Het Grote World of Warcraft topic - Deel 102 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.037 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
WeAreLegion schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:57:
[...]

Zeg niet dat die flying mount onzin is ik vind 5000g voor een epic onzin :) ik heb tijd zat en hoef niemand te racen om ergens te komen. Als andere mensen dat wel willen doen dat is dat hun goed recht hoor daar niet van :)
Kvind 5000g wel goed eigenlijk :), heb je tenminste een reden om al die quests nog te doen op lvl 70,
Heb nu in 2 dagen 1100g verdient met questen/instance farmen 8)

nog 1600 goud en dan heb ik me epic flying mount.

Wat is die normaly flyingmount baggertraag eigenlijk. Ziet er echt belachelijk uit dat je door mounts op de grond word ingehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn bij ons in de guild al 3 die een epic flying mount hebben.
Tuf ik dan achteraan op mn normale flying mount.
Snelheidsverschil is TE groot. 60% vs. 280%
Normale flying mount is dus inderdaad trager dan je "normale" epic mount. GG Blizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Cyberia404 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:24:
Zijn bij ons in de guild al 3 die een epic flying mount hebben.
Tuf ik dan achteraan op mn normale flying mount.
Snelheidsverschil is TE groot. 60% vs. 280%
Normale flying mount is dus inderdaad trager dan je "normale" epic mount. GG Blizz.
daar heb je idd 2 grote punten die ik krom vind.. een verschil van meer dan factor 4 tussen normaal en epic.. en in worden gehaald op de grond.. lolz..

uhm, tijdje geleden vroeg iemand of je iemand die op zn flying mount zit, kan sheepen.. is dat mogelijk? dat ie dan naar beneden blaat..? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
sabriel schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:59:
[...]

Voor welk level is deze instance nu.
Ik kon er in met lvl65, maar er wordt gezegd dat het eigenlijk niet te doen is voordat je 68 bent.
Is dit waar ?
Wij liepen er met een 69 druid, 68 priest, 68 hunter, 69 rogue en 68 pala en hadden eigenlijk helemaal geen problemen. Met een degelijk gegearde groep zou 't vanaf 66/67 (afhankelijk van class en rest van de groep) wel te doen moeten zijn denk ik.
MantaMania schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:47:
[...]

die drop quests zijn te irritant voor woorden af en toe. Mooiste is nog dat je soms ook door een eigen fout een uur bezig bent. Door bv net de verkeerde te hebben, of zoals een maat van me pas: Ik snap er niks van ben al 2 uur bezig en nog niet 1 drop. 15 minuten later: shit shit shit ik zat nog in een raid groep. Hahahaha dat zijn toch wel de mooiste vooral omdat ie 5 minuten later zijn quest af had.
Dat heb ik ooit gehad toen ik vlak voor AQ nog even voor m'n Wintersaber bezig was! :<
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:49:
[...]

Ah, je gaat ervan uit dat ik niet naar healthbars kijk, maar naar het gevecht? ;) Het is toch helemaal niet zo gebruikelijk dat pets actief mee-tanken, die ervaring heb ik namelijk he-le-maal niet. Volgens mij heb ik de healthbar van pets niet eens in m'n UI zitten, zal eens kijken of Grid dat aan kan. :)
Heb helemaal hetzelfde lol, heb in m'n UI linksonder m'n party maar geen petbars. :) In mijn geval wil een pet nog wel 'ns meetanken (speel vaak met hunters die ik ken) maar die weten dat ze in principe niet op healing moeten rekenen en kunnen daar verdomd goed mee omgaan.
pasta schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:57:
Nou, ik ben er nu dus achter gekomen dat Flash of Light vele malen effectiever is dan Holy Light op lvl 35. Je gebruikt teveel mana met Holy Light en trekt ook veel aggro hiermee. Nu kan ik als pally dan op zich wel een stootje hebben, maar toch vind ik het fijn als de tank dus ook z'n werk goed kan doen.
Welkom in de spam FoL ftw wereld der pala's. :) Aan de andere higher lvl holy pala's, gebruiken jullie Holy Shock tegenwoordig ook meer voor de healing ability? Als ik ergens loop te healen gebruik ik 'm regelmatig voor een extra heal op een mage ofzo.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:54:
[...]

Hmm ja, goed punt wat betreft die warrior. In een ramgroep wordt die mob wel opgevangen echter, meestal door de hunter.

[...]

In een raidgroep is het vaak ook niet nodig. Pets worden doorgaans alleen op bosses gebruikt waar ze geen dmg vangen (Razuvius etc), wanneer ze dat wel vangen dan zijn ze vaak zo snel dood dat het niet nuttig is om ze te gebruiken. Is even bezien hoe dit gaat in TBC, een ppl in raid is minder, en meer 5-man runs nu natuurlijk, pet is dan wel heel erg nuttig.
Moet zeggen dat we bij onze eerste Huhuran kill toch echt met zes pets begonnen en dat dat zeker nut had. ;)

Anyway, ben gisteren 69 gedinged en inmiddels moet ik nog een kleine 30% tot 70, zit er aan te komen dus. Denk dat ik rond een uur of tien, elf wel 70 ben. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat worden hunters weer gebashed in dit topic zeg.
Jongens(en meiden); iedereen zegt altijd maar dat hunters noobs zijn etc, maar het hangt puur van de skills af, zo multi shot ik ook gewoon in dungeons, je moet gewoon weten waar je staat, en waar de gesheepte is, als er dan 2 voor je staan dan raak je die sheep al niet meer. En als er een Warrior mee is om te tanken, okee growl even uitzetten en gewoon laten DPSen die pet!
Pets doen toch aanzienlijk wat dps, het zou gewoon ronduit zonde zijn om dit niet te gebruiken.

En ja, healers op mijn server; Aggramar, vinden het onzin om een pet te gaan healen? en dit terwijl ze 80% mana hebben, en de rest vd party members wel heel de tijd gehealt heeft die dan ook weer full health zijn.. En dan nog niet even healen? Zulke healers gooi ik altijd uit m'n groep als ik leader ben, dan zoek ik wel een sub, jammer voor die noobhealer dan. Daarintegen zijn er ook wel die pets wel healen.. tot nu toe ben ik dr 2 tegengekomen.

CHeers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Als ik zie hoe snel jullie allemaal wel niet richting de 70 gaan, dan ben ik echt te langzaam. Maar heb dan ook geen haast. Nu net 61 geworden, dus nog heel veel content te gaan voordat ik bij die 70 kom.

Anyway, van het weekend wel gelachen. Ik had mijn maatje naar Honor Hold gesummoned. Hij is een level 44 warrior. Sommige mensen snapten er geen bal van hoe een lvl 44 nu al in HH zou kunnen staan. De vragen vlogen hem om zijn oren. Er was er eentje bij die heeft echt bijna een kwartier voor zijn neus gestaan en maar vragen hoe en wat en wat hij moest doen om met zijn alt ook in HH te komen. Grappig momentje.

Daarna met mijn eigen warrior ZF ingegaan, was een beetje een vreemde groep, 2 warriors, 2 rogues en een shadowpriest. Uiteindelijk in deze samenstelling niet voorbij de eerste boss gekomen omdat een van de rogues het stug volhield om al richting die grot te rennen voordat de rest klaar was. 2 of 3 whipes daardoor en toen viel de group uit elkaar. Beetje jammer, maar is niet anders. Volgende keer beter.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:27:
[...]

daar heb je idd 2 grote punten die ik krom vind.. een verschil van meer dan factor 4 tussen normaal en epic.. en in worden gehaald op de grond.. lolz..

uhm, tijdje geleden vroeg iemand of je iemand die op zn flying mount zit, kan sheepen.. is dat mogelijk? dat ie dan naar beneden blaat..? :+
Als je gemount bent en op de grond staat is dit idd mogelijk.
Op het moment dat je maar iets vliegt ben je immune voor sheep en mindcontrol etc.
Guildie mage van me had al het idee om te respeccen naar PoM en dan in de lucht:
Dismount, PoM, Instant sheep, Slow fall. /lol etc =) Werkt dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

ImdaMned schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:13:
[...]
Door slimmer te zijn dan jou ?
Ik werk 11 uur per dag en heb een nieuwe gf, daarom ben ik 63, zij 70 :+

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:16:
Een hunter is prima in staat om 3 elite mobs te CC'en. Hunter stuurt pet naar 1 van de elites, gebruikt growl, tagged vervolgens een andere elite en gebruikt weer growl. Wissel je pet af en toe van mob om de aggro bij de pet te houden. De 3e elite pull je met distractingshot en laat hem in een trap lopen (beste is ergens uit de buurt van je groep). Zodra deze gefreezed is, plaats weer een trap naast de freezecone, zodat de mob daar weer in loopt als hij vrijkomt uit de freezetrap.
Wat betreft broken tooth, dat beestje is zo < 2.0 na de laatste pet nerf. Nee, itt tot de rest die gebruik maken van warpstalkers, ravagers en dergelijke, blijf ik voorlopig gebruik maken van mijn Son of Hakkar windserpent, welke géén casterstats heeft itt de meeste windserpents.

2/2 Go for the Throat + Lightning Breath + Growl + Bite = \o/ \o\ /o/

Wordt dalijk helemaal een feest met Kill Command :)

Maargoed, bovenstaande is gebaseerd op de 5man instances. De 25 man instances zal de pet rol aanzienlijk kleiner zijn
Nou nou, laten we het ook niet overdrijven =)
2 mobs offtanken is een beetje teveel gevraagd, en je pet switchen tussen die 2 kost teveel tijd en gimped je dps dan ook. Meestal ook niet echt nodig, pet is meestal DPS op main mob en CC als de situatie daarom vraagt tbh.
Zelf heb ik mijn Nightsaber uit Teldrassil nog steeds, ik hoef niet alles omdat het het "beste" is, <3 mijn poekie (uiteraard had ik ook BT, die is nog lvl60 though).
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:02:
Zodra ik weet wat "Gawd" betekent, ga ik op je impliciete waarde oordeel reageren.

Maar ik zou er niet op wachten. :)
Gewoon een verbastering van "god", maar om godslasterende redenen gebruik je dat dan niet ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:54:
[...]
In 5-man groepen zou je de pet toch aan moeten zetten imo, de mob die offtanked wordt komt wel naar jou als die pet dood gaat =) En tbh, zelfs als is niet wordt gehealed is het nog steeds de langste, meest flexibele CC die niet breekt op dmg, daarbij tankt die pet de mob als ie aan de beurt is om gekilled te worden, want aggro heeft ie dan inmiddels voldoende.
Heb ik ook staan.
Ik heb een verse wow-install dus geen add-on nog geladen.
Dus ik zie gewoon aan de linkerkant mijn partymembers incl pet.
Alleen wel even aangevinkt in settings dat mijn party-members verdwijnen als ik in een raidgroup komt. Ben er alleen nog niet uit wat een goede add-on is voor mijn raid-overview icm healing.

Ik gebruikte altijd CTRA, maar misschien zijn er wel betere alternatieven, deze zijn van harte welkom _/-\o_. En met betere alternatieven bedoel ik wel healingbased, ik heb niets aan raid-addons met damagemeters O-)

[ Voor 5% gewijzigd door sabriel op 30-01-2007 10:01 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
sabriel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:00:
[...]

Heb ik ook staan.
Ik heb een verse wow-install dus geen add-on nog geladen.
Dus ik zie gewoon aan de linkerkant mijn partymembers incl pet.
Alleen wel even aangevinkt in settings dat mijn party-members verdwijnen als ik in een raidgroup komt. Ben er alleen nog niet uit wat een goede add-on is voor mijn raid-overview icm healing.

Ik gebruikte altijd CTRA, maar misschien zijn er wel betere alternatieven, deze zijn van harte welkom _/-\o_. En met betere alternatieven bedoel ik wel healingbased, ik heb niets aan raid-addons met damagemeters O-)
Ik geberuik CTRA in combinatie met x-perl echt super mooi en handig, voor raid leaders ook erg handig want je kan zien hoeveel Pots bijv iedreen bij zich heeft en wie er niet heeft gerepaired. x-perl kun je ook instellen voor healers geen idee wat er dan veranderd mar die op tie is er wel hehe (ben zelf warrior)

[ Voor 6% gewijzigd door ErwienO op 30-01-2007 10:27 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
deadsy33 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:16:
Een hunter is prima in staat om 3 elite mobs te CC'en. Hunter stuurt pet naar 1 van de elites, gebruikt growl, tagged vervolgens een andere elite en gebruikt weer growl. Wissel je pet af en toe van mob om de aggro bij de pet te houden. De 3e elite pull je met distractingshot en laat hem in een trap lopen (beste is ergens uit de buurt van je groep). Zodra deze gefreezed is, plaats weer een trap naast de freezecone, zodat de mob daar weer in loopt als hij vrijkomt uit de freezetrap.
Wat betreft broken tooth, dat beestje is zo < 2.0 na de laatste pet nerf. Nee, itt tot de rest die gebruik maken van warpstalkers, ravagers en dergelijke, blijf ik voorlopig gebruik maken van mijn Son of Hakkar windserpent, welke géén casterstats heeft itt de meeste windserpents.

2/2 Go for the Throat + Lightning Breath + Growl + Bite = \o/ \o\ /o/

Wordt dalijk helemaal een feest met Kill Command :)

Maargoed, bovenstaande is gebaseerd op de 5man instances. De 25 man instances zal de pet rol aanzienlijk kleiner zijn
3 elites..... van hetzelfde level of hoger neem ik aan
grappig dat je als mage moeite hebt met 1 elite omdat je dan oom ben....

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:00:
[...]

Ben er alleen nog niet uit wat een goede add-on is voor mijn raid-overview icm healing.
Grid Het is wel een beetje werk om helemaal te finetunen, maar ik vind het erg fijn werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:48:
[...]

Nou nou, laten we het ook niet overdrijven =)
2 mobs offtanken is een beetje teveel gevraagd, en je pet switchen tussen die 2 kost teveel tijd en gimped je dps dan ook. Meestal ook niet echt nodig, pet is meestal DPS op main mob en CC als de situatie daarom vraagt tbh.
Zelf heb ik mijn Nightsaber uit Teldrassil nog steeds, ik hoef niet alles omdat het het "beste" is, <3 mijn poekie (uiteraard had ik ook BT, die is nog lvl60 though).
Het is niet echt overdreven, maar met een pally (holy), priest (holy/disc), druid (resto), rogue en hunter setup en een groep van 5 mobs moet toch 'iemand' die mobs tanken? ;)
Maar ik denk dat iedereen wel een andere manier van spelen heeft. :)
thewizard2006 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:32:
[...]

3 elites..... van hetzelfde level of hoger neem ik aan
grappig dat je als mage moeite hebt met 1 elite omdat je dan oom ben....
Een gelijkwaardig level ja. 3 x lv70 elites op lv 64 zal niet lukken. Daarnaast zal je toch een healer nodig hebben die je pet healt. Genoemde voorbeeld is dus voor de 5 man instances. Voor solowerk is het een ander verhaal

[ Voor 23% gewijzigd door vhal op 30-01-2007 10:39 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
deadsy33 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:35:
[...]

Het is niet echt overdreven, maar met een pally (holy), priest (holy/disc), druid (resto), rogue en hunter setup en een groep van 5 mobs moet toch 'iemand' die mobs tanken? ;)
Waarom ga je met 3 healers een instance in :?

Gewoon 1 healer 1 tank 3 dps en erdoorheen beuken :) voorkomt volgens mij meer whipes dan met zoveel healers een instance in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:53:

Gewoon 1 healer 1 tank 3 dps en erdoorheen beuken :) voorkomt volgens mij meer whipes dan met zoveel healers een instance in gaan.
Ik ken toch meerdere situaties waar teminste 2 healers handig zouden zijn, de eindbaas in Arcatraz is er'een van. Dus 1 healer, 1 hybrid-healer/dps (shadowpriest or whatever), 2 dps en een tank is vaak een betere setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ben eindelijk weer een druid begonnen. Laatste keer dat ik druid speelde was voor patch 1.7, de grote drOOd buff.

Was bijna vergeten hoe leuk en divers een druid is! 's ochtends MH in Zulfarrak, 's middags dps-en in Uldaman en 's avonds de MT in Zulfarrak. En tranquility is echt superbuffed nu. Iedereen low health tijdens een hectisch eindgevecht? Tranquility aan en in een paar seconden is iedereen vol health. Hoor je in party chat allemaal "OMG! wtf happened?" "nerf druids!" "woah! heavy healing!"

Grinden gaat ook heerlijk. Ben nu level 46 en elites van mijn rond mijn level gaan er nu aan in kitty form, hoef maar 1 of 2x te shiften voor een heal. Vroeger duurde dat uren in bear form. Anderen zullen ongetwijfeld meer dps doen, maar ik zit nu meestal toch wel op zo'n 120-140dps al bijna (loopt natuurlijk terug naar 80-100dps als mijn claws/finishers missen), maar vroeger deed haalde ik dat amper op level 60!

Nee, ik ga een hoop plezier hebben van mijn druid _/-\o_

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Ben zelf priest en atm doe ik ook alleen maar guild runs, nog steeds shadow en dat gaat snel. Alle casters vinden het heerlijk die mana regen met +510 dmg.

Maarja, morgen maar weer holy speccen en heroic gaan doen en karazhan.
Heb me er maar bij neer gelegd dat ik nooit een flying mount zal zien, niet als holy spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:28

vhal

ಠ_ಠ

[...]

omdat we op dat moment geen warrior, dps classes meer hadden in onze guild die op dat moment beschikbaar waren. Duurt wat langer, maar het is beter dan een PuG...iig, ik vind het niet zo erg. Tis weer eens wat anders dan het geijkte en het blijkt maar weer dat je ook met 'onlogische' groepsamenstellingen prima uit de voeten kan

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
Wij hebben nu een groepje met Mage, Warlock, Pally (healing), Druid (Dps/offtank/extra healing) en Warrior.
We stampen dus echt door elke instance heen. Niks tactics opzoeken, gewoon proberen en evt dingen aanpassen.
Meeste bazen gaan gewoon op de 1e poging neer. Soms hebben we wat kleine aanpassingen nodig.

Hybrids ftw. En dan staat de pally vaak ook nog wel te dps'en omdat ik niet zo veel healing nodig heb :D
(ik = warrior)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
deadsy33 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:35:
[...]

Waarom niet die pala laten tanken dan? Holy pala = spelldmg build = Holy damage = flink wat aggro.
[...]

Mijn voorkeur heeft een (shadow)priest, holy pala, tank (dr00d > warrior atm) en twee dps classes. Backup healing is IMO erg belangrijk in kleine parties omdat je anders teveel afhankelijk bent van die ene healer. Healer dood = wipe in 99% anders. In het geval van een shadowpriest ben ik vaak de MH en healt de priest met VE, werkt over het algemeen perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 10:32:
[...]

Grid Het is wel een beetje werk om helemaal te finetunen, maar ik vind het erg fijn werken. :)
Klopt, clean & simple

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/78ed4c7937148d0b40f95f1c78701bec/thumb.jpg

Mijn UI. grid is beneden zichtbaar, hoewel enkel mijn vakje. In een raid zijn de andere groups, per group, verticaal ernaast te zien :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb de laatste tijd (sinds TBC) last van een paar zwaar irritante bugs waar iemand mij hopelijk mee kan helpen:

* Als ik een groep zit kan ik heel vaak geen partymembers zien (geen protraits, hp, mana etc). Alleen een /reloadui toont ze weer.
* Als een Paladin is mijn aura actionbar altijd verdwenen. Alleen het uit- en weer aanvinken van de optie “Hide class actionbar” in CTMod helpt.*

Ik gebruik dus CTMod en verder zeer weinig andere mods. CTMod is dan ook de enige mod die ik draai die de unitframes aan kan passen, dus ik vermoed dat die het probleem geeft. Heeft iemand hier een oplossing voor?

*Zie mijn volgende post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
DinX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:48:
[...]

Klopt, clean & simple

[afbeelding]

Mijn UI. grid is beneden zichtbaar, hoewel enkel mijn vakje. In een raid zijn de andere groups, per group, verticaal ernaast te zien :)
Mjah.. nu als warlock met 40 knoppen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuke CC die ik gister deed: Pet ergens ver achter de raid/party op stay zetten, misdirect erop en dan een mob aimen. Mob moest vervolgens een schijteind rennen om bij de kat te komen.

Je zou de mob nog kunnen wingclippen op zijn weg naar de pet toe zelfs (en eventueel nog distracting shot gebruiken).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Alexji schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:10:
Ben zelf priest en atm doe ik ook alleen maar guild runs, nog steeds shadow en dat gaat snel. Alle casters vinden het heerlijk die mana regen met +510 dmg.

Heb me er maar bij neer gelegd dat ik nooit een flying mount zal zien, niet als holy spec.
Flying mount zal je moeten hebben, voor zover ik gehoord heb kan je sommige plekken van de wereld niet bereiken zonder flying mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:50:
[...]

Flying mount zal je moeten hebben, voor zover ik gehoord heb kan je sommige plekken van de wereld niet bereiken zonder flying mount.
Klopt, maar komop, 1000 gold is gewoon niet veel in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:50:
[...]

Mjah.. nu als warlock met 40 knoppen.. :P
Grid heeft niks met je actionbars te maken, het zijn raidframes. ;)

En dan nog! Grid is heel klein en ruimte-efficiënt, ideaal voor warlocks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik zit met een vraag over mijn gear. Ik ben nu een level 50 Feral Druid, maar ben ondertussen al wel wat healing-gear aan 't verzamelen. Nu is mijn vraag welk item ik het beste kan houden:

1. Soothsayer's Headdress: 122 Armor, +7 Sta, +25 Int, +8 Spi.

of

2. Duskwoven Turban of Healing: 54 Armor, +48 Healing Spells

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Grid heeft niks met je actionbars te maken, het zijn raidframes. ;)

En dan nog! Grid is heel klein en ruimte-efficiënt, ideaal voor warlocks! :)
Precies. Je kan het ook gebruiken voor enkel je party; Dan heb je 5 van die hele kleine dingetjes staan, heb je weer meer ruimte voor de rest; Voor locks heb je btw toch necrosis ?

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2442

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 30-01-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Misschien een domme vraag trouwens, maar heb je eerst een normale flying mount nodig om een epic te kunnen halen (moet je daarvoor kunnen vliegen?).

Want ik vind het een beetje zonde eerste zoveel geld uit te geven aan een normale, dan spaar ik liever direct even door voor 5K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DinX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:55:
[...]

Precies. Je kan het ook gebruiken voor enkel je party; Dan heb je 5 van die hele kleine dingetjes staan, heb je weer meer ruimte voor de rest; Voor locks heb je btw toch necrosis ?

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2442
Necrosis sucks (en dat heb ik al een keer uitgelegd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
DinX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:55:
[...]
Voor locks heb je btw toch necrosis ?
Het enige dat handig is van Necrosis is de shardtracker en de dot-timer.
Voor mijn actionbars gebruik ik Insomniax, die is briljant voor warlocks. Misschien dat andere bar-mods ook alle actionbars tegelijk kunnen laten zien, maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ok, blijkbaar heeft CTProfiles.net problemen, maar een directe benadering van het forum werkte wel weer. Blijkbaar is 1 van mijn problemen op te lossen, dus post ik het direct maar even hier voor de mensen die er ook last van hebben.

Bug: Paladin actionbar (auras) is verdwenen
how to fix it

in file "\CT_BottomBar\CT_BottomBar_Addons.lua" need to fix line 222 - Class Bar module
in current version (ctmod2 - update 12) pally class bar is not diplayed
to fix this bug just replace line 222

{ "BOTTOMLEFT", MainMenuBar, "TOPLEFT", 30, 105, ["perClass"] = true, ["ROGUE"] = true, ["DRUID"] = true, ["WARRIOR"] = true },

with

{ "BOTTOMLEFT", MainMenuBar, "TOPLEFT", 30, 105, ["perClass"] = true, ["ROGUE"] = true, ["DRUID"] = true, ["WARRIOR"] = true , ["PALADIN"] = true },

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ferreur schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:59:
[...]

Het enige dat handig is van Necrosis is de shardtracker en de dot-timer.
Voor mijn actionbars gebruik ik Insomniax, die is briljant voor warlocks. Misschien dat andere bar-mods ook alle actionbars tegelijk kunnen laten zien, maar dat weet ik niet.
Shardtracker heb ik niet nodig (staat gewoon op mn 28-slot shardbag) en voor dot-timers gebruik ik het veel betere DoTimer.

Ik kan geen reden bedenken om Necrosis te gebruiken. De knopjes zijn wazig ingedeeld en niet aanpasbaar (kan ze ook niet eens verticaal plaatsen...). Dan gebruik ik liever gewoon een custom button plugin.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Alexji schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:10:
Niet zo dramatisch zeg. Ik heb van level 60 tot aan 69 alle greens verkocht en al het geld afkomstig van quests en rotzooi gewoon opgespaard. Ik had 10 goud, zit nu op ruim boven de 1k, zonder aan gold grinding te doen. Dit zit dus in het spel ingebakken voor iedereen, dus Blizard houdt prima rekening met ons allemaal. Lekker questen en op level 70 heb je genoeg poen voor je vliegbeest. Daarbij heb ik slechts de questen in HP, TF, Zangermarch en Nagrand gedaan, dus ik heb nog 3 zones te bekijken. Als ik alle simpele grind/kill/brengdingetjevananaarb questen heb gedaan zit ik waarschijnlijk op 2k (weet iemand of de exp die je normaal krijgt nu extra gold leveren, naast het normale questgold?). Dan nog even 2.5k lenen van Dunnehein of Trollimmie, en hoppa, een straaljagert!

[ Voor 8% gewijzigd door mdmeijer op 30-01-2007 12:04 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:50:
[...]

Dan zijn er nog steeds warlocks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Exitium schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:44:

[...]

Mijn voorkeur heeft een (shadow)priest, holy pala, tank (dr00d > warrior atm) en twee dps classes. Backup healing is IMO erg belangrijk in kleine parties omdat je anders teveel afhankelijk bent van die ene healer. Healer dood = wipe in 99% anders. In het geval van een shadowpriest ben ik vaak de MH en healt de priest met VE, werkt over het algemeen perfect.
Ben nu Steamvault en shadowlabs in geweest met 1 healer(priest) 1 tank(warrior) en 3 dps(2 mages hunter) ging allemaal goed, healing geen probleem healer ook totaal niet dood gegaan(behalve op full whipes waar de boss voor het eerst deden en de encounter proberen te leren, invisibility ftw btw)

Ik heb arcatraz nog niet gedaan, zou best kunnen dat je daar een hybrid healer nodig hebt. Ik kom er binnenkort wel achter ;), moet er nog een sleutel halen voor die karazhan questline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:58:
Misschien een domme vraag trouwens, maar heb je eerst een normale flying mount nodig om een epic te kunnen halen (moet je daarvoor kunnen vliegen?).

Want ik vind het een beetje zonde eerste zoveel geld uit te geven aan een normale, dan spaar ik liever direct even door voor 5K.
mount niet, riding skill wel

de mount zelf is de kosten niet 100g, epic is 200g
de skill kost 1000g en 5000g om de 5000g te kunnen kopen moet je die van 1000g hebben
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:02:
[...]

#care
iemand die geen zin heeft om een normale flying mount te kopen hoeft bij mij niet op een summon te rekenen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 30-01-2007 12:05 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:04:
[...]

de skill kost 1000g en 5000g om de 5000g te kunnen kopen moet je die van 1000g hebben
Ok thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

#care
iemand die geen zin heeft om een normale flying mount te kopen hoeft bij mij niet op een summon te rekenen :P
/agree, maar het ging me er om dat het wel kan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je kan daaro niet gesummoned worden, een lock kan daar niet summone dus een flying mount is a must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er zijn ook plekken waar je met flying mount wel kan komen en summon niet werkt :P

edit:
grrr, te laat :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik vind het hebben van een (epic) flying mount niet een must, een flying mount natuurlijk wél. Echter ga ik zelf wel een epic mount aanschaffen, het lijkt me echt mooi om met zo'n snelheid door Outland te vliegen. :)

Gister heb ik een beetje met mijn Draenei shaman gespeeld, en vandaag even gekeken naar een mooie build. Aangezien ik weinig verstand van een shaman heb (ben tenslotte Alliance :P), graag jullie mening hierover: Elemental build

Mijn Shaman is level 17 momenteel, dus ik heb nog wel even te gaan, besteed meer tijd aan m'n warlock (bijna 68).

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
[...]

Moet ik voor een epic mount ook eerst een gewone vliegende mount hebben gehad, of is dit niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ferreur schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:20:
[...]

Moet ik voor een epic mount ook eerst een gewone vliegende mount hebben gehad, of is dit niet nodig?
Dat zegt ie in het bericht dat je quote :Y)

"mount niet, riding skill wel" ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Uiteindelijk kost het je dus 6200g als je meteen voor je epic mount wil :)

normal skill 1000g
epic skill 5000g
epic mount 200g

[ Voor 27% gewijzigd door DinX op 30-01-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DinX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:21:

normal skill 1000g
epic skill 5000g
epic mount 200g
-10% honored bonus hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Bosmonster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:20:
[...]

Dat zegt ie in het bericht dat je quote :Y)

"mount niet, riding skill wel" ;)
Sorry, ik heb koffie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ja ik geloof van wel. Dus het kost je uiteindelijk : 900+4500+200 = 5600G

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Katala schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:10:

Gister heb ik een beetje met mijn Draenei shaman gespeeld, en vandaag even gekeken naar een mooie build. Aangezien ik weinig verstand van een shaman heb (ben tenslotte Alliance :P), graag jullie mening hierover: Elemental build

Mijn Shaman is level 17 momenteel, dus ik heb nog wel even te gaan, besteed meer tijd aan m'n warlock (bijna 68).
De eerste 11 punten om elemental focus te halen is erg goed, neem daar voor eerst 5 punten in concussion en convection.
Wat ook erg goed is om op lvl 30 naar enhancement te gaan omdat je dan 5 punten in flurry kan stoppen en op lvl 40 naar dual wield te gaan. Het grinden gaat als enhancement erg snel omdat je niet zo snel oom bent.
Of je uiteindelijk voor elemental of enhancement kiest is meer een persoonlijke keuze, maar het zijn in principe allebei goede builds om je Shaman naar 70 te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
WeAreLegion schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 07:41:
[...]

Yeah geit en het rocks haha. Jah Kor'gall zit in guild genaamd CorpsRun ze hebben Ragnaros gedaan tis wel leuk maar vooral een fun guild dat vond ik na verhuizing van server wat belangrijker :). Heb Balthazor daar (Alliance Mage) en Gilgamash (Warrior)
Met CorpsRun nog verbazend wenig problemen gehad, wat een verademing is wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Euh, normale flying mount is 800g hoor ;)

Bron :

http://www.wowhead.com/?spell=34090

[ Voor 7% gewijzigd door Verxx op 30-01-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
DinX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:21:

normal skill 1000g
epic skill 5000g
epic mount 200g
Ik had gister toevallig bij de trainer van mount skill gekeken. (op zoek naar altar of shadows + flight paths) en normal flying koste 800g, epic 5000g, en ik hoop echt dat er een 10% korting is :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Waar zit die eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Voor horde zit die in shadowmoon village ergens bovenin het dorpje.
Waar die voor alliance zit geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik weet niet precies hoe het heet, maar ergens in het zuid/westen zit een grote vestiging van de Wildhammer (dwergen). Daar is het voor Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Laatst online: 12-09 19:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Katala schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:41:
[...]

Ik weet niet precies hoe het heet, maar ergens in het zuid/westen zit een grote vestiging van de Wildhammer (dwergen). Daar is het voor Alliance.
Wildhammer Stronghold.

Klopt het trouwens dat druids met hun flightform the 225 ridingskill er gratis bijkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:15:
[...]

Voor horde zit die in shadowmoon village ergens bovenin het dorpje.
Waar die voor alliance zit geen idee.
Shadowforge hold oid, ook in Shadowmoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ozzy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:44:
[...]

Wildhammer Stronghold.

Klopt het trouwens dat druids met hun flightform the 225 ridingskill er gratis bijkrijgen?
Aangezien wij (Druids) ook geen ridingskill kregen bij Travelform, ga ik er van uit van niet. :)

-- edit --

Hm, we krijgen dus wel 225 ridingskill. Leuk!

@DarthRaider; True. Maar op level 68 (wanneer je Flightform kunt) heb je toch ook nog niets aan 225 ridingskill, aangezien je dan nog geen Flying Mount kunt halen? Beetje 't zelfde als met gewone (en Epic) mount, als je 't mij vraagt..

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 30-01-2007 13:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozzy schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:44:
[...]

Wildhammer Stronghold.

Correct :D We moeten alleen wel 150 ridingskill (epic land mount) hebben.
OkkE schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:46:
[...]

Aangezien wij (Druids) ook geen ridingskill kregen bij Travelform, ga ik er van uit van niet. :)
Travelform krijg je op lvl30 en dan is ridingskill nogal nutteloos ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Een vraagje,

ik heb nu een lvl 22 Blood elf hunter, nu zit er een nieuwe soort spin in Tbc, die ik graag wil tamen, maar volgens petopia, is die alleen in dranei starters lands te vinden

Afbeeldingslocatie: http://petopia.brashendeavors.net/images/skin_pix/giantspiderorange.jpg

die bedoel ik, kleur maakt me nie zoveel uit, vind die doorns wel cool

is er een manier om als blood elf naar het dranei startersland te gaan?
ik heb de spider ook in terrokar gezien (maar dan moet ik nog zo lang levellen eerst :s)
of als het zo is dat iemand nog een andere (lowlvl) lokatie weet waar ik hem kan vinden please tell me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 08:28
Ik kwam die ook tegen in Blade Edge's Mountains, de stealth variant. Zijn inderdaad wel mooi om te zien. Zouden ze na getamed te zijn ook kunnen stealthen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Als je op een PvE server speelt, denk ik dat het wel mogelijk is om in het Draenei startgebied te komen. Al kost het aardig wat tijd, en moet je waarschijnlijk flink oppassen waar je loopt. Als je op een PvP server speelt zou ik het niet eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

OkkE schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:22:
Als je op een PvE server speelt, denk ik dat het wel mogelijk is om in het Draenei startgebied te komen. Al kost het aardig wat tijd, en moet je waarschijnlijk flink oppassen waar je loopt. Als je op een PvP server speelt zou ik het niet eens proberen. :)
Mwa, als er guards zijn, kleren uit en maar blijven corpsrunnen. Je zal er uiteindelijk wel geraken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
OkkE schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:22:
moe jij maar es opletten :)
ben daar heel simpel in, dan ga ik wel een keer snachts om 3-4 uur die kant op en idd corpserunnen ftw

maar welke route / hoe zou je lopen dan?
moet ik met een boot ernaar toe? of zwemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Kaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:20:
Ik kwam die ook tegen in Blade Edge's Mountains, de stealth variant. Zijn inderdaad wel mooi om te zien. Zouden ze na getamed te zijn ook kunnen stealthen?
Vind die ghostsaber ook nog steeds erg mooi :o

Maar dreanei gebied is wel te bereiken met blood elf.
Grootste probleem zal waarschijnlijk The Long Wash (Darkshore) zijn waar je op de boot naar dreanei eiland moet gaan. Maar waarschijnlijk moet er met in keer doodgaan (het niet kunnen halen van het einde van steigers waar de dreanei-boot aankomt) wel kunnen komen. Aan de andere kant staan namelijk geen guards van dreanei zo ver ik weet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Kaap schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:20:
Nee spinnen kunnen alleen bite cower en growl leren ... prowl is alleen voor cats.
kijk maar eens op

http://petopia.brashendeavors.net/

Ik vind het eigenlijk nogal jammer dat dash maar op zo weinig beesten beschibaar is - zoveel mooie skins / species om uit te kiezen maar ze kunnen zo weinig leren.

Oja en FFS Blizz - hebben ze de unique skin van Araga waar ik weken voor heb lopen campen generft tot 'normale' mountain lion :(

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Optical schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:33:
[...]
Ik vind het eigenlijk nogal jammer dat dash maar op zo weinig beesten beschibaar is - zoveel mooie skins / species om uit te kiezen maar ze kunnen zo weinig leren.

Oja en FFS Blizz - hebben ze de unique skin van Araga waar ik weken voor heb lopen campen generft tot 'normale' mountain lion :(
dat is niet leuk ik hoop niet dat ze dat met mn tallstrider doen
vind het zoiezo tof om een beetje de aparte beesten te temmen, ik heb nu deze als tank :

Afbeeldingslocatie: http://petopia.brashendeavors.net/images/skin_pix/tallstriderskinpink.jpg

thx voor de reacties allemaal, ik zal eens een rustig moment opzoeken om die spider te vinden, ik hou jullie op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De Gesnaakte schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:41:
thx voor de reacties allemaal, ik zal eens een rustig moment opzoeken om die spider te vinden, ik hou jullie op de hoogte ;)
Volg de paarse lijn en je komt in Dreanei eiland aan :)
Plekken in de rode cirkels zijn gevaarlijk voor je.

The Long Wash (Darkshore)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1667b6bd508a6d2af6b69a94e0902d96/full.jpg

succes

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 30-01-2007 14:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb ooit met een lvl10 orc hunter een Tendrassil uil getamed. viel niet mee om door Darnassus te komen ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Whuzz schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:56:
Ik heb ooit met een lvl10 orc hunter een Tendrassil uil getamed. viel niet mee om door Darnassus te komen ;)
Aan de rand van darnassus loop je veel veiliger ;)
Probeer als horde maar eens Bjarn te vangen. Het is best lastig om als < lvl 15 in Dun Morogh te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik heb met een level 10 (of 11) elf die roze plainstrider getamed, was ook niet echt een lolletje om in mulgore te komen. Toen ik er eenmaal was, al m'n equipment rood, viel het ook niet echt mee om dat ding te tamen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
hehe.. als je wat vrienden hebt waarvan er 1 een warlock is kun je ook vragen of ze de run ff voor je doen en je summonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bosmonster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:01:
hehe.. als je wat vrienden hebt waarvan er 1 een warlock is kun je ook vragen of ze de run ff voor je doen en je summonen :)
Dat is veel te makkelijk. Zelf ernaartoe is veel spannender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Rakkerzero schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:03:
[...]

Dat is veel te makkelijk. Zelf ernaartoe is veel spannender :P
Agreed. Heldhaftige tocht in je eentje met een leuke beloning op het einde. Je laten boosten kan idereen doen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:47:
[...]
Correct :D We moeten alleen wel 150 ridingskill (epic land mount) hebben.
[...]
Travelform krijg je op lvl30 en dan is ridingskill nogal nutteloos ;)
Hoeveel kost stormcrow-form dan om te leren? ook 800g?
Het lijkt me erg lomp als ze ineens een gratis skill krijgen van 800g, da's nog erger dan mounts voor de Pally en Warlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Het lijkt me erg lomp als ze ineens een gratis skill krijgen van 800g, da's nog erger dan mounts voor de Pally en Warlock...
Ik hoop dat je het hebt over de gewone mounts en niet de epic mounts. Want voor de epic mount ben je of een hele tijd bezig. En dit is dan echt lang of je bent alsnog 600+G kwijt en dan moet je ook nog eens mensen vinden die met je mee willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik ben een Draenei Hunter begonnen, en heb ook nog een Nightelf Hunter van 11, misschien daarmee ook eens zo'n bijzonder beest tamen. Nu alleen nog een leuk beest verzinnen... iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
[...]

Helemaal mee eens. Ik vond het wel mooi natuurlijk dat ik als warlock mijn mount "gratis" krijg (mats kosten je een vermogen, tenzij een andere warlock ze nog heeft en je wil helpen). Zou ook zo moeten zijn voor de druid flying form.

Ik hoop nog steeds dat er een epic flying demon quest komt voor warlocks, lijkt me echt gaaf om op zo'n mount te vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

http://www.thottbot.com/?sp=33943

Level: 68
Source: Trainer (7 Gold 29 Silver)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 30-01-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Katala schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:38:
[...]

Helemaal mee eens. Ik vond het wel mooi natuurlijk dat ik als warlock mijn mount "gratis" krijg (mats kosten je een vermogen, tenzij een andere warlock ze nog heeft en je wil helpen). Zou ook zo moeten zijn voor de druid flying form.

Ik hoop nog steeds dat er een epic flying demon quest komt voor warlocks, lijkt me echt gaaf om op zo'n mount te vliegen :)
Crow form cost maar 7 Gold 29 Silver. Maar je hebt wel riding 150 nodig, en je krijgt als je de skill koopt riding 225

[EDIT] Yeah F5-en :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Yellow|A schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:00:
Ik heb met een level 10 (of 11) elf die roze plainstrider getamed, was ook niet echt een lolletje om in mulgore te komen. Toen ik er eenmaal was, al m'n equipment rood, viel het ook niet echt mee om dat ding te tamen.
Je had ook je gear in je bags kunnen steken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

en dan naakt rondlopen :o

Voor de rest vind ik het wel leuk dat druids een free flyform krijgen :D maar eerst 68 worden :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

OkkE schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:37:
Ik ben een Draenei Hunter begonnen, en heb ook nog een Nightelf Hunter van 11, misschien daarmee ook eens zo'n bijzonder beest tamen. Nu alleen nog een leuk beest verzinnen... iemand tips? :)
Ik ga maar voor de Dragonhawk uit het Bloodelf startgebied, denk ik. :) Gewoon voor de looks. Voor de skills en abilities neem ik wel gewoon een Cat en Bear. Toch geld zat op mijn andere (main) Nightelf, hehe. Al moet ik wel mijn Epic Mount gaan halen op 60 natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
dommerick schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:16:
en dan naakt rondlopen :o

Voor de rest vind ik het wel leuk dat druids een free flyform krijgen :D maar eerst 68 worden :(
Het scheelt je 800G, daar komt het feitelijk op neer, want de flightform zelf is nogal nutteloos :P

60% speed increase met vliegen is nogal erg traag namelijk ;) (word je gewoon ingehaald door mensen op ouderwetse epic mounts :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.bouman86/wow/bonesgui.jpg

Mijn nieuwe gui :)
Heb sommige dingen wel vrij dicht bij het midden van het scherm zitten, maar als ik ergens wel een hekel heb is dat ik naar beneden moet kijken voor mijn hp of cooldowns.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Rakkerzero schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:47:
[...]

Volg de paarse lijn en je komt in Dreanei eiland aan :)
Plekken in de rode cirkels zijn gevaarlijk voor je.

The Long Wash (Darkshore)
[afbeelding]

succes
VET! super man ik ga het gewoon vanavond op prime time proberen

alli op pvp dragonmaw plz be gentle :)
Yellow|A schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:00:
mja een maat van me is mee gegaan met zn paladin om een keer een heal te geven
maar wel in 1 keer gelukt :)
rode gear was geen probleem ben Blood elf kan zo repairen daar :)

[ Voor 34% gewijzigd door Scorchor op 30-01-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
FunkyTrip schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:32:
[afbeelding]

Mijn nieuwe gui :)
Heb sommige dingen wel vrij dicht bij het midden van het scherm zitten, maar als ik ergens wel een hekel heb is dat ik naar beneden moet kijken voor mijn hp of cooldowns.
wow! strakke ui hoor.. ik zou het ook wel willen, maar ben er te lui voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De Gesnaakte schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:33:
[...]

VET! super man ik ga het gewoon vanavond op prime time proberen

alli op pvp dragonmaw plz be gentle :)

[...]

mja een maat van me is mee gegaan met zn paladin om een keer een heal te geven
maar wel in 1 keer gelukt :)
rode gear was geen probleem ben Blood elf kan zo repairen daar :)
Ik zou wel wachten tot de boot van de dreanei er is en dan pas een run gaat doen de steigers op. anders moet je aan het einde van de steiger wachten en hebben de guards daar vrijspel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Rakkerzero schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:37:
[...]

Ik zou wel wachten tot de boot van de dreanei er is en dan pas een run gaat doen de steigers op. anders moet je aan het einde van de steiger wachten en hebben de guards daar vrijspel. :)
ja of doodgaan op het eind van de steiger, run back maken en hopen dat net de boot er staat, zodat ik snel erop kan rezzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

BootVluchteling schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:37:
[...]
wow! strakke ui hoor.. ik zou het ook wel willen, maar ben er te lui voor..
stelt echt geen fuck voor. de visuele dingen zijn eigenlijk maar 3 mods in feite:
Bartender
AG_unitframes
simpleminimap (voor vierkant en alle overbodige zooi verbergen)

En dan beetje slepen.

Had eerst Discordmods, waarmee je letterlijk elk dingetje van je frame kan slepen. Kwam ik uiteindelijk op dit uit voor mijn shaman:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.bouman86/gui.jpg

Daarna gewijzigd in:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.bouman86/shamangui.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door FunkyTrip op 30-01-2007 16:41 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De Gesnaakte schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:40:
[...]

ja of doodgaan op het eind van de steiger, run back maken en hopen dat net de boot er staat, zodat ik snel erop kan rezzen
Ja dat kan ook ja. Ik weet iig dat er zeker 2 guards op de steigers rondlopen en de huisje voor de steiger (waar je doorheen moet) volgens mij ook een guard rondloopt.
Die is echt wel nice :D

Ik zou die ook graag willen, maar volgens mij is mijn resolutie een probleem. Ik draai 1185*768. Veel mods zijn vaak afhankelijk van een bepaalde resolutie. Kwam er laatst nog een tegen voor 1600*800 ofzo.

Funky, kan die ook op mijn resolutie die interface mod??

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 30-01-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
FunkyTrip schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:40:
[...]

stelt echt geen fuck voor. de visuele dingen zijn eigenlijk maar 3 mods in feite:
Bartender
AG_unitframes
simpleminimap (voor vierkant en alle overbodige zooi verbergen)

En dan beetje slepen.

Had eerst Discordmods, waarmee je letterlijk elk dingetje van je frame kan slepen. Kwam ik uiteindelijk op dit uit voor mijn shaman:

[afbeelding]

Daarna gewijzigd in:

[afbeelding]
Dat ziet er heel netjes uit, hoe heb je dat gras-effect gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ferreur schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:45:
[...]

Dat ziet er heel netjes uit, hoe heb je dat gras-effect gekregen?
Allemaal discord mod (google en het is eerste hit). Daarmee kun je graphics in je userinterface verwerken. Best een complexe mod (je kunt werkelijk alles instellen, unlocken en hiden, bijvoorbeeld het zZZz icoontje ergens anders op je scherm plaatsen enzo) en hij werkt volgens mij niet goed meer na patch 2.0.

Maar had geen zin om een hele dag bezig te zijn om 'm mooi te maken. Je kan ook hele packs downloaden, is het allemaal al voor je gedaan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Laatst online: 12-09 19:51

Ozzy

Bosmonster schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:30:
[...]

Het scheelt je 800G, daar komt het feitelijk op neer, want de flightform zelf is nogal nutteloos :P

60% speed increase met vliegen is nogal erg traag namelijk ;) (word je gewoon ingehaald door mensen op ouderwetse epic mounts :P)
Het feit DAT je ergens kunt komen is voor mij belangrijker dan hoe snel. En naar sommige dingen kun je alleen vliegen. Dus zo nutteloos is het niet. Op 68 en voor 8 gold kan een druid erheen. En een epic landmount niet. Het is gewoon een cadeautje van Blizzard, omdat we als Innervater niet lekker konden grinden :-P.

[ Voor 7% gewijzigd door Ozzy op 30-01-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Rakkerzero schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:41:
Funky, kan die ook op mijn resolutie die interface mod??
Dat zou gewoon prima moeten werken. Je kunt ze scalen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ooh ja nog een vraagje. Hoe krijg je je mount in je stance bar of is dit niet mogelijk?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:52:
Ooh ja nog een vraagje. Hoe krijg je je mount in je stance bar of is dit niet mogelijk?
Slepen vanuit je tas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand die plugin om in-game (en ga aub niet meer verwijzen naar websites) een lijstje tevoorschijn te toveren met zones waar je naartoe kan die zijn gekleurd volgens het welbekende systeem (rood/oranje/geel/groen/grijs)? Dat zou ik wel handig vinden. Ik ben nu level 34 en weet niet meer precies waar ik heen moet/kan en dan zou zo'n lijstje wel handig zijn.

Daarnaast nog een heeel andere vraag. Ik heb drie soulbound items, namelijk:
The Black Knight (Main hand zwaard)
Gloom Reaper of the Bear (One-hand axe)
Shield of Thorsen (Schild)

Is het dan handiger met The Black Knight + Shield te gaan of te gaan dual wielden met de axe?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!