Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Facking aaargh D:
Vandaag heb ik gewoon lekker mijn Zune zitten gebruiken, en plotseling vanmiddag scheet hij ermee uit. Het liedje wat ik speelde werkte nog, en ik wou even een serie kijken. Dat ging ook nog allemaal, maar toen ik weer terug wilde naar een liedje, deed niets het meer. Daarintegen kon ik de serie gewoon weer afkijken (waarschijnlijk heeft het iets te maken met het bufferen en dergelijke).

Eenmaal thuis geprobeerd de firmware opnieuw te installeren. Bij mijn ene pc werkte het gewoon niet, maar bij mijn andere pc wel: totdat hij tijdens het updaten mij de legendarische 'C00D124F: out of space' error. Oftewel, er is te weinig ruimte om de firmware mee te updaten.

Helaas kom ik er zelf niet uit. Ik ben er altijd netjes mee omgegaan, maar kennelijk heb ik iPod-vingers: ik laat alles kapot gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Heb je het apparaat eerst zelf een reboot laten doen ? Daarvoor moet je de back knop indrukken tegelijkertijd met 'omhoog' op de controlpad, lang blijven indrukken totdat 't scherm uitvalt en hij een harde reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Dat heb ik inderdaad al geprobeerd. Op de computer wordt via de Zune software ook aangegeven dat hij in software recovery mode staat. Helaas geeft hij nog steeds, als ik hem wil updaten, de hierboven aangegeven code weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Op http://www.zuneboards.com...c00d124f-please-help.html staan een paar dingen die eventueel zouden kunnen helpen.
It is important to notice that the way I got it working was that the Zune was completly off before i connected it to the PC. Otherwise it will not work!

To reiitererate here's the procedure:

1. Reboot the Zune with left button + Up on the middle button
2. While it reboots push and hold both left and right button. This should format the Zune
3. Power down the Zune with left button + Down on the middle button
4. Plug the Zune in your computer. When the Zune software starts and prompts for a firmware upgrade click Install
5. After installing the firmware synchronise the Zune with your content.
Er staan nog een paar oplossingen, maar dit is de enige waarop iemand gereageerd had dat het lukte. Je bent in elk geval niet de enige met dit probleem en Microsoft zelf weet ook niet wat ze er aan moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ik heb natuurlijk wel al gezocht en heb dat antwoord gevonden ;)
Maar juist bij het herinstalleren van de firmware krijg ik die foutmelding, wat ik niet kan omzeilen.

Tijd om hem af te schrijven? Ik ben er zelf van overtuigd dat het geen hardwarematig probleem is.