Wij liepen er met een 69 druid, 68 priest, 68 hunter, 69 rogue en 68 pala en hadden eigenlijk helemaal geen problemen. Met een degelijk gegearde groep zou 't vanaf 66/67 (afhankelijk van class en rest van de groep) wel te doen moeten zijn denk ik.
MantaMania schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:47:
[...]
die drop quests zijn te irritant voor woorden af en toe. Mooiste is nog dat je soms ook door een eigen fout een uur bezig bent. Door bv net de verkeerde te hebben, of zoals een maat van me pas: Ik snap er niks van ben al 2 uur bezig en nog niet 1 drop. 15 minuten later: shit shit shit ik zat nog in een raid groep. Hahahaha dat zijn toch wel de mooiste vooral omdat ie 5 minuten later zijn quest af had.
Dat heb ik ooit gehad toen ik vlak voor AQ nog even voor m'n Wintersaber bezig was! :<
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:49:
[...]
Ah, je gaat ervan uit dat ik niet naar healthbars kijk, maar naar het gevecht?

Het is toch helemaal niet zo gebruikelijk dat pets actief mee-tanken, die ervaring heb ik namelijk he-le-maal niet. Volgens mij heb ik de healthbar van pets niet eens in m'n UI zitten, zal eens kijken of Grid dat aan kan.

Heb helemaal hetzelfde lol, heb in m'n UI linksonder m'n party maar geen petbars.

In mijn geval wil een pet nog wel 'ns meetanken (speel vaak met hunters die ik ken) maar die weten dat ze in principe niet op healing moeten rekenen en kunnen daar verdomd goed mee omgaan.
pasta schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:57:
Nou, ik ben er nu dus achter gekomen dat Flash of Light vele malen effectiever is dan Holy Light op lvl 35. Je gebruikt teveel mana met Holy Light en trekt ook veel aggro hiermee. Nu kan ik als pally dan op zich wel een stootje hebben, maar toch vind ik het fijn als de tank dus ook z'n werk goed kan doen.
Welkom in de spam FoL ftw wereld der pala's.

Aan de andere higher lvl holy pala's, gebruiken jullie Holy Shock tegenwoordig ook meer voor de healing ability? Als ik ergens loop te healen gebruik ik 'm regelmatig voor een extra heal op een mage ofzo.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:54:
[...]
Hmm ja, goed punt wat betreft die warrior. In een ramgroep wordt die mob wel opgevangen echter, meestal door de hunter.
[...]
In een raidgroep is het vaak ook niet nodig. Pets worden doorgaans alleen op bosses gebruikt waar ze geen dmg vangen (Razuvius etc), wanneer ze dat wel vangen dan zijn ze vaak zo snel dood dat het niet nuttig is om ze te gebruiken. Is even bezien hoe dit gaat in TBC, een ppl in raid is minder, en meer 5-man runs nu natuurlijk, pet is dan wel heel erg nuttig.
Moet zeggen dat we bij onze eerste Huhuran kill toch echt met zes pets begonnen en dat dat zeker nut had.
Anyway, ben gisteren 69 gedinged en inmiddels moet ik nog een kleine 30% tot 70, zit er aan te komen dus. Denk dat ik rond een uur of tien, elf wel 70 ben. ^^