Ja, en de tweede ook, lijkt me.Ganymedus schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:07:
volgens mij kan de eerste ook gebruikt worden met je eigen doppen....
Mijn ActiveSync problemen met mijn 3300 zijn opgelost door 4.5 Beta te gebruiken én bij "Instellingen -> Verbindingen -> USB aan Pc" het vinkje weg te halen bij "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit".Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:18:Ik heb ook problemen met Active Sync. Bij mij krijg ik steeds de error van "Kan geen door de server toegekend IP-Adres verkrijgen, probeer het later opnieuw of voer in netwerk instellingen een IP adres in."
Heb ik ook geprobeerd maar heeft bij mij niet geholpenHuite schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:46:
[...]
Mijn ActiveSync problemen met mijn 3300 zijn opgelost door 4.5 Beta te gebruiken én bij "Instellingen -> Verbindingen -> USB aan Pc" het vinkje weg te halen bij "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit".
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
DjWannaB2002 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:28:
[...]
Ik kan met Total Commander gewoon de sleutel aanpassen en op 0 zetten, geen probleem. Alleen commanager bleef gewoon groen, welke SPS pocket theme ik ook gebruikte. De dialer werd toen wel anders, die kreeg standaard blauwe windows look.
Verwijderd
Wat dacht je van zoiets. Heb er eentje besteld, ik zal wel laten weten of ie goed werkt.elmoxx schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:37:
ik was nog ff aan het zoeken naar een mogelijkheid om een eigen koptelefoon te gebruiken waarbij ook de handsfree-microfoon (die bij de koptelefoon zit meegeleverd) te gebruiken is. Dit natuurlijk nog niet gevonden, wel iets dat mijn intresse zeker heeft:
Persoonlijk zou ik de tweede kiezen. Niet alleen is die goedkoper, maar er zit ook een draadje aan. Aangezien dat draadje tegelijk ook de antenne is voor de radio lijkt me die beter. Met de bluetooth versie verlies je de radio-functie. Ieder moet maar voor zichzelf uitmaken wat ie belangrijk vindt.elmoxx schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:37:
HTC P3300 W100 Wired Remote Control (deze moet 35 euro kosten maar is nog niet leverbaar). Wat zou jullie voorkeur zijn, vertel wat je van beide vind etc.
Verwijderd
Zo iets kun je ook maken met de standaard headset die je bij de P3300 krijgt.
Bij mij is het nu zo dat net na het "blokje" met daarin de microfoon, volume regeling en het knopje om op te nemen ipv de oordopjes een 3,5mm contra jackplug zit. Hier kan ik gewoon mijn eigen koptelefoon in prikken.
Gewoon een kwestie van de connector aan de draadjes die naar de oordopjes gingen solderen.
Ik weet niet precies hoe dit moet want mijn broer heeft het gedaan maar op internet zijn ook beschrijvingen te vinden van mensen die dit gedaan hebben.
Bevalt prima
Bij mij is het nu zo dat net na het "blokje" met daarin de microfoon, volume regeling en het knopje om op te nemen ipv de oordopjes een 3,5mm contra jackplug zit. Hier kan ik gewoon mijn eigen koptelefoon in prikken.
Gewoon een kwestie van de connector aan de draadjes die naar de oordopjes gingen solderen.
Ik weet niet precies hoe dit moet want mijn broer heeft het gedaan maar op internet zijn ook beschrijvingen te vinden van mensen die dit gedaan hebben.
Bevalt prima
Wat voor een micor SD card is nou goed voor de HTC. Ik heb de htc p3300, dus zonder micro SD. Nu kijk ik op internet en zijn er tig verschillende merken. Wat mij opvalt is dat die van Kingston spotgoedkoop zijn. Een 1 gb micro SD is er al voor rond de 15 euro. Terwijl een ander merk er 45 euro kost. Ik las dat dit te maken heeft met de snelheid. Maar zo veel verschil kan er toch niet tussen de kaarten zijn. Iemand nog een tip?
Je moet naar de map \\plugins gaan en daar staat ook een mapje met registry. Daar kan je de registry aanpassen.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:08:
[...]
Hey mijn dank voor het uitzoeken. Ik heb inmiddels Total Commander op mijn mda'tje geinstalleerd, echter als ik naar het register wil (na het herlezen van deze topic, erachter gekomen dat ik \\registry of \\\registry moet tikken), gebeurt er niks. Hoe ben jij in het register gekomen via Total Commander?
Met het kaartje in de P3300 zal je niet veel verschil merken in snelheid denk ik. Wel als je het kaartje eruit haalt en dan in een adapter doet in je comp.Diamond AT schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:19:
Wat voor een micor SD card is nou goed voor de HTC. Ik heb de htc p3300, dus zonder micro SD. Nu kijk ik op internet en zijn er tig verschillende merken. Wat mij opvalt is dat die van Kingston spotgoedkoop zijn. Een 1 gb micro SD is er al voor rond de 15 euro. Terwijl een ander merk er 45 euro kost. Ik las dat dit te maken heeft met de snelheid. Maar zo veel verschil kan er toch niet tussen de kaarten zijn. Iemand nog een tip?
Op ebay worden 'passende' screenprotectors aangeboden. Voor 3 euro 6 stuks weet iemand misschien iets over de kwaliteit van deze protectors?
Ben meteen geneigd om te zeggen: "Ik zou er niet teveel van verwachten." Maar aan de andere kant voor dat bedrag kan je niet echt de fout in gaan. Als je het probeerd laat dan even weten wat de uitkomst is.jonamolenaar schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:31:
Op ebay worden 'passende' screenprotectors aangeboden. Voor 3 euro 6 stuks weet iemand misschien iets over de kwaliteit van deze protectors?
Verwijderd
Ik heb een dikke screenprotector (oorspronkelijk voor de Qtek s100) laten plaatsen in een telecomwinkel in Baarn voor 10 euro. Deze blijft minimaal 1 jaar goed. Ben er erg tevreden over. Hij krast totaal niet.
Nee, ik ken ze niet. Maar ik zag wel dat ze zelfklevend zijn, dus ze zullen wel net zoiets zijn als de protector die je er standaard bij krijgt. Die zelfklevende krengen krijg je er niet of nauwelijks goed op en erger, je krijgt ze er bijna ook niet weer af. Ik raad het je niet aan.jonamolenaar schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:31:
Ik heb die van mij gewoon zonder screenprotector gelaten. Dat kan toch geen kwaad???? Heb trouwens niks in de doos gezien. Toch maar beter zoeken vanavond.
[ Voor 6% gewijzigd door Tasminos op 05-02-2007 15:52 ]
Wat nog niet de vraag beamtwoord of iemand weet wanneer de Orange branded versie komt.DjWannaB2002 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:30:
[...]
En onder welke steen heb jij gelegen?![]()
Was al geruime tijd bekend, is ook al over gesproken in dit topic.
Iemand?
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Zo'n protector, het woord zegt het al, beschermt enigszins tegen vuil en kleine krasjes. Het is niet verplicht natuurlijk en het kan ook geen kwaad als je het niet doet, zolang je een beetje voorzichtig bent en je phone niet achteloos in een zak propt samen met kleingeld en sleutels ofzo.Diamond AT schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:36:
Ik heb die van mij gewoon zonder screenprotector gelaten. Dat kan toch geen kwaad???? Heb trouwens niks in de doos gezien. Toch maar beter zoeken vanavond.
Hij zat standaard in de (T-Mobile) doos, van andere versies weet ik het niet. Ik heb hem meteen weggegooid en ik zou er niet teveel tijd aan besteden om hem vanavond te zoeken.
Hoi all,
ik heb deze tel sinds 26 jan,
maar nu voor het eerst ( dat ik weet) ook de bereikbaarheids probs,
ff gebeld met t-mobile, maar die geven aan voor het eerst van dit probleem te horen.
nu heb ik dit ook met mijn MDA compact gehad die ik eerder had. maar dat was met een update verholpen. de hele dag heeft GPRS uitgestaan dus ik denk niet dat het daar aan gelegen heeft.
Rom versie 1.13.114.1 NLD
rom datum 9/22/06
radio versie 02.49.90
protocol 4.1.13.25
extrom 1.13.114.101
Verder, redelijk tevreden over het toestel. alleen de NL indeling van het 'toestenbord' is verschrikkelijk. missende karakters (?/!) en rare onnodige karakters ( wtf moet je met het +/- teken in een sms ofzo
) en bij kleine toetsten heb je er pijltoetjes bij
. dus als iemand daar een oplosing voor heeft hoor ik het graag. eventueel het Engelse TB ofzo.
verder vind ik de besturing van het toestel helemaal top met dat draaischijf geval en balletje.
ik heb deze tel sinds 26 jan,
maar nu voor het eerst ( dat ik weet) ook de bereikbaarheids probs,
ff gebeld met t-mobile, maar die geven aan voor het eerst van dit probleem te horen.
nu heb ik dit ook met mijn MDA compact gehad die ik eerder had. maar dat was met een update verholpen. de hele dag heeft GPRS uitgestaan dus ik denk niet dat het daar aan gelegen heeft.
Rom versie 1.13.114.1 NLD
rom datum 9/22/06
radio versie 02.49.90
protocol 4.1.13.25
extrom 1.13.114.101
Verder, redelijk tevreden over het toestel. alleen de NL indeling van het 'toestenbord' is verschrikkelijk. missende karakters (?/!) en rare onnodige karakters ( wtf moet je met het +/- teken in een sms ofzo

verder vind ik de besturing van het toestel helemaal top met dat draaischijf geval en balletje.
Is dat een bekende Telecom winkel zoals Belcompany oid? Of een klein particulier winkeltje? Zou voor mij ook wel oplossing zijn om hem te laten plaatsen ipv zelf te doen.Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:13:
Ik heb een dikke screenprotector (oorspronkelijk voor de Qtek s100) laten plaatsen in een telecomwinkel in Baarn voor 10 euro. Deze blijft minimaal 1 jaar goed. Ben er erg tevreden over. Hij krast totaal niet.
Maar brando zijn toch ook zelfklevend? Ten minste je hebt 2 verschillende kanten, 1 kant is wat stroef en plakt makkelijk aan je scherm en de andere is glad.grun93 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:27:
[...]
Nee, ik ken ze niet. Maar ik zag wel dat ze zelfklevend zijn, dus ze zullen wel net zoiets zijn als de protector die je er standaard bij krijgt. Die zelfklevende krengen krijg je er niet of nauwelijks goed op en erger, je krijgt ze er bijna ook niet weer af. Ik raad het je niet aan.
Wel als je bedoelt dat ze goed blijven zitten. Maar ik dacht niet dat er lijm op zit. Het is een speciaal soort kunststof dat zich 'vastzuigt' aan het screen. Misschien iets met statische electriciteit oid. Je ziet het ook wel eens op de achterste zijruiten van auto's, van die kleine gekleurde stickertjes die de kinderen erop geplakt hebben.DjWannaB2002 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:44:
Maar brando zijn toch ook zelfklevend?
ik ben benieuwd naar je bevindingen!Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:25:
[...]
Wat dacht je van zoiets. Heb er eentje besteld, ik zal wel laten weten of ie goed werkt.
Mijn voorkeur van de 2 eerder door mij aangegeven plaatjes gaat ook uit naar de 2e, dit omdat het draadje er voor zorgt dat ik geen extra batterij heb die steeds leeg zal lopen en ik de bluetooth-functionaliteit tegelijkertijd dan nog ergens anders voor kan gebruiken..
Festina lente
Druk eens op shift... Hoezo missende karakters?Ecl!pS schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:03:
alleen de NL indeling van het 'toestenbord' is verschrikkelijk. missende karakters (?/!)

Wat jij nodig hebt is het SPB Full Screen Keyboard, dan kun je gewoon sms'en met je vingers.
Tja het is maar net wat je verstaat onder zelfklevend. Ik had de brando bijv per ongeluk op folie waarmee de reclame folders verpakt worden gelegd, zat toch behoorlijk vast gekleefd.grun93 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:05:
[...]
Wel als je bedoelt dat ze goed blijven zitten. Maar ik dacht niet dat er lijm op zit. Het is een speciaal soort kunststof dat zich 'vastzuigt' aan het screen. Misschien iets met statische electriciteit oid. Je ziet het ook wel eens op de achterste zijruiten van auto's, van die kleine gekleurde stickertjes die de kinderen erop geplakt hebben.
ik vraag me ook af of er een manier is om het toetsenbord te veranderen als ik msn bijvorbeeld heb ik vaak de ' nodig maar daarvoor moet ik op shift drukken en dat kost tijd.
dit terwijl er een prachtige knop zit die (bijna) op de plek waar normaal de ' zit zit.
hier staat echter een μ en die gebruik ik eigenlijk nooit.
dus de vraag is er een manier om de characters op het toetsenbord te veranderen?
dit terwijl er een prachtige knop zit die (bijna) op de plek waar normaal de ' zit zit.
hier staat echter een μ en die gebruik ik eigenlijk nooit.
dus de vraag is er een manier om de characters op het toetsenbord te veranderen?
Waarom zou ik deze nemen en niet de MIO A 701?
Waarom zou ik een Audi kopen en niet een Lada?etienne1 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:34:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Wie is hier de LadaXanion schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:55:
[...]
Waarom zou ik een Audi kopen en niet een Lada?
Met de MIO zijn veel problemen op verschillende vlakken. Ten eerste is de gesprekskwaliteit nou niet bepaald goed, en zo zijn er nog een paar dingen maar weet niet precies meer wat allemaal.etienne1 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:34:
Wat ik wel weet is dat een collega van mij de MIO heeft, maar die zou hem niet nog een keer kopen. Zegt op zich ook al genoeg denk ik.
Kan het beamen, een maat van me precies hetzelfde verhaal, en de looks van de mda compact III vind ik persoonlijk beter, maar zoals gezegt dat is persoonlijkDjWannaB2002 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:20:
[...]
Met de MIO zijn veel problemen op verschillende vlakken. Ten eerste is de gesprekskwaliteit nou niet bepaald goed, en zo zijn er nog een paar dingen maar weet niet precies meer wat allemaal.
Wat ik wel weet is dat een collega van mij de MIO heeft, maar die zou hem niet nog een keer kopen. Zegt op zich ook al genoeg denk ik.
Tha
Volgens mij zit je op een verkeerde post. Maar om je reactie serieus te nemen. Stuur Mio een mail met een vraag. Post maar zodra je antwoord krijgt. Tot over twee maanden dus. Ik heb vorige week mijn mio verkocht en sinds deze week ben ik een gelukkig bezitter van de HTC.etienne1 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:34:
Kan je eens zeggen in wat de HTC P3300 beter is dan de MIO A 701. Alvast dank.Diamond AT schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:53:
[...]
Volgens mij zit je op een verkeerde post. Maar om je reactie serieus te nemen. Stuur Mio een mail met een vraag. Post maar zodra je antwoord krijgt. Tot over twee maanden dus. Ik heb vorige week mijn mio verkocht en sinds deze week ben ik een gelukkig bezitter van de HTC.
Ik ga niet niet met jou in discussie. Blijkbaar heb ik liever de HTC P3300 en jij liever de MIO A 701. Dat is verder geen enkel probleem. Ik zal genoeg redenen kunnen bedenken voor de HTC en jij voor de Mio. Dit is echter een topic over de HTC P3300. Hier kun je met al je plus maar ook min punten terecht omtrent dit apparaat.etienne1 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:00:
[...]
Kan je eens zeggen in wat de HTC P3300 beter is dan de MIO A 701. Alvast dank.
Je begrijpt me verkeerd hoor. Ik heb helemaal niet liever de MIO. Ik wil 1 van de twee kopen en weet niet welke kiezen. Daarom zoek ik mensen die ervaring hebben met beide.Diamond AT schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:12:
[...]
Ik ga niet niet met jou in discussie. Blijkbaar heb ik liever de HTC P3300 en jij liever de MIO A 701. Dat is verder geen enkel probleem. Ik zal genoeg redenen kunnen bedenken voor de HTC en jij voor de Mio. Dit is echter een topic over de HTC P3300. Hier kun je met al je plus maar ook min punten terecht omtrent dit apparaat.
Dit zijn voor mij de pluspunten t.o.v. de MIO die ik nu even snel kan bedenken:etienne1 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:28:
[...]
Je begrijpt me verkeerd hoor. Ik heb helemaal niet liever de MIO. Ik wil 1 van de twee kopen en weet niet welke kiezen. Daarom zoek ik mensen die ervaring hebben met beide.
+ Mooier design
+ Beter met 1 hand te bedienen
+ Betere geluidskwaliteit
+ HTC
+ Kleiner
Maar je kan beter voor jezelf bepalen wat jij wil. Lees gewoon de topics over de P3300 en de MIO door en maak je eigen beslissing. Het is net waar jou prioriteiten liggen. Als je vragen over het toestel zelf hebt mag je dat gerust hier vragen. Maar vragen naar vergelijkingen heeft in mijn ogen weinig zin, die kan je net zo goed zelf doen.
edit:
Laatste wat ik er nog over wil zeggen is het volgende. Kijk eens naar hoe lang de MIO al op de markt is en hoe lang de P3300 nu op de markt is. Kijk dan ook eens naar de topics, en je zal zien dat we met de P3300 al op topic nr 3 zitten, maar de MIO ook, terwijl deze al een stuk langer op de markt is. Zegt toch ook iets denk ik......
Of dit topic is gewoon veel mooier

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 06-02-2007 01:52 ]
Ik dacht ergens gelezen te hebben, of misschien zelfs op de P3300 zelf gezien te hebben, dat je de tijd dat de toetsverlichting brandt in kan stellen, kan het alleen nergens terug vinden.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Tuurlijk.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 01:52:
Ik dacht ergens gelezen te hebben, of misschien zelfs op de P3300 zelf gezien te hebben, dat je de tijd dat de toetsverlichting brandt in kan stellen, kan het alleen nergens terug vinden. Iemand enig idee?
http://maniac.fschreiner....unc,view/id,593/catid,15/
Verwijderd
Zag op deze site ook het volgende staan:grun93 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 04:01:
[...]
Tuurlijk.AmpTweaks heet het en je vindt het hier (onderaan):
http://maniac.fschreiner....unc,view/id,593/catid,15/
Sim Unlock
Note: This requires your device to be application unlocked and a simcard from the company to which the device is locked.
*knip*
Zou dit werken???
Verder Petje AF voor dit forum, heb zelf nog geen Compact III of P3300 maar hoop hem voor het weekend te hebben
(Flex 30 + PIT 1 jaar 159,95 niet gek lijkt me
[ Voor 28% gewijzigd door Eggy op 06-02-2007 21:17 ]
Vast wel, als je een SPV hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:36:
Zag op deze site ook het volgende staan:
Sim Unlock
Note: This requires your device to be application unlocked and a simcard from the company to which the device is locked.
01 Download the latest version of SPV-Services from
*knip*
[...]
Zou dit werken???
[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 06-02-2007 21:17 ]
Daardoor zou je door het kunnen LEZEN van beide topics over de toestellen makkelijk je oordeel kunnen vellen en niet andere jou keuze laten bepalen door te vragen of iets goed is of niet.etienne1 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:28:
[...]
Je begrijpt me verkeerd hoor. Ik heb helemaal niet liever de MIO. Ik wil 1 van de twee kopen en weet niet welke kiezen. Daarom zoek ik mensen die ervaring hebben met beide.
Als een ieder hier zijn vergelijking zou gaan houden raakt het topic daarmee vervuilt en dat is iets wat we niet willen.
Tha
Verwijderd
Meneer... Als je op shift drukt dan komen alsnog de ! en de ? niet terug. Daarvoor kan je dan weer het toetsenbord instellen op kleine letters, maar dat typt zo verrot.grun93 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:11:
[...]
Druk eens op shift... Hoezo missende karakters?![]()
Wat jij nodig hebt is het SPB Full Screen Keyboard, dan kun je gewoon sms'en met je vingers.
Verwijderd
Ik heb hem vorige week besteld voor 99 euro bij een 30abb+PIT (1 jr). Was wel een verlenging van het abb. Was bij smartphonestunts o.i.d.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:36:
Verder Petje AF voor dit forum, heb zelf nog geen Compact III of P3300 maar hoop hem voor het weekend te hebben![]()
(Flex 30 + PIT 1 jaar 159,95 niet gek lijkt me)
VrGr
Edwin!
Als ik me niet vergis, mogen dat soort dingen hier op GoT niet besproken worden. Dus pas op met wat je neerzet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:36:
*knip*
Zou dit werken???
Verder Petje AF voor dit forum, heb zelf nog geen Compact III of P3300 maar hoop hem voor het weekend te hebben![]()
Dank voor je complimenten, en veel plezier met je Compact III/P3300 als je hem hebt
[ Voor 39% gewijzigd door Eggy op 06-02-2007 21:17 ]
Ik denk dat we langs elkaar heen praten nu... als ik op shift druk komen de ! en ? alsnog tevoorschijn. Dat was ook de vraag, dacht ik. Over grote toetsen werd niet gesproken (bovendien vind ik het verschil tussen 'grote' en 'kleine' invoertoetsen eigenlijk minimaal). Als je echt lekker wilt tikken kun je imho beter een fullscreen toetsenbord installeren, daar zijn programma's voor.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:30:
Meneer... Als je op shift drukt dan komen alsnog de ! en de ? niet terug.
p.s. Hij zei meneer tegen me... hoeft niet hoor. Ik ben wel oud, maar niet zo oud.
Verwijderd
Oeps foutje!Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:36:
[...]
Zag op deze site ook het volgende staan:
Zou dit werken???

@ samsam:
Zal eens even kijken, maar ik moet helaas aan een nieuw abbonement, en zie net dat hij daar 179 eurie kost.
wou eigenlijk niet van Hi af maar jah die lui hebben geen normale data abbonementjes
[ Voor 39% gewijzigd door Eggy op 06-02-2007 21:18 ]
Je zou eventueel icm met Vodafone ook een soort PIT kunnen nemen. Dit wordt dan een BLOX genoemd. Hoe de daadwerkelijke voorwaarden ervan in elkaar zitten ben ik ook nog niet achter. als je de link op vodafone bij extra info blox aanklikt, krijg ik de melding dat ze de pagina niet kunnen vindenkoksie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:08:
je betaald voor data. Sommige providers (oa Vodafone) laten je kiezen of je per minuut of per 100kb wilt afrekenen, T-Mobile doet het gewoon per 100 kb. Dus 2 uur GPRS aan kost bijna niets, tot je data gaat zenden/ontvangen.
Ik ben zelf ook nog even aan het puzzelen met Vodafone. Ik heb een simmetje gekregen met een 2 jarig Vodafone abo erop van 150 minuten per maand. Ik vind het zonde om die gewoon weg te gooien. Dus mochten er mensen zijn met ervaringen aangaande vodafone icm een mda....
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Verwijderd
Nee jullie praten volgens mij wel over hetzelfdegrun93 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:59:
[...]
Ik denk dat we langs elkaar heen praten nu... als ik op shift druk komen de ! en ? alsnog tevoorschijn. Dat was ook de vraag, dacht ik. Over grote toetsen werd niet gesproken (bovendien vind ik het verschil tussen 'grote' en 'kleine' invoertoetsen eigenlijk minimaal). Als je echt lekker wilt tikken kun je imho beter een fullscreen toetsenbord installeren, daar zijn programma's voor.
p.s. Hij zei meneer tegen me... hoeft niet hoor. Ik ben wel oud, maar niet zo oud.
Hoe kan je de achtergrond van de P3300 veranderen? Want als ik een plaatje neem en daar kies voor: "Instellen als Achtergrond Vandaag" dan zit er een hele waas over de afbeelding heen 

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 06-02-2007 12:27 ]
Verwijderd
Als je een afbeelding opend, dan kun je onder menu (rechts onder) aanklikken; inst. als achtergrond Vandaag. Vervolgens krijg je een scherm waarin je de afbeelding kan verschuiven tov je scherm en je de doorzichtigheidsnivo kan instellen.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:23:
Hoe kan je de achtergrond van de P3300 veranderen? Want als ik een plaatje neem en daar kies voor: "Instellen als Achtergrond Vandaag" dan zit er een hele waas over de afbeelding heen
succes
Super! Thnx!Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:32:
[...]
Als je een afbeelding opend, dan kun je onder menu (rechts onder) aanklikken; inst. als achtergrond Vandaag. Vervolgens krijg je een scherm waarin je de afbeelding kan verschuiven tov je scherm en je de doorzichtigheidsnivo kan instellen.
succes
edit:
Het is nu zo! Ben er wel tevreden over

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 06-02-2007 13:39 ]
Ik heb een rare fout:
Als ik een SMS verstuur waar bijvoorbeeld een ' in staat, dan kan ik gelijk nog maar 70 karakters per bericht gebruiken.
Vreemd toch? Hebben jullie dit ook?
Als ik een SMS verstuur waar bijvoorbeeld een ' in staat, dan kan ik gelijk nog maar 70 karakters per bericht gebruiken.
Heb het vroeger met oude telefoon wel gehad dat bepaalde tekens op 1 of andere manier veel ruimte innamen. Best bizar.mycosis schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:15:
Ik heb een rare fout:
Verwijderd
nop, ik nietmycosis schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:15:
Ik heb een rare fout:
Verwijderd
Nog even een vraagje, heeft T-Mobile die bereikbaarheids problemen onder de knie???
Of is het nog altijd iets-met-peren zeg maar?
je telefoon ziet dat als een diacriet. Dat neemt meer posities in dan een normaal (alfa-)nummeriek teken. Ik dacht persoonlijk dat iedere telefoon dat had.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik er persoonlijk nog nooit last van gehad heb. Waarom anderen wel en ik niet, geen idee.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:02:
Nog even een vraagje, heeft T-Mobile die bereikbaarheids problemen onder de knie???
Verwijderd
nog steeds iets met peren ja..Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:02:
ik heb nu bijna elke dag het probleem dat mijn opslag kaartje niet goed leesbaar is....wel balen zeg...denk dat ik er maar eens een papiertje tussen moet gaan doen.
Oh ja ik heb hem geformateerd naar fat32, maar een dag later gelijk alweer problemen...
Oh ja ik heb hem geformateerd naar fat32, maar een dag later gelijk alweer problemen...
Wat me opvalt is de processor van de P3300. Is 200 mhz wel voldoende?DjWannaB2002 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 00:53:
[...]
Dit zijn voor mij de pluspunten t.o.v. de MIO die ik nu even snel kan bedenken:
+ Mooier design
+ Beter met 1 hand te bedienen
+ Betere geluidskwaliteit
+ HTC
+ Kleiner
Maar je kan beter voor jezelf bepalen wat jij wil. Lees gewoon de topics over de P3300 en de MIO door en maak je eigen beslissing. Het is net waar jou prioriteiten liggen. Als je vragen over het toestel zelf hebt mag je dat gerust hier vragen. Maar vragen naar vergelijkingen heeft in mijn ogen weinig zin, die kan je net zo goed zelf doen.
edit:
Laatste wat ik er nog over wil zeggen is het volgende. Kijk eens naar hoe lang de MIO al op de markt is en hoe lang de P3300 nu op de markt is. Kijk dan ook eens naar de topics, en je zal zien dat we met de P3300 al op topic nr 3 zitten, maar de MIO ook, terwijl deze al een stuk langer op de markt is. Zegt toch ook iets denk ik......
Of dit topic is gewoon veel mooier
Het is voldoende. Maar hangt er ook van af wat jij allemaal wil doen. Filmpjes kijken gaat, maar moet je ze wel downscalen naar 320x240. Doe je dat dan loopt het soepel.etienne1 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:53:
[...]
Wat me opvalt is de processor van de P3300. Is 200 mhz wel voldoende?
Ik zelf heb geen ervaringen met PDA's en dus ook niet met verschillende snelheden, maar op het moment heb ik dingen nog niet als storend langzaam ervaren.
Deze 200Mhz is ook niet te vergelijken met een intel processor van 200 Mhz. Andere architectuur. Vergelijk het maar met Apple en Intel, ook totaal anders.
Verwijderd
Orange Shop Roosendaal: M650 bij 2jr Orange 25 abbo: 169,95.
Voor de mensen die daar geinteresseerd in zijn....
Voor de mensen die daar geinteresseerd in zijn....
Je kan hem ook naar 260mhz brengen met batterystatusetienne1 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:53:
[...]
Wat me opvalt is de processor van de P3300. Is 200 mhz wel voldoende?
zie link
http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm
paul
Hi
voor degene die interesse hebben tomtom navigator 6.030 is uit ,hier te halen
http://www.tomtom.com/support/index.php?FID=6736&Lid=1
paul
paul
Ik hadf het laatst dus ook. Maar het is bij mij niet altijd. Nu is het niet meer namelijk. Geen idee waardoor het komt. Er zijn twee verschillende tekens zie ik net. Een rechte en een schuine. Die schuine veroorzaakt het probleem.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:28:
[...]
Heb het vroeger met oude telefoon wel gehad dat bepaalde tekens op 1 of andere manier veel ruimte innamen. Best bizar.
[ Voor 13% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 06-02-2007 18:55 ]
Klopt, schijnt speciale update te zijn voor de P3300/Compact III. Wat er precies anders aan is weet ik niet. Vermoed dat het te maken heeft met mappen die je op je geheugenkaart wil zetten en die die zonder die update anders niet leest.1475paul schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:48:
Hi
paul
Altijd leuk die updates, maar wat is precies het voordeel?1475paul schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:48:
Hi
paul
Verwijderd
Ik heb ook verbindings problemen met mijn MDA compact 3.
Ik ondervind deze problemen sinds zaterdag toen ik mijn nieuw verkregen duo simkaart ben gaan gebruiken. Hiervoor (toestel pas 2/3 weken in bezit) geen problemen ondervonden. En om opmerkingen voor te zijn: ik zet niet 2 toestellen gelijk aan, maar om en om. Wellicht zit er een klein probleem in bepaalde series sim-kaarten van T-mobile, mogelijk icm met opnieuw aan en afmelden van toestel na switch of even buiten bereik van zendmast te zijn geweest???
Voor de verdere gegevens waar eerder om werd gevraagd:
Rom: 1.13.114.1 NLD
Rom datum: 9/22/06
Radio versie: 02.49.90
Protocolversie: 4.1.13.25
ExtRom versie: 1.13.114.101
Zijn er ook mensen die geen problemen hebben die een andere rom versie als ik hebben?
Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt, baal er enorm van dat ik deze problemen nu ook sinds enkele dagen ondervind.....Lezen er toevallig ook mensen die werken bij de TD van T-mobile dit forum???
EDIT:
Enkele berichten hieronder heb ik nog eventuele verdere aanvullende info en mogelijke zaken staan die er mee te maken kunnen hebben namelijk:
*verbinding gprs
*locatie thuis/werk
Ik ondervind deze problemen sinds zaterdag toen ik mijn nieuw verkregen duo simkaart ben gaan gebruiken. Hiervoor (toestel pas 2/3 weken in bezit) geen problemen ondervonden. En om opmerkingen voor te zijn: ik zet niet 2 toestellen gelijk aan, maar om en om. Wellicht zit er een klein probleem in bepaalde series sim-kaarten van T-mobile, mogelijk icm met opnieuw aan en afmelden van toestel na switch of even buiten bereik van zendmast te zijn geweest???
Voor de verdere gegevens waar eerder om werd gevraagd:
Rom: 1.13.114.1 NLD
Radio versie: 02.49.90
Protocolversie: 4.1.13.25
ExtRom versie: 1.13.114.101
Zijn er ook mensen die geen problemen hebben die een andere rom versie als ik hebben?
Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt, baal er enorm van dat ik deze problemen nu ook sinds enkele dagen ondervind.....Lezen er toevallig ook mensen die werken bij de TD van T-mobile dit forum???
EDIT:
Enkele berichten hieronder heb ik nog eventuele verdere aanvullende info en mogelijke zaken staan die er mee te maken kunnen hebben namelijk:
*verbinding gprs
*locatie thuis/werk
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 22:48 ]
Voor zover ik weet is dat ook de laatste officiele versie. Ik heb dezelfde, ook een duo sim maar gelukkig geen verbindingsproblemen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 20:49:
[...]
Op de site van T-Mobile is wel een update te krijgen trouwens, en die voegt voornamelijk een Blackberry Client toe. Maar als je goed kijkt staat er ook bij dat 'enkele bugs' verholpen zijn. Welke bugs dan, geen idee, dat staat er juist weer niet bij.
Kennen jullie trouwens een programma dat de GPS gegevens naar een site toestuurt, zodat thuisblijvers kunnen zien waar je uitspookt?
Zoiets als dit, http://www.geocities.com/oxcarz12/ ?Red devil schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:26:
Kennen jullie trouwens een programma dat de GPS gegevens naar een site toestuurt, zodat thuisblijvers kunnen zien waar je uitspookt?
Ongetwijfeld zijn er veel meer van dit soort programma's, grote moderne transportbedrijven gebruiken ze bijvoorbeeeld om te weten waar hun vrachtwagens uithangen.
Verwijderd
Maar ik heb een MDA compact 3....Welke update zou ik dan moeten hebben, de MDA3 of de Compact update.....en welke versie heb jij er opstaan?
Dat is een goeie vraag, zover was ik nog niet eens. Op de site van T-Mobile log ik in met m'n persoonlijke account, geef aan dat ik een MDA Compact III heb, en klik dan op hardware update. Dan zou ik toch mogen verwachten dat ie me de juiste versie voor mijn phone voorschotelt, lijkt me. Misschien is het beter eerst even te bellen met de helpdesk om te vragen welke versie je hebben moet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:47:
Maar ik heb een MDA compact 3....Welke update zou ik dan moeten hebben, de MDA3 of de Compact update.....en welke versie heb jij er opstaan?
Zelf heb ik gewoon de standaard ROM zonder de update.
Verwijderd
Heb je een Pocket internet totaal pakket bij je telefoon of niet? Ik zelf namelijk niet, lees eerder ook da het mogelijk met gprs verbinding en aan en afmelden daarvan te maken kan hebben.....Tevens is het zo dat ik als ik mijn telefoon aanzet ik in de balk boven 2 pijltjes krijg, links/rechts met een kruisje. Als ik bijvoorbeeld een gps update heb gedaan en daarna de verbinding verbreek met gprs, blijft er een grote G in een wit blokje staan......wellicht zou hier ook iets kunnen liggen....
Ook raar:
Toen ik van morgen thuis was, problemen met de verbinding,
Op werk niet,
Toen ik weer thuiskwam, problemen met de verbinding....
humzz.....word er niet happy van allemaal....
Ook raar:
Toen ik van morgen thuis was, problemen met de verbinding,
Op werk niet,
Toen ik weer thuiskwam, problemen met de verbinding....
humzz.....word er niet happy van allemaal....
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 22:42 ]
Ja, ik heb wel PIT genomen, vooral omdat ik dan TomTom met korting aan kon schaffen en bovendien kreeg ik het eerste jaar PIT voor de helft van de normale prijs (ik heb een tweejarig abonnement). Maar ook al kost het me dus niks, meestal sluit ik eventuele openstaande GPRS verbindingen met de hand af, bijvoorbeeld na het updaten van QuickGPS of het updaten van de virusscanner.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:35:
Heb je een Pocket internet totaal pakket bij je telefoon of niet? Ik zelf namelijk niet, lees eerder ook da het mogelijk met gprs verbinding en aan en afmelden daarvan te maken kan hebben.....
Verwijderd
maar blijft er dan bij jou ook een grote G bovenin beeld staan ipv een kruisje met 2 pijltjes als je PIT hebt gesloten.....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 22:51 ]
Ja, maar dat hoort zo. Het wil niet zeggen dat je dan verbinding hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:44:
maar blijft er dan bij jou ook een grote G bovenin beeld staan ipv een kruisje met 2 pijltjes als je PIT hebt gesloten.....
Er is ook OMAPCLOCK heb ik gelezen maar is dat niet te gevaarlijk voor oververhitting?1475paul schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:47:
[...]
Je kan hem ook naar 260mhz brengen met batterystatus
zie link
http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm
paul
OmapClock werkt niet zo goed. Ten minste niet bij mij, kreeg maar een half scherm te zien. Ik gebruik naar volle tevredenheid battery status. Ook op 260Mhz en geen problemen tegen gekomen.etienne1 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:08:
[...]
Er is ook OMAPCLOCK heb ik gelezen maar is dat niet te gevaarlijk voor oververhitting?
Verwijderd
Volgens mij had ik ergens gelezen dat je hem naar FAT moest formateren. kan het mis hebben was ergens halverwege deel 2 volgens mij.Michel242186 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:48:
ik heb nu bijna elke dag het probleem dat mijn opslag kaartje niet goed leesbaar is....wel balen zeg...denk dat ik er maar eens een papiertje tussen moet gaan doen.
260Mhz, vanaf opstarten automatisch,
ik ga in ieder geval niet meer terug.
ik ga in ieder geval niet meer terug.
Tha
Nu had ik gister google maps even geinstalleerd, maar tijdens de testrit...sprong steeds het scherm in standby.....weet iemand nog hoe ik dit ook alweer aan kan passen...??
Met TomTom nooit problemen gehad die draaide gelijk goed zonder dat het scherm uitsprong.
Met TomTom nooit problemen gehad die draaide gelijk goed zonder dat het scherm uitsprong.
Start ---- instellingen ---- (tab eronder) systeem --- (scroll naar beneden) verlichting.Michel242186 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:52:
Nu had ik gister google maps even geinstalleerd, maar tijdens de testrit...sprong steeds het scherm in standby.....weet iemand nog hoe ik dit ook alweer aan kan passen...??
Tha
Gisteren heb ik NoniGPSPlot eens geprobeerd... en dat werkt erg goed!
Vooral leuk vind ik dat je de afgelegde route kunt exporteren naar Google Maps kml-formaat. Je kunt helaas geen eerder opgeslagen route exporteren, alleen de huidige route.
Vooral leuk vind ik dat je de afgelegde route kunt exporteren naar Google Maps kml-formaat. Je kunt helaas geen eerder opgeslagen route exporteren, alleen de huidige route.
Maar je kan wel eerder opgeslagen tracks weer inlezen en dan exporteren.Canard schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:13:
Gisteren heb ik NoniGPSPlot eens geprobeerd... en dat werkt erg goed!
Hij zal wel iets warmer worden, maar meestal merk je sneller dat je teveel overklokt doordat hij onstabiel wordt ipv dat hij te warm wordt. 240 Mhz kun je zonder enig risico doen, 260 lijkt ook prima te gaan, daarboven is het ieder-voor-zich. Vermoedelijk gaan ze wel moeilijk doen over de garantie als je je phone opblaast, al vraag ik me af hoe ze dat kunnen zien.etienne1 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:08:
Er is ook OMAPCLOCK heb ik gelezen maar is dat niet te gevaarlijk voor oververhitting?
Overigens is er ook het freeware programma BatteryStatus, dat o.a. ook kan overklokken (ondanks de naam). Het voordeel daarvan is dat deze de gemaakte instellingen ook onthoudt als je de telefoon uit en weer aanzet, Omapclock schijnt dit niet te doen.
Iemand Orange internet en MMS aan de praat gekregen op de HTC P3300? Orange World met WAP werkt wel, maar alle data verbindingen voor internet geven direct een melding "verbinding verbroken door provider" MMS testje blijft hangen op 0% met een open GPRS verbinding.
Heb van Orange .cab ontvangen, maar nog steeds met hetzelfde resultaat
.
HELP!
Alvast bedankt
Heb van Orange .cab ontvangen, maar nog steeds met hetzelfde resultaat
HELP!
Alvast bedankt
Welk programma gebruiken jullie om screenshots te maken?
Ik heb Resco Photoviewer geprobeerd, maar dat werkt niet met touchscreen.
Ook heb ik XnView Pocket geprobeert, maar daar moet je met toets combinaties werken, en er zit geen toetsen op de P3300.
Dan heb ik ook nog Pocket Screen Capture geprobeerd, maar die maakt slechte kwaliteit screenshots en slaat ze op in bmp.
Iemand nog suggesties?
Ik heb Resco Photoviewer geprobeerd, maar dat werkt niet met touchscreen.
Ook heb ik XnView Pocket geprobeert, maar daar moet je met toets combinaties werken, en er zit geen toetsen op de P3300.
Dan heb ik ook nog Pocket Screen Capture geprobeerd, maar die maakt slechte kwaliteit screenshots en slaat ze op in bmp.
Iemand nog suggesties?
Hier staan er twaalf verschillende:DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:43:
Welk programma gebruiken jullie om screenshots te maken? Iemand nog suggesties?
http://www.pocketpccity.c...encapture-datesort-1.html
Op m'n vorige smartphone (SPV C500) had ik iets wat dacht ik SSMART heette, maar dat kan ik even niet terugvinden. Dat werkte goed in ieder geval.
edit: ik heb het teruggevonden. Het heet Smartss (bijna goed dus
[ Voor 14% gewijzigd door grun93 op 07-02-2007 19:13 . Reden: aanvulling ]
SPB Software heeft een nieuwe applicatie op de markt gebracht - SPB Mobile Shell
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en
Heb het nu geïnstalleerd en ziet er erg goed uit, dit kon wel eens een blijvertje worden op mijn telefoon. Alles is zo gemaakt dat je met een hand snel alles kunt bedienen.
* The most important information at one screen
* Phone style menu
* Weather forecasts
* Photo speed dial
* World time
* Launcher
* Big dynamic tabs on Today
* Color based themes
* Smart contact search
* Auto-hide mode for Today plug-ins

Heb het nu geïnstalleerd en ziet er erg goed uit, dit kon wel eens een blijvertje worden op mijn telefoon. Alles is zo gemaakt dat je met een hand snel alles kunt bedienen.
* The most important information at one screen
* Phone style menu
* Weather forecasts
* Photo speed dial
* World time
* Launcher
* Big dynamic tabs on Today
* Color based themes
* Smart contact search
* Auto-hide mode for Today plug-ins

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ziet er echt heel vet uit vind ik, ik gebruik nu de iPhone skin vind het ideaal die grote icoontjes op je desktopXanion schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:53:
SPB Software heeft een nieuwe applicatie op de markt gebracht - SPB Mobile Shell
Tha
Verwijderd
Onbereikbaarheids -update
Net contact gehad met t-mobile....probleem word erkend, zijn bezig met onderzoek naar oplossing. Krijg hierover nog terugkoppeling van hun. Ben benieuwd.....Werd gezegd dat ik toch 2 weken rekening moest houden voor dat er iets meer bekend is over de oplossing/probleem. Ben benieuwd wat het is....iemand misschien al wat meer info?
Grtz
Net contact gehad met t-mobile....probleem word erkend, zijn bezig met onderzoek naar oplossing. Krijg hierover nog terugkoppeling van hun. Ben benieuwd.....Werd gezegd dat ik toch 2 weken rekening moest houden voor dat er iets meer bekend is over de oplossing/probleem. Ben benieuwd wat het is....iemand misschien al wat meer info?
Grtz
Als ik dat probeer, krijg ik bij het exporteren een foutmelding in de trant van "No track to save"Invisible_man schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:18:
[...]
Maar je kan wel eerder opgeslagen tracks weer inlezen en dan exporteren.
edit:
nog een keer geprobeerd en nu werkt 't wel... zal wel iets verkeerd gedaan hebben
nog een keer geprobeerd en nu werkt 't wel... zal wel iets verkeerd gedaan hebben

[ Voor 15% gewijzigd door Canard op 07-02-2007 13:38 ]
Toen ik die wilde downloaden waren ze op verzoek van Apple al verwijderedTha schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:01:
[...]
Ziet er echt heel vet uit vind ik, ik gebruik nu de iPhone skin vind het ideaal die grote icoontjes op je desktop
Bedankt voor de tip! Super applicatie, heb nog wel een aantal feature requests, maar deze zijn ook al aangegeven in het forum aldaar.Xanion schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:53:
Dit wordt zeker dè applicatie voor mijn 3300
Hij is gewoon te maken met een aantal programma's icm bepaalde settings, icons kan ipv iPhone ook gewoon de icons gebruiken van de programma's zelf.Xanion schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:40:
[...]
Toen ik die wilde downloaden waren ze op verzoek van Apple al verwijdered
ik gebruik cLaunch voor de bovenste icons en phoneAlarm voor de rij van 4 onderaan zegmaar.
edit: wil het wel ff laten zien, maar hoe krijg ik een screenshot uit me MDA
[ Voor 8% gewijzigd door Tha op 07-02-2007 14:06 ]
Tha
Maar als je goed zoekt vast nog wel ergens te vinden.Xanion schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:40:
[...]
Toen ik die wilde downloaden waren ze op verzoek van Apple al verwijdered
Paar posts boven jeTha schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:49:
[...]
...
Pocket Controller bijvoorbeeld, ook direct je MDA via je desktop te beheren en over te nemen
[ Voor 18% gewijzigd door Kroontje op 07-02-2007 14:27 ]
Verwijderd
Off TopicTha schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:49:
[...]
Hij is gewoon te maken met een aantal programma's icm bepaalde settings, icons kan ipv iPhone ook gewoon de icons gebruiken van de programma's zelf.
ik gebruik cLaunch voor de bovenste icons en phoneAlarm voor de rij van 4 onderaan zegmaar.
Heb nog wel een scanner staan
top, zie je zoVerwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:28:
[...]
[i]Off topic [/i]
Heb nog wel een scanner staan
Tha
Dit topic is gesloten.