Hmz, heb net pocket plus erop gezet en mijn MDA bleef hangen op het laden icoontje dus denk probeer de knop soft-reboot of zoiets maar nu zie ik t t-mobile begin scherm met versies e.d. en daarna nix meer (scherm blijgt uit ) wat kan ik hieraan doen heb de batterij er al uit en ingedaan en verschillende keren mda uitgezet en aangezet
@DjWannaB2002
mooie topic weer...
is er geen mooie topic starter troffee ;P
total commander...de arm installer moet goed zijn...
welke versie heb je?
ik heb 2.5PB2
en dan ga ik helemaal terug naar de root met total commander en daar heb je een mapje met '\\plugins' en daarin een mapje met 'registry'... althans zo werkt t bij mij
Ik heb ook geklaagd bij t-mobile, over onbereikbaar, maar ja geen verdere info dan wat iedereen krijgt...
@Dave 318ti
een harde reset kan het oplossen
of je gaat met een zaklamp schijnen op je scherm... en dan in de wc of een donkere kamer proberen om naar instellingen te komen... van je licht en die dan wat feller zetten..
en gooi meteen die slider weg van pocketplus...
@DJWannaB2002, misschien kun je bij pocketplus in de TS een LET OP! zetten? dat ze die slider van de verlichting weg moeten gooien...
@iedereen
wel grappig dat iedereen met pocketplus dat probleem heeft...
kan me niet voorstellen dat iedereen t koopt... toen de trial op was heb ik hem weggegooid want ik gebruikte m amper...
heb alles onder voice control staan. werkt ook goed...
mooie topic weer...
welke versie heb je?
ik heb 2.5PB2
en dan ga ik helemaal terug naar de root met total commander en daar heb je een mapje met '\\plugins' en daarin een mapje met 'registry'... althans zo werkt t bij mij
Ik heb ook geklaagd bij t-mobile, over onbereikbaar, maar ja geen verdere info dan wat iedereen krijgt...
@Dave 318ti
of je gaat met een zaklamp schijnen op je scherm... en dan in de wc of een donkere kamer proberen om naar instellingen te komen... van je licht en die dan wat feller zetten..
@DJWannaB2002, misschien kun je bij pocketplus in de TS een LET OP! zetten? dat ze die slider van de verlichting weg moeten gooien...
@iedereen
kan me niet voorstellen dat iedereen t koopt... toen de trial op was heb ik hem weggegooid want ik gebruikte m amper...
[ Voor 9% gewijzigd door SeenD op 01-02-2007 13:26 ]
Something something
Verwijderd
Tijdje geleden al een keer gepost: als ik radio luister op het werk (uiteraard via koptelefoon) dan gaat dat ding spontaan mijn vrouw bellen...Ik weet nu zeker dat het te maken heeft met voicedialling: ik startte zojuist de radio op en kreeg eerst het scherm van voicedialling te zien voordat de radio begon. En nee, ik zat niet met m'n dikke duim op het knopje te drukken...8)7
Ik meen te herinneren dat iemand hierop reageerde met hetzelfde probleem: heb jij het kunnen oplossen? Iemand anders?
Ik meen te herinneren dat iemand hierop reageerde met hetzelfde probleem: heb jij het kunnen oplossen? Iemand anders?
Zie de TS. Daar staat het in hoe je dit via een hack kan fixen.Oesie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:06:
* Oesie is nu ook bezitter van een HTC Artemis/P3300
Het toestel heb ik gekocht in combinatie met een Orange EUR 50 verlenging van een jaar. De shop waar ik hem heb gekocht (gsm-shop.nl te Utrecht) had daar een mooie prijs van EUR 248,- volgens mij de goedkoopste nu. De verkoper heeft er voor me nog een gratis autolader bij gedaan
Nu even over het toestel. Wat ik tot nu toe heb gezien/gechecked van het toestel is enkel positief op een ding na. Ik heb voor tekstinvoer alleen maar het toetsenbord terwijl ik bij mijn S100, 9100 minimaal de volgende mogelijkheden had:
- toetsenbord
- phonepad
- blockrecognizer
- letterrecognizer
Nu vind ik de invoer via alleen zo'n toetsenbordje echt waardeloos en zou dus graag de letterrecognizer terug willen hebben en een phonepad eigenlijk ook wel. Heeft er iemand enig idee of dit kan en zo ja hoe?
Volgens mij wordt dit probleem veroorzaakt door de trackbal die op de p3300 zit. Als je namelijk hiermee beweegt loopt ie ook door alle tabs van PocketPlus door en ook de icoontjes. Dus door gewoon je trackbal/wiel te gebruiken kun je in een keer de verlichting uitzetten als je pech hebt.SeenD schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:14:
@DjWannaB2002
@iedereen![]()
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
hmz, hoe doe ik een harde reset ?
hoe kan ik zo snel mogelijk in menu kom ? om derlichting aan te zetten...???
hoe kan ik zo snel mogelijk in menu kom ? om derlichting aan te zetten...???
@ dave318
zet m aan... net zolang tot je denkt dat ie klaar is met laden... hij doet het wel... alleen de achtergrond verlichting is uitgeschakeld.
dus zet m aan wacht een minuutje ofzo
pak ondertussen een zaklamp, een felle...
ga naar een donkere kamer, wc of iets dergelijks.
schijn er schuin op en probeer je pincode in te typen
en dan probeer naar de instellingen te gaan om de verlichting aan te passen...
zo is het bij mij en een paar anderen ook gelukt
succes.
of hang m aan het stroom of de usb kabel... misschien dat de verlichting instellingen dan anders zijn...
als het niet lukt dan is een harde reset een optie... dat doe je door uhm... opstarten en dan de 2 softtoetsen ingedrukt te houden en een pen in de softreset knop ding... succes.
zet m aan... net zolang tot je denkt dat ie klaar is met laden... hij doet het wel... alleen de achtergrond verlichting is uitgeschakeld.
dus zet m aan wacht een minuutje ofzo
pak ondertussen een zaklamp, een felle...
ga naar een donkere kamer, wc of iets dergelijks.
schijn er schuin op en probeer je pincode in te typen
en dan probeer naar de instellingen te gaan om de verlichting aan te passen...
zo is het bij mij en een paar anderen ook gelukt
of hang m aan het stroom of de usb kabel... misschien dat de verlichting instellingen dan anders zijn...
als het niet lukt dan is een harde reset een optie... dat doe je door uhm... opstarten en dan de 2 softtoetsen ingedrukt te houden en een pen in de softreset knop ding... succes.
Something something
Ok ik wist niet dat het in het mapje plugins zat, zal eens kijken.SeenD schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:14:
@DjWannaB2002
mooie topic weer...is er geen mooie topic starter troffee ;P
welke versie heb je?
ik heb 2.5PB2
@Dave 318ti
@iedereen![]()
Heb het stukje over Pocket Plus boven aan de FAQ lijst gezet.
Ennuh dank voor je compliment over de TS
Ik gebruik pocket plus trouwens wel regelmatig. Vind het erg handig die shortcuts op het today scherm. Verder trouwens nog nooit problemen met vastlopers gehad icm Pocketplus.
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 01-02-2007 14:07 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Is er trouwens een manier om bepaalde woorden als voorkeur in te stellen bij de phonepad?
We ipv Ze
Ik ipv il
Kan je ook nieuwe woorden toevoegen?
We ipv Ze
Ik ipv il
Kan je ook nieuwe woorden toevoegen?
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 01-02-2007 14:06 ]
Verwijderd
bij mij lukt het als ik op de 2 \\ tik of \\\ in de adresbalk typ: Dan verschijnt vanzelf een map met registry.DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:37:
[...]
hmmm lukt bij mij niet op die manier
Of heb ik de verkeerde Total Commander geïnstalleerd?
Heb de arm/xscale/pxa geïnstalleerd. Of moet ik de mips | sh3
Ook ik heb de ar,/xscale versie gedownload.
Ja, dat was ik. Nee, ik heb het niet op kunnen lossen. Het kan misschien ook toen geweest zijn dat ik op alle knopjes zat te duwen om het toestel uit te proberen.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:16:
Verbindingsproblemen: update
Ik ben net gebeld door T-Mobile aftersales voor een oplossing. Omdat ik het toestel in principe niet kwijt wil, heb ik het nu zo geregeld dat ik voorlopig er een leentoestel bij krijg. De SIM in het tijdelijk toestel voor de bereikbaarheid en ik kan de agenda, navigatie e.d. van de P3300 blijven gebruiken. Handig is het niet, maar ik ben bereikbaar. En ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.
Op de vraag wanneer het probleem is opgelost kon T-Mobile geen antwoord geven. "...maar lang kon het niet duren, het kost hun immers ook geld."
Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig, in samenwerking met HTC.
We wachten af.
Ik ben net gebeld door T-Mobile aftersales voor een oplossing. Omdat ik het toestel in principe niet kwijt wil, heb ik het nu zo geregeld dat ik voorlopig er een leentoestel bij krijg. De SIM in het tijdelijk toestel voor de bereikbaarheid en ik kan de agenda, navigatie e.d. van de P3300 blijven gebruiken. Handig is het niet, maar ik ben bereikbaar. En ik ga er vanuit dat het tijdelijk is.
Op de vraag wanneer het probleem is opgelost kon T-Mobile geen antwoord geven. "...maar lang kon het niet duren, het kost hun immers ook geld."
We wachten af.
Verwijderd
Oo.... jij heb tenminste een ''oplossing'' gekregen... ik kreeg van de kl**tzakken van aftersales te horen dat ik hem eerst minimaal 3x ter reperatie moet aanbieden.. voordat ik een vervangend toestel kan krijgen.MrEd79 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:19:
Verbindingsproblemen: update
We wachten af.
Er is nu een precedent, dus probeer het nog een keer zou ik zeggen. Mogelijk dat ze zelf nu ook zien dat reparatie geen nut heeft en daarom wat gemakkelijker zijn geworden.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:01:
[...]
Oo.... jij heb tenminste een ''oplossing'' gekregen... ik kreeg van de kl**tzakken van aftersales te horen dat ik hem eerst minimaal 3x ter reperatie moet aanbieden.. voordat ik een vervangend toestel kan krijgen.
sorry maar dat is niet meer dan de standaard procedure, je zal net de verkeerde treffen, dus hou het even op het enkelvoud danVerwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:01:
[...]
Oo.... jij heb tenminste een ''oplossing'' gekregen... ik kreeg van de kl**tzakken van aftersales te horen dat ik hem eerst minimaal 3x ter reperatie moet aanbieden.. voordat ik een vervangend toestel kan krijgen.
Tha
Als je dat combineerd met wat in de TS staat dan heb je dus een een phonepad en Block- en Letterrecognizer.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:00:
@ Oesie:
Op het HTC P3600 topic kreeg ik deze link van adewidt, waarvoorHet werkt perfect! Geen phonepad helaas, maar wel Block- en Letterrecognizer!
CAB naar je pda kopiëren, installeren, klaar!
Als ik gebeld ben en ik neem mijn telefoon op, en ik zet de telefoon uit is er dan een mogelijkhed om deze uit te zetten met een knop aan de voorzijde ipv die aan de zijkant dit werkt volgens mij wat sneller en eenvoudiger voor mijzelf.
[ Voor 5% gewijzigd door babybox op 01-02-2007 19:46 ]
Firefox - Iphone
Wat bedoel je precies? Bedoel je het belsignaal uitzetten? Dat doe ik altijd door op het speakertje te klikken/drukken rechts boven en dan op stil te zetten. Hoef je niet elke keer schuifje naar beneden te doen.babybox schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:45:
Als ik gebeld ben en ik neem mijn telefoon op, en ik zet de telefoon uit is er dan een mogelijkhed om deze uit te zetten met een knop aan de voorzijde ipv die aan de zijkant dit werkt volgens mij wat sneller en eenvoudiger voor mijzelf.
Voor degene die een goede agenda vervanger zoeken raad ik Pocket Informant aan. Kan je echt superveel dingen instellen naar je eigen werkwijze.
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:00:
@ Oesie:
Op het HTC P3600 topic kreeg ik deze link van adewidt, waarvoorHet werkt perfect! Geen phonepad helaas, maar wel Block- en Letterrecognizer!
CAB naar je pda kopiëren, installeren, klaar!
DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:13:
[...]
Als je dat combineerd met wat in de TS staat dan heb je dus een een phonepad en Block- en Letterrecognizer.
[ Voor 14% gewijzigd door Oesie op 01-02-2007 20:23 ]
Aan eddyeagle :
www.mapking.com
Heel veel plaatsen in Azie te krijgen, maar de kwaliteit wisselt erg. IN THailand rij ik erg vaak naast de snelweg of wordt ik tegen het verkeer in gestuurd. SIngapore is weer zo goed dat het te vergelijken is met TomTom. Beijing, fietste ik alleen maar (tot ie gejat werd...)
aan MrEd79 :
DOPOD versie is inderdaad de Aziatische merknaam voor een HTC maar ze zijn daar sneler met de firmware updates. Nu op 1.28, zie forum.xda-developers.com
www.mapking.com
Heel veel plaatsen in Azie te krijgen, maar de kwaliteit wisselt erg. IN THailand rij ik erg vaak naast de snelweg of wordt ik tegen het verkeer in gestuurd. SIngapore is weer zo goed dat het te vergelijken is met TomTom. Beijing, fietste ik alleen maar (tot ie gejat werd...)
aan MrEd79 :
DOPOD versie is inderdaad de Aziatische merknaam voor een HTC maar ze zijn daar sneler met de firmware updates. Nu op 1.28, zie forum.xda-developers.com
Verwijderd
Is het zo dat hoe vaker je TomTom gebruikt hoe eerder ie een fix vindt? Ik moet namelijk mijn toestel vaker soft - resetten, en dan lijkt het echt steeds weer een eeuwigheid te duren voor hij satellieten vindt.
Misschien moet ik maar eens een harde reset proberen, misschien dat ie door de freshe install langer stabiel blijft. En hopelijk vaak TomTom kan gebruiken zonder te resetten. Verder staat mijn GPS-baudsnelheid op 9600, is dit misschien niet goed?
Misschien moet ik maar eens een harde reset proberen, misschien dat ie door de freshe install langer stabiel blijft. En hopelijk vaak TomTom kan gebruiken zonder te resetten. Verder staat mijn GPS-baudsnelheid op 9600, is dit misschien niet goed?
Nee dat is niet wat ik bedoel (alhoewel hetgeen jij noemt ook wel interessant klinkt, leg eens uit hoe je dat precies doet?)DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:12:
[...]
Wat bedoel je precies? Bedoel je het belsignaal uitzetten? Dat doe ik altijd door op het speakertje te klikken/drukken rechts boven en dan op stil te zetten. Hoef je niet elke keer schuifje naar beneden te doen.
Wat ik bedoel is, hoe ik de telefoon uitkan zetten (dwz de verlichting), dit kun je doen door op de re. knop rechts boven te drukken. Maar als je net gebeld bent kan het handig zijn (in mijn geval hoor) om dan de telefoon aan het eind v.h. gesprek uit te zetten aan de voorzijde (bijvoorbeeld een hardware-toets), dan hoef ik mijn vingers niet te verplaatsen
Firefox - Iphone
Ik heb bij Outlook ingesteld dat ze moeten worden weergegeven/gesorteerd als: "Opslaan als", en dat neemt hij op de MDA gewoon over.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:31:
[...]
Weet niet precies welk PC programma je bedoeld. Als je Active Sync bedoeld, dat krijg ik niet werkend bij mij. Krijg elke keer de bekende foutmelding: 85010014
Ik blijf maar vragen:
Als ik contactpersonen opsla, dan staat de ene keer eerst de achternaam en dan de voornaam, en de andere keer weer eerst de voornaam en dan de achternaam. Hoe kan ik er voor zorgen dat alle namen worden weergegeven als eerst de voornaam en dan de achternaam?
Dus niet: Jansen, Peter
Maar: Peter Jansen
Nu staat het dus door elkaar
* Oesie kwam vandaag achter het volgende wat misschien ook wel in handleiding staat maar toch:
Als je gebelt wordt en je telefoon staat op geluid en/of tril functie kan je dit uitzetten zodra je gebeld wordt door het volume één tikje naar beneden te doen. Hiermee wordt de geluid en trilfunctie alleen voor het inkomende gesprek uitgeschakeld.
Als je gebelt wordt en je telefoon staat op geluid en/of tril functie kan je dit uitzetten zodra je gebeld wordt door het volume één tikje naar beneden te doen. Hiermee wordt de geluid en trilfunctie alleen voor het inkomende gesprek uitgeschakeld.
Gewoon lui dusbabybox schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:46:
[...]
Nee dat is niet wat ik bedoel (alhoewel hetgeen jij noemt ook wel interessant klinkt, leg eens uit hoe je dat precies doet?)
Wat ik bedoel is, hoe ik de telefoon uitkan zetten (dwz de verlichting), dit kun je doen door op de re. knop rechts boven te drukken. Maar als je net gebeld bent kan het handig zijn (in mijn geval hoor) om dan de telefoon aan het eind v.h. gesprek uit te zetten aan de voorzijde (bijvoorbeeld een hardware-toets), dan hoef ik mijn vingers niet te verplaatsen
Maar dat moet vast wel kunnen. Moet je even naar instellingen gaan en dan bij toetsinstellingen. Kan je daar vast veranderen.
Haha grapjasgwystyl schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:20:
[...]
Ik heb bij Outlook ingesteld dat ze moeten worden weergegeven/gesorteerd als: "Opslaan als", en dat neemt hij op de MDA gewoon over.
* Oesie nog iets ondekt in combinatie met SPB Pocket Plus.
Op de HTC heb je je 'OK' knopje waarmee je applicaties kunt 'sluiten' (blijft nog actief in windows, programma's kan je dan sluiten bij het geheugen). Wanneer je SPB Pocket Plus gebruikt wordt dit OK-knopje een kruisje waarmee je applicaties echt af kunt sluiten. Wanneer je echter het OK-knopje gebruikt in combinatie met SPB Pocket Plus wordt niet het sluit commando gestuurt van SPB Pocket Plus maar die van WM5 waarmee het programma dus nog blijft 'draaien'.
Heeft iemand daar een al een oplossing voor?
Op de HTC heb je je 'OK' knopje waarmee je applicaties kunt 'sluiten' (blijft nog actief in windows, programma's kan je dan sluiten bij het geheugen). Wanneer je SPB Pocket Plus gebruikt wordt dit OK-knopje een kruisje waarmee je applicaties echt af kunt sluiten. Wanneer je echter het OK-knopje gebruikt in combinatie met SPB Pocket Plus wordt niet het sluit commando gestuurt van SPB Pocket Plus maar die van WM5 waarmee het programma dus nog blijft 'draaien'.
Heeft iemand daar een al een oplossing voor?
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Wat ik wel begrijp is het volgende.
Als je geen Pocket + hebt geinstalleerd en je sluit een programma blijft dat eigenlijk nog actief en als je het dan echt helemaal wil afsluiten moet je dat doen door Start - Instellingen - Geheugen en dan daar programma's afsluiten.
Met Pocket + klik je op het kruisje en dan zijn programma's helemaal afgesloten, wat in mijn ogen ideaal is.
Maar wat je verder dan bedoeld snap ik niet helemaal. Weet ook niet wat je met het 'OK' knopje bedoeld. Zal zo eens kijken op mijn HTC P3300.
Als je geen Pocket + hebt geinstalleerd en je sluit een programma blijft dat eigenlijk nog actief en als je het dan echt helemaal wil afsluiten moet je dat doen door Start - Instellingen - Geheugen en dan daar programma's afsluiten.
Met Pocket + klik je op het kruisje en dan zijn programma's helemaal afgesloten, wat in mijn ogen ideaal is.
Maar wat je verder dan bedoeld snap ik niet helemaal. Weet ook niet wat je met het 'OK' knopje bedoeld. Zal zo eens kijken op mijn HTC P3300.
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 01-02-2007 22:49 ]
Die van HTC uitzetten. Kijk bij instellingen X button
Bij mij liep hij bij die van HTC vast.
Die van Pocket Plus werkt perfect
Volgens mij gebeurt dat ook zonder Pocket Plus. De X-button heet het, en je kunt het configureren in het systeemmenu. Als je op het kruisje klikt wordt het programma gesloten maar blijft wel draaien, en als je langer op het kruisje klikt is het echt weg.DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:48:
Op de P3300 zit links van je internet-knop de ok-knop (beide hardware buttons). Met de ok-knop kan je op de windows manier afsluiten. Natuurlijk zou ik graag op de Pocket+ manier afsluiten. Alleen omdat die hardware button is gekoppeld aan het afsluiten zonder Pocket+ blijven je programma's actief (zoals je zelf al zei).DjWannaB2002 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:48:
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Wat ik wel begrijp is het volgende.
Nu vraag ik me dus af of je die hardware button zo kan koppelen dat die via Pocket+ programma afsluit zodat ze niet actief blijven.
* Oesie vraagt zich of die nu wel te volgen is
Ah cool, je kan de hardware button changen naar de Pocket+ sluitfunctieOcram1971 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:55:
Die van HTC uitzetten. Kijk bij instellingen X button
LOL
Dat kan natuurlijk ook
Ga het zometeen gelijk aanpassen.

Dat kan natuurlijk ook
Ga het zometeen gelijk aanpassen.
Iemand GPS Tuner al aan de gang gekregen?
Dit is bijna wat ik bedoel> ik wil dus met een knop aan de voorzijde het kleurenscherm uitzetten (zoadat het geen stroom eet), dit kan normaal met de knop aan de rechter zijkant boven. Maar ik wil het mogelijk maken met een hardware knop voorzijde. Kan dit?Oesie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:00:
[...]
Op de P3300 zit links van je internet-knop de ok-knop (beide hardware buttons). Met de ok-knop kan je op de windows manier afsluiten. Natuurlijk zou ik graag op de Pocket+ manier afsluiten. Alleen omdat die hardware button is gekoppeld aan het afsluiten zonder Pocket+ blijven je programma's actief (zoals je zelf al zei).
Nu vraag ik me dus af of je die hardware button zo kan koppelen dat die via Pocket+ programma afsluit zodat ze niet actief blijven.
* Oesie vraagt zich of die nu wel te volgen is
Firefox - Iphone
Ik heb het snel even gecontroleerd maar de aan/uit button staat er niet bij dus deze kan je niet zomaar configureren lijkt me. Via het registry denk wel maar zoiets moet je dan niet aan mij vragenbabybox schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:24:
[...]
Dit is bijna wat ik bedoel> ik wil dus met een knop aan de voorzijde het kleurenscherm uitzetten (zoadat het geen stroom eet), dit kan normaal met de knop aan de rechter zijkant boven. Maar ik wil het mogelijk maken met een hardware knop voorzijde. Kan dit?
[ Voor 20% gewijzigd door Oesie op 02-02-2007 16:40 ]
Ik werd vanmiddag gebeld door de Orange dat het toestel leverbaar is maar hij zag ook gelijk dat ik het toestel inmiddels had.Bulldog schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:36:
Is er, inmiddels, al iets meer bekend over wanneer Orange dit toestel gaat uitleveren?
Verwijderd
Orange loopt altijd achter de feiten aan het zelfde als met de qtek S200 komt ie eindelijk bij orange word de HTC P3300 uitgebracht, toen maar die gekocht origineel natuurlijk anders had ik nu nog gewachtOesie schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:44:
[...]
Ik werd vanmiddag gebeld door de Orange dat het toestel leverbaar is maar hij zag ook gelijk dat ik het toestel inmiddels had.
Met een flex web 30 kan ik dit toestel bij 2 jaar verlening gratis krijgen. Kan iemand mij het verschil uitleggen tusen flex web en gewoon flex? Hoeveel belminuten heb ik, ik weet alleen dat bij flex web ik onbeperkt kan internetten als het goed is.
[ Voor 82% gewijzigd door monaldo op 02-02-2007 17:43 ]
ik was net bij een t-mobile shop. Was er al helemaal uit. Toch maar deze (ipv de Vario of HTC 5430 of varioII of tytn) ivm veel opties. Wel 200 ipv 400mhz maar heb geen haast 
Enfin, alles kannen en kruiken, werd ik geweigerd... omg.. 4 jaar geleden gezeur gehad met t-mobile en kennelijk nog steeds niet opgeheven. Kan ik leuk bezwaar aantekenen. Ondertussen geen student meer maar baan etc etc.. nog steeds boete doen dus
Maar nu heb ik wel mooi nog even bedenktijd.
2 jaar (nadelen daaraan btw?) was het toestel gratis icm relax 400 (a 42,50/maand). Internet kostte 9,95 per maand voor onbeperkt en dan 1e jaar helft van het geld. Dat kan uit dus. Toch?
Wilde ik met TT6 dan betaalde ik alsnog 70e extra. Ik heb NU geen concrete behoefte aan navigatie anders dan gadget gehalte. Kan ik later nog TT los kopen? zeker weer stuk duurder.
Enfin, alles kannen en kruiken, werd ik geweigerd... omg.. 4 jaar geleden gezeur gehad met t-mobile en kennelijk nog steeds niet opgeheven. Kan ik leuk bezwaar aantekenen. Ondertussen geen student meer maar baan etc etc.. nog steeds boete doen dus
Maar nu heb ik wel mooi nog even bedenktijd.
2 jaar (nadelen daaraan btw?) was het toestel gratis icm relax 400 (a 42,50/maand). Internet kostte 9,95 per maand voor onbeperkt en dan 1e jaar helft van het geld. Dat kan uit dus. Toch?
Wilde ik met TT6 dan betaalde ik alsnog 70e extra. Ik heb NU geen concrete behoefte aan navigatie anders dan gadget gehalte. Kan ik later nog TT los kopen? zeker weer stuk duurder.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ja, je kunt TT later ook gewoon los kopen. Maar dan zit er geen flexarm met zuignap, houder en auto laadkabel bij, wat je wel krijgt als je de TT versie bij T-Mobile haalt.Jazzper schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 18:12:
Als je met T-Mobile gaat verlengen moet je eens kijken bij www.gsm-shop.nl.
bijv. 1 jaar verlengen met flex 40 is hij 59 euro en de htc is iets duurder.
bijv. 1 jaar verlengen met flex 40 is hij 59 euro en de htc is iets duurder.
Ik was gisteren bij de Orange shop in Amsterdan zuidoost. Ze verwachten de M650 deze maand.
De prijs zal rond de 160-190 euro liggen bij verlenging voor twee jaar...
De prijs zal rond de 160-190 euro liggen bij verlenging voor twee jaar...
Dat is sowieso toch een optie, of krijg je die er standaard bij? Of is dat alleen als je bij T-Mobile besteld (ik heb hem namelijk via algebeld.nl besteld, komt hopelijk deze week binnen)?Ja, je kunt TT later ook gewoon los kopen. Maar dan zit er geen flexarm met zuignap, houder en auto laadkabel bij, wat je wel krijgt als je de TT versie bij T-Mobile haalt.
Dat is in ieder geval standaard als je hem, net als ik, in de T-Mobile shop haalt. Via andere kanalen weet ik niet.JoyriderZZ schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 11:44:
Dat is sowieso toch een optie, of krijg je die er standaard bij? Of is dat alleen als je bij T-Mobile besteld (ik heb hem namelijk via algebeld.nl besteld, komt hopelijk deze week binnen)?
Ik heb deze telefoon gisteren ook aangeschaft. Bevalt zeer goed, moet alleen wat vogelen krijg TT niet aan de praat. Hij vindt geen geschikt gps signaal.(quick gps al gedownload)
Ik heb hem aangeschaft i.c.m. een T-mobile verlenging
Flex 15 Abbo 2 jaar
Toestel zonder TT prijs 79.95
Toestel met TT prijs 159.95
Ik heb hem met TT genomen kreeg ook gelijk een autolader en autohouder er bij. Ik werk in de elektro/bouw daarom heb ik een duo Sim genomen. Betekent 2 simkaarten voor 1 telefoonnummer/abbo.
Ik heb hem aangeschaft i.c.m. een T-mobile verlenging
Flex 15 Abbo 2 jaar
Toestel zonder TT prijs 79.95
Toestel met TT prijs 159.95
Ik heb hem met TT genomen kreeg ook gelijk een autolader en autohouder er bij. Ik werk in de elektro/bouw daarom heb ik een duo Sim genomen. Betekent 2 simkaarten voor 1 telefoonnummer/abbo.
Al lang genoeg gewacht? Kan nogal lang duren voor een (eerste) fix...jonamolenaar schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:22:
Ik heb deze telefoon gisteren ook aangeschaft. Bevalt zeer goed, moet alleen wat vogelen krijg TT niet aan de praat. Hij vindt geen geschikt gps signaal.(quick gps al gedownload)
gisteren heb ik 5 km naar huis gereden en heb geen fix gehad dus er zit iets niet goed. Maar heb al bij TT gekeken maar daar is bijna niks in te stellen. (Heb en ingesteld op ingebouwde gps ontvanger)Fly-guy schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:24:
Al lang genoeg gewacht? Kan nogal lang duren voor een (eerste) fix...
Misschien heeft iemand een tip
Voor een fix is het beter om juist niet te rijden maar stil te staan. Leg hem maar eens gewoon een minuut of 10 op de vensterbank ofzo, met TomTom aan natuurlijk. Pas als hij het daarna nog niet doet is er mogelijk iets aan de hand.jonamolenaar schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:31:
gisteren heb ik 5 km naar huis gereden en heb geen fix gehad dus er zit iets niet goed.
Dat lijkt me nog knap veel dan, voor een tweejarige verlenging, zelfs als het de versie met TomTom is?Wolter Kroes schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 08:37:
Ik was gisteren bij de Orange shop in Amsterdan zuidoost. Ze verwachten de M650 deze maand. De prijs zal rond de 160-190 euro liggen bij verlenging voor twee jaar...
Stel eens een andere gps ontvanger in op poort 4 kijken wat er dan gebeurd.jonamolenaar schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:31:
[...]
gisteren heb ik 5 km naar huis gereden en heb geen fix gehad dus er zit iets niet goed. Maar heb al bij TT gekeken maar daar is bijna niks in te stellen. (Heb en ingesteld op ingebouwde gps ontvanger)
Misschien heeft iemand een tip
Probeer ook eens een heel ander gebied dan waar je woont.
Verwijderd
hoelang gaat de batterij bij jullie mee?
ik gebruik het apparaat af en toe, bel er niet mee, wifi soms aan, maar na 3 dagen moet ik hem weer opladen, is dit normaal?
ik gebruik het apparaat af en toe, bel er niet mee, wifi soms aan, maar na 3 dagen moet ik hem weer opladen, is dit normaal?
Mmm, dat vroeg je zeven dagen geleden ook al, waren de antwoorden toen niet naar je zin?Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:01:
hoelang gaat de batterij bij jullie mee? ik gebruik het apparaat af en toe, bel er niet mee, wifi soms aan, maar na 3 dagen moet ik hem weer opladen, is dit normaal?
Ja, ik vind het normaal, zeker als je wifi aan hebt. Wat had jij dan verwacht?
Ben ook niet echt te spreken over de batterij duur, ik gebruik hem redelijk intensief. Dus na 1,5 dag is mijn batterij alweer toe aan nieuwe voeding. Maar had eerlijkgezegd ook niets anders verwachtVerwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:01:
hoelang gaat de batterij bij jullie mee?
Na 1 week nogsteeds een tevreden gebruiker. Ik heb alleen ook het probleem dat het redelijk lang duurt voordat de satelieten gevonden worden (ook na het draaien van QuickGPS). Zijn er toevallig windows mobile tools om dit te monitoren? Ik las in het topic dat iemand het voor elkaar kreeg om na 8seconden al een sateliet te krijgen, dat is mij dus nog niet gelukt.
Je zou deze kunnen proberen:DaTommy schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:31:
Na 1 week nogsteeds een tevreden gebruiker. Ik heb alleen ook het probleem dat het redelijk lang duurt voordat de satelieten gevonden worden (ook na het draaien van QuickGPS). Zijn er toevallig windows mobile tools om dit te monitoren?
http://www.pocketgpsworld.com/winfastnavigatorppc.php.
De allereerste keer duurt het sowieso langer als de volgende keren, vind ik. Het lijkt wel alsof hij dat ergens opslaat.
Verwijderd
toen had ik wifi constant aan, nu slechts heel af en toe. Qua batterijduur kan ik niet meteen zeggen dat ik het merk.grun93 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:23:
[...]
Mmm, dat vroeg je zeven dagen geleden ook al, waren de antwoorden toen niet naar je zin?
Ja, ik vind het normaal, zeker als je wifi aan hebt. Wat had jij dan verwacht?
Dit is mijn eerste windows mobile apparaat dus ik had geen ervaringen mbt batterijduur, dus als ik in de TS lees dat hij 150 uur mee gaat begin ik te twijfelen of mijn accu wel goed is, begrijp je? Zeker omdat mijn abonnement nog niet is ingegaan en ik hem dus zelden gebruik..
Een vraagje over het bellen. Als ik de T-mobile voicemail bel (en andere servicediensten) moet ik vaak een nummer kiezen 'kies 1 voor etc..blalala'. Maar de telefoon heeft geen cijfertoetsen. Weet iemand hoe je dan toch een keuze kunt maken in zo'n menu?
(De laatste keer had ik het opgelost door m'n sim kaart in een andere telefoon te stoppen, maar het lijkt me dat er een betere mogelijkheid moet zijn)
(De laatste keer had ik het opgelost door m'n sim kaart in een andere telefoon te stoppen, maar het lijkt me dat er een betere mogelijkheid moet zijn)
Niets...
Elke fabrikant geeft de maximale standby tijd aan. kortom als jij 150 uur lang je toestel totaal niet zou gebruiken dan zal je dus best dicht in de buurt van die 150 komen. Maar reëel is dat dus niet, maar dat zijn die tijden dus nooit aangezien er niemand is die zijn toestel nooit gebruikt en alleen standby laat liggen. Ik denk dat 3 dagen best een redelijke tijd is voor een wm apparaat.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:06:
[...]
toen had ik wifi constant aan, nu slechts heel af en toe. Qua batterijduur kan ik niet meteen zeggen dat ik het merk.
Dit is mijn eerste windows mobile apparaat dus ik had geen ervaringen mbt batterijduur, dus als ik in de TS lees dat hij 150 uur mee gaat begin ik te twijfelen of mijn accu wel goed is, begrijp je? Zeker omdat mijn abonnement nog niet is ingegaan en ik hem dus zelden gebruik..
Op mijn P3600 heb je tijdens bellen een knop "toetsenblok" linksonder in het scherm.. Dat laat de cijfers weer verschijnen. Neem aan dat dat op de 3300 hetzelfde zal zijn...starwave schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:16:
Een vraagje over het bellen. Als ik de T-mobile voicemail bel (en andere servicediensten) moet ik vaak een nummer kiezen 'kies 1 voor etc..blalala'. Maar de telefoon heeft geen cijfertoetsen. Weet iemand hoe je dan toch een keuze kunt maken in zo'n menu?
Is ook zo!Fly-guy schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:51:
[...]
Op mijn P3600 heb je tijdens bellen een knop "toetsenblok" linksonder in het scherm.. Dat laat de cijfers weer verschijnen. Neem aan dat dat op de 3300 hetzelfde zal zijn...
Verwijderd
Dat gevoel heb ik ook ja. Na een tijdje heb ik steeds binnen een halve minuut een fix, mijn probleem is echter dat mijn telefoon wel eens helemaal vasthangt. En dan duurt het dus weer 5 min. voor ik een fix vindt.grun93 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:05:
[...]
Je zou deze kunnen proberen:
http://www.pocketgpsworld.com/winfastnavigatorppc.php.
De allereerste keer duurt het sowieso langer als de volgende keren, vind ik. Het lijkt wel alsof hij dat ergens opslaat.
Maar volgens mij is het vaak gewoon afwachten heb ook wel eens 13 min. moeten wachten maar uiteindelijk heeft ie wel signaal. Heb wel het gevoel dat met baud snelheid 9600 hij sneller satellieten vindt.. maar weet niet of dit juist is
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat, als de fix eenmaal tot stand gebracht is, hij vervolgens eenmaal per seconde z'n positie checkt. Een baudrate van 4800 zou daarvoor ruim voldoende moeten zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:01:
Maar volgens mij is het vaak gewoon afwachten heb ook wel eens 13 min. moeten wachten maar uiteindelijk heeft ie wel signaal. Heb wel het gevoel dat met baud snelheid 9600 hij sneller satellieten vindt.. maar weet niet of dit juist is
Wat een noob ben ik ook...bedankt!Fly-guy schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:51:
[...]
Op mijn P3600 heb je tijdens bellen een knop "toetsenblok" linksonder in het scherm.. Dat laat de cijfers weer verschijnen. Neem aan dat dat op de 3300 hetzelfde zal zijn...
Niets...
Duurde ook even voordat ik het ontdekt had
Verwijderd
Ik had dezelfde gedachte, maar toetsblok leek mij dan nog wel weer logisch, als het je scherm in ieder geval zou vergendelen, en je dan geen opdrachten met je oor gaat maken zeg maar...Fly-guy schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:14:
[...]
Duurde ook even voordat ik het ontdekt hadDacht dat toetsenblok voor blokkering stond (al zou ik niet weten wat het nut daarvan zou zijn)
Verwijderd
Hallo,
ik ben een vraagje over een locked-skin:
ik heb in mijn bezit: een HTC P3300 clean (dus geen T-Mobile of andere netwerk-gerelateerde ding). Ik ondervind problemen met het aanpassen van een skin (denk dat het een soort-van HTC locking is): Het maakt niet uit wat voor een skin ik kies, de Comm Manager en de Telefoon-functie blijft "hangen" op de groene HTC skin, opzich is dit niet echt hinderlijk maar wel jammer dat ik alles zeg maar mooi zwart heb, behalve Comm Manager en de Telefoon-functie. Ik heb eerst wat lopen surfen over het web, kwam erachter dat ik het volgende moest aanpassen: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin" set "Enabled" to 0 and softreset. Nou heb ik op mijn PC een tooltje waarmee ik in de register van mijn HTC kan bladeren, echter kom ik bij de genoemde Key, geeft het tooltje aan dat ik dit niet kan aanpassen omdat dit beveiligd is.
Ik wil graag dat de Comm Man. en de Telefoon-functie de skin overneemt die ik op het moment gebruikt, heeft iemand van jullie misschien een idee hoe ik dit kan aanpassen?
Alvast bedankt!
ik heb in mijn bezit: een HTC P3300 clean (dus geen T-Mobile of andere netwerk-gerelateerde ding). Ik ondervind problemen met het aanpassen van een skin (denk dat het een soort-van HTC locking is): Het maakt niet uit wat voor een skin ik kies, de Comm Manager en de Telefoon-functie blijft "hangen" op de groene HTC skin, opzich is dit niet echt hinderlijk maar wel jammer dat ik alles zeg maar mooi zwart heb, behalve Comm Manager en de Telefoon-functie. Ik heb eerst wat lopen surfen over het web, kwam erachter dat ik het volgende moest aanpassen: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin" set "Enabled" to 0 and softreset. Nou heb ik op mijn PC een tooltje waarmee ik in de register van mijn HTC kan bladeren, echter kom ik bij de genoemde Key, geeft het tooltje aan dat ik dit niet kan aanpassen omdat dit beveiligd is.
Ik wil graag dat de Comm Man. en de Telefoon-functie de skin overneemt die ik op het moment gebruikt, heeft iemand van jullie misschien een idee hoe ik dit kan aanpassen?
Alvast bedankt!
Verwijderd
In deel II van dit topic had ik gevraagd of meerdere mensen er last van hadden dat hun toestel totaal niet meer aanging nadat ze het uit hadden gezet met de power knop aan de rechter zijkant. (zie post) Dit was blijkbaar niet het geval.
Op 27 januari toestel weggebracht naar de T-Mobile shop (Den Haag) en vandaag 3 feb kon ik het toestel alweer ophalen. En het ziet er naar uit dat het gefixed is.
Dit was dus de tweede keer dat ik met hetzelfde probleem het toestel liet opsturen. Vorige keer stond er geen omschrijving op de bon wat ze gedaan hadden, maar dit keer vermelde de bon dat ze het board vervangen hebben.
Weet niet of ik gewoon een maandagochtend model had of dat het mogelijk vaker voor komt, maar dan lijkt dit nu (voorlopig) de oplossing.
Op 27 januari toestel weggebracht naar de T-Mobile shop (Den Haag) en vandaag 3 feb kon ik het toestel alweer ophalen. En het ziet er naar uit dat het gefixed is.
Dit was dus de tweede keer dat ik met hetzelfde probleem het toestel liet opsturen. Vorige keer stond er geen omschrijving op de bon wat ze gedaan hadden, maar dit keer vermelde de bon dat ze het board vervangen hebben.
Weet niet of ik gewoon een maandagochtend model had of dat het mogelijk vaker voor komt, maar dan lijkt dit nu (voorlopig) de oplossing.
Tot nu toe heb ik helemaal geen problemen met de bereikbaarheid met mijn MDA Compact III. Apparaat heb ik sinds begin november. Ik heb wel 1 keer meegemaakt dat het niet meer aan ging, batterij opladen ging ook niet. Een nachtje laten staat en weer geprobeerd en hij ging gewoon aan, sindsdien geen problemen. Als ik op de aanknop druk om het apparaat uit standbye te halen dan wil het beeldscherm af en toe niet aanspringen of het gaat aan (wit) en blijft aan. Enige wat helpt is een softreset.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over de MDA Compact III.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over de MDA Compact III.
Verwijderd
Ik heb bovenstaande geprobeerd maar het werkt niet?>>....VinceVega schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 08:56:
[...]
Je eerste punt weet ik niet zeker, maar volgens mij betaal je voor de hoeveelhid data.
Het tweede is zeer eenvoudig, bij mij althans. Sluit aan via USB, in Programma's open je Gedeeld Internet, je kiest USB als pc-verbinding en (ook in jou geval) T-Mobile Internet bij Netwerkverbinding. Dan moet je alleen nog op Verbinden klikken en een gedeelde internetverbinding wordt tot stand gebracht.
Als ActiveSync op moment aan het syncen is moet je deze even stoppen. Je kan bij network connections in XP zien of er een verbinding tot stand is gebracht.
succes
In eerste instantie verbind ik mijn MDA via USB met mijn laptop. Ik zie op mijn laptop dat ik een netwerkverbinding krijg en hierna begint Active sync te verbinden en synchroniseren.
Als ik nu na het synchroniseren kies voor gedeeld internet en verbinden, wordt de verbinding via USB verbroken? Zodra ik dan verbinding verbreek gaat de MDA weer verbinden met mijn laptop.
het lijkt er dus heel erg op dat de GPRS verbinding de USB verbinding in de weg zit.
heeft iemand een oplossing?
Heb zelf ook een 'clean' P3300. Zal vanmiddag eens voor je kijken en je vertellen wat mijn bevindingen zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:41:
Hallo,
Alvast bedankt!
Arghhh heb nu al 2 screenprotectors naar de klote geholpen bij het proberen ze stofvrij (en dus ook zonder bellen) erop te krijgen maar zonder succes. De truc door het in de douche te doen heeft ook niet mogen baten. Nu dus gewoon maar voorzichtig mee omgaan en regelmatig poetsen met brillenpoetsdoekjes.
Heb het net geprobeerd met regedit en dat ging prima. Weet aleen niet of je het wil, want hoewel de kleur etc. mee verandert ziet het er wel minder gelikt uit allemaal.DjWannaB2002 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 08:32:
[...]
Heb zelf ook een 'clean' P3300. Zal vanmiddag eens voor je kijken en je vertellen wat mijn bevindingen zijn.
Op zich werkt mijn MDA Compact III tot op heden zonder problemen, maar ik was niet gewend om af en toe een toestel een soft reset te laten uitvoeren. Het vrije geheugen neemt af met de tijd en dan werken sommige dingen niet meer zoals het moet. Vooral Wifi moet het ontgelden. Hij maakt dan wel connectie, maar kan niet er mee internetten. En ook vooral het opstarten van programma's gaat traag. Verder is het denk ik gewoon een kwestie van wennen dat ik af en toe mijn toestel moet soft resetten.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Hoe bedoel je, welke gebruik je dan? Als het niet in een keer lukt kun je het altijd opnieuw proberen, desnoods maak je hem eerst schoon onder de kraan. Meer dan een heb je in principe niet nodig, lijkt me.DjWannaB2002 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:56:
Arghhh heb nu al 2 screenprotectors naar de klote geholpen bij het proberen ze stofvrij (en dus ook zonder bellen) erop te krijgen maar zonder succes. De truc door het in de douche te doen heeft ook niet mogen baten.
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen de Compact III van T-mobile en sinds gisteren iets vreemds.
Zodra ik de PDA uit het stopcontact haal, of ontkoppel van mijn PC, dan gaat het scherm op zwart.
Alles werkt dan nog wel gewoon (want als ik bel dan hoor ik hem overgaan en bellen).
Prik ik de stekker er weer in dan komt het scherm weer terug.
Overal gezocht naar een oplossing, maar helaas.
accu is opgeladen (hele nacht onder het stroom).
Wie o Wie weet raad en alvast bedankt!
Zodra ik de PDA uit het stopcontact haal, of ontkoppel van mijn PC, dan gaat het scherm op zwart.
Alles werkt dan nog wel gewoon (want als ik bel dan hoor ik hem overgaan en bellen).
Prik ik de stekker er weer in dan komt het scherm weer terug.
Overal gezocht naar een oplossing, maar helaas.
accu is opgeladen (hele nacht onder het stroom).
Wie o Wie weet raad en alvast bedankt!
Verwijderd
DjWannaB2002 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 08:32:
[...]
Heb zelf ook een 'clean' P3300. Zal vanmiddag eens voor je kijken en je vertellen wat mijn bevindingen zijn.
Hey top dat het jou is gelukt, alleen ben ik een Noob in het editen van de register van een mda. Mag ik vragen hoe het jou is gelukt? Ik heb het geprobeerd via een programma'tje op mijn pc (Regworkshop), alleen als ik bij de juiste Key komt, zegt dat tooltje dat het beveiligd is (m.a.w.: ik kan dat niet aanpassen).haya99 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:58:
[...]
Heb het net geprobeerd met regedit en dat ging prima. Weet aleen niet of je het wil, want hoewel de kleur etc. mee verandert ziet het er wel minder gelikt uit allemaal.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 13:59 ]
Ik durf te wedden dat je SPB Pocket Plus geinstalleerd hebt. Het ligt aan de instellingen in dat programma.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:24:
Ik heb sinds een paar dagen de Compact III van T-mobile en sinds gisteren iets vreemds.
Alles werkt dan nog wel gewoon (want als ik bel dan hoor ik hem overgaan en bellen). Prik ik de stekker er weer in dan komt het scherm weer terug.
@ grun en samsam 
dat wed ik ook... hahahaha
dat wed ik ook... hahahaha
Something something
Ik heb de brando ultra clear geprobeerd. Weet dat je hem vaker kan gebruiken maar op een gegeven moment dan worden de randen minder glad omdat ik hem elke keer weer met mijn vingers los moest halen omdat er weer lucht onder zat, of een keer per ongeluk verkeerd om erop en dan een kras met nagel gemaakt in de laag die normaal op je scherm zit. Kortom het schoot niet op. Denk dat er hier gewoon teveel stof is om hem er goed op te kunnen krijgengrun93 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:21:
[...]
Hoe bedoel je, welke gebruik je dan? Als het niet in een keer lukt kun je het altijd opnieuw proberen, desnoods maak je hem eerst schoon onder de kraan. Meer dan een heb je in principe niet nodig, lijkt me.

Verwijderd
Je mag niet meer raden. Echter had ik deze verwijderd. Maar ik zal hem weer even opnieuw installeren en kijken waar het probleem dan zit......grun93 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:19:
[...]
Ik durf te wedden dat je SPB Pocket Plus geinstalleerd hebt. Het ligt aan de instellingen in dat programma.
Bedankt in iedergeval...(waar moet ik dit in SPB pocket Plus instellen??)
Ik kan met Total Commander gewoon de sleutel aanpassen en op 0 zetten, geen probleem. Alleen commanager bleef gewoon groen, welke SPS pocket theme ik ook gebruikte. De dialer werd toen wel anders, die kreeg standaard blauwe windows look.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:41:
Hallo,
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb dus even verder gekeken en het bleek dat ik GEEN SPB pocket Plus had geinstalleerd maar slechts SPB GPRS monitor. En inderdaad hierna kreeg ik dit probleem. Ik had hem dus ook weer verwijderd, maar het probleem bleef.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:26:
[...]
Je mag niet meer raden. Echter had ik deze verwijderd. Maar ik zal hem weer even opnieuw installeren en kijken waar het probleem dan zit......
Bedankt in iedergeval...(waar moet ik dit in SPB pocket Plus instellen??)
Ik heb nu weer SPB GPRS monitor geinstalleerd. Weet iemand waar ik dit dan kan aanpassen??
Installeer anders wel eens SPB Pocket plus en verwijder dan het schuifje dat de instellingen van de achtergrond verlichting regelt. Kijken wat er dan gebeurd.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:37:
[...]
Ik heb dus even verder gekeken en het bleek dat ik GEEN SPB pocket Plus had geinstalleerd maar slechts SPB GPRS monitor. En inderdaad hierna kreeg ik dit probleem. Ik had hem dus ook weer verwijderd, maar het probleem bleef.
Ik heb nu weer SPB GPRS monitor geinstalleerd. Weet iemand waar ik dit dan kan aanpassen??
De Brando, die heb ik ook, goed merk. Probeer het de volgende keer iets langzamer dan. Dit is zoals ik het deed: voorzichtig in een hoekje beginnen en dan heel langzaam de folie laten zakken terwijl je hem aan zo'n tabje vasthoudt. De folie probeert zich vast te zuigen maar je kunt snel genoeg zien of er kleine luchtbelletjes onder komen. Omdat je hem nog steeds vasthoudt trek je hem weer langzaam een eindje omhoog tot voorbij het luchtbelletje en dan laat je hem weer langzaam zakken. "Langzaam" is hier het sleutelwoord.DjWannaB2002 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:23:
Ik heb de brando ultra clear geprobeerd. Weet dat je hem vaker kan gebruiken maar op een gegeven moment dan worden de randen minder glad omdat ik hem elke keer weer met mijn vingers los moest halen omdat er weer lucht onder zat,
Tja, stof, ik heb twee kleine stofjes aan de randjes. Daar maak ik me niet druk om, als de background verlichting aan is zie je het helemaal niet.
Ik heb het apparaat nu ook in huis. De eerste keer verbinden met Activesync ging prima. De 2de keer kreeg ik de volgende foutmelding:
Activesync heeft een probleem gevonden op de bureaubad.
Ondersteuningscode: 85010014
Dj had hier ook al last van. Is er al een oplossing voor??
Activesync heeft een probleem gevonden op de bureaubad.
Ondersteuningscode: 85010014
SPB heeft verschillende programma's voor mobiele telefoons, ik denk wel een stuk of tien. Ik gok erop dat ze qua layout allemaal hetzelfde zijn, dus dan zou er ergens een instelling voor de verlichting moeten zitten.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:37:
Ik heb dus even verder gekeken en het bleek dat ik GEEN SPB pocket Plus had geinstalleerd maar slechts SPB GPRS monitor. En inderdaad hierna kreeg ik dit probleem. Ik had hem dus ook weer verwijderd, maar het probleem bleef. Ik heb nu weer SPB GPRS monitor geinstalleerd. Weet iemand waar ik dit dan kan aanpassen??
Ik heb er nog altijd geen oplossing voor helaas. Misschien dat er voor jou een oplossing te vinden is via google. Genoeg hits als je de probleem code invoert daar.Diamond AT schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:54:
Heb je de 4.5 beta 2 ook geprobeerd?DjWannaB2002 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:05:
[...]
Ik heb er nog altijd geen oplossing voor helaas. Misschien dat er voor jou een oplossing te vinden is via google. Genoeg hits als je de probleem code invoert daar.
Ja geprobeerd maar niet geholpen
Verwijderd
Die Brando schermprotectie moet je lostrekken met plakband er op en trekken maar.
De stofjes kun je er ook met plakband af halen.
gewone plakband.
gewone plakband.
Thnx zal het onthouden voor de volgende keer als ik weer een nieuwe bestel, want die ik nu heb is toch al teveel naar de klote om gewoon te kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:16:
Die Brando schermprotectie moet je lostrekken met plakband er op en trekken maar.
gewone plakband.
Ik las laatst dat Orange de HTC P3300 ook gaat uitbrengen als de Orange SPV M650, weet iemand hier wat van en zo ja wanneer zou die gaan uitkomen dan? Ik ben beniuewd naar jullie antwoord.
En onder welke steen heb jij gelegen?Vjenne-ICT schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:35:
Ik las laatst dat Orange de HTC P3300 ook gaat uitbrengen als de Orange SPV M650, weet iemand hier wat van en zo ja wanneer zou die gaan uitkomen dan? Ik ben beniuewd naar jullie antwoord.

Was al geruime tijd bekend, is ook al over gesproken in dit topic.
Ik heb net een paar programma's geïnstalleerd onder andere:
PocketMusic
TCPMP
WM5torage
Heb ook gelijk met
PocketDivXEncoder een video fragment omgezet. Moet zeggen dat het er netjes uitziet.
(Handig voor de samenvattingen van eredivisie voetbal)
Begin de telefoon steeds meer te waarderen.
Heb mijn MDA ook even bij het raam gelegd en zo waar kreeg die een fix dus dat zit wel goed.
@sauspasta die tip werkt zeker bij elke screenprotector
PocketMusic
TCPMP
WM5torage
Heb ook gelijk met
PocketDivXEncoder een video fragment omgezet. Moet zeggen dat het er netjes uitziet.
(Handig voor de samenvattingen van eredivisie voetbal)
Begin de telefoon steeds meer te waarderen.
Heb mijn MDA ook even bij het raam gelegd en zo waar kreeg die een fix dus dat zit wel goed.
Verwijderd
Klopt. Het lag aan een instelling van de verlichting EN een instelling van de accu.grun93 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:58:
[...]
SPB heeft verschillende programma's voor mobiele telefoons, ik denk wel een stuk of tien. Ik gok erop dat ze qua layout allemaal hetzelfde zijn, dus dan zou er ergens een instelling voor de verlichting moeten zitten.
Het is inmiddels opgelost...dus iedereen weer bedankt !!!!
Edwin!

Verwijderd
Ik ken alleen de Brando, maar denk dat het ook voor andere geld
vrgr Niels
Ik ken alleen de Brando, maar denk dat het ook voor andere geld
vrgr Niels
hey allen,
ik was nog ff aan het zoeken naar een mogelijkheid om een eigen koptelefoon te gebruiken waarbij ook de handsfree-microfoon (die bij de koptelefoon zit meegeleverd) te gebruiken is. Dit natuurlijk nog niet gevonden, wel iets dat mijn intresse zeker heeft:

een bluetooth dingetje van HTC waar je zelf een 3.5 mm koptelefoon in kan pluggen en dr zit een mic + een paar simpele mediaplayer-knoppen erop..
Heeft iemand hier ervaring met dit dingetje, want voor 100 euro's moet ie wel een beetje ok zijn natuurlijk. Het ding heet trouwens: HTC S100 Bluetooth Stereo Headset. hier zitten natuurlijk voor en nadelen aan: Hoe lang zal het batterijtje van dit ding bijvoorbeeld mee gaan als ie ook voor muziek luisteren wordt gebruikt?
vanwege die batterij onzekerheid vond ik ook deze: (bijna het zelfde maar nu met een draadje naar de p3300:

das voor de duidelijkheid de: HTC P3300 W100 Wired Remote Control (deze moet 35 euro kosten maar is nog niet leverbaar)
Wat zou jullie voorkeur zijn, vertel wat je van beide vind etc.
ik was nog ff aan het zoeken naar een mogelijkheid om een eigen koptelefoon te gebruiken waarbij ook de handsfree-microfoon (die bij de koptelefoon zit meegeleverd) te gebruiken is. Dit natuurlijk nog niet gevonden, wel iets dat mijn intresse zeker heeft:

een bluetooth dingetje van HTC waar je zelf een 3.5 mm koptelefoon in kan pluggen en dr zit een mic + een paar simpele mediaplayer-knoppen erop..
Heeft iemand hier ervaring met dit dingetje, want voor 100 euro's moet ie wel een beetje ok zijn natuurlijk. Het ding heet trouwens: HTC S100 Bluetooth Stereo Headset. hier zitten natuurlijk voor en nadelen aan: Hoe lang zal het batterijtje van dit ding bijvoorbeeld mee gaan als ie ook voor muziek luisteren wordt gebruikt?
vanwege die batterij onzekerheid vond ik ook deze: (bijna het zelfde maar nu met een draadje naar de p3300:

das voor de duidelijkheid de: HTC P3300 W100 Wired Remote Control (deze moet 35 euro kosten maar is nog niet leverbaar)
Festina lente
Duidelijk de laatste. Dan kan ik mijn eigen goede oordoppen gebruiken en daarnaast kan je de radio functie van je toestel blijven gebruiken.elmoxx schreef op zondag 04 februari 2007 @ 23:37:
hey allen,
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij kan de eerste ook gebruikt worden met je eigen doppen....
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Dit topic is gesloten.