Maja..heb inmiddels ontzettend veel muziek verzameld dat het bijna onmogelijk is om alles om te zetten..apNia schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:25:
Voor zo ver ik weet niet. Ik vond het erg irritant ook bij m'n Creative Zen Touch. Maar het is toch een goede gewoonte het te doen als je werkt met een 30GB harddisk Placid_K.
Als je een automatisch mp3tag programma pakt, kan het veel sneller gaan. Ik weet niet hoe je het nu doet? De speler ondersteund helaas geen folder based browsing.
Anoniem: 150610
Hallo,
Ik had eigenlijk een vraagje. Aangezien internationaal een case kopen niet zo lukt, wilde ik vragen of ik met iemand mee kan doen die ook een case van bijv. Noreve wil gaan bestellen? Is hier animo voor?
Ik had eigenlijk een vraagje. Aangezien internationaal een case kopen niet zo lukt, wilde ik vragen of ik met iemand mee kan doen die ook een case van bijv. Noreve wil gaan bestellen? Is hier animo voor?
Je kunt het toch ook via ww.noreve.com bestellen en dan Bank Transer doen? Heb je geen creditcard nodig...Anoniem: 150610 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:38:
Hallo,
nou morgen is het dan zo ver, tijd om naar de states te vertrekken
de zune vanmiddag en vanavond nog ff volgooien.
zit alleen te twijfelen of ik daar een auto adapter ga kopen of een gewone aangezien ik daar ongeveer 4000km in de auto zal zitten
zit alleen te twijfelen of ik daar een auto adapter ga kopen of een gewone aangezien ik daar ongeveer 4000km in de auto zal zitten
Je geeft zelf al het antwoord..bolleh schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:28:
nou morgen is het dan zo ver, tijd om naar de states te vertrekken![]()
Heb het gevoel dat mn Zune wel erg snel leeg is.. na 2 uurtjes video en een half uurtje muziek was tie leeg. Ik laad hem via mn PC op via usb 1.0, duurt wel langer maar alstie eenmaal vol is istie vol lijkt me?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Anoniem: 150610
Zit er ook een screenprotector in het hoesje?H3llsing schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:39:
Heb het hoesje van Noreve binnen gekregen, ben er tevreden over. Geen goedkoop hoesje maar wel merkbare kwaliteit.
Erg handig is de clip-on functie zodat je de Zune aan je broek/riem kan hangen.
Ook past hij er goed in en valt er niet na een beetje schudden uit.
Ik geef het een 8/10
Anoniem: 150610 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:17:
[...]
Zit er ook een screenprotector in het hoesje?
H3llsing schreef op donderdag 12 april 2007 @ 03:32:
[...]
Nagenoeg is er geen bescherming voor het scherm, wat ik zelf eigenlijk wel dacht. Maar zit er niet zo mee want het klepje wat ervoor zit gaat makkelijk open.
Geen spam hier
[ Voor 87% gewijzigd door Kaj. op 20-04-2007 19:26 ]
punt is dat ik aan een autolader niets heb als ik terugben van vakantie, terwijl een stopcontact lader wel nog te gebruiken is(met converter blokje)
maargoed zag gister bij best buy een pakket met beiden dus die koop ik straks wel even
Nog wat nieuwtjes cq. geruchten over een mogelijke Zune Phone en Xbox Live op de Zune.
ik krijg het niet voor mekaar om met het genoemde Winavi uit de startpost naar WMV te converteren en daarbij dan ondertiteling erbij te zetten.
Gebruikt nog iemand die software en kan iemand mij vertellen hoe het fatsoenlijk werkt?
Gebruikt nog iemand die software en kan iemand mij vertellen hoe het fatsoenlijk werkt?
Misschien handig als je verteld wát er dan precies niet goed gaat. Verder staan er nog alternatieven in de TS, heb je die al geprobeerd?
vooral betreft de ondertiteling lukt het niet.
Ik selecteer bijvoorbeeld 200.avi en noem daarbij de .srt ook 200.srt, dan staat er bij geadvanceerd wel een subtitle stream maar hij pakt hem niet in de output..
Weet iemand hoe dat werkt?
Ik selecteer bijvoorbeeld 200.avi en noem daarbij de .srt ook 200.srt, dan staat er bij geadvanceerd wel een subtitle stream maar hij pakt hem niet in de output..
Weet iemand hoe dat werkt?
Ik word echt een beetje paranoid van dat gesync van het apparaat. Wat een kutsoftware is het. Heb ik alles netjes geordend, wil ik zune starten, pleurt ie automatisch liedjes op zonder mij iets te vragen. Gevolg: heel mijn zune vol met rotzooi die ik niet wil. Heb bijna dat ding door het raam geflikkerd. Argggggghhh

Heeft iedereen in 't begin! Je moet de 'autosync' functie ook uitzetten, dat scheelt nogal veel #@)(*&#
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Yep, net die functie gevonden. Ligt het aan mij of is de overdrachtsnelheid van dat apparaat heel hoog?
Klopt idd ook, mits de mp3'tjes die je erop zet dezelfde kbps hebben als bij je instellingen staat
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Why the Zune is Exactly What the Industry Needs
Leuk artikeltje + discussie. Kan me er wel grotendeels in vinden
Leuk artikeltje + discussie. Kan me er wel grotendeels in vinden
Anoniem: 170251
Is er inmiddels al een manier om van de Zune Marketplace gebruik te maken als nederlander want ik heb nu een redeem code en het werkt werkelijk perfect.
En ook al iets om DRM files op de zune te zetten?
En ook al iets om DRM files op de zune te zetten?
Argh....!!
Volgens mij kan ik mijn Zune niet meer opladen...
Ik heb bij mediamarkt zo'n usb naar stopcontact converter gekocht. Daar reageerde mijn Zune niet op (ik denk te weinig vermorgen). Vervolgens gewoon in mijn usb-poort gestopt, maar daar reageert ie ook al niet meer op
Baal hier enorm van. Hij doet het verder wel...
Volgens mij kan ik mijn Zune niet meer opladen...
Ik heb bij mediamarkt zo'n usb naar stopcontact converter gekocht. Daar reageerde mijn Zune niet op (ik denk te weinig vermorgen). Vervolgens gewoon in mijn usb-poort gestopt, maar daar reageert ie ook al niet meer op
Baal hier enorm van. Hij doet het verder wel...
Welke oplader heb je precies...?
Uit de TS gecopy-pasted:
USB-opladers die werken met de Zune:
ARTWIZZ AZ316ZZ universele USB lader 14,99
-Input: 100-240V AC, ~ 0,15A , 50-60Hz
-Output: 5V DC, 1,0A
APPLE MA592M/A USB Power adapter a 29,99
-Output: 5V DC, 1,0A[/td]
Uit de TS gecopy-pasted:
Van ricatech..had als output 5V 400mA ipv 5V en 1A....Kan dit schadelijk zijn?
Dat apparaat laadt helemaal niet meer op. Zowel via usb als via stopcontact (de converter dus). Hij reageert niet meer in windows zoals normaal wel het geval isRoD schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:01:
Nee, waarschijnlijk laadt hij alleen wat langzamer op.
Mja, dat is dan een ander verhaal. Dan ligt het aan je speler.
Edit: Het gebeurde dus nadat je die oplader probeerde... Dat maakt het wat anders. Maar ik kan het me niet voorstellen dat het daardoor komt. Wellicht dat de oplader brak is en dat ie je Zune gesloopt heeft...
Edit: Het gebeurde dus nadat je die oplader probeerde... Dat maakt het wat anders. Maar ik kan het me niet voorstellen dat het daardoor komt. Wellicht dat de oplader brak is en dat ie je Zune gesloopt heeft...
[ Voor 63% gewijzigd door RoD op 04-05-2007 14:05 ]
Hmm ligt dan idd aan je Zune zelf denk ik...
@ RoD: Kan 't niet zo zijn dat hij is 'opgeblazen' door 'n sterkere 'stroom'...?
@ RoD: Kan 't niet zo zijn dat hij is 'opgeblazen' door 'n sterkere 'stroom'...?
Sowieso hebben spelers daar beveiligingen voor ingebouwen afaik. De speler gebruikt gewoon het mA wat ie nodig heeft. Maar in dit geval was de stroom toch juist "te weinig"?
Yep, te weinig....
Damn
Damn
Omdat de Zune software voor de MS Zune speler me nu echt de keel uit gaat hangen ben ik benieuwt er mensen zijn die een ander beheer programma voor de Zune gebruiken. Met google heb ik alleen maar negative bericht gelezen over het feit dat Winamp de zune niet support.
Het probleem waar ik me het meest aan stoor is dat je met de Zune software (zelfde naam als de speler) heel moeilijk bestanden kunt toevoegen. En als je de sync optie gebruikt worden de bestanden die je wel op de speler hebt staan maar niet meer op de HD zonder pardon van de speler gebonjourt.
Iemand een alternatief?
Het probleem waar ik me het meest aan stoor is dat je met de Zune software (zelfde naam als de speler) heel moeilijk bestanden kunt toevoegen. En als je de sync optie gebruikt worden de bestanden die je wel op de speler hebt staan maar niet meer op de HD zonder pardon van de speler gebonjourt.
Iemand een alternatief?
a backup is a man's best friend
Je moet de software gewoon goed instellen en vooral het vinkje 'automatic sync' uitschakelen!
Iedereen vond het pauper-software in 't begin, stel je dat in, hoor je er niemand meer over...
Alternatieve software ken ik nog niet.. bestaat dat uberhaupt? Dan wil ik 't wel in de TS verwerken!
Iedereen vond het pauper-software in 't begin, stel je dat in, hoor je er niemand meer over...
Alternatieve software ken ik nog niet.. bestaat dat uberhaupt? Dan wil ik 't wel in de TS verwerken!
Niet dat ik weet hoor. Ik heb die harddisk-patch geinstalleerd en dan is de zune NOG niet zomaar schrijfbaar. Pas als je iets sync'ed via de Zune software komt de mogelijkheid vrij er spul op te schrijven. Het openzetten van de Zune voor software van derden is dus beveiligd. Niet dat het nooit gaat komen, maar ik kan me voorstellen dat dit de reden is dat er nog geen alternatief is.
Wij begrijpen elkaar.apNia schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:55:
Niet dat ik weet hoor. Ik heb die harddisk-patch geinstalleerd en dan is de zune NOG niet zomaar schrijfbaar. Pas als je iets sync'ed via de Zune software komt de mogelijkheid vrij er spul op te schrijven. Het openzetten van de Zune voor software van derden is dus beveiligd. Niet dat het nooit gaat komen, maar ik kan me voorstellen dat dit de reden is dat er nog geen alternatief is.
Dus als je de 30 GB vol wilt krijgen dan moet je dezelfde bestanden ook op je PC hebben staan? Lijkt me een beetje onzinnig. Of bestaat er toch een oplossing?
Neehoor, maar dat hoeft ook niet met de Zune software. Je kan gewoon sync'en naar je device en dan deleten vanuit de Zune software uit je library en HD. Of begrijpen we elkaar nu weer niet?
Maar zodra je sync kijkt hij toch wat je op de harde schijf hebt staan.
Heb je 30 nummer of de Zune en maar 5 op de schijf, dan verwijded hij de 25 die niet op de harde schijf staan ook van de Zune. Of die ik iets wat ik niet zou mogen doen?
Heb je 30 nummer of de Zune en maar 5 op de schijf, dan verwijded hij de 25 die niet op de harde schijf staan ook van de Zune. Of die ik iets wat ik niet zou mogen doen?
Hoe kom je daar nou bij?
Ik heb zo'n 10.000 mp3'tjes op m'n HD en zo'n 2.500 op m'n Zune en dat gaat goed..
Net of je precies 't zelfde op je HD moet hebben staan, dan dat er op je Zune komt
Ik heb zo'n 10.000 mp3'tjes op m'n HD en zo'n 2.500 op m'n Zune en dat gaat goed..
Net of je precies 't zelfde op je HD moet hebben staan, dan dat er op je Zune komt
Weet iemand of er andere laders werken op de Zune, behalve de originele? Ik ben bang dat mijn lader defect is...Geen flauw idee waar ik een nieuwe kan halen..
De originele..? Ik kreeg er geen lader bij hoor
En staat in de TS vermeld:
Dat is een converter..Ik bedoel gewoon de originele lader...
Hmm zoek 'm eens op op Google dan.. ik begrijp niet wat je met 'oplader' bedoelt..?
Dat USB-kabeltje met aan de ene kant USB en aan de andere kant Zune-connector ofzo!?
Dat USB-kabeltje met aan de ene kant USB en aan de andere kant Zune-connector ofzo!?
Gozer, waarmee laad jij je Zune op? Met dat kabeltje idd...;)CLB schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:50:
Hmm zoek 'm eens op op Google dan.. ik begrijp niet wat je met 'oplader' bedoelt..?
Waarschijnlijk is nergens accesoires voor zune te koop in Nederland, dus moet ik uitwijken naar amerika...Bestel daar liever niks, vandaar mijn vraag
Ja met dat 'kabeltje' ja niet met 'n 'oplader'
Dit is 'n kabel:

En dit is 'n oplader:

Dit is 'n kabel:

En dit is 'n oplader:

Ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar alsof? (serieuze vraag)
Wat zijn dat voor kabels. dat past dus niet.
Ja jij hebt 't in tig posts over 'n 'oplader' een 'oplader' een 'oplader'Placid_K schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:38:
Ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar alsof? (serieuze vraag)

't Is toch geen oplader, 't is 'n kabeltje, dat is heel wat anders PUNT
Misschien is het handiger dat de kabels bij naam genoemt worden... een (mini)-USB kabel, een netstroomadapter, ed.. dat maakt het wat duidelijker.
Maar ik laad ook via USB op. Dat kabeltje wordt standaard meegeleverdRoD schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:44:
Misschien is het handiger dat de kabels bij naam genoemt worden... een (mini)-USB kabel, een netstroomadapter, ed.. dat maakt het wat duidelijker.
Anoniem: 119328
Ik heb zojuist de zune software geinstalleerd om deze alvast uit te proberen voordat ik de Zune aanschaf. Ik heb afspeellijsten gemaakt voor mijn muziek en hier mijn muziek ingezet. En zo ook voor videos en afbeeldingen. Bij de software staan linksboven 3 mogelijkheden, ' view music ', view videos ' en ' view pictures '. Als ik op ' view music ' druk staan daar mijn muziek, afbeeldingen en videos. druk ik op ' view videos ' of ' view pictures ' dan staat er (bij library) niks.
Hoe krijg ik nu mijn videos bij ' view videos ' en mijn afbeeldingen bij ' view pictures '?
Bij voorbaat dank!
Edit: Ik heb het al opgelost:)
Hoe krijg ik nu mijn videos bij ' view videos ' en mijn afbeeldingen bij ' view pictures '?
Bij voorbaat dank!
Edit: Ik heb het al opgelost:)
Das 'n kabeltje ja en geen oplader
Heb even voor je gezocht, maar er is weinig te vinden zeg...
Waarom wil je niet in Amerika bestellen dan, is toch geen probleem?
Heb 'n kabeltje voor je gevonden in HongKong voor 2,- haha check:
Data Cable Cord Charger for Microsoft Zune
Dan noem je het een (mini)-USB-oplader, of (mini)-USB-kabel, afhankelijk van de context van je postPlacid_K schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:18:
[...]
Maar ik laad ook via USB op. Dat kabeltje wordt standaard meegeleverd
Heb em al gemaildCLB schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:22:
Das 'n kabeltje ja en geen oplader![]()
Waarom.. Gewoon 'n powerseller met meer dan 22.000 positieve reacties.. Vind k niet echt raar..
Kabeltje is natuurlijk gewoon dikke namaak, maar als die werkt met opladen en syncen is 't toch top!
Kabeltje is natuurlijk gewoon dikke namaak, maar als die werkt met opladen en syncen is 't toch top!
Nu wel
Leuke onzin al zeg ik 't zelf! Kom maar op met die nieuwe firmware!
[ Voor 1% gewijzigd door CLB op 10-05-2007 20:15 . Reden: Lettertje verkeerd ]
Ziet er leuk uit
Anoniem: 218867
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over Zune, ik heb het net gedownload..
Als ik dan de setup opstart, dan krijg ik 1 keer de mogelijkheid om next te klikken
en dan zoekt hij naar Updates en dan komt er te staan dat er: No Zune software Updates gevonden Found.

Vervolgens kan ik alleen maar op close klikken, maar Zune is niet geinstaleerd.
Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
Alvast Bedankt!
Als ik dan de setup opstart, dan krijg ik 1 keer de mogelijkheid om next te klikken
en dan zoekt hij naar Updates en dan komt er te staan dat er: No Zune software Updates gevonden Found.

Alvast Bedankt!
Uhm je moet de software installeren heh! Als er nog geen software opstaat kun je 't moeilijk updaten.
In de TS staat uitvoerig beschreven hoe en wat qua installatie van de Zune software. Succes!
In de TS staat uitvoerig beschreven hoe en wat qua installatie van de Zune software. Succes!
Ik geloof het wel. Maar komt het ook op de huidige Zune? Dat is de vraag. Waarschijnlijk zal MS er wel weer voor zorgen dat je de tweede generatie Zune moet kopen.CLB schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:15:
Nu welLeuke onzin al zeg ik 't zelf! Kom maar op met die nieuwe firmware!
Is er dan al wat meer bekend over de Zune-2? En wanneer? En komt daar ook DRM op?
Want het verrotte is, ik kan geen 1 met DMR beveiligde WMA file syncen.
Want het verrotte is, ik kan geen 1 met DMR beveiligde WMA file syncen.
Dit probleem heb ik dus ook, en het antwoord onder jouw post voldoet niet.Anoniem: 218867 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:58:
Hallo allemaal,
[afbeelding]
Alvast Bedankt!
je moet zorgen dat je alle updates hebt geinstalleerd van XP (dus je moet legitieme XP hebben)
ook moet je het volgende doen :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| C:\Documents and Settings\DeFiAnCe>net localgroup USERS /add C:\Documents and Settings\DeFiAnCe>net localgroup INTERACTIVE /add C:\Documents and Settings\DeFiAnCe>net localgroup USERS USERNAME /add C:\Documents and Settings\DeFiAnCe>net localgroup INTERACTIVE USERNAME /add |
Waar je username je account name in XP is
Dit heb ik dus ook gedaan, maar dan nog werkt het niet, je moet denk ik ergens de full install vanaf toveren imho
Edit :
IK heb de Full Zune install gevonden, mocht je hem nodig hebben DM me maar.
[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 13-05-2007 16:17 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik zoek me helemaal verrot, ik kan de nl Vista patch niet vinden. Cq ik kom hem wel tegen maar kan hem niet downloaden.
Wie heeft werkende link.
Wie heeft werkende link.
ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Ook zoiets achterlijks. De Zune is door Engadget's lezers bekroond als de slechtste gadget van 2006. Slaat echt nergens op! Het zal wel een hoop gebash zijn. Maar laten we eerlijk zijn, de launch was wat matig, WiFi is een teleurstelling en de grootste tekortkoming is de integratie van Podcasts. Maar maakt dat van ALLE gadgets die in 2006 zijn uitgekomen de Zune de slechtste? Vind het een trieste bedoening. En gezien de comments zijn aardig wat mensen het met me eens.
Ik denk dat ik een van de weinigen in Nederland was die in 1999 al met een mp3speler rondliep (Rio 32MB van Diamond
) en velen hebben daarna in m'n broekzak gezeten (boy that sounds wrong). En de Zune is by far de beste die ik tot dusver heb mogen ervaren. Maar goed wat ik zeg, het zal wel bij de ha-ha-micro$oft-lol campagne waar men sinds de geboorte van internet al aan lijdt.
Ik denk dat ik een van de weinigen in Nederland was die in 1999 al met een mp3speler rondliep (Rio 32MB van Diamond
Juist ja, het slechtste gadget. Wat een onzin inderdaad. De Zune is een vrij aardige speler, en is ook niet geflopt. De verwachtigen waren alleen erg hooggespannen. Dat de Zune dat niet waar kan maken... tsja... maar dat betekent niet dat de speler meteen de slechtste van 2006 is.apNia schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:56:
Ook zoiets achterlijks. De Zune is door Engadget's lezers bekroond als de slechtste gadget van 2006. Slaat echt nergens op! Het zal wel een hoop gebash zijn. Maar laten we eerlijk zijn, de launch was wat matig, WiFi is een teleurstelling en de grootste tekortkoming is de integratie van Podcasts. Maar maakt dat van ALLE gadgets die in 2006 zijn uitgekomen de Zune de slechtste? Vind het een trieste bedoening. En gezien de comments zijn aardig wat mensen het met me eens.
Ik denk dat ik een van de weinigen in Nederland was die in 1999 al met een mp3speler rondliep (Rio 32MB van Diamond) en velen hebben daarna in m'n broekzak gezeten (boy that sounds wrong). En de Zune is by far de beste die ik tot dusver heb mogen ervaren. Maar goed wat ik zeg, het zal wel bij de ha-ha-micro$oft-lol campagne waar men sinds de geboorte van internet al aan lijdt.
Als je ziet dat de iPod shuffle is uitgroepen tot Portable Media Device of the Year word alles een stuk duidelijker het enige wat die speler erg goed doet is klein zijn en er leuk uit zien verder is het niet zo'n superding.
Er zijn best veel Apple producten die gewonnen. Hebben waarschijnlijk vonden veel mensen het een slecht porduct omdat het van microsoft is en niet omdat het een invalide speler is ofzo.
Er zijn best veel Apple producten die gewonnen. Hebben waarschijnlijk vonden veel mensen het een slecht porduct omdat het van microsoft is en niet omdat het een invalide speler is ofzo.
edit:
Als je een beetje in alle catgoriën kijkt kan je zien dat meestal dat meestal de dingen hebben gewonnen waar de grootste hype omheen was (Wii, blueray)
Als je een beetje in alle catgoriën kijkt kan je zien dat meestal dat meestal de dingen hebben gewonnen waar de grootste hype omheen was (Wii, blueray)
[ Voor 29% gewijzigd door Vihaio op 15-05-2007 20:43 ]
Omdat veel mensen een Ipod hebben, of het product kennen, is de kans groot dat het product als winnaar uit de bus komt. Marketing en een goede etalage doet veel.
En omdat die mensen de Zune nooit gezien hebben, plaats je toch al snel een kruisje bij het product die je het minst kent of helemaal niet kent.
Neem nu Lada. Die auto's gaan niet echt als warme broodjes over de toonbank, maar ze staan al jaren onderaan de lijst van het slechtste voertuig. En dat terwijl er bijna niemand in een Lada rijdt.
En omdat die mensen de Zune nooit gezien hebben, plaats je toch al snel een kruisje bij het product die je het minst kent of helemaal niet kent.
Neem nu Lada. Die auto's gaan niet echt als warme broodjes over de toonbank, maar ze staan al jaren onderaan de lijst van het slechtste voertuig. En dat terwijl er bijna niemand in een Lada rijdt.
Ja ik geloof er ook geen seconde in dat de Zune's lage positie grotendeels gebaseerd is op objectieve meningen. Maar ik irriteer me er aan dat dat zo is, toch slechte reclame weer voor een speler die in mijn opinie nearly perfect is.
master007 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:17:
Als je ziet dat de iPod shuffle is uitgroepen tot Portable Media Device of the Year word alles een stuk duidelijker het enige wat die speler erg goed doet is klein zijn en er leuk uit zien verder is het niet zo'n superding.
Er zijn best veel Apple producten die gewonnen hebben waarschijnlijk vonden veel mensen het een slecht porduct omdat het van microsoft is en niet omdat het een invalide speler is ofzo.
edit:
offtopic:
Dat is echt schandalig
Dat is echt schandalig

Ik weet wel waarom het tot het slechste product is uitgeroepen:
Dat komt omdat de iPod als sinds het begin in de running is. En ik zie, echt waar
, nog steeds mensen met iPod mini`s rondlopen. Dat komt omdat ze het systeem met iTunes enzo (wat bij zune nog erger is) vervelend vinden. Van map naar map slepen dat kan elk kind wel, waarom dan via software? De Zune is eigenlijk gewoon tè laat uitgekomen. Alleen gadgetfreaks zoals wij kopen het of iemand die er toevallig 1 nodig heeft. En de uitrol is schandalig rommelig, in Amerika is het apparaat sinds eind November uit, hier?? Nou ik belde laatst Microsoft NL op met een vraagje over de Zune die gast wist niet eens wat het was. Ik moest hem uitleggen dat het een mp3 speler was. En het is ook erg dat de Zune niet Playsforsure is terwijl het z`n eigen software+keurmerk is.
Wat ik ook ongelofelijk jammer vind is de Zune Marketplace, ik zou er graag gebruik van maken (doe ik nu ook met de gratis redeem code die ik erbij kreeg) maar als ze het 7 maanden na de introductie nog steeds hebben dat alleen amerikanen er gebruik van mogen maken.... gekken!! Als ik hun was zou ik JUIST gaan concureren. Nu is er nog maar 1 winkel (surf2music) in Nederland die zoiets doet, de rest is allemaal 1 euro per plaat. Op die manier konden ze zo iTunes de markt af schopen.
Dat komt omdat de iPod als sinds het begin in de running is. En ik zie, echt waar
Wat ik ook ongelofelijk jammer vind is de Zune Marketplace, ik zou er graag gebruik van maken (doe ik nu ook met de gratis redeem code die ik erbij kreeg) maar als ze het 7 maanden na de introductie nog steeds hebben dat alleen amerikanen er gebruik van mogen maken.... gekken!! Als ik hun was zou ik JUIST gaan concureren. Nu is er nog maar 1 winkel (surf2music) in Nederland die zoiets doet, de rest is allemaal 1 euro per plaat. Op die manier konden ze zo iTunes de markt af schopen.
Sorry dat ik nu juist hier op reageer, maar deze heb je bij je Zune gekregen? En kan het kloppen dat niet iedereen zo'n code erbij krijgt? Want vind mezelf nu best wel zielig eigenlijkAnoniem: 170251 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:34:
(doe ik nu ook met de gratis redeem code die ik erbij kreeg)
Dit zal wel een logische reden hebben voor MS, ik kan me niet voorstellen dat ze dit doen om te pesten. Wellicht geen punt van kritiek want MS kiest er blijkbaar heel bewust voor de Zune voor Europa nog even achter slot en grendel te houden. Wat de reden ook mag zijn, als je een Zune uit Amerika importeert denk ik niet dat het een valide punt is te gaan klagen over dat de Marketplace US only is. Verder heb je een hoop juiste punten. De Zune stelt teleur op een aantal punten. Maar vooralsnog vind ik dat geen criteria om de Zune als slechtste product van 2006 te mogen bekronen.Anoniem: 170251 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:34:
Wat ik ook ongelofelijk jammer vind is de Zune Marketplace, ik zou er graag gebruik van maken (doe ik nu ook met de gratis redeem code die ik erbij kreeg) maar als ze het 7 maanden na de introductie nog steeds hebben dat alleen amerikanen er gebruik van mogen maken.... gekken!! Als ik hun was zou ik JUIST gaan concureren.
Ik heb hem ook niet gehad, en ik had ook geen install CD, wat ik zeer bizar vond. Ik kreeg daar ook deze 2 mails op:-Tim- schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:16:
[...]
Sorry dat ik nu juist hier op reageer, maar deze heb je bij je Zune gekregen? En kan het kloppen dat niet iedereen zo'n code erbij krijgt? Want vind mezelf nu best wel zielig eigenlijk
en als volgende replyL.S.
Alle apparaten zijn voor binnenkomst gechecked op het feit of zegels verbroken waren of niet, dit is niet het geval geweest. Wij leveren de Zunes dan ook door zoals deze standaard geleverd worden door Microsoft.
Met vriendelijke groet,
Sales Support
MMPORT
Wist ook niet meer echt waar ik het moest zoeken, maar vond het wel bijzonder kloteL.S.
Graag willen wij dat u nogmaals checkt of beide dingen niet aanwezig zijn of zich in een ander deel van de verpakking bevinden. Zoals gezegd worden alle Zunes standaard verzegeld verzonden en worden alle accessoires dus meegeleverd. Het is onmogelijk de zegeltjes los te peuteren zonder deze te beschadigen.
Verder is het zo dat de software te downloaden is zodat u het apparaat in elk geval direct kunt gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Sales Support
MMPORT
Edit: jippie de Halo 3 Zune, voor de liefhebbers
[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 16-05-2007 10:03 ]
Wat maakt het uit. Er staat in ieder geval niet heel groot HALO 3 op, oidTomino schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:23:
Auwtch die Halo3 zune is wel heeel geil.
Maarja, zometeen flopt het wel, leuk!
Een AV stekker kun je toch aan de video in (met een tulp stekker) en aan de sound in (wederom een tulp) aansluiten? Op ben je verplicht de Zune via de scart aan de TV te hangen? Via de tulpen heb ik alleen maar sound.
Of zit ik aan de zune kant met de koptelefoon uit, helemaal fout?
Bij mij zit die AV stekker aan die docking station vast. Ik geloof niet dat die via de koptelefoon uitgang van de Zune kan gebruiken.Heyster schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:01:
Een AV stekker kun je toch aan de video in (met een tulp stekker) en aan de sound in (wederom een tulp) aansluiten? Op ben je verplicht de Zune via de scart aan de TV te hangen? Via de tulpen heb ik alleen maar sound.
By the way, heeft iemand de software al werkend onder Vista Ultimate x64?
Edit: Werkt dus probleemloos onder x64 Ultimate...

Heb het probleem dus ook gehad, dat het synchroniseren steeds stopte. En na het verplaatsen van de USB kabel van de voorkantaansluiting van mijn pc naar de achterkantaansluiting van mijn pc, draait het probleemloos.Anoniem: 165117 schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:08:
Ja, nou doet hij het wel goed.
Wat vaag, ik zou denken dat het niks uit maakt of ik hem aan de achterkant of aan de voorkant aansluit. Hij loopt nu ook niet meer vast tijdens het synchroniseren.
Mijn USB sticks en camera doen het wel gewoon goed via de USB aan de voorkant.
Bedankt voor de tip wereldwinkel
Ongelovelijk dat dit soort dingen kunnen helpen nietwaar? (kan het te maken hebben met de hoeveelheid voeding die een poort kan leveren of zo?)
[ Voor 47% gewijzigd door Gé Brander op 17-05-2007 22:43 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het is mij opgevallen dat de AV kabels die je op Ebay voor de Zune kunt kopen, een iets wat andere jack-plug hebben. En dat zal wel met sound links/rechts en video te maken hebben. Morgen breng ik de normale (wat heet normaal, 8 euro heeft de kabel gekost) stekker morgen terug naar Mediamarkt.
Je jack plug moet zeg maar 4 contactjes hebben, als het er 3 zijn is het alleen geluid, de 4e is voor de video
Je hebt 't zo aangesloten heh:Heyster schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:29:
Het is mij opgevallen dat de AV kabels die je op Ebay voor de Zune kunt kopen, een iets wat andere jack-plug hebben. En dat zal wel met sound links/rechts en video te maken hebben. Morgen breng ik de normale (wat heet normaal, 8 euro heeft de kabel gekost) stekker morgen terug naar Mediamarkt.
-Zune aansluiten op TV:
Je koopt een AV-kabeltje bij de een electronicazaak!
Kabeltje is een 3,5mm aan de ene kant met drie tulpjes aan de andere kant.
Deze tulpjes sluit je aan op je tv zoals hieronder staat aangegeven:
Geel --> Wit
Wit --> Rood
Rood --> Geel
Je zet je Zune op 'tv out' en 'pal' en tadaaaa
Je hebt 't zo aangesloten heh:
-Zune aansluiten op TV:
Geel --> Wit
Wit --> Rood
Rood --> Geel
[/quote]
Dan heb ik een andere kabel gekocht. De mijne heeft maar 2 tulpen.
Terug met dit ding. Op ebay heb ik voor 4 Euro de juiste gescoort.
Grazias
-Zune aansluiten op TV:
Geel --> Wit
Wit --> Rood
Rood --> Geel
[/quote]
Dan heb ik een andere kabel gekocht. De mijne heeft maar 2 tulpen.
Terug met dit ding. Op ebay heb ik voor 4 Euro de juiste gescoort.
Grazias
Hmm tsjaa lees volgende x de TS dan eens door voordat je zulke dure kabels aanschaft
Zune Halo hands on van Engadget http://www.engadget.com/2...-halo-3-edition-hands-on/
Argh, hij is zo geil!apNia schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:37:
Zune Halo hands on van Engadget http://www.engadget.com/2...-halo-3-edition-hands-on/

Maar heb ik er 250 euro voor over, terwijl ik nu ook een goede mp3 speler heb.. Wat een dilemma!
btw, komt deze dan ook in europa als hij released wordt?
Gok het niet. De Zune zou toch tegen het einde van dit jaar komen? Dan is Halo 3 al weer lang een breed passé. Niet dat jij voor lul staat met dat ding, maar dat zou net zoiets zijn als nu aankomen met een Gears of War Zune (die ik overigens wel zou willen hebben, maar dat is alleen omdat ik GoW addict ben)
Ik wil gewoon even wat kwijt
Heb m'n Zune nou al enkele maanden, en 't is gewoon nog steeds 'n ubergeil dingetje hoor. Lekker te gebruiken, software werkt perfect, films converteren kost wat tijd, mja dat loopt wel los, scherm is perfect om films te kijken. Werkt goed via de TV en beamer met 'n kabeltje van 8,-. Zodoende ben ik er nog steeds erg erg blij mee... Wat ik van de Zune II verwacht: grotere HD (heb 't niet echt nodig maar is altijd handig), agenda-functie, klokje, paar games en 'n ingebouwde telefoon-functie zou helemaal top zijn
Heb m'n Zune nou al enkele maanden, en 't is gewoon nog steeds 'n ubergeil dingetje hoor. Lekker te gebruiken, software werkt perfect, films converteren kost wat tijd, mja dat loopt wel los, scherm is perfect om films te kijken. Werkt goed via de TV en beamer met 'n kabeltje van 8,-. Zodoende ben ik er nog steeds erg erg blij mee... Wat ik van de Zune II verwacht: grotere HD (heb 't niet echt nodig maar is altijd handig), agenda-functie, klokje, paar games en 'n ingebouwde telefoon-functie zou helemaal top zijn
Hahahaha het gaat tegenwoordig ook echt andersom. MP3 speler met ingebouwde belfunctionaliteit, vroeger was dat toch andersom?
apNia schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:34:
Hahahaha het gaat tegenwoordig ook echt andersom. MP3 speler met ingebouwde belfunctionaliteit, vroeger was dat toch andersom?
offtopic:
Vroeger?
Alsof telefoons met mp3spelers al helemaal verouderd zijn. Technologie gaat hard tegenwoordig 
Vroeger?
Zucht...
Net mijn sync/oplaadkabeltje ontvangen uit Hong Kong voor 6 euro. Mijn Zune aangesloten en niks
Dus ik ga er vanuit dat mijn Zune echt defect is. Echter, ik blijf het vreemd vinden dat hij het gewoon deed, ook al kon ik hem toen niet opladen. Ik dacht dat het aan mijn sync-kabeltje was, maar dat is dus blijkbaar niet het geval. Ben benieuwd wat er echt defect is
Weet iemand of ik er iets mee kan doen? Blijft zonde, zo'n duur apparaat dat stof hapt op mijn kamer..
Net mijn sync/oplaadkabeltje ontvangen uit Hong Kong voor 6 euro. Mijn Zune aangesloten en niks
Weet iemand of ik er iets mee kan doen? Blijft zonde, zo'n duur apparaat dat stof hapt op mijn kamer..
Voordat je hem in het cilindervormige archief naast je bureau deponeert zou ik de zune op een andere PC aansluiten.Placid_K schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:42:
Zucht...
Net mijn sync/oplaadkabeltje ontvangen uit Hong Kong voor 6 euro. Mijn Zune aangesloten en niksDus ik ga er vanuit dat mijn Zune echt defect is. Echter, ik blijf het vreemd vinden dat hij het gewoon deed, ook al kon ik hem toen niet opladen. Ik dacht dat het aan mijn sync-kabeltje was, maar dat is dus blijkbaar niet het geval. Ben benieuwd wat er echt defect is
Al vier pc's gehad..Heyster schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:59:
[...]
Voordat je hem in het cilindervormige archief naast je bureau deponeert zou ik de zune op een andere PC aansluiten.
@Placid_K
Ik hoop dat je een vriendelijk mailtjes van de service desk van Microsoft krijgt. Het lijkt mij dat die niet moeilijk doen over het feit dat je hem in of via de USA hebt gekocht.
Ik hoop dat je een vriendelijk mailtjes van de service desk van Microsoft krijgt. Het lijkt mij dat die niet moeilijk doen over het feit dat je hem in of via de USA hebt gekocht.
Denk 't wel
Garantie van MS is niet wereldwijd! Heb ze toen 'n mailtje gestuurd toen dit item ook 'hot' was
hier in 't topic en kreeg 'n mailtje terug dat ze geen support zullen leveren op de MS Zune (uit de USA)
Garantie van MS is niet wereldwijd! Heb ze toen 'n mailtje gestuurd toen dit item ook 'hot' was
hier in 't topic en kreeg 'n mailtje terug dat ze geen support zullen leveren op de MS Zune (uit de USA)
Ze hebben simpelweg geen repaircentra hier in Nederland. Nog niet althans. Ik kan het via kennissen in Amerika proberen..Baal enormCLB schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:17:
Denk 't wel![]()
is er al ergens een changelog?
Op zune.net kan ik niks vinden, en weet eigenlijk niet welke goede andere sites er zijn in de community...
[update]
op Zune Insider wordt gezegd dat alleen de shufflefunctie is verbeterd...
Jeuj!
Op zune.net kan ik niks vinden, en weet eigenlijk niet welke goede andere sites er zijn in de community...
[update]
op Zune Insider wordt gezegd dat alleen de shufflefunctie is verbeterd...
Jeuj!

[ Voor 39% gewijzigd door Flard op 01-06-2007 11:24 ]
The folks at Microsoft have a quick update for your Zune today in about 30 minutes (10:00 a.m. PT) that will improve your "shuffle experience" when playing back tracks.
If you remember, the iPod had some complaints about its shuffle algorithm and they had to release an updated version that customized shuffle even further (like not having the same artist/album anywhere near each other). No idea if this is like that, since we haven't noticed any weirdness with shuffle on our Zunes.
Haha lekkere update dus
Dat bold-gemaakte stukje zin zijn just my thougths, shuffle-functie werkt perfect op m'n Zune
If you remember, the iPod had some complaints about its shuffle algorithm and they had to release an updated version that customized shuffle even further (like not having the same artist/album anywhere near each other). No idea if this is like that, since we haven't noticed any weirdness with shuffle on our Zunes.
Haha lekkere update dus
Dat bold-gemaakte stukje zin zijn just my thougths, shuffle-functie werkt perfect op m'n Zune
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 01-06-2007 12:06 ]
Wow... en voor iemand die shufflen haat zoals ik is het helemaal een bummer. Ik vond dat het ergste van m'n creative touch, die had een grote shuffle knop die te pas en te onpas werd ingedrukt in je tas.
Shuffle heeft tot zover hier ook nog prima gewerkt
De enige afspeelfunctie die ik nu de afgelopen paar dagen heb gebruikt, dat die verbeterd is nu, is alleen maar mooier.. 
Het werd hoog tijd voor een nieuwe mp3 speler (had een Creative Zen 4gb) en mijn oog viel direct eigenlijk al op de Zune. Verbaas me erover dat die hier gewoon nog niet op de markt verkrijgbaar is. Heb hem verleden week besteld op ebay en eergister had ik hem binnen, oh wat een fijn dingetje is het ook
Heb nog wel gekeken naar de iPod's en de Creative spelers maar nee..nooit wat mee gehad zeg maar..vooral iPod niet. Ben erg tevreden met mijn aankoop en de moeite was het ook wel waard om hem te importeren.
Zelfs over de software ben ik eigenlijk te spreken. Nadat de auto sync uitstaat werkt het allemaal hoe ik wil

Het werd hoog tijd voor een nieuwe mp3 speler (had een Creative Zen 4gb) en mijn oog viel direct eigenlijk al op de Zune. Verbaas me erover dat die hier gewoon nog niet op de markt verkrijgbaar is. Heb hem verleden week besteld op ebay en eergister had ik hem binnen, oh wat een fijn dingetje is het ook
Heb nog wel gekeken naar de iPod's en de Creative spelers maar nee..nooit wat mee gehad zeg maar..vooral iPod niet. Ben erg tevreden met mijn aankoop en de moeite was het ook wel waard om hem te importeren.
Zelfs over de software ben ik eigenlijk te spreken. Nadat de auto sync uitstaat werkt het allemaal hoe ik wil

Mooie fotos! Ik heb een bruine maar die zwarte ziet er ook wel erg cool uit!
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast