We are shaping the future
Verwijderd
En nu werkt alles weer, kan gewoon inloggen
http://www.engadget.com/2...s-30-40-at-amazon-newegg/
Floccinoccinihilipilification
zelfde gedaanAlex) schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:52:
Ik had hier iets soortgelijks: de software gaf aan dat er updates waren, maar de updater zei vervolgens van niet. De nieuwste versie stond er al op. Oplossing: heel de software verwijderen, rebooten, en herinstalleren.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Of, misschien zijn ze eindelijk plannen aan het maken voor Europa ^^
Hmm.....zou kunnen. Laten we hopen dat het dat laatste isHotFix schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:04:
Waarschijnlijk betekent die price-drop een introductie van een 64GB model?
Of, misschien zijn ze eindelijk plannen aan het maken voor Europa ^^
Verwijderd
Linkje graagOjjorz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:04:
Heb op aanraden van een paar tweakers de Head-Direct Re0 headphones gekocht en ze zijn werkelijk fantastisch in combinatie met de Zune HD. Echt een aanrader voor iedereen die goede in-ear oordopjes wil kopen zonder de absolute hoofdprijs te willen betalen. Ze klinken heel wat lekkerder dan mijn Shure E2C's die heel wat duurder waren op het moment van aanschaf.
Btw ik heb al sinds de aanschaf een vermoeden dat er nog een beschermfolie over het scherm van mijn Zune zit. Als ik hem schuin tegen het licht zie ik nl. een blauwe gloed. Heb geprobeerd het te verwijderen, maar dat lukt niet en ik wil het schermpje niet beschadigen. Zit er inderdaad een folie overheen?
Die blauwe gloed herken ik maar dat is geen beschermfolieVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:29:
[...]
Linkje graag![]()
Btw ik heb al sinds de aanschaf een vermoeden dat er nog een beschermfolie over het scherm van mijn Zune zit. Als ik hem schuin tegen het licht zie ik nl. een blauwe gloed. Heb geprobeerd het te verwijderen, maar dat lukt niet en ik wil het schermpje niet beschadigen. Zit er inderdaad een folie overheen?
VoilaN3D3RWI3T schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
Ik ben van plan om ook een zune te halen, maar heb toch nog wat vragen: Heeft er iemand ook een ipod touch en welke vindt jij beter? Ik heb nu namelijk een touch, maar wil onderhand wel eens wat nieuws.
[..]
En..
Voila..N3D3RWI3T schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
[..]
En verder: ik las dat je een engelse windows moest hebben om te updaten? Is het dan ook goed als ik mijn netbook opnieuw installeer en dan als taal engels kies, of gaat dat niet werken?
Of de Touch beter is of de Zune HD zul je toch echt zelf moeten bepalen. Twee verschillende apparaten en spreken dus ook een ander publiek aan.N3D3RWI3T schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:44:
Ik ben van plan om ook een zune te halen, maar heb toch nog wat vragen: Heeft er iemand ook een ipod touch en welke vindt jij beter? Ik heb nu namelijk een touch, maar wil onderhand wel eens wat nieuws. En verder: ik las dat je een engelse windows moest hebben om te updaten? Is het dan ook goed als ik mijn netbook opnieuw installeer en dan als taal engels kies, of gaat dat niet werken?
http://head-direct.com/product_detail.php?p=38Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:29:
[...]
Linkje graag![]()
[ Voor 24% gewijzigd door Jazzle op 17-02-2010 10:35 ]
Verwijderd
135 euro staat er nog. (excl import uit VS)N3D3RWI3T schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:05:
Ik dacht toch echt dat ik hem voor 130-140 zag staan ^-_- Maarja, dan maar nieuwe ipod touch.
http://cgi.ebay.nl/Micros...ayers?hash=item35a72fdf97
http://shop.ebay.nl/i.htm...1&_odkw=zune+hd&_osacat=0
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 06:22 ]
Maar daar komt dan sowieso nog verzendkosten en btw bij, dus dan kom je weer rond de 170 euro uitVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 06:21:
[...]
135 euro staat er nog. (excl import uit VS)
http://cgi.ebay.nl/Micros...ayers?hash=item35a72fdf97
http://shop.ebay.nl/i.htm...1&_odkw=zune+hd&_osacat=0
Wil net m'n collectie toevoegen aan m'n nieuwe/oude zune die ik gisteren kon overkopen.. 30GB Zune brown.
Heeft de software geen autofill! Mag ik dus lekker handmatig 27,5 muziek uit gaan kiezen.
Is er écht geen autofill optie in de zune software of op andere manier?
In other news: ik ben net terug uit de VS en ik heb een Zune AV-dock meegenomen: 720p kijken op tv vanaf Zune HD is erg leuk. En ook de Zune 8GB die hier nog rondslingert doet het prima op de hifi-installatie (via composite), alleen geen beeld op de tv erbij.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
In welke zin niet praktisch? Fysiek of qua interface/gebruik?Gisae schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:44:
De HD is een schitterend apparaat maar niet practisch.
(Ik heb er geen, vandaar dat ik het vraag)
Gisae schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:44:
Ik begin nu echt te merken dat de accu van mijn Zune 1st gen minder begint te worden. Na max 8 uur is het wel afgelopen met de pret. Best zonde gezien ik hem liever gebruik dan de ZuneHD. De HD is een schitterend apparaat maar niet practisch.
Je kan niet even snel een nummer wisselen zonder hem uit je broekzak te halen en op het scherm te tikken. Ook kan je niet snel wisselen tussen genres met links/rechts. De interface is heel intuitief maar niet gemaakt om blind te gebruiken, wat ik jammer vind want dat doe ik juist heel vaak.chim0 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:27:
[...]
In welke zin niet praktisch? Fysiek of qua interface/gebruik?
(Ik heb er geen, vandaar dat ik het vraag)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Een album wat bestaat uit 6 discs wordt als 1 album gezien op de speler terwijl in de software wel is aangegeven welke nummers bij welke disc horen. Hoe kan ik dit wel sorteren op mijn speler, of moet ik het album gaan renamen naar de losse discs (xxxx - xxxx (Disc 1) en dat per disc)?
Verwijderd
Ik weet alleen hoe dat te bereiken in de Zune client software. Daar kun je in je collectie het album opzoeken en dan de media tags bewerken. Je selecteerd daarvoor alle nummers die je als 1 afzonderlijk album wilt zien en met de rechtermouseknop kies je voor edit. Je kan dan de de album naam van alle geselecteerde nummers tegelijk aanpassen en bijvoorbeeld een cijfer erbij zetten.bartsled schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:27:
Iemand een tip hoe ik een album kan aanpassen op de Zune speler zelf? Of wellicht een workaround voor dit probleem:
Een album wat bestaat uit 6 discs wordt als 1 album gezien op de speler terwijl in de software wel is aangegeven welke nummers bij welke disc horen. Hoe kan ik dit wel sorteren op mijn speler, of moet ik het album gaan renamen naar de losse discs (xxxx - xxxx (Disc 1) en dat per disc)?
De automatische sync zal deze info naar je Zune speler overbrengen.
yup,dat is de manier zover ik weet.Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:20:
[...]
Ik weet alleen hoe dat te bereiken in de Zune client software. Daar kun je in je collectie het album opzoeken en dan de media tags bewerken. Je selecteerd daarvoor alle nummers die je als 1 afzonderlijk album wilt zien en met de rechtermouseknop kies je voor edit. Je kan dan de de album naam van alle geselecteerde nummers tegelijk aanpassen en bijvoorbeeld een cijfer erbij zetten.
De automatische sync zal deze info naar je Zune speler overbrengen.
Ik heb trouwens zondag de zunepass aangeschaft om eens daarmee te spelen
Moet zeggen dat het best geinig werkt.begin bij een genre,kies smart-dj en gaan
Lang geleden dat ik thuis zoveel muziek aan had staan
Alleen jammer dat je geen video's ermee af kan spelen

[ Voor 3% gewijzigd door mrsar op 23-02-2010 16:32 ]
mrsar schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:29:
[...]
yup,dat is de manier zover ik weet.
Ik heb trouwens zondag de zunepass aangeschaft om eens daarmee te spelen
Moet zeggen dat het best geinig werkt.begin bij een genre,kies smart-dj en gaanen je komt nog een artiesten tegen die je niet kent,best leuk om af en toe eens erbij te doen.
Lang geleden dat ik thuis zoveel muziek aan had staan
Alleen jammer dat je geen video's ermee af kan spelen
ja preciesTheVMaster schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:41:
[...]
Als het goed is dat over iets meer dan een half jaar verleden tijd, met de komst van Windows Phone 7 (met ingebouwde Zune software)...
Verwijderd
Je kunt toch wel gewoon video's afspelen ?mrsar schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:29:
[...]Alleen jammer dat je geen video's ermee af kan spelen
ja kan wel,maar niet streamenVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:19:
[...]
Je kunt toch wel gewoon video's afspelen ?

Verwijderd
Is dat iTunes terminologie ?Tomino schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:16:
Ik kan dus concluderen dat er geen autofill optie in de software zit?
Mischien moet je even aangeven wat dat voor feature is ?
Volgens mij is dat geen iTunes terminologie...'k heb ook een iPod gehad (ben blij dat ik van iTunes/iPod afben maar goedVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:26:
[...]
Is dat iTunes terminologie ?
Mischien moet je even aangeven wat dat voor feature is ?
Daar is een optie om gewoon random (bijvoorbeeld) 30 gig vol te syncen zonder dat je zelf iets aangeeft.
Ik heb zoveel lekkere muziek in mn library staan, software mag dat best random doen.
Oftewel, zelf niets aangeven. OF een beetje eropzetten dat je er zoiezo op wilt hebben staan, en de ovirge storage láten doen door de software..
Verwijderd
Een feature om je sync aan te vullen met een random selectie van muziek heeft de Zune niet.Tomino schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:58:
Sorry voor de verwarring. Ik kom inderdaad van itunes af
Daar is een optie om gewoon random (bijvoorbeeld) 30 gig vol te syncen zonder dat je zelf iets aangeeft.
Ik heb zoveel lekkere muziek in mn library staan, software mag dat best random doen.
Oftewel, zelf niets aangeven. OF een beetje eropzetten dat je er zoiezo op wilt hebben staan, en de ovirge storage láten doen door de software..
Heeft iemand het programma van
Kan hem nergens downloaden. Misschie heeft iemand hier een installer?zSuite 2.0: 4 tools om je Zune-ervaring te verbeteren.
http://www.mszune.nl/forum/viewtopic.php?t=390
dan is dit ook wel heel belangrijk:Tomino schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:47:
Thnx
Heeft iemand het programma van
[...]
Kan hem nergens downloaden. Misschie heeft iemand hier een installer?
http://www.mszune.nl/forum/viewtopic.php?t=390
Important!
zSuite is only compatible with versions 2.x of the Zune Software. If you have upgraded to the more recent versions(3.x) zSuite will NOT work. Do NOT use it if you have Zune Software 3.x.
Dat heeft de Zune niet. Wat ik overigens ook mis is de optie die *ahum* de iPod/iTunes wel heeft : De 'intelligente' afspeellijsten. Voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel : [i]Je maakt een afspeellijst en geeft dan op dat die lijst dynamisch moet worden gevormd en dat er bv. alleen muziek van genre Dance in mag en dan max 40 tracks of 100mb aan mp3's. Ook kun je dan aangeven dat hij alleen muziek mag syncen die je niet vaak (of nog nooit) hebt afgespeeld. Errug handig...jammer dat de Zune dat niet kent.Tomino schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:58:
Sorry voor de verwarring. Ik kom inderdaad van itunes af
Verwijderd
Daar is toch bij de Zune de SmartDJ functionaliteit voor ?TheVMaster schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:43:
[...]Je maakt een afspeellijst en geeft dan op dat die lijst dynamisch moet worden gevormd .
Woeeiii....inderdaadVerwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:50:
[...]
Daar is toch bij de Zune de SmartDJ functionaliteit voor ?
[ Voor 69% gewijzigd door Tomino op 02-03-2010 14:51 ]
Yeah.....gelijk ff proberenVerwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:35:
Voor de facebook fans is er nu ook de langverwachte facebook app gereleased
Verwijderd
Ik krijg hem niet geinstalleerd.
De Zune HD client software op de computer zegt eerst dat ik moet upgraden en vervolgens dat ik al op de meest recente versie zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 11:20 ]
heb je de zune software zelf laatst geupdate(handmatig)? dat gaf bij mij nml datzelfde bericht toendertijdVerwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:19:
[...]
Ik krijg hem niet geinstalleerd.
De Zune HD client software op de computer zegt eerst dat ik moet upgraden en vervolgens dat ik al op de meest recente versie zit.
Verwijderd
nee, er was niks te updatenmrsar schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:28:
[...]
heb je de zune software zelf laatst geupdate(handmatig)? dat gaf bij mij nml datzelfde bericht toendertijd
Misschien maar eens een handmatige download doen en die installeren
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 14:45 ]
Je moet dan wel een contactpersoon in de VS hebben, waar je de Zune heen stuurt. Die moet hem dan zelf versturen in een doos die vooraf wordt geleverd door Zune, en krijgt hem ook weer terug. Dan heb je weer een nieuwe of gerepareerde Zune.
Maar je bent hem wel een tijd kwijt, transport is niet echt snel te noemen.
-Is de opgegeven batterijduur van 24uur bij muziek afspelen een beetje haalbaar?
-Werkt de radio ook gewoon goed?
-Ik heb een laptop met W7 HP (bijgeleverd) geïnstalleerd in het Engels. Dus dat zou dan geen probleem moeten betekenen met de software, of moet je echt een US W7 hebben? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Bij voorbaat dank

Ik stel de vervanging van mijn Zune 30 maar even uit.
http://gizmodo.com/548958...so-zune-hd-is-for-suckers
[ Voor 41% gewijzigd door m3gA op 16-03-2010 12:55 ]
Waar baseer je dat eigenlijk op?
[ Voor 23% gewijzigd door Lee245 op 16-03-2010 16:45 ]
Ik heb het op verschillende gadgetblogs gelezen maar ik heb er 1 van de bronnen bij gezet.Lee245 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:26:
Misschien kan ik dan ook beter nog maar even wachten.
Waar baseer je dat eigenlijk op?
ik heb zelf geen idee eigenlijk helang de accu meegaat,zelf luister 2 a 3 uur p/d en laadt mijn zunehd meestal 1 a 2 maal per week op (en dan is de accu nog niet leeg) als ik podcasts kijk,gaat de accu natuurlijk sneller leeg,daarbij zet ik mijn zunehd echt nooit uit,ik stop alleen de muziekLee245 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:20:
Ik ben ook van plan om een Zune HD aan te schaffen. Alleen heb ik na het topic doorgelezen te hebben, nog enkele vragen:
-Is de opgegeven batterijduur van 24uur bij muziek afspelen een beetje haalbaar?
-Werkt de radio ook gewoon goed?
-Ik heb een laptop met W7 HP (bijgeleverd) geïnstalleerd in het Engels. Dus dat zou dan geen probleem moeten betekenen met de software, of moet je echt een US W7 hebben? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Bij voorbaat dank
radio werkt bij mij gewoon goed ja
zelf heb ik vista ultimate,zoals je terug kan lezen in dit topic,moet de windows versie engels zijn,incl landinstellingen zover ik weet,dan moet het geen probleem zijn.
Maar als je kan wachten,zou ik lekker wachten op de win 7 phone
[ Voor 3% gewijzigd door mrsar op 17-03-2010 09:46 ]
Bedankt in ieder geval voor de antwoorden
[ Voor 17% gewijzigd door Lee245 op 17-03-2010 11:36 ]
Binnen een paar weken komt firmwareversie 4.5 voor de Zune HD. Smart DJ en Picks zijn dan te gebruiken op de HD, kan muziek gestreamed worden van marketplace via de av-dock, en komt er uitgebreidere codec-support.
Er is niks gezegd over een 64GB versie of beschikbaarheid buiten de US.Expanded Video Codec Support: With expanded support to include MPEG-4 Part 2 Advanced Simple Profile (ASP), which includes Xvid and AVI support, you'll be able to immediately enjoy a broader range of video content natively on Zune HD – no transcoding required.
(Alweer via Engadget.)
Vanaf 12 april is de 64GB Zune te koop op de Zune-site voor $350,-. De 16 en 32GB versie worden goedkoper en gaan $200,- en $270,- kosten
(Nog een keer via Engadget.)
Ik ben nu net nog even snel aan het updaten voordat ik naar het kantoor ga
Verwijderd
Geen ads meer bij het laden van games.Jaguar645 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 06:32:
Zune HD v4.5 firmware now available!
Ik ben nu net nog even snel aan het updaten voordat ik naar het kantoor ga
hmm had gister getest met game,en reclame is idd weg,alleen wordt ie schijnbaar niet goed afgesloten ofzo,en was 's morgens mijn accu leeg
Toen ik eergisteren mijn Zune aankoppelde kreeg ik meteen de melding dat er een optional update wasmrsar schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:54:
zunehd aansluiten,in de software naar device (oid) en dan heb je daar weer ergens een knopje voor firmware update
en wat alex zegtAlex) schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:06:
[...]
Toen ik eergisteren mijn Zune aankoppelde kreeg ik meteen de melding dat er een optional update was
had eigenlijk bij mijn vorige post gemoeten....
valt me eigenlijk nog meer op,bij albums roteren de plaatjes nu
[ Voor 61% gewijzigd door mrsar op 10-04-2010 14:44 ]
Verwijderd
Je kunt de Zune HD 64GB nu al preorderen in de Zunestore voor 349 dollar.HotFix schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:55:
En ik heb al iemand gevonden die hem gaat verzenden, de 64GB Zune
Maar ik verwacht dat retailers hem voor 319 zullen aanbieden
Dat zou namelijk ook wel leuk zijn, en al helemaal als het voor de originals geld... (Ik zou ook wel eens een groene Zune willen
usunlocked.com (van een Nederlandse eigenaar die in de US woont) is daar een voorbeeld van.
Ik zat te denken aan eBay en DealExtreme, maar usunlocked zal ik ook eens bekijken.
Kan namelijk niet wachten op een nieuwe mp4-speler, heb nu al een tijd zonder gedaan en dat ga je uiteindelijk toch missen.
Verwijderd
Misschien moet je even de nieuwste versie van de Zune client software downloaden en installeren ?Edo1987 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:06:
Hoe hebben jullie 'm ge-update? Ik krijg de melding dat er geen nieuwe versie aanwezig is? Hij blijft 'm op 4.3 houden...
Als ik daarin de update laat zoeken vind 'ie niks:?Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
[...]
Misschien moet je even de nieuwste versie van de Zune client software downloaden en installeren ?
Anders een soort van indicatie? Met iemand die hier ervaring mee heeft?
Verwijderd
Als je een versie uit de UK binnenhaalt zijn de tranport kosten meestal laagm3gA schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:06:
Weet iemand of er een site is waar ik een betaalbaar zune 30 dock kan krijgen (verzendkosten zijn overal zo hoog)
Bijvoorbeeld: http://cgi.ebay.co.uk/New...rs_RL?hash=item5ad8488050
Ik ben trouwens nog op zoek naar een Zune HD Dock liefs uit Nederland of UK.
Waarom niet zelf importeren? Ik ben er zelf heel blij mee!pimpimmers schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:40:
nieuws: Hackers kraken Zune HD
Verwijderd
Ik wacht wel even voordat ik er over peins om een jailbreak te doen op mijn Zune HD.pimpimmers schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:40:
nieuws: Hackers kraken Zune HD
Moet dan namelijk wel iets beschikbaar komen wat de moeite waard zijn tov de normale features.
Verwijderd
Verwijderd
Als je een goede en ook heel mooie media player wil met een moderne strakke interface dan is de Zune HD nog steeds een prima keus. Als je gek bent op apps dan moet je niet bij de Zune HD zijn.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:51:
Is het volgens jullie nog verstandig om een zune HD te importeren (er gaan tegenwoordig zoveel geruchten dat MS de zune een stille dood wil geven) .. het blijft namelijk kriebelen om er een te nemen
De Zune HD media speler software wordt sowieso verder ontwikkeld voor de Windows 7 Phone.
Dat wordt echter een veel uitgebreider, veel duurder en ook zwaarder apparaat.
In iedergeval zullen dus de Zune marketplace en dergelijk gewoon blijven bestaand en de downloadbare content zal vermoedelijk alleen maar uitgebredier worden
Ik vermoed ook dat er ook wel nieuwe hardware versies van de Zune HD gaan komen. Die zullen dan mogelijk wel apps van de windows phone marketplace kunnen draaien.
Verwijderd
ja de W7P software had ik al van gehoord dat die ook de zune software gaat krijgen, betekent misschien ook dat we toch zune-pass support gaan krijgen. (?)
is er al informatie over een mogelijk Zune HD2 ?, ik dacht juist dat ze de Zune HD op een zijspoor wil laten lopen om zich geheel te richten op de Windows 7 phones.
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast