Zunepad: Zowel aanraakbaar als klikbaar.
Volgens mij wordt je daar helemaal mesjogge van zeg
Koop je 'n Zune die geen 'wheel' heeft net als bij 'n iPod, komt die bij de Zune 2.0 wel
Dat menu met zulke grote letters vind ik net op 'n bejaarden-device lijken
Waarom in godsnaam zo'n groot lettertype!? Gebruik dan 'n lettertype, waarop je alle
shit in 1x kan zien: Music, Video's enzovoort, nu kun je nog omlaag scrollen omdat 't niet in 't beeld past! Misschien mierenneukerig, maar ik vind 't 'n beetje lompig eerlijk gezegd! Net als alle Samsung mobieltjes, waarop je op 2 regels 'n 10 cijferig nummer intoetst. We zijn toch allemaal niet blind zeg
Voor de rest is 't dus inderdaad 'n QVGA-schermpje, wat ook geen vernieuwing is ten opzichte van de Zune

Al kijk je naar Apple zie je 'n pauperschermpje bij de Nano's en nu opeens 'n QVGA-schermpje waarop je ook filmpjes kan afspelen... Dat is 'n hele verbetering, maar bij de Zune helaas niet
Dat Social shit is wel leuk, maar hier in de EU maak je daar toch niet dagelijks gebruik van
Ben wel benieuwd naar 't Wi-Fi syncing, dat kan 'n leuke optie zijn, alhoewel ik 't even inpluggen van m'n Zune met 'n usb-kabeltje helemaal niet zie als irritant en dergelijke! Ook moet je toch achter 'n computer zitten om je muziek/ video's te selecteren die je wil syncen... Maarja de iPod Toch heeft dat ook dus MS kon niet achterblijven en draadloos wordt door 80% vd mensen gezien als 'beter' dan bedraad!
Podcasts ken ik niet zo, heb ik nooit gebruikt op m'n iPod video, maar dat zal ook in de nieuwe firmware geintergreerd worden, zodat ik met m'n Zune ook gebruik kan gaan maken van deze feature!
Wel leuk, want ik weet wat 't zijn (podcasts) en 't is toch wel leuk om 'n programmaatje te kunnen terugkijken/ terugluisteren! Geen supergroot voordeel, maar 't is toch leukjes en mooi meegenomen
Voor de rest vind ik de Zune 1.1
(noem 'm nog steeds zo) niet echt vernieuwend ten opzichte van de Zune.
Ik ben wel heeeeel erg blij dat MS de nieuwe firmware ook voor de Zune uitbrengt
Geen films meer hoeven converteren scheelt veel tijd, podcasts zijn leuk, Wi-Fi syncing is leuk
Jammer dat er geen VGA-scherm inzit, dat had voor mij nog 'n reden kunnen zijn om 'n Zune 1.1 te kopen, maar dat valt helaas al af. 80GB is natuurlijk onwijs relaxed, maar met m'n 30GB Zune kom ik momenteel ook nog wel 'n heel eind. Als laatste puntje: Ik heb nu 'n bruine Zune en die is 't mooist
Iemand bekend met de release-data van de Zune 2.0 en de nieuwe firmware... Kan niet wachten