Ik zat erover te denken om een eigen topic te openen in FVW of anders IH, maar als hier toch een Flickr topic is kan ik het hier wel eerst vragen: ik heb sinds kort een probleem met de share-knop ontdekt, maar het probleem is breder en geldt ook voor de Lightbox en het afspelen van video's: ik kan foto's en video's van anderen(delen en bekijken op alle formaten, maar als ik ingelogd ben kan ik dat niet met mijn eigen foto's. Bij het gebruik van de 'Share' knop krijg ik alleen de blauw/roze Flickr-bolletjes te zien die wat heen en weer bewegen in een wit vlak.
Het probleem komt soms vaker voor bij andere mensen, blijkt uit een zoektocht, maar er wordt volgens mij nooit een echte oplossing aangedragen. Soms blijkt het aan de maximale lengte van URLs te liggen, maar de aangeraden tests worden allemaal goed doorlopen bij mij...
Ik heb een draadje op het help-forum gemaakt, maar daar komen alleen andere leden, en bijna geen personeel. Voorlopig zonder resultaat.
Het werkt thuis op geen enkele manier/computer/browser meer, tegelijkertijd werkte het op mijn werk wel. Thuis hebben we een glasvezelaansluiting van Solcon. Het probleem bestaat pas sinds kort. Iemand hier die een idee heeft?
Het probleem komt soms vaker voor bij andere mensen, blijkt uit een zoektocht, maar er wordt volgens mij nooit een echte oplossing aangedragen. Soms blijkt het aan de maximale lengte van URLs te liggen, maar de aangeraden tests worden allemaal goed doorlopen bij mij...
Ik heb een draadje op het help-forum gemaakt, maar daar komen alleen andere leden, en bijna geen personeel. Voorlopig zonder resultaat.
Het werkt thuis op geen enkele manier/computer/browser meer, tegelijkertijd werkte het op mijn werk wel. Thuis hebben we een glasvezelaansluiting van Solcon. Het probleem bestaat pas sinds kort. Iemand hier die een idee heeft?
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together