Nee, daar kwam ik ook net achter.yasinhm schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:20:
Kun je via buy.com ook naar nederland laten versturen ?
Verwijderd
Vannacht een mail van Zune binnen gekregen over de 13 nov update, met de veranderingen en wat er allemaal gaat/moet gebeuren.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Heb je niet je Zune geregistreerd?
En wat dacht je van als je je met .net-passport aanmeld in de marketplace...
Of misschien is dat bij je Zune-tag.
En wat dacht je van als je je met .net-passport aanmeld in de marketplace...
Of misschien is dat bij je Zune-tag.
Ajaa dat zal 't wel zijn, is ook alweer 'n jaar geleden en nog nooit Zune-mail gehad dus zodoende.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gerucht over het mogelijk customizen van de nieuwe Zune als je hem via zune.net besteld.
Klinkt opzich leuk, ben benieuwd wat er waar van is en of Europese klanten hier ook gebruik van kunnen maken.
Klinkt opzich leuk, ben benieuwd wat er waar van is en of Europese klanten hier ook gebruik van kunnen maken.
Opzich wel ja, wel triest dat ze dat gewoon van Apple hebben 'afgekeken'RoD schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:38:
Klinkt opzich leuk
Daar lijkt het wel op geïnspireerd ja. Echter, bij Apple kun je alleen tekst laten graveren (toch?) en bij de Zune kun je dus véél meer.
Afgekeken en verbeterd dus
Afgekeken en verbeterd dus
Ik kijk flink uit naar die nieuwe firmware, maar op een of andere manier hoor je hier niks meer over. Ik meen iets te hebben vernomen van een november release voor de 2 firmware voor de originele Zune... is dat al geconfirmed? Of wat is het vooruitzicht?
Momenteel ben ik me aan het orienteren welke mp3/pmp speler ik moet kopen. Nu is een iPOD wel leuk maar de verplichting om met iTunes te werken staat me niet aan aangezien deze de indeling van je muziek veranderd 
Is dit bij de Zune anders? Kan je alleen d.m.v. de Zune-software muziek op je speler krijgen (m.u.v. 3rd party software)... en als dat zo is veranderd dit dan, net zoals bij de iPOD, ook je muziekindeling op je harde schijf?
Momenteel heb ik allemaal mapjes zoals:
Michael_Jackson-The_Ultimate_Collection-4CD-2004
Phil_Collins-The_Platinum_Collection-3CD-2004
The_Police-Their_Greatest_Hits-1990
Ik geloof dat bij iTunes de mp's in de library worden gekopieerd (dus dan heb je alles dubbel op je harde schijf staan) op een eigen manier. Mapje artiest, mapje album? Enfin ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is en me iemand me hier wat meer info over kan geven. Anders wordt een PMP zoals een Cowon A3/Creative ZEN/Archos 605 wel interessant omdat je daar gewoon drag and drop kunt doen.
Is dit bij de Zune anders? Kan je alleen d.m.v. de Zune-software muziek op je speler krijgen (m.u.v. 3rd party software)... en als dat zo is veranderd dit dan, net zoals bij de iPOD, ook je muziekindeling op je harde schijf?
Momenteel heb ik allemaal mapjes zoals:
Michael_Jackson-The_Ultimate_Collection-4CD-2004
Phil_Collins-The_Platinum_Collection-3CD-2004
The_Police-Their_Greatest_Hits-1990
Ik geloof dat bij iTunes de mp's in de library worden gekopieerd (dus dan heb je alles dubbel op je harde schijf staan) op een eigen manier. Mapje artiest, mapje album? Enfin ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is en me iemand me hier wat meer info over kan geven. Anders wordt een PMP zoals een Cowon A3/Creative ZEN/Archos 605 wel interessant omdat je daar gewoon drag and drop kunt doen.
Dit is bij de Zune niet anders. Je bent gedwongen voor zo ver ik weet de Zune software te gebruiken (of Media Player dacht ik). De iPod kent wel wat third party tools, maar ik dacht de Zune dus niet. Er zijn wel hacks om je Zune als HD te gebruiken, maar browsen gebeurd nog steeds op basis van tags...
In mijn mailbox staat 13 november.., morgen dusapNia schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:36:
Ik kijk flink uit naar die nieuwe firmware, maar op een of andere manier hoor je hier niks meer over. Ik meen iets te hebben vernomen van een november release voor de 2 firmware voor de originele Zune... is dat al geconfirmed? Of wat is het vooruitzicht?
Cnet heeft een hands on video van de Zune 80 gefabriceerd.
[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 12-11-2007 22:13 . Reden: Dat kan natuurlijk tegenwoordig met van die 1337e [video] tags :P ]
Maar is het dan ook zo dat de software de files gaat 'verplaatsen' zodat je eigen gemaakte mappenstructuur verdwijnt?apNia schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:24:
Dit is bij de Zune niet anders. Je bent gedwongen voor zo ver ik weet de Zune software te gebruiken (of Media Player dacht ik). De iPod kent wel wat third party tools, maar ik dacht de Zune dus niet. Er zijn wel hacks om je Zune als HD te gebruiken, maar browsen gebeurd nog steeds op basis van tags...
Daarnaast nog een vraagje, zijn er opties van een Zune die je niet kan benutten bij een standard out of the box package? Ik las ergens dat je voor tv-out een tv-addon moet kopen. Klopt dit en zijn er nog meer van deze dingetjes?
Wat je eerste vraag betreft; ja dat gaat ie doen.. ik heb ooit die HD hack op m'n PC toegepast (gebeurt niks aan je Zune zelf) en toen was naar m'n herinnering alles inderdaad in mappen heringedeeld. Dus van je eigen structuur blijft idd niks over.
Je tweede vraag zou iemand anders moeten beantwoorden
Zal ik wel doen danapNia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:30:
Met 'n kabeltje van maar liefst 6 euro kreeg ik prachtig Zune-beeld op m'n TV
(weet trouwens niet of dat ook gewoon werkt op de Zune 2 natuurlijk)
Over dat filmpje: Pffffjew blij dat ik de 'oude' Zune nog heb zeg!
Die aluminium achterkant is werkelijk spuuglelijk zeg

Voor de rest vind ik die scrollbediening er nou ook niet echt jofel uitzien, maar dat zou 'n kwestie van wennen zijn

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 13-11-2007 10:42 ]
Brrrrr, moet er niet aan denken. Als ik de Zune of iPOD ga aanschaffen dan moet ik maar een aparte directory aanmaken om daar de muziek voor de Zune te plaatsen zodat mijn collectie niet vernaggeld wordtapNia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:30:
Wat je eerste vraag betreft; ja dat gaat ie doen.. ik heb ooit die HD hack op m'n PC toegepast (gebeurt niks aan je Zune zelf) en toen was naar m'n herinnering alles inderdaad in mappen heringedeeld. Dus van je eigen structuur blijft idd niks over.
Wat ik overigens wel echt een nadeel vindt dat je je speler niet als USB Mass Storage Device kan gebruiken zonder dat je de hack toepast. Hopelijk is dat met de Zune 2 anders.
TS had ik idd gelezen maar omdat ik ergens anders weer las dat zo'n TV add-on nodig was dacht ik het voor de zekerheid nog maar even te vragenCLB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:36:
[...]
Zal ik wel doen danKijk bijvoorbeeld eens in de TS!
Met 'n kabeltje van maar liefst 6 euro kreeg ik prachtig Zune-beeld op m'n TV
Gelijk heb jeOesie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:49:
Topic had ik idd gezien maar omdat ik ergens anders weer las dat zo'n TV add-on nodig was dacht ik het voor de zekerheid nog maar even te vragen
Woei http://www.zune.net is down! Firmware update komt er aaaaaaaaaaaan!
Verwijderd
Zune Update/Upgrade dag
Vanavond als ik thuis kom direct naar de pc rennen om m`n zune firmware op te halen. En dan kijken of ik de 2e ga kopen.
Maar is de marketplace inmiddels ook voor ons europeanen beschikbaar?

Vanavond als ik thuis kom direct naar de pc rennen om m`n zune firmware op te halen. En dan kijken of ik de 2e ga kopen.
Maar is de marketplace inmiddels ook voor ons europeanen beschikbaar?
Verwijderd
Ja ik kon net ook al niet op de site, waren ze zeker bezig. Maar nu doet de site hetapNia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:34:
Woei http://www.zune.net is down! Firmware update komt er aaaaaaaaaaaan!
Edit: mooie site trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 11:39 ]
beetje rond zitten kijken, maar ik kan de firmware nog niet vinden....
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Je moet gewoon je Zune aansluiten vanavond en dan zal je wel 'n melding krijgenDoD Cerberus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:58:
Verwijderd
Gaat inderdaad allemaal automatisch, je moet wel de voorwaarden accepterenDoD Cerberus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:58:
als je de zune software van de site download, kan je de nieuwe firmware installeren
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Bij een check meldt ie bij mij dat ik de laatste firmware heb, grrrrrrr
heb je wel de nieuwe versie van de zune software geinstalleerd ?apNia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:19:
Bij een check meldt ie bij mij dat ik de laatste firmware heb, grrrrrrr
Wou jou net quoten in een edit 
Installeer ik nu!
Installeer ik nu!
Verwijderd
Op de site staat:
Four sizes, lots of colors, priced from $149-$299.*
Welke is dan 299 dollar?
Four sizes, lots of colors, priced from $149-$299.*
Welke is dan 299 dollar?
dat zijn adviesprijzen van microsoft, dus dat is dan de 80GB versie...
hoop winkels zitten daar onder (bestbuy bijv. $249.99)
Verwijderd
Nee, want op de zune site staat ie ook voor 249, dus dat kan niet.DoD Cerberus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:58:
dat zijn adviesprijzen van microsoft, dus dat is dan de 80GB versie...
Nieuwe computer-software ziet er in ieder geval goed uit! Ik heb gelezen dat ie bij sommige mensen die gehele bibliotheek overhoop heeft gegooid, maar hier gelukkig niet! =D
Ik kan alleen niet wireless synchen, de software kan geen geschikt netwerk vinden... terwijl ik hier toch echt op draadloos netwerk zit te werken.
Ik kan alleen niet wireless synchen, de software kan geen geschikt netwerk vinden... terwijl ik hier toch echt op draadloos netwerk zit te werken.
ik krijg een error: Can't install the required components from Microsoft Update. Please try again later.
dus nu verder uitpuzzelen wat ik nodig heb, want WMP11 en .NET 2.0 heb ik gewoon
dus nu verder uitpuzzelen wat ik nodig heb, want WMP11 en .NET 2.0 heb ik gewoon
Verwijderd
Ik krijg ook een error, namelijk: Operation 'RemoveDriver' has finished with result 0x80004005
Ik heb ook altijd wat met installaties van dingen:S
Ik heb ook altijd wat met installaties van dingen:S
hmm, krijg 'm niet geupdate.
hij zegt dat ik m'n windows eerst moet updaten...
"windows update must be updated to run this program"
krijg je d'r van als je een microsoft ding koopt
is hier iets voor te verzinnen? en ik weet dat 't m'n eigen schuld is
hij zegt dat ik m'n windows eerst moet updaten...
"windows update must be updated to run this program"
krijg je d'r van als je een microsoft ding koopt

is hier iets voor te verzinnen? en ik weet dat 't m'n eigen schuld is
Gewoon alle Windows updates draaien will do the trick!
Verwijderd
Hier wat foto`s en screens van mij.

Eerste indruk: "Zit ik niet toevallig op m`n iMac? Dat een PC dat aankan, nog erger dat Microsoft dat kan maken!" Het was zeker het wachten waard, na precies 1 jaar droog te hebben gestaan van Zune ontwikkelingen. Alleen wat ik nog steeds jammer vind is dat het nog zo Amerikaans gericht is, dan bedoel ik dat je nog steeds die fix moet gebruiken bla die bla die bla. Verder is de besturing nog steeds zo makkelijk geweest als voorheen. En het is nu wat 'smoother' geworden.
Cijfer: 8,5
Conclusie: Ik zie dat het Zune-team een jaar hard heeft gewerkt om dit te kunnen realiseren. Ik vind de Zune software zo`n beetje het mooiste programmaatje van Microsoft (lees: software, dus Windows en onderdelen niet meegeteld).

Eerste indruk: "Zit ik niet toevallig op m`n iMac? Dat een PC dat aankan, nog erger dat Microsoft dat kan maken!" Het was zeker het wachten waard, na precies 1 jaar droog te hebben gestaan van Zune ontwikkelingen. Alleen wat ik nog steeds jammer vind is dat het nog zo Amerikaans gericht is, dan bedoel ik dat je nog steeds die fix moet gebruiken bla die bla die bla. Verder is de besturing nog steeds zo makkelijk geweest als voorheen. En het is nu wat 'smoother' geworden.
Cijfer: 8,5
Conclusie: Ik zie dat het Zune-team een jaar hard heeft gewerkt om dit te kunnen realiseren. Ik vind de Zune software zo`n beetje het mooiste programmaatje van Microsoft (lees: software, dus Windows en onderdelen niet meegeteld).
Een jaar hard gewerkt en je meld minieme 'voordeeltjes'...?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:14:
Conclusie: Ik zie dat het Zune-team een jaar hard heeft gewerkt om dit te kunnen realiseren.
Verwijderd
Ja, ik heb het ook pas net, maar ik vermeld m`n eerste indruk zoals mijn eerste worden zijn.CLB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:16:
[...]
Een jaar hard gewerkt en je meld minieme 'voordeeltjes'...?
ok, installeren gelukt, oplossing:
blijf naar http://update.microsoft.com gaan (legale xp nodig !!)
en haal daar alle updates binnen, indien de pc om een herstart vraagt doen, en na het opstarten weer naar de update site gaan. dit blijven herhalen totdat er geen updates meer zijn en dan de zune installer starten.
bij mij heeft het geholpen, hopelijk help ik er hier iemand mee.
blijf naar http://update.microsoft.com gaan (legale xp nodig !!)
en haal daar alle updates binnen, indien de pc om een herstart vraagt doen, en na het opstarten weer naar de update site gaan. dit blijven herhalen totdat er geen updates meer zijn en dan de zune installer starten.
bij mij heeft het geholpen, hopelijk help ik er hier iemand mee.
Pf ik vind het ook best een tegenvaller eigenlijk...
Podcasts eindelijk, moet ik nog uitvogelen. Maar interface is precies wat het hiervoor was, met wat volwassenere looks. Dat daar een jaar voor nodig was vind ik ook apart.
* apNia eens met CLB, maar het is dan ook vandaar CLB ftw dag
Podcasts eindelijk, moet ik nog uitvogelen. Maar interface is precies wat het hiervoor was, met wat volwassenere looks. Dat daar een jaar voor nodig was vind ik ook apart.
* apNia eens met CLB, maar het is dan ook vandaar CLB ftw dag
Ik zeg net:timminater schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:46:
ok, installeren gelukt, oplossing:
[Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaat]
CLB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:08:
Gewoon alle Windows updates draaien will do the trick!
Ik ook... Zijn dat bestanden die je op je iPod (en nu dus Zune) zet en die je kunt afspelen?apNia schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:53:
Podcasts eindelijk, moet ik nog uitvogelen.
Of moet ik dat gewoon zien als mp3's/ mp4's en dergelijke en dan kan ik 'de Lama's' kijken ofzo?
Interface van de Zune softare of interface van de Zune zelf?Maar interface is precies wat het hiervoor was, met wat volwassenere looks.
En dat mag je elke dag verkondigen* apNia eens met CLB, maar het is dan ook vandaar CLB ftw dag
Verwijderd
heb net ff software gedownload, moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.. ziet er heel strak uit en werkt prima hier..
zune bestelt, nu ff aftwachten:)
zune bestelt, nu ff aftwachten:)
Heb hem net geinstalleerd en de firmware geupdate. Ziet er strak uit. Beter dan dat het was naar mijn mening. Heb nog geen podcast's geprobeerd, maar ga ik zo even doen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De Zune-software is wel een stuk verbeterd vind ik, hij lijkt nu stukken minder op WMP 11
We are shaping the future
Ben nu bezig met software-upgrade, ben benieuwd
Vond die Zune software altijd wel erg simpel werken, ben benieuwd hoe dat nu is
Wholy fuck man
Heel m'n Zune is 'gangsta'
Ik zal zometeen wel wat pics maken
Zit ik heel de tijd af te geven op 't immense lettertype en 't kleine lettertje aan de linkerkant als je scrollt... update ik m'n Zune-software krijg ik die zooi ook en vind ik 't er best wel geil uitzien haha

[url=htthttp://aycu05.webshots.com/image/34364/2005582668702926241_rs.jpg]
[/url]
Die roze achtergrond heb ik gelijk veranderd in iets wat meer bij me past
Sorry voor de onwijs brakke pics, maar m'n camera is kapot!
Vanmiddag komt m'n nieuwe zodat ik die vanavond kan uitproberen in macro-modus!

Alleen ze mogen wel snel 'n firmware-update uitbrengen voor de Zune zeg!
Vooral de beschrijvingen bij films en dergelijke of het menu bij de foto's klopt van geen kant

Het verhaaltje schuift niet langzaam omhoog, zodat je alles kan lezen... Je ziet alleen dit!

Tekst loopt niet over 't gehele beeldscherm!

Voordeeltjes nieuwe firmware:
-Hoofdmenu ziet er allemaal strak uit met die grote letters
-Voor de films komt er ook een plaatje te staan, soort albumart bij cd's
-Albumart bij cd's kan zowel verticaal als horizontaal gezien laten worden
Nadeeltjes nieuwe firmware:
-Tekst bij films/ foto's en dergelijke loopt nog niet smooth
-Scroll-letter is een raar font en zijn ook geen hoofdletters (erg lelijk)
-Hoofdmenu-letters zijn veelste groot, zodat je kan gaan scrollen
(Bij Frans of Spaans wordt het lettertype van het hoofdmenu kleiner, zie volgende pagina)
En wat is die synchronisatie traaaaaaaaaaag zeg... Duurt 30 minuten om 5 films te syncen ofzo
Vond die Zune software altijd wel erg simpel werken, ben benieuwd hoe dat nu is
Wholy fuck man
Ik zal zometeen wel wat pics maken
Zit ik heel de tijd af te geven op 't immense lettertype en 't kleine lettertje aan de linkerkant als je scrollt... update ik m'n Zune-software krijg ik die zooi ook en vind ik 't er best wel geil uitzien haha

[url=htthttp://aycu05.webshots.com/image/34364/2005582668702926241_rs.jpg]

Die roze achtergrond heb ik gelijk veranderd in iets wat meer bij me past
Sorry voor de onwijs brakke pics, maar m'n camera is kapot!
Vanmiddag komt m'n nieuwe zodat ik die vanavond kan uitproberen in macro-modus!

Alleen ze mogen wel snel 'n firmware-update uitbrengen voor de Zune zeg!
Vooral de beschrijvingen bij films en dergelijke of het menu bij de foto's klopt van geen kant

Het verhaaltje schuift niet langzaam omhoog, zodat je alles kan lezen... Je ziet alleen dit!

Voordeeltjes nieuwe firmware:
-Hoofdmenu ziet er allemaal strak uit met die grote letters
-Voor de films komt er ook een plaatje te staan, soort albumart bij cd's
-Albumart bij cd's kan zowel verticaal als horizontaal gezien laten worden
Nadeeltjes nieuwe firmware:
-Tekst bij films/ foto's en dergelijke loopt nog niet smooth
-Scroll-letter is een raar font en zijn ook geen hoofdletters (erg lelijk)
-Hoofdmenu-letters zijn veelste groot, zodat je kan gaan scrollen
(Bij Frans of Spaans wordt het lettertype van het hoofdmenu kleiner, zie volgende pagina)
En wat is die synchronisatie traaaaaaaaaaag zeg... Duurt 30 minuten om 5 films te syncen ofzo

[ Voor 157% gewijzigd door CLB op 14-11-2007 10:54 ]
Verwijderd
Ik ben erg geinteresserd in een nieuwe mp3 speler en me oog is gevallen op de 80 gig nieuwe zune 2 maar ik vraag me af waar kan ik deze het beste bestellen? zover ik weet is ie toch nog alleen te koop in america? ik heb niet echt ervaring met importeren dus als iemand tips weet hoor ik het graag.
Is inderdaad alleen te koop in Amerika
Importeren wordt 't dus via eBay of via 'n webshop...
Je kan natuurlijk ook wachten totdat er 'n paar op MarktPlaats.nl staan (of iets in die trend) maar dan betaal je natuurlijk de volle pond! Importeren is dus de beste optie en hoe of wat is hier wel te vinden!
Je kan natuurlijk ook wachten totdat er 'n paar op MarktPlaats.nl staan (of iets in die trend) maar dan betaal je natuurlijk de volle pond! Importeren is dus de beste optie en hoe of wat is hier wel te vinden!
Wat ik raar vond trouwens was dat m'n de Zune software en m'n Zune ineens een artiest (zullen vast meerdere zijn) niet meer zien. Wel onder Songs in het Music menu, maar niet onder Artists terwijl daar toch echt duidelijk iets staat ingevuld. Iemand?
Hmm heb ik nog niet echt gemerkt moet ik zeggen...
Bij 'settings' en dan 'music' kun jij bij 'artists' kiezen voor: 'album only' of 'song and album'
Waar kan ik de verschillen zien... En iedereen is z'n radio-presets kwijt dunkt my door nieuwe firmware?
Ik ga me is verdiepen in Podcasts en dergelijke... Kijken hoe of wat dat is
Je kan nu ook 3 talen kiezen van je Zune... Was niet toch?
Naja in ieder geval staat de mijne op Espagnolaaaaaa
Dit is wel lompig:

@ Hieronder: Your Welcome
Bij 'settings' en dan 'music' kun jij bij 'artists' kiezen voor: 'album only' of 'song and album'
Waar kan ik de verschillen zien... En iedereen is z'n radio-presets kwijt dunkt my door nieuwe firmware?
Ik ga me is verdiepen in Podcasts en dergelijke... Kijken hoe of wat dat is
Je kan nu ook 3 talen kiezen van je Zune... Was niet toch?
Naja in ieder geval staat de mijne op Espagnolaaaaaa
Dit is wel lompig:

@ Hieronder: Your Welcome
[ Voor 69% gewijzigd door CLB op 18-11-2007 16:03 ]
YAY dat was het CLB.. het lijkt vandaag wel CLB ftw dag......
*kijkt op horloge*
HET IS CLB FTW DAG!
*kijkt op horloge*
HET IS CLB FTW DAG!
Na enkele tests:
podcasts werken lekker, zowel zelftoegevoegde als uit de marketplace. Geluid of videopodcasts werken beide moeiteloos en alles is lekker en duidelijk in te stellen. Bij de meeste podcasts download ie meteen een cover mee dus daar hoef je ook al geen moeite meer voor te doen. Heb het zelf nu zo ingesteld dat ie van elke podcast de laatste 2 afleveringen bewaart, en zodra er een nieuwe is delete ie de oudste en zet ie de nieuwe erbij
wifi syncing getest, ingesteld maar is niet echt spetterend.
eerst via de pc een accesspoint instellen en versturen naar je zune, en dan via je zune handmatig op sync klikken, persoonlijk zie ik in dit geval niet echt de meerwaarde van wifi-syncing.(tenzij je het om de podcasts doet)
menu's werken allemaal lekker en die album thumbnails bovenaan je scherm tijdens het bladeren in een album zijn echt een mooie verbetering.
wifi sharing kan ik helaas niet testen hier want er is niemand anders met een zune hier
voor mensen die nog een leuke podcast zoeken: http://download.caz.nl/downloads/weekendmixpodcaz/rss.xml
dat is de "welcome to your weekend mix" podcast van CAZ!
podcasts werken lekker, zowel zelftoegevoegde als uit de marketplace. Geluid of videopodcasts werken beide moeiteloos en alles is lekker en duidelijk in te stellen. Bij de meeste podcasts download ie meteen een cover mee dus daar hoef je ook al geen moeite meer voor te doen. Heb het zelf nu zo ingesteld dat ie van elke podcast de laatste 2 afleveringen bewaart, en zodra er een nieuwe is delete ie de oudste en zet ie de nieuwe erbij
eerst via de pc een accesspoint instellen en versturen naar je zune, en dan via je zune handmatig op sync klikken, persoonlijk zie ik in dit geval niet echt de meerwaarde van wifi-syncing.(tenzij je het om de podcasts doet)
menu's werken allemaal lekker en die album thumbnails bovenaan je scherm tijdens het bladeren in een album zijn echt een mooie verbetering.
wifi sharing kan ik helaas niet testen hier want er is niemand anders met een zune hier
voor mensen die nog een leuke podcast zoeken: http://download.caz.nl/downloads/weekendmixpodcaz/rss.xml
dat is de "welcome to your weekend mix" podcast van CAZ!
Kun je dat wat uitleggen... Ik ben niet zo into Wi-Fi/ netwerken en andere onzin namelijk..timminater schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:50:
(ik ben trouwens wel wat Podcasts aan 't downloaden van Radio 538/ FunX en Editie NL! Lachen zeg!)
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 14-11-2007 12:16 ]
Nog wat picjes:

ff 3 filmpjes van 1,5 uur op m'n Zune zetten (+/- 700MB per stuk) duurt gewoon fucking lang

Hebben jullie daar ook last van? Ik erger me der dood aan...CLB schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:23:
En wat is die synchronisatie traaaaaaaaaaag zeg...
Duurt 30 minuten om 5 films te syncen ofzo
ff 3 filmpjes van 1,5 uur op m'n Zune zetten (+/- 700MB per stuk) duurt gewoon fucking lang

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 18-11-2007 16:03 ]
Damn... dat synchroniseren gaat echt langzaam.
Nadat ik mijn 'favorieten' playlist op me pc weer heb geupdate en op me Zune heb gezet staan er weer dubbele albums in me Zune.
Dus nu ben ik weer alle muziek er af aan het halen om het er daarna weer vers op te zetten. Zelfs dat eraf halen gaat ramlangzaam.
Ohja, hoe updaten jullie playlists op de Zune? Ik sleep steeds de geupdate playlist weer naar het synch-scherm om hem te synchen. Is dit de enige manier?
*edit: Op het gebied van synchen wil ik de oude interface terug, veeeeeeeeeeeeeel duidelijker.
Nadat ik mijn 'favorieten' playlist op me pc weer heb geupdate en op me Zune heb gezet staan er weer dubbele albums in me Zune.

Ohja, hoe updaten jullie playlists op de Zune? Ik sleep steeds de geupdate playlist weer naar het synch-scherm om hem te synchen. Is dit de enige manier?
*edit: Op het gebied van synchen wil ik de oude interface terug, veeeeeeeeeeeeeel duidelijker.
[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 14-11-2007 22:07 ]
Googlen op Tanja Kewitch will do the trickVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:57:
heb je toevallig een linkje naar die achtergrond?
Waaraan kan dat nou liggen... Is toch gewoon usb 2.0...Sagaris schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:01:
Damn... dat synchroniseren gaat echt langzaam.
Lekker simpel antwoord: Doe ik nooit, maak ze alleen op m'n Zune zelfOhja, hoe updaten jullie playlists op de Zune?
Mwah 't is een kwestie van wennen... wel iets onduidelijker maarja*edit: Op het gebied van synchen wil ik de oude interface terug, veeeeeeeeeeeeeel duidelijker.
Moet een album art een specifieke naam hebben voordat die getoond kan worden op de Zune of zoekt die gewoon naar een .jpg file binnen de directory?
Verwijderd
Kun je nu wel met vista gewoon de software downloaden? ik krijg de melding: Can't access microsoft update
error: 0x80072ee2
edit: doet het al
error: 0x80072ee2
edit: doet het al
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 00:02 ]
Dat laatsteOesie schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:30:
Moet een album art een specifieke naam hebben voordat die getoond kan worden op de Zune of zoekt die gewoon naar een .jpg file binnen de directory?
Ik heb trouwens ook nog niks gemerkt van 'alle codecs' worden afgespeeld...?
MPEG's en dergelijke kun je gewoon niet in de Zune software slepen

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 15-11-2007 09:48 ]
CLB, over dat wifi.
ga in je zune programma naar settings, kies dan bovenaan voor device. hier heb je de wifi sync settings zitten.
zorg dat er binnen je thuisnetwerk een wifi-accesspoint zit die je pc kan vinden. (mijn pc zit draadloos en bekabeld op een wifi-accespoint aangesloten, bij mij vond ie hem dus meteen)
dan krijg je een menu met wat instellingen zoals WEP beveiligingen enz. (dit raad ik wel aan voor je accesspoint omdat anders de buren enz. ook jou internetbeveiliging opkunnen en je gedeelde bestanden op jou pc kunnen bekijken)
hierna heb je ergens een knop met apply to zune. dan stuurt ie alle instellingen die je net ingesteld hebt door naar je zune om te gebruiken.
verhaaltje kan niet helemaal kloppen, want heb het zune programma hier niet, maar wifi-syncen is zowieso al 6x trager dan bekabeld ofzo, dus niet echt aan te raden
voor converten en syncen, gebruik een externe converter in plaats van de zune converter in het programma, vele malen sneller omvormen en betere kwaliteit. als ie hem opslaat als WMV met de goede afmetingen hoeft de zune software niets meer te converten en kan die hem dus rechtstreeks overzetten.
zoek de nieuwsgroepen effe af op zune of mail me maar
(of kopen kan ook
)
ga in je zune programma naar settings, kies dan bovenaan voor device. hier heb je de wifi sync settings zitten.
zorg dat er binnen je thuisnetwerk een wifi-accesspoint zit die je pc kan vinden. (mijn pc zit draadloos en bekabeld op een wifi-accespoint aangesloten, bij mij vond ie hem dus meteen)
dan krijg je een menu met wat instellingen zoals WEP beveiligingen enz. (dit raad ik wel aan voor je accesspoint omdat anders de buren enz. ook jou internetbeveiliging opkunnen en je gedeelde bestanden op jou pc kunnen bekijken)
hierna heb je ergens een knop met apply to zune. dan stuurt ie alle instellingen die je net ingesteld hebt door naar je zune om te gebruiken.
verhaaltje kan niet helemaal kloppen, want heb het zune programma hier niet, maar wifi-syncen is zowieso al 6x trager dan bekabeld ofzo, dus niet echt aan te raden
voor converten en syncen, gebruik een externe converter in plaats van de zune converter in het programma, vele malen sneller omvormen en betere kwaliteit. als ie hem opslaat als WMV met de goede afmetingen hoeft de zune software niets meer te converten en kan die hem dus rechtstreeks overzetten.
zoek de nieuwsgroepen effe af op zune of mail me maar
Bedankt
Dat aanbod van mailen zou ik maar even snel weghalen
Zune-converteer software (zowel voor films als DVD's) heb ik wel hoor en die werken inderdaad perfect!
Maar er stond in de nieuwe aankondiging van de Zune-software:
Back to Zune. Not only is the old 30GB getting the new Wi-Fi syncing, it's getting the updated sharing features, the new codecs, the podcasts, and the new Windows Media Center TV on the go.
Naja ik moet dus nog steeds m'n .avi's en .mpeg's converteren in speciale Zune .vmw
Ik hoopte erop dat ik m'n .avi's en .mpeg's gewoon 1 2 3 op m'n Zune kon zetten zonder te converteren
Dat aanbod van mailen zou ik maar even snel weghalen
Zune-converteer software (zowel voor films als DVD's) heb ik wel hoor en die werken inderdaad perfect!
Maar er stond in de nieuwe aankondiging van de Zune-software:
Back to Zune. Not only is the old 30GB getting the new Wi-Fi syncing, it's getting the updated sharing features, the new codecs, the podcasts, and the new Windows Media Center TV on the go.
Naja ik moet dus nog steeds m'n .avi's en .mpeg's converteren in speciale Zune .vmw

Ik hoopte erop dat ik m'n .avi's en .mpeg's gewoon 1 2 3 op m'n Zune kon zetten zonder te converteren
Bij mij maakt het een puinhoop van de bestaande mappen met daarin de albumart van de oude zun versie. Ik heb Bob Marley bij nummers van K's Choice en Weezer bij The Foo Fighters.
a backup is a man's best friend
Iemand die weet hoe je 't genre van 'n nieuwe toegevoegde cd kan fixen..? Kan 't nergens vinden 
Rechts in je beeld staat 'browse' en 'list'... Je moest list selecteren, dan kon je 't zien!
Gare kutsoftware vind ik 't maar tot nu toe... Die oude software was werkelijk prachtig maar dit

Rechts in je beeld staat 'browse' en 'list'... Je moest list selecteren, dan kon je 't zien!
Gare kutsoftware vind ik 't maar tot nu toe... Die oude software was werkelijk prachtig maar dit
[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 17-11-2007 14:07 ]
Verwijderd
Zo net m`n Zune op speurders gezet. Dus eerdaags dan maar een Zune 2 aanschaffen (of een iPod touch als ik dat nog wat vind, maar heeft zo weinig hd-ruimte). Alleen er staan nog geen zune 2`s op ebay... Zal nog wel ff dureee
Verwijderd
[quote]CLB schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:02:
Iemand die weet hoe je 't genre van 'n nieuwe toegevoegde cd kan fixen..? Kan 't nergens vinden
[/quote]
Heeeee! Niet schelden he!
Ik vind dit juist prachtig, oude software was nog meer wma-achtig.

[/quote]
Heeeee! Niet schelden he!
Verwijderd
De software upgrade heeft bij mij er voor gezorgd dat allerhande albumarts verdwenen en albums die niets met elkaar te maken hadden als eenzelfde werden aanzien. Ik heb heel mn zune moeten wissen en een nieuwe bib moeten aanleggen alvorens er iets aan te vangen was. Ik had liever de oude software.
En dat gigantisch lettertype in het hoofdmenu....
Tsjaa ik speel m'n muziek af met WMP dus vind die lay-out gewoon retegoed!Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:35:
Ik vind dit juist prachtig, oude software was nog meer wma-achtig.
Weirdish... In m'n bieb is er misschien wat veranderd ofzo... Op m'n Zune niet, dus vind 't best zoVerwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:01:
De software upgrade heeft bij mij er voor gezorgd dat allerhande albumarts verdwenen en albums die niets met elkaar te maken hadden als eenzelfde werden aanzien. Ik heb heel mn zune moeten wissen en een nieuwe bib moeten aanleggen alvorens er iets aan te vangen was. Ik had liever de oude software.
Het is weer de klant die de nieuwe software moet testen.
En zo zal het ook altijd blijven.
En zo zal het ook altijd blijven.
Heb mijn Zune nu al sinds maart en voor alleen muziek luisteren (watik feitelijk alleen maar doe tussen huis --> werk en vise versa) vond ik het prima. Vandeweek werd ik dus ook getrakteerd op de upgrade en ik moet zeggen dat het me goed bevalt!
De software zelf vind ik nu ontzettend mooi ook om te zien, werkt naar mijn idee makkelijk als je het doorhebt. Tsja er zit een learning curve in omdat alles toch anders geworden is, maar dat is niet iets wat mij er slechter over laat denken.
De software op de Zune zelf is nu meer "mature". Vind het er mooi uitzien en het werkt nog altijd zoals normaal
wmb een prima zet geweest zo van MS! Nu alleen volgend jaar in Amerika even een Zune 2 scoren
De software zelf vind ik nu ontzettend mooi ook om te zien, werkt naar mijn idee makkelijk als je het doorhebt. Tsja er zit een learning curve in omdat alles toch anders geworden is, maar dat is niet iets wat mij er slechter over laat denken.
De software op de Zune zelf is nu meer "mature". Vind het er mooi uitzien en het werkt nog altijd zoals normaal
wmb een prima zet geweest zo van MS! Nu alleen volgend jaar in Amerika even een Zune 2 scoren
Ik vind het wel leuke software, ook prima te gebruiken als mediaplayer op een feestje 
Btw, CLB, zou je in het vervolg even op [Check images] willen klikken als je plaatjes post, dan verspringt alles niet zo wanneer ze worden geladen...
Btw, CLB, zou je in het vervolg even op [Check images] willen klikken als je plaatjes post, dan verspringt alles niet zo wanneer ze worden geladen...
We are shaping the future
Geen probleem... Doe ik nooit, zal 't mezelf wel aanlerenAlex) schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:54:
Btw, CLB, zou je in het vervolg even op [Check images] willen klikken als je plaatjes post,
dan verspringt alles niet zo wanneer ze worden geladen...
Verwijderd
jongens, ik zit met een dilemma, ik ga binnenkort naar de VS en haal er hoogstwaarschijnlijk een Zune 80 omdat deze eindelijk wordt erkend als iPod killer en hij ziet er een pak mooier uit imo
...
Maar eerst had ik wel enkele vraagjes waarop ik geen duidelijke antwoorden vond via google en andere fora. :
*ik ben een fanatiek winamp gebruiker... blijkbaar bestaat er nog geen support voor de Zune, maar zijn er workarounds?
kan ik bvb mijn winamp media library syncen met de zune software en dan syncen met de Zune himself?
of is er een instelling om in de zune gewoon in de map "music" al je muziek slepen en werkt het dan ook? Als iPod video 30g gebruiker vond ik deze sync erg handig dankzij de ml_iPod plugin...
is er hoop op een ml_zune? of kan ik mijn gekele bib exporteren incl alle ratings en playcounts en dergelijke naar de zune software
*is de zune media player software eigenlijk gelijk aan windows media player qua werking en logica?
ondersteunt deze ook de windows media player bibliotheek, smart playlists en ID-tag-saved-ratings?
zijn er mensen die vooraf ook winamp gebruikten en me iets voorstellen?
ik heb nog meer vragen, maar dit zijn voor mij voorlopig de belangrijksten....
ik zou het echt jammer vinden mocht er nooit een winamp support verschijnen. misschien moet ik dan toch gewoon voor de iPod classic 80gb gaan?
ik ben gewoon geen fan van het bedrijf en de naam apple, daarmee dat ik liever niet naar de iPod neig. hoewel ik wel goede ervaringen had met m'n video ipod
alsvast bedankt voor de eventuele antwoorden jongens!
en CLB, we hebben blijkbaar dezelfde smaak
in deze review http://dapreview.net/p/forum/forum_viewtopic.php?71319 staan toch hier en daar dingen die me niet aanstaan eigenlijk
gaan jullie akkoord met de meeste punten van de review?
Maar eerst had ik wel enkele vraagjes waarop ik geen duidelijke antwoorden vond via google en andere fora. :
*ik ben een fanatiek winamp gebruiker... blijkbaar bestaat er nog geen support voor de Zune, maar zijn er workarounds?
kan ik bvb mijn winamp media library syncen met de zune software en dan syncen met de Zune himself?
of is er een instelling om in de zune gewoon in de map "music" al je muziek slepen en werkt het dan ook? Als iPod video 30g gebruiker vond ik deze sync erg handig dankzij de ml_iPod plugin...
is er hoop op een ml_zune? of kan ik mijn gekele bib exporteren incl alle ratings en playcounts en dergelijke naar de zune software
*is de zune media player software eigenlijk gelijk aan windows media player qua werking en logica?
ondersteunt deze ook de windows media player bibliotheek, smart playlists en ID-tag-saved-ratings?
zijn er mensen die vooraf ook winamp gebruikten en me iets voorstellen?
ik heb nog meer vragen, maar dit zijn voor mij voorlopig de belangrijksten....
ik zou het echt jammer vinden mocht er nooit een winamp support verschijnen. misschien moet ik dan toch gewoon voor de iPod classic 80gb gaan?
alsvast bedankt voor de eventuele antwoorden jongens!
en CLB, we hebben blijkbaar dezelfde smaak
in deze review http://dapreview.net/p/forum/forum_viewtopic.php?71319 staan toch hier en daar dingen die me niet aanstaan eigenlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 17:08 ]
Verwijderd
Dan mag je wel van te voren gaan reserveren bij winkel daar, uit ervaring gesproken is ie overal uitverkocht...Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:57:
jongens, ik zit met een dilemma, ik ga binnenkort naar de VS en haal er hoogstwaarschijnlijk een Zune 80 omdat deze eindelijk wordt erkend als iPod killer en hij ziet er een pak mooier uit imo...
En wat betreft die reviews, zitten niet heel erg veel storende dingen bij, sommigen vinden software chill, en anderen niet, en dat ie ene beetje vies wordt van je vingers moet je maar op de koop toe nemen, als je het mij vraagt...
Dingen als niet als hard-drive te gebruiken kan je omheen werken, net als sommige andere kritieken..
Verwijderd
Alleen het ontbreken van een EQ vind ik persoonlijk wel een enorme aderlating...
Op Ebay worden de Zune80's nog wel aangeboden alleen stijgen de prijzen daarvan wel tot behoorlijke hoogte...
Op Ebay worden de Zune80's nog wel aangeboden alleen stijgen de prijzen daarvan wel tot behoorlijke hoogte...
Equalizer...? Die zit op de Zune hoor.. Dat is toch zeg maar: Jazz/ Pop/ Rock en die shit..?Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:12:
Alleen het ontbreken van een EQ vind ik persoonlijk wel een enorme aderlating...
Misschien bedoelt hij een custom eq. Zit die er toevallig niet op? Dat is imo toch wel de belangrijkste.
Oewh echt niet... Dat is wel lomp ja, want de 'standaard' muziek is verre van relaxed

Verwijderd
Dat bedoelde ik ja... echt heel erg dom!Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:34:
op de zune 2 zit geen equalizer, echt dom van MS
Verwijderd
klopt, ik zit er hard over na te denken om mijn Zune weg te doen, vind de geluidskwaliteit toch tegenvallen tegenover mijn vorige speler: Zen Microphoto, Daar was de EQ ook veel beter. Ik houd van muziek met veel bass, en bij de Zune komt dat niet tot zijn recht.. vind het maximale geluid ook wat tegenvallen tegenover de Zen met Amerikaanse software.CLB schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:39:
Oewh echt niet... Dat is wel lomp ja, want de 'standaard' muziek is verre van relaxed
Welke winkels verkopen de Zune? Ik ben al bij de Mediamarkt, IT's en de Mycom geweest.
Lees/zoek voor de grap eens dit topic door + het vorige deel. Er is al *zo* veel over gezegd...
Verwijderd
die verkopen ze ook niet in nlOesie schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:39:
Welke winkels verkopen de Zune? Ik ben al bij de Mediamarkt, IT's en de Mycom geweest.
Verwijderd
Wat zijn nou winkels welke jullie aanraden in het buitenland? op Ebay lopen de prijzen van de Zune80 toch wel erg hoog op!
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de laatste 2 reacties te lezen als je iets vraagt?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:32:
Wat zijn nou winkels welke jullie aanraden in het buitenland? op Ebay lopen de prijzen van de Zune80 toch wel erg hoog op!
RoD schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:40:
Lees/zoek voor de grap eens dit topic door + het vorige deel. Er is al *zo* veel over gezegd...
Verwijderd
Rustig maar dat heb ik ook wel gedaan en ik had de topics al door gezocht maar ik dacht misschien heeft iemand een toevoeging hierop aangezien ik persoonlijk er niet veel wijzer van ben geworden... maargoed ik zoek het wel uit.master007 schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:47:
[...]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de laatste 2 reacties te lezen als je iets vraagt?
[...]
Overigens lees ik hier en daar dat alle nieuwe Zune's 80GB uitverkocht zijn, 12 december zouden ze weer voorradig zijn...
Tsja, als je het over importeren uit Amerika hebt zijn er verschillende opties. Maar wij raden hier geen winkels aan, zie ook de topicwaarschuwing. Ook zijn er al voldoende mogelijkheden voorbijgekomen.
Pfff.. Microsoft heeft eindelijk volwassen firmware + player/libary afgeleverd. Puik werk!
Helemaal geen problemen bij mij en alles werkt als een tierelier!
Helemaal geen problemen bij mij en alles werkt als een tierelier!
Verwijderd
*kuch*
niemand een antwoord op de Winamp kwestie? da's eigenlijk het belangrijkste voor mij... na WMP en iTunes lang en uitvoerig gebruikt te hebben is Winamp de bom voor mij.
niemand een antwoord op de Winamp kwestie? da's eigenlijk het belangrijkste voor mij... na WMP en iTunes lang en uitvoerig gebruikt te hebben is Winamp de bom voor mij.
Verwijderd
ja, alle zune's zijn overal uitverkocht, ik ben hier in amerika al wat winkels afgelopen, en overal uitverkocht totnutoe..Overigens lees ik hier en daar dat alle nieuwe Zune's 80GB uitverkocht zijn, 12 december zouden ze weer voorradig zijn...
Als je een 80gb wil, moet je geduld hebben, of er veel meer voor betalen.. Er gaan geruchten dat je als je later bestelt je gratis de achterkant kan laten bewerken met iets artistieks, maar geen idee of dat waar is
De Zune wordt niet als een externe harde schijf gezien. Daarom herkent of ziet Winamp de Zune niet.
Dan wordt het tijd om een echte koptelefoon er op aan te sluiten, met mijn AKG K530 is het echt subliem geluid.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:45:
[...]
klopt, ik zit er hard over na te denken om mijn Zune weg te doen, vind de geluidskwaliteit toch tegenvallen tegenover mijn vorige speler: Zen Microphoto, Daar was de EQ ook veel beter. Ik houd van muziek met veel bass, en bij de Zune komt dat niet tot zijn recht.. vind het maximale geluid ook wat tegenvallen tegenover de Zen met Amerikaanse software.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
ik wil veel bass, en wil geen koptelefoonc70070540 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:12:
[...]
Dan wordt het tijd om een echte koptelefoon er op aan te sluiten, met mijn AKG K530 is het echt subliem geluid.
Mijn vorige speler, de zen microphoto kon je iets met bass aanzetten, dat klonk veel beter als op de Zune naar mijn inziens.
Is het nog verstandig om een goedkopere zune 30 te kopen ipv de nieuwe en duurder zune 80?
Waarom niet.. Als jij aan 30GB genoeg hebt en 't design mooi vind
Ook nog even rekening mee houden dat de nieuwe versie hogere kwaliteit tv-out heeft en meer codecs schijnt te ondersteunen.CLB schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:31:
Waarom niet.. Als jij aan 30GB genoeg hebt en 't design mooi vind
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast