HTC P3300 deel 3 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.612 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 01:40:
[...]

OmapClock werkt niet zo goed. Ten minste niet bij mij, kreeg maar een half scherm te zien. Ik gebruik naar volle tevredenheid battery status. Ook op 260Mhz en geen problemen tegen gekomen.
Hi
Hoelang staat hij al 260mhz bij u ,en heeft TomTOM geen last van die 260mhz?

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een fijne gratis internet browser voor dit apparaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Week of drie en geen problemen ook niet met TT
1475paul schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:59:
[...]

Hi

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bereikbaarheidsprobleem Deel zoveel....

Begin er nu steeds meer van te balen. Op werk geen probleem met bereik, nu ik thuis zit weer wel.....en zo gaat het al een aantal dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
1475paul schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:59:
[...]

Hi

paul
Vanaf het moment dat ik hem heb. Heb hem nog niet zo heel erg lang hoor. Maar totaal geen last van dat hij extra warm wordt of wat dan ook. Ook bij TomTom heb ik geen problemen ondervonden.

Ennuh zeg maar gewoon 'je' hoor ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:06:
Bereikbaarheidsprobleem Deel zoveel....

Begin er nu steeds meer van te balen. Op werk geen probleem met bereik, nu ik thuis zit weer wel.....en zo gaat het al een aantal dagen!
Lijkt me ook erg irritant ja. Gelukkig heb ik er zelf geen last van, maar ik zit ook niet bij T-Mobile maar bij Telfort.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel tevreden met mijn P3300 maar heb je deze al gezien

http://www.glofiish.com/products/Communication/M700.php

toch ook wel mooi he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Xanion schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:53:
SPB Software heeft een nieuwe applicatie op de markt gebracht - SPB Mobile Shell
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en

Heb het nu geïnstalleerd en ziet er erg goed uit, dit kon wel eens een blijvertje worden op mijn telefoon. Alles is zo gemaakt dat je met een hand snel alles kunt bedienen.

* The most important information at one screen
* Phone style menu
* Weather forecasts
* Photo speed dial
* World time
* Launcher
* Big dynamic tabs on Today
* Color based themes
* Smart contact search
* Auto-hide mode for Today plug-ins

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net even geinstalleerd en wat is dit gaaf zeg. In combinatie met Spb pocket plus is helemaal gaaf. Spaart behoorlijk wat ruimte op je scherm, gewoon pocket plus onder je shell tabs gooien _/-\o_

Ook het Now scherm ziet er heel erg gelikt uit. Echter als ik daarbij aangeef dat ik mijn afspraken daar ook wil laten zien doet hij dit niet helemaal goed. Op het vandaag scherm zie ik netjes het volgende agenda punt maar die zie ik niet onder het Now scherm. Bugje?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd een gaaf programmaatje, echter de optie om het "now" scherm als today scherm te gebruiken mis ik, wordt aan gewerkt als ik het forum goed gelezen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:12:
idd een gaaf programmaatje, echter de optie om het "now" scherm als today scherm te gebruiken mis ik, wordt aan gewerkt als ik het forum goed gelezen heb
zijn die tijd en weer-items geïntegreerd in dit programmaatje of moet je dan spb time en spb weather geïnstalleerd hebben staan? Ik ga het iig wel ff proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

gwystyl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:33:
[...]

zijn die tijd en weer-items geïntegreerd in dit programmaatje of moet je dan spb time en spb weather geïnstalleerd hebben staan? Ik ga het iig wel ff proberen 8)
Geïntegreerd

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
gwystyl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 23:33:
[...]
Zijn geintegreed, maar wel simpelere versies. Als je SPB time en Weather hebt, kun je de standaard modules vervangen door deze uitgebreidere versies.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn mda TomTom gekregen op een mini SD kaart, wat natuurlijk niet past. Er schijnt een mogelijkheid te zijn om dit werkend te krijgen, kent iemand die? T-mobile moet mijn nog steeds terug bellen, maar ik geloof dat dat erg moeilijk is, want ik hoor maar niets van ze |:( . Oh ja, via een card reader gaat niet lukken want die heb ik niet. En die ben ik niet van plan aan te schaffen, want T-mobile heeft zelf de verkeerd TomTom geleverd :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
jammer zeg, 2jarige verlenging met een 40euro orange kost ie nog 149euro. Dat moet wel goedkoper kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonamolenaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:51:
Ik heb bij mijn mda TomTom gekregen op een mini SD kaart, wat natuurlijk niet past. Er schijnt een mogelijkheid te zijn om dit werkend te krijgen, kent iemand die? T-mobile moet mijn nog steeds terug bellen, maar ik geloof dat dat erg moeilijk is, want ik hoor maar niets van ze |:( . Oh ja, via een card reader gaat niet lukken want die heb ik niet. En die ben ik niet van plan aan te schaffen, want T-mobile heeft zelf de verkeerd TomTom geleverd :( .
Ik neem aan dat je een Micro SD kaart heb gekregen ipv een Mini SD kaart. Bij Tmobile krijg je een 512mb Micro SD Kaartje waar alleen Benulux op past en niet heel europa. Wil je toch de kaarten van heel europa op je MDA werkend hebben dan zal je een 1 gig kaartje moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als t-mobile het verkeerd geleverd heeft en je vind dat zij het op moeten lossen heb je niet zo veel opties...
1) wachten tot ze jou bellen
2) (blijven) proberen zelf contact te zoeken met t-mobile...

mini SD in je P3300 gaat niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik ben af van de foutcode die ik kreeg bij het synchroniseren van de PDA met PC via Activesync. Ik heb eerst de profielen verwijderd op mijn PDA. Vervolgens gezocht naar het bestandje scanpst.exe en hiermee mijn pst bestand hersteld. Dit bestand wordt automatisch geinstalled met Outlook. Kijk in help waar deze zich bevind op jou computer. Vervolgens weer opnieuw laten verbinden. Nieuw profiel aangemaakt en het werkt. Had jij dit al geporbeerd DJ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik zou gewoon met de telefoon, het minisd kaartje en eventuele papieren naar de dichtsbijzijnde T-Mobile shop gaan, het probleem uitleggen en vragen of zij het kaartje om kunnen ruilen. Als ze dat niet willen, vraag dan of je in ieder geval de applicatie TomTom op je telefoon kunt krijgen. Daarvoor moeten zij dan even een doos openmaken, daaruit het microsd kaartje in jouw telefoon stoppen, TT installeren, het microsd kaartje er weer uit halen en terug in de doos stoppen. Dat duurt hooguit 3-5 minuten en iedereen is weer blij. Uiteindelijk zul je wel een groter leeg microsd kaartje moeten aanschaffen, want, zoals iemand hier al zei, de kaart van West-Europa is groter dan 512 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Phydomir schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:34:
[...]

Net even geinstalleerd en wat is dit gaaf zeg. In combinatie met Spb pocket plus is helemaal gaaf. Spaart behoorlijk wat ruimte op je scherm, gewoon pocket plus onder je shell tabs gooien _/-\o_

Ook het Now scherm ziet er heel erg gelikt uit. Echter als ik daarbij aangeef dat ik mijn afspraken daar ook wil laten zien doet hij dit niet helemaal goed. Op het vandaag scherm zie ik netjes het volgende agenda punt maar die zie ik niet onder het Now scherm. Bugje?
Dit werkt bij mij toch wel goed, alleen zou ik dan op het now-scherm ook weer integratie terug willen zien met SPB diary.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Xanion schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:15:
[...]

Dit werkt bij mij toch wel goed, alleen zou ik dan op het now-scherm ook weer integratie terug willen zien met SPB diary.
Same here. Ik heb nu Pocket Plus met 5 iconen (IE, mail, rekenmachine, TomTom en telefoonapp), daaronder berichtenbalkje (mail/SMS) en de rest voor SPB diary. Die is altijd groot in het today scherm en dat is ideaal. De klok zoals in het Now scherm vind ik wat minder interessant en zou stukken kleiner in beeld mogen. Of het idee van die tabbladen doorzetten zodat het Now scherm als eerste tabblad naar voren komt, en SPB diary onder een tweede tab. Volgens mij is de huidige today-plugin niets meer dan een soort knoppenbalkje.
Maar wel een gaaf programma, ik heb alleen het idee dat het op sommige punten nog niet af is, er valt ook weinig in te stellen. Wacht nog wel even met overstappen tot een soort versie 1.2 ofzo :)
Ziet er iig veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties, ik heb hier inderdaad gelezen over die versies met TomTom erop, maar die heb ik dus niet. Ik heb die MDA los gekregen en de TomTom is apart nageleverd. Ik las ook over 1 gratis 'citymap' ofzo, heb ik dus ook niet :? . Ik heb trouwens een 1 gig kaartje bij m'n MDA gekregen, dus het past er wel op. Hebben jullie TomTom op een microSD gekregen of los op een DVD ofzo?

De medewerker van de webwinkel waar ik het pakket kocht heeft het erover dat hij dit probleem eerder gehoord heeft en dat T-mobile hier een oplossing voor heeft, ik vraag me af welke?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:41
Xanion schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:53:
SPB Software heeft een nieuwe applicatie op de markt gebracht - SPB Mobile Shell
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en

Heb het nu geïnstalleerd en ziet er erg goed uit, dit kon wel eens een blijvertje worden op mijn telefoon. Alles is zo gemaakt dat je met een hand snel alles kunt bedienen.

* The most important information at one screen
* Phone style menu
* Weather forecasts
* Photo speed dial
* World time
* Launcher
* Big dynamic tabs on Today
* Color based themes
* Smart contact search
* Auto-hide mode for Today plug-ins

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er mooi en leuk uit. Alleen in combinatie met Pocket Informant loopt het niet helemaal lekker. De agenda functie daarvan is echt perfect. Wanneer ik echter nu een nieuw agendapunt aanmaak roept die de windows agenda aan. Misschien is het nog ergens in te stelle en anders maar eens naar de SPB Diary kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:07:
Bedankt voor de reacties, ik heb hier inderdaad gelezen over die versies met TomTom erop, maar die heb ik dus niet. Ik heb die MDA los gekregen en de TomTom is apart nageleverd. Ik las ook over 1 gratis 'citymap' ofzo, heb ik dus ook niet :? . Ik heb trouwens een 1 gig kaartje bij m'n MDA gekregen, dus het past er wel op. Hebben jullie TomTom op een microSD gekregen of los op een DVD ofzo?

De medewerker van de webwinkel waar ik het pakket kocht heeft het erover dat hij dit probleem eerder gehoord heeft en dat T-mobile hier een oplossing voor heeft, ik vraag me af welke?
Om met het laatste te beginnen: lijkt me dat die webwinkel jou het pakket verkocht heeft en vervolgens niets doet, jij mag de problemen oplossen. Zo werkt het niet, het is niet jouw probleem maar het hunne, zij hebben het verkeerde geleverd.

Het pakket TT 6 bestaat uit een DVD met de kaart van West-Europa (eventueel ook in losse stukken te installeren) en de applicatie TT zelf, die op een sdkaartje staat. In jouw geval is dat kaartje dus in het verkeerde formaat, mini ipv micro. De citymap kun je downloaden als je eenmaal de applicatie op je phone hebt staan, hij wordt uiteraard niet bijgeleverd omdat zij niet van tevoren weten welke stad of regio de klant wil. In jouw geval heb je niets aan die citymap want je hebt immers al de veel completere DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was mij verteld dat TomTom nog niet is uitgebracht op microSD, maar dat klopt dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:58:
Er was mij verteld dat TomTom nog niet is uitgebracht op microSD, maar dat klopt dus niet?
Nee. Dat zou ook onzin zijn, het formaat doet er niet toe. Als je de inhoud van je minisd naar een microsd zou kunnen copieren, dan werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik ben voor deze PDA ook nog opzoek naar een houder voor in de auto echter ben ik de weg een beetje kwijt haha :p.

Anyway. Ik moet volgens mij twee delen hebben. Eentje waar ik de pda in kan klemmen en een deel die je dan in de auto kan monteren. Echter wil ik het liefst een systeem wat makkelijk weer uit de auto te halen is. Ik heb nu zelf nog geen eigen auto maar rij wel regelmatig in verschillende auto's.

Wat zijn hierin aanraders?

Nog een tweede vraag met betrekking tot bluetooth. Ik heb nu een bluetooth verbinding tussen mijn pda en mijn pc. Hoe kan ik nu bijvoorbeeld een foto versturen via bt. Je zou denken dat ik dan naar de foto ga, de foto selecteer en dan verzenden. Echter kan ik dan alleen kiezen om bv via e-mail te verzenden. Dan heb je ook nog "uitstralen" maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van.

Edit: nevermind, heb het al gevonden :P

[ Voor 31% gewijzigd door Phydomir op 08-02-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het onderste balkje op mijn today scherm. T-mobile heeft op de MDA compact III een aantal iconen voor je bepaald. Zo kun je web&walk, laatste nummers, je simkaart en verkenner aanklikken. Hoe zijn deze te veranderen danwel weg te halen. Zoek me suf en lukt me niet het te vinden.

Echte aanrader voor deze PDA vind ik de SPB Mobile Shell, bedankt voor de tip op dit forum.
Weet iemand nog waar de skin (SPB Mobile Shell skin) te vinden is voor de dialer zodat de PDA helemaal hetzelfde eruit ziet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvoosten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 22:10
Harde reset doen.. voordat de customize scherm opkomt een soft reset doen.
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:58:
Ik heb een vraag over het onderste balkje op mijn today scherm. T-mobile heeft op de MDA compact III een aantal iconen voor je bepaald. Zo kun je web&walk, laatste nummers, je simkaart en verkenner aanklikken. Hoe zijn deze te veranderen danwel weg te halen. Zoek me suf en lukt me niet het te vinden.

Echte aanrader voor deze PDA vind ik de SPB Mobile Shell, bedankt voor de tip op dit forum.
Weet iemand nog waar de skin (SPB Mobile Shell skin) te vinden is voor de dialer zodat de PDA helemaal hetzelfde eruit ziet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia gaat gratis routeplanner aanbieden
Door Dimitri Reijerman - donderdag 8 februari 2007 13:15 - Bron: Nokia - Views: 14.900 - Permalink
Nokia komt vanaf 10 februari met gratis kaart- en navigatiesoftware voor mobiele gebruikers. De mobieltjesfabrikant gebruikt daarvoor Smart2go, gemaakt door het Duitse bedrijf Gate5 en sinds oktober 2006 eigendom van Nokia.

De navigatiesoftware is vanaf 10 februari via de site van Smart2go gratis te downloaden. Tot nu toe worden de Nokia S60 series en het Windows Mobile-platform ondersteund, maar in de toekomst zullen meer toestellen volgen. Ook zal Smart2go op alle toekomstige Nseries-toestellen te vinden zijn onder de noemer 'Nokia Maps'. De applicatie kan kaarten weergeven van 150 landen, afkomstig van Tele-Atlas en Navteq. In dertig landen is ook gesproken navigatie mogelijk.

Om de basis van Smart2go gratis te houden is Nokia op zoek gegaan naar adverteerders. Zo kan Shell bijvoorbeeld zijn logo als icoontje tonen op plaatsen waar een benzinestation staat. Maar Nokia verdient ook geld met de toepassing zelf. Tijdens het navigeren krijgt de gebruiker uitsluitend visuele instructies. Wil de gebruiker gesproken aanwijzingen, dan kost dat geld. Wel kunnen verschillende abonnementen hiervoor worden afgesloten, van een week tot drie jaar. De kortlopende abonnementen kunnen handig zijn voor bijvoorbeeld vakantiegangers. Benodigde kaarten kunnen gedownload worden via gprs, 3g of wifi. Ook kan het materiaal via de pc op een geheugenkaartje geplaatst worden.

Na het downloaden van de digitale plattegronden, kunnen gebruikers een abonnement nemen van een week, een maand of een jaar op een navigatiedienst. Prijzen hiervoor bedragen respectievelijk 6,49 euro, 7,99 euro en 59,99 euro. Volgens Nokia is het weekabonnement handig voor tijdens een vakantie.

www.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvoosten
  • Laatst online: 12-09 22:10
Update GPRS problemen:
Orange World aan de praat gekregen. Ik kan nu via IE wap en gewone internet pagina's bekijken.

Toch nog de volgende (onopgeloste) problemen die open staan:
MMS: versturen lijkt nu te lukken ineens (zelfde instellingen als ervoor).. MMS bericht keurig naar 100%.. MAAR: ik ontvang geen enkel mms bericht dat ik naar mij zelf stuur. Zelfs geen ontvangst bevestiging oid...

Email: De internet verbinding (met internetaccess point naam internet) werkt nog steeds voor geen meter. Deze heb ik nodig voor mijn email (IE gebruikt wap accesspoint naam). Zodra email internet verbinding probeert te gebruiken krijg ik altijd direct de melding: "De provider heeft de verbinding beeindigd."

Iemand suggesties voor de overgebleven 2 problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mvoosten schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:18:
Harde reset doen.. voordat de customize scherm opkomt een soft reset doen.

[...]
makkelijker is om in je register te zoeken naar TrayApplet (HKLM\software\HTC), en daar de mapjes weg te halen behalve 0,1 en 2 (comm manager, batterijstatus en scherm draaien). Staat al een paar keer in dit topic genoemd btw (mss nog niet in dit deel, maar ik heb het in deel 2 iig een paar keer uitgelegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Weet iemand in welk project The Core Pocket Media Player is overgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Oesie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:06:
Weet iemand in welk project The Core Pocket Media Player is overgegaan?
door een Google search kwam ik bij deze wikipagina uit. Daar staat dat hij nu Betaplayer heet maar blijkbaar niet echt actief meer ontwikkeld wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

gwystyl schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:42:
[...]

makkelijker is om in je register te zoeken naar TrayApplet (HKLM\software\HTC), en daar de mapjes weg te halen behalve 0,1 en 2 (comm manager, batterijstatus en scherm draaien). Staat al een paar keer in dit topic genoemd btw (mss nog niet in dit deel, maar ik heb het in deel 2 iig een paar keer uitgelegd)
Misschien moet dit even in de topicstart komen, deze vraag komt regelmatig voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

gwystyl schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:42:
[...]
Misschien dat deze vraag ook al is langs gekomen, maar kan je op die manier ook nieuwe icoontjes toevoegen? Is wel leuk om daar veel gebruikte programma's neer te zetten (TT, rekenmachine, mijnenveger :P )

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:44:
Ik ben voor deze PDA ook nog opzoek naar een houder voor in de auto echter ben ik de weg een beetje kwijt haha :p.

Anyway. Ik moet volgens mij twee delen hebben. Eentje waar ik de pda in kan klemmen en een deel die je dan in de auto kan monteren. Echter wil ik het liefst een systeem wat makkelijk weer uit de auto te halen is. Ik heb nu zelf nog geen eigen auto maar rij wel regelmatig in verschillende auto's.

Wat zijn hierin aanraders?
Ben je nog steeds op zoek?
Want de Brodit clips vindt ik zelf erg handig. Inderdaad in twee delen, een clip en een (active)holder. De clip klem je op je dashboard (vandaar dat er voor ieder model auto een aparte clip is) en op die clip schroef je de (active)holder.

Komt er over het algemeen op neer:
Nieuwe auto=Nieuwe clip
Nieuwe MDA = nieuwe holder

Bij GPSPlaza zijn ze het goedkoopst als ik het goed heb.

Je kan uiteraard ook een zuignap met houder bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is het al een keer vermeld, maar gisteren kreeg ik een bericht van HTC.
Dit als reactie op mijn melding van T-mobile bereikbaarheidsprobleem met de geheugencorruptie problemen op de micro-sd card (ik heb die van 2gb sandisk)

Bereikbaarheidprobleem was bekend en zijn ze met T-mobile mee bezig.

Geheugen probleem ook nog niet opgelost, maar als tip:

Zet je telefoon niet te vaak handmatig uit door op de knop te drukken, maar laat hem softwarematig na 1 minuut van inactiviteit automatisch uitschakelen (het scherm).

Dit zou dus kunnen helpen voor de mensen die veel problemen hebben.
Ze zijn er in ieder geval mee bezig. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:40:
[...]

Ben je nog steeds op zoek?
Want de Brodit clips vindt ik zelf erg handig. Inderdaad in twee delen, een clip en een (active)holder. De clip klem je op je dashboard (vandaar dat er voor ieder model auto een aparte clip is) en op die clip schroef je de (active)holder.

Komt er over het algemeen op neer:
Nieuwe auto=Nieuwe clip
Nieuwe MDA = nieuwe holder

Bij GPSPlaza zijn ze het goedkoopst als ik het goed heb.

Je kan uiteraard ook een zuignap met houder bestellen.
Dus dan zou voor de telefoon http://www.pdashop.nl/pro...-hr-richter-mountset.html eigenlijk het meest ideale zijn.
Is te plaatsen in het luchtrooster en er zit gelijk een auto lader bij.

zo wordt zo'n telefoon toch best prijzig. Even 2gb geheugen, screenpotector, auto houder en een usb cradle erbij. Al met al toch weer bijna 200 euro extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
gwystyl schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:38:
[...]

door een Google search kwam ik bij deze wikipagina uit. Daar staat dat hij nu Betaplayer heet maar blijkbaar niet echt actief meer ontwikkeld wordt....
Uhmz, dat moet andersom zijn. Het was betaplayer en is nu The Core Pocket Media Player. Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze commercieel gegaan zijn maar dit kan ik echt nergerns terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 14:05
Heeft iemand ervaring met het verzenden van attachments via email? Ik gebruik het via de exchange server van mijn werk maar attachments komen als 0KB aan. Verschillende groottes geprobeerd, maar tevergeefs. Niet echt iets voor de Exchange server denk ik, maar het apparaat. Ik kan hier ook geen instellingen over vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:28:
[...]

Dus dan zou voor de telefoon http://www.pdashop.nl/pro...-hr-richter-mountset.html eigenlijk het meest ideale zijn.
Is te plaatsen in het luchtrooster en er zit gelijk een auto lader bij.

zo wordt zo'n telefoon toch best prijzig. Even 2gb geheugen, screenpotector, auto houder en een usb cradle erbij. Al met al toch weer bijna 200 euro extra
Ja, die kan ook inderdaad. Ik heb zelf deze, welke bij GPSPlaza dus inderdaad goedkoper is.
De richter ook trouwens.

Maar bij die HR Richter zitten meerdere ophang mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:22:
[...]

Ja, die kan ook inderdaad. Ik heb zelf deze, welke bij GPSPlaza dus inderdaad goedkoper is.
De richter ook trouwens.

Maar bij die HR Richter zitten meerdere ophang mogelijkheden.
Denk dat ik toch voor de HR Richter ga. Vooral omdat ik dus in verschillende auto's rijd is dat een stuk handiger voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wie het nog niet wist:

ondekte vanochtend dat als je twee keer op cap drukt, hij op cap blijft staan .. (capslock dus :) ) Erg handig als je bijvoorbeeld een aantal uitroeptekens !!!!!! achter elkaar wilt gebruiken, of een woord in zijn geheel in HOOFDLETTERS wilt schrijven.

edit: mmmmm, haal caps en shift door elkaar. Dus 2x op schift drukken = caps en caps is .... euhhh gewoon caps

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:04:
voor wie het nog niet wist:

ondekte vanochtend dat als je twee keer op cap drukt, hij op cap blijft staan .. (capslock dus :) ) Erg handig als je bijvoorbeeld een aantal uitroeptekens !!!!!! achter elkaar wilt gebruiken, of een woord in zijn geheel in HOOFDLETTERS wilt schrijven.
Bij mij doet 'ie dat met 1x op cap drukken :? 2x op shift drukken werkt ook.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HET IS ZO VER!

Ik heb hem!
En wat een ontzettend gaaf app. nog gaver dan dit forum doet vermoeden.

Direct de hoognodige apps. geinstalleerd, maar nu weet ik niet hoe ik batterystatus moet opstarten. als ik op dat batterijtje klik gebeurt er helemaal niets, iemand oplossing ????

Goed weekend!

Lama al gevonden :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingeving!

Ik heb nog een USB 12v autostekkerblokje, deze zat bij mijn "Oude" Keomo BT Mouse.
is het mogelijk dat ik de USB van de Compact III in dat ding plug en dat hij dan op gaat laden??? of is dat een beetje kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn P3300 nu 3 dagen en ben er ERG gelukkig mee :)

De mogelijkheid om in te zoomen blijkt bij mij niet te werken. Ik heb het geprobeerd met de stylus (om naar boven/beneden te drukken)/met de scrollwheel en door naar boven te draaien met 'het balletje' maar niets lijkt te werken.

Ook doet GPS het niet. Bij TT komt er telkens 'geen GPS apparaat' in beeld en als ik op 'Navigeer naar' druk gaat Tt wel op zoek naar signalen maar ik krijg geen fix. Ik heb ook QuickGPS gestart en de satellietgegevens gedownload. Ook dit lijkt niet te helpen....
Ik gebruik programmapoort: COM4 / Hardwarepoort: Geen / Baudrate: 4800 / GPS wordt automatisch beheerd.

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.(of iig wat duidelijkheid over deze situatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 21:12:
De mogelijkheid om in te zoomen blijkt bij mij niet te werken. Ik heb het geprobeerd met de stylus (om naar boven/beneden te drukken)/met de scrollwheel en door naar boven te draaien met 'het balletje' maar niets lijkt te werken.

Ook doet GPS het niet. Bij TT komt er telkens 'geen GPS apparaat' in beeld en als ik op 'Navigeer naar' druk gaat Tt wel op zoek naar signalen maar ik krijg geen fix. Ik heb ook QuickGPS gestart en de satellietgegevens gedownload. Ook dit lijkt niet te helpen....
Ik gebruik programmapoort: COM4 / Hardwarepoort: Geen / Baudrate: 4800 / GPS wordt automatisch beheerd.

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven.(of iig wat duidelijkheid over deze situatie)
Zoom werkt bij mij ook niet. Ik heb ook hetzelfde probleem met gps. echter na een paar seconde zoekt hij naar satalieten en na een quickgps fix heb ik binnen een minuutje een lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:28

elmoxx

xx xx xx

ik probeer zojuist battery status te downloaden maar de link doet het niet, heeft iemand hier het toevallig nog ergens staan?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de instellingen voor TomTom in dit forum al meerdere keren voorbij gekomen maarja... 8)7
Probeer je GPS eens op andere NMEA ontvanger te zetten, dan moet ie het doen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:58:
Boeie? Met de kortingscode die je bij je teaser krijgt kost TT6 op DVD met heel West-Europa je 80 euro, en kun je het zelf op een 2GB microSD van 50 euro installeren. That's what I did :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Je kunt niet zoomen als ie op 2MP draait, alleen op lagere resoluties. Als je je afvraagt waarom: even logisch nadenken ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Deze loopt al hier op tweakers. Misschien handig voor de topicstart. Bevat veel handige progs/tools enz voor je pocket PC. Alles is freeware of Trial.

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

[ Voor 6% gewijzigd door Tasminos op 10-02-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

curry684 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 00:59:
[...]

Je kunt niet zoomen als ie op 2MP draait, alleen op lagere resoluties. Als je je afvraagt waarom: even logisch nadenken ;)
Je zou dan eigelijk nog wel verder in moeten kunnen zoomen. Net als dat je op een normale digitale camera zou moeten kunnen digitaal inzoomen als je al maximaal bent ingezoomed op de maximale resolutie.
Of je dat ook echt wil is een tweede natuurlijk. Je kan dan beter een uitsneede maken in photoshop oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Beste mensen, ik ben ook de blije eigenaar van een nieuwe HTC p3300 :) Gister gelijk even een active brodit auto houder gekocht. Past echt allemaal perfect.

Nu als die opgeladen wordt, heb ik het toestel zo ingesteld dat het scherm aanblijft maar nog steeds gaat de verlichting van me knopjes en scrollbal uit. Kan dit niet zo ingesteld worden dat als die onder spanning staat die gewoon laat aanstaan. Is wel zo gemakkelijk in de auto als het donker is :?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat er roms in omloop zijn van WM6 crossbow. Ik weet niet of die werken op de MDA III maar ben benieuwd of er een mogelijkheid deze tzt te upgraden valt met WM6.

Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:55
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:42:
Ik lees net dat er roms in omloop zijn van WM6 crossbow. Ik weet niet of die werken op de MDA III maar ben benieuwd of er een mogelijkheid deze tzt te upgraden valt met WM6.

Weet iemand hier iets van?
ik denk dat we met HTC wel goed zullen zitten aangezien zij alle versies maken, itt de mda versies. Maar ws werken de htc roms wel op de mda versies, moet je wel willen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Is er een manier om synchronizeren to in te stellen dat mijn afspraken van mijn outlook kalender naar mijn P3300 gaan, maar niet andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja de synchronisatieregels. Kun je deep down in activesync dacht ik instellen uit mijn herinnering

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe installeer ik de Nederlandse taal op mijn MDA van BatteryStatus?
De download heb ik reeds kunnen ophalen. Nu dus nog dit installeren op mijn MDA.
Hoe en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Ik heb daarstraks de Engelstalige versie geinstalleerd door de setup op mijn pc te draaien terwijl ik verbonden was met mijn PDA. (rechtstreeks op pda ging niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Laatst online: 22-08 08:59
Foto: Maximale resolutie:1600 x 1200 pixels, 10x zoom (digitaal in laagste resolutie), geen flash (2.1 Sharp megapixel camera)
Video: Maximale resolutie: 176 x 144 pixels
Ik neem aan dat de video resolutie dus van het filmen met de camera is? Is dit een beetje te doen of kan je er echt niets op zien? :P (misschien heeft iemand een voorbeeld filmpje ergens staan?)

Ook vraag ik me af of het nou makkelijk werkt met tekst invoeren (met de stylus of met je vingers, eventueel met Spb Full Screen Keyboard) Werkt het net zo snel als met een toetsenbordje zoals bijvoorbeeld de HTC Wizard heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
damned :(
Heb nu de hele tijd problemen met de geheugenkaart, de chinese tekens etc bla, bla
Heb de kaart er al uitgehaald, softreset gedaan, etc. Wat hadden anderen hier aan gedaan?
(wellicht dat hier een stukje over in de startpost moet komen want staat er nog niet in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Xanion schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:24:
damned :(
Heb nu de hele tijd problemen met de geheugenkaart, de chinese tekens etc bla, bla
Heb de kaart er al uitgehaald, softreset gedaan, etc. Wat hadden anderen hier aan gedaan?
(wellicht dat hier een stukje over in de startpost moet komen want staat er nog niet in)
Ik meen me iets te herinneren dat je het kaartje moest formatteren als FAT ? (dus niet FAT32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Jazzper schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 21:27:
ja de synchronisatieregels. Kun je deep down in activesync dacht ik instellen uit mijn herinnering
Weet iemand waar precies?
Ik vind nauwelijks opties bij activesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Laatst online: 12-09 14:52
Dit ding IS DE SHIT gewoon.

Heb hem gister gekregen bij contractverlenging van T-mobile (wanneer gaat die verlenging in trouwens? Pas in mei loopt mijn contract af maar mocht het nu al verlengen). 1 jarig bij de weg.

Heb gelijk TomTom 5.23 ofzo overgezet van mijn PDA erop, geen enkel probleem, duurde wel 5-10 minuten voordat ie satelliet vond maar daarna werkte het als een trein, alhoewel het een tikkeltje te langzaam gaat.

Helpt het overklokken om TomTom nog sneller te maken? Ik heb geen behoefte eraan maar als TomTom wat sneller gaat (merkbaar dus) dan ga ik het ding wel overklokken.

Zelfs het muis is bruikbaar in TomTom :)

Alles werkt goed, heb ook geen bereikbaarheidsproblemen tot nu toe (afkloppen)...

Ik = blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Lacroix schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:19:
Weet iemand waar precies? Ik vind nauwelijks opties bij activesync.
Je moet eerst de phone met je pc verbinden. Dan zie je in het hoofdschermpje dat ie synchronized is, en daaronder welke items gesynchronizeerd worden. Als je dat niet ziet moet je even op Show Details klikken. In mijn geval zie ik in het onderste venstertje dus Windows PC, en daaronder Contacts en Agenda. Je kunt de door jou gewenste voorkeuren wijzigen door te rechtsklikken op Windows PC (of hoe dat bij jou ook heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Een vraag over de sateliet-update mogelijkheid (ik weet niet precies hoe die, ojaa quickfix)telkens als je die download dan is het 3 dagen geldig. Echter ik heb bij opties ingesteld dat nieuwe updates automatisch na het verlopen ervan moet worden gedownload(heb PIT), maar dat gebeurd niet automatisch hoe kan dit nu??? Weet iemand hoe ik dit wel voor mekaar kan krijgen. En is het met quickfix daadwerkelijk sneller? voor m;n gevoel wel :*) :9

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
grun93 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:45:
[...]

Je moet eerst de phone met je pc verbinden. Dan zie je in het hoofdschermpje dat ie synchronized is, en daaronder welke items gesynchronizeerd worden. Als je dat niet ziet moet je even op Show Details klikken. In mijn geval zie ik in het onderste venstertje dus Windows PC, en daaronder Contacts en Agenda. Je kunt de door jou gewenste voorkeuren wijzigen door te rechtsklikken op Windows PC (of hoe dat bij jou ook heet).
Dat had ik al gevonden, maar daar kan ik slechts 1 ding instellen, namelijk wat te doen bij een conflict.
Niets van advanced settings dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Volgens mij moet het zelfs sneller zijn omdat het ding niet de satellietgegevens, die hij dus heeft, vergelijkt met waar de satelliet echt is. Als die kloppen (neem aan van wel, ze gaan die zooi niet voor niks geven) dan moet ie aanzienlijk sneller een fix krijgen.

Zonder dit soort zooi zou je PDA de hele tijd een hele nieuwe start moeten maken met het vinden van satellieten.

Maar heb het niet zonder geprobeerd, omdat het ding al was geupdate toen ik het toestel uit zijn doos had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Lacroix schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:16:
Dat had ik al gevonden, maar daar kan ik slechts 1 ding instellen, namelijk wat te doen bij een conflict.
Niets van advanced settings dus.
In dat geval kun je beter een oudere versie van ActiveSync nemen, 3.8 ofzo, daarmee kun je dit soort dingen veel uitgebreider configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
In de startpost wordt verwezen naar batterystatus V0.03. Ze zitten ondertussen echter al bij versie 1.04
Te downloaden van: http://www.chi-tai.info/i...d/cd_z104200&docid1=iM_cs
Tevens kun je ook een nederlandse cabfile krijgen van Batterystatus op: http://www.chi-tai.info/i...d_zBSLang_DU&docid1=iM_cs
Eerst Batterystatus installeren en dan het taalbestand.
En wellicht even de SP aanpassen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het toestel al een aan een autoradio met USB gehangen?
Laat de telefoon ook op?

gr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 01:25:
Heeft iemand het toestel al een aan een autoradio met USB gehangen?
Laat de telefoon ook op?

gr Niels
Hm, goed idee, was al aan het zoeken naar een car charger terwijl ik gewoon usb op mijn mooie Aldi-autoradio heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Red devil schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:56:
[...]

Ik meen me iets te herinneren dat je het kaartje moest formatteren als FAT ? (dus niet FAT32)
FAT format idd. Je kan de kaart in een kaartlezer wel nog uitlezen en de nodige zaken kopieren alvorens je gaat formatteren.

Moet zeggen dat dit een bijzonder vervelend probleem is. Ik heb 's avonds wel tijd om het te fixen maar als je in het buitenland bent of op vakantie wellicht niet. Als het dan gebeurt kan al je software op de kaart dus niet meer gebruiken. Als je dan op je tomtom rekent heb je dus een probleem.

Ik merkte van het weekend dat ik geen SMS berichten meer kreeg en na soft-reset zat het apparaat vast. Toen bleek het weer de geheugenkaart te zijn, dit keer met rare tekens in mijn inbox map. Het vervelende is natuurlijk dat je niet weet dat je sms-berichten niet ontvangt... afgezien van het feit dat je de kaart eruit moet halen om het toestel weer te kunnen gebruiken en je met een losse micro-sd zit.

Naast het issue met bereikbaarheid vind ik dit een zeer groot mankement aan het toestel. Als het allemaal werkt is het natuurlijk prachtig, maar mijn waardering daalt wel gestaag door dit soort issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Heb gisteren een hard reset uitgevoerd en nu alle alles weer terug gezet. Ik had alleen eerst ook iets geïnstalleerd waardoor alle IE files (temp en Cache files etc) niet in het eigen geheugen, maar op de geheugenkaart werden gezet. Kan alleen niet meer terugvinden wat ik hiervoor geïnstalleerd had. Iemand die dit zo kan aanwijzen? (en wellicht opnemen in de TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:07
Xanion schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:44:
Heb gisteren een hard reset uitgevoerd en nu alle alles weer terug gezet. Ik had alleen eerst ook iets geïnstalleerd waardoor alle IE files (temp en Cache files etc) niet in het eigen geheugen, maar op de geheugenkaart werden gezet. Kan alleen niet meer terugvinden wat ik hiervoor geïnstalleerd had. Iemand die dit zo kan aanwijzen? (en wellicht opnemen in de TS)
In de startpost van HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14 staat wat beschreven hierover de benodigde registeraanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
en ja hoor... kaart is weer f**ked up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinceVega schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:48:
en ja hoor... kaart is weer f**ked up.
Ik heb het drie keer meegemaakt in drie maanden.
Sinds 3 weken 2gb kaartje en nog geen problemen gehad!
FAT 32 of FAT maakt dat nu wel of niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon sinds kort. Hiervoor had ik de MDA-Vario.
Maar hoe kan ik mijn sms berichten overzetten naar mijn PC?
En dana weer op deze telefoon?

Is het niet mogelijk om gewoon wat bestanden van de vario naar de compact te copieeren? En zo ja, welke moet ik dan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:31:
Ik heb deze telefoon sinds kort. Hiervoor had ik de MDA-Vario.
Maar hoe kan ik mijn sms berichten overzetten naar mijn PC?
En dana weer op deze telefoon?

Is het niet mogelijk om gewoon wat bestanden van de vario naar de compact te copieeren? En zo ja, welke moet ik dan hebben
ActiveSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12-09 12:20
I
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:54:
[...]

Ik heb het drie keer meegemaakt in drie maanden.
Sinds 3 weken 2gb kaartje en nog geen problemen gehad!
FAT 32 of FAT maakt dat nu wel of niet uit?
ik heb hem nu op FAT 32 en het gaat alweer een paar dagen goed..nu maar hopen dat het me niet overkomt tijdens een vakantie ofzo...zou wel klote wezen.
Ik heb trouwens op het punt gestaan om terug te gaan naar de T-mobile shop na een paar crashes van mijn kaart....maar het gaat nu ineens weer goed!??
Ik denk toch dat ik maar een reserve kaartje meeneem tijdens vakanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Michel242186 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:00:
ik heb hem nu op FAT 32 en het gaat alweer een paar dagen goed..nu maar hopen dat het me niet overkomt tijdens een vakantie ofzo...zou wel klote wezen.
Ik heb trouwens op het punt gestaan om terug te gaan naar de T-mobile shop na een paar crashes van mijn kaart....maar het gaat nu ineens weer goed!??
Ik denk toch dat ik maar een reserve kaartje meeneem tijdens vakanties.
Precies, dat is het hele punt, het apparaat is helemaal niet betrouwbaar m.b.t. de twee punten die juist zo belangrijk zijn, te weten het telefoneren en de veelgebruikte data/software op de kaart. Ook al heb je nu geen last van onbereikbaar zijn of een corrupte geheugenkaart, je weet dat vele anderen er wel last van hebben en het wellicht toch een keer fout kan gaan.

Ik ga T-Mobile wel bellen als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

VinceVega schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:26:
[...]

Precies, dat is het hele punt, het apparaat is helemaal niet betrouwbaar m.b.t. de twee punten die juist zo belangrijk zijn, te weten het telefoneren en de veelgebruikte data/software op de kaart. Ook al heb je nu geen last van onbereikbaar zijn of een corrupte geheugenkaart, je weet dat vele anderen er wel last van hebben en het wellicht toch een keer fout kan gaan.

Ik ga T-Mobile wel bellen als ik tijd heb.
Bij mij was dit het probleem:

Simkaart zat wel goed in de schuifjes maar toch op 1 of andere manier iets scheef.
Daarbij heb ik het witte lipje waarmee je de micro sd kaart los haalt nu naar binnen gevouwen, dus onder de simkaart.
lijkt erop dat er dan beter contact word gemaakt.
chinese tekens, betekende bij mij dus niet dat de kaart het niet goed deed, maar dat hij niet echt goed contact maakte. Verklaard ook waarom hij vaak wel in een card reader goed zichtbaar is en niet in de mda.
met de vorm van formateren heeft het naar mijn idee weinig te maken omdat die van mij FAT32 is en sinds ik de sim met beleid netjes erin heb gedaan en het witte lipje er onder heb gedaan geen rare dingen meer heb gehad.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Tha schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:05:
[...]

Simkaart zat wel goed in de schuifjes maar toch op 1 of andere manier iets scheef.
Daarbij heb ik het witte lipje waarmee je de micro sd kaart los haalt nu naar binnen gevouwen, dus onder de simkaart.
chinese tekens, betekende bij mij dus niet dat de kaart het niet goed deed, maar dat hij niet echt goed contact maakte. Verklaard ook waarom hij vaak wel in een card reader goed zichtbaar is en niet in de mda.
met de vorm van formateren heeft het naar mijn idee weinig te maken omdat die van mij FAT32 is en sinds ik de sim met beleid netjes erin heb gedaan en het witte lipje er onder heb gedaan geen rare dingen meer heb gehad.
Dank voor de tip Tha. Het zou mooi zijn als dat inderdaad het probleem is want dan is het eenvoudig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
[...]

Met googlen zag ik dat het vaker voorkwam bij HTC modellen, niet alleen bij de P3300. Het zou gebeuren als er schrijfactiviteit plaatsvindt op de geheugenkaart en deze abrupt wordt afgebroken.
Ik heb het nu zelf 1 keer gehad en bovenstaande zou bij mij van toepassing kunnen zijn. Ik had het probleem nl. toen ik een programma deinstaleerde welke meteen daarna een soft-reset uitvoerde. Het probleem zou dan kunnen liggen dat de geheugenkaart nog activiteiten in zijn cache heeft staan om uit te voeren terwijl de telefoon denkt dat ie al klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Invisible_man schreef op maandag 12 februari 2007 @ 08:39:
[...]

Hm, goed idee, was al aan het zoeken naar een car charger terwijl ik gewoon usb op mijn mooie Aldi-autoradio heb :).
Mda Vario laad perfect op aan usbpoort van een auto. Als je een tool installeert dat je PDA Als USB Mass Storage device dient, herkent de radio zelfs de usbkaart :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
grun93 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:59:
[...]

In dat geval kun je beter een oudere versie van ActiveSync nemen, 3.8 ofzo, daarmee kun je dit soort dingen veel uitgebreider configureren.
Heb 3.8 geinstalleerd maar nu krijg ik geen connectie meer met P3300.
Moet ik de software op de PDA ook vervangen?

[ Voor 18% gewijzigd door Lacroix op 12-02-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Lacroix schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:43:
Heb 3.8 geinstalleerd maar nu krijg ik geen connectie meer met P3300.Moet ik de software op de PDA ook vervangen?
Nee, dat hoeft niet. Bij deze versie van AC moet je wel een partnership aanmaken, maar als ik het me goed kan herinneren vraagt hij daar zelf wel om. Het staat ergens in de eerste kolom (File). Zonder een partnership, net zoiets als een koppeling tussen twee bluetooth apparaten, ziet hij jouw phone niet als P3300 maar als Guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
Zal he nog maar eens proberen dan.
Tot heden krijg ik alleen de opties om naar devices te zoeken, en dan ging hij usb en alle com poorten af, maar kon niets vinden. (en device is gewoon met usb verbonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:10:
[...]

Nee, dat hoeft niet. Bij deze versie van AC moet je wel een partnership aanmaken, maar als ik het me goed kan herinneren vraagt hij daar zelf wel om. Het staat ergens in de eerste kolom (File). Zonder een partnership, net zoiets als een koppeling tussen twee bluetooth apparaten, ziet hij jouw phone niet als P3300 maar als Guest.
Volgens mij ondersteunt ActiveSync 3.8 geen WM5? En versie 4.2 geen WM2003(SE)... mijn pa heeft nl een WM2003 apparaat, en ik de Compact3, en we kunnen niet allebei met dezelfde computer synchroniseren :(. Als iemand dit wel voor elkaar krijgt hoor ik het graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
gwystyl schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:09:
Volgens mij ondersteunt ActiveSync 3.8 geen WM5? En versie 4.2 geen WM2003(SE)... mijn pa heeft nl een WM2003 apparaat, en ik de Compact3, en we kunnen niet allebei met dezelfde computer synchroniseren :(. Als iemand dit wel voor elkaar krijgt hoor ik het graag....
Het klopt op zich wel dat twee telefoons niet op dezelfde pc kunnen synchronizeren, als AC 3.8 of eerder geinstalleerd is, juist omdat er maar een partnership geconfigureerd kan worden. Dat WM5 per se AC4 of hoger nodig heeft wist ik niet, sorry.

[ Voor 8% gewijzigd door grun93 op 12-02-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
gwystyl schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:09:
[...]

even een nieuw profiel aanmaken en aangeven tijdens installatie dat act 4.2 alleen voor jou moet gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Is het mogelijk om de p3300 zo in te stellen dat als die onder spanning staat (opladen) dat de knopen en de scrolbal op blijven lichten? netzoals het scherm !

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Red devil schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:30:
[...]

even een nieuw profiel aanmaken en aangeven tijdens installatie dat act 4.2 alleen voor jou moet gelden?
Heb ik geprobeerd. We werken met verschillende gebruikers, maar ActiveSync 4.2 wil niet installeren als 3.8 geïnstalleerd is en andersom :(. Gelukkig heb ik zelf ook een computer waarmee ik sync, maar het verbaasde me dat het niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
[...]

Misschien een belangrijke tip voor de startpost, maar zeer belangrijk voor andere tweakers:

Ga niet lopen formatteren of whatever als je sd-kaart corrupt is.

Haal de batterij eruit, maak alles open, zorg ervoor dat de SD-kaart er precies goed in zit, maak het klepje dicht.

Doe de witte ding waarmee je de sd-kaart slotje open kan doen onder je simkaart, dus opvouwen en eronder zetten, doe de simkaart ding dicht. Nu staat de SD-kaart wat strakker aangedrukt tegen de pinnen waardoor ie niet zomaar kan bewegen.

Ik had eerst corrupte tekens, maar na deze actie werkt het ding vooralsnog erg goed. Thx voor de tip en zoals ik zei, startpostwaardig dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 13:12
Roflmao schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:19:
[...]

Misschien een belangrijke tip voor de startpost, maar zeer belangrijk voor andere tweakers:

Ga niet lopen formatteren of whatever als je sd-kaart corrupt is.

Haal de batterij eruit, maak alles open, zorg ervoor dat de SD-kaart er precies goed in zit, maak het klepje dicht.

Doe de witte ding waarmee je de sd-kaart slotje open kan doen onder je simkaart, dus opvouwen en eronder zetten, doe de simkaart ding dicht. Nu staat de SD-kaart wat strakker aangedrukt tegen de pinnen waardoor ie niet zomaar kan bewegen.

Ik had eerst corrupte tekens, maar na deze actie werkt het ding vooralsnog erg goed. Thx voor de tip en zoals ik zei, startpostwaardig dit...
Zat aan het begin ook te kloten met het inserten van me SD-kaart maar heb tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Ik heb de orginele van T-mobile er nog inzittten, dus dat kan het verschil wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Termi schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:22:
[...]

Zat aan het begin ook te kloten met het inserten van me SD-kaart maar heb tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Ik heb de orginele van T-mobile er nog inzittten, dus dat kan het verschil wel zijn.
Ik heb het ding zaterdag gekregen en ik heb niks anders erop gedaan, dus de SD-kaart is ook origineel 1 gig... Is de versie zonder TomTom. Heb uiteraard mijn eigen TomTom 5.23 ofzo van mijn andere PDA erop gepleurd wat overigens perfect werkt :*)

Overigens weet ik eigenlijk niet eens zeker of dit heeft geholpen, kan ook zijn dat de SD-kaart effe moest bewogen worden, of het toestel in en uitgeschakeld moest worden (om de SD-kaart te bereiken moet het ding uiteraard uit). Kan dus van alles zijn...

Uiteraard hoop ik van wel maar tijd zal het leren, ik doe zeker niet gek met de telefoon, en ik bewaar hem in de bijgeleverde riem-holster...

Maar mijn eerlijke gedachte: het vouwen van die stukje om het SD-kaart omhoog te krijgen, en dan het onder de simkaart te doen zal zeker helpen. De SD-kaart constructie is echt zeer slecht bedacht, soms klikte het ding gewoon niet goed... Dus is het opvouwtruukje een goede oplossing. Ik zal jullie op de hoogte houden uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Ik heb sinds vandaag Windows Vista. Erg leuk dat Active Sync niet meer hoeft, maar agenda en contactpersonen synchroniseerd ie niet.

Weet iemand hoe dit moet met Windows Mobile Device Center

Het enige wat ie sync. is foto's en video's.

ik heb Office 2007 met Outlook

[ Voor 6% gewijzigd door mycosis op 13-02-2007 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

mycosis schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 01:19:
Ik heb sinds vandaag Windows Vista. Erg leuk dat Active Sync niet meer hoeft, maar agenda en contactpersonen synchroniseerd ie niet.

Weet iemand hoe dit moet met Windows Mobile Device Center

Het enige wat ie sync. is foto's en video's.

ik heb Office 2007 met Outlook
In en Windows Mobile Apparaatcentrum kun je onder het kopje Instellingen voor het mobile apparaat naar instellingen voor inhoudssynchronisatie wijzigen. Hieronder kan je aangeven wat hij allemaal moet syncen.

Bij mij werkt die perfect, altijd mijn laatste e-mails, agenda punten en taken bij de hand.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.