accepteert gewoon nog aanmeldingen. Kreeg net de mijne na 2 a 3 dagen binnen. Wordt handmatig gecheckt geloof ik. Handig als je pushmail wilt!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Jazzper schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:57:
port88.org accepteert gewoon nog aanmeldingen. Kreeg net de mijne na 2 a 3 dagen binnen. Wordt handmatig gecheckt geloof ik. Handig als je pushmail wilt!
wat houd dat in dan pushmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Laatst online: 12-09 14:52
[...]

Ik heb ook nu binnen een minuut signaal en dat is in het huis bij de vensterbank!!!

Normaal moet ik zelfs buiten heel lang wachten (meer dan 3 minuten).

Erg cool thx voor de tip :-)

Maar een vraag, wordt het bestandje iedere keer geupdate dan, want dat is toch omslachtig om je gps file elke keer te updaten op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizen
  • Laatst online: 01-03 20:08
[...]

Ik merkte dat het krijgen van een fix langer duurde dan normaal en inderdaad QuickGPS download niet volledig. Na het eerste blauwe balkje stopt die. Bovenstaande procedure uitgevoerd en ik heb weer binnen een minuut een fix d:)b. Het is een beetje omslachtig, zeker met het trage verkennen van de windows map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi dat bij jullie ook het hele proces versneld is :)! Het scheelt bij mij ook echt een hoop, ik kreeg eerst met wat geluk binnen 5 min. een fix nu max. 2 minuten!

Ik weet niet echt zeker of het bestandje steeds wordt upgedate op de site, ik heb het de laatste 3 dagen iedere keer het bestandje opnieuw gedownload, maar het bleef steeds 53,8 kb. Maar ja misschien brengen ze steeds minuscule aanpassingen aan :S.
Het is verder Mio, dus je zou toch zeggen dat het een betrouwbaar bedrijf is die hun service steeds probeert te verbeteren.

Het hele kopieeren plakken proces is idd vrij omslachtig, het zou ideaal zijn als voortaan QuickGPS deze fix downloade, en die oude overwrite. Dan heb ik dat icoontje ook niet voor niks op mijn today screen :P. Maarja hoe stel je dat in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik wil graag Berichten aan een hardwareknop hangen, maar dat krijg ik niet voor elkaar met mijn MDA Compact III. Dat item staat niet in de lijst van programma's die ik eraan mag koppelen. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
De Orange SPV M650 is vanaf gisteren ook te kopp bij de orange shop. :)

Zie onderstaande link:

http://shop.orange.nl/abo...anden/25euro/SPV-M650.htm

Bij een Orange Free 25 1,5 jaar kost die 129.95 euro. Ik vind dat een hele nette prijs. _/-\o_

Wat vinden jullie van de prijzen?

Kan iemand mij vertellen hoe het toestel is qua snelheid? Ik heb nu een QTEK S200 maar ben nog niet zo te spreken over de snelheid (TI OMAP 200 MHZ). Ik zit er sterk over te denekn om dit toestel aan te schaffen maar twijfel nog erg over die processor. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een 20 euro abo van T-mobile issie 10 euro. Dus zo net is die Orange prijs niet.

Daarbij: het is Orange :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 07:18:
Ah mooi dat bij jullie ook het hele proces versneld is :)! Het scheelt bij mij ook echt een hoop, ik kreeg eerst met wat geluk binnen 5 min. een fix nu max. 2 minuten!

Ik weet niet echt zeker of het bestandje steeds wordt upgedate op de site, ik heb het de laatste 3 dagen iedere keer het bestandje opnieuw gedownload, maar het bleef steeds 53,8 kb. Maar ja misschien brengen ze steeds minuscule aanpassingen aan :S.
Het is verder Mio, dus je zou toch zeggen dat het een betrouwbaar bedrijf is die hun service steeds probeert te verbeteren.

Het hele kopieeren plakken proces is idd vrij omslachtig, het zou ideaal zijn als voortaan QuickGPS deze fix downloade, en die oude overwrite. Dan heb ik dat icoontje ook niet voor niks op mijn today screen :P. Maarja hoe stel je dat in...
Vreemd dat bij een aantal mensen QuickGPS het niet doet.. Bij mij download 'ie een bestand van 48 kb en dat werkt prima... er is ook geen verschil merkbaar tussen dat bestand en de Mio versie, qua fixtijd :?
Zou QuickGPS dan niet altijd hetzelfde bestand binnenhalen, of zit het hem in het downloaden?? Ik update overigens alleen als ik via WLAN mijn breedbandje kan gebruiken, misschien dat via GPRS fout gaat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Laatst online: 18-08 13:00
Ik heb zojuist de omap overclocked naar 240, en draait stabiel @ 34 graden. je merkt niets van de traagheid van de cpu, alles gaat soepeltjes, sterker nog, sinds de overclock is voornamenlijk in tomtom het menu en berekenen van routes veel sneller. (voorbeeld, van mijn huis in almere naar vliegveld maastricht, duurt amper 5 seconden)

Ik zie het probleem niet met die CPU, staar je niet blind op MhZ!

p.s. vraagje, nog steeds gezeik met QuickGPS en het krijgen van fix gemiddeld 3 minuten(!)... wat zijn nou de ideale instellingen voor mn gps icm tomtom?

nu com4 met 4800 baud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met WLAN lukt het ook niet...

Overigens is mijn WLAN ontzettend traag op mijn MDA. De GPRS is zelfs sneller. Terwijl ik toch echt snel internet heb en dichtbij de bron zit...

Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:55:
[...]

Ik heb zelf nog geen last gehad ontvangende telefoontjes probleem :). Maar ik speel er veel mee, dat kan natuurlijk ook de oplossing zijn.
Ik heb na het lezen van de post van X... en Vampy mezelf eens gebeld en verdomd als het niet waar is: krijg m'n voicemail. 3 x achter elkaar geprobeerd en elke keer mijn voicemail. Zodra ik dan 1233 bel, verbinding verbreek en mijzelf nog een keer bel gaat mijn telefoon over. Het lijkt er dus op dat er iets in de telefoon uitschakelt als je een tijdje niet gebeld hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:20:
[...]

Vreemd dat bij een aantal mensen QuickGPS het niet doet.. Bij mij download 'ie een bestand van 48 kb en dat werkt prima... er is ook geen verschil merkbaar tussen dat bestand en de Mio versie, qua fixtijd :?
Zou QuickGPS dan niet altijd hetzelfde bestand binnenhalen, of zit het hem in het downloaden?? Ik update overigens alleen als ik via WLAN mijn breedbandje kan gebruiken, misschien dat via GPRS fout gaat?!
Al een paar mensen waarbij QuickGPS werkt hebben die Mio fix geprobeerd, en die leek bij hun ook sneller. En het Mio bestand is ook een stukje groter, 53,8 KB. Ik ben echt helemaal happy met mijn fix nu, hij lijkt zelf steeds sneller te worden. _/-\o_ _/-\o_

Verder gebruikte ik ook QuickGPS via WLAN, dus daar ligt het denk ik niet aan. Hij begint wel gewoon met downloaden, maar stopt dan in een keer. Dus daarom krijg ik geen bestand van 48 kb.Met een harde reset zal het probleem wel verholpen zijn, maar ik vind het zo prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:34:
Het lijkt er dus op dat er iets in de telefoon uitschakelt als je een tijdje niet gebeld hebt??
Ik vraag me af of de mensen die er last van hebben ook allemaal email geconfigureerd hebben. Ooit las ik de suggestie (weet niet meer waar, vermoedelijk xda-developers) dat het iets te maken kon hebben met email notification of zoiets. Dus dat ie om de zoveel minuten je email gaat checken en daarna niet goed gereset wordt.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.