Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:33
Geen idee. Ik heb bij mijn foto's wat rondgeklikt terwijl ik ingelogd was en heb nergens last van. Ik heb hier ook Solcon met Filternet dus het ligt niet aan de provider. Wellicht aan je OS, ik heb OS X Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04 13:37

mvh

State Governor

Ik heb het thuis met alle computers: W7 Ultimate/Home Premium en een oudere laptop met XP. IE en verschillende versies van Firefox zijn getest dus ik denk dat ik maar moet hopen dat het vanzelf overgaat.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Iemand die hier antwoord op weet?

Als ik in mijn stats kijk bij de referrers, dan zie ik regelmatig het domein T.CO voorbij komen. Als ik hierop doorklik, kom ik gewoon bij de pagina van mijn foto op flickr terecht.

Als ik ga kijken wat T.CO voor site is, kom ik er achter dat het iets met twitter te maken heeft. Nu ben ik wel benieuwd wat twitter met mijn foto doet/wie er iets met mijn foto's op twitter doet.

Iemand enig idee of ik dit kan achterhalen?

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 14:00
marceltuit schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:07:
Iemand die hier antwoord op weet?

Als ik in mijn stats kijk bij de referrers, dan zie ik regelmatig het domein T.CO voorbij komen. Als ik hierop doorklik, kom ik gewoon bij de pagina van mijn foto op flickr terecht.

Als ik ga kijken wat T.CO voor site is, kom ik er achter dat het iets met twitter te maken heeft. Nu ben ik wel benieuwd wat twitter met mijn foto doet/wie er iets met mijn foto's op twitter doet.

Iemand enig idee of ik dit kan achterhalen?
Volgens mij betekent dat juist dat iemand een link naar jouw foto heeft getweet.
Als je de volledige link hebt, dan zou je misschien een search kunnen doen op Twitter om te kijken wie er getweet heeft?

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
t.co is een linkshortening domein. Alleen als je de precieze url weet zou je kunnen zoeken op twitter om te zien wie er getweet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

ja een link heb ik dus niet, ik krijg wel een url te zien maar die springt weer door naar de fotopagina van mijn flickr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Even snel een printscreen maken zodra je die link ziet?

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:50
Even een zijspoortje: zijn er hier ook al mensen actief op 500px.com? Fotosharingwebsite waar de kwaliteit over het algemeen een stuk hoger ligt dan op flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-04 16:43
marceltuit schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:15:
ja een link heb ik dus niet, ik krijg wel een url te zien maar die springt weer door naar de fotopagina van mijn flickr :(
Het is niet te herleiden: het werkt helaas nog niet zo als bij bit.ly waar je uitgebreide statistieken kan vinden. t.co is gewoon een tijdelijke oplossing van Twitter om spoof- en hack url's te onderscheppen.

WhiskyPhreak: ik heb wel een account daar maar ben gewoon nog actiever op Flickr. Met name omdat ik daar goed gevonden wordt en iedere dag tussen de 50 en 100 views heb. Wellicht moet ik beginnen dubbel te plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:01
Er zijn wel erg mooie foto's te vinden op 500px. Ik vraag me af of daar ook een lightroomplugin voor beschikbaar is en of je makkelijk foto's kunt delen met andere mensen op fora.

@wheeler: Ik moest even denken aan zo'n site waarin je een foto upload en dan gaat die zoekmachine opzoek naar je foto ergens anders op het web. Misschien kun je zo een link leggen met de links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Beide nog niet mogelijk. Aan een lightroom plug-in wordt gewerkt.

500px.com is vrij jong. Het community en sociale deel wordt nog aan gewerkt, maar de kwaliteit van het werk is zo hoog dat mij dat niet zo heel veel kan schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255680

Ik ben ook fan van 500px, en ben ook serieus aan het twijfelen om binnenkort mijn flickr account te laten vervallen, en voor de premium van 500px te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202119

Ik heb ook al een tijdje een 500px account, maar ik blijf toch echt bij Flickr omdat 500px maar een beetje een "lauwe boel" is waardoor er niet veel met je foto's gebeurd. Flickr heeft een gigantisch netwerk er achter zitten, en vergis je daar niet in, en als je "goed je best doet" op Flickr krijg je vanzelf meer "Exposure" (en daar doet iedereen het voor online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Er gebeurt op zich redelijk veel op 500px, maar je foto moet dan wel van uitzonderlijk technisch en creatief kwaliteit zijn: http://500px.com/popular

Probeer daar maar eens mee te concurreren :P Mij gaat het ook meer om geïnspireerd worden. Probleem met Flickr voor mij is dat het heel moeilijk is om goede nieuwe fotografen te vinden, omdat het door zoveel mensen als dumpsite gebruikt wordt.

500px moet nog wat veranderingen doorvoeren om meer en beter socialer te worden, maar ze tellen momenteel ook maar 11 man. Neemt dus wat tijd in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Iemand hier die nog een goede android-app weet om een beetje over flickr te browsen? de standaard app die bij mijn htc desire zit bevalt op zich wel, alleen is die beperkt tot mijn contacts. en ik zou bijv. ook wel in explore of in groups willen met dat ding zonder perse de site van flickr te moeten openen op de foon.

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49
Yahoo heeft een Flickr app in de market gezet. Eindelijk rechtstreeks vanuit een photoapp je Flickr fotos delen met een link naar de foto op Flickr zelf

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 23:47

Arjan A

Cenosillicafoob

ikmattie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:42:
Yahoo heeft een Flickr app in de market gezet. Eindelijk rechtstreeks vanuit een photoapp je Flickr fotos delen met een link naar de foto op Flickr zelf
Goede zet van Flickr, heeft alleen best lang geduurd..

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289407

Kreeg vorige maand een mailtje van Getty images dat een aantal van mijn foto's zijn uitgekozen om toegevoegd te worden op hun site. Net geregistreerd op hun site alleen moet ik nog even een ''U.S. taxpayer identification number'' opvragen. Een ander keertje dan maar...

Zijn er hier meerdere die ervaring hebben met Getty images?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
@apojapo1: zo'n nummer heb je niet nodig, nederland en amerika hebben daar een verdrag voor. Dat staat wel ergens op hun site aangegeven, het duurde ook even voordat ik het duidelijk had.
Ik heb (ik geloof) sinds november ook een aantal platen be Getty staan via flickr, maar vooralsnog is er niks verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289407

Thx, scheelt weer een hoop (onnodig) werk.
Een aantal van de gekozen platen zijn nog geschoten met mijn oude compact dus als ik daarvan de originele plaats zijn ze nog geen 10 cent waard gok ik ;) maar toch leuk om mee te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
het ligt nogal aan het model waaronder ze verkocht worden. Mocht dat rights managed zijn kunnen ook kleine platen best behoorlijke bedragen opleveren (voor getty toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04 13:42
Ik heb een aardig dood flickr netwerk, heb een hoop contacten toegevoegd via gmail, maar die zijn allemaal al meer dan een jaar niet actief. Wie add mij?

http://www.flickr.com/photos/snuur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Snuurtje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:23:
Ik heb een aardig dood flickr netwerk, heb een hoop contacten toegevoegd via gmail, maar die zijn allemaal al meer dan een jaar niet actief. Wie add mij?

http://www.flickr.com/photos/snuur/
Bij deze

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Leuke platen heb je in je photostream staan, Snuurtje! Ik heb je ook toegevoegd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04 13:42
dankjewel allemaal, heb jullie terug toegevoegd, nu eens wat actiever gaan flikkeren :p qua reageren enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik kreeg een mailtje van Flickr HQ met daarin de mededeling dat een aantal foto's van mij zijn opgevallen bij Getty images en nodigen mij uit om mee te doen.

Iemand hier ervaring mee? Is het de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
Iemand ervaring met de Flickr app voor Android devices?
Op mijn telefoon werkt ie goed en kan ik foto's van mijn telefoon eenvoudig naar Flickr uploaden (filmpjes helaas niet, is hier ook een oplossing voor?).
Alleen als in de App op mijn tablet (Xoom 2) probeer te installeren zegt hij dat de app niet geschikt is voor mijn device.

Heeft iemand misschien goede ervaringen met een andere app waarmee ik wel foto's (en het liefst ook filmpjes) mee naar mijn flickr account kan uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 19:49
Ik gebruikte voorheen flickfolio voordat de officiele flickr app er was

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 21:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

ikmattie schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:31:
Ik gebruikte voorheen flickfolio voordat de officiele flickr app er was
+1
Ik vind flickfolio ook erg fijn werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Gutteguttegut op 26-07-2012 12:38 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 22:58

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Met de recente verandering, onder andere 1TB opslag per persoon, vraag ik me af wat er voor mij nog voor een reden is om Pro te blijven. Ik gebruik Flickr als m'n grande foto backup, en alles staat private. Het is m'n digitale brandkluis if you will. Nou keek ik hier en daar stond:
You have elected to cancel your Flickr Pro subscription and switch to a free Flickr account.

You are eligible for a prorated refund. We will attempt to send the refund to either the credit card on file, or via PayPal. If sent via PayPal, directions to claim the funds will be sent to x@gmail.com
If this email address is incorrect, please correct your primary email address in your account settings.
In switching to a Free account you will continue to be governed by the TOS that you agreed to when you signed up for Flickr and understand the following:
  • Canceling your Flickr Pro subscription is irreversible
  • You cannot purchase Flickr Pro at a later date
  • You will lose any applied gifts on your account
Het enige wat ik irritant zou vinden is ads. Maar ik zie dat er nieuwe accounts zijn, Free, Ad Free (50 dollar) en Doublr (500 dollar per jaar, wtf). Dus dat zal de reden zijn dat je niet terug kan.

Zie ik mogelijke nadelen over het hoofd door naar Free te gaan, naast ads en het "limiet" van 1TB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15
Als je het als backup gebruikt, waarom zouden ads dan ook maar enigszins een probleem zijn?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Als ze veel screen estate gebruiken verneukt 't m'n viewing experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Bekijk jij dagelijks je backup dan? Een backup is toch in geval van nood? Voor als je de originele bestanden kwijt bent? Dan kan je toch gewoon naar de originele bestanden kijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Originelen zijn scattered. Tamelijk onhandig. Dit is mijn centrale opslag en daarmee backup. Dus dagelijks, nee, enkel voor geval van nood, ook niet. Ik browse er dus ook op.

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 22-05-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:41
Door de 1TB opslag toch weer eens geïnteresseerd geraakt in Flickr. Dus maar weer eens een album geüpload.
Ging al niet zo lekker, de site klapte er tijdens het uploaden om de haverklap uit. Kan wellicht door de grote toeloop komen. Na het uploaden toch wel een beetje teleurgesteld. Heb van de week gezien wat google allemaal doet met je album. ( automatisch taggen, mensen en landmarks, foto's optimaliseren (kan ook nadelig zijn maargoed, kan ook uit) goede foto's uit een album plukken, ga zo maar door...) Ontzettend veel mogelijkheden. Maar bij Flickr kan ik eigenlijk helemaal niets met de foto's. Handmatig taggen en beschrijvingen toevoegen... Das wel een beetje jammer.
Lijkt me toch lastig verhaal. Google kan met een flick of the switch die 1TB ook bieden als ze dat echt zouden willen, maar wat google doet kan yahoo toch niet zo snel nadoen.

1TB is dus een leuke stunt, maar voor mij biedt het toch weinig meerwaarde boven andere diensten. Wellicht voor anderen wel, maar ik vind het wel lekker dat ik een 500+ foto's van de vakantie kan uploaden zonder nadenken en daar dan door de service iets moois van gemaakt wordt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jij vindt het jammer, ik vind het een voordeel van Flickr. Ik wil niet dat er van alles en nog wat automatisch gebeurd met m'n foto's. En dan kan je het wel uitzetten, maar ik wil het in eerste instantie al niet aan hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 17:09
Flickr werkt wel lekker als je vanuit Lightroom je foto's uploadt. Dan zijn al je tags die je in Lightroom hebt toegevoegd ook gelijk te zien op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-04 08:03

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Ik hoor veel rond om me heen dat mensen de foto's van flickr halen. Met bijvoorbeeld Bulkr. Zelf deze net ook aangeschaft om de foto's er af te halen. Om binnen kort flickr te verwijderen.

Nav de flickr update werkt de flickr plug-in voor wordpress niet meer. Andere widget geïnstalleerd en de site crasht. Helaas zijn hier al wat meer gevallen van bekend.

Voor mij geen upload op flickr meer. Ga denk toch maar overwegen om over te gaan op Google ?

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dus omdat er wat probleempjes zijn, wat niet zo heel gek is bij zo'n grote switch, geef je heel Flickr maar gelijk op..? En dan zelfs dingen aanschaffen om je foto's eraf te halen :? Beetje overdreven, als je het mij vraagt.

[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 22-05-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:32
Tja, ik snap het ook niet helemaal. Vooral de "wtf, gratis is bijna even goed als mijn betaalde abo?!?" *rage quit* reacties zijn leuk ;)

Er is een en ander veranderd, maar ook veel gewoon hetzelfde gebleven. En de plugins worden echt wel weer bijgewerkt hoor, en anders komen er vanzelf wel weer nieuwe.

Ja, de site is bij vlagen traag, er staan nog her en der dead links op de site, maar over all werkt het allemaal prima, doch net wat anders....

btw, ik zit vandaag even al mijn medetweakertjes als contacts toe te voegen op flickr, dus niet schrikken! :+

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-04 08:03

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Hahn schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:53:
Dus omdat er wat probleempjes zijn, wat niet zo heel gek is bij zo'n grote switch, geef je heel Flickr maar gelijk op..? En dan zelfs dingen aanschaffen om je foto's eraf te halen :? Beetje overdreven, als je het mij vraagt.
Gebruikte flickr hoofdzakelijk voor de Wordpress plug-in. Nu deze niet meer werkt ben ik ook niet meer gebonden aan flickr. En tijd investeren om de plug-in weer werkend te krijgen is iets waar ik geen zin meer in heb. Ik onderhield mijn eigen plug-in. Ondersteuning was er niet meer sinds 2008 van de ontwikkelaar ;-)
Tijd voor wat nieuws. Van de week eens kijken naar Google. En kijken of ik mijn site opnieuw kan opzetten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Daan_ op 22-05-2013 23:15 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hahn schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:47:
Jij vindt het jammer, ik vind het een voordeel van Flickr. Ik wil niet dat er van alles en nog wat automatisch gebeurd met m'n foto's. En dan kan je het wel uitzetten, maar ik wil het in eerste instantie al niet aan hebben :P
Precies d:)b
Hahn schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:53:
Wat ik vooral raar vind is de overweging om naar Google Picasa te switchen : Ik vind dat echt een ramp om te gebruiken en dan vooral het bekijken van foto's van iemand anders :X Flickr is niet perfect of zo, maar het is de enige dienst die enigzins relax werkt en IMHO is dat het belangrijkst !!

Wat ik bijvoorbeeld een beetje mis bij Flickr is een wat meer directories gerichte methode om je foto's te beheren dan elke keer een set of collection te moeten maken waar je weer geen sub-set of sub-collectie in kan aanmaken. Of zie ik wat knopjes over het hoofd ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Collections lijken zelfs deprecated :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
nero355 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:18:
Wat ik bijvoorbeeld een beetje mis bij Flickr is een wat meer directories gerichte methode om je foto's te beheren dan elke keer een set of collection te moeten maken waar je weer geen sub-set of sub-collectie in kan aanmaken. Of zie ik wat knopjes over het hoofd ??
In een collection kan je volgens mij weer collections OF sets kwijt, geen combinatie van beiden geloof ik. (als in: je mag geen collection en set naast elkaar in een collection, maar wel onder elkaar genest denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

apNia schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:22:
Collections lijken zelfs deprecated :(
Bedoel je met 'deprecated' misschien 'verdwenen'?

Ontopic: ik zat gisteren even op mijn android tablet op de nieuwe flickr-site; en moet zeggen dat ik het daar wel relaxed vind werken. de nieuwe layout kwam veel meer tot zijn recht dan op een pc...

Enige wat tegenviel was de performance, maar daarvan neem ik aan dat het wel opgelost gaat worden (evenals de niet werkende links).

Ik kijk het nog wel even aan en zeg mijn pro-account zeker nog niet op; die is toch nog tot eind 2014 geldig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Polariteit op 23-05-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:27

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Collections zijn er nog wel, maar ze zitten wel in de achtergrond. Aan de ene kant moet ik hieraan wennen. Aan de andere kant vind ik het eigenlijk wel leuk dat de foto's allemaal gewoon tegelijk getoond worden.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

marceltuit schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:34:
[...]
Bedoel je met 'deprecated' misschien 'verdwenen'?
Nee ze zijn er geloof ik nog wel, maar inderdaad in de achtergrond. En dat is nooit een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303253

Vind het wel jammer dat je de photostream niet echt meer kan customizen of in ieder geval nog niet gevonden waar dat eventueel zou kunnen.

Zou toch graag mijn favoriete sets weer op mijn photostream hebben zoals je dat voorheen kon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ergens in dit topic las ik dat mensen specifiek een Yahoo! UK account hebben in plaats van de standaard. Is dat vanwege Europese wetgeving en dergelijke? De voorwaarden van Flickr/Yahoo! zijn toch overal hetzelfde? Of hosten ze dan ineens je foto's wel in de buurt. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 14:55

icecreamfarmer

en het is

Sakete schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:48:
Flickr werkt wel lekker als je vanuit Lightroom je foto's uploadt. Dan zijn al je tags die je in Lightroom hebt toegevoegd ook gelijk te zien op Flickr.
Zijn er ook andere uploaders?
Want de site kan maar 200 tegelijk aan en flickrs eigen tool loopt niet al te lekker.

IK wil het graag gebruiken als backup van 1000den foto's

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:08
Zijn er nog meer mensen die de laatste tijd minder "hebben" met Flickr? Sinds al die wijzigingen vind ik het gebruik een stuk minder fijn geworden en voel ik steeds minder de behoefte om op Flickr rond te struinen. Vooral dat het zo tergend traag is geworden irriteert mij zelf mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:00

sapphire

Die-hard pruts0r

Nou ik moet zeggen dat ik sinds de nieuwe look mijn 3 jaar oude flickr account actief ben gaan gebruiken :)

Vind het wel fijn werken eigenlijk.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:05
Het ziet er beter uit, maar ik vind de navigatie dramatisch, totaal niet intuïtief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Och, vroeger ook niet heel erg hoor. Veel navigatie zaken zijn eigenlijk helemaal niet veranderd. Vooral je photostream is anders, de rest is in de basis grotendeels hetzelfde gebleven, als je het mij vraagt.

Nieuwe 500px layout vind ik ook niet echt fijn eerlijk gezegd...beetje hetzelfe als met de tweakers frontpage redesign. Veel wit, grote ruimtes, weinig info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:27

Chiron

Moderator Discord
En ze hebben inmiddels bevestigd dat ze de compressie (fors) omhoog hebben gezet :(

Ik dacht al dat ik gek werd, steeds rare artefacts in m'n foto's:

http://petapixel.com/2015...on-and-users-arent-happy/

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 21:00
Maar niet in het originele formaat. Dus je origineel is altijd gewoon 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Dat wel, als je flickr als backup gebruikt is er in principe niks mis mee.. maar dit vind ik wel stuitend:

Flickr:
https://www.flickr.com/ph...246/in/dateposted-public/

500px:
https://500px.com/photo/1...y-vi-go?from=user_library

Vooral foto's met heel veel donkere tinten en subtiele kleurovergangen zien er niet meer uit, artifacts, banding.. erg jammer.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja klopt, dat ben ik met je eens.

Maar daarom gebruik ik naast Flickr ook nog mijn eigen website met daarop mijn (in mijn althans) beste foto's zonder compressie en problemen als artifacts en banding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:41
Ik snap de keuze ook niet van Flickr. Ze profileren zich juist als een dumpplek voor je foto's, aangezien ze weinig goede voorzieningen hebben voor het browsen van andermans foto's oid. Dus dan zouden ze het moeten hebben van goede hosting. Maar dan verlagen ze vervolgens de kwaliteit, iets waar fotografen ontzettend gevoelig over zijn?

Vreemde keus.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik gok dat het druk is onder concurrentie. De voorkeur voor mensen om foto's op te slaan is nu voor het gros komen te liggen bij Facebook of Google+. De keuze voor gratis 1TB storage voor iedereen gaf al aan dat ze een andere strategie wouden inzetten, vermoedelijk onder deze druk. Wellicht dat ze om de kosten van het dataverkeer te drukken moesten overgaan op heftigere compressie. Je weet het nooit natuurlijk wat er achter de schermen gebeurt, maar dat lijkt me een mogelijk scenario. Het blijft business natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ze hebben een aardige fuck up gemaakt door het automatisch uploaden aan te zetten, waardoor er ineens een enorme hoeveelheid foto's automagisch bij kwam, al dan niet ongevraagd. (!)

Voor de rest wel begrijpelijk om zakelijke redenen om het dataverkeer binnen de perken te houden uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:05
Werkelijk, compressie omhoog?

Dat is toch wel een reden om voor een andere service te kiezen. Ik kan het artikel van petapixel niet lezen (link werkt niet meer), maar gaat dit ook om het originele bestand? Of alleen de verkleinde versies?'

edit:
even via google artikel opgezocht. Het origineel is nog wel hetzelfde. Het gaat om de verkleiningen, en die zijn nu nog maar zo'n 50% van de omvang van voorheen. :o
Voor back-up is flickr dus nog gewoon goed, maar als portfolio een stuk minder geschikt geworden...

[ Voor 36% gewijzigd door inquestos op 09-06-2015 11:49 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 14:55

icecreamfarmer

en het is

Overigens in ander nieuws:
Er is een nieuwe uploader beschikbaar, heeft iemand die al geprobeerd?

Verder zou ik graag willen weten of iemand een goede metro app heeft voor flickr.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
inquestos schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:46:
Voor back-up is flickr dus nog gewoon goed, maar als portfolio een stuk minder geschikt geworden...
Stimuleert mensen wel om naar het volledige formaat te kijken i.p.v. naar de verkleinde versie. Al is dat niet heel handig met de resoluties van foto's tegenwoordig. Kan je na gaan als je een mega panorama hebt gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 11-04 19:23

ajhaverkamp

gewoon Arjan

icecreamfarmer schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:20:
Overigens in ander nieuws:
Er is een nieuwe uploader beschikbaar, heeft iemand die al geprobeerd?

Verder zou ik graag willen weten of iemand een goede metro app heeft voor flickr.
Heb hem even op de laptop gezet, lijkt op de tool van Dropbox (waar ik ongeveer 2 seconde naar gekeken heb op de PC van mijn broer). Voor mij totaal niet handig omdat je bij uploaden niks met tags kunt doen. Ik gebruik dus gewoon de ouwe trouwe Flickr Uploadr die hier besproken wordt: http://www.guidingtech.co...d-photos-flickr-uploader/
Die nieuwe is alweer van de laptop gegooid. Ik doe veel van de tags bij uploaden, hoewel ik nu langzaamaan ook een gedeelte in LR doe.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
Ik heb al vele jaren een 'paid' account bij Flickr, maar heb het idee dat Flickr een beetje dood gaat. Kwa activiteit op mijn account gebeurt er ook niet veel. Veel interessante groepen hebben al jaren geen discussies meer. Ook het GoT topic is niet heel actief.

http://flickr.com/phantagom

[ Voor 12% gewijzigd door eth0 op 18-06-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 22:31
Wat heeft een GoT topic met de activiteit op flickr te maken? Er zijn trouwens heel veel tweakers hier in FV die flickr gebruiken om foto's vanaf te sharen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Toch voelt het ergens wel minder populair. Een tijd geleden werd 500px in eens veel genoemd, maar ook dat is wat weggezakt. Is er niet gewoon een evenwicht bereikt en zal er pas weer meer over gehoord worden als er nieuwe ontwikkelingen of nieuwe spelers op de markt komen?

Qua features verandert Flickr altijd wel een beetje, en meestal levert dat klachten op, maar echt een leegstroom valt ook wel mee toch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Flickr heeft naar mijn idee meer users dan een paar jaar terug. Daartegenover staat wel dat het aandeel serieuze fotografen - ik bedoel amateur-/hobbyfotografen die meer maken dan alleen wat vakantiekiekjes en alles wat daar kwalitatief boven komt- relatief kleiner is geworden. De laatste designwijziging vind ik overigens redelijk geslaagd, beter dan de vorige, waarna veel gebruikers aankondigden weg te gaan bij Flickr.

Het grote voordeel van Flickr boven 500px vind ik de veel bredere samenstelling van gebruikers, de historie die de website inmiddels heeft (je kan lekker ver terug in een timeline gaan) en het toch redelijk goede algoritme van Explore.
Kijk eens naar 500px, dan heb ik het idee dat ik elke keer dezelfde foto's zie, dezelfde effecten, en fotografen die dezelfde foto om de 2 a 3 maanden herposten, om het nog maar niet te hebben over het hoge gehalte oostblok-naakt dat er voorbij komt.

Flickr is wel veranderd; de aantallen users zijn groter geworden, groepssamenstellingen zijn veranderd (en soms zijn hele groepen gewoon 'dood', maar er zijn weer zat nieuwe voor in de plaats) en op een of andere manier zit het er tegenwoordig vol met explore- en 99+-fetisjisten...

Maar uiteindelijk heb ik nog steeds goed contact met een aantal fotografen die ik meer dan 5 jr geleden al via Flickr heb ontmoet, en communiceren we o.a. nog steeds via Flickr, en soms is het ook leuk om elkaar spontaan 'in het veld' tegen komen :)

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:41
Universal Creations schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:08:
Wat heeft een GoT topic met de activiteit op flickr te maken? Er zijn trouwens heel veel tweakers hier in FV die flickr gebruiken om foto's vanaf te sharen.
Dat is eerder noodzaak of gemakszucht denk ik; de koppeling tussen fotoalbum en forum is vrij belabberd op tweakers. 500px biedt geen bb-code optie, dus blijft flickr als een van de weinige betrouwbare diensten over. Maar met de toegevoegde compressie en sharpening, is dat eigenlijk ook geen optie meer :'(

Tweakers maakt al thumbnail-versies van je foto; een 800px-brede versie erbij maken zou erg prettig zijn. En dat als je op de foto klikt, de grote versie in een nieuw tabblad bekeken kan worden. Als die functie erin gebouwd zou worden, met goede integratie met React, dan zou er wss. een stuk minder Flickr gebruikt worden.
Arjan A schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:35:
Het grote voordeel van Flickr boven 500px vind ik de veel bredere samenstelling van gebruikers, de historie die de website inmiddels heeft (je kan lekker ver terug in een timeline gaan) en het toch redelijk goede algoritme van Explore.
Kijk eens naar 500px, dan heb ik het idee dat ik elke keer dezelfde foto's zie, dezelfde effecten, en fotografen die dezelfde foto om de 2 a 3 maanden herposten, om het nog maar niet te hebben over het hoge gehalte oostblok-naakt dat er voorbij komt.
Daar herken ik me totaal niet in. Ik zie alleen stomme "post-one-award-five" groepen met de meest belabberde foto's. En dan als je naar je 'recent activity' kijkt, dat die volstaat met commentaar op andermans foto's :X Totaal waardeloos IMHO.

Explore heb ik nooit prettig gevonden. En dat is de *enige* manier om echt nieuwe foto's te zien op Flickr.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Laatst downloadde ik een origineel van Flickr, maar kreeg een jpeg met twijfelachtige kwaliteit. Zijn ze nog wel écht origineel of wordt daar ook aan gesleuteld?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:35

mrc4nl

Procrastinatie expert

Gonadan schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:06:
Laatst downloadde ik een origineel van Flickr, maar kreeg een jpeg met twijfelachtige kwaliteit. Zijn ze nog wel écht origineel of wordt daar ook aan gesleuteld?
valt makkelijk te checken toch ? md5 tool, op het origineel, dupload m op flicker en download m en doe weer een md5 tool

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Weet je wel hoeveel werk dat is? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 22:31
Bestandsgrootte zou al genoeg moeten zeggen, lijkt mij.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:35

mrc4nl

Procrastinatie expert

Gonadan schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:13:
Weet je wel hoeveel werk dat is? :P
Pff nou ik doe het wel voor je.

origeel:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EktpgBj4nCOP287l731EYXcB/full.png

upload+download flickr

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IRpG3T5U8O6QaZcODJ9IixTI/full.png

Md5 download= 92c11e9a70b1b185bf6aaedec38f1d78
md5 origineel = 92c11e9a70b1b185bf6aaedec38f1d78

100% zeker weten hetzelfde bestand, ondanks verschillende naam en exif :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Haha dank je, overwon de nieuwsgierigheid het? :)

Dan moet ik de Lightroom instellingen maar eens nakijken, of het is gewoon een überslechte foto, kan ook natuurlijk. :+

[ Voor 55% gewijzigd door Gonadan op 18-06-2015 17:06 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vandaag zat ik eens te kijken hoe het nu werkt met die groepen, om mogelijk met feedback te krijgen. Maar ik twijfel of ik daar überhaupt wel aan moet beginnen.

Sowieso zoek je je al het schompes voordat je groepen vind die niet alleen maar comments eisen met een link naar de groep, daar krijg je toch alleen maar vervuiling. Maar de andere groepen lijken qua commentaar dan weer nogal doods.

Wat doen jullie ermee? :)

offtopic:
kwam wel toevallig onze vriend pdebie tegen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb jaren geleden mezelf lid gemaakt van enorm veel groepen. Na een tijdje kom je er dan wel achter uit welke groepen je feedback krijgt, en ontstaat er vanzelf interactie. Ik heb op die manier al een aantal collega fotografen in het echt ontmoet, en dat maakt het eigenlijk nog leuker.

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inderdaad. Een hoop groepen zijn gewoon spam-zoveel-mogelijk-van-je-foto's-hokken, maar er zijn er ook waar wel echt gecommuniceerd wordt. Gewoon kwestie van proberen en kijken of je er iets uit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Tussen alle dooie groepen waar al 7 jaar niet meer in gepost is zitten ook nog wel wat levendige groepjes, het is alleen even een kunst om ze te vinden :)

Die drastische compressie van een paar maanden geleden hebben ze nu toch weer wat teruggeschroefd:

http://petapixel.com/2015...changed-since-early-2014/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dan ga ik gewoon eens kijken, de 1-2-3 of 1/5 groepen sla ik sowieso over, die hebben allemaal de regels met die reclamecomments plaatsen.

Lokale groepen vind ik wel leuk, hopelijk krijg je dan ook nog goede ideeën over locaties waar je zelf nog foto's kunt maken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Twee malligheden ontdekt

Een of ander Spaanstalig resort volgt mij ineens, geen idee waarom maar gezien het aantal dat hij volgt krijg ik sterk de indruk dat het een verkapte vorm van reclame is. :D

De groep van de lokale gemeente is best leuk qua inhoud, maar heeft weer sneaky kleine lettertjes. Zodra je daar post ga je er impliciet mee akkoord dat je foto gebruikt mag worden voor de gemeentelijke websites. Weliswaar onder vermelding van naam (zeggen ze) maar jouw copyright nemen ze natuurlijk niet over dus vanaf daar is het vrij spel. :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

De groep van de lokale gemeente is best leuk qua inhoud, maar heeft weer sneaky kleine lettertjes. Zodra je daar post ga je er impliciet mee akkoord dat je foto gebruikt mag worden voor de gemeentelijke websites. Weliswaar onder vermelding van naam (zeggen ze) maar jouw copyright nemen ze natuurlijk niet over dus vanaf daar is het vrij spel.
Dit is jammer inderdaad. De ergste zijn nog degene waar ze die 'kleine lettertjes' later aan toegevoegd hebben. En wie gaat er nou constant de rules van een groep controleren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Gonadan schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:36:
Vandaag zat ik eens te kijken hoe het nu werkt met die groepen, om mogelijk met feedback te krijgen. Maar ik twijfel of ik daar überhaupt wel aan moet beginnen.

Sowieso zoek je je al het schompes voordat je groepen vind die niet alleen maar comments eisen met een link naar de groep, daar krijg je toch alleen maar vervuiling. Maar de andere groepen lijken qua commentaar dan weer nogal doods.

Wat doen jullie ermee? :)

offtopic:
kwam wel toevallig onze vriend pdebie tegen. :D
Ik doe er zelf niet zo heel erg veel mee. Ik hou het zoveel mogelijk Nederlands omdat daar mijn doelgroep ligt, en provinciaal omdat ik daar het meeste vertoef. Maar het ligt ook aan de foto die ik maak. Ik heb een stuk of tien groepen waar ik zo nu en dan wat in post en bekijk de photo pools geregeld.

Nu kom ik ook wel eens mensen tegen die hun foto's plaatsen in meer dan 200 groepen. Ieder zijn ding natuurlijk, maar daar heb je ene dagtaak aan lijkt me :P

Nee, ik vind het leuk om feedback te krijgen, ook dat anderen zien waar ik mee bezig ben, maar ik ga niet voor de favs. Ik post hier op Tweakers af en toe een fotootje, of Facebook en dan houdt het wel een beetje op. Ik voeg wel mensen toe. Heb een handvol Tweakers in de gelederen en die hou ik wel bij met wat zij fotograferen, jou dus ook :) En zie ik een leuke foto dan fav ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online
We hebben niet echt een dedicated flickr topic (hint voor de mods?), dus dan maar hier gepost. ;)

Heeft iemand dit wel eens gezien?
Ik check regelmatig de views op diverse van mijn gepubliceerde foto's. En de laatste tijd zie ik regelmatig dit voorbij komen.
Een bepaalde foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LkjOacj7wV6G-gG7oBfiOzy4Vj0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o4wt9atu45OyDTaCvb5cXUuf.png?f=fotoalbum_large

12 views zou je zo denken.
Maar blijkbaar ook weer niet, als je de details opvraagt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/39cRmw_4qtEEikRYvAEHlyUyC18=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OqUmZxENAKS3qV3RHLJWdXdy.png?f=fotoalbum_large

Maar klik je nu op de foto zelf, en vraag ik daar de 'show more stats' op, dan krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvHiZHtx11k5ZY2PAoXSqIGssyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/krKUpIUbfmKVeBvFNNy5JR1Q.png?f=fotoalbum_large
blijkbaar via iets van 'Flickr embedr'

Maar klik ik dan op de genoemde urls, dan vind ik mijn foto daar helemaal niet terug.
Iemand enig idee hoe dit werkt? Hoe dat in elkaar steekt?

Aangezien het flickr help forum RIP is, kan ik er weinig over vinden.
Ben gewoon benieuwd hoe/wat/waar die url link data dan vandaan komt.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoezo hint voor de mods? Als een topic mist kan je het toch prima zelf openen? :?

Of je gebruikt gewoon de zoekfunctie als een ervaren tweaker. ;)

Het Flickr topic

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:33:
Hoezo hint voor de mods? Als een topic mist kan je het toch prima zelf openen? :?
Ja meneer, tot uw orders. ;)
Of je gebruikt gewoon de zoekfunctie als een ervaren tweaker. ;)

Het Flickr topic
Met zoeken naar 'flickr' kreeg ik dat niet boven water.
Toegegeven, ik heb niet tien jaar terug gebladerd... :+

Bij deze het verzoek dan ook: wil je die vraag naar dat topic verschuiven?
Danku.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Heb het even verplaatst. :)

En ik wist dat het Flickr topic bestond dus was een kwesstie van even scrollen en ik had hem. Heeft wel lang onder het stof gelegen inderdaad, maar bij dit soort topics toch liever afstoffen dan een nieuwe.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 17:05
Afgelopen 10 jaar weinig gedaan met flickr, maar ik geloof dat het zo zit:
Die 12 views zijn dat iemand daadwerkelijk op de foto heeft gezien op "ware grootte". Die andere views klinken indrukwekkender, maar dat zijn dan de thumbnails (bijvoorbeeld in een gallery, maar ook embedded). Embedded is een thumbnail op een andere website:

https://www.flickr.com/help/forum/en-us/72157655480853916/

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
ehtweak schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:19:

Ben gewoon benieuwd hoe/wat/waar die url link data dan vandaan komt.
Het eerste screenshot laat het aantal views van vandaag zien, het tweede screenshot het totaal aantal views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online
AlterEgo schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:44:
[...]

Het eerste screenshot laat het aantal views van vandaag zien, het tweede screenshot het totaal aantal views.
Het ging me niet om het totaal aantal views, maar de views van die dag.
In het ene overzicht staat er namelijk bij dat er wel (12) views waren en bij het andere overzicht (van diezelfde dag) nul views... :? "no sources for this day"
Terwijl die er dus wel zijn; daar ging de verwarring over. ;)
Met daarbij de extra vraag waar(om)/hoe die externe urls?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online
't Is blijkbaar een opmerkelijke foto ofzo:
https://flic.kr/p/2p1bG6V

Want de afgelopen dagen telkens tientallen unieke hits via flickr embedr en geekub.com
Geen idee waarom...? :?
Maar geen rechtstreekse hits.

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste