Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 00:44
Help,

ik heb een paar dagen geleden last gehad van spam waardoor ik ccleaner,Registry Mechanic en een systeem herstel heb laten lopen.
maar sindsdien kan de zune software mijn zune niet meer vinden! :'(
en dat is best wel vervelend aangezien je alleen met de software kunt synchroniseren.

ik heb de software al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat...

weet iemand een oplossing??? ;(

weetikveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoD schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:42:
Wat gebeurd er als je het ding een aantal uur achter elkaar door laat spelen? Is ie dan ook zo snel leeg? Ik gok op een brakke batterij.
Lijkt mij ook iets in die trend, want de mijne doet het vanaf het begin perfect!

@ hierboven: hmm geen idee, systeemherstel draaien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Over m'n batterij issue. Ik heb gisteren voor de gein eens een test gedraaid, volledig opgeladen, en uren laten lopen. Na zo'n 3 a 4 uur was ik nog niet eens halverwege. Wat superbizar is, want zoals ik zei, ik luister een half uur per dag op z'n meest (5 dagen per week). En dan kan ik binnen een week steeds wel opladen... snap er weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De batterij loopt dus snel leeg als de speler uitstaat... Ik weet niet of deze speler een hybernate-stand heeft of dat ie "gewoon" uitstaat als je de speler uitzet, of andere powermanagementmogelijkheden (wat een woord 8)7 ) maar anders vrees ik dat de batterij gewoon brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft 'n 'hybernate' stand ja, hij staat eigenlijk niet echt uit, zeg maar als je 'm uitzet :9 :? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dat is toch evengoed fucking knullig? Want al met al zal ik 'm dan toch om de x dagen moeten opladen, gezien ie toch stroom verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-02 19:46
CLB schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:55:
Heeft 'n 'hybernate' stand ja, hij staat eigenlijk niet echt uit, zeg maar als je 'm uitzet :9 :? :)
Ik had vroeger nog wel het issue dat ie in deze stand vrij snel leegliep... sinds ik hem helemaal uitzet met de linker toets en de buitenste ronde toets naar beneden ingedrukt gaat het een stuk beter gelukkig.... die standby modus vind ik maar niks.

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:07:
Dat is toch evengoed fucking knullig? Want al met al zal ik 'm dan toch om de x dagen moeten opladen, gezien ie toch stroom verbruikt.
Achja, volgens mij zijn wij andere gebruikers, want ik laadt 'm toch elke nacht op, omdat hij bijna leeg is. Dit komt trouwens door het afspelen van films en niet door de muziek! Dan moet je 'm dus met de andere knoppen-combi uitzetten, dan verbruikt hij geen stroom meer ;)

EDIT: Dat 'stroom verbruiken' is in deze stand trouwens zo minimaal dat het geen 'dagen' betreft hoor!

Jeej CLB for the win dag :9

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 14-03-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

prachtig, als je dat doet ben je weer kwijt waar je was en je playlist kwijt... vind dat wel een naar foutje van het apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind wel dan dat ie veel stroom verbruikt in hybernate-stand. Ik ben het met apNia eens dat het een beetje suf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk toch dat hij 'n brakke batterij heeft hoor, ik zet de mijne altijd 'uit' door gewoon 2 seconden op de 'play/pauze' knop te drukken en kan er als ik gewoon muziek afspeel (laten we zeggen 3 uur per dag) gewoon een week meedoen zonder 'm op te laden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Je kan hem uitzetten door op back te drukken en dan naar beneden met de dpad (allebij dus inhouden)

dan gaat die helemaal uit.. gebruikt die geen stroom.. zo doe ik het althans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 20:33
eindelijk mijn pc gefixed dus kan weer syncen met mn zune :)

was blij dat ik al een hoop erop had gezet dus kon wel muziek luisteren gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

kyddil schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:45:
Je kan hem uitzetten door op back te drukken en dan naar beneden met de dpad (allebij dus inhouden)

dan gaat die helemaal uit.. gebruikt die geen stroom.. zo doe ik het althans ;)
Maar dat is wat ik zeg, ben je je playlist kwijt. Leuk en aardig, maar dat kan ook niet de bedoeling zijn. Want dat vind ik minstens zo irritant.

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 15-03-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
apNia schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:21:
[...]

Maar dat is wat ik zeg, ben je je playlist kwijt. Leuk en aardig, maar dat kan ook niet de bedoeling zijn. Want dat vind ik minstens zo irritant.
ik doe niet aan playlists dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wie weet trouwens of er een autoradio is die compatible met Zune is? Ik las in de Computer Totaal een issue over USB compatible autoradio's, maar nou lijkt dit me wel perfect. Iemand die dit weet?

edit: kwam dit tegen.. ook vet! maar niet helemaal wat ik zoek, maar een goed alternatief :)

[ Voor 30% gewijzigd door apNia op 16-03-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lijkt me sterk dat niet-UMS spelers kunnen werken op autoradio's? Ik weet er verder niet zoveel vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20
ik wil een zune :'( !

waar is hij het goedkoopst en snelst te krijgen hier in NL? want ik vind 300,- ballen toch wel een beetje veel voor een speler van 180,- ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WhiteViper schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:31:

waar is hij het goedkoopst en snelst te krijgen hier in NL? want ik vind 300,- ballen toch wel een beetje veel voor een speler van 180,- ..
Als je em echt zo goedkoop wil zul je je tot Ebay moeten wenden denk ik. De beschikbaarheid in Nederland is nog niet erg geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, is niet zo'n moeilijke keus! Gewoon 'n prijs betalen a la 300,- of geen Zune ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 14:57

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

WhiteViper schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:31:

Als je even opschiet kan je hier nog aan mee doen :) http://samenkopen.net/action/162325

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
apNia schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:24:
Wie weet trouwens of er een autoradio is die compatible met Zune is? Ik las in de Computer Totaal een issue over USB compatible autoradio's, maar nou lijkt dit me wel perfect. Iemand die dit weet?

edit: kwam dit tegen.. ook vet! maar niet helemaal wat ik zoek, maar een goed alternatief :)
Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F8M026/FUL1_F8M026.jpg

http://catalog.belkin.com...rocess?Product_Id=301311#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212784

Ik heb sinds kort ook een zune maar ben al dagen bezig om er een dvd op te zetten.

Ik heb het met verschillende programma´s geprobeerd maar het lukt nog steeds niet wat doe ik fout??

Ik heb eerst geconverteerd met sc videoconverter naar wmv maar dan krijg ik een error bij start sync.
vervolgens heb ik amadis DVD to zune geprobeerd deze converteerd naar mp4 maar hierbij krijg ik dezelfde error.

Als ik een trial versie van bijv. cucusoft converter gebruik doet hij het wel. Ik snap er niets meer van. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:05
heb eindelijk een zune besteld op samenkopen.net
ben er dan totaal 224 euro voor kwijt inclusief verzending :D

kan nu al niet wachten tot ik hem heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98265

kunnen jullie zeggen waarom jullie deze speler bvb. boven de Zen vision:M hebben gekozen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Laatst online: 07-04 11:50
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het probleem dat de Zune-software niet werkt op Vista NL. Ik heb al vanalles geprobeerd ( inclusief de eerder genoemde tutorial in dit topic ) maar niets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 212784 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:06:
Ik heb het met verschillende programma´s geprobeerd maar het lukt nog steeds niet wat doe ik fout??

Ook zijn er enkele DVD to Zune converters,
waarmee je rechtstreeks een DVD kunt converteren naar een WMV bestand.

Xilisoft DVD to Zune Converter
Betaald programma, wat je DVD's om kan zetten in WMV formaat.

ImTOO DVD to Zune Converter
Betaald programma, wat je DVD's om kan zetten in WMV formaat.

Als dit alles je niet lukt of je 't te moeilijk vind: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Anoniem: 98265 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:52:
kunnen jullie zeggen waarom jullie deze speler bvb. boven de Zen vision:M hebben gekozen? :p
Uhm lees 't topic eens door? 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 18-03-2007 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 98265 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:52:
wat m'n bovenbuurman zegt... je kan googlen op comparisons

voor mij was het grotere scherm doorslaggevend... de zen vision is zwaarder (Had hiervoor een zen touch, en dat vond ik uitermate irritant) en de ipod was m'n 2e keus, maar ik gaf toch de voorkeur aan een groter scherm en een (imo) mooiere user interface...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Even een vraag aan mijn trouwe vrinden hier. Ik ben net overgestapt naar Vista.
1) Kan ik de standaard software inmiddels gebruiken zonder patches?
2) Hij zal nu hoogstwaarschijnlijk mekkeren dat dit niet z'n hoofd PC is. En tenzij ik dus alles weer ga deleten, zal ik moeten blijven inloggen als guest. Is hier een een normale oplossing voor afgezien van een onlangs gereleasede hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertvduin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:30
Ben vorige week in New York geweest.
Mijn eerste aanschaf... De zwarte Zune :9

Wat een ongelovelijk bruut ding zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

dubbelpost

[ Voor 165% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 08-05-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

geertvduin schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:54:
Ben vorige week in New York geweest.
Mijn eerste aanschaf... De zwarte Zune :9

Wat een ongelovelijk bruut ding zeg! _/-\o_
Goede keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 23:29
Heb 'm ook sinds vandaag! :D Mijn eerste vraagje; ik vind het standaard softwareprogramma echt wáárdeloos. Kan niks vinden en overzetten duurt echt lang. Is er geen alternatief? Drag & Drop zou nog het mooiste zijn. Ik kan niet eens normaal door mn mappen scrollen :? :{

[ Voor 11% gewijzigd door .GoO op 19-03-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heeft iemand die 'externe harddisk' hack al succesvol geprobeerd en werkt deze ook met Vista? Kun je dan gewoon MP3 en Video Drag & Droppen zonder dat irritante Zune programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-05 15:11
Ik snap echt niet wat er nou mis is met die Zune software? 8)7

Gewoon zorgen dat je tags netjes op orde zijn en dan werkt het erg goed hoor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
T-mo-T schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:27:
Ik snap echt niet wat er nou mis is met die Zune software? 8)7

Gewoon zorgen dat je tags netjes op orde zijn en dan werkt het erg goed hoor. _/-\o_
Ik kan niks vinden, er zit geen duidelijke structuur in. Het navigeert gewoon voor geen meter. En ik ga even van 20.000 muziekbestanden de tags goedzetten zeker.

Ik wil gewoon het ding als een harddisk kunnen benaderen of in ieder geval normaal door mn bestanden en directories kunnen navigeren. Dat is nu onmogelijk door dat waardeloze programma.

Heeft iemand die harddisk hack al geprobeerd? Ook zou ik graag een mogelijkheid zien om .AVI bestanden af te spelen, want converten duurt erg lang en werkt vaak niet helemaal goed. Maar dat zal er ook nog wel niet zijn :( De Zune is een geweldig apparaat maar aan de ondersteuning moet echt nog wat gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als ik zie wat jij wilt snap ik bij god niet waarom jij een Zune gekocht hebt, maargoed :)
Mocht de UMS hack werken, dan nog zal de Zune je mp3's indelen op tags, aangezien de Zune (afaik) geen browsen ondersteund. Dus, dan kun je wel fijn navigeren op je pc, maar op de Zune is het gewoon weer hetzelfde verhaal. Al kan ik niet uit je verhaal opmaken of dit wat uitmaakt of niet.

Over converteren staan trouwens een boel handige links in dit topic, en in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
.avi ondersteuning verwacht ik niet eigenlijk op de Zune. Overigens is .avi slechts een container en geen codec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
devv05 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:34:
[...]

Ik kan niks vinden, er zit geen duidelijke structuur in. Het navigeert gewoon voor geen meter. En ik ga even van 20.000 muziekbestanden de tags goedzetten zeker.

Ik wil gewoon het ding als een harddisk kunnen benaderen of in ieder geval normaal door mn bestanden en directories kunnen navigeren. Dat is nu onmogelijk door dat waardeloze programma.

Heeft iemand die harddisk hack al geprobeerd? Ook zou ik graag een mogelijkheid zien om .AVI bestanden af te spelen, want converten duurt erg lang en werkt vaak niet helemaal goed. Maar dat zal er ook nog wel niet zijn :( De Zune is een geweldig apparaat maar aan de ondersteuning moet echt nog wat gedaan worden.
alle mp3 spelers tegenwoordig gebruiken tags om een simpele interface mogelijk te maken. Dat jij je mp3 collectie nog 1996 style zonder tags gebruikt moet je niet zeuren dat het niet prettig werkt.

maar ik ben het wel met je eens dat de zune software niet uitblinkt ;)

ik kom van itunes > zune en dat was toch ff flink wennen, inmiddels kan ik al wat sneller mn dingen vinden maar toch vond ik itunes wat overzichtelijker. Mischien ook probleem van de donkere kleur van het programma, een programma met zoveel info kan beter lichtgekleurd zijn. nu krijg je door de donkere vlakken om het middendeel een soort tunnelvisie. Niet echt bevorderend.

maar over de zune zelf niets dan lof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
RoD schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:44:
Als ik zie wat jij wilt snap ik bij god niet waarom jij een Zune gekocht hebt, maargoed :)
Zune is een prachtig apparaatje, alleen de software is k#t :+ Maar goed, ik zal proberen eraan te gaan wennen en hopen dat er nog een ander programma voor komt, zoals EphPod voor de iPod ofzo.

Zie nu pas dat je ook gewoon een hele playlist in 1x kunt importeren. Kijk, dat maakt het al een stuk makkelijker _O_

[ Voor 13% gewijzigd door .GoO op 19-03-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Echt bullshit dat de software slecht is. Dingen zijn gewoon goed te vinden er in. Het is vervelend als je niet met tags wilt werken maar met bestandsnamen. Maar dan ben je al aan het verkeerde adres, want de Zune zelf navigeert op basis daarvan. Dus hoe dan ook wil je dat op orde hebben. En de software dwingt dat af, hoe vervelend dat ook mag zijn voor je 100.000 files grote library ;)
Wat je kan doen is een tooltje regelen die het zetten van de ID3 tags vergemakkelijkt waardoor het uiteindelijk een kwestie wordt van drag-&-droppen in je zune software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-05 13:06
Het lijkt erop dat Microsoft meegaat met de roze hype want op 1 mei komt er een roze zune uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.cliczune.com/images/2007/03/22/pinkzune_2.jpg

http://www.ebgames.com/gs/zune/zune.asp?cookie%5Ftest=1&

http://www.cliczune.com/2007/03/pink_zune_on_ma.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 30-05 11:35

H3llSiNG

Meh.

Heb net een Zune van E-bay gekocht.

Want zijn mooie items om erbij te kopen? Heb je bijv. een speciale stekker nodig als je via het stopcontact wilt opladen en wat zijn mooie hoesjes?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm lees de TS eens door ofzo..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-05 00:37
bolleh schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:49:

... Dat jij je mp3 collectie nog 1996 style zonder tags gebruikt moet je niet zeuren dat het niet prettig werkt.

...
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik heb ook nog alles in mappen structuur staan, dit werkt (voor mij) zoveel fijner dan die ellende lange lijsten waar 1000 artiesten instaan (ja heb een 40GB hd speler) Ik heb btw wel me hele muziek collectie van ID3v2 tag voorzien (voor het geval dat omdat je nu ziet dat alle spelers richting die database zooi gaat). Maar mijn mappen structuur ziet er zo uit:

<root>
-Albums A-B-C
--Artiest - Album
---Track nummer - Artiest - Lied.mp3

-Albums D-E-F
--Artiest - Album

Etc...

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
roelieboelie schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:38:
[...]

Wat is dat nou weer voor onzin. Ik heb ook nog alles in mappen structuur staan, dit werkt (voor mij) zoveel fijner dan die ellende lange lijsten waar 1000 artiesten instaan (ja heb een 40GB hd speler) Ik heb btw wel me hele muziek collectie van ID3v2 tag voorzien (voor het geval dat omdat je nu ziet dat alle spelers richting die database zooi gaat). Maar mijn mappen structuur ziet er zo uit:

<root>
-Albums A-B-C
--Artiest - Album

-Albums D-E-F
--Artiest - Album

Etc...
tjah ik snap je punt, ik heb ook een aardige collectie ;)

maargoed zoals gezegd vond ik itunes lekkerder werken.

moet ik wel zeggen dat ik de search van zune nu toch wel makkelijk vind. Maar de software voelt hier vooral net na het starten een stuk trager dan itunes. Staat weer tegenover dat de zune zelf wel snel navigeert, beter dan mn 5g ipod deed iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213760

Ik heb een probleem met mijn zune: als ik mijn zune op mijn computer aansluit doet alles het gewoon, maar als ik dan naar de libary van mijn zune gaat zegt hij dat er niks in staat. Wel zie je rechtsbovenin dat er 24,7 gb nog vrij is dus dat weet hij wel maar als ik dan een nummer sync wat er al op staat zegt hij ook dat het er al opstaat alleen je ziet niet dat het erop staat. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Possstema schreef op zondag 18 maart 2007 @ 01:00:
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het probleem dat de Zune-software niet werkt op Vista NL. Ik heb al vanalles geprobeerd ( inclusief de eerder genoemde tutorial in dit topic ) maar niets werkt.
Zijn er al mensen die dit probleem hebben opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Possstema, ik dacht eerlijkgezegd dat er geen Vista NL was maar een universele die gewoon languagepacks aannam. Zit er qua OS echt verschil in de NL en EN editie? Overigens weet ik geen antwoord op je vraag, het enige wat ik kan bedenken is dat het er niet toe zou moeten doen. Maar daar kan ik fenomenaal naast zitten gezien ik altijd een Engels OS prefereer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Possstema schreef op maandag 26 maart 2007 @ 01:31:
[...]
Zijn er al mensen die dit probleem hebben opgelost??
Ik had ergens in deze topic ook iets gezegd over vista NL en zune, uiteindelijk werkte het wel, gebruik de search tool..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
kyddil schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:16:
[...]

Ik had ergens in deze topic ook iets gezegd over vista NL en zune, uiteindelijk werkte het wel, gebruik de search tool..
Doe maar rustig... , geloof me de search heb ik wel gebruikt, maar toch vorige keer niet gevonden. Wel verschillende topics op zunespeler.nl ( die onderhand ook al weer anders is ) en zunescene ed.

Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben, hier een directe link: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=248724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806

Is het al bekend wanneer er een grotere hd voor de Zune uitkomt, 60gb lijkt me toch wel een must wil de zune echt met ipod concureren. Zit nu nog 3 maanden in de states, dus iemand die het weet hoor t graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dan doe je er goed aan sites als deze in de gaten te houden: http://www.zunethoughts.com/

maar vooralsnog, iets wordt eerst aangekondigd, en reken dan zeker op 3 a 4 maanden voor het van de eerste geruchten naar de schappen gaat... en die geruchten zijn er nog niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
dit staat in de OP
DJ mode
De Zune kan muziek streamen naar maximaal 4 andere Zune spelers. Als je de DJ mode aan wil zetten moet je naar settings/music gaan of de middelste knop drukken in het "nu afspeel" scherm. Je hebt nu 3 mogelijkheden, aan, uit of vrienden. Als je de DJ mode aan hebt staan kunnen tot maximaal 4 mensen tegelijkertijd muziek beluisteren die jij op dat moment aan het luisteren bent.Met DJ vrienden modus kunnen alleen mensen die in je vriendenlijst staan meeluisteren. In DJ mode uit kan niemand meeluisteren met jou muziek maar kan je wel luisteren naar andere Zune gebruikers die de DJ mode aan hebben staan.

Als je DJ mode aan staat krijg je een bericht als iemand met je meeluistert. Als je je Zune uitzet of iets anders afspeelt dan muziek wordt de verbinding met de luisteraars verbroken en ben je niet meer zichtbaar als DJ tot je weer muziek luistert.
ben ik de enige die dit niet heeft of 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen Zune-vriendjes dus kan 't ook niet testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ik denk dat je die optie pas krijgt als je in de buurt bent met andere zunes?

geen idee eigenlijk want ik ken uiteraard ook niemand met een zune ;)
heb wireless uitstaan trouwens, maargoed daar heb ik em ook niet voor gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Versie 1.3 van de Zune firmware is uit.
* We’re fixing the skipping problem that some users were experiencing – that is, content acquired from Zune Marketplace will no longer skip when played on the device.
* Improved device and software reliability, when it comes to device detection, and improved sync'ing.
* We’ve made some changes to the FM Tuner so it no longer drains the battery when in sleep mode.
Die laatste 2 fixes klinken wel interessant. apNia misschien helpt dit jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm okee, dan zal ik vandeweek wel een 'update-bericht' krijgen als ik m'n Zune wil syncen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73001

kyddil schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:21:
dit staat in de OP

[...]

ben ik de enige die dit niet heeft of 8)7
Ik denk dat het komt omdat je oude firmware hebt. RMB op jouw device (in Zune) en updaten. Je krijgt dan nieuwe firmware. Ik had eerst ook geen wifi opties totdat ik hem update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165117

Ik heb nu de nieuwe updates op mijn zune en op mijn pc, maar het syncen en detecteren gaat nu alleen maar moeilijker.
Hebben nog meer mensen dit met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat uitgebreidere beschrijving zou geen kwaad kunnen stensimon79.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het detecteren van het apparaat gebeurt nu soms pas na 5 minuten of nog langer. Soms is mijn Zune via de computer aan het opladen en opeens na een paar uur wordt hij opeens herkend door mijn PC. Bij de vorige versie herkende mijn PC bijna direct mijn zune maar me de nieuwe software weet je niet of het 5 minuten duurd of een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73001

Probeer hem eens in een usb port aan de achterkant van je pc.
Dat hielp bij mij. Anders werd hij niet herkent bij mij. Lag niet aan de update, was daarvoor ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, nou doet hij het wel goed.
Wat vaag, ik zou denken dat het niks uit maakt of ik hem aan de achterkant of aan de voorkant aansluit. Hij loopt nu ook niet meer vast tijdens het synchroniseren.
Mijn USB sticks en camera doen het wel gewoon goed via de USB aan de voorkant.

Bedankt voor de tip wereldwinkel

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 165117 op 01-04-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Zo heb nu eindelijk ook een zune in huis en zoek nog wat bij bij behoren.

Wat zijn goede hoesjes voor de zune. Op ebay staan een hoop silicoon covers maar dat is meer om de player tegen het vallen te beschermen. Ik zoek een hoesje die ook bescherming voor het scherm bied en die niet de hele player afsluiten zodat je hem in het hoesje kan bedienen.

Bij mn PSP zit een koptelefoon met remote zodat je song kan skippen en het geluid verminderen. Erg handig als je niet het hele ding uit je zak wilt halen omdat je het volgende nummer wilt horen. Is er ook zo iets dat werkt met de zune? Die van de PSP werken niet omdat het een ander stekkertje is.

Is er een online shop die zune artikels verkoopt en ook naar europa verzend?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Noreve

Kost wat, maar dan heb je ook wat. (Bovenste kapje kan er af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Bied deze zonder het kapje ook bescherming voor het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, plasticje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ach, ik heb mn zune nu al een paar weekjes en hij is nog compleet krasvrij. zelfs het scherm.

ik vind zulke dingen echt zonde want dan zie je het mooie design niet meer, en dat is toch een belangrijk punt voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Heeft men hier ook problemen om zn zune firmware te updaten naar 1.3?
Ik heb op dit moment 1.2, maar krijg het niet voor elkaar om het naar 1.3 te updaten.
Wanneer ik de zune update doe in het programma zelf, zegt ie dat ie geen nieuwe firmware kan vinden.
Via de windowsupdate site kan ik dat wel zien, maar zodra ik het wil downloaden/installeren geeft de windowsupdate site aan dat ik de EULA overeenkomst nog niet heb geaccepteerd, terwijl ik never nooit een melding (van een overeenkomst) daar van heb gezien. Daardoor wilt ie die dus ook niet downloaden.
Als ik via zune.net het setup bestand download en probeer te installeren gaat ie eerst zoeken naar nieuwere updates en geeft dan de melding dat ik al de laatste software/firmware heb.

Wie o wie kan me helpen???

Ik heb windows xp sp2 nl editie.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

weet iemand waar je de EZGear Powerstick kan aanschaffen die btw ook naar nederland verscheept?

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Het zou gaaf zijn als dit ding http://www.zune.net/en-us...ne/zunewirelessremote.htm

ook werkte zonder die dock! Hup Zune in je tas en die remote in je jaszak.

Zoiets hebben ze zeker nog niet uit gevonden?

Edit :

In de startpost staat :

FM-tuner: Zodat je als je uitgekeken bent op je mp3tjes je lekker naar de radio kan luisteren. Er zit een systeem in waarmee de namen van de afgespeelde nummers/ extra informatie weergegeven worden/ wordt*.

Dit heb ik echter niet en ben al enkele zenders af geweest, moet je deze functie aan zetten?

[ Voor 43% gewijzigd door H3llSiNG op 03-04-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:05
H3llsing schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:24:
Het zou gaaf zijn als dit ding http://www.zune.net/en-us...ne/zunewirelessremote.htm

ook werkte zonder die dock! Hup Zune in je tas en die remote in je jaszak.

Zoiets hebben ze zeker nog niet uit gevonden?

Edit :

In de startpost staat :

FM-tuner: Zodat je als je uitgekeken bent op je mp3tjes je lekker naar de radio kan luisteren. Er zit een systeem in waarmee de namen van de afgespeelde nummers/ extra informatie weergegeven worden/ wordt*.

Dit heb ik echter niet en ben al enkele zenders af geweest, moet je deze functie aan zetten?
Deze functie word op het moment alleen in de VS nog maar gebruikt, nederlandse zenders zenden deze info nog niet mee, maar zal warschijnlijk nog wel komen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
timminater schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:49:
[...]

Deze functie word op het moment alleen in de VS nog maar gebruikt, nederlandse zenders zenden deze info nog niet mee, maar zal warschijnlijk nog wel komen hoor.
Dit kan in Nederland toch ook? Op de autoradio zie je best vaak welk nummer speelt, het weer, flitsers, en helaas tegenwoordig ook reclame.. En volgens mij kan je dit allemaal ook zien op je Zune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

zzzimon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:27:
[...]

Dit kan in Nederland toch ook? Op de autoradio zie je best vaak welk nummer speelt, het weer, flitsers, en helaas tegenwoordig ook reclame.. En volgens mij kan je dit allemaal ook zien op je Zune.
Ja dat dacht ik dus ook of is het toch nog een iets ander systeem waar de zune mee werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 22:43
RoD schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:00:
Noreve

Kost wat, maar dan heb je ook wat. (Bovenste kapje kan er af)
:9~ dat is wel een ontzettend mooi hoesje zeg.... Denk dat ik die maar snel moet bestellen zodat mijn Zune (zodra die binnen is :P) gelijk sleek verpakt zit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zag net een Zune-kloon op Dapreview. Net als bij de iPod hebben de kloonmakers nu ook de Zune ontdekt volgens mij.
Typische kloon... Geïmiteerd uiterlijk en meer features dan de originele speler, en de kwaliteit zal waarschijnlijk wel te wensen overlaten.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 16:25
Koel... dat 1 aprilgrappen 3 dagen later nog steeds geloofd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Flard schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:52:
Koel... dat 1 aprilgrappen 3 dagen later nog steeds geloofd worden ;)
8)7

Je hebt gelijk.

Een dergelijk maffe kloon is tegenwoordig niet zoveel bijzonders meer, vandaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Kan heel goed een 1 april grap zijn, maar het zou mij inderdaad niet verbazen als dit echt is. Als je ziet hoe bepaalde apparatuur wordt gecloned, schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het IS dus wel een 1 april grap, maar het kan net zo goed zijn dat er morgen wel een dergelijke speler voor de deur staat ja :)
Als de Zune populairder wordt weet ik eigenlijk wel zeker dat er clones komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:19

Hertog

Aut bibat, aut abeat

zzzimon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:27:
[...]

Dat systeem heet RDS, dus als je meer informatie zoekt is dat een handige zoekterm. Als de Zune RDS ondersteunt zou je die info ook gewoon in Nederland moeten krijgen dus.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 22:43
Zo ik heb mijn hoesje ook vast besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/etui_microsoft_zune_case_black.jpg

Nu alleen nog wachten tot mijn Zune binnen is :P

Moet wel zeggen dat Noreve ontzettend mooie hoesjes heeft... mocht ik in de toekomst nog meer nodig hebben zal ik weer daar bestellen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Wat een geweldig ding! Ik was bang dat het apparaat tegen zou vallen, omdat ik nogal kritisch/veel eisend ben...Maar dit apparaatje is echt zo ubervet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ik heb zojuist de av/home pack binnenekregen en die docking station en remote controller werken echt zo chill
daarnaast zit er een adapter bij, maar moet ik nog wel ff een vs-->eu converter kopen.
daarnaast zitten er kabels bij zodat ik plaatjes en videos op mn tv kan zien

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Heb het hoesje van Noreve binnen gekregen, ben er tevreden over. Geen goedkoop hoesje maar wel merkbare kwaliteit.

Erg handig is de clip-on functie zodat je de Zune aan je broek/riem kan hangen.

Ook past hij er goed in en valt er niet na een beetje schudden uit.

Ik geef het een 8/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

H3llsing schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:39:
Heb het hoesje van Noreve binnen gekregen, ben er tevreden over. Geen goedkoop hoesje maar wel merkbare kwaliteit.

Erg handig is de clip-on functie zodat je de Zune aan je broek/riem kan hangen.

Ook past hij er goed in en valt er niet na een beetje schudden uit.

Ik geef het een 8/10
Ik zit te denken om er zelf een te kopen. Hoe goed is de bescherming voor het scherm? Kan je er goed doorheen kijken?

Ik heb nu TMPGEncXP omdat ik .avi wil omzetten naar .wmv. Maar nu zit ik met een probleem. Als ik de bestanden omzet naar .wmv (320*240 / 800 kbs) dan zijn de files behoorlijk groot, namelijk 140 mb (seinfeld). Als ik dat met een ander programma doe, dan moet ik ze nog met Zunesoftware omzetten naar een kleinere resolutie, dan zijn ze stuk kleiner, namelijk 60 mb. Hoe kan dit? Kwaliteit is nagenoeg gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan zou je eens heel precies naar de bestanden moeten kijken, wat de verschillen zijn ed. Goed tooltje daarvoor is Gspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Placid_K schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:44:
[...]

Ik zit te denken om er zelf een te kopen. Hoe goed is de bescherming voor het scherm? Kan je er goed doorheen kijken?
Nagenoeg is er geen bescherming voor het scherm, wat ik zelf eigenlijk wel dacht. Maar zit er niet zo mee want het klepje wat ervoor zit gaat makkelijk open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Zune-2 & flash-Zune details gelekt door Microsoft medewerker

Vandaag zijn de details van de twee opvolgende ZuneSpelers gelekt. Een medewerker van de site ZuneScene wist tegen een Zune-designer van Microsoft aan te lopen en had de kans enkele details van de nieuwe spelers los te krijgen.

Het plausibele verhaal op ZuneScene dat op het moment nog slechts geruchten zijn meld de volgendie nieuwtjes: de Flash-gebaseerde Zune zal geen hardeschijf meer bevatten, maar zal met een ingebouwd flashgeheugen komen.
De hoeveelheid van het geheugen wou de Microsoft medewerker niet zeggen, wel zei hij dat het Microsoft's plan was om voor te lopen vergeleken met de competitie. De Zune-2 die uitkomt die lijkt op de huidige Zune, alleen dan dunner en met een grotere opslagruimte.
In totaal zullen er 2,4 miljoen volgende generatie Zune's geproduceerd gaan worden waarvan 75% de op flashgeheugen gebaseerde Zune zullen zijn. Er wordt op dit moment aan een fabriek gewerkt naast de 360-fabriek van Microsoft in Dao Min Chine, verwacht is dan ook dat de volgende generatie Zune's niet door huidige Zune fabrikant Toshiba gemaakt zullen worden.
De verwachting is dat de Spelers voor de vakantie op de (Amerikaanse) markt zullen verschijnen.
(bron: zunespeler.nl)

ben benieuwd!!!

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Staat ook een artikeltje van op de FP: nieuws: Mogelijke details over nieuwe Zune's lekken uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik had ook gehoord dat de second gen zune zich meer op portable games gaat richten? of iig, zoiets?

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er gingen wel geruchten over de Zune en games ja... Ik dacht zelf eerst dat het nog toegevoegd ging worden aan de huidige Zune, maar het zal dus wel een extra feature bij de tweede Zune worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik weleens gelinkt in deel 1 dacht ik... kwam pas in 2008 ofzo toch... 8)7

Ik bestel wel weer 'n nieuwe Zune hoor via eBay, mits hij 't zelfde strakke uiterlijk heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 49416 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:27:
Hier nog een zunegebruiker !!!!

Bedankt voor al het leesvoer, ben ik uiteindelijk toch nog m'n dienst doorgekomen.
Verder heb ik m'n zune nu al bijna drie maanden, en er is nog geen kras op te vinden.
Heb hem een tijdje in een toughskin gehad ( http://www.speckproducts.com/images/zune/zune-tough-d4.jpg ) maar heb besloten em gewoon puur natuur te gebruiken omdat het apparaat gewoon zo ontzettend mooi is.

Verder zie ik overal posts over het omzetten van videobestanden.
Dit is dus helemaal niet nodig.
Voeg http://www.zunescene.com/zuneavi.reg aan je register, en je kan gewoon .avi files syncen naar je zune (de zune software zet avi bestanden dan om naar .wmv).

Hopelijk heb ik zo ook iets toegevoegd :)

Verder heb ik mijn zune besteld bij www.zunespeler.nl en ben zeer tevreden. Goede service, aardige gasten!
Leuke tip, maar dit werkt niet! Hij zie de Xvid bestanden nu wel in de Zune software, maar bij converteren geeft ie een error :( Weet je daar ook een oplossing voor?

Overigens gebruik ik nu Xilisoft om files van .avi naar .wmv (Zune) te converteren. Prima beeld, maar het geluid is erg blikkerig en eigenlijk niet om aan te horen. Als ik naar MP4 converteer is het geluid wel goed. Andere mensen ook last van en een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Andere converter gebruiken? Zie ook eventueel Video coderen voor je PMD: Tips en trucs voor wat tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Maar ik zie dat mensen hier 'm ook gebruiken, dus ik vraag het me af.. hij werkt verder wel erg fijn en ook vrij snel vergeleken met andere converters die ik gebruikt heb... Dus liever heb ik gewoon dat die van Xilisoft goed werkt... of dat het Zune programma zelf converteert natuurlijk, dat is helemaal ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik de WinAVI MP4 Converter. Ik converteer eerst de xvid bestanden naar Ipod bestanden (700mb in 15 minuten). WinAVI MP4 Converter zet er automatisch de gelijknamige srt ondertiteling onder. En dan zet ik ze op mijn zune (700mb in ongeveer 45 minuten).
Beeld en geluid is echt prima en de ondertiteling is goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja leuk, maar de Zune ondersteund dus geen .mp4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Weet iemand of ik ID3 tags helemaal kan uitschakelen, zodat ik zelf mapjes kan maken..? Ik word echt gek van alles veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Voor zo ver ik weet niet. Ik vond het erg irritant ook bij m'n Creative Zen Touch. Maar het is toch een goede gewoonte het te doen als je werkt met een 30GB harddisk Placid_K.
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast