Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik had hier iets soortgelijks: de software gaf aan dat er updates waren, maar de updater zei vervolgens van niet. De nieuwste versie stond er al op. Oplossing: heel de software verwijderen, rebooten, en herinstalleren.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het inmiddels gevonden, heb de update naar v. 4.2.202.0 van de website gehaald en zelf geïnstalleerd dus niet via de Zune software. Daarna wordt de Zune geupdate naar v.3.30 (39).
En nu werkt alles weer, kan gewoon inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Een pricedrop voor de Zune HD in de US, nu maar wachten totdat iemand de zunes voor de een zacht prijsje aanbiedt...

http://www.engadget.com/2...s-30-40-at-amazon-newegg/

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 16:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Alex) schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:52:
Ik had hier iets soortgelijks: de software gaf aan dat er updates waren, maar de updater zei vervolgens van niet. De nieuwste versie stond er al op. Oplossing: heel de software verwijderen, rebooten, en herinstalleren.
zelfde gedaan :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-07 09:32
Waarschijnlijk betekent die price-drop een introductie van een 64GB model?
Of, misschien zijn ze eindelijk plannen aan het maken voor Europa ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:59

TheVMaster

Moderator WOS
HotFix schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:04:
Waarschijnlijk betekent die price-drop een introductie van een 64GB model?
Of, misschien zijn ze eindelijk plannen aan het maken voor Europa ^^
Hmm.....zou kunnen. Laten we hopen dat het dat laatste is :+ Hmm..misschien dat mijn vrouw er ook een wil ;) Kan ze die brakke iPod van haar eindelijk weg doen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Heb op aanraden van een paar tweakers de Head-Direct Re0 headphones gekocht en ze zijn werkelijk fantastisch in combinatie met de Zune HD. Echt een aanrader voor iedereen die goede in-ear oordopjes wil kopen zonder de absolute hoofdprijs te willen betalen. Ze klinken heel wat lekkerder dan mijn Shure E2C's die heel wat duurder waren op het moment van aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:04:
Heb op aanraden van een paar tweakers de Head-Direct Re0 headphones gekocht en ze zijn werkelijk fantastisch in combinatie met de Zune HD. Echt een aanrader voor iedereen die goede in-ear oordopjes wil kopen zonder de absolute hoofdprijs te willen betalen. Ze klinken heel wat lekkerder dan mijn Shure E2C's die heel wat duurder waren op het moment van aanschaf.
Linkje graag ;)

Btw ik heb al sinds de aanschaf een vermoeden dat er nog een beschermfolie over het scherm van mijn Zune zit. Als ik hem schuin tegen het licht zie ik nl. een blauwe gloed. Heb geprobeerd het te verwijderen, maar dat lukt niet en ik wil het schermpje niet beschadigen. Zit er inderdaad een folie overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:29:
[...]

Linkje graag ;)

Btw ik heb al sinds de aanschaf een vermoeden dat er nog een beschermfolie over het scherm van mijn Zune zit. Als ik hem schuin tegen het licht zie ik nl. een blauwe gloed. Heb geprobeerd het te verwijderen, maar dat lukt niet en ik wil het schermpje niet beschadigen. Zit er inderdaad een folie overheen?
Die blauwe gloed herken ik maar dat is geen beschermfolie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik ben van plan om ook een zune te halen, maar heb toch nog wat vragen: Heeft er iemand ook een ipod touch en welke vindt jij beter? Ik heb nu namelijk een touch, maar wil onderhand wel eens wat nieuws. En verder: ik las dat je een engelse windows moest hebben om te updaten? Is het dan ook goed als ik mijn netbook opnieuw installeer en dan als taal engels kies, of gaat dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 13:55

Ken.

\m/.([oO]).\m/

N3D3RWI3T schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
Ik ben van plan om ook een zune te halen, maar heb toch nog wat vragen: Heeft er iemand ook een ipod touch en welke vindt jij beter? Ik heb nu namelijk een touch, maar wil onderhand wel eens wat nieuws.
[..]
Voila

En..
[..]
En verder: ik las dat je een engelse windows moest hebben om te updaten? Is het dan ook goed als ik mijn netbook opnieuw installeer en dan als taal engels kies, of gaat dat niet werken?
Voila..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ben van plan om ook een zune te halen, maar heb toch nog wat vragen: Heeft er iemand ook een ipod touch en welke vindt jij beter? Ik heb nu namelijk een touch, maar wil onderhand wel eens wat nieuws. En verder: ik las dat je een engelse windows moest hebben om te updaten? Is het dan ook goed als ik mijn netbook opnieuw installeer en dan als taal engels kies, of gaat dat niet werken?
Of de Touch beter is of de Zune HD zul je toch echt zelf moeten bepalen. Twee verschillende apparaten en spreken dus ook een ander publiek aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/02/08/1265640149-440.jpg
O+

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:29:
[...]

Linkje graag ;)

http://head-direct.com/product_detail.php?p=38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Wou er toch een gaan halen van ebay, maar de prijzen zijn hard gestegen zeg. Komt dat door de hogere koers van de dollar ofzo? Eerst ong. 130 en nu bijna 180 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:52
Ja, de Euro is de laatste paar maanden heel hard in waarde gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik heb die van mij gekocht toen de euro op het hoogste punt stond en toen was het ook al 180 euro hoor :) (nou was die wel al geimporteerd naar europa, dus geen US prijzen)

[ Voor 24% gewijzigd door Jazzle op 17-02-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Ik dacht toch echt dat ik hem voor 130-140 zag staan ^-_- Maarja, dan maar nieuwe ipod touch.

Verwijderd

N3D3RWI3T schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:05:
Ik dacht toch echt dat ik hem voor 130-140 zag staan ^-_- Maarja, dan maar nieuwe ipod touch.
135 euro staat er nog. (excl import uit VS)
http://cgi.ebay.nl/Micros...ayers?hash=item35a72fdf97

http://shop.ebay.nl/i.htm...1&_odkw=zune+hd&_osacat=0

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 06:22 ]

• Jazzle
  • Niet online
Maar daar komt dan sowieso nog verzendkosten en btw bij, dus dan kom je weer rond de 170 euro uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:11
Oef bummer.
Wil net m'n collectie toevoegen aan m'n nieuwe/oude zune die ik gisteren kon overkopen.. 30GB Zune brown.
Heeft de software geen autofill! Mag ik dus lekker handmatig 27,5 muziek uit gaan kiezen.

Is er écht geen autofill optie in de zune software of op andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Die is er wel volgens mij? Onder Settings -> Device volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Net gekeken, maar hier geen tabje of knop die dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mm, dan weet ik het zo ook niet. Ik zit nu niet aan de computer die aan mijn Zune is gekoppeld...

In other news: ik ben net terug uit de VS en ik heb een Zune AV-dock meegenomen: 720p kijken op tv vanaf Zune HD is erg leuk. En ook de Zune 8GB die hier nog rondslingert doet het prima op de hifi-installatie (via composite), alleen geen beeld op de tv erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ik begin nu echt te merken dat de accu van mijn Zune 1st gen minder begint te worden. Na max 8 uur is het wel afgelopen met de pret. Best zonde gezien ik hem liever gebruik dan de ZuneHD. De HD is een schitterend apparaat maar niet practisch.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:56
Gisae schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:44:
De HD is een schitterend apparaat maar niet practisch.
In welke zin niet praktisch? Fysiek of qua interface/gebruik?

(Ik heb er geen, vandaar dat ik het vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Gisae schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:44:
Ik begin nu echt te merken dat de accu van mijn Zune 1st gen minder begint te worden. Na max 8 uur is het wel afgelopen met de pret. Best zonde gezien ik hem liever gebruik dan de ZuneHD. De HD is een schitterend apparaat maar niet practisch.
:+ De HD niet praktisch? Ik vind hem minimaal net zo praktisch als m'n 'oude' was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:27:
[...]

In welke zin niet praktisch? Fysiek of qua interface/gebruik?

(Ik heb er geen, vandaar dat ik het vraag)
Je kan niet even snel een nummer wisselen zonder hem uit je broekzak te halen en op het scherm te tikken. Ook kan je niet snel wisselen tussen genres met links/rechts. De interface is heel intuitief maar niet gemaakt om blind te gebruiken, wat ik jammer vind want dat doe ik juist heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Laatst online: 03-09 21:54
Iemand een tip hoe ik een album kan aanpassen op de Zune speler zelf? Of wellicht een workaround voor dit probleem:
Een album wat bestaat uit 6 discs wordt als 1 album gezien op de speler terwijl in de software wel is aangegeven welke nummers bij welke disc horen. Hoe kan ik dit wel sorteren op mijn speler, of moet ik het album gaan renamen naar de losse discs (xxxx - xxxx (Disc 1) en dat per disc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:27:
Iemand een tip hoe ik een album kan aanpassen op de Zune speler zelf? Of wellicht een workaround voor dit probleem:
Een album wat bestaat uit 6 discs wordt als 1 album gezien op de speler terwijl in de software wel is aangegeven welke nummers bij welke disc horen. Hoe kan ik dit wel sorteren op mijn speler, of moet ik het album gaan renamen naar de losse discs (xxxx - xxxx (Disc 1) en dat per disc)?
Ik weet alleen hoe dat te bereiken in de Zune client software. Daar kun je in je collectie het album opzoeken en dan de media tags bewerken. Je selecteerd daarvoor alle nummers die je als 1 afzonderlijk album wilt zien en met de rechtermouseknop kies je voor edit. Je kan dan de de album naam van alle geselecteerde nummers tegelijk aanpassen en bijvoorbeeld een cijfer erbij zetten.
De automatische sync zal deze info naar je Zune speler overbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:20:
[...]

Ik weet alleen hoe dat te bereiken in de Zune client software. Daar kun je in je collectie het album opzoeken en dan de media tags bewerken. Je selecteerd daarvoor alle nummers die je als 1 afzonderlijk album wilt zien en met de rechtermouseknop kies je voor edit. Je kan dan de de album naam van alle geselecteerde nummers tegelijk aanpassen en bijvoorbeeld een cijfer erbij zetten.
De automatische sync zal deze info naar je Zune speler overbrengen.
yup,dat is de manier zover ik weet.

Ik heb trouwens zondag de zunepass aangeschaft om eens daarmee te spelen :P
Moet zeggen dat het best geinig werkt.begin bij een genre,kies smart-dj en gaan :) en je komt nog een artiesten tegen die je niet kent,best leuk om af en toe eens erbij te doen.

Lang geleden dat ik thuis zoveel muziek aan had staan :+

Alleen jammer dat je geen video's ermee af kan spelen :/

[ Voor 3% gewijzigd door mrsar op 23-02-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mrsar schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:29:
[...]

yup,dat is de manier zover ik weet.

Ik heb trouwens zondag de zunepass aangeschaft om eens daarmee te spelen :P
Moet zeggen dat het best geinig werkt.begin bij een genre,kies smart-dj en gaan :) en je komt nog een artiesten tegen die je niet kent,best leuk om af en toe eens erbij te doen.

Lang geleden dat ik thuis zoveel muziek aan had staan :+

Alleen jammer dat je geen video's ermee af kan spelen :/
:+ Als het goed is dat over iets meer dan een half jaar verleden tijd, met de komst van Windows Phone 7 (met ingebouwde Zune software)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

TheVMaster schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:41:
[...]

:+ Als het goed is dat over iets meer dan een half jaar verleden tijd, met de komst van Windows Phone 7 (met ingebouwde Zune software)...
ja precies :P al weet ik niet of video's nou ook bij de zunepass hoort.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Yep. Zoals ik eerder al zei, vind ik het een gigantisch goede stap dat alle W7 phones in feite Zune HD's zijn, maar het ontbreken van een stand-alone MP4 speler vindt ik nog steeds een grove fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Laatst online: 03-09 21:54
Zonde dat het niet op de speler zelf mogelijk is, dit kon wel altijd op mijn vorige speler een Creative Zen Vision:M. Dan is het wachten tot ik weer kan syncen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:29:
[...]Alleen jammer dat je geen video's ermee af kan spelen :/
Je kunt toch wel gewoon video's afspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:19:
[...]

Je kunt toch wel gewoon video's afspelen ?
ja kan wel,maar niet streamen :P dat is wat ik bedoel (dus vanaf de marketplace) sowieso kan je niet eens iets kopen qua video's,aangezien je dan een error krijgt dat je niet op een amerikaans netwerk zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik kan dus concluderen dat er geen autofill optie in de software zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:16:
Ik kan dus concluderen dat er geen autofill optie in de software zit?
Is dat iTunes terminologie ?
Mischien moet je even aangeven wat dat voor feature is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:26:
[...]

Is dat iTunes terminologie ?
Mischien moet je even aangeven wat dat voor feature is ?
Volgens mij is dat geen iTunes terminologie...'k heb ook een iPod gehad (ben blij dat ik van iTunes/iPod afben maar goed :+)...en wel benieuwd wat voor feature dat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik denk dat dit je vraag wel beantwoordt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9CKiNVhrEYtjoavHJvFGqXaX/full.png

Meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Sorry voor de verwarring. Ik kom inderdaad van itunes af :)

Daar is een optie om gewoon random (bijvoorbeeld) 30 gig vol te syncen zonder dat je zelf iets aangeeft.
Ik heb zoveel lekkere muziek in mn library staan, software mag dat best random doen.

Oftewel, zelf niets aangeven. OF een beetje eropzetten dat je er zoiezo op wilt hebben staan, en de ovirge storage láten doen door de software..

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:58:

Daar is een optie om gewoon random (bijvoorbeeld) 30 gig vol te syncen zonder dat je zelf iets aangeeft.
Ik heb zoveel lekkere muziek in mn library staan, software mag dat best random doen.

Oftewel, zelf niets aangeven. OF een beetje eropzetten dat je er zoiezo op wilt hebben staan, en de ovirge storage láten doen door de software..
Een feature om je sync aan te vullen met een random selectie van muziek heeft de Zune niet.

• Tomino
Thnx :)

Heeft iemand het programma van
zSuite 2.0: 4 tools om je Zune-ervaring te verbeteren.
Kan hem nergens downloaden. Misschie heeft iemand hier een installer?
http://www.mszune.nl/forum/viewtopic.php?t=390

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:01
Tomino schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:47:
Thnx :)

Heeft iemand het programma van
[...]
Kan hem nergens downloaden. Misschie heeft iemand hier een installer?
http://www.mszune.nl/forum/viewtopic.php?t=390
dan is dit ook wel heel belangrijk:
Important!
zSuite is only compatible with versions 2.x of the Zune Software. If you have upgraded to the more recent versions(3.x) zSuite will NOT work. Do NOT use it if you have Zune Software 3.x.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tomino schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:58:

Dat heeft de Zune niet. Wat ik overigens ook mis is de optie die *ahum* de iPod/iTunes wel heeft : De 'intelligente' afspeellijsten. Voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel : [i]Je maakt een afspeellijst en geeft dan op dat die lijst dynamisch moet worden gevormd en dat er bv. alleen muziek van genre Dance in mag en dan max 40 tracks of 100mb aan mp3's. Ook kun je dan aangeven dat hij alleen muziek mag syncen die je niet vaak (of nog nooit) hebt afgespeeld. Errug handig...jammer dat de Zune dat niet kent.

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:43:
[...]Je maakt een afspeellijst en geeft dan op dat die lijst dynamisch moet worden gevormd .
Daar is toch bij de Zune de SmartDJ functionaliteit voor ?

• Alex)
Zune heeft dat wel, het heet Autoplaylist. Kun je aanmaken door rechts te klikken op het playlisticoontje, dacht ik.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:50:
[...]
Daar is toch bij de Zune de SmartDJ functionaliteit voor ?
Woeeiii....inderdaad :+ en ik maar denken dat het niet aanwezig was bij onze Zune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

moet trouwens zeggen dat ik die smartdj functie erg kan waarderen icm zunepass..... is toch wel best aardig in elkaar gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de facebook fans is er nu ook de langverwachte facebook app gereleased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Linkje?- ow je bedoeld voor de zune HD?

[ Voor 69% gewijzigd door Tomino op 02-03-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:35:
Voor de facebook fans is er nu ook de langverwachte facebook app gereleased
Yeah.....gelijk ff proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb 'm geïnstalleerd, maar krijg "Unknown error" ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Besloten dat ik heb toch maar op ebay haal, uit de UK. Maar ik ben nog geen 18. Controleren ze dit ook, of vergelijken ze dit met je PayPal leeftijd, of geen van beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:44:
Ik heb 'm geïnstalleerd, maar krijg "Unknown error" ;(
Ik krijg hem niet geinstalleerd.
De Zune HD client software op de computer zegt eerst dat ik moet upgraden en vervolgens dat ik al op de meest recente versie zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:19:
[...]

Ik krijg hem niet geinstalleerd.
De Zune HD client software op de computer zegt eerst dat ik moet upgraden en vervolgens dat ik al op de meest recente versie zit.
heb je de zune software zelf laatst geupdate(handmatig)? dat gaf bij mij nml datzelfde bericht toendertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:28:
[...]

heb je de zune software zelf laatst geupdate(handmatig)? dat gaf bij mij nml datzelfde bericht toendertijd
nee, er was niks te updaten
Misschien maar eens een handmatige download doen en die installeren

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb begrepen dat er wat issues zijn met de Facebook app. Ik heb hem wel geinstalleerd, maar eh....t is allemaal wel wat traag...misschien dat dat de issues zijn. Er zou een geupdate versie komen las ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 11:49
Heeft iemand al een keer een zune bij deal extreme besteld? Ik twijfel nml. over de echtheid. Ik heb laatst een Memory Stick Pro Duo gekocht en die was gelabeld als Sony onder een wit stickertje. Volgens mij namaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Zo laaste reactie alweer week geleden? Ffkes een bumb. Nog vraagje: heeft iemand al een kapotte of defecte zune hd gehad? Want wat moet je doen als ie kapot is? Kan je garantie claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ja! Alhoewel het in mijn geval een Zune80 betrof, en het ontzettend veel moeite heeft gekost hebben ze hem kosteloos vervangen.
Je moet dan wel een contactpersoon in de VS hebben, waar je de Zune heen stuurt. Die moet hem dan zelf versturen in een doos die vooraf wordt geleverd door Zune, en krijgt hem ook weer terug. Dan heb je weer een nieuwe of gerepareerde Zune.
Maar je bent hem wel een tijd kwijt, transport is niet echt snel te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
Ok dankje, maar volgens mij heeft niet iedereen een bekende in Amerika wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:44
Ik ben ook van plan om een Zune HD aan te schaffen. Alleen heb ik na het topic doorgelezen te hebben, nog enkele vragen:
-Is de opgegeven batterijduur van 24uur bij muziek afspelen een beetje haalbaar?
-Werkt de radio ook gewoon goed?
-Ik heb een laptop met W7 HP (bijgeleverd) geïnstalleerd in het Engels. Dus dat zou dan geen probleem moeten betekenen met de software, of moet je echt een US W7 hebben? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik lees op internet geruchten dan Microsoft de Zune HD laat doodbloeden en op een Windows Mobile 7 based Zune 2 HD gaat inzetten :{
Ik stel de vervanging van mijn Zune 30 maar even uit.

http://gizmodo.com/548958...so-zune-hd-is-for-suckers

[ Voor 41% gewijzigd door m3gA op 16-03-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Misschien kan ik dan ook beter nog maar even wachten. :|
Waar baseer je dat eigenlijk op?

[ Voor 23% gewijzigd door Lee245 op 16-03-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Lee245 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:26:
Misschien kan ik dan ook beter nog maar even wachten. :|
Waar baseer je dat eigenlijk op?
Ik heb het op verschillende gadgetblogs gelezen maar ik heb er 1 van de bronnen bij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Lee245 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:20:
Ik ben ook van plan om een Zune HD aan te schaffen. Alleen heb ik na het topic doorgelezen te hebben, nog enkele vragen:
-Is de opgegeven batterijduur van 24uur bij muziek afspelen een beetje haalbaar?
-Werkt de radio ook gewoon goed?
-Ik heb een laptop met W7 HP (bijgeleverd) geïnstalleerd in het Engels. Dus dat zou dan geen probleem moeten betekenen met de software, of moet je echt een US W7 hebben? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Bij voorbaat dank ;)
ik heb zelf geen idee eigenlijk helang de accu meegaat,zelf luister 2 a 3 uur p/d en laadt mijn zunehd meestal 1 a 2 maal per week op (en dan is de accu nog niet leeg) als ik podcasts kijk,gaat de accu natuurlijk sneller leeg,daarbij zet ik mijn zunehd echt nooit uit,ik stop alleen de muziek :P

radio werkt bij mij gewoon goed ja

zelf heb ik vista ultimate,zoals je terug kan lezen in dit topic,moet de windows versie engels zijn,incl landinstellingen zover ik weet,dan moet het geen probleem zijn.

Maar als je kan wachten,zou ik lekker wachten op de win 7 phone :P

[ Voor 3% gewijzigd door mrsar op 17-03-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Ja, ik ga sowieso wachten. Ik zie nog wel wat ik koop. Ik hou het voorlopig nog wel even uit met mijn Creative Zen :P

Bedankt in ieder geval voor de antwoorden ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Lee245 op 17-03-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Iemand die kan helpen? :P [Zune 80GB] C00D124F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/03/zune-hd-64-29mar-600.jpg
Dit was even te zien op zune.net. De 64GB staat er niet meer, maar het zou zomaar kunnen dat die binnenkort te koop is.(in de US)

(Via Engadget.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Meer Zunenieuws:

Binnen een paar weken komt firmwareversie 4.5 voor de Zune HD. Smart DJ en Picks zijn dan te gebruiken op de HD, kan muziek gestreamed worden van marketplace via de av-dock, en komt er uitgebreidere codec-support.
Expanded Video Codec Support: With expanded support to include MPEG-4 Part 2 Advanced Simple Profile (ASP), which includes Xvid and AVI support, you'll be able to immediately enjoy a broader range of video content natively on Zune HD – no transcoding required.
Er is niks gezegd over een 64GB versie of beschikbaarheid buiten de US.

(Alweer via Engadget.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
En verrassing: Microsoft kondigt 64Gb Zune HD aan.

Vanaf 12 april is de 64GB Zune te koop op de Zune-site voor $350,-. De 16 en 32GB versie worden goedkoper en gaan $200,- en $270,- kosten

(Nog een keer via Engadget.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ha, dat is geen slechte prijs. Natuurlijk is het veel geld, maar aangezien de V3 Touch 64GB hier al bijna 340 euro kost is het importeren natuurlijk een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:01
Zune HD v4.5 firmware now available!

Ik ben nu net nog even snel aan het updaten voordat ik naar het kantoor ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 06:32:
Zune HD v4.5 firmware now available!

Ik ben nu net nog even snel aan het updaten voordat ik naar het kantoor ga :P
Geen ads meer bij het laden van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edo1987
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Hoe hebben jullie 'm ge-update? Ik krijg de melding dat er geen nieuwe versie aanwezig is? Hij blijft 'm op 4.3 houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

zunehd aansluiten,in de software naar device (oid) en dan heb je daar weer ergens een knopje voor firmware update :P

hmm had gister getest met game,en reclame is idd weg,alleen wordt ie schijnbaar niet goed afgesloten ofzo,en was 's morgens mijn accu leeg :( dit ga ik dus nog maar eens testen of het echt daar aan lag (accu was vol toen ik deze loskoppelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
En ik heb al iemand gevonden die hem gaat verzenden, de 64GB Zune :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
mrsar schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:54:
zunehd aansluiten,in de software naar device (oid) en dan heb je daar weer ergens een knopje voor firmware update :P
Toen ik eergisteren mijn Zune aankoppelde kreeg ik meteen de melding dat er een optional update was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Alex) schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:06:
[...]
Toen ik eergisteren mijn Zune aankoppelde kreeg ik meteen de melding dat er een optional update was :)
en wat alex zegt :P

had eigenlijk bij mijn vorige post gemoeten....

valt me eigenlijk nog meer op,bij albums roteren de plaatjes nu :P deden ze eerst niet (iig niet bij mij zover ik weet)

[ Voor 61% gewijzigd door mrsar op 10-04-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HotFix schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:55:
En ik heb al iemand gevonden die hem gaat verzenden, de 64GB Zune :)
Je kunt de Zune HD 64GB nu al preorderen in de Zunestore voor 349 dollar.
Maar ik verwacht dat retailers hem voor 319 zullen aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Shippen ze tegenwoordig vanuit de Zunestore buiten de VS dan?
Dat zou namelijk ook wel leuk zijn, en al helemaal als het voor de originals geld... (Ik zou ook wel eens een groene Zune willen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 13:55

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Er zijn meerdere wegen waarop je uit US stores kunt bestellen hoor :)
usunlocked.com (van een Nederlandse eigenaar die in de US woont) is daar een voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ah kijk, daar weet ik dan weer niets van :)
Ik zat te denken aan eBay en DealExtreme, maar usunlocked zal ik ook eens bekijken.

Kan namelijk niet wachten op een nieuwe mp4-speler, heb nu al een tijd zonder gedaan en dat ga je uiteindelijk toch missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edo1987 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:06:
Hoe hebben jullie 'm ge-update? Ik krijg de melding dat er geen nieuwe versie aanwezig is? Hij blijft 'm op 4.3 houden...
Misschien moet je even de nieuwste versie van de Zune client software downloaden en installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Weet iemand of er een site is waar ik een betaalbaar zune 30 dock kan krijgen (verzendkosten zijn overal zo hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edo1987
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
[...]

Misschien moet je even de nieuwste versie van de Zune client software downloaden en installeren ?
Als ik daarin de update laat zoeken vind 'ie niks:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Heeft iemand al een verkoper gevonden met de Zune 64GB in zijn assortiment? Ik kan hem tot nu toe nog nergens vinden, en de persoon op eBay waarmee ik contact had heeft hem ook nog niet..

Anders een soort van indicatie? Met iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:06:
Weet iemand of er een site is waar ik een betaalbaar zune 30 dock kan krijgen (verzendkosten zijn overal zo hoog)
Als je een versie uit de UK binnenhaalt zijn de tranport kosten meestal laag
Bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.co.uk/New...rs_RL?hash=item5ad8488050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
nieuws: Hackers kraken Zune HD

Ik ben trouwens nog op zoek naar een Zune HD Dock liefs uit Nederland of UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

pimpimmers schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:40:

Waarom niet zelf importeren? Ik ben er zelf heel blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimpimmers schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:40:

Ik wacht wel even voordat ik er over peins om een jailbreak te doen op mijn Zune HD.
Moet dan namelijk wel iets beschikbaar komen wat de moeite waard zijn tov de normale features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het volgens jullie nog verstandig om een zune HD te importeren (er gaan tegenwoordig zoveel geruchten dat MS de zune een stille dood wil geven) .. het blijft namelijk kriebelen om er een te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:51:
Is het volgens jullie nog verstandig om een zune HD te importeren (er gaan tegenwoordig zoveel geruchten dat MS de zune een stille dood wil geven) .. het blijft namelijk kriebelen om er een te nemen :P
Als je een goede en ook heel mooie media player wil met een moderne strakke interface dan is de Zune HD nog steeds een prima keus. Als je gek bent op apps dan moet je niet bij de Zune HD zijn.

De Zune HD media speler software wordt sowieso verder ontwikkeld voor de Windows 7 Phone.
Dat wordt echter een veel uitgebreider, veel duurder en ook zwaarder apparaat.
In iedergeval zullen dus de Zune marketplace en dergelijk gewoon blijven bestaand en de downloadbare content zal vermoedelijk alleen maar uitgebredier worden
Ik vermoed ook dat er ook wel nieuwe hardware versies van de Zune HD gaan komen. Die zullen dan mogelijk wel apps van de windows phone marketplace kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik kijk nog wel ff misschien dat ik opeens de knoop doorhak en hem toch een keer ga bestellen (Ipod touch hoe geweldig het apperaat ook werkt, is niks voor mij ben nogal tegendraads die de grote mainstream liever ontwijkt :P

ja de W7P software had ik al van gehoord dat die ook de zune software gaat krijgen, betekent misschien ook dat we toch zune-pass support gaan krijgen. (?)

is er al informatie over een mogelijk Zune HD2 ?, ik dacht juist dat ze de Zune HD op een zijspoor wil laten lopen om zich geheel te richten op de Windows 7 phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ik zit nog steeds te wachten op retailers die de 64GB variant gaan aanbieden. Amazon levert hem pas vanaf 19 JULI, iets waar ik niet op wil wachten.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast